Geoana si Nastase, umar la umar in modificarea Constitutiei

PSD vrea sa-i lege miinile lui Basescu prin Constitutie

de Andreea Pora     HotNews.ro
Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:14 Actualitate | Politic


Mircea Geoana si Adrian Nastase au formulat o serie de modificari ale Constitutiei, majoritatea vizind limitarea prerogativelor presedintelui. Astfel, in viziunea celor doi, seful statului ar urma sa nu mai poata numi si demite ministrii, sa fie exclus complet din procedura de numire a procurorilor sefi si chiar din cea a judecatorilor Curtii Constitutionale. Mai mult, presedintele nu ar mai avea dreptul sa convoace referendumul, sa numeasca primul ministru sau sa dizolve Parlamentul.

Propunerile formulate, miercuri, de Geoana si Nastase in ce priveste modificarea Constitutiei, vizeaza reducerea puterilor prezidentiale la zero. Cei doi au lansat astfel discutia despre schimbarea legii fundamentale, pornind de la principiul unei republici "semi-parlamentare", cu un presedinte de decor.

Iata, pe scurt ideile lui Geoana si Nastase.

  • presedintele nu va mai avea niciun rol in procedura de numire in functii a procurorilor sefi.
  • nu va mai avea dreptul sa participe la sedintele CSM.
  •  premierul va putea sa numeasca sau sa demita ministrii fara aprobarea presedintelui.
  • presedintele nu va mai avea prerogativa numirii primului ministru.
  • nu va mai fi nevoie de avizul presedintelui pentru inceperea urmaririi penale a ministrilor anchetati de procurori.
  • excluderea presedintelui din activitatea legislativa (prezidarea sedintelor guvernului).
  • excluderea presedintelui din functia de reprezentare a statului in relatia cu Uniunea Europeana.

Geoana si Nastase considera ca una dintre prerogativele care pot ramine in zona prezidentiala este cea de numire in functie a sefilor serviciilor secrete.

Cit priveste Guvernul, sefii PSD considera ca:

  • adoptarea de catre Parlament a unei motiuni simple echivaleaza cu demiterea ministrului vizat.
  • limitarea zonelor in care Guvernul poate emite Ordonante de Urgenta.
  •  modificarea legii raspunderii ministeriale.

Mircea Geoana:

"Actualul model de republica semiprezidentiala permite aparitia unor blocaje intre institutii, mai ales atunci cind avem un presedinte de o culoare politica si un premier de alta culoare si acest lucru se va intimpla si in viitorul ciclu politic, cel putin in primul an al viitorului ciclu politic. Avem de rezolvat problema dreptului presedintelui de numire a primului-ministru, a dreptului presedintelui de a dizolva Parlamentul, dreptul presedintelui de a convoca un referendum (...) si dreptul Parlamentului de a suspenda si demite presedintele, eventual in absenta referendumului, in functie si de alegerea presedintelui, evident".

"Primul ministru trebuie sa numeasca si sa demita ministri fără acordul presedintelui. Nu are nimic de-a face presedintele cu modul in care premierul si un guvern isi ordoneaza resursele umane in functie de necesitatile politice si de guvernare".

Adrian Nastase:

"Din punctul meu de vedere rolul Parlamentului ar trebui sa creasca astfel incit derapajele de la nivelul institutiei prezidentiale sa fie blocate".

"Nici angajarea raspunderii Guvernului nu ar trebui sa mai intre in aceasta zonă, pentru ca se reduce din atributiile Parlamentului".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2148 vizualizari

  • +8 (10 voturi)    
    un penal are acces la constitutia Romaniei!!!? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:19)

    ion [anonim]

    Acesta este adevarul. Procuratura nu-l poate ancheta. Parlamentu nu-l poate disponibiliza si toata Romania va suferi....
    • +5 (5 voturi)    
      Base e un flacau chipes (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:38)

      Adrian Zambaccian Bombonel [anonim] i-a raspuns lui ion

      Mereu mi-au placut barbatii duri ,dar si eu pot fi o scorpie.i-am spus prostanacului Mircea ,fa-te ca lucrezi.Baiat bun MIRCEA DAR ZICE CA NU ARE CURAJ SA DOARMA NOAPTEA CU MINE IN CAMERA.. Pacat.
    • +1 (3 voturi)    
      constitutia a ajuns hartie igienica (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:41)

      cuviosul microfonie [anonim] i-a raspuns lui ion

      niste oarecare din linia a 2-a ,care daca nu cadea comunismul ramaneau niste gineri ai lui oarecare sau flacaii batrani la usa UTC,sau a institutului de economie mondiala, au ajuns sa discute Constitutia ca si cum e un sul cu care se sterg ei la tuhas -vai de romanika
  • -9 (13 voturi)    
    Mi se pare just. (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:20)

    666 [utilizator]

    Cum orice iresponsabil se poate instala pe la Cotroceni, deciziile/numirile trebuie luate/făcute de mai mulţi [iresponsabili], nu de către unul singur.
    • +5 (5 voturi)    
      citi? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:47)

      okrim [anonim] i-a raspuns lui 666

      Mirko, te risti cu o apreciere a numarului de parlamentari [iresponsabili] care ne vor pazi de "iresponsabilitatea" Presedintelui?

      Hai, spune 322, ca stiu ca iti sta pe limba!

      Iti propun si eu ceva: pentru ca guvernarea tarii este o treaba prea grea pentru un singur prim ministru [iresponsabil], hai sa avem cel putin 3 prim ministri. Asa, vom fi siguri ca pot duce sarcina.

      A, ba nu! Fiindca chiar 3 e putin, si se pt intelege intre ei, eu zic sa adaugam celor 3 inca 22 , si vom obtine numarul de aur al democratiei in care sfintul parlament vegheaza si ne apara de dictatori: 322 de capete luminate.

      Argumentul tau cu multi si responsabili vs unul iresponsabil are o hiba: 322.

      Vorba inversata a lui Lapusneanu: "multi (322), dar prosti"!
      • -5 (5 voturi)    
        Hmm... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:14)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui okrim

        Mă simt ca pe vremurile când eram Spiderman, mă zgâiam în oglindă şi vedeam unu' ca mine, da' negru.

