Sondaj INSOMAR: PD-L ar obtine aproape 37% din voturi, cu 5 procente mai mult decat PSD+PC * Traian Basescu ocupa primul loc in topul increderii populatiei, cu 48%

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:04 Actualitate | Politic


Studiul, realizat de INSOMAR la comanda Realitatea TV si dat publicitatii duminica, plaseaza candidatii PD-L pe primul loc in ceea ce priveste optiunile de vot cu 36,6%, urmati de cei ai PSD+PC cu 31,9% si de liberali cu 17,5%, transmite NewsIn.

La intrebarea "Daca duminica viitoare ar fi organizate alegeri parlamentare, cu candidatul carui partid ati vota?", 36,6% dintre cei intervievati ar vota pentru candidatul PD-L, 31,9% ar vota cu candidatul PSD+PC, 17,5% cu cel al PNL, 5,5% cu cel al UDMR. Sub pragul de 5% se afla PRM cu 4,7% si PNG -CD cu 2,8%, in vreme ce 1% dintre cei intervievati ar opta pentru un alt candidat. Dintre persoanele chestionate, 20,8% au declarat ca nu sunt decisi cu cine sa voteze, iar 9,3% nu ar vota.

Studiul INSOMAR prezinta, spre comparatie, rezultatele unor sondaje realizate in luna iulie si septembrie. Astfel, PD-L se afla in scadere in optiunile electoratului, in iulie 38,5% dintre cei intervievati  ar fi votat cu candidatul PD-L, iar in septembrie 39,4%. La fel, PNL coboara in sondaje fata de luna septembrie, cand candidatii liberali ar fi obtinut 19,9% din voturi, in vreme ce in iulie 16,1% dintre cei chestionati ar fi votat candidatul PNL. Candidatul PSD apare in sondajul din luna iulie cu 26,4%, iar in septembrie cu 24,7% din optiunile de vot.

Viitoarea guvernare ar trebui sa aiba in vedere salariile, crearea de noi locuri de munca si cresterea nivelului de trai, in general

La intrebarea deschisa "Care este cel mai important lucru de care ar trebui sa se ocupe de urgenta viitoarea guvernare?", 12% au raspuns ca ar trebui sa aiba in vedere salariile, 10,8 cresterea nivelului de trai, 10,2% crearea de noi locuri de munca. Printre asteptarile populatiei in ceea ce priveste cel mai important lucru de care sa se ocupe viitorul Guvern se mai afla: 8,2% sistemul sanitar, 7,5% pensiile, 5,3% rezolvarea coruptiei, 5,3%  invatamantul, 4,8% agricultura, 4,8% economia, 3,9% de problemele tarii si de promisiunile electorale, 3,7% de drumuri si autostrazi.

3,9% dintre cei intervievati spun ca viitorul Guvern ar trebui "sa se ocupe de problemele tarii, sa isi respecte promisiunile". Pe ultimele locuri se afla, potrivit studiului INSOMAR, masurile de protectie sociala, cerute de 2,7% dintre romani, infrastructura 2,5%, locuinte pentru tineri 2,55. Nu au raspuns sau nu au stiut sa raspunda 10,3%.

Traian Basescu ocupa primul loc in topul increderii populatiei, cu 47,9%

La intrebarea "Cata incredere aveti in urmatoarele personalitati politice?", 47,9 % dintre cei chestionati au raspuns ca au incredere foarte multa si destul de multa in presedintele Traian Basescu, 30,6 % l-au indicat pe Theodor Stolojan, iar 29,4 pe presedintele PSD Mircea Geoana.

Prin comparatie, presedintele Traian Basescu se bucura in luna iulie de increderea a aproximativ 49% dintre romani, iar in luna septembrie de 47,5%. Theodor Stolojan ocupa in lunile iulie si septembrie tot locul doi, cu 32%, respectiv 33%, in vreme ce Mircea Geoana obtinea, la capitolul incredere, 24% in iulie si 25,7 in septembrie.

In sondajul dat publicitatii duminica de INSOMAR, premierul Calin Popescu Tariceanu coboara pe locul 4 in ceea ce priveste increderea pe care i-o acorda populatia, obtinand 24,4%, in vreme ce in iulie si septembrie se clasa inaintea lui Mircea Geoana, cu 25,7%, respectiv 26,5% din optiuni. Studiul a fost realizat in plin scandal inscat de decizia Guvernului de a amana aplicarea majorarilor salariale ale profesorilor.

Pe un trend ascendent se afla liderul PD-L Emil Boc, 23,1% dintre cei intervievati avand incredere foarte multa si destul de multa in el. In iulie, Emil Boc inregistra 22,8% din optiuni, iar in septembrie 20,9%. Pe urmatoarele doua locuri la capitolul incredere se afla George Becali - 18,2% si Corneliu Vadim Tudor cu 15, 1%. 

Studiul INSOMAR a dorit sa afle si cat de multumiti sunt romanii de activitatea presedintelui Traian Basescu, a premierului Calin Popescu Tariceanu si a Guvernului. Astfel,  55,3% se declara destul de multumiti si foarte multumiti de activitatea presedintelui Traian Basescu, 30,6% de cea a premierului si 28% de cea a Guvernului. Toti se afla pe un trend descendent fata de luna septembrie, cand activitatea lui Traian Basescu era apreciata de 58,4%, cea a premierului de 35% dintre cei intervievati, in vreme ce de activitatea Guvenului erau destul de multumiti  si foarte multumiti 32,9%.


