Din culisele demisiei lui Stolojan

de D.Tapalaga, L.Parvu     HotNews.ro
Luni, 15 decembrie 2008, 14:58 Actualitate | Politic


Theodor Stolojan a demisionat pe fondul neintelegerilor din PD-L, tensiuni izbucnite intre fostii pedisti si peledisti pe tema impartirii functiilor, sustin surse din partid. Alte surse spun insa ca principalul motiv care l-a impins pe Stolojan la demisie este un acord secret, continand conditii inacceptabile, pe care PSD ar fi incercat sa i-l impuna viitorului premier.

Theodor Stolojan a cerut ca functiile in viitorul Guvern sa fie impartite la paritate cu fostii pedisti. Adica jumatate din functiile de ministri si secretari de stat sa revina fostilor pedisti iar cealalta jumatate sa revina liberalilor care au format PLD. Pedistii au insistat insa ca functiile sa fie impartite in proportiile obtinute de cele doua partide la europarlamentare”, sustin surse din PD-L.

Certurile ar fi izbucint in ultimele doua zile desi algoritmul impartirii functiilor fusese transat inainte de alegeri, cand s-ar fi convenit sa fie luate in calcul rezultatele de la europarlamentare, cand cele doua formatiuni au candidat separat. Stolojan s-ar fi opus insa pe motiv ca de atunci lucrurile s-au schimbat, a intervenit fuziunea si ca aportul sau la scorul obtinut de PD-L la alegerile parlamentare din 2008 revine in mare masura gruparii formate din fostii liberali.

Potrivit surselor PD-L, gestul lui Theodor Stolojan de a se retrage n-ar fi sustinut de toti fostii peledisti. “Gheorge Stefan de la Piatra Neamt si Gheorghe Flutur din Suceava nu sunt cu el”, sustin sursele citate.

PSD si clauzele secrete

Alte surse neaga insa varianta tensiunilor interne. “Nici n-a fost vorba de asa ceva. Totul pleaca de la negocierile PSD”, sustin apropiati ai fostului premier. “Este vorba de pretentiile celor de la PSD. Nu de cele anuntate, nu de cele stiute. Ei ar fi dorit sa existe un alt document semnat de Stolojan, cu alte angajamente, insa ceva secret”, au declarat sursele citate, fara a prezenta insa alte detalii.

Zvonurile despre o posibila retragere a lui Theodor Stolojan au inceput sa circule in partid inca de duminica noaptea, dupa ultima negociere intre PD-L si PSD.

Ziarul Gandul a publicat in editia de astazi ceea ce pretinde a fi clauzele unor anexe secrete la Parteneriatul pentru Romania semnat duminica. Una din clauzele despre care scrie Gandul se refera la faptul ca primul ministru poate propune motivat revocarea unui ministru numai dupa consultarea prealabila a conducerii celuilalt partid.

"Prevederea naste deja interpretari diferite, in timp ce democrat-liberalii spun ca PSD nu are drept de veto in ceea ce priveste revocarea ministrilor, social-democratii sustin contrariul", scrie Gandul. Aceasta clauza, care limiteaza drastic puterile primului ministru, s-ar putea adauga la cauzele nemultumirii lui Theodor Stolojan.

Surse apropiate negocierilor au declarat pentru HotNews.ro ca duminica seara, in jurul orei 22.00, dupa ce PD-L si PSD ar fi incercat sa-i impuna clauzele acordului secret, Theodor Stolojan l-ar fi sunat pe Traian Basescu sa-i spuna ca nu accepta conditiile.

Stolojan a clacat sambata

Informatia ca Theodor Stolojan isi pregateste retragerea circula, se pare, inca de sambata la Cotroceni. "A cedat, a realizat ca nu poate. Nu a dat nici un fel de explicatii in afara de: nu pot. De sambata suntem bulversati de acest comportament", au declarat pentru HotNews.ro surse de la Cotroceni.

Traian Basescu ar fi sperat pana in ultimul moment ca Theodor Stolojan va reveni asupra deciziei. "Stolojan s-a blocat, sunt limitele tehnocratului. A spus pur si simplu nu pot", a declarat unul dintre consilierii presedintelui. Acesta sustine ca, pana la desemnare, "toata lumea avea maxima incredere in el".

In ce priveste desemnarea lui Emil Boc, oamenii presedintelui sustin ca Traian Basescu nu a avut de ales: "Cui sa-i dea sansa asta? Lui Videanu, care n-a avut curajul sa intre in cursa pentru Bucuresti? Lui Vasile Blaga, care a pierdut. Cum sa ajunga premier?". 










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















28994 vizualizari

  • -2 (54 voturi)    
    Basescu nu mai pupa voturi in 2009. (Luni, 15 decembrie 2008, 15:09)

    Basescu a tradat electoratul de dreapta [anonim]

    La anul nu votati candidatii la presedintie ai PDL si PSD.Nu uitati-PDL=PSD=BARONI LOCALI.
    • +16 (24 voturi)    
      ala nu , ala nici atit (Luni, 15 decembrie 2008, 15:28)

      ba pe-a masii [anonim] i-a raspuns lui Basescu a tradat electoratul de dreapta

      da pe cine mama dracu sa votam?
      pe Leonida Lari?
      si eu am draci pe Base si Buc, dar altii sunt mai maimutoi ca ei
      cred ca daca apare un candidat independent (eventual si intelectual), fara sa fie sub umbrela unui partid si cu notorietate publica, ar avea ceva sanse
      de ce sa nu speram si noi la un Havel, dupa 20 de ani de comunisti
      cind cehii il aveau pe Havel, noi aveam mineri in Piata Universitatii la plantat flori
      • -6 (26 voturi)    
        TARICEANU PRESEDINTE-GUVERN DE DREAPTA (Luni, 15 decembrie 2008, 16:04)

        Pentru binele dreptei Basescu sa se retraga [anonim] i-a raspuns lui ba pe-a masii

        Daca Tariceanu va deveni presedinte al Romaniei guvernul Boc cu orientare de stanga va cadea la o motiune de cenzura in Parlament iar aripa Blaga-Videanu din PDL se va alia cu PNL si vom avea in 2010 un guvern de dreapta PNL-PDL.
        • -5 (21 voturi)    
          Tradarea lui Boc (Luni, 15 decembrie 2008, 16:28)

          Horea [anonim] i-a raspuns lui Pentru binele dreptei Basescu sa se retraga

          Cica pe vremea cand statea sa se aleaga noul presedinte al Romaniei, se trezeste Basescu intr-o dimineata si iese pe balcon.Observa ca afara a nins in acea noapte cam 5 cm si iese pe balcon sa admire peisajul,cand vede scris pe zapada sub balcon cu urina `maine ai sa mori. Se anunta toate organele abilitate - SIE,DIE,SPP,SRI etc. - care incep sa analizeze cazul. Peste o ora apar si rezultatele.
          - Sefu, am facut toate cercetarile si avem doua vesti: una buna si una proasta.
          - Incepe cu cea proasta.
          - La analiza urinei a rezultat ca aceasta apartine lui Boc.
          - Nu se poate! Nu puteam primi o veste asa de proasta. Era ultima persoana la care ma puteam gandi. Si vestea buna?
          - La testul grafologic a iesit ca este scrisul lui Tariceanu.

