VIDEO Iohannis, despre guvernul minoritar sprijinit de PSD: Trebuie să ne apucăm de treabă cu cei care vor să fie cu noi / Un nou atac la USR, "crizatorii" care "au vrut să arate cât de importanți sunt"

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 22 octombrie 2021, 11:22 Actualitate | Politic


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Aflat la Bruxelles și întrebat cum s-a ajuns în situația ca guvernul minoritar să fie trecut cu sprijinul PSD, partid pe care l-a criticat de atâtea ori pentru lipsa reformelor, Klaus Iohannis a susținut că este nevoie de un guvern, iar "cineva trebuie să guverneze și cineva trebuie să acorde sprijin din parlament". El a lansat un nou atac la cei din USR, pe care i-a numit "crizatori".



Ce șanse are un guvern minoritar PNL-UDMR, sprijinit de PSD, să reziste până în 2024 și să realizeze reforme?

Klaus Iohannis spune, de la Bruxelles, că lucrurile trebuie văzute "așa cum le văd românii": trebuie terminată criza politică.

El a lansat un nou atac la cei din USR, pe care i-a acuzat iar că au creat criza politică: "Trebuie să se termine criza politică, creată de unii care au vrut să arate cât de importanți sunt și nu au reușit să arate decât cat de neimportanți sunt".
  • "Pe de altă parte, l-am desemnat pe dl Ciucă ca să formeze un guvern și ca să se apuce guvernul să rezolve problemele României: pandemia, criza energetică, venirea iernii și reformele", a afirmat Klaus Iohannis.
Șeful statului a susținut că el este "în continuare hotărât" să se implice total pentru reformele pe care și le-a sumat din 2014, pentru a finaliza "cu bine" o reformă în justiție, pentru a avea o justiție dreaptă și corectă, amintind că sunt încă în vigoare legile justiției modificate de PSD-ul de pe vremea lui Liviu Dragnea.

De ce cu PSD, partidul pe care l-a criticat de atâtea ori pentru lipsa reformelor?

Klaus Iohannis spune că cineva trebuie să guverneze și cineva trebuie să sprijine guvernul prin majorități, acesta fiind "calculul politic făcut pentru români".
  • "Coaliția care a guvernat până acum nu a reusit să rezolve aceste probleme. Nu are rost să vă explic eu acum de ce nu au reușit, dar zilele trecute au arătat care au fost crizatorii. Cei care, în loc să facă reforme, au produs crize.
  • Acum trebuie să ne apucăm de treabă cu cei care vor să fie cu noi. Unde să căutăm majorități decât în Parlamentul României?
  • Cineva trebuie să guverneze și cineva trebuie să sprijine guvernul prin majorități. Acesta este calculul politic și este un calcul pe care l-am făcut pentru România și pentru români și așa se va întâmpla.
  • Dacă guvernul va fi în această componență un an sau 2 sau 3 vom vedea, dar problemele trebuie rezolvate și cineva trebuie să guverneze", a mai spus Iohannis.
Întrebat despre informațiile că el l-ar fi impus PNL pe Nicolae Ciucă pentru funcția de prim-ministru, Iohannis a susținut că propunerea a aparținut liberalilor:
  • ”Ştiţi, asta cu vehiculatul este cam aşa: am luat o decizie, se formează un guvern şi nenumăraţi îşi exprimă opinii. Este drăguţ, dar problema practică este de formare a guvernului şi domnul Ciucă a fost propus de PNL, cum ştim cu toţii”.
Reamintim că președintele Klaus Iohannis a anunțat oficial, joi, că a decis să îl desemneze pentru funcția de premier pe generalul în rezervă Nicolae Ciucă, șeful statului declarându-se "mulțumit și bucuros că PNL a venit cu o nouă abordare".

Iohannis a făcut anunțul alături de Ciucă, acesta spunând că va negocia cu "toate forțele" responsabile pentru ca guvernul propus să fie aprobat în Parlament.

După ce președintele Klaus Iohannis le-a cerut liberalilor nominalizarea lui Nicolae Ciucă pentru funcția de premier, se pregătește guvernare minoritară cu susținerea PSD în Parlament. Surse politice au declarat pentru HotNews.ro că planul era deja parafat, iar funcțiile au fost deja împărțite între PNL-PSD și UDMR. Pesediștii nu vor nominaliza oameni în Guvern, dar vor primi șefia Camerei Deputaților. Premiu de consolare pentru Cîțu va fi șefia Senatului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















33814 vizualizari

  • +156 (198 voturi)    
    Neo-comunism (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:25)

    dac_liber [utilizator]

    Principalul partid de stanga cu principalul partid de dreapta, polii politicii romanesti au facut alianta. Si ei numeac asta democratie? Pai de ce sa mai vina lumea la vot? Asta e dicatatura partidului unic, USL
    • +98 (118 voturi)    
      Stânga-dreapta... (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:34)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Ciolanul miroase la fel de bine și din stânga, și din dreapta.
      • +37 (39 voturi)    
        zero doctrina (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:23)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui AntonH

        Nu sunt partide de stanga sau dreapta. PNL ingheata preturi si creste salariul minim, PSD este condus de "baroni" milionari.. care mor de grija saracilor.

        PNL si PSD au doar doctrina ciolanului.
        • +17 (23 voturi)    
          Si inca ceva (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:36)

          Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Mai nou au si un adversar comun, sub forma USRului, care nu e preocupat de ciolan dar care ar mai fi facut treaba pe la transporturi, justitie, fonduri europene... Dar se vede ca in tara asta e o crima sa vrei sa iti faci treaba, si prin urmare esti sanctionat imediat! Nu poti pune in pericol doctrina ciolanului!
          • +16 (24 voturi)    
            da aia de la USR arata altfel decat ei (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:00)

            viziru [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

            da aia de la USR arata altfel decat ei ..... si asta ii deranjeaza ....nu tu o mita o amanta un ficus vorbitor .......
            • -4 (12 voturi)    
              ai dreptate! (Vineri, 22 octombrie 2021, 19:14)

              miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui viziru

              la usere amanta este propusa direct ministru.
              vezi pruna lui nasui.
        • -2 (14 voturi)    
          Doctrine si aliante in Romania (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:51)

          animatron [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Aripa care a castigat batalia interna in PNL e cea "social-liberala" (Citu), iar aripa care a pierdut este cea "liberal-conservatoare" (Orban).

          Dl.Orban este anti-pesedist vechi, dar conservator in privinta unor valori societale, de aceea nu l-au vrut liderii USR premier, Barna facand presiuni pt a-l scoate premier pe dl.Citu, un "progresist".

          Ulterior au izbucnit neintelegeri intre aceste grupari "progresiste" liberale si useriste, legate de management, de oameni, de fonduri, etc.
          S-a terminat cu victoria "social-liberalilor" din PNL, useristii fiind expulzati de peste tot.

          La fel ca aripa dominanta acum in PNL, partidul zis "social-democrat", PSD, e de fapt un partid social-liberal, face politici sociale de stanga si economice de dreapta.

          Doar pt ignoranti sau postaci o fi vreo surpriza ca gruparile "social-liberale" din PNL si PSD pot lucra foarte bine impreuna, fiind apropiate ca mentalitate si obiective pt Romania.

          UDMR e doar "separatist", e dependent de Budapesta logistic, financiar si informational, inclina spre "liberal-conservatism" si valori ale lumii rurale.

          USR, proiect preluat din mers de PLUS (liberali de stanga) si adaptat unor politici de influenta din afara Romaniei (notorie si clar documentata legatura dl.Ciolos cu Franta si Macron), se vrea oficial un partid "de centru-dreapta", dar in practica, la vot in PE si valori promovate, e o miscare inscrisa in curentul stangii "progresiste" din Europa.

          In afara USR nu exista nici un partid stangist important in Romania si e bine ca avem totusi unul care sa fie membru Renew, tara are nevoie de conexiuni politic la nivel UE.

          Ne-ar trebui si un mare partid, parlamentar, "national-conservator", poate ca asta e sansa dlui Orban, ar fi electorat de la liberali, de la AUR, de la PMP, de la "absenteisti".

          "Social-liberalii" (PNL-PSD) domina in electorat (min.50%), urmati de "liberali-conservatori" (AUR-PMP) cu 20%.

          USR e minoritar, fara aliati sau bazin electoral potential, cu o baza de 10%.
      • +31 (37 voturi)    
        The Ministry of Truth (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:27)

        P.Antipov [utilizator] i-a raspuns lui AntonH

        Ca in "1984":
        "Pee-See-Dee sunt aliatii nostri. Pee-See-Dee au fost întodeauna aliatii nostri! Moarte dusmanilor Uuu-See-Ree care creaza crize politice si dezbinare! Pee-See-Dee buni, Uuu-SeeRee malefici!"
      • +11 (23 voturi)    
        Din experiența vieții știu. (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:45)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AntonH

        Cel care vorbește numai despre hoții, acuză pe alții de hoții fără dovezi, este hoț. Nu trebuie lăsat într-o funcție publică, că face totul praf.
        • +7 (11 voturi)    
          O sa afirm fara tagada ca iohanis (Vineri, 22 octombrie 2021, 19:53)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          este un PROST, UN OM PROST.
          Nu conteaza ca e neamt, sas, rus, tigan, american, ca a facut sau nu o facultate.

          Conteaza daca e om bun sau prost. Iohanis este prost pentru semenii lui, INCREZUT, INGAMFAT, SUFICIENT, OBEDIENT -mafiei, LACOM...O EROARE UMANA, poti gasi oriunde in lume specia asta jegoasa, GHINIONUL e al tarii unde ajunge sa conduca vietile oamenilor.

          Datorita deciziilor acestui individ au murit mai multi oameneni decat la REVOLUTIE.
          Sper sa-l judecam intr-o zi cum trebuie...
    • +70 (82 voturi)    
      Vinovatul ...nevinovat (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:36)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Ranchiuna lunga, minte scurta.
      GHINION !
      • +29 (33 voturi)    
        si lene mare.... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:56)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        foarte mare.......
      • +2 (12 voturi)    
        PE-SE-DE (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:37)

        salvatore [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        Ce faci Terminatore, ce faci mosule, tot pe ciuma rosie te bazezi? Pe-astia mici ai lu' soros cui ii lasi? Sa vezi ce-o sa-ti mai umple frigiderul micutii neocomunisti, ca acu' 2 ani ziceai ca e o opinie politica, ia mesteca matale acum bai Terminatore, in drum spre terenul de golf. Tovarasii basisti loviti de adierea liberala au trecut si in Statut ca nu mai fac alianta cu pesedeaua. Si acum ce faceti bai baieti? Tot cu caciula-n mana, tot cu cerseala pe Kiseleff dupa sustinere parlamentara? Bai pesediti papagali, nu ziceati bai ca vreti anticipate? Va e frica acum ca va cheama "Ciuca al vostru" la concentrare si nu mai puteti sa faceti mersul piticului si salt inainte de burtile alea enorme de socialisti de caviar? ti-ai 'dreacu cu melcii vostri!
      • +2 (6 voturi)    
        Hai sa si radem! (Vineri, 22 octombrie 2021, 20:04)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        .. desi purcelul e mort in cotet: imaginati-va ca la tocmeala o aleg pe madam Firea sefa la Senat si apoi pun de o suspendare a lui Johannis!
        Atunci sa vedeti ghinion!
    • +85 (103 voturi)    
      USR in opozitie pana la alegeri (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:37)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      PNL trebuie monitorizat permanent sa observam daca va face lucruri bune. Sa vedem daca demnitarii de la PNL vor reusi sa mai schimbe niste chestii negative in Romania? USR poate castiga niste voturi de la PNL.
      • +18 (24 voturi)    
        Lista (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:12)