Studiul a fost realizat de INSOMAR in perioada 30 octombrie-3 noiembrie 2008, la comanda Realitatea TV, pe un esantion de 1.201 de persoane, fiind reprezentativ pentru populatia Romaniei cu varsta de peste 18 ani. Interviurile au fost realizate in 50 localitati urbane si 49 localitati rurale din 40 de judete si in municipiul Bucuresti.

Cercetarea a fost realizata folosind tehnica sondajului de opinie, pe baza de chestionar administrat la domiciliul persoanelor intervievate.

Eroarea maxima admisa pentru rezultatele obtinute, garantata cu o probabilitate de 95%, este de +/-3%.

















4776 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    pentru? (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:17)

    margot [anonim]

    sondaj facut se insomar pentru.... cine?
    • +2 (2 voturi)    
      comentezi fara sa citesti? (Duminică, 9 noiembrie 2008, 21:27)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui margot

      scrie clar ca a fost "realizat de INSOMAR la comanda Realitatea TV "
      • -7 (11 voturi)    
        Aaa, de IRealitatea, adica PDL, adica Base (Duminică, 9 noiembrie 2008, 23:00)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui metronom

        Aaa, de IRealitatea, adica PDL, adica Base
        • -3 (3 voturi)    
          RealitateaTV = Antenele lui Voiculescu... (Luni, 10 noiembrie 2008, 9:42)

          FSHO [anonim] i-a raspuns lui Anonim

          Lasa vrajeala ca nu tine. Se vede ca esti prieten cu Razvan Dumitrescu si ceilalti antibasescieni din Realitatea. Te plateste Voiculescu si Vantu, sau numai Patriciu si Hrebenciuc?
          • +2 (2 voturi)    
            hmm (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:41)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui FSHO

            nu stiu cat de bun e sondajul, dar procentul o sa scada din cauza parerii majoritatii romanilor vizavi de cresterile salariale ale profesorilor si celorlalti bugetari.
            • 0 (0 voturi)    
              Probabil ca ai dreptate.... (Luni, 10 noiembrie 2008, 13:51)

              FSHO [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

              Dar, cui? Oricum, marja de "eroare" este mai mare decat ni se spune.
  • +12 (12 voturi)    
    ciudat (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:33)

    me [anonim]

    PSD a crescut din septembrie pana in noiembrie cu 7.2% ???!?? Nu prea imi vine sa cred, ceva e aiurea. Ce a facut PSD incat sa creasca atat ? E ciudat.
    • 0 (4 voturi)    
      majorare de 50% al salariului (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:58)

      levi [anonim] i-a raspuns lui me

      a cadrelor didactice!
    • +1 (5 voturi)    
      populisme (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:31)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui me

      Ce a facut? Dar nu e clar? A incurajat marirea salariilor profesorilor, a trecut prin Parlament tot felul de legi populiste, in fine, a facut absolut orice ca sa atraga voturi fara sa se gandeasca nici o secunda ca poate nenoroci de tot aceasta tara. Daca esti un tip inteligent si cu o slujba relativ buna nu trebuie sa ai nici un fel de incredere in instinctele tale. PSD nu vorbeste cu tine. Pe tine te va dezamagi constant. PSD (si, mai nou, toate partidele... mare dezamagire) vorbeste cu betivii din carciumi, cu salariatii din sistemul de stat, cu cei care traiesc cu salariul minim pe economie, cu firmele clientelare... PSD se adreseaza tuturor declasatilor, paturii needucate, analfabete ar trebui sa spun, din societatea romaneasca. Din cauza asta creste in sondaje si din cauza asta oamenii cu bun simt se mira... Plus ca stai linistit, asta e un sondaj comandat de Realitatea TV, care, in mod traditional, avantajeaza PDL-ul. Probabil ca PSD-ul sta, de fapt, mult mai bine in sondaje.... Ne asteapta vremuri grele...
      • 0 (8 voturi)    
        Si PNL ce-a facut? (Luni, 10 noiembrie 2008, 2:32)

        al_mihaitza [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        In primul rand ar trebui sa incerci sa nu confunzi patura needucata si analfabetii cu cei care lucreaza la stat. Analfabeti si needucati sunt in toate sectoarele sociale. Daca tu esti frustrat pt ca, probabil, ai incercat sa obtii o slujba la stat si nu ai reusit pentru ca in afara de a posta pe site mesaje pro-PNL nu stii sa faci altceva, asta nu inseamna ca bugetarii reprezinta o categorie de naparci sociale asa cum incearca, obsesiv, Tariceanu sa convinga.
        In al doilea rand legile populiste ale PSD au fost tributul platit cu buna stiinta de catre PNL pentru a ramane la ciolan. Ceea ce te face cam ipocrit. Adica esti de acord ca in acesti 4 ani PSD a reusit in continuare sa faca legi populiste dar te faci ca nu pricepi ca a manipulat din umbra guvernul PNL. Au fost 4 ani in care tara a fost condusa de interese meschine ale grupului de mafioti Hrebenciu-Patriciu, oamenii care fac legile in umbra, geoana le baga in parlament si tariceanu le executa. Si ce sa spun, s-a trezit si Tariceanu cu o luna inainte de alegeri sa spuna NU, dupa ce 4 ani a facut tot ce i s-a dictat. Logic ca asta o fost o miscare de a-si pacali electoratul pe ultima suta de metri ca a fost un guvern independent. Sper ca Tariceanu sa ajunga la groapa de gunoi a istoriei si adevaratii liberali, cu principii, sa revina la conducerea partidului pentru ca avem nevoie de un partid puternic de dreapta.
  • 0 (2 voturi)    
    Ipoteza (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:34)

    stefan v [anonim]

    Daca PSD+PNL+UDMR obtin mai mult de 50%, atunci se instaureaza scandalul. Este presedintele "obligat", cetateneste, politiceste, moralmente, sa tina cont de ce a zis poporul?

