Cîțu, schimbare de ton față de USR: Ciucă are mandat să negocieze cu USR. Trebuie să discutăm bărbătește, față în față

de L.P.     HotNews.ro
Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:55 Actualitate | Politic


Florin Citu
Foto: Arhiva personala
Președintele PNL, Florin Cîțu, a schimbat din nou optica negocierilor, în condițiile în care nu are nicio susținere parlamentară, cu patru zile înaintea expirării termenului la care Guvernul Ciucă trebuie să ceară votul de învestitură. Cîțu s-a răzgândit pe tema revenirii USR la guvernare și spune că premierul desemnat Nicoale Ciucă are mandat să negocieze cu foștii parteneri refacerea Coaliției. Declarațiile lui Cîțu apar în contextul în care negocierile PNL-PSD au eșuat marți seara la întâlnirea de la vila Lac.

Cîțu spune că "nu se poate reface USL". Asta, după ce negocierile cu PSD au eșuat - partidul nu vrea să susțină un guvern minoritar și se cere la guvernare, solicitând câteva ministere.

În acest context, Cîțu și-a schimbat miercurl tonul și abordarea față de USR.
  • "PNL este în spatele domnului Ciucă.
  • PSD a spus anul acesta de multe ori că ei nu vor la guvernare, eu nu înțeleg pretextele de a primi ministere. Eu cred că nu vor să negocieze nimic și încearcă să forțeze nota cu astfel de discuții.
  • Nu se poate reface USL.
  • Trebuie să fie o discuție cu cei de la USR. Domnul Nicolae Ciucă are mandat să negocieze cu USR. Trebuie să discutăm bărbătește, față în față. Sigur că pot reveni la guvernare.
  • Premierul desemnat Nicolae Ciucă poate cere flexibilizarea mandatului de negociere când are ceva. Trebuie să fie o discuție cu USR și apoi putem cere în partid o flexibilizare. Acum lucrurile sunt puse invers. Domnul Ciucă are atributul de a discuta cu USR. Dacă USR vor, putem vedea în ce formă putem reface coaliția", a declarat Florin Cîțu.
Întrebat de jurnaliști dacă ar putea intra USR la guvernare din nou, Cîțu a replicat:
  • "Bineînțeles. Nu vreau să discutăm prin presă. Să avem noi discuția, să punem pe masă toate problemele. Ar putea intra la guvernare după ce vom avea această discuție. E momentul să avem această discuție față în față, cu delegații ale celor două partide".
Potrivit surselor HotNews.ro premierul desemnat Nicolae Ciucă a discutat în cursul dimineții cu Dacian Cioloș. Sursele citate spun că Cioloș i-ar fi spus lui Ciucă ca USR este dispus să refacă Coaliția și a solicitat să fie reluate discuțiile privind programul de guvernare și o listă de miniștri.

Declarația președintelui PNL apare după întâlnirea la vila lac dintre liderii PNL și PSD de marți seară. La negocieri, PSD ar fi cerut șapte ministere pentru intrarea asumată la guvernare însă liberalii au refuzat.

Totodată, reamintim că Florin Cîțu s-a opus până acum refacerii Coaliției cu USR si revenirea acestora la guvernare. Cîțu a pledat în interiorul PNL pentru un guvern minoritar, deși în urma întâlnirii de la Cotroceni de la începutul săptămânii președintele Klaus Iohannis a solicitat schimbarea de către PNL a mandatului premierului desemnat.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24345 vizualizari

  • +41 (63 voturi)    
    Adică ”am căzut la pace cu PSD” (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:07)

    vax_XXL [utilizator]

    ca să dăm jos orice guvern viitor ce va conține USR în momentul în care iar nu ne ascultă și nu ne lasă să facem ce vrem noi și prietenii.
    Adică în următorii 3 ani vom avea nesfârșite crize politice pe motiv de ciolan - guvernăm câteva luni corect cu USR până ni se golesc buzunarele, le tragem o moțiune de cenzură PSD-AUR, îi dăm afară, ne umplem buzunarele cu un interimat, ne certăm vreo câteva luni până crește iar osânza, apoi ne împăcăm că așa vrea prezidentu' și o luăm de la capat.
    Vai, câtă nemernicie în măreții lideri PNL!
    #playandrewind
    • +43 (49 voturi)    
      nu e asta... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:13)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui vax_XXL

      dar PSD da cu o mana si ia cu doua, putere si bani.
      Catu nu intelege ca nu are niciun atu in mana, este de a dreptul penibil, ridicol etc, sa o faci pe autosuficientul si pe cel care impune conditii.

