VIDEO PD-L si PSD si-au impartit ministerele. PD-L ia Transporturile, Finantele, Economia si Apararea, PSD ia Internele, Educatia, Sanatatea, Externele si Agricultura

de A. Neagu, V. Marin     HotNews.ro
Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:37 Actualitate | Politic


Partidului Democrat-Liberal ii vor reveni:

  • Ministerul Finantelor Publice
  • Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
  • Ministerul Economiei 
  • Ministerul Apararii Nationale
  • Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei 
  • Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale 
  • Ministerul Culturii si Cultelor
  • Ministerul Tineretului si Sportului
  • Ministerul Turismului

Partidului Social-Democrat ii vor reveni:

  • Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
  • Ministerul Educatiei si Cercetarii
  • Ministerul Sanatatii
  • Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
  • Ministerul Administratiei si Internelor
  • Ministerul Afacerilor Externe
  • Ministerul Mediului
  • Ministerul pentru IMM-uri, Comert si Afaceri
  • ministrul pentru Relatia cu Parlamentul.

Vicepremierul din partea PSD va avea in coordonare Departamentul pentru afaceri europene.



La Ministerul Justitiei urmeaza sa fie numit un ministru independent.



Numele noilor ministri ar urma sa fie anuntati joi, au declarat Emil Boc si Mircea Geoana. In cursul zilei de miercuri, cele doua partide ar urma sa finalizeze programul de guvernare, ce va fi depus vineri la Parlament.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















11555 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    si justitia?????? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:41)

    alex [anonim]

    ????
    • +6 (10 voturi)    
      ce justitie? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:44)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex

      Aia nu exista, doar stie toata lumea >:)
    • +5 (5 voturi)    
      hmm (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:57)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui alex

      ...justitia cica un independent.
      Asadar Blaga a zburat de la interne. Mie mi se parea un tip capabil cel putin comparativ cu Boc. Cred ca Basescu greseste cu varianta Boc si cred ca vor fi probleme in PDL daca Blaga, Berceanu trag intr-o parte, aripa liberala in alta si aripa Basescu in alta. PSD-ul o sa fie la putere, PDL-ul sar putea sa dispara la fel de repede cum s-a concretizat.
  • 0 (2 voturi)    
    si Justitia? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:42)

    Vali [anonim]

    La cine e Justitia?
    • +6 (6 voturi)    
      Justitia ... (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:43)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Cum adica, Ministerul Justitiei se va desfiinta, oricum era inutil ...
      • 0 (0 voturi)    
        justitia (Miercuri, 17 decembrie 2008, 19:43)

        Claude [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        Nu se desfiinteaza, doar o sa slugareasca la doi stapani. Deci nu mai vedem pe nimeni la parchet.
        Oricum, dupa ce si-a pus Base oamenii peste tot in justitie in 2004 si i-a facut inamovibili, la nr de dosare finalizate au aceleasi rezultate ca PSD.
        Ca doar din PSD vin.
    • +1 (1 vot)    
      e pentru un neangajat politic (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:45)

      NAE CALO [anonim] i-a raspuns lui Vali

      Asa ca nu a fost in discutie
    • +1 (1 vot)    
      si justitia (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:47)

      eklart [anonim] i-a raspuns lui Vali

      la nimeni.....va fi un "independent"
      • +2 (2 voturi)    
        ce-i aia "independent"? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:54)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui eklart

        Nu exista asa ceva!
        • 0 (2 voturi)    
          Vine Macovei... (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:33)

          Psycon [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Asta e candidatul independent la justitie... daca pun pe altcineva chiar se fac de kko
        • +2 (4 voturi)    
          indiiferent (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:18)

          indiiferent [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          nu s-a inteles corect din cauza dictiei ofiterului de presa!!! Nu va fi vorba despre niciun candidat independent ci va fi unul indiferent!!!...ca restul celor care s-au perindat pe la acest minister.impartirea ministerelor insa pare sa respecte cat de cat doctrina partidelor implicate .
      • +1 (1 vot)    
        Independent (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:54)

        independentu' [anonim] i-a raspuns lui eklart

        Independent de cine?
  • 0 (0 voturi)    
    buna alegere (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:43)

    viktor [anonim]

