Elena Udrea: Nici eu, nici un alt angajat al ministerului nu ne vom prezenta in fata comisiei de ancheta

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Luni, 17 august 2009, 18:09 Actualitate | Politic


Elena Udrea
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, luni, ca nici ea, nici un alt angajat al ministerului nu se va prezenta in fata comisiei de ancheta. Udrea a mai anuntat ca va formula plangeri penale pentru fiecare participant la discutie.  Ministrul Turismului a spus ca se incearca lichidarea unui ministru prin mijloace specifice fostei securitati, referindu-se la inregistrarile aparute in presa.

Ministrul Turismului a mai anuntat ca va formula plangeri penale pentru fiecare participant la discutie.

De asemenea, Elena Udrea va cere un control al institutiilor abilitate la Ministerul Turismului pentru a dovedi astfel ca activitatea este in deplina legalitate.

"Am decis formularea de plangeri penale pentru fiecare participant la aceasta discutie, la acest complot... Nici eu si nici un alt angajat al Ministerului Turismului nu se va mai prezenta in fata acestei comisii... Am decis sa solicit un control al tuturor institutiilor statului cu atributii de control asupra Ministerului Turismului pentru a dovedi ca activitatea ministerului este in deplina legalitate", a spus Elena Udrea.

Ea i-a acuzat pe membrii comisiei de ancheta ca au ca obiectiv inculparea ministrului Turismului prin amenintari, santaj, ascultarea telefoanelor, dezinformare, manipularea opiniei publice si minciuni.

Fragmente ale discutiilor dintre membrii comisiei de ancheta din cazul Elena Udrea au aparut duminica pe mai multe bloguri. Protagonistii vorbesc despre cazul ministrului Turismului, acuzat ca a folosit un artificiu legislativ pentru a evita licitatia publica la contractele de publicitate.

Partidul Democrat Liberal a hotarat sa ceara desfiintarea comisiei parlamentare de ancheta in cazul Udrea, considerand ca aceasta comite un "abuz fara precedent", care insa a fost demascat la timp de presa, a declarat luni prim-vicepresedintele PD-L, Adriean Videanu.

Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, a declarat, luni, ca va propune Biroului Permanent al acestei Camere suspendarea activitatii Comisiei de ancheta in cazul ministrului Turismului, Elena Udrea. De cealalta parte, social-democratii Aura Vasile si Bogdan Niculescu Duvaz considera ca o comisie de ancheta votata de Parlament nu poate fi desfiintata la cererea nimanui.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3860 vizualizari

  • -3 (41 voturi)    
    politicieni de incredere?? (Luni, 17 august 2009, 18:16)

    Ionela [anonim]

    nu sunt eu mare fan udrea, dar cred e cea mai buna decizie; ce credbilitate sa aiba o comisie care zice "sa folosim mijloace specifice ca sa descoperim"??
    • +10 (34 voturi)    
      mi se pare mie... (Luni, 17 august 2009, 18:30)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Ionela

      ...sau pedelistii au folosit "mijloace specifice" ca sa compromita comisia? sau, mai stii, ei au voie, fiindca au avut un scop nobil, acela de a o scoate basma curata pe preacinstita si preacompetenta cocosoaie? e uluitor cum nu se discuta despre acest act de spionaj-diversiune in favoarea acuzatei! ca la noi, la nimenea...
      • -1 (11 voturi)    
        sigur (Luni, 17 august 2009, 23:24)

        jo [anonim] i-a raspuns lui clujean

        pentru ca pedelistii au stiut dinainte ce vor vorbi onorabilii membri ai comisiei. poate ne dovedesti tu ca au ei darul premonitiei ;)
        • +5 (13 voturi)    
          Mai mult ca sigur (Marţi, 18 august 2009, 5:22)

          IOU [anonim] i-a raspuns lui jo

          ... pt ca asta dorea Udrica, sa compromita comisia si astfel sa se ajunga exact unde vroia Pitzipoanka lu' Baselu, adica exact la aceste declaratii date de ea. Este prea cusuta cu fir alb pt a nu ne da seama ca este o facatura treaba asta cu "inregistrarea".
          • -2 (10 voturi)    
            facatura? (Marţi, 18 august 2009, 5:40)

            dedeiu [anonim] i-a raspuns lui IOU

            Adriana Saftoiu: Pe de alta parte cetateanul de rand stii ce intelege? …Nu o sa o inteleaga p-asta cu publicitatea si reclama… si presa iti spun, cu greu au inteles unde am vrut noi sa ajungem (!!!). Cetateanul intelege ca atunci cand iese in somaj, are concediu fara plata, o persoana agreata si mangaiata pe cap de omul asta pe banii publici isi face imagine. Eu vreau sa-i spun cetateanului: prietene, deci a dat 200 de mii de euro la Realitatea pentru o emisiune care exista de trei ani.
            Lakatos Peter: Asta e un meci pierdut, daca vreti sa castigam… daca nu-i o fapta de natura penala nu facem nimic (!!!).

            Adica lucratura PNL asupra lu' Madam Udrea este defapt ce dorea dansa? Comisia s-a compromis singura, nu a fost lucratura PDL.
            • +3 (5 voturi)    
              si? (Marţi, 18 august 2009, 9:54)

              andrei [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

              ce naiba de lucratura e asta? daca adriana saftoiu spune ca trebuie sa inteleaga si umul mai de rand, asa, ca tine, cum e cu cheltuirea fara sens a banilor, inseamna ca e complot impotriva elenei udrea si ca vrea pnl sa ii puna in carca vini inchipuite? cum asa?
      • 0 (10 voturi)    
        ce zici tu? (Marţi, 18 august 2009, 5:11)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui clujean

        In cazul Nastase se pleaca din sala si in cazul udrea sar toti cu fundul in sus? Poate ne explici mai bine cum sta situatia.
      • +13 (19 voturi)    
        nu (Marţi, 18 august 2009, 6:20)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui clujean

        nu ti se pare, asa este! cu ridzi-piti a mers cum a mers, si-a facut treaba, a trimis-o pe leana la strasbourg/ unde da frumos din... buze, acu' putea sa pice, nu-i paguba! da' vin alegerile prezidentiale, cine sa-i faca_campanie "luminii de la cotriceni" in fata guvidelui majoritar, frustrat de impotenta si de nevasta uratita de prea multa munca? boc? blaga? berceanu? haida-de! ii treb'e si marinelului o muza sa-l inspire la maxime electorale de genul "vino la mine, sa ti-o dau"! ca_cu sintagma "tiganca imputita" trimite electoratul la psd.
    • +9 (29 voturi)    
      Sa ne inchipuim asa ceva in SUA :doar sa ne inchip (Luni, 17 august 2009, 18:39)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui Ionela

      o secunda, ca un membru al gucvernului ar refuza sa se prezinta in fata unei comisii a parlamentului. Ei bine, persoana respectiva si-ar distruge in secunda doi orice viitor politic si nimeni, dar absolut nimeni, in afara poate de ma-sa nu i-ar mai raspunde la telefon.
      Asa ar fi intr-o democratie.
      • -3 (27 voturi)    
        dar sa ne inchipuim... (Luni, 17 august 2009, 19:31)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

