Reportaj Hotnews.ro

Culisele reuniunii PD-L din Poiana Brasov: de ce s-au revoltat noii parlamentari

de Luminita Parvu     HotNews.ro
Duminică, 18 ianuarie 2009, 19:58 Actualitate | Politic


Boc si Berceanu
Foto: AGERPRES
In spatele usilor inchise, proaspetii alesi uninominal aflati la primul mandat au ridicat pretentii pentru functii in Legislativ si au cerut modifcarea regulamentului intern al grupurilor parlamentare. Surse PD-L participante la intalnirea de la Poiana Brasov au declarat pentru HotNews.ro ca "aripa tanara” doreste sa introduca in regulamentul de functionare inca 4 functii de vicelideri, pe langa cele patru existente in prezent. Nou sositii in Legislativ doresc si ei functii in comisiile de specialitate.  

Grupurile parlamentare PD-L impreuna cu liderii partidului si ministrii s-au reunit in week-end  in Poiana Brasov pentru a-si stabili prioritatile sesiunii parlamentare din februarie. Presedintele PD-L Emil Boc i-a dascalit pe alesi sa lase orgoliile la o parte si sa fie corecti cu colegii social-democrati.
    
"Suntem parteneri cu cei de la PSD si vom fi competitori electorali in toate competitiile care vor urma. Insa vreau sa fim corecti si sa avem o relatie de fair-play in raport cu partenerii de la PSD. Rugamintea mea ar fi sa incercam sa punem deoparte orgoliile si sa ne concentram pe prioritati iar in campania electorala sa avem ca motiv de dezbatere lucrurile bune pe care le-am realizat pentru Romania si mai putin dezbaterile politicianiste si certurile dintre noi"

Luati de prosti?

In spatele usilor inchise, sedinta grupurilor parlamentare s-a tensionat. Conform unor surse democrat-liberale, deputatii i-au replicat lui Boc ca "daca sunt atacati si nu raspund, vor fi luati de prosti". Parlamentarii au solicitat conducerii partidului sa ia atitudine pe viitor la atacurile si declaratiile care vor veni din partea PSD.

Pe de alta parte, vicepresedintele Cezar Preda i-a atentionat pe liderii PD-L sa nu faca blat la alegerile europarlamentare cu PSD pentru ca vor fi taxati de electorat.

Tema numirii presedintilor si vicepresedintilor comisiilor parlamentare a tensionat din nou discutiile. Deputatii si senatorii aflati la primul mandat si-au exprimat nemultumirea fata de modalitatea in care conducerea PD-L au facut nominalizarile in aceste functii. "Au fost numiti pe la comisii toti cei care fie poarta servietele liderilor importanti, fie sunt cumetrii si au afaceri impreuna. Nu este normal, sunt de acord ca cei la primul mandat nu au experienta, dar numirile nu au fost facute pe experienta" ne-a declarat un parlamentar democrat-liberal.

La oameni noi, tot ei

Conform surselor Hotnews.ro, deputatii Danut Liga, Sever Voinescu si Gelu Visan, sustinuti de presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, au luat cuvantul in fata conducerii PD-L si au solicitat refacerea regulamentului intern.

Danut Liga a tunat si a fulgerat la adresa vicepresedintelui Ioan Oltean, (absent de la sedinta) comunicand conducerii ca este o jignitor ca vicepresedintele si deputatul de Bistrita sa faca legea si sa-si nominalizeze oamenii in comisii cum crede de cuviinta.

Aceleasi surse sustin ca Liga a protestat in fata liderilor PD-L amintind de episodul numirii Robertei Anastase la sefia Camerei Deputatilor . "Este inacceptabil ca Oltean sa vina la grup si sa bata cu pumnul in masa, sa ne impuna noua sa-l alegem ca sef al Camerei", ar fi spus Liga in sedinta grupurilor parlamentare.

Sa se revizuiasca, primesc

Ioan Oltean a intentionat sa candideze la sefia Camerei Deputatilor, insa nu a primit votul deputatilor PD-L. Ca premiu de consolare, liderii PD-L l-a nominalizat in functia de vicepresedinte al Camerei.

Deputatii aflati la primul mandat au facut front comun si au solicitat conducerii PD-L sa le dea posibilitatea de a-si nominaliza singuri reprezentantii in comsiile de specilitate si viceliderii la grup. Conform surselor democrat-liberale, "aripa tanara" doreste sa introduca in regulamentul de functionare  inca 4 functii de vicelideri pe langa cele patru existente in prezent. De asemenea, noii sositi in Legilsativ doresc si ei functii in comisiile de specilitate

Pentru a calma spiritele, presedintele Emil Boc le-a dat unda verde parlamentarilor sa elaboreze un nou regulament de functionare interna. Deputatii si senatorii urmeaza sa se intalneasca luni, 19 ianuarie, pentru a lucra la noul cod de functionare interna. Acesta va fi depus pana la inceputul lunii februarie la Biroul Permanent National al PD-L pentru a fi discutat si analizat in sedinta.