    Simptomatic pentru PSD sa se bata pentru MIRA si acest minister sa fie primul cerut de ei. Oare de ce...?
    • +1 (1 vot)    
      raspunsul:))) (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:01)

      seba [anonim] i-a raspuns lui viktor

      contracte grase si opace, ca este siguranta nationala+ce este mai important, serviciul de informatii, ex UM 0215:)))
  • 0 (0 voturi)    
    justitia (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:44)

    zorro [anonim]

    justitia=a nimanui.ne angajata independenta.va fi o persoana independenta
  • +1 (1 vot)    
    si independentu ala (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:44)

    oldman [anonim]

    de ce partid apartine?
  • -2 (4 voturi)    
    intelepciunea finala (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:45)

    sorin florea [anonim]

    psd-ul prin Geoana a inteles inteligenta si forta de actiune a domnului Boc si astfel au creat cel mai puternic guvern pe care l-a avut Romania .In urmatorii patru ani distanta dintre Europade vest si Romania v-a fi de maxim 10 ani .Viitor super !!!
    • 0 (2 voturi)    
      Mda, doar ca 10(0) (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:52)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui sorin florea

      !
    • +2 (4 voturi)    
      nu esti sanatos (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:57)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui sorin florea

      "inteligenta si forta de actiune a domnului Boc", bei ma lasi, tu ai iesit de la incubator?10 ani intre romania si tarile vestice !!!!???????frateee, de unde esti? "v-a fi" ?????, mai da o fuga pe la clasele primare in astia 4 ani
      • 0 (2 voturi)    
        e la mishto (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:26)

        gsc [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

        ... ca toata tzara asta.

        un mishto total.
    • +1 (1 vot)    
      distanta (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:16)

      topometristul [anonim] i-a raspuns lui sorin florea

      Vorbesti probabil de 10 km,distantele nu se masoara in ani.
      • +4 (4 voturi)    
        ce greseala mare (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:39)

        radu sinescu [anonim] i-a raspuns lui topometristul

        bai baieti, e vorba de ani lumina.
      • -3 (3 voturi)    
        Barack Obama al romanilor (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:59)

        sorin florea [anonim] i-a raspuns lui topometristul

        Ar trebui sa fi si tu mai increzator si sa fi convins ca domnul Boc este Barack Obama romanilor vei vedea ...tine aproape
  • +1 (1 vot)    
    mai ramane unul (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:46)

    cristi [anonim]

    "Independentul" de la justitie :)
  • +5 (5 voturi)    
    (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:49)

    Pink Panther [anonim]



    Daca iar vine caterinca (pardon, Ecaterina Andronescu) la educatie, avem inca o generatie de manelisti pregatita gata - calda!

    P.S. Nu-s ce dracq, dar m-am dus sa votez doar in ideea de a nu castiga PSD-ul. E adevarat. prea multe iluzii nu mi-am facut. dar totusi...
  • -1 (3 voturi)    
    Ce ministere (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:49)

    Gica Hagi [anonim]

    Care o fi diferenta intre ministerul Comertului si Societatii Informationale si Ministerul pentru IMM-uri, Comert si Afaceri ? cred ca nici ei nu stiu.
  • -1 (1 vot)    
    justitia (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:49)

    ni [anonim]

    independent
  • +1 (1 vot)    
    la PSD (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:50)

    justitiaru [anonim]

    Justitia la PSD..e limpede
  • +3 (3 voturi)    
    traiasca guvernul !!! (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:52)

    nicusor [anonim]

    Liviu Dragnea la Interne , sa aiba si hotii un sef pe masura.Hai la pitit dosare .
    • 0 (0 voturi)    
      nu Dragnea, mai rau! (Joi, 18 decembrie 2008, 11:02)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui nicusor

