De ce voi merge la vot

de Claudiu Minea     Jeopardy
Joi, 27 noiembrie 2008, 10:50 Actualitate | Politic


Nu exista nici un candidat in colegiul meu pe care sa il votez din convingere. Iar diferente prea mari intre partide, chiar nu sunt. Mai mult, felul cum si-au plasat candidati anonimi in colegiile unde candideaza “greii” celorlalti ma duce cu gandul la o intelegere tacita. Asa ca de ce m-as chinui sa ma auto-conving ca unii sunt buni si ceilalti rai?

Exista totusi un motiv pentru care voi merge la vot: PENTRU A VOTA CONTRA BARONILOR. In cazul meu, contra lui Adrian Nastase. E sfatul meu pentru voi: mergeti la vot si votati contra baronilor, din orice partid ar fi ei.

Romania are nevoie de o noua clasa politica. Acest deziderat nu se poate indeplini la aceste alegeri. Prin urmare, nu e vorba de a alege intre bine si rau. Ci intre un rau mai mare si un rau mai mic. Pentru mine, e un motiv suficient sa merg la vot. Du-te si tu si arde-i pe baroni!

Citeste si comenteaza pe Jeopardy.



















1931 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Bravo, o initiativa laudabila! (Joi, 27 noiembrie 2008, 10:54)

    filo [anonim]

    Bine zis! Nepartinic!
    Succint si la obiect!
    De-am fi toti asa ar fi mielusei politicienii si chiar ar face treaba ca altfel ar stii ca nu mai pupa!
    • +3 (3 voturi)    
      . (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:20)

      Anathema [utilizator] i-a raspuns lui filo

      Nu cred ca ar fi mielusei deloc. Ei (marea majoritate) sunt interesati de fotoliile de parlamentar nu pentru a face ceea ce se presupune ca ar trebui sa faca, si nu pentru acel salariu, ci pentru a-si putea proteja "de la inaltime" interesele infecte. Daca am putea noi, alegatorii, sa le luam "jucariile" si sa ii constrangem sa isi faca treaba pentru care sunt alesi si nimic altceva (deci sa fie "mielusei", cum spui tu), nu ar mai fi interesati sa candideze in veci. Deci "parlamentar mielusel" - niciodata... Sau nu la noi... sau nu inca...
    • 0 (0 voturi)    
      Daca nu sunt baroni? (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:37)

      coins.ro [anonim] i-a raspuns lui filo

      La mine in colegiu nu vad niciun baron. Cu cine sa votez?

      La tine in colegiu vad ca este un baron? Cum alegi intre ceilalti?
      • 0 (0 voturi)    
        Cum alegi intre ceilalti ? (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:57)

        Nu PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui coins.ro

        daca nu stii cum sa alegi, poti sa faci un lucru simplu:
        Te uiti unde sunt ***CEI MAI MULTI (bogati, corupti, patati, lustrabili, jefuitori, latifundiari, mosieri, etc)
        Aici:
        http://axum1.wordpress.com/
        Se poate foarte usor poza cu tabloul complet dupa TOATE CRITERIILE, APLICATE TUTUROR LA FEL, PENTRU TOATE FAPTELE LOR SI PENTRU TOTI ULTIMII 18 ANI
      • +2 (2 voturi)    
        Mai bine nu votezi decat sa te obosesti anti-baron (Joi, 27 noiembrie 2008, 15:41)

        Observatorul [anonim] i-a raspuns lui coins.ro

        Exista un singur candidat decent, din cate stiu eu. Este Varujan Pambuccian, care poate fi votat din orice colegiu, fiind din partea minoritatii armene.

        Initial nu doream sa merg la vot, nu ma obosesc sa votez nici contra unor baroni locali. Insa mi-am amintit de Pambuccian, singurul om normal din parlament. Asa ca imi exersez uninominalul pe candidatura lui. Macar e focusat pe proiecte IT si vorbeste limbajul meu si al colegilor mei.

