[VIDEO] Liviu Dragnea a demisionat din functia de ministru de Interne

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Luni, 2 februarie 2009, 21:14 Actualitate | Politic


Liviu Dragnea, la intalnire online HotNews.ro din 22.12.2008: intrebat despre cheltuielile publice, Dragnea raspunde: "E groasa"
Foto: HotNews.ro
Ministrul de Interne, Liviu Dragnea, si-a anuntat demisia luni seara, motivand fondurile insuficiente primite de MAI prin proiectul de buget pe 2009: "nu poate asista tacit la diminuarea resurselor financiare ...".

Dragnea a precizat ca fara resurse tintele asumate de el la preluarea mandatului - de descentralizare a administratiei publice si de crestere a sigurantei cetatenilor nu pot fi atinse:"Atat timp cat structurile ministerului nu sunt sustinute financiar, nu pot atinge tintele asumate".

"Mi-am asumat o serie de obiective cand am preluat mandatul MAI", a continuat Dragnea, care s-a aflat la conducerea ministerului doar 12 zile.

Proiectul de buget pentru 2009 prevede pentru Ministerul Administratiei si Internelor un fond de cheltuieli de 9,9 miliarde lei (echivalent a 2,4 miliarde euro, 1,7% din PIB) din bugetul de stat, fonduri europene si venituri proprii.

  • La finalul articolului vezi cateva inregistrari video si audio, in care Dragnea promitea ca ramane la sefia CJ

Liviu Dragnea a anuntat ca ramane presedinte al Consiliului Judetean Teleorman si presedinte al Uniunii Consiliilor Judetene.

Dragnea a depus juramanul ca ministru de Interne in data de 20 ianuarie, fiind instalat in functie a doua zi, si avea termen 15 zile pentru a renunta la functia de presedinte al CJ -termen care expira marti, 3 februarie.

Ministerul de Interne a avut serioase probleme de imagine in ultimele zile, dupa jaful armat de la Brasov si disparitia armelor din depozitul de la Ciorogarla.

Tensiuni in PSD pe tema numirilor secretarilor de stat la MAI

Conform unor surse social-democrate, Marian Vanghelie si Mircea Geoana s-au certat, la Sinaia, cu Liviu Dragnea pentru nominalizarea secretarilor de stat in MAI. Organizatia PSD Bucuresti, condusa de Marian Vanghelie, incearca sa-l impuna pe Mincu Silvestru in  functia de secretar de stat.

Potrivit surselor HotNews.ro, Vanghelie, sustinut de Mircea Geoana, i-ar fi sugerat lui Dragnea ca, daca nu-l numeste pe Silvestru la MAI, este liber sa se intoarca la sefia Consiliului Judetean Teleorman.

Update: Liviu Dragnea s-a sfatuit cu Miron Mitrea in luarea acestei decizii, potrivit surselor HotNews.

Sefia DGIPI- mar al discordiei

Un alt motiv de discordie in cadrul coalitiei era numirea sefului DGIPI, care a dus si la demisia lui Gabriel Oprea - prima alegere a PSD la ministerul de Interne.

Sursele HotNews.ro sustineau ca nici PD-L nu este de acord cu numirile propuse de catre PSD, mai exact nominalizarea lui Ionel Georgescu la DGIPI si a lui Mincu Silvestru ca secretar de stat.

Mincu Silvestru este unul dintre apropiatii lui Vanghelie iar presa a scris ca ar fi avut legaturi stranse cu fratii Camataru. Silvestru a fost prim-adjunct al sefului Politiei Capitalei, fost sef al Politiei Sectorului 1 in guvernarea Adrian Nastase si a ajuns in 2002 sa faca parte din SRI.

In februarie 2006, presedintele Traian Basescu l-a trecut in rezerva pe generalul de brigada cu o stea Mincu Silvestru, din Serviciul Roman de Informatii.

Potrivit ziarului  Ziua, fostul generalul SRI Mincu Silvestru era alintat cu porecla "Profesoru'" si i-ar fi protejat pe "Camatari", pe vremea cand era adjunct al Politiei Capitalei.