      Din Catavencu citire: " Vanghelie a făcut spume la gură în partid că el vrea ca la Interne să fie numit Cătălin Voicu. Normal că n-aţi auzit de el, că nu staţi cu interlopii Bucureştilor la chefuri, să vă întîlniţi cu Voicu pe acolo, cînd de-alde Cămătaru şi alţii ca ei aruncă cu cărămizile de euroi în manelişti. În cercurile astea restrînse, lui Voicu i se spune “Naşul”. Şi nu degeaba: ai de rezolvat un conflict cu duhul blîndeţii pumnului, răngii, sabiei şi pistolului la ceafă? Te rezolvă Naşul. Ai de recuperat niscaiva sute de mii (de euroi, bă, fraiere, nu de lei vechi, săracule care eşti şi nu ştii cine e Cătălin Voicu), te duci la Naşul, cotizezi partea şi se rezolvă. Ori cu interlopi, ori cu sepepişti, că Naşul se are bine şi cu unii, şi cu alţii. Pe filiera Ioan Talpeş, Voicu a fost consilier de securitate al lui Iliescu, în mandatul 2000-2004. Şi, probabil, tot pe aceeaşi filieră (Talpeş), Băsescu a acceptat ca PD-L să piardă Internele (cel mai probabil, în favoarea lui Voicu). Ceea ce înseamnă că Naşul, prieten la cataramă cu Marean (împart, de altfel, acelaşi ten bronzat în saloanele de întreţinere corporală din sectorul 5), este acceptat şi de Băsescu." Ca atare, am facut rahatul praf.
  • +2 (2 voturi)    
    Greseala in articol (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:58)

    griffonu [utilizator]

    Ministerul Comertului si Societatii Informationale

    vreti sa spuneti COMUNICATIILOR si Societatii Informationale :)
  • +2 (2 voturi)    
    buna imparteala (Miercuri, 17 decembrie 2008, 14:58)

    attila [anonim]

    ura Minsterul Educatiei si Cercetarii a revenit psd, clar cel mai indicat e Vangelie
    • +2 (2 voturi)    
      N-are loc (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:58)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui attila

      De d-na Andronescu. Dar merge secretar de stat la universitar si cercetare.
  • +3 (5 voturi)    
    NU INTELEGE NIMENI CA SUNTEM IN CRIZA??? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:02)

    CRISTIAN [anonim]

    Fratilor pregatiti-va pentru ce e mai rau pt ca astia care au dat cu zarul pe ministere habar nu au care este lumea reala. Unde sunt expertii nepolitizati care sa taie in carne vie acum cand bancile dupa ce au pus ani de zile osanza din dobanzi si comisioane ne-au trantit original usa in nas? stiti cate refuzuri se dau zilele astea la instrumentele de plata? ii pasa cuiva ca de la 1 ianuarie nu mai sunt comenzi ...ii pasa cuiva de acest cancer generalizat? sau ne pasa doar de salariile bugetarilor marite, de pensii si de ajutoare sociale? din munca noastra, a celor activi, se platesc toate. Lasati-ne sa muncim, nu va dati intre voi autostrazi si deszapeziri! daca noua, celor de jos nu ne este bine nici voua n-o sa va fie! Asadar dragi romani nu cadeti in capcana jocurilor politice ca pana acolo tre sa punem ceva diseara pe masa!
    • +5 (7 voturi)    
      hahahaha (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:08)

      emilia [anonim] i-a raspuns lui CRISTIAN

      Va spun eu fratilor, o sa ajungem sa ii regretam pe liberali. Halal specimene la PDL si PSD. Super cool. Am votat contra PSD si marinaru i-a adus la guvernare
      • +2 (6 voturi)    
        Cu mine nu esti frate (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:36)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui emilia

        Ca eu n-am rude idioate.

        Data fiind atitudinea PNL, singura alternativa care mai ramanea era PNL+PSD. Ori aia ma sperie si mai rau decat PDL+PSD. Plus ca daca creste ratingul lu' PDL, putem sa ne trezim oricand cu o remaniere care scoate PSD-ul de la guvernare.

        Singura mea frica/dezamagire e ca PDL a cedat internele. Sa vedem ce iese.
    • 0 (0 voturi)    
      exact!! (Miercuri, 17 decembrie 2008, 22:32)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui CRISTIAN

      Ciolanul s-a impartit , palmele se freaca cu mai multa sau mai putina multumire si noi ne tot dam cu parerea fara sa ne bage nimeni in seama. Macar ne mai racorim putin! Oricum isi vor face nestingheriti afacerile.Nimeni nu va musca mana care i-a pus ciosvarta in bratze!
  • +1 (3 voturi)    
    Amanare (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:07)

    stefan v [anonim]

    S-a amanat reforma in educatie inca 4 ani. Ce conteaza... istoria are timp...
    • -1 (5 voturi)    
      pe naiba (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:21)

