INSOMAR: 59% dintre romani l-ar alege presedinte pe Traian Basescu

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 1 februarie 2009, 12:34 Actualitate | Politic


Traian Basescu ar obtine 59% din sufragii, daca duminica viitoare ar fi alegeri prezidentiale. Pe locul doi se afla Mircea Geoana, cu 13 procente, iar pe locul trei, actualul primar general al Capitalei, Sorin Oprescu cu 8%. Calin Popescu Tariceanu ar primi 3% din optiunile electoratului. Acesta este rezultatul unui sondaj INSOMAR realizat la comanda Realitatea TV.

Daca duminica viitoare ar fi alegeri parlamentare, PD-L ar obtine cele mai multe voturi, 43%. Urmeaza PSD cu 32 la suta, PNL cu 14 si UDMR cu 5 procente. PRM, PC si PNG se afla sub acest prag.

In ceea ce priveste actuala coalitie de guvernare, 43% dintre cetateni cred ca este cea mai buna solutie, in timp ce 26% considera ca, dimpotriva, nu este cea mai buna varianta. Aproape o treime dintre cetateni au raspuns "nu stiu". Exceptand actuala alianta, 20% dintre cei chestionati cred ca o solutie ar fi fost coalitia PDL-PNL, 15% vedeau ca viabil un Guvern PSD si tot atatia subiecti ar fi optat pentru un Guvern PD-L.

Totodata, o treime dintre romani sunt de parere ca Traian Basescu a avut cea mai mare contributie la formarea actualei coalitii de guvernare. Cat despre premierul Emil Boc, aproape jumatate dintre cei chestionati considera ca este o alegere buna. Doar 9% dintre ei cred ca e o alegere foarte buna si 14% spun ca este o alegere rea. Sondajul national a fost realizat de INSOMAR in perioada 22-27 ianuarie 2009 pe un esantion de 1.499 de persoane si are o marja de eroare de 2,8%.

Traian Basescu: Analizez si posibilitatea de a nu mai candida la Presedintie

Presedintele Traian Basescu a declarat saptamana trecuta, intr-o emisiune la postul public, ca, in cazul in care actuala coalitie de guvernare va inregistra un esec, analizeaza "posibilitatea de a nu mai candida la presedintie".

"Daca voi ajunge la concluzia ca, desi exista o majoritate foarte puternica in Parlament, imi voi reprosa ca nu voi putea fi parte a succesului acestei majoritati sau in cazul in care criza economica ii va afecta pe romani mai mult decat ar trebui sa ii afecteze ca urmare a conditiilor pe care noi le avem, sigur ca analizez si posibilitatea sa nu mai candidez inca o data."


Citeste mai multe despre   
















3394 vizualizari

  • -5 (17 voturi)    
    mhhh (Duminică, 1 februarie 2009, 12:40)

    cocu [anonim]

    si marmota impacheta ciocolata....hahahah
  • -8 (24 voturi)    
    incredibil de mult (Duminică, 1 februarie 2009, 12:45)

    qwerty [anonim]

    are base 59%?
    atit de prosti sint romanii?
    • -7 (15 voturi)    
      vai de noi! (Duminică, 1 februarie 2009, 13:03)

      alina [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      se pare ca sunt!
      ori e o inscenare.
      • +1 (1 vot)    
        si mie mi-e mila de voi (Marţi, 3 februarie 2009, 10:19)

        Ionescu Latul [anonim] i-a raspuns lui alina

        Ma refer la astia care sunteti platiti sa atacati alti oameni. Huo! Caniblilor! Nu va mai saturati! sa va stea banii in gat!
    • +10 (12 voturi)    
      Oare? (Duminică, 1 februarie 2009, 13:07)

      nashu_mare [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      Nu, nu, prosti sunt cei pe care trebuie sa ii alegem. Doar in comparatie cu ei, Basescu iese in fata. Doar nu ai fi vrut sa fie Marele Carnat acolo in frunte... Sau Geoana... Sau Crin...
    • +3 (13 voturi)    
      intr-adevar (Duminică, 1 februarie 2009, 13:10)