          :)))
        • -5 (7 voturi)    
          Stolojan a fost nominalizat in ciuda PNL (Luni, 15 decembrie 2008, 17:44)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui Pentru binele dreptei Basescu sa se retraga

          Dupa ce intelegerea cu PNL a picat, Basescu l-a inlcuit cu Boc.
          Simplu!
      • -1 (7 voturi)    
        hehehe... (Luni, 15 decembrie 2008, 18:13)

        Masacru [utilizator] i-a raspuns lui ba pe-a masii

        Vadim nana, Vadim!...

        ca uite, ati ajuns toti la vorba lui... V-ati transformat toti in vadimi, ha?
        Vezi ce-nseamna sa nu te uiti in spatele staniolului?
      • +6 (6 voturi)    
        Ba pe-a masii (Marţi, 16 decembrie 2008, 7:47)

        Rodica [anonim] i-a raspuns lui ba pe-a masii

        Nu Basescu a tradat electoratul de dreapta ci cei care dupa 1989,voteaza majoritar cu comunism-fesenismul.Harta Romaniei in urma tuturor votarilor a fost si este majoritar rosie.Pai daca rosu este majoritar, ca urmare a vointei poporului cum sa tradezi dreapta daca dreapta este minoritara ?!Amintiti-va de 1990 si 1992 ,cand ati votat aprope 100% cu comunistii si cum il huiduiati la Alba Iulia pe Coposu cu ocazia zilei unirii! Coposu reprezentantul PNTCDeului ,partid, care la originile lui Ardelene a avut un mare rol in realizarea marii uniri.
        • +1 (1 vot)    
          Asa-i barbate (Marţi, 16 decembrie 2008, 13:17)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rodica

          Din nefericire, oricat ar fi de avansat Ardealul fata de restul provinciilor, tot va trebui sa asteptam sa MOARA (natural) comunistii&securistii de aici, din Transilvania.
          Alta solutie nu este.
          Porcii astia care au tras in oameni acum 19 ani sunt cei care l-au huiduit pe Coposu si cei care fac manevre de atunci pana azi. Restul... doar niste indobitociti (nu chiar asa indobitociti ca basarabenii, dar pe-aproape).
    • -4 (8 voturi)    
      nu mai pupa.. (Luni, 15 decembrie 2008, 16:17)

      Pink Z [anonim] i-a raspuns lui Basescu a tradat electoratul de dreapta

      nuuuu... il votam pe stolojan ;)
      • +3 (9 voturi)    
        pe stolojan (Luni, 15 decembrie 2008, 17:08)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Pink Z

        ca sa aiba de unde sa isi mai dea demisia sau la ce sa renunte ... ca doar a mai facut-o o data
    • -2 (20 voturi)    
      Voturi (Luni, 15 decembrie 2008, 16:30)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Basescu a tradat electoratul de dreapta

      Sunt de acord cu tine. Nu inteleg de ce ai primit insa voturi negative. Probabil de la activistii PDL.

      Mai baieti, oricum ati da-o, voturile PDL au venit in marea lor majoritate de la cei care voteaza impotriva PSD-ului. Cunostintele mele care au votat PDL la aceste alegeri abia asteapta anul urmator sa-l "voteze" pe Basescu. Sesizati ironia nu?

      De cand nu o mai are consilier pe Saftoiu (de cand a inceput sa se certe cu Tariceanu), Basescu face numai greseli. Prin actiunile din ultima vreme nu o sa ingroape PNL-ul asa cum a vrut ci o sa ingroape PDL-ul. Stiti vorba aia cu sapatul gropii altuia. :)
      • +4 (4 voturi)    
        Nu vrei guvernul SANTAJATUL 2? (Luni, 15 decembrie 2008, 22:06)

        psd-os-ul [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

        Spui bine:
        "Mai baieti, oricum ati da-o, voturile PDL au venit in marea lor majoritate de la cei care voteaza impotriva PSD-ului."

        Si ce propui legat de guvernare ? Sa fie consfiscat votul celor care au votat contra PSD, chiar in folosul guvernarii exclusive a PSD? Sau sa reinceapa tzontzoroiul PNL, tot in folosul PSD, in guvernul Santajatul 2?
    • -2 (2 voturi)    
      BOC si GEOANA impreuna din februarie 2005 (Marţi, 16 decembrie 2008, 8:55)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Basescu a tradat electoratul de dreapta

      http://www.adevarul.ro/articole/2005/emil-boc-la-casa-alba-la-micul-dejun-de-rugaciune.html

      Primarul Clujului, EMIL BOC, se afla de astazi
      (1 februarie 2005) la Washington,
      unde va participa la a 52-a editie a National Prayer Breakfast (Micul Dejun National de Rugaciune).
      La manifestarea anuala organizata de Congresul Statelor Unite,
      la care participa si presedintele GEORGE W. BUSH, sunt invitati de regula oameni politici importanti,
      reprezentanti ai administratiilor locale si ai unor ONG din toata lumea.
      Emil Boc a declarat ca, dupa stiinta sa, din Romania mai merg, din partea Parlamentului, senatorii NORICA NICOLAI (PNL) si MIRCEA GEOANA (PSD)……"
      .
      .
      .
      Bush a scapat neimpuscat,
      Norica nu a mai intrat , LA TIMP in Parlament,
      pentru ca in 2009 totii parlamenatrii
      OPOZITIEI TRADATOARE vor fi trimisi la Canal,
      .
      .
      Iar de Boc si Geoana ce sa mai zic...
      la ei e si mai clar ca rugaciunile
      au fost ascultate...
  • +16 (18 voturi)    
    Cartoon Network made in Romania (Luni, 15 decembrie 2008, 15:15)

    Bugs Bunny [anonim]

    ...wellcome to the circus!!!
  • -3 (13 voturi)    
    Partidele-TELEVIZOR din opozitie (Luni, 15 decembrie 2008, 15:20)

    PNL = PSD/Iliescu [anonim]

    PSD-Voiculescu este in Opozitie
    PNL- Patriciu e partidul-unui-singur-om
    Voiculescu e in opozitie, Iliescu e in opozitie

    Cand voiculescu va ajunge la CIOLAN - semnul pt. asta va fi ca Voiculescu nu il va mai murdari pe Traian basescu sau PDL

    Exista vreo televiziune care a ajuns la CIOLAN, yet ?


    "Opinia noastra publica la aceasta ora este complet contrafacuta, cu mijloacele propagandei negre, de la agenda la lideri de opinie.

    Dar daca acest aparat de propaganda nu reuseste sa vinda tot ce isi propune, pentru ca publicul are bun simt, are in schimb forta suficienta sa oblitereze mesajele de la Basescu sau pur si simplu cele normale, care nu vin din grupurile de interese".


    Rep: Ati acuzat ONG-urile care au cerut inlocuirea lui Daniel Morar ca reprezinta
    "ceea ce se numeste pseudo-societate civila”. Puteti da exemple?

    A.M. Ce exemple sa mai dau? E vorba de vreo doi oameni ai lui Emil Constantinescu care semneaza in numele a vreo zece ONGuri. Dl Ciuvica a recunoscut chiar el ca a primit donatii de la Dan Voiculescu intr-o emisiune de televiziune. Dinu Patriciu e si el un sponsor de vaza al acestui grup trecut de la Actiunea Populara la liberali, Dorin Marian a lucrat direct pentru el si acum e seful de cabinet al lui Tariceanu.

    Imi pare rau de oamenii astia, ca imi amintesc de momente grele in care am fost alaturi, de exemplu la mineriada din 1999. Cum au ajuns ei azi sa iasa voluntari si sa sustina un punct de vedere opus Comisiei Europene, oare ei chiar nu se intreaba daca poate fi activitate civica ceea ce aduce atita profit lui Voiculescu si Patriciu ?

    Alina Mungiu, sept 2008
    • +4 (8 voturi)    
      E LIMPEDE (Luni, 15 decembrie 2008, 15:33)

      portocala stricata [anonim] i-a raspuns lui PNL = PSD/Iliescu

      Sunt EI cu EI, NOI cu VOI (hai, mai cu viata si cei de la PSD)
      Nu e greu de demonstrat
      Dam doar timpul inapoi
      FSN iar ne-a lucrat:)
    • 0 (2 voturi)    
      Lacrimi la 4 ani (Luni, 15 decembrie 2008, 17:34)

      oschy [anonim] i-a raspuns lui PNL = PSD/Iliescu

      Papag esti in plop si ai grija cat de umflata este Alinuta pe care o citezi daca se sparge disloca din loc toate ONG PPC-uriste si cad retelele.
      In rest EI cu EI si NOI cu CINE APUCAM
  • +1 (17 voturi)    
    huo (Luni, 15 decembrie 2008, 15:24)

    george [anonim]

    scuzati expresia da asta imi terce prin cap acum...

