VIDEO USR nu votează un guvern minoritar PNL-UDMR, cu premier Ciucă / Cioloș: Nu vom vota un guvern din care nu facem parte. Să refacem Coaliția

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 21 octombrie 2021, 11:13 Actualitate | Politic


Dacian Ciolos
Foto: AGERPRES
​Lăsați pe dinafară în ecuația guvernării USR se pregăteste de opoziție și nu va vota un guvern minoritar PNL-UDMR, cu premier Nicolae Ciucă, au declarat surse din partid.

Decizia a fost confirmată ulterior de președintele USR, Dacian Cioloș.

El a precizat că un guvern minoritar nu este o soluție pentru România în acest moment, noul Cabinet având nevoie de majoritate în parlament pentru trecerea proiectelor de reformă. Astfel, a precizat Cioloș, prioritară este refacerea Coaliției. În acest sens, a spus el, USR va vota doar un guvern din care va face parte.

Declarații Dacian Cioloș:

  • Avem nevoie de soluții și un guvern care să aplice aceste soluții
  • Acest lucru se poate face reconstruind coaliția PNL-USR-UDMR
  • Trebuie onestitate să vedem dacă vor să meargă în această direcție
  • Nu putem susține un guvern minoritar în condițiile în care trebuie să susții un program de reforme
  • Votăm un guvern din care să facem parte.
  • Când noi am propus un premier niciun alt partid nu a făcut o propunere. Noi am mers cu un guvern minoritar asumat.
  • Refacerea Coaliției e posibilă. Vom vedea dacă PNL dorește sau vrea să facă un joc și să ajungă la alte obiective.
  • Pentru cetățeni este nevoie de o majoritate. USR e gata să discute, dar trebuie să existe si disponibilitate din partea cealaltă.
  • PNL va avea de ales.
  • O să vedem ce are de gând ce vrea domnul Ciucă. Important e ceea ce va face, ce-și va asuma.
  • Nu respingem varinta, dar e nevoie de un guvern care să aibă majoritate.
  • Nu credem că u guvern minoritar este o soluție.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14068 vizualizari

  • +17 (49 voturi)    
    mda (Joi, 21 octombrie 2021, 11:17)

    SoulSearcher [utilizator]

    pai se doreste cu atata nerabdare USL2 incat nimeni nu se poate pune contra

    PSD+PNL=LOVE :DDD

    urmeaza inca 3 ani de foamete, saracie, bani sifonati catre clientela...

    stati sa vedeti la anu` cand isi fac plinu` baietii destepti din energie...

    o sa ne decuplam cu totii de la gaze si curent, si o sa ne facem sobe de teracota la blocuri.. sa traim ca bunicii nostri in mizerie si in saracie
    • -21 (57 voturi)    
      USR parca zicea ca fara Catzu, acuma se sucesc :) (Joi, 21 octombrie 2021, 12:04)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Ei vor la ciolan si atat. :)
      Au invatat repede politica. Doar ca la curvasariile astea sunt unii mai tari decat ei. Mai au de invatat, insa tare mi-e ca nu mai au timp. Deocamdata, si multi ani de acum incolo, in Romania nu poti sa mergi cu fundul inainte. :))
      • +5 (25 voturi)    
        analfabet functional?!? (Joi, 21 octombrie 2021, 12:13)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Sau postac?

        USR zice clar ca nu sustine un guvern minoritar PNL-UDMR, cu ca refuza sa intre la guvernare cu PNL su UDMR. Dar, daca asha scrie pe copiuta de la partid, ce sa faci si tu?
        • -2 (10 voturi)    
          paaai... (Joi, 21 octombrie 2021, 14:20)

          mano84 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          de ce sa refuze?! asteptau voturi de sustinere de la PSD, de exemplu, dar nu ar fi votat un guvern PSD, ca nu au aceeleasi principii...in primul caz PSD trebuia sa fie "responsabil", in al doilea caz numai conta asta, USR e responsabil doar cand cred ei de cuviinta si le slujeste scopu!. Cand ati votat motiunea in plin val 4 sau ati venit cu propunere de premier fara sa negoiciati in prealabil o majoritate, ati fost responsabili, sau doar v-ati umflat in pene?! Iar acum, ca primiti ce va doriti, iar uitati de responsabilitatea pe care o cereati cu atata ardoare...ati ros putin osul si gata, i-ati cam prins gustul, deci tot lupi sunteti, mielusieilor!
          • +3 (9 voturi)    
            nush daca ai inteles (Joi, 21 octombrie 2021, 15:18)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mano84