    Geoana va tipa sa se auda pana la BXL, SUA, la nivel planetar, vor urma proteste psd-iste de strada, greve parlamentare, blocarea traficului, multe alte necunoscute...

    Conteaza mai mult ce va fi "a doua zi dupa"!
    • +2 (4 voturi)    
      ipoteza (Duminică, 9 noiembrie 2008, 18:24)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui stefan v

      o chestie simpla: presedintele va fi obligat sa tina cont de ce va zice poporul si nu de intelegerile pre sau post electorale ale pesedepenele
    • +5 (7 voturi)    
      este obligat daca (Duminică, 9 noiembrie 2008, 18:49)

      suca [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      psd si pnl-ul; ne spun de acum din alegeri ca vor sa faca alianta.
      cat timp pnl-ul spune acum ca nu face alianta cu psd-ul dupa alegeri atunci ce a zis poporul?

      daca vor alianta care sa tina cont de vointa populara sa ne spuna de acum. sunt multi care ar vota pnl-ul dar nu vor alianta cu psd-ul. nu se cheama ca minti electoratul cand tu spui in campanie ca nu faci alianta cu psd-ul dar dupa aceea fugi la ei?

      asta-i vointa poporului?
      • +1 (5 voturi)    
        ipocrizie (Luni, 10 noiembrie 2008, 3:08)

        io [anonim] i-a raspuns lui suca

        Si daca va face asta PDL, adica se va alia cu PSD (ceea ce e foarte probabil, stiind oftica lui Base pe Tariceanu si faptul ca PDL probabil nu va lua singur 50%) cum se va chema ? Nu tot ca mint electoratul? Dar cand spun ca sunt "de dreapta" ca sa sune bine, si tin cu dintii de legi populiste ca legea 50% ? Si se declara, citez, "garantul aplicarii ei" in acelasi timp. Cum se cheama ce face PDL deci ? Aud ??
        • 0 (2 voturi)    
          ipocrizia cui? (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:17)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui io

          PDL-ul se va alia cu PNL-ul in decembrie. Tariceanu pierde sefia partidului la congresul din primavara iar o parte din gasca lui Tariceanu nu va intra in parlament:Chiuariu, Orban etc. Gasca care a spart PNL-ul o sa-si piarda din putere in cadrul partidului. Sunt destule voci in PNL care nu sunt deacord cu linia pe care o urmeaza acum acest partid.

          PDL-ul nu se va alia cu PSD. Daca o va face, va pierde TOT electoratul. Nu mai pupa parlament in veci. Nu-si permit asfel de aliante. Voar aduna parlamentari din toate partidele, dar nu vor face alianta cu PSD-ul.

          O alianta a PDL-ului cu PSD-ul este nociva pt ambele partide. Nici PSD-ul nu-si permite. Alfel vor fi nevoiti sa-l sustina pe Base. Asa ceva n-ai sa vezi vreodata.

          Prin urmare, Alianta PDL+PSD este practic imposibila.

          Deci ghici cine va guverna Romania...? :)
          • 0 (0 voturi)    
            Asa a fie (Luni, 10 noiembrie 2008, 13:33)

            un roman [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            Sper sa ai dreptate.
    • 0 (0 voturi)    
      interesant (Marţi, 11 noiembrie 2008, 10:03)

      alin [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      ok mama omida, ne poti spune si cand va veni sfarsitul lumii?
      :9))))
  • +1 (1 vot)    
    ... ce gogoasa domnule (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:39)

    scapino [anonim]

    ... ce gogoasa
  • +16 (20 voturi)    
    Comunismul (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:42)

    Stalin [anonim]

    Incredibil, dupa zeci de ani traiti in mizerie si frica, la 18 ani de la caderea comunismului,31,9% din romani, ar vota tot cu comunistii.Acesti "socialisti", care au acceptat mineriadele, care nu au lasat investitorii sa vina in romania,care inca mai suna si acum la Moscova pt sfaturi,samd,reusesc si acuma sa prosteasca poporul. Cred ca si ei se mira, cum sunt atat de naivi oamenii.....
    Voi care-i votati, voi sunteti frana de mana a Romaiei, cei care traiesc in trecut, cei care cred nu numai in Iliescu, ci si in umbra lui, cei care au uitat de cozile pt ulei si zahar, la ratiile pt paine, de frica de sectorist,de securist, de partid....
    Incredibil..........:(
    • -6 (10 voturi)    
      ce sa zic... (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:51)

