Dan Barna: Coaliția PNL-PSD nu va funcționa. În PNL este o bucată care ar putea să conțină germenii unei colaborări viitoare

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 17 noiembrie 2021, 7:37 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Agerpres
​Dan Barna a declarat, marți seara, că alianța dintre liberali și sociali democrați nu va putea să funcționeze. "Acest bambilici între premieri e cea mai sigură garanție că această coaliție nu are șanse", a precizat vicepreședintele USR, la Digi24, adăugând că după ce înțelegerea se va rupe, există posibilitatea revenirii la o guvernare PNL-USR.

Vicepreședintele USR este de părere că varianta premierului prin rotație, propusă de PNL și PSD nu are nicio șansă de reușită.

"Acest bambilici între premieri e cea mai sigură garanție că această coaliție nu are șansă să funcționeze. Ciolacu odată numit premier e puțin probabil să spună că e suficient, nu mai vrea să fie premier. În momentul în care ministerele sunt împărțite pe mandate, vedem un PSD majoritar. România va exista într-o criză continuă în care PNL și PSD împreună nu pot face lucrurile pe care le promit acum atât de spectaculos. Vedem un PSD revenit pe cai mari în guvern, exact așa cum românii au spus că nu vor", a mai spus Barna.

Barna susține că după ce această coaliție se va rupe, ia în calcul posibilitatea revenirii la o guvernare PNL-USR-UDMR, în condițiile în care există în Partidul Național Liberal "o bucată" care nu participă la negocierile cu social-democrații și care ar putea pune bazele unei posibile noi colaborări cu USR.

"În momentul de față avem o guvernare care se constituie între PSD și PNL. Din evoluțiile ulterioare, știu că există în PNL o bucată care nu participă la aceste negocieri, și care ar putea să conțină germenii unei posibile colaborări viitoare", a mai spus Dan Barna.

"Coaliția nu va funcționa, asta o știe orice român. Tot o certitudine este că sunt foarte mulți membri PNL care sunt revoltați de faptul că partidul a fost transformat în partid remorcă și agățat de căruța PSD. E o realitate că există o bucată importantă din PNL, unii sunt cu Ludovic Orban, alții sunt în continuare în PNL, toti înțeleg că lozul cu Florin Cîțu a fost un pariu necâștigător (...) Ce poate să fie mai tragic decât un partid care se declară urmașii brătienilor decât să ajungă în halul în care a ajuns asta PNL? Există în continuare oameni în PNL care înțeleg că măsurile propuse de PSD sunt cele care au plasat România la marginea Europei. O guvernare pe partea dreaptă în 2024 va trebui să fie construită și cu o bucată care poartă astăzi tabla deja ruginită a PNL. Nu aș scoate cu totul din calcul scenariul alegerilor anticipate. Eu sunt foarte sceptic că această marmeladă guvernamentală care se aglutinează astăzi va funcționa”, a mai spus el.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3620 vizualizari

  • -6 (22 voturi)    
    Calicia (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 7:44)

    kthor7 [utilizator]

    Barna nu graieste decat prin prisma disperarii sale ca a putut pierde ciolanul. Este foarte posibil sa si-l ia inapoi insa sper, din tot sufletul, ca romanii sa vada ca acest ins nu a fost capabil si nu a facut absolut nimic de cand se afla in parlament. Tot ceea ce s-a intamplat cu el a fost sa se milogeasca sa fie pus pe liste de niste fraieri care au crezut ca e corect, un sarantoc disperat de inavutire. Si asta a facut, a cumulat averi si a parazitat atat sistemul administrativ cat si partidul, din banutii caruia s-a infruptat din plin. Nu e capabil, este un zero in meseria sa pe care nici macar nu a practicat-o.
    • +2 (4 voturi)    
      cred ca ai gresit pagina... (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 16:06)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Antenele, RoTV, etc... sunt pe alt server :)
  • +1 (19 voturi)    
    Ma asteptam la ceva Nou, Constructiv, pentru (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 7:58)

    un domn [utilizator]

    2024. Macar intentiile.

    Sau

    O dare de seama ca fost vice premier. Cu toate neajunsurile aferente. Nimic. Chiar nimic a spus Dan Barna.
    • -4 (12 voturi)    
      Dan Barna este pe langa.. (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 8:50)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Eu cred ca coalitia PSD-PNL are toate sansele sa functioneze, cu conditia sa se inteleaga la furat. Imediat ce se vor intelege care si ce fura (adica de la ce portofoliu), vor bate palma si se vor pune pe ,,guvernare"
      Iar Dan Barna va sta pe tusa, vorbind din nou pe langa subiect.
  • -3 (25 voturi)    
    Barna se crede prea important. (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 7:58)

    asavreau [utilizator]