            Am o eroare de scriere in comentariulde mai sus: " cu ca refuza sa intre la guvernare cu PNL su UDMR" -> " NU ca refuza sa intre la guvernare cu PNL si UDMR"

            1. Oricat ar vrea unii sa ne explice cum negrul e alb, USR a fost DAT AFARA din guvern, prin a doua demitere de ministru USR, ca asha a vrut muschiul lui Catu (a se citi Johannis). In niic o coalitie de pe lumea asta premierul nu demite un ministru al colegilor de coalitie fara a avea OK-ul de la ei.
            2. Motiunea a fost votata pentru ca premierul PNL a avut shoriciul prea gros ca sa demisioneze in momentul in care nu mai avea majoritate in parlament. In orice tara cu apa calda, cand o coalitie se destrama, guvernul demisioneaza si se negociaza o alta majoritate sau alegeri anticipate. Nu ramane premierul in functie, da afara toti ministrii partenerilor, si upa aia urla ca aia au destabilizat coalitia.
            3. Vrei sa spui ca PNL a negociat deja o majoritate, acu ca a venit cu Ciuca?!? Sa fie adevarat ce se spune pe la colturi ca USL 2 e deja realitate?!?

            Iar USR alta optiune nu avea. A sta intr-un guvern unde premierul poate sa-i demita orice ministru are el chef si alaturi de un PNL care ii faulta toate reformele, nu avea nici un sens. E mai bine asha, in opozitie la coalitia USL2. Macar acum vede tot electoratul PNL cum de fapt a votat tot cu Dragnea. Si ca pe viitor daca vrea repararea legilor justitiei mutilate de ciuma rosie, sau daca vrea stoparea angajarii tuturor nepoatelor pe posturi de conducere la bugetari, singura optiune de vot e USR. Pentru ca PNL=PSD=CIUMA ROSIE!!!
          • +3 (9 voturi)    
            simplu (Joi, 21 octombrie 2021, 15:24)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui mano84

            PSD nu a avut nici o propunere de prim-ministru. Deci singura solutie "responsabila" era sa voteze singura propunere existenta.

            USR a votat o motiune prin care Parlamentul a decis ca guvernul nu mai are mandat. Simplu. Democratic si moral, parlamentarii au obligatia de a sustine interesele celor care i-au ales. Jaful si incompetenta guvernului PNL-UDMR cu siguranta nu sunt in interesul alegatorilor USR.

            Dar degeaba va mai acoperiti de ipocrizii si forme fara fond. Toata lumea a inteles ca e un blat PNL-PSD si orice alta discutie este acum inutila.. Altfel am avea alegeri anticipate.
      • +7 (19 voturi)    
        Ce ziceau (Joi, 21 octombrie 2021, 12:14)

        Keiiil [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Ziceau ca sunt dispusi sa refaca coalitia PNL-USR-UDMR fara Citu premier. Asta e guvern minoritar PNL-UDMR cu sustinerea PSD
        • -3 (11 voturi)    
          Daca asta vrei, nu critic in PNL si presedele (Joi, 21 octombrie 2021, 14:37)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Keiiil

