Calin Popescu Tariceanu: Economia mondiala a fost lovita de aisberg, ca Titanicul, iar la noi canta muzica

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 28 octombrie 2008, 11:35 Actualitate | Politic


Calin Popescu Tariceanu
Foto: AGERPRES
"Imaginati-va ca economia globala este Titanicul, care s-a lovit de aisberg, si unii au inceput dedesubt, la etajele inferioare, sa fie cu apa pana aici - la nivelul fetei, iar sus la etajele II-III, canta muzica, ca in film, si aia la care canta muzica sunt pe aici prin Romania. N-au auzit ca Titanicul s-a lovit de un aisberg. Cam asa suntem", a afirmat marti premierul Calin Popescu-Tariceanu, citat de Antena 3.

In sedinta de Guvern de marti, Executivul urmeaza sa ia o decizie privind modalitatea in care va bloca aplicarea legii ce prevede majorarea cu 50% a salariilor cadrelor didactice, promulgata vineri de seful statului.

"Clasa politica romaneasca da dovada de lipsa de responsabilitate, in conditiile in care economia mondiala este ca Titanicul lovit de aisberg. In acest moment ar fi fost foarte important ca la nivelul clasei politice din Romania sa vedem o atitudine de responsabilitate. Ce vedem astazi e o iresponsabilitate incredibila, numai o orientare catre alegeri, catre obiectivul imediat electoral, disponibilitatea unor politicieni de a arunca cu bani in stanga si dreapta pe majorari de salarii cu 50%. La nivelul politic discutiile sunt: le-am dat profesorilor 50% majorare, mai sunt si alte categorii socio-profesionale, veniti ca sunt bani, luati ca nu-i niciun fel de problema. Dupa noi potopul", a adaugat primul-ministru.

Premierul Calin Popescu-Tariceanu a mai declarat, marti, ca o mare parte din cheltuielile administrative efectuate in institutiile publice vor fi inghetate, in urma unei decizii a Guvernului. Exceptie de la aceasta hotarare vor face ordonatorii principali de credite din Educatie, Sanatate si Agricultura. In plus, potrivit premierului, salariile din sectorul bugetar vor inregistra, anul viitor, cresteri moderate.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3577 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    Final de mandat PNL: DETURNAREA DE FONDURI (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:43)

    PSD+Noul Pur : PNL [anonim]

    Diaconescu sustine ca 800 milioane de lei din bugetul MApN s-au dus in buzunarele pensionarilor
    22-10-2008

    http://www.gardianul.ro/Diaconescu-sustine-ca-800-milioane-de-lei-din-bugetul-MApN-s-au-dus-in-buzunarele-pensionarilor-s122884.html
  • +4 (8 voturi)    
    Final de mandat PNL:salariu minim si POMANA (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:47)

    PSD+Noul Pur : PNL [anonim]

    Platim din buzunar de 3 ori mai multi
    “asistati social” decat in 2004 - romani care au devenit dependenti de Partidul-Stat PSD+PNL

    Numărul de beneficiari care primesc lunar o formă de asistenţă socială din bugetul Ministerului Muncii a crescut astfel:
    – in 2004 – 3.617.505
    – în 2005 – 4.078.177,
    – în 2006 – 4.293.318,
    – în 2007 – 7.755.505,
    – in 2008 – 11.135.000

    Romania, o tara a asistatilor social apti de munca
    Ajutoarele de caldura pe 7 ani costa cat Autostrada Bechtel

    Bursele locurilor de munca au o misiune imposibila: sa trimita la serviciu peste doua milioane de romani
    Camelia Popa
    Miercuri, 28 Mai 2008

    http://www.romanialibera.ro/a125612/ajutoarele-de-caldura-pe-7-ani-costa-cat-autostrada-bechtel.html

    Jumatate dintre romani beneficiaza de ajutoare sociale Joi, 27 Martie 2008, ora 19:29

    (unul din doi romani traiese pe bani NE-MUNCITI)

    11.135.000 de romani beneficiaza in total de ajutoare sociale, ceea ce inseamna ca 1 din 2 cetateni primesc asistenta financiara din partea statului, a dezvaluit ministrul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse, Paul Pacuraru, intr-o conferinta de presa la Targu Mures.
    In Romania exista in prezent 35 de tipuri de prestatii sociale, fata de 2004 cand existau 18 si doar 3.617.505 de beneficiari ai acestora.
    Ministrul a explicat ca numarul cetatenilor care primesc ajutoare sociale a crescut, in special, prin preluarea de catre directiile de munca a alocatiilor pentru copii.

    http://www.ziare.com/Jumatate_dintre_romani_beneficiaza_de_ajutoare_sociale-276187.html
  • +3 (7 voturi)    
    Stie el ce spune.... (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:47)

    Catalin [anonim]

    ....fiindca el e trombonistul sef. La chitara avem shpritzaru' Orban (cel caruia ii sar capacele din tunel) si tambalagiu e Vosganian.