      mai nene otele [anonim] i-a raspuns lui Stalin

      sa votez pe cine meeei? pe cei 15000, pe kakariceanu care facu nababi pe toti din agentii, pe stoloroboman...pe basewhisky, pe cine ma, pe bielo maarkho?pe wc tudor?lasa-ma nene cu cozile tale...la ce cozi sa stau la preturile astea...stii ca acum 4 ani, cosul zilnic-ca ala conteaza nu inflatia(ca eu nu imi cumpar audi, lcd si camera de 12 mpx lunar)-reprezenta cam jumatate din salariul mediu...acum, acest cos reprezinta peste salariul mediu.eu am un salariu de mizerie, desi in tara asta se invart tone de bani?si nu-mi spune ca sunt incapabil, in situatia mea sunt milioane de romani...crezi ca daca trei umflati ca tine aveti acces la internet, reprezinta mare lucru? afla ca sunt oameni, si nu putini, in aceasta tara, care s-ar bucura sa aiba la masa atat cat arunci tu zilnic la gunoi...macar pesedeii furau cu decenta, si nu-si afisau opulenta...du-te-n spanak mai nene, uitasi de fmi, uitasi de bancorex, de banca agricola, de sever muresan, de tigareta 2, de flota? uitasi ca ,marea crestere economica e dublata de un deficit comercial imens, de o datorie externa record, de 5 km de autostrada...platiti cu 60 de milioane de euro fiecare....
      mai stahanovistule, tu cred ca esti un atarnator prin agentii caruia-i e frica rau ca ramai fara leafa babana!
      • +6 (8 voturi)    
        io-te tupeul! (Luni, 10 noiembrie 2008, 3:17)

        JW [anonim] i-a raspuns lui mai nene otele

        Ce vorbesti bai aici ? Si de unde ai scos-o ca ai duce-o mai bine sub PSD ? Ce, sub PSD nu era saracie, nu dadeai jumate de salariu, ba chiar vreo 75% pe cosul zilnic ?? Nu vezi nici o diferenta azi ? Nu-ti scuipa Nastase si Paunestii cu girofarul intre ochi si iti ziceau sa-i cauti de oo ? Pai daca o duceai mai bine in '90-2000 decat acum nu stiu ce sa spun, poate erai bancher la Bancorex sau ceva, altfel nu-mi explic.
        Si asta le intrece pe toate: "macar pesedeii furau cu decenta, si nu-si afisau opulenta". Dar tu uitasi de afacerile lui Nastase: Petrom/OMV, Bechtel etc ? Cat au pagubit astea bugetul Romaniei, inca mai tragem de pe urma lui ! De alegerile furate, de presa aservita ai uitat ? Lasati bai vrajeala, nu mai tine !
        • 0 (0 voturi)    
          no stai ashe (Luni, 10 noiembrie 2008, 14:32)

          :) [anonim] i-a raspuns lui JW

          ca nu zice omu chiar totul gresit.

          Omu tocmai asta zicea, ca NU dadea juma de salar pe cosu zilnic.

          Daca economia merge bine ACUM nu se datoreaza guvernului actual.

          Cat despre "privatizarile" pe care le-a blocat psdu, numai timpul ne va spune daca au facut bine sau nu. Cand iti vinzi toate companiile strategice din tara vei ramane vesnic aservit intereselor externe...

          Omul a spus ceva bine... nu ai cu cine...
  • +1 (1 vot)    
    Cine l-a comandat? (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:45)

    Scaevola [anonim]

    N-ati spus un lucru esential: cine a comandat sondajul. Daca l-a comandat Basescu e absolut nul (sondajul :P), daca l-au comandat Geoana sau Tariceanu, domnii astia doi ar trebui sa-si faca deja la ora asta griji (primul), bagajele (al doilea) sau felul (ambii).
    Oricum, oricine ar castiga, nu s-ar schimba nimic. Pacat ca n-avem si noi Negrul nostru, ca l-as fi votat cu draga inima. Si d-aia raman la parerea mea, vizavi de ce ne intreba dl Tapalaga mai deunazi: Yes we can? Nu, nu putem, ca n-avem cu cine.
    • +1 (1 vot)    
      scrie clar cine l-a comandat (Duminică, 9 noiembrie 2008, 21:28)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui Scaevola

      "Studiul a fost realizat de INSOMAR la comanda Realitatea TV "
      • 0 (4 voturi)    
        Nu, cine l-a comandat in realitate... (Luni, 10 noiembrie 2008, 0:14)

        Scaevola [anonim] i-a raspuns lui metronom

        Nu, prietene, ma tem ca n-ai inteles sau trebuia eu sa pun ghilimele la "comandat" ca sa fiu mai clar. Am inteles ca a fost facut la solicitarea Realitatea TV ca doar nu-s idiot, dar eu ma refeream la cine l-a comandat in realitate, cine a avut interesul sa iasa rezultatele alea, fiindca baietii de la Realitatea sunt si ei dupa cum bate vantu...
    • +1 (1 vot)    
      ptr.scaevola (Luni, 10 noiembrie 2008, 7:07)

      constantin [anonim] i-a raspuns lui Scaevola

      cum nu avem negrul nostru? Vezi regele,imparatul....(ha,ha,ha)
    • +3 (3 voturi)    
      Avem si noi negrii nostri... (Luni, 10 noiembrie 2008, 9:44)

      FSHO [anonim] i-a raspuns lui Scaevola

      Pai nu au trecut pe la conducerea Romaniei Iliescu si Nastase. Te faci ca nu mai tii minte?
  • +14 (16 voturi)    
    Cam tampa interpretarea din articol! (Duminică, 9 noiembrie 2008, 16:50)

    Alexandru [anonim]

    Dar şocant este ca 30% dintre români votează cu PSD-PC!!!! Câţi reduşi mintali în ţara asta.
    Pun pariu ca trei sferturi dintre cei care votează PSD încă mai cred ca Iliescu e preşedintele României şi că Năstase s-a îmbogăţit numărând ouă la Cornu. Avem exact ce merităm dacă votează toţi analfabeţii. O să votez pentru că nu vreau să îmi decidă viitorul următorilor 4 ani lingăii comunişti ai lui Iliescu. De asta ar trebui să votăm.
    • +7 (7 voturi)    
      REDUSI MINTAL > (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:46)

