UPDATE ora 15:20 Ministrii Cabinetului Croitoru vor fi audiati incepand de miercuri, iar votul de investitura va fi pe 4 noiembrie - de ziua lui Traian Basescu

de R.P, L.P.     HotNews.ro
Luni, 26 octombrie 2009, 6:37 Actualitate | Politic


Ministrii propusi de premierul desemnat Lucian Croitoru vor fi audiati incepand de miercuri dupa-amiaza, iar plenul reunit pentru votul de investitura a fost programat pentru data de miercuri, 4 noiembrie. Audierile ministrilor desemnati se vor desfasura pe parcursul a trei zile: miercuri, joi si vineri. Anuntul a fost facut de deputatul PNL Mihai Voicu, secretar al Biroului Permanent. PSD, PNL si UDMR au votat in sedinta Birourilor Permanente reunite ca Parlamentul sa decida soarta Cabinetului Croitoru chiar de ziua sefului statului, Traian Basescu. Audierile pentru Cabinetul Croitoru au fost programate pe termen lung ca sa blocheze posibilitatea pe care o are Traian Basescu sa numeasca un al doilea premier in cazul in care Lucian Croitoru pica la vot, sustin surse social-democrate.

Dupa audierile in comisiile de specialitate, deputatii si senatorii se vor reuni in sedinta comuna pentru a se pronunta asupra noului Cabinet. Din acesta fac parte sapte ministri din actualul Cabinet, dar si tehnocrati, precum Bogdan Aurescu si Mihai Seitan. Votul de investitura trebuie sa aiba loc pana in data de 7 noiembrie.

Voicu a anuntat ca in sedinta Birourilor Permanente reunite s-a decis sa i se solicite premierului desemnat Lucian Croitoru sa le transmita candidatilor la functia de ministru sa-si completeze CV-urile. Voicu sustine ca din majoritatea CV-urilor "lipseste in mod ciudat, perioada dinainte de '89".

Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase a declarat la finalul sedintei ca decizia reprezentantilor PSD-PNL-UDMR este "un joc politic". "Este clar, este un joc politic si mi-e teama sa merg mai departe cu gandul ca aceasta campanie electorala, de fapt, este cea care determina un astfel de comportament, mi-e teama sa merg mai departe cu aceasta gandire pentru ca eu totusi inca sper ca avem responsabilitatea sa ne gandim si la romani, si nu numai la privilegii, si nu numai la blocarea unui intreg sistem".

Miza taraganarii votului pentru Cabinetul Croitoru

Surse social-democrate au declarat pentru Hotnews.ro ca PSD, PNL si UDMR au stabilit programul audierilor pentru Cabinetul Croitoru in asa fel incat sa amane pe cat posibil nominalizarea unui al doilea premier. In cazul in care Guvernul Croitoru este respins de Parlament, presedintele Traian Basescu are dreptul, conform Constitutiei sa nominalizeze o a doua persoana pentru functia de prim-ministru care ar veni cu noi propuneri de Guvern.

Un al doilea Executiv propus si  picat de catre Parlament da dreptul presedintelui Romaniei ca dupa alegerile prezidentiale sa declanseze procedura pentru alegeri anticipate. Conform surselor citate, noua Coalitie formata in Parlament incearca sa evite si sa amane  pana dupa alegerile prezidentiale votul pentru un al doilea Guvern. 

Deocamdata, premierul desemnat are doar sprijinul PD-L. PSD, PNL si UDMR isi mentin sustinerea pentru candidatul majoritatii la postul de prim-ministru, primarul municipiului Sibiu, Klaus Johannis.

Liderul PNL Crin Antonescu a declarat acum trei zile ca s-ar putea ca liberalii sa nu participe la audierea membrilor Cabinetului Croitoru. O decizie in acest sens ar putea fi luata luni in sedinta conducerii PNL.

Liderul UDMR Marko Bela a declarat ca Uniunea nu va vota in Parlament cabinetul Croitoru.