      Cand a zis Teodorovici "Catul dupa ce ca esti urat mai esti si prost", am zis bai ce nenorocit..dar omul chiar avea dreptate.
    • +30 (40 voturi)    
      Nu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:46)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui vax_XXL

      E doar un mijloc de a pune presiune pe PSD, poate mai lasa aia din pretentii. Este limpede ca Iohannis nu vrea niciun guvern cu USR si e suficient sa vezi ca au inceput sa plece parlamentari din PNL ca sa intelegi incotro se duc lucrurile.
      Urmeaza statia USL 3.0 cu peron la buzunarele noastre.
      • +10 (18 voturi)    
        n-as fi asha sigur (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:36)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Mai degraba cred ca s-a dumirit ce inseamna guvernarea cu PSD... Si mai credd ca au venit si ceva presiuni din partid, mai ales de prin Ardeal, unde o coalitie cu PSD e de neimaginat.
        • +6 (10 voturi)    
          Poate aveti dreptate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:24)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Poate ca aveti dreptate si eu gresesc, dar Tariceanu a fost exact in situatia in care e Citu acum si n-a facut decat sa consimta la devalizare. Antonescu a institutionalizat relatia, iar Iohannis era vicepresedintele partidului pe vremea aia si a si fost propunere de premier in aceeasi epoca.
          Sunt convins ca PNL n-a invatat nimic (Iohannis sigur nu!), doar ca situatia nu-i aceeasi, iar PSD castiga oricum, acum, peste 6 luni sau trei ani asa ca nu are de ce sa-si alieneze proprii alegatori.
          Cred ca diferenta este ca in mod evident toata lumea e constienta de implicatiile unei asemenea aliante, si pana si politicieni pricep nivelul de ura la adresa PSD din partea unui numar mare de votanti (motivul pentru care Iohannis s-a prabusit in sondaje chiar asta e).
        • -1 (7 voturi)    
          Tocmai ca prin Ardeal si prin vestul (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:30)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Romaniei alianta underground dintre pnl-psd e tot mai vizibila.
          In urma rezultatelor din alegeri in orasul in care locuiesc, USR ar fi avut dreptul sa numeasca prefectul, ei da' ce sa vezi, tovarasii labarali rosii au pus un prefect de la udmr, la fel ca la Cluj.
          E vorba despre un paras din vestul Romaniei in care majoritatea membrilor ,,liberali" sun angajati ai primariei si ai altor institutii ale statului.
          • 0 (0 voturi)    
            prin underground, da (Joi, 28 octombrie 2021, 9:11)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

            Dar dupa un nou USL, ma intreb cati din votantii PNL din ardeal se vor ma simti reprezentati de PNL. Aici e marea problema.
      • +2 (6 voturi)    
        corect (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:18)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        mi-e teamă că USR e iar bătaia de joc a trepădușilor cîțu și iohannis.
        Nu cred o iotă din propunerile lor nici dacă le parafează și semnează. Au mai făcut asta, cîțu călcând în picioare cu nesimțire înțelegerea scrisă a coaliției.
  • +41 (49 voturi)    
    V'ati prins ca omu' e labil psihic, da ? :) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:07)

    sfarleaza [utilizator]

    Mai are putin si plange :))
    Bah, du'te invartindu'te !
  • -49 (53 voturi)    
    Români, atentie la buzunare! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:10)

    salvatore [utilizator]

    Se reface alianta hotilor! Pnl-usr-udmr alianta ciorditorilor globalisti scoate iar capul si o sa-i vedem cum pupa acolo unde au scuipat acum doua saptamani. Gretos! Jenant! Penal!
    • +21 (25 voturi)    
      amice (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:26)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      pai au scuiopat pana de curand si in directia psd-ului tau. Sau acolo nu se pune ca "e de-ai nostrii"
    • +5 (7 voturi)    
      mooamă (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:23)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      Nu i-ai scăpat pe nici unul, ne-ai arătat emoții, pe unii ne-ai convins.

