Crin Antonescu: PDL si Basescu au facut incercari disperate pentru a convinge UDMR sa-i sustina

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:20 Actualitate | Politic


"Majoritatea ferma PSD-PNL-UDMR se mentine", in ciuda "incercarilor disperate" ale PDL si ale lui Traian Basescu de a convinge Uniunea sa-i sustina, a afirmat, sambata, Crin Antonescu. Liderul liberal mai spune ca primarul Sibiului, Klaus Johannis, ramane candidatul majoritatii parlamentare pentru functia de premier.
  • "S-a constituit o majoritate, o majoritate ferma, o majoritate care ramane in picioare si dupa incercarile disperate ale presedintelui si Partidului Democrat de a decupa macar UDMR din aceasta majoritate. Presedintele vorbeste in continuare despre opozitie, desi cu 65% este evident ca este vorba de o noua majoritate sau o majoritate in sprijinul acestei solutii", a afirmat Crin Antonescu, citat de NewsIn.
  • Liderul PNL a mai tinut sa precizeze ca cele trei formatiuni care alcatuiesc majoritatea parlamentara nu au ales "o solutie provocatoare" pentru presedintele Traian Basescu, "ci pur si simplu un independent, o solutie la indemana, o solutie pentru Romania care a fost respinsa de un presedinte care a pierdut orice masura, de un presedinte care astazi prelungeste criza pe spinarea si pe socoteala romanilor amenintandu-i in acelasi timp ca nu vor mai primi pensii si salarii daca domnia sa nu isi impune toate punctele de vedere si daca toata tara asta nu face ce vrea domnul Basescu. Ameninta evident si parlamentarii cu dizolvarea Parlamentului. Practic, in acest moment, domnul Traian Basescu se comporta ca un agresor la adresa opiniei publice, la adresa fortelor parlamentare, la adresa sistemului democratic".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















1636 vizualizari

  • +12 (38 voturi)    
    scenariul consultantilor americanski (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:28)

    moldoveanu [utilizator]

    LOL. Sa dea o solutie aparent neutra fiind siguri ca Base o respinge, dupa care sa urle cat pot ca base e agresorul. LOL. Sa nu ramaneti fara aer de atata urlat.

    Mie imi place. Oricum, Croitoru e mai potrivit momentan decat 3 primari de Sibiu. Asta face ca urletele voastre in loc sa arate ce nasol e Base, arata cat de disperati sunteti baietzi. LOL.

    Eu astept votarea si referendumul pt unicameral. :D
    • -3 (11 voturi)    
      frica (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:39)

      bitraian [anonim] i-a raspuns lui moldoveanu

      strangeti randurile, incompetentilor! Habar n-aveti de bicameral...Da', va e frica rau.Pica Baseascu, v-ati lins pe bot.stati cuminti, va e mai bine!
  • +6 (30 voturi)    
    Crin....taci din gura ! (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:29)

    bgd [utilizator]

    De fiecare data cand te apuci sa vorbesti...pierzi electorat. Taci si pozeaza frumos...lasa-l pe Basescu. Se "descurca" singur...
    • +5 (15 voturi)    
      crinul este o planta decorativa? (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:25)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      si idioata cand casca gura?
      • +1 (1 vot)    
        Disperati ! (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:16)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

        @ Disperati suntei voi cu Agentii,pensii si sporuri speciale.Cresterea numarului de interlopi la mititica etc.Tara vede un PSDR in Vile si masini de lux cu conturi groase cu latifundii si ziduri medievale care nu miros a social democratie. Put a nesimtire patologica in gangrena gazoasa . DDD
    • +10 (14 voturi)    
      Crin, apucate de treaba! (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:59)

      dgb [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Lasa-l pe Crin sa vorbeasca. Asta stie si face multe. Cand era dascal o restructurat o sala de clasa: bancile de la geam le-a pus la perete si viceversa. Iti dai seama ce treaba ar face in economia romaneasca?
    • +12 (14 voturi)    
      Crinul lui Patriciu (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:17)

