Ponta: Sorin Oprescu ar putea candida la Presedintia tarii din partea PSD

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 2 mai 2008, 21:38 Actualitate | Politic


Oprescu, candidatul PSD pentru Cotroceni?
Foto: Rompres
Vicepresedintele PSD Victor Ponta a declarat astazi ca la cat de "suparati" sunt cei din PDL din cauza candidaturii lui Sorin Oprescu la Primaria Capitalei, "e foarte posibil" ca acesta sa fie candidatul PSD la Presedintia Romaniei, informeaza Mediafax.

Ponta a facut aceasta declaratie la Beclean, la ceremonia de lansare in cursa electorala a candidatului formatiunii la primaria din localitate.

Intrebat daca Sorin Oprescu ar putea fi candidatul PSD pentru Presedintia Romaniei, liderul social-democrat a afirmat: "E foarte posibil. La cat de suparati sunt si cei de la PDL de candidatura aceasta, probabil vad si altii lucrul acesta, dar pana atunci avem foarte mult. Deocamdata avem alegeri locale si cel mai important este sa avem in fiecare loc candidati foarte buni".

Ponta a afirmat ca, in timpul campaniei pentru alegerile de la 1 iunie, nu va face declaratii critice la adresa social-democratilor din partid si din afara acestuia.

"Sunt un om matur politic si, cand e campanie electorala, nu vorbesc de rau decat candidatii PDL si despre absolut toti PSD-istii independenti sau in PSD vorbesc numai de bine", a precizat vicepresedintele social-democrat.

Oprescu a demisionat in urma cu doua saptamani din PSD dupa ce liderii formatiunii l-au numit pe Cristian Diaconescu drept candidat pentru Primaria Capitalei. Oprescu candideaza ca independent pentru functia de edil sef al Capitalei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2003 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    De ce mai candideaza la primarie atunci?? (Vineri, 2 mai 2008, 22:05)

    Laviniu [anonim]

    De ce mai incurca bucurestenii atunci??
    • 0 (0 voturi)    
      Pai... (Duminică, 4 mai 2008, 4:05)

      EU [anonim] i-a raspuns lui Laviniu

      Ca sa intrebi tu, Basescu cum te-a incurcat si a lasat balta primaria pt. presedintie, asta nu te deranjeaza nu? Esti doar o periutza...
  • +1 (3 voturi)    
    hmm (Vineri, 2 mai 2008, 22:23)

    aliat [anonim]

    Io as vrea sa iasa la presidentie unul mai tanar sa nu fie cu comunisti astia ,si de ce toti presedinti se termina in ESCU ?
    ANTONESCU
    CEAUSESCU
    ILIESCU
    CONSTANTINESCU
    BASESCU si acuma mai vine si
    OPRESCU .
    • 0 (0 voturi)    
      corectare (Vineri, 2 mai 2008, 23:20)

      eu [anonim] i-a raspuns lui aliat

      Antonescu era prim-ministru... la vremea respectiva Romania era monarhie constitutionala si seful statului era regele Mihai I (o zi a fost si Carol II cu Antonescu prim-ministru). Grea istoria asta
      • 0 (0 voturi)    
        Antonescu a fost conducatorul statului (Sâmbătă, 3 mai 2008, 5:13)

        EA [anonim] i-a raspuns lui eu

        si conducatorul de capetenie al armatei .La inceputul guvernarii sale a detinut si functia de presedinte al consiliului de ministrii .Ulterior functia de prim ministru, a fost incredintala lui Mihai Antonescu.Antonescu, atacand teritoriul rusesc de dincolo de Bug si declarand razboi USA(12 Dec. 1941) a fost singurul conducator roman care a pus grav in pericol existenta ca stat si natiune a romanilor.Acest agresiune iresponsabila a facut un mare serviciu URSSeului, care profitand de aceasta neghiobie a incercat desfiintarea ca stat a Romaniei.Lovitura de stat de la 23.08 1944, a zadarnicit cucerirea prin lupta a Romaniei si transformarea acesteia in republica sovietica.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 3 mai 2008, 21:32)

          tot eu [anonim] i-a raspuns lui EA

          presedinte al consiliului de ministri ce iti sugereaza? ca azi se numeste altfel e alta treaba. intr-adevar "de facto" era conducatorul statului... dar nu presedinte cum a zis "aliat" mai sus...
    • +3 (3 voturi)    
      Oprescu ? (Vineri, 2 mai 2008, 23:57)

      RO [anonim] i-a raspuns lui aliat

      nici o sansa la presedentie; nici macar la primarie. Dar ma intreb azi : inde e independenta candidatului Oprescu care a divortat public de PSD ? Comedia asta-mi inspira zscarba si dispret.
    • 0 (0 voturi)    
      Cine? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 8:23)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui aliat

