Neculai Ontanu, Gabriel Oprea si Anghel Iordanescu au fost inaintati in grad de Traian Basescu

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 23 octombrie 2009, 9:22 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a semnat, joi, decretele privind inaintarea in grad a fostilor social-democrati, ofiteri in rezerva Neculai Ontanu, primar al sectorului 2, Gabriel Oprea, fost ministru al Internelor si Anghel Iordanescu, parlamentar independent, relateaza NewsIn. Alti 52 de ofiteri MApN au fost, de asemenea, inaintati in grad.

Astfel, seful statului a semnat decretul privind inaintarea in gradul de general-maior - cu doua stele in rezerva a generalului de brigada in rezerva Neculai Ontanu, primarul sectorului 2. Ontanu a fost exclus miercuri din PSD pentru ca si-a declarat sustinerea pentru seful statului in campania electorala.

Si fostii social-democrati Gabriel Oprea si Anghel Iordanescu au fost inaintati in grad de seful statului, prin decrete semnate joi. Astfel, Basescu a semnat decretul privind inaintarea in gradul de general - cu patru stele in rezerva a general-locotenentului in rezerva Gabriel Oprea din MApN, fost ministru PSD al Internelor in Guvernul Boc si decretul privind inaintarea in gradul de general-maior - cu doua stele in rezerva a generalului de brigada in rezerva Anghel  Iordanescu din cadrul aceluiasi minister.

Parlamentarii independenti Gabriel Oprea si Anghel Iordanescu, fosti membri PSD, si-au anuntat si ei, la 6 octombrie, printr-un comunicat, sustinerea fata de candidatura lui Traian Basescu, sustinand ca un nou mandat al actualului presedinte este "singura solutie responsabila pentru Romania".

La 1 decembrie 2008, Gabriel Oprea a fost inaintat in gradul de general-locotenent in rezerva, iar lui Neculai Ontanu i-a fost acordat gradul de general de brigada in rezerva.

UPDATE Basescu: Avansarile in grad reprezinta un gest simbolic

Presedintele Traian Basescu a subliniat vineri ca avansarile in grad ale ofiterilor in rezerva sau in retragere sunt pur simbolice, simple "semne de respect pentru activitatea depusa de acestia de-a lungul carierei militare".
  • "Vreau sa mai fac o mentiune, fara niciun iz de rautate, legata de avansari, avansari ale ofiterilor in rezerva sau in retragere. Ele nu reprezinta decat un simbol, un gest simbolic, pentru ca el nu aduce nici crestere de pensie, nici crestere de vechime, niciun fel de avantaj nu-i aduce celui avansat."
Totodata, el a evocat unul dintre momentele in care s-a simtit foarte mandru, acela in care a fost avansat in functia de colonel in rezerva.
  • "Unul din momentele cu care am fost mandru ca politician a fost momentul in care am fost avansat la gradul de colonel in rezerva si am vazut ca sunt egal in grad cu tatal meu, ceea ce inseamna ca in sfarsit tata si-a vazut visul cu ochii."


Citeste mai multe despre   

















5995 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    avansarea (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:30)

    moderat [anonim]

    gradul bate functia in acest caz!
    • 0 (0 voturi)    
      stai ca nu inteleg! (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 16:17)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui moderat

      Cum adica se avanseaza in grad daca esti in rezerva? De unde si pana unde si ce rost are, chiar si simbolic? Daca cineva s-a facut remarcat, a avansat in timpul serviciului, dar nu stiu la cati ani de la trecerea in rezerva. De ce isi mai pierd timpul si banii nostrii pentru prostiile astea?
  • +5 (25 voturi)    
    Rusinos (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:38)

    Todo [anonim]

    Iata ca fostii PSD-isti, actului sustinatori Basescu si probabil viitori membrii PDL, isi primesc rasplata

    Asta e clasa politica, si sistemul ticalosit pe care Basescu promitea sa il distruga acum 5 ani. EU unul ca un prost l-am crezut si l-am votat.

    Penibil, jenant si rusinos
    • +4 (20 voturi)    
      ;) (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:03)

      scharke [utilizator] i-a raspuns lui Todo

      Voteaza-l pe Crin, sa-l puna pe Patriciu prim-ministru!
      • +3 (17 voturi)    
        asta (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:16)

        un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui scharke

        Asta e tot ce ai de spus in apararea lui Basescu, nu?
        • +1 (15 voturi)    
          desigur! (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:25)

          neuronu [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

          Domnule Om-Cal aţi auzit vreodată vreun argument logic de la vreun fesenist îndrăgostit de Marele Cârmaci???
        • -1 (11 voturi)    
          idei putine dar fixe (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:42)

          KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

          Nu, cred ca ar putea sa puna si placa aia cu Voiculescu. Si apoi pe aia cu Iliescu. Si cu Vanghelie. Ca doar stim deja raspunsurile la orice intrebare, indiferent ca e vorba despre starea natiunii sau despre o evidenta mita sub forma unor avansari.