        ...si ca o comisie parlamentara ar face in state ce face comisia din acest caz, oare cum ar fi?
        din punctul meu de vedere oricum o iei tot cu minus iese. plus ca in state controlul puterilor functioneaza. la noi e literatura.
        • +3 (3 voturi)    
          Literatura din cauza unora ca Udrea (Marţi, 18 august 2009, 12:40)

          Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui eu

          Care impiedica afirmarea reala a Parlamentului ca putere institutionala. Si argumentul tau e fals: si in State a fost celebra comisie Mc Carthy (de trista amintire). A indraznit vreunul sa nu se duca la audieri ? Prosti suntem noi romanii, ca nu dam dupa cum a zis si Isus, cezarului ce e al cezarului. E in atributiile constitutionale ale Pralamentului sa o faca ? Este. Este Parlamentul expresia vointei popualare (asa cum e el) ? Este. Merita un membru al Guvernului -numit poitic - care sfideaza vointa popurului (exprimata de catre parlament) sa fie demis ? Merita.
          Ce atata tura vura...prea s-a intrecut masura.
      • +1 (23 voturi)    
        sa mergem mai departe (Luni, 17 august 2009, 19:39)

        Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

        cu imaginatia si sa ne inchipuim ca in Senatul USA ar ajunge personaje ca Vanghelie, Orban, Vadim, Iliescu et Co.
        Credibilitatea USA in ansamblu ar fi atat de grav compromisa incat baietii astia nici n-ar mai apuca sa se joace de-a comisiile.
        • +9 (15 voturi)    
          cateva adaugiri... (Luni, 17 august 2009, 22:42)

          George [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

          Pune-i si pe Basescu, Pogea, Ritzi, EBA, Videanu, Murgeanu si chiar Elena Udrea pe aceeasi lista ca au acelasi aluat...

          Sunteti penibili voi astia din PDL, cum postati ca niste ingerasi curati si nu va recunoasteti scursurile...
          • -4 (10 voturi)    
            acu' (Luni, 17 august 2009, 23:30)

            diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui George

            nu stiu daca o putem pune pe ridzi in aceeasi oala cu baronii psd : in cazul ridzi a inceput o ancheta serioasa & partidul nu face zid in jurul ei. in cazul baronilor psd ...
      • -4 (18 voturi)    
        intr-o democratie? (Luni, 17 august 2009, 21:19)

        metronom [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

        comisiile de la noi seamana cu sinistrele tribunale ale poporului din anii 50. Nu exista nicio asemanare cu comisii constituite de Congresul SUA. Acolo o comisie se constituie pentru aflarea adevarului, nu pentru compromiterea adversarilor politici!
        Titirica, nu fa comparatii absurde!
    • +3 (11 voturi)    
      Hai ca esti fan Udrea.. (Marţi, 18 august 2009, 5:40)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui Ionela

      .... indiferent ce spui tu. De ce toata lumea se leaga de cele spuse de comisie si cum a ajuns aceasta inregistrare (ilicit facuta) sa fie data presei??
      Nu este corect ca aceasta comisie sa discute pe marginea acuzelor sau a faptelor in intre membrii ei? Acum Udrea se leaga de cele discutate pt a se "sustrage" acestei anchete.
      PANA LA URMA, CINE PM E UDREA ASTA, CA SA FURE SI SA NU FIE CERCETATA??
      IAR NE INTOARCEM LA VREMURILE CAND CEI DIN "esalonul superior" FACEAU CE DOREAU SI NIMENI NU PUTEA SA-I TRAGA LA RASPUNDERE???
      De ce sa eschiveaza Udrea de la a fi cercetata??

      PS: ASTEPT COMENTATORII PD-L CU RASPUNSURI.
      • -1 (7 voturi)    
        Hai ca esti dragut (Marţi, 18 august 2009, 9:17)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

        Vorbeste cu ai tai sa schimbe componenta comisiei si noi o trimitem pe Udrea la verificat, ok?
      • -3 (5 voturi)    
        intelegi gresit (Marţi, 18 august 2009, 9:26)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

        nu spune nimeni sa nu fie verificata udrea. toti vrem sa fie verificata!

        in schimb aceasta comisie vrea sa o bage la penal chiar inainte de a vedea toate documentele si chiar daca nu are suficiente argumente. ti se pare normal?
        • 0 (2 voturi)    
          ce documente? (Marţi, 18 august 2009, 11:32)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

          hai sa fim seriosi. comisia, ca de altfel toata clasa politica stie deja ce s-a intamplat. au tot ce le trebe ca sa o infunde. si e normal sa se intample asta indiferent de apartenenta politica a celui anchetat.

          e chiar uimitor sa vezi cata lume ii tine partea lui elena 2 cand este clar ca a furat statul roman adica pe noi toti...

          din nou simt ca mi se face scarba...
      • 0 (4 voturi)    
        aoleu ce confuzii faci! (Marţi, 18 august 2009, 9:42)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

        cercetare face justitia, iar verdicte poate da doar o instanta. cine / sunt orban si saftoiu sa cerceteze si sa faca anchete? faptul ca au ajuns parlamentari (desi amandoi au pierdut in colegiile lor), le da dreptul sa voteze legi si nu sa faca cercetare penala sau sa dea verdicte. iti dai seama unde ajungem daca orice analfabet ca orban ajunge sa faca anchete judiciare?
  • -4 (36 voturi)    
    afara cu securistii (Luni, 17 august 2009, 18:18)

    toto [anonim]

    daca si acum reusesc sa musamalizeze ce au facut orban, saftoiu si ailalti in comisia asta inseamna ca nu mai avem nicio sansa.
    incredibil cat tupeu pot sa aiba si cat de lipsiti de scrupule sunt!
    afara! din parlament, din partide, din tot!
    • +5 (15 voturi)    
      De ce nu iese Base sa spuna? (Luni, 17 august 2009, 20:49)

