Sondaj Avangarde, la comanda PSD: Iohannis pierde încrederea românilor - 14%, Cîțu are doar 7% / PSD, cotat cu 40%, PNL în cădere

de L.P.     HotNews.ro
Miercuri, 27 octombrie 2021, 12:57 Actualitate | Politic


Klaus Iohannis la Cotroceni
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis a scăzut la 14% în luna octombrie în topul încrederii românilor, de la 28% cât avea în luna septembrie, potrivit unui sondaj realizat de Avangarde pentru PSD. Premierul demis Florin Cîțu are o cotă de încredere de 7%. În topul încrederii românilor se află Alexandru Rafila cu 30%.

80% dintre respondenți spun că România se îndreaptă într-o direcție greșită. 24% dintre români au dat nota 1 (minimă) guvernului Cîțu pentru modul în care a gestionat pandemia de Covid.

VEZI AICI SONDAJUL AVANGARDE

În clasamentul încrederii în politicieni se află pe primul loc Alexandru Rafila (30%) urmat de Marcel Ciolacu (25%), Emil Boc (24%), Raed Arafat (23%), George Simion (20%). Dacian Cioloș este cotat la 13%, după președintele Klaus Iohannis.

Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri PSD ar obține un scor 40%, PNL-17%, AUR-14%, USR-13%.

De asemenea la întrebarea "Credeți că vaccinarea împotriva Sars-Cov-2 (Covid 19) este necesară?", 46% au răspuns da, 39% au spus nu, 13% -nu știu/ nu răspund și doar 2% au răspuns că este necesară pentru cei peste 55 de ani.

Sondajul este efectuat în perioada 17.10 - 26.10.2021 pe un eșantion probabilist de 900 de subiecți, prin metoda CATI (interviuri telefonice) și are o marjă de eroare de 3,2% .









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















39034 vizualizari

  • 0 (56 voturi)    
    PNL e condus de sosoci... PNL=PSD (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:11)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    PNL e condus de sosoci... PNL=PSD
    • +10 (24 voturi)    
      Suntem un neam de doi bani, dar nici asa! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:21)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Rafila, fiu de tortionar si Ciolacu, un agramat functional sunt creditati cu cea mai mare incredere in Romania? Dar ce-au facut la viata lor de sunt atat de "iubiti"? Iar PSD la 40% n-a avut nici pe vremea lui Dragnea, cand a castigat alegerile cu 34% din cauza absenteismului cronic al romanilor la vot. Pieleanu a scos acest sondaj din wc-ul lui Ciolacu, probabil la o prezenta de 20%.
      Cand prezenta este peste 40% PSD, nu mai exista! Europarlamentarele au dovedit-o!
      • +5 (15 voturi)    
        te inteleg, a fost greu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:07)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        dar cred ca ai uitat ca psd a castigat cu > 45%

        cum s-a ajuns acolo e oarecum similar cu ce se intampla acum, psd a stat linistit un an de zile cu un guvern "tehnocrat" iar apoi a iesit la rampa cu nea dragnea.
        • +1 (3 voturi)    
          Tehnocrat dar timorat (Joi, 28 octombrie 2021, 7:44)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui justin

          Guvernul tehnocrat a fost strunit în lesă de PSD până când a reușit să coaguleze Sistemul Dragnea - un bastard al USL, suficient de tarat încât să pună în pericol ființa națională.
          La alegerile care au urmat electoratul a reușit să dezvăluie adevărata față a acestui Sistem și a dat un mandat de salvare.
          Se vede că noua ”tehnocrație” a învățat lecția și nu se va mai lăsa timorată.
          • +2 (2 voturi)    
            si ne-am intors de unde am plecat (Joi, 28 octombrie 2021, 12:23)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

            avem
            - un pnl pedelizat care conduce in interesul propriului partid si impotriva romanilor
            - un usr pe care il urasc toate partidele pentru ca "sunt niste animale" si nu vor sa fure impreuna
            - un psd care sta pe margine deci creste fara sa faca nimic
            - un aur care nici nu mai are sens sa zic... canta in struna imbecililor, si nu sunt putini

            fa tu calculul unde ajungem? psd + aur majoritate absoluta
  • +33 (61 voturi)    
    14%? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:13)

    zot [utilizator]

    e enorm si nejusticat
  • +6 (46 voturi)    
    daca ar avea loc alegeri maine (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:14)

    pehash [utilizator]

    tot USL ar castiga majoritatea. ca asa sunt dacii liberi mioritici - masochisti..
  • +13 (47 voturi)    
    ... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:14)

    mihai_mi [utilizator]

    Caderea lui Iohannis si Citu era previzibila. Dar Simion la 20% mi se pare incredibil, e de rau!!!
    • -7 (17 voturi)    
      >>>>>>> (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:32)

      chhe [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      Inseamna ca nu prea ai dat pe la orele de matematica ))))
    • +3 (17 voturi)    
      până în 2024 (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:13)

      bumble-bee [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      Îl depăşeşte pe Vadim. O să vedem probabil un turul doi Simion - Rafila, PSD-işti vor face cum au făcut cu Iliescu în 2000, vor vota cu Simion ca să îl aducă in turul 2, iar pe urmă va vota şi dreapta cu Rafila doar să nu câştige Simion.
  • +36 (54 voturi)    
    Sau cum să te împuști singur in picior (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:14)

    mr_mojo [utilizator]

    Pleci cu avantaj, dar vrei mai mult și pierzi tot.
    Gambling dar cu banii altora.
    PSD+AUR peste 50%. Mulțumim, Iohannis!
    Măcar ceva s-a făcut bine in România.
  • +25 (45 voturi)    
    Mda (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:16)

    TheFaime [utilizator]

    Desi e un sondaj la comanda PSD, va zic eu, KWI si Cutu stau mai rau, trust me!
    • +4 (12 voturi)    
      Normal (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:08)

      bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      Si asta nu e din sondaj, e din randul alegatorilor profund dezamagiti de Basescu al-II-lea. Pana si nemtii ce i-au acordat nu stiu ce ordin si duduia in presa s-au resemnat. E jale pt. klownus.
  • -16 (42 voturi)    
    ce? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:16)

    cucuveauamov [utilizator]

    Iohannis 14%?? noi il iubim, ca a salvat Ardealul, a introdus referendumul pentru justitie ... :)
  • +31 (57 voturi)    
    Iohannis si Citu au expirat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:17)

    Luk [utilizator]

    Iohannis a ajuns la putere ca anti-PSD, PNL a ajuns la putere ca partid reformator.

    Niste mincinosi fara morala care folosesc puterea pe care au dobandit-o in urma votului pentru a negocia avantaje pentru ei, rude si prieteni.

    Am gresit grav cand i-am votat.
    • -5 (39 voturi)    
      Exact! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:49)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Ce frumos ar fi arătat coana Veorica președintă... :)

      Până una alta Iohannis nu mai cndidează la nimic. Cîțu a fost dintotdeauna un cal mort, iar Cioloș va ieși la pensie tânără speranță ratată...

      Grav e că alde Ciolacu & Simion sunt peste toți afară de Boc.
      • +2 (22 voturi)    
        Nu stiu cum ar fi aratat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:42)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Nu eu am facut blat cu PSD ca sa nu ajunga Ciolos in turul II cu Iohannis. In niciun caz nu l-am votat pe Iohannis ca sa impuna azi USL 3.0, asta e limpede.
        Nu e deloc grav ca Simion si Ciolacu sunt peste Ciolos, nu-i obligatoriu sa fie Ciolos urmatorul candidat sau urmatorul presedinte, asa-i?
        Sa faca bine si sa se scobeasca dupa un candidat care ar putea sa-i bata pe cei doi. Poate Nicusor Dan, poate altcineva, habar n-am. Va rog sa nu ma confundati cu un progresist cu ochii umezi si cu mari sperante de la lume si clima, bine?
        • +1 (15 voturi)    
          Hmmm... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:29)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Scrieți adânc. :)

          Țin să vă reamintesc că Cioloș nu a candidat în 2019 la nimic. El a reușit de altfel să nu candideze cam la nimic în nume personal niciodată. Ci doar pe o listp de partdin la europarlamentare. Probabil că e conștient de faptul că șansele sale într-un sistem democratic sunt undeva pe la 0.

          A candidat bunul Barna, care are și el carisma porții de la garajul meu.