Al doilea ministru de la Interne care isi da demisia in mai putin de o luna

Liviu Dragnea este al doilea ministru care isi da demisia de la Interne in mai putin de o luna de cand coalitia PSD+PC-PD-L se afla la guvernare. La o zi dupa ce PSD i-a retras sprijinul politic, Gabriel Oprea a demisionat din fruntea Ministerului de Interne.

Scandalul in cazul demisiei lui Oprea a fost declanasta de numirea lui Virgil Ardelean la sefia DGIPI. Vezi aici intrebarile cititorilor si raspunsurile lui Liviu Dragnea.

[Arhiva] Liviu Dragnea despre Oprescu, Basescu si candidatul PSD la Cotroceni



[Arhiva] Liviu Dragnea despre reducerea cheltuielilor publice


Asculta emisiunea "Discutia de luni", HotNews.ro - Radio France Internationale



Citeste mai multe despre   
















7816 vizualizari

  • +15 (19 voturi)    
    Nu au pic de demnitate (Luni, 2 februarie 2009, 21:19)

    Demnitate [anonim]

    Ministrii din Romania nu au pic de demnitate, curaj, imaginatie. Nu asteapta decat pomana, se plang ca nu au bani, dar ei nu cauta solutii. Toti se declara "manageri" dar ei nu stiu decat sa cheltuie banii publici, nu sunt capabili sa administreze un buget.

    RUSINE !!! RUSINE !!! RUSINE !!!

    Fug de responsabilitate ca dracu de tamaie.
    • +14 (18 voturi)    
      porc (Luni, 2 februarie 2009, 21:27)

      mike [anonim] i-a raspuns lui Demnitate

      Cumva pleaca pentru ca Academia Catavencu va publica o serie de anchete despre golaniile lui Dragnea?
      • +6 (8 voturi)    
        m-as mira (Luni, 2 februarie 2009, 22:53)

        Razvan [anonim] i-a raspuns lui mike

        Nu au politicienii romani atat de mult bun simt cat sa demisioneze cand se stie ca se vor publica golaniile lor...
        A demisionat Base ca a plecat cu flota sau ca a condus baut? A iesit Nastase din politica din cauza matushei milionare?
        naaaaaa...
        avem clasa politica pe care o meritam!
        • +4 (6 voturi)    
          pe aia (Luni, 2 februarie 2009, 23:22)

          Pongo [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

          Pe care o votam, mon cher
    • -8 (12 voturi)    
      imaginatie (Luni, 2 februarie 2009, 21:33)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Demnitate

      Imaginatie de care? Cati ani ai daca crezi ca cu imaginatie se conduce? Ce solutii? Sa dea amenzi de circulatie ca sa-si creasca bugetul si sa ia salarii? Ce stii tu de bani publici, buget?
    • 0 (8 voturi)    
      Dezastru - Brasov si Ciorogarla (Luni, 2 februarie 2009, 21:35)

      mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui Demnitate

      Eu cred ca adevaratele motive ale demisiei sunt legate de cazurile de la Brasov si Ciorogarla.

      Cred ca orice om rational si-ar fi dat demisia cand ar fi vazut cat de dezastruoasa este situatia in minister. Cred ca va fi greu de gasit o persoana care sa isi asume responsabilitatea conducerii acestui minister.
      • +1 (1 vot)    
        pt mihai 1982 (Luni, 2 februarie 2009, 22:54)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui mihai1982

        Liviu Dragnea a preluat mandatul miercuri, 21 ianuarie 2009, cand dupa cum spun unele ziare armele erau de mult disparute. Unitatea de la Ciorogarla este a ministerului apararii iar paza nu a fost asigurata de MAI. Penitenciarele sunt ale justitiei si nu ale MAI. Nu politia la eliberat pe presupusul asasin de la Brasov. Ce intelegi prin situatie dezastruoasa?
    • +1 (7 voturi)    
      Cred ca nu ai inteles nimic... (Luni, 2 februarie 2009, 21:37)

      costin [anonim] i-a raspuns lui Demnitate

      ...Omul a ales sa nu se compromita neavand banii necesari pentru buna functionare a ministerului. Pentru indoctrinati insa, nu e bine nimic: daca iti dai demisia (se cheama ca n-ai curaj sa continui) si sa nu o dai (se cheama ca n-ai curaj sa pleci). Asa ca nu vad unde e rusinea de care vorbesti tu!
    • +1 (9 voturi)    
      Sa traitzi bine pesedeilor (Luni, 2 februarie 2009, 21:53)