Premierul desemnat Lucian Croitoru a nominalizat persoanele care urmeaza sa faca parte din noul Guvern si a depus la sfarsitul saptamanii trecute lista la Parlament. Ministrii desemnati sunt:  Bogdan Aurescu la Externe, Mihai Seitan la Munca, Familie si Protectie Sociala, Daniel Funeriu la Educatie, Vasile Blaga la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Radu Berceanu la Transporturi si Comunicatii, Adriean Videanu la Economie si Comert, Gheorghe Pogea la Finante, Catalin Predoiu la Justitie, Cristian Vladescu la Sanatate, Teodor Paleologu la Cultura.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3138 vizualizari

  • +21 (31 voturi)    
    In naivitatea mea, sper ca acest (Luni, 26 octombrie 2009, 8:23)

    gabifm [utilizator]

    guvern va fi votat. Inca mai cred ca politicienii se gandesc la tara chiar daca pare desuet.
    In opinia mea orice argument ar aduce in favoarea respingerii acestui guvern este politicianist.
    Sa se gandeasca la contextul in care ne aflam, social, economic, politic, i vor vedea ca daca spun DA vor avea de castigat.
    • -6 (22 voturi)    
      replica (Luni, 26 octombrie 2009, 12:00)

      bistrita [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      Dar oare Basescu nu trebuia el sa se gandeasca la binele tarii. Oare numai el detine adevarul suprem?
      • +10 (16 voturi)    
        2 luni? (Luni, 26 octombrie 2009, 12:19)

        olandezu [anonim] i-a raspuns lui bistrita

        Pai PSD a spus clar ca vrea guvernul cu Klaus 2 luni, pana la alegeri. Tie ti se pare ca asta e bine pentru tara?!
        • +4 (6 voturi)    
          care 2 luni? (Luni, 26 octombrie 2009, 16:17)

          claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui olandezu

          au mai ramas mai putin de 4 saptamani pana la primul tur
      • +7 (15 voturi)    
        Neglijenta in serviciu vs Experienta in economie (Luni, 26 octombrie 2009, 12:30)

        ion [anonim] i-a raspuns lui bistrita

        PSD-PNL au considerat ca un dosar pe rol in justitie pentru neglijenta in serviciu este o recomandare pentru functia de prim ministru.
        Basescu a considerat ca intr-o perioada de criza economica recomandarea pentru functia de prim ministru este CV-ul unui om cu adevarat competent in economie.
      • +10 (14 voturi)    
        Nu vreau sa intru in polemica (Luni, 26 octombrie 2009, 13:11)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui bistrita

        insa TOTUL a pornit de la Dan Nica / PSD prin:
        1. iesirea de la guvernare;
        2. introducere motiune de cenzura
        3. votare motiune de cenzura.
        • -8 (10 voturi)    
          Dan Nica a fost demis (Luni, 26 octombrie 2009, 16:09)

          Adrian C. [utilizator] i-a raspuns lui gabifm

          de catre PDL ... deci totul a pornit de la nea basescu.
          • +8 (10 voturi)    
            Eu am vazut altceva... (Luni, 26 octombrie 2009, 16:33)

            Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

            Boc a propus PSD sa desemneze un alt ministru de la PSD. Nu au vrut, este evidenta manaria, asa ca nu mai dati voi vina pe Basescu si PDL ca nu tine. Nu ne jigniti inteligenta vanghelistilor si hrebenciucilor!
          • +7 (7 voturi)    
            da...chiar.. (Luni, 26 octombrie 2009, 16:37)

            cineva [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

            evident...boc nu trebuia sa il demita, trebuia sa il lase sa faca ce vrea cu informatii clasificate ale statului roman...doar statul e proprietatea PSD...oare cum si-a permis boc sa il dea afara...dar de ce nu au pus un alt ministru? Daca l-au prins si a fost dat afara, inseamna ca nu era competent nici macar pt furtul alegerilor, daramite sa conduca un minister...trebuia inlocuit nu iesit de la guvernare...deci...cine a aruncat tara in criza? basescu? prin ce metoda? prin faptul ca nu a fost de acord? pai unde sunt drepturile omului? el daca e ales trebuie sa accepte toate mizeriile PSD? de ce? poate ne explici
      • +3 (3 voturi)    
        Oare te vezi in poporul (Luni, 26 octombrie 2009, 16:07)

        vladtepes [anonim] i-a raspuns lui bistrita

        roman care se ingramadeste la sarmale in dealul mitropoliei si la moaste in acelasi timp .fervoarea religioasa este in cumpana in fata mirosului diavolesc de sarmale . romanul cedeaza. se asaza la randul de sarmale .
      • +6 (8 voturi)    
        Poate ne spui si noua... (Luni, 26 octombrie 2009, 16:10)

        Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui bistrita

        care a fost greseala lui Basescu. Eu unul, in afara de plecarea PSD de la guvernare, altceva nu am vazut. Poate stii tu mai multe?!
    • -5 (9 voturi)    
      chiar ma gandesc la tara (Luni, 26 octombrie 2009, 16:08)

      dan [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      chiar ma gandesc la tara si nu vreau sa mai fie pogea ministru de finante, videanu ministrul economiei si berceanu ministrul transporturilor
    • +1 (1 vot)    
      armata romana (Luni, 26 octombrie 2009, 16:28)

      stefanruha [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      Asa cum armata romana a tras in propriul popor la Timisoara acum 20 de ani dupa ce incepand din 14 dec. au fost inchisi in unitati si indobitociti ca ungurii fac si dreg etc , iar dupa aceia nedemnii urmasi ai generalului Bastan Grigore instruiti si trepanati la untatea de diversiune Huiedin si la batalionul 404 Buzau au ucis o multime de romani la revolutie si de persoane importante dupa - ca sa-si stearga urmele, manati, binenteles din patriotism , tot asa agentii acoperiti trimisi in civilie cu mintea prinsa in "comportament conditionat" (pour les connaisseurs) dau o lovitura de stat din convingere fara sa-si dea seama ca sefii lor traiesc istoria altui popor si ca sant uneltele lui Mark Rich
  • +13 (23 voturi)    
    Ne respectam hotii... merita! (Luni, 26 octombrie 2009, 8:56)

    gigi [anonim]

    In tara hotilor, eroi sunt hotii cei mai mari! Welcome to Romania! Aici eroii sunt Vantu, Voiculescu si Patriciu si nu poti ajunge prim ministru decat daca ai catava dosare pe rol in justitie. ...ca Iohannis de exemplu.
    • -3 (17 voturi)    
      Boc, Isarescu si Croitoruau catava dosare pe rol? (Luni, 26 octombrie 2009, 9:13)

      PDL [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Sa inteleg ca Boc, Isarescu si Croitoru au indeplinit aceasta conditie si au catava dosare pe rol in justitie? Asa devreme si esti buimac? Pe Tariceanu, pe Boc si pe Croitoru i-a propus Basescu. Iti amintesti?/.../
      • +5 (7 voturi)    
        PDL (Luni, 26 octombrie 2009, 11:51)

        dustyF [utilizator] i-a raspuns lui PDL

        Cred ca vrea sa spuna ca de aia nu voteaza parlamentul guvernul Croitoru:) Fi mai atent al mesaj!
  • +11 (17 voturi)    
    sa nu va mirati... (Luni, 26 octombrie 2009, 9:16)

    egroeg [anonim]

    daca trece propunerea de guvern.In mintea tuturor politicienilor salasuieste ideea ca ,daca nu-l voteaza,este posibil sa fie dizolvat Parlamentul si ati mai vazut dvs politician sa doreasca sa-si piarda dragul lui scaun din Parlament? O fi el membru unui partid care se opoune,dar iubirea de mosie(pardon,scaun} este mai presus decat ambitiile unor leaderi politici.
    • -10 (16 voturi)    
      Guvernul Croitoru nu trece decat de frica... (Luni, 26 octombrie 2009, 9:37)

      PSD [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Ai dreptate, Guvernul Croitoru nu trece decat de frica...

      Chiar si PDL-ului i-a fost frica sa nu care cumva sa treaca guvernul Croitoru si au avut grija sa-si bage oamenii in guvern, sa nu ramana pe dinafara si cu guvern de tehnocrati.

