Programul de guvernare al Cabinetului Croitoru prevede mentinerea TVA si a cotei unice la nivelul actual

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 23 octombrie 2009, 21:34 Actualitate | Politic


Guvernul Lucian Croitoru se angajeaza "sa mentina cotele de impozitare a venitului si profitului, precum si taxa pe valoarea adaugata la valorile existente – 16%, respectiv 19% – pe parcursul perioadei de guvernare", prevede programul de guvernare depus vineri la Parlament de premierul desemnat si obtinut de agentia NewsIn.

"Totodata, Guvernul va promova o politica fiscala transparenta si predictibila, avand ca scop final imbunatatirea conditiilor de functionare a mediului de afaceri. in acelasi timp, guvernul, prin asumarea unei coordonari eficiente cu politica monetara, isi afirma angajamentul de adoptare de facto a monedei euro la 1 ianuarie 2015", se mai arata in document.

In plus, mai scrie documentul, masurile noului Cabinet vor fi subsumate obiectivelor de respectare a angajamentelor asumate fata de institutiile financiare internationale si de sustinere a reluarii cresterii economice.

In document se subliniaza faptul ca nerespectarea, de catre Romania, a acordului cu FMI si Comisia Europeana ar presupune "presiuni suplimentare de depreciere a monedei nationale, cu efecte potential si incetinirea, prin eventuala crestere a ratelor dobanzilor, a procesului de creditare a sectorului privat".

Programul de guvernare mai prevede ca, in ultimele luni din acest an, autoritatile "sa ia o serie de decizii nepopulare, care necesita o vointa politica deosebita", cum ar fi respectarea tintei de deficit de 7,3% din PIB pentru acest an si aprobarea bugetului pe 2010, bazat pe un deficit de 5,9% din PIB.


CE MAI PREVEDE PROGRAMUL DE GUVERNARE:

  • Guvernul Croitoru isi mai propune imbunatatirea starii de sanatate a populatiei si redresarea asistentei medicale din mediul rural, dar si punerea in aplicare a unui program national de investitii care sa permita dezvoltarea infrastructurii sanitare la standardele europene, in maximum opt ani, inclusiv prin atragerea de fonduri europene.
  • Cabinetul Croitoru isi mai propune si clarificarea statutului creatorilor si stimularea IMM-urilor creative, introducerea cursurilor de stimulare a creativitatii in scoli, dar si sustinerea "rolului Bisericii in societate".
  • In plus, procesul de educatie va incepe inca de la cresa, astfel incat copilul sa primeasca "terapie educationala", iar 750 de gradinite noi vor fi construite, pentru "cuprinderea integrala a copiilor de 3-6 ani", mai prevede Programul de guvernare.
  • In domeniul Justitiei, Guvernul Croitoru isi propune reducerea duratei proceselor, dar si a deficitului de personal din sistemul juridic, precum si obtinerea de rezultate in lupta impotriva coruptiei.
  • La capitolul "Politica externa", Guvernul Croitoru pastreaza, in mare parte, obiectivele Cabinetului Boc: mai mult pragmatism in consolidarea parteneriatelor pe care Romania le are, isi propune sa puna in valoare mai eficient beneficiile ce decurg din statutul Romaniei de membra UE si NATO, vizeaza intarirea cooperarii regionale si prevede ca obiectiv de guvernare cooperarea consolidata "cu state de pe alte continente catre care pot fi orientate interesele economice ale tarii noastre".
  • Programul de guvernare mai prevede si cresterea cheltuielilor pentru inzestrarea armatei, astfel incat, pe termen lung, acestea sa reprezinte cel putin 20% din bugetul MApN, prin mentinerea bugetului apararii la un procent apropiat de 2%.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3337 vizualizari

  • -3 (21 voturi)    
    Acum inteleg (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:43)