      Ponta
    • 0 (0 voturi)    
      jos escu ! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 13:19)

      jorj nelamuritul [anonim] i-a raspuns lui aliat

      ANTONESCU
      CEAUSESCU
      ILIESCU
      CONSTANTINESCU
      BASESCU si acuma mai vine si
      OPRESCU

      prezidentzii a'nceput cu al batran.
      intre antoescu si ceusescul fura unul, dej.
      s'ar nimeri acuma un vadim, un becali..
      sa sa mai sparga siru astora cu escu'n coada !
      pai !
    • 0 (0 voturi)    
      dej (Sâmbătă, 3 mai 2008, 22:13)

      dej [anonim] i-a raspuns lui aliat

      dej , intareste dorinta psd, care nu vrea sa fie criticat
    • 0 (0 voturi)    
      Pai... (Duminică, 4 mai 2008, 4:07)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui aliat

      Findca sunt nume romanesti d-aia... Preferi Gabor, Szekely, Putin, Parvanov? N-avem!
  • +4 (4 voturi)    
    vicepres Ponta (Vineri, 2 mai 2008, 22:27)

    sile [anonim]

    Micul pitpalac Ponta isi da cu presupusul,intarind ideea de joc la doua capete a PSD.
    Ce altceva ar putea sa faca in campania electorala.
  • +4 (6 voturi)    
    Oprescu e la calcaiul lui Traian Basescu! (Vineri, 2 mai 2008, 22:29)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Intre Traian Basescu si Oprescu sunt cateva diferente elementare.Basescu nu a fost niciodata fiu de general de securitate si nici in psd, nu a pierdut nici o batalie politica iar coerenta si profesionalismul discursului sau nu-l are nici un alt om politic.
    Oprescu e doar o facatura de-a lui Iliescu, un mistocar plin de mita pacientilor, un perdant de serviciu si un falsificator de diplome si semnaturi. Ce mai, un PSD-ist sadea...
    • -2 (4 voturi)    
      pt. Marian Eugen (Vineri, 2 mai 2008, 22:49)

      Fritz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Basescu a DEZAMAGIT, Oprescu (inca) NU!
      • +3 (5 voturi)    
        Super-Base (Vineri, 2 mai 2008, 23:16)

        Provincial [anonim] i-a raspuns lui Fritz

        Facand o medie a celorlalti doi presedinti post-1989, Base e mult deasupra--n-as spune ca a dezamagit, ba chiar dimpotriva. Dar in fine, de gustibus.
      • +2 (2 voturi)    
        ai dreptate.... (Sâmbătă, 3 mai 2008, 7:37)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Fritz

        Basescu a dezamagit pe cei 322, pe toate jigodiile din PSD, PNL, PC si PRM. A dezamagit pe marii spoliatiri care nu mai pot fura, pe coruptii nationali, tradatorii si toti cei care tin Romania in blocaj de 18 ani. Mi-ati mancat 18 ani din viata, ticalosilor, si nu va voi uita!
        • -2 (2 voturi)    
          pe cine n-a dezamagit? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 17:17)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui judex

          basescu i-a dezamagit pe cei din mafiile rivale si i-a facut fericit pe cei din mafia lui! mare castig pentru norod, ce sa zic... discurs coerent si profesionist cu efect strict la retardatii mental si o corectitudine pe care pana si fratii Camataru o invidiaza; cam asta e basescul vostru, tovarasi mafioti pedelisti.
          • +1 (1 vot)    
            nu mai aveti pic de bun simt? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 18:47)

            judex [anonim] i-a raspuns lui clujean

            Ce ati facut pentru tara si poporul vostru timp de 18 ani? Daca ne comparam cu ungurii, cehii, slovacii si slovenii iti vine sa plangi. Sunteti niste nemernici!
    • +3 (3 voturi)    
      oprescul, doktor fara frontere (Sâmbătă, 3 mai 2008, 10:24)

      jorj fara frontiere [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      macar menistru ie ieksterne, aaaaaa ?!
      ar da mai bine ca cioroieanul...
  • +6 (8 voturi)    
    Poanta cu Ponta (Vineri, 2 mai 2008, 22:30)

    Sceptic [anonim]

    Vorbeste si jupân Ponta ca sa mai treaca vremea. Altfel, doamne fereste, s-ar putea sa uite electoratul ca exista si el. Oricum, in partid, tot nu-l baga nimeni in seama.
  • +2 (2 voturi)    
    Primar 1 an? (Vineri, 2 mai 2008, 22:47)

    pagubitu [anonim]

    Aaaa, pai eu chiar voiam sa-l votez pe Oprescu la Primarie. Dar eu nu vreau un primar care sa stea 1 an, in care sa-si faca campanie electorala pentru presedinteie, in loc sa se ocupe de problemele orasului.
    Iar alegeri, iar bani cheltuiti.
    Nu-l mai votez, sa fie clar. Greu mai gaseste Bucurestiul un primar! Oras blestemat!
  • -1 (5 voturi)    
    Lui Marian Eugen (Sâmbătă, 3 mai 2008, 0:06)