          Traiasca roboteii portocalii si comandantul lor suprem !
          • 0 (6 voturi)    
            placa Vanghelie? (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:04)

            MG [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

            placa Vanghelie? se cheama mai nou "garantat vanghelie"...!!
            Il meritati drept lider...
            • 0 (4 voturi)    
              om liber (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:28)

              KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui MG

              Liderul meu nu-i Vanghelie. De fapt eu sunt un om liber si stapan pe destinul meu, nu am nevoie de lideri.
              Dar cand liderul tau e mitocan si promoveaza fosti politruci si se aproprie ca discurs de Vadim cum te simti ?
              • -1 (3 voturi)    
                nu as putea spune ca-i liderul meu (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:40)

                MG [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

                nu as putea spune ca-i liderul meu, este doar raul cel mai mic.
                "Liderul" meu ar fi Dragulescu
        • -1 (3 voturi)    
          pai n-a putut sa-l elibereze pe cosma (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:52)

          MG [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

          pai n-a putut sa-l elibereze pe cosma_luceafarul_turbei. Adevarul ca cine lupta impotriva caracatitei (inclusiv mentale) PSD merita cu adevarat avansare in grad. Parerea mea!
          • -1 (3 voturi)    
            . (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:31)

            un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui MG

            Si ce au facut concret cei trei impotriva mafiei din PSD? Plecarea lor nu slabeste aceasta mafie decat daca faceau parte din ea :)
            • -1 (3 voturi)    
              Oprea (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:02)

              max [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

              Basescu a spus despre Oprea ca e parte a mafiei lui Nastase - l-a numit general mafiot.

              Acum vad ca i-a mai pus o stea.

              Oricum, daca ne ataca cineva, putem conta pe Oprea, Iordanescu si Ontanu...
      • 0 (6 voturi)    
        Incredibil unde s-a ajuns. (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:55)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui scharke

        E ca si cum, ti se pun in fata trei violatori si tu trebuie sa alegi unul care sa ti-o traga. Nu se mai pune problema ca nu vrei asa ceva, trebuie doar sa alegi unul ( sa zicem mai putin rau - damage control) dar pana la urma tot ti-o trage unul :-). In tara asta nu mai poti spune ca esti nemultumit de cum te conduce presedintele sau de actiunile lor, ca ti se spune, "E mai bine cu celalalt "violator?"
        • -1 (1 vot)    
          mare dreptate ai (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:32)

          unu_de_aiurea [anonim] i-a raspuns lui Marius

          Foarte adevarat comentariul tau...
          Unu e Base, se vede si in articolul curent de ce sa NU-l votam.(si data trecuta l-am votat cand am votat anti PSD...hehe, ce fraier am fost)
          Altul e Antonescu, noi nu vrem sa-l votam pe hotul de Patriciu...(alt aliat PSD)
          Altul e comunistul ala prostanac la care nu vreau nici sa-i rostesc numele...
          Si restul nebunilor extremisti care candideaza oricum fara sanse...
          Sa nu ma duc la vot nu e bine oricum...

          Pana la urma cred ca as prefera sa candideze Klaus sau Croitoru, macar astia nu au facut(inca) nimik rau, l-as vota pe oricare in locul optiunilor existente...
          Offffff
      • 0 (0 voturi)    
        poate Patricu ar fi mai bun (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 16:21)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui scharke

        desi a luat rafinaria aia moca, macar a facut-o sa mearga si si-a construit niste afaceri care merg si care platesc bani la buget si care au angajati care mananca o paine. Nu-mi place Patriciu de loc, dar probabil este suficient de orgolios sa lase ceva contructiv in urma lui, nu ca politicienii de pana acum, care nu au facut decat sa distruga sau sa contruiasca putin, tragandu-si spagi imense, invers proportional cu ce au construit.
  • 0 (16 voturi)    
    tradatorii ..inaintati in grad ?! (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:45)

    Moromete [anonim]