        Profesor2 [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

        Va propun sa faceti o lista cu lucruri bune pe care ati vrea sa le faca PNL pentru Romania.
        Apoi sa faceti o intersectie intre aceasta si propunerile USR.
        Eu estimez ca inainte de alegeri veti putea constata ca PNL nu a facut nimic din lista intersectie.
      • +13 (19 voturi)    
        Pai au inceput cu stangul (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:35)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

        Ce opreste PNL-ul sa refaca alianta si sa aiba o guvernare solida? Conditile de participare puse de USR s-au indeplinit.
        • -8 (12 voturi)    
          Probabil (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:24)

          ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          nu am fost eu atent in ultima perioada.... Imi poti spune care sunt acele conditii despre care vorbesti si s-au indeplinit?
          • +3 (9 voturi)    
            Klaus, tu esti? (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:09)

            Caligula [utilizator] i-a raspuns lui ala_mic

            E una singura, fara Catu premier. Ma bucur ca acum ai aflat.
        • +1 (3 voturi)    
          refacerea aliantei?! (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:25)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          Corecta intrebare! Da' mai vrea vreunul din ei -PNL si USR- refacerea aliantei? Ca daca ar vrea, ar fi mult mai simplu un guvern majoritar 0.2 - PNl+ USR + UDMR, decat unul minoritar cu sustinere PSD.
        • +2 (6 voturi)    
          nu-l lasa sa puna procurorii (Vineri, 22 octombrie 2021, 19:57)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          .. "crizatorii" aia. Cica sa dea concurs! Pai sa nu treci USR in opozitie in conditiile astea? Lasa ca face Predoiu o reforma draguta in justitie pe mana cu Ciolacu. Tineti-va bine!
      • +8 (14 voturi)    
        Mda (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:31)

        Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui Laurell

        In ultimii doi ani jumate de cand sunt la putere n-au facut mare lucru, ca intai a fost guvern Orban. La transporturi incepusera lucrurile sa mearga chiar bine... a stai, acolo era USR.
    • +41 (75 voturi)    
      nu e nicio dictatura, (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      este un troc politic infam, dar care poate sa scoata tara din criza. Unii ii spuneau solutie imorala, eu ii spun un simplu troc: PSD voteaza guvernul minoritar al PNL si la schimb se umple de functii (inclusiv ptr Marcel Ciolacu care vrea presedinte la Senat sau la Camera deputatilor). Asa a fost mereu politica, PNL-ul lui Campeanu a facut jocul lui Ion Iliescu chiar si in 1990.
      Nu trebuie sa ne mai miram, oamenii cinstiti si cu principii nu se baga in politica.
      • +57 (63 voturi)    
        ai spus un adevar (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:25)

        GNG [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        "... oamenii cinstiti si cu principii nu se baga in politica..." , de aceea avem aceasta viata politica... si increderea in ei egala cu zero...
      • -21 (39 voturi)    
        Umplutu' (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:39)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        " PSD voteaza guvernul minoritar al PNL si la schimb se umple de functii (inclusiv ptr Marcel Ciolacu care vrea presedinte la Senat sau la Camera deputatilor"
        Care-s functiile ale de care se "umple" PSD?
        • +10 (18 voturi)    
          pohta ce-au pohtit.... (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:41)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui atc

          usurel, stimabile, asta nu se da o zi inainte pe Voio!
        • 0 (4 voturi)    
          Pretene , functiile nu vor fi in guvern , (Vineri, 22 octombrie 2021, 23:34)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui atc

          vor fi in institutiile publice unde pesedeul isi va lua partea leului + sefia camerei Deputatilor.
      • +30 (42 voturi)    
        Uninea hotilor, psd/pnl/udmr (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:49)

        crisab [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        pndl3, fondul de rezerva, pnrr crezi ca sunt o "umplere de functii"?! Asta ii uneste, furaciunile si acoperirea lor!
        • +1 (3 voturi)    
          udmr nu-s numai hoti (Vineri, 22 octombrie 2021, 20:07)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui crisab

          ei doar profita de mizeria din jur pentru a mai pune un cui Romaniei...
      • -11 (19 voturi)    
        Așa-i politica. (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:53)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Pentru unii un joc, pentru alții un troc. Cei din opoziție sunt nemulțumiți, cei de la putere îngrijorați. Toți fac un joc politic care supără pe unii, bucură pe alții. Păcat că nu a avut coaliția asta, o perioadă liniștită, fără pandemie. Atunci putea USR să facă aceste jocuri și sigur ar fi reușit. USR au vrut să forțeze, nu au mai avut răbdare și au pierdut. Sper să învețe ceva din asta.
    • +78 (98 voturi)    
      PSD&PNL (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:41)

      brifcor [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      au fost mereu fatetele aceleiasi monede : cea a borfasilor neamului !
      Amintiti-vã cum a spart PNL toate aliantele (CDR, DA) si guvernele în care a jucat rolul cârtitei PSD cu care s-a aliat pe fata în USL, ciuma României de 32 de ani încoace.
      • -25 (37 voturi)    
        Și USR i-au imitat. (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:54)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui brifcor

        Au spart alianța.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu tocmai. Pe cei de la (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:09)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          USR i-au dat afara din casa (alianta), n-au plecat chiar de bunavoie.
      • +7 (9 voturi)    
        da asa e Campeanu se pupa cu Iliescu si ranjea (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:02)

        viziru [utilizator] i-a raspuns lui brifcor

        da asa e Campeanu se pupa cu Iliescu si ranjea la Coposu ...... nu s-a schimbat prea mult .... alti oameni, dar aceleasi apucaturi spre furt si jefuire a tarii .....
    • -42 (58 voturi)    
      grosse koalition... (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:47)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      ...daca ai fi citit si altceva decat fituici de 2 bani, pompos numite presa romana, ai fi descoperit ca se practica, cu succes, si la case mai mari.
      • +20 (20 voturi)    
        Asa este (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:35)

        faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Dar aia nu spun ca un partid trebuie sa dispara, nu spun Ciuma X... doar pt a prosti pe prosti..
      • +8 (12 voturi)    
        Succes pentru cine? (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:40)

        dac_liber [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Pentru ei sau pentru noi?
        • -6 (12 voturi)    
          Dacă ești noi, (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:56)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

          Întreabă-i și pe ceilalți. Vorbești în numele lor când spui noi, dar nu le știi părerea și întrebi.
      • +4 (6 voturi)    
        da-ne (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:45)

        popestii [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        exemplele
      • +33 (35 voturi)    
        Da, în case normale (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:55)

        Mart [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Vă referiţi la Germania-dar acolo, scopul tuturor este bunul mers al societăţii. Copilul meu, fiind în practică la Parlamentul German, din partea unei universităţi de top de acolo, a participat şi la o şedinţă de comisie.El a relatat că la comisie, erau invitaţi specialişti din domeniu, din afara politicii şi, după consultarea acestora, partidele se puneau de acord! Dar numai în interesul cetăţeanului!
        • +23 (27 voturi)    
          tocmai de aia (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:07)

          bumble-bee [utilizator] i-a raspuns lui Mart

          România nu o să fie niciodată că Germania.Oricât am avea noi vise umede, România o să rămână la coadă mereu, pentru că asta îşi doreşte poporul şi nu te pui cu voinţa populară.
    • +13 (19 voturi)    
      cam așa ceva (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:51)

      feedback [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Tendințele astea se vedeau încă demult prin politicile efective pe care le-au susținut partidele istorice și nu numai, în afara poziției dictate de doctrina asumată.
    • +64 (70 voturi)    
      De ce sa vina lumea la vot (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:52)

      karryne [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Un singur motiv: sa voteze impotriva lor!
      • +7 (9 voturi)    
        Varianta 2 (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:53)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui karryne

        Pt DEMITERE!
      • 0 (0 voturi)    
        pai au votat anti psd (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 22:16)

        mbembe [utilizator] i-a raspuns lui karryne

        si votand pnl au ales psd… pam-pam!
    • -9 (27 voturi)    
      Impostura politicii infantile (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:11)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      "Principalul partid de stanga cu principalul partid de dreapta, polii politicii romanesti au facut alianta. Si ei numeac asta democratie?
      Da, este democraţie chiar dacă ne situăm astfel în plin suprarelism.
      Democraţia = "Formă de organizare și de conducere politică a societății, bazată pe principiul exercitării puterii de către popor." (DEX)
      Politicii sunt, pare-se, aleşi de popor. Deci poporul conduce prin delegarea puterii sale către politicul corupt. La aşa popor aşa "conducători"!
      Impostura cleptocraţiei cocoţate în toate funcţiile decizionale, ne striveşte orice speranţă.
      Infantilismul politicului este siderant, dar nu pare să îngrijoreze prea mult pe cei ce suferă exact din această cauza : alegem mereu aceiaşi incompetenţi pe criterii ce ne sunt specifice, adică ignoranţă, lipsă de simţ civic, lipsă de glagorie, lipsă de moralitate ce ne determină "oportunismul", s.a.m.d. Marile partide "istorice" nu au nici un proiect de ţară şi cu atât mai puţin o ideologie corespunzătoare, alta decât voroava sforăitare a polulismului inept. Haosul incompetenţei şi indolenţei a devenit, "democratic",norma acestei ţari create după chipul şi asemănarea "aleşilor" naţiunii, dar si ale noastre naravuri.
      Când cinismul sperjur şi imatur al impostorul politic dă vina MEREU pe "celalant" ("celălant" fiind cauza permanentă si explicaţia incompetenţei sale hulpave), atunci nu mai putem pretinde la "civilizaţie" şi "ţară ca afara".
      Ce produc EI pentru ţară (şi poporul reprezentat) ? NIMIC !
      Suntem condusi de NIMICUL "democratic" si "legalizat".
    • +47 (49 voturi)    
      acum intelegeti (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:22)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      ca astia nu stiu ce inseamna stanga si ce inseamna dreapta? Ei au facut aceste partide pentru ca altfel nu puteau sa controleze totul, asa, pleaca ai nostrii, vin ai nostrii, noi, restul, ramanem ca ... Observ o aglomeratie mare pe partea stanga: PSD, AUR, acum si PNL ...
      • +26 (28 voturi)    
        care stânga? (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:58)

        Mart [utilizator] i-a raspuns lui GNG

        Care dreapta? Jaf generalizat-singura doctrină!
      • -1 (3 voturi)    
        hm (Vineri, 22 octombrie 2021, 21:51)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui GNG

        Stanga sustine prostimea, Dreapta bogatii; care din partide sustine prostimea? parca incercase ceva Dragnea. dar a zburat iute
    • +63 (73 voturi)    
      Visul varanului este deja implinit. (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:24)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Nu am simpatii USR (le-am pierdut repede).
      Nu am nicio simpatie, de altfel.
      Dar sa te declari de dreapta, sa musti din stanga cat poti de mult si adanc si apoi sa fugi in bratele ciumei rosii... e prea de tot.
      Domnul prezident a muscat din pesede teatral, timp de 4 ani si ceva. Dupa care si-a adus aminte de felix si gata... premierul de la Grvco.
      Repet, nu am simpatii USR, dar erau singurii care miscau ceva (Drula-metrou, primarita de la 1 a dat in "gunoierii" pesede)...
      Gata, i-au pus cu botul pe labe.
      Pacat, Marele Negru, Ficusul, nu mai este dusmanul pesede ci al poporului roman.
      Bravo, herr president. Halal sa/ti fie.
      Cica liberal....
      • +4 (6 voturi)    
        au si herr-i destule lepadaturi (Vineri, 22 octombrie 2021, 20:11)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        e drept, nu-s majoritare ca in Romania, dar faptul ca esti neamt nu garanteaza ca esti vreun geniu...
        Nici macar ca esti om...
    • +35 (39 voturi)    
      mi-ar placea (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:29)

      faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      sa-si ia o mare placuta de la PE SE DE... Daca ciolacu e smart, il lasa in dorsalul gol.
      Nu e exclus sa vedem asta, asa ca nu va grabiti :)
      • +12 (18 voturi)    
        eeehhh (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:53)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui faracatuse