          Aș fi oricum foarte curios să aflu cine a făcut blat împotriva lui Barna în turul I? Și mai ales cum anume? I-or fi convis cumva liberalii pe alegătorii lor s-o voteze pe coana Veorica împotriva propriului candidat? Haideți, nu vă sfiiți că aveți o logică de-a dreptul fascinantă :)
          • -5 (9 voturi)    
            Aveti dreptate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:19)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            I-am confundat pentru ca nu m-au interesat in mod deosebit. Nu am dovezi referitoare la blat, doar ce-am citit prin presa, asa ca nu pot sa continui in directia asta si vom presupune impreuna ca dumneavoastra aveti dreptate si eu gresesc.
            Care anume parte din logica mea e fascinanta si de cand am inceput sa sa ne admiram?
  • +11 (25 voturi)    
    14%? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:18)

    maiorulmura [utilizator]

    ...mai putin ca basescu dupa ce a taiat salariile
  • -3 (27 voturi)    
    Deci, vor fi alegeri anticipate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:19)

    BEDE [utilizator]

    Rezultă că anul viitor vor fi alegeri aticipate și PSD va avea 40-45%.
    Cel mai rău lucru este cu AUR la 20%.
    Chiar și PSD este de preferat față de AUR.
    USR? Nu mă pot pronunța pentru că nu au fost niciodată la guvernare. A fost Cioloș? Da, dar atunci era un guvern minoritar, care nu a putut face mare lucru pentru că, dacă ar fi încercat ceva semnificativ ar fi fost dat jos imediat. Apoi, nu pot fi de acord cu tîmpenia de impozit zero la salariul minim pe economie. A făcut oare minunatul Năsui un calcul cât se pierde la buget? O estimare optimistă este ceva simplu: înmulțești numărul de salariați cu salariul minim cu impozitul perceput la salariul minim. O estimare pesimistă include și scenariul că multe IMM-uri vor trece mai mulți salariați pe salariul minim ca să nu plătească impozit și, eventual, le vor mai da ceva bani la negru... Apoi, impozit zero pe salariul minim presupune impozit progresiv. Cum anume? Care să fie treptele de impozitare și cu cât la sută? Au făcut ceva calcule minunații? Pare-se că nu, ci este doar populism.
    • -8 (36 voturi)    
      USR n-a fost la guvernare? Pardon! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:52)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Trebuie să te anunț că a fost începând din decembrie 2020.

      În plus îi vedem pe primarii USR în acțiune la Timișoara, Bacău & Brașov. Toți unul și unul...
      • -5 (15 voturi)    
        Sa fii la guvernare (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:16)

        bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        inseamna sa nu fii mereu calcat de unu' cu rang de heil! fuehrer precum Cutzu. Mai inseamna si cand vrei sa faci reforma in justitie sa nu te iti puna piedici un ficus de Cotroceni, care de obicei nu se misca, dar care se misca precum un jder cand vine vorba de sabortaj sau ca un republican cand vine vorba de golf. Intelegi tu?
    • +5 (21 voturi)    
      funny (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:57)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      la usereisti nu te poti pronunta, ca cica nu au fost la guwernare, desi au avut niste ministri. Insa te poti pronunta foarte clar in privinta haur. Astia au fost la guvernare, sa inteleg?
      • +1 (13 voturi)    
        Nu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:27)

        corsic [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        au fost dar poti sa faci niste estimari. Uita-te in Afganistan ce se intampla dupa ce au ajuns talibanii la putere :)
        • +3 (9 voturi)    
          gizas (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:09)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui corsic

          Ce hal de proces de intentie. Direct condamnare daca se poate, nu? Vezi cum maine estimeaza vreunul ca trebuie sa te calce pe cap, ca asa a vazut el intr-un film. Estimari... gizas...
    • +3 (11 voturi)    
      Impozitul progresiv (Miercuri, 27 octombrie 2021, 19:41)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      este folosit de TOATE ţările dezvoltate din lume, şi de marea majoritate a ţărilor din lume.
      Impozitul plat este folosit în principal de foste ţări comuniste.
      În cadrul UE, au impozit plat numai România, Bulgaria, Ungaria şi Estonia.
      Sursa: https://bit.ly/3BlNT6a
      • +2 (8 voturi)    
        Da dar țările excomuniste nu sunt încă dezvoltate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:27)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Ca să poți impoaita trebuie înainte de toate să ai suficientă prosperitate. Prosperitatea nu o clădești prin peșcheșuri & haraciuri. Impozite mari poți să ai doar atunci când există bogăție nu când te chinui să o creezi....

        O altă lecție cruntă e că impozitele ridicate duc la regres tehnic și economic. E exact ceea ce vedem azi în Europa. De vreo 20 de ani creativitatea științifică și economică practic au dispărut.

        În America treburile mai funcționează din cauză că sistemul de dediceri și investiții permite omului creativ cu venituri anuale de 5, 6 sau 7 zerouri sau mai mult să plătească rate de impozitare de sub 10% cu tot cu poverile sociale.

        De aia avem în țara asta cei mai buni ingineri, economiști sau medici (inclusiv subsemnatul :)) din lume.

        Reține un lucru important: Niciun om capabil și creativ nu simte nevoia să-ți plătească pomenile din buzunarul propriu.
        • +2 (8 voturi)    
          Eu am redat numai fapte (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:52)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          nu sunt opinii.
          Văd că românii dau minusuri la fapte, adică neagă realitatea.
          Chiar si tu negi realitatea, argumentezi de parca NUMAI tarile dezvoltate au impozit progresiv.
          Mergi la linkul pe care l-am dat si vezi harta lumii, cu tarile colorate in functie de impozite. Ai sa vezi ca aproape toate tarile lumii a treia au deasemenea impozit progresiv, NU doar tarile dezvoltate.
          Cat despre tarile dezvoltate, ele nu au avut NICIODATA impozit plat, au avut impozit progresiv inca din perioada Revolutiei Industriale.
          Deci nu poti argumenta ca impozitul plat este necesar in faza de dezvoltare a economiei, iar dupa aceasta etapa se poate trece la impozit progresiv.
          • -1 (3 voturi)    
            Ar fi bine să pui mâna pe carte... (Joi, 28 octombrie 2021, 4:09)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

            TOATE țările dezvoltate s-au dezvoltat fără a avea niciun fel de taxe pe venit. Primele taxe pe venit în SUA și UK apar abia pe vremea primului război mondia și erau fixe: 1% în SUA și 5% în UK.

            Ideea însăși de taxă pe venit era consideară odioasă, barbară și absurdă. În America bătălia juridică și legislativă pentru taxa pe venit a durat cam două decenii și s-a încheiat practic abia prin 1920. În UK cu câțiva ani mai devreme când datoriile de război erau pe cale să ducă țara la faliment.

            Oricum la acea dată ambele țări erau primele puteri economice și tehnologice ale lumii... Adică erau gata dezvoltate. Și se dezviltaseră tocmai pentru că nu existau niciun fel de taxe pe venit.

            Țările sărace și înapoiate precum Imperiul Otoman și Rusia aveau taxe pe venit din totdeauna. Acestea fiind în epocă considerate exclusiv un instrument de oprimare și înapoiere economică. Și pe bună dreptate.
        • +2 (6 voturi)    
          "impozitele ridicate duc la" (Miercuri, 27 octombrie 2021, 23:18)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          "regres tehnic și economic"

          Iată date de la WIPO (World Intellectual Property Indicators) cu primele 20 de ţări din lume, în ordinea numărului de patente per milion locuitori: https://bit.ly/3msc26Z

          Dintre aceste 20 de ţări cele mai creative ştiinţific şi economic, NICI UNA nu are impozit plat, TOATE sunt ţări cu impozit progresiv.
          Deci argumentul tău că "impozitele ridicate duc la regres tehnic și economic", este contrazis de realitate.
          Deasemenea, din aceste 20 de ţări, 12 dintre ele sunt din UE, ceea ce contrazice şi argumentul tău că "în Europa, de vreo 20 de ani creativitatea științifică și economică practic au dispărut".
          • -1 (5 voturi)    
            La-o jos că măcăne... (Joi, 28 octombrie 2021, 4:26)

            Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

            Calculatorul, tableta, sau telefonul de pe care scrii nu au NIMIC fabricat sau conceput în Europa.Toate vin din SUA sau Asia.

