Proiectele SF ale candidatilor pentru Bucuresti 

de Bety Blagu     HotNews.ro
Luni, 19 mai 2008, 19:36 Actualitate | Politic


De ce are nevoie mai mare Capitala Romaniei: sa devina port la Dunare sau sa aiba o autostrada suspendata din nord in sud? Sau poate sa-si mute gara principala in afara orasului? Sau sa i se planteze 600.000 de copaci fix pe marginea strazilor? Sau, poate, sa poata ocoli centrul Bucurestiului pe nistre strazi stramte si aglomerate? Principalii candidati la Primaria Generala a Capitalei au in programele lor electorale propuneri care pun la munca imaginatia oricarui locuitor al Bucurestiului.

Intr-un top al propunerilor stiintifico-fantastice conduc detasat Ludovic Orban si Sorin Oprescu.

Candidatul liberal a inceput deja demersurile privind reinvierea unui proiect ce dateaza din 1929 si care va face ca Bucurestiul sa devina port la Dunare. Orban a anuntat luni ca Guvernul a aprobat trecerea proiectului de la Ministerul Mediului la cel al Transporturilor, pe care il conduce, si ca in maximum 30 de zile vor fi indeplinite procedurile pentru elaborarea studiului de fezabilitate. Lucrarea a fost inceputa de regimul comunist, dar a fost lasata in paragina dupa 1990.
  • "Potrivit acestui proiect, Capitala va avea in maximum cinci ani doua porturi, situate in estul si sudul Capitalei, respectiv in localitatile Glina si 1 Decembrie. Va pot spune ca acest proiect starneste mult interes din partea unor companii serioase, care si-au exprimat dorinta de a participa la investitia de finalizare a canalului de navigatie, ceea ce inseamna ca lucrarile vor demara foarte repede. Canalul presupune o investitie de circa 450 milioane de euro si va fi realizat prin amenajarea complexa a cursurilor inferioare ale raurilor Arges si Dimbovita." (vezi intregul program electoral al lui Ludovic Orban)
Sorin Oprescu a ales sa faca public un program electoral mult mai putin detaliat decat restul candidatilor, dar, in conferinta de presa de la lansare a precizat ca solutia pentru fluidizarea traficului este realizarea unei autostrazi suspendate, care sa traverseze Bucurestiul de la nord la sud. „Pe cuvântul meu c-o fac în doi ani”, a declarat atunci Oprescu, precizand ca autostrada ar trece pe la nivelul etajului 3, adica pe la 8 metri inaltime. (vezi intregul program electoral al lui Sorin Oprescu)

O alta idee nastrusnica apare si in programul lui Cozmin Gusa. Acesta vrea sa mute Gara de Nord, cea mai importanta gara a Capitalei, la marginea orasului, astfel incat in locul lasat liber, sa poata rasari noi cartiere.
  • "Cea mai sigură soluţie este cea legată de relocarea Gării de Nord în zona Laromet-Chitila şi construirea de locuinţe (cu alte funcţiuni complete, cum ar fi şcoli, spitale, teatre, cinematografe etc) pe cele peste 200 hectare de teren rămas liber prin eliminarea liniilor de cale ferată. Proiectele pot fi realizate chiar în parteneriat cu Ministerul Transporturilor şi al Dezvoltării şi Locuinţei. Acest proiect face parte dintr-o viziune mai largă a liderului PIN, Cozmin Guşă, prin care Bucureştiul se va dezvolta pe sistem policentric, ca oraşele moderne, şi nu după modelul plasei de păiajen, rămas din antichitate, sau din perioadele sistemelor totalitare. Practic, relocarea Gării (cu păstrarea clădirii istorice) va deschide efortul de a elimina fabricile poluante din oraş (după principiul european) şi va permite crearea de noi centre de interes şi de spaţii de locuit civilizate, amplasate în jurul inelului central de circulaţie. (vezi intregul program electoral al lui Cozmin Gusa)
Candidatul PD-L, Vasile Blaga, crede ca a gasit o solutie pentru un traseu alternativ care sa-i faca pe bucuresteni sa nu mai fie nevoiti sa tranziteze centrul orasului pentru a ajunge din nord in sud. Astfel, el propune construirea "Diametralei Nord-Sud", pe traseul strazilor Buzesti, Berzei si Uranus. Asta in conditiile in care strazile au doar doua benzi pe sens, una ocupata de masinile parcate, iar a doua de traseul tramvaielor. De asemenea, o alta problema pe care ar putea s-o intampine in realizarea proiectului este ca intre locul in care se termina strada Berzei si incepe Uranus se afla raul Dambovita, parcul Izvor si Palatul Parlamentului.
Nici candidatul PSD nu are un program electoral perfect ancorat in realitate. Diaconescu promite ca va planta, de-a lungul tuturor strazilor din Bucuresti, 600.000 de copaci.
  • " Plantarea de “borduri verzi” de lungul tuturor arterelor de circulaţie. Actualele suprafeţe “nude” de beton si asfalt se vor “înverzi” prin plantarea unor perdele de copaci. Se vor planta 600.000 arbori de aliniament." (vezi intregul program electoral al lui Cristian Diaconescu)