        A!
        Apropo, "okriM": "322" e o găselniţă perimată şi care, oricum, nu spunea absolut nimic. Dacă erau "322" şi pe la vreun congres al pecere, acu-jde ani... scăpam, poate, de cizmar, mai repede.
        Ăştia 322 îs cam neputincioşi: doar am rămas cu matrozu-n braţe, eh?

        *Adrian Zambaccian Bombonel [anonim], eşti cul-cul-cul!!!
        • +1 (3 voturi)    
          Cashman (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:37)

          okrim [anonim] i-a raspuns lui 666

          Mirko, tu esti ca in bancul ala cu ursul: ori esti prost, ori iti place.
          Spune-mi, te rog:
          De ce "322" e o gaselnita perimata?
          Cine o declara "gaselnita"?
          Dar "perimata"?
          TU???Cine naiba esti TU???

          lasa-ma sa iti amintesc cit de "perimata" e aceasta gaselnita:

          Inchipuieste-ti o banda de tilhari, care iti erau vecini si care pina mai ieri pareau foarte de treaba, care tabarasc peste tine si te scot din casa ta (Presedintia) in care ai ajuns, pentru 4 ani, pentru ca cineva, in numar de 50+1, au decis ca merita sa iti acorda increderea (prin vot).
          Acea banda iti violeaza apoi nevasta (Constitutia), pe care tu trebuie sa o protejezi si pe care si ei s-au obligat sa o protejeze, atunci cind s-au mutat cu casa inga tine (Parlament).
          O violeaza cu sete, pentru ca "pot". Scrie in Constitutie. Sigur, si nevasta ta, Constitutia, "poate" face sex, dar nu cu oricine, si nu in banda. Nu cu ei.
          Tutorele ei, CCR, a recomandat neinceperea raportului sexual in banda. Dar tutorele nu are decit rol "consultativ".
          Si baietii iti violeaza nevasta, "spre binele ei", ca o protejeze de tine. Asa spun ei, si trebuie sa ii crezi.
          Apoi scot la vot simbata pe toti cei care te-au votat. Asa, ca asa vor ei. Si pentru ca ei "pot". Tie nu iti dau dreptul de a aparea la TVR pentru ca esti "sub acuzare".
          Ba mai mult, modifica si niste legi, doar-doar te-or demite cu votul a 2 din 3 oameni.

          Acuma spune-mi, amice, cine e "dictatorul"? Amaritul ala care a jurat sa isi apere nevasta, (dar nu are ce face pentru ca ei sunt, nu-i asa, "prosti dar multi") sau haita de 322?

          Stii ce, amice? Cei 322 de prieteni ai tai nu au violat Constitutia, mi-au violat MIE libertatea cuvintului. Cerindu-i lui Basescu sa taca si incercind sa il demita, au incercat sa ma reduca pe MINE la tacere.

          EU nu permit asta. Si votez cu Basescu. Tu intra in banda, mai este loc pentru inca un obsedat.

          Cind te uiti in oglinda, ar fi bine sa vezi ceea ce NU ai: VERTICALITATE! Tu insa te vezi in negru. Drept ai grait.
          • -2 (2 voturi)    
            The black symbiote (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:38)

            666 [utilizator] i-a raspuns lui okrim

            Nene... cam lung discursul; n-ai cumva ş-un rezumat?
            Deşi începutul nu e promiţător - văd că mă faci prost, deci am să zic "pas" la filmul/poliloghia ăsta/asta.
          • 0 (0 voturi)    
            mai bine un Presedinte ... (Joi, 11 septembrie 2008, 12:10)

            aa [anonim] i-a raspuns lui okrim

            in principiu sun de accord cu niste remarci ... PDL-ul si Basescu lucreaza din greu pentru a infatisa aceaste imagine Parlamentului care a facut o gramada de lucruri bune ... dovada stau UE si NATO ... printre altele ...
            sincer prefer o ceata de insi care se cearta pe comisioane decat un individ care se aliaza cu extemistii din PRM si PNG adica Basescu si PDL-ul ...
            Perfer acea ceata unuia care incalca in vazul lumii legile tarii,comite talharii prin supermarket-uri si are comentarii rasiste de genul "tiganca imputita".
        • +3 (3 voturi)    
          cashman - spiderman (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:37)

          okrim [anonim] i-a raspuns lui 666

          Mirko, tu esti ca in bancul ala cu ursul: ori esti prost, ori iti place.
          Spune-mi, te rog:
          De ce "322" e o gaselnita perimata?
          Cine o declara "gaselnita"?
          Dar "perimata"?
          TU???Cine naiba esti TU???

          lasa-ma sa iti amintesc cit de "perimata" e aceasta gaselnita:

          Inchipuieste-ti o banda de tilhari, care iti erau vecini si care pina mai ieri pareau foarte de treaba, care tabarasc peste tine si te scot din casa ta (Presedintia) in care ai ajuns, pentru 4 ani, pentru ca cineva, in numar de 50+1, au decis ca merita sa iti acorda increderea (prin vot).
          Acea banda iti violeaza apoi nevasta (Constitutia), pe care tu trebuie sa o protejezi si pe care si ei s-au obligat sa o protejeze, atunci cind s-au mutat cu casa inga tine (Parlament).
          O violeaza cu sete, pentru ca "pot". Scrie in Constitutie. Sigur, si nevasta ta, Constitutia, "poate" face sex, dar nu cu oricine, si nu in banda. Nu cu ei.
          Tutorele ei, CCR, a recomandat neinceperea raportului sexual in banda. Dar tutorele nu are decit rol "consultativ".
          Si baietii iti violeaza nevasta, "spre binele ei", ca o protejeze de tine. Asa spun ei, si trebuie sa ii crezi.
          Apoi scot la vot simbata pe toti cei care te-au votat. Asa, ca asa vor ei. Si pentru ca ei "pot". Tie nu iti dau dreptul de a aparea la TVR pentru ca esti "sub acuzare".
          Ba mai mult, modifica si niste legi, doar-doar te-or demite cu votul a 2 din 3 oameni.