            Avionul cu care zbori în vacanță nu există fără avionica, softul și motoarele proiectate în America sau UK. Mașina, trenul sau autobuzul cu care călătorești nu s-a urni fără procesoarele și softurile americane. Europa nu mai poate fabrica sau poiecta de mult NIMIC în domeniu.

            Telecomunicațiile moderne n-ar exista fără tehnologia americană.

            80% din medicația și echipamentul medical folosit peste tot în Europa vin din SUA sau sunt sub licențe amerincane. Europa n-a mai inventat nimic în domeniul medical de peste 25 de ani.

            Vaccinul care ți-a scăpat pielea de molimă chinezească vine la rândul său din SUA. Încerăcrile disperate europene de realizare a așa ceva au eșuat lamentabil.

            Nu în ultimul rând politicenii și birocrații ăia care impun haraciuri și peșcheșuri de care s-ar rușina și Caragea vodă vin în mare secret să se trateze în spitale private americane, Că doar n-o să meargă în măcelăriile de stat din UE unde e trimis amărășteanul de rând ca să o facă pe cobaiul.

            Poți să-mi dai un exmplu de invenție europeană remarcabilă in ultimele decenii? Tirbușonul cu bluetooth cumva?!
            • 0 (0 voturi)    
              Vaccinul vine din SUA? (Joi, 28 octombrie 2021, 18:47)

              Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

              Vaccinul aşa-zis "Pfizer" a fost de fapt CREAT de firma germană BioNTech, iar firma Pfizer se ocupă doar cu producţia: https://bit.ly/3jKeS5n


              Deasemenea vaccinul AstraZeneca a fost creat la Universitatea Oxford şi e produs de firma britanică-suedeză AstraZeneca: https://bit.ly/3q0Tddh
  • -5 (23 voturi)    
    l-au scos pe Ciolos, le e frica PSD-ilor (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:20)

    Horea [utilizator]

    Evoluție încredere personalități - 2021

    La PSD sunt Ciolacu si Rafila (ca de, nu poti sa il elimini pe presedintele partidului care plateste chiar daca nu va fi niciodata presedinte) la PNL sunt toti 3: Catu, Orban si Johannis, dar culmea de la USR lipseste tocmai presedintele partidului si candidatul la presedintie in 2024 - Dacian Ciolos
    • -1 (21 voturi)    
      Nu lipsește nici Cioloș. Din păcate e acolo... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:55)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Horea

      Cioloș e un pic mai jos ca Iohannis și mai sus ca Cîțu. Noroc că n-au băgat-o în clasament și pe coana Veroica ot Videle că-l bătea pe Cioloș mai rău ca pe Barna:)
      • -2 (4 voturi)    
        nu e acolo - vorbesc de slide-ul 6 (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:26)

        Horea [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Evoluție încredere personalități - 2021
  • +18 (36 voturi)    
    0 (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:20)

    Anger [utilizator]

    7% mi se pare prea mult pentru aceasta nulitate numita Citu
  • +25 (43 voturi)    
    Sondaj comandat de PSD (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:23)

    Harald2 [utilizator]

    cu doar 900 de intervievati, deci e posibil ca anumite procente sa fie mai umflate decat altele.

    Cu toate acestea, tendinta este reala.

    Ceea ce socheaza este ca inca mai exista cel putin 7% (conform acestui sondaj) dintre persoanele care au raspuns, care inca mai au incredere in persoane de genul domnilor Florin Citu si Rares Bogdan...
    • +10 (26 voturi)    
      Adevărul trist e altul (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:01)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Harald2

      Sondajele din ultimii ani sunt de regulă umflate în favoarea USR.

      La ultimele două rânduri de alegeri PSD a reușit de fiecare dată să fie mult peste orice sondaje iar USR mult sub ele indiferent cine le-a comandat.

      Explicația e simplă: E cool să fii trendy cu USR. E câh să fi cu răscopții de la PSD. Problema e că enorm de mulți români depind sub o formă sau alta de pomenile bugetului de stat. Iar cel mai darnic cu bugetul e mereu PSD.

      Sigur că sună bine să te dai USReu într-un interviu chiar dacă ești anonim. Însă în cabina de vot Dorelul se gândește că trebuie să mănânce și gura lui. și că nimeni nu-l ghiftuie mai bine ca PSD:
      • -4 (16 voturi)    
        iar adevarul ne-trist dar si ne-vesel (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:16)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        este iarasi, altul
        si anume ca nu e vorba ca ce "suna sau nu suna bine" si nici macar de cool sau trendy. Este doar simplul adevar ca imensa majoritate a votantilor USR fac parte din acea Romanie activa - cam 30-35% din populatie - care chiar conteaza in viata cetatii: educatie, informatie pe net (inca nemanipulata), calatorii, taxe, antreprenoriat, civism etc. Deci e normal sa fie mai vocali dar asta nu-i face mai multi, si nici nu trebuie sa se dea anonimi.
        • +3 (15 voturi)    
          Oare așa să fie?! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:43)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

          Chestia asta cu „antreprenorii” USR o fi realitate sau o proiecție deformată?! Cred că prin 2019 fostul membru PLUS Valeriu Nicolae făcuse la Dilema Veche o analiză devastatoare a parlametarilor USR + PLUS.

          Practic cu toții erau oameni săraci, fără realizări, fără investiții și fără afaceri pentru care leafa din parlament era una de subzistență. Oameni care toată viața târâseră targa pe uscat din tot soiul de burse, lefuri meschine de ONGist sau lefuri de stat. Probabil că o analiză făcută azi nu ar fi cu nimic mai încurajatoare.

          Partea amuzantă e că majoritatea „antreprenorilor” din parlamentul României sunt de fapt PSD-iști. Sigur că e discutabil pe ce și cum și-au zidit afacerile. Numai că păstrând simțul proporțiilor și fără a cădea în ridicol, niciunul din marii antreprenori ai lumii nu prea poate sau nu prea vrea să explice cum și-a făcut primul milion.
          • +4 (6 voturi)    
            asta-i probabil doar in bula mea (Joi, 28 octombrie 2021, 0:21)

            Gogu_cel_viteaz [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            dar discutand cu mai multi colaboratori am concluzionat ca cele mai bune masuri pentru incurajarea antreprenoriatului si a sectorului privat au fost luate, culmea, de catre PSD:
            - reducerea impozitului pe dividende
            - reducerea impozitului pe venit
            - scutiri de taxe pentru salariile din in domeniul constructiilor
            Si, da, e foarte probabil ca aceste masuri au fost date cu dedicatie pentru anumiti indivizi dar au fost de foarte mare folos pentru o gramada de IMM-uri
        • +2 (4 voturi)    
          Oare? (Joi, 28 octombrie 2021, 11:40)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

          "... imensa majoritate a votantilor USR fac parte din acea Romanie activa - cam 30-35% din populatie ..." Pai, pana la 15% voturi din 33% ( prezenta la vot), adica cca. 5% din populatie, unde sunt? Sa n-aiba ei destul spirit civic ca sa- si doreasca sa "salveze Romania"?
      • -3 (11 voturi)    
        E corect pana la un punct (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Am fost in sectiile de votare de mai multe ori in Bucuresti si stiu ca cine numara, aduna. USR nu prea are aliati, asa ca nimeni nu numara pentru ei. Argumentul cu "e la moda" este corect si el, contribuie cu ceva la diferenta, dar nu cred ca acela contribuie cel mai mult sau macar jumatate la diferenta dintre sondaje si rezultat.
        Ca sa fim in clar asupra unui subiect: intre PSD si USR, raul cel mai mare e categoric PSD (iar USL e chiar mai mare). Un sistem osificat de conducere tip feudal, plin de analfabeti si tacalosi, impotriva unor cetateni care sunt uneori exaltati, alteori lipsiti de realism sau care vor pur-si-simplu sa toarne substanta activista de tip occidental in formele neaose. Oricine imi propune sa consimt la o coalitie Ciolacu-Citu-Iohannis-Dan Voiculescu sub pretextul pericolului iminent reprezentat de USR... e din alt film (un eufemism pentru ce e, de fapt).
        • +3 (9 voturi)    
          Bună întrebare! Cine o fi răul mai mic? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:54)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Eu cred că treaba e exact invers.

          Pentru mine e deja vu. USR de azi e cam ca partidul democrat american de acum vreo 15 ani. Cam așa ziceam și eu atunci despre ei. Dacă aș fi avut drept de vot în 2008 cred că îi votam și mi-ar fi fost rușine toată viața. În 2012 când aveam deja drept de vot devenism ceva mai înțelept și evident că nu i-am votat.