      Inteleptul [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      41% sunt cam prosti....multi
    • -1 (13 voturi)    
      da... (Duminică, 1 februarie 2009, 13:13)

      Inteleptul [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      din pacate 41% sunt aia prosti....multi
    • +4 (6 voturi)    
      Prosti (Duminică, 1 februarie 2009, 13:33)

      englezu [utilizator] i-a raspuns lui qwerty

      Or fi,dar nu-s si nebuni sa-i voteze pe ailalti.
    • +3 (5 voturi)    
      Sorin 'Salam"Oprescu Presedinte ! (Duminică, 1 februarie 2009, 14:57)

      Gipsy King [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      la fel ca maretul Jean Pierre Duvalier aka Papa Doc- luat ca model de falsul doctor si primar fiu de general -Sorin Salam Oprescu a inceputo de jos adica sa o suga de la un grup de finantatori interesati ejectati de partide,fiind prea penali !La incredere nationala iese primul cand notorietatea lui nu depaseste comuna Voluntari !Cum asa ??
  • +5 (9 voturi)    
    raportare (Duminică, 1 februarie 2009, 12:52)

    Silviu [anonim]

    Daca faceati si o raportare la sondajele de popularitate trecute se putea completa stirea lejer - dar nu convine nuanta : A CRESCUT !
    Si sunt convins ca dl. Vantu nu vrea sa sufle in pinzele presedintelui - in nici un fel ...
  • -6 (14 voturi)    
    incredibil (Duminică, 1 februarie 2009, 12:59)

    anonim [anonim]

    este un sondaj "COMANDAT" de COMANDAnT?
    este deeeeparte de realitate!!!
  • +5 (11 voturi)    
    Destul de logic (Duminică, 1 februarie 2009, 13:04)

    Vlad I [anonim]

    Romanii nu aveau cum sa se aventureze sa aleaga pa altul dintre "personalitati", geoana, tariceanu si oprescu. Chiar si sa-l aleaga pe Obama, nu cred ca situatia in ro. s-ar schimba radical.
  • -6 (14 voturi)    
    Noua Duminica a Orbului (Duminică, 1 februarie 2009, 13:07)

    jaffu [utilizator]

    Aduceti-va aminte de FSN si Iliescu din '90 , Duminica Orbului:procentele sunt izbitor de asemanatoare.Prin urmare,majoritatea romanilor au ramas la fel de innapoiati (ca sa nu ma exprim altfel).Singura solutie viabila pare a fi schimbarea sistemului de vot,astfel incat votul unui nea' Caisa sa nu fie echivalent cu al unui ministru (de pilda).Altfel,tare ma tem ca lucrurile vor evolua intr-o directie nefericita pentru toti.
    • 0 (6 voturi)    
      misto! :-p (Duminică, 1 februarie 2009, 13:57)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui jaffu

      Si te incalzeste tare ca votul lui Nea Caisa va fi considerat inferior celui al Elenei Udrea?

      Sa mori de ras! auzi! "ministri"...!!!
      • -2 (4 voturi)    
        Noua Duminica a Orbului (2) (Duminică, 1 februarie 2009, 16:35)

        jaffu [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        A fost doar un exemplu pentru a pricepe cei ca tine.Elena e una singura,nea' Caisa sunt atatia...adica multi.
      • 0 (4 voturi)    
        zau (Duminică, 1 februarie 2009, 20:19)

        sica [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Zau soro, s-avem raison, madam Pipingescu. Ce se mai aude pe la mahala ?
    • -1 (3 voturi)    
      mai bine... (Duminică, 1 februarie 2009, 17:07)

      radukku [anonim] i-a raspuns lui jaffu

      te-ai ocupa de educatia si indobitocirea lui nea' Caisa. votul pe care il propui era la moda prin secolul XVII-XVIII....si tu mai vorbesti de inapoiati...

