Geoana se gandeste la amnistie fiscala pentru cei ce-si aduc averile in legalitate

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 14 noiembrie 2008, 14:46 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, Mircea Geoana, a declarat, vineri, in cadrul unei intalniri cu studentii Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir, ca social-democratii analizeaza posibilitatea introducerii, dupa alegeri, a unei amnistii fiscale limitate pentru cei ce-si aduc veniturile in legalitate, informeaza Mediafax.

Geoana a mai spus ca, pentru evitarea efectelor crizei financiare mondiale, nu este suficient un simplu plan anti-criza, ci este nevoie de "un adevarat big-bang", format din stimularea economiei pe termen scurt, investitii guvernamentale masive si o ampla reforma a statului.

Liderul PSD a vorbit, pe marginea acestui plan, despre intentia PSD de a subventiona dobanda pentru creditele IMM-urilor, de a elimina impozitul pe dobanda bancara pentru persoanele fizice si IMM-uri si de a garanta in totalitate depozitele bancare ale populatiei.

Geoana a precizat ca daca PSD va ajunge la guvernare va propune majorarea salariului minim pe economie la 1.000 lei, cresterea burselor la nivelul salariului minim, acordarea unei alocatii de 200 lei pana la varsta de 18 ani si majorarea pensiilor, pana la corelarea lor cu cosul minim de consum si salariul minim garantat.

Liderul PSD a vorbit si despre intentia de a reforma statul, el mentionand ca PSD doreste sa organizeze, in al treilea an al unei eventuale guvernari social-democrate, un referendum pentru modificarea Constitutiei.

De asemenea, Geoana a spus ca PSD va initia, daca va ajunge la guvernare, un pact intre toate partidele, pentru depolitizarea justitiei si administratiei publice.



















1940 vizualizari

  • +10 (10 voturi)    
    Asta suna a invitatie la relaxare (Vineri, 14 noiembrie 2008, 14:53)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    pentru hotii inca nelegati, adica "spune ce-ai furat ca al tau ramane, numai s-o stim si noi..."

    Halal !

    E o strategie buna de campanie sa promiti hotilor ca ii scapi de (ipoteticele) pedepse ... La cati hoti a produs sau promovat PSD-ul, era de asteptat sa le mai dea o gura de oxigen, ca sa aiba cine-i vota ...
    • -8 (8 voturi)    
      practica uzuala in state civilizate (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:05)

      nufarul alb [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      mai informeaza-te internaut-ule si ai sa afli ca acest tip de decizii au fost luate de state civilizate din lumea asta: germania, italia, franta, sua ...
      dar deh, este campanie si atunci ce ti-ai zis tu: hai coana Leonido si noi la revolutie ??? !!!
      • +4 (4 voturi)    
        noi nu suntem civilizati (Vineri, 14 noiembrie 2008, 16:41)

        la naiba [anonim] i-a raspuns lui nufarul alb

        daca aia iertati de manareli si spalari de bani sunt obligati sa se retraga din viata politica si in general din orice afaceri cu statul roman atunci as fi de acord. Dar nu vor face decat sa ierte niste hoti care nu uita niciodata cum au facut bani si care vor continua pana le pune cineva 4 scanduri.
      • 0 (0 voturi)    
        Hai ca esti haios... (Luni, 17 noiembrie 2008, 9:55)

        abramburel [anonim] i-a raspuns lui nufarul alb

        Te referi la statele civilizate Gabon, Namibia si Congo?
        Pai pe acelasi principiu hotii de masini sa recunoasca fapta si sa ramana cu masinile furate.
        Nu ar fi mult mai corect si civilizat (dar se pare ca pentru unii termenul asta are alte intelesuri) sa ii gaseasca pe respectivii si sa le confiste averile? Ar descuraja pe altii si ar mai aduce si niste bani la buget.
        In tarile cu adevarat civilizate daca apari cu Porsche in cartier a doua zi te viziteaza fiscul sa te intrebe de sanatate.
  • +6 (6 voturi)    
    re: Amnistie averi (Vineri, 14 noiembrie 2008, 14:55)

    unroman [anonim]