          Azi USR pare răul mai mic. Însă are în el toți germenii pentru a deveni răul absolut în viitorul previzibil.

          Diferența majoră între PSD și USR e că PSD fură și prăduiește ca să se îmbogățească - sentiment uman pe care-l pot înțelege.

          USR în schimb distruge totul pur și simplu din fantism. Suferă de un soi de psihoză mesiancă cum în România doar legionarii au mai avut.

          Acum vreo 150 de ani regele Carol I abia devenit principe al României scria o scrisoare fratelui său în care încerca să explice de simte că eșuează ca suveran al României

          Descria perfect situația țării ce a rămas neschimbată până azi: „Un popor extrem de reticent și suspicios la orice schimbare care în schimb alege liber să fie condus de o clasă politcă ultraprogresistă, incompetentă, leneșă, complet ruptă de realitate și care impune cu furie și fanatism schimbări inutile, distructive și nedorite de nimeni strict din rațiuni doctrinare.”
          • 0 (2 voturi)    
            Fanatismul tau merita atentie (Joi, 28 octombrie 2021, 14:38)

            ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Nu pot sa nu observ cat timp si efort iti dedici ca sa scrii romane pe hotnews impotriva USR, nu pot sa nu speculez ca esti si platit pentru asta.

            - Pe 13Oct2020 - scriai despre Clotilde Armand: "Toate indiciile arată că USReaua e deja ferm capturată de tot soiul de băieți de băieți care fac ce știu ei mai bine: Lasă în urmă pământul părjolit"
            - Pe 3 septembrie comentari: "Barna e deja în pat cu Simion și Ciolacu, gata să o pună de un trio fierbinte."
            - Pe 4 te citez: "Pentru moment USR e în exact aceeși barcă cu AUR & PSD. Astea sunt faptele brutale."
            - Pe 23 septembrie "Cred că problema USR la următoarele alegeri e să treacă de pragul ăla electoral de 5%... Ghici ce tracțiune o să mai aibă după idila cu AUR și aia în pregătire cu Ciolacu?"
            - Acum incerci sa lipesti cuvintele USR si fanatism.

            Nu cred ca ai probleme cu judecata ci doar cu moralitatea.

            Omule, get a job. Unul ... diferit.
  • +12 (24 voturi)    
    Nici macar... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:24)

    Thexy [utilizator]

    ...nu ii pasa. Dat fiind ca nu mai poate candida, tot ce conteaza acum este sa se plimbe cat mai mult pe banii statului si sa beneficieze de pensie si (inca) o casa.
  • +15 (33 voturi)    
    Cam mult la PNL (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:35)

    Maspp [utilizator]

    Nu cred ca cu alde Catu si Iohannis iau mai mult de 15%. Stiu multi oameni cara au votat PNL de mult timp si nu vor sa mai auda de ei.
    • +8 (20 voturi)    
      sunt multi, da (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:01)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      pnl ul va primi placuta suedeza la alegeri.

      Mostenirea lui Werner ? Primul presedinte pe l care va da Psd ul dupa Iliescu
      • 0 (4 voturi)    
        Foarte posibil (Miercuri, 27 octombrie 2021, 21:18)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui fghr

        .
    • -1 (23 voturi)    
      Speranța piere utlima... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:03)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      După cum arată numerele principalul pierzător e USR. Dacă chiar și trecerea în opoziție i-a adus o pierdere de popularitate înseamnă că la alegerile din 2024 va trebui să se lupte dpe viață și pe moarte să treacă de 5%. Ăsta e adevărtul crunt.
      • -2 (4 voturi)    
        USR e in plaja 13-15% de doi ani de zile (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:49)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        15% a luat Barna la prezidentiale, 11% au luat pe scor politic la locale, 15% au luat la parlamentarele din 2020.

        Scorul e stabil, adica USR si-a pastrat electoratul. Vezi mai bine la PNL, care avea 45% la sondajele de acum nici 20 de luni de zile. Si acum are 17%, iar persoanele asociate cu PNL-ul au 14% (Iohannis) si 7% (Citu)

        Nu cumva asta e marele pierzator?.
        • +4 (8 voturi)    
          Îți repet: Speranța piere ultima (Miercuri, 27 octombrie 2021, 21:22)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Punctul de refereință sunt europarlamentarele din 2019, când USR a avut spre 23%

          Până la locale USR a pierdut peste jumătate din electroat. Și asta în condițiile în care prezența la vot a scăzut cu 5%. Electoratul USR e relativ disciplinat. și nu chiulește de la vot. Asta înseamnă deci o pierdere de peste 50% din voturi la locale în mai puțin de 2 ani de opoziție. La parlamentare au mai câștigat 2 procente pe în condițiile în car prezența la vot s-a prăbușit și mai tare. Deci în valoare absolută au mai pierdut voturi.

          Participarea la guvernare a fost un fiasco total. Practic miniștrii lor au fost personaje de comedie. E drept că nu cu mult mai incompetenți ca PNLeii sau PSDeii numai, că spre deosebire de partidele vechi USR generase așteptări imense pe care nu a fost capabil să le îndeplinească nici măcar în parte.

          La asta se adaugă prestațiile jalnice ale celor 3 primari USR de la Timișoara, Brașov și Bacău și circul politic cauzat de moțiunea de cenzură a PSD împotriva activității miniștrilor USR ce votată cu entuziasm tocmai de USR.

          Dacă nici ieșirea de la guvenrare nu i-a ajutat cu nimic la numere, bag seama că în 2024 o iau pe calea cea fără de întoarcere a alde Pro România & PMP.

          PNLeii au instinctul pisicii ce cade mereu în picioare. Pe lângă păcălicii gen Cîțu & Orban au administratori de succes ca Boc și Bolojan - cum n-are niciun alt partid. PSD are oștile de pensioanri și bugetari. USR n-are nimic de pus pe tarabă afară de dezamăgire...
          • -1 (7 voturi)    
            Da, buna asta cu referinta 23% (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:01)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            Dar de ce nu iei referinta 8% din 2016. Din pacate pentru tine USR are 10% hardcore care nu pot fi miscati de nimeni. In afara de cazul in care fac niste prostii uriase - si nu-i vad sa faca pentru ca totusi acolo sunt niste oameni cu un IQ destul de ridicat, USR nu are cum sa dispara. Ca nu poate creste peste 13-14% , perfect adevarat. Insa PNL cu retardatii Catu si Iohannis sunt la 17% in sondajul PSD de pe la 25%. Dar cum Iohannis ramane acolo pana in 2024 ca sa-i traga si mai jos, astia au sanse sa se duca doar in jos. Pentru ca in politica , ca si in alte domenii ale vietii, nu pot sa conduca oameni cu IQ atat de redus precum Iohannis, Catu, Turcan, Rares, Florin Roman, Ghiorghiu, Valceanu, etc. Astia vor ingropa in mod sigur PNL si vor parjoli tot in jurul lor.
            • +1 (7 voturi)    
              Ai dreptate! :) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 23:03)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              Probabil că cea mai bună referință ar fi alegerile din 2008 când aveau 0%. De acolo au crescut ca producțiile lui Ceaușescu :)

              Nu mă îndoiesc că USReii sunt nemuritori și se vor apropia în curând de 150%. Așa părea și PNȚul în copilăria mea...
              • +1 (5 voturi)    
                Da ma dar zi ceva de PNL (Joi, 28 octombrie 2021, 8:57)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

                Zi ceva de IQ-ul celor din PNL. Le dam un test de inteligenta ? La cat crezi ca ajunge PNL ?
                • +1 (1 vot)    
                  Nu are cum sa zica (Joi, 28 octombrie 2021, 14:40)

                  ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  ca se lasa cu 10% din salariu.
      • -2 (8 voturi)    
        Dumneata vezi doar USR ca problema? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 21:22)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Serios? Chiar ai grija USR? Cat o sa aiba, cati o sa-i iasa? Camaradul Tariceanu a vrut sa ne lasam aliatul US in curul gol pentru ca asa a simtit in urina. (USL 1.0). Antonescu si Ponta s-au jucat cu Mama Rusia pana la capat, (USL 2.0). Asta e USL 3.0 si ai pretentia sa fiu ingrijorat de soarta USR? :))))
        Nu toti suntem analfabeti functional, prietene.
        • +1 (5 voturi)    
          Nu-ți fă iluzii. Ești mai funcțional decât crezi:) (Miercuri, 27 octombrie 2021, 23:07)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Ideea nu era dacț sunt buni sau răi (eu personal îi consider mai periculoși ca PSDul) ci cam care sunt șansele lor pe pe piața politică... Dacă nu erai așa de funcțional înțelegeai un text simplu...
    • 0 (6 voturi)    
      Exista o inertie in intentia de vot (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:46)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      Iar Iohannis si PNL au plecat de sus.