Chef cu Basescu

Dupa discutiile tensionate din spatele usilor inchise, sambata seara, democrat liberalii au avut in program o petrecere cu lautari la hotel Miorita. Cand petrecere era in toi, si-a facut aparitia si presedintele Traian Basescu insotit de sotia sa. Seful statului a sosit  in jurul orei 22:00 si a stat aproximativ doua ore alaturi de democrat -liberali. Conform surselor Hotnews.ro, Traian Basescu a stat la masa cu liderii PD-L si si-a manifestat multumirea ca grupurile parlamentare ale partidului s-au marit in urma alegerilor din 2008.

Aceleasi surse sustin ca presedintele nu a tinut nici un discurs moralizator,  ci a facut glume si a depanat amintiri cu liderii democrat-liberali

Traian Basescu a parasit petrecerea democrat-liberalilor dupa aproximativ doua ore fara a face declaratii de presa.

Captivi in sala de bowling

In comparatie cu reuniunea grupurilor parlamentare de anul trecut, conducerea PD-L a incercat, anul acesta, sa tina presa departe. Ziaristii au fost cazati in Brasov departe de democrat liberali, care au stat in Poiana Brasov. Ziaristii au avut acces doar la declaratiile oficiale ale liderilor PD-L, restul discutiilor fiind cu usile inchise.

Au existat si momente tensionate chiar in prima zi de lucru, cand presa a fost adusa cu autocarul in Poiana Brasov, la complexul Favorit, unde se desfasura evenimentul. La intrarea in hotel, jurnalistii au fost controlati la sange de catre SPP si preluati de catre organizatori si invitati in sala de bowling pentru a nu deranja parlamentarii care incepusera sa-si faca aparitia la receptia hotelului.

Organizatorii de la PD-L Brasov s-au postat in fata intrarii salii de bowling interzicand reprezentantilor mass media sa paraseasca locatia. Dupa interventii telefonice catre organizatorii de la Bucuresti, jurnalistii "au fost eliberati".

Cu dubita in restaurant

Un al doilea moment tensionat a fost in fata hotelului Miorita, unde s-a desfasurat petrecerea PD-L. Pentru a distrage atentia presei, organizatorii au rezervat cateva mese la un club in Brasov chiar in timpul petrecerii de la Miorita.

In schimb, jurnalistii care detineau informatii ca urma sa apara Traian Basescu in Poiana  s-au postat in fata hotelului Miorita. Primarul Brasovului a iesit afara si ne-a apostrofat ca este o petrecere privata la care nu suntem invitati. "Eu am organizat petrecerea, pe banii mei si voi nu sunteti invitati. Este domeniu privat, va rog sa-l parasiti", ne-a apostrofat Scripcaru.



Dupa interventia primarului au aparut organizatorii de la PD-L Brasov, care au invitat presa sa plece din fata hotelului. Pentru ca jurnalistii au refuzat, unul din membrii de partid a parcat o dubita chiar in fata intrarii pentru a ingreuna vizibilitatea camerelor de luat vederi. Insistenta jurnalistilor de a-l astepta pe presedinte sa plece a invins pana la urma zelul membrilor de partid iar spiritele s-au calmat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















9430 vizualizari

  • +5 (19 voturi)    
    Asta este PDL-ul: Ciocoii vechi si noi (Duminică, 18 ianuarie 2009, 20:39)

    un roman [anonim]

    Toti vor functii inalte, pana si cei cu cas la gura.

    In schim aia batrani in adevaratul spirit comunist fac ceva pe libertatea presei mergand pana la sechestrarea jurnalistilor in clubul de bowling!

    Pe astia i-ati ales pe astia sa-i pupti in dos 4 ani de acu' incolo.
    • +3 (3 voturi)    
      nimic nou sub soare (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:29)

      echos [anonim] i-a raspuns lui un roman

      ..."toate's vechi si noi sunt toate!..."