      @Codruta N: avem nevoie de tehnocrati :))
  • -4 (10 voturi)    
    ii urez succesuri multe (Duminică, 1 februarie 2009, 13:10)

    o tzatza [anonim]

    ca eu nu-l mai votez !
  • +3 (7 voturi)    
    MassMedia in Ro Sucks (Duminică, 1 februarie 2009, 13:24)

    same.dan [utilizator]

    Cred ca a avut un rol in astfel de rezultate si atitudinea de sfarsit de lume a majoritatii massmediei in acesta perioada, demonstrand inca o data ca e rupta in general de realitate si are un efect contrar celui propus: de demonizare a lui Basescu. In ritmul asta, ajunge si la al 3lea mandat.
  • -2 (4 voturi)    
    d (Duminică, 1 februarie 2009, 13:24)

    mda [anonim]

    bullshit
  • +5 (11 voturi)    
    sondajul este real (Duminică, 1 februarie 2009, 13:28)

    suca [anonim]

    daca raportam la contracandidatii lui era normal sa fie asa. mi se par mult "prosti" cum spun altii, care il voteaza pe geaona sau tariceanu.
    daca am de ales intre astia, clar basescu este favorit.

    niciunul care sare ca-i sondajul masluit nu spune care ar fi mai bun ca basescu dintre contracandidati. oare de ce?
    • -3 (3 voturi)    
      mai bun ... (Duminică, 1 februarie 2009, 21:26)

      Ioan Nebunu [anonim] i-a raspuns lui suca

      era oricare altul care nu are apucaturi de dictator. Si inca ceva: nu-l mai jigniti pe ceausescu comparand cu acesta tot felul de tufluci din ziua de azi care nu ajung nici la genunchi cismarului ca inteligenta (ca acesta nu era utilizata cum trebuie e altceva, astia isi utilizeaza prostia si mojicia in acelasi scop).
      • +3 (3 voturi)    
        discutam discutii (Duminică, 1 februarie 2009, 22:19)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Ioan Nebunu

        da-mi o singura masura luata de basescu care duce la dictatura. una singura.

        ehe... daca basescu era dictator, pai la cum a luat el Romania in 2004 de la nastase, cand toate ziarele aduceau osanale familiei cu 4 (n) case, era numai bine de pus de-o dictatura. si-l lua apropiat pe nastase, patriciu si voiculescu si aveam acum o splendoare de dictatura.

        dar dati si voi din gura cu dictatura... ati auzit de ea dar habar nu aveti ce-nseamna.
  • +1 (3 voturi)    
    unul nou independent... (Duminică, 1 februarie 2009, 13:51)

    geo [anonim]

    Un candidat care sa fi facut ceva apreciat la viata lui pentru tara asta si care sa nu fi avut legaturi politice ar castiga fara probleme alegerile.Nu ma refer la Oprescu... Romanii nu mai suporta actuala clasa politica fie ea PDL, PSD sau PNL, asa ca o alternativa independenta ar avea succes.
    • +3 (3 voturi)    
      Romania cu curvele ei independente (Duminică, 1 februarie 2009, 16:14)

      Walter [anonim] i-a raspuns lui geo

      Ar fi bine daca ar exista un independent,care sa fie fidel ideologiei sale!Dar,dupa cate stim,multi politicieni romani au fost intr-un anumit partid,pana s-au facut independenti!
      "Independent"in Ro.se poate traduce cu dependent!
      Oprescu joaca rolul independentului,dar in realitate este curva din doua paturi:cand cu PNL,cand cu PSD
      Asa ca teoria independentei in Ro.este este un vis din viitorul f.indepartat!
  • +1 (3 voturi)    
    sondaje (Duminică, 1 februarie 2009, 13:56)

    j [anonim]

    m-am saturat de sondaje masluite,iar din 30 noiembrie cand s-a vazut ca s-a mintit cu nerusinare ,nici nu le mai bag in seama!
  • +1 (3 voturi)    
    Raul cel mai bun (Duminică, 1 februarie 2009, 14:05)

    neculaiandrei [utilizator]