        Altfel nu recomand vreo alegere.
    • 0 (0 voturi)    
      hmm, suna bine si simplu (Joi, 27 noiembrie 2008, 17:33)

      tusnami [utilizator] i-a raspuns lui filo

      Sa il votam pe cel de care nu am auzit NIMIC? Genial! Partida roma, udmr, pc (doar pc) si prm se exclud da? Adica pe aia nu vad cine i-ar vota.
  • -4 (4 voturi)    
    hm (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:08)

    Oroles [utilizator]

    votând împotriva baronilor îi ajut pe cei care visează să ajungă baroni. În România nu există principii morale solide care derivă din creștinismul biblic ce este ignorat complet și total. Având și alte motive decât acesta....iată de ce eu nu voi merge la vot.
    • +4 (4 voturi)    
      deci... (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:39)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Oroles

      Deci o sa ii lasi pe vechii baroni sa devina si mai puternici. Iar cand principiile crestine isi vor face in sfarsit aparitia in politica locala, baronii de azi vor fi atat de sus in turnul lor de cristal si coruptie incat nimeni nu ii va mai putea da jos.

      Halal argument!
  • -7 (7 voturi)    
    baroni si slugoi (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:10)

    Ioan [anonim]

    Il prefer de 1000 de ori pe Adrian Nastase lui Adriean Videanu, de exemplu. Primul e un om rafinat, orice s-ar spune. Ultimul e doar un taranoi parvenit. E adevarat, Videanu nu va fi niciodata un baron, ci tot un slugoi, oricate milioane de euro ar avea...

    @ sper ca impotriva zeilor nu ai nimic...
    • +4 (4 voturi)    
      un argument (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:42)

      Toma N [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Atunci voteza-l pe "zeul" Nastase si plateste impozit suplimentar, asta in cazul in care muncesti. Daca nu te intereseaza partea cu impozitul, oricum nu conteza. Fiecare cu argumentele lui. Extazul in fata rafinamentului de tip Nastase nu inlocuieste contul din banca.
    • 0 (0 voturi)    
      O intrebare (Joi, 27 noiembrie 2008, 16:45)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Sa concluzionez ca iti plac arogantii? Care rafinamaent la Adelu nu prea inteleg.
  • +6 (6 voturi)    
    Corect. (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:13)

    Anathema [utilizator]

    Da, este un motiv pentru care ar merita sa mergem la vot. Mai bine pui stampila pe un anonim (care ar putea sa produca o surpriza placuta) decat pe un "consacrat" in ale demagogiei sau, mai grav, in ale "tunurilor" si furtisagurilor. E o utopie sa speri ca indivizii verosi si imorali care au populat pana acum Parlamentul isi vor schimba naravurile de dragul onor alegator.
    • 0 (0 voturi)    
      Hm... (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:25)

      Anathema [utilizator] i-a raspuns lui Anathema

      Ma intreb acum daca nu o fi, oare, o utopie si speranta ca "anonimii" votati (eventual) nu se vor matamorfoza dupa chipul si asemanarea "consacratilor"... Grea dilema... Poate, totusi, voi avea alte treburi duminica...
      • +2 (2 voturi)    
        Unii da alţii nu (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:54)

        aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Anathema

        E de aşteptat ca unii să devină şi ei baroni consacraţi, dar sunt şanse să avem şi surprize plăcute. Le vom tria la următoarele alegeri.
        Ar fi păcat să nu folosim mecanismele pe care le avem pentru a „darwiniza” puţin selecţia parlamentarilor.
  • +3 (3 voturi)    
    la vot (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:24)

    next [anonim]

    sa scapam de securistii lui felix si comunistii lui ilici!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Eu voi merge la munte ... (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:34)

    Bibicu [anonim]

    ... de acolo se vad altfel rezultatele ...