      :)
  • +4 (16 voturi)    
    Da Vantu BATE apa trece criza ramane (Duminică, 18 ianuarie 2009, 21:13)

    Jardel [anonim]

    Ce presedinte avem .. la ora 22 este la chefuri prin restaurante. Dupa 2 ore pleaca , adica la ora 24 .. este presedintele tarii ajunge la Cotroceni undeva spre dimineata, este criza si NOI, nu EI, avem nevoie de maxima seriozitate si concentare din partea ,,alesilor'' pentru a scoate tara la liman. Dar ca masura ne este luat dreptul la munca (pensie + salariu muncit) , apoi dreptul la al doilea loc de munca este pe teava . Toate aceste ,, masuri'' de geniu se iau la chefuri, de parca am fi o tara de ospatari si carciumari. De ce nu o vrea Basescu sa se arate-n televizor si dupa chefuri?
    • -3 (7 voturi)    
      paiul din ochiul altuia si barna.... (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:27)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui Jardel

      Las-o balta!
      NICI unde in europa statul nu plateste pensie+salar la aceeasi persoana!!! EXCEPTIE Romania!
      Daca simti ca este "criza" da matale exeplu primu' si apoi cere altuia sa faca! Stai acasa, taie-ti netul, inchide televizorul stange lumina!
      • +4 (4 voturi)    
        gresesti (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:40)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui dodu

        Sunt multe alte tari in Europa unde sttul plateste pensie si salar la aceeasi persoana, doar ca tu ori esti prost informat, ori nu esti informat or esti de-a dreptul mincinos.
        • -2 (4 voturi)    
          Serios???? (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:59)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui un roman

          fa-mi o lista te rog!!!! sa nu mai fiu asa de prost informat!! te rog sa fi atent la fodurile de pensii de stat si nu private si joburile in sectorul public!!!
          statul care plateste pensie si salar(din bani publici!!!!)
        • -1 (3 voturi)    
          pe naiba! (Luni, 19 ianuarie 2009, 11:52)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui un roman

          ala prost iformat esti tu!
          ba nu, rectific, tu esti mincinosul de la FC dezinformarea! :))
          spune-o tara, mestere, sa vedem ce-ti poate capul, dar sa fie pensie de stat si salar de stat nu fonduri de fel si chip, 100% de stat, da?
      • +4 (4 voturi)    
        Exceptia ROMANIA (Luni, 19 ianuarie 2009, 11:08)

        Jardel [anonim] i-a raspuns lui dodu

        Dodu frate, aprinde lumina ! Si uita-te cati aemenea pensionari cu lefuri plus pensii mari sunt angajati de MULT in primariile tovarasilor de la PD-L. Nu poti ,,lovi'' criza prin a lua banii din buzunarele celor multi si cinstiti si mai putin celor putini si cu bani multi. In toata Europa in situatii de criza guvernul produce locuri de munca altfel trebuie sa dea banii pe protectie sociala.
        • -2 (4 voturi)    
          Am aprins lumina! (Luni, 19 ianuarie 2009, 11:26)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui Jardel

          Si uite ce vad! Eu angajat privat platesc taxe si impozite din care se platesc activitatea guvernului, ministerelor, parlamentului,armatei, educatiei,etc... SI PENSIILE(ca sa evit un comentariu ulterior, pensiile le platim noi din taxe pe baza solidaritatii sociale, valoarea lor se stabileste pe baza contributiei fiecarui individ in parte)!!!!!
          Asa ca eu, privilegiatul, cu un salar de 1000euroi, platesc din impozitele mele PENSIA(de10 ori mai mare uneori) unui individ, care ulterior ARE PRETENTIA la un salar din sectorul BUGETAR, platit tot de impozitele mele, sub argumentul ca daca ii impiedicam, limitam veniturile la stat????? CARE VENITURI???? ca toti bani alocati lor sunt din impozitele mele!!!!!!
          Legea nu facea discriminare politica si nici nu facea HAIDUCIE asa cum o descrii matale!!! Asa ca argumentul cu PDL/PSD/PNL/UDMR cade!! Oricum promotorul pensiilor "speciale" e PSD-ul cu tatauca Ilici in frunte.... SI aici sunt locuri de munca multe, la bugetari! Ocupate de pensionari!! care mananca de doua ori aceeasi paine! Mergi si stai la un ghiseu sa platesti o dare/taxa si sa vezi mutra acra expirata de prin '60 ce se chinuie sa "bata" la tastatura... nu ti-ai dori o prospatura de 20ani??? macar sa ai satisfactia ca dupa ce ai stat 30 minute la coada(in caz fericit) vezi si tu ceva dragut la sfarsit!?!?!?!?
  • +8 (16 voturi)    
    mai rau ca pe timpu' lu' nastase (Duminică, 18 ianuarie 2009, 21:28)

    gogu [anonim]

    ciinii cei noi sint mai rai ca cei vechi.
    (sau ciocoii)
    • +7 (11 voturi)    
      Ai dreptate... (Duminică, 18 ianuarie 2009, 21:44)