    Domnule Stolojan vitorul tau in politica e ZERO zi macar acum adevarul, pt ce ai renuntat, oricum esti terminat.

    Imi e scarba de tine.

    Semnat,
    Un alegator frustat!
    • +3 (9 voturi)    
      Stolojan e bun de manastirea Secudintrunlemn! (Luni, 15 decembrie 2008, 15:57)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui george

      asa cum Iliescu a fost tinut ostatic de cine trebuie si a ca Romania sa se destructureze,tot asa si Stolojan are un dosar care ii se arata cand e cazul sa faca pasul inapoi ! E vorba de afacerile Megapower si ceva alte afaceri ale fiului sau ,plus o internare zice-se pe vremea comunismului la "glumeti" !
      Omul acesta are totusi o incarcatura tragica :vrea ceva dar nu se poate -e prea bagat in luicruri pe care altii ii le controleaza
      Poate chiar PP european a cerut ,in baza evidentelor ,schimbare lui !
      Ar trebui sa se retraga la o manastire si salut !pacat sa mai faca umbra politicii degeaba ,exact ca Iliescu si Nastase cel hazliu!
      • +2 (2 voturi)    
        Eneas (Marţi, 16 decembrie 2008, 8:04)

        Rica [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Eneas ,dupa teoria ta ,iliescu a fost ales prin vot liber si nesiliti de nimeni de catre romani , de trei ori in functia suprema de sef al statului numit Romania, ca era tinut ostatic.Citind postarea ta, acum inteleg de ce oamenii ii pupa mana lui iliescu si de ce taranistii erau huiduiti si goniti cu pietre de catre majoritatea romanilor pe tot cuprinsul tarii.Prin acest vot si prin aceste manifestarii, romanii au vrut sa-l elibereze pe ostaticul iliescu. Cu cat unii romani spuneau ca iliescu este in continuare comunist si omul Moscovei, cu atat mai abitir il votau romanii.Ce gandire profunda eneas ai tu si cei ca tine, care au votat si vor vota cu comunism-fesenismul chiar daca aceasta molima rosie ii va ucide!Inainte de a-si da duhul vor striga:Traiasca comunismul!Traiasca Ion Ilici Iliescu!
        • -1 (1 vot)    
          Rica nu stia sa zica :rau ,ratusca ,ramurica (Marţi, 16 decembrie 2008, 14:07)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui Rica

          Iliescu a permis dezvoltarea capitalismului salbatic ,nu a intervenit nici o clipa in a stopa jaful Romanie;aparent avea puterea maxima si sustinerea populara -de ce nu a intervenit ? Aud?
  • +1 (3 voturi)    
    europarlamentare? (Luni, 15 decembrie 2008, 15:27)

    sempere [anonim]

    ce cauta cuvantul EUROparlamentare aici? Dl Tapalaga, cred ca e o greseala. va referiti probabil la alegerile parlamentare, nu?
    • +5 (5 voturi)    
      nu... (Luni, 15 decembrie 2008, 15:37)

      alex [anonim] i-a raspuns lui sempere

      Nu e nici o greseala mon frere. Europarlamentarele din 2007 cred ca sunt ultimele alegeri la care PD si PLD au candidat separat... inainte sa formeze PDL.
      • +1 (1 vot)    
        mersi, m-am lamurit (Luni, 15 decembrie 2008, 15:41)

        sempere [anonim] i-a raspuns lui alex

        asa este
  • -1 (13 voturi)    
    "buna"strategie (Luni, 15 decembrie 2008, 15:28)

    Mnd [utilizator]

    Stolojan are trecere la electorat. Vrei sa castigi alegeri, folosesti brand-ul Stolojan(spun aceasta pentru ca acest om este bine vazut atat de noi cat si de Europa) si sigur nu vei rata.
    Basescu stie aceasta. Asa a castigat si presedentia, asa i-a mers si acum. Strategie a fost de la inceput si una buna, pentru el.
    Si uite asa ne alegem cu Boc premier intr-un moment cum nu se putea mai prost: Romania gripata de o puternica criza financiara.
    Traiane, daca prin adancurile inimii sau ale mintii tale se gaseste cat de putin respect pentru romani, lasa-l sa iasa la suprafata si lasa-l pe Stolo premier. Avem,acum, nevoie de un Guvern competent poate mai mult ca niciodata.
    Emil poate sa mai astepte 4 ani.
    • 0 (14 voturi)    
      Boc - OK (Luni, 15 decembrie 2008, 15:39)

      marz [utilizator] i-a raspuns lui Mnd

      Nu sunt de acord cu tine. Boc a facut o treaba foarte buna la Primaria Cluj, chiar imi pare rau ca pleaca.. De ce n-ar repeta-o si la Guvern?
      Nu cred ca ar trebui sa ne luam cultura si informatiile politice doar din Animat Planet Show.
      • +4 (6 voturi)    
        Amin! (Luni, 15 decembrie 2008, 15:56)

        Mnd [utilizator] i-a raspuns lui marz

        Premierul nu suporta comparatie cu primarul.
        Crede-ma ca ma rog sa ai dreptate si sa ma insel.
        • +3 (3 voturi)    
          Ai dreptate (Luni, 15 decembrie 2008, 17:17)

          FLORIN [anonim] i-a raspuns lui Mnd

          Un oras sa conduce cu totul si cu totul altfel. Si la Suceava a ajuns primar un taran incompetent dar fiindca tariceanu i-a pompat bani a facut una alta prin oras. Bineinteles ca taranul a tradat si a mers la PDL :))) Numai tradatori in partidul asta.
      • +3 (3 voturi)    
        ce treaba? (Luni, 15 decembrie 2008, 17:25)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui marz

        ai idee cat a cheltuit pe ceea ce s-a facut? cu banii aia, in mod normal, s-ar fi facut de 3 ori mai mult! nu te pronunta fara sa ai informatii valabile, prietene!
      • +2 (2 voturi)    
        BOC (Luni, 15 decembrie 2008, 18:01)

        kolo [anonim] i-a raspuns lui marz

        Sarkozy, la primul summit UE se va intalni cu BOC (premierul Romaniei) si ii va zice: "Nu esti pe tocuri? Si ce mai astepti?"
        Degeaba, n-are fata si nici material. E doar un mic papagal politic...
      • 0 (0 voturi)    
        treaba foarte buna? (Marţi, 16 decembrie 2008, 5:53)

        deus [anonim] i-a raspuns lui marz

        stand mai mult la Bucuresti si prin campanii electorale? cred ca ai chef de glume proaste sau nu traiesti in Cluj! boc conducea doar prin telefon-nu l-ai auzit pe apostu aseara?
    • +1 (3 voturi)    
      Posibil (Luni, 15 decembrie 2008, 15:55)

      Cucu [anonim] i-a raspuns lui Mnd

      Dar o intoarcere de 180 grade nu e posibila? Guvern majoritar FARA psd. Presedinte prim ministru si seful senatului (normal, draga stolo) pdl isti.
      Si cate un oscior pt ceilalti. Doar au fost la mama europa unde mai mereu se "sugereaza" ceva.
      Imposibil? Nu stiu.
  • +4 (12 voturi)    
    basescu este razna (Luni, 15 decembrie 2008, 15:33)

    andrei george [anonim]

    tineti-va bine: a inceput circul . catzelul de Boc nu va marai in fatza lui Basescu . deci Basescu are doua functii acum : presedinte si premier . Dictator .
  • +4 (6 voturi)    
    Dezamagire (Luni, 15 decembrie 2008, 15:37)

    DGeorge [utilizator]

    Cea mai mare de dezamagire de la CDR incoace. Baietii destepti din PD-L l-au facut din nou pe Stolo. Sau cum comenta Mnd mai sus: "vrei sa castigi alegerile foloseste marca Stolo si dupa aia da-i un sut in fund".
  • +2 (8 voturi)    
    ma simt tradat (Luni, 15 decembrie 2008, 15:39)

    fero1914 [anonim]

    am votat pdl, imi pare rau............nu mai am incredere in politicieni ,am crezut ca se va schimba ceva, nu voi mai vota niciodata
    • 0 (0 voturi)    
      Si ce vor plinge politicienii! (Marţi, 16 decembrie 2008, 10:06)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui fero1914

      Sa ii vezi ce doliu national vor decreta cind inca 20% nu vor mai veni la vot... De parca au nevoie de voturi ca sa isi rezolve problemele!

