​SONDAJ Credeți că ar trebui să fie obligatoriu certificatul verde COVID pentru accesul în magazine?

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 14 octombrie 2021, 13:18 Actualitate | Politic


Sondaj certificat COVID
Foto: Hotnews
​Premierul demis Florin Cîțu propune ca accesul în magazine, inclusiv supermarketuri, să se facă pe baza certificatului verde COVID-19, măsură în schimbul instituirii carantinei în București și Ilfov unde rata de infectare a explodat.

Credeți că ar trebui să fie obligatoriu certificatul verde COVID pentru accesul în magazine?










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















129283 vizualizari

  • -8 (150 voturi)    
    ... (Joi, 14 octombrie 2021, 13:21)

    sentenced [utilizator]

    Este interesanta logica, pretinzi ca vrei sa vaccinezi oamenii ca sa nu moara 1-3% din ei de covid, dar nu te deranjeaza daca ar muri 70% din totalul populatiei de foame.
    • -11 (93 voturi)    
      Pai poate asta e scopul (Joi, 14 octombrie 2021, 13:39)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Anul trecut, din total deceselor in exces, mai putin de o treime au murit de covid. Celelalte 2/3 au murit din alte cauze. Cea primordiala fiind restrictionare accesului in spitale. Si anul asta va fi cam la fel. Multumita criminalului inca in functie Arahat.
      • +31 (35 voturi)    
        Te referi la (Joi, 14 octombrie 2021, 14:16)

        bumble-bee [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        ...acel om pe care a vrut Băsescu să îl demită şi a protestat juma de ţară cu PSD în frunte?
        • -1 (11 voturi)    
          82% nevaccinați din cititorii Hotnews. E grav! (Vineri, 15 octombrie 2021, 2:29)

          Argon [utilizator] i-a raspuns lui bumble-bee

          Sondaj Hotnews: "Ar trebui să fie obligatoriu certificatul COVID pentru accesul în magazine?

          - 16% - DA
          - 82% - NU
          - 3% - Doar la incidențe peste 7,5 la mie

          36 241 VOTES"

          La cata campanie de vaccinare este pe Hotnews (exista minim 20 știri pe zi referitoare la Covid-19) și cititorii sunt în proporție de 82% nevaccinați, ca dacă erau răspundeau DA. La nivel național doar 71% sunt nevaccinați. La Hotnews situația este mult mai grava.
          • +2 (8 voturi)    
            nu ai dreptate (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:00)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            presupunerea ta, cu cititorii HT nevaccinati, este gresita.

            Dar nu se poate sa interzici oamenilor sa-si faca cumparaturile de zi cu zi, atata timp cat vaccinarea este declarata, oficial, optionala!

            Dar nu ai cum sa institui omorarea prin inanitie.
            Sigur, in lume se practica, ca in Venezuela sau Coreea de Nord, dar nici acolo cumparaturile nu sunt interzise prin lege.
          • +5 (13 voturi)    
            Bai Argon... (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:40)

            salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            Stii cum se interpreteaza cifrele astea? 82% sunt oameni normali, cu cimtul realitatii si doar 16% sunt useristi neocomunisti iubitori de dictatura, indivizi care regreta ca n-au trait in vremea lui Ceausescu ca sa faca si ei parte din aparatul represiv comunist. Asta sunteti bai ciudatilor, niste neocomunisti cu grave tulburari comportamentale si sociale. Ma uit la useristii din jurul meu si-mi imaginez ca sunteti toti la fel, scandalagii, habarnisti si plini de ifose.
          • +1 (3 voturi)    
            Clar,16% (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:55)

            persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            vaccinati
      • -22 (52 voturi)    
        inconstienta naste idioti (Joi, 14 octombrie 2021, 15:16)

        Barbaneagra [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        O lume intreaga se lupta sa se vaccineze, tarile europene CIVILIZATE au ajuns la peste 80%, iar inconstienti din Romania o tot yin langa-balanga cu mortii din alte cauze. Nu degeaba PSD e cel mai iubit partid: PENTRU CA TINE IN IGNORANTA SI ANALFABETISM CIVIC 70% din populatie de 30 de ani (care populatie? buna intrebare)
        • +5 (29 voturi)    
          De ce sa nu o tinem? (Joi, 14 octombrie 2021, 18:12)

          Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

          Te deranjeaza ca pentru fiecare mort de covid (si acolo cu cantec) au murit 2 pentru ca statul a decis sa inchida economia si spitalele?
        • 0 (14 voturi)    
          foarte corect (Joi, 14 octombrie 2021, 18:35)

          naenae [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

          foarte corect si trist si greu de acceptat.
      • +2 (8 voturi)    
        covid-ul e un factor agravant, ce dreaqu va faceti (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:54)

        viziru [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        covid-ul e un factor agravant, ce dreaqu va faceti ca nu intelegeti? sau sunteti idioti? daca esti supraponderal, diabetic, hipertensiv,etc.... poti trai cu pastile binemersi sa zicem 50 de ani de acum inainte DAR daca iei covid in doza mare MORI in 14 zile, ce dreaqu nu untelegeti ??? vi se pare ca un fel de concurs gen cine stie castiga ??? dupa parerea mea daca te incadrezi in zonele de risc ai sanse mai mari sa scapi dintr-un sejur de 14 zile in transeele din Ucraina decat sa te intalnesti cu COVID-ul ...... ati inteles idiotilor ????
    • +12 (46 voturi)    
      doar 3%? (Joi, 14 octombrie 2021, 13:50)

      Vic_Tor [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      vor muri mai multi daca toate spitalele si sistemele medicale sunt aproape blocate doar cu pacienti de covid. dar pe de alta parte cei care din motive medicale nu se pot vaccina , ce vor face ?
      • -5 (59 voturi)    
        Solutia ar fi (Joi, 14 octombrie 2021, 14:14)

        Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

        sa nu mai fie internati oameni ce tusesc pentru a da bine cota la hectar de carcalac 19.
      • +9 (19 voturi)    
        nu este chiar asa .. (Joi, 14 octombrie 2021, 15:12)

        Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

        De la inceputul pandemiei cei mai multi oameni au murit in Ungaria si Bulgaria (3.2 la 1000).

        Cei mai multi au murit in Peru (5 la 1000).

        In Romania acum este vorba de aproximativ 2 la 1000.

        Probabil vor mai muri 1-2 la 1000. Cam 5% vaccinati.

        Cei 95% au ales sa nu se vaccineze.
      • 0 (12 voturi)    
        Vor avea o (Joi, 14 octombrie 2021, 18:38)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

        adeverință de la medic, adică de la un specialist, nu de la doamna Șoșoacă. Despre care zic unii că s-a vaccinat pe ascuns de cei pe care-i prostește.
      • -1 (1 vot)    
        pt cei 3% (Vineri, 15 octombrie 2021, 9:50)

        nns [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

        Parerea mea este ca cei cu motive medicale sunt prea putini sa poata inflenta major rata de infectare, iar pt acestia solutiile trebuiesc gasite punctual pt fiecare in parte.
    • +7 (61 voturi)    
      ai gresit adresa cu lacrimogenele (Joi, 14 octombrie 2021, 14:02)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Daca nu o aduci si pe floricica dansatoarea sa ne spune cum moare de foame, degeaba... :)

      Am votat DA pentru ca s-a stabilit clar in cadrul UE ca certificatul verde poate fi dat pe 3 motive:
      1. esti vaccinat
      2. substituit cu un test negativ recent (72h PCR, 48h antigen)
      3. ai fost bolnavi si acum esti vindecat

      Deci cine nu vrea sa se vaccineze si totusi vrea sa intre in magazin, are alternative.
      As avea o singura observatie - testele antigen ar trebui sa fie mai usor accesibile. Pe bani, dar usor accesibile.
      • -5 (57 voturi)    
        hehe (Joi, 14 octombrie 2021, 15:36)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Tu traiesti intr-o bula a ta, dar cand vor intra oamenii peste tine in casa sa-ti manance din frigiderul tau de vaccinat, s-ar putea sa ai second thoughts cu privire la votul tau de azi.
        Este o utopie sa crezi ca 70% din populatie va face foamea in timp ce tu iti vei face cumparaturile intr-un carrefour aflat in flacari.
        • -2 (18 voturi)    
          penibil (Joi, 14 octombrie 2021, 18:11)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          Nu ar face nimeni foamea, nu mai abera.