      DanBruma [anonim] i-a raspuns lui toto

      Eu sint convins ca Udrea e curata ca lacrima, asa ca poate sa se prezinte in fata procurorilor fara frica :) Are mai multa incredere in Nastase decat in Udrea??? :)
      • -1 (9 voturi)    
        Bravo! (Luni, 17 august 2009, 22:49)

        taranistu [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

        Bravo!
      • 0 (8 voturi)    
        True, sa iasa Base.. (Marţi, 18 august 2009, 5:27)

        WWW [anonim] i-a raspuns lui DanBruma

        ... si sa ii spuna lui Nutzi urmatoarele: MAI PITZIPOANKO, TU STII CA ESTI NEVINOVATA, NU TE MAI ASCUNDE DUPA ASTFEL DE SUBTERFUGII SI DA-LE ASTORA PESTE NAS DOVEDINDU-TI NEVINOVATIA. Dar nu este cazul ca Base sa iasa la (t)rampa pt atata lucru, nu a iesit el pt fie-sa dar pt blondina asta care-i face bani de campanie!!!
        • +2 (2 voturi)    
          tu te auzi cand vorbesti? (Marţi, 18 august 2009, 11:28)

          oh [utilizator] i-a raspuns lui WWW

          Intr-un stat de drept cel care acuza trebuie sa dovedeasca vinovatia si nu cel acuzat trebuie sa isi dovedeasca nevinovatia. Cu mentalitatea asta a ta nu ai sa ajungi departe daca maine te trezesti ca unul te acuza ca ai furat nu stiu ce. Si toata lumea sa spuna despre tine ca daca nu vrei sa te prezinti in fata unei comisii parlamentare si nu in fata unui organ de ancheta instituit legal, ca esti vinovat. Esti patetic
      • 0 (6 voturi)    
        Care procurori, a fost gasita vinovata? (Marţi, 18 august 2009, 9:20)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        Bati campii, micutule liberal. Vezi ca PNL si Crin se prabusesc conform ultimului sondaj facut de Metro Media Transilvania, ajungand la 12%, respectiv 9%.
        Ce faceti baieti, iesiti din Parlament sau mergeti cu PD-L dupa ce ii aruncati pe patricieni peste bord?
  • +4 (18 voturi)    
    ok (Luni, 17 august 2009, 18:23)

    alex [anonim]

    Pai PSD are dreptate. Doar Parlamentul poate desfiinta comisia de ancheta.
  • +2 (32 voturi)    
    Udrea e moarta de frica (Luni, 17 august 2009, 18:26)

    Ion [anonim]

    Ii este frica de faptul ca se vor da in vileag adevarurile de la MT, deturnarile enorme de fonduri si alte golanii, de aceea se foloseste de relatiile ei din serviciile secrete, ca sa incerce cu astfel prostioare (vezi inregistrarea din comisie) sa dicretiteze comisia. Si asta chiar in momentul in care comisia era gata sa o demaste si sa o trimita in justitie, evident pierzandu-si si functia.
    Rusine!
    • -1 (15 voturi)    
      ai vazut ce probe beton aveau aia din comisie? (Luni, 17 august 2009, 21:07)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      in primul rand e cam penibil ca nishte parlamentari se erijeaza in judecatori...tonomatele din presa sunt aservite si asta e clar nu are rost sa il luam in serios pe ciutacu....
      daca sunt probe atunci lasati justitia sa-si faca treaba....dar pana una alta se pune carutza inaintea cailor - adica se face comisie si dupa aceea stau astia sa se gandeasca cu ce sa o infunde...iti zic eu e un atac perfid al PSD care se foloseste de PNL sa nu-si murdareasca mainile din cauza protocolului...iar cand e vorba de murdarie si balacareala PNL nu ezita sa fie in frunte...
    • +1 (5 voturi)    
      Nea Vanghelie (Marţi, 18 august 2009, 9:24)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Lasa prostiile ca nu merge asa!
      Asta cu DEMASCAREA era o obisnuinta prin '50, da a trecut. Spune-i lui nenea Ilici sa schimbe discursul ca pute. Sunt convins sa Udrea nu poate dormi de frica lui Orban si a Saftoilor. Ingregistrarea din comisie nu-i o prostioara, asa cum spune si distinsul domn Saftoiu: e o treaba foarte serioasa! E asa de serioasa incat ma intreb cat de imbecili sunt astia de o judeca pe Udrea. Daca-s asa de imbecili, mai bine sa-i schimbe ca pe astia ii face Udrea in foi de vita :)).
  • +4 (24 voturi)    
    E jalnica (Luni, 17 august 2009, 18:29)

    Dumitriu [anonim]

    Pentru cetateanul care o cunoaste, este suficient ca sa-si mentina opinia formata despre Duduie. Nu mai este nevoie de comisii, de anchete. Isi mai aduce aminte Duduia de biletelul roz, de cum 4 ani?Nu ea la dat presei pentru al tampona pe Tariceanu. E jalnica, il reprezinta perfect pe Base si PDL-ul.
    • +3 (13 voturi)    
      este jalnic (Luni, 17 august 2009, 20:31)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Dumitriu

      modul in care ganditi,pt d-v nu conteaza decat 'forma'-daca biletelul este roz,daca a fost prezentat de 'duduia',...nu si continutul ,care este un atac direct la adresa statului de drept,iar acest atac vine chiar din partea PM ,iar cand statul de drept este subminat chiar din interior se cheama 'democratie originala',asa cum acum este important pt. democratia din Ro nu componenta 'iacobina' a comisiei ,ci ca asupra 'servicilor' sa nu planeze nici o suspiciune cu privire la 'inregistrarile' din interiorul comisiei vanghelie
      • +1 (1 vot)    
        dublul standard, da (Marţi, 18 august 2009, 13:04)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

        Maaaiiii "corectule"...

        Stat de drept subminat. DE ACORD.
        Base si Udrea VINOVATI de infractiunea de favorizare a infractorului pentru ca au avut biletul mai mult timp si nu l-au adus la cunostinta organelor statului, cum ti se pare?

        Daca nu esti de acord (nu pentru ca o spun eu, ci legea, logica si bunul simt) cel JALNIC esti tu.
  • -2 (26 voturi)    
    Elena Udrea.... (Luni, 17 august 2009, 18:32)

    oh [utilizator]

    .....e de nota 10 in aceasta situatie. E strigator la cer cu m diverse comisii, comitzii si comitete isi aroga "putere judecatoreasca" . Elena Udrea le da peste bot tuturor acelora care cred ca pot fi "judecatori" fara sa fie judecatori. Felicitari Elena Udrea!
  • +7 (29 voturi)    
    URA (Luni, 17 august 2009, 18:35)

    ramen [anonim]

    Cum sa o faci scapata pe domnisoara udrea?!