      Dragos Stefan [utilizator] i-a raspuns lui stefan v

      E. Andronescu a fost unu din cei mai buni ministii. Ce-a urmat dupa ea a fost o gluma proasta!
      • +2 (2 voturi)    
        Unde traiti? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:54)

        stefan v [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

        Aiureala care s-a produs atunci n-a avut cine s-o repare. Dati-mi exemple de lucruri bune facute de d-na Andronescu. SAM-ul? O tampenie, din care elevii nu ies nici practicieni, nici teoreticieni? Univ. private au proliferat. Calitatea in educatie?
        • 0 (2 voturi)    
          132 (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:12)

          Dragos Stefan [utilizator] i-a raspuns lui stefan v

          SAM-ul e foarte bun in sine si pe hartie. Nu-i vina Ecaterinei ca profesorii de acolo sunt retardati mintali iar elevii (Puerto ricani de altfel) n-ar trebui sa urmeze asemenea cursuri, ci ar trebui sa infunde penitenciarele.

          Mai demult am vazut un reportaj pe ProTV facut in SAMurile poloneze. Se lucra nene acolo din simplul motiv ca ieseai ceva si aveai un loc de munca asigurat. Aici ce sa faci cand profesorii sunt cum sunt, elevii n-au pic de respect si cultura. Practic din intentia buna pe care a avuta dna. Andronescu de a realiza SAMuri productive, s-a ales praful.
          • +2 (2 voturi)    
            Doamna rector (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:29)

            Razvanica [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

            Hai sa nu ne chinuim cu amintiri de acum 6-7 ani pentru ca in o sa ne aducem aminte ca in mandatul precedent era sa fie inghetat anul scolar din cauza grevelor. Sa ne raportam la ce a facut doamna Andronescu ca rector UPB. Nu cred ca are cineva impresia ca s-a facut ceva pe acolo, in afara de gresia pusa in rectorat. Acum o sa se puna gresie si la MEC, dar in nici un caz nu o sa o duca invatamantul mai bine.
          • +1 (1 vot)    
            Pai tocmai asta e (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:49)

            stefan v [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

            Sa faci ceva pe care apoi sa-l controlezi sa nu se aleaga praful. Lucruri utopice, de care sa se aleaga praful, stiu si eu sa fac.
  • +1 (1 vot)    
    o dorinta mai veche (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:07)

    gew [anonim]

    PSD a cerut Ministerul Administratiei si Internelor pentru conservatori. O dorinta mai veche a Danielei Popa este functia de ministru de interne. Vom vedea.
  • +7 (7 voturi)    
    Justitia (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:13)

    menshevistul [anonim]

    Pentru Justitie cel mai bine este ca A.Nastase sa demisioneze din PSD,sa devina independent si sa preia ministeriatul.
  • +2 (4 voturi)    
    si acum? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:15)

    Radu [anonim]

    inteleg ca au terminat cu tragerea la sorti... oare au stabilit si cine joaca prima mansa pe teren propriu? oare basescu si tusierul sau (ministrul justitiei) vor asigura un arbitraj imaprtial?

    hai ca e de toata jena... liga lui mitica s-a mutat la guvern: psd ia mediul ca sa-si faca investitiile in constanta fara probleme, pdl ia transporturile ca sa asfalteze cat mai mult gasca de la golden blitz si tot asa....

    mi-e scrba de toti... in frunte cu basescu si fanfara lui de cantatori in struna... alde patapievici si traian ungureanu...
  • 0 (2 voturi)    
    Un lucru e clar... (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:19)

    Radu [anonim]

    Ceva mi se pare clar: PSD este perdantul acestei imparteli, cu toate Internele lor. Restul ministerelor puternice, sa nu mai vorbim de primul ministru, sunt la PDL.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai dreptate si n-ai (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:41)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Anume, ministerele cu bani multi sunt la PDL, aia e drept (finante, economie, transporturi, aparare), dar interesele capilor penali ai PSD sunt mai intai de a pastra ce au furat deja, si de a sta afara din puscarie, si doar dupa aia de a fura in continuare. Si acolo internele s-ar putea dovedi foarte importante. Internele functionand pe invers pot sabota foarte eficient justitia. Justitia era clar ca nu li se va da, asa ca au luat si ei ce au putut, si au platit la greu pentru asta.
  • +3 (3 voturi)    
    2 guverne (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:25)

    Adrian [anonim]

    Cred ca mai bine s-ar face doua guverne si sa fie in competitie.

    Asa chiar am avea cea mai originala democratie.