    Asa ceva nu credeam ca se poate intampla, sa se aduca in legalitate averile ilegale.
    Aia cu depolitizarea justitiei e un alt pact de 'neagresiune' reciproca.
    Inventivi PSD-istii :-)
    • +2 (2 voturi)    
      si off-shoruri la Dabuleni (Vineri, 14 noiembrie 2008, 19:16)

      Cocolino`n Sange [anonim] i-a raspuns lui unroman

      cand face? Ca sa nu plece lichiditatile legalizate in alte tari, nu de alta. Asta da politica redistributiva si stat activ, sa-i pui in legalitate pe ciorditori.
  • +7 (7 voturi)    
    vorbe goale (Vineri, 14 noiembrie 2008, 14:58)

    oilman_nv [anonim]

    Chiar pentru Geoana, care e departe de a fi un geniu si cu atit mai mult departe de a intelege chiar principii elementare de economie, ar trebui sa fie simplu de inteles ca marirea salariului minim va atrage automat marirea si altor salarii - deci cum declara in acelasi context ca 'nu va majora salariile' dar 'va mari salariul minim pe economie la 1000' ?
  • +6 (6 voturi)    
    Furati cat mai aveti timp (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:01)

    Alias [anonim]

    Ca nu veti pati nimic!
    • -8 (8 voturi)    
      adica PDL-isti furati cat mai aveti timp ... (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:37)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Alias

      pentru ca in tara asta HOTII PDL-ul si BAsescu strica HOTII ...
      • +4 (4 voturi)    
        PSD-istii NU SUNT LA FEL - sunt ***CEI MAI MULTI (Vineri, 14 noiembrie 2008, 16:28)

        '84 PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui aa

        ● CEI MAI MULŢI hiperbogati ai Romaniei se află in curtea PSD
        “Cei mai multi "hiperbogati" ai Romaniei se află in curtea PSD"
        Cotidianul, 30 Sep 2008
        http://www.cotidianul.ro/cei_mai_multi_hiperbogati_ai_romaniei_se_afla_in_curtea_psd-59707.html

        ● PSD+PC, partidul cu CELE MAI MULTE televiziuni
        Miliardarii Capitalului sunt mai miliardari decat cei ai Adevarului
        Iulian Comanescu, 13 Octombrie 2008
        http://comanescu.hotnews.ro/miliardarii-capitalului-sunt-mai-miliardari-decat-cei-ai-adevarului.html

        ● PSD si PNL au CELE MAI MULTE dosare penale
        “Topul dosarelor penale, pe partide"
        Costel Oprea
        Romania Libera Joi, 26 Iulie 2007
        http://www.romanialibera.ro/a102036/topul-dosarelor-penale-pe-partide.html

        ● Top 2006: PSD, partidul cu CEI MAI MULTi lustrabili salvati TOTI de Bogdan Olteanu
        Primii 100 de lustrabili
        EVZ, 27 Aprilie 2006
        Mihail Bumbes, Mihai Burcea
        http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/614999/Primii-100-de-lustrabili/

        ● PSD, partidul cu CEI MAI MULTI CANDIDATI selectati dupa grade de rudenie sau influenta
        “Toptanul candidatilor"
        21 Oct 2008
        http://www.cotidianul.ro/toptanul_candidatilor-61803.html

        ● Top 2006: PSD, partidul cu CELE MAI MULTE bijuterii
        Declaratii de avere 2006
        Topul partidelor in functie de valoarea bijuteriilor declarate
        http://www.newscafe.ro/content/view/7330/54/
  • +4 (4 voturi)    
    a dat cu stangu'n dreptu' (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:05)

    danzigk [utilizator]

    nu prea inteleg ce a vrut sa spuna "prostanacu":
    "Geoana a precizat ca solutia pentru depasirea crizei nu consta in majorarea salariilor, cum propune actualul Guvern, el subliniind ca PSD va impune, daca va ajunge la guvernare, majorarea salariului minim pe economie la 1000 lei, cresterea burselor la nivelul salariului minim, acordarea unei alocatii de 200 lei pana la varsta de 18 ani si majorarea pensiilor, pana la corelarea lor cu cosul minim de consum si salariul minim garantat."