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7220 vizualizari

  • -1 (7 voturi)    
    nu chiar toate proiectele.. (Luni, 19 mai 2008, 19:52)

    Clarissa [anonim]

    Sincera sa fiu, proiectul lui Diaconescu nu este atat de SF pe cat sunt proiectele celorlalti candidati la primarie. Acest om promite o schimbare si va infaptui o schimbare. Sa il lasam doar sa ne arate asta!
    • -1 (3 voturi)    
      clarissa clarifisseaza (Luni, 19 mai 2008, 20:16)

      jorj [anonim] i-a raspuns lui Clarissa

      "Diaconescu nu este atat de SF"

      hm.
      dece nu 6.000.000...
      sa se stie o treaba...
      ca ce e milionu astazi, maica !?
    • +5 (7 voturi)    
      Hehe (Luni, 19 mai 2008, 21:25)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Clarissa

      Imi place perioada alegerilor, se umplu forumurile de activisti gata sa linga in dos un candidat.
    • +1 (1 vot)    
      mare e gradina Domnului (Luni, 19 mai 2008, 22:16)

      mais [anonim] i-a raspuns lui Clarissa

      mai clarisso, dupa ce termini de lins dosul lui diaconescu fa un calcul simplu. 600.000 de copaci in patru ani inseamna 400 de copaci plantati in fiecare zi. 400 pe zi!!! inclusiv sambata si duminica.

      inainte de a linge, gandeste. ca asta e problema romanului, ca lauda sau critica fara sa judece cu propria lui minte.
    • 0 (0 voturi)    
      si cat de mare e gradina Domnului... (Miercuri, 21 mai 2008, 22:03)

      Clarissa [anonim] i-a raspuns lui Clarissa

      Draga Hehe si draga Nashule, este dreptul meu sa am o parere. Ca voi sunteti lipsiti de caractere si de bun simt si nu acceptati parerile altora care nu sunt la fel cu ideile voastre este partea a2a. Scumpilor,"600.000 arbori de aliniament" nu inseamna doar copaci,dar pe voi nu va duce capul sa ganditi asta. Si din nou dati dovada de lipsa de inteligenta prin faptul ca nu vedeti ca proiectul cu "inflorirea bucurestiului" e mult mai realizabila si mai buna decat daramarea garii de nord,diametrala N-S,autostrada suspendata etc. Nu credeti? ..intrebare retorica de altfel pentru ca na..voi nu ganditi,doar vorbiti aiurea.
      • 0 (0 voturi)    
        fata destepta (Joi, 22 mai 2008, 10:47)

        adita [anonim] i-a raspuns lui Clarissa

        are dreptate clarisa mai baieti nu insemna doar copaci " ce sa le ceri niste tarani"
        • 0 (0 voturi)    
          SF (Duminică, 25 mai 2008, 17:02)

          razvan [anonim] i-a raspuns lui adita

          oprescu o sa faca autostrada in 2 ani (sa moara el) si daca nu reuseste o sa cheme furnicutele sa il ajute. si bineinteles o sa vina si zana cea buna insotita de sfanta vineri. daca nu o sa il opreasca zmeii cei rai sigur o sa o termine in 2 ani!
    • 0 (0 voturi)    
      rectificare (Miercuri, 21 mai 2008, 22:24)