    Alege 59% din populatie
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Luni, 2 februarie 2009, 13:16)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui neculaiandrei

      59% din votanti vroiai sa spui, nu din populatie.

      daca e sa ne luam dupa recentele alegeri (adica 30% din populatie votanti)... rezulta cam 17-18% din populatie....

      Asta daca vor avea chef si cei 30% sa mai mearga la vot sa aleaga raul cel mai bun cum spui tu...
  • 0 (6 voturi)    
    presedintele/prim-ministru (Duminică, 1 februarie 2009, 15:04)

    cetateanul turmentat [anonim]

    Nu poporul roman va alege de asta data presedintele,ci CRIZA.Daca in toamna poporul o va duce bine,vor vota tot pe actualul presedinte.Daca va fi asa cum a iesit la ultimele sondaje ca noi suntem cei mai inconstienti din Europa,nu luam masuri impotriva crizei si ca in curand Romania va fi scena unor miscari de protest,atunci nu cred ca poporul va vota pe cel care a garantat pentru actualul guvern si-l apara in orice decizie.
  • -6 (6 voturi)    
    base (Duminică, 1 februarie 2009, 15:29)

    andrei [anonim]

    eu il vreau pe base si presedinte si prim mintru si ministru la toate ministerele si primar in toate localitatile
    • -6 (6 voturi)    
      BASescul (Duminică, 1 februarie 2009, 15:46)

      aiae [anonim] i-a raspuns lui andrei

      are pe dracu 50%. voi credeti in minciunile din presa??? o sa o ia in mana la alegeri de data asta... voi fi acolo sa i dau lovitura meritata!!!!!!!
      • +4 (4 voturi)    
        si pe cine vezi tu presedinte? (Duminică, 1 februarie 2009, 20:59)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui aiae

        ok, base pierde alegerile in toamna. pe cine va vota acest popor? pe geoana prostanacu? pe fotomodelul de tradiceanu? sau pe nesimtitul de oprescu?

        dati-ne altul mai bun ca Basescu si atunci veti avea dreptul sa ne face prosti. pana atunci comentati sa va aflati in treaba.

        Vina pt procentele astea sunt in TOTALITATE atribuita presei. DA, presei. Presa aia care toata ziua tipa la Basescu ca nu face nimic, si cand incearca sa faca ceva tot ea tipa ca nu e treaba lui sa se bage. Presa aia care considera sa-l batjocoreasca fara argumente si dovezi dar se victimizeaza cand este data in judecata. (Daca Basescu castiga procesul titlurile era de genul: Basescu si-a subordonat justitia.)

        Nu este Basescu idolul meu de politician, dar la nighina ce zace in politica romaneasca el iese deasupra.
        D-aia procentul asta. In 90, in sambata orbului, Iliescu avea contracandidati. La avut pe Ratiu care era cu 100 de clase si peste Basescu, dar romanii au considerat ca iliescu e mai bun.
        Acum Basescu NU ARE contracandidat!!! D-aia are procentul asta. Nu pt ca sunt romanii prosti. Ci pt ca altul nu au!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Inca nu te-ai saturat? (Luni, 2 februarie 2009, 13:26)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          De raul cel mai mic/bun? Nu ai ales recent raul cel mai bun? Ti se pare ca a iesit cum vroiai tu? Ia spune-mi cat rau a iesit din votul tau?

          Chiar vrem sa stam la cheremul unuia care STIM ca nu e bun? Cat timp trebuie sa asteptam un altul sa apara? Daca o tinem tot asa, in cativa ani ajungem la limita inferioara a ceea ce inseamna...