    cum adica NU MAJORAREA asa cum zic aia... ci majorarea propusa de noi...
  • +5 (7 voturi)    
    ma animalule (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:05)

    ekek [utilizator]

    de ce sa scutesti de impozit pe aia care lucreaza la negru?
    adica aia de muncesc corect si au afaceri care aduc legal bani la buget or sa ramana cei care duc greul?
    pai asa de ce nu trec toti la negru, ca dupa sa beneficieze de reduceri de impozit?
    adica dupa ce ca abia a inceput si la noi sa se miste un pic treaba cu cota unica de impozitare, voi tot in aia de duc greul vreti sa dati?

    cat despre marirea salariilor (cu care desi nu sunt de acord) nici sa nu deschizi gura. voi mareati pensiile, ceea ce e si mai rau. macar salariatul ala mai produce ceva. dar asa sunteti voi, dupa ce ca nu va duce capul, nu va alegeti nici consilieri de doamne-ajuta. de la o declaratie la alta schimbati radical planul, parca ati fi oi pe marginea prapastiei.
    imi aduc aminte cand aruncati cu mariri in stanga si in dreapta.. atunci era bine, ca aveati voi puterea de decizie.. cred ca daca erati voi acum (bine ca nu sunteti) era toata tara o in sarbatoare, cu mariri de 50% la TOTI bugetarii si 80% la parlamentari.

    sper sa scapam de voi, incet incet, incepand cu alegerile astea.
    suna fara suflet, dar pana la urma batranii pe care va bazati voi se imputineaza de la an la an, si cu astia tinerii, care aduc bani la buget, nu va mai merge asa usor. voi nu o sa mergeti decat in jos. din pacate cam incet pentru gustul meu, dar macar stau linistit, ca vi se taie macaroana in curand.

    hai pa, ca ma enervez iar, si e vineri azi.{
    • -9 (9 voturi)    
      aduci in legalitate economia subterana (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:33)

      aa [anonim] i-a raspuns lui ekek

      In UE cel mai recent caz e cel al Italiei din 2003 unde au fost amnistiati atunci intr-o singura etapa ~ 8 miliarde de euro.
      Germania,Spania,Franta,Portugalia si SUA au apelat si ele la asemenea masuri.
      Sunt niste masuri normale pentru a micsora efectele economiei subterane existente in toate statele. Ca de obicei PSD-ul aduce solutii si nu circul basescian si gluma lui de partid PDL.

      legat de pensionari - ai beneficiat de pe urma contributiilor lor si ale altora probabil acum ar trebui trimisi undeva si inchisi sa moara de foame.

      PDL si PNL implicit Traian Basescu vanzatorul de flote si sustinatorul rasismului ("tiganca imputita" ; si alte declaratii in care a neglijat evreii)sunt doar izvoare de cearta si demagogie iar imaginea de tineret care nu voteaza cu PSD-ul :) e o gluma proasta ; da probabil cei intre 10-14 ani prefera PDL pentru circ si pentru ca nu au mintea coapta dupa 14 deja incepi sa devii constient de cine face doar circ aka PDL si cine construieste ceva ,adica PSD.
      • +6 (6 voturi)    
        Mare adevar graiesti matale! (Vineri, 14 noiembrie 2008, 16:02)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui aa

        PSD-ul a avut intotdeauna "solutii concrete" pentru hotii din partidul lor (nu e nevoie sa amintesc aici tot felul delegi pe are si le-au facut cu dedicatie si muuuulte, mult prea multe alte magarii). Era de asteptat ca partidul cu cei mai mari si mai multi hoti sa vina cu astfel de solutii, iarasi, concrete.