      TARANISTU [anonim] i-a raspuns lui gogu

      ...chefuri, certuri la chefuri, "intalniri informale", iar ceilalti trag greul! Deh, altii spun ca ne meritam soarta, ba io zic ca nu! Io nu i-am votat, desi am fost la vot!
    • -2 (6 voturi)    
      de ce? ca acuma stii???? (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:30)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui gogu

      DE ce e mai rau???? ca acum esti informat ca "se petrece"???? pai ai uitat cum presa "informa" doar pe baza comunicatelor oficiale primite de la tovarasul Nastase???? Ce crezi ca doar PeDeLei se distreaza??? pai si PeSeDisti au facut o chermeza nu de mult, si mai au una programata prin martie daca nu ma insel.... Ne inviti si pe noi????
  • +13 (17 voturi)    
    in atentia politrucilor romani (Duminică, 18 ianuarie 2009, 21:32)

    spatiu privat [anonim]

    cata vreme o duceti boiereste pe bani publici, dupa ce ati ajuns demnitari prin exploatarea prostiei & defectelor acestei natii, sper ca nu credeti ca aveti si dreptul de a mesteca in tihna bucate ce nu vi se cuvin, de fapt! adica suntem persoane publice doar la placinte, dar lumea sa nu stie ce facem noi in privat! huideo! daca vreti intimitate, intai va dati demisiile, apoi spatii private cat incape! NU INAINTE! eu vreau sa stiu, pas cu pas, ce fac cei care-mi propovaduiesc mie morala si austeritatea, clar?
    • +11 (13 voturi)    
      gandire... (Duminică, 18 ianuarie 2009, 22:28)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui spatiu privat

      Daca ar gandi asa vreo 5 milioane de romani macar ,altfel ar arata clasa politica a Romaniei.Asa, ii lasam sa-si faca chiolhanurile linistiti in timp ce credem ca cei "luminati" muncesc pentru linistea noastra....
    • -8 (12 voturi)    
      ei si ? (Duminică, 18 ianuarie 2009, 23:20)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui spatiu privat

      Mare branza. O furtuna intr-un pahar cu apa. S-au adunat oamenii la un pahar de vorba si sar tot felul de taietori de frunze la caini sa balicareasca. E sambata si si-au luat si ei o gura de repaus.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu este timp de pahare (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:43)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        E timpul sa lucreze zi si noapte la bugetul ala care trebuie sa ajute tara sa treaca mai usor peste criza, nu sa stea de vorba la un pahar prin Poiana Brasov ca toti manelistii!

        La munca cu guvernul Boc, ca de dormit si de furat e usor, de facut treaba serioasa in folosul poporului e greu tare!
        • +2 (2 voturi)    
          bugetul (Luni, 19 ianuarie 2009, 14:43)

          ana [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Chiar crezi ca ministri lucreaza la buget? Oau!
      • +2 (2 voturi)    
        persoana publica sau persoana privata? (Luni, 19 ianuarie 2009, 16:06)

        Ariel [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        Imi pare rau d-le mihai! in momentul in care cineva a intrat in politica si a condidat devine persoana publica si trebuie sa stie ca acesta ii impune o serie de restrictii si obligatii. nu l-a obligat nimeni, el este cel care cerseste voturi. persoana privata este numai in spatiul casei unde lociuieste, si acolo intre anumite limite. cum a calcat pragul casei, devine persoana publica si trebuie sa se comporte ca atare si sa accepte sa fie urmarit si intrebat ce face si ce are de gand sa faca. un sef de stat nu are ce cauta in carciuma. poate lua parte la un cocteil, in cadru protocolar, in fata presei si nu la un dezmat. sintagma : "doar si el este un om" nu tine. nu este un om, este p e r s o a n a p u b l i c a. singur a ales, nu l-a pus nimeni. nu-i place - valea. sa lase pe altul care stie sa se comporte ca persoana publica! dar, cum a spus si machiavel toata natia cu conducatorii pe care ii merita.
    • -2 (2 voturi)    
      pe bani publici? (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:31)

      echos [anonim] i-a raspuns lui spatiu privat

      Ai informatii ca s-a facut pe bani publici????
      S-au matale te crezi tot in vremea tovarasului Nastase, si dai cu presupusu'
      • +3 (3 voturi)    
        partidele primesc bani de la buget (Luni, 19 ianuarie 2009, 11:13)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui echos

        Deci sunt bani "publici"! >:
        • -1 (3 voturi)    
          e adevarat... (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:27)

          echos [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          pentru campania electorala....
          pentru chestii din astea nu.... congrese/intruniri/suete se fac pe banii partidului....
          sau poate asa era regula in vremea lui bombonel.... si cum e deja reflexul format ;)
          • +1 (1 vot)    
            bani "de functionare" (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:54)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui echos

            Primesc bani de la buget si pentru "functionare" (cheltuieli "curente"), adica primesc bani in FIECARE an, nu doar in anii cu alegeri.
            Deci partidele sunt finantate si din "bani publici".

