Candidatii se urca pe avioane, NOKIA, Ford, Mercedes sau Volkswagen ca sa se vada mai bine in campanie

de Attila Biro     HotNews.ro
Luni, 26 mai 2008, 18:47 Actualitate | Politic


Candidatul PNL la CJ Cluj se crede fabrica de telefoane
Foto: electorale.wordpress.com
La Cluj-Napoca, Emil Boc si Marius Nicoara, candidatul PNL la Consiliul Judetean, au utilizat in campanie brandul Nokia in afise sau videoclipuri electorale. Investitia Ford de la Craiova a ajuns ca realizare electorala pe blogul actualului primar Antonie Solomon. Radu Berceanu se lauda ca fara el nu ar fi existat aeroport in Craiova si nici Carpatair nu ar fi aterizat acolo. Fostul ministru Ovidiu Silaghi, aflat in plina campanie pentru Consiliul Judetean Satu-Mare, a anuntat ca sigure investitiile companiilor Mercedes, Mitsubishi Audi si Volkswagen.

De cealalta parte Marius Nicoara (PNL), candidat la presedintia Consiliului Judetean a publicat in presa locala machete publicitare in care a utilizat imaginea companiei NOKIA. Machetele publicitare contine mesajul: “Nicoara Connecting People”, fraza utilizata anterior ca titlu de articol in presa locala. Candidatul PNL la Consiliul Judetean Cluj a utilizat afacerea NOKIA si in clipurile electorale postate pe site-ul sau de campanie. In aceste materiale publicitare Marius Nicoara isi asuma toate meritele investitiei NOKIA de la Jucu. Reprezentantii NOKIA Romania au solicitat presedintelui CJ Cluj sa nu mai utilizeze imaginea companiei in campania electorala.

Boc sa da mare cu firme mari

Presedintele PDL, Emil Boc, candidat la inca un mandat la Primaria Cluj, a utilizat imaginea Nokia intr-un videoclip electoral difuzat de o televiziune locala. Boc a contabilizat afacerea Nokia drept una dintre realizarile sale. “Sectorul productiv a luat amploare prin venirea la Cluj-Napoca a unor importanti investitori, cum ar fi: Nokia Enterprise Solutions Romania - una dintre filialele globale de cercetare si dezvoltare ale Nokia - a deschis o filiala la Cluj-Napoca in februarie 2006”, se mentioneaza pe site-ul de campanie al al presedintelui PDL. Primarul Clujului enumera drept realizari ale mandatului sau cateva investitii realizate de Consiliul Judetean, cum ar fi modernizarea aeroportului, deschiderea parcurilor industriale. Primarul  Boc se lauda cu investitiile implementate de o serie de multinationale precum: Siemens, Terapia-Ranbaxy, Genpact, Pilkington Automotive sau concernul american Emerson.

Solomon accelereaza in campanie cu Ford

O alta investitie utilizata ca agent publicitar este si cea a companiei Ford la Craiova. Actualul primar Antonie Solomon (PDL) a publicat pe blogul sau de campanie mai multe materiale in care face referire la investitia Ford alaturi de mesajele sale catre alegatori. “Venirea Ford la Craiova este fara indoiala, cel mai mare succes economic din regiunea Olteniei, dar este si un moment istoric pentru Cetatea Banilor”, spune Antonie Solomon, dupa care le cere craiovenilor, pe acelasi site, sa il voteze.

Silaghi viseaza cu voce tare Mercedes, Mitsubishi si Audi

Ministrul IMM-urilor, Ovidiu Silaghi foloseste in discursurile electorale numele unor multinationale care, dupa cum sustine el, sunt pe punctul de a investi in Romania miliarde de euro. Fara a avea o confirmare oficiala, ministrul Silaghi aflat in campanie pentru presedentia CJ Satu-Mare, a anuntat ca Mercedes, Mitsubishi si Audi, divizia de lux a grupului german Volkswagen, vor produce autovehicule in Romania, la Timisoara. Investitia Mercedes la Timisoara a devenit tema electorala si pentru presedintele PNTCD Timis, Marius Popovici. Amintim faptul ca la Timisoara PNTCD si PNL au creat Alianta pentru Timis prin care este sustinut Gheorghe Ciuhandu PNTCD la Primaria Timisoarei si Viorel Coifan la presedentia Consiliului Judetean. In urma cu o saptamana ministrul Silaghi a mai anuntat o investitie bomba de 5 miliarde de euro a companiei Voestalpine in judetul Constanta. Din nou nu exista nici o confirmare din partea companiei mentionate.  
Morcovi si avioane, oferta lui Berceanu
Foto: electorale.wordpress.com

Berceanu se lauda cu aterizarea Carpatair la Craiova

Pe pagina sa de campanie, printre morcovi portocalii, Radu Berceanu se lauda si el ca a construit un aeroport si a adus o companie aeriana in Dolj. “Am auzit ca actualul presedinte al Consiliului Judetean Dolj spune ca are o mare realizare in legatura cu Aeroportul Craiova. Aeroportul Craiova este aeroport si nu o pista de beton oarecare, cum mai sunt nenumarate în Romania, pentru ca eu, ca ministru al
transporturilor, am scos din alta parte o instalatie ILS, adica "Instrumental Landing System", sistem automat de aterizari, fara de care nu vine nimeni cu pasageri pe un aeroport, si l-am trimis la Craiova. Iar celor de la Carpatair eu le-am spus, cu niste ghilimele destul de multe, sa se duca la Craiova si sa faca treaba acolo”, a declarat Radu Berceanu pentru Rompres.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1528 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    nesimtire (Luni, 26 mai 2008, 20:10)

    adrian [anonim]

    Niste papagali. Dupa ce ca nu au absolut nici o contributie la realizarea investitiilor, eventual doar se baga si ei in seama poate pica ceva, mai si strica atat imaginea companiilor respective, cat si imaginea mediului de afaceri din Romania (nu ca ar fi una extraordinara). Isi aroga meritul in fata companiilor respective, ca de' daca e vreo problema, las' ca o rezolva baiatu'.
    Acel personaj numit Silaghi a fost de un penibil absolut cu anuntul lui cu Mercedes. Daca nu se mai realizeaza investitia, pe cine sa ardem la vot daca alegerile vor fi deja trecute?
  • -1 (1 vot)    
    tot ei (Luni, 26 mai 2008, 21:22)

    filip [anonim]

    nește porci cu P mare, păi cu ce să te lauzi dacă nu cu ceva ce au făcut alții...ăștia nici să dormi nu te lasă. au venit unii de la PD-L la doișpe noaptea cu brichete și pxuri...iar ăia de la PSD și PRM au dat la toată strada miei și coșuri cu haleală...mită pe față HUO!!! la Canal cu voi
  • 0 (2 voturi)    
    Pai Nicoara chiar a facut ce zice (Luni, 26 mai 2008, 21:37)

    Marius [anonim]

    Utilizarea imaginii unei companii in campanie nu e OK, deci aici si Boc si Nicoara au cam exagerat. Dar pana la urma, totusi oamenii aia au reusit sa atraga o investitie, si daca nu te lauzi singur sigur vor minti adversarii ca nu ai facut nimic.
    Asa e in campanie...
  • 0 (0 voturi)    
    penibil (Luni, 26 mai 2008, 22:32)

    ion14 [utilizator]

    salutare.ma plictieseste de moarte aceasta campanie pentru locale.este trasa de urechi si la xerox.nimeni nu vine cu ceva nou si propriu pe piata.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by