      Clarissa [anonim] i-a raspuns lui Clarissa

      Nu ca ar conta atat de mult numele unora care vorbesc fara a gandi ca sa nu se plictiseasca, dar rectific: "Draga nashule si mais"
  • +1 (1 vot)    
    600000 pomi (Luni, 19 mai 2008, 20:12)

    un roman [anonim]

    ar fi interesant daca locuitoriii Bucurestiului nu ar putea planta chiar ei acesti pomi?... sau macar o parte dintre ei ... parerea mea...
    • 0 (0 voturi)    
      Cu siguranta i-ar putea planta (Miercuri, 21 mai 2008, 15:25)

      realwahl [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Ar fi suficient ca municipalitatea sa se implice un pic, sa incurajeze putin actiunea...

      Oricum, planul lui nu e chiar SF... daca ne gandim ca "600.000 arbori de aliniament" nu inseamna 600.000 copaci, ci pot fi chiar si garduri vii!
  • +5 (5 voturi)    
    Proiecte (Luni, 19 mai 2008, 20:14)

    Wasile [utilizator]

    Candidaţii de anul ăsta cred că se ghidează conform principiului "votaţi nebunu' cel mai mare".
    Auzi tu, autostradă la nivelul etajului trei. Dacă toţi doctorii ar fi primari, propun să lăsăm funcţionarii de la ghişee să opereze...
    Zău că ăştia sunt rupţi de realitate. Era bună întrebarea de acu' patru ani "Dom' Candidat, cât costă un bilet RATB?". Acum pariu că şi-au învăţat lecţia cu biletu'....
    Hai să facem un concurs cu candidaţii: care ajunge primul de la Piaţa Sudului la ieşirea pe DN1, luni, pornind de la orele 07:50, să fie primar. Aşa vedem care ştie capitala, străduţe, ambuteiajele unde se fac. Sau poate că nu mai ştiu să mai conducă de când sunt "conducători"?
    • +2 (2 voturi)    
      Heh :D (Luni, 19 mai 2008, 21:50)

      Wasilica [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      O sa fie o intrecere pe cinste avand in vedere ca vor pleca toti in coloana cu girofar. Nenorocitii dracului.
  • 0 (4 voturi)    
    transportul fluvial este cel mai ieftin si astazi (Luni, 19 mai 2008, 20:20)

    anonymus [anonim]

    proiectul Bucuresti port la Dunare este SF in mintea celor care cred in autostrazi suspendate prin bietul nostru Bucuresti ! realitatea este ca va fi proiectul cel mai benefic pentru Bucuresti pentru urmatorii 1000 de ani si va lega Bucurestiul pe o cale navigabila cu cateva capitale europene ,cu Marea Neagra, si, prin canalul german , cu Marea Nordului!
    transportul pe canale a ajutat enorm la ridicarea industriala a Anglia !
    • +2 (4 voturi)    
      Ceausescu redivivus >: (Luni, 19 mai 2008, 21:42)

      Codruta [anonim] i-a raspuns lui anonymus

      Dupa ce s-au pis deja borduri de vreo 20 ori, bajetzii au mirosit o noua tzeapa - un proiect ceausist mort din fasha (de altfel, toti "inginerii" de 2 lei, ajunsi Directori de Centrale pe baza de "dosar" s-au inghesuit dupa Revolutie sa fure dosarele de proiecte din arhivele de unde lucrau, de AIA ne trezim acum cu Marete Idei, trase la indigo dupa mortaciunile de acu 20 - 30 ani).

      Sunt curioasa de unde isi imagineaza ei ca pot sa impuste banu greu - ca fantezia la costuri umflate si lucrari prost facute functioneaza, nu ca aceea care ar trebui pentru vreun lucru cu adevarat "bun".

