VIDEO Gigi Becali candideaza la europarlamentare pe listele PRM. Corneliu Vadim Tudor: Mai tanarul meu confrate a fost arestat in mod samavolnic

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 8 aprilie 2009, 11:32 Actualitate | Politic


Gigi Becali
Foto: AGERPRES
Omul de afaceri si liderul Partidului Noua Generatie, Gigi Becali, va candida la alegerile europarlamentare din luna iunie pe listele PRM. Anuntul a fost facut de presedintele Partidului Romania Mare, Corneliu Vadim Tudor, potrivit Realitatea Tv. "Mai tanarul meu confrate Gigi Becali a fost arestat in mod samavolnic. Eu mi-am indeplinit o datorie de onoare oferindu-i acest loc eligibil. Gigi Becali are un suflet curat, un suflet de aur. Cum sa fie inchis omul asta?", a afirmat Corneliu Vadim Tudor.

Declaratiile lui Corneliu Vadim Tudor dupa depunerea listei de eurocandidati PRM:

  • "Noi traim aici la portile Orientului, unde nu e nimic prea grav. Din pacate, ceva grav s-a intamplat. Un om care nu a facut nimic rau, ba dimpotriva, a facut bine cu prisosinta, a fost arestat in mod samavolnic."
  • "Este incalificabil ce s-a intamplat, dar nu vreau sa ma angajez intr-o discutie politica, tocmai pentru a nu-i face un rau mai tanarului meu confrate, Gigi Becali."
  • "Acum l-au arestat pe el, peste cateva zile s-ar putea sa va aresteze pe voi", le-a spus Corneliu Vadim Tudor ziaristilor, dupa depunerea listei de eurocandidati PNL la Biroul Electoral Central.
  • "Sa ne pregatim pentru alegeri prezidentiale si pentru alegeri parlamentare anticipate, care cu siguranta vor avea loc anul acesta."
  • "Gigi Becali a primit aceasta mana frateasca pe care i-am intins-o, i-am oferit in mod idealist si dezinteresat locul II pe lista pentru ca merita cu prisosinta."
  • "E mai rau ca pe vremea lui Stalin, te ia noaptea din pat, de langa familie. Gigi Becali este acum un simbol, regimul discretionar din Romania. Mai tanarul meu confrate se afla acum in imperiul raului."
  • "Gigi Becali are un suflet curat, un suflet de aur. Cum sa fie inchis omul asta? Lui i s-a furat masina. Si mie mi s-a furat ceva. Mi s-a furat Flota Romaniei."
  • "Suntem satui de fauna trimisa de Romania in PE."

Corneliu Vadim Tudor spune ca Gigi Becali a semnat adeziunea la Partidul Romania Mare, insa nu a explicat cum a fost posibil acest lucru, in conditiile in care Gigi Becali este si presedintele Partidului Noua Generatie.

Gigi Becali este, in prezent, arestat preventiv intr-un dosar privind sechestrarea a 3 persoane care i-au furat autoturismul in luna ianuarie, el urmand sa mai stea in detentie 23 de zile.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3864 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    LIsta PRM nu e legala (Miercuri, 8 aprilie 2009, 11:37)

    Adriana R [anonim]

    Daca PRM depune azi la BEC lista cu semnaturile pentru candidatii sai , cineva trebuie sa se sesizeze de o ilegalitate ! Anuntul ca Becali e pe locul 2 a venit azi ! Cei ce or fi semnat sustinerea listei PRM nu stiau acest lucru ! Este ILEGAL sa strangi semnaturi in gol pentru ceva care CVT schimba in ultima clipa ! Juristi sunt pe aici ??? Poate oefriti si textul legal in cauza !
    • -1 (1 vot)    
      manipulare (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:03)

      manipulare [anonim] i-a raspuns lui Adriana R

      Cred ca este o manipulare.
      Ar putea candida cu succes pentru png
      Si nu ar avea nevoie de prm
    • +1 (1 vot)    
      Semnaturile sustin partidul, nu lista de candidati (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:19)

      psd-os-ul [anonim] i-a raspuns lui Adriana R

      Este legala lista cu semnaturi, e pt partid. Becali s-a inscris in PRM.
      • +1 (1 vot)    
        tare as vrea sa vad adeziunea (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:29)

        Adriana R [anonim] i-a raspuns lui psd-os-ul

        Ma intreb cand a semnat-o ,? cand a fost inscris in partid etc etc ! cam PUTE treaba ! Cand si-a dat demisia din PNG ?? Intrebari simple dar legale !
    • 0 (2 voturi)    
      Zau fata? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:34)

      maria [anonim] i-a raspuns lui Adriana R

      Ai si ti de-o grija!!! Da' listele cu semnaturi ale lu' baseasca, semnate pt pdl si anexate la inscrierea ei sunt legale! Oricum decat cu proasta asta mai bine cu becali la pe, ca macar asta stie ce se intampla in tara asta!
  • +5 (7 voturi)    
    Mandatul de Bruxelles nu ofera IMUNITATE (Miercuri, 8 aprilie 2009, 11:39)