        Cat despre circ, sa nu uitam ca PSD-ul este partidul care a mentinut acest circ, prin sustinerea guvernului Tariceanu. Fara PSD, circul nu avea cum sa existe. Asa dar si prin urmare, PSD si circul sunt la guvernare! Mana in mana...

        Si nu uita: Basescu, vanzatorul de flote, este acum presedinte numai pentru ca PSD-ul a fost frate cu hotii si sinonim cu hotia si numai pentru ca PSD-ul a luptat asa "mult si tare" cu coruptia, prinzand si pedepsind cei mai multi corupti pe metru patrat. La mai mare!
    • +2 (2 voturi)    
      Corect (Vineri, 14 noiembrie 2008, 17:05)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui ekek

      in mare parte sunt de acord cu tine. Ziceai "voi mareati pensiile, ceea ce e si mai rau"- nu sunt de acord cu tine. Corect in opinia ta ar fi trebuit sa fie ca la batrani sa le taie pensiile de tot, ca daca nu produc nimic sa nici nu manance. Ce daca tie ti-au dat viata patinti tai. Sa moara daca nu mai pot munci si nu te mai pot sustine.
      • 0 (0 voturi)    
        incorect (Duminică, 16 noiembrie 2008, 10:09)

        Razvan Marin [utilizator] i-a raspuns lui liviu

        cred ca ekek vorbea din punct de vedere economic cand se refereala la pensii si are perfecta dreptate. Este absolut ilogic sa maresti pensiile in primul rand si nu salariile. Exagerearea ta nu este in masura sa justifice nimic. Exista intr-adevar o discrepanta la nivelul pensiilor si doar aceea trebuia intr-adevar corectata referitaor la cele extrem de mici. In rest sa ma ierte cel de sus, da cunosc persoane cu pensii de 1000 de euro, si nu au produs absolut dar absolut nimic la viatza lor. Si sunt multi si vor vota PSD. Pentru ce sa ii respect Liviu? pentru ca vor "avea grija" de viitorul meu? Cu riscul ca unii sa considere ca ma contrazic, consider ca si gogomania cu 1000 ron salariul minim este alta ineptie nesustenabila care nu va face decat sa creasca munca la negru. Tariceanu si Geoana incep sa semene din ce in ce mai mult prin multitudinea de afirmatii fara pic de baza si contradictorii. In ultima vreme am devenit din ce in ce mai pesimist in ceea ce priveste sansa Romaniei de a ajunge putin mai bine. Privind la cat se chinuie oamenii astia sa ajunga la putere realizez ca ciolanul mai are ceva carne pe el, deci o baza de plecare ar mai fi fost dar... nu-i nimic economia va dudui si salariile/pensiile vor creste caci vorba aceea FMI-ul abia asteapta sa ne finanteze! Deschideti ochii oameni buni! dobanda bate la usa... si ghici cine o plateste?
  • +3 (5 voturi)    
    serios? (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:08)

    Claudiu [anonim]

    Dl Geoana gandeste? Asta e ceva nou, cred ca dl Iliescu isi va pune cenusa in cap pentru ca l-a subestimat si l-a facut prostanac...
    • +2 (2 voturi)    
      supraestimat (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:34)

      ha [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Probabil ai vrut sa spui ca l-a supraestimat cand l-a facut prostanac.
      • +1 (1 vot)    
        cred ca da... (Vineri, 14 noiembrie 2008, 16:51)

        Claudiu [anonim] i-a raspuns lui ha

        ha: Cred ca ai dreptate...
  • +3 (3 voturi)    
    amnistia tutulor (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:11)