    Destrămarea coaliției USR-PNL se datorează lui Barna și Orban, care la întâlnirile săptămânale trebuiau să discute și să armonizeze eventualele neînțelegeri. N au făcut asta și acum, vin și dau sfaturi. Eu cred-că USR și PNL nu vor putea colabora atât timp cât Barna face pe clonțosul și își permite să dirijeze PNL, iar Drulă, Stelian Ion , Vlad Voiculescu nu încetează cu critici nejustificate și exprimare golănească la adresa unor lideri PNL. USR a demonstrat că se înțelege bine cu AUR și PSD.
    • -1 (11 voturi)    
      Ultima propozitie e Gratuita (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 8:16)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Inteleg ca esti vreun publicitar care este ocupat in aceasta perioada cu mesaje ( creatia lor mai exact ) de Craciun. Patetic ai incheiat.
      • -2 (12 voturi)    
        Vezi la Barna un ton de împăcare? (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 10:00)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Dacă vrei să te împaci cu cineva, adopți un ton împăciuitor, spunând că sa greșit și de o parte și de cealaltă. Eu nu văd asta și Barna suflă în pânzele PSD, dându-le curaj să ceară cât mai mult, nefiind șanse ca USR și PNL să ser înțeleagă.
        • 0 (8 voturi)    
          . (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 11:06)

          vidra [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          De ce sa zica ca a gresit cand nu a gresit cu nimic? PNL-ul e cu musca pe caciula aici.
          • -1 (7 voturi)    
            E amestecată problema (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 11:19)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui vidra

            Stelian și VV erau, sunt poame
          • -1 (5 voturi)    
            Au greșit și vor vedea la alegeri. (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 13:16)

            asavreau [utilizator] i-a raspuns lui vidra

            Unii din USR consideră românii proști, că nu-și văd interesele și ei ,de la USR le arată calea. De aia spun că USR sunt impertinenți . Dacă ești partid politic, promovat lider, nu-ți dai cu presupusul și orgolios până la Scaraoțchi, crezi că ai dreptul să dictezi altui partid din coaliție. Asta a făcut USR și va pierde. Cu toată supărarea d-ta, eu îți spun că nu am fost fan USR(nu-i cunoșteam), dar am votat USR și am convins și pe alții, dar, comportamentul lui Barna&Co m-au făcut să spun că am greșit. Am vrut ca USR să ajungă , participe la alcătuirea guvernului. Și nu mint, nu am interes. dar obrăznicie și impertinența lui Barna și Stelian Ion m-au să-mi pară rău. Sunt mai lipsiți de onoare și bun simț decât Vadimiștii. Nu de asta are nevoie România.USR nu înțeleg, nici nu are cine, pentru-cvă tot Rul sunt câțiva orgolioțioo
    • +2 (12 voturi)    
      USR nu si-a numarat bine fotoliile (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 8:51)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      din Parlament, si a pus conditii prea mari ptr cati palamentari are. Pana la urma Citu a decis ca e mai usor sa il multumeasca pe Ciolacu decat pe Dan Barna..
  • +3 (13 voturi)    
    Bineinteles ca au aparut postacii de serviciu (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 8:36)

    Amariei [utilizator]

    Sa chibiteze si sa ne spuna cate averi a adunat Barna si cat de rau e Ciolos. Cunoastem, Barna nu e cel mai stralucit strateg politic, nici USR nu are experienta PSD si PNL la guvernare. Asa ca, enjoy FSN! Ei conduc tara de 30 de ani, au experienta gramada si vor duce tara pe cele mai inalte culmi ale "socialismului liberal". Plus ca platesc bine postacii...
    • -2 (8 voturi)    
      dar dosarul de colaborator al lui Dan Barna c (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 10:34)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