    In plus, la cum se imparte, pare ca vom avea doua sub-guverne
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo, asa da, complet de acord (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:40)

      sg [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Este prototipul ideal al democratiei de tip autotarist!
      Bombonel contra Videanu, ei?
  • -1 (3 voturi)    
    tzeapa pesedeilor (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:25)

    seba [anonim]

    dupa ce au pierdut functia de premier, au fost nevoiti sa inghita galusca cu boc, acum au pierdut si ministerele banoase:))) mai ca imi vine si mie sa negociez cu pesedistii:)))) se vede ca au negociat amatorii din partid:)))
    • +4 (4 voturi)    
      Nu stiu daca ... (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:45)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui seba

      Chiar daca nu au primit ministere cu bani, au primit ministere din care pot scoate imagine la greu. Poate ca si-au facut calculele pe termen lung, si spera sa iasa si mai bine la urmatoarele alegeri parlamentare, daca fac figura buna la educatie, cultura, externe, agricultura. Bashca mediu, familie, relatii de munca.

      Pe de alta parte, ministerele unde greselile se vor simti cel mai aprig, si unde oricum va fi nasol de tot, sunt la PDL. Adica aia care probabil o sa si-o fure en gros din cauza crizei vor fi PDL, nu PSD.

      Pe de-a treia parte, daca PDL face o figura buna la finante si economie, reuseste sa bage bani in infrastructura si chiar sa se vada ceva dupa aia (de ex. o mie de km de autostrada - doar au clienti politici care sa faca asta), s-au scos. Daca finantele nu dau bani pt. plata lefurilor dascalilor marite cu 50%, ala de o mushca e iar PSD-ul, ca un ministru PSD va sta de vorba cu sindicatele dascalilor.
      • 0 (2 voturi)    
        Pe de-a patra parte (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:32)

        PSD.PNL.TV [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Daca PDL va fi la fel de ingramadit la capitolul imagine cum a fost in cazul Videanu, care a "facut" dar n-a stiut sa vorbeasca si l-au facut Rosca Stanescu si Vantu de comanda, degeaba, pot sa mearag ministri PDL si pe sarma ca PSD.PNL.TV va spune ca ORICE ar face e prost.
        Iar PSD ORICE ar face va fi bine.
        End-of-story.
  • +3 (3 voturi)    
    Abramburica redivivus (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:25)

    stefan v [anonim]

    PSD ar face o mare greseala s-o numeasca pe d-na Andronescu, care are deja combustibilul epuizat si numele transformat in renume. O balbaiala continua, este creatoarea SAM-ului, scoala de arte si meserii, ceva intre cal si magar, prizoniera a Cons. National al Rectorilor, cred ca s-au si imbatat deja, vor frauda in continuare bugetul de stat pt. salariile lor f. mari.
  • -4 (4 voturi)    
    Calcul politic (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:26)

    sergiu [anonim]

    Avantajele includerii psd la putere
    1. vor fi tinuti sub control de Basescu. Actele guvernului vor fi obligatoriu semnate de Boc.
    2. Vor fi vioara a doua in guvern. Nu vor putea impune mai nimic.
    3. Nu mai au candidat cu sanse la prezidentiale.
    4. Incet - incet isi vor pierde din electorat.

    Daca psd nu era la putere, in perioada de criza, ar fi urcat spre 50%, iar Base ar fi pierdut alegerile de la anu'. Eu cred ca e un calcul politic inteligent.
    Si inca ceva ...pdl nu a luat 50% + 1 ca sa faca ce vrea...apropo, de cei care aveau mari asteptari...ilzuzii..trebuia sa-i convingeti si pe altii sa voteze...sa aiba pdl-ul 50% si pe urma sa aveti pretentii....
    • +3 (3 voturi)    
      Sergiu, te inseli putin (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:13)

      .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui sergiu

      Pentru ca PSD a fost TOT TIMPUL la putere de la Revolutie incoace, chiar daca au fost in opozitie si asta am putut vedea prin faptul ca au fost realesi in repetate randuri(poate putin in perioada 96 sa zicem 98, nu 2000 avand in vedere scorul detasat cu [care] au castigat alegerile in 2000).
      -PSD vor fi intotdeauna pe prima sau a doua treapta in preferintele electoratului, cel putin cateva generatii de acum incolo. De ce? Fiindca au membrii de partid din toate categoriile sociale, iar bratele lor se intind lung peste societatea romaneasca;
      - ne place sau nu, si-au atras in sanul lor majoritatea oamenilor competenti care exista in politica romaneasca (putem vedea chiar acum la impartirea ministerelor ca este asa; au 2-3 propuneri pentru fiecare fotoliu ministerial, ceea ce PLD sau alt partid nu se paote lauda cu asta );
      - au multa influenta la nivel national, prin prisma vechiilor parghii (oameni) din vremea comunismului ;)
      - nu sunt fan PSD, dar tind sa impartasesc impartialitatea, pentru a-mi forma o opinie corecta .
  • 0 (2 voturi)    
    are dreptate dl. Iliescu (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:30)

    agora [anonim]