          Si acum spui: "gaseste tu altul mai bun!". Sunt de acord ca trebuie sa alegi ceva. In schimb sunt de parere ca acel cineva trebuie sa ma convinga pe mine sa votez si nu eu trebuie sa-l conving sa participe la alegeri.

          Nu exista niciunul care sa ne convinga pe deplin ca urmareste binele nostru? Atunci avem nevoie de o noua revolutie (politica). Toti cei care sunt acolo sus, sunt pentru ca noi i-am pus acolo! E momentul sa ii dam jos! Sunt sigur ca putem gasi oameni care pot si doresc sa o conduca tara asta doar ca nu pot din cauza celor pe care i-am ales (cu alte cuvinte trebuie sa devina prostituate politice pentru a avea sustinerea necesara). Asta pentru ca la romani, votul este unul de popularitate! Pentru votantii romani exista doar base, tari, giuana... Oameni pe care ii stim (de rau mai mic sau de rau mai mare). Eu zic ca a venit momentul sa deschidem ochii un pic mai larg!
    • -2 (2 voturi)    
      datorita tie si altora ca tine... (Duminică, 1 februarie 2009, 20:34)

      geo [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Bravo! Afla ca guvernul lui Base tocmai ti-a ras 3.8 % din salariu prin marirea CAS-ului. " Sa traiesti bine!"...somer.
      • +1 (1 vot)    
        doamne cati inculti... (Duminică, 1 februarie 2009, 21:08)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui geo

        cas-ul era de 3% si l-au MARIT la 3,8%. practic au "ras" 0,8% din salariu.
        si banii aia se duc la somerii care se pare ca incep sa apara.

        puneti dracu mana si cititi inainte sa va dati cu parerea ca babele la coltul strazii.
        • -1 (1 vot)    
          fals... (Duminică, 1 februarie 2009, 22:14)

          geo [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Analfabetule, mai citeste tu. CAS e 3% ????? Valoarea to­tală a contribuţiilor la asigurări so­ciale plătite de angajat şi de angajator a urcat la 31,3%, de la 27,5% cât era în decembrie 2008. Angajatul va plati cu 1% mai mult si angajatorul cu 2.8%. Deci e cam "ras". Plus ca au mai furat si 0.5 % de la pesiile private. Este o masura care nu ajuta cu nimic somerii. ..se va incuraja munca la negru, prin urmare veniturile la buget vor scadea, nu vor creste. Si de ce sa plateasca prostimea consecintele hotiilor clasei politice.
          • 0 (0 voturi)    
            fals ai scris tu prima data (Luni, 2 februarie 2009, 0:21)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui geo

            cand spuneai ca ne-a luat 3,8% din salariu. prima data cand ai scris n-ai spus si de angajat si de angajator!!!

            iar faptul ca s-au luat 0,5% de la pensiile PRIVATE nu are legatura cuveniturile la buget. practic s-a blocat cresterea la asigurarile private de la 2% la 2,5%. acei 0,5% raman la buget. nu se mai duc in pensiile private.

            singura treaba care duce la cresterea muncii la negru este cresterea cas-ului care s-a intors la valoarea care era in ianuarie 2008. deci cat se muncea la negru atunci, se va munci si acum.
            • 0 (0 voturi)    
              :)))) (Luni, 2 februarie 2009, 10:34)

              geo [anonim] i-a raspuns lui sucaa

              exact... tu compari situatia economico-financiara de acum cu cea din ianuarie 2008...gandirea ta simplista ma distreaza...nici numele nu-ti face cinste...
  • +6 (6 voturi)    
    normal (Duminică, 1 februarie 2009, 15:49)

    eeeuuuu [anonim]