    Vasile Gh. [anonim]

    De acord ca intre Basescu si Oprescu sint diferente nu elemntare ci fundamentale. De studii , de educatie si mai ales de caracter. Nu a fost in PSD dar a fost in PD . Veleitarii care care s-au rupt din FSN si au format PD-ul au avut aceiasi ideologie numai ca nu au mai vrut sa-l mai recunoasca pe Iliescu sef. Daca pe Ciorbea, Roman ,Radu Vasile a cistigat ,,bataliile politice" cum le denumiti Dvs cu Tariceanu a pierdut-o lamentabil facindu-se de ras in fata intregii tari. Asi mai adauga ca a pierdut batalia si cu pensionarii carora n-a vrut initial sa le promulge Legea de majorare a pensiilor. Cit despre ,, coerenta si profesionalismul discursului sau care nu-l are nici un alt om politic." ma faceti sa rad dar in final va dau dreptate este intradevar ,,unic"... Daca dr. Oprescu este ,,...un perdant de serviciu " de ce se teme atita PD-L-ul de Domnia sa ? De fapt si fara candidatura dr. Oprescu cred ca vamesul pripasit prin Bucuresti si propus de PD-L ar fii pierdut in fata lui Orban. Cred ca a venit vremea ca Bucurestiul si tara sa fie condusa nu de intriganti, sforari si afaceristi ci de elite.
    • +3 (5 voturi)    
      Ei, as (Sâmbătă, 3 mai 2008, 2:47)

      Zamolxe [anonim] i-a raspuns lui Vasile Gh.

      Asa, o elita. Oprescu reprezinta o elita in Romania.
      1) Reprezentant de seama al marlanilor, vezi iesirile la adresa lui Raed Arafat acum 3 ani cu privire la serviciul de urgenta;
      2.) E combativ, NU a (putut) opri(t) ascensiunea lui Vanghelie in filiala.
      3.) Plagiat
      Mai vrei exemple?


      Decat o elita de teapa lu' Oprescu la primarie, mai bine o desfiintam. Primaria, nu elita.
    • +3 (3 voturi)    
      nu se teme nimeni de Oprescu... (Sâmbătă, 3 mai 2008, 7:40)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Vasile Gh.

      pentru ca nu se poate teme cineva de un golanas mistocar, comunist in toata fiinta lui, cu aere de profesor universirtar...de cartier. Tactica PSD va fi data peste cap, bucurestenii nu pot fi pacaliti, atat cat vor veni la vot. Pe Oprescu o sa-l voteze exact doar aia care au semnat corect pe listele lui. Ne-am saturat de intrigele si sforariile PSD-ului.
    • +3 (3 voturi)    
      Vasile, tu in ce tara traiesti baiete? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 11:43)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Gh.

      Daca ai ajuns sa zici ca Tariceanu ar fi castigat vreo batalie in tara asta cu guvernul lui de ipotenti, inseamna ca bati lejer campii. Cat despre frica PD-L in fata lui Oprescu eu am observat ca pur si simplu il ignora. Cred ca esti unul dintre PNL-istii adusi la calcaiul broastei de Traian Basescu si nu mai stiti ce sa debitati in loc de prostiile zilnice. Va inteleg, nu veti lua nici o resedinta de judet, nici un sector in Bucurest si de Primaria Capitalei nici nu se mai pune problema. Daca un betiv si un mincinos ca Orban orban sau un mincinos si falsificator demagog ca Oprescu sunt elite pentru tine, du-te si voteaza-le. Vei fii printre putinii care ii vor vota.
    • +2 (2 voturi)    
      Prost mai gandesti! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 11:52)

      Jeni [anonim] i-a raspuns lui Vasile Gh.

      Pana la urma Basescu a stat la masa cu toate somitatile lumii, pe cand Tariceanu a stat doar cu Iliescu, Nastase si Voiculescu, aliatii lui. Taxa auto, guvernarea penibila plus alianta cu PSD, ii va aduce si cei din PNL la scoruri dezastruoase la alegeri. Orban si Oprescu nu au nici cea mai mica sansa in fata lui Blaga. Poate uiti ca cel mai mare cartier din Bucuresti este in sectorul 3 iar cine voteaza cu Negoita va vota automat cu Blaga.
      • -2 (2 voturi)    
        a stat la masa!!!!!!!!! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 17:20)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Jeni

        bre, tovarasele, daca summit-ul se tinea in 2004 la Bucale cine crezi tu ca statea la masa cu ai mari? sau crezi ca admiratia lumii intregi pentru basescu a dus la organizarea summitului in Romania? pedelistii continua sa fie gretosi, zau asa
        • +1 (1 vot)    
          clujeanule, vrei sa-mi raspunzi la o intrebare... (Sâmbătă, 3 mai 2008, 18:49)