      Ai dreptate, guvernul Croitoru are un prim-ministru de toata jena, care nu poate sa treaca decat de frica.
      • +3 (5 voturi)    
        va cred.... (Luni, 26 octombrie 2009, 12:40)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui PSD

        dar frica este a parlamentarilor,in special PSD-PNL, sa nu-si piarda scaunele si nu este frica
        alegatorilor,asa incat daca va fi votat,de frica,cum spuneti,ca sa nu fie dizolvat Parlamentul,sper ca realizati ce imagine jenanta vor avea,asta nu ca ar fi mai grozava in prezent..
      • +4 (6 voturi)    
        va cred.... (Luni, 26 octombrie 2009, 12:40)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui PSD

        dar frica este a parlamentarilor,in special PSD-PNL, sa nu-si piarda scaunele si nu este frica
        alegatorilor,asa incat daca va fi votat,de frica,cum spuneti,ca sa nu fie dizolvat Parlamentul,sper ca realizati ce imagine jenanta vor avea,asta nu ca ar fi mai grozava in prezent..
  • -9 (15 voturi)    
    votul din parlament (Luni, 26 octombrie 2009, 10:43)

    Viorel [anonim]

    Parlamentul ar trebui sa tina seama de majoritatea creata pentru propunerea altui candidat si sa nu mai piarda timpul cu audieri stiind ca tot nu vor vota un guvern fara sustinere. La urma urmei sunt sedinte si timp pierdut pe banii contribuabilului.
  • +8 (18 voturi)    
    Sa nu fie orgoliul mai mare decat trebuie.... (Luni, 26 octombrie 2009, 10:44)

    Angela Similea [utilizator]

    Daca Parlamentul nu accepta acest Guvern inseamna ca orgoliul lor este mult prea mare si mult mai important decat binele tarii...Nu vad la ora actuala pe nimeni mai bun decat Lucian Croitoru pentru postul de prim-ministru.
    • -4 (10 voturi)    
      Eu credeam ca Lucian Croitoru e solutia de "avarie (Luni, 26 octombrie 2009, 11:35)

      PDL [anonim] i-a raspuns lui Angela Similea

      Chiar?!

      Eu credeam ca Lucian Croitoru e solutia de "avarie".

      Ei, nu-i nimic, las' ca vede Basescu pentru cei fara "viziune".

      De Boc ce parere ai? sau Berceanu? sau Blaga?

      Chiar nu-ti place nici unul din PDL?

      Esti penibila!
      • -8 (12 voturi)    
        Nu e penibila, (Luni, 26 octombrie 2009, 11:41)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui PDL

        e Lenuta Udrea sub pseudonim...
  • +3 (7 voturi)    
    Jos fatarnicia (Luni, 26 octombrie 2009, 11:30)

    Nestorescu [anonim]

    Toate , dar absolut toate institutiile statului sunt masiv populate cu relicve comunisto-securiste si odraslele acestora , care fac zid in a-si apara privilegiile si furturile. Acestea franeaza , chiar blocheaza modernizarea Romaniei.
    Mergeti la vot !
    Nu va luati dupa gunoaiele comuniste care va spun ca n-aveti ce sa alegeti, ca toti sunt la fel.
    Nu este adevarat, ei au tot interesul sa nu votati ca sa-si puna scursurile lor in posturi cheie.
    Ei sunt in minoritate dar voi puteti scapa de ciuma rosie doar daca votati.
    Votati reformarea si modernizarea Romaniei! Votati Basescu, votati impotriva jafului national si tradarii Romaniei!
    Timp de 70 de ani au supt sangele acestui popor si au indatorat tara cu peste 30 de miliarde de Euro pe care o sa-i platim binenteles noi.
    Daca nu votezi nu ai nici macar dreptul sa comentezi.
    Vrei sa comentezi intai te duci si votezi, e simplu.
    Indiferent de optiunea ta aceasta se face incepand cu cabina de votare.
    Daca e democratie inseamna ca votez pe cine vreau eu, nu pe cine-i place vecinului.
    Daca nu mergi la vot este un act de iresponsabilitate.
    Cu 20 de ani in urma cand nu conta votul nostru ne parea rau, acum daca avem acest drept de ce sa ne batem joc de el.
    Daca tara intra in faliment este un lucru deosebit de grav care ne va afecta pe toti.
    Nu inteleg bucuria unora care se manifesta ca si cum cineva ar zice "Wow! Ciuperca atomica! Ce misto e! O sa facem cancer! Ce tare!" ...
    Lehamitea e vecina cu infantilismul.
    • -1 (5 voturi)    
      De lupul deghizat in oaie ce zici? (Luni, 26 octombrie 2009, 16:34)