      Astia cu Canalu', ma rog! nici nu m-as astepta la ei sa se priceapa la ceva! De unde drakku "comunicare intre ministere"? N-au auzit in viata lor de "Directiva Cadru Ape", nici de "Coridorul Verde", nici de angajamentele fatza de UE - dar daca romanii nu le pun ciomeagu pe cocoasha cand ii vad ca isi incalca angajamentele, or fi crezand ca si coana UE e la fel de bleaga :-p.

      Acum, eu ma refer de fapt la toti catindatii enumerati, ca toti is o apa si-un pamant! Ce sa zic? Ma bucur ca nu-s bucuresteanca si nu tre sa-mi sparg capul intrebandu-ma cum sa fac sa nu votez un tampit... :(

      Bine, ca nici de astia de unde sunt eu nu-mi e rusine - norocu meu ca voi fi fortata de imprejurari sa nu votez :-p
      • +1 (3 voturi)    
        canalul Dunare -Marea Neagra (Luni, 19 mai 2008, 23:01)

        anonymus [anonim] i-a raspuns lui Codruta

        cred ca nu ai inteles ! proiectul a fost elaborat in 1929 cand ceausescu avea 11ani -nu ii apartine nici lui ,nici epocii de aur,si este un proiect adevarat pentru Bucuresti si Romania asa cum alte 2 centrale hidro pe Dunare vor fi inevitabile -e vorba de mai mult decat viata nepotilor nostri !
        • -1 (1 vot)    
          probabil (Luni, 19 mai 2008, 23:30)

          Codruta [anonim] i-a raspuns lui anonymus

          Nu la "idee" ma refeream, probabil ai dreptate, nu stiam de 1929 - ma refeream la faza de "proiectare" propriu-zis, aia de la care deja o parte din Dambovita nici nu se mai vede.

          De ce e "adevarat"? N-are nici un chichirez - in afara, poate, de faptul ca, in afara de antreprenori, mai stau unii la panda sa-si vada crescuta valoarea terenurilor de-a lungul traseului >:

          Ca doar n-or fi fost lasate in starea aia de paragina si atat de pline de gunoaie, ca sa le cumpere oricine? Ele sunt "pour les connaisseurs" >:
      • -1 (3 voturi)    
        slava (Luni, 19 mai 2008, 23:53)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Codruta

        Domnului, Cordutzo, bine ca esti fortata si nu votezi.
        Aferim !
        • -1 (1 vot)    
          :-p (Marţi, 20 mai 2008, 1:00)

          Codruta [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Am sa votez, in schimb, la prezidentiale :-p

          Ghici cu cine (sau, mai bine-zis, cu cine NU)! >:

          Oricum (chiar si daca eu n-am sa fiu aici) securistu vostru de la Braila NU iese! :-p
    • -2 (2 voturi)    
      Este, dar totusi... (Luni, 19 mai 2008, 21:53)

      Wasilica [anonim] i-a raspuns lui anonymus

      Da, acum 200 de ani. Sa fim seriosi, cu doua aeroporturi de calitate, o retea rapida de trenuri si autostrazi ca lumea...lasi naibii transportul naval. E drept ultimul e mai ieftin si s-ar putea sa cantareasca greu asta (vezi si investitia Voestapel).
    • 0 (0 voturi)    
      delirati, (Luni, 19 mai 2008, 23:42)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui anonymus

      delirati, delirati, tot va ramine ceva.....
    • 0 (0 voturi)    
      oare (Miercuri, 21 mai 2008, 15:30)

      realwahl [anonim] i-a raspuns lui anonymus

      Si atunci, de ce nu le mai foloseste nimeni? De ce acum in Londra, canalele sunt doar ornamentale sau folosite ca parcari de iahturi?

      Decat sa faca din Bucuresti port, mai bine ar incuraja dezvoltarea altor porturi, deja existente.