          Acuma spune-mi, amice, cine e "dictatorul"? Amaritul ala care a jurat sa isi apere nevasta, (dar nu are ce face pentru ca ei sunt, nu-i asa, "prosti dar multi") sau haita de 322?

          Stii ce, amice? Cei 322 de prieteni ai tai nu au violat Constitutia, mi-au violat MIE libertatea cuvintului. Cerindu-i lui Basescu sa taca si incercind sa il demita, au incercat sa ma reduca pe MINE la tacere.

          EU nu permit asta. Si votez cu Basescu. Tu intra in banda, mai este loc pentru inca un obsedat.

          Cind te uiti in oglinda, ar fi bine sa vezi ceea ce NU ai: VERTICALITATE! Tu insa te vezi in negru. Drept ai grait.
        • +3 (3 voturi)    
          gura pacatosului adevar graieste (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:38)

          zaboo [anonim] i-a raspuns lui 666

          atent nevoie mare sa i-o tragi pe aia cu
          "322 e perimat" ti-a scapat porumbelul, baietizca! deci scapam de cizmar mai repede, huh?? aia era ideea, deci?!? nu sa scapam de toti mascaricii de langa? nu sa vorbim despre punctul 8? nu era vorba sa scoatem orice felix basma curata! si nici sa rabdam toate hoiturile comuniste (cu iliescu in frunte) sa "se bata" cu nenorocitii care "vor sa vanda tara".... pai da... ei ce dreaq mai furau? de ce dreaq s-au facut ei politicieni? pe vitor mai atent, tavarasu', ca da rau la cadre!
          • -2 (2 voturi)    
            OK (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:40)

            666 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Vezi-ţi tu de Mona "Dana" Musca şi compania.

            Comunistule şi iubitorule de tătuci!
            • +1 (1 vot)    
              asa! (Joi, 11 septembrie 2008, 9:27)

              Ion Iliescu [anonim] i-a raspuns lui 666

              Asa, mirko, tovarase!
              Imi creste inima cind te vad la lucru, infierind cu minie proletara capitalistii perversi!
              Bine le mai zici! Ba pe mama lor!

              Iti zice ala de 322? Da-i cu gaselnita perimata. Ca doar nu ai uitat regula nr. 1. :Cind pierdem puterea, sa strigam cit mai tare: Nu incepeti o vinatoare de vrajitoare! Striga cit poti ca 322 e perimat, doar-doar o crede cineva!

              iti zice ala de punctul 8 de la Timisoara si de mine, emanatul Revolutiei? Da-i cu Dana Musca, ca sa nu ma mai vada pe mine si pe cei ca mine pe care i-am pastrat in functii! Ce, nu toti au fost comunisti? Si, cu voia dvs, si eu, ultimul pe lista!

              Ii zice ala de PSD? Da-i cu Basescu-becali-vadim, poate se uita ca eu l-am infiintat pe Vadim, ca sa fac alianta cu el si sa infiintez patrulaterul rosu, in 1992! Poate se uita ca Hrebenciuc al meu l-a infiintat pe becali, ca sa avem un partid "crestin" satelit!

              Iti zice ala de iresponsabilitatea Parlamentului? Da-i cu republica parlamentara si cu "dictatorul", poate se uita de fuga lui Nastase cu dosarele prin Camere si de legile facute special pentru parlamentari! Poate se uita ca eu am fut*t Parlamentul cu mineriadele, as aca acum sa vorbim pe un ton grav si solemn despre "cea mai inalta instanta democratica" a tarii!

              Mirko tovarase, nici eu nu puteam vorbi mai bine! Traiasca Partidul, camuflat si reinnoit pe bloguri!
            • 0 (0 voturi)    
              asta ti-a soptit Li Peng... (Joi, 11 septembrie 2008, 19:28)

              zaboo [anonim] i-a raspuns lui 666

              ...sau e de la tine??? ah, si vezi ca iar ti-a scapat porumbelul... Dana?!? pai te tragi de sireturi cu turnatorii, maestre?? pai cine se aseamana....
        • +2 (2 voturi)    
          cashman - spiderman (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:38)

          okrim [anonim] i-a raspuns lui 666

          Mirko, tu esti ca in bancul ala cu ursul: ori esti prost, ori iti place.
          Spune-mi, te rog:
          De ce "322" e o gaselnita perimata?
          Cine o declara "gaselnita"?
          Dar "perimata"?
          TU???Cine naiba esti TU???

          lasa-ma sa iti amintesc cit de "perimata" e aceasta gaselnita:

          Inchipuieste-ti o banda de tilhari, care iti erau vecini si care pina mai ieri pareau foarte de treaba, care tabarasc peste tine si te scot din casa ta (Presedintia) in care ai ajuns, pentru 4 ani, pentru ca cineva, in numar de 50+1, au decis ca merita sa iti acorda increderea (prin vot).
          Acea banda iti violeaza apoi nevasta (Constitutia), pe care tu trebuie sa o protejezi si pe care si ei s-au obligat sa o protejeze, atunci cind s-au mutat cu casa inga tine (Parlament).
          O violeaza cu sete, pentru ca "pot". Scrie in Constitutie. Sigur, si nevasta ta, Constitutia, "poate" face sex, dar nu cu oricine, si nu in banda. Nu cu ei.
          Tutorele ei, CCR, a recomandat neinceperea raportului sexual in banda. Dar tutorele nu are decit rol "consultativ".
          Si baietii iti violeaza nevasta, "spre binele ei", ca o protejeze de tine. Asa spun ei, si trebuie sa ii crezi.
          Apoi scot la vot simbata pe toti cei care te-au votat. Asa, ca asa vor ei. Si pentru ca ei "pot". Tie nu iti dau dreptul de a aparea la TVR pentru ca esti "sub acuzare".
          Ba mai mult, modifica si niste legi, doar-doar te-or demite cu votul a 2 din 3 oameni.

          Acuma spune-mi, amice, cine e "dictatorul"? Amaritul ala care a jurat sa isi apere nevasta, (dar nu are ce face pentru ca ei sunt, nu-i asa, "prosti dar multi") sau haita de 322?