    Sper ca pana la toamna sa creasca procentele lui Base iar PNL sa ajunga la fundul sacului precum ne-a lasat noua bugetul.
    Astept DNA sa ajunga pe la portile lui Iuda Finkelstein Tariceanu, Patriciu, Relu Fenichiu transformator si ceillati mafioti oligarhi. Vosganian cred ca a simtit ceva si si-a luat talpasita. Problema e ca ce a dus cu el, cati euroi, cat aur, bijuterii, etc. Aflam oare ceva ?
    Ceausescu, saracul, n-a avut nimic. A lasat totul la securistii lui, Catarama, Felix Voiculescu, Tarata Fanita, fratii Paunescu ...
    • -1 (1 vot)    
      pdl (Duminică, 1 februarie 2009, 21:30)

      Nicu Gheara [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

      pedelistule, basescianule, nu vezi ca ai arama pe fata.
  • +4 (6 voturi)    
    Doamne ce de frustrati... (Duminică, 1 februarie 2009, 16:01)

    doi si-un sfert [anonim]

    Daca sunteti contra lui Basescu inseamna ca sunteti pro Patriciu,Voiculescu,Hrebenciuc,Nastase,Tariceanu,Vanghelie...samd. Ce sa mai, faceti parte dintr-o companie selecta! Sa va traiasca! Asta daca nu aveti de gand sa candidati voi insiva ca independenti sa-i aratati voi "nemernicului" de ce santeti in stare...
    • -4 (4 voturi)    
      mentalitate de comunist! (Duminică, 1 februarie 2009, 16:29)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      Inversand logica ta de doi si-un sfert, cine nu-i cu noi e impotriva noastra! Toti batutii-n cap ca tine nu pot pricepe in ruptul capului ca marinarul pierde votanti din cauza actiunilor si defectelor personale, incompatibile cu statutul de presedinte, nu din cauza ca votantii respectivi ar fi fanii vreunui "dusman" (in stilul manelist al mitocanului, adversarii sunt socotiti mai mult dusmani decat emuli)! Esti jalnic!
      • +2 (2 voturi)    
        Ai cumva alta mentalitate? (Duminică, 1 februarie 2009, 18:43)

        doi si-un sfert [anonim] i-a raspuns lui johnny

        Nu prea am cum sa am mentalitate de comunist intrucat nu am beneficiat de educatia veche decat in mica parte dar cred ca mult mai ingrijorator e sa ai "mentalitate" de om prost decat de comunist(scuza-ma ca ti-o spun pe de-a dreptul dar vad ca ti-ai permis sa ma jignesti- asta apropos de mitocania cuiva).
        "marinarul pierde votanti din cauza actiunilor si defectelor personale"
        Ca Basescu sa piarda momentan voturi (faci cumva sondaje in particular?)ar trebui sa le piarda musai in favoarea unui contracandidat(spune-ne tu despre cine evorba si cine-l sprijina de fapt).Asta daca nu anticipezi cumva ca f.multi dintre cei care l-au fi votat pe Basescu nu se vor mai prezenta la vot in semn de protest!!!!?Mai gandeste-te si ne povestesti mai tarziu.
        • 0 (0 voturi)    
          hehehe (Luni, 2 februarie 2009, 13:31)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

          Cred ca avea dreptate in privinta ta nenea johnny.

          La 30% cati au participat la alegerile recente tu te astepti acum sa avem 100% prezenta? Dimpotriva. Atat basescu cat si toti ceilalti candidati pierd voturi. Eu unul sigur nu voi mai merge la vot. Daca vrei sa afli de ce, uita-te la rezultatele votului celor care au ales raul mai mic...
    • +1 (3 voturi)    
      ecce homo (Duminică, 1 februarie 2009, 20:23)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      Stire de ultima ora. PSD l-a gasit pe Severin candidatul la presedentie, insarcinatul pentru aruncatul cu laturi in maestrul Basescu.
      Cum dracu spun ei ca vor sa iasa din criza cu o tiganie asa de perversa !
  • -5 (5 voturi)    
    Semne de intrebare@ (Duminică, 1 februarie 2009, 16:13)

    lupu' singuratic [anonim]

    Cum se face ca in perioada asta au aparut doua sondaje? Cel al CCSB si cel al Insomar comandat de Rtv. Mie imi pute a ceva! Nu vi se pare ceva putred la mijloc? Sunt luni linistite cand nu apare niciun fel de sondaj. Cand apare vreun studiu celelelte ies ca ciupercile dupa ploaie. Oricum ele exista dar sunt date in presa in situatia in care avantajeaza pe cineva.