    Alias [anonim]

    imi aduc aminte ca doar ceausescu-pace amnistia cand era reales. atunci nu exista infractiune economica (in afara de vreo doi bisnitari si baietii de la 'aport'), asa ca erau amnistiati borfasii si cremenalii.
    oare cine-i sufla lui Mircica? hehe.
  • +3 (3 voturi)    
    In legalitate (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:15)

    coyot [anonim]

    Nici un guvern nu a fost in stare sa duca o politica de intrare in legalitate a ilegalitatilor. De exemplu in anumite domenii (constructii) firme care pe cartea de munca scriu salariu minim pe economie 600 Ron economie iar in realitate dau 1000 - 1200 Ron. Sa dea o lege prin care sa stipuleze clar in cutare domeniu nu poti da mai putin de ......
    Da cum sa-i duca mintea cand ei insisi au firme care fac lucru asta.
  • +6 (6 voturi)    
    legalizarea furtului (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:21)

    mozzy [anonim]

    prostanacul ar trebui sa propuna legalizarea furtului, nu numai legalizarea averilor obtinute prin furt.

    iar faza cu depolitizarea justitiei.. ha ha... e o gluma buna din partea lui. adica psd-ul care incearca orice ca sa-si scape hotii si coruptii o sa depolitizeze justitia, adica imediat dupa alegeri baga juma de partid dupa gratii. astea-s bancuri cu prostanacul...
  • +5 (5 voturi)    
    GEOANA LEGALIZEAZA HOTIA (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:26)

    cristi [anonim]

    Dupa ce ani de-a randul PSD-ul si protejat clientela politica si a ajutat-o sa cupere toata industria creeata in 50 de ani de comunism, acum vrea sa legalizeze ce s-a furat pana acum. E ca si cum am spune pana azi am fost hot, iar de azi ma fac om cinsit.
    Justitia nu are de ce sa o depolitizeze pentru ca legal este depolitizata prin lege. Constitutia garanteaza separarea puterilor in stat. Cand toti hoti din partide vor fi inchisi atunci eu zic ca se depolitizeaza justitia. Nu e nevoie de un pact sau de o lege e nevoie de aplicarea ei
  • +2 (2 voturi)    
    Trebuie reformata clasa politica (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:28)

    Jad [anonim]

    si asta rapid
    • -4 (4 voturi)    
      reforma trebuie inceputa de la monstrul Basescu (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:49)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Jad

      el e cauza inapoierii Romaniei in 8 ani cat a fost la guvernare nu a facut de cat rau si circ. 1996-2000
      si 2004-2008
      • +2 (2 voturi)    
        Reforma trebuie sa inceapa cu ***CEI MAI MULTI (Vineri, 14 noiembrie 2008, 16:32)

        '84 PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui aa

        ● Top 2006: PSD, partidul cu CEI MAI MULTI lustrabili toti salvati de Bogdan Olteanu
        Primii 100 de lustrabili
        EVZ, 27 Aprilie 2006
        Mihail Bumbes, Mihai Burcea
        http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/614999/Primii-100-de-lustrabili/

        ● CEI MAI MULŢI hiperbogati ai Romaniei se află in curtea PSD
        “Cei mai multi "hiperbogati" ai Romaniei se află in curtea PSD"
        Cotidianul, 30 Sep 2008
        http://www.cotidianul.ro/cei_mai_multi_hiperbogati_ai_romaniei_se_afla_in_curtea_psd-59707.html

        ● PSD si PNL au CELE MAI MULTE dosare penale
        “Topul dosarelor penale, pe partide"
        Costel Oprea
        Romania Libera Joi, 26 Iulie 2007
        http://www.romanialibera.ro/a102036/topul-dosarelor-penale-pe-partide.html

        ● PSD, partidul cu CELE MAI MULTE terenuri agricole
        "PSD - partidul terenurilor agricole, PNL - partidul intravilanului"
        07 feb 2006
        http://www2.hotnews.ro/articol_42306-PSD-par tidul-terenurilor-agricole-PNL-partidul-intravilan ului.htm