          judex [anonim] i-a raspuns lui clujean

          iti place Romania de astazi in care traiesti? Romania, adusa in situati actuala de PSD si PNL-istii tradatori?
  • +3 (3 voturi)    
    p o n t a (Sâmbătă, 3 mai 2008, 0:21)

    adrian [anonim]

    ponta este un dobitoc penal, in sensul ca este este mai prost decat prevede legea. Daca el crede ca cineva din PSD, (o adunatura de escroci penali si analfabeti) va castiga ceva intr-un mare oras, informat si cu acces la internet, si cu un salariu mediu acceptabil, este ridicol.
    Sper sa supravietuiesc si sa traiesc momentul cand ultimul comunist din Romania va ajunge acolo unde ii este locul, adica in mormant.
  • +3 (3 voturi)    
    dl Ponta (Sâmbătă, 3 mai 2008, 0:31)

    wirgil [anonim]

    Ponta piticul nimeni mai bine nu ar sustine pe nimeni ca stim ce matrapazlacuri a patronat in Gorj
  • +3 (3 voturi)    
    poanta (Sâmbătă, 3 mai 2008, 1:19)

    dedeiu [anonim]

    Glumim, dar intamplarea aia, din poanta se ajunge in serios. Cum sa il avem ca presedinte pe omul care a dat mana cu criminalul din mineriade? ESTE POSIBIL ASA CEVA?! Evident ca este, doar oprescu este un om respectat. Eu propun sa il punem pe Voiculescu presedinte sau care e mai rau? Vadim Tudor?
    • 0 (0 voturi)    
      ..escu (Sâmbătă, 3 mai 2008, 8:26)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

      Voiculescu? Iarasi cu ...escu? Nu, e un blestem!
  • -1 (5 voturi)    
    Oprescu presedinte ?? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 1:47)

    Vali [anonim]

    Ne-am face de ras in toata lume civilizata. Cum sa fie presedintele Romaniei un medic chirurg ?? Cand ii avem pe Florin Salam, Gutza, Videanu si alte personalitati !
    Sa fim seriosi !

    P.S. Oprescu nu e vinovat numai pentru ca taica-sau a fost general, e vinovat si doar pentru faptul ca a avut tata ! Nenorocitul !
  • +4 (4 voturi)    
    ponta+oprescu (Sâmbătă, 3 mai 2008, 1:58)

    smecherasii din psd [anonim]

    or fi astia doi cei mai smecheri, dar i-au cam marginalizat psdeii; noroc ca mai dau si ei din coate din cind in cind, ca altfel i-am uita.
  • +3 (3 voturi)    
    poantele lui ponta. de ce nu voronin? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 2:02)

    "ha ha ha!" [anonim]

    Ponta e plin de poante. Oprescu o sa si-o ia in bot mai intai in Bucuresti. Iar daca ii place gustul propriului sau sange (si dupa doua busituri in bot la alegerile pentru Primaria Bucurestiului asa s-ar parea) va putea in 2009 sa se umple in plus si de ridicol. Sterge Basescu cu el pe jos. Ce naiba sa mai castige PSD-ul la ora asta tarzie? Poate doar daca fac alegerile noaptea, pe furis, intre ora 3 si 4, si se duce sa voteze doar Cozmanca. Ne-au furat oricum toata tranzitia! Ponta face si el poante, tot la fel cum face si PSD-ul figuratie la alegeri. PSD-ul a ramas doar in locul lui natural: in vagaunile tarii, crescuta din saracie, la intuneric (vezi R. Moldova, o vagauna cat o tara, si invers). Tristetea este ca si tara noastra e inca ciur de vagauni.
  • +1 (1 vot)    
    Romania, nu mai trebuie condusa de fostii (Sâmbătă, 3 mai 2008, 5:22)

    Romanul [anonim]

    activisti de frunte ai comunistilor ,de securisti si odraslele acestora.Oprescu, este compromis ca om ,deoarece a activat si activeaza in cadrul partidului penal ;partid cu mult sange de roman pe mainile unor conducatori ai acestui partid in frunte cu ion iliescu.Crime,hotii,jaf,minciuni,manipulare,diversiuni ,mineriade=FSN-PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate... (Sâmbătă, 3 mai 2008, 13:53)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Romanul

      numai asa vom mai avea o speranta ! Iliescu si acolitii lui, din randul carora face parte si Oprescu, sunt dezastrul si distrugerea Romaniei. Au facut mult rau. Imi vine sa plang cand ma uit la Ungaria, Cehia, Slovacia si Slovenia si le compar cu mocirla in care ne-a tinut Iliescu 11 ani (guvernare directa) +7 ani (guvernare parsiva, indirecta, cand tot ei au influentat mersul tarii, ca si acum, cu cei 322). Ne-au mancat 18 ani de viata !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Din palaria magica a lui Adrian Nastase (Sâmbătă, 3 mai 2008, 6:59)

    hotnewsfil [utilizator]