    "mai bine ministri independenti decat neprofesionisti " Are dreptate d-nul Iliescu si trebuie sa recunosc Asta si vroiam sa se intample Va trebui sa existe emulatie intre cele 2 partide dar una loiala , pe fata ,onesta pentru ca doar asa vor avea sanasa sa mearga impreuna in toti acesti 4 ani grei ce vor veni ; daca vor fi asa atunci nimic nu-i va putea dezbina chiar daca multi vor incerca ;sper ca domnii Geoana si Boc sa dovedeasca maturitate politica si sa stie sa reziste atat ispitelor interne cat si vrajbelor externe
  • +3 (3 voturi)    
    minsiterul transporturilor (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:31)

    fero1914 [anonim]

    ...ce si mai freaca Casuneanu & Co palmele
  • +1 (1 vot)    
    scandal continuu (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:38)

    stefan v [anonim]

    MF fiind la PDL, toti ceilalti ministri se vor duce acolo dupa bani. La care PM si min. finantelor le va spune: bani contra reforma. Care reforma?
  • +2 (2 voturi)    
    si Macovei la Justitie :) (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:47)

    Vasile D [anonim]

    dupa ce baietii isi vor fi impartit posturile vine Basescu cu surpriza si nu vor mai putea da inapoi :D
  • -1 (3 voturi)    
    cascavalu (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:53)

    gogu [anonim]

    HA HA HA Milogii de la PSD au acceptat orice ca sa ajunga sa guverneze si ei .,cele ma pirlite ministere le-au revenit ha ha ,alea cu cascavalu gros la a"lu base.Bravo Base esti singuru de 60 de ani incoace care ai coaie !!
  • +1 (3 voturi)    
    Asteptarea a fost de folos (Miercuri, 17 decembrie 2008, 15:59)

    .Marius. [utilizator]

    Am tot asteptat sa se ajunga si la noi ziua in care politicienii vor intelege ca sansele lor la alegeri sunt mult mai mari daca incep sa faca ceva pentru popor, pentru tara. Nu le-ar fi deloc greu sa faca asta, iar rezultatele sunt garantate. In afara de acest lucru, tot timpul am spus si am fost de acord cu ideologia conform careia, daca politicienii fac ceva pentru tara, cu seriozitate si devotament, din partea mea pot sa isi faca palate cu diamante batute in pereti, cu pavajul pana la poarta din aur, nu ma deranjeaza, dar sa faca ceva si pentru muritotii de rand. Nu vreau sa "ma ia gura pe dinainte" dar colaborarea care am vazut-o pana acum intre PDL si PSD de la alegeri incoace, ma face sa cred ca ceva incepe sa se miste in sensul celora ce am scris mai sus, apar primele semnale. In plus ceea ce m-a uimit a fost declaratia lui Iliescu (desi stiu ca lupul nu-si schimba naravul), si anume ca ar fi mai de acord sa ajunga profesionisti independenti in fruntea ministereleor decat membrii de partid (vorbim de PSD) incompetenti. M-a uimit fiindca in ultimii ani nu l-am auzit odata spunand ceva care este util noua , poporului. Ceea ce gasesc paradoxal, este ca am crezut de la inceput (dinainte de a face ambele parti declaratii in acest sens), ca vom avea cel mai competent guvern din ultimii 15 ani, poate mai mult.
    Or sa ajunga oare sa inteleaga politicienii nostri ca facand ceva pentru popor si bunastarea lui, nu isi vor mai face probleme in privinta alegerilor? VOr ajunge sa inteleaga ce este cu adevarat competitia in politica si aici ma refer la faptul de a ajuta la progresul natiunii, si nu injuraturile, inscenariile ieftine, vorbele (noroiul) aruncat pe altii la care asistam zi de zi (si care se molipseste si pe noi), ca sa se scoata pe ei mai buni?
  • +2 (2 voturi)    
    hopa, psd ia puterea (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:07)

    gigi [anonim]

    pai cu internele si externele o sa fie iar in tot si in toate, o sa stie tot ce misca...
  • -1 (1 vot)    
    Tzeapa PSD? (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:16)