    "59% dintre romani l-ar alege presedinte pe Traian Basescu"
    Din nou se greseste! Care 59%? Eu sigur nu ma innumar printre ei. A, e altceva 59% dintre respondenti. NU 59% dintre Romani!

    "Acesta este rezultatul unui sondaj INSOMAR realizat la comanda Realitatea TV"

    Si rezultatele la sondajele astea sunt livrate in functie de cel care il cere!
  • -2 (2 voturi)    
    Nascut la 7 luni (Duminică, 1 februarie 2009, 16:22)

    cozma [anonim]

    Ati inceput campania in mod prematur si unilateral? Cat face 59% din 30%?
  • -5 (7 voturi)    
    imi pare rau ca l-am votat acum 4 ani (Duminică, 1 februarie 2009, 16:53)

    ideamatei [utilizator]

    nu mai exista nimeni in afara de mincinosul si ipocritul de marinar?!? macar tariceanu a fost cinstit si sincer cand a zis (in ciuda campaniei electorale) ca nu sunt bani pt mariri de salarii si de pensii; si toti demagogii care au castigat apoi alegerile i-au dat la cap; foarte bine ca nu e acum la guvernare; sa dea bani acum cei care ziceau ca sunt, adica toti comunistii din noul (si vechiul) fsn
  • -3 (3 voturi)    
    BASE esecu ! (Duminică, 1 februarie 2009, 18:04)

    Real [anonim]

    Numai fosti comunisti avem candidati ?Cand il compar pe Bas esecu cu alti presedinti de state e ca si cum l-as compara pe Danila Prepeleac cu Roosevelt.
  • -3 (3 voturi)    
    n-a facut nimic (Duminică, 1 februarie 2009, 19:16)

    blue [anonim]

    Ce-a facut basescu?
    "in afara prigonirii anticarilor din Piata Universitatii, a demolarii chioscurilor micilor comercianti si a uciderii a peste 70.000 de ciini fara stapin, Basescu n-a facut nimic altceva. Decit avere, fireste. Astazi, el si-a vazut visul cu ochii: conduce si Presedintia, si Guvernul, si Parlamentul, si Serviciile Secrete, si Curtea Suprema de Justitie, conduce tot. La fel cum a condus si Primaria Capitalei, adica prost, abuziv, enervant."
  • +3 (5 voturi)    
    aha (Duminică, 1 februarie 2009, 20:16)

    eeeuuuu [anonim]

    Multe a mai facut : l-a daramat pe Tamara Nastase si PSD, i-a speriat pe mafiotii oligarhi precum Patriciu Rompetrol, Felix Voiculescu, ne-a mai dat o speranta de justitie, de dreptate, a bagat tara in UE, etc, etc
  • +1 (1 vot)    
    din aia (Luni, 2 februarie 2009, 4:16)

    cipi [anonim]

    2 milioane care se prezinta la vot, bai frate asa a fost si cu constitutia, nu e timpul sa mai avem si un presedinte pe care MAJORITATEA populatiei cu drept de vot, il voteaza?
  • 0 (0 voturi)    
    Iar astia cu sondajele lor... (Luni, 2 februarie 2009, 10:46)

    MTV [anonim]

    Care vor sa ne sugereze cu cine sa votam...A trecut epoca,baieti...S-a desteptat lumea.Eu unul ma sterg undeva cu sondajul vostru.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version