      Gr Oprea [anonim] i-a raspuns lui Demnitate

      Nu-i fuga de responsabilitate, e vorba de ciolan.
      Un manager e un administrator. Daca are diploma luata, inseamna ca trebuie sa se descurce si daca intra intr-o dilema: ori sacrifica din generali ori lasa pe altu. Grea decizie.
      Asta era tema. Trimisi la pensie, insa la pensie mica. Si aia de lucra si au si pensie sa aleaga.
      Alea erau targheturile, nea-drag-nea.
      Deaia mor de ciuda sobolanii, fiindca piratu s-a descurcat cind a fost manager. A iesit din toate dilemele. Sobolanii sint purtatori de ciuma.
      Acoloi putregai mare si putin cancer cu metastaze avansate spre justitie. Vezi cazul zilei. Sa vina evanghelie la interne, pardon cum s-o numi. Ala da manajer. Vad ca la tras sforile se pricepe. Sa-l puna si pe jiji in ceva functie, vulpe paznic la gaini sau oi. Sa-i poarte servieta.
    • 0 (0 voturi)    
      Aveti grija la Silvestru Mincu (Marţi, 3 februarie 2009, 11:14)

      Nedelcu [anonim] i-a raspuns lui Demnitate

      Aveti grija la Mincu Silvestru, presa ar trebui sa faca investigatii serioase cu privire la personajul asta corupt (primea bani de la tiganii din Giurgiu sa tina dosarele la fiset....) mutat dintr-un loc in altul sa i se piarda urma (disciplinar) trecut pe la SRI, apoi trcut in rezerva la pensie. Un demagog si o nulitate cu doctorat luat la academia de politie (cunoasteti scandalul doctoratelor pe banda rulanta).Asta ar trebui sa stea in puscarie!!!!! Faceti investigatii dragi jurnalisti si scoateti la suprafata adevarul despre Silvestru, care acum incearca sa scoata capul la suprafata!
    • 0 (0 voturi)    
      Diletantism, nu Mafie (Miercuri, 4 februarie 2009, 0:02)

      Observator [anonim] i-a raspuns lui Demnitate

      Este aproape incredibil ca un ministru sa isi dea demisia dupa doar 10 zile motivand ca "bugetul e insuficient". In orice stat civilizat asa ceva e de domeniul paranormalului. De aceea toti spun ca e mafie la mijloc si altele.

      In Romania insa nu e exclus ca asta chiar sa fie motivul. Cu alte cuvinte, diletantismul este asa de mare incat este foarte posibil ca Dragnea pur si simplu sa nu fi anticipat bugetul si acum sa isi dea seama ca nu poate face fata.

      Diletantismul nu este de exclus intr-o analiza.
  • +5 (11 voturi)    
    se pregateste Vasile Blaga??? (Luni, 2 februarie 2009, 21:22)

    Ovidiu [anonim]

    De ce nu dati ministerul pe mana unui ministru care poate sa faca treaba....

    Incompetentii sa plece si sa lase oameni bine pregatiti sa preia ministerele..

    Nu conteaza de la ce partid e ministrul, important este sa fie om competent , serios si cinstit.

    Daca fura si nu stie ce are de facut, poate sa aiba carnet de membru de la toate partidele, ca nu ajuta !!!
  • +1 (5 voturi)    
    wow (Luni, 2 februarie 2009, 21:23)

    fred lorentz [anonim]

    se cam clatina alianta asta....
    intradevar ilici, e nevoie de obama; doar ca psd, pdl sau pnl nu o sa poata sa nil dea; si e nevoie de un obama care confirme, nu doar sa vorbeasca;

    din asta vorbitor, a avut romania de prea multe ori dupa 89. iar nevorbitor, nu is sigur daca o sa il cheme obama: trebuie sa demonstreze.