    Guvernul taricean se pregateste sa-si faca iesirea din Romania Duduitoare si intrarea in istorie pe pasi de Titanic Vals....numa ca la difuzor canta acea manea pusa obsesiv de doi ani incoace: "...de la mine pentru tine, de la mine pentru tine....fara numar, fara numar...ca sa moara dusmanii"

    ...OOOooooooooofffffff....viata meaaaaa!
  • +4 (8 voturi)    
    pai da (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:47)

    MirceaA [anonim]

    pana acum 2 saptamani cel mai tare canta Tariceanu, iar parlamentul era si este in continuare o adevarata discoteca de manelisti.
  • +2 (10 voturi)    
    TARICENEEEE (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:51)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    ... cand ai 700 milioane la primariile PSDNL-iste nu mai canta muzica.

    Cand e sa dai 150 milioane la profesori e dezastru.


    tic-tac, tic-tac ... timpul curge si nu te mai vedem.
    Inca o luna .. Inca o luna ...
  • -4 (14 voturi)    
    Amuzant e Tariceanu asta (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:53)

    catalin [anonim]

    Dar are perfecta dreptate, intr-un fel...Intreaga lume se chinuie sa faca fata crizei globale iar noi se pare ca nu intelegem ca trebuie sa facem ordine si sa ne repliem.
    • +3 (5 voturi)    
      nu despre asta e vorba (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:20)

      DanDa [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      problema sta asa: acum 10 zile, parlamentul a votat in UNANIMITTE majorarea in discutie. Ce este tariceanu in afara de premier? Aud? Parlamentar... ai dreptate!!! Ce mai este Tariceanu? Aud? presedinte PNL care a votat in UNANIMITATE majorarea!!! (sa nu spui ca acum ne-a lovit aisbergul ca nu tine!!! aisbergul ne-a lovit de anul trecut si de prin septembrie am inceput sa luam apa. Tot de atunci a inceput guvernul si parlamentul se cante)
      • 0 (0 voturi)    
        Avem orbul gainilor, domnule Tariceanu? (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:17)

        Cornel [anonim] i-a raspuns lui DanDa

        Cand spuneti "clasa politica da dovada de iresponsabilitate" sper ca va referiti in primul rand la urmatorii din lista (toti deputati PNL, toti votanti ai majorarii salariilor profesorilor cu 50%):

        1. Antonescu George Crin Laurenţiu
        2. Gabor Gheorghe
        3. Ghişe Ioan
        4. Popa Nicolae
        5. Uioreanu Horea Dorin
        6. Gerea Andrei Dominic
        7. Adomniţei Cristian Mihai
        8. Almăjanu Marin
        9. Alui-Gheorghe Adrian
        10.Bărbuleţiu Tiberiu
        11.Boeriu Valeriu-Victor
        12.Boşneac Valentin Samuel
        13.Buzatu Dan Horaţiu
        14.Calimente Mihăiţă
        15.Câmpanu Liviu
        16.Ciocănea-Teodorescu Adrian
        17.Ciopraga Mircea
        18.Cristea Ioan
        19.Dobre Traian
        20.Dragomir Gheorghe
        21.Faina Constantin
        22.Fenechiu Relu
        23.Frâncu Emilian Valentin
        24.Gavrilescu Graţiela-Leocadia
        25.Hellvig Eduard Raul
        26.Hoban Ioan
        27.Lefter Ioan-Silviu
        28.Luchian Ion
        29.Manta Pantelimon
        30.Marian Dan Mihai
        31.Mălaimare Mihai Adrian
        32.Mănescu Rareş Şerban
        33.Micle Ioan Radu
        34.Micula Cătălin
        35.Mihei Andrian-Sirojea
        36.Miuţescu Gheorghe Adrian
        37.Motreanu Dan Ştefan
        38.Nicolae Alexandri
        39.Nicolăescu Gheorghe-Eugen
        40.Olteanu Bogdan
        41.Plăiaşu Gabriel
        42.Popa Cornel
        43.Popescu-Tăriceanu Călin Constantin Anton
        44.Puchianu Ioan Dumitru
        45.Puşcă Mircea Valer
        46.Ruşanu Dan Radu
        47.Săpunaru Nini
        48.Scutaru Adrian George
        49.Silaghi Ovidiu Ioan
        50.Strungă Emil
        51.Taloş Gheorghe Mirel
        52.Timiş Ioan
        53.Toma Horia-Victor
        54.Turc Ioan
        55.Ujeniuc Dragoş
        56.Ursărescu Dorinel
        57.Vlasov Mihail
        58.Voicu Mihai Alexandru
        59.Zamfir Gabriel Sorin