    Asa cum ii place sa ni se arate -permanent bascalios-, ne intrebam daca este vreodata serios, daca se poate conta pe el.Poate fi bascalios in cercul de prieteni, dar nu in fata tarii pe care vrea sa o conduca. Cu fiecare aparitie publica, ne convinge ca nu putem avea incredere in el. Lasa mereu impresia ca este un adolescent aerian, iresponsabil. Este una dintre "perlele" scoase de Adrian Nastase din palarie( ca si pe smecherasul-ingrat Gusa).
  • +2 (2 voturi)    
    putorilor (Sâmbătă, 3 mai 2008, 8:07)

    elena [anonim]

    domnisoara Ponta a supt numai la tzatze gresite.
    dupa ce l-a supt pe Nastase acum a trecut la pupat curul doctorului cu doctorat falsificat.
    sunteti tristi baietilor.
    v-o luati in cap
    Basescu mai castiga din PRIMUL tur inca un mandat in timp ce doctorul vostru e un pierzator din nastere.
    • 0 (0 voturi)    
      Vai, vai (Sâmbătă, 3 mai 2008, 12:39)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui elena

      D-ra Elena, o tzatza e o tzatza, da lapte, sau nu da. Iar o tzatza e o tzatza. Ar trebui sa stiti mai bine decat baietii tristi. Pe urma sa nu vorbim de funie in casa ...licuriciului.

      Vorbiti si dv. mai elegant, folositi hiperbole, eufemisme, figuri de stil. Utilizatorii de internet, in particular cititorii hotnews, sunt oameni cultivati, nu?
      • +1 (1 vot)    
        daca tot vorbim de licurici... (Sâmbătă, 3 mai 2008, 15:47)

        judex [anonim] i-a raspuns lui stefan v

        nu vrei sa citesti articolul de pe Hotnews intitulat "O companie britanica cere statului roman daune de 100 de milioane de dolari intr-un caz de coruptie la nivel inalt orchestrat de Guvernul Adrian Nastase "? E putin mai inainte. Asta-i tara si societatea construia de voi si pe care Licuriciul nu poate inca sa o schimbe. Dar...sa mai avem putina rabdare si fiecare va primi ceea ce merita.
        • 0 (0 voturi)    
          Noi? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 16:18)

          stefan v [anonim] i-a raspuns lui judex

          Noi? care noi?

          Ma confunzi stimabile. De altfel din postul anterior rezulta ce "simpatie" am eu pt. Nastase. Iar daca va referiti la colaborarea "pe sub masa" dintre PNL si PSD, ma confundati a doua oara. Eu nu apartin celor care inghit gogosi.
  • +2 (2 voturi)    
    Vot rational (Sâmbătă, 3 mai 2008, 8:34)

    stefan v [anonim]

    Sa-i vedem la lucru.

    Cu PSD s-a lamurit toata lumea:
    - redistribuire, de la cei care muncesc catre cei care stau,
    -pomana contra voturi,
    -sa traim prost, dar toti (iar sefii foarte bine)
    -banii de investitii ii ducem in consum.

    Liberalii si-au epuizat combustibilul, dar cu folos (cota unica, cresterea PIB si a bugetului, investitii straine f. mari, o relatie buna cu UE si NATO, salarii bugetare mai mari, dar nu a redus birocratia si nu i-a urmarit pe cei care au furat, educatia la pamant)

    Logic, e randul PD sa arate ce poate. Va fi mai bine, va fi mai rau, om vedea. Dar sa aiba guvern, presedinte, primaria capitalei, cu Cons. General cu tot. Sa nu mai arunce vina pe altii.
    • 0 (0 voturi)    
      Cota unica de impozitare (Duminică, 4 mai 2008, 17:43)

      Sceptic [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      N-as pune cota unica de impozitare a liberalilor pe lista cu realizari. E o masura extrema si un pas inapoi. Cu exceptia catorva tari est-europene disperate sa atraga investitii straine si a Arabiei Saudite nimeni nu foloseste asa ceva. Intr-adevar a fost laudata de cativa republicani americani cu vederi economice de laissez-faire, dar de la distanta--daca ar indrazni sa voteze asa ceva la ei nu i-ar mai alege nimeni pentru 100 de ani. In Marea Britanie, englezii au dat-o jos pe Margaret Thatcher--cel mai popular prim-ministru de la Churchill incoace--cand a vrut sa impuna asa ceva...
  • +2 (2 voturi)    
    Vanghelie si Oprescu (Sâmbătă, 3 mai 2008, 9:32)

    Ion Neiliescu [anonim]