      Cela [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

      Ai dreptate. Asta e nenorocirea noastra , acesti redusi care ne dicteaza viata de 18 ani , Fiecare din cei care ne-am desteptat un pic avem obligatia sa convingem citi mai multi sa nu voteze PSD . In rest ce vor vrea , Mai rau de asa nu se poate. Sper ca PDL sa nu mai cada in plasa sa faca vreo alianta nenorocita ,
  • +14 (14 voturi)    
    Cum se voteaza in Romania (Duminică, 9 noiembrie 2008, 17:28)

    Ovidiu [anonim]

    - experienta candidatului este un lucru important, prin urmare cei care nu au experienta, adica nu au ocupat functii in perioada comunismului trebuie exclusi din start. Raman pe lista vechii comunisti.

    - din acesti vechi comunisti trebuie alesi cei care lupta impotriva dictaturii lui Basescu si care sunt hartuiti de DNA si in mare de Justitie. Sunt de preferat candidatii care lupta impotriva Justitiei si al Uniunii Europene. Nu uitati .. "Noi nu ne vindem tara!!!" Este de preferat sa va orientati catre partide pro Rusia, deoarece deja suntem in Nato si este bine sa se urmareasca un echilibru in tara.

    - apoi, dintre candidatii fosti comunisti se aleg cei care au avere ( top 300 ) si pe care ii sustin si analisti, se recomanda sa va informati de la un post activ politic, gen Antena 1,2,3,4 , TVR si nu de la posturi neutre .

    - se merge la vot si se voteaza candidatul ales. Se asteapta timp de minim 3 luni pentru a vedea rezultatele.

    - dupa 3-4 luni puteti incepe sa va plangeti ca nu se schimba nimic in Romania, DAR exista posibilitatea ca daca iesea celalalt partid sa fi fost mai rau.

    - dupa 3-4 ani se reia procesul de la pasul 1, judecat dupa exact aceleasi criterii.

    Nota: Daca candidatul, partidul votat nu a reusit sa faca ceea ce a promis, de vina este OPOZITIA si trebuie sa il votati in continuare.
  • -10 (14 voturi)    
    Obiectivitate (Duminică, 9 noiembrie 2008, 17:56)

    oschy [anonim]

    Care este obiectivitatea acestui sondaj facut de INSOMAR unde a fost sef consilierul lui Basescu Lazaroiu iar legaturile si interesela se pastreaza
    INSOMAR a pierdut startul in actuala campanie fiind devansat de CC... care a dat un sondaj facut pt Antena 3 in care PSD-PC era pe primul loc La 1 zi dupa INSOMARUL da un sondal cu PD_L pe primul loc aproape la egalitate cu PSD.
    La 5 zile vine actualul sondaj care da 4,7 procente in plus pentru PD-L.
    Credibilitate in scadere
    • -4 (12 voturi)    
      Obiectiv / subiectiv va fi alegatorul (Duminică, 9 noiembrie 2008, 18:30)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui oschy

      Indiferent de sondaj, niciunul nu va fi real, totul este o previziune, indiferent cine il face.
      Parerea mea este ca PDL o va lua pe coaja, deoarece este o haita de lachei fara personalitate, doar cu interese. Nu ca la celelalte ar fi ceva mai bun, dar alegatorul de rind simte pe iresponsabili.
      • -2 (2 voturi)    
        "simte" (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:05)

        Emil [anonim] i-a raspuns lui Alex

        da' pe Tariceanu si pe Geoana cum de nu ii simte! "intelepciunea poporului" suna frumos, dar.....
      • +4 (6 voturi)    
        Un sincer mesaj de la Lachei (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:51)

        FSHO [anonim] i-a raspuns lui Alex

        PSD este un partid nereformat, plin de hoti, tradatori si corupti, flamanzi si pusi in permanenta pe ciordeala, mincinosi si demagogi, dornici sa ajunga iar la ciolanul cel mare, inhaitat cu alti ticalosi, demagogii si pungasii de la PC, in frunte cu cel mai „morali” indivizi din Romania, Voiculescu si Andon. Incearca acum sa ne pacaleasca din nou; indiferent cine va fi plasat in fata, sforile vor fi trase tot de Iliescu, Hrebenciuc, Nastase si Mitrea. Daca au asa de multi profesionisti, iubesc asa de mult pe romani si le vor binele, cum se explica faptul ca, dupa 18 ani de dominare a Romaniei, direct si prin guverne impotente sau tradatoare, tara se afla intr-o jalnica stare de inapoiere si saracire? PNL este marea dezamagire, partidul liberal al Bratienilor facut cadou de o gasca tradatoare, vremelnic la conducere, lui Iliescu, Hrebenciuc, Nastase si Geoana, un partid al demagogiei, furtului si coruptiei dezmatate, dominat de personaje lipsite de caracter si elementarul bun simt, niste ageamii si amatori, reprezentanti nerusinati ai ciocoilor vechi si noi. Au intrecut in hotii chiar si pe mentorul lor, PSD.
        UDMR a ajuns port-drapelul demagogiei, hotiei si coruptiei din maghiarime. Vrea autonomie pentru ca pretind ca sunt discriminati. De multa vreme, au primari maghiari si nu au facut nimic pentru etnicii lor amarati. Fura tot, de la paduri, bani pentru scoli si drumuri, pana la bunul simt, care a inceput sa lipseasca si acolo cu desavarsire. Mai nou, isi reactualizeaza criminalii de razboi.
        Ce mai ramane? PDL are si idei bune si profesionisti. Au cel mai bun candidat pentru postule de premier. Nu au avut niciodata puterea de decizie, au fost mereu obligati sa suporte impotenta si tradarea. Cred ca merita sa le dam o sansa, poate ultima pe care o mai are Romania sa iasa din marasmul celor 18 ani de hotii si tradare.
        • -4 (8 voturi)    
          Retine, PDL niciodata nu va fi la guvernare (Duminică, 9 noiembrie 2008, 23:44)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui FSHO

          De ce ?