        M-as fi asteptat, domnule prim-ministru "RESPONSABIL" (asa cum va declarati) sa fi avut macar bunul simt ca atunci cand ati vazut ca propriul partid a contribuit puternic la aceasta "tragedie economica nationala", sa fi avut macar bunul simt sa va dati demisia din parlament (tot grupul parlamentar PNL), precum si dizolvarea Guvernului.

        Dar de, cum naiba sa vezi barna din ochiul tau cand esti ocupat cu aschia din ochiul altuia ......

        Nesimtire pana la capat, Taricene!!!!
    • -3 (5 voturi)    
      alegeri (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:35)

      Pongo [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      Noi intelegem, Basescu are alegeri.
  • +9 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:54)

    [anonim]

  • -3 (11 voturi)    
    Excelent (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:55)

    un roman [utilizator]

    Are dreptate, iar comparatia este foarte reusita.
    Sa speram totusi ca nu se scufunda intreaga economie mondiala.
    • 0 (4 voturi)    
      Pitpalacii PDSR sunt la posturi (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:50)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Si da minusuri la oricine nu e pe valuri.
      Tineti-o tot asa, sa vedem unde ajungeti!
  • +1 (11 voturi)    
    Deosebit! (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:56)

    http://mascuzati.blogspot.com [utilizator]

    Ce uita omul sa zica e ca-i orchestra lui care a compus si cantat melodia :)

    Insa-i foarte corect: clasa politica romaneasca de sus pana jos e iresponsabila...
  • +5 (11 voturi)    
    Un aisberg de inxcompetenta guvernamentala (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:59)

    Liv [anonim]

    Asa este insa diferenta o face faptul ca aisbergul respectiv (care a lovit economia romaneasca) este reprezentat de incompetenta Guvernului Tariceanu.
  • +7 (9 voturi)    
    curatenie de la .....cap ! (Marţi, 28 octombrie 2008, 11:59)

    antin [anonim]

    incepeti cu plimbarile nerusinate : elicoptere , avioane , spp .....si pentru ce , pentru instigare sociala ... !
  • +7 (11 voturi)    
    Da! (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:00)

    gicuta [anonim]

    Si tu esti proprietarul tarafului!
  • -1 (5 voturi)    
    foarte frumos explicat (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:01)

    Lyth [anonim]

    sa inteleaga tot romanul ... eu stiu ca la fotbal si politica se pricep toti, urmeaza sa se priceapa si la economie... oricum, primim ce meritam!
  • +2 (6 voturi)    
    cata ipocrizie (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:06)

    gigi [anonim]

    hotul care striga hotul. Culmea e ca ipocritul asta incearca sa castige puncte de la intelectuali, insa nu s-a prins ca intelectualii sunt greu de pacalit...

    Nu i-a iesit lui pomana, acum se da mare grijului... ce papagal
  • 0 (2 voturi)    
    Criza economica a venit la momenul potrivit (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:06)

    tar [anonim]

    pt PNL. Au sa faca campanie si au sa arate ca sunt singurii care pot salva economia si ca sunt responsabili iar restul care maresc cheltuielile bugetare sunt niste prosti.