    Paul [anonim]

    care este jocul PNL+PSD. Am incercat in fel si chip sa inteleg de ce il sustin asa de mult pe Geohanis? De fapt era chiar mult mai simplu de cat imi imaginam!!! Daca Basescu il numeste pe Geohanis ca PM, atunci Alianta PSD(PNLSD) au castigat pentru cel putin 5 ani. Sa ma explic, Basescu daca ar fi castigat inca un mandat nu ar fi avut puterea sa schimbe PM-ul. Deci Alianta rosie ramane la putere. Daca fie Prostanacul fie Omul lui Patriciu castiga, atunci Geohanis pleaca si acesti indivizi numesc pe cine vor ei. La urmatoarele alegeri parlamentare, indiferent de situatie e cam greu de crezut ca PDL cel putin 50% ca sa guveneze de unul singur .Cu alte cuvinte suntem intr-un rahat foarte mare, din care nu mai avem cu sa iesim! Nu prea vad ce ar putea face Basescu nici daca castiga importiva acestor mafioti de la Alianta Rosie? Sa speram ca se creaza conditiile sa dizolve parlamentul si ca oamenii,intregi la cap, sa voteze nu cu piciorul sau cum li se dicteaza ci bazat pe cunoastere!
    • -1 (17 voturi)    
      asa e (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:42)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Paul

      de aceea trebuie sa iesim in straduta, ca votul nu e forma de manifestare reala in romania(stiti de ce, pornind de la mici si pian al somnul de veci) si pusi aia care au facut ceva ptr tara, ca ii stim ba dar nu putem sa-i punem noi pe aia.
      base isi bate joc de noi, ceilalti..si mai rau. astia toti reprezinta rau. de ce sa alegem raul? unde e binele? cine il mai reprezinta?
      base, din moment ce helen e persoana cea mai desteapta de linga tine, + cateii aia care dau din gura, ...ai pierdut votul meu, nu ma reprezinti.
      • +1 (7 voturi)    
        cucu (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 6:01)

        rsss [anonim] i-a raspuns lui cucu

        D-le CUC si pe cine ai gasit "bun de votat".
        Ai gasit ceva ha ha ha ...????.
        • -2 (4 voturi)    
          VOTATI MAFIOTII NOSTRII (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 10:32)

          fandacsia [anonim] i-a raspuns lui rsss

          SA TRAIASCA SI EI BINE INCA 5 ANI
      • +1 (3 voturi)    
        ti-ar placea o mineriada in loc de vot? (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 8:57)

        dadan [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        comunist spalat pe creier ....poate vrei sa inlocuiesti din nou votul cu gioaga si lampasul de miner ? ah ce vremuri....cand tatucul Ilici se autoproclama presedinte iar votul era doar o simulare de democratie....asa ca tine si tatucu Ilici stia mai bine cine sunt aia care au facut ceva pt tara si ni i-a bagat pe gat pe toti comunistii.....oamenii trebuie sa invete sa voteze caci asta e solutia daca avem pretentia de tara civilizata.....daca omul voteaza pentru un mic si o bere ...sa fie constient ca si-a vandut 4 ani(sau 5) pe o mica gustare - cine gandeste cu stomacul sa nu se astepte sa fie si respectat de cel pe care il voteaza....adica cum iti asterni asa dormi...
    • +1 (3 voturi)    
      OK (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 7:09)

      Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui Paul

      De acord, cu o singură corecţie: nu e alianţa roşie ci CIUMA ROŞIE. Care încă mai stăpâneşte România. De ce au nevoie de încă 5 ani - CA DE AER. Ca dosarele grele, de corupţie să ajungă la prescripţie.
    • 0 (2 voturi)    
      Care noi suntem? (Duminică, 25 octombrie 2009, 21:05)

      Roald [anonim] i-a raspuns lui Paul

      Care noi suntem in rahat? Noi poporul, unde ne-ati bagat voi pedeleii (impreuna cu pesedeii)? Sau voi, portocalii, ca picati de la putere, si s-ar putea sa dati socoteala unde a-ti bagat tara? Ca noi si voi nu suntem totuna!
    • +1 (1 vot)    
      Care noi? (Duminică, 25 octombrie 2009, 21:20)

      Dies irae [anonim] i-a raspuns lui Paul

      Avem 2 ciume de care trebuie scapat in tara, una rosie si una portocalie. Cand spui noi probabil la cea portocalie te referi...
  • 0 (6 voturi)    
    Un comentariu fara cuvinte... (Vineri, 23 octombrie 2009, 21:52)