    1) Se formeaza o comisie.
    2) Se compromite cu buna stiinta comisia.
    (cu asa zisa inregistrare)
    3)Toata atentia e indreptata asupra comisiei
    4) Si acum toti 'saracuta domnisorica udrea'
    5) Si asa se incheie povestea cu scufita udrea.

    PS. Si uite asa ce musamalizeaza un caz, prin nascocirea altui caz.

    Sa traiti bine, da' nu in romania, the land of thieves!
    • +1 (5 voturi)    
      Aproape ca m-ai convins... (Marţi, 18 august 2009, 9:28)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui ramen

      Ce n-am priceput: cum ii faci pe aia din comisie sa-si dea in petec in halul asta? Ii ameninti cu moartea? Le dai sa bea? Ii ameninti cu comisia parlamentara? Ce se intampla daca membrii comisiei sunt oameni de buna credinta si vor adevarul?
      La asta ai raspunsuri?
      Din ceea ce spui tu, se pare ca aceasta comisie colaboreaza cu bandita de Udrea, ceea ce ii incadreaza la complicitate. :))
  • +7 (17 voturi)    
    Hm!! (Luni, 17 august 2009, 18:42)

    stefan [anonim]

    Inca o data se dovedeste (daca mai era nevoie) ce alesi penali avem.
    Nu o cred cinstita pe madam Udrea, dar in acelasi timp ei spun ca s-a folosit de artificii legale. Poate nu e moral corect, dar legal este.
    De aceste legi se folosesc tot ei. Si in fond anchetele astea nu-s pentru a afla un adevar, ele sunt atac prin ricoseu la adresa candidaturii lui Basescu.
    N-au existat anchete si comisii de ancheta in timpul guvernarii PNL-PSD.
    In mod normal comisia trebuie desfiintata, poate si parlamentarii deferiti justitiei (ridicare imunitate-visam, evident) si infiintata o alta.
    Dar nu cred in asa ceva.
  • +8 (12 voturi)    
    ce sanse mai (Luni, 17 august 2009, 18:44)

    gogu [anonim]

    are un simplu cetatean in tara asta oare ?
  • 0 (22 voturi)    
    si la ce v-ati fi asteptat... (Luni, 17 august 2009, 18:48)

    EGROEG [anonim]

    de la o comisie condusa de ORBAN sau PNL?
  • -4 (22 voturi)    
    hehe , de obicei comisiile se ORGANIZEAZA (Luni, 17 august 2009, 18:52)

    CapraVecinului [utilizator]

    dar de data asta comisia se ORBANIZEAZA . Ce imbecili...sa se lase inregistrati . Pai chiar penibili . " Astia nici nu stiu sa fure "...
  • +2 (18 voturi)    
    Si inca ceva (Luni, 17 august 2009, 18:53)

    stefy [anonim]

    doresc o ancheta cuprinzatoare a activitatii efective pe care fiecare dintre aceste lichele le-au avut in Parlament.

    Ca de multi ani sunt pe acolo, insa putine lucruri efectiv facute de ei stiu.

    Si sa fie dati afara daca este cazul pentru ca sunt alesi pe bani enorm de mult ca sa "castige" razboaie personale, nu sa munceasca pentru tara asta. Un gunoier sau un vanzator la butic este de 1000 de ori mai bun decat oricare dintre aceste persoane. Ei muncesc cinstit si din greu ca sa castige putini bani. Pe cand astia.... [mi-e scarba ca sa continuu]
  • -3 (13 voturi)    
    penibili de adevarati (Luni, 17 august 2009, 19:02)

    alinuk [anonim]

    orice om care a avut o vaga tangentza cu politichia... cunoaste ca ...'asa se face' ...e in firea lucrurilor de politician sa meaga pe 'santajospeculatiitertipurienesmenozelifardescrupule'
    Cred ca niciunuia dintre ei... distinsii parlamentari ...nu le sunt straine practicile... nici chiar distinsei doamen Udrea

    ....despre ce discutam aici???

    nu cumva PDL ul isi fabrica o iesire din criza Udrea???

    halal clasa politica ce ne reprezinta...

    trist foarte trist / oglinda societatii romanesti!?
  • +5 (19 voturi)    
    trist (Luni, 17 august 2009, 19:11)

    zdragomir [utilizator]

    Oarecum este trist ca saltimbancul Udrea va deveni un martir. Ce tara...
  • -3 (23 voturi)    
    Udrea (Luni, 17 august 2009, 19:30)

    Flavia [anonim]

    Astia ne jignesc inteligenta. Chiar ne cred prosti, chiar cred ca ne pot spala creerul. Linistiti-va baieti. Noi tot cu Base votam. Pa.
    • +1 (13 voturi)    
      Sa-ti jigneasca inteligentza? (Luni, 17 august 2009, 21:15)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Flavia

      Nu prea au cum!
    • +3 (3 voturi)    
      Ai DEJA creierul spalat de PDL (Marţi, 18 august 2009, 11:57)

      A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui Flavia

      Nu vezi ca niste escroci ancheteaza alti escroci? Speranta mea e ca astfel poate unii infunda puscaria in final. Desi ma indoiesc: "corb la corb nu scoate ochii". Asa ca daca ii votezi pe unii sau pe altii nu-i nicio diferenta in fond. Schimbi niste hoti cu altii. De necrezut este ca tu crezi ca faci un bine tarii votand asa.
  • 0 (16 voturi)    
    denunt penal (Luni, 17 august 2009, 19:38)

    gabriel [anonim]

    Conform Codului de Procedura Penala, solicit. in regim de urgenta Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, inceperea urmarii penale impotriva comisiei parlamentare, chiar a parlamentului cu p foarte mic.
    Sublinieza sunt indicii temeinice, pentru necunoscatori..
    Jigodismul a ajuns la forme extreme !
  • +1 (23 voturi)    
    victima...cine o crede... (Luni, 17 august 2009, 19:47)

    mihai [anonim]

    cand te apara domnul ,,bordura,, si sari si tu in sus strigand ca e un model securisto-comunist...in 2009.. cand desfasori prin familie afaceri cu statul de miliarde ... doar nesimtire te cheama... taci, da-ti demisia si fa-ti in continuare ,,jocurile,, in ,,liniste,,...adica protejata.. tupeul astora de la putere depaseste orice inchipuire...au sarit calul... ne cred mult mai prosti ca ei.... sa mai mearga la vot neamurile lor... sanatate
  • -3 (21 voturi)    
    mi se pare corect (Luni, 17 august 2009, 19:53)

    gigi [anonim]