      Eu sunt Crin repetentul [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Cum este posibil ca un notoriu repetent in studentie ( Crin Antonescu) sa candideze la Presedintia Romaniei ????
  • -14 (28 voturi)    
    pacat (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:30)

    nadia [utilizator]

    pacat ca nu e mai charismatic crin; asa, o sa ma vad nevoita sa-l votez pe geoana in turul 2 ca sa scapam de marinar; trist...
    • +16 (22 voturi)    
      descoperirea (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:08)

      geana [anonim] i-a raspuns lui nadia

      Geoana - carismatic. asta nu poate spune decat platitudini, este penibil sa-l slobozi din casa si tu-l vezi mai carismatic. da, din lac in put
    • +2 (2 voturi)    
      Si ... (Duminică, 18 octombrie 2009, 0:43)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui nadia

      ... sa te trezesti cu Nastase premier. Ma rog, pe unii la atat ii duce mintea. Spre nenorocul altora.

      Cucoana, matale pricepe ca singurul lucru pe care-l face Basescu in privinta politicii interne si a activitatii executivului e desemnarea premierului, da' si ala inainte sa intre in pita tre' validat de parlament. Adica in afara de dat declaratii politice presedintele e legat de maini si de picioare. El pana acuma a ales cu mare grija pe cine numeste - chiar si cand a avut dubii la un ministru a mers in parlament si a stat de vorba cu parlamentarii despre propuneri - el tre' sa valideze si ministrii desemnati de premier, tot conform constitutiei, da' n-are voie sa zica nu (una din sucelile constitutiei pe care n-am priceput-o niciodata). Eu sunt de parere ca si acuma, prin desemnarea lu' Croitoru, s-a achitat intr-un mod foarte OK de sarcina asta. E o gogoasa gigantica ce incearca sa va vanda raspandacii PSD si PNL, cum ca Base e obligat sa accepte pe cine vor ei. E exact pe dos: ei au voie sa spuna nu la ce propune presedintele, dar desemnarea premierului e strict atributiunea presedintelui. Intr-un stat cu o justitie mai suparacioasa treaba asta cu avansarea unui premier de catre parlament, in conditiile date, ar fi fost taxata de ilegalitate.

      Asa ca la concret, argumentat, de ce vrei matale sa scapi de Basescu? Cu ce crezi ca o sa contribui in felul asta la vreo schimbare in bine? Singura schimbare in bine va fi probabil calitatea programelor de pe antene si de la realitatea tv: nemaifiind de actualitate improscarea cu venin, o sa aloce iar mai mult timp pt. programe decente.
    • +1 (1 vot)    
      Cand ? (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:20)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui nadia

      @ Ai vizitat ultima oara un oftalmolog? No coment! DDD
  • +20 (28 voturi)    
    Sunt de acord (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:35)

    Bogdan C [utilizator]

    Sunt de acord cu noua majoritate si cu Klaus Johannis DOAR cu urmatoarea conditie! Sa semneze toate partidele din opozitie un protocol ca-l lasa pe Johannis sa guverneze tara pana la urmatoarele alegeri parlamentare, cu cabinetul ales de el. Cabinetul Johannis sa pice doar daca nu are rezultatele asteptate... dar cat timp ofera rezultatele sa nu se atinga de acest guvern. Doar asa imi vor castiga increderea! Restul e demagogie si se folosesc de el pe post de marioneta... Parlamentul trebuie sa voteze legi si sa faca legi mai bune pentru NOI, nu sa se certe cu guvernul sau presedintele.
    • +14 (24 voturi)    
      sau un protocol (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:48)

      moldoveanu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

      prin care toate partidele majoritatii Transparente (daca nu te uiti atent nu o vezi) ... fuzioneaza intr-un mare partid.

      Asta pentru ca conform constipatiei romaniei trebuie sa fie partid sau alianta inregistrata juridic si intrata in parlament sub acelasi stindard.