    O sa faca pe dracu in patru si au sa opreasca maririle de 50% la profesori si o iasa bine angajatii la privat care nu le convine ca bugetarii sa primeasca mariri asa de mari pe spinarea lor. O sa-si mareasc de 2 ori numarul de voturi daca nu mai mult. Iar marirea de 50% se potriveste din nou foarte bine la pnl. Prostii de parlamentari fac economia praf iar guvernul pnl incearca sa o salveze. Asta o sa fie alta tema electorala

    Nu m-ar mira daca isi asuma responsabilitatea in parlament cu ceva ordonata sa opreasca maririle salariale. Ori pica guvernul ori nu pnl tot bine o sa iasa.
  • 0 (4 voturi)    
    si el? (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:14)

    Nicky [anonim]

    "Clasa politica romaneasca da dovada de lipsa de responsabilitate, in conditiile..." si mister PM din clasa politica a carei tari face parte?
    Ce absurd!
  • +2 (2 voturi)    
    majorare preferentiala (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:17)

    circumscriptia 43 [utilizator]

    Majorarea salariilor ar trebui sa se faca preferential si anume cei cu salarii foarte mari (adica multi dintre ei sunt si in parlament) sa nu primeasca nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    nu aisbergul e de vina cand dai in el... (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:27)

    futiceanu [anonim]

    ci chiorasenia sau complicitatea mai bine zis a politicienilor care se lasa dirijati de niste mari banci disperate dupa profit...acu incepe hora mare...
  • +1 (5 voturi)    
    Nea Trailiceanu' (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:29)

    Andrei [anonim]

    Bre! Te-ai trezit prea tarziu nene! Pana acum te-au tinut PSD & UDMR la putere, acum... asta e... a venit ziua platii, de-acum platesti.

    Si cand spui ca nu sunt bani... de ce pentru profi si doctori nu sunt dar pentru agentiile guvernamentale sunt?

    Nea Tariceanule pe cuvant ca ai dreptate cu ce spui dar pe cuvant ca-mi pare bine ce patesti. Si stai usor ca asta-i inceputu
  • -2 (4 voturi)    
    Conteaza doar politica! (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:36)

    George [anonim]

    Toate elicopterele, avioanele (a propos, are si Basescu ) spp-ul , lefurile directorilor, etc., etc nu valoreaza aproape nimic in comparatie cu o majorare de 50 % a salariilor pt invatamant.
    O fi Tariceanu un incompetent, dar are dreptate in chestiunea cu blocarea maririi salariilor.
    Intr-un moment cand se opresc temporar capacitati de productie in Occident tocmai pentru recalibrarea economiei in fata crizei teribile care va veni (cititi ziarele si rezultatele din Occident), noi ne grabim sa aruncam miliarde de euro in numele alegerilor. Nu conteaza ce efecte vor fi, conteaza doar sa fim alesi!
    Cineva mai sus enumera greselile de guvernare ale Tariceanu ca sa blameze apoi decizia privind blocarea salariilor. Aici e o problema mare de logica! Cand cineva comite erori mari in guvernare nu il inviti la final sa desavarseasca dezastrul tarii doar pentru o satisfactie politica!
    • +2 (2 voturi)    
      Prietene, nu dezinforma, tariceanu are 1600 (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:56)

      Ilya [anonim] i-a raspuns lui George

      angajati la dispozitia sa si un intreg guvern din umbra condus de Dorin Marian.

      In 2005 Mircea Miclea ministru PDL al educatiei a demisionat in semn de protest pt. ca tariceanu nu vroia sa aloce 6% din PIB educatiei in 2005.
      In schimb tariceanu n-a venit niciodata sa dea socoteala despre cat cheltuie GUVERNUL lui pe care l-a umflat sa fie de 7 ori mai mult decat era pe vremea lui Nastase.

      "Guvernul Tariceanu a preluat si umflat de la PSD Cancelaria primului-ministru, o megastructura care se suprapune perfect in parte peste atributiile ministerelor si toaca masiv, nu e clar pe ce, fonduri publice. In cele 21 de departamente, patru agentii, cinci autoritati si un oficiu cite numara Cancelaria condusa de Aleodor Frincu, lucreaza 1.594 de oameni, dupa cum se arata in Legea bugetului de stat pe 2006. Cancelaria are un buget de 589.051.000 RON, de sapte ori mai mare decit cel al Senatului (84.370.000) si de trei ori mare chiar decit bugetul Camerei Deputatilor. Atributiile Cancelariei sint confuze si ele se rezuma in esenta la comunicarea si analiza deciziilor guvernamentale. Problema este ca exact asta fac si cei 24 de ministri. Si atunci, ce nevoie ar avea Tariceanu de aproape 1.600 de angajati, de un guvern intreg pe linga Cabinetul sau?

      http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5001&art=11997&cHash=42549e3c69
    • +2 (2 voturi)    
      la liberali tot politica e aia care conteaza.. (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:12)

      sile [anonim] i-a raspuns lui George

      Din pacate are dreptate, dar nu il mai crede nimeni..