    Asemenea oameni cu o asemenea "coloana vertebrala" nu mai puteau face parte din corpul armatei fie si in rezerva, darmite sa fie "ianintati" in grad; Traim deja intr-o REPUBLICA BOSTANIERA . De la nepotismul si servilismul ridicat la grad de exemplu in viata, iata si tradatorii sunt dati ca exemplu pentru a fi urmat...RUSIIINEEEE ! Nu stiu ce imagini aveau iconitele pe care le pupa cu foc Iordanescu dar dupa fapte nu e usor de dedus ! Mai ramane ca Ontanu si SimiRAS sa fie inaintati in gradul de mari ca..ti !
  • +3 (11 voturi)    
    Penibil (Vineri, 23 octombrie 2009, 9:53)

    Lica [anonim]

    Penibil. Macar daca o faceau mai putin transparent.
    Cei care au vrut bani au fost cumparati, cei care au vrut demnitati le-au primit.
  • +4 (8 voturi)    
    mizerie made in RO (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:09)

    les miserables [anonim]

    dat fiind ca vorbim de o rasplata pe fata a tradarii, e o rusine pentru toate numele implicate: si pentru datatorul si pentru primitorii de grade
    si un semn pentru cei care ar mai vrea sa tradeze, sa stie la ce se pot astepta daca schimba barca in favoarea celui puternic: sa traiasca bine!
  • +2 (8 voturi)    
    intrebare (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:17)

    matrei l. [anonim]

    Drept pentru care fapte? As dori sa cunosc argumentatia care insoteste decretele. Nu am auzit sa fi facut ceva spectaculos in afara sustinerii candidaturii celui care i-a avansat in grad. Multumesc
    • +7 (7 voturi)    
      raspuns (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:37)

      dom [anonim] i-a raspuns lui matrei l.

      Pentru merite in lupta cu sistemul ticalosit, din interiorul acestuia :))
  • +3 (7 voturi)    
    Ce merite are Ontanu in armata? (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:25)

    Claude [anonim]

    El a fost saracu' un brav absolvent la Stefan Gheorghiu. A uitat cind muncea pe santier ca normator si se ruga de constructori sa termine nu stiu ce obiectiv pentru a fi si el admis la Stefan Gheorghiu?
  • +3 (3 voturi)    
    Tradare... (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:37)

    Biny [anonim]

    Ar fi bine ca Basescu sa nu se bucure prea mult ca astia il sustin.... Ar trebui sa stie ca cei care tradeaza in momente cheie o fac din nou la prima ocazie.
  • +1 (7 voturi)    
    Probabil Romania e tara cu cei mai multi generali (Vineri, 23 octombrie 2009, 10:42)

    Bill [anonim]

    raportat la numarul militarilor.
    Trebuie sa urci in grad chiar daca esti in rezerva ca sa beneficiezi de pensie mai mare.
    Nu ajung banii de la bugetul de pensii ?
    Nu-i nimic ne imprumutam de la FMI.
    Macar pana dupa alegeri ...
  • 0 (6 voturi)    
    Greu de justificat acest gest (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:21)

    Robert [anonim]

    dovada ca nici postacii portocalii nu se abereaza sa posteze eventuale scuze pt TB
    Daca face acest lucru in plina campanie electorala cand ii pasa de imaginea lui va inchipuiti de poate fi in stare in urmatorul mandat?
  • 0 (4 voturi)    
    generalii lui baselu ... (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:26)

    :(( [anonim]

    ... ce-a ajuns armata romana!
  • 0 (2 voturi)    
    o etapa in lupta contra sistemului ticalosit (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:29)

    Florin [anonim]

    n-am ce sa mai comentez :(
  • 0 (6 voturi)    
    unde este dreptatea? (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:36)

    un_roman [anonim]

    inca o data se dovedeste ca degeaba ai dreptate daca nu ai parte de ea. sunt subofiteri si ofiteri care traiesc cu frustrare la limita subzistentei si isi pun sanatatea si viata in joc ca sa apere imaginea si interesele nationale si care nu au avut si nu o sa aiba parte nici macar de un cuvant de multumire pentru ce fac. mai mult, li se taie din drepturi si sporuri, in baremul de pensionare sunt pusi in aceeasi banca cu un functionar public care o viata intreaga a frecat niste hartii si si-a dat ochii peste cap cand cineva i-a cerut sa-si faca datoria. bataia de joc la care este supusa armata romana continua cu acest episod de sfidare a valorilor sale. cine este in problema vede mai departe decat simpla trecere a unui politician dintr-un partid intr-altul. stie ca presedintele Basescu si-a corodat masiv, prin acest act rusinos, imaginea si asa consistent alterata pe care o are in fata celor care poarta pajura si tricolorul pe piept. prost echipati, pusi sa faca serviciu in conditii si cu echipamente uzate moral sau iesite din standarde, 'falnica armie romana' a ajuns o carpa care isi va dovedi mandria in alegerile viitoare. o fi romanul prost si indurator, dar nu te iarta daca-l calci pe batatura! si sa dea Domnul sa nu avem parte de vreo calamitate unde sa fie nevoie de ajutorul armatei!
    • -2 (2 voturi)    
      @un_roman (Vineri, 23 octombrie 2009, 13:05)