        Speranta moare ultima, dar sigur Ciolacu e acolo.... Poate alti membrii PSD sa se opuna si sa pice la un vot strans
    • -3 (15 voturi)    
      Ce zici? (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:36)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Mai revino cu parerile tale despre democratie cand vei intelege diferenta dintre un guvern de coalitie si un guvern minoritar sustinut din afara. Adica, atunci cand vei intelege diferenta dintre Guvern si Parlament.
    • -2 (4 voturi)    
      se numeste (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:54)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      jamaica. metoda incercata la berlin. si a functionat.
    • +11 (11 voturi)    
      N-a fost democratie nici pana acum in pandemie (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:22)

      Gigel cu elefantii [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Cu guverne care-si fac majoritatea prin sifonare de parlamentari, cu un parlament pasiv, cu partide care vin fara propuneri de premier... Pai daca toti se feresc de putere ca sa nu pice ceara pe ei, ce democratie mai e aia? Cum era daca Churchill se abtinea de la guvernare in razboi? Vorbeau germana pe acolo.
    • +12 (18 voturi)    
      "Trebuie sa ne apucam de treaba" (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:55)

      mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      adica de furat fiindca "crizatorii" au cam stat in gitul cooperativei useliste si n-au mers hotiile la ministerele conduse de USR. Multi bani la sanatate, multi bani la transporturi... chiar asa sa nu putem pradui nimic?
      Am un regret cit casa ca l-am votat pe iohannis. Nu ca l-as fi votat pe ponta sau suava docila, dar mai bine nu votam deloc la presedintie. Nu credeam ca va ajunge sa apere jaful generalizat cu atita dirzenie.
    • +3 (7 voturi)    
      Da, e democratie (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:30)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      Pe antidemocrati ii recunosti usor. Sunt detinatorii adevarului, ai dreptatii si ai corectitudinii. Nu vei auzi "pozitia partidului nostru este...". Vei auzi "asa este bine, asa este drept, asa este corect, ceea ce facem noi este reforma, este progres, etc. In democratie, majoritatea (care este efemera) decide. La dusmanii democratiei intodeauna exista ratiuni superioare, accesibile doar unor fiinte superioare.
    • +5 (9 voturi)    
      minicnosul (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      iohannis aplică dictonul bolșevic ”mințiți, mințiți, mințiți, că ceva tot va rămâne”.
      Este o rușine nu doar pentru noi dar și pentru nemți. Ăsta nu e sas.
      Este inadmisibil cum își bate joc cu nerușinare de o parte importantă a populației care a votat USR. Ar trebui destituit, dar cine să o facă? Cei care s-au înțeles încă de la început, imediat după alegeri, să refacă usl-ul? psd și pnl? Bleah. iohannis și-a bătut joc un an de zile de toată lumea.
      Cum poate să mai susțină el că pnl-ul își va îndeplini, spre exemplu, promisiunea desființării SIIJ, chestie parlamentară, acum că și-au dat arama pe față cu psd-ul? ordinar.
    • -1 (1 vot)    
      Asocierea pnl-dreapta este (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 13:59)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui dac_liber

      cit se poate de gresita. pnl a fost , este si va fi (daca nu dispare cumva) un partid de centru-stinga. De la infiintare si pina in zilele noastre. Asocierea cu "dreapta" politica au facut-o comunistii atunci cind i-au bagat in aceasi oala cu national-taranistii si i-au desfiintat de tot, inclusiv fizic pe membrii acelor partide. Documentati-va inainte de a emite opinii.
  • +115 (133 voturi)    
    omului asta (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:29)

    young_e [utilizator]

    i-a luat Dumnezeu mintile? a avut vreodata asa ceva?
    • +54 (66 voturi)    
      Bataie de joc (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:35)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui young_e

      In opinia mea, omul asta trebuie suspendat.

      Abia in acel moment v-a realiza ca a ajuns presedinte printr-un vot negativ nu pentru ca numai putea lumea de dragul lui.

      Ar merita sa avem sansa sa raspundem la ingamfarea lui.

      Ar merita "sa-i taiem nasul" ca prea sta cu el pe sus de numai e in stare sa se uite si la oamenii din patura de jos a societatii.
      • +24 (30 voturi)    
        Dancila l-a facut presedinte (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:47)

        mihai53 [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

        Nu l-a votat pe el ci au trantit-o pe Dancila.
        • -12 (12 voturi)    
          Da. Și ce opțiune aveam? (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:57)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

          1) Silă cu Johannis.
          2) Rușine cu Dancila.
          3) .... cu Barna.
          4)......cu Paleologu
          (completati voi spatiul gol)
          • -1 (5 voturi)    
            completez eu... (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:28)

            ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

            ...mult mai multe sanse.
            Ce zici?
            • 0 (0 voturi)    
              Poate. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 10:10)

              baimarean [utilizator] i-a raspuns lui ala_mic

              Cu Paleologu ;)
          • 0 (0 voturi)    
            Paleologu (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 15:17)

            eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

            In mod cert era mai bun si mai echidistant decat Johannis.

            Nefiind asociat cu vreun partid din parlament, el chiar putea sa medieze fara sa fie partinitor.
      • +10 (10 voturi)    
        Acest lucru este posibil! (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:40)

        AsPii [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

        daca se strang sufieicentr semnaturi pentru de catre societatea civila

        uite aici un link

        si chiar as dori s aajunga in parlament un asemenea demers chiar daca nu ajunge la finalitate sa invete si parlamentul ca si societatea are un cuvant de spus

        https://www.petitieonline.com/signatures/iniiativ_legislativ_-_iniierea_suspendrii_din_funcie_a_preedintelui_romaniei/
        • +4 (4 voturi)    
          mai intai (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:01)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui AsPii

          sa-i trimeata cineva comentariile oamnelor,ca inaltimea sa nu cred ca cunoaste relitatea.
          in lumea lui nu exista dacat el si golful.
    • +21 (29 voturi)    
      Bine inteles ca are minti. (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:39)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui young_e

      Face un schimb cu PSD ca sa isi salveze partidul: adica le da functii si ei voteaza guvernul. Nimic nou sub soare, aveai alte asteptari?
      • +3 (7 voturi)    
        DA (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:53)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Pentru ca exista solutie la mizeria pesedista.

        cand nu a existat am inteles DAR ACUM Presedintele GRESESTE!
    • +4 (12 voturi)    
      De ce? (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:51)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui young_e

      Are dreptate, s-a referit la Catu ...
    • +20 (28 voturi)    
      Nu da vina pe Dumnezeu! (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:55)

      axxa [utilizator] i-a raspuns lui young_e

      Nici macar Dumnezeu nu poate lua ceva ce nu a existat niciodata. Sau de unde nu e nici Dumnezeu nu cere. Desi presedinte cu doua mandate, al unui stat esuat bineinteles, tot premier a ramas. Cel de la GRIVCO.
    • +11 (15 voturi)    
      De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere. (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:45)

      mihai53 [utilizator] i-a raspuns lui young_e

      Nu poti lua ce nu exista
      Oare pentru asta am votat pentru dreapta? Sa faca Johanis trocul cu PSD-ul?
      Nici nu au avut intentia de a reface coalitia. Planul de a scapa de incomodul USR, era facut de mult. Nu-i dam afara, dar facem in asa fel sa plece singuri.
      Ce reforma a justitiei sa termine daca nu a inceput-o? poate o va termina odata cu Romania educata.
      Cu gorghiu, turcan, bode, citu, condusi de johanis, PNL nu va mai trece pragul de 5%. La muzeu cu voi alaturi de PNTCD.
    • 0 (0 voturi)    
      nu! fara minte, fara rusine! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 22:07)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui young_e

      este un furator imobiliar ca orice uselist adevarat!
  • +37 (55 voturi)    
    incredibil (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:30)

    tkd [utilizator]

    nu imi vine sa cred ce declara omul asta
    In momentul asta imi pare rau ca m-am dus la vot
    Traiasca USL 2!
    • +9 (13 voturi)    
      mersul la vot a fost necesar (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:56)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui tkd

      si este in continuare necesar daca dorim sa schimbam cate ceva este un proces de durata si Presedintele actual ne arata inca o data ca

      Peste/Presedintele de la cap se impute si de la coada/Parlament se curata!

      Sa FIE ANTICIPATE
  • +29 (41 voturi)    
    Te zbati degeaba ! (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:30)

    sfarleaza [utilizator]

    Mandatul ti se va termina (la timp, sau mai devreme!) si te vedem atunci cum dai socoteala, mizerabilule !
    • +5 (9 voturi)    
      VREM MAI DEVREME (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:58)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      Nu?
  • +45 (55 voturi)    
    Pactul cu Diavolu' (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:33)

    puiepsd [utilizator]

    Cand faci un pact cu diavolu te crezi in fata pentru primele momente, pana iti dai seama ce teapa imensa ti-ai luat. O sa afle si KWI impreuna cu dizolvatii lui si asta candva, foarte in curand.

    Nu pot sa cred ca votantii PNL pot fi de acord cu asa ceva, cel putin nu majoritatea. Vor exista repercursuni mult mai grave decat crede...si e interesant cum are impresia ca prosteste pe toata lumea cand totul e asa VIZIBIL... (tovarase nu mai suntem pe vremea cand toata lumea se uita la TV, unii mai si citesc si au o opinie).

    L-am votat de 2 ori si l-as vota a 3'a oara, de data asta pentru suspendare. Cu doua maini.
    • -4 (4 voturi)    
      pai (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:06)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui puiepsd

      sa vedem ce optiuni mai avem?
      usr?aur?udmr?cine frate?
      parerea mea e ca pnl nu prea mai are sanse,mai ales cu palton imparat.
      usr ramane la max 10%
      castigatorul o sa fie aur,daca reuseste sa adune cativa oameni bazati in politica.
  • +36 (50 voturi)    
    vorbeste klaus, omului varanului (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:35)

    qwerasdf [utilizator]

    omul latrina 3

    aia care il boscoredeau ca nu are copii. Oamenii astia nu au niciun fel de principii. Banii si functiile sa curga.