          In toata aceasta perioada USR a tras cu tunul in PNL si presedinte. Deci, nu s-ar spune ca macar asta au vrut(refacerea coalitiei).
          Au dovedit doar ca sunt niste gargaragii si lozincarzi, metehne care le-au prins bine cata vreme au fost in opozitie, insa de care nu s-au putut dezbara dupa ce au intrat la guvernare.
          USR este un bun partid de opozitie. Sincer, apreciez opozitia lor. Insa nu sunt destul de maturi pentru a guverna. Politica este arta posibilului.
      • +2 (18 voturi)    
        fara Mtzu, dar cu ei (Joi, 21 octombrie 2021, 12:25)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        era vorba de coalitia de bun simt, nu de sprijinul PSD
      • +5 (21 voturi)    
        parca zicea.. (Joi, 21 octombrie 2021, 13:17)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Da, au zis ca sunt de acord sa intre intr-un guvern fara cutzul lui iohannis. Dar marioneta Ciuca este mandatata doar pentru un guvern PNL-UDMR, fara USR.

        Deci nu se suceste nimeni.
        PNL-UDMR in continuare ar vrea sa ramana la guvernare platind taxa de protectie la PSD (din banii fraierilor care mai platesc taxe...).
        USR in continuare ar vrea un guvern de coalitie, dar nici un alt partid nu este interesat de reformele propuse de USR, asa ca vor ramane in opozitie pana cand romanii isi vor dori aceste reforme suficient de mult incat sa nu mai voteze aceeasi mafie politica..
        • -2 (6 voturi)    
          afirmatia ca doar fraierii platesc taxe nu (Joi, 21 octombrie 2021, 14:38)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          isi are sensul. Plata taxelor este si a fost obligatorie in toate regimurile din lume, inca de dinainte de Imperiul roman, si s-a perpetuat atat in democratie, cat si in regimurile dictatoriale sau autocrate. Nu stiu daca e bine sa spui ca doar fraierii platesc taxe, e posibil ca unii sa o ia de buna, si apoi sa se trezeasca cu catuse ptr evaziune fiscala.
          • -2 (6 voturi)    
            Contextul conteaza.. (Joi, 21 octombrie 2021, 18:29)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Statele colecteaza de la proprii cetateni taxe si impozite in schimbul carora ofera anumite servicii - educatie, sanatate, politie, administratie locala etc.
            In Romania doar fraierii mai platesc taxe pentru ca la schimb nu primesc mai nimic.

            Practic, accepta sa munceasca in continuare 6-7 luni pe an (42% din salariu + inca 19% TVA + alte accize pe consum) pentru a intretine aceasta clasa politica care isi bate joc de ei?..

            E adevarat ca nu e simplu sa faci o schimbare, dar evaziunea fiscala nu este singura alternativa. Mai sunt si altele. Sau puteti munci in continuare ca slavi cu jumate de norma...
      • 0 (10 voturi)    
        Corect. (Joi, 21 octombrie 2021, 14:54)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        Ca USR să nu voteze un guvern minoritar, dar Cioloș era premier în fruntea unui guvern miniminoritar(dacă pot spune așa) și voia să fie votat de toți. Au un mod ciudat cei de la USR, de a vedea binele. Interesul lor primează.
        • -3 (7 voturi)    
          Ciolos (Joi, 21 octombrie 2021, 15:39)