      Deci, dle Antonescu - va vreau presedinte iar pe Johannis premier, intr-o legislatura a partidului PNLSDMR. Va votez si eu atunci.
      • -1 (1 vot)    
        zzzz (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:48)

        Pongo [utilizator] i-a raspuns lui moldoveanu

        pana atunci se uneste moldova cu tara?
  • +17 (17 voturi)    
    Ora H se apropie{ l compte a rebours va commencer} (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:38)

    Sitting-Bull [anonim]

    Tinerii revolutiei din ’89 au dat dovada de daruire si bravura in acele zile de decembrie dar, desi nu au putut invinge sistemul definitiv au administrat o lovitura teribila sistemului si ideologiei comuniste si au impus respect . Teama de posibila anihilare totala a structurilor fostului partid unic , a adus planificatorii conspiratiei nationale la adoptarea unui plan diabolic , pe care l-au pus in aplicare utilizind cu viclenie mijloacele de informare a vremii . Fapt ce le-a permis sa distruga unitatea solidara a ideilor si sperantelor generatiilor tinere ale revolutiei , creind dezbinare si antagonisme , divizind-o , pentru a o putea controla si supune .
    Privind inapoi fiecare din noi putem constata ca planul a functionat perfect , am fost dezbinati si divizati , am fost infrinti, e evident , dar nu invinsi si supusi , am ales pribegia.
    In previziunea infruntarii directe cu structurile{loja securista} echipajul este la posturi, asteptam semnalul'' branle bas de commbat''.
    In joc este supravetuirea natiei romane nu mentinerea sistemului retrograd actual.
    Partidele politice in principiu ar trebui sa fie institutii fundamentale ale statului, metamorfoza fostului conglomerat{PCR} intr-o puzderie de sateliti artificiali de toate orientarile{ stinga, centru, dreapta, extrema stinga sau dreapta, iredentisti, etc}, face imposibil acest lucru, tehnica lor consta in saturarea spatiului pentru a impune controlul si legea iudelor.
    Singura solutie valabila consta in crearea noilor partide nealterate{ neinfiltrate de loja securista}, procesul a inceput timid, pentru a atinge stadiul operational este necesara fuziunea controlata a masei critice initiale{ la rece sau la cald}.
    Suntem 30 de milioane de romani imprastiati in toate colturile lumii, nu concep ca o casta de infractori, tradatori, iude, uzurpatori, speculanti, estimata la 30 000 personaje sa submineze
  • +11 (23 voturi)    
    Si ce daca nu i-a convins pe UDMR... (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:38)

    florin [anonim]

    Foarte bine se alege graul de neghina...
    Credeti ca romanii sunt prosti? O fi greu cu salariile dar romanu mai vede si care sunt conditiile din care s-a pornit criza. Si oricum 20 de ani ne-am dezvoltat ca melcul, credeti ca intr-un mandat se va intampla o minune. Bolile cronice se vindeca mult ai greu.

    Pana una alta o tinem asa pana la alegeri si dupa aia mai vedem.

    Dar mai mult ca sigur ca se va ajunge la anticipate daca Base este reales.

    In opinia mea nu este rau chiar daca FMI-ul nu ne mai finanteaza, luam imprumut de altundeva cu dobanda mai mare. Ce sa facem? Si pica magareatza pe aia care au inceput criza adica PSD-ul fiindca nu au vrut sa propuna alt ministru in locul lui Nica si apoi s-au retras.

    E un proces dureros dar macar se mai curata clasa politica mai devreme de termenul legal normal. Ceea ce e mai bine decat sa pierdem timpul pana la un nou mandat.