    in fine...e remarcabil faptul ca nici in 2 luni, cabinetul boc a schimbat deja 2 ministri de interne; la mai mare domnilor; poate ne convingeti sa scapam de voi (desi mica speranta :( )
  • +3 (7 voturi)    
    demos (Luni, 2 februarie 2009, 21:23)

    antisnob [anonim]

    Mare branza. Cred ca nimeni nu s-a sinchisit de stirea asta. Probabil nu vroia sa scape postul de presedinte de Consiliu judetean. Era mai sigur. Si oricum nu avea stofa de ministru.
  • +5 (7 voturi)    
    Mafia Mafia Mafia (Luni, 2 februarie 2009, 21:26)

    gordunov [anonim]

    Mafia din Romania este atat de puternica incat, iata, devoreaza al doilea ministru de interne al Romaniei in mai putin de 2 saptamani.

    We are doomed!
  • -4 (8 voturi)    
    Felicitari (Luni, 2 februarie 2009, 21:28)

    darian [anonim]

    Sper ca Boc, nebunul Curtii Palatului Cotroceni, sa intelega ca cu Pogea, turnatorul (pardon metalurgistul) de la finante, nu se poate poate face un buget si platii salarii de mizerie pentru toti si sa mai ai si rezultate.
  • +3 (7 voturi)    
    nu ai habar care este motivul (Luni, 2 februarie 2009, 21:30)

    cristi [anonim]

    Bravo lui ca a avut demnitatea sa demisioneze.A spus ca va demisiona daca nu reuseste sa obtina ce este nevoie pentru acest minister. Se pare ca cineva de sus doarea sa-i impuna si numiri de secretari de stat``impusi``. Domnul Dragnea,nu a inghitit numirea pe care trebuia sa o faca (Silvestru) si a plecat onorabil.
  • +4 (6 voturi)    
    CJ Teleorman (Luni, 2 februarie 2009, 21:31)

    Radu [anonim]

    Pana la urma mai fain e la Consiliul Judetean! De acolo isi coordona mai usor afacerile.
    Iresponsabil!
  • +4 (6 voturi)    
    bataie de joc (Luni, 2 februarie 2009, 21:33)

    alpha [utilizator]

    sunt bataia de joc a Romaniei ! politicieni de cacao!daca astia sunt reprezentantii nostri,ne meritam soarta!
  • +6 (8 voturi)    
    jalnic partid (Luni, 2 februarie 2009, 21:34)

    obama&vanghelie [anonim]

    ...drum bun si vezi sa ai o lubenitza si-un praz verde in papornitza ca sa nu te intorci cu mana goala la tine acolo la teleorman!
  • +2 (4 voturi)    
    ai mare dreptate (Luni, 2 februarie 2009, 21:35)

    mikaela82 [utilizator]

    un bun manager nu exista in ministerele noastre prin simplul fapt ca toti sunt niste incapabili.Acum ca banii sunt putini, veniturile la buget la fel,conducatorii acestei tari sunt disperati.E greu sa inveti sa te descurci cu bani putini.
  • +1 (5 voturi)    
    de ce acum? (Luni, 2 februarie 2009, 21:36)

    stefan [anonim]

    Despre bugetul repartizat MAI, avea cunostinta cel putin dupa sedinta Guvernului de joi, 29 ianuarie 2009. De ce a asteptat pana asta seara ca sa isi inainteze demisia? Cu siguranta adevaratul motiv este altul...Dute-n deal la Marioara, cu trasioara, baronasule! Palaria MAI este prea mare si iti cade pe nas!
  • -1 (5 voturi)    
    tinta este:sa ne intoarca spatele Nato si UE (Luni, 2 februarie 2009, 21:36)

    Nicu [anonim]

    PSD-istii fac orice ca sa nu mearga guvernarea Boc.
    O vor tarsaii asa mult si bine, mai ales ca presa comenteaza cam asa:"Guvernul Boc nu e valabil. Coalitia facuta de basescu nu functioneaza. Basescu sa nu mai candideze..."
  • +5 (7 voturi)    
    hotii (Luni, 2 februarie 2009, 21:38)

    marius [anonim]

    hotilor de la PSD nu le convine ca au putin cascaval de furat. Vad ca treaba se impute si vor sa dea bir cu fugitii.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu era capabil de ministru !Problema de IQ (Luni, 2 februarie 2009, 21:38)