      cand este scos de la naftalina? Pentru cine nu stie, unul dintre cele mai abjecte acte ale Directiei I de securitate a fost racolarea elevilor inca de la varsta de 12 ani , care semnau un acord cu securitatea si apoi isi dadeau in gat colegii, profesorii, rudele si chiar parintii. Au fost cazuri de profesori dati afara pe baza declaratiilor copiilor securisti, si alte declaratii au fost folosite de procurorii comunisti ca punct de plecare in intocmirea unor dosare penale ptr anti-politica
      La revolutie Dan Barna avea 14 ani, deci putea fi elev racolat. Asa ca, pentru linistitea spiritelor, ar fi bine sa iasa la rampa si sa dea o declaratie clara, cu subiect si predicat, ca nu a colaborat sub nicio forma cu securitatea.
      • -1 (9 voturi)    
        In eventualitatea unei recunoașteri așa ceva (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 11:30)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Este egal cu zero. Nu îl va împiedica sa facă, sa spună Inepții in continuare. As prefera sa promoveze Legea Lustrației in forma propusă de Ticu, atunci s ar credibiliza in fata Oamenilor, atunci s ar strânge votanții la USR in procent covârșitor, or, ceea Dan Barna face și spune sugerează ca este un Securist moderat in comparație cu cei de la P$D sau PNL, nimic altceva.
        • 0 (4 voturi)    
          sunt de acord 100% cu legea lustratiei, (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 14:30)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          dar ptr asta primul pas ar fi ca fiecare sa recunoasca ce si cat a colaborat cu securitatea. dar nu vezi ca niciunul nu recunoaste asa ceva, fac toti pe printesele virgine si daca ii iei la controlat vezi ca sunt ditamai curvele.
          • +2 (4 voturi)    
            aia trebuia aplicata in 90 ! (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 16:15)

            sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Acum este mult prea tarziu ! Dupa 30 de ani impactul ar mai fi doar asupra unor hodorogi marginalizati.
            Intre timp cei din cloaca comunisto-securista s'au retras, isi savureaza linistiti pensiile babane si se uita cu drag la odraslele care invart milioane de euroi.
            • -2 (2 voturi)    
              Mah, buei, citește cu Atenție (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 16:46)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

              Erau Turnători și oameni cu tulei ca porumbul, 12, 14 ani. Aia, dinozaurii parte s au curățat, dar sunt și unii Moderați
              • 0 (2 voturi)    
                De la gradinita i-au cooptat!!!! (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 22:25)

                Amariei [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                Cei care aveau 14 ani sunt deja poveste veche, de cand se jucau in nisip cu aia ii lua Securitatea. Aveti grija, astia luati de mici sunt rai si foarte bine antrenati . Parerea mea e ca si Selly s-ar putea sa fie securist...
                • -1 (1 vot)    
                  Mimeaza Bine Prostia (Joi, 18 noiembrie 2021, 7:59)

                  un domn [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

                  Ti am raspuns tarziu deoarece m am documentat cine naiba este Selly. Intre Selly si Dan Barna sunt multe asemanari ca manisfetari pe internet, asadar, nu exclud ce spui tu.
                  • 0 (2 voturi)    
                    Clar sunt securisti (Joi, 18 noiembrie 2021, 11:52)

                    Amariei [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                    Numai la PSD si PNL sunt oameni curati, uscati si apretati. Domni unul si unul carevasazica:)
                    • -1 (1 vot)    
                      aia sunt profesorii ! (Joi, 18 noiembrie 2021, 13:10)

                      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

                      creme de la creme !
                      • 0 (0 voturi)    
                        Crema de cacao (Vineri, 19 noiembrie 2021, 3:24)

                        Amariei [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                        Nu te dor genunchii?
    • -1 (1 vot)    
      Tu ce ești? (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 13:18)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

      Ești ce sunt și interlocutorii tăi. Cum îi tratezi te tratează ei pe tine. Porcu-le, este o expresie care insultă porcul, nu pe tine.
      • +1 (1 vot)    
        Nu m-am simtit deloc vizat (Vineri, 19 noiembrie 2021, 0:16)

        Amariei [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Esti ce numesti intorlocutorii tai, dupa cum spui. Tu nu erai interlocutorul meu, dar acum esti.
  • +5 (9 voturi)    
    Politicienii nu inteleg cetatenii (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 8:53)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    "Vedem un PSD revenit pe cai mari în guvern, exact așa cum românii au spus că nu vor". Si totusi PSD cam iese pe locul I de multi ani. Cam de 30 de ani.

    Nu zic ca PSD e un partid exceptional ce vrea binele romanilor, nu spun de parti bune sau rele. Dar totusi romanii il prefera.