    De ce sa se prezinte ea in fata vreunei comisii ? Ea nu da socoteala doar in fata Marii Adunari Nationale.. :)
    Este tipic pentru generatia de videni, berceni, boureni si alti pedelei plini de tupeu. De ce sa raspunda ei cand fac afaceri si se imbogatesc pe bani publici ?
  • +5 (11 voturi)    
    comisie (Luni, 17 august 2009, 20:02)

    j [anonim]

    Asa ministru asa comisie!Madam Udrea n-avea ce cauta in fruntea acestui minister pe care l-a confundat cu un podium de manechine, iar cei trei nu erau cei mai nimeriti pentru o comisie.D-l Orban s-ar parea ca si el ar trebui sa apara in fata unei comisii parlamentare,iar cat despre farfuza aceasta de Saftoiu plina de fite si venin nu mai spun .D-nei are de platit niste polite vechi lui Udrea, uitand ca din punct de vedere moral nici ea nu sta prea bine,dar de, politicianul roman are obrazul gros.Apropo, oare ce mai face d-l Imre?
  • +2 (18 voturi)    
    In petec (Luni, 17 august 2009, 20:11)

    gabriel4west [utilizator]

    Zicea cineva mai demult ca ca dna Udrea nu e ca dna Ridzi. Ei, iata ca este la fel si mai mult chiar !

    Ea nu se mai duce la comisie !
    Ea ii da in penal pe fiecare in parte !

    PDL cere desfiintarea comisiei !!

    Sa mori de ras nu alta !

    Se verifica a cata oara ca batranul Caragiale era un mare pisicher !!!!!!!!!!!!
  • +1 (9 voturi)    
    Bond, Ludovic Bond (Luni, 17 august 2009, 20:24)

    Mihnea [anonim]

    adevaru' k nu ma asteptam sa iasa chiar asa la suprafata cata razbunare a strans comisia lu' peste! se vedea pe ei k sunt pusi pe fapte mari, gata sa o dea pe nutzi vinovata, da' chiar sa ii prinda asa cu fofarlica....:)))
  • +4 (12 voturi)    
    Un ministru responsabil! (Luni, 17 august 2009, 20:32)

    liv [anonim]

    Un ministru reponsabil se autosuspenda chiar daca exista numai suspiciunea pe perioada investigarii,asta in UE,noi nu apartinem de fapt UE.Se pare ca plata publicitatii este modalitatea de a scoate bani pentru campanii si numai.Era o vorba ..ultimul stinge lumina!
  • -2 (10 voturi)    
    lupul la oi ????? (Luni, 17 august 2009, 20:36)

    mico [anonim]

    Femininul de la cocos - cocoasa ????
    Femininul de la infatuat - Versa(???) Ce???
    Femininul de la hot - degeaba
    Femininul de la saracie - D&G ( poseta )
    Femininul de la tupeu - Super ma "fraierilor"
    Femininul de la turism - AUTOSTRADA ?????
    Femininul de la bani - bani ta(rii) = ai prostilor ca noi
    Femininul de la blond - blonda tupeista
    Femininul de la " TOA(N)TE de mai sus= prostimea noastra ce pune banu la impozite si imbuibatii ii arunca pe bip. bip. bip. ( etc = autostrada in constructie )
  • +1 (9 voturi)    
    Nimeni nu e mai presus de lege !!! (Luni, 17 august 2009, 21:16)

    vasile [anonim]

    Cu exceptia celor de la ministerul turismului !!!
  • +1 (7 voturi)    
    (Luni, 17 august 2009, 21:23)

    COMPREHENSIVU [anonim]

    ...Nastase,nume de familie,Adrian ,numele mic,Ady ptr.anticuri si filatelisti si reparatori de antichitati chinezesti ... asemenea Elenei,nu din Troia ci Elenei lui Cocos,sau a Chiorului,dupa gusturi si partipriuri si minte-n papuci...a dezavuat odata comisii dar nu direct,ostentativ si cu silicoane si gasti asumatele asemenea cetatencei de onoare din plescoi...asta cu multe termopane si catedre la univ.foarte particulare ca aia de langa turnul chidiei si cu ceva neveste, fiice de fosti nomenclaturisti comunisti, a ocolit,inclusiv,lupta dreapta argumentand,comentand,combatand asemenea papagalului multicolor de la malul marii incalzirea globala,criza financiara,drumurile(autostrazile)lui Berceanu,coasa lui Boc,centimetrii in exces ai d-nei Codruta Kovesi...constitutia parintelui constituiei ,de mult pe alte meleaguri si regretat decat de familie si bicisnici,...repet si rog sa sa urmariti ideea,Ady a procedat exact pe invers decat carnatul de plescoi dorit si apreciat de gurmanzi...a cerut ajutor,a plans,a apelat la cei care-si plimbau animalele de companie prin parcul operei sa-l incurajeze...chiar si pe maestrul Cristoiu l-a lucrat...i-a daruit,lucid,o carte din biblioteca intesata peste poate,in prime time adica la a o ora de maxima audienta ,la un sfarsit de saptamana...ideea pe care am vrut s-o trasnsmit ref.articol am pierdut-o...daca administratorul lui hotnews doreste sa ma gazduiasca ii multumesc si ii spun ca sunt din Tecuci,SI SA-I ARDEM PE CORUPTI...
  • -2 (10 voturi)    
    J' accuse... (Luni, 17 august 2009, 21:42)

    Raluca [anonim]

    Cineva spunea pe acest sit, cu multa intelepciune, ca "orice decizie este mai buna decat nicio decizie"...in opinia mea Elena Udrea a luat decizia corecta in legatura cu aceasta comisie si cu membrii ei, devenind din acuzat, acuzator!...
    • +3 (9 voturi)    
      Ce acuzatii? (Luni, 17 august 2009, 22:31)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Raluca

      Daca ai citit stenograma-fantoma, poti sa-mi spui si mie doua lucruri:
      1) Care ar putea fi acuzatiile de orice natura, mai ales penale, pe care le-ar putea aduce comisiei (te rog, nu-mi veni cu "moralitatea" pentru a apara o campioana a imoralitatii!)
      2) Daca ai pune la lucru un pic neuronii, nu ti se pare ca avem de-a face cu o lucratura tocmai pentru a o face scapata pe madam Cocos? Si, ca o consecinta, nu crezi ca, pentru una care se pretinde nevinovata, madama, impreuna cu executacii ordinelor comandantului, incearca prea mult sa evite orice ancheta?
  • +3 (11 voturi)    
    sa fim seriosi... (Luni, 17 august 2009, 22:32)

    liviu [anonim]

    nu au dreptul legal sa asculte ce zice comisia...
    asta 1
    2... faptul ca (se presupune) ca a gresit comisia... nu inseamna ca udrea nu a gresit...
    3 actiunile gen hai sal bagam pe dusman in rahaat ca sa scapam sunt specifice maafiei si interlopilor...