    Eneas [anonim]

    "Mai bine in satul tau fruntas /decat codas la oras"
    au destui in PSD pentru functia asta !
  • +6 (8 voturi)    
    PSD SUNT SERIOSI? (Luni, 2 februarie 2009, 21:40)

    militica [anonim]

    Pai aici este toata smecheria...,sa faci performanta cu bani putini...altfel cum? cu bani multi la minister stie sa conduca si vanghelie.
  • -1 (3 voturi)    
    lasa asa (Luni, 2 februarie 2009, 21:41)

    diaconu marian [anonim]

    pai si ce vrei domnule sa faca
    cum sa te prezinti in fata celor pe care ii conduci si sa le zici ce
    ca toata lumea asteapta de la tine cat mai mult ,ca nu e liniste si siguranta in tara .....ca tot ce se mai face in tara asta se face cu politia si ............
    cand sa te pla\tesc ridic din umeri.............
    nu vedeti cum s a ajuns
    ca bugetar mori de foame
    • +2 (2 voturi)    
      mare dreptate ai... (Marţi, 3 februarie 2009, 8:58)

      luci [anonim] i-a raspuns lui diaconu marian

      d-le diaconu, cred ca mai bine si-ar da demisia toti ministrii, ca doar sunt in aceeasi oala (cu bani putini)..., ar fi o demisie de onoare, nu?...
      poate totusi se vor gasi si oameni care sa inteleaga situatia de la inceput, care sa fie si buni manageri, care sa scoata tara din situatia asta...
      altfel la ce-i mai votam? doar pentru un loc caldut in parlament?...
      eu sper ca adevaratul motiv al demisiei sa fie altul, asa poate vor intelege si liderii psd ca democratia lor este prea originala, prea "fortata", care nu poate duce la nimic bun...
      deh, ciolanul nu este atat de mare...
  • +5 (7 voturi)    
    guvernul de doi bani (Luni, 2 februarie 2009, 21:43)

    indecisu [anonim]

    Inca o data dovedesc de ce sunt in stare.Cand e vorba sa-si faca averi fara munca,e bine,acum cand trebuie sa mai si munceasca,se dau in laturi.Grav este ca 70% din populatie a putut vota astfel de oameni care fug din fata greului.
    Oricum,mai numesc vreo 2 ministri de interne pana in toamna cand vor trebui sa plece.
    Poate criza care va ajunge si la noi pana in toamna sa trezeasca pe cei care voteaza aiurea.
  • +4 (6 voturi)    
    Ciorogarla (Luni, 2 februarie 2009, 21:44)

    thocomerius [anonim]

    Pe ce lume traiti? Sunteti olteni? Mai pe intelesul lui DG: Ciorogarla fu problema de imagine pentru MApN, nu la MAI! Faptul ca astia din MIRA faceau filtre la o saptamana dupa ce se produsese furtisagul, e ca generalissimii din armata lui Mos Teaca atunci "descoperira" jaful! Dimpotriva, la MIRA s-a dat cu capul de vreo tona jumate de cocaina pura - iar asta e o problema de imagine doar pentru reteaua sclavei isaura braziliano-spaniola cu escala ala Agigea!
    Sa nu credeti ca il sustin pe Dragnea, dimpotriva - demisia lui va implica numirea altui baronel, care v-a sparge alte meleoane pentru a plati vreo ceremonie de instalare cu garda de onoare si mult fast, insa pentru acuratetea textului, sunt de facut precizarile de rigoare .
    Mai degraba, ar fi trebuit sa isi dea demisia Dragnea, pentru ca subalternii lui cu cascheta din Brasov nu s-au lovit de Gorbunov cand individul trecea pe langa IPJ in drum spre sala de sport sau de alti 200 si ceva de condamnati dati in urmarire care nu s-au intors in penitenciare si poate ne bat la usa la noapte. Noua sau unor spanioli/italieni/nemti/etc...
    • 0 (0 voturi)    
      cu scuze (Luni, 2 februarie 2009, 21:57)

      thocomerius [anonim] i-a raspuns lui thocomerius

      "va sparge". mi-a alunecat destu' pe tastatura
  • +2 (4 voturi)    
    Urmeaza Vanghelie? (Luni, 2 februarie 2009, 21:45)

    hahalera [anonim]