    Demisia din PSD a lui Oprescu si candidatura ca independent seamana izbitor cu ce a facut Vanghelie acum 4 ani la sectorul 5 cand a candidat independent si dupa ce a castigat a reintrat imediat in PSD. Aici cred ca este un joc pentru ca PSD sa aiba 2 candidati la primaie si in turul 2 sa il sustina pe cel care se califica. Mai vorbim dupa alegeri!!
  • +2 (2 voturi)    
    dece nu la casa alba ?! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 10:21)

    jorj inima larga [anonim]

    tot ca idepedent.
    are shanse mai mari ca la cotrocesti.
  • -1 (1 vot)    
    Groaza PD-L-ului (Sâmbătă, 3 mai 2008, 11:38)

    Firulescu Vasile [anonim]

    Groaza PD-L-ului este justificata. La Bucuresti nu au nici o sansa sa cistige primaria si vor trebui sa ramana in opozitie. Dupa cele mai optimiste sondaje PD-L-ul nu va putea aduna mai mult de 25-26% din voturi. Deci ar trebui sa se alieze cu alte partide. Care partid ar fii dispus sa se alieze cu un partid care la o saptamina dupa ce alianta in care era , a cerut alegeri anticipate numai ca sa-si mazileasca aliatul devenit Prim Ministru? Cine ar vrea sa se alieze cu Basescu care si-a devorat aliatii pe Ciorbea, pe Radu Vasile pe Roman si altii ? S-a mers pina acolo incit s-a incercat desfiintarea partidului aliat si daca nu s-a reusit s-a incercat scindarea lui dar cu un rezultat neconvingator mai bine spus cu un rezultat jalnic. Si acum colac peste pupaza : a aparut un candidat credibil si redutabil pt. functia de Presedinte. Toata disperarea PD-L-ului care naste atitea scandaluri si luari de pozitie contra lui Oprescu-folosindu-se din plin dezinforarea - au un efect contrar , sint de fapt in favoarea lui, facindui-se o publicitate enorma , pt. care alte partide ar cheltui sume exorbitante.
    • +1 (1 vot)    
      Vasile, esti peste tot! Si esti disperat! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 12:19)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Firulescu Vasile

      Te inteleg, e greu sa admiti ca sunt altii mult mai buni si cu sanse mai mari, Asta e, nu e vina ta ca sustii looser-ii!
  • +2 (2 voturi)    
    L-am ascultat pe Oprescu la Realitatea TV! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 11:47)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    A fost un circ cu Orban si Oprescu de pe Realitatea TV. Orban a batut campii iar Oprescu e total pe dinafara, daca a scos doua vorbe. Se vede ca aceasta candidatura a lui este la plesneala, impins fiind de tatuca Iliescu. Doi perdanti, fara nici o sansa la Capitala!
  • -1 (1 vot)    
    lui ,,ha ha ha " (Sâmbătă, 3 mai 2008, 11:54)

    Ioniche Petru [anonim]

    Masele sint fascinate de elite. Numai lumpen-ul prefera vulgul. Doctorul chirurg, profesor universitar la medicina Oprescu face parte din elita societatii noastre Cit despre spalatul pe jos sint tare curios care pe care...Pe cei 5 milioane de pensionari i-ati uitat ? Ei nu au uitat ca Basescu n-a vrut sa promulge Legea pt. majorarea pensiilor, va asigur de asta ! Daca la cei 5 milioane se adauga si membri lor de familie.....
    • +2 (2 voturi)    
      Vasile, iarasi tu? Disperare mare, nu? (Sâmbătă, 3 mai 2008, 12:22)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Ioniche Petru

      Stai linistit, alianta PSD-PNL-PC va pierde alegerile la scor in fata PD-L. Surpriza placuta a fost sa vad PD-L candideaza cu foarte multi profesionisti, oameni de caracter si mai putin implicat politic.
  • +3 (3 voturi)    
    A la guerre comme a la guerre ! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 12:21)

    martin [anonim]

    Singurul lucru adevarat din declaratia micului Titulescu, facatura lui Nastase, dar despre care nimeni din PDSR nu stie de fapt cu cine tine in partid, este ca in calitate de membrulet trebuie sa spuna numai minciuni si nerozii care sa serveasca partidul.
    Facut si el vicepresedinte la marea promovare a tuturor hahalerelor, trebuie sa spuna si el ceva in sprijinul "doctorului" Oprescu,denumit asa parca ar fi singurul doctor plagiator si spagar din lume. Mai sunt desigur inclusiv in PDSR, dar acesta s-a remarcat prin cumul largit de functii adica director peste vreo 3 spitale,parlamentar,lider peste organizatia PDSR Bucuresti (pana la dat afara Vanghelie)etc. Poate ca a facut ceva investitii la spitale, ceea ce nu e greu cand ai in spate intregul buget al statului Nastase in trista perioada a tacerii 2001-2004. Aud ca a fost plans indelung de personalul mediu al Spitalului Universitar, cand a fost dat afara si poate si acum, dar asta arata ca nu a deranjat cu nimic acest personal mediu inclusiv nenumaratele liftiere, cea mai corupta categorie din sistemul medical.
    Si pe acest smecheras dambovitean, "loser" prin definitie, ni-l propune candidat la presedentie in Romania, un caraghios si mai mare daca e posibil,Ponta de Gorj, care ar trebui sa primeasca in PDSR titlul de Mare papagal !
  • +1 (1 vot)    
    Poanta (Sâmbătă, 3 mai 2008, 14:18)

    florin [anonim]