    Oricum as prefera ca guvernul minoritar pdl sa supravegheze alegerile decat un psd - membru de haita parlamentara.
  • +12 (22 voturi)    
    Draga Crin (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:42)

    Lotus [anonim]

    In umila mea opinie matale esti prototipul perfect al slujbasului roman la stat care nu greseste din simplul motiv ca nu a facut nimic.
    Matale ai zacut in Parlament, nici macar liberalii tai nu te-au ascultat si nici nu sunt sanse sa te asculte, vezi ca deja Calin sugereaza sa renunti la candidatura in favoarea lui Johanis.
    Eu nu stiu cum ai devenit tu destept peste noapte dar probabil baietii din spatele tau ti-au suflat ce sa faci, dovada prostia de care ai dat dovada ducandu-l pe Klaus la Grivco ca sa dai apa la moara la marinar.
    Incerc de cateva luni sa iti ascult discursurile si nu reusesc sa trec de inceput. Matale te exprimi asa frumos ca uit de unde ai pornit, esential in orice discurs al tau ca base e de vina. Sa fie primit.
    Cel mai mult mi-a placut ala cu pipitzele si cred ca pe ala l-ai scris singur din propria experienta cu adinutza. Asa te-a convins sa ii dai locul 2 pe lista?
    Iti sugerez cu drag sa folosesti servetele umede cand mai reciti discursuri pentru ca de multe ori te murdaresti la gura si nu este frumos sa arati balele in public.
    Cat despre majoritatea de care zici, este acea majoritate care ne-a bagat in groapa anul trecut in care furati tot cat puteati de frica sa nu va dea nana Baselu daca cumva ajunge la toiag.
    Cu ocazia asta inteleg ca singura voastra politica este sa il tineti pe base departe de nuia ca sa nu va dea peste maine cand sunteti la furat intreaga gasca de codosi (vanghelie, tariceanu, olteanu, relutzu, mazare, dragnea, nica, organ etc)
    Hai s afacem inventarul la ce ati delapidat sa vedem ce iese:
    - loganuri de 70000 euroi
    - strazile lui organ
    - constructiile in scoli
    - informatizarea scolilor
    - zona maritima de coasta cu resursele
    etc etc etc etc etc etc etc ....
    Si voi vreti iar la ciolan?
    sau ati fost atat de imbecili incat nu ati pus deoparte nika si ati bagat banii furati in imobiliare?
    • -11 (11 voturi)    
      gaozari (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:26)

      Monica [anonim] i-a raspuns lui Lotus

      Disperati mai sunteti!Chiar va e frica de dosare, basescienilor!
    • +9 (9 voturi)    
      N-a zacut in parlament, c-a chiulit! (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:59)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui Lotus

      In rest, despre morti numai de bine!
  • -3 (11 voturi)    
    semnaturi din parlament (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:49)

    fan barca [anonim]

    De ce nu semneaza parlamentarii celor 65% ca il sustin pe Johannis? ca la o motiune de cenzura...numele, partidul si semnatura...si sa ii prezinte lui Basescu lista la a doua desemnare.
    • -12 (16 voturi)    
      Pai tocmai ca au semnat (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:16)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui fan barca

      ukti scrisoarea timisa , parafata cu stampile si semnata de sefii celor patru partide ??
      tie ti-a conveni daca, facand o cerere la primarie, sau la seful de bloc, sa ti-o refuze doar pentru ca nu ai legalizat-o la notar, desi legea nu o cere ?
      Putin bun simt, totusi.
      • +8 (8 voturi)    
        Pac la Rasboiu', nene, ce mai stati? (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 16:00)

        Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

        Ca doar asta se face cu scrisorile, nu?
  • -11 (15 voturi)    
    O vointa contra sute de alte vointe.. (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 13:57)

    Adrian [anonim]

    In democratie, bunul simt spune ca majoritatea decide, in democratie bunul simt spune ca minoritatea se supune majoritatii, in democratie destinele unei natiuni sunt decise de cele mai reprezentativ voci. In dictatura o singura persoana este suficienta pentru a decide, in dictatura, dictatorul nu se supune unei majoritati de pareri pentru ca in definitiv la el sta ultimul cuvant, in dictatura, cele mai reprezentative voci sunt facute sa taca prin orice mijloace si intimidate..