    Cowboy Desperado [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=3G2-5PryxkU
  • -1 (19 voturi)    
    Cum sa mentina ... (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:01)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    ... daca nu trece ?
    Croitoru' e un biet pacalici scos din palarie de marele OM. Spre gloria lui !
  • +4 (18 voturi)    
    Logica celor prezentate (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:16)

    Costiniu [anonim]

    si sustinute de catre Domnul Croitoru chiar astazi - ne demonstreaza clar dintru inceput ca acest Domn nu este corect fata de poporul roman. A iesit si ne-a asigurat ca NOUL GUVERN va fi de TEHNOCRATI - iar ceea ce a oferit este la limita legii si total diferit de "promisiune". Daca a incalcat primele oferte si a trecut cu buldozerul peste ADEVAR - oferindu-ne minciuna- ne intrebam cata CREDIBILITATE poate sa aiba pe mai departe ? Ce il va impiedica sa schimbe mereu si sa nu tina cont de nici o promisiune ? Este clar ca NU se respecta pe sine si pe statutul Dumnealui de PROFESIONIST. Compromisurile si pactul cu minciuna apartin numai anumitor categorii de oameni.
  • -1 (17 voturi)    
    CABINETUL BASESCU MAI BINE ZIS. (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:22)

    Prebu [utilizator]

    Cine isi inchipuie ca asta-i programul cabinetului Croitoru? Basescu e la carma. Nici nu stiu de ce in programul acestui asa zis cabinet la nr.crt. 1 nu are trecuta demisia si la nr.crt.2 sustinerea bravului carmaci. Oricum este clara intentia lui Base de a-l mentine pe Boc si gasca lui pana dupa alegeri.
    Daca nu facea miscarea cu referendumul Base nici nu intra in turul 2. Sunteti disperati fratilor! Ca posibila varianta decenta as vota candidatul Partidului Verde. M-i se pare singurul om dintre cei inscrisi care-mi inspira incredere. Ma mai gandesc oricum.
  • +2 (8 voturi)    
    cheltuieli pentru armata?! (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:48)

    Ion I [anonim]

    "cresterea cheltuielilor pentru inzestrarea armatei"... cred ca inteleg ce tot il linisteau pe Biden astia cu articolul 5 din carta NATO...

    bah, ce baga banii atat in armata cand au alte lucruri mai bune de facut? sa se limiteze la minimul necesar pentru NATO si atat...
    • 0 (0 voturi)    
      Din motive obiective (Luni, 26 octombrie 2009, 10:16)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ion I

      RO are o pozitie relativ subreda in politica internationala. O pozitie puternica nu ti-o face nimeni cadou, tre' sa ti-o cumperi/construiesti. Cum RO nu prea are altceva de oferit, ofera militari - Afganistan, Irak, Kosovo, peste tot unde e nevoie. Ceea ce e un lucru bun pe plan extern - cu cat mai prezenti suntem, cu atat mai multe puncte adunam. Nu-i e totuna nici EU nici SUA daca ne retragem din Irak, daca e sa ne sprijine in demersul de inchidere a canalului Bastroe, de ex.Ori daca tot e sa trimitem trupe pe teatrele de lupta internationale, macar sa le trimitem bine echipate si bine instruite.
  • +4 (10 voturi)    
    Croitoru include Pogea (Vineri, 23 octombrie 2009, 22:52)

    Necivilizat [utilizator]

    Ce mai conteaza aceste initiative care suna frumos, cand POGEA este la butoane? Tot continua sa faca praf economia.
    • -1 (1 vot)    
      Nu zau! (Luni, 26 octombrie 2009, 10:19)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Necivilizat

      Vorbiti toti pe barfe. Puneti mana si luati la purecat datele de la INS, sau cautati-va din ce surse vreti voi date obiective. Dupa care vorbiti despre cat de bine a gestionat Pogea finantele comparativ cu de ex. Vosganian. Eu in Vosganian chiar aveam incredere, partial chiar si dupa ce a preluat o functie in cabinetul Tariceanu doi, da' cand l-am auzit la televizor ca el a lasat economia si finantele romanesti intr-o stare infloritoare, in conditiile in care toate cifrele ziceau altceva (deficit al balantei de plati de 4% la sfarsitul lui 2008, crestere a datoriei publice mai mare decat cea pe 2009, in conditiile intrarii in tara a aproape patru miliarde de EUR de la capsunari, a aproape sapte miliarde de EUR din investitii straine directe, plus o crestere economica spre 8%), mi-am schimbat parerea.
      • +1 (1 vot)    
        Zau ca Pogea (Luni, 26 octombrie 2009, 14:43)