    este totul un circ in tara asta, si cu acesti politiciani nu a ve m cum sa ne revenim...
    nu exista un om politic care sa merite increderea oamenilor...
    • +1 (5 voturi)    
      1000 (Luni, 17 august 2009, 23:11)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      DE PLUSURI!
    • 0 (6 voturi)    
      cine nu are dreptul ? (Luni, 17 august 2009, 23:43)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui liviu

      noi-prostimea-?
      2]faptul ca o comisie ..parlamentara ???///... incadreaza in penal o fapta pt. care anunta ca n au sosit de la minister decat 25% din documentele solicitate nu este o presupunere,este rea intentie
      3]daca un 'dusman' [comisia] vorbeste fara s a gandeasca este o dovada de prostie,prostie care asociata cu punctul 1 denota niste caractere meschine,josnice

      dar dialogul 'iacobinilor' devoaleaza legatura indestructibila dintre psd si pnl,daca pana acum am avut doar informatii lipsite de substanta,gen,iliescu ,hrebe si nastase s au intalnit la Vila Lac 1 de la Snagov cu patriciu si tariceanu pt a scoate pdl de la guv,s au, gusa cu tary s au intalnit cu reprezentantul kaghebist a lui putin -kondiacov-,astazi inregistrarea confirma-daca mai iera nevoie- ca alianta 322 este 'operativa'
  • 0 (8 voturi)    
    Fitze si ziduri (Luni, 17 august 2009, 22:53)

    Ariel [anonim]

    Fitze de duduie. In Romania se poate, in tarile civilizate insa nu. Era vb ca pedeleul nu face zid, ca lasa la latitudinea institutiilor cercetarea acuzatiilor, si iata, se contrazic din nou stimabilii. Acum blocheaza o ancheta parlamentara, a carei comisie a fost filata pe sestache de catre acelasi partid care, cica, n-a proejat-o pe Ridzi, cea cu stergerea de date din baza informatica a Ministerului Tineretului. Cine stie ce-o fi si la Turism?
    • +2 (8 voturi)    
      PDL-ul (Luni, 17 august 2009, 23:07)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Ariel

      Este cel mai ipocrit partid din Romania.
      De cand a fost infiintat membrii sai nu au facut decat sa-si vada de binele propriu si atat, restul e doar fum si jocuri de oglinzi.

      Un partid format din securisti si prosti, atat.
      • +2 (6 voturi)    
        nu din auzite... (Luni, 17 august 2009, 23:34)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Fost coleg, repetent in scoala, fost membru PRM. A promovat site-ul partidului indicand ca daca accesezi link-ul respectiv vei gasi femei goale etc. Cum un astfel de ganditor nu mai avea ce fura cu PRM-ul, s-a "transferat". Unde credeti? La PD-L! :)
    • +1 (5 voturi)    
      ai dovezi? (Luni, 17 august 2009, 23:49)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Ariel

      ai dovezi ca pdl-ul a filat comisia? daca le ai, de ce le tainuiesti? si daca nu le ai, de unde atata convingere ?
  • +1 (7 voturi)    
    asta patesti cind incerci sa faci ceva (Luni, 17 august 2009, 23:23)

    nenitescu [anonim]

    De bine de rau Udrea a incercat si a reusit sa disloce cite ceva din amorteala promovarii turismului romanesc...turism inseamna PUBLICITATE INTERNATIONALA....comisia e ridicola...cum insa a reusit Saftoiu o persoana ce parea inteligenta sa fie doar rea si prostovana...Acum il inteleg si pe Base ca s-a descotorosit de ea...nu inteleg cum a reusit sa-l convinga sa-l puna pe barba-s-o la servicii...Crucificarea lui Udrea e specifica.Oricine incearca sa faca ceva in mod real o pateste in tara asta. Cu cit mai mult cu atit mai rau. Cei care au facut Romania Mare au murit in inchisori. Cei care au iesit in strada la Revolutie par acum putin ridicoli...Nu era mai bun Iliescu, Agathon et comp?
    • +3 (5 voturi)    
      stimabile, (Marţi, 18 august 2009, 9:21)

      liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui nenitescu

      daca udrea ar fi fost luata in serios de occidentali ,aceasta s-ar fi regasit in numarul mare de turisti straini in romania,dar udrea elena nu trezeste in mintile oamenilor decat dispret si o enorma scarba asa cum au trezit de peste 60 de ani toate fufele stalinizat-comuniste din romania.daca intradevar udrea elena nu a furat banii romanilor(vezi raliul renault,unde banii au ajuns la pdl-ti)atunci sa se supuna imediat unui audit al curti de conturi si sa ceara verificarea ministerului ei de catre o comisie juridica a u.e. , deasemeni sa prezinte curtii de justitie de la luxembourg dovezile nevinovatiei ei.ati auzit asemenea intentii din partea tov. udrea elena,distractiva cotroceneasca?ea tot ameninta cu plageri de calomnie, pesemne ca relatia coruptiei in justitie functioneaza si o judecatoare corupta este gara pregatita s-o scoata basma curata pe incriminata penal udrea elena dupa metoda gorbunov.
      • +1 (3 voturi)    
        daca n-ai fi scrasnit atat de tare din masele ... (Marţi, 18 august 2009, 11:41)

        oh [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

        ...ai fi auzit-o pe madam Udrea ca a cerut chiar ea organelor competente sa intreprinda un control la ministerul pe care il conduce. Ai mintea intunecata de poti abera cu atat gratie pe taramul judiciar romanesc? Ce treaba au nu-stiu-ce comisie juridica a ue si curtea de justitie de la luxembourg n toata gargara asta de doi lei marca PNL-PSD? Ancheteaza cumva ei cazul si noi nu stim? Si de cand cineva trebuie sa prezinte dovezile nevinovatiei sale atat timp cat acuatorii nu prezinta probele vinovatiei?
        Ia o gura de apa rece de izvor si relaxeaza-te. Nu iti face bine la greier sa fi atat de incrancenata, ca poate zice lumea ca ori nu esti cu toate oile acasa ori ca esti rea intentionata. Ca nu poti fi suspectata de jigodism daca esti de buna credinta. Insa daca esti din echipa lui nastase specializata in numaratul "oolor" ce pot sa iti spun? Nimic, daca atat e duce capul. Esti demna de mila.
  • +5 (5 voturi)    
    Control competent (Luni, 17 august 2009, 23:36)

    Dema-gogu [anonim]