      Îmi scapă rostul acelui calificativ de penal, totuși. Încheierea unei alianțe politice în vederea trecerii prin Parlament a unui Guvern este o faptă penală în România ? Atenție... nu Rusia, nu R.S.R.
  • +20 (28 voturi)    
    Cu cu .. in doua luntre (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:15)

    Gargara3 [utilizator]

    Catu joaca din nou la "doua capete" se face ca nu intelege ca pensionarul special a primit mandat sa faca guver minoritar deci fara ministrii PSD sau USR. Daca vrea sa faca alceva trebuie sa-si depuna actualul mandat, asa cum ii cere USR si sa negocize o alianta fie cu USR ceia ce ar fi normal perntru ca au deja un program comun fie cu PSD dar atunci trebuie sa refaca USL 2.0 sau cum vrea sa-l boteze mai aproape de adevar ar fi ALIANTA PENTRU PRADUIREA PNDL 3 si PNRR: cu consecintele de rigoare, printre care disparitia PNL
  • +33 (41 voturi)    
    Florinel vrea sa fie barbat! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:19)

    Amariei [utilizator]

    In ceasul al doisprezecelea. A tinut cu dintii de scaun pana a plecat scaunul de sub el si acum vrea discutii barbatesti...Florinele nici nu stii, cat de penibil poti sa fii!
  • +34 (40 voturi)    
    Și ce-a rezolvat? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:22)

    Appollodor [utilizator]

    Ce a reușit de fapt omul de stat Cîțu în ultimele săptămâni? Și-a bătut joc de alianța cu USR ca să poată ajunge președinte de partid, promițând PNDL 3 primarilor. A ajuns președinte de partid, dar la ce i-a folosit? Scaunul de prim ministru l-a pierdut, iar PNDL3 poate avea numai prin alianță și guvernare cu PSD. Acum își dă seama că numai continuarea alianței cu USR are sens, ca să nu se facă de râs total. În fapt, ne-am întors de unde am plecat. La ce-a fost așadar bună toată tevatura? Ne-am ales doar cu țara neguvernată pe timp de val 4, atât.
    • +9 (17 voturi)    
      In ce mod il vor scuipa afara ? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:34)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      Is tare curios cum or sa faca peneleii acum sa'l scuipe afara dupa ce l'au incoronat sef :)))
      Ca e clar ca baronii si primarii cu greutate n'or sa accepte ideea ca le dispare toata sunca din fasole din cauza cretinului.
      Dar cum or sa faca oare ? :)
    • -8 (16 voturi)    
      punct (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:28)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      Sa nu uitam subjectul Nu catzu a spart alianta, ci usrila. Pentru asta o sa deconteze mai incolo fata de electoratul de dreapta, ca s-au aliat cu aur si pezedei..asta se digera greu. Acum trebuiefacuta coalitia la loc deoarece ciolacu deja se vede pe cai mari, dar mai tarziu va trebui analizata pozitia usr ca nu e chiar corecta. (aur ???!!!...psd !!?? bai..ejdi nebun ??!! aur ??)
      • +1 (3 voturi)    
        Conasule, (Joi, 28 octombrie 2021, 0:31)

        ingretzosat [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

        Sa nu uitam sa-l si intelegem (pe subiectul), fix catzu a spart alianta, batandu-si joc in mod repetat de protocoalele ei (nu mai vorbim de gentlemen's agreement, ca n-a invatat ce-i aia). Se pare ca tot insista unii sa va spuna ca o minciuna repetata la nesfarsit poate fi perceputa ca adevar, dar au uitat sa precizeze ca functioneaza doar pentru cei cu un IQ de maxim 80-90. Cum valoarea medie a acestuia in Romanica noastra geto-daca si sosocista e pe undeva sub 90, ai sanse sa te creada unii, ba chiar sa te si convingi pe tine insuti. Asa ca dati-i inainte cu cele 2 teme impuse, USR a "spart" alianta (acel bibelou de portelan aparat cu atata ardoare de cutzu si pnl-istii sai) si tot USR a facut alianta cu PSD-Aur sa doboare mandrete de premier. Asta in contextul in care super(mic)man-ul se straduieste de zor sa faca o alianta cu psd. Nu ti se pare ca esti usor penibil?
    • +2 (6 voturi)    
      circul continua (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:09)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      Pana-acu n-a fost nimic. Stai sa vezi de ce va fi-n stare Alianta 2.0.!
  • +30 (38 voturi)    
    discutat barbateste... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:24)