      ALT ROMAN [anonim] i-a raspuns lui un_roman

      dreptatea ? in numarul de dosare cu care ti se poate determina actiune, pozitia ! actiunea, pozitia se rasplatesc (dosarele ce ti-au fost reamintite, NU). Iar noii avansati ... ce sa mai vorbim (unii stiu si cum au ajuns generale). dar nu e numai vina lor : armata a ajuns ceea ce tolereaza !
  • -1 (3 voturi)    
    hmmm (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:39)

    dino [anonim]

    Din ce vedem noi pare a fi o chestie urata si sunt dezamagit de actiuni de genul asta
    Dar stim noi ce fac cei 3 pentru tara fara ca publicul sa stie? Ar fi si asta o varianta.
    • +3 (3 voturi)    
      eroi ai muncii socialiste (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:13)

      Max [anonim] i-a raspuns lui dino

      da, se pare ca ai dreptate. Iordanescu tocmai a reorganizat armata pe principiile nationalei de fotbal - merit pentru care a mai primit o stea. Oprea nu se stie prea clar cu ce se ocupa, de cand n-a mai ajuns sa fie ministru, iar Ontanu e pe baricade.

      vorbind serios, ar trebui ca orice promovare sa fie insotita de niste justificari facute publice - daca tot li se dau pensii mai mari sa stie toata lumea ce merite deosebite au - sa nu mai vedem intrebari de genul "Dar stim noi ce fac cei 3 pentru tara fara ca publicul sa stie?" Tocmai asta e - ar trebui sa stim exact ce fac aia, mai ales ca sunt politicieni deci nu sunt spioni sau ceva sa primeasca misiuni secrete din partea armatei.
  • -1 (3 voturi)    
    Sfidarea soldatilor romani (Vineri, 23 octombrie 2009, 11:56)

    Dana [anonim]

    Pacat ca am ajuns aici. Regretabil si jignitor la adresa tuturor militarilor romani, fosti si actuali. Imi este rusine cu acest presedinte. Aceasta tara are nevoie de o schimbare la Cotroceni.
  • 0 (2 voturi)    
    Cam penibil (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:10)

    DianaH [utilizator]

    Ma intreb pentru ce merite au fost inaintati in grad cei mentionati?..
  • +1 (3 voturi)    
    Prea multi parlamentari! (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:14)

    vio [anonim]

    Sa facem economii!
    Sa luptam cu sistemul ticalosdit!
    Mafia PSD!
    Ontanu- HOTANU!
    Parlamentarii cheltuie prea multm, sa-i reducem!
    Ei cu ei, noi cu voi!

    etc.
    etc.
    Si astazi, acelasi Basescu comite un asemenea gest. De ce? Pentru ce?
    Chiar nu-l inteleg, nu e logic, nu e rational. Poate ca omulcu laptopul are drep[tate. Ca doar nebunii se recunosc intre ei!
  • -1 (1 vot)    
    efecte : (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:14)

    :)( [anonim]

    Final de alegeri prezidentiale.Se asteapta rezultatele.
    Elena Udrea:
    -Traienica,am pentru tine o veste proasta si una buna.
    Traian Basescu:
    -Zi-o pe-aia proasta.
    Elena Udrea:
    -Antonescu are 61% din voturi.
    Traian Basescu(palid):
    -Pai dacaasta-I aia rea, aia buna care-o fi?!
    Elena Udrea:
    -Tu ai 70%!
    • +1 (1 vot)    
      poate gresisi PDL? (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:26)

      omul bun [anonim] i-a raspuns lui :)(

      Raspuns: Sigur ca poate ca doar si el e un om!
      • -1 (1 vot)    
        @omul bun (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:43)

        :)( [anonim] i-a raspuns lui omul bun

        o fi om bun : pentru el (ca acasa la el e clar ca nu este). Pentru romani insa ....
  • 0 (2 voturi)    
    Sa pateasca si Basescu ca PDL Salaj (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:18)

    coniac 5 stele [anonim]