          Stii ce, amice? Cei 322 de prieteni ai tai nu au violat Constitutia, mi-au violat MIE libertatea cuvintului. Cerindu-i lui Basescu sa taca si incercind sa il demita, au incercat sa ma reduca pe MINE la tacere.

          EU nu permit asta. Si votez cu Basescu. Tu intra in banda, mai este loc pentru inca un obsedat.

          Cind te uiti in oglinda, ar fi bine sa vezi ceea ce NU ai: VERTICALITATE! Tu insa te vezi in negru. Drept ai grait.
      • -3 (5 voturi)    
        Hopa mitica (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:03)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui okrim

        Prin basescu, toti am vazut limita incompetentei.

        Si trebuie sa ne protejam. Printr-un vaccin.

        Pentru informarea ta, vezi promisiunile din 2004.
        • +4 (4 voturi)    
          se pare ca esti informat (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:34)

          sadwank [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Ai putea, te rog, sa postezi un link sau o poza scanata de pe vreun fluturas al campaniei din 2004? Ca marinarul si-a schimbat site-ul cu ocazia referendumului si asa l-a lasat.
          Multumesc!
    • +4 (4 voturi)    
      eee (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:43)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui 666

      Pai ce sa mai zici si tu? Ca doar nu puteai sa zici ca modificarile astea sint "pe comanda", Nu puteai sa zici ca Nastase, de groaza proceselor, ar fi in stare sa-si modifice si sexul, nu numai o amarita de Constitutie terfelita de parlamentari cum au vrut ei.
      • -5 (5 voturi)    
        Las' (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:50)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui sadwank

        că BBV-ul (Băsescu-Becali-Vadim) îşi vor recosmetiza Constituţia după gustul lor.
        Din toamnă.
        Cu ajutorul tău, Saddy.
        • +3 (3 voturi)    
          nu sint fan (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:40)

          sadwank [anonim] i-a raspuns lui 666

          Nu sint fan neconditionat Basescu. Daca si el/ei se apuca sa faca aceleasi smecherii ca si coalitia maro (legi cu dedicatie, pomeni electorale, demagogie, aminari de dosare, modificari ale Constitutiei pentru o singura persoana, transformarea parlamentului in instanta de judecata, minciuni de tipul "economia duduie" etc.) atunci nu mai votez nici cu el. Si asa, dupa magaria PDL + PRM = love pedelistii si-au luat la revedere de la cel putin un vot, al meu.
          • -1 (3 voturi)    
            Economia duduie (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:39)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui sadwank

            Tot ce ai enumerat tu sint lucruri facute si de derbedeu.
            Economia duduie, daca nu observi. Imi pare rau ca nu vezi realitatea. Uita-te pe statistici si o sa ramii uimit.
            Daca tu tii cu derbedeul, voteaza-l, este dreptul tau. Asa am facut eu in 2004, dar la citeva luni am vazut cu exactitate ce am votat. Si acum regret. Va ramine un accident in politica romaneasca.
            • 0 (2 voturi)    
              ca de obicei minti.... (Joi, 11 septembrie 2008, 10:03)

              SIC [anonim] i-a raspuns lui Alex

              de ce nu spui nimic de inflatie si deficitul de cont curent, care vor neutraliza aproape total "duduitul" asta al economiei. Vai de cei care vor fi la guvernare incepand din 2009, cand vor gasi trezoreria tarii goala. Dar...sper sa mai fie puscarii si dupa 2008.
          • -1 (1 vot)    
            Mda (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:44)

            666 [utilizator] i-a raspuns lui sadwank

            Păi de-aia-mi eşti tu drag, Saddy.
            Pt. că ai inima largă şi creditezi pe hoţi până te-neci în dovezi.
            Dar la ce dreaq să mai laşi să treacă între patru ani pt. a te convinge de ceea ce mie-mi pare ACUM evident - dar nu şi altora, tuturor ăstora care mă ocărăsc pt. că nu-s indobitocit în religii portocalii?
    • +2 (2 voturi)    
      Ti se pare just??? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:34)

      Manole Buican [anonim] i-a raspuns lui 666

      Domnule Mirko,

      de fiecare data ma-ntreb de nu cumva comentariile dvs. sunt la misto ori ba. Dar, de data asta... zau asa... nu orice iresponsabil se poate instala la Cotroceni, ci DOAR ala care a fost votat. Ceea ce nu-i cazul Parlamentului .... deocamdata.
      • -1 (1 vot)    
        M-aţi prins, (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:46)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui Manole Buican

        dar miştourile, de obicei, degenerează. În lucruri serioase. Dureros de serioase.
        Parlamentul... mă rog, parlamentarii sunt votaţi - ce tot spuneţi acolo?
    • +1 (1 vot)    
      Tinere proletar .... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 23:03)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui 666

      "Iresponsbilul" de care vorbesti NU S-A INSTALAT la Cotroceni, ci a fost instalat prin votul majoritatii alegatorilor prezenti la urne in 2004.

      Tot nating ai ramas, vad ca tot nu-ti e clar cu ce se mananca democratia. In curand ai sa incepi sa postezi comentari anti-Basescu si la articolele despre starea vremii .....
      • 0 (0 voturi)    
        PRIN MINCIUNA (Joi, 11 septembrie 2008, 12:22)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Dragos

        Da asa este a castigat la limita in fata lui Nastase caruia i-a promis ca o sa-l asupreasca politic ceea ce a si facut ...

        a castigat la diferenta infima dupa ce i-au fost anulate voturi lui Nastase si dupa ce Basescu a iesit impreuna cu Mona Musca intre cele 2 tururi la Realitatea TV strigand ca PSD a furat alegerile si ca detin dovezi clare privind acest aspect.
        Bineinteles ca nu au aparut dovezile si a fost doar un balon de sapun ... faptul ca au afirmat asta si nu a fost dovedit mai mult ca aveau interes si beneficii este incriminat de Codul legile in vigoare in aceasta tara ... o alta fapta deosebita comisa de maretul dictator al PDL -ului ...
  • +7 (9 voturi)    
    atributiile Parlamentului sau interesele castei (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:27)

    uluit [utilizator]

    Ma intreb oare, cum de n-au facut toate aceste modificari, cu dedicatie atunci cand Tov. Iliescu a fost atatia ani presedintele la Cotroceni?