        ● PSD, partidul care primeste CEI MAI MULŢI bani pentru alegeri de la guvernul PNL
        “Guvernul alocă 1,3 miliarde de lei pentru cheltuieli curente şi de capital la peste 2000 de primării”
        http://www.mediafax.ro/politic/guvernul-aloca-1-3-miliarde-de-lei-pentru-cheltuieli-curente-si-de-capital-la-peste-2000-de-primarii.html?1687;3335048
      • +3 (3 voturi)    
        Ba pardon! (Vineri, 14 noiembrie 2008, 20:35)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui aa

        2006-2008 a fost PSD la guvernare...
  • +4 (4 voturi)    
    Tamara (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:44)

    TUDOR [anonim]

    Si uita asa matusica Tamara trece in legalitate.si cu putin noroc poate si Dinu Costache Patriciu
  • +4 (4 voturi)    
    In sfarsit!... (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:46)

    Alius [anonim]

    Nastase si Mazare pot sa-si aduca linistiti milioanele de prin bancile din Cipru, Elvetia etc etc...Traiasca Matusa Tamara si nepotii ei!
  • +1 (1 vot)    
    domnu' geona (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:50)

    mim [anonim]

    sa dea si ei acolo un 10% din ce declara ca nu cred sa se opuna ca doar stiu cum i-au produs si ei....
  • +2 (2 voturi)    
    Prostanacul e si hot (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:55)

    FLORIN [anonim]

    L-au pacalit Nastase si acolitii sa iasa cu faza asta. Coruptii vor sa fie legalizati acum.
  • -1 (3 voturi)    
    Pentru documentare (Vineri, 14 noiembrie 2008, 15:57)

    waterboy [anonim]

    E primul comentariul care-l pun pe hotnews dar ma simt obligat sa fac asta cand vad ca multi de aici habar n-au ce inseamna amnistia fiscala. Pentru documentare intrati pe site-ul(pentru acest gen de masuri in Germania):
    http://www.germanlawjournal.com/article.php?id=409
    Deasemenea puteti cauta pe google articole legate de fiscal amnesty. Inainte sa va dati cu parerea documentati-va.

    P.S. Sunt curios sa vad cum se aduna voturile negative pentru acest post, ca deh daca gandesti putin si ajungi la o alta concluzie si nu zbieri ca oaia: "JOS PSD-ul!!!", inseamna ca nu e bine.
    • +3 (3 voturi)    
      Tot pentru documentare... (Vineri, 14 noiembrie 2008, 19:59)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui waterboy

      Pisi mic, ca mai in toate, Romania nu este Jermania. Doar iti reamintesc ca, in general, cam mai tot ce s-a facut pana acum (in special in materie de legislatie), s-a facut NUMAI ca sa aduca beneficii clasei politice.

      Acu' daca tu vii si-mi spui ca PSD-ul, partidul hot numarul 1 in tara asta, vine cu o lege care sa fie benefica pentru altii si nu pentru hotii lor, ori esti naiv, ori prostanac. Ori amandoua.

      Imi pare rau, dar nu am sa-ti dau un link pentru documentare, dar totusi poate iei "istoria" ultimilor 18 ani si o sa ai numai exemple de genul asta. Mai lasa exemplele cu alte tari, cand stim bine ca Romania este si va fi intotdeauna "originala". In tarile enumerate de tine, totusi s-au bagat niste politicieni la parnaie, s-au incheiat niste cariere politice in urma unor dezvaluiri facute de presa etc... La noi, cu cat mai tare esti "dezvaluit", cu atat mai mult succes ai. Asa ca las-o moale, ca macane tare...
  • +1 (1 vot)    
    actualii guvernanti sunt un dezastru (Vineri, 14 noiembrie 2008, 16:37)

    Razvan_M [utilizator]