    Si sinistrul securist Stanca, liderul PDL Salaj, a fost avansat general in rezerva Pentru ce fapte? Pentru sirguinta cu care ancheta oameni nevinovati? Sau pentru devotamentul fata de PDL(partid numai cu membri CURATI) si mai ales fata de Basescu? Rezultatul avansarii? PDL Salaj s-a clasat pe locul 4 la alegerile locale dupa PSD, PNL, UDMR! A fost nu atat un vot impotriva PDL cat impotriva proaspatului general S-au creat premizele ca Basescu sa se claseze pe locul 4 la prezidentiale
  • +1 (3 voturi)    
    Ei, e mana "mogulilor" (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:36)

    hassan [anonim]

    Sau a celor de la Grivco.
    Sau a cel;or 322.
    Sau a tonomatelor.
    Sau a chiulangiului de Antonescu.
    Sau a prostanacului de Geoana.
    SAu a smecherului Oprescu.
    Sau a petrolului lui Patriciu.
    Sau a mafiei PSD.
    SAu a lui Nastase.
    Sau Iliescu.
    Sau a Antenei 3.
    Sau a lui Vantu.
    SAu
    ....

    Dar niciodata nu e vina lui Basescu!
  • 0 (4 voturi)    
    Asa va disparea Basescu (Vineri, 23 octombrie 2009, 12:41)

    Nelu [anonim]

    Din pacate astfel de fapte arata tuturor cine este Traian Basesu. Impotriva acestor apucaturi va trebui sa luam atitudine. Basescu putea sa-i avanseze in cadrul PD-L nu improscand cu noroi in poporul roman. Pacat ca nu ne putem abtine de la astfel de gesturi penibile. M-am hotarat - Traian Basescu nu merita votul meu. Si cand ma gandesc la ce spunea Joe Biden ieri...
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINE (Vineri, 23 octombrie 2009, 16:09)

    razvan [anonim]

    domnule basescu, si eu sunt ofiter superior in rezerva. am slujit tara cu devotament timp de 20 de ani si cred ca as putea sa fiu si eu avansat in grad, asa, pur si simplu simbolic.....
    inteleg, se pare ca nu se poate pentru ca am o problema – nu va sustin in campania electorala!
    rusine sa va fie, si celui care a facut avansarile si celor care, cu “demnitate”, au acceptat acest lucru.
    este incredibil cu cata relaxare se fac asemnea gesturi care sunt un afrond la adresa intregii armate romane.
    cum este posibil sa avansezi niste oameni care, chiar daca ar fi avut merite in timpul carierei militare (desi ma indoiesc sincer) apar acum in aceasta ipostaza numai pentru ca si-au exprimat suportul pentru maria sa; domul presedinte?????
    se pare ca unii au scapat criteriilor de evaluare. la fel si cu testele psihologice. ma mir si ma’nchin cum o fi fost basescu capitan (desi as putea avea ceva explicatii – remarcati privirea lui “patrunzatoare”?!)
    oameni buni, chiar nu mai exista un minim bun simt in tara asta?!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu voi uta si nici nu cred ca pot ierta (Vineri, 23 octombrie 2009, 16:39)

    Memoria Vie [anonim]

    Recunosc sincer ca l-am crezut pe Base cand acum patru ani a spus:
    ''Voi reda statutului de general demnitatea și onoarea pe care a avut-o odată''
    Acum îmi este rușine ca am fost atât de naiv.
    Dar nu voi mai fi!
  • 0 (0 voturi)    
    raie (Vineri, 23 octombrie 2009, 16:59)

    Florea [anonim]

    De ei nu scapi decat cu lesie...
  • 0 (0 voturi)    
    Gest incalificabil (Vineri, 23 octombrie 2009, 17:01)

    petre [anonim]

    Citesc C.V-ul d-lui Ontanu si nu ma dumiresc. Din C.V.-ul mentionat nu rezulta ca ar fi lucrat nici o zi in armata si ca urmare nu vad unde ar fi cariera sa militara pentru care ar fi putut sa fie av avansat.
    Ca urmare avem tot dreptul sa ne intrebam: pentru ce merite a ajuns general al armatei romane?
    Rusine!
    Sunt atatea militari care si-au onorat cariera si care nu au primit asemenea onoruri.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate n-ai auzit... (Sâmbătă, 24 octombrie 2009, 9:52)

      paul [anonim] i-a raspuns lui petre

      ...ca Ontanu a fost exclus din PSD pentru sustinerea candidaturii lui Basecu.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version