    PNL = PSD = USL = Mizerie!
  • +49 (61 voturi)    
    am trait sa o vad si p-asta (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:35)

    smecleu [utilizator]

    PNL si PSD impreuna impotriva partidului "de 15%"
  • +51 (61 voturi)    
    Sila (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:35)

    Alina_Mak [utilizator]

    Imi e o sila infinita de Iohannis, dupa ce mult timp am crezut ca in spatele aparentei de politician cu deficiente severe de comunicare se ascunde un politician cat de cat decent. In realitate, se ascunde un politician josnic, la fel de josnic ca partidul din care face parte (in majoritatea lui, cu niste exceptii pentru care imi pare rau). Iohannis, ne iei de prosti, ma! Sa-ti fie rusine pentru ca te crezi mai destept decat noi. Nu esti.
    • +10 (20 voturi)    
      De fapt (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:55)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Alina_Mak

      este politicianul si omul care a fost intotdeauna. Pana la urma e problema celor care l-au votat ca nu au vazut adevarul pe care nici nu s-a chinuit prea mult s ail ascunda
    • +9 (9 voturi)    
      Si omul continua sa ne ia de prosti (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:07)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Alina_Mak

      E absolut gretos, e deja peste putinta de suportat. Omul asta a pus absolut toate talpile posibile reformelor in justitie. Iar cand a vazut ca sunt unii enervanti care chiar vor sa schimbe ceva, aia din USR, i-a dat afara din guvern.

      Si a sarit imediat in bratele PSD-ul, de unde ne canta cantecele cu "reforma in justitie" si "justitie dreapta si corecta"

      Eu nu cred ca am vazut in ultimii 30 de ani personaj mai oribil, gretos, vomitiv. Si i-am vazut pe Iliescu, Vadim, Nastase, Basescu, Udrea, Ponta sau Dragnea. Fiecare cu partile lui rele, greu de suportat.

      Dar Iohannis a devenit campionul absolut, e de de partea cea mai mare tzeapa data poporului roman in ultimii 30 de ani.
  • +30 (38 voturi)    
    eram sigur (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:36)

    cristi_an [utilizator]

    ca asta e planul.. USL2
  • +52 (60 voturi)    
    Cine sunt, de fapt, crizatorii? (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:36)

    BEDE [utilizator]

    De fapt criza a fost provocată de Johannis și Câțu. De ce a trebuit musai să-l susțină Johannis pe Câțu să fie președinte al PNL? De ce s-a arătat Câțu așa de încăpățânat și nu a mai cedat ceva la ceea ce propunea USR? Doar USR nu a făcut decât să observe că minunatul Câțu juca foarte asemănător cu Dragnea... Chiar prea asemănător.
    Acum trebuie ca PNL să împartă osul cu PSD.
    Se vede că lupta pentru OS este mai importantă decât binele nației. Și la Johannis și la Câțu.
    Cu privie la USR nu mă pot pronunța încă pentru simplu fapt că ei nu au guvernat. Abia când ajunge la putere un partid îți poți da seama de ce este în stare și ce vrea de fapt. Așa este cu excepția partidelor care fac declarații extremise, care ar fi bine să nu ajungă nicicând la guvernare. Dar poate că unii fac declarații extremiste tocmai pentru că ele îi atrag pe proști să voteze cu ei și, chiar dacă nu ajung la guvernare, tot ocupă locuri în Parlament și o duc bine pe spinarea contribuabililor.
    • +41 (49 voturi)    
      la ultima parte gresesti ! (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:36)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      USR a incercat sa guverneze, dar a fost faultat la fiecare pas, nu poti spune ca nu s'a vazut asta chiar si de pe luna !
      Ai vazut cum a incercat Drula sa sparga monopolurile penelisto-pesediste, nu spune ca nu !
      Ai vazut cum a incercat Stelian Ion sa desfiinteze SIIJ si a fost faultat din rasputeri, nu ?
      Ai vazut cum a incercat Voiculescu sa sparga mafia din sanatate si l'au dat de pamant, da ?
      Ai vazut cum l'au lasat pe Ghinea sa aduca o gramada de miliarde de la UE, ca apoi sa'l scoata de la guvernare ca sa'i poata toca intre ei, da ?
      De ce nu te poti pronunta ?
    • +3 (13 voturi)    
      crizatorii de fapt (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:59)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      este unul singur PResedintele ala esuat - altii sunt intotdeauna vinovati el niciodata - nici atunci cand a aruncat paltonul pe masina si nici atunci cand a instruit reproterii ce intrebari sa ii puna ca sa dea bine la teelviziuni.

      Un om mic si romanii trebuie sa il faca sa se simta mic si neinsemnat in Romania!
  • +17 (35 voturi)    
    . (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:38)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Crizator? Iohannis, mai stai puțin cu DEX-ul sub pernă, că nu există cuvântul ăsta. Te-a luat elanul pe dinainte, tovarășe. Penibilule.
  • +35 (43 voturi)    
    Prioritatea Romaniei numarul ZERO... (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:38)

    Olyx [utilizator]

    era sa aiba un guvern STABIL si MAJORITAR in Parlament, capabil sa faca reformele promise in campania electorala si pe care toti romanii le asteapta de multa vreme...Guvernul "mosit" de dumneata, domnule Presedinte o sa fie unul MINORITAR, SLAB, INCAPABIL de reforme. Nu trebuia sa "sacrificati" toti romanii pentru orgoliile dvs si ale politicienilor PNL ! Romania "va bate pasul pe loc" inca 4-5 ani...
  • +47 (57 voturi)    
    încă o copită. (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:39)

    81ack [utilizator]

    Să măi dăm o copită în USR, că nu e partid de comitet.

    Ăștia cred că trăiesc într-o distopie. Chiar cred că toată lumea-i bătută-n cap?!
  • +38 (44 voturi)    
    cine se aseamana se aduna! (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:40)

    trem [utilizator]

    M-am dus sa te votez, dar acum am un gust amar cand te vad pe la TV. Se pare ca tu esti singurul 'crizator' in situatia asta si in loc sa recunosti arunci mizeria in curtea USR. Urat, foarte urat!!!!
    Ceea ce se intampla in tara este consecinta incompetentei tale si a lui Don Catzone! Voi de fapt vreti o continuare a politicii caldutze cu baroni locali, bani trasi de la buget si mentinerea RO la nivel de stat UE marginal. Fix ca PSD...cine se aseamana se aduna!
    • +15 (17 voturi)    
      nu, nu (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:33)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui trem

      E consecinta dosarelor proprii si ale prietenilor de familie.

      E disperat pentru ca vine scadenta si el n-o sa mai fie la butoane.
      Incearca sa blindeze DNA, DIICOT, Parchetul si tot Ministerul de Justitie cu oameni lui, ca sa poata sa traiasca linistit, bucurandu-se de beneficiile pe care i le aduce pensia de ex presedinte.

      Nu e prost sasul, cand vine vorba despre confortul lui personal! Se uita la Basescu, ca e pe cale sa piarda tot, si nu-i convine sa ajunga si el pe drumuri.
  • +20 (24 voturi)    
    Noi si ei (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:40)

    Jolly Roger [utilizator]

    Noi si ei, noi si restul... de ce întotdeauna trebuie sa fie tabere???
    Te ai fi asteptat ca macar in momente din astea critice sa puna toți osul la treabă pentru un scop comun si bun, da de unde!
    Parcă mai al dracului creste pofta de a arata cu degetul in timp ce nu faci nimic!!!

    Urat, perfid, josnic as putea spune! Mai ales cand stii că ai pus bine de tot umarul in a impinge tara in rahatul in care suntem acum!!!
  • +35 (41 voturi)    
    Suspendarea lui KWJ Se Impune ! (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:40)

    un domn [utilizator]

    Cere Parlamentarului tau acest Lucru !
    • +4 (10 voturi)    
      regret (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:01)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ca nu pot da decat un vot pozitiv
  • +14 (22 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:41)

    [anonim]

  • +28 (40 voturi)    
    Johannis este prizonierul GRIVCO .... (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:44)

    viziru [utilizator]

    Johannis este prizonierul GRIVCO .... de la vehementa impotriva PSD de acum 1 an la declaratiile de iubire catrre acelasi PSD in zilele astea arata ca sunt 2 variante:
    1. omul Johannis este nebun, schizofrenic ca si Cutzu, au propria lor lume in care traiesc, probabil ca la ei e cald si bine .....
    2. Johannis este prizonierul PSD-GRIVCO ... iar de aici rezulta ca " statul paralel " chiar exista si este format din PSD+PNL+SRI+SPP+Johannis iar astia au agenda lor proprie care trimite catre punctul 1.
  • +27 (37 voturi)    
    ??? (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:44)

    falcoind [utilizator]

    Cica ii profesor de fizica ? DA , logica nu prea are , asta a fost planul de la început refacerea USL și sifonarea la liber a banului public . Pe la USR mai erau uni (nu toți) care se opuneau la asta. Urmează alți 30 de ani de realizări mărețe pt ei , vile , concedii ,mașini , amante de lux etc , poporul da-l in masa de gloata idioata.
    • +2 (2 voturi)    
      Dar vine iarna... (Vineri, 22 octombrie 2021, 21:19)

      MDamain [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Dar vine iarna... Energie scumpă, salarii de mizerie, minciuni ... Frig, poate și ceva foame... Cam seamănă cu 1989. Doamne ferește!
  • +12 (20 voturi)    
    interesul național (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:46)

    Mendebilul [utilizator]

    interesul național strikes back
  • -13 (23 voturi)    
    hehe (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:48)

    transpenibilus [utilizator]

    Dar vai, dar stai, dar cum
    Mazeta&sins nu au bagat-o inca pe aia cu grivco (toti postacii #ciumarosie sunt, pe rit nou, antipeeeeseeedeeee)?
    Se vede ca le-a bulit directia conplect.
    • +8 (14 voturi)    
      Esti ca idolul tau, ai numa' doua viteze :) (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:47)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Incet si foarte incet :))
      Aia cu Grivco e pe piata de cand a inceput sasu sa faca spume la gura in delirul lui de ins cu un singur neuron.

      Da' nah, viteza voastra de reactie e de doua zile: de cand auziti/cititi si pana va prindeti care'i treaba... astia normali se culca si se scoala deja de doua ori :))
    • +3 (9 voturi)    
      ce te-ai face fara altii? (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:31)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      nu postezi nimic original?
    • +4 (4 voturi)    
      hehe (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:38)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      hehe hehe hehe hehe hehe
      vai viata ta
      • +3 (3 voturi)    
        lasa-l in pace! (Vineri, 22 octombrie 2021, 19:20)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Point

        hehehe este forma academica de la behehe!
  • +23 (29 voturi)    
    Istoria se repeta (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:48)

    Xtian [utilizator]

    Interesant de observat cum toti presedintii României pornesc pe un mare val de incredere insa sfarsesc lamentabil...Nu stiu care este explicatia, probabil ca atunci cand nu mai exista miza unui nou mandat nu se mai obosesc sa faca exercitii de imagine...
    • +7 (9 voturi)    
      10 ani cu mult prea mult (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:02)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Xtian

      sa ramana mandatul la 4 ani pentru Presedinte.

      In 2 mandate de 8 ani erorile sunt mai mici.
  • +38 (46 voturi)    
    Mr.president (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:49)

    paonipao [utilizator]

    ne demonstreaza in fiecare zi ca a fost tot timpul USL-ist!
    A imbrobodit romanii ca el este principalul dusman al PSD-ului si ce sa vezi, i-a fost mai usor
    sa-i accepte pe acestia decat sa puna umarul la refacerea coalitiei de dreapta!