      Campaniile costa ingrozitor de mult asa ca probabil, daca nu vine lumea la vot vor renunta sa mai tina alegeri si vor economisi si ei si bugetul niste bani.
  • +7 (7 voturi)    
    Stolojan (Luni, 15 decembrie 2008, 15:51)

    acelasi [anonim]

    E clar ca prin declaratia sa , Stolojan face o trimitere directa la adevaratul motiv al demisiei :" E nevoie de oameni mai tineri " Stolo n-a vrut sa fie o papusa .
  • +5 (11 voturi)    
    Stolojan este santajabil (Luni, 15 decembrie 2008, 15:55)

    Felipe [anonim]

    Ma intreb daca nu cumva Stolojan este santajabil. Faptul ca renunta a doua oara mi se pare ciudat.
    • +2 (4 voturi)    
      Te mai intrebi? Tipic romanesc! (Luni, 15 decembrie 2008, 16:53)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Felipe

      Pai Base a zis ca E!
      Acum, nu ti-e CLAR?
  • +14 (16 voturi)    
    Mai sunt sperante! (Luni, 15 decembrie 2008, 16:00)

    Alegatorul turmentat [anonim]

    Eu zic ca inainte sa-l injuram pe Stolo ar trebui sa vedem ce motive a avut. Bineinteles ca alea cu "lasat loc tinerilor" nu tin.
    In timp ce altii fac ORICE sa ajunga la ciolan, Stolo a zis NU atunci cand i s-au impus oameni si intelegeri care nu corespund conceptiilor lui. De asemenea oameni avem nevoie, care stiu si pot sa zica NU.
    • +3 (3 voturi)    
      Pariu? (Luni, 15 decembrie 2008, 16:15)

      kolo [anonim] i-a raspuns lui Alegatorul turmentat

      Retragerea lui Stolojan are legatura cu constructia bugetara. Sunt gata sa pun pariu ca PDL, PSD si Basescu (vin prezidentialele) i-au cerut sa creasca salariile profesorilor cu 50 de procente si sa nu majoreze impozite (PSD si Basescu).
      “Daca ziceti voi ca se poate, eu nu ma bag”, le-o fi zis Stolojan…
      • +3 (3 voturi)    
        Nu asa se face (Luni, 15 decembrie 2008, 19:32)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui kolo

        Nu asa se face. Stolojan era principala propunere PDL de mai mult timp, trebuia sa stie care sunt prioritatile si ce se cere de la el. In plus, are un program de guvernare (sper). Daca acesta nu includea cresterea salariala, trebuia sa spuna "Merci frumos, am fost delegat premier, eu zic asta si asa vom face; nu vreti ? nu ma votati." Nu-l vota Parlamentul ? Nu conta, omul iesea cu fata curata.

        Daca nu da explicatii, se acopera de rusine. Nu ar fi nici o problema daca ar spune "mi-au cerut asta si nu am fost de acord". Dar de ce nu spune nimic ??
    • +3 (5 voturi)    
      demisie (Luni, 15 decembrie 2008, 16:32)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Alegatorul turmentat

      Stolo este un om mandru , nu neaparat onest .
      A lasat un indiciu al motivului demisei cand l-a citat pe TB : sa dam o sansa generatiei mai tinere
      • 0 (0 voturi)    
        Motivul demisiei (Marţi, 16 decembrie 2008, 10:00)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Stolojan a explicat clar motivul demisiei:

        Cine a negociat si semnat fara sa tina seama de pozitia premierului desemnat, ala sa fie premier si sa traga ponoasele pentru angajamentele pe care si le-a luat. Impreuna cu partenerul de coalitie.
    • -1 (1 vot)    
      alta pista (Marţi, 16 decembrie 2008, 5:58)

      deus [anonim] i-a raspuns lui Alegatorul turmentat

      oare stolo nu stia ce il asteapta? de luni de zile toate sondajele voastre si ale altora il dadeau castigator? chiar nu s-a gandit la varianta impunerii unor persoane neagreate de el sau a unor probleme de nerezolvat acum? atunci scuze, dar are un handicap mental grav! cercetati mai bine legatura Bruxelles-basescu-stolojan-demisia!
    • 0 (0 voturi)    
      Tinerii sint raspunsul (Marţi, 16 decembrie 2008, 10:03)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Alegatorul turmentat

      Motivul este ceea ce au convenit peste capul lui "cei doi presedinti de partide". Ideea de a aduce la nivelurile de virf tineri politicieni reprezinta raspunsul la ceea ce el considera lipsa de responsabilitate a batrinilor Boc si Geoana.
  • +2 (10 voturi)    
    Eu voi vota (Luni, 15 decembrie 2008, 16:13)

    FLORIN [anonim]

    Eu voi vota PNL la alegerile viitoare. Basescu si PDLul stiu sa faca numai circ. Nimic altceva.
    • +2 (6 voturi)    
      Bine ai venit! (Luni, 15 decembrie 2008, 19:48)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      ma bucur sa vad oameni care se trezesc la realutate dupa ce au fost intoxicati ani de struto-camila PDL si de marele carmaci.
  • 0 (4 voturi)    
    nulitati guvernamentale (Luni, 15 decembrie 2008, 16:13)

    TRAIAN STOLOBOC [anonim]

    Domnilor, cei care mai aveti bani in bancile din Romania, ochii pe pusculita, astia sunt la furat, tara e in faliment, stolo a vazut lupu`cand i s-au prezentat datele economice, e jale
    Cu stima
    Traian Stoloboc
  • +2 (10 voturi)    
    stolojan (Luni, 15 decembrie 2008, 16:15)

    elena [anonim]

    Basescu vrea sa ne arate ca nu de geaba am fost sub tutela rusilor. Si el vrea sa fie un fel de Putin, hopa Presedinte, hopa Premier. Face desface si numai el conduce! Stolojan e slab din punct de vedere al personalitatii si "Draga Stolo" a facut iar ce a vrut!!!!!!!!!!!!!! Azi a ratat sa planga! Acum nu vedeti ca liberalii au fost super si au stiut cand sa se retraga din cloaca!!!!!!!!!!!
  • +2 (6 voturi)    
    draga stolo (Luni, 15 decembrie 2008, 16:23)

    zulu [anonim]

    Draga stolo, pare ca ti-ai luat-o si tu la poponel de la marele carmaci. Poate ca nu ai mai respectat criteriul increderii...Si cine poate fi mai de incredere decat boc - marioneta si portavocea marinelului? Hai..."doamne ajuta" - vorba marelui nostru om de stat boc
  • 0 (4 voturi)    
    de ce oare (Luni, 15 decembrie 2008, 16:24)

    stolojan [anonim]

    ma mira ca nu s-a prins (inca) nimeni, ca este mana udmr-ului
  • +3 (5 voturi)    
    Stolo a zis ca nu poate... va putea Boc? (Luni, 15 decembrie 2008, 16:35)

    Vlad [anonim]