          yol [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          era in fruntea unui guvern minoritar, dupa ce a lasat usa deschisa pnl-ului sa-si desemneze un premier. Nu a declarat nimeni ca usr refuza propunerea pnl, alta decat catu.
          Chiar nu aveti nuanta deloc?
    • -1 (15 voturi)    
      Culmea e ca incompetenti bugetari si coruptii vor (Joi, 21 octombrie 2021, 12:06)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      tine Romania pe loc in timp ce-si umplu buzunarele iar prostii aia multi care le asigura locurile prin Sparlament vor suferi...dar tot pe USL ii voteaza!
    • +10 (20 voturi)    
      Nu, nu... (Joi, 21 octombrie 2021, 12:39)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Nu, daca se reface USL, nu urmeaza foamete, urmeaza chermeze pe bani publici, pomeni, foametea vine cand trebuie reechilibrate dezechilibrele provocate de hoti si risipitori.
      De-aia de lauda PSD ca in perioadele in care ei au guvernat romanii au dus-o cel mai bine. Ca dupa jaful facut de ei, pe principul "fura, da' ne da si noua...", au venit la putere fraieri care au reparat cat de cat ce au stricat ei, dar, si-au atras ura publicului si au revenit apoi hotii....
      De ce zic fraieri ? Pentru ca orice efort de construire a unui viitor pentru tara asta, TREBUIE sa inceapa cu creearea premiselor ca distrugerile din ultimii 30 de ani, sa nu se mai poata repeta. Si e vorba de numai cateva modificari legislative care incep cu Constitutia si cateva legi. Abia apoi, se pot apuca si de alte treburi.
      Altfel, orice fac unii, desfac altii. Si o tinem tot asa, pana nu mai avem nici ce face, nici ce desface. Si chiar mai rau, nici UNDE face sau desface...
      • +1 (9 voturi)    
        o singura solutie.. (Joi, 21 octombrie 2021, 13:33)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        un guvern USL poate face ce vrea cat timp vor fi suficienti platitori de taxe pentru a rostogoli dobanzile la imprumuturi.
  • -15 (51 voturi)    
    normal (Joi, 21 octombrie 2021, 11:17)

    Watcherss [utilizator]

    va laudati ca vreti binele tarii, dar sunteti gica contra tot timpul
    • +7 (19 voturi)    
      In ce fel sunt gica contra? (Joi, 21 octombrie 2021, 12:16)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      Tie ti se pare OK ca in plina criza sanitara si in prag de criza majora energetica la nivel mondial sa ai guvern minoritar? Plus ca ideea unui guern minoritar e oarecum un non-sens. Un guvern trebuie sa se bazeze pe o majoritate parlamentara, nu poti guverna fara sa reprezinti majoritatea votantilor.

      Ce zice USR e ca nu voteaza un guvern minoritar PNL-UDMR, care stim cu totii ca e de fapt un guvern USL, doar ca PSD nu se baga oficial ca da prost la electorat.
    • 0 (16 voturi)    
      cum poti vrea binele tarii, gicutza? (Joi, 21 octombrie 2021, 13:09)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      cu Predoiu intr-un guvern minoritar cu psd-ul maghiarilor?!

      CARE ESTE "binele" tarii in asta?
      raspunde cu subiect si predicat ca sa intelegem si noi logica comentariului tau

      fir-ar gandirea a draq sa fie...
  • +12 (42 voturi)    
    Total de acord! (Joi, 21 octombrie 2021, 11:24)

    Forester [utilizator]

    Oare cand vor intelege liberalii ca nu e liber la jaf dupa bunul plac? Si asa au facut mult rau in ultimele luni, chiar nu vor sa treaca la o atitudine mai onesta?
    Pana atunci, toate gandurile cu placute de inmatriculare suedeze lui Scartzu, pentru demiterea lui Berceanu. S-au oprit ploile, au revenit mirosurile si fumul in Bucuresti.
    • +4 (14 voturi)    
      reality check: e liber la jaf (Joi, 21 octombrie 2021, 13:20)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Forester

      In acest moment, jaful este generalizat. PNL deja imparte miliardele bugetului si nu-i va opri nimeni.

      SIIJ nu s-a desfiintat si va bloca orice dosar DNA in timp ce DIICOT se ocupa de facturile de 200 de lei ale Adei Solomon.
  • -11 (39 voturi)    
    Ce ma bucur (Joi, 21 octombrie 2021, 11:30)

    adrian dg [utilizator]

    Ca un partid care a obitinut 8% la alegeri, nu e lasat sa mai intre in guvern...cat de tare e chestia asta.
    • +4 (16 voturi)    
      8% la alegeri?!? (Joi, 21 octombrie 2021, 12:17)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrian dg

      la care alegeri si care e partidul ala?
    • +1 (13 voturi)    
      bucura-te in schimb (Joi, 21 octombrie 2021, 13:10)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui adrian dg

      ca intra ala cu 2.5%!
  • +16 (34 voturi)    
    sa vedem cat de viu e USL-ul! (Joi, 21 octombrie 2021, 11:30)

    qwerasdf [utilizator]