      Dar odata ce intri pe topogan, nimeni si nimic nu te mai opreste. Cazi si cazi si tot cazi si nu te mai opresti.

      La PNL, scorul in ultimii doi ani a evoluta de la 45% in ianuarie 2020 la 26% in decembrie 2020 si la 17% astazi. Caderea e fulminanta, nimic nu ii mai opreste sa se duca sub plaja de 10%. Si de aici incolo totul devine posibil. Inclusiv iesirea din parlament, a la PNTCD

      O vorba si despre conu Iohannis: Baiatul asta a reusit sa isi reduca cota de incredere la jumatate intr-o singura luna! Si absolut totul numai si numai prin actiunile decise de el, cu mana lui.

      Omul poate castiga lejer premiul de "cel mai prost om politic post-decembrist", Milica Constantinescu se bucura cand aude asta.

      P.S. Scorul USR nu e bun, dar e stabil. USR e in plaja de 13%-15% de aproape 2 ani de zile.
      • 0 (4 voturi)    
        Mai greu sa ajunga PNL sub 10% (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:06)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Totusi au un numar imens de primari care poate sa le obtina 10% fara un efort deosebit. Dar de la 15% in sus niciun activ de partid de nu te mai poate ajuta. Atunci cand conducerea partidului e plina de oameni cu IQ sub 100 , nu ai cum sa sari peste pragul ala.
  • +16 (30 voturi)    
    Daca e adevarat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:39)

    Gametry [utilizator]

    Tara asta nu mai iese din mocirla creata din 90 incoace, ci se afunda mai rau.
    • -5 (7 voturi)    
      Adevarat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:37)

      Un_individ [utilizator] i-a raspuns lui Gametry

      Eu deja imi fac bagajele, aici e totul pierdut.
  • +20 (40 voturi)    
    Daca s-ar da un premiu numit... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:40)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ..."Cel mai bun PSD-ist al anului 2021", acela ar fi primit cu siguranta de Florin Citu...

    Nu se poate sa fii un personaj atat de nociv pentru tot ce inseamna politica de dreapta si sa insisti in continuare cu toate prostiile tale!!! MARS, FLORINE!!!

    Fa un pas in spate, mai sunt 3 ani....Inca se poate reface coalitia si se poat salva multe. Dar dispari odata, chiar nu mai ai ce cauta nici in fruntea PNL si nici in politica de dreapta. Locul tau e la PSD!!!
    • +13 (25 voturi)    
      Sa zicem ca Florin Citu e sub sevrajul puterii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:47)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      Dar ceilalti membri de filiale ale PNL ce au pazit?
      Nu uita ca Florin Citu tocmai ce a fost votat de mai toti liderii de filiale PNL ca sef de partid, l-au girat pe acest individ fara sa aiba vreo retinere. Ce au gandit?
      De fapt aata arata ca e ceva putred in acest partid PNL, ce arata mai degraba ca partid dictatorial, nu liberal, unde tatucul are intodeauna dreptate iar supusii executa fara sa comenteze.
      • +3 (15 voturi)    
        Cred ca multi sefi de filiale... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:06)

        AdevaratulProfet [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        ...regreta amarnic deja...
      • +4 (12 voturi)    
        nu au votat catu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:09)

        zot [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        au votat pentru banii oferiti de catu!
        cu atat mai rau pentru tara!
        • +1 (7 voturi)    
          Asta e cu atat mai rau (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:52)

          sile_v [utilizator] i-a raspuns lui zot

          Cati sefi de filiale are PNL-ul? 40?

          Pai inseamna ca poti cumpara cu ceva bani 40 de indivizi si ai cumparat tot partidul, pe persoana fizica!

          Asta nu mai e partid. E o piata de vechituri.
    • +4 (14 voturi)    
      in cazul asta, (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:59)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AdevaratulProfet

      l-ai uitat pe papusarul lui citu, iohanus
  • +18 (26 voturi)    
    Din pacate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:48)

    Milka Man [utilizator]

    Florin Cîțu a cauzat tot declinul PNL si scaderea dramatica a increderii populatiei in autoritatile centrale. Lupta lui ahtiata dupa sefia PNL, omiterea si ascunderea unor actiuni din trecut, prezentarea unor date false despre cat de bine o duc romanii cand toata lumea vede cresterea preturilor, neputinta Guvernului de a lua decizii coerente in privinta COVID, de a avea o strategie clara si autoritara legata de vaccinare, favorizarea primarilor PNL in acordarea de fonduri etc...toate astea au tras PNL in jos si au dus PSD si AUR in sus. Daca lui Florin Cîțu chiar ii pasa cat de putin de Romania, ar trebui sa iasa public si sa retraga din viata politica pana mai exista PNL. Eu nu voi mai vota PNL cata vreme acest personaj este la butoane.
  • 0 (32 voturi)    
    Lectii pentru politicienii de la putere: (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:49)

    Vladf555 [utilizator]

    1) nu fi prost

    2) daca stii ca treaba X trebuie facuta, FA-O!
    Nu sta chiorat cu ochii la ce face opozitia, opozitia se ocupa cu opozitia.
    Nu le lasa timp sa trancane, sa te toace, sa para ca din cauza lor te-ai razgandit, ca ce puternici sunt ei, ca ei vegheaza la binele poporului samd.
    FA-O si lasa-i fara obiectul muncii.

    Ce era daca impuneau vaccinarea obligatorie?
    Anuntau clar, aveti o luna,l sa va vaccinati, dupa, la revedere.

    Lumea se vaccina, si sa-l vad eu pe Simion sau Sosoaca ca mai zic ceva de rau de vaccin si vaccinati cand sunt 90% din romani vaccinati.
    • 0 (16 voturi)    
      traiesti in filmul lui Werner (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:04)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

      doar la el mai aud formulari in care pretinde fara echivoc ca stiu ce vor romanii in aceste momente
      • -2 (6 voturi)    
        Omul are dreptate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:54)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui fghr

        Iohannis/Citu au facut niste calcule absolut stupide politic.

        70% din populatie nu vrea vaccinare si restrictii? Pai atunci nu facem asta.

        Partea proasta pentru ei e ca votantii lor erau in ceilalti 30%.

        Isi merita soarta.
  • +23 (33 voturi)    
    Citez (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:53)

    fdaniel [utilizator]

    Îl citez pe dl.PM demis:
    Dacă nu sunt de acord să susțină un guvern minoritar avem și soluția alegerilor anticipate .... LOL
    • +1 (5 voturi)    
      Omul e bolnav psihic sau ... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:07)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      i se rupe de PNL. Vrea doar sa garanteze niste posturi pentru cei din jurul sau. Adica pana la urma nu-l intereseaza ca PNL ajunge la 10% si devine un mini-partid. El si-a asigurat functia pe inca 4 ani. Deci e ok.
  • +6 (22 voturi)    
    ! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:56)

    tudorr [utilizator]

    Pe scurt, suntem mancati! Neam de...
  • +8 (22 voturi)    
    peste 500 de mori pe zi (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:57)

    aniod [utilizator]

    si lui ii arde de vizite de curtoazie
    Rusine
  • +10 (20 voturi)    
    Bravo PNL! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 13:59)

    PuieMonta007 [utilizator]