    FLORIN [anonim]

    Mi se pare mie sau PSD nu a prins nimic foarte important in afara de interne si hai sa zicem agricultura? Nu stiu ce e vrajeala asta de minister "Ministerul pentru IMM-uri, Comert si Afaceri" daca e important sau nu. [Citeste] In rest numa ministere la caterinca au prins PSDistii :)) Oricum nu sunt un expert dar asa mi se pare la prima citire.
    • +1 (1 vot)    
      nu e chiar asa (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:38)

      nunu [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      Hehe cred ca nu sunteti bine informati, se dau si se vor da fonduri europene barosane pt IMM-uri, mediu si sanatate. Ca sa nu mai vorbim de agricultura. Eu zic ca PSD s-a bagat acolo unde e raspunderea mai mica si banii mai multi, nu vor aparea in fata pe economie si finante, unde in 2009 va fi mult de lucru, dar nepotzeii vor lua toate contractele cu spitalele, toti banii pentru utilaje agricole si ecologizat x zone din tara.
  • +3 (3 voturi)    
    care (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:27)

    marius tipa [anonim]

    care justitie ??? aia oarba si cam proasta, legata la ochi, care permite oricarei gioarse psihopate sa isi rapeasca copilul de acasa ???

    aia e oricum o zdreanta violata de toti mafitotii, nici nu are nevoie de ministru: "merge" singura.
  • +2 (2 voturi)    
    Ha ha, au desfiintat Justitia (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:40)

    Monika [anonim]

    Sursele au dezvaluit ca Ministerul Justitiei a fost desfiintat. Oricum nu isi avea rostul :-)
  • 0 (0 voturi)    
    Monica Macovei (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:43)

    Makoveii [anonim]

    Din cate imi amintesc parca nu era afiliata vreunui partid.
  • 0 (0 voturi)    
    la sport (Miercuri, 17 decembrie 2008, 16:59)

    attila [anonim]

    pentru Ministerul Tineretului si Sportului cel mai calificat este Mircea Sandu si la subsecretariatul pentru tineret Raluca Sandu
  • 0 (0 voturi)    
    Totusi, mai e o sansa (Miercuri, 17 decembrie 2008, 17:10)

    stefan v [anonim]

    MF si PM care sunt la sacul cu bani: faci ce trebuie, iti iei banii, nu, nu. Asta daca au chestiile alea care nu se pot scrie...
  • +1 (1 vot)    
    macar... (Miercuri, 17 decembrie 2008, 17:13)

    stefan v [anonim]

    De-am avea un guvern in care sa fie si Roberta A, Elena U, Monica I.R., Anca B, cu sedinte televizate, sa se bucure tot poporul de numerele sexi-comice...

    Da nici d-asta n-avuseram parte...
  • 0 (2 voturi)    
    PD isi va piede electoratul fidel fara MM (Miercuri, 17 decembrie 2008, 17:32)

    justitia [anonim]

    Monica Macovei s-a nascut pt ministerul justitiei
    • -1 (1 vot)    
      Monica Macovei e varza (Miercuri, 17 decembrie 2008, 18:00)

      Iry [anonim] i-a raspuns lui justitia

      femeia aia chiar n-a facut nimic mai fratilor.. vorbe am si eu kklau... doar s-a vaitat.. m-am saturat de plangaciosi, vreau oameni cu fapte si care daca nu pot sa plece, fara texet.. ca nu ma lasa cutare si CSMu si lalalala, esti impotent pleci gata
  • 0 (0 voturi)    
    guvern (Miercuri, 17 decembrie 2008, 18:16)

    pusy_55 [anonim]

    Si-au impartit corect cascavalul,au de unde fura si unii si altii.Dar...........la cotroceni ce ramane? spuma!
  • +1 (1 vot)    
    DEMOCRATIE!!! (Joi, 18 decembrie 2008, 9:30)

    Bartti [utilizator]

    Alegerile n-au nici o importanţa. Au cheltuit banii degeaba în campania electorală. Puteau să înceapă negocierile înainte, fără VOTUL nostru, oricum nu s-a ţinut cont de el.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by