    ..
  • -9 (37 voturi)    
    pai nu te sacrificai asumandu-ti guvernarea? (Joi, 21 octombrie 2021, 11:33)

    credinciosul [utilizator]

    nu te mai sacrifica ,sau una zici si alta faci!
    mirosul de verzisori estompeaza orice miros de hoit,de rahat,totul de dragul tarisorei noastre!
    spuneti ma raspicat!
    vreu la guvernare ca sa castig suplimentar atat eu cat si ceilati din staffsi nicidecum sa ma sacrific,daca nu ne luati si pe noi la imparteala,votam impotriva!
  • -10 (38 voturi)    
    Coalitia (Joi, 21 octombrie 2021, 11:35)

    Ccoto [utilizator]

    Ca sa refaceti coalitia va trebui sa lingeti pe unde ati scuipat de doua luni, altfel, va fi un guvern #fara penibili.
    Ori renuntati la santaje, ori opozitie. Simplu.
    • -2 (10 voturi)    
      au scuipat? (Joi, 21 octombrie 2021, 12:27)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

      adica dupa ce au fost dati afara, au scuipat pe strada, nu?
    • +3 (15 voturi)    
      dimpotriva! (Joi, 21 octombrie 2021, 13:11)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

      acolo unde au scuipat mai trebuie sa dea inca 10 flegme!
      Da, opozitie! simplu
      Cand faci 3 ani opozitie la PSD nu e logic sa mai faci inca 3 la USL?
    • 0 (6 voturi)    
      Zii ma si (Joi, 21 octombrie 2021, 15:29)

      yol [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

      tu un santaj! Unul macar!
      Ca o tot rostogoliti p-asta cu santajul…..
      Cu ce i-a santajat, cu programul de guvernare?!
      Nu vezi cine ajunge la min transporturilor si tu vb de santaj?!
  • -3 (31 voturi)    
    Si da, si nu. (Joi, 21 octombrie 2021, 11:42)

    gmb72 [utilizator]

    Pozitia e corecta.
    A vota un guvern minoritar, insemna a da gir refacerii USL.
    Pe de alta parte, daca vreti refacerea coalitiei si sa reveniti la guvernare cu aceeasi incompetenti la justitie, economie si sanatate, inseamna ca sunteti la fel de cretini si inflexibili ca si PNL care tin cu dintii de Cîțu, daca si voi veti tine cu dintii de Mihaila, Nasui, Stelian.
    Si din pacate, nu cred ca va mai vrea nimeni in guvern. In niciun guvern. Si in nicio coalitie. Pentru ca in aceste cateva luni de guvernare, ati demonstrat ca nu puteti trece de niste sloganuri - corecte, de altfel - dar, care, pentru implementare au nevoie de un plan clar, legislativ, termene, mijloace, metode. Voi insa veniti cu sloganurile si asteptati ca ceilalti, "pardon", coalitia din care faceti parte, dupa ce le adopta si ei, sa vina sa stabileasca si cum se pot face. De aia Stelian Ion nu a reusit in 8 luni sa desfiinteze SIIJ. Ca in loc sa vina cu un proiect despre CUM se poate face, a negociat cu ceilalti doar sloganuul "Desfiintarea SIIJ". Normal ca nu e o solutie, cand ai o propunere, vii si cu modul de implementare, abia apoi incep discutiile, nu le pornesti de la 0, asa cum s-a facut pe tema asta. Caci 0 multiplicat cu orice, tot 0 ramane....
    Si inca ceva. Desi pentru viitorul Romaniei ar fi optima refacerea acestei coalitii, parca vad ca stati pana la Craciun sa va negociati functiile si oamenii, daca prima negociere de "doar" doua saptamani nu a rezistat decat 8 luni, acum o sa negociati garantii peste garantii, vezi Doamne, sa nu se mai intample ce s-a intamplat, timp in care murim cate 500 de oameni pe zi. Multi, care in mod normal, n-ar fi trebuit sa moara.
    TOTI SUNTETI VINOVATI DE GENOCID, in frunte cu Presedintele, primul ministru si sefii grupurilor parlamentare si ai partidelor.
    TOTI.
    • 0 (10 voturi)    
      Numai tampenii vorbesti. (Joi, 21 octombrie 2021, 12:32)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Uite proiectul aici:

      https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/ministrul-justitiei-astazi-vom-trimite-la-csm-proiectul-pentru-desfiintarea-siij-1426305
      • +3 (3 voturi)    
        Ești sigur? (Joi, 21 octombrie 2021, 20:02)

        gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Link-ul trimis de tine, e o declarație din decembrie 2020. Proiectul a ajuns la CSM abia în februarie.... Eficienta maxima, nu ?
        Stai sa vezi și dovada competentei:
        În condițiile în care, intr-un sondaj, peste 64% din membrii CSM s-au exprimat IN FAVOAREA desființării SIIJ, avizul dat de CSM pe proiectul insailat de competentul Stelian Ion, pentru care USR a aruncat în aer coalitia, A FOST NEGATIV.
        Fiindcă proiectul rezolva o problema și năștea alte 10....
        Oricum, calmeaza-te. USR a ieșit de la guvernare și în mod cert iese și din istorie, peste 3 ani, la următoarele alegeri. Nu-i mai vrea nimeni în vreo coaliție, te asigur, iar majoritate n-au cum sa aibă vreodata, mesajul lor nu este priceput de analfabeții funcțional, peste 60% din alegători. Iar ceilalți 40%, au inteles ca USR nu are capacitatea sa-si transforme mesajul in rezultate.
        Asa ca, adio USR, și odată cu ei, adio speranțe de mai bine. Cu parlament USL, AUR și poate, UDMR, România va ieși și ea din Istorie....
        Îmi pare rău, în USR și mai ales în PLUS, sunt extrem de mulți oameni fantastic de pricepuți si patrioti. Însă, n-au putut penetra zidul construit de combinatorul Barna și camarila lui, pana în funcțiile de decizie....
  • -7 (29 voturi)    
    aha... (Joi, 21 octombrie 2021, 11:46)

    notnow [utilizator]

    "Nu vom vota un guvern din care nu facem parte!"
    Mda, foarte responsabil, n-am ce sa zic...
    Da' parca voi erati aia cu principiile, aia responsabili si cu scaun la cap, nu?
    Pai chestia confirma doar faptul ca va sta bine langa aur, ca si aia sunt tot contra orice nu emana de la ei.
    Muuulta frustrare denota chestia asta, da' macar va mai salveaza din punctele electorale pt ca vorba aia, o sa fiti cei care "se lupta din opozitie pt bunastarea romanilor"...
    • -7 (11 voturi)    
      Aha.. (Joi, 21 octombrie 2021, 12:37)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui notnow

      .sa ia si ei exemplu de la PNL care au votat un guvern din care nu au facut parte. Mda, responsabil...

      In alta ordine de idei, a fost gresita aceasta iesire a lui Ciolos, pentru ca pe ei oricum nu-i intreba nimeni de vot, atata timp cat PNL-ul au pe fratii lor intr-ale furaciunilor, PSD.
  • +2 (12 voturi)    
    USL 2.0 e aici (Joi, 21 octombrie 2021, 12:11)

    cici balerina [utilizator]

    Pai nici nu trebuie sa il votati ca il voteaza PeeeSeeeDee cu 2 maini.
    Presedintele a anuntat deja incheierea crizei politice inainte de intalnirea formala cu USR.
    USL 2 e deja de mult facut, Ciolos doar le-a incurcat planurile cu 2 saptamani.