            Iar acesti bani in primesc in virtutea ideii ca sunt "persoane (juridice) publice" - deci nu vad de ce ar trebui sa se stropseasca la cei care ii intreaba aia-aia (ca in rest... stiu ei sa cheme presa, ba chiar sa se roage de ea)..
            Cand presa ii lauda si le da [beeep!] de CE nu se stropsesc la ea???

            Eu mai degraba as propune presei sa NU mai scrie DELOC despre cei care se incrunta la ziaristi cand acestia scriu ce nu le convine! Sa vedem: le-ar placea?
  • -5 (13 voturi)    
    acestia sint ziaristi, (Duminică, 18 ianuarie 2009, 21:33)

    mikael [anonim]

    acestia sint niste amàriti care vor sà caute si ei ceva senzational si nu gàsesc ,pentru patroni lor ,deaceia se inping ca oile la strungà ,multà nerusinare ,iar domnului jardel ii propun sà lucreze la privat nu la stat si poate cumula pensia cu salariu,ca si in europa de vest, ,
    • +10 (14 voturi)    
      N-are nici o treaba (Duminică, 18 ianuarie 2009, 22:17)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui mikael

      Ingradirea libertatii presei este o masura nedemocratica!
      Atat timp cat nu calomniaza presa are deptul sa scrie despre ce fac alesii poporului, iar poporul are dreptul sa stie ce fac alesii sai!

      Cand ai sa pricepi principiile de mai sus mai discutam, dar probabil nu te-au invatat asta la Gheorghiu Dej!

      Pa, si multe succesuri! Si pana nu uit, sa traiesti bine!
      • -3 (9 voturi)    
        da (Duminică, 18 ianuarie 2009, 23:53)

        m [anonim] i-a raspuns lui un roman

        De cand am scapat de Ilici bolsevicul, Tamara Nastase si Iuda Tariceanu traiesc mult mai bine.
        Multumesc de urari.
        Din pacate n-am scapat de tot.
      • -3 (3 voturi)    
        LIBERTATEA PRESEI (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:35)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui un roman

        ca de exemplu, explica matale de ce in UK aceeasi libertate a presei face ca acelasi subiect sa fie tratat diferit! Adica BBS informeaza ca s-a petrecut ceva, a participat cine a participat -fara a intra in derizoriu - in timp ce SUN informeaza doar ce rochie, cate pahare, etc....
        LIBERTATEA PRESEI NU E ECHIVALENTA CU PROFESIONALISMUL presei!!!!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      ziaristii nu sunt "niste amarati" (Luni, 19 ianuarie 2009, 16:17)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui mikael

      ei traiesc din asta, isi fac meseria, se straduiesc sa ne informeze pe noi, cei multi cu ce se intampla de fapt. va dati seama ce ar fi fara presa sau cu presa ca pe vremea cominizmului?1 nu multi au curajul si taria de a fi jurnalisti, si multi o platesc chiar cu viata. este o meserie care merita tot respectul nostru. nu va luati dupa nemernicii pe care ii deranjaza presa. stiti bine de ce ii deranjaza fiindca ii arata asa cum sunt.
  • -1 (13 voturi)    
    Acum inteleg exact de ce presedintele.... (Duminică, 18 ianuarie 2009, 22:03)

    judex1 [anonim]

    refuza sa mai raspunda ziaristilor.
    Uitati intrebarea cretina pusa de un asa-zis ziarist: "V-ati distrat bine?" Ce poti sa raspunzi la o asemnea cretinitate? Daca ziaristii nostri nu renunta la provocari idioate si nu manifesta profesionalism, ar fi mai bine sa-si aleaga alte meserii, sa vanda zarzavaturi sau carbuni. Bref.
    • +2 (14 voturi)    
      iar ai aparut, sergent? (Duminică, 18 ianuarie 2009, 22:23)

      Serpico [anonim] i-a raspuns lui judex1

      ce pana mea, nu-ti mai dau astia de la unitate permisie? esti consemnat la cazarma, sa scrii si iar sa scrii mesaje baloase de adulare a prezidentului? bietu' de tine... macar tigari ai?
    • +3 (13 voturi)    
      Las-o balta (Duminică, 18 ianuarie 2009, 22:23)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui judex1

      Presedintele poate raspunde cu da sau nu. Ce-i asa de greu?