    Daca nu merge nici asta atunci mai poate candida pt Secretar General ONU sau Presedinte UE.
  • -1 (1 vot)    
    Completare lui Romanul, Marian Eugen si Stefan (Sâmbătă, 3 mai 2008, 17:55)

    Draghici Isidor [anonim]

    Romanul scrie : ,, ,mineriade=FSN-PSD." Corect se scrie : FSN=PSD+PD-L. Doar PD-ul s-a rupt din FSN A fost un grup sub conducerea lui Roman si Basescu care nu au vrut sa asculte de Iliescu. Asa s-a nascut PD. Au avut aceiasi ideologie. Au urmat consecvent tactica si strategia celor de la care au invatat. Unii sint ,,bolsevici" iar altii sint ,,mensevici". Cind a vazut faptul ca Kremlinul, sustinatorul lui Roman este slabit, Basescu care atita a asteptat si in stilul lui caracteristic l-a uzurpat. Ce n-a incearcat PD-L -ul : sa se prezinte ca partid socialist apoi popular si mai nou ca un partid....de dreapta. Evident a fost necesara o diversiune prin unificarea cu PNL lucru esuat lamentabil. Ca sa poata adauga prin liniuta acel ,,L" au momit pe citiva veleitari liberali care au crezut ca vor avea un partid liberal dar s-au vazut ,,unificati ". Sint multi fosti PNL-isti carora le este acum rusine ca sint impreuna cu PD fosti FSN-isti. Nu va aduce aminte aceasta tactica si strategie de nimic ?! Nu cumjva seamana cu ceva cunoscut si trait de noi atatia ani si pe care o vrem uitata ?
    • +1 (1 vot)    
      Completare la Draghici! (Sâmbătă, 3 mai 2008, 21:43)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Draghici Isidor

      Ofiterul acoperit Patriciu si mai multi doritori de imbogatire rapida au infiintat asa-zisa dreapta din Romania, plina de informatori, securisti si demagogi. CNSAS a aratat ca majoritatea conducatorilor partidului liberal sunt fosti informatori.
      Noroc cu Traian Basescu care i-a deconspirat odata cu incercarea lui de suspendare cand am vazut cum asa-zisii liberali s-au infratit fara nici o grimasa cu fratii lor din PSD cu care si acum sunt aliati de facto, la guvernare si la furt. Astfel am cunoscut alianta PSD-PNL, alianta ascunsa pana acum electoratului care vota disperat cu PNL, care este de fapt un PSD cu papion.
      Nu cumva asta chiar seamana cu ceva care am urat atatia ani si pentru care dispretul nostru este acelasi?
  • +1 (1 vot)    
    va rog frumos (Sâmbătă, 3 mai 2008, 19:21)

    S [anonim]

    sa nu inghititi porcaria asta cu oprescu candidat independent.....tot psd-ul ii finanteaza campania
    • 0 (0 voturi)    
      nici o problema... (Duminică, 4 mai 2008, 9:38)

      judex [anonim] i-a raspuns lui S

      nici un bucurestean destept nu o inghite. PSD-ul, un partid resuflat si care se opune reformarii si modernizarii, nu mai poate pacali pe nimeni.
  • 0 (0 voturi)    
    Are dreptate Draghici Isidor (Duminică, 4 mai 2008, 0:04)

    Iancu Vasile [anonim]

    Stiam ca Petre Roman e omul Moscovei. Am auzit asta la o emisiune cu Arachelian cind unul din conspiratorii l-a denumit ,,grupul puloverelor" pt. ca in pulover a aparut prima data la TV in dec.`89 ca Prim Ministru. Stiam ca Basescu l-a dat jos pe Ciorbea si pe Radu Vasile Acum dupa ce am citit ce a scris Isidor si cum il cunosc din mas-media pe Basescu, imi explic cum l-a dat si pe fostul lui sef atit pe linie de Stat cit si pe linie de Partid , Petre Roman luindu-i locul la sefia PD A profitat de un moment de slabiciune al Kremlinului. Este corecta si mi-a placut analiza lui Isidor si este explicabil de ce nu au credibilitate unele partide politice si mai ales uni politicieni .
  • 0 (0 voturi)    
    lui Draghici Isidor (Duminică, 4 mai 2008, 12:04)

    Goita Ion [anonim]