    Este limpede ca si-a urmarit doar interesele personale, se stie ca era impotriva renuntarii
    la pensiile speciale, impotriva desfiintarii SIIJ, impotriva reformarii sistemului de justitie cel mutilat de Tudorel Toader, impotriva revenirii la alegerea primarilor in doua tururi de scrutin, etc!
    Cu cele de mai sus (si multe altele) USR nu
    a fost de acord si atunci a devenit dusmanul numarul 1 al presedintelui!
    A cam tras clapa romanilor ce l-au votat…
    • +9 (11 voturi)    
      cam da (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:26)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

      @paonipao
      Plus că uitați de interesele doamnei Carmen. :((
  • +36 (46 voturi)    
    ! (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:50)

    tudorr [utilizator]

    Bai nenorocitule, cine anunta acum 3 luni ca e GATA pandemia? Cine a lasat sa intre in Rromanika mii de infectati cu certificate false din Uk care au adus Delta in Rromania? Cine s-a facut ca lucreaza si apoi a facut congres cu 5000 de ciumpalaci, doar sa-i iasa jocurile? Acum ne inchizi in casa si ne inchizi afacerile, nenorocitule!
  • +43 (51 voturi)    
    Deci d-aia l-a propus pe Cioloș premier (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:50)

    ploiesteanu [utilizator]

    ca să arate că e un nimeni el și partidul său, și uite așa, ca să-și facă Iohannis o ambiție, țara în plină pandemie a pierdut 2 săptămâni de guvern interimar, timp în care nu s-au putut lua nici o măsură.Să ne amintim că tot acest Iohannis a amânat o săptămână discuțiile cu partidele parlamentare pentru formarea noului guvern pentru că avea alte priorități în acea săptămână, marți și miercuri vizita în Slovacia și joi vizita în Elveția, pe care le-a onorat cu prezența. Țara mai la urmă.
    • +31 (35 voturi)    
      Exact! (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:27)

      Hypatia1 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Cinic si iresponsabil.
  • +23 (29 voturi)    
    iohanis (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:50)

    jos [utilizator]

    fa bine si TACI,mai mula!!!
  • -13 (35 voturi)    
    hehe (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:52)

    Mazeta [utilizator]

    Cei care se întreabă cum de au fost atât de pr0ști să-l voteze de 2-3 ori pe Iohannis trebuie să știe că răspunsul se află în întrebare.
    • +16 (22 voturi)    
      ... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:38)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Inteleg ca ai votat cu Dancila in turul 2... Nu m-as lauda nici cu asta.
    • +16 (24 voturi)    
      Trolule, (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:43)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      fa bine si taci! Nu te mai face ca nu stii ca acel vot a fost de fapt un vot CONTRA "lu veorica"!. O mai stii? Candidata psd...
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate Maze! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 22:15)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de cand a candidat prima oara am zis ca e un jeg si am fost sefvit cu mult scuipat, ei uite ca scuipatul a trecut pe langa mine si s-a lipit de prostul ce a scuipat!
      mai vreti Iohanisi? Veorica ar fi fost “regina Angliei” pe langa plop
  • +17 (29 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:52)

    [anonim]

  • +9 (21 voturi)    
    ciuma rosie? (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:52)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    Cand avea dreptatea Klaus? Atunci sau acum?
  • +21 (25 voturi)    
    Crizatorii (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:53)

    trocarici [utilizator]

    Eu chiar mi-as dori sa il aud pe domnul Presedinte cum explica dumnealui "de ce nu au reușit". Cred ca are rost.

    Chiar sunt curios cum justifica de ce nu a reusit sa isi impuna vocea in PNL pentru sustinerea desfiintarii SSIJ dar a facut tot posibilul si a reusit (inclusiv prin prezenta fizica la un congres cu 5000 de capete, in plina pandemie si cu numar de cazuri pe Bucuresti manarit in preajma evenimenului) sa scoata un narcisist presedinte PNL.

    Si as mai fi curios sa stiu de ce i-a luat domnului Presedinte 3-4 luni de zile ca sa scoata ceva pe gura legat de pandemie - chiar daca ceea ce a scos pe gura e nimic iar faptele si mai prejos.
  • +19 (25 voturi)    
    de la ... la (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:55)

    cucuveauamov [utilizator]

    de la peeeee seeeee deeeee se trece la PSD
  • +18 (24 voturi)    
    cand n-ai cu cine, n-ai cu cine (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:55)

    averageJoe [utilizator]

    dar isi permite sa faca pe interesantul ca e in al doilea mandat, il doare la basca.
    Im primul mandat n-a putut face reforme ca era PSD-ul la butoane. Acum o sa poate face reforme cu PSD-ul girant.
    Ne crezi prosti.. stiu. Si din pacate ai dreptate. Suntem ca v-am votat.
    PSD-ul si PNL-ul la groapa de gunoi.
  • +24 (30 voturi)    
    si-a dat arama pe fata (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:56)

    Alina_Gabriela [utilizator]

    PSDist imbracat in haina galbena de PNList. Jenant!
  • +15 (21 voturi)    
    Biata limba română (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:57)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    de lemn... Despre idei, ce sa mai zic? Aceeasi lipsa de viziune dintotdeauna combinata cu o demagogie de doi lei
    • 0 (0 voturi)    
      Nu devalorizati leul, va rog. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 14:32)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Expresia corecta, inclusiv din punct de vedere valoric monetar, este "de doi bani". Stiati ca producerea monedei de 1 ban costa mai mult decit valoarea ei ?
  • +21 (27 voturi)    
    KW Crizanis ne oferă USL 2.0 (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:57)

    vax_XXL [utilizator]

    După poveștile cu ”PeeSeeeDee” și cu PNL care are cică în statut că nu se aliază cu PSD, dar cu care se poate iubi de-un blat parlamentar pentru un picuț de cărniță din bujet, super-prezidentul ne dă “Din bube, mucegaiuri şi noroi .... preţuri (și cuvinte) noi”.
    Sau vai de noi!
  • +19 (21 voturi)    
    O mînă spală pe alta... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:00)

    IancuJianu [utilizator]

    ...și amîndouă fața.
    Asta este cu PeeeSeeeDeee....
    Și o Românie noooorrmaaalăăă. https://arhiblog.ro/poze/2021/10/klaus-imparatul-mortilor.jpg
  • -32 (44 voturi)    
    Nu-mi place de Iohanis (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:01)

    Ion12345 [utilizator]

    dar din pacate are dreptate. USR-isti incep sa devina tot mai penibili. Daca la inceput eram mandru ca am votat cu ei acum deja mi-e cam jena sa spun asta.
    Au fost la putere au plecat de buna voie, i-au acuzat pe toti ca miercuri nu au votat un guvern minoritar. Acum cand este alt guvern aproape majoritar se comporta ca si cei pe care ii acuzau miercuri. Numa gura e de ei. Nu au nici experienta, nici dorinta sa invete. Politica nu se face cu toporu. Daca vrei sa schimbi ceva vechi de zeci de ani, trebuie facut treptat, pentru ca daca nu, ajungi sa nu schimbi nimic, fix ce au facut si ei. Avand in vedere ca tot ce stie USR e sa urle, asta o pot face la fel de bine si din opozitie.
    • +25 (27 voturi)    
      N-ai prea inteles sau n-ai vrut sa intelegi (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:30)

      bluuuz [utilizator] i-a raspuns lui Ion12345

      USR n-a plecat de buna voie, a fost fortat sa plece pentru ca PNL n-a respectat intelegerea initiala. Experienta in politica se castiga mai usor decat meseria pe care o stiu mult mai bine decat toti cei cu fundul tabacit de scaunele din parlament.
      Faptul ca urla din opozitie si ca nu sunt de acord cu netransparentizare cheltuirii banilor publici, angajarile fara concurs, nedesfintarea ISSJ asta ii deranjeaza pe USL, au aparut niste copii sa le strice lor smecheriile pe care ;e fac de 30 de ani.
    • +13 (15 voturi)    
      Sa intelegem ca, (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:55)

      Ben-Zen [utilizator] i-a raspuns lui Ion12345

      i-ai votat sa taca si sa se plieze pe cutumele care ne-au adus unde suntem. Si sa deschida gura doar daca sunt in opozitie.
      Bine gandit, in tara lui "bine facut" !
  • +25 (31 voturi)    
    "Ciucă... să rezolve... reformele" (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:02)

    ofCAER [utilizator]

    Oameni buni, frați români, dragi cititori, voi realizați ce nivel de demagogie a atins neamțul? Nu vă mai bateți capul, credeți-mă pe cuvînt: l-a depășit pe Ceaușescu!
    1. De 2 ani are „guvernul meu” - pe care acum îl acuză că a făcut 0 reforme!
    2. „Reformele” în justiție, de care amintește. le-a pornit el însuși prin numirea unor procurori dezavuați în breaslă.
    3. Încredințează „reformarea” țării unui militar; pesemne acesta este țelul ascuns al „României educate”.
    4. Și, așijderea lui Ceașcă, ne pune, superior și responsabil față de popor, cum că sunt unii în chiar preajma lui care nu și-au făcut datoria cum trebuie...
    Cîtă propagandă i-am făcut, chiar și aici, pe HotNews, omul acesta acum îmi provoacă „decît” sila.
  • +22 (28 voturi)    
    Ne ia de prosti (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:02)

    ovidiub781255638850764 [utilizator]

    El este in continuare hotarat sa schimbe legile justitiei modificate de PSD, si pentru asta va guverna impreuna cu PSD intr-o formula minoritara...vai de capul lui, nici sa minta cum trebuie nu se mai oboseste
  • +29 (33 voturi)    
    Ce sa mai... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:02)

    Brusc Willis [utilizator]

    Gata, omul isi afiseaza ticalosia pe fata. Oricum nu mai are nicio importanta ce zice, toate discursurile lui de pana acum au fost doar vorbe goale, apanajul mediocritatii, ipocriziei si imposturii.
  • +22 (28 voturi)    
    hai cu suspendarea (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:02)

    axel8 [utilizator]

    si data viitoare obligatoriu examen psihiatric pentru candidati
  • +26 (32 voturi)    
    Ciuma rosie (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:03)

    RamoM [utilizator]

    Cum e Domnule Presedinte, nu mai scoatem PSD in afara spectrului politc? De ce? Doar pt ca nu serveste scopului Dvs, acum a devenit bun? Cum ati albit Ciuma rosie? Noi, fraierii care am stat in piata cam 2 ani din cauza Ciumei rosii, nu suntem de acord cu abordarea DVs si a PNL. Conteaza? Presupun ca pe Dvs, personal , nu va intereseaza. Va asigur insa ca PNL va deconta la vot absolut toate aceste mizerii in egala masura cu PSD. USR nu a fost de acord cu agenda Dvs personala si din acest motiv sunt blamati in fiecare zi. Pacat! Chiar nu suntem tampitii pe care ati vrea sa ii conduceti. STOP!
    • +1 (3 voturi)    
      uz (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:27)

      ionoi [utilizator] i-a raspuns lui RamoM

      Se foloseste de ..PSD..cand va fi cazul ..ii va arunca..Domnul Cilacu este un ursulet bland..strategia nu e nationala ci..de grup sau personala!
  • +10 (22 voturi)    
    Stiam ca atunci cand l-am votat in turul 2 (2019) (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:04)

    Tyrion.lann [utilizator]

    Ca o sa regret alegerea. Nu-l votasem in turul 1 (am ales un candidat mai putin popular) dar m-am dus in sila la turul 2, din spirit civic in motivatia mea interna (probabil o prostie in retrospectiva).
    Dar a fost ultima oara. Nu mai aleg raul "mai mic".
    Vorba lui Geralt:
    “Evil is Evil. Lesser, greater, middling… Makes no difference. The degree is arbitary. The definition’s blurred. If I’m to choose between one evil and another… I’d rather not choose at all.”