    Sunt sigur ca Romania se intoarce cu fiecare zi de mandat a lui Traian basescu spre o dictatura neo-comunista.. Va dau cuvantul meu ca in clipa in care parlamentul va fi mai slab decat presedintia, ma voi muta in alta tara!
    • +12 (14 voturi)    
      Dvs nu aveti cumva un blog personal? (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:32)

      vali.d [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Adrian N cumva?Si daca da si daca nu, cred ca ar trebui sa stiti ca democratia e jalonata de o cartulie mica numita Constituia Romaniei,iar aceasta ii da dreptul lui TB sa propuna PM.Stiu ca nu va place dar indreptati-va injuraturile spre "tatucu"ptr ca el a vrut o astfel de consitutie.Sa mai spui ca viata nu e ironica.Finalul dvs imi mai da dreptul la o ironie. Congo, daca imi permiteti.
      • +1 (1 vot)    
        Gresit. (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:31)

        Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui vali.d

        @ Tatuicul constitutiei e Iorgovan. Cum nu mai poate fi chemat la ordin se poate merge in audienta! Vnimanie: Ceasca e sef de cadre. DDD
    • +8 (8 voturi)    
      Uau, dom' Nastase? Ce onoare, ce onoare! (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 16:02)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Sau nu? Onoare, Nastase, nu mi-i clar...
    • +1 (1 vot)    
      Parlament =Presedinte. (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:28)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Parlamen65% nu mai este egal cu presedinte + 35%.Clar ? DDD
  • +14 (18 voturi)    
    majoritate ferma (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:01)

    ferm [anonim]

    "Majoritatea ferma" -atat de ferma incat si in opinia "fermilor" nu poate traii mai mult de 2 luni.
    • -9 (9 voturi)    
      va e frica? (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:23)

      elena [anonim] i-a raspuns lui ferm

      FLOTA!!!!!!
  • +9 (29 voturi)    
    multumesc de raspuns (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 14:15)

    moldoveanu [utilizator]

    Votez Crin Antonescu cand s-or uni partidele intr-unul singur mare si transparent: PNLSDMR.

    Cu semnul electoral: Banul de la stat.

    Pana atunci astept votul pentru unicameral.
    • +2 (2 voturi)    
      BANI DE LA STAT? (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 22:23)

      IOLANDA [anonim] i-a raspuns lui moldoveanu

      Statul nu produce bani,banii sunt de lanoi,pe seama saraciei noastre se imbogatesc ei
      • +1 (1 vot)    
        si? nu vrei sa le mai dai bani? (Duminică, 18 octombrie 2009, 0:02)

        moldoveanu [utilizator] i-a raspuns lui IOLANDA

        atunci stii ce trebuie sa votezi. Eu nu iti spun. Specific doar ca eu nu cred in medicamentele prin posta ale lui Geoana sau dragostea de decentza a lui Crin.

        :)
  • -6 (6 voturi)    
    Ultima propunere (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:07)

    Constantin [anonim]

    al lui Basescu este desemnarea primului minstru. Cum consideri aceasta propunere? Una cu reale sanse de succes, sau una care e mai aproape de esec?

    Basescu va capata voturi daca deciziile lui politice vor avea succes. Altfel, alegatorii il vor asocia cu esecurile deciziilor sale.
  • +2 (6 voturi)    
    UDMR se cere afara... intre scaune. (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:13)

    Tata Omidu [anonim]

    Dupa cum s-a spus deja, UDMR tinde sa ramana intre scaune.
    Acum se screme, transparent, cu riscurile majore sa stropeasca Crinul si sa-l miroase in continuare, pe langa scaune.
    Asta-i atmosfera majoritara.
  • +7 (9 voturi)    
    Crin Antonescu student repetent (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:27)

    Crinut repetentul [anonim]

    Crin Antonescu are curajul sa candideze in conditiile in care a ramas repetent in facultate ??????????????
    • -5 (9 voturi)    
      facultatile tale (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 16:00)