      Pur si simplu guvernul Tariceanu nu mai are credibilitate:
      - sute de milioane de euro aruncate din rezerva de stat peste primariile PSD si PNL cu o luna inainte de alegeri
      - marirea pensiilor cu 60% intr-un singur an (cine nu crede: punct pensie sept. 2007 - 430 lei, punct de pensie oct. 2008 - 690 lei). Si vorbim de 6 milioane de pensionari..
      - sume risipite intr-o veselie la agentiile guvernamentale, etc

      Eu le urez sincer succes in blocarea acestor cresteri, dar nu prea ii cred in stare. Tot incompetenti sunt.

      Mai corecta ar fi fost o crestere diferentiata in educatie (de ex. putin sau deloc in mediul universitar). Si mai corect ar fi fost o lege uniforma de salarizare in sistemul bugetar. Dar legea zace din 2006 prin parlament (Vacaroiu si Olteanu stiu de ce)..
  • 0 (4 voturi)    
    ok (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:37)

    cicerone [anonim]

    Da, din pacate premierul are dreptate ..
    • 0 (2 voturi)    
      Daaaa...? (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:48)

      FSHO [anonim] i-a raspuns lui cicerone

      Da de ce tocmai acuma si nu in 2004 sau 2005?
  • +1 (3 voturi)    
    Tariceanu ARE NEVOIE de "criza" (Marţi, 28 octombrie 2008, 12:47)

    Ilya [anonim]

    El trebuie sa minta ca sa creeze o "criza" pentru are nevoie de ea: "crizele" si "razboaiele" au fost dintotdeauna pretextul cel mai bun pentru imbogatirea celor care sunt bogati
    Si saracirea celor care sunt deja saraci

    Ori, bogatii Romaniei sunt in PSD si PNL :
    ● CEI MAI MULŢI hiperbogati ai Romaniei se află in curtea PSD
    “Cei mai multi "hiperbogati" ai Romaniei se află in curtea PSD"
    Cotidianul, 30 Sep 2008
    http://www.cotidianul.ro/cei_mai_multi_hiperbogati_ai_romaniei_se_afla_in_curtea_psd-59707.html
  • 0 (2 voturi)    
    PNL - bravo pentru responsabilitate (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:34)

    FLORIN [anonim]

    Cu siguranta o sa cresteti in voturi pentru ca oameni ca mine care oscilau inainte intre PNL si PDL vor vota acum cu PNL. Nu putem arunca Romania in mainile inconstientilor de la PDL in frunte cu Traian Basescu si Elena Udrea.
    • 0 (2 voturi)    
      Ai temperatura, dragule. Iti dau eu un remediu.... (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:45)

      FSHO [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      1. PSD, partidul comunistului bolsevic kgb-ist, Iliescu, criminalul nr.1 al Romaniei, un partid nereformat, plin de hoti, tradatori si corupti, flamanzi, mincinosi si demagogi, dornici sa ajunga iar la ciolanul cel mare. Intre timp. inhaitat cu alti ticalosi, demagogii si pungasii de la PC, in frunte cu cel mai morali indivizi dinRomania, Voiculescu si Andon.
      2. PNL, marea dezamagire, partidul liberal al Bratienilor facut cadou de o gasca tradatoare lui Iliescu, Hrebenciuc, Nastase si Geoana, un partid al demagogiei, furtului si coruptiei dezmatate, dominat de personaje lipsite de caracter si elementarul bun simt, niste ageamii si amatori, un demn pastrator al ciocoilor vechi si noi.
      3. UDMR, port-drapelul demagogiei, hotiei si coruptiei din maghiarime. Vrea autonomie pentru ca pretind ca sunt discriminati. Acum au primari maghiari si nu au facut nimic pentru etnicii lor amarati. Fura tot, de la paduri, bani pentru scoli si drumuri, pana la bunul simt, care a inceput sa lipseasca si acolo cu desavarsire.
      4. PDL se zbate si se zbate. Au idei bune, au si vointa politica, dar cum sa-i creada votantii napaditi de cadouri si bani de catre partdul curva PSD/PNL? Cine te alege in Romania daca nu dai nimic?
      Acum sau niciodata. Vrem sa continue minciuna, incompetenta, hotia. coruptia si tradarea, sau vrem marea schimbare? Revolutia a fost furata, marea schimbare, insa, depinde de noi!
      • 0 (0 voturi)    
        Mda... (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:10)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui FSHO