    Atata timp cat Parlamentul putea si trebuia sa ceara un raport Curtii de Conturi ca si organ de specialitate in verificarea cheltuirii banului public, nu inteleg de ce "analfabeti" in ale regulilor bugetare au constituit o comisie.
    Raspunsul este simplu: pentru a avea circ televizat in fiecare seara.
    Penibila comisie! Au documentele dar zbiara ca nu le au pentru ca habar nu au ce le trebuie.
    Poate se scolarizeaza in ale economie la spiru.
  • +4 (4 voturi)    
    parlamentarii mei (Marţi, 18 august 2009, 0:01)

    GIGI [anonim]

    parlamentarii mei (votati de mine intr-o tara libera) folosesc tactici de securitate ca sa infunde pe cineva. Abia de mai conteaza ca e vorba de Elena Udrea. Ar putea fi orcine. As putea fi eu sau tu sau vecinul meu sau seful meu pentru ca a semnat un contract cu cine stie ce alta firma. Asta e dureros! ca "parlamenmtarii mei" cu asta se ocupa!!
    • 0 (4 voturi)    
      tactici (Marţi, 18 august 2009, 0:38)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui GIGI

      Tactica de care pot fi banuiti membrii comisiei este folosita oriunde in lume si se cheama "sa facem lucrurile sa para ceeace vrem noi sa para", in timp ce tactica folosita de fetele marinarului este cu adevarat din arsenalul securitatii: "hai sa-i inregistram ca 'om gasi noi ceva sa-i compromitem"!
      • +2 (4 voturi)    
        tactici si strategii......???//// (Marţi, 18 august 2009, 2:58)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui johnny

        adica...membrii comisiei pot fi doar banuiti,cu toate ca dialogul orban-saftoiu 'spune ' clar altceva,iar sala repartizata de valer dorneanu-membru psd- a fost intesata cu microfoane de 'fetele marinarului',care au fugit apoi cu inregistrarile la nea alecu-berbecu ,tonomatul eolian ,ai o logica fracturata rau d-le ,daca esti 'strateg' la pnl este clar de ce nu 'sare' de 15% pnl in sondaje,oricum nu tu ai pierdut 'razboiul rece' ,este un 'tactician' prea rafinat,poate chiar dublu-rafinat
  • -1 (5 voturi)    
    U_DREA (Marţi, 18 august 2009, 5:00)

    Ion Codreanu [anonim]

    Asta asculta numai de Basescu! E catelusa lui .Bai astia din comisie n-ati stiut de asta?
  • +1 (3 voturi)    
    politica (Marţi, 18 august 2009, 8:58)

    tony [anonim]

    politica e o t/...si care o fac sunt la fel....sincer m-am cam saturat de teatrul asta, de pd-listi care fac zid in jurul udrei la un semn de sus...chiar dc multi nu o inghit..../ asta de buzau vopsita crede ca noi suntem prosti....acum se vrea fecioara maria? nevinovata inocenta ...jalnica......toti bun botul la banul public, dar unii o fac pe fata ...de parca ar fi singuri in tara asta si cu o indolenta de nedescris....sa se duca naibii la comisia aia sa-si prezinte nevinovatia si atat..ce mare branza...daca e vinovata sa plateasca...macar politic daca nu penal....daca or sa mai faca mult circ din asta ieftin...s-ar putea ca la conferitele alea de presa cu panou portocaliu in loc de ziaristi or sa fie oamenii cu furci si topoare....romanii rabda, dar pana la un punct....scoate-ti tara asta din rahat....pune-ti taxe si control pe astia care fac bani la negru....si e plina tara asta de imbogatiti care nu stiu ce-s alea taxe la stat....tot omul care munceste cinstit plateste...sa-i ia la scuturat pe astia cu palate, masini scumpe, etc....sa justifice provenienta banilor....asta trebuia facut de acum 10 ani...dar na romania e corupta pana in gat...dar noi sa fim sanatosi ca moarte e banala si eliberatoare....
  • +4 (6 voturi)    
    Udrea elena este o infractoare -impostoare. (Marţi, 18 august 2009, 9:13)

    liviau2005 [utilizator]

    Ea se ascunde in spatele functiei pe care o detine ca urmare a coruptiei devenite regula in tara, refuza orice masura legala pentru aflarea modalitatilor fraudelor sale, dar si a dimensiunii banesti a acestor jafuri din banul public,pe simplu considerent ca poate santaja alti politruci securisto-comunisto-PSD-PDL-PNL-ti.
    • +3 (3 voturi)    
      in randul masurilor legale.... (Marţi, 18 august 2009, 9:28)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

      ...incluzi si " constituirea unor comisii parlamentare care sa aiba puteri judecatoresti" si care sa comploteze fara jena cum sa faca sa treaca " in penal" niste fapte administrative care sunt facute cu respectarea legii? De cand un parlamentar isi poate aroga calitatea de " judecator" ? Ia si citeste constitutia si daca nu realizezi penibilul situatiei in care te gasesti , promit ca ti-o dau de cap pana realizezi unde gresesti. Insa, daca esti constient de situatie dar rau voitor, ce pot sa iti spun ca esti in afara de " Loaza" ?
    • +1 (3 voturi)    
      e bine ca esti convins (Marţi, 18 august 2009, 9:33)

      jo [anonim] i-a raspuns lui liviau2005

      pentru ca asta impulsioneaza. ramane sa faci si tu un gest civic si sa ne dai si noua dovezile. in schimb, daca nu ai dovezile, convingerea ta nu poate fi decat nociva - dai un verdict inainte de a judeca.
  • 0 (4 voturi)    
    HOATA (Marţi, 18 august 2009, 9:29)

    PARSOR [anonim]

    Cand nu ai nimic de ascuns nu este nici un fel de problema; dar pentru ca elena este tematoare a gasit solutia ca nu cumva vreun angajat al ministerului sa o de in gat de frica asa cum a patit pritena riti.
    Rusine PD-L si lui Udrea; prin aceasta stratagema ( inregistrare neautorizata ?! ) se incerca victimizarea lui Udrea Elena.
    Daca se pretinde cinstita nu se ascunde de nimeni, raspunde la orice intrebare.
    Verdictul pentru mine este clar:
    UDREA=HOATA
    Nu mai votez PD-L si Basescu !
    • 0 (4 voturi)    
      dar.... (Marţi, 18 august 2009, 10:01)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui PARSOR