          Pentru ca nu respecta nimic, sint niste hoti, farsori si misei condusi de un derbedeu.

          Vorbim dupa alegeri
          • +4 (6 voturi)    
            Cugeti...dar cugeti prost! (Luni, 10 noiembrie 2008, 1:58)

            alexandru [anonim] i-a raspuns lui Alex

            Din pacate tu esti unul dintre cei pe care ii condamn pentru acesti 18 ani de minciuna si coruptie. De vreme ce condamni categoric PDL este evident ca esti un sustinator al PSD-PC-PNL adica al grupului de comunisti corupti si turnatori la securitate format din Iliescu-Nastase-Hrebenciuc-Mitrea-Voiculescu-Patriciu-Fenechiu-Tariceanu! Halal personalitati ti-ai gasit! Il prefer pe Basescu de 100 de ori acestora, cu tot populismul, demagogia si lipsa lui de educatie. Din pacate cei ca tine sunt multi si vor vota, pentru ca tot cei ca tine se regaseau mai bine in comunism si pentru ei participarea la sedintele de partid era o mare mandrie! Iti doresc sa te mai invite o data Nastase sa ii numeri ouale, daca nu cumva deja o faci!
          • +1 (1 vot)    
            Parerea ciocoilor este ZERO (Luni, 10 noiembrie 2008, 13:54)

            FSHO [anonim] i-a raspuns lui Alex

            Asa cum m-am saturat eu de voi, PSD/PNL/PC/UDMR, s-au mai saturat vreo 20 de milioane de romani, din care vor veni vreo 40% sla vot ca sa dea cu voi de pamant.
      • +3 (5 voturi)    
        pe bune? (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:45)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        si cine are personalitate de la pnlsd? hrebenciuc? patriciu? iliescu? nastase? ori te pomenesti ca geoana? :)

        pai astia n-au avut niciodata personalitate. astia sunt lacheii rusilor.
        aia din pdl macar sunt lacheii unui roman.

        pe coaja o s-o ia pnl-ul. pt 15% la alegeri ar trebui sa dea acatiste... pardon, nu-i lasa comunistii sa intre in biserca.
        • -4 (8 voturi)    
          Vesti de la Bailesti (Duminică, 9 noiembrie 2008, 23:46)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Poate o fi cistigat PDL-ul la Bailesti, dar pina sa cistige in tara mai dureaza.
          Poate cind o sa dispara, ca partid, atunci vor cistiga.
          • +2 (4 voturi)    
            Bailestiu s-a trezit (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:24)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Alex

            inaintea ta :)
            Aia nu mai voteaza comunisti pesedisti. Daca tot vrei o veste de la Bailesti.

            PNL-ul dispare oricum cu asfel de oameni. Am votat liberalii din 90 incoace. Nu-mi pare rau de vot. Imi pare rau ca altii au furat partidul si l-au subordonat psd-ului. Aia cu care s-au luptat, 15 ani inainte.
            D-aia nu mai suport PNL-ul.

            In rest, bafta de la Bailesti :)
    • +8 (10 voturi)    
      ca intotdeauna, (Duminică, 9 noiembrie 2008, 18:35)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui oschy

      bati cimpii, simbriasule marunt. Lazaroiu a fost la CURS, la insomar a fost alin teodorescu, omul stapinului tau nastase.
      Capisci, slujbasule pnlsdist marunt?
      • -1 (1 vot)    
        Ti-ai revenit (Luni, 10 noiembrie 2008, 19:04)

        oschy [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Ti-ai revenit din anestezia ce ti-a aplicat-o Oprescu in luna iunie. Este prea devreme sa postezi pe site ca esti in covalescenta si dupa o atat de lunga anestezie creierul fiind in pauza nu mai functioneaza,sinapsele ne mai fiind interconectate.
        Mai grav INSOMAR apartine lui VINTU prietenul lui Basescu care a dat afara toti meseriasii pentru a platii lipitorii de afise ai PD-L de la locale.
        Este institutul de casa al celor de mai sus
  • -10 (14 voturi)    
    Farsori PDL-isti (Duminică, 9 noiembrie 2008, 18:42)

    mihaita [anonim]

    Latrailor de la PDL! Sunteti niste farsori. Fiecare voteaza cu cine vrea. Nu uitati ca PDL are in programul de guvernare DESFIINTAREA CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCA!!! Asta inseamna ca nu mai se garanteaza salariile. Cine este cu noi? PDL IN NICI UN CAZ.
    • +6 (8 voturi)    
      lichea comunista (Duminică, 9 noiembrie 2008, 18:53)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      De ce esti nesimtit si spui numai minciuni lichea comunista.La alegerile din 30 noiembrie o sa dispareti din istorie tu cu partidul tau de comunisti cocliti.
    • +4 (6 voturi)    
      Cine este cu voi? (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:53)