    Nevermind [utilizator]

    deci citu nu va participa la discutii
  • +20 (26 voturi)    
    Acest personaj malefic (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:27)

    mopsu [utilizator]

    ar trebui trimis acolo unde-i locul !!!!
  • +38 (46 voturi)    
    Iata un mare barbat al tarii! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:36)

    ember [utilizator]

    Atat de barbat incat se razgandeste mai des ca Tariceanu si minte cu o seninatate mai mare ca Ponta in acelasi timp fiind la fel de prost ca Dancila si la fel de incoerent in exprimare ca Johannis.

    Un adevarat geniu care duduie de barbatie.
  • +32 (38 voturi)    
    Domnul Goe (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:39)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Cum naiba sa il votezi presedinte de partid pe copilul asta incoerent?!
    Repeta acelasi lucru de 10 ori in 2 minute, a doua zi zice invers, si tot asa.
    Zici ca-i beat tot timpul!
    • -2 (4 voturi)    
      pe ce (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:35)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      pe ce te bazezi cand zici: "zici ca e beat.."! Io zic CA E BEAT/DROGAT TOT TIMPUL! Daca ar fi un dubiu poate din cand in cand ar fi coerent! :)))
  • +6 (22 voturi)    
    Apărură sondajele (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:40)

    SKBjull [utilizator]

    Și totuși, toți știm că sondajele pot greși. PNL este sub USR acum, și asta doare, au ajuns la concluzia că ar trebui lăsați la guvernare, să se erodeze și ei un pic.

    Cîțule, singura ta speranță e ca USR să muște momeala. Anticipatele ar fi calea corectă. Ar merge și un referendum de suspendare, deodată, să știm și noi o treabă, să se facă dreptate și să fie democrația funcțională.

    Între timp PSD a devenit frecventabil, dacă nu mai calcă pe coadă clasa medie cu aroganță și fură cu simț, nu le mai are nimeni treaba. Bani sunt, ne trimite UE.
  • +11 (17 voturi)    
    noi nu vedem (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:48)

    maferescdeciuma [utilizator]

    ca de fapt psd-ul pune tot felul de conditii imposibil de acceptat, doar ca pnl-ul sa refaca coalitia de guvernare cu usr. psd-ul e baiatul bun si nimeni nu vede asta. fereasca in ce zile am ajuns...
  • +22 (26 voturi)    
    labilitate psihica (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:49)

    Godaro [utilizator]

    PNL este un partid instabil ce nu se mai poate coordona.
  • +4 (22 voturi)    
    Ciuciu si cu Cutu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:50)

    MTTRN [utilizator]

    Tusea si junghiu'. In ce pubela ii gaseste Secu pe astia?
  • +16 (26 voturi)    
    marioneta (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:53)

    DiDiRo [utilizator]

    se crede barbat.
  • +10 (18 voturi)    
    Oare Citu e nevertebrata? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:05)

    galeo [utilizator]

    Pana ieri spunea ca USR nu mai are ce cauta in alianta dupa ce au depus motiunea.
    Acum ii curteaza?
    Omul asta are coloana vertebrala?
    • +7 (9 voturi)    
      Il mai crede cineva pe superman? Serios? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:46)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Ia uite si realitatea, care e conditia pusa de PNL: miniştrii propuşi de USR să nu fie dintre cei care au votat moţiunea de cenzură împotriva Guvernului Cîţu

      Adica celor de la USR li se cere practic sa nu propuna in guvern niciun parlamentar USR. Ca toti au votat motiunea de cenzura. Adica poate sa intre USR la guvernare, dar sa intre fara USR.