      ...cand ai votat tu pdl si basescu? poate in cel mai crunt cosmar al tau. da cu mana de marginea patului...poate te trezesti. cand vei invata ca doar o instanta judecatoreasca poate da sentinte judecatoresti si ca pana nu exista o sentinta judecatoreasca de condamnare orice persoana acuzata de savarsirea unei infractiuni este considerata nevinovata? daca ai certitudinea ca udrea=hoata... de ce nu te duci matale sa faci o plangere penala impotriva ei , pe care s-o argumentezi cu dovezi certe si irefutabile? aaa..... nu ai asemenea dovezi? pey atunci esti o mica jigodie, care latra ca sa se bage in seama. daca nu ai dovezi impotriva ei... nu crezi ca iti risti averea si libertatea? ia sezi tu cuminte si incepe sa faci ce nu ai mai facut niciodata pana acum: gandeste! daca ai dovezi si nu sesizezi organele competente se numeste ca favorizezi un infractor. si asta e chestiune penala. esti penal sau doar un latrau pnl-psd-isd?
      • +1 (5 voturi)    
        dar (Marţi, 18 august 2009, 10:12)

        PARSOR [anonim] i-a raspuns lui oh

        Dar tu esti cumva hartia igienica a PD-Lului ?
        Dar din dar se face rai , dar numai pentru unii?
        Sunt un alegator si un contribuabil si am tot dreptul sa-i judec pe acesti smecheri.
        Mie chiar imi pasa ce se intampla cu acesta tara, este adevarat ca putin imi pasa de partide, de HOTI si cu atat mai putin de hartiile igienice ale diferitelor partide.
        • 0 (4 voturi)    
          te faci sau chiar.... (Marţi, 18 august 2009, 10:53)

          oh [utilizator] i-a raspuns lui PARSOR

          .... nu te duce capul? Dreptul de a judeca il au numai judecatorii, potrivit Constitutiei. Tu poti sa ai opinii si ai dreptul sa te exprimi asa cum crezi vis-avis de orice chestiune. Dar de la a-ti exprima parerea pana la a condamna o persoana la inchisoare e cale lunga. Nu ai dreptul sa judeci decat daca esti judecator. In rest poti emite judecati de valoare, chiar daca in sens juridic ele nu valoreaza nici cat o ceapa degerata. Intelegi acum? Si mie imi pasa de ce se intampla in tara asta , insa diferenta dintre noi doi e aceea ca in privinta chestiunilor de natura penala eu ma adresez organelor competente spre solutionare. Nu sunt din neamul lui Becali sa ii pun pe altii sa ii snopeasca in bataie pe aia care imi fura ceva ( chiar si banii din taxele si impozitele pe care le platesc si eu). Oricat de vocal as fi, justita nu poate fi facuta decat de judecatori. Si in niciun caz de " parlamentari" ce parlamenteaza in comploturi de doi lei. Si cu atat mai putin cu pumnii. Intelegi?
  • +2 (2 voturi)    
    pentru civili (Marţi, 18 august 2009, 9:55)

    rad [anonim]

    O precizare: nu exista "artificiu legislativ" nici "chichitza legala" sau cum mai vreti sa-i spuneti. Exista doar o incalcare a legii sau nu. Asta trebuie stabilit si atat.
  • +2 (6 voturi)    
    de ce v-ati prezenta in fata comisiei? (Marţi, 18 august 2009, 10:47)

    elena [anonim]

    Ca dv raspundeti doar in fata presedintelui, in rest, Parlamentul, legile sunt o prosteala pe care dv nu aveti de ce sa le respectati.
    Intr-o tara civilizata ramaneati acolo unde va e locul, o dama de companie din Buzau!
  • -1 (5 voturi)    
    Comisiile parlamentare ale tradarii ! (Marţi, 18 august 2009, 11:12)

    martin [anonim]

    Parlamentul roman cuprinde comisii ordinare in conformitate cu constitutia si regulamentele proprii.
    Inafara de acestea , apar si comisiile extraordinare sau de ancheta, care reflecta functionarea ticaloasa a aliantelor constituite pe baza majoritatilor parlamentare.
    Astfel in legislatura trecuta, alegerile fusesera castigate de Alianta D.A., care a ramas teoretic in vigoare pana la 31.12.2008, insa datorita tradarii taricenene, a aparut o noua majoritate PNL-PSD, care a creat minunata comisie Voiculescu in scopul destituirii ilegale a presedintelui Basescu.
    Acum situatia e similara desi putin diferita,existand la nivel guvernamental un guvern al parteneriatului pentru Romania, care inca functioneaza,desi cu sincope, in timp ce in parlament s-a refacut alianta tradatorilor PSD-PNL si astfel au putut apare aceste comisii de distrugere politica Ridzi si Udrea.
    Acum insa comisia Udrea a fost surprinsa cu chilotii pe vine, in timp ce crezandu-se neinregistrata ,si-a dovedit scopurile reale de distrugere a Elenei Udrea, cu toate ca teoretic trebuie sa cerceteze cu buna credinta.
    Buna credinta in Romania, va putea exista numai cand se va vota de populatie o majoritate clara si mai ales cand aceasta majoritate va respinge tradarea politica ca nedemna !
  • -2 (2 voturi)    
    serios? (Marţi, 18 august 2009, 14:57)

    srt [utilizator]

    Eu pot sa nu-mi mai platesc taxele pe motiv ca sunt abuzive? Sau numai Doamna Ministru are tratament preferential in fata legii?
    • +1 (1 vot)    
      da domnule... (Marţi, 18 august 2009, 17:16)

      oh [utilizator] i-a raspuns lui srt

      daca ai ceva cu o taxa anume, care ti se pare abuziva...ai drum deschis catre instantele de contencios administrativ. Si pana se solutioneaza cauza respectiva taxa se suspenda de drept. Daca nu te adresezi respectivelor instante de contencios administrativ pot sa cred ca esti de acord ca respectiva taxa e legala? Au mai fost taxe atacate in justitie iar contribuabilul a castigat.Tu de ce nu ai castiga daca ai dreptatea de partea ta?Chiar asa... Invata drumul judecatoriei daca chiar ai ceva de spus. Daca nu... nu te plange
  • -2 (2 voturi)    
    mitza tupeista (Marţi, 18 august 2009, 15:25)

    ken [anonim]

    asa fata tatii! sa nu te duci la comisie ca te cheama orban, sa te duci la comisie ca spunem noi oamenii de rand pe care teoretic ii reprezinti si pe banii carora te joci de-a ministresa!
  • 0 (0 voturi)    
    gura bate... (Marţi, 18 august 2009, 16:15)

    dan [anonim]

    Asta e povestea cu politicienii romani: cand au ceva treaba de facut, isi slobozesc gurile si strica totul. Este valabil de la presedinte si pana la ultimul membru de comisie parlamentara. Asa ca dna Udrea nu are de ce sa se oftice si ar face bine sa inteleaga ca NU are drept de veto. Pentru ca pana la urma, NIMENI nu este mai presus de lege. Sau nu?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by