    Boc trebuie repede sa ia niste meditatii de economie si management de la Videanu. Blaga la fel, e mult peste Boc.... Atunci de ce Boc? de ce? Este el competentul care sa ne conduca prin apele tulburi ale crizei?
  • -4 (4 voturi)    
    Geoana - Presedinte (Luni, 15 decembrie 2008, 16:35)

    dom [anonim]

    etapa 1:
    Boc- premier
    Geoana - presedinte Senat

    etapa 2:
    Basescu se plictiseste de dat indicatii prin telefon, demisioneaza si se autoproclama premier
    Presedintele Senatului devine Presedinte
    • +2 (6 voturi)    
      Geoana-Presedinte (Luni, 15 decembrie 2008, 16:54)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui dom

      etapa 3 +2:
      Nu presedintele Senatului devine Presedinte .
      Presedintele TB devine premier.
      etapa 4 : Presedintele(premier) devine si presedintele Senatului.
      etapa 5: din lipsa de contracandidati , cel de mai sus mai preia cateva functii de ministru .
      etapa 6 : Societatea civila e in delir de atata fericire
      • +2 (2 voturi)    
        blbl (Luni, 15 decembrie 2008, 18:29)

        Pongo [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Societatea civila sunt aia in civil, nu?
  • +2 (6 voturi)    
    Stolojan (Luni, 15 decembrie 2008, 16:39)

    Connaisseur [anonim]

    Poate ca cineva i-a aratat un dosar,sau numai a pronuntat cuvantul MEGAPOWER.
  • +1 (3 voturi)    
    Mafia a invins (Luni, 15 decembrie 2008, 16:40)

    FLORIN [anonim]

    ce jenant e basescu cu psdul lui. oameni corupti la baza partidului si oameni slabi la varf. era o replica tare intr-un film. 3 procurori se prezinta pentru un interviu de angajare: primul competent si cinstit, al doilea competent dar hot si coruptibil si al treilea prost. pe cine credeti ca a decis mafia sa angajaze ca si procuror? pe cel prost! care varianta este stolojan? dar boc?
  • +1 (5 voturi)    
    jocuri de oameni mari (Luni, 15 decembrie 2008, 16:45)

    kllaus [anonim]

    cine credea ca totul este foarte simplu, la mana lui Zeus, se pare ca s-a inselat. Sa nu uitam ca in PSD sunt cateva  politice de mare clasa. Inca nu pot sa-mi imaginez ca PSD va renunta atat de usor sa nominalizeze un candidat la presedentie, mai ales ca anuntul trebuie facut in urmatoarele 6 luni. Luptele interne vor fi mari in toate partidele parlamentare. Singurul lucru care ar da toate calculele peste cap ar fi scindarea PNL-ului. O aripa astfel formata ar merge oricand la guvernare cu UDMR si PDL. Si nu e vorba de cea favorabila lui Tariceanu. Ceea ce ne-ar scoate din criza politica ar fi aducerea lui Basescu pe tusa . Si e foarte greu. Atitudinile dictatoriale nu au facut nicodata bine. Si cum fiecare dictator, de regula, sfarseste tragic.....
    • -1 (3 voturi)    
      Poate vrei sa spui (Luni, 15 decembrie 2008, 19:54)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      Scindarea PDL-ului, cu revenirea la PNL a liberalilor.
      Uite ca PNL este unit chiar si in cazul in care trebuie sa stea in opozitie, comparat cu PDL care nu e unit nici macar la putere!
  • +1 (5 voturi)    
    Inca asteptam !!! (Luni, 15 decembrie 2008, 16:53)

    nume cunoscut [anonim]

    Este abia ora 17. Astept sa vad cum plange Baselu pe umaru lu Stolo a doua oara. Poate acum se vad mai bine lacrimile... sau poate nu...
    Hai Baselu curaj, da-ne episodul 2 din prostia asta de telenovela gratuita si mergem sa ne culcam chiar foarte linistiti.
  • +2 (2 voturi)    
    .. (Luni, 15 decembrie 2008, 16:57)

    tirolez [utilizator]

    TRebuia sa-l puna pe Ionut Popescu. Si Stolo avea tot vreo 40 de ani cand a fost prim-ministru.
    Iar Boc, vai de lumeee, dupa ce ca vine criza...
    Of.
    • -1 (3 voturi)    
      Pandeleee (Luni, 15 decembrie 2008, 20:38)

      Escu [anonim] i-a raspuns lui tirolez

      Mai terminati dom'le cu x-escu, mai lasati si alti sa conduca. Mitici ordinari ce sunteti!
  • -1 (3 voturi)    
    Desigur... (Luni, 15 decembrie 2008, 17:07)

    Fantoma lu' Patriciu [anonim]

    ...este mana lu' Patriciu. Mogulul intentzioneaza sa-l manevreze pe Bunul Nostru Preshedinte s-o puna (evident, Prim Ministru) pe dna prof dr Udrea. Asta conspira Domnia Sa!
  • +4 (6 voturi)    
    Vai de noi (Luni, 15 decembrie 2008, 17:14)

    ADI [anonim]

    In toata tara asta nu gasim un premier mai iscusit? E jenant sa avem asa un premier. Nu a avut nici o initiativa nimic. Doar un ecou si atat. Isarescu de ce nu a fost contactat?
    • +2 (4 voturi)    
      De ce nu Isarescu? (Luni, 15 decembrie 2008, 19:55)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui ADI

      Pai pentru ca Isarescu nu i-ar lasa sa fure cat vor, de aia.

      Tu ce crezi ca astia (FSN) chiar vor binele tarii?!
      • +2 (4 voturi)    
        Bulshit (Marţi, 16 decembrie 2008, 0:03)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Pt. ca Isarescu are deja experienta plecarii de la BNR, si nu se mai risca a doua oara. Mai ales dupa ce si-a dat seama cat de greu e sa schimbi ceva din pozitia de premier.

        La BNR isi cunoaste parghiile, stie ca in urmatoarea perioada BNR va trebui sa joace brici criza, asa ca are toate motivele sa nu se duca premier.
  • 0 (4 voturi)    
    chiar nu vede nimeni? (Luni, 15 decembrie 2008, 17:30)

    ... [anonim]

    nu e chiar asa transparent? base vrea sa castige alegerile in 2009. nu putea face asta decat daca se disocia de PSD. l-a sunat pe stolo si i-a zis: ma ajuti taica sa castigam alegerile, ca sa fii in guvern nu e mare cacao. pe cand sa fii presedinte.... eheeeeeee.. alta manacare de peste. de aici se invarte lumea. si uite ca stolo zice ca nu vrea cu PSD la guvernare, iar el si base sunt niste eroi. si base castiga alegerile si ulterior da o imagine noua PDL.
    chiar nu vedeti ca fara aceasta miscare ... nimeni nu ar mai vota cu base?
  • +3 (7 voturi)    
    Abia astept sa votez impotriva PDL si a lui Base (Luni, 15 decembrie 2008, 17:32)

    Fost PDL-ist [anonim]

    Abia astept europarlamentarele si prezidentialele de la anul.
    Sa le dau cu votul meu peste bot tradatorilor de la PDL.
    Hua, nenorocitilor, ca altfel nu va pot spune.
    • +1 (5 voturi)    
      cu cine ? (Luni, 15 decembrie 2008, 18:02)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Fost PDL-ist

      Impotriva PDL ? OK . cu cineeeeeeeeeeeeeee?
      • -3 (3 voturi)    
        ....... (Luni, 15 decembrie 2008, 19:18)

        Masacru [utilizator] i-a raspuns lui ion

        cu PRM
    • 0 (0 voturi)    
      dupa razboi (Marţi, 16 decembrie 2008, 6:01)

      laura [anonim] i-a raspuns lui Fost PDL-ist

      multi viteji se-arata! unde-ai trait pana acum?
  • +1 (3 voturi)    
    Istoria se repeta (Luni, 15 decembrie 2008, 17:54)

    lasteugen [anonim]