      A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui Nestorescu

      Tare mi-e ca si Base al tau face parte din acele relicve comunisto-securiste. Cat despre odraslele lor vezi cum a ajuns Elena Basescu in Parlamentul European. Basescu, Blaga, Berceanu, Videanu se trag din aceleasi structuri pe care le "condamna". Au fost niste oportunisti la Revolutie si au ocupat functii importante in Stat in guvernul FSN. Crezi ca oricine putea ajunge acolo sus daca nu era de-al Securitatii? Cand au avut loc mineriadele din 90 au ramas in continuare pe posturi inca 2 ani. Asta inseamna ca n-au avut nimic de obiectat fata de politica tov Iliescu. Condamnarea verbala a comunismului nu s-a materializat in nimic. Atata timp cat aceste personaje (Iliescu, Basescu, Nastase, Videanu, Tariceanu, Hrebenciuc, Patriciu) nu dispar nu vom putea avea un Stat de drept cu o justitie independenta.
  • 0 (2 voturi)    
    Sondaj online (Luni, 26 octombrie 2009, 11:49)

    Sammy [utilizator]

    Sa fie asta un sondaj online real: http://votometru.mediafax.ro sau doar smecherie ??
    • -1 (5 voturi)    
      este ok... (Luni, 26 octombrie 2009, 12:04)

      Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      dar uiti un mic amanunt...cati din parintii/bunicii nostri folosesc internetul?
      • +3 (3 voturi)    
        este ok pe naiba (Luni, 26 octombrie 2009, 16:34)

        Un stelist [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu

        Eu am putut vota de 3 ori de pe acelasi IP ...
    • +4 (4 voturi)    
      e smecherie (Luni, 26 octombrie 2009, 16:22)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Sammy

      poti vota de cate ori vrei daca stergi cookies... se vede clar ca unii baga voturi cu galeata pentru prostanaci si repetenti
    • -2 (4 voturi)    
      pr (Luni, 26 octombrie 2009, 16:23)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      Nu e prea OK. Acest "votometru" daca se vrea cu adevarat serios ar trebui sa contina o baza de date in care sa se salveze toate MAC-urile de pe care se voteaza si sa permita un singur vot de la un MAC.
      Motivul: asa cum este creat acum tot ce trebuie sa faca "sobolanii de subsol" este sa stearga datele private din browser si pot vota de cate ori vor ei. Totusi in momentul de fata cred ca este destul de corect, cu precizarea ca geonel este ceva mai sus ("buni" nu voteaza pe net) si antonescu e mai jos.
    • +2 (2 voturi)    
      e doar smecherie (Luni, 26 octombrie 2009, 16:37)

      jo [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      poti vota de mai multe ori. am aflat intamplator de smecherie de pe blogul urmator:

      http://byrev.blog-u.net/carpeli/votmetru-pentru-alegeri-pe-media-fax-poate-fi-pacalit.html

      apoi, pt a verifica daca e adevarat sau ba, am votat si eu de doua ori, o data folosind internet explorer, a doua oara de pe mozilla. cine vrea, poate vota acolo pana se plictiseste. iar pt cine nu stie de smecherie, site-ul asta nu e decat o alta forma de manipulare....
    • +1 (1 vot)    
      inca o descoperire (Luni, 26 octombrie 2009, 16:44)

      jo [anonim] i-a raspuns lui Sammy

      votasem ieri si dupa ce am votat, nu mi s-a mai permis un al doilea vot de pe acelasi browser (de aceea ieri am votat de 2 ori, dar de pe browsere diferite). faza e ca tocmai am mai votat o data de pe internet explorer fara a umbla pe la cookies. prin urmare necunoscatorii in ale netului pot vota o data pe zi de pe unul si acelasi browser :))
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare. (Luni, 26 octombrie 2009, 15:53)

    CCC [anonim]

    Domne', daca tot voiai sa pice guvernul asta, de ce au mai aminat-o atat? Doar ca sa traga de timp, sa plece si FMI-ul, sa scada si rating-ul de tara? Halal patrioti!
    • +3 (3 voturi)    
      FMI vine la Bucuresti intre 28 Oct - 9 Nov (Luni, 26 octombrie 2009, 16:07)

      FMI [anonim] i-a raspuns lui CCC

      Si va discuta bugetul pe 2010 cu fuecare partid in parte

      Atunci vom vedea foarte clar si "tranasparent" ce dred PSd si PNl despre acordul cu FMI

      E interesant ca au programat votul asupra noului Guvern atat de tarziu !
  • +3 (3 voturi)    
    o explicatie? (Luni, 26 octombrie 2009, 16:02)

    cipri_ [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce ce-i de la psd si pnl au amanat cu o saptamana votarea in parlament a guvernului.