    Taves Bahtalo Romania!!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Idem (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:40)

      geta [anonim] i-a raspuns lui Bibicu

      Din pacate, voi exprima tot un vot negativ. Orice, mai putin PSD. Nu am convingerea ca fac bine, mi-e teama ca modelul baronului este usor de urmat si de ceilalti politicieni. Nu pot decat sa sper...
      • 0 (0 voturi)    
        PDL VA FACE PARTE DIN GUVERN (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:57)

        oracolul [anonim] i-a raspuns lui geta

        Oameni buni, stati linistiti si mergeti la vot. Basescu va desemna premier sustinut de PDL chiar daca PSD va obtine 45 procente din voturi .
  • 0 (2 voturi)    
    PSD: Mai bine pentru ***CEI MAI MULTI (Joi, 27 noiembrie 2008, 11:59)

    Nu PSD+PNL [anonim]

    PSD NU SUNT LA FEL, sunt:

    * CEI MAI MULTI * CEI MAI UNITI * CEI MAI BOGATI * CEI MAI BINE APARATI de parlament

    PSD+PNL+PC - Uniti din nou pentru prima oara de la revolutie - astazi, dupa 18 ani sunt :

    *** CEI MAI MULTI
    *** CEI MAI UNITI
    *** CEI MAI BOGATI
    *** CEI MAI BINE APARATI de parlament

    Din nou UNITI –
    Vor fura IMPREUNA mai mult decat au furat fiecare in parte timp de 18 ani


    CEI MAI MULTI CORUPTI

    ● PSD, partidul cu CEI MAI MULTI candidati cu dosare penale
    Lider absolut la toate categoriile dupa toate criteriile: PSD+PC
    Alegeri locale 2008
    “Lista neagra a candidatilor la presedintia Consiliilor Judetene””
    18 mai 2008
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-3034909-lista-neagra-candidatilor-presedintia-consiliilor-judetene.htm


    ● PSD+PNL, au CELE MAI MULTE dosare penale
    “Topul dosarelor penale, pe partide”
    Costel Oprea
    Romania Libera Joi, 26 Iulie 2007
    http://www.romanialibera.ro/a102036/topul-dosarelor-penale-pe-partide.html

    » PSD
    40 dosare – acte premergatoare,
    cercetare si urmarire penala, 5 trimise
    In instanTa

    » PC
    6 dosare de cercetare
    si urmarire penala, unul trimis In instanTa

    » PRM
    6 dosare de cercetare
    si urmarire penala
    » PNL
    3 dosare de cercetare penala, 3 In faza de acte premergatoare

    » UDMR
    3 dosare de cercetare si urmarire penala

    » PD
    3 dosare, 1 trimis In instanTa, 2 urmarire penala

    » PLD
    2 dosare, cercetare penala"
    • +2 (2 voturi)    
      statistica (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:20)

      gruia.comanescu [anonim] i-a raspuns lui Nu PSD+PNL

      conform statisticii PDL sunt cei mai albi. Problema e ca PNA-ul e sustinut de d-nul presedinte - un factor care poate face ca statistica sa nu corespunda realitatii.
      De acord PSD+PC= gasca de banditi.
      Ma indoiesc ca tot corectii s-au adunat la PDL.
      • +1 (1 vot)    
        Comisia Europeana lauda DNA :) (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:53)

        Nu PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui gruia.comanescu

        deci e clar ca Comisia Europeana ii protejeaza pe PDL-isti :)))

        Cred ca doar cineva care e PSD+PNL-ist poate spune asa ceva, dar "oficial" pana si PSD+PNL au renuntat sa mai spuna asta, ca se fac de ras

        PSD+PNL+PC sunt o gasca ORGANIZATA de banditi - prin comparatie PDL pur si simplu nici nu se poate apropia de ei.

        IMPORTANT insa nu e cine e imaculat sau nu, ci ce fac cele doua grupari in raport cu justitia.

        PSD fuge de justitie si la putere si in opozitie, iar impreuna cu PNL a reusit sa blocheze - cu exceptia DNA pe care l-au blocat partial - toate reformele initiate de Monica Macovei.

        Deci PSD+PNL sunt garantia ca justitie nu va fi in tara asta.

        PSD+PC+PNL NU SUNT LA FEL, sunt ***CEI MAI MULTI
        Aici:
        http://axum1.wordpress.com/
        Se poate vedea tabloul complet dupa TOATE CRITERIILE, APLICATE TUTUROR LA FEL, PENTRU TOATE FAPTELE LOR SI PENTRU TOTI ULTIMII 18 ANI
    • -1 (1 vot)    
      Baaaa, da' de vot uninominal ai auzit? (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:34)

      Tu nu propui nimic [anonim] i-a raspuns lui Nu PSD+PNL

      Baaaa, da' de vot uninominal ai auzit?