    N-are decat sa fie Sosoaca vs Simion vs Ciolacu vs Dragnea vs Nastase vs Rares Bogdan vs Ciuca vs orice alta permutatie, nu vreau sa mai fiu responsabil direct cu actiunile acestor gen de "oameni".
    • -3 (5 voturi)    
      Lasa ca aveai cu cine vota (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:03)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      si care nu erau din gastile de distrugatori ai RO.
  • +11 (27 voturi)    
    Din zi în zi (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:05)

    ploiesteanu [utilizator]

    văzând comportamentul aberant al Președintelui, propunerea AUR mi se pare din ce în ce mai justificată.
    • +5 (7 voturi)    
      votant USR, sustin suspendarea (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:10)

      mihai53 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Pe directia pe care a luat-o, trei ani sunt prea multi sa mai ramana. Ajunge! dupa 5 ani de nefacut nimic, in afara de clamat PeeeeeSeeeeeeDeeeeeeee, avem alti ani in care ne dam jucatori, dar de fapt ne jucam cu soarta romanilor. Si in plus, infatuarea care il caracterizeaza, nu-l lasa sa promoveze unul mai capabil decat el, doar habarnisti incapabili si lingai.
      Nu pot sa inteleg ce caracter sa ai sau sa nu ai ,sa mergi inainte dupa ce vezi ca toti romanii nu te mai vor.
  • +24 (28 voturi)    
    ... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:06)

    mihai_mi [utilizator]

    Penibili! Toti! Dar mai ales Iohannis. Mafiotii si-au dat mana si au facut USL 2.0. Cum spuneam toti pe aici de o luna de zile: BLAT!

    Sper sa dispareti din scena si sa nu mai auzim de voi.
  • +23 (27 voturi)    
    cu PeeeeSeeeeDeeee (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:08)

    ovi84 [utilizator]

    acum e bun PSD, nu? si UDMR, asa-i ba politrucule?
    • +2 (8 voturi)    
      Ude Mereu (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:05)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui ovi84

      stie toate pozitiile. Cu peseDe va fi un fel de "menaj-a-trois" politic de cea mai joasă speță.
  • +24 (26 voturi)    
    M#13 (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:10)

    deville2010 [utilizator]

    Dulapului de la cotroceni.
  • +28 (30 voturi)    
    Dulapul de la Ikea, (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:10)

    Laic [utilizator]

    pardon, de la Grivco, se crede barosan politic. Bre, ficusule, ai pe constiinta mii de morti !
    • +2 (6 voturi)    
      n-are el constiinta... asta are crose de golf, (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:54)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Laic

      bete de schiuri si drum la lada de gunoi a istoriei.

      Cel mai prost presedinte ever!
    • +3 (7 voturi)    
      Parca (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:06)

      Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Laic

      ceruse demisia lui Ponta pt cei de la Colectiv! El se simte confortabil cu cateva zeci de mii (deocamdata!) ?!
  • +25 (27 voturi)    
    Un Demagog (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:11)

    Unu_de_pe_net [utilizator]

    D-abia asteptau sa se uneasca inapoi. Ciuma rosie si holera galena, sa se mufeze l tote fondurile. Ii cam incomodau astia de la USR.
  • +23 (23 voturi)    
    Spunea, candva, Ilie Sarbu (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:13)

    gamoto [utilizator]

    ca ''in poltica nu exista onoare''. Doar interese, as completa eu.
    Si sunt convins ca stia ce vorbeste mai ales ca ultimile evenimente politice ii dau dreptate.
    Si, mai presus de toti, insusi presedintele tari ii adevereste vorbele...
  • +23 (27 voturi)    
    ce porcarie (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:13)

    andra15 [utilizator]

    de 2 lei domnul Iohannis
    • 0 (0 voturi)    
      de data asta domnule se scrie “domnule” (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 22:23)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui andra15

      !
  • +34 (38 voturi)    
    Rai USR-istii (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:14)

    RaduMiron [utilizator]

    Sunt rai prostii astia de votanti USR care te-au votat in turul 2 (unii chiar si in turul 1) la prezidentiale si care poate au stat si la cozi in 2014 sa te voteze. Mult mai buni sunt PSD-istii care te fac cu albie de porci din 2014 incoace. Si apoi daca e suspendat se mira de ce
  • +22 (24 voturi)    
    nu e bine! (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:16)

    nonyx [utilizator]

    Nu e bine d-le președinte! Nu e bine deloc. Te-ai băgat ca musca în lapte... Nu mai ai nici o legătură cu ce vor românii! Ești total pe lângă realitate, tu și PNL-ul tău.
  • +28 (30 voturi)    
    Dai afara ministrii USR din guvern fara preaviz (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:17)

    Amariei [utilizator]

    Si acum spui ca USR a creat criza. Omul asta ne crede un popor de tampiti...PCR e practic inapoi la putere si el ne spune ca e cea mai buna solutie. Cineva trebuie sa guverneze, adica el, poate un an, poate 2 sau 3, poate mai multi...
  • +23 (25 voturi)    
    Groparul PNL (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:18)

    ankido [utilizator]

    Acest individ va distruge PNL si va readuce PSD-ul la putere.
    • +1 (5 voturi)    
      Corect (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:07)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui ankido

      Revedeți primele lui comentarii de politician.
    • 0 (0 voturi)    
      sa distruga pnl-ul, merita! (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 22:24)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui ankido

      de la psd macar stii la ce sa te astepti!
  • +26 (28 voturi)    
    Sper ca (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:18)

    RaduMiron [utilizator]

    Sper ca dupa fiecare criza, USR sa depuna cate o motiunie de cenzura care sa oblige PSD sa-si dovedeasca sustinerea fata de guvernarea PNL. Sa nu aiba doar PNL de pierdut electoral din marsavia asta.
    • -1 (5 voturi)    
      Hai la guvernare, plangaciosilor! (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:15)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

      Da' de ce nu-dupa ce PNL a renuntat la Citu- nu refaceti coalitia ca sa intrati la guvernare? Ca doar asta era singura conditie pe care ati pus-o?! O fi incompetenta liderilor vostri care a anulat aceasta varianta "normala"?
      • -1 (1 vot)    
        Pai pnl-ul nu vrea, le e mai (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:00)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui atc

        bine cu peeseedee ca pot da cu jula si unii si altii.
  • +18 (18 voturi)    
    mai multa liniste si calm in casele romanilor (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:19)

    ovidiu17 [utilizator]

    Asta a readus linistea si impacarea in multe familii.
    Daca pana acuml unii, cei care tineau cu PSD, il injurau, acum suntem cu totii uniti.
  • +28 (32 voturi)    
    O deceptie imensa (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:20)

    Hypatia1 [utilizator]

    Iohannis. Se crede om de stat, dar nu e decat un om cinic si iresponsabil. Daca pentru el un guvern minoritar, cvasi-militarizat, cu aceiasi ministri incompetenti, sustinut de PSD si la cheremul PSD e mai bun decat un guvern de coaliție sau un guvern decent USR, daca a trecut de la atacurile constante la adresa PSD, ca raul ultim, la colaborarea cu PSD si demonizarea USR, nu mai am cuvinte! Aceasta iesire, daca nu ar fi fost clar de la inceput, demonstreaza ca numirea lui Dacian Ciolos a fost doar in bataie de joc. Asta insa arata cat de iresponsabil si cinic poate fi. Extrem de trist!
  • +27 (31 voturi)    
    Nu refacem... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:22)

    Thexy [utilizator]

    ...coalitia pentru ca USR a votat contra guvernului la motiune, dar facem una noua cu PSD care, spre deosebire de USR, la fel a votat contra guvernului. Logica de ficus de Cotroceni.
    • 0 (0 voturi)    
      Scapati din vedere un aspect esential: (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:04)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Thexy

      motiunea votata care a demis "guvernul meu" era cea depusa de psd. Logica prezidentiala.
  • +21 (21 voturi)    
    Visul lui Iliescu (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:22)

    John_Re [utilizator]

    aka guvernul de uniune nationala

    s-a indeplinit.
    • 0 (0 voturi)    
      Care uniune nationala ? (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:06)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      Ar trebui sa fie cooptati si USR si AUR si care mai sint pe acolo.
  • +26 (30 voturi)    
    "crizatori" (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:28)

    blacksheep [utilizator]

    Ar fi trebuit sa dati dovada de impartialitate in functia de presedinte. Din pacate nu a fost asa si a fost vizibil pentru toata lumea. Cuvantul folosit, "crizatori" este cel putin ciudat daca nu denota cumva o exprimare defectuoasa , saracacioasa a limbii romane. Gestionarea proasta a pandemiei si lipsa unor masuri eficiente pentru siguranta energetica a tarii nu este doar vina USR, care au fost la guvernare de putin timp. De ceva timp Romania a devenit din exportator de energie in importator. Avem de toate dar nu producem mai nimic, inclusiv gaze pentru jumatate din Europa. Puteti sa acuzati USR pentru toate problemele posibile inclusiv pentru esecul progamului "Romania educata", nu va mai crede nimeni. Reusita dumneavoasta este ca acum aveti un guvern obedient , yesman'i. Mai mult PNL-ul este un partid compromis acum iar PSD in crestere si chiar sustinator al noului guvern. Nu sunteti constient ca domnul Catu pe care-l sustineti cu ardoare este la fel de urat de populatie ca si domnul Dragnea in zilele sale de glorie?
    Felicitari acum aveti guvernul dumneavoastra dar nu cred ca este si al tarii, al cetatenilor.
    Cred ca multi cetateni care si-au pus sperantele in dumneavoastra sunt total dezamagiti si sufera din cauza guvernarii defectuoase.
  • +12 (14 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:28)

    [anonim]

    • 0 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:56)

      [anonim] i-a raspuns lui

    • 0 (4 voturi)    
      Cine mai rămâne? (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:08)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui

      Sa stinga lumina.
  • +11 (13 voturi)    
    Nu stiu altii cum sunt (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:33)

    faracatuse [utilizator]

    Dar eu de la inaltimea functiei ma pot razgandi cand vrea muschiul meu. Azi zic de unguri ca sunt... Maine pupici. Pot fraieri pe fraieri sa vina la referendum pe Justitie, dar tot eu tin capastrul numirilor... Daca l-am pensionat pe PG marele tortionar dovedit in timp ce eram cu anti-comunismul in gura...
    Pot sa dau placutza PE SE DE, sa-mi iau mandatul doi si multe guverne de kko ale mele, si dupa aceea sa mictionez pe votul fraierilor.. Cu PE SE DE la greu :)
    E o fractura logica, nu? Pai daca sunteti fraieri...?!
    Sunt inalt, sunt frumos, am ochii albastri, sunt neamt... Nu-i suficient? Hai PA!
  • +19 (21 voturi)    
    crime impotriva umanitatii (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:35)

    Remarque [utilizator]

    O sa te tinem minte, iohannis. Stiu ca justitia nu te poate judeca, pentru ca ai inclusiv procurorii tai. Insa nu iti vei sfarsi mandatul, prea multi sunt impotriva ta. Stii de unde va veni inceputul sfarsitului? Chiar de la pnl-ul tau, care iti va exploda in fata.
    Nu treci iarna asta. Ne vedem la votul de suspendare.
  • +15 (17 voturi)    
    iar vorbe goale (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:37)

    User53221 [utilizator]

    Toti politicienii astia vor sa se "apuce de treaba" in momentul cand prind putere. Apoi ii vezi ca singura lor treaba e sa manance din ciolan.
  • +19 (23 voturi)    
    Jenant punctul in care a ajuns Iohannis (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:38)

    x_dion_x [utilizator]

    Pe-Se-De
    Iohannis zice ca si-a asumat reformele in 2014 in 7 ani, sunt neschimbate. 7 ani !
    Iar in ultimii max 3 ani vrea sa lucreaze cu Pe-Se-De ca sa schimbe ce a facut PSD-ul. Jenant.