    Dupa un nou interimat asigurat de Dan Nica... Poate ar fi mai bine sa ramana definitiv Nica. Din cate se vede treaba, pt PSD e mai important MAI decat postul simbolic de vice-prim-ministru. Cat despre Dragnea, e de inteles sa demisioneze omul in momentul in care nu poate sa-si tina angajamentele luate fata de sustinatorii din PSD (e.g., nea Marean de la sectorul 5 si alti "nea" de teapa lui). Ca banuiesc ca despre aceste "obiective" era vorba... ca eu nu vad de ce descentralizarea administratiei ar necesita un buget deosebit.
  • +6 (8 voturi)    
    Politia interlopa (Luni, 2 februarie 2009, 21:45)

    Un rom [anonim]

    Interlopii lui Vanghele ne vor conduce!
    Agramatul din Ferentari are din ce in ce mai multa putere.
    Si celalalt a demisionat tot din cauza lui Vanghele.
  • +5 (7 voturi)    
    Declaratie de impotenta: (Luni, 2 februarie 2009, 21:50)

    Lasul nu-i ca nasul [anonim]

    "Nu mai pot , imi iau jucarica in mana si plec."

    Aceasta a fost declaratia unuia din acei bravi "barbati" visati de Oprisan, ala care isi vede barbatia ratacita prin tot pesedeul.
    Lasitatea din ministerul cu misterul si asumarea raspunderii la telefon.
  • +5 (5 voturi)    
    imobilitate (Luni, 2 februarie 2009, 21:54)

    vasile [anonim]

    Locuiesc intr un oras mic si pot sa va spun ,daca vreau sa vad un politist trebuie sa merg la birou sa l gasesc.toti sunt grasi din lipsa de miscare .Prin oras nu ai nici o sansa sa i vezi.Sa fuga dupa infractori nici vorba . Vor privilegii .stiu sa se planga ca nu au stiu eu ce si se vede cum sunt receptati de populatie.In ungaria nu se misca in fata politistului pe cand la noi incepe tiganeala .telefoane spaga etc.Pe cand o sa vedem politia in strada printre noi ,acolo unde este locul ei.
    • 0 (0 voturi)    
      munca nu tzeapa (Marţi, 3 februarie 2009, 1:08)

      s-au redus bugetele de publicitate pentru presa [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Chiar asa prosti suntem toti, n-avem alta treaba decat sa acultam ce crize au unii.
      La munca bre, nu la pomeni.

      Daca stai fara stiri o luna, aflii ca nustiuce criza a mai fost ca s-au certat aia, nimic util omului de rand.
  • +5 (7 voturi)    
    Mica Publicitate (Luni, 2 februarie 2009, 21:58)

    studintu' [anonim]

    Institutie publica angajam muncitori zilieri pentru functia de ministru de interne, oferim bonusuri pentru cei care rezista pana la sfarsitul zilei fara sa fie dati afara de femeile de servici de la PSD
  • +7 (9 voturi)    
    Profesionostii,unde sunt? (Luni, 2 februarie 2009, 22:05)

    drona [utilizator]

    Dati ministerul pe mana unui profesionist,cu pregatire in domeniu si nu pe mana politicienilor aerieni,compromisi,corupti si lipsiti de simtul datoriei.Buget redus...povesti de adormit copiii.
    • +1 (1 vot)    
      nu zau? (Marţi, 3 februarie 2009, 4:10)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui drona

      adica ar fi taman bun vreun Toma Zaharia, Vulpea, Abraham, Tutilescu, nu? de ce nu Plesita, ca doar are experienta cat trenul?
  • +1 (3 voturi)    
    just, nici "armele" nu le-au gasit, desi (Luni, 2 februarie 2009, 22:51)

    niv [utilizator]

    au inscenat (?)o cautare la drumul mare, prin tot judetul si prin toata tara, un caraghioslac intreg; probabil ca a trebuit sa mai cada, pe langa cei din armata si un ministru cu politia...
    Nu-i timpul pierdut, mai gasesc ei un asemenea tovarasel , oricum acesta facea cam multe greseli de gramatica...
  • 0 (2 voturi)    
    1 din 3 (Luni, 2 februarie 2009, 22:55)

    nadehat [anonim]