    Adriana R [anonim]

    Cred ca si-a facut din nou un calcul gresit Jiji ! Chiar daca ar ajunge parlamentar european NU are imunitate in fata justitiei.Asa ca tot la mititica poate ajunge !
    • +5 (5 voturi)    
      Asa-i, locul lui GB va fi luat tot de un PRM-ist. (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:01)

      psd-os-ul [anonim] i-a raspuns lui Adriana R

      Presupunand ca vor trece pragul, Gigi Becali nu se alege cu nimic, daca va fi condamnat cu executare.
      Odata ce lista nu mai cuprinde si alti candidati de la PNG, toti vor vota practic numai pt PRM.
  • +8 (10 voturi)    
    Tantalaul si gogomanul. (Miercuri, 8 aprilie 2009, 11:42)

    Razboinicul luminii [anonim]

    Acum se va putea cantari cantitatea de prostie din Romania. Este vorba de cei care ii vor vota pe cei 2.
    • +1 (1 vot)    
      of Doamne... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:23)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui Razboinicul luminii

      corect.
      dar eu zic sa-i lasam sa-si faca damblaua ca asa se poate vedea (odata in plus)cantitatea prostiei respectiv prostilor din rsr.
      daca tin bine minte,nu demult v.c.tudor si jiji se scuipau reciproc "in direct" iar acum ...ce se intampla.
      idiotenie la nivel national si uite asa cu marea romanie mare, vedeti unde am ajuns,suntem invinuiti ca am instigat la teritoriile republicii moldova,oare pe nedrept???
      mare idioti cei care au infiintat prm-ul...cica pana atunci va exista prm pana cand rsr se uneste cu moldova. doamne ....mare-i gradina ta!!!

      mi-e sila de rsr cand aud sau vad astfel de lucruri,dar asta e, suntem de rasul curului pentru europa.
      sunt curios pana cand ne mai suporta.
      sa nu ma intelegeti gresit,nu prea sunt de acord cu multe aberatii ale ue,eu vorbeam de cetatenii europei.

      sa fiti iubiti !
  • 0 (8 voturi)    
    asa da (Miercuri, 8 aprilie 2009, 11:49)

    dan [anonim]

    bravo, avem nevoie de o reprezentare cit mai variata in PE. Daca vrea sa mearga EBA pe post de pitzipoanca de ce sa nu fie si JIJI pe poste de interlop
  • +6 (6 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 8 aprilie 2009, 11:58)

    miorita [anonim]

    Si daca prin absurd va fi ales,pe ce limba o sa vorbeasca acolo?.Behaita de pipera sau bekalita de rahova?
  • +6 (6 voturi)    
    NEUROCHIRURGIA ... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:06)

    SINCER [anonim]

    ... este, pana si ea, incapabila a rezolva problemele lui VCT, (J)GB dar si problemele celor (mari comentatori, politicieni, televiziuni) care au facut dintr-un act violent si de real = evident pericol public un act eroic. Sa speram (din nou) pe ... mintea cea de pe urma a romanului si ca nu se va repeta ... saptamana orbului!
  • +6 (6 voturi)    
    Ce reprezentati de seama vom avea (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:06)

    Cris [anonim]

    Este de toata jena ceea ce se intampla. Sper sa nu ajugem sa fim reprezentati de un interlop ca pana la urma asta este, doar un interlop si nimic mai mult.
  • +1 (1 vot)    
    PE se transforma in stana? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:08)

    miorita [anonim]

    Ce misto! Jiji la PE cu vreo 5 oi si 2 caini dupa el ca sa nu aiba mioarele abuz emotional din lipsa de cioban. cu ocazia asta vor intelege si parlamentarii europeni cat de ridicole sunt directivele lor legate de protectia bietelor patrupede.

    Totusi Jiji e traditionalist si va candida la una din organizatiile de derbedei PRM/PNG din penitenciarul Rahova. Eventual, va sta alaturi de el si Adrian Muresan, fosta lui mana dreapta, ca tot are 20 de dosare penale.
  • +1 (1 vot)    
    lista lui vadim (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:13)

    nevermind [anonim]

    nea vadime, mai ai loc pe lista aia? ca e cam mare concurentza...
    O multzime de penali asteapta...
    Macar impune si mata un barem ca altfel nu or sa fie locuri in PE.
  • +4 (4 voturi)    
    din lac in put! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:19)

    eeeuuuu [utilizator]

    de la cioban la partidul noua (de)generatie, la magar in "rudotelu' mare"! ce urmeaza? lustragiu la pdl?
  • -1 (1 vot)    
    sugestie (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:23)

    anonim [anonim]

    mi s-a luat de oamenii "curati ca lacrima" care tot au fost si sunt la putere poate ar trebui sa incercam si un hot sa vedem merge sau nu!!!
  • +2 (2 voturi)    
    dar ce mai conteaza ?!! sa candideze (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:07)