    Le-a dat afara USR-ului 2 ministri, rupand o intelegere stabilita, F probabil la comanda lui Iohannis,
    si acum zice ca sunt crizatori.
    Hotul striga hotii!

    V-am votat (cu Dancila era horror cat furau si blocau). Dar ati ajuns intr-un punct jenant.
  • -19 (23 voturi)    
    si totul era atat de clar! (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:39)

    tahomir [utilizator]

    Deci USRul isi facuse calculul ca pot sa santajeze si sa injure oricat ca ceilalti nu au ce sa faca.
    In plus orice opinie contrara acestei logici fusese eliminata de pe grupurile lor sau macar ingropata sub un milion de minusuri.
    Deci singura posibilitate era ca USRul poate face fix ce vrea ptr ca ceilalti nu au incotro si trebuie sa cedeze.
    Consensul era deplin in bula USR.
    De unde si nedumerirea lor ca s-a intamplat fix ce le ziceau aia pe care i-au eliminat.
    Niste crizatori, atat pot ei.
    Relax, romani. USRul lui Barna si a lui Ciolos nu a fost niciodata solutia ci doar vehiculul prin care un grup de smecheri de 2 lei ne-au deturnat sperantele.
    USRul actual nu e in stare de altceva.
    Acum culeg ce au semanat si sunt in stare de soc desi doar niste prosti puteau sa nu prevada rezultatul arogantei si incompetentei lor.
    Om vedea ce o fi dar agaricii astia de Barna, Ciolos, Nasui, VV au ajuns unde trebuia, la groapa de gunoi pe care si-au sapat-o singuri.
    Fie si asta si tot e un lucru bun.
  • +28 (28 voturi)    
    ... (Vineri, 22 octombrie 2021, 12:49)

    mihai_mi [utilizator]

    Mai bine golan, decat activist!
    Mai bine crizator, decat USList!!!
    • +7 (9 voturi)    
      De acord ! (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:28)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      Hai cu Piata Universitatii 2.0 !
      Pe cine o sa aduca acum dulapul sa "curete" societatea de golani, ca mineri nu mai are :)))
  • +25 (25 voturi)    
    cum văd românii (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:01)

    hidroxid [utilizator]

    Klaus Iohannis spune, de la Bruxelles, că lucrurile trebuie văzute "așa cum le văd românii": trebuie terminată criza politică.

    Românii văd că ești varză.
  • -6 (18 voturi)    
    Hai sa-ti explic io'! (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:01)

    atc [utilizator]

    "Coaliția care a guvernat până acum nu a reusit să rezolve aceste probleme. Nu are rost să vă explic eu acum de ce nu au reușit,..."
    Am uitat sa va spun ca "coalitia....care NU a reusit" am impus-o eu, KWI, incalcand voturile poporului care au dat castigator la alegeri PSD-ul! Io-te ca ti-am explicat io', ca sa nu te mai chinui inutil, inutilule!
  • +12 (14 voturi)    
    Iohannis, despre guvernul minoritar sustinut de PS (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:02)

    pelagragalbena [utilizator]

    Ha, Ha, Ha
    Fruntasul Ciuca se duce la biroul Presedintelui MARCEL CIOLACU sa Imparta CASCAVALUL

    P.S.
    Pelagragalbena a dat mana cu Ciuma rosie.
    Atentie duomnu Iohanus ca ami fot unul care a TAIATO pe la TARGOVISTE si .............
  • +24 (26 voturi)    
    sa-ti fie rusine, Iohanis! (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:03)

    c2 [utilizator]

    .
  • +22 (24 voturi)    
    Cei care vor sa fie cu noi, si la vara de-amandoi (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:06)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Pai voi sunteti aceeasi de vreo 10 ani incoace, acelasi USL, v-ati mai certat v-ati mai impacat.. important este ca ati ramas impreuna si mergeti inainte.
  • +24 (26 voturi)    
    e clar (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:06)

    Crup [utilizator]

    USL 2. Jocurile sunt deja aranjate. PNL (pe fata) + PSD (discret, fara sa isi murdareasca imaginea publica). Vine o iarna cumplita, din toate punctele de vedere. PNL va deconta masiv. La urmatoarele alegeri PSD ia minim 60%. Nu e prima data cand PNL face partie PSD_ului pentru o victorie istorica. Prosti gramada! Pacat.
    • +9 (13 voturi)    
      ... (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:32)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Probabil ca stiu si pnl-istii asta. Cu atat mai mult au nevoie sa se capatuiasca rapid si bine prin jefuirea pnrr.
    • +8 (14 voturi)    
      Sa nu le ia AUR fata PSD-istilor mai departe (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:04)

      cetatean13 [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Au cam aceeasi baza de votanti, da-s mai hotarati.
      In lipsa de PRM, timp de multi ani PSD-ul isi asumase populismul demagogic si i-a convins pe multi in directia asta (cel mai recent exemplu fiind Dragnea si camarila la alegerile din 2016).

      Un sondaj de opinie facut pe bune s-ar putea sa ne uimeasca...
  • +23 (25 voturi)    
    opozitie (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:08)

    RMML [utilizator]

    Cine va fi in opozitie acum castiga voturi
    Chiar daca guvernul PNL/UDMR sustinut de PSD va guverna impecabil totusi urmeaza o perioada dura, in care nu va acumula capital electoral
    deci cu sau fara voia lui Johannis ii ajuta pe USR si AUR sa castige voturi
    Deja el personal e atat de antipatizat ca la fiecare iesire publica PNL mai pierde niste voturi
  • +2 (4 voturi)    
    e dezgustator (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:10)

    fghr [utilizator]

    lucrurile trebuie văzute "așa cum le văd românii": trebuie terminată criza politică.
  • 0 (10 voturi)    
    Ipocrit (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:14)

    consumator2 [utilizator]

    Daca USR sunt crizatori, de ce nu a trecut guvernul propus de Ciolos? Pentru ca interesele sunt altele decat guvernarea! Acum se vede de fapt care a fost scopul acestei mahala, de un an incoace…
  • 0 (8 voturi)    
    Lol (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:14)

    HP [utilizator]

    Puterea corupe, iar puterea absoluta corupe absolut.
  • +9 (13 voturi)    
    ... (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:21)

    a.nonim [utilizator]

    PNL joaca la cacialma mizand pe faptul ca USR nu va vota motiunea, presedintele se face ca mediaza conflictul, apoi se face ca nominalizeaza un premier (care avea fix zero sanse de a fi acceptat), noroc ca am gasit tapul ispasitor. Spre stiinta domnului presedinte, de la un partid ne asteptam sa joace politic, asta e menirea sa. Dar un presedinte iresponsabil, care se implica in lupte interne de partid, participa la conferinte organizate la limita legalitatii, lasa tara in criza doua saptamani, exact cand era mai mare nevoie de un guvern cu puteri depline, asta nu e normal. S-a imbatat cu apa rece, n-a realizat nicio clipa ca l-am votat de nevoie, nu ca ar fi vreo capacitate. Daca n-ar fi situatia de criza as vota fara ezitari suspendarea.
    • 0 (0 voturi)    
      Suspendarea unei nulitati nu are (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:14)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      cum sa afecteze criza sanitara, singura care conteaza de fapt. Criza politica nu are nici o relevanta.
  • +10 (14 voturi)    
    Momentul acela (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:25)

    parola12 [utilizator]

    Trist pentru tara cand mania grandorii isi da mana cu prostia, ingamfarea si pizma. E greu sa gasest6i atatea valente negative intr-un singur om.
    Cinste Securitatii pentru inca o reusita in "folosul tarii si societatii".
    Omul a luat o aura a la Ludovic al XV-lea si asteapta senin sau senil potopul care nu-l va mai gasi in functie.
    La alegerile urmatoare cine se mai incurca cu fostii PD-listi care au jefuit tara in 2 acte is merita soarta si noi deopotriva.
  • +14 (20 voturi)    
    Hotii si-au dat mana (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:28)

    cristian.l [utilizator]

    Cand e vorba de impartit asa o prada mare cum e PNRR toti sunt de acord.

    Ce hiene flamande avem in politica. Sub apanajul pandemic ca e necesar un guvern vor fura cat se poate de mult.

    Sa va stea in gat porcilor ce suntet si sa va bantuiasca mortii care au murit din cauza voastra si care mai putea trai. Nu e de vina cine face sau cine nu face, ci e de vina cel care trebuia sa ia masuri ca astfe de lucruri sa nu se intample, rspectiv Institutiile statului.
  • +8 (16 voturi)    
    Gunoaiele neocomuniste (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:28)

    Addi [utilizator]

    Acestea sunt iohanistii si psdistii care colaboreaza cu aceștia. Partide vechi, neocomuniste, securiste, care au acaparat statul si exploateaza poporul roman. Ne trebuie partide noi, rezultate din societatea civila. Hai USR, hai Orban, cautati redurse umane in societatea civila
    • +1 (1 vot)    
      Orban - nou, e o contradictie (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:20)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Addi

      de termeni. Vezi si cine-i sint sustinatorii si te linistesti imediat. Cel mult rupe pnl-ul in doua, borfasii vechi (orban) si cei noi (catu). Aduceti-va aminte de pnl-at (aripa tinara) cu dinu patriciu, tariceanu si altii ca ei in urma cu vreo 20 de ani.
  • +8 (10 voturi)    
    Viceversa..... (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:39)

    minus [utilizator]

    Viceversa – Temeiul farsei tragice, autor PNL, cu o prefata de KWI.
  • +12 (14 voturi)    
    mda (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:39)

    liviu_ [utilizator]

    KJ a mintit romania
  • -4 (12 voturi)    
    Vine Decembrie (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:44)

    faracatuse [utilizator]

    Si nicio pandemie adevarata sau inchipuita nu va putea opri tavalugul. O alianta in opozitie USR cu AUR suprapusa cu nemultumirea a 90% din populatie va aduce ceva ce n-a mai fost demult in Romania. Asta ati vrut.... VINEEE!!
    • +1 (1 vot)    
      Nu se aliaza, sint diametral opusi. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:22)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui faracatuse

      USR este moderat iar AUR n-au nici un fel de scop in afara de a face scandal.
  • +11 (17 voturi)    
    establishment (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:56)

    cnr [utilizator]

    Presedintele devine sinistru, fara pic de empatie, orgolios si razbunator pana la compromiterea interesului national.
    Interesul Romaniei este sa atraga bani europeni pentru modernizarea infrastructurii, pentru a dezvolta o administratie publica competenta si transparenta, un sistem social echitabil, fara privilegii, Constructia politica actuala nu garanteaza decat perpetuarea unui sistem mafiot, bazat pe privilegii pentru oragnele de forta din stat si furt din banii publici pentru politicieni si camarila.
    Sa speram ca establishment-ul devine mai destept si patriot si scoate , la alegerile viitoare, din palarie politicieni decenti pe care sa-i putem vota. Ca oricum alegerile sunt ghidate nu libere. Daca avem din nou optiuni de genul Johanis-Viorica, Vadim-Iliescu tara noastra moare...
  • +12 (18 voturi)    
    premierul de la Grivco (Vineri, 22 octombrie 2021, 13:59)

    catelu [utilizator]

    A refacut USL, are majoritate in parlament, ce treaba mai are cu USR?
    Simte oare ca USR e pericolul care pandeste toata sleahta de politicieni corupti?
    "Cainii" astia care nu "pun botul" la combinatiile lor au potentialul sa-i curete din viata publica, si asta ii creeaza panica?
  • +14 (20 voturi)    
    Ce jeg (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:09)

    AdrianCN [utilizator]

    Iti dai seama ca sunt unii useristi care l-au votat doar ca sa nu ajunga savanta veorica presedinte?
    Si acum sa arunce cu laturi in USR?
    Cum se schimba omul dupa interese. Pe cat de cumintel se dadea.
    Au iesit oamenii in strada cu sutele de mii sa strige impotriva ciumei rosii si apoi vine presedintele sa ne spuna minciunile lui catu si ca face alianeta cu PSD! Tocmai el ! Singurul care statea in fata PSD-ului acum 2 ani.
    tara asta e sortita esecului.