    Propun sa fie numit unul din urmatorii trei: Oprisan, Mazare sau Vanghelie. Ce am putea pati mai rau? Oricum suntem de tot r-tul... S'traiti !
  • +3 (3 voturi)    
    demisia de onoare? (Luni, 2 februarie 2009, 22:57)

    Ariel [utilizator]

    Inceput de mandat de rau augur pentru alianta si pentru guvernul Boc. A doua demisie consecutiva la acelasi minister, minister a carui importanta nu mai trebuie subliniata, minister cheie trebiue sa ne puna serios pe ganduri. Aici nu este un joc. Nimeni nu poate spune despre d-l Dragnea ca este o persoana iresponsabila, la baza demisiei sunt motive deosebit de grave si cred ca bugetul nu este cel mai important. Un bun manager se poate descurca si cu bani mai putini sau macar poate incerca. Mi-e teama ca d-l Dragnea si-a dat seama ca influenta unor cercuri din zona interlopa este foarte puternica incat poate impune anumite numiri facand imposibila realizarea intentiilor declarate la numirea sa. As vrea sa ma insel dar daca nu, atunci avem o problema care poate sa ne ia somnul fiindca ne influenteaza direct viata si siguranta noastra si a familiilor noastre. Siguranta cetateanului este un drept fundamental si ministerul de interne este, intre altele, unul din structurile care o realizeaza. Retragerea d-lui Dragnea denota faptul ca acest minister nu este in masura sa indeplineasca menirea sa. Nu nu mai ramane decat calea rugaciunii.
  • 0 (2 voturi)    
    ce cauta vanghelie in ciorba asta???? (Luni, 2 februarie 2009, 22:58)

    catalin [anonim]

    punctul 1:
    daca a ajuns vanghelie "sa faca presiuni" si geoana sa il sustina, n-am ce zice, a ajuns departe PSD-ul.... sa-l voteze dracul!

    punctul 2:
    de acord cu zicerea:

    Profesionostii,unde sunt? (Luni, 2 februarie 2009, 22:05)
    drona [utilizator]
    Dati ministerul pe mana unui profesionist,cu pregatire in domeniu si nu pe mana politicienilor aerieni,compromisi,corupti si lipsiti de simtul datoriei.Buget redus...povesti de adormit copiii.
  • +1 (1 vot)    
    adevarul este ca... (Luni, 2 februarie 2009, 23:06)

    georgemxx [anonim]

    Demisia lui Liviu Dragnea s-a datorat presiunilor de a-l numi ca sef al DGIPI pe Ionel Georgescu, loctiitorul de la DGA si pe generalul in rezerva Silvestru (fost general la Politie si fost general SRI) ca si secretar de stat. In spatele presiunilor se afla binecunoscutul general Dumitru Iliescu.
  • +2 (2 voturi)    
    oare????????? (Luni, 2 februarie 2009, 23:14)

    luminita [anonim]

    nu cred ca se multumesc cu banii putini cei care s-au obisnuit cu bani multi!! E mai usor sa spui altora sa stranga cureaua decat sa dai exemplu personal!
  • +1 (3 voturi)    
    demisie (Luni, 2 februarie 2009, 23:33)

    dan pipera [utilizator]