    Oare ce mai canta acum postacii penelisti dupa ce PNL a ramas si fara Cutzu prim ministru si cu guvern sustinut de peeeseeedeee, "dusmanul" declarat al PNL cu care avea prin protocol sa nu negocieze. Si pe deasupra negociaza cu partidul care a depus motiunea de cenzura prin care a picat guvenul Cutzu1.
    Pe pesedisti de ce nu ii trimite penele sa isi caute majoritate cu AUR si USR?

    PNL a oferit pesede aceleasi concesii pe care i le cerea USR, diferenta e ca useristii sunt "caini" si incurca furtul la liber din banii de la buget.
  • 0 (12 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 21 octombrie 2021, 12:29)

    mitg [utilizator]

    Sa faca opozitie ca un asa penele mizerabil nu poate fi girat de ei.
  • -1 (13 voturi)    
    Asta da logica! (Joi, 21 octombrie 2021, 12:49)

    Cataleya [utilizator]

    Ciolos sustine ca USR nu va vota un guvern din care nu face parte.
    Oare se mai mira si acum de ce guvernul sau a luat doar 8 voturi?
    :))))))
    • +2 (10 voturi)    
      logic (Joi, 21 octombrie 2021, 14:30)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      In caz ca ai uitat, celelalte partide nu au avut nici o propunere de prim-ministru ultima data cand au fost la Cotroceni.
      Cand nu ai pe nimeni capabil sa preia functia, e logic sa votezi cu ala care are.

      Singura alternativa logica este ca cei care nu au propus un candidat, nici nu l-au votat pe cel propus, au facut-o pentru ca isi doresc in continuare o Romanie in haos administrativ. E mai usor de furat..

      Dar tu stiai asta si te bucuri, nu-i asa? Ca doar de-aia tot trambitezi pentru PNL.
  • -9 (13 voturi)    
    exista doar doua variante (Joi, 21 octombrie 2021, 13:05)

    ..13 [utilizator]

    1. guvernul minoritar va fi ajutat de PSD sa treaca - rusinica USR ca merge cu picioarele inainte. Agenda reformelor propuse si asumate prin programul de guvernare si prin PNRR ne priveste pe noi, altii decat PSD, care ne-am dorit altceva. Doar ciolanul este interesant sau imaginea politica creata???

    2. guvernul minoritar pica in parlament - alegeri anticipate, lucru pe care il anticipasem dar sperasem din tot sufletul sa nu va ajunge acolo.

    Practic, in scenariul 2, RO va avea in febr. 2022 un nou parlament si tot atunci probabil, pana in martie 2022, si un nou guvern.

    Cea mai mare responsabilitate pentru actuala situatie nu este a lui FC sau a lui DC, cei doi sunt doar mingi de fotbal in picioarele Presedintelui, deci practic responsabilul pentru aceasta situatie este domnului Presedinte prin inactiunele sale atunci cand trebuia sa actioneze.

    Este un Presedinte Esuat dar pe care meritam sa il lasam sa isi termine mandatul pentru ca schimbarea sefului bucuria nebunilor.

    singura parte interesanta in tot acest joc este ca voi fi din nou observator al alegerile anticipate - daca se va ajunge acolo.
  • 0 (8 voturi)    
    N-ar trebui sa conteze (Joi, 21 octombrie 2021, 13:34)

    Iorgovan [utilizator]

    USR are actual sub 10 %, e mult in spatele AUR.
  • -2 (12 voturi)    
    Când joci la cacealma sau și mai rău ... (Joi, 21 octombrie 2021, 13:44)

    Adrian Calin [utilizator]