    Si Goe...Geoana si Tariceanu se comporta precum doua persoane irationale, precum doua papusi dezarticulate in bataia vantului. Guvernarea PSD-PNL care conduce tara de 2 ani de zile ne dovedeste cu constanta si monotonie ca-i complet pe langa, ca n-are solutii de management rational al Romaniei.
    Sa memoram ultimii ani: guvern minoritar de 20% votat si mentinut in Parlament de un partid care are 40%, dar care nu indrazneste sa ia conducerea pe fata, desi ii este la indemana. PNL si PSD au dovedit ca pot colabora foarte bine la furtisaguri, iar sefii PNL s-au dovedit niste papusi docile si supuse in mainile PSD.
    In timp ce anul trecut se vorbea despre criza financiara de proportii, la noi partidele aflate la guvernare au angajat Romania la cheltuieli de peste 10 miliarde euro anual pentru a creste pensiile, bani care nu au acoperire din bugetul de pensii. Anul acesta au urmat mariri substantiale de salarii in toate sectoarele bugetare si cresteri de cheltuieli neinvestitionale. S-au cheltuit bani seriosi cu constructia de garduri, toalete, case de vacanta, masini de lux... S-au furat sume imense de bani de catre clientela politica fie direct, fie sub forma de comisioane.

    Criza financiara care a lovit deja Romania s-ar putea sa fie cel mai dur eveniment de acest fel pe care l-am trait multi dintre noi. Si tot ce poate nascoci "marele" Geoana este sa-si legalizeze furtisagurile, sa-si amnistieze complicii! Tovarasu', pai astea sunt deja obiceiul pamantului! Tariceanu ce zice? Probabil ca o sa roseasca precum o /care aude ca se va legaliza prostitutia...

    Sper ca de data asta sa iesim cat mai multi dintre noi la vot si sa ne spunem parerea cu stampila in mana...
  • +2 (2 voturi)    
    Doamne pazeste-ne! (Vineri, 14 noiembrie 2008, 17:10)

    me [anonim]

    Lasand la o parte amnistia, fraza urmatoare e halucinanta:

    "Geoana a precizat ca solutia pentru depasirea crizei nu consta in majorarea salariilor, cum propune actualul Guvern, el subliniind ca PSD va impune, daca va ajunge la guvernare, majorarea salariului minim pe economie la 1.000 lei, cresterea burselor la nivelul salariului minim, acordarea unei alocatii de 200 lei pana la varsta de 18 ani si majorarea pensiilor, pana la corelarea lor cu cosul minim de consum si salariul minim garantat."

    Ceee?? Majorarea salariilor cum propune cineee ? Actualul guvern se opune majorarii, PSD si PDL sunt sustinatorii majorarii cu 50%! Deci cine propune aceasta solutie care e o solutie proasta? Si mai departe, cica nu e o solutie, dar in fix urmatoarea propozitie tot ei propun majorari peste majorari, pomeni peste pomeni, salarii peste salarii! Salariul minim este un exemplu clasic de politica socialista care are efecte anti-sociale! Pune salariu minim garantat la 500 de euro si iti garantez ca o sa creasca somajul si piata neagra a muncii exponential, pt ca nici un patron n-o sa mai angajeze pe cineva fara sa se gandeasca de 2 ori!
    Doamne, cat de *tampit* trebuie sa fii sa pui botul la asemenea discurs populist, mincinos si care se contrazice pe sine insusi de la o propozitie la alta ?
    Pai o sa vedem la alegeri cati tampiti sunt in Romania de fapt, cf sondajelor nu arata prea bine: PSD are 30% si PDL, celalalt partid populist tot vreo 30% ! Ne meritam soarta.
    • +2 (2 voturi)    
      PNL: va vom dubla salariile si pensiile (Vineri, 14 noiembrie 2008, 17:57)

      '84 PSD+PNL [anonim] i-a raspuns lui me

      Clip Publicitar
  • 0 (0 voturi)    
    bravoooossss (Vineri, 14 noiembrie 2008, 17:33)

    ecologistul [anonim]

    Yes, they can!