      FSHO [anonim] i-a raspuns lui mihaita

      Pai, cine altcineva decat Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Bogdan Olteanu, tariceanu, Norica Nicolai, Patriciu, Voiculescu , Nicolicea si Sergiu Andon?
  • +1 (1 vot)    
    dovada (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:00)

    Dragomir [anonim]

    ...dovada la ce nivel de imbeciltiate a ajuns poporul roman
  • +4 (4 voturi)    
    Sondajele mistifica si manipuleaza ! (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:35)

    martin [anonim]

    Sondajele pot fi facute profesionist, insa oricum lansarea lor cauta sa manipuleze electoratul. Exista un principiu clar ,in sensul ca este absolut necesara exprimarea votului. Cine nu voteaza, nu ar trebui sa se mai se pronunte ulterior, daca are "minima moralia",dar in Romania nu se poate cere asa ceva.
    Mie imi este evident ca singurul partid care reprezinta schimbarea, este PD-L, de aceea este atat de atacat.
    PNL a tradat Alianta DA si acum incearca sa-si insuseasca electoral realizarile reale ale Romaniei, care nici nu-i apartin, dar si masurile de stanga pe care le-a implementat sub santajul PDSR.
    Problema reala a tarii este PDSR-ul, care atunci cand a facut incercari de mica reforma , prin pacalirea lui Iliescu si prin retragerea in planul al doilea a lui Nastase si Mitrea, a pierdut mult in sondaje. Cand PDSR a recuperat pe Iliescu si pe fugarii de justitie Nastase si partial Mitrea, se pare ca a crescut in sondaje. Daca nu este o minciuna manipulanta in aceste sondaje, atunci fractiunea de populatie care vrea sa voteze PDSR-ul ,sufera de o lipsa cronica de criterii morale, ceea ce este o problema grea pentru viata morala din Romania !
  • +6 (6 voturi)    
    PSD-istii nu sunt "la fel" – sunt CEI MAI MULTI (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:47)

    dupa 18 ani [anonim]

    ● Alegeri parlamentare 2008 - CEI MAI MULŢI hiperbogaţi ai României se află în curtea PSD
    “Cei mai mulţi „hiperbogaţi” ai României se află în curtea PSD”
    Cotidianul, 30 Sep 2008
    http://www.cotidianul.ro/cei_mai_multi_hiperbogati_ai_romaniei_se_afla_in_curtea_psd-59707.html

    ● Alegeri locale 2008 – PSD+PNL, partidul cu CEI MAI MULTI candidati cu dosare penale
    “Lista neagra a candidatilor la presedintia Consiliilor Judetene””
    18 mai 2008
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-3034909-lista-neagra-candidatilor-presedintia-consiliilor-judetene.htm
  • 0 (0 voturi)    
    ideea e gresita ... conceptual (Duminică, 9 noiembrie 2008, 19:54)

    mimi [anonim]

    de ce ai intreba despre "candidatull carui partid" cand ne-am "strofocat" atat sa avem uninominal .. sunt intrebari invechite, folosite cu succes pentru manipularea clasica .. si noram ca ies Base si partidul sau ...
  • -2 (6 voturi)    
    unu (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:08)

    unu [anonim]

    Sunt curios ce anume din activitatea presedintelui ii multumeste pe cei 55%. Concret.
    • 0 (2 voturi)    
      domnul presedinte (Luni, 10 noiembrie 2008, 3:23)

      io [anonim] i-a raspuns lui unu

      Ei, asa, cum le zice el, are prestanta. Incearca si el saracu', da nu-l ajuta norocul ...
  • -3 (5 voturi)    
    Insomar e a lui Vantu !!! (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:26)

    cric [anonim]

    Deci credibilitate ZERO !!
    Tot ei il dadeau sigur ca primar al Bucurestiului pe Blaga si al sau partid si a iesit Oprescu
    Deci halal sondaje !!
  • 0 (2 voturi)    
    nu tipa (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:41)

    denisovici [anonim]

    dragi mei care urlati impotriva poporului care voteaza cu PSD-ul uitati ca acuma este votul uninominal care cica va reforma clasa politica, asa ca nu e moral sa sa catalogati poporul in functie de dorintele sale de vot care acum reprezinta cu adevarat vointa poporului, se voteaza omul si nu partidul :P, multi dintre cei care voteaza cu PSD comunist cum il catalogheaza diversi indivizi au votat si cu prim marinarul tarii. Astept minusuri de cei ce pupa undeva mai jos e spate.
  • -3 (7 voturi)    
    prostovani (Duminică, 9 noiembrie 2008, 20:42)

    andreiu [anonim]

    Cu adevarat socant este ca vreo 35% dintre romani se lasa manipulati de demagogia si de minciunile PD-L, de agresivitatea in limbaj si de duplicitate, de formele fara fond ale celor care au promis ca vom trai bine, iar apoi s-au facut ca au uitat ce au promis. Cat tupeu trebuie sa aiba acesti indivizi, sa vina si sa ne minta iar in fata, cu seninatate, si sa ne ceara iar votul, desi timp de patru ani nu au facut altceva decat piedici si scandal?! E rusinos pentru tara ca au sustinere si ca unii sunt fanii lor fanatici. PD-L nu e cu nimic mai bun decat PNG, numai ca are bani mai multi, gura mai mare si tupeu infinit.
  • +3 (3 voturi)    
    sondaj fals! (Duminică, 9 noiembrie 2008, 21:26)

    turnatoru [anonim]

    pe primul loc in topul increderii populatiei se afla voiculescu. sa ne traiti, domnule profesor!
  • +6 (6 voturi)    
    Sugestie (Luni, 10 noiembrie 2008, 0:19)