    Daca Base a lichidat pe Petre Roman pt. ca era un agent al Kremlinului atunci nu-mi ramane decit sa spun BRAVO BASE ! .
  • 0 (0 voturi)    
    Judex ti-am spus de sute de ori ca, (Duminică, 4 mai 2008, 20:49)

    ECONMIST [anonim]

    comunistii au adus Romania pe penultimul loc in Europa incepand cu anii 60.Lovitura de gratie data Romaniei, a fost votul din 1990 si 1992, cand cei ca tine , neamurile tale si inteligentul popor roman, a votat cu iliescu -fsn acuzand pe taranisti ca vand tara si ca Ratiu si Coposu, nu au mancat salam de soia cum a "mancat"tovarasul iliescu ,fostul secretar al CCal PCR.Deci ciocul mic si ochii la usa!
    • 0 (0 voturi)    
      ori te exprimi civilizat, ori nu te mai bag.... (Luni, 5 mai 2008, 7:06)

      judex [anonim] i-a raspuns lui ECONMIST

      in seama. Nu sunt nici tigan si nici de la mahala. Daca tu esti, te priveste, dar eu nu accept astfel de exprimari. Iar, in privinta mesajului tau plin de "inteligenta", este un zero absolut, pe care il pot crede doar nisrte babe dintr-un catun din inima muntilor. Renunta sa mai jignesti inteligenta interlocutorilor, daca vrei sa fii tratat in mod civilizat! Dumneata nu traiesti in Romania? Daca da, cum iti permiti sa ma minti in fata ?
  • 0 (0 voturi)    
    Ai dreptate Goita Ion (Duminică, 4 mai 2008, 21:03)

    Stinghe Paul [anonim]

    Totul se leaga. Acum inteleg de ce Base evita sa viziteze Moscova . Bine face. Acum inteleg si ura unor forte promoscovite in frunte cu Iliescu, Roman etc Romani ca popor latin si francofon au cautat intotdeauna aliante in tari cu care avem legaturi de singe , cultura si istorie ca Franta , Italia Spania , Germania. De la rusi au venit numai nenorociri : ne-au luat Basarabia si Bucovina de Nord ne-au adus comunismul si dupa ce am luptat alaturi de ei ne-au cerut datorii de rasboi
  • 0 (0 voturi)    
    oprescu e acelasi pesedist (Luni, 5 mai 2008, 14:16)

    volks stimme [anonim]

    Toata aceasta mascarada nu le face bine pesedistilor si ne jigneste pe noi alegatorii. De unde atata independenta la Oprescu daca cei din PSD ii hotarasc in continuare soarta? De unde atata moralitate la Oprescu atata timp cat se foloseste de datele personale ale pacientilor ca sa poata el candida? De unde atata competenta cand el nu are o echipa si ii va fi foarte greu sa tina in frau primarii de sector?
    • 0 (0 voturi)    
      Oprescu (Miercuri, 7 mai 2008, 12:09)

      Cozmin [anonim] i-a raspuns lui volks stimme

      Lui Oprescu nu ii hotaraste nimeni soarta...de aceea se numeste candidat independent....si nu are nevoie de o echipa ca sa il sprijine sau ca sa poate tine frau primariilor de sector.....va reusi si singur
  • 0 (0 voturi)    
    tupeu la greu (Luni, 5 mai 2008, 23:44)

    CITITORUL [anonim]

    cand fugi dupa 2 iepuri nu prinzi nici unul. Sau mai precis, asta este o alta miscare de scena. pentru prostii alegatori merge.... cand se vor trezi romanii ? Ne intoarcem la perioada prostimii, hotomanilor. pacat eu o sa plec din tara
  • 0 (0 voturi)    
    Judex ,tu esti tipul prostiei cu "staif". (Marţi, 6 mai 2008, 6:45)

    Economist [anonim]

    Te rog sa precizezi , cu ce te-am mintit in fata.Ca sa intelegi ca national comunistii romani, au adus Romania pe penultimul loc in Europa, incepand din anii 60 ,citeste:1.Anuarele Statistice ale RPR-RSR cap. Cifre comparative/tari la indicatorii economici-financiari-sociali din perioada 1965,1996,1997....1989,1990.2.Istoria Romaniei .Comparatia intre 1938 si perioada comunist-fesenista.3.Enciclopedia Statelor Lumii editia 1981,1985 .Pag.82-85;409-412. 4.Ceausescu.Intalnire cu specialistii din economia nationala din 05.10 1989.Votul pro fsn a dus la desavarsirea distrugerii Romaniei si la creerea capitalistului de cumetrie ;a baronului.Judexule, este un proverb romanesc, care spune, ca atunci cand nu stii ceva nu te bag ca musca in lapte ca te ineci si strici si laptele! Tu probabil ca esti de buna intentie dar daca nu citesti intervii anapoda si te transformi in cel mai periculos prost.Prostul care stie sa citeasca dar nu citeste! Repet !Cu ce te-am mintit in postarea anterioara?Exprima-te!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by