    CIOBANII PRESEI [anonim]

    macar asa scapam de autobuzele cu golani platiti sa te bata daca te legi de "tata lor"

    Se va duce la bruxelles sa ceara ca justitia din Romania sa fie Justitia privata asa cum doresc Ciobanii Presei care l-au facut mare: Patriciu si Vantu
  • +1 (1 vot)    
    Politică. (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:10)

    SorY [utilizator]

    După ce la batjocorit bine pe Jiji la OTV, acuma îl bagă pe lista candidaţilor.
    Nu mai înţeleg nimic.
  • -2 (4 voturi)    
    Eu cu cine votez? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:14)

    Tessa [anonim]

    Nu am votat pina acum nici PRM nici PNG. Am votat in general partidul din opozitie care avea sanse sa faca o schimbare de putere.Daca Becali candideaza , votul meu se va duce catre el sau catre partidul pe listele pe care candideaza . Nu imi este simpatic Becali , nu sunt microbist , dar cred ca puterea trebuie sa simta " mirosul schimbari" la alegerile europarlamentare , sa inteleaga ca institutiile statului trebuie sa protejeze pe toti cetatenii nevinovati si sa ii pedepseasca pe cei vinovati ( chiar daca este becali , sau un simplu cetatean.. .sau de ce nu chiar parlamentari sau familia presedintelui daca va fi cazul). Poate atunci puterea v-a face ceva si pentru cetateni in loc de certuri politice toata ziua.
    • 0 (0 voturi)    
      nu cu B (Miercuri, 8 aprilie 2009, 14:32)

      melic [utilizator] i-a raspuns lui Tessa

      Nu inteleg de ce 'mirosul schimbarii' trebuie sa fie adus de un specimen ca Becali. Hai sa mai cautam prin liste si sa gasim oameni care chiar au capacitatea sa isi faca treaba odata ajunsi acolo. Ce ar fi Becali in stare sa promoveze, in afara de scandal, lauda de sine, pcr-uri si incultura? Solutia nu este a inlocui un rau (daca asa e perceput) cu un alt rau.
      Si apoi, Becali nu va putea candida daca va iesi cu dosar penal.
  • -3 (3 voturi)    
    legal ? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:35)

    ciupe [anonim]

    adriana zici ca listele PRM nu sunt legale .. ce este legal in tara asta ? taxe peste taxe .. se vinde petrolu gazele curentu , salarii si pensii de sute de milioane , justitia elibereaza criminalii si interlopii pe banda rulanta ... si tu zici ca e ilegala candidatura lui gigi becali :)) , asta e cea mai mica problema din tara asta , pe hoti dc nu ii judeca nimeni .. ca au furat masina ...ei stau in libertate si gigi la mititica ..i-a privat de libertate 2 ore bodyguarzii lui nu el.... asta e privare de libertate ? 2 ore ?
    • 0 (0 voturi)    
      ilegalitati (Miercuri, 8 aprilie 2009, 14:40)

      melic [utilizator] i-a raspuns lui ciupe

      da, sigur, bodyguarzii i-au retinut, ca asa li s-a nazarit lor, de capul lor. inocentul Becali nu are nici un rol in fapta asta. :)
      legal, atat hotii masinii cat si hotii hotilor trebuie judecati. nu se pune problema care dintre ei sa nu fie.
      nu conteaza cat de mica e o ilegalitate. e o ilegalitate. o ilegalitate trebuie pedepsita. e mai acceptabil sa fie 100 de ilegalitati mici decat una mare?
  • +1 (1 vot)    
    Vadim-Becali (Miercuri, 8 aprilie 2009, 14:05)

    Dr Marutza [anonim]

    ti se face greata numai la ngandul ca s-ar putea....
    Poate face schimb de locuri cu Vadim, caruia nu i-ar sta rau in dungulite! Da' si cu analfabetul la Bruxelles nu-i bine.
    Cel mai bine, amandoi alesi la europenitenciare!!
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO!!! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 14:36)

    JustMe [anonim]

    Daca tot merge si EBA de ce n-ar merge si altii.
    EBA este mult mai handicapta ca cei doi !
  • 0 (0 voturi)    
    Am votat pana acum PDL, dar voi vota acum PRM (Miercuri, 8 aprilie 2009, 15:19)

    Ion [anonim]

    Cu PDLEII m-am lamurit cum sta treaba.
    Mi-au tras tzeapa.
    Acum vreau sa le-o trag si eu, prin ceea ce pot.
    Prin umilul meu vot.
  • 0 (0 voturi)    
    Il votez pe Becali... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 16:46)

    bebe [anonim]

    ..de dragul lui Basescu si a vilelor lui, de dragul lui Videanu si a bordurilor lui, de dragul lui Berceanu si a asfaltatorilor lui.
    Gasca de hoti !
  • 0 (0 voturi)    
    jiji la PUSCARIE (Miercuri, 8 aprilie 2009, 23:12)

    aliantasudului [anonim]

    EU IL VOTEZ PE JIJI, DAR PENTRU PUSCARIE !!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by