    Din pacate cine nu invata lectia risca sa o repete. Ne miram ca am adus domnitor strain pe Ferdinand acu 100 de ani cand probabil circul era la fel ca si acum. Din pacate acum n-avem alternativa. Saraca Romanie si vai si amar de cei ce traiesc in ea!
    • +1 (1 vot)    
      alohaaaa! (Marţi, 16 decembrie 2008, 10:48)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui lasteugen

      care Ferdinand ? l-au adus miticii pe Carol I in 1867, dupa ce se saturasera de aerele de voda absolut ale lui Cuza! Ferdinand a fost rege dupa Carol I
  • +3 (5 voturi)    
    Graba strica treaba... (Luni, 15 decembrie 2008, 17:58)

    CCC [anonim]

    Sincer eu nu inteleg graba asta. Care-i graba de a avea orice guvern pe 22 dec? Eu nu vreau orice guvern, ca atunci poate mai bine ramanea tariceanu. Vreau cel mai bun guvern. Poate sa fie si la 1 ian. O vreau pe Macovei, il vreau pe Ionut Popescu, vreau pe cineva capabil sa miste ceva la sanatate, si pe cineva extrem de capabil sa rezilieze Bechtelul la transporturi. Asta am votat, asta vreau!
    • 0 (0 voturi)    
      Chiar nu pricepeti? (Luni, 15 decembrie 2008, 18:35)

      Portocala defectata [anonim] i-a raspuns lui CCC

      Sunt EI cu EI, NOI cu VOI (hai, mai cu viata si cei de la PSD)
      Nu e greu de demonstrat
      Dam doar timpul inapoi
      FSN iar ne-a lucrat:)
      • +1 (3 voturi)    
        ...... (Luni, 15 decembrie 2008, 19:23)

        Masacru [utilizator] i-a raspuns lui Portocala defectata

        ei cu ei, noi cu ei
        sa dam tara inapoi!

        pana si prm-ul (ala, pe care vi l-au prezentat comunistii ca va aduce la sapa de lemn) e mic copil pe langa "pricopseala" asta.

        apoi.. mai tineti minte ce-a spus vadim? in timpul campaniei electorale, taubman s-a intalnit cu geaona si basescu.
        voi trebuie sa fiti pocniti cu bata-n cap ca sa fiti convinsi ca aia-i bata.
        • +2 (2 voturi)    
          Da' tu? (Marţi, 16 decembrie 2008, 0:05)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Masacru

          Daca ai ajuns sa crezi ce zice Vadim. Nu l-ai auzit niciodata aberand verbal, in direct? Abia atunci iti dai seama ca omu' chiar e dus cu pluta.
    • -1 (3 voturi)    
      Sunt de acord (Luni, 15 decembrie 2008, 20:00)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui CCC

      Uite, astia in Austria au negociat 2 luni pana au gasit o formula de guvernare majoritara.
      La noi trebuie sa se faca repede ca sa se poata fura cat mai repede si cat mai mult.

      Marinarul s-a lins pe bot de votul meu pentru anul viitor.

      Pe oricine propune PNL, fiechiar si Varujan Vosganian, am sa-l votez cu ambele maini, ca tot mai onest o sa fie decat Base.
      N-avem nevoie de destepti shmecheri care sa ne joace pe degete si sa ne fure, mai bine unii mai prosti dar de incredere.
      • 0 (2 voturi)    
        Te uiti ce lasa in urma Vosganian? (Marţi, 16 decembrie 2008, 0:08)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui un roman

        El a avut pe mana si finantele si economia. Nu s-a facut mai nimic in infrastructura (se lauda ieri Oleanu cu mii de poduri la sate - un pod din ala fac eu singur intr-o zi, aia e investitie electorala, nu de infrastructura), s-a dus deficitul comercial la nivele aberante, din cauza slabei competitivitati a economiei, in ciuda fortei de munca inca ieftine, si deficitul bugetar peste 3%. Si s-a mai votat si magaria asta cu 50% cresteri de lefuri, asa, pe post de placinta inaugurala pt. noul guvern. Pe asta vrei sa-l votezi? Asta sau e hot, sau e prost. Altu' mai bun nu gasesti?
        • 0 (0 voturi)    
          alt propagandist! (Marţi, 16 decembrie 2008, 10:52)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui Eu

          cine a votat cresterea cu 50% a lefurilor aproape 400.000 de cadre didactice, Vosganian? nu cumva imbecilii (transpartinici) din Camera Deputatilor? incearca niste metode de manipulare mai finute, prietene!
  • +2 (6 voturi)    
    Imposibil (Luni, 15 decembrie 2008, 17:58)

    John [anonim]

    Pai nici n-avea cum sa fie Stolojan prim-ministru in aliantza asta. Desi i se pot reprosa multe (incepand cu functiile in visteria statului inainte de '89 si urmand apropierea de PSD/Iliescu de dupa) el ramane un tehnocrat.

    Alianta asta la putere, ca sa functioneze cat de cat, are nevoie de un om ca si solutia - imoral (aka politician uns cu toate alifiile). Si nici Boc nu pare 100% in aceasta descriere. Mai aproape pare un Hrebenciuc/Mitrea, sau o Udrea (si mai sunt vreo cativa de la ambele partide dar nu sunt fan politica sa-i stiu pe de rost).
  • -2 (4 voturi)    
    Imposibil (Luni, 15 decembrie 2008, 17:58)

    John [anonim]

    Pai nici n-avea cum sa fie Stolojan prim-ministru in aliantza asta. Desi i se pot reprosa multe (incepand cu functiile in visteria statului inainte de '89 si urmand apropierea de PSD/Iliescu de dupa) el ramane un tehnocrat.

    Alianta asta la putere, ca sa functioneze cat de cat, are nevoie de un om ca si solutia - imoral (aka politician uns cu toate alifiile). Si nici Boc nu pare 100% in aceasta descriere. Mai aproape pare un Hrebenciuc/Mitrea, sau o Udrea (si mai sunt vreo cativa de la ambele partide dar nu sunt fan politica sa-i stiu pe de rost).
  • -3 (5 voturi)    
    imi pare rau (Luni, 15 decembrie 2008, 18:03)

    amidona [anonim]

    imi pare rau de basescu. cred ca e singurul om politic la ora asta, cu viziune, inteligenta si preocupare pentru binele general. si cu cine are de-a face. cu o cardasie de ahtiati dupa functii care nu stiu cum sa anihileze mai eficient justitia si cu cativa onesti carora le pute viatza si prefera sa dea fuga la manastire.

    sustineti-l pe basescu, vin vremuri grele !
    • +2 (4 voturi)    
      Cred ca... (Luni, 15 decembrie 2008, 18:26)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui amidona

      ...sustinerea pe care o asteapta marinarul de la noi e cea tip suspensor, dupa cat arata ca-i pasa de tara asta!
    • +2 (6 voturi)    
      of doamne (Luni, 15 decembrie 2008, 18:29)

      etena [anonim] i-a raspuns lui amidona

      inca mai exista oameni pacaliti (ca sa nu zic manipulati) in asa hal de domnia sa, el presidente... =)) Ce tara de loseri!
    • +1 (3 voturi)    
      Naiva, naiva rau (Luni, 15 decembrie 2008, 20:02)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui amidona

      Bai oameni buni, pana nu-ti da in cap personal nu crezi ca nu e bun pentru tine?!

      Oameni atat de aerieni numai in Romania mai gasesti.
  • +3 (5 voturi)    
    rusine (Luni, 15 decembrie 2008, 18:35)

    pardailean si fausta invinsa [anonim]

    dupa cele intimplate azi, imi e rusine ca sint roman, ne-am dat in stamba din nou ca proasta-n tirg. (pentru a cita oara?)

    am senzatia ca pur si simplu "alesii" nostri sunt niste amatori care nu reusesc sa se ridice nu la pretentiile mele de votant, dar la demnitatea pe care o implica legea fundamentala a statului.

    eu unul refuz sa mai votez pina cind o sa am macar un profesionist pe liste.

    nu v-ati intrebat de ce vedem aceleasi persoane (de care mie unul mi s-a cam acrit) la tembelizor?
    pai tinerii aia de care povestea draga stolo, nu apar asa cind i se nazare dumisale, aia se cresc mai la oxbridge, mai la princeton, se scolesc cu grija sa duca mai departe ideologia partidului.
    eu nu am vazut nici un tinar in politica romaneasca. cu exceptia lui ponta care a invatat exact de la sursa.

    prin urmare, anunt solemn falimentul carierei mele de alegator.
    va pup si succesuri!
    (vorba unei alte tinere sperante a politicii romanesti).

    p.s. traiasca majestatea sa regele mihai I de romania in pace si onor!
    • +1 (1 vot)    
      O veste buna si una proasta... (Luni, 15 decembrie 2008, 19:20)

      PORTOCALA ZEMOASA [anonim] i-a raspuns lui pardailean si fausta invinsa

      Vestea proasta e ca nu se mai voteaza pe liste, asa ca degeaba astepti "un profesionist".