        Tzeapa Voda [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Zau ca Pogea a fost cel mai catastrofal ministru de finante de la Ceasca incoace.. Ca si Vosganian nu a pastrat bani albi pentru zile negre asa o fi . Insa Pogea a venit cu catastrofa de forfetar stramb in primavara, inchizand firme, destule viabile, si lasand gramada de someri in sectorul privat., vreo 25%. Fara legea aia stramba, probabil procentul nu trecea de 15%, maximum. A reusit sa piarda bani gramada, nu sa-i adune.
  • +2 (16 voturi)    
    Cu echipa asta si-a dat Basescu foc la valiza! (Vineri, 23 octombrie 2009, 23:06)

    rudy [anonim]

    Basescu a avut o sansa mare sa lase in offside restu' trupei, putea sa-l lase pe Croitoru sa vina cu o echipa de profesionisti, cum probabil ca si-a inchipuit credulul candidat la functia de PM. Dar vai, locotenentii lui Basescu trebuie sa fie la butoane, sa aiba grija de tzara, n-asa? Mai trebuie sifonat un pic! Nu inteleg cum a fost deci treaba cu ministerele Turismului si Tineretului, acum nu mai e nevoie nu? Dar a fost misto cand Nutzi spargea banu cu Ritzi, banu' babachii, trai neneaca!! Ai pierdut marinare, un fleac, te-ai ciuruit singur!!
    • -1 (5 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 1:58)

      calin [anonim] i-a raspuns lui rudy

      Asa ma gandesc si eu... Cand a zis Croitoru ca vine cu tehnocrati ma asteptam sa se tina de curand. Cand a mers sa negocieze cu PSD, PNL si UDMR ma asteptam ca eventual in loc de tehnocrati sa puna din fiecare partid cate un ministru (guvern de uniune nationala). Cum negocierile cu aceste 3 partide au esuat trebuia sa mearga pe calea guvernului de tehnocrati... Basescu ar fi avut acum cu 10% mai multi sustinatori dar asa...
      • -1 (1 vot)    
        Croitoru n-a zis ... (Luni, 26 octombrie 2009, 10:28)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui calin

        El a zis ca va forma un guvern care sa aibe sustinere politica. Si s-a tinut de cuvant, atat cat i-au permis partidele politice. Care-i problema?

        Cei care au vrut guvern tehnocrat au fost PSD si PNL, si in consecinta l-au propus pe Johannis premier. Chestie care pe de-o parte poate fi interpretata ca o incalcare a constitutiei, dat fiind ca prerogativa desemnarii premierului e strict a presedintelui, pe de alta parte e o barba de-aici pana in China, fiind cunoscuta apropierea lui Johannis de PNL.

        Basescu macar a propus un premier in mod cert apolitic: n-a facut niciodata parte din vreun partid, si pana la desemnarea sa ca premier nu s-a implicat de loc in politica.

        Mai mult, in afara unor persoane cunoscute din PDL, Croitoru a numit in functii persoane independente, sau persoane cunoscute ca fiind calificate in activitatea ministerului pe care ar urma sa-l conduca. Probabil ar fi numit in functie si ministri de la PSD, daca PSD ar fi acceptat asa ceva - l-a pastrat de ex. in functie pe Predoiu, care la origine vine de la PNL, de exemplu. EU de ex. l-as fi vazut cu drag pe Bazac la sanatate, si cred ca Croitoru l-ar fi numit, daca nu i-ar fi interzis PSD lu' Bazac sa preia functia.