    Daca tot se stiu cu probleme d-nii Nastase si Geoana, vor sa transforme Romania intr-o dictatura parlamentara. Asa baieti, ca si asa faceti doar ce vreti voi pe plantatia care se numeste Romania.

    Cine v-o vota sa-i pice mana. :P

    PS - Mai bine Monarhie Constitutionala, decat Constitutie Parlamentaro-Comunista.
    • -1 (1 vot)    
      BA AU FOST FACUTE SI ATUNCI (Joi, 11 septembrie 2008, 12:35)

      aa [anonim] i-a raspuns lui uluit

      1.Constitutia s-a modificat cand Ion Iliescu era Presedinte.
      2.Ion Iliescu nu avea devieri si incalcari fatise ale Constitutiei si nici nu talharea ziariste prin magazine.
  • +8 (10 voturi)    
    Base ne baga sula in coaste iar mie imi place (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:28)

    Adrian Zambaccian Bombonel [anonim]

    Tara asta trebuie condusa de mine, de Felix MOTANU si alti nomenclaturisti. Base e un baietel rau care nu vrea sa se joace cu noi.Base vrea sa ia problemele tarii in piept in timp ce mie imi place PE LA SPATE.Oricum exista milioane de prostanaci care voteaza PSD. De aia Mircica prostanacu vrea sa fie premier. Va pup, flacai.
  • +7 (9 voturi)    
    :) (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:29)

    razvanb [anonim]

    Se pare ca Adi (poponet de aur) nastase nu mai candideaza la presedentie.... :) Sau cand iese pres schimba iar constitutia?

    Ce varza sunt oamenii astia...nu vin alegerie mai repede?
  • +5 (7 voturi)    
    cum se poate bloca modificarea Constitutiei? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:33)

    claudiopolis [utilizator]

    foarte simplu: prin astfel de propuneri inacceptabile.
    • +1 (1 vot)    
      Procedura se numeste (Joi, 11 septembrie 2008, 7:07)

      Americanu [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

      torpilare si e cunoscuta din antichitate
  • +4 (4 voturi)    
    Sa se Proclame DumneZei ! (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:34)

    Fal-Fal-Fal [anonim]

    si sa-l vedem pe Corul Ingerilor cantandu-le "morala" in Do major


    Fal-Fal-Fal
    A interpretat Corul Ingerilor
  • +7 (9 voturi)    
    2 salopari (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:37)

    francezul [anonim]

    ceea ce fac acesti doi indivizi nu este alceva decit o razbunare la adresa presedintelui Basescu si implicit la adresa tuturor celor ce lau votat . Locul acestor indivizi nu este in parlamentul Romaniei ci dupa gratii sa mediteze la tot raul pe care lau adus asupra romanilor si Romaniei si sper ca cest lucru sa se produca cat de curand .Sper ca la alegerile din toamna se se produca acel cutremur de gardul noua sau zece si sa dispara de pe scena^politica acesti indivizi mizerabili si sa plateasca ptr tot ceea ca au facut si cred ca o buna parte a romanilor se va trezi si va vota in consecinta.
  • +7 (7 voturi)    
    Marfa! (Miercuri, 10 septembrie 2008, 18:38)

    Alius [anonim]

    Cam la asta se reduce "dictatura" lui Basescu, la care tipau unii sau altii. Cat a fost Iliescu presedinte, nu au fost ridicate astfel de probleme.

    Puteau sa faca o lege de tip "logic": daca iese Basescu presedinte, se aplica urmatoarele noi reguli, daca nu iese Besasescu si iese Nastase, regulile raman acealeasi. Cred ca e mai simplu asa...

    Probleme o sa fie daca iese Basescu prim ministru.. Atunci o sa schimbe iar legile si o sa spuna ca presedintele trebuie sa aiba mai multe atributiii ;)
    • -5 (5 voturi)    
      Dar dacă... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:17)

      666 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      va ieşi Băsescu... la pensie?
      • 0 (0 voturi)    
        Pai daca iese la pensie... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:09)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui 666

        Ramane cum am stabilit: legile o sa fie facute in functie de cine o sa iasa presedinte/prim ministru. Ce e asa de greu de inteles?...
      • +4 (4 voturi)    
        base (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:15)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui 666

        Am inteles. Ai ceva cu Base. Nici eu nu-l iubesc, dar l-am vazut acum 1 an la munte. Fara garda de corp, fara securisti dupa el, era cu sotia pe un dum forestier. S-a oprit, a discutat cu noi, a plecat mai departe.
        Hai sa vorbim despre Bombonel! Nu vrei?
        • -3 (3 voturi)    
          Las-Adiţă, (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:54)

          666 [utilizator] i-a raspuns lui Adi

          Bombo' e de domeniul trecutului. Mocirlirea lui de zilele astea e numai semn de slăbiciune al Cotroceniului.

          Şi ai înţeles greşit. Eu îi datorez multe lui Băse.
          De ex., m-a vindecat de un complex (atunci când am dat şi eu nas în nas cu el): deşi nu sunt chiar mic de stat, n-am 1,90, aşa cum aş vrea, şi m-am considerat mereu o piticanie. Ei bine, măsurându-mă cu honchiul, m-am simţit... în sfârşit... înalt.
          • +1 (1 vot)    
            Wow! (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:13)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui 666

            Daca a trebuit sa te masori cu Basescu sa vezi ca esti "inalt", inseamna ca esti mic rau de tot... Mai ia niste pilule, poate iti mai creste ceva (ego-ul macar)...
          • +1 (1 vot)    
            te-ai simptit inalt sau Iuda? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:22)

            mike [anonim] i-a raspuns lui 666

            da.. te-ai simptit ca un Iuda..dupa ce a luat ceva maruntis.