    Fiti pozitivi, totul va fi bine! no worries
  • -3 (29 voturi)    
    Ce mizerie, marca Pieleanu-PSD! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:00)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Asa mint romanii de peste 30 de ani, cu sondaje masluite si alegeri masluite prin coruperea in mediul rural a romanilor.
    PSD nu va trece de 32% niciodata si va fi obligat sa guverneze cu altcineva, de la regimul Dragnea incoace. Probabil ca Pieleanu a facut acest sondaj la o prezenta minima, el si Ciolacu. La peste 40%, PSD nu mai exista, s-a dovedit la europarlamentare, unde PSD a pierdut la scor. Doar ca europarlamenterele nu sunt importante ca cele parlamentare, lucru pe care romanii nu l-au inteles inca.
    Mai pe scurt, PSD nu va mai guverna vreodata Romania singuri ci doar in aliante iar de presedentie nici vorba, nu au mai castigat-o de 21 de ani si este un subiect inchis pentru ei. Dupa ce va disparea PNL, va disparea si PSD. Veti vedea!
    • +3 (17 voturi)    
      din pacate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:19)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      ... eu cred ca o sa castige detasat, cum au castigat cu Dragnea. Ei au castigat si acum, au fost pe primul loc cu toate ca mare parte a votantilor lor au stat in casa, de frica virusului. Dupa show-ul cu Certificatul Verde au si mai multi votanti. Tabara adversa nu au contraargumente sa-i combata, apar si stiri care le contrazic teoriile si totul se darama. Acum, cinstit vorbind, daca nu incercau siluirea Justitiei nu pierdeau puterea. Dar si PNL a facut tot ce a putut pentru a pastra justitia siluita si asta a dat de gandit. Din punct de vedere organizatoric si administrativ, trebuie sa recunosc ca PSD a avut oameni mai capabili, cu toate ca au furat de au rupt, au administrat mai bine toate domeniile.
      • -2 (8 voturi)    
        Zi-mi si mie un singur specialist de la PSD! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:49)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui GNG

        Banicioiu, Bodog, Pintea, Andrusca, Fifor, Daea, Toader, Sova sunt astia au administrat ceva si nu stim noi? Bati campii, tovarase! Nu incerca sa perii PSD, te rog eu mult! Sunt o banda de hoti incompetenti, hoti si prosti de bubuie! Orice tanar titrat poate face mai bine decat ce-au facut ei pentru tara, doar ca la noi oamenii se feresc de mizeria in care au adus politica ciuma rosie.
        • +3 (3 voturi)    
          Uite că n-ai înețels mare lucru... (Joi, 28 octombrie 2021, 5:10)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nimeni nu se așteatpă la PSDei să fie comptenți. Lor nu le trebuie administratori competenți. Ei au pensionărimea și bugetăriema gata să se arunce în foc pentru ei. E suicient.

          USR a pretins în schimb că vine cu oameni extraordinar de competenți și a venit cu o adunătură de neputincioși și miorlăiți cu nimic mai competenți ca incompetenții PSDului.

          Și dacă vrei să râdem un pic uite că un gherțoi nespălat & agramat ca Ciolacu a luat un PSD în pragul colapsului, ce risca să cadă pentru prima oară în istoria sa sub 20%, și la dus la 29% la pralamentarele din 2020. Iar azi partidul lui e estimat pe la 40%. Dacă festivalul impotenței & prostiei marca USR+PNL mai conitnuă e foate posbil ca PSD să ajungă pe la 50% după o iarnă ce se anunța aspră...

          Succesul politicenilor se măsoară în voturi. Grobianul Cioalcu își va duce cel mai probabil taraba sa la peste 50% pentru prima oară în 30 de ani în timp ce Cioloș, băiatul subțire pogorât în mijlocul prostimii tocmai de la Brussăl, are o șansă gigantică să piloteze USReaua pe sub pragul electoral la următoarele alegeri. Oricât de stupid și airuea sună, Ciolacu arată în clipa asta mult mai competent ca Cioloș & Cîțu....
      • -3 (7 voturi)    
        Au administrat o laie (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:59)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui GNG

        Au guvernat numai si numai in perioade de crestere economica, cand banii veneau din toate partile si nue xistau crize de niciun fel. Si nu era meritul lor, toate Europa a avut crestere economica masiva intre 2012 si 2019, dupa iesirea din criza din 2008-2009.

        PSD asta face asta de 30 de ani: evita cu maiestrie sa guverneze in perioada de cruza (1997, 2010, 2020-2021)

        Sper din tot sufletul ca PSD-ul sa nu mai evite si sa intre la guvernare acum. Prin anticipate sau prin alianta cu PNL-ul.

        Sa vad si eu cum se descurca Ciolacu, Teodorovici, Olguta, Stanescu, Grindeanu si Firea in perioada de criza. Cum rezolva urgentele sanitare, ca pandemia nu trece asa repede. Sa vad si eu cum duc PNRR-ul la capat

        Hai, PSD, arata-mi ca ma insel!
        • +1 (3 voturi)    
          N-ai înțeles nimic. (Joi, 28 octombrie 2021, 4:53)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Percepția bate mereu realitatea.

          PSDeii nu au administratori buni. Au în schimb administratori ca le par destul de buni alegătorilor țintă ai lor. E ceea ce contează cu adevărat în politică.

          În plus au rarul talent de a ajunge la putere în perioadele de prosperitate și a-i lăsa pe fraieri să se chinuie să tragă taerga pe uscat în vemurile grele în timp ce ei stau pe margine și aruncă cu rahat. Asta pare să fie cheia succesului.

          Buba e altă: USReii la rândul lor nu au reușit să producă decât administratori incompetenți cu nimic mai buni ca PSDeii. Uitându-ne la Timișoara sau la Sectorul I ei sunt de fapt mai slabi ce cei mai putrezi PSDei. Iar asta după ce s-au lăudat până la răgușeală că doboară avioane cu praștia și răstoarnă pământul cu degetul mic.

          P.S. Dacă ai avea cea mai vagă înțelegere a istoriei moderne ai știi că UE nu a avut niciun fel de creștere enconomică între 2008 și 2019 (Brexit). PIB-ul UE era de $18300 de miliarde în 2008 și a aujns pe la $18500 de miliarde în 2019. Cum inflația USD a fost de cam 15% în aceeași perioadă înseamnă că UE s-a prăbușit ecomnomic cu 15% în 11 ani. Spre comparație în același interval SUA au crescut de la $14500 miliarde la $21800 miliarde. Asta e o creștere nominală de 33% și una considerând inflația, de 18%...Înțelegi matale?
          • 0 (0 voturi)    
            Fact-checking (Joi, 28 octombrie 2021, 20:10)

            Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            "UE nu a avut niciun fel de creștere economică între 2008 și 2019"

            Iată datele de pe websitul Băncii Mondiale (cred că Banca Mondială ştie mai bine ca tine):

            1. https://bit.ly/2XUlk1T
            Aşa cum spui, PIB-ul UE nu a crescut între 2008 şi 2019 ca valoare NOMINALĂ.

            2. https://bit.ly/3BponwA
            În schimb, ca PUTERE DE CUMPĂRARE (PPP), UE a crescut EXACT la fel ca şi SUA.
    • -1 (1 vot)    
      Zici tu asa? (Joi, 28 octombrie 2021, 11:55)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      E chiar si-o vorba: om muri si-om vedea!
  • +5 (15 voturi)    
    "metoda CATI (interviuri telefonice)" (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:02)

    inmono [utilizator]

    Probabil e pe aproape si era de asteptat, dar ma intreb cat de exacta e metoda CATI:

    - Cate persoane, in afara de pensionari, sunt acasa in timpul zilei si au timp de sondaje ?
    - Numarul de posturi telefonice fixe e in scadere in mediul urban, unde vezi pe cineva sa nu aiba telefon mobil ?
    • +1 (9 voturi)    
      nu te suna nimeni la postul fix (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:22)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui inmono

      toti te suna pe mobil, este suficient sa faci o achizitie online in care ai dat telefonul si gata, TOATE institutele de sondaj au numarul. Sunt sunat de toti, firme de sondaj si firme de telefonie mobila, chiar si de cele cu care nu am contract, de unde crezi ca au numerele mele de telefon???
  • +6 (28 voturi)    
    hehe (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:06)

    transpenibilus [utilizator]

    Sondaj pesedel. 98% dintre romani nici nu stiu cine-i Rafila care, cica, ar avea "cota de incredere de 30 %".

    Io zic ca ciolacul vrea iar sa-l propuna perafila PM si nu stie cum sa o puna cumva pe masa..