    A iesit jegul la suprafata. Macar stim ce urmeaza 3 ani de acum inainte. Succes USL 2 !

    Pacat de USR, ce a facut PNL anul asta depasteste orice imaginatie, cred ca pana si Dragnea e gelos ca nu s-a gandit la o manevra din asta.
    Mai ramane sa vad in 2024 un guvern USR-AUR- UDMR, deja nu mai e nimic imposibil.
    • +1 (7 voturi)    
      Daca (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:46)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCN

      romanii ar tine minte pana la alegeri ce s-a intamplat saptamanile astea, am vedea in 2024 un guvern sprijinit de o majoritate USR....dar romanul e scurt la minte....pardon, la memorie!
  • +13 (17 voturi)    
    PE-SE-DE (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:13)

    n_a [utilizator]

    Isi mai aminteste cineva de acest behait politic, care a fost (recent) motto-ul unei campanii prezidentiale?
  • +10 (12 voturi)    
    Dragi politicieni (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:15)

    ACP [utilizator]

    vaccinati-va si voi cu un vaccin anti coruptie.
  • +3 (9 voturi)    
    Speranta de aur pe 30 octombrie (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:24)

    Coco Whistle [utilizator]

    Cu Un partid inventat de securisti, romania iar va face joc de glezne ptr urmatorii 10 ani. Istoria se repeta….klaus trebuie sa plece cit mai curind…. Ar mai trebui un partid mare la dreapta, l-as numi partidul frustratilor sau partidul celor care viseaza dar nu fac nimic.
  • -8 (16 voturi)    
    cine l-o fi ales pe Johannis? (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:33)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    PNL, USR, UDMR si toti oamenii tineri, frumosi si inteligenti.

    Ai lui Dancila erau prosti si stirbi, deh.

    Se vede acum cine a fost mai inteligent.....
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate... (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:48)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      l-am ales pe Johanis toti cei care, ACUM, suntem de partea USR...
    • +3 (5 voturi)    
      adica... (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:57)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      luam de la tine diploma de inteligent daca o votam pe Veorica? Gratis sau contra cost?
      Prostia unuia valideaza maretia altuia in Republica asta?
      Sau mai degraba clasa politica e plina de prosti si ticalosi care s-au baricadat in partide si cersesc la 4 si 5 ani- veniti la vot, parerea voastra conteaza?
  • +3 (9 voturi)    
    Cine, adica, NOI?... (Vineri, 22 octombrie 2021, 14:43)

    n_a [utilizator]

    "Acum trebuie să ne apucăm de treabă cu cei care vor să fie cu NOI."... zice textul.
    NOI, cine?...NOI, poporul?...ei, pe dracu!...NOI, stiti voi cine, dar nu spun!!
  • -10 (20 voturi)    
    Presedintele Iohannis are dreptate (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:06)

    Coresponedntu [utilizator]

    E singurul om cu capul pe umeri din intreaga clasa politica. Cat despre USR, niste zerouri absolute, scandalagii, nu stiu nimic altceva decat sa demoleze, sa conteste permanent orice se face constructiv, nu au experienta, se pricep de minune sa faca selfie uri in fata dezastrului produs de ei etc etc etc. Doamne feri sa ajunga USR la conducerea tarii (norocul nostru este ca au cazut aproape de pragul electoral), cu USR la guvernare se dezembreaza de jure statul roman, ajungem o colonie in mana interselor economice straine si disparem de facto ca tara. Toate tarile isi urmaresc interesele chiar in cadrul UE, pentru USR statul roman si capitalul autohton romanesc trebuie sa fie minimal . Hai cu minusurileee de la activistii partidului cocalarilor scandalagii !!!!!!
    • +5 (11 voturi)    
      Usurel, tovarase! (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:50)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Ai terminat ratia de vodca pe toata luna doar intr-o zi?
      • -5 (9 voturi)    
        USR + AUR + ȘOȘOAKĂ (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:19)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui ala_mic

        = LOVE
    • +5 (9 voturi)    
      din pacate.... (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:50)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      nu am cum sa-ti acord... zero absolut!
      • -2 (6 voturi)    
        din pacate esti incuiat (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:17)

        Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui minus

        cel mai mare regret este acela ca am votat USR la ultimele alegeri.... sa mi se ususce mana cu care am votat acest partid imatur , vesnic contestatar pentru ca nu e in stare de nimic si distructiv....
        • +2 (6 voturi)    
          nu, nu mana e de vina.... (Vineri, 22 octombrie 2021, 18:25)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

          nici macar capul. A fost cea mai buna varianta de pe masa saraca. Problema este ca acum vezi ce vrei sa vezi, poate sedus de corul ticalosilor, poate doar exasperat de ce se intampla.
          Sigur ca pari distructiv daca te ridici de la masa si spui; destul! Dar cat esti de constructiv daca stai la masa cu ei si accepti sa-si bata joc de tine si de tot ce respecti tu?
    • 0 (0 voturi)    
      Stii replica pentru valet din (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:27)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      "caldura mare" a lui Caragiale
      -Amice, esti prost ?
  • +6 (10 voturi)    
    daca nu avea blat cu psd, isi permitea (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:12)

    Antenistontel [utilizator]

    iohannis sa incalce constitutia la congresul pnl?
  • +6 (10 voturi)    
    Un nimic (Vineri, 22 octombrie 2021, 15:13)

    Un_individ [utilizator]

    Un presedinte de...NIMIC. Tipic romanesc.
  • +3 (3 voturi)    
    Trist (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:01)

    Steamy [utilizator]

    Fugi tare!
  • +6 (10 voturi)    
    Memoria unui peste (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:04)

    Mihnea_V [utilizator]

    Citzu si Iohannis spuneau acum doar 2 saptamani ca USR e imoral pt ca a facut alianta cu PSD si AUR pt ca au dat jos guvernul. Acum Iohannis numeste un guvern care e chiar VOTAT de PeSeDe, aceeasi oameni care au scos o strada in tara si au gazat tot ce au prins. Asta nu mai e imoral.
    Inteleg ca presedintele e la ultimul mandat si vrea sa puna si el de o sinecura draguta, ceva pe extern cu calatorii, dar aia din PNL chiar vor sa se angajeze peste 3 ani.
  • +9 (13 voturi)    
    Ho-ho-ho (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:21)

    Rad-prosti [utilizator]

    Deci panarama asta s-a jucat nominalizand un CRIZAR (Ciolos)? A facut misto de tara?
  • +3 (9 voturi)    
    Parafrazand o gluma (Vineri, 22 octombrie 2021, 16:59)

    miculescu-rucar [utilizator]

    Dle Johanis, pe ce v-ati bazat cand l-ati desemnat pe cilos sa formeze Guvernul?
    -este seful partidului care a casticat alegerile parlamentare?
    -a garantat formarea unei majoritati parlamentare?
    -sunteti de acord cu programul de guvernare propus de usere?
    -sunteti de acord cu pozitia gruparii politice din ue, unde ciolos a fost sef?
    -are o carisma deosebita care il califica drept un mare lider politic?
    -credeti ca nu are dubla comanda?
    Dl Johanis: la toate intrebarile raspunsul este:NU!
    Si atunci de ce l-ati desemnat pm?
    Dl Johanis: ca sa se faca de ras!
    • +3 (3 voturi)    
      Ooof si eu care credeam ca (Vineri, 22 octombrie 2021, 21:01)

      somesanu [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      "gluma" se termina cu... Si atunci de ce l-ati desemnat pe Nicolae Ciuca prim-ministru? :(
  • +2 (6 voturi)    
    Eu v-am avertizat mai demult (Vineri, 22 octombrie 2021, 17:39)

    Nyk1 [utilizator]

    Am întrebat la Radio Yerevan:
    Î: Este posibil ca un președinte neamț precum Werner Johannis să aducă România la un nivel de dezvoltare comparabil cu cel al țării de care este apropiat cultural, Germania?
    R: În principiu da, doar că nu îl cheamă Verner ci Vartan, nu Johannis ci Hovhannesyan și nu este neamț ci de fapt armean!
  • +4 (6 voturi)    
    Am ajuns s-o traim si pe asta ! (Vineri, 22 octombrie 2021, 18:30)

    Ibit [utilizator]

    Ciuma galbena / albastra , reprezentata la cel mai inalt nivel de Iohannis pupa dosul ciumei rosii !
    Ce nu a facut Citu ?
    Sau mai bine zis , a facut ceva ?
    Pana mai ieri era de neinlocuit .
    Nu pleaca si seful lui cu el ?
  • +1 (1 vot)    
    pfff (Vineri, 22 octombrie 2021, 19:27)

    miculescu-rucar [utilizator]

    duduie ferma de troli!
  • +6 (8 voturi)    
    tovarasul presedinte (Vineri, 22 octombrie 2021, 20:38)

    CNBC [utilizator]

    Am impresia ca tu te vezi un soi de diriginte la clasa si incerci sa ne dai meditatii (pe bani, cum altfel). Partea proasta este ca multi am terminat scoala si lectia ai s-o primesti curand de la cei care te-au votat. Prima oara cand calci pe bec si se ajunge la suspendare, dar cu siguranta nu-ti termini mandatul.
  • +4 (4 voturi)    
    acum e clar ... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 4:35)

    bogmar [utilizator]

    PNL si PSD frati de hotie , UDMR partid etnic ilegal numai cu interese ostile Romaniei , Johanis ...un individ usor de suspendat si aruncat in justitie pt multe nereguli ,....ramine USR mic si vertical dar macar acum ar trebui sa stim cum sa votam ...dupa 31 ani ...
  • +6 (6 voturi)    
    treaba .. (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 9:04)

    sareta [utilizator]

    Treaba-i buna ,din 2012 Johannisul s-a apucat de treaba impreuna cu PSD ! Murdara politica
    • +1 (1 vot)    
      Corecta observatia. Si a facut-o (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 16:32)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      ardeleneste, incet si sigur: pas cu pas.
  • +3 (3 voturi)    
    hotul striga hotii... (Sâmbătă, 23 octombrie 2021, 9:44)

    Tulai doamne [utilizator]

    .. n-am fost niciodata un sustinator al USR.ului, dar ce-si permite KW este strigator la cer. "Crizatorii" au fost el si gasca nerusinata Citu, cu Gorghiu, Rares, Fenechiu etc. Flutur cu "USR. ului cand nu-i convine, isi ia jucariile si pleaca acasa". Acuma aceeasi fraza aplica si lui Orban, saracul repeta ca un papagal, atat il duce capul. Nesimtere ce si-a permis "crizatorul" KW, mai nou minte ca mitomanul Ponta la Bruxelles. E timpul sa fie suspendat si trimis in pensie, individul doar distruge, nu construieste. KW "sa-si ia jucariile" sa mearga la o gradinita sibiana, la cat mai poate acolo-i este locul.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by