            ai simptit ca poti sa faci ceea ce faci....
          • +1 (1 vot)    
            ma bucur pentru tine (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:31)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui 666

            draga mirko ca ai scapat de un complex 'dobandit' in timpul psd-iliescu.Tu crezi mirko ca nastase si geoana doresc limitarea constitutionala a prerogativelor lui Base?gresesti,noi suntem cei vizati ,cu toate 'antenele' si 'realitatile 'lor nu mai suntem o masa de bizoni usor de pacalit cu lozinci fabricate in laboratoarele securitatii de genul 'moarte intelectualilor' sau 'noi nu ne vindem tzara'.Ei ,oligarhii, trebuie sa evite ca noi sa repetam 'accidentul' cu Base la vot,in parlament unde actioneaza o 'sotietate fara printzipii' lucrurile sunt simple,aici este un fel de Templu lui David cand a intrat DOMNUL ISUS in el,adica un bazar.
  • -4 (6 voturi)    
    modificarea constitutiei (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:04)

    ioan timisoara [anonim]

    nu sunt fan psd, insa propunerile astea mi se par foarte bune. Romania are sarcini importante (infrastructura, justitie, etc), nu-si poate permite responsabilitati duble si razboie bolitice care blocheaza activitatea executivului.
    Eu as merge si mai departe:
    - presedintele sa nu mai poata gratia infractori. Numai parlamentul sa poata gratia condamnati, dar numai cu majoritate de doua teimi.
    - presedintele sa nu mai poata numi 3 din 9 judecatori a curtii constitutionale. O comisie independenta si apolitica, sau parlamentul cu majoritate de 2/3 sau 4/5 sa numeasca judecatori sau procurori.
    -trecerea csat si a serviciilor sub controlul parlamentului.
    -presedintele sa nu mai pota inalta in grad ofiteri, numai mistrul apararii cu majoritate de 2/3 in parlament.
    - stipularea unor unitati administrative descentralizate, peste nivelul judetelor, la nivel de regiuni (nu pe criterii etnice, ci pe baza regiunilor istorice, Moldova, Transilvania, Banat, oltenia, Dobrogea, Muntenia, Bucuresti), cu parlamente regionale (consiliile judetene comasate), cu atributii si fonduri proprii pentru educatie, infrastructura.
    • +5 (5 voturi)    
      and (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:18)

      calin [anonim] i-a raspuns lui ioan timisoara

      si atunci presedintele ce va mai face ?...doar tzine discursuri ? :))...
      • -1 (1 vot)    
        seful de stat peste tot tine discursuri (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:51)

        ioan timisoara [anonim] i-a raspuns lui calin

        da caline, presedintele tine doar discursuri, in urmatoarele tari perfect democratice si europene seful de stat (presedintele sau regele/regina) tine doar discursuri:
        Italia, Spania, Portugalia, Marea Britanie, Irlanda, Belgia, Olanda, Germania, Elvetia, Austria, Cehia, Ungaria, Polonia, Danemarca, Suedia, Finlanda, Norvegia.
        Numai in Franta presedintele e mai puternic, si in Rusia, Belarus, si SUA. cu consecintele cunoscute.
        SUA si Franta fac parte din tarile mama ale democratiei,s i acolo exista contragreutati constitutionale, si institutii democratice formate si sudate in timp de sute de ani (la noi nu exista asa ceva). La ei exista si o opinie publica adevarata.
        Romania nu are nevoie de de o putinizare
    • +3 (3 voturi)    
      de acord cu tine (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:04)

      suca [anonim] i-a raspuns lui ioan timisoara

      dar atunci presedintele va fi ales de parlament si noi vom vota premierul.

      a ne pune sa votam un om de paie se cheama nesimtire. nu ca acest parlamentari nu ar fi in stare de asa ceva :)

      oricum, ce vor ei dureaza, si trebuie sa treaca printr-un referendum. nu se fac modificari in constitutie ca a vista prostanacu azi noapte :)
  • -3 (5 voturi)    
    oare.. (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:18)

    egroeg [anonim]

    nu exista vreo posibilitate sa candideze si Regele Mihai?S-ar termina cu multe din magariile la care asistam si tare mi-ar place sa vad fetzele majoritatii
    parlamentarilor exclusi prin alegeri.
  • +3 (5 voturi)    
    Eu propun interzicerea PSD (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:20)

    vlad [anonim]

    Si sunt convins ca initiativa mea e mai legitima decat ce vor hahalerele astea...
    Pe prima pagina pe HotNews se publica un sondaj cum ca PSD ar fi pe primul loc cu vre 30% !!! N-o fi chiar asa dar nebuni care sa mai voteze cu ei se gasesc.

    Daca la urmatoarele alegeri intra astia in Parlament serios ma duc sa am grija de gorile in Congo. Alea sunt mai inteligente decat compatriotii mei care citesc Libertatea si se plang ca vine sfarsitu lumii. Ptiu...
    • 0 (0 voturi)    
      normal doar PDL se vrea a fi PCR (Joi, 11 septembrie 2008, 12:39)

      aa [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Domnule propunerea dvs. desi nedemocratica inustreaza clar politica PDL si a lui Basescu ...
      e cam greu sa interzici partidul care a castigat alegerile in 2004 desi fusese la guvernare si avea pe toata lumea potrivnica ... si ca place sau nu PSD-ul este cel mai sustinut partid.
  • +5 (7 voturi)    
    de fapt s-ar multumi cu un singur amendament (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:25)

    metronom [anonim]

    psd s-ar multumi daca actualei Constitutii i s-ar adauga un singur articol:
    alin.1 - clasa politica nu poate fi anchetata pentru fapte prevazute in codul penal
    • 0 (0 voturi)    
      ala e articolul 2 (Joi, 11 septembrie 2008, 12:41)

      aa [anonim] i-a raspuns lui metronom

      articolul 1 ar fi:
      Basescu este liderul mult iubit si absolut cu puteri extraordinare si nu poate fi niciodata contrazis. orice alte manifestari politice potrivnice lui sau neaprobate de el sunt ILEGALE.
  • +5 (5 voturi)    
    Astia, doar impuscati se dau dusi... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:34)

    Ovidiu [anonim]

    Oare nu le e frica la dragii nostrii politicieni, ca un roman intr-o buna zi o sa puna mana pe o arma si o sa faca un gest negandit?

    Romania incepe sa fiarba si daca cei de sus o tin asa, in curand va da in foc..Rezultatul referendumului ptr suspendarea lui Base trebuia sa fie un semnal de alarma, dar ei continua in prostia lor...