      Chiar nu mai are rost sa isi bata cineva capul cu individul asta. Iohannis, Citu, PNL - ar fi bine sa dispara definitiv de pe scena politica. In nici 10 luni au produs daune cat pentru 20 de ani.
    • -3 (5 voturi)    
      CV (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:03)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Stai s-o vezi pe-a lu' Ciolos: "Deci, nu ieşim de la guvernare, o să muriţi cu noi de gât..."
  • +5 (13 voturi)    
    :)) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:08)

    Giolgel [utilizator]

    "Cand fu Tache nu fu Tica, cand fu Tica nu fu Tache, cand fu Tache si cu Tica nu fu tush la Pravalie."
  • +12 (20 voturi)    
    Păi stimabile ! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:10)

    fdaniel [utilizator]

    Nu asta zice Cioloș de o săptămână ?
    Să stați la discuții ??!!
    • -9 (9 voturi)    
      Da și au acceptat. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:22)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      De ce ești nemulțumit?
  • +8 (16 voturi)    
    Vrajeala, joc de pocker (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:10)

    FanelJr [utilizator]

    Catu trimite fumigene si catre PSD si USR, cand la unul cand la altul sa mai testeze reactii din partea partidelor dar si sa-si umfle muschii in fata electoratului PNL acum, datorita lui, aproape inexistent.

    Iohannis si intreg PNL au imens de pierdut din cauza unui singur om: Catu.
    • -6 (6 voturi)    
      Apropo de jocul de poker. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:24)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui FanelJr

      Ar merita să vezi cum jucau poker Orban și Barna la întâlnirile coaliției. Și pretindeau că armonizează.
      • 0 (0 voturi)    
        Dumneata chiar esti recompensat (Joi, 28 octombrie 2021, 16:13)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        la numarul de minusuri? Mazeta mai prinde si totaluri pe plus, la el e alt sistem :D
    • +2 (4 voturi)    
      Corect numai ca pierderea este numai a PNL-ului (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:45)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui FanelJr

      Iar Johannis este inaintea lui Catu la vinovatie!
  • -2 (12 voturi)    
    in sfarsit (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:11)

    Adr1@n [utilizator]

    ar cam fi timpul sa fie refacuta coalitia si sa se apuce de chestiunile care conteaza data fiind situatia actuala. ca sa nu mai zic de proiectele care incepusera sa mearga pe banda rulanta.
    • -3 (5 voturi)    
      hai ca merge! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:00)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Adr1@n

      Pai, si cu "hotia" cu Anghel Saligny ce faceti, le luati banii inapoi primarilor? Ca parca de-acolo porni supararea?! Sau asta era doar unul dintre "proiectele care incepusera sa mearga pe banda rulanta."?
  • +5 (13 voturi)    
    asta iti baga cateva cutie in spate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:13)

    cristi_an [utilizator]

    si apoi hai sa ne duelam barbateste
  • +12 (20 voturi)    
    Ciolos a castigat? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:14)

    Tulai doamne [utilizator]

    ...s-a incercat totul, USR a fost si a ramas unica varianta. Chiar si UDMR.ul tragea la refacerea coalitiei. Gata cu circul, hai la treaba.
  • -18 (20 voturi)    
    ce prostie (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:20)

    kthor7 [utilizator]

    faceti guvernul fara usereu, ala e numai cu cascavalul. Va veti trezi voi fara cascaval. De fapt, asta e, il doare pe usereu la dos de soarta tarii. Cascavalul pentru aceleasi specimene abonate la ciolos si panarama aia de barna
    • +6 (8 voturi)    
      Ce, sunteti speriati .. (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:36)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      ...ca ramaneti voi, borfasii, fara cascaval?..

      Pana mai ieri apareati pe-aici, spunad ca USR sunt panicati ca nu ajung la guvernare.
    • +11 (13 voturi)    
      Ia enunta fiule (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:47)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui kthor7

      Pe cati USR'isti a bagat DNA la parnaie ?
      Dar cate zeci de lichele PNL/PSD'iste s'au vazut cu pedepse definitive pentru coruptie in instanta ?
      Hai, baga, afirmatiile se fac pe dovezi, pe cifre, alea, alea, nu asa la oha ca va plateste penalul la postari ! :)
  • +7 (11 voturi)    
    Catu a devenit barbat? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:45)

    Hilfiger [utilizator]

    ....mai sa fie, i-a crescut barbatia!
  • +11 (19 voturi)    
    PNL=PSD (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:51)