      Puskin [anonim] i-a raspuns lui Crinut repetentul

      Basascu ce faculate are?! Nici pe cele mintale nu le mai are!!
    • +7 (9 voturi)    
      A fost repetent? Repetentu' si Prostanacu', ... (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 16:03)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui Crinut repetentul

      uite cine-au ajuns sa candideze!
  • +7 (9 voturi)    
    majoritatea (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 15:42)

    observator [anonim]

    Ce nu spune C.A. este ca prin acesta majoritate PNL ar vrea sa se aseze la guvernare 3 ani ,idiferent cine castiga alegerile prezidentiale.Ne amintim de Tariceanu ca odata instalat nu a mai putut fi schimbat.Nu cred ca ar fi corect daca T.B. ar castiga alegerile przidentiale si PDL are cei mai multi parlamentari sa asite cum tara este guvernata de PSD PNL UDMR
  • -3 (3 voturi)    
    viitorul UTC (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 16:04)

    eugen [anonim]

    Imi pare rau ca trebuie sa recunoasteti,ca in 20 de ani nu ati reusit sa administrati politica capitalista,sa ajuns la concluzia ca tot mai bun a fost comunismul,cum UTC-ul a schimbat mentalitatea din PCR in capitalism tot UTC-ul va schimba soarta inversa din capitalism in COMUNISM bine intales democratic,liber nu avem partid de stanga si este necesar ca de aer in ROMANIA
    • +1 (1 vot)    
      Corectie! (Duminică, 18 octombrie 2009, 16:40)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui eugen

      @ Punctul 1.- era creerea unei clase mijlocii de comunisto-securisti fara retrocedarile proprietarilor de drept . Un pericol pentr u piata de cumetrie.Numai proprietarii mor cu dreptatea in mana ,cu un "Profesor"jurist penal in parlament asteptand prescrierea faptelor la toate semafoartele.Cand Nastase mergea la parchet cu Bivolaru II de mana cu 2.700 miliarde furati nu era trafic de influienta? Unde au raspuns ministrii PNL PSD? Urmeaza si de aici disperarea.?????????? DDD
  • +4 (4 voturi)    
    poker (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 16:37)

    tomescu laurentiu [anonim]

    parca maghiarii vroiau autonomie adm.si modificarea din constitutie referitoare la
    România este stat naţional, suveran şi independent, unitar şi indivizibil.
  • -8 (8 voturi)    
    Propune sa-l voteze :)) (Sâmbătă, 17 octombrie 2009, 17:03)

    Anonim [anonim]

    Sper sa nu mai iasa Base presedinte sa-i vad pe pedeli galbeni de la ficatei, daca iese, nu-i bai, ma distrez ca si pana acum.
  • +1 (1 vot)    
    Repetentul (Duminică, 18 octombrie 2009, 11:56)

    saladin [anonim]

    Cum poate un multirepetent, presedinte de ocazie a unui partid de petrodolari furati de statul roman sa pretinda ca este bun de preseninte. Romani haideti la vot uniniminal, dar adevarat in doua tururi de scrutin. Ca la asta floricica asta nu mai pupa parlamentul. Si cind te gindesti ca era cel mai mare chiulau din parlament si acum invova suprematia lui. O gasca de nemernici de care trebuie macar acum dupa 20 de ani sa scapam tara. La vot romani, treziti-va.
  • +1 (1 vot)    
    Fratilor, e groasa rau !!! (Duminică, 18 octombrie 2009, 14:52)

    giga [anonim]

    Am vazut un filmuletz cu Iohanis; vezi http://wp.me/pAmVJ-cK. Este facut de Antena 1 Sibiu in '90 cind omul era inspector scolar in Sibiu. Antena 1 ar trebui sa lamureasca subiectul. Daca nu, e o posibila explicatie pt graba cu care a acceptat Iohanis propunerea de pm.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by