    Nici o problema, asa cum am trecut de 3 imperii....vom trece si de o sleahta de comunisti imputiti...

    Daca nu iese lumea la vot si voteaza iar pe comunisti, nu mai e de stat in tara asta...

    Trebuie plecat din tara 20 de ani, pana se curata toti pensionarii care voteaza pe cine le mareste pensia, si cand ne intoarcem sa aruncam gunoaiele din casa si sa votam cum trebuie...
  • +4 (4 voturi)    
    intebare (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:35)

    andreid [anonim]

    stau si ma intreb: cand dracu mai scapam odata de cei 322?
    • 0 (0 voturi)    
      bah, mai mult decat de cei 322... (Joi, 11 septembrie 2008, 20:43)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui andreid

      ...eu as vrea sa scapam de aia pe care ii protejeaza cei 322! ca acolo e buba mai plina de puroi! cei 322 - cu putin noroc - vor deveni gunoi parlamentar postelectoral in scurt timp, daca da Dumnezeu romanului mintea cea de pe urma!
  • +3 (3 voturi)    
    nu la pedepsit legea acuma ne pedepseste el pe noi (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:44)

    florin [anonim]

    iata romania, Nastase a dat cu laba si acuma da cu legea, vedeti dragi romani daca nu mergeti la vot :) o sa va conduca tiganii :D
  • +2 (2 voturi)    
    LHC? (Miercuri, 10 septembrie 2008, 19:53)

    Caligula [anonim]

    Parca propunerile astea au venit in timpul testelor de la LHC. Uite asa se confirma ca sfarsitul lumii ii loveste si pe PSD-istii aliati cu PC.
  • +5 (5 voturi)    
    mda (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:01)

    cojo [anonim]

    nush cum ganditi voi dar am senzatia k cu ideea lui geoana se poate ajunge foarte usor la dictatura parlamentara. Pai pe prim-ministru cine il mai da jos ? doar parlamentu si dak castiga si partidu lui majoritatea si mai acapareaza ink un partid cine il mai da jos? ala cu coasa poate si astfel taie si spanzura cat au chef mai fac o lege prin care parlameentu poate modifica Constitutia far sa fie nevoie de referendum si atunci ii doare undeva de noi...sistemu asta ii fragil si favorabil unui nou traseu spre dictatura.... nush ce parere aveti voi da dak gresesc cu ceva spuneti-mi
  • +5 (5 voturi)    
    Eu nu inteleg..... (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:16)

    franc [anonim]

    ....de ce trebuie intotdeauna sa asteptam alegerile si sa ne amagim pana atunci ca vom schimba ceva...Parerea mea este ca nu vom schimba nimic nici de data aceasta, asa cum nu am schimbat nimic in ultimii ani....Ati vazut sondajele? O coalitie mafiota PSD+PNL+cine o mai fi va castiga, probabil, alegerile. Acesti indivizi au simtit ca s-ar putea sa piarda Presedentia in favoarea lui Basescu si atunci au hotarat sa modifice inca de pe acum toate legile, inclusiv Constitutia, care inca ii acorda presedintelui o oarecare putere de decizie. Daca vor castiga si functia de presedinte...atunci vor putea sa modifice legile din nou in favoarea lor....cine ii incurca sa nu o faca de cate ori vor?!?! Cred ca numai demonstratiile si iesirile in strada atunci, la momentul respectiv, i-ar mai putea tine cat de cat in frau....Altfel....ei ne ranesc acum iar noi (incercam) sa tratam rana dupa 4-5 ani....
    • 0 (0 voturi)    
      Nici eu nu te inteleg! (Miercuri, 10 septembrie 2008, 22:39)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui franc

      In toate sondajele PDL este in frunte si asta ii mananca pe cei din PSD si PNL. Mai mergi pe strada si nu te veni cu prostii de genul PSD-PNL o sa castige. Nici vorba.
      Am fost in Grecia si m-am imprietenit la volei sau la bar cu romanasi de-ai nostri, de la manelisti pana la baieti asezati, de la studenti la smecheri de Bucuresti. Toti sunt de partea lui Basescu si a PDL. Fara exceptie.
      Aici este problema PSD care scoate sondaje gen ATLE, cand ei au pierdut jumatate din ce aveau inainte de locale. Cat despre PNL, imparte acelasi electorat cu PSD acum, asa ca nu se pune...
      Du-te la vot si va fi bine!!!
      • 0 (0 voturi)    
        dupa cum ai zis capsunari si studenti (Joi, 11 septembrie 2008, 12:59)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Marian

        prin natura meseriei calatoresc destul de mult prin Europa si intr-adevar oamenii cu o educatie slabuta manelistii si capsunarii in sustin pe Basescu in general pentru ca face circ ... iar legat de studenti ... am intalnit cativa care erau atrasi de discursurile sale dar care au fost total dezamagiti cand au vazut ca sunt numai vorbe... si provoaca numai instabilitate. Acum 1 an eram in Franta la un congres si Le figaro facea "misto" de poporul roman ai caroror imediat vizibili exponenti cantau la metrou si spuneau printr-o metafora ce-i drept ca e normal ca un marinar care face gafe peste gafe sa ajunga "sef" de turma ...
  • +5 (5 voturi)    
    Sfideaza si isi bat joc de o tara intreaga (Miercuri, 10 septembrie 2008, 20:35)

    Cristian Sthall [anonim]

    Adrian Nastase si Mircea Geoana sunt pur si simplu diabolici; pentru ei calitatile de bun simt, cinste, buna credinta nu exista. Sa fim atenti sa scapam cat mai repede din fruntea tarii de ei; astia sunt ca si paduchii sau capusele :)))))...sa scapam de ei ....!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Incompetenta colosala (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:38)

      filadel [anonim] i-a raspuns lui Cristian Sthall

      Indivizii astia-s de-o prostie imensa. Se dau de ceasul mortii sa schimbe rahatul de constitutie pe care chiar ei au facut-o. In halul de retardare mintala in care sint ce garantie avem ca n-o vor face la fel de proasta?
      • 0 (0 voturi)    
        filadel,constitutia a fost facuta pentru (Joi, 11 septembrie 2008, 5:13)