    PSDPNL #ciumarosie
  • -10 (30 voturi)    
    sondaj fals (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:06)

    tahomir [utilizator]

    USRul are de fapt vreo 45%, restul nu mai conteaza.
    Nu ma credeti? Pai intrebati pe orice userist, 40% e minimum si se stie ca toti useristi spune adevarul si decat adevarul.
    PS. Nu, nu e eroare de gramatica, asa vorbesc ei, asta e nivelul lor.
    • +2 (10 voturi)    
      ah! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:59)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      si totusi,exista minusari la gramada care te contrazic...
  • +11 (25 voturi)    
    concluzii: (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:07)

    Dofe [utilizator]

    1. Iohanis poata sa ramana in Egipt
    2. Catu sa dispara din viata politica
    3.PSD castiga detasat viitoarele alegeri
    4.Multi romani nu au inteles nimic din importanta vaccinari
    5. In Romania e lipsa acuta de incredere
    6. Miscarea liberala din Romania a fost distrus de Iohanis, Orban si Catu
    • -1 (7 voturi)    
      completare (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:28)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Dofe

      1,2,3,4 - corect
      5 - nu a fost incredere niciodata
      6 - ei doar au finalizat distrugerea. In intregul proces ii putem adauga cu mandrie pe: CP Tariceanu, Basescu, Gorghiu, Crin Antonescu, Blaga, Orban, Turcan
  • +11 (19 voturi)    
    La sondaj (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:07)

    Qu [utilizator]

    A iesit ca 94% vor sa fie demis.
  • -1 (21 voturi)    
    Avangarde (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:11)

    ratonel [utilizator]

    Pe cât de exacte sunt sondajele Avangarde (la comanda PSD !!!!!) , dupe mine +/- 40% marjă de eroare nu prea însemnă mare lucru , doar că în Ciolacu ar avea încredere 25 la sută dinre români mă face să cred că n-au plătit destul pentru sondaje , altfel avea 90 % :)))
    • +1 (11 voturi)    
      Așa o fi dar realitatea e un pic diferită (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:12)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui ratonel

      Din păcate la ultimele alegeri PSD a fost mereu peste sondajele șiar PNL și mai ales USR mult sub ele. Și asta indiferent cine a comandat acele sondaje.

      Să ne amintim doar comedia de la prezidențiale când sondajele triumfale îl arătau pe Barna cu 23%-25% pestea coana Veorica ce urma să scoată sub 20% în tuturl 1. În realitate Barna a scos 15% iar coana Veorica 22%.
      • -5 (7 voturi)    
        Doar ca nu e adevarat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:08)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Nu a exista niciun sondaj la prezidentiala cu Barna peste 20%.

        Ia uite sondajele principalelor case de sondare:
        IMAS Septembrie
        Barna 14,2%

        Sociopol 6 oct
        Barna 15%

        Curs 24 octombrie
        Barna - 13%

        IMAS 31 octombrie
        Barna - 12%

        Daca gasesti tu sondaj in septembrie/octombrie 2019 in care era scris ca Barna avea 23-25%, iti promit cu mana pe inima ca tiparesc foaia si o inghit rapid, cat e cerneala inca proaspata.

        Chiar si in discutiile interne ale USR, in care e clar ca se exagera, ca sa prinda votantul curaj, se discuta de 18-19%.
        • +2 (2 voturi)    
          Ia de aici (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:57)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Sondajul ăsta îl arată pe Barna la vreo 20% :)

          https://www-g4media-ro.translate.goog/sondaj-usr-pentru-prezidentiale-iohannis-405-dancila-214-barna-197-diaconu-76.html?_x_tr_sl=ro&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=nui,sc

          După scandaul cu dezvăluiriule Rise project Barna scade la un pic sub 19% :)

          https://romania.europalibera.org/a/sondaj-usr-dan-barna-pierde-un-procent-dup%C4%83-ancheta-rise-project-iohannis-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83tor-al-turului-doi-%C3%AEn-toate-variantele/30236469.html

          Și cum boala nu a dispărut la parlamentarele din iarna 2020 Barna anunța triumfări că USR scoate 23%

          https://www.digi24.ro/alegeri-parlamentare-2020/dan-barna-usr-plus-are-23-in-sondajele-interne-pentru-parlamentare-care-sunt-procentele-pnl-si-psd-1393179

          În preziua prezindențialelor Barna „crescuse” pe hârtie la peste 23%. Bag seama că au zbut decența să le șteargă...
  • +4 (16 voturi)    
    E clar (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:11)

    war4peace [utilizator]

    Nu ne vindecăm niciodată.
  • +2 (22 voturi)    
    De unde le scoateți, tovarăși? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:13)

    vax_XXL [utilizator]

    Am înțeles că i-a plătit partidul pe ăia de la Avangarde, dar chiar așa de pupincurști să fie?
    • -2 (10 voturi)    
      nu stiu de unde le scoate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:29)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui vax_XXL

      dar o navigare simpla pe site-urile de discutii le cam da dreptate, la ora actuala numarul nemultumitilor este foarte mare, periculos este ca nu a atins maximul de crestere. Vine iarna, pretul la combustibil a sarit, unde crezi ca se va reflecta? Cine crezi ca este multumit de ceea ce se intampla? Plus ca PNL a inceput sa faca implozie, la sfarsitul lui noiembrie cati parlamentari o sa mai fie langa Catu si Iohanis? Presimt o plecare masiva precum a patit PDL-ul cand a cazut Boc si a ajuns Ponta la butoane, tot o hemoragie de plecari au fost, mare parte spre PNL, cu toate ca atunci masura reducerii veniturilor la stat, cu 25%, a salvat tara dar putini au inteles asta.
      • -2 (4 voturi)    
        Acum PSD poate prelau guvernul fara anticipate (Miercuri, 27 octombrie 2021, 18:11)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui GNG

        O simpla oferta de nerefuzat catre parlamentarii PNL, bucata cu bucata. "Vreti anticipate si riscat pensia speciala sau vreti alaturi de adevarat echipa castigatoare"?

        S-ar strange de un UNPR de trei ori mai tzeapan decat ala al lui Oprea. Cu UDMR alaturi, ar face PSD lejer de o majoritate.

        Doar ca PSD nu vrea sa guverneze acum.

        Cam aici ne-a adus idioata politica dusa de Iohannis si Citu.
  • +4 (14 voturi)    
    Politicieni... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:26)

    Jolly Roger [utilizator]

    Singurul lor scop în viață este să de-a din gura despre orice, sa fie cat mai sus pe liste pentru a putea avea acces la pixul de împărțit banii... Other people money...!

    Ideea de baza e că Iohannis și PNL ul se duc la fund, dar de aici și până la "încredere" in Ciolacu, Rafila sau Simion...
    Încredere, auzi!
  • -2 (12 voturi)    
    Testarea (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:28)

    faracatuse [utilizator]

    Din sondajul prezentat slide-ul cu testarea este cel mai ok si arata ca romanii inteleg importanta acesteia. Testare, testare, testare...
  • +3 (21 voturi)    
    Observatii (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:28)

    droox [utilizator]

    PNL si USR sunt practic la egalitate in marja de eroare. PNL in schimb actioneaza de parca detine majoritatea increderii populatiei si vor sa guverneze doar ei.
    PSD in acelasi rol de a castiga increderea facand nimic si doar aruncand cu vorbe goale . Majoritatea populatiei circula de fiecare data fie intre PSD fie PNL si asta deja timp de mai mult de 30 ani - mintiti pe fata dar in continuare ignora fortele politice noi .
    Explicatia e simpla avem un popor majoritar prost, fara educatie financiara ( probat prin studii ), anti vaccinista (demonstrat de statistici), corupta (nu e cazul sa mai demonstram nimic) si care asteapta ca statul sa le mareasca salariul dar nu ei sa fie cei responsabilii in a o face prin demonstrarea valorii/contributiei personale in fata angajatorului (nu e cazul ca majoritatea fie lucreaza la stat fie sunt membri PSD sau PNL adica foarte mult)i.
    Concluzia- Romania nu are nici o sansa fara o schimbare completa de generatii si educarea ei
    • +2 (2 voturi)    
      Educatia, da! (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:14)

      Piticot9 [utilizator] i-a raspuns lui droox

      Dar din pacate nu exista dorinta la nivel inalt pt a educa polulimea... si aici nu ma refer doar la tara numita Romania. Sunt multe state, conducatori autoritari si corupti de state care stiu foarte bine ca un popor educat nu le va mai permite lor sa fi in fruntea bucatelor...
  • +10 (26 voturi)    
    sondajele psd... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:28)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Nu ca Putoarea de SIbiu nu ar fi scazut in incredere, dar imi amintesc sondajele "la comanda psd" dinainte de europarlamentare... 35% si tot asa. SI la alegeri, Poc! 22%
  • -7 (21 voturi)    
    Auuu (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:29)

    salvatore [utilizator]