      Deja ne plangem ca Bucurestiul e supra-aglomerat. Cum va fi cand va fi si port???
  • +6 (6 voturi)    
    un oras perfect (Luni, 19 mai 2008, 21:44)

    anonim [anonim]

    Citesc si ma minunez; eu aveam impresia ca Bucurestiul e sufocat de gunoaie, ca nu avem locuri de parcare, ca traficul e infernal, ca murim otraviti din lipsa parcurilor si padurilor pe care oricum le imputinam in fiecare zi;
    Aflu insa ca tot ce credeam e gresit; ne tre' o cocoasa prin tot orasul, din modelul pe care Boston abia ce l-a dat jos; ne trebuie un port in afara orasului, care port va avea o importanta colosala pentru jegul din centru; probabil ca in sfarsit acolo vor fi si toaletele publice; Ne mai trebuie si o gara in afara orasului, sa se faca un mall in locul ei; 600.000 de pomi pe marginea strazilor ar rezolva definitiv problema locurilor de parcare - cate o masina pe craca...
    E funny ce ar spune unii oameni ca sa ajunga la borcanul cu dulcetzuri...
  • +2 (2 voturi)    
    Se poate si mai bine! (Luni, 19 mai 2008, 21:59)

    seller [anonim]

    Eu cred c acel mai interesant proiect ramane cel cu porturile , cu toate ca nu il sufar pe Orban, iar resul de proiecte vor funcitona la un momentdat impreuna . Sper sa nu darame GARA . In Munchen gara e chiar in centru si nu au daramat-o inca .

    Dar pentru lupta dupa OS alearga toti tampitii asa ca nu mare ne va fi mirarea cand ne vom trezi intr-o zi fara Gara de Nord functionala!

    cu stim!
    • 0 (0 voturi)    
      Ne salveaza gigi (Luni, 19 mai 2008, 22:38)

      gigi_parasitu' [anonim] i-a raspuns lui seller

      Despre candidatul lui Gigi, nimic ?!
      Asta nu are nici un plan SF ?!

      vai de noi ...
      • 0 (0 voturi)    
        e ok (Duminică, 25 mai 2008, 15:00)

        alexxx [anonim] i-a raspuns lui gigi_parasitu'

        proiectul lui diaconescu mi s-a parut cel putin de bun simt. nu e nimic sf in el. aberatiile celorlalti sunt intradevar de toata jena. eu personal ma simt jignit cand cineva vrea sa ma pacaleasca in halul acesta in fata!!!
  • +1 (1 vot)    
    proiecte SF si altele... (Luni, 19 mai 2008, 22:14)

    mitica [anonim]

    Autostrada suspendata am vazut la Bangkok si Manilla, n-as spune ca au rezolvat problema traficului aglomerat.
    De ce nu se ocupa nimeni de proiecte mai pamantesti, realizabile si care ar imbunatati calitatea vietii?
    Mai multe spatii verzi, mai multe parcari-astfel se descongetioneaza inca o banda pt circulatie, starngerea cainilor vagabonzi de pe starzi, s.a.m.d
  • -2 (2 voturi)    
    nu cred in sf! (Luni, 19 mai 2008, 22:59)

    ion14 [utilizator]

    seara.se pot realiza cu bunavoiinta o mare parte din ele.avem nevoie de o echipa tanara, tenace, ambitioasa, pentru a-le pune in aplicare.
    • +2 (2 voturi)    
      dada (Marţi, 20 mai 2008, 0:06)

      mais [anonim] i-a raspuns lui ion14

      si mai aveti nevoie si de niste cunostinte minime de limba romana. in rest sunteti beton. faceti cincinalul in patru ani si jumatate, nu?
  • 0 (2 voturi)    
    Porturi (Luni, 19 mai 2008, 23:55)

    Gelu [anonim]

    Porturile ar fi intr-adevar extrem de benefice pentru bucuresti pentru ca ar permite scoaterea de pe sosele a unui numar important de camioane. Canal navigabil si port intr-o mare metropola inseamna imediat sursa de venituri suplimentara si dezvoltare industriala
  • -2 (2 voturi)    
    Canal (Marţi, 20 mai 2008, 8:47)

    Stoewer [anonim]