    Ei tot ziceau ca se pierde timp, ca ar trebui sa-si depuna mandatul domnul croitoru.
    Pai acum ei trag de timp?
    Daca tot se grabeau, puteau face ca de alta data ca in aceasta miercure sa si voteze in parlament, si sa-l respinga acolo
    De ce vor ei neaparat ca croitoru sa renunte la nominalizarea lui, cand ei ar putea in scurt timp ar putea sa faca acel vot in parlament si sa-l respinga.

    Nu zicea geoana acum recent ca vrea sa scurteze suferintele lui croitoru? acum de ce mai amana inca o saptamana?

    Cine are o explicatie pentru aceasta decizie de amanare?
    • +3 (3 voturi)    
      RE: amanare (Luni, 26 octombrie 2009, 16:25)

      bogdan192 [anonim] i-a raspuns lui cipri_

      Pentru a-l respinge au nevoie de majoritate. Trebuie mobilizat aparatul de voturi si convinsi parlamentari sa voteze impotriva investiturii. Cum o parte din ei probabil se gandesc sa candideze in aceleasi colegii si la urmatorul mandat, ar da rau sa voteze impingerea crizei guvernamentale in prelungiri in plina criza economica. A doua varianta la care ma gandesc este ca probabil presedintele va dizolva parlamentul dupa respingerea de doua ori a propunerilor sale si baietii isi risca mandatul actual pe care unii din ei au dat bani grei. De aia baietii trag de timp cat pot.
    • +1 (1 vot)    
      cirdasia cauta in gunoaie (Luni, 26 octombrie 2009, 16:37)

      lca [anonim] i-a raspuns lui cipri_

      le vor cauta nod in papura si au nevoie de timp sa cada de acord asupra mizerrilor pe care le vor debita in parlament.
  • +2 (6 voturi)    
    La multi ani domnule Presedinte! (Luni, 26 octombrie 2009, 16:11)

    Claude [anonim]

    Va fac aceasta urare inca de pe acum. Si daca Parlamentul vrea sa va strice ziua sarbatoarea, le vom strica si noi bucuria pe 22 noiembrie!!!
    • -3 (5 voturi)    
      ha ha ha hai hai (Luni, 26 octombrie 2009, 16:24)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui Claude

      ai mai oameni sa traiti bine ,e un gand catre un roman nu,de 5 ani acelasi gand doar ca pe invers,vad ca unii oameni traiesc in trecut sau intr-o lume paralela,uratii la multi ani dar pe 22 noiembrie noi ii stricam bucuria lui base dar si mai abitir pe 6 decembrie ha ha ha....sa traiti bine...ha ha ha
    • +3 (3 voturi)    
      La Multi Ani, Domnule Presedinte! (Luni, 26 octombrie 2009, 16:30)

      Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Daca "golanii" din parlament vor sa va strice ziua, sa le-o stricam si noi pe 6 decembrie. Asa, sa ne tina minte cate zile or avea...sa le intre bine in capetele lor infierbantate ca nu se pot juca cu romanii.
  • +2 (4 voturi)    
    no comment..... (Luni, 26 octombrie 2009, 16:25)

    Florin [anonim]

    ...nesimitirea continua.....in conditiile in care Romania are nevoie urgenta de un guvern , ei o intind inca o saptamana ca deh, burtosii is ocupati cu campania! daca s-ar putea vota la referendum , as vota pentru desfiintarea totala a Parlamentului! in Romania inca nu exista parlamentari cu moralitate!
  • +3 (5 voturi)    
    Asta este nesimtire politica (Luni, 26 octombrie 2009, 16:52)

    Mihaela [anonim]

    vorba lui Crin Antonescu.Ce au asa de mult de lucru in parlament de amana o decizie in privinta guvernului cu 10 zile?Daca vor sa-l pice,asa cum afirma, atunci sa-l pice maine sau poimaine.Sunt dementi cu totii


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by