          1. nu s-ar aplica in mediul rural, unde jumatate din populatia Romaniei traieste in continuare ca in evul mediu.
          2. procentul de vaccinati se raporteaza la toata populatia, inclusiv copiii.
          3. poti sa comanzi acasa de la Carrefour. daca esti in stare scrii un comentariu pe hotnews, sigur estei in stare si sa pui o comanda online..
        • -1 (21 voturi)    
          Înțeleg din ce cuvântați (Joi, 14 octombrie 2021, 18:43)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          pe aici că ați ochit deja frigiderele unor vaccinați și v-ați gândit să dați foc și la Carrefour. Sunteți conștient de ce vorbiți?
          • +5 (11 voturi)    
            Intelegi gresit (Joi, 14 octombrie 2021, 22:15)

            sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

            Ti-am pictat un tablou al unei Romanii in care 70% din populatie nu-si va putea procura mancare din magazinele alimentare.
            Mai bine te-ai intreba daca Catzu e constient ce vorbeste, omu' pare alienat mintal in acest moment.
        • -6 (6 voturi)    
          nevaccinatul nu violenta viseaza - lasa-ne! (Joi, 14 octombrie 2021, 21:47)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

          .
    • +9 (53 voturi)    
      si totusi (Joi, 14 octombrie 2021, 14:04)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      poate daca ar fi 80% vaccinati, spitalele n-ar mai geme de covidati, cheltuielile cu spitalizarea lor ar scadea, numarul lucrsatorilor carantinati ar fi mult mai mic, serviciile n-ar mai avea pierderi asha mari din cauza restrictiilor covid, si jumatate din cei 70% despre care tu spui ca ar muri de foame ar avea mai multi bani.
      • +2 (10 voturi)    
        cinci mil de vaccinați (Joi, 14 octombrie 2021, 17:27)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        și avem numa recorduri de infectați și decese, voi negați realitatea da nu mă mir, am mai trăit asta pe vremea lu ceașcă...numa să nu se termine la fel de nasol ca iepoca de aur a lu ceașcă...continuați cu c-o fi, c-o păți, șoșoacă și josefina
        • 0 (4 voturi)    
          Tu ai facut matematica la seral? (Vineri, 15 octombrie 2021, 9:53)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

          azi sunt aproape 6 mil, dar importanta nu e cifra, ci procentul din populatie. Iar ala e pe la 35% din popualtia eligibila (12 ani +). Si daca te uiti la situatia din UE/UK, Il, SUA, vei vedea ca spitalizarile decesele raprotate la populatie sunt invers proportionale cu rata de vaccinare. Asta e deja un fapt, niic macar shoshocii nu au cum sa-l nege. Mi se pare uimitor cum unii aleg sa nege evidenta si sa continuie sa creada in tot felul de shohoci...
      • +5 (15 voturi)    
        m..poate (Joi, 14 octombrie 2021, 17:53)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-25106408-infectari-covid-crestere-irlanda-una-din-cele-mai-vaccinate-tari-din-lume-relaxarea-putea-amanata.htm
        • +2 (8 voturi)    
          daca te-ai informa (Joi, 14 octombrie 2021, 21:13)

          titsu [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          Si ca sa vedem cum a ajutat vaccinarea la ei, media noastra a fost 16,44 decese la un milion pe zi in ultima saptamana. Media irlandezilor: 0,74 decese la un milion, de 22 ori mai putine.
        • -1 (3 voturi)    
          exemplu clar de analfabetism functional (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:01)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          In Irlanda dilema e daca sa elimine de tot restrictiile, pentru ca a crescut numarul de cazuri. Dar situatia nu e nici pe departe comparabila cu noi.