    Cine zice ca trebuie bani pentru Canal? La cum merg treburile acum ne indreptam rapid spre Partidul Unic si un curand toti cei care am luat minusuri pe acest forum (pentru ca nu am preaslavit anumite personaja, sau nu am infierat cu destula fermitate pe altele) vom sapa acolo de zor.
    • 0 (0 voturi)    
      corect! (Marţi, 20 mai 2008, 19:33)

      inca_unu_cu_minus [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Corect! Am muncit o vara-ntreaga, la canalul care leaga, Dunarea de Marea Neagra.
  • +2 (2 voturi)    
    Capitala Romaniei (Marţi, 20 mai 2008, 9:08)

    Ciprian [anonim]

    sincer, ala cu portul la dunare e logic.
    Proiectul e realizat in prop.de 80% deci nu e chiar SF.
    Autostrada prin bucuresti e o tampenie..pai ideea e tocmai cacapitala sa fie ocolita de masini prin 2 inele de centura-autostrada (ring...a bell ?). Blaga e cu pluta rau de tot.
    Iar copacii pe marginea drumului...da..nu e idee rea...dar asta nu e program...
    Un program ar fi...sa se construiasca parcari la marginea Buc.ca sa nu se mai intre cu masina in Buc (eu sunt navetist... cu masina, nu sunt bucurestean...so). Sa se construiasca ringurile pt.cacapitala sa fie ocolita si nu traversata de masini. Primaria sa aiba prima optiune (prin lege) in a cumpara terenuri in Buc.si in imediata apropiere si pe acele terenuri sa infiinteze spatii verzi, parcuri.
    Sa se construiasca un aeroport in sudul Bucurestiului. Sa se extinda masiv reteaua de metrou. Sa se imbunatateasca sistemul de transport in comun.
    Se se infiinteze 2-3 linii de tren pt "navetisti" care sa faca legatura cu localitatile limitrofe..poate un 30-40 de km...astfel incat Bucurestiul sa se poate extinde frumos si normal.
    Sa se faca ordine in autorizatiile de constructii, sa existe niste planuri de dezvoltare coerente.
    Curatenia sa fie imbunatatita. Amenzile pentru incalcarea "legilor bunului simt" sa fie drastice.
    Cetatenii sa fie incurajati sa foloseasca transportul in comun.
    Sa se investeasca masiv in spatiul verde...
    Cetatenii sa fie aspru pedepsiti daca nu respecta un cod etic, niste legi...
    Da...vise taica...vise.
    • +1 (1 vot)    
      greseala (Marţi, 20 mai 2008, 10:29)

      marco [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      ciprian gresesti. proiectul cu canalul bucuresti - dunare ERA facut 70% in 1989. de atunci a fost lasat in paragina, nu s-au conservat lucrarile si trebuie luat aproape totul de la inceput. singurul lucru care nu trebuie facut e stabilit traseul si sapat. in rest, toate lucrarile trebuie refacute.

      eu as prefera sa faca din banii aia autostrazi si sa modernizeze calea ferata. ca ar fi mult mai rapid si mult mai benefic pentru noi ca tara.
    • 0 (0 voturi)    
      primarie (Marţi, 20 mai 2008, 13:09)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Daca candidezi te votez. Pe bune.
      Aaaa, nu poti sa candidezi ca nu ai pile la jegosii care ne stapanesc de 20 / 70 de ani? tooo bad
    • 0 (0 voturi)    
      Corect ce zici tu (Marţi, 20 mai 2008, 16:20)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Dar parca Oprescu era ala cu autostrada N-S, prin centrul orasului. Si proiectul e preluat de la Videanu, daca nu ma insel.
      - 2 centuri, cea actuala latita la 4 benzi, si inca una la ~ 5-10km distanta de 6 benzi.
      - tren/metrou de suprafatza paralel cu prima sosea de centura, care sa lege toate "orasele" satelit
      - tren/metrou de suprafatza/subteran pe unde se mai poate care sa lege acele statii de metroul existent. Eventual sa se extinda si mai mult in directia localitatilor maricele (de ex cine locuieste la Snagov/Corbeanca sa poata sa vina cu trenul in Bucuresti, nu numai cu masina). Trenurile sa circule la 10-15 minute distanta in zonele de trafic intens (dimineatza catre oras, seara dinspre oras), orar fix.
      - parcari multe, subterane sau turn, pe langa statiile de metrou mai marginase, si pe unde se mai poate. Intrarea in centrul orasului sa coste destul de scump ca sa nu renteze, daca o faci zilnic (abonament sau buvigneta, camere care dau amenda automat daca nu ai lipita bulina in geam, etc).
      - dupa ce exista destule parcari, o campanie de amenzi, inclusiv in zonele "rezidentiale", daca exista o parcare de 2000 locuri care sta neumpluta amenzi la toti cei care parcheaza ilegal, ca sa-i forteze sa-si faca abonament in parcarea existenta.
      - pentru aeroport in sud deja exista proiect, se va incepe studiu de fezabilitate, in schimb Baneasa va deveni un aeroport pentru business class, daca nu reusesc sa-l inchida "jmekerii" pentru un nou proiect imobiliar.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Marţi, 20 mai 2008, 19:38)