    Pai sigur, ca justitia nu lucreaza ca e aservita politic, si linge talpile tutulor ca sa cada bine indiferent de regim.

    Cu alte cuvinte recunoastem oficial ca nu suntem in stare sa ii dovedim pe borfasi....si atunci le dam liber, pai ce?

    Rushinica....
  • 0 (0 voturi)    
    POFTIIIIIIM??? (Vineri, 14 noiembrie 2008, 19:40)

    goe [anonim]

    Dupa ce ani de zile au practicat si protejat furtul, acum vor sa-si spele banii LEGAL??? Romania, nu esti in Africa! Incredibil!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Vorbesc discutii (Vineri, 14 noiembrie 2008, 20:29)

    Melone [anonim]

    Amnistie fiscala= discriminarea platitorilor de taxe! Pana cand crezi ca prostii platesc si "baietii destepti" se imbogatesc?
    Psd-ul nu a vrut impozitul pe capital, impozitul pe avere...si acum mai vrei sa dai bogatilor un alt ajutor de stat? Sa nu le micsoreze criza averile.
    Nu ati fost de acord nici cu impozitarea veniturilor ilicite. Poate ca asta ai vrut sa spui. Fa o lista cu "greii" psd-ului.
    Amnistie fiscala inseamna iertarea de la plata unor impozite.
    Cred ca nici nu meriti sa-si bata cineva capul cu tine.
    Esti atat de prostanac incat nici nu stii ce semnificatie au cuvintele pe care la folosesti. Baiete, UE a anunat ca este recesiune. Ce tot promiti?
  • 0 (0 voturi)    
    Asistati ( de prostanaci ) (Vineri, 14 noiembrie 2008, 23:37)

    jacopo [anonim]

    Bun, PSD mareste pensiile, bursele pentru studenti, alocatia pentru copii...si ce s-o mai gasi, sa acopere 50%+1 procente din masa de alegatori. Inteleg de aici ca toti membrii sai isi vor sufleca manecile si se vor speci muncind, pentru ca, stiti si voi, e nevoie de multi bani pentru asta. Sau poate ca talharii astia, cuprinsi de remuscari, dar si de recunostinta pentru promisa "amnistie", isi vor varsa toate "mostenirile" in bugetul asigurarilor sociale...Lasand gluma la o parte, PSD face promisiuni pe spinarea altora: banii astia inseamna de fapt noi taxe si impozite si marirea celor vechi, in dauna celor care si-asa se vor chinui sa supravietuiasca crizei economice.
  • 0 (0 voturi)    
    mafia (Duminică, 16 noiembrie 2008, 9:19)

    Petrovici [anonim]

    Eu cred ca Felix Voiculescu le-a pus PSD-eilor plapuma in cap si dicteaza toate masurile care trebuiesc luate pentru legalizarea oligarhiei mafiote, pentru suspendarea potrivnicilor si punerea sub stapanire a meleagurilor romane. Prin 1944-47 asa au facut, cu o dibacie diabolica au batut pe toti oamenii de treaba, i-au bagat la puscarii si la canale, l-au gonit pe Rege si ne-au mancat ficatii timp de 45 de ani. Asta ne pandeste si acum daca nemernicul Felix ajunge in Parlament cu o majoritate de pesedei. Cred ca PC a inghitit PSD-ul precum serpii boa care inghit cate o caprioara de 100 ori mai mare decat ei.
  • 0 (0 voturi)    
    Prostanacul are dreptate, pentru ai lui! (Duminică, 16 noiembrie 2008, 11:18)

    martin [anonim]

    De data asta Prostanacul Geoana spune pe bune pentru marea lui gasca PDSR,PNL , PC,adica "Furati,furati veti fi amnistiati!"
    Stie,dar nu-i pasa ca in lumea civilizata,delictele nu sunt uitate si mai devreme sau mai tarziu, sunt anchetate si pedepsite. Chirac a fost un om de stat ceva mai important ca Nastase si Justitia adevarata continua sa-l urmareasca !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version