        Singurul partid care a acceptat deschis si direct sa aibe oameni in guvern a fost PDL. Cu alte cuvinte, in conditiile crizei economice, doar PDL accepta raspunderea si provocarea, in timp ce celelalte partide se multumesc sa stea pe margine si sa scuipe. Ce sa zic, macar de-ar sta si afara din parlament, daca doar la atat se pricep.

        In conditiile in care Croitoru a format un guvern asa cum s-a putut in conditiile date, dar totusi cu oameni calificati, eu cred ca toata vina pt. scandalul politic actual revine PSD si PNL, daca acest guvern nu trece.
  • +1 (9 voturi)    
    foarte tare (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 3:22)

    Alex [anonim]

    wow, vor sa mentina TVA-ul si cota unica de impozitare. Si pentru asta trebuie sa-i platim?
    • 0 (4 voturi)    
      trebuie (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 9:00)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      caci daca vine Geona sau Oprescu la carma tarii o sa avem iarasi impozit preogresiv pe salarii , adica iarasi tragem greul salariatii iar oamenii de afaceri neocomunisti o sa aiba numai privilegii fiscale.... si uite asa adio clasa de mijloc....
      • +1 (1 vot)    
        nu, ei trebuie sa platreasca ! (Duminică, 25 octombrie 2009, 20:57)

        Roald [anonim] i-a raspuns lui dadan

        Clasa de mijloc au terminat-o Boc si Pogea prin primavara, dand privilegii fiscale prin forfetar oamenilor de afaceri neocomunisti, cu firme mari, ce platesc 0,001% impozit minim, iar cei care nu sunt din gasca, cu firme mai mici, de la 5% in sus!
  • +1 (5 voturi)    
    Jucatori care intra pe teren vs cei de la TV (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 11:25)

    ion [anonim]

    Care sunt adevaratii Romani?
    Cei care accepta convocarea in echipa nationala in momente grele sau cei care refuza iar apoi merg la TV sa dea lectii, sarind in sus de bucurie atunci cand echipa nationala face o gresela? De ce-i votati pe cei care se bucura de raul Romaniei din invidie pe ceilalti jucatori?
  • 0 (2 voturi)    
    Sfidare (Duminică, 25 octombrie 2009, 20:46)

    Roald [anonim]

    Sa-l pui pe Pogea la Finante, dupa ce a facut economia praf, cu forfetarul cu grila stramba si nededucerile de cheltuieli, ducand (Independent de criza) la desfiintarea a zeci de mii de firme si la cel putin 15% din cei 25% someri din sectorul privat, taind astfel sursele de bani la buget, si punand Romania in pericol de stagflatie, se cheama SFIDARE la adresa intreprinzatorilor privati, angajatilor acestora, si in final a intregii populatii. Jalnic!
    • -1 (1 vot)    
      Esti pe langa (Luni, 26 octombrie 2009, 10:40)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Roald

      Cele zeci de mii de firme desfiintate erau in majoritate firme inactive. Forfetarul doar a determinat inchiderea lor formala. Forfetarul, chiar daca n-a fost o masura neaparat doar pozitiva, n-a fost insa nici de asa natura incat sa omoare firme viabile.

      Daca matale ti-a inchis forfetarul o firma care functiona, nu-ti fa griji, mai devreme sau mai tarziu o inchideai singur, ca nuera viabila.
      • +1 (1 vot)    
        Tu esti pe langa (Luni, 26 octombrie 2009, 14:34)

        Roald [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Tu esti pe langa, daca ma refeream si la firme inactive, as fi spus aproape un sfert din firmele din Romania, adica vreo 150 mii. Ca si la o fiinta vie, diferenta dintre a trai sau nu tine uneori de un fir de par. Pentru o firma mica, viabila, care poate avea chiar profit, sume de 5-8% din cifra de afaceri, cat le revin prin grila pogeasca, sunt decisive. Sau pentru tine si high class-ul din care faci parte firma e doar aia cu sute sau mii de angajati si care invarte sute de milioane de euro? Ca acolo procentul din cifra de afaceri e infim, ceva de 0, 00.. Si nuy e vorba doar de forfetar, sunt si cheltuielile devenite nedeductibile
      • +1 (1 vot)    
        Poezia Pogea (Luni, 26 octombrie 2009, 15:14)