    Aceste vorbe ne doare. Minciuni tovarasi basisto-liberali, minciuni sfruntate tovarasi neomarxisto-sorosisti, manipuleaza pesedistii si auristii, nu va luati dupa manoperele astea grosolane. Sa le fie rusine! De fapt PDL-ul are 40% si Secu 30%, nu-i asa?
    • -4 (8 voturi)    
      nu, gresit (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:36)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      Fosta secu, actualele "servicii speciale" au peste 99%, doar nu crezi ca exista partid fara infiltrati. De unde crezi ca vin banii? De ce crezi ca secu a orchestrat 'revolutia din 89"? Membrii lor ajunsesera la saturatie cu inavutirea dar nu puteau sa o afiseze, sa treaca la faza urmatoare !!! Triste este ca nu s-a inteles, atunci, dar nici acum, cu toate ca este mult prea tarziu pentru o resetare. Vreti sa scapati din cusca, plecati in lumea larga, in tara doar va amagiti din 4 in 4 ani sau mai des.
  • 0 (20 voturi)    
    nu e adevarat (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:36)

    fghr [utilizator]

    eu il iubesc inca pe dulap. ma uit si la comentariile de pe hotnews , marea majoritate il iubim.
  • +1 (27 voturi)    
    Psd+Aur 54% (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:37)

    yol [utilizator]

    In conditiile in care doar 46% inteleg rostul vaccinului….:)))
    Mai are cineva vreo indoiala ca nevaccinatii reprezinta psd si aur??! Pana si matematica lor confirma….
    • -2 (2 voturi)    
      niciodata psd (Joi, 28 octombrie 2021, 9:36)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui yol

      si nici nu vreau sa ma vaccinez. cu cat se baga mai multe restrictii cu atat mai mult nici eu nu vreau. "Give me liberty, or give me death!"
  • +1 (13 voturi)    
    Doar daca o aduc pe Veorica... (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:50)

    Amariei [utilizator]

    Mai pupa PSD 40%. Sondaj-aburela de doi lei, sunt pe la 25% si in cadere, AUR ii mananca pe paine!
  • +4 (10 voturi)    
    Daca (Miercuri, 27 octombrie 2021, 14:51)

    Ben-Zen [utilizator]

    prin absurd s-ar schimba politicienii marca PSD / PNL as fi debusolat la citirea unor asemenea fake-sondaje. Daca adaug si "ingredientul" Pieleanu la aceasta asa zisa informatie.. nu pot decat sa ma amuz.
  • +1 (11 voturi)    
    Gașca de la PNL (Miercuri, 27 octombrie 2021, 15:27)

    consumator2 [utilizator]

    A reusit! Sa dărâme acest partid!
  • +2 (14 voturi)    
    AUR-14% (Miercuri, 27 octombrie 2021, 16:07)

    Mihail. [utilizator]

    Asta-i gogonata rau. Are cu mult peste PNL, in realitate.
  • +6 (16 voturi)    
    injurati mai mult si promovati (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:13)

    Gogu_cel_viteaz [utilizator]

    in continuare certificatul verde ca prinde PSD singur 50%
  • -2 (8 voturi)    
    Pe bune? (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:20)

    DurAndrei [utilizator]

    Rafila 30%??? De ce? El si-a anulat toate diplomele de studii de la gradinita pana la ultima cand s-a inscris in partidul-analfabet-ciorditor. Cat despre "premierul Grivco"... isi merita soarta desi 14% e cam mult.
    Observatie: lipseste marea duamna Sosoaca!!!
  • +4 (16 voturi)    
    Multumim USR ca ati ridicat PSD si AUR (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:23)

    Ahha [utilizator]

    Niste inconstienti care si-au taiat craca de sub picioare (alaturi de PNL dealtfel) si ne-au taiat-o si noua cu ocazia asta. N-au inteles ca in politica conteaza tara si romanii, nu orgoliile si interesele personale. Cale libera pentru gasca de infractori a lui Dragnea, restul in opozitie pana la adanci batraneti,
  • -4 (14 voturi)    
    Votant USR (Miercuri, 27 octombrie 2021, 17:41)

    GigiKent_ro [utilizator]

    Voi vota PSD pentru prima data in viata!
    USR+PNL nu sunt neo-marxisti sunt neo-nazisti. Imi pare rau ca ii votez de 23 de ani.
    • -3 (5 voturi)    
      Votant PSD (Miercuri, 27 octombrie 2021, 20:50)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui GigiKent_ro

      Voi vota dulapul si pe Cocitu pentru prima data in viata!
      Imi pare rau ca am votat-o pe Dancila, parea o femeie bine intentionata, si pe Ciolacu.
      Nu am crezut ca sunt niste comunisti populisti, mereu i-am vazut alaturi de noi, poporul obidit. Pacat ca am votat PSD in ultimii 19 ani.
    • +1 (1 vot)    
      tovarase (Joi, 28 octombrie 2021, 11:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui GigiKent_ro

      iti cunosc nick-ul...
      minti cu nerusinare tu esti anti- usr de multa vreme asa ca nu mai minti ma postacule !
  • -1 (5 voturi)    
    Propunere (Miercuri, 27 octombrie 2021, 22:03)

    Fedas [utilizator]

    Pe toti membri partidelor PSD si AUR si votantii lor, i-as pune sa sape gropile celor morti de Covid.
    • +1 (1 vot)    
      Asa propunere valoroasa... (Joi, 28 octombrie 2021, 12:11)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Fedas

      ...ar fi pacat sa se piarda pe HN! Direct in Parlament cu ea!?
  • +1 (3 voturi)    
    Nu va luati dupa niste sondaje politice in RO (Joi, 28 octombrie 2021, 9:29)

    cris333 [utilizator]

    Sondajele sunt comandate si platite in Ro cu scop de manipulare.
    La alegerile anterioare cand PSD iesise cu 45% deja cu o zi inainte si chiar inainte de votare se comunica sondajul INS cum ca PSD avea 45% si culmea exact cu atat a castigat. Dar si mai culmea a fost ca la maxim 1 ora deja se comunicau rezultatele cand in realiate ar trebui sa dureze chiar si cateva zile avand in vedere numaratoarea de la tara din inima muntilor sau din delta in localitati inconjurate de apa.
    Am facut parte din comisie la o o sectie de votare pe cand votarea se incheia la ora 12 noaptea si va spun ca sacii cu voturi dupa ce pleaca de la sectie pot fi preschimbati pe drum chiar daca sunt transportati cu duba jandarmeriei. Duba poate sa faca o "pana" oricand pe drum si jandarmii sa primeasca cate 1000 de euro. De asta nici nu se vrea introducerea votarii electronice prin blockchain in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Saci cu voturi. (Joi, 28 octombrie 2021, 12:14)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui cris333

      Unii s-au mai pierdut si prin depozitul din S1. Cu largul concurs al USR!
  • 0 (2 voturi)    
    marja de eroare (Joi, 28 octombrie 2021, 9:29)

    freestyle [utilizator]

    aur = 17%, usr 10% asta e realitatea. simion 20 si creste. e tanar, s-ar putea sa aiba un viitor in politica romaneasca.

    acum o luna si un pic am scris:

    În cadrul articolului USR-PLUS se bazează pe parlamentarii AUR la depunerea moțiunii de cenzură. Moșteanu: Avem împreună 122 de semnături
    atentie (Joi, 2 septembrie 2021, 14:55)
    domnilor, nu gauriti barca. o sa va inecati. eu v-am atentionat, restul va priveste.

    incepe sa se adevereasca.
  • +1 (1 vot)    
    sondaj (Joi, 28 octombrie 2021, 11:11)

    Ilidia [utilizator]

    Comandat de PSD !? Atunci sigur ca rezultatul este masluit in favoarea acestuia si cifrele fin din Al. Modrogan...
  • +2 (2 voturi)    
    te uiti la sondajul asta (Joi, 28 octombrie 2021, 11:15)

    liviu_ [utilizator]

    si-ti dai seama ca tara asta nu are nici o sansa sa isi revina pe viitor...
  • +1 (1 vot)    
    Deci usr a crescut (Joi, 28 octombrie 2021, 11:24)

    yol [utilizator]

    , iar pnl a scazut dramatic. Daca isi fac guvernul lor minoritar, pana la anul se duce sub 10%…
    De psd n am ce sa zic, astia au cel putin 70% cand tace pieleanu sondajele.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by