      Vestea buna e ca nu se mai voteaza pe liste.
  • 0 (6 voturi)    
    Stima nostra si mandria! (Luni, 15 decembrie 2008, 19:02)

    Stalinut [anonim]

    De vina pentru situatia asta sunt bineinteles petroliberalii si Patriciu! Ei l-au corupt pe Stolo sa-l intristeze pe Domnul Presedinte care a dovedit ca e puternic si nu a plans!
  • -2 (6 voturi)    
    ??????????????????? (Luni, 15 decembrie 2008, 19:08)

    LordG [anonim]

    Mi-e rusine cu imaginea presedintelui, mi-e rusine cu El,tot ce a sustinut inainte, a incalcat, dupa! Avem un presdinte apolitic? al tuturor romanilor? Toata campania a fost o tradre, o minciuna!! Au ajuns in parlament oameni datori, vanduti la cineva, obligati fata de cineva!; niste oameni cumparati dinainte!: indifernt de partid!; dovada:se poate alia orcine, poate deveni prieten oricine,... pentru ca trebuie sa intoarca favorurile initiale! nu are nimeni nici o ideie de doctrina, alea alea... Nu este unu care sa nu fie vandut!
    Macar cu imaginea pres. sa nu ne fie rusine in U E
    • +1 (7 voturi)    
      Asta este (Luni, 15 decembrie 2008, 20:05)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui LordG

      Aia din UE n-au discutat cu el niciodata, l-au preferat clar pe Tariceanu, si stiu ei de ce!
    • +3 (5 voturi)    
      Votul (Luni, 15 decembrie 2008, 20:44)

      IonCan [anonim] i-a raspuns lui LordG

      Asta a ales electoratul roman. PD-L, PSD, PNL ar vi vrut sa guverneze singure fara sa se alieze cu cineva ca sa aiba suportul necesar. In schimb electoratul a decis ca numai o coalitie sa poata avea o sustinere majoritara ... la fel cum ai votat tu cu PD-L, altcineva a votat cu PSD. Nu se numeste tradare, ci realitate/necesitate politica. Faptul ca formeaza guvern impreuna nu inseamna ca sunt prieteni, fi sigur ca o sa avem parte de o gramada de lupte interne intre PD-L si PSD.
  • +3 (5 voturi)    
    gradinita (Luni, 15 decembrie 2008, 19:46)

    olandezu [anonim]

    asta este. Niste oameni "mari", iresponsabili, care se joaca de-a politica. Groaznic!
  • 0 (6 voturi)    
    Vremuri grele (Luni, 15 decembrie 2008, 19:57)

    John [anonim]

    Imi venea acum sa le rad in nas celor care au votat cu PD-L si cu Basescu. Din pacate e de plans. Ne asteapta vremuri grele, si nu din cauza ca se vor prezenta mai putini la viitoarele alegeri (de parca le-ar pasa la careva), ci din cauza rezultatelor care vor decurge din 4 ani de guvernare...

    John
  • -1 (3 voturi)    
    Viitorul (Luni, 15 decembrie 2008, 21:46)

    Iorg [anonim]

    Stolojan va fi viitorul Presedinte al Romaniei veti vedea .
  • +4 (4 voturi)    
    de misie (Luni, 15 decembrie 2008, 23:00)

    panus petre [anonim]

    Explicati-mi si mie o chestiune: de ce sa te-ncurci cu postul de premier intr-o tara bananiera precum Romania unde toti fonfaii, gusatii si hotii au acces la fonctii in guvern cand ai mandatul de deputat la Parlamentul Europei - situatia lui Stolo!?
  • -5 (5 voturi)    
    15.12.2008-Eu consider ca in Romania a avut loc... (Marţi, 16 decembrie 2008, 0:13)

    Tzucky - Ioan TODIROAE (Timisesti) [anonim]

    Mie imi pare bine ca
    a renuntat Theodor Stolojan sa fie Prim-ministrul Romaniei si
    din motivele principale urmatoare:
    1. Romania ar fi avut un prim-ministru agent CIA,
    2. starea Dumnealui de sanatate.


    De aceea eu consider ca
    in Romania a avut loc o victorie
    a Uniunii Europene vs S.U.A.
  • +2 (4 voturi)    
    Sau a innebunit lumea ... (Marţi, 16 decembrie 2008, 0:17)

    Eu [anonim]

    ... sau tread-ul asta e propaganda curata.

    Era clar ca negocierile o sa fie dificile. Acu' cateva zile mai toti alegatorii lu' Base + PDL erau negri de suparare ca Base si PDL se aliaza cu PSD. Acu' ca s-a rupt, iar toata lumea ii injura ca nu s-au inteles.

    Ce nu pricep eu?

    Parerea mea e ca PSD, care are negociatori extrem de puternici, a intins prea tare coarda - a negociat guvernarea cu PDL pana a rupt-o. Asa ca acuma se reia toata tarasenia.

    S-ar putea ca PDL sa propuna pana la urma guvern minoritar, care sa treaca prin parlament doar pt. ca parlamentarii nu vor sa mai plateasca o campanie. Dar s-ar putea ca Base si PDL sa propuna un guvern atat de periculos pt. anumite interese, incat sa nu treaca, chiar daca asta o sa-i coste pe aia interesati de o sa-i usture buzunarul. Eu asta as face, ca sa fortez anticipate. Cu doua guverne cazute la vot in parlament, dupa ce nici un alt partid nu s-a aratat dispus sa faca o inteleger fair cu PDL, eu cred/sper sa se mai gandeasca o data lumea la ce se intampla de fapt, si sa aibe PDL suficient de multe scaune sa poata forma guvern cu UDMR si minoritatile, fara PSD sau PNL. Aia ar fi o solutie stabila si solida.

    Ce cred eu ca s-a intamplat: PSD a pastrat pentru la urma niste chestiuni critice, ca sa-i momeasca pe PDL sa inghita niste compromisuri toxice, dupa ce s-a pus la punct 95% din guvernare. Dar la care nu e dispus sa renunte. Cum Stolo nu e prost, n-avea de ce sa-si lege o piatra de gat. Nu cred ca Boc va fi mai prost. Asa ca eu zic ca exista sanse bune sa crape asocierea asta la guvernare dintre PSD si PDL. Si eu, daca se intampla asta, ma bucur.
    • 0 (0 voturi)    
      re: (Marţi, 16 decembrie 2008, 9:50)

      terka [anonim] i-a raspuns lui Eu

      de acord cu tine.
  • -1 (1 vot)    
    Cata naivitate pot avea unii? (Marţi, 16 decembrie 2008, 3:42)

    lupu' singuratic [anonim]

    Cea mai stupida si idioata explicatie posibila
    "Theodor Stolojan a demisionat pe fondul neintelegerilor din PD-L, tensiuni izbucnite intre fostii pedisti si peledisti pe tema impartirii functiilor"
    Credeti-o voi. Eu nu pot accepta asemenea ineptii. Bai fratilor suntei dusi? " Ca-i "om bolnav", 'labil etc.. Dar duminica seara cand au semnat parteneriatul Stolojan ce avea aur si deodata la apucat limbricii? Am impresia ca unora le picat "clacat" mintea. Pacat! Poate ar trebui sa le "clacheze" penelul pentru o vreme.
    Nu a fost si dansul la semnarea acelui parteneriat?
  • -1 (3 voturi)    
    politicinei marionete (Marţi, 16 decembrie 2008, 7:19)

    eudoxiu [anonim]

    Ce naivi sunteti.
    Mutarea lui Stolojan a fost demult stabilita de catre masoni. Cautati legatura intre politicieni si masonerie.
    • -2 (2 voturi)    
      ce treaba au masonii aici ? (Marţi, 16 decembrie 2008, 9:41)

      tavi [anonim] i-a raspuns lui eudoxiu

      Eu as cauta motivele retragerii lui Stolojan undeva mai aproape de noi. Chiar Base a afirmat ca Stolojan e o persoana santajabila. Gurile rele spun ca PSD-ul l-ar avea la mana cu ceva dosare urate de pe vremea Securitatii si ca ei l-au "convins" sa renunte.