      Aaa, nu poate sa faca asta pentru ca el are un orgoliu de smecher??? Noi n-avem nevoie de smecheri la presedentia tarii, avem nevoie de oameni seriosi care pot sa treaca peste orgoliul personal.

      Jurnalistii pot sa-l intrebe si ce culoare au chilotii pe care ii poarta, daca vor, iar el va trebui sa le raspunda civilizat ca este o problema a lui personala pe care nu vrea sa o faca publica.

      Cred ca asteptam prea mult de la acest presedinte, care are limitarile lui cat se poate de clare.
      • -4 (6 voturi)    
        Si eu pot sa te intreb multe/ma intereseaza oare? (Luni, 19 ianuarie 2009, 0:54)

        hahalera [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Romania se imparte in trei mari categorii: ignorantii (aici intra atat cei saraci cu duhul cat si cei care traiesc din "afaceri" mici si obscure care le permit sa supravietuiasca fara sa-i intereseze ce-i in jurul lor, mai pe scurt cei resemnati si usor influentabili), cei care au ceva "relatii si interese" (mai mici sau mai mari) si isi gasesc peste noapte vocatia de politicieni (activi sau, pur si simplu, chibitzi) si cei care sunt zaharisiti de clasa politica din Romania si judeca lucrurile ca si cand ar trai intr-o societate normala cu "printzipuri" sanatoase. Trist este ca nici unii dintre ei, prin atitudinea lor, nu contribuie catusi de putin la redresarea societatii romanesti. Si asta din cauza ca cei din ultima categorie nu prea mai au puterea sa discearna intre lucrurile importante si restul... sunt genul de oameni pe care ii intereseaza de ce poarta Basescu lant la gat... cei pe care-i intereseaza ca Orban canta la petreceri... si cei care-si fac un scop din a lupta pentru cauza veniturilor actorilor pensionari... nu in ultimul rand, cei care se leaga de orientarile sexuale ale lui Nastase... pe scurt, cei care nu realizeaza ca prin atitudinea lor confuza nu fac decat sa intretina un sistem pe care tot ei il detesta! In timp ce primele doua categorii sunt cauze pierdute pentru aceasta tara, ii invit pe cei din a treia categorie sa reflecteze mai bine la ce anume ii intereseaza... v-ar fi folosit la ceva sa mai vedeti la tv o declaratie a unui presedinte "vesel"?
        • -2 (2 voturi)    
          Iti bati gura degeaba cu astia... (Luni, 19 ianuarie 2009, 16:26)

          judex1 [anonim] i-a raspuns lui hahalera

          Niste frustrati. Spre dezamagirea lor, il vor avea tot pe Base presedinte si dupa 2009. Se agita degeaba Patriciu, Voiculescu si vantu. Mai ales ca, daca se introduce si votul prin corespondenta, sunt terminati. Nimeni nu poate invinge poporul, oricat incearca sa-l manipuleze. Si asa ratingurile lor au inceput sa se vada doar cu lupa. Nu fac nici o patrime din cat face Diaconescu cu Elodia, Diana sau Magda Ciumac. Sunt la pamant, mai raman si fara reclame, vai de ei.
    • +3 (7 voturi)    
      V-ati distrat.... (Luni, 19 ianuarie 2009, 5:45)

      Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui judex1

      M-am distrat citind ineptia ta.,care aduce cu a lui Basescu :Sa traiti bine! Cred ca ziaristul a vrut sa faca legaturaasta sinu ca intrbarea e idioata.Dar tu ,lingaule n-ai inteles.
    • +6 (6 voturi)    
      nu refuza (Luni, 19 ianuarie 2009, 7:57)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui judex1

      e_vita! iar ziaristii au dreptul sa-l intreba orice. daca tie ti se pare cretina o intrebare, schimba postul. pana una-alta, presedintele nu se dusese la o sedinta de guvern, ci la un chiolhan particular al marimilor, platit din bani publici. este normal sa stim ce cauta acolo. daca nu-i convine statultu de parsoana publica, deci in atemtia presei, sa demisioneze!
      • +4 (6 voturi)    
        5 minute ! (Luni, 19 ianuarie 2009, 9:31)

        nufarul alb [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

        atat trebuie sa astepti de la Zeus cel mare ...