    Pe scurt: desi stim cu totii cat de nociv este, iese bine la alegeri, iar asta este din cauza faptului ca celelalte partide nu stiu sa vina cu contra-oferte. Nu, nu zic de populism. Dar degeaba promiti reforme in Justitie cand exista sate cu toalete in curte.

    Toata prostia asta cu "eu-s partid de dreapta", "eu-s partid de centru-stanga", "eu-s partid de luina-n stele", "eu-s partid de Reptilieni" trebuie sa inceteze. Ori sunt partide pentru tot poporul, ori nu. Nu poti lua masuri care sa fie benefice doar unui procent din populatie.

    Astfel de discriminari fac partide nocive precum AUR si PSD sa aiba procente mari. Iar discriminarile pot fi de multe feluri, asa ca nu ma refer la "comunismul botnitei" in cazul in care e vreunul plin de sperante ca am schimbat baricada. Vorbesc de program de guvernare aici pe macar 3 ani (ca stim cu totii ca primele 6 luni e bataia pe ministere, iar ultimele 6 luni sunt campanie electorala).

    Texte de genul "vrem sa digitalizam X si Y, vrem educatie mai buna, vrem sa marim pensiile" sunt cuvinte goale deja.

    Cand pierd un an sau doi ca sa isi aranjeze ei posturi pentru partid si beneficii pentru prieteni rezultatele se vad la vot: fie ies partide nocive, fie prezenta la vot e sub 35%.

    Dar asa e romanul. Asta se intampla de 30 de ani, se face acelasi lucru dar se spera la rezultate diferite. Definitia nebuniei. Ei spera ca noi vom vota alt partid cu procent de 60% iar noi speram ca ei chiar fac ceva pentru popor.
    • 0 (2 voturi)    
      "Pe scurt: desi stim cu totii..." (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 16:20)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Te inseli ! Stiu doar cativa, restul sunt varza la educatie cetateneasca !
      De asta vezi (si vei vedea muuuulti ani) in Parlament numai jigodii oportuniste. Ca romanul este in marea lui majoritate infundat la minte (si'l suspectez c'ar fi si masochist) :)
  • -2 (12 voturi)    
    E atit de inconstient? (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 9:11)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Nu isi da seama ca alaturi de catzu e principalul artizan al faptului ca am ajuns iar la cheremul psd. Nu realizeza ca e principalul factor care duce la reducerea intentiei de vot pt usr+?
    Exista oameni in fiecare partid carora ar trebui sa le fie interzis sa vorbeasca atit in nume propriu cit si in numele partidului - fac numai rau. Exista in fiecae partid o gasca care aresteaza acel partid si il foloseste numai pentru interese proprii - usr+ s-a dovedit a fi acelasi tip de partid.
    Gulgutierul asta si-a batut joc de voturile si sperantele noastre.
    • +1 (5 voturi)    
      Ala care si-a batut joc e Iohanis (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 12:22)

      provest_1 [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Las-o jos ca macane.
      Ficusul si prietenii din spatele lui sunt artizanii situatiei actuale.
  • -3 (9 voturi)    
    *Dragul* nostru Barna, (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 9:16)

    Rescator [utilizator]

    Ar cam fi cazul să recunoști că așa-zisa Clasă Politică
    din Romînia este de fapt o MAFIE POLITICĂ TRANS-
    PARTINICĂ,pusă doar pe jefuit și umilit românii.
    Circul permanent dintre voi politrucii abulici este doar
    pentru adormirea electoratului,în timp ce în spatele ușilor
    închise vă împărțiți prada.Ar trebui să dispăreți cu
    toții din peisaj.
    • -1 (5 voturi)    
      noi suntem de vina ! (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 11:56)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      noi suntem lasi, noi spargem seminte, noi nu avem curaj sa ii confruntam, pe toti ! sa preluam fraiele partidelor ! restul e can can
  • +3 (5 voturi)    
    D-le Barna, te inseli (Miercuri, 17 noiembrie 2021, 12:24)

    provest_1 [utilizator]

    S-ar putea ca la Bucuresti sa se vada ca nu se pot intelege, dar in teritoriu se inteleg de minune, mai ales prin Moldova, unde ciolanul e transpartinic, la fel ca si o parte dintre politruci.
    In teritoriu USL functioneaza uns.
    Acum se intoarce si Bucurestiul spre FSN, atata tot.

    Intre timp, lasa-i pe ei si hai sa construim o opozitie reala, pentru oameni adevarati, nu pentru politruci si abonati de buget.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by