      Sincer sa fiu nici Boc nu cred ca are zile multe ca premier. Nu m-ar mira ca PSD sa-si saboteze propria alianta si sa-i dea un vot de neincredere.

      Parerea mea este ca retragerea lui Stolo e o mutare indelung planificata de PSD, care urmareste sa il instaleze pe MItrea ca prim ministru. Masonii nu au nici o treaba.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Marţi, 16 decembrie 2008, 9:52)

      terka [anonim] i-a raspuns lui eudoxiu

      ... si eventual legatura cu extraterestrii !
  • -1 (1 vot)    
    Orice om (Marţi, 16 decembrie 2008, 7:35)

    Romanul [anonim]

    Orice om cu un minim bun simt, ar fi renuntat la conditiile puse de mafia comunist-fesenista ,aleasa de inteligentul popor roman.Plata alegerii ,pro comunism-fesenism , va incepe sa fie platita dureros pentru majoritatea romanilor incepand cu acest an.
  • -2 (2 voturi)    
    Draga Base ... (Marţi, 16 decembrie 2008, 8:15)

    Albu Zahar [utilizator]

    In discursul de ieri, Stolojan a spus ca se retrage pentru a face loc tinerilor din partid. Lucru trecut cu vederea si considerat o explicatie penibila.

    De fapt, aici este condensat motivul demisiei.
    Sambata in vizita fulger la PDL, Basescu a tinut un discurs dur. A spus ca sunt oameni in partid care nu au facut nimic si ... ca trebuie sa faca loc tinerilor.
    Lucru pe care Stolojan l-a afirmat sarcastic in motivul retragerii!

    Deci, motivul retragerii este Basescu.
    Asta ascunde motivatia penibila a lui Stolojan - "sa faca loc ... tinerilor".

    Draga Base, draga Stolo ... :( ... sunteti bolnavi rau de tot.
    • +1 (1 vot)    
      @ Albu Zahar, Draga Base... (Marţi, 16 decembrie 2008, 9:48)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Albu Zahar

      "In discursul de ieri, Stolojan a spus ca se retrage pentru a face loc tinerilor din partid. Lucru trecut cu vederea si considerat o explicatie penibila." Eroare de citare, nu in partid ci "la nivelurile de virf din politica" a a spus Stolojan ca vrea sa faca loc tinerilor.

      Stolojan nu a glumit niciodata cu lucruri serioase, cum a declarat cindva. Afirmatiile clare si scrisnite de acum ale lui Stolojan nu pareau sarcasmele unuia depasit de situatie ci, dimpotriva, o o declaratie de razboi la adresa politicienilor expirati care acum au negociat posturi si bugete, fara politici si fara mecanisme de control.

      Intrebarea este, impreuna cu cine vrea sa faca Stolojan loc tinerilor "generatiei tinere de politicieni ... in politica la nivelurile de vîrf"? Cu sau fara Basescu?
  • -1 (1 vot)    
    s-a spart gheatza... (Marţi, 16 decembrie 2008, 11:12)

    un cetatean [anonim]

    asa cum lumea s-a saturat de tariceanu, asa s-a saturat si de basescu....ar fi o catastrofa sa iasa din nou presedinte
  • +1 (1 vot)    
    Lipsa de caracter (Marţi, 16 decembrie 2008, 11:24)

    duduS [anonim]

    Prin retragerea asta rusinoasa, Stolojan este mort din punct de vedere politic, .
    Daca se stia santajabil sau cu probleme medicale, nu trebuia sa intre in fata, sa accepte nominalizare de candidat al PDL la postul de prim ministru, era foarte bine in linia secunda ca tehnician foarte bun.
    Daca nu i-a convenit intelegerile politice intre PSD si PD-L, sigur este indreptatit sa se retraga, dar trebuia sa spuna, ce nu-i convine, chiar daca terfeleste partidul, nu sa se ascunda in spatele explicatiilor penibile.
  • -1 (3 voturi)    
    nu mi place stolojan (Marţi, 16 decembrie 2008, 11:38)

    TAIFUN [utilizator]

    toate partidele gem de fosti nomenkleturisti e adevarat . insa aceste partide sint in plus infiltrate de interesse straine , gen masonerie . "aripa" stolojan e unul dintre exemplele eloquente . stolojan nu e curat . la pnl e viespar . gestul lui stolojan nu se explica intr un caz normal . e evident asta . e "curat" tradre ! cine , cum in detalii poate nu vom sti niciodata .
  • +2 (2 voturi)    
    dece aceleasi nume apar ca posibili...viitori...bl (Marţi, 16 decembrie 2008, 12:09)

    tito [anonim]

    Eu nu inteleg dece tot timpul cand este vorba ca unul sa fie ales pe o functie avem de ales intre Iliescu, Nastase, Basescu, Boc, Stolojan...ect. Acum pt aceasta functie nu sa gasit nici unul intro Romanie cu 23 de mil populatie decat aceasi fosti FSN-isti.......si voi toti de aici incercati sa gasiti solutii si rezolvari....mai baieti...NU EXISTA!!!!!
    In momentul de fata in Romania nu exista posibilitatea de schimbare si stiti dece??? Pt ca Aproape 23 mil de romani nu o vor nu din cauza personajelor ce o conduc.Nu sunteti de acord cu mine??uitativa la vecinii nostrii Ungurii(nu lea convenit de guvern si de trai, au iesit baietii in strada,ocazie cu care guvernul a schimbat foaia)Grecii...cel mai recent caz.
    PUTEREA MASELOR!!! Cu o floare nu o sa se faca primavara, asa si cu o gura nu o sa dispara un baron!
    Ma intreb unde este studentimea din Romania...as dori sa ii intreb pe studentii care vad acest mesaj, sunt multumiti cu ce au, cu ce traiesc, de viitorul ce ii asteapta in Romania???...motivul pt care amintesc de ei este faptul ca ei sunt viitorul tarii, ei au puterea si spiritul de a schimba total soarta Romaniei.
  • +1 (1 vot)    
    Citesc...si ma cutremur.... (Marţi, 16 decembrie 2008, 12:19)

    judex1 [anonim]

    Ca sa fie toata lumea fericita, se pare ca solutia este sa plece PDL in opozitie, iar PSD, impreuna cu PNL si UDMR, sa faca un guvern care sa asigure stabilitate, justitie sociala, civilizatie si prosperitate. De asemenea, Basescu sa nu mai candideze pentru un al doilea mandat. Nu-i asa ca v-ar place?
  • 0 (0 voturi)    
    greseli (Miercuri, 17 decembrie 2008, 11:29)

    BigRadu [anonim]

    Nea Bashe,
    Nominalizarea lui Stolojan s-a dovedit a doua nominalizare gresita, dupa cea a lui Tariceanu.
    Iar nominalizarea lui Boc este a treia.
    Cam multe greseli si toate sunt legate de primul ministru.
    Ca sa parafrazez un clasic in viata: Traiane: nici nu stii cat de mic incepi sa fii.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version