        Kira [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Asta e poezia Pogea. Eu sunt contabil la multe firme, iar din 11 inchise dupa forfetar, 2 erau inactive, 3 oricum neviabile, 6 viabile, inchise doar din cauza forfetarului si nededucerilor de cheltuieli cu transportul marfurilor si parcul auto. Au mai rezultat de aici si 68 de someri. Asa ca ori esti teleghidat, ori chiar esti tu pe langa.
        • +1 (1 vot)    
          Paguba la buget (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:12)

          Ich, Die Erste [anonim] i-a raspuns lui Kira

          Da, majoritatea, peste 2 treimi, erau inactive. Insa cam un sfert erau atat active, cat si viabile. Toata lumea vorbeste doar de forfetar, dar in acea nefericita lege, cele mai nocive sunt nededucerile de cheltuieli cu TVA. La calculul TVA de plata nu se lau oricum in considerare platile cele mai importante cantitativ, precum chirii, si rate bancare, acum s-au mai adaugat si cele aferente leasingului (de asemenea mari) si nici cele cu combustibilul si reparatiile, care, la unele firme, depinzand de profil, au de asemenea o pondere insemnata in totalul cheltuielilor. Din cele doua modificari (ilegale, de altfel), la Codul Fiscal, au rezultat zeci de mii de firme viabile distruse, unele chiar cu profit, si sute de mii de someri. Deci Roald are dreptate, nu tu. Mentionez ca prin natura profesiei, am acces la datele multor firme, deci stiu ce vorbesc,
          • +1 (1 vot)    
            Adresa corectata (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:41)

            Ich Die Erste [anonim] i-a raspuns lui Ich, Die Erste

            Scuze,raspunsul de mai sus se adresa lui Eu the first, nu lui Kira.
  • 0 (2 voturi)    
    Care cota unica? (Duminică, 25 octombrie 2009, 20:49)

    Gh Buta [anonim]

    Care cota unica? Aia a fost desfiintata de Pogea si Boc cu impozitul lor absurd. Cand la o cifra de afaceri platesti 8% si la alta 0,001% de ce cota unica mai poate fi vorba? Ce sa mentii, minciuna ca acea cota unica mai exista?
    • +1 (1 vot)    
      Bine punctat (Marţi, 27 octombrie 2009, 16:52)

      Kira [anonim] i-a raspuns lui Gh Buta

      Extrem de real si bine punctat, din pacate...
    • +1 (1 vot)    
      Impozitul degresiv (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:17)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui Gh Buta

      Pogea si Boc au inventat impozitul degresiv, dupa care cu cat ai venituri mai mici, esti impozitat mai la sange. Nu am auzit de nici o tara civilizata unde veniturile mici sa se impoziteze procentual mai mult decat cele mari.
      • +1 (1 vot)    
        Crestinism PDL-ist (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:51)

        Iulian [anonim] i-a raspuns lui Ionel

        Si uite cum "crestinii" Pogea si Boc pun in practica asertiunea biblica "Celui ce are i se va mai da, iar celui ce nu are, i se va lua si ceea ce are"
  • 0 (2 voturi)    
    Revoltator! (Duminică, 25 octombrie 2009, 20:51)

    Tzeapa Voda [anonim]

    Ca sa vezi! Daca nu-l punea pe Pogea la Finante si anula ilegalitatile din OUG 34/2009 poate ma mai gandeam ca un guvern PDL ar putea face si ceva bun. Acum m-am lamurit, nu mai am dubii. Asa zisul Croitor e un Carpaci! Revoltator!
  • +1 (1 vot)    
    Vai de noi! (Luni, 26 octombrie 2009, 15:36)

    NV [anonim]

    Pogea la finante?, Blaga la turism ?
    Vai de noi !
    Sa nu-l uitam nici pe domnul Adriean "care este"
  • +1 (1 vot)    
    Dezamagire (Luni, 26 octombrie 2009, 16:30)

    Corina [anonim]

    Ma asteptam sa scapam de incapabilul de Pogea! Chiar nu mai avem niciun specialist in finante si am ramas intr-un inginer? Chiar nu vrea nimeni sa ajute economia si initiativa privata?
    Sunt total dezamagita.....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by