    Marcel [anonim]

    Sugerati pensionarilor sa stea acasa si sa nu mai strice viitorul tinerilor votand psd-pc, si sa nu uitam ca partidul lui Geoana a fuzionat si partidul ultra comunist a lui A. Paunescu, PSM,(Partidul Socialist Muncitoresc). Pt. cei mai tineri care nu cunosc ciuma rosie si varcolacul care zace in sufletul fiecarui comunist, il invit sa citeasca din versurile dedicate de Paunescu lui Ceausescu.
    "Iubitul nostru lider politic si sufletesc, pe ale carui timple s-a asezat sarea tuturor furtunilor acestui final de veac", "V-am iubit, va iubesc si va voi iubi si nici nu am alta cale", "Ati facut pentru Romania si pentru lume cit n-au facut toti Brejnevii".
    .........
    Întreg, al dumneavoastră, aşa mă simt din nou
    Că de minciuni şi falsuri fiinţa mi-e sătulă,
    Vă mulţumesc de toate, Cinstit şi Bun Erou,
    Renaşte-n mine însumi şi ultima celulă.
    ........
    Îndoliat de rele, acum mă nasc din nou,
    Slujindu-mi cu credinţă, după putere, ţara,
    Vă mulţumesc de toate, Cinstit şi Bun Erou,
    Din Geniul dumneavoastră, ca un fertil ecou
    • 0 (0 voturi)    
      marcelinho (Luni, 10 noiembrie 2008, 15:42)

      tinerel [anonim] i-a raspuns lui Marcel

      Viitorul tinerilor nu poate fi influentat de pensionari. Saracii, ei nu stiu sa te invete cum sa tragi fumul pe nara, cum sa iti bagi injectia in vena, cum sa o violezi pe fetita vecinilor, cum sa iti omori mama... Am citit Paunescu, Marcele... Tu l-ai citit pe Cartarescu, marele poet contemporan? Aceasta e diferenta intre tinerelul de tine si pensionari.

      Traiasca Spiru Haret!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Surprindere! (Luni, 10 noiembrie 2008, 8:22)

    Vali Cel Batran [anonim]

    Am cautat zilele trecute pe site-urile PDL o adresa de E-mail pentru contact cu acest partid. Nu am gasit asa ceva si intrigat am dat un telefon la un numar indicat. Mi-a raspuns un domn care mi-a confirmat imediat ca PDL nu are adresa de E-mail. Eu nu pot sa-mi inchipui cum in aceasta perioada de explozie a internetului un partid de asemenea calibru nu are o adresa de E-mail. E peste puterile mele de a intelege motivul. Daca cineva vrea sa ii injure o face si asa, dar poate sunt si altii care au ceva de spus de propus de a ajuta mai ales acum in plina campanie electorala (care in treacat fie spus nu prea se vede).
    • 0 (0 voturi)    
      Normal (Luni, 10 noiembrie 2008, 13:44)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Ei comunica utilizand codul Morse! ;-)
  • +3 (3 voturi)    
    Cearta (Luni, 10 noiembrie 2008, 9:31)

    Tudor [anonim]

    No, pe bune acum, decat sa ne certam aici si sa injuram si-n stanga si-n dreapta, mai degraba faceam un partid si candidam la alegeri :)
    Acum am si eu 2 intrebari:
    1. Cati dintre noi(procentual), oamenii de rand, poa' sa jure ca daca ajung la ciolan, nu musca din el?
    2. Care e procentul pe care-l estimati voi la intrebarea de mai sus?(ca una e sa te juri ca nu furi, alta e sa ai incredere in altul ca nu fura)
    Bafta si minte limpede.
    • +1 (1 vot)    
      chiar ca ... (Luni, 10 noiembrie 2008, 10:33)

      da [anonim] i-a raspuns lui Tudor

      Buna intrebare!
  • +4 (4 voturi)    
    taxe (Luni, 10 noiembrie 2008, 12:45)

    eu [anonim]

    ma gandesc cu groaza ca o sa ajunga psd la putere si o sa creasca impozitele; sau o sa revina la impozitarea in trepte, sa dau iar 35-40% impozit in loc de 16%; nu-mi sariti in cap, am salariul pe la vreo mie de euro pe luna, nu castig miliarde; dar pt mine chestia asta conteaza, nu altele...

    si cel mai mare regret al meu este ca l-am votat pe basescu, care altceva decat sa se certe si sa-si puna bete in roate cu tariceanu, n-a facut...
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate.... (Luni, 10 noiembrie 2008, 13:55)

      FSHO [anonim] i-a raspuns lui eu

      Basescu a facut-o, Basescu sa o dreaga! Are acum aceasta posibilitate.
  • 0 (0 voturi)    
    sa mergem la vot (Luni, 10 noiembrie 2008, 16:02)

    emi [anonim]

    Tinerii sa mearga la vot.Nu lasati sa revina comunistii la putere.Iliescu cu PSD+PC,UDMR au dus Romania in urma.,populatia si clasa de mijloc a insaracit,iar Nastase ,Hrebenciuc,Voiculescu,Verestoy,Patriciu etc.si-au marit averile pe munca noastra.
    Dam o sansa PD-L.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version