    TrueBlue [utilizator]

    Alianta PNL-PSD exista si functioneaza. USR e doar pentru acoperire. Cum a plecat USR din guvern cum au venit sinecurile in functii si a inceput praduiala. Daca PNL ar aplica programul de guvernare, USR ar vota in parlament si fara sa fie in guvern.
  • +8 (10 voturi)    
    Cine te-ar mai putea crede, pe dumenata... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:33)

    Olyx [utilizator]

    dupa ce ai jucat "alba-negra" cu guvernul Romaniei ?
    Cred ca esti cel mai prost politician dintre sefii de partide cum dealtfel, esti cel mai "neinspirat" sef de partid dintre toti politicienii...
  • +7 (9 voturi)    
    după aproape 2 luni (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:26)

    zavalitaa [utilizator]

    ne întoarcem la fix aceeași formulă.
    Păi asta puteam să i-o spunem și noi.
    Cred că i-a spus-o și Ciolacu la prima întâlnire informală, băi băieți, nu vrea nimeni lângă voi, asumați-vă guvernarea ca și coaliție de centru-dreapta și aia e.
    Nici măcar AUR nu credea în altă finalitate, dar, mă rog, voia scandal că din asta crește în sondaje.
    • -4 (6 voturi)    
      Ce credibiliatte are usr din moment ce in maii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

      putin de un an s-a asociat cu toate partidele din parlament in actiunile sale politicianiste pentru ca vrea sa devina cel mai mare partid de dreapta din tara? Faine momente si-a ales!
      • 0 (6 voturi)    
        ce limbă folosești ? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:34)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui ty

        doar din curiozitate întreb
  • -3 (11 voturi)    
    USR ul a dărâmat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:06)

    Timonierul [utilizator]

    coaliția și respectiv guvernul .
    Nu va fi pace între așa zise partide , și alegerile anticipate vor întări aceasta mizerie politica .
    De departe, Parisul cel cRe domina și este iubit de popor continua din 1947 tradiția PSD mai exact PCR , ca sa nu ne mai ascundem și minții singuri .
    In țara trăiesc generațiile vechi conduse, educate și iubitorii comunismului.
    Cei care urăsc comunismul roman sunt plecați
    demult….

    PS Știu ca pe “hârtie” nu sunteți de acord cu afirmația , dar cu sufletul , da…!
    • +1 (3 voturi)    
      nu cred că a înțeles cineva (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:35)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Timonierul

      începutul privind USR și continuarea cu anii '47, PCR etc
      • +4 (4 voturi)    
        Cred ca (Joi, 28 octombrie 2021, 0:40)

        ingretzosat [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        Parisul e chaia, dar nu suntem noi suficienti da ageri sa intelegem supt-ilitatea...
  • +6 (8 voturi)    
    Citu ..... iubirea mea USR..... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:12)

    cristian.l [utilizator]

    Te urasc USR dar ar fi bine sa te intorci totusi ca se cam ingroasa gluma cu PSD ca eu am vrut sa conduc singur tot si astia vor sa ma conduca ei asa ca tot voi parca sunteti mai interesanti ..... 2-3 ministere si mai bine conduc eu...

    Vrei sa fi barbat, nicio sansa, e ca si cum ai zice unei curve sa devina fata mare.
  • -4 (6 voturi)    
    Ce sa vezi, impacare! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:13)

    atc [utilizator]

    In fine, au inteles si serviciile ca trebui sa se implice ca se pierd banii din PNRR. Adica, ele ii pierd.!
    • 0 (4 voturi)    
      bine bine (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:36)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui atc

      Bine bine
  • +5 (7 voturi)    
    Criza generată adum de Ioahnnis și Cîțu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:56)

    bilbofil [utilizator]

    nu are egal de la decizia înființare a FSN ca partid în 23 ianuarie 1990 și ne va trage înapoi la fel de mult ca decizia de atunci.
  • +3 (3 voturi)    
    Din pacate, (Joi, 28 octombrie 2021, 1:04)

    ingretzosat [utilizator]