    Demisia este un act de onoare, mai ales cand decizia este luata in mod unilateral.Care va sa zica, persoana chiar are onoare !
    Motivele, atat cele oficiale cat si cele neoficiale,sunt pertinente pentru o asemenea decizie.
    Si cand apare un ghiocel ca acesta in viata politica, vezi o gramada de prosti ca huiduie ca pe stadion !
    Acuzatiile gratuite pe care le citesc imi intaresc convingerea ca la asa cultura politica (si nu numai politica), asa alesi !
    • +2 (2 voturi)    
      Liviu Nicolae Dragnea (Marţi, 3 februarie 2009, 0:34)

      cunoscator [anonim] i-a raspuns lui dan pipera

      Parca te cunosc, domnule Dan Piperea! Nu esti cumva cel care ii prepari Baronului Dragnea castigarea tuturor licitatiilor de catre firma TEL DRUM? Ai obligatia de servici (esti angajat al Consiliului Judetean Teleorman sef birou investitii-licitatii) sa lingi unde arunca, pe buna dreptate, unii cu noroi in Baronul tau? Fratilor, eu sunt din Teleorman, si cand am aflat ca talharul asta a fost numit ministru de interne, m-am gandit serios sa plec din tara. Teleormanul cu Dragnea la butoane din 1996, a ajuns cel mai sarac judet din Romania, (invers proportional cu averea Ministrului...). Cum sa conduca incapabilul asta acest minister?!
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate ! Pana in 1995 erati in TOP (Marţi, 3 februarie 2009, 14:23)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui cunoscator

        In toate cartile de istorie scrie despre
        nemuritoarele VEDE atribuite pe nedrept culturii indiene, canf ele de fapt au fost
        create la Roșiori.
        Ca sa nu mai spun
        despre farul din Alexandria...
  • +1 (1 vot)    
    Mizerabilii (Marţi, 3 februarie 2009, 0:05)

    A. Bologa [anonim]

    Ceea ce se intampla cu aeasta coalitie, arata ca aeasta gasca nu este interesata de Romania ci de propriile lor interese . Ei nu mai pot intelege realitatile si necesitatile Romaniei, pentru ca de 20 de ani se ocupa numai de interesele lor de gasca.
    Cine sunt cei care ne conduc de 20 de ani. Cate hotii au facut pana acum. Care dintre ei este curat?
    Este timpul ca in tara asta sa apara o noua forta politica cre sa fie votata cei 60 la suta care nu au iesit la vot in noembrie 2008. Personal cred ca romanii se vor trezii si vor elimina aceasta gasca de hoti care au pus mana pe putere acum 20 de ani.
  • +2 (2 voturi)    
    no shit (Marţi, 3 februarie 2009, 0:37)

    abramacabra [anonim]

    Cica: "Ministerul de Interne a avut serioase probleme de imagine in ultimele zile, dupa [...] disparitia armelor din depozitul de la Ciorogarla."

    Nu vad ce legatura are sula MAPN cu prefectura Internelor. Dar sula lu' Stanisoara cu demiterea tembela a unor generali care n-aveau nici in clin nici in maneca cu unitatea de la Ciorogarla? Intrebarea de doua bile roz.
  • +1 (1 vot)    
    traiasca Vanghelie (Marţi, 3 februarie 2009, 1:10)

    Lucianmotzul [anonim]

    nu te lasa mai rromule tu conduci si faci ce vrei ina acest partid PSD partidul rromilor si hotilor .NU CENZURATI ca asta este adevarul
  • 0 (0 voturi)    
    poate iulie... (Marţi, 3 februarie 2009, 9:14)

    mihai [anonim]

    panarama asta de guvern nu cred ca apuca luna iulie in formula asta...la interne vine iar ,,rezerva,, nica care din 5 min de discurs vorbeste 4 min de bolovani atarnati de gat si de greaua mostenire....de ce poate el sa faca nu va vorbi niciodata din motive lesne de inteles....bine ca e plina tara de infractori cu acte in libertate...ca aia fara acte sunt in functii serioase...
  • +1 (1 vot)    
    vai tu... (Marţi, 3 februarie 2009, 9:19)

    liviu_ [utilizator]

    nu mai ai bani sa furi, deci iti dai demisia...

    RUSINE !!!
  • +1 (1 vot)    
    Juramint (Marţi, 3 februarie 2009, 13:09)

    Laur X [anonim]

    Catre redactia hotnews ...puteti publica textul juramintului depus...de fapt am sa o fac eu


    Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român, să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!".

    Cum se numeste cel care nu face ce a jurat....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version