        ION [anonim] i-a raspuns lui filadel

        fesenei-pesedei.Dar DUMNEZEU nu doarme si a castigat Basescu, nu nastase .Daca castiga nastase, sa fi vazut ce buna era actuala constitutie fesenista, votata cu elan revolutionar de eroicul si desteptul popor roman;poporul care a votat 87% ,cu iliescu fsn, dupa perceptele doctrinei :noi muncim nu gandim.
        • 0 (0 voturi)    
          pai Basescu parca a fost in FSN (Joi, 11 septembrie 2008, 12:42)

          aa [anonim] i-a raspuns lui ION

          Traian Basescu din cate stiu eu a fost membru FSN prin urmare logica ta pica...
          • 0 (0 voturi)    
            Si Gorbaciov a fost membru al (Vineri, 12 septembrie 2008, 7:06)

            Ion [anonim] i-a raspuns lui aa

            PCUS dar in primul rand a fost om reformand comunismul si eliberand popoarele comunizate de cel mai criminal sistem politico-economic, din istoria omenirii.Basescu s-a desprins din feseneul iliescian condus ca si acum de un criminal .Constitutia actuala a fost conceputa de fsn-psd sub atenta indrumare a lui ilici iliescu si a uneltelor lui in frunte cu Iorgovan tractoristul jurist.Costitutia actuala, a fost conceputa pentru victoria in alegeri a lui nastase zece case, zis si termopan si a ciracilor sai.Aceasta constitutie, este constitutia care miroase pistelentios a fsn si este prevazuta cu o siguranta finala a crimelor si hotiilor comunist-fesenist-pesediste si aliatii.Aceasta siguranta suprema se numeste Curtea Constitutionala, in care majoritatea judecatorilor(de fapt lachei ai lui iliescu),sunt fosti membrii si activisti comunisti sunt fosti activisti de frunte ai fsn-psd.Cand latul se strange la gatul uni criminal si hot comunist-fesenist-pesedist curtea constitutionala spune :Scoateti "latul" de pe grumazul criminalului si al banditului ca nu este"constitutional".
  • 0 (2 voturi)    
    trebuie referendum (Miercuri, 10 septembrie 2008, 21:44)

    turistul [anonim]

    indiferent de modificari se va ajunge la referendum ... daca sunt niste modificari cum cele din articol atunci sunt slabe sanse sa fie acceptata modificarea ... oricum, nu cred ca mai e timp, acus vin alegerile ... dar cine stie, daca vom avea un guvern psd + pnl ... e posibil sa mearga mai departe cu planurile lor. oricum, am incredere in poporul roman, nu suntem asa de prosti cum credeti voi, bombonei penali si prostanci de primaverii !
  • +1 (1 vot)    
    mai da "destepti" mai sint astia doi (Miercuri, 10 septembrie 2008, 23:00)

    Paul [anonim]

    nu stiu citeodata cum de nu le doare capul cu atitea framintari si eforturi depuse(parca ar suferi de constipatii)doar doar sa scape de Basescu ; ei nu stiu probabil ca de ce ti-e frica cel mai mult de acel nu scapi...daca Geoana si Nastase(apropo,nu stiu care din ei este acum "femeia" si care "barbatul")mai continua cu astfel de idei de a incerca si schimba regulile jocului in timpul meciului(cum au facut-o la incercarea de a-l inlatura pe Basescu prin suspendare)cota de simpatie a populatiei care este departe de a fi naiva cum aceasta pereche"de vis" o cred,cota lui T.Basescu v-a creste si mai mult ; asa dar.ii rog sa continue cu astfel de idei bolnavicioase
  • +1 (1 vot)    
    Este interesant si ingrijorator ca cei care (Joi, 11 septembrie 2008, 5:06)

    RICA [anonim]

    comenteaza fac mare caz de "ilegalitatile"lui Basescu, dar nu spun nimic de crimele(la propiu),lui iliescu.Pe acesti bipezi care au votat de trei ori cu ilici iliescu, nu-i deranjeaza crimele,ilegalitatile si marea coruptie initiata si protejata de iliescu .Pe fesenei ii deranjeaza faptul ca Basescu cere justitiei sa judece marii infractori ai Romaniei si sa-si faca legal datoria.
  • 0 (0 voturi)    
    prostia la romani (Joi, 11 septembrie 2008, 11:43)

    Stapanu [utilizator]

    acesti doi animaloizi inteleg prin interesul public interesul propriu
    nimic nou sub Soare
    doar ca la noi (asta e, la NOI) boborul turmentat nu stie, da' voteaza!
    on the other hand, am citit eu bine ? (pen c-acuma ma lupt c-o bere) "pentru ca se reduce din atributiile Parlamentului" apud nastase/ adanc frate, adanc ...
  • 0 (0 voturi)    
    modificari absolut oportune (Joi, 11 septembrie 2008, 12:06)

    aa [anonim]

    e timpul ca Romania sa mearga pe o singura cale
    conform Constitutiei Romania este Republica Parlamentara , dar s-a vazut clar ca Presedintele cand doreste poate bloca niste mecanisme democratice ...
    Republica Prezidentiala si exista modelul Rusiei :)
    pentru ca nu cred ca avem vreo sansa sa luam modelul SUA...judecand "aptitudinile" actualilor politicieni...
    sau Republica Parlamentara modelul cel mai potrivit pentru zona aceasta a lumii cu eliminarea anumitor parghii pentru ca un populist ajuns din greseala Presedinte sa nu poata bloca democratia...

    e de aici incolo intram pe taramul politicului ... PDL-ul tipa ca sunt modificari anti- Basescu ... dar nu se stie daca va mai castiga un mandat ... si se vor bate tot asa vor arunca cu praf in ochi iar poporul roman indobitocit de propaganda celor care au facut mai mult circ ... ( ma refer la toata clasa politica) va sta cu gura cascata si va vota iar ...

    ma uit aici la comentarii Geoana reprezinta legitim partidul cu cei mai multi sustinatori judecand dupa alegerile din 2004 ...
    .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by