        La primele 3 puncte ai dreptate...insa la punctul 4 o dai cu batzu-n balta...Hai incearca sa fii serios si obiectiv. PDL se zbate si se zbate...bai baiatule...PDL nici nu ar exista daca n-ar fi Basescu....alt partid plin de comunisti..fosti securisti..si de hoti ca si celelalte partide din tara asta. Crezi tu ca ei is mai deosebiti si chiar vor sa faca ceva?..Stai tu linistit ca is la fel ca si restu !
        • 0 (0 voturi)    
          Ai dreptate.... (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:43)

          FSHO [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          hai deci sa votam PSD?PC?PNL/UDMR, nu-i asa? Nu te-ai saturat inca de demagogie, minciuni, hotie, coruptie si batjocura?
  • +3 (3 voturi)    
    cat costa criza de ego? (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:34)

    cancelaria 1 si cancelaria profesorilor [anonim]

    Cancelaria Tariceanu - adica acel guvern paralel plin de consilieri guvernamentali care mai sunt si membri in diverse Consilii de Administratie - cat costa? Cu bonusuri, prime si sporuri, depasesc cheltuielile cu salariile profesorilor. Despre asta cand vedem cifre, onor prim-sinistru? Astea nu produc inflatie, nu cresc si ele consumul, punand presiune pe deficitul bugetar si pe deficitul comercial?
    Daca un minister cheltuie doar 43% din sumele alocate, si unele cheltuieli sunt facute aiurea, din moment ce avem inca mii de posturi neocupate in invatamant si sute de scoli fara autorizatie sanitara, nu inseamna ca problema e, de fapt, la ministerul din guvern?
    Si daca tot extrapolati cheltuielile, tragand concluzii despre destinatia banilor, credeti ca profesorii se vor inghesui sa cumpere electrocasnice si bunuri de lux cu plusul primit la salariu? Aveti copii prescolari, probabil ca liceul il vor face in strainatate, platind zeci de mii de euro pe an... intr-o tara in care profesorii sunt platiti din acele sume anuale...
    • -1 (1 vot)    
      ;) (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:13)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui cancelaria 1 si cancelaria profesorilor

      Da...insa omiti o chestie. Toata lumea o da cu marirea salariior profesorilor cu 50%....insa nu e asa deloc...aceasta marirea creaza un precedent...si toti bugetarii din toate domeniile se vor trezi deodata ca vor si ei....Asta e problema de fapt.
      • +1 (1 vot)    
        nu omit, precedentul exista deja (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:45)

        cancelaria 1si cancelaria profesorilor [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Au crescut pensiile a 6 milioane de romani, anul acesta, cu 60% = efort bugetar mai mare. Au crescut salariile, indemnizatiile si s-au creat pensii pentru par-lamentari. Exista o cancelarie enorma a prim-sinistrului = efort bugetar. Profesorii au mai facut greve si au fost mereu amanati. Altii au obtinut pe loc mariri - vezi transporturi. In afara de sanatate, toti ceilalti bugetari au beneficiat de mariri din 2005 incoace. Marirea salariilor profesorilor, conform documentatiei depuse inainte de votarea legii, se poate face cu resurse deja identificate - amintiti-va ca Basescu a cerut identificarea resurselor cand a venit vorba de pensiile a 6 milioane de cetateni. Profesorii sunt de 20 de ori mai putin decat pensionarii... Una peste alta, ma bucura cand e dihonie, mai aflam si noi cate ceva, mai zboara cate un ministru.... Domnul sef de PNL nu se intreaba cum de toti ai sai au votat pentru marirea salariilor?
  • -4 (6 voturi)    
    are dreptate (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:37)

    dabu [anonim]

    Tariceanu are dreptate de data asta. Nu spune nimeni ca oamenii din invatamant, medicina, etc, nu merita sa fie mai bine platiti, dar cresteri de genul asta, dintr-o data, pot sa puna jos o economie.