        JUDEX1 a uitat acum promisiunile marinelului si ale pedeleilor lui marunti cum ca nu se vor alia vreodata cu ciumatii de la pesede ...

        dar, ca multi altii, SI-A LUAT O TEAPA din alea din ... Piata Victoriei ! ! !

        tragi-comic oameni buni daca nu ar fi trist !
        • +1 (3 voturi)    
          le-o fi uitat pe ale lui, dar... (Marţi, 20 ianuarie 2009, 4:58)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui nufarul alb

          n-a uitat de sloganul electoral "orangist", respectiv "noi cu noi si voi cu voi". sau cam asa ceva. ce mai tura-vura, a dat guvidele votu', la carlig a pus botu', la vara figureaza pe listele de bucate ale restaurantelor de pe litoral! iar la toamna, alti castraveti se vor vinde la gradinar, ca tot o sa fie sezonul muraturilor.
      • 0 (2 voturi)    
        dar dreptu l nostru ? (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:48)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

        la o informare corecta unde este ?il vad pe un analist prezentat drept un 'guru' al politici internationale [chiriac] cum se intreaba 'cum de Uk mai are flacara la aragaz acum cand Rusia a inchis robinetu ?ce s a cred ? ca acest tonomat nu stie ca Uk importa gaz si din zona Caspica ? manipuleaza ?sau pur si smplu este dobitoc ?sora sa [la cat de proasta este cred ca sunt frati] sambata seara tocmai anunta incetarea focului in Gaza dupa ce Israelu a distrus' tunele pe unde armament american ' patrundea in Gaza ////???
        • +2 (2 voturi)    
          ai si tu dreptate, bebe-ul lui tata! (Marţi, 20 ianuarie 2009, 13:57)

          eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

          ca nici stampila primariei nu se pune pe coada vacii, nici israelul n-are treaba cu bairamurile carpatine, nici putin(a) nu se uita-n gura lui basescu si (doamne fereste!) nici pe tine nu te intereseaza cum isi bat joc de banii tai politrucii mioritici! la noi, la... romani, ca sa parafrazez un clasic, e mai important sa ne facem ca nu vedem cand suntem luati de papagali, e mai important sa cadelnitam closetul decat sa desfundam haznaua. noapte buna!
  • +7 (9 voturi)    
    ... (Duminică, 18 ianuarie 2009, 22:58)

    lynx [anonim]

    George Orwell cu " Ferma animalelor" pare mai actual ca oricand....sad.
  • +5 (7 voturi)    
    autostrazi vs. deltaplan (Luni, 19 ianuarie 2009, 0:06)

    deltaplan [anonim]

    dnu berceanu explica in poza cum ca : acum 20 de ani, i-a fost mai usor cu constructia deltaplanului, decit de un timp cu constructia de autostrazi! Rezultat: si deltaplanul si autostrazile au ramas la acelasi stadiu, de proiect!
  • +5 (7 voturi)    
    brasov tangou (Luni, 19 ianuarie 2009, 1:54)

    barbu lautarul [anonim]

    daca constructia tronsoanelor de autostrazi ar fi fost repartizata pe judete(ceeace nu e tirziu nici acum, deoarece in ultimii 4 ani s-au construit doar 5km/tara) conducerea judetului si municipiului Brasov ar fi fost mult mai ocupata, mai ales in tronsonul Comarnic-Brasov-miracol de construit cu forte proprii in conditiile de azi si nu ar fi avut atita timp de organizari de petreceri cu lautari- cam multe in nici 3 saptamini.
  • +5 (5 voturi)    
    sa crezi sau sa nu crezi (Luni, 19 ianuarie 2009, 8:46)

    Nicu Albu [anonim]

    ce e de necrezut in articol si in comentarii? pai numai daca il cunosti pe oltean si stii ca este, iata, vice la pdl iti dai seama ca e asa cum scrie ziarista. tipul clasic de ciocoi, din acela care daca are biciul si loveste cu el. cine a fost si ce a ajuns! ia luati cv acestui individ, dar pe bune cu toate activitatile lui si veti vedea ca se aseamana izbitor cu cv lui basescu: oportunism, rautate, fiere si venin. in rest, asta e: au ajuns sus nu ii mai intereseaza nimic. daca si presa era gonita de acolo, ce i s-ar fi intamplat unui biet mujic care ar fi vrut sa intre in local? va dati seama ce a ajuns tara asta? si ne comparam cu usa! pai obama se duce intr-un bistro si mananca alaturi de prostime nu inchide localul, inclusiv pentru presa!
  • +5 (5 voturi)    
    ciocoi - bine zis - (Luni, 19 ianuarie 2009, 9:23)

    george [anonim]

    ciocoi , bine zis ,
    poate ar fi buna o lista a rusinii cu acesti demnitari alesi . Nu ca le pasa , le pasa doar de ciolan , indiferent in cum se cheama partidul .
  • +5 (5 voturi)    
    PDL (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:15)

    j [anonim]