          Daca ne uitam la numere: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ireland/

          vedem ca in medie, in ultimele 7 zile au avut 1650 de cazuri si 9-10 decese, la o populatie de 5 mil, ceea ce la noi s-ar traduce prin 6000 de cazuri si 35-40 de decese. Si la Delta se stie deja ca protectia vaccinului la infectare nu e foarte mare, dar protectia la forme grave si decese e de 90%. Spre comparatie, in valul 3, au avut in varf 8200 de cazuri si 100 de decese.

          Deci situatia de acolo e totalmente diferita de ce se intampla la noi.
        • 0 (4 voturi)    
          minciuni prin omisiune (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:03)

          nns [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          exact cu ti-a raspuns titsu mai jos, important este cati morti au acuma dupa 92% vaccinati, ca doar asta e tina, cat mai putini morti si cazuri grave. Iar cum presa nu poate fi "total impartiala", articolul la care faci referire este scris cu omiterea marelui adevar transmis si de titsu: "Media irlandezilor: 0,74 decese la un milion".
    • +9 (39 voturi)    
      pai tocmai (Joi, 14 octombrie 2021, 14:40)

      D'ADi [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      moare ca o tinem langa cu pandemia din cauza astora care nu vor sa se vaccineze ( care daca s-ar inbolnavi ar trece usor peste si ar sta acasa) si tin spitalele pline iar pe langa ei mor si altii cu alte probleme care ar putea fi rezolvate daca nu ar fi pline spitalele , asta e logica
    • +3 (45 voturi)    
      Nimeni nu va muri de foame (Joi, 14 octombrie 2021, 15:13)

      cicoare [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Se vor vaccina si vor intra in magazine fara probleme. In afara cazului in care sunt cu adevarat imbecili si prefera sa moara de foame decat sa se vaccineze. Dar atunci isi merita soarta si IQ-ul Romaniei va creste.
    • +10 (24 voturi)    
      Nu cred ca-i vorba de magazine cu alimente (Joi, 14 octombrie 2021, 15:54)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Cred ca la editarea stirii s-a folosit intentionat cuvantul "magazine". Mai corect era sa adauge: "...cu exceptia magazinelor cu produse alimentare"
      In magazinele de unde cumperi alimente s-a mai restrictionat accesul si s-au impus reguli suplimentare de protectie, dar n-a murit nimeni de foame.

      Certificatul verde ar putea in schimb condtitiona accesul la magazinele de electronice, pantofi, haine, bricolaj etc, adica mai mult prin mall-uri....
    • -2 (12 voturi)    
      Daca mor de foame e decizia lor (Joi, 14 octombrie 2021, 18:11)

      barc [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Si trebuie sa o respectam ca asa e democratic.
    • -2 (12 voturi)    
      Dar de ce SĂ MURIȚI (Joi, 14 octombrie 2021, 18:34)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      DE FOAME? Vaccinați-vă și gata! Puteți să faceți tot ce vă doriți.
  • +4 (58 voturi)    
    Iosefina Pascal si Shoshoakkaa (Joi, 14 octombrie 2021, 13:26)

    un domn [utilizator]

    Isi vor face vaccinul la chiuveta ca sa defileze prin “moluri”
  • -13 (37 voturi)    
    pt mine NU (Joi, 14 octombrie 2021, 13:28)

    hemostatic [utilizator]

    un efect pozitiv ar fi ca ar creste numărul de vaccinări, pe negativ e ca nu e justificat (majoritatea nu se infectează in magazine, sa fim serioși) și ca antivaccinistii o sa fie și mai zgomotoși
    Carantina e eficientă si are sens.
    • +3 (41 voturi)    
      În cadrul carantinei se poate limita. (Joi, 14 octombrie 2021, 13:40)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hemostatic

      Accesul în marile magazine și moluri să fie limitat. În caz de aglomerație să fie acceptați numai cei vaccinați. Ar trebui să fie undeva afișată capacitatea permisă a magazinului/molului și câți sunt în magazin/mol. Carantinarea tuturor pentru-că unii nu vor să se vaccineze nu-i rentabilă. Asta face vaccinarea, asigură o viață normală și desfășurarea tuturor activităților.Ci9ne nu vrea să se