      io [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Corect. Si io te votez :) Si dupa parerea mea chestia cu extinderea metroului e prioritara, e cauza numarul 1 a aglomeratiei dupa parerea mea. Cu banii de autostrada suspendata in capul lui Oprescu mai bine ar face un metrou ca lumea!
  • 0 (2 voturi)    
    Buc (Marţi, 20 mai 2008, 9:21)

    Ciprian [anonim]

    Apropo de tovarasul Gusa, atotstiutorul care nu stie de fapt nimic, si relocarea Garii de Nord.
    Ca baiat citit si umblat cum se pretinde (doar se pretinde)...poate a mai fost si el prin...nu stiu, Viena sa spunem...Poate a vazut sau auzit si el de Wien Westbahnhof, Sudbahnhof, Wien Mitte etc.
    Poate a trecut si prin Munchen.
    Dar prin Paris ? Gare du Nord, Gare Montparnasse...
    Da. Traiasca Bucurestiul
  • +1 (1 vot)    
    De la Cluj va propunem: (Marţi, 20 mai 2008, 11:03)

    cosmin [anonim]

    ...l-am avut si noi pe funar acum 4 ani care propunea tunel pe sub Feleac si teleferic pana la ma-sa-n...apartament...asa incat va propun sa faceti un studiu de fezabilitate pentru un port la Dunare cu lifturi pentru vapoare care sa urce direct in tirurile de pe autostrada de la 147 de metri deasupra Bucurestiului, pentru a realiza jonctiunea cu trenurile acvatice lunare de la Gara de Nord, mutata in Braila. E un proiect la care se lucreaza in secret din anul 34 BC, cu reale sanse de indeplinire in urmatoarele 3 saptamani. Doar votati pe cine trebuie. :))
  • -1 (1 vot)    
    nici presa nu stie ce vrea (Marţi, 20 mai 2008, 12:26)

    cosmin [anonim]

    cred ca atunci cand cineva chiar are un proiect plauzibil si realizabil si un candidat care chiar va face ceva presa incearca sa-l desfiinteze.eu inteleg ca pana acum n-a fost nimeni in stare decat sa fure dar a venit timpul sa schimbam asta.orban este solutia capitalei.
  • +1 (1 vot)    
    Gusa e cel mai tare ! (Marţi, 20 mai 2008, 13:05)

    Carcotasu [anonim]

    Ca sa se mute Gara de Nord cu toate facilitatile, adica: - cumpararea terenului
    - construirea unei noi gari si a restului de anexe (remize de locomotive, depouri si ateliere de reparatii material rulant)
    - dezafectarea instalatiilor existente si depoluarea terenurilor

    ar trebui ca bugetul Bucurestiului sa fie folosit exclusiv pentru asta pe mai mult de jumatate de mandat, fara sa se mai aloce niciun leu pentru restul problemelor (spatii verzi, transport in comun, iluminat, curatenie etc., etc....)