    Sa se revizuiasca pe ici pe colo ,dar sa nu se schimbe nimic,tipic atitudine a celor care au ajuns intr-o postura in care cred ca vor imparti vesnicia.Da cum sa fiti luati de prosti,sariti la gatul celor din PSD cum ati facut si cu liberalii,incepeti sarabanda acuzatiilor ca la asta se pricepe din plin clasa politica.Ce criza ,ce legi,ce buget,ce locuri de munca....intarirea pozitiei noastre politice aceasta este pe primul loc.Ne intereseza poporul numai ca masa de manevra cad se duc la vot incolo circ si.....paine mai putina ca n-a lasat Tariceanu nimic in traista.Cat despre presedintele nostru iubit n-a mai facut declaratii pt.ca fost mai prevazator,randul trecut la intrebarea "v-ati distrat bine?" , i se impleticea limba in gura.Haideti pdl-isti la atac,faceti-ma praf!
  • +4 (6 voturi)    
    pe ce bani (Luni, 19 ianuarie 2009, 10:54)

    elena [anonim]

    se tot intalnesc demnitarii PD-L la munte? parca era criza, buget de austeritate etc; oare la Bucuresti nu se poate discuta? Si ipocritul de Presedinte pleaca cu Loganul, iar pitipoanca de Elena Basescu umbla cu Roverul? Nu i-am votat, de fapt nu am mers la vot, nu am votat pe nimeni, dar nici nu mi se pare firesc ca fim sfidati in felul asta.
    • -6 (6 voturi)    
      pai.... (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:03)

      expertu' [anonim] i-a raspuns lui elena

      daca n-ai votat, de ce vorbesti???? NU CONTEZI!
      si hotarastete: daca e cu Loganu e ipocrit, daca e cu BMW-ul e nesimtit, daca e la munte.... daca e la mare.... daca e in bucuresti.... daca raspundea ... daca nu raspundea....
      E vre-o lista publicata cu ce trebuie sa strigi in fiecare caz????
      • +2 (2 voturi)    
        este o lista: bunul simt! (Luni, 19 ianuarie 2009, 16:27)

        Ariel [utilizator] i-a raspuns lui expertu'

        si as mai adauga: buna crestere, civilizatie si un dram de cultura generala. nu este mult si nu este greu pentru cine a fost crescut asa.
  • +4 (4 voturi)    
    din pacate... (Luni, 19 ianuarie 2009, 11:04)

    injineru' [anonim]

    majoritatea nu intelege ca:
    1. noii guvernanti nu au "nici o treaba cu guvernarea" (nu ca precedentii ar fi fost mai breji);
    2. toate numirile (ministrii, secretari, subsecretari, directori, etc.) sunt pe bani sau pe influenta (partid, gasca, grup) care in final tot la bani se reduce (grupul are scopul de a obtine cat mai multi bani, fara mari batai de cap legale si/sau morale);
    3. diletantismul administrativ in Romania atinge cote nebanuite si incepe deja sa dea roade (vezi ultimele ordonante de urgenta)
    Ar fi multe de spus dar nu cred ca intereseaza prea multa lume, majoritatea fiin "prinsi" cu circul media, care apropo, este singurul lucru bine facut in tara asta. Ma poate contrazice cineva?
  • +5 (5 voturi)    
    Alooooooo FISCUL. (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:06)

    Moldovan [anonim]

    De unde are borfasul asta de scripcar bani sa plateasca chefil guvernantilor??????????Raman la parerea mea ca, FISCUL este o organizatie criminala , care serveste interesele borfasilor de la putere.
    Romani merge pe mai multe carari, precum betivii care o conuc.
  • 0 (2 voturi)    
    iata o masura urgenta (Luni, 19 ianuarie 2009, 12:55)

    sandu [anonim]

    PDL sau PNL sa initieze in parlament schimbarea legii Voiculescu. Daca o lege e proasta si contrara legislatiei UE, ea trebuie schimbata. Parlamentarii PDL si PNL sa nu mai doarma cu gindul doar la ciolan ci sa schimbe legile in bine, cu votul lor majoritar in parlament. De asemenea sa reclame aceasta lege debila la Curtea europeana de justitie, sa vezi cum ne condamna EU sa ne corectam legile.
  • +3 (3 voturi)    
    De unde are bani Scripcaru? (Luni, 19 ianuarie 2009, 17:32)

    stamate [anonim]

    Primarul Brasovului nu are afaceri, nu are firme, nu are decat ...salariu. Nu are de unde plati asemenea petrecere. Dar nimeni nu va verifica acest amanunt...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version