    Problema e ca dobitocii care il injura ca nu primesc banii mai repede nu inteleg ca acest lucru va conduce la cresterea consumului, adica cresterea preturilor + niste inflatie si ca peste 6 luni vor avea mai multe hartii in mana ca acum, dar mai putini bani. Si cu ei, o tara intreaga care o va duce mai prost. Ca cresca salariile, trebuie sa existe fundamente economice, nu merge sa tiparim mai multe bancnote.

    Basescu este cea mai mare dezamagire. Cand toti sunt iresponsabili (inclusiv parlamentul rusinii, acum prietenul lui, ca sa vezi), el trebuia sa fie responsabil. Dar omul (care are o problema personala cu Tariceanu) a facut niste calcule simple, a vazut ca PDL-ul nu are cu cine sa faca aliante si nici nu are 50%, asa ca s-a gandit sa le dea un branci electoral inainte. Riscand vietile noastre, ale tuturor. E mai greu de inteles asta, insa..

    Nu disperati insa - se vor intampla si lucruri pozitive! Cora si Carrefour or sa vanda din ce in ce mai bine (in prima faza).
    • +2 (4 voturi)    
      am impresia ca si tu ai temperatura... (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:48)

      FSHO [anonim] i-a raspuns lui dabu

      vezi remediul pe care tocmai l-am recomandat colegului tau de partid si hotii, FLORIN. E valabil si pentru tine.
  • +3 (3 voturi)    
    re: Tariceanu si aisbergul (Marţi, 28 octombrie 2008, 13:49)

    roman [anonim]

    Dar bosii cu sute de milioane salarii, barosanii ce sparg intr-un weekend la munte mai multi bani decat o familie de profesori intr-o luna, astia nu mai produc inflatie ????
    Cu adevarat, la nivelele de jos intra apa si la cele de sus canta muzica.
    • -1 (1 vot)    
      Ba da (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:39)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui roman

      Produc...insa nu cum ar produce toti bugetarii cu salariile marite cu 50%
  • 0 (2 voturi)    
    Piesa de teatru proasta,dar reala! (Marţi, 28 octombrie 2008, 15:21)

    martin [anonim]

    Transatlanticul Titanic, avand motor romanesc,care duduia si condus de capitanul Tariceanu,deabia scapat de la bal,s-a lovit de aisbergul de lupta Amiral Basescu. Speram ca la acest remake de mare montare pierderile reale sa fie minime, adica sa-l pierdem numai pe eroul Tariceanu !
    Fiindca suntem umani o sa-i aranjam transfer direct in raiul musulman, unde va primi 4 neveste proaspete,fiind mare amator !
  • +1 (1 vot)    
    O posibila solutie... (Marţi, 28 octombrie 2008, 16:35)

    Un om obisnuit [anonim]

    domnu premier, de ce nu incerci matale solutia urmatoare: Mai taie din salariile parlamentarilor, senatorilor, al dumitale si al tuturor celor care sunt platiti de e strigator la cer (ca sa doarma prin salile alea de sedinte) si da-le la profesori, la medici etc. pentru a echilibra totusi marele decalaj rusinos existent intre categoriile mai sus mentionate. Te asigur ca in felul asta nu ajungi la nici o criza. .. Dar ce pacat, si ce folos daca seful executivului nu pleaca urechea la nevoile si problemele tarii... Din cauza oamenilor ca tine, incompetenti si omniprezenti in strucuturi de conducere intra tara in criza. Ma rog la Dumnezeu sa va deschida mintile!
  • 0 (0 voturi)    
    Inspira-te din film Taricene... (Marţi, 28 octombrie 2008, 17:24)

    Claude [anonim]

    Ca si cel din filmul Titanic, la un moment dat realizezi ca economia se scufunda, scoti pistolul si-ti tragi un glonte in cap.
  • 0 (0 voturi)    
    Titanic (Miercuri, 29 octombrie 2008, 2:40)

    zack [anonim]

    Vad ca a vazut si premierul Titanic-ul.Data viitoare ne va da exemple din Scary Movie.
    Ce a uitat sa spuna e ca el se simte Kate Winslet si Patriciu,Geoana si Iliescu tot se bat pe rolul lui Leonardo Di Caprio.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by