    Dl. Gusa, DESTEPTAREA ! La Primarie trebuie administratori, nu visatori...
  • 0 (0 voturi)    
    parcari si bun simt (Marţi, 20 mai 2008, 13:06)

    florin [anonim]

    Parerea mea e ca putem construi cate parcari vrem, pe oricate nivele, supra si subterane ce nu vom rezolva nimic. Uitati-va de exemplu la parcarea de la Unirii (1000 locuri), la cea la la Universitate (sub teatrul national - cateva sute de locuri), la cea de la Eroii Revolutiei...Mai tot timpul 25-50% din locuri sunt neocupate, in schimb pe langa ele toti parcheaza pe trotuare, pe spatii verzi, peste tot. Ca doar se poate lua o bere sau un pachet de tigari pe banii de parcare. Asadar, pana nu se vor da amenzi usturatoare pt opriri neregulamentare sau pana romanul nu va mai fi nesimtit, constructia de parcari...
  • -1 (1 vot)    
    nume, nume si proiectele minune (Marţi, 20 mai 2008, 16:23)

    Hiastrianu' [anonim]

    Videanu are nume predestinat de primar : e un nume derivat de la "vidanjor", adica cel ce ar trebui sa ne scoata din rahat. Cred ca urmatorul primar va fi domnul URBAN, oraseanul prin excelenta !
  • 0 (0 voturi)    
    Inverzirea bordurilor (Marţi, 20 mai 2008, 18:54)

    Mandea [anonim]

    Da, s-a inceput in Militari, s-au plantat braduti pe mijlocul strazii. Dar daca vrei sa treci dintr-o parte in alta cu masina... mai asigura-te ca nu vine cineva din dreapta, daca mai poti!
    Nu se mai poate trece de pe o parte pe alta, imbecililor! Verdele nu trebuie sa stanjeneasca circulatia, care si asa are probleme.
    Faceti parcuri, tembelilor! Sunt bune si pentru copii, si pentru filtrarea noxelor.
  • 0 (0 voturi)    
    diaconescu = primar (Miercuri, 21 mai 2008, 10:23)

    mihaela [anonim]

    cu totii ne dorim o schimbare, iar singurul care ne-o poate oferi este diaconescu..sa votam DIACONESCU si sa ne dam o sansa...
  • 0 (0 voturi)    
    proiecte marete..promisiuni desarte (Miercuri, 21 mai 2008, 12:05)

    Marian [anonim]

    dintre toate programele astea electorale al lui Diaconescu mi se pare cel mai realizabil.are intentii bune.eu il sustin si sper sa castige
  • 0 (0 voturi)    
    proiect realist (Miercuri, 21 mai 2008, 16:56)

    margelatu [anonim]

    analizand cu atentie e adevarat sunt sf proiectele insa cel mai realist e clar al lui diaconescu si pt asta are votul meu m-am saturat oricum sa votez numai hoti
  • 0 (0 voturi)    
    sf chiar sf (Miercuri, 21 mai 2008, 18:15)

    inspectorul [anonim]

    da majoritatea sunt sf dintre toate l-as alege pe al lui diaconescu pare viabil plus ca de restul m-am saturat blaga si orban urmasii lui basescu gusa un traseist politic asa ca poate acum se va schimba ceva aca ca votez diaconescu de data asta
  • 0 (0 voturi)    
    CUM E POSIBIL ??? (Joi, 22 mai 2008, 14:20)

    NEBUNIIII!!!! [anonim]

    hai sa fim seriosi ???daramarea garii de nord,diametrala N-S,autostrada suspendata asa ceva nu se poate, oamenii acestia nu sunt normali la cap ....si pana la urma ...DIACONESCU ....omu asta chiar e normal la cap , plantarea arborilor ar aduce bucurestiului un aer mult mai curat si un oras mult mai frumos ....ca oricum borduri avem de la firma lui videanu....fratilor astia viseaza la ozn`uri....asa ceva nu se poate ....imi vine sa ma dau cu capu de pereti cand aud de "daramarea garii de nord,diametrala N-S,autostrada suspendata "....hai cu arboriii...hai cu diaconescu !!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by