    .. când nu știi jocul. De guvernat este România, nu Germania. Cu bune și rele România este de guvernat. E simplu să vină un partid care spune: noi vrem să facem reforme, să tăiem răul de la rădăcină. Sună foarte bine, dă frumos la public, dar sunt 0 șanse de reușită și orice om cu toate țiglele pe casă își dă seama că într-o țară ca România schimbările se produc lent. Cine nu înțelege asta e rupt de realitate. Nu vorbesc aici despre ce vrem ci despre realitate.
    USR a plecat de la guvernare într-un mod care le este fatal acum. Din nou, nu comentez eficiența lor, bunele lor intenții, capacitatea ci doar modul de acțiune ca partid politic. Au acționat greșit, nu mi-e clar dacă au jucat la cacealma sau pur și simplu ei nu înțeleg ce trebuie făcut în România. Oricum, faptul că au ieșit deja să spună că ei nu susțin un guvern minoritar este o altă gafă. Acum câteva zile cereau responsabilitate din partea celorlalți ca să voteze guvernul lor minoritar, acum nu mai e vorba de așa ceva. Din păcate USR este mult mai puțin ancorat în realitatea românească decât credeam.
    • +3 (11 voturi)    
      USR a intuit blatul (Joi, 21 octombrie 2021, 14:37)

      Neam Prostit [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

      USR a intuit blatul intre PNL si PSD. De aia au plecat si bine au facut.

      Acum este bine sa ramana in opozitie. Iti iei popcorn si te uiti cu PSD va devora PNL, precum un sarpe inghite un sobolan. Cred ca proportiile sunt corecte.
      • +2 (4 voturi)    
        Foarte perspicace USR-ul ... :-) (Joi, 21 octombrie 2021, 18:28)

        Adrian Calin [utilizator] i-a raspuns lui Neam Prostit

        D-aia a acceptat Dacian Cioloș postul de PM :-). Îi creditezi cu mai multă inteligență politică decât au.
    • -1 (7 voturi)    
      .... va felicit .... (Joi, 21 octombrie 2021, 14:53)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

      Extrem de adevarata analiza d-stra. Si lucida lipsita de patima care a invadat comentariile in aceste zile.
    • -1 (5 voturi)    
      Trista viziune (Joi, 21 octombrie 2021, 18:38)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

      Deci tu esti de parere ca USR ar fi trebuit sa ramana in guvern si sa semneze orice le punea PNL in fata?
      Practic, ar fi fost un fel de momai care nu fac nici reforma promisa, nici nu fura ca ceilalti. Doar asista pasiv.. ca sa fie si ei acolo, in guvern?

      Evident, nu ai votat USR. Altfel nu ai gandi asa.
      Poate fi imposibil de inteles pentru tine, dar mai exista totusi oameni cu respect de sine, care nu-si incalca principiile si promisiunile pentru o amarata de functie publica.
  • -2 (6 voturi)    
    testare, dar sa stim si noi! (Joi, 21 octombrie 2021, 14:09)

    Alynna [utilizator]

    E misto de tot in tara asta, suntem obiect de studiu ! Azi maine, ca sa plecam din tara vom avea nevoie de certificat verde, dovada trecere prin boala, test negativ si test PISA! Asta si meritam!!!! popor cu IQ mic si mandrie mare si gaunoasa !!!! Traiasca USL 2 , liber la furat, baieti!!!
  • 0 (6 voturi)    
    presedintele (Joi, 21 octombrie 2021, 15:18)

    codrean [utilizator]

    a dat insfarsit cartile pe fata !
    Ce nenorociri ne mai asteapta ?
    Mizerabil caracter : te razbuni pe tara, pe romani, ca nu l-au vrut pe Citu ?
    Citu uber alles !?
  • -1 (5 voturi)    
    USR (Joi, 21 octombrie 2021, 15:36)

    yol [utilizator]

    Daca va fi in opozitie sau la guvernare n-au ce sa piarda.
  • +1 (1 vot)    
    Guvern minoritar= guvern santajabil (Joi, 21 octombrie 2021, 22:37)

    kokos [utilizator]

    pesedeul o sa negocieze la sange functii si bani si va primi tot ce va cere de la penelisti . Si o sa ceara tot mai mult sub amenintarea ca altfel va tranti guvernul , si va primi tot mai mult. Noapte buna , Romania!
  • 0 (0 voturi)    
    Ciolos a fost clar (Vineri, 22 octombrie 2021, 11:47)

    Ibit [utilizator]

    Nu ciolan , nu vot !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by