      Daca vrei sa faci pe desteptu' baga nume nu partide.

      Si, nu ne sufoca zi de zi cu "rezultatul" numaratorilor tale. Nu te prinzi ca nu serveste la nimic?

      Pomenesti de 74 de diverse dosare anonime din diverse partide. Tu de fapt ce propui?

      Nu propui nimic. Te crezi doar destept ca ai fost in stare sa numeri.

      Iesi cu nume! Ca nu o sa voteze nimeni in functie de numerele tale scoase din chiloti.
      • +1 (1 vot)    
        Incearca sa citesti (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:30)

        Nu PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui Tu nu propui nimic

        Legea UNINOMINALULUI.
        O sa vezi ca voturile celor care NU INTRA IN PARLAMENT pt. ca nu castiga 50% + 1
        Se duc toate LA PARTIDE

        Asa ca, voturile pierdute pt. un om pe care l-ai votat se duce la PARTIDUL LUI.

        Deci daca votezi PNL > aduci la putere PSD.

        Eu am propus sa vezi care sunt consecintele aducerii la putere a PSD.
  • 0 (0 voturi)    
    votul negativ (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:08)

    gruia comanescu [anonim]

    Nu-mi place ideea votului negativ. Faptul ca baronii sunt indiscutabil baieti rai nu inseamna ca ceilalti ar fi cu vre-un milimetru mai buni (chiar or fi ? ).
  • -2 (2 voturi)    
    cu cineeee?? (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:08)

    Hazard [anonim]

    Eu nu ma duc la vot. Nu am cu cine sa votez, domnule, nu am cu cine.... Si pe deasupra Romania ma fura in fiecare zi... Deci "wniE" Romaniei si candidatilor ei...
  • 0 (2 voturi)    
    Mai bine pentru ***CEI MAI MULTI (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:22)

    Nu PSD+PNL [anonim]

    PSD+PNL+PC NU SUNT LA FEL,
    sunt:

    * CEI MAI MULTI
    * CEI MAI UNITI
    * CEI MAI BOGATI
    * CEI MAI BINE APARATI
    de parlament

    UNITI din nou –
    Vor fura IMPREUNA mai mult decat au furat fiecare in parte timp de 18 ani

    CEI MAI MULTI BOGATI

    ● PSD+PC+PNL - CEI MAI MULŢI hiperbogaţi ai României se află în curtea PSD
    “Cei mai mulţi „hiperbogaţi” ai României se află în curtea PSD”
    Cotidianul, 30 Sep 2008
    http://www.cotidianul.ro/cei_mai_multi_hiperbogati_ai_romaniei_se_afla_in_curtea_psd-59707.html


    ● PSD+PC+PNL - CEI MAI BOGATI politicieni din Romania, in 2008
    “Topul celor mai bogaţi politicieni din România”
    Marti, 14 Octombrie 2008 10:49
    http://www.realitatea.net/topul-celor-mai-bogati-politicieni-din-romania_365836.html


    ● PSD+PC - CEI MAI BOGATI politicieni din Romania, in 2006
    „Top 10 - cei mai bogati politicieni din Romania”
    Hotnews, 28 februarie 2006
    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1188220-top-10-cei-mai-bogati-politicieni-din-romania.htm


    ● PSD are CEI MAI MULTI candidati milionari
    Lider absolut la toate categoriile, dupa toate criteriile (in toate timpurile): PSD+PC
    Alegeri parlamentare 2004
    PSD are cei mai multi candidati milionari
    “Evenimentul Zilei, Miercuri, 10 noiembrie 2004”
    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1251631-psd-are-cei-mai-multi-candidati-milionari.htm


    ● PSD+PNL+PC - CELE MAI MARI CONTURI
    Pe langa sumele uriase depuse in strainatate sau in tara, pe numele unor rude, alaturi de case si terenuri, averea politicienilor e colosala
    PARLAMENTARII DECLARA 1 MILIARD $. RESTUL?
    31-01-2006
    http://www.gardianul.ro/2006/01/31/dezvaluiri-c11/parlamentarii_declara_1_miliard_restul_-s73397.html
  • +1 (1 vot)    
    NU! (Joi, 27 noiembrie 2008, 12:57)

    ioana [anonim]