    Cred ca orice urma de speranta ca lucrurile s-ar putea indrepta intr-o directie corecta dupa atatia ani, a pierit.
    Este evident ca pnl, udmr, psd saliveaza cu ochii iesiti din orbite la maldarele de bani ce stau sa vina. Singura preocupare reala este cum sa-si umfle cat mai mult buzunarele si sa scape basma curata.
    Tot circul asta prost cu negocierile pentru guvernul Ciuca, ba cu psd, ba cu usr e un praf in ochi. Cred ca deja s-au facut niste intelegeri cu psd, singura problema a acestora din urma fiind ca nu pot avea incredere in catzu. Respectiva vietuitoare (sub om in opinia mea, mai degraba gunoi) a aratat de atatea ori ca minte precum ponta si nu da doi bani pe cuvantul dat, incat psdeii au nevoie de niste garantii ca nu-si iau teapa si ei ca usr. Probabil de aici solicitarea a 7 ministere (apropos, am auzit ca unul ar fi Internele unde o vor pe Firea!!!).
    Cert e ca niciunul din cei trei (pnl, udmr, psd) nu vor in ruptul capului sa auda de usr la guvernare si de vreun fel de transparentizare. Cam cum ar fi asta, atat de aproape de mormanul de banet si sa ne dea unii nou-veniti peste manute?
    Cu amaraciune subscriu la parerea multora ca pnl=psd, aceeasi mizerie. In provincie, mai ales, e foarte greu sa-i deosebesti. Apucaturile sunt absolut identice, doar beneficiarii sinecurilor se schimba odata cu majoritatea de la putere. Criteriile de "competenta" si animalele politice sunt la fel.
    Ce mi se pare foarte ingrijorator, si elocvent totodata, este faptul ca in ultimul timp nici nu se mai obosesc sa-si disimuleze in vreun fel intentiile. Este din ce in ce mai evident ca-i doare in c... de tot inafara de ciolan. Murim, emigram, suntem tratati ca niste gunoaie fix noi, cei care le bagam banii multi in buzunare, iar ei isi vad linistiti de treburile si interesele lor. Sunt atat de prosti si ticalosi incat nu realizeaza ca, daca ne mai imputinam mult, vor muri de foame si ei, si urmasii lor pe care i-au educat in spiritul acelorasi "valori".
    Nu ne mai facem bine...
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-i simplu (Joi, 28 octombrie 2021, 10:29)

    atc [utilizator]

    Citu isi joaca bine cartile ( presupunand ca el le joaca): decat cu un PSD care cere- pe buna dreptate- juma' de ministere si cu majoritate in parlament- mai bine cu USR caruia-i arunca doar 2-3 ministere ( gen Cultura, Mediu...) si-o ciozvarta din os. Numai ca majoritatea in Parlament va depinde- in varianta cu USR,- de" liberali"i lui Orban. Astia s-au rupt de Citu, da' sustineau Alianta 2.0.
  • 0 (0 voturi)    
    Dimineata dnul Ciuca a zis ca are mandat PNL-UDMR (Joi, 28 octombrie 2021, 14:36)

    deval [utilizator]

    Seara Citu zice ca USR, barbateste , dar, nici macar peste noapte, in vis, nu a invitat pe nimeni la dicutii .
    Azi dimineata , zice ca
    -doar PNL isi asuna guvernarea -minciuna grosolana
    -pnl a facut concesii USR - minciuna ordinara (doar ''echpa castigatoare'' il vroia premier adica, nici macar pnl nu-l vrea.....
    -zice ca nu se poate reface USL -minciuna ordinara Cand cerseste voturi pentru guvern minoritar -asta nu inseamna ca se aliaza cu PSD sau avem mutre de prosti?!
    -ce dracu discutie sa ai cu USR daca Ciuca trebuie sa obtina sustinere pentru guvern PNL-UDMR si USR (ca si PSD)a spus ca nu sustine guvern minoritar ?-fractura logica /minciuna/balmajeala/a fumat ce nu trebuia
    -acuza ca adversarii (cu care idiotul se considera in razboi) , ca fac declaratii lipsite de logica si ca schimba frecvent declaratiile cand el e campionul absolut depasindu-l in tampenie pana si pe Ciolacu -care nu credeam ca poate fi depasit........ Faraoane, cat il mai lasi pe derbedeul asta sa abereze pe vietile si nervii oamenilor ?!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by