    Nu voi merge la vot pentru ca m-am saturat sa votez negativ, adica sa sustin pe cineva doar ca sa nu iasa altul mai rau ca el si pentru ca eu chiar cred ca votul reprezinta un act pe care-l faci din credinta sau sustinerea ideilor/solutiilor oferite de un candidat sau altul sau din dorinta de schibare reala, or in Romania ultimilor 70 de ani lucrurile s-au schimbat doar aparent, in esenta au ramas tot aceleasi ... Si m-am saturat de compromisuri ...si de compromisi....
    • 0 (0 voturi)    
      Da (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:18)

      ioand [anonim] i-a raspuns lui ioana

      Voi merge la vot pt. imi pasa si nu vreau sa fiu o lasa. Trebuie sa ma reprezinte cineva si acei care ma reprezinta sunt PD-L si BASESCU un Iuptator
      • 0 (0 voturi)    
        foarte bine faci... (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:42)

        ioana [anonim] i-a raspuns lui ioand

        ...ma bucur ca idealurile tale sunt reprezentate de PD-L si de presedintele Basescu.... Inseamna ca nu ai nicio problema, iar votul tau va fi unul facut din convigere, iar eu respect acest lucru... nu ma consider lasa ca nu merg, ma consider sincera.
        • 0 (0 voturi)    
          Sinceritate pe jumatate nu exista :) (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:57)

          NU PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui ioana

          Cine vrea cu adevarat "schimbare" nu poate sa nu fie suparat pe cei care s-au opus dintotdeauna schimbarii

          Cu atat mai mult cu cat s-au opus mai rau tocmai cand au vazut ca SE POATE in 2005 si 2006 sa se faca ceea ce ei niciodata n-au vrut.

          deci, nu te cred ... :)
          sorry.
          eu n-am vazut niciun sustinator PDL spunand sa nu voteze altii
          oare de ce?
          in schimb pot sa recunosc (dupa stil) o multime de sustinatori PSD+PNL care indeamna "pe altii" sa nu voteze
    • 0 (0 voturi)    
      NU PSD+PNL pentru ca sunt cei care au inghetat (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:34)

      NU Psd+Pnl [anonim] i-a raspuns lui ioana

      "schimbarea"

      Ioana
      cand lucrurile s-au schimbat - PSD+PNL au actionat imediat si au dat afara de la putere tocmai pe cei care le-au schimbat
      Inghetand orice schimbare

      daca nu gasit un om pt. care sa votezi poti sa votezi macar pt. ca PSD+PNL sa nu mai schimbe la loc schimbarea

      PSD+PC+PNL NU SUNT LA FEL, sunt ***CEI MAI MULTI
      Aici:
      http://axum1.wordpress.com/
  • +1 (1 vot)    
    ANTI-COMUNISM (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:15)

    Andrei Bucuresti [anonim]

    Voi vota cu candidatul de la PDL. Nu sunt sfinti dar consider ca sunt cei mai putin corupti.

    PSD+PC+PNL = Comunisti

    PSD= Au condus tara 15 ani si ce au facut? au furat tot, au vandut tot(gazele,energia electrica,fabricile), cum credeti ca 90% din PSD sunt posesori de o avere exorbitanta. NISTE BANDITI.

    VOTEZ CU PDL (candidatul care reprezinta acest partid) si va sugerez si voua domnilor si doamnelor sa votazi la fel.

    O zi buna.
  • +1 (1 vot)    
    americanii ne interzic să votăm!? (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:26)

    teca [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=gs0_aud_Mjk
  • 0 (0 voturi)    
    la ce bun ? (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:34)

    cristus [anonim]

    la ce bun ? Oricum, dupa 4 ani vor fi baronasi si daca mai prind inca un mandat ajung baroni cu acte in regula. Eu ma duc si-mi anulez votul (pun stampila pe toti). Macar asa stiu ca un buletin nu va fi furat.
    Cu cine sa votez, sincer ? Ma uitam la fetele lor de pe afisele electorale : imbuibati, parveniti, ignoranti sau chiar fete de semioligofreni, inexpresive. Asadar, ce sa aleg ? Ar mai ramane doamna din sectorul 2 care pozeaza plina de aur. Ar fi ea o solutiue ?
  • 0 (0 voturi)    
    Guvern PSD+PNL-IMPOSIBIL (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:43)

    cetatean [anonim]

    Deoarece Basescu va desemna premier de la PDL chiar daca PSD+PNL obtin 60 procente. Conforma Constitutiei, daca nici un partid nu are 50+1 procente presedintele desemneaza premier pe cine vrea.
    • 0 (0 voturi)    
      Guvern PSD+PNL e foarte posibil (Joi, 27 noiembrie 2008, 14:00)

      Nu PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui cetatean

      Pt. ca nimeni nu vrea sa se lege la cap cu un guvern subred pe criza economica

      Iar Basescu nu vrea sa plateasca altii oalelel sparte in locul PSD+PNL in ultimii 2 ani
      asa cum a platit PNTCD iar dupa ce a reparat haosul lasat de PDSR, PNTCD-ul a fost zburat de la putere,

      Exact cum au zburat PDL-ul in 2007 dupa ce si-a facut treaba si a integrat Romania in UE.

      la fel ar face PSD+PNL si acum, fara niciun scrupul, imediat ce efectele crizei ar fi inlaturate

      PNL la putere trage dupa el PSD - si invers - oricare ar fi conditiile, asa cum au facut si pana acum
  • 0 (0 voturi)    
    DEMOCRATIE ORIGINALA (Joi, 27 noiembrie 2008, 13:50)

    mihai [anonim]

    Democratia PSD=Cleptocratie(Nasase),Gerontocratie(Iliescu).Part
    idoctatie(Gioana-externe),Clientocratie(Hrebeciuc),Parentocratie(fam.Sarbu
    ),Meritocratie(Diaconescu).
  • 0 (0 voturi)    
    Inca o incercare de dezinformare ! (Joi, 27 noiembrie 2008, 14:16)

    martin [anonim]

    Acest domn Claudiu Minea lanseaza o nua incercare da aiurire a electoratului, in sens de a propune un vot in aparenta depolitizat ,avand ca acoperire chemarea de a nu vota baronii in frunte cu Nastase.
    Sensul ascuns al mesajului este sa nu se voteze partide, desi tara trebuie guvernata. Asa ca eu cred ca autorul ataca tot ce ii deranjeaza pe partizanii neschimbarii si stiti bine cine sunt !
  • 0 (0 voturi)    
    se ascund bine (Joi, 27 noiembrie 2008, 14:40)

    anacronicus [anonim]

    Doar au schimbat putin regulile, sistemul actual de nominal e impredictibil pentru cei ce nu iau 50%+1. Adica majoritatea va fi aleasa tot ca inainte - partidul decide.

    De ce:
    nu sunt independenti pe liste ?
    nu gasesti informatii reale despre candidati, cv, opinii ale altora, traseu?Ca sa votezi poza fabricata de ei.

    Iar candidatii de propusi de partide probabil ca sunt controlabili/santajabili. Altfel nu ar servi interesele acelui partid si de fapt, in spate a 'baronimii' care n-are culoare politica.

    Oricum merg la vot fiindca vreau sa decid eu pentru mine nu altii. Si contrar perceptiei generale, votul e un drept personal si nu o favoare facuta candidatilor. Ce ati face daca ar avea drept de vot numai insul cu jeep si viloi? N-ati sari in sus: "de ce sa decida el pentru mine"?
  • 0 (0 voturi)    
    LA VOT OAMENI BUNI, VOTUL VOSTRU CONTEAZA!!! (Joi, 27 noiembrie 2008, 14:51)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    nu stati acasa si lamentati-va ca toti sunt la fel! alege tu pe cel care iti place mai mult, mai apropiat de nazuintele tale ca cetatean al acestei tari! oameni ca voiculescu, nastase, iliescu, hrebenciuc, nu au voie sa conduca o tara europeana ca romania. locul lor este in puscarie!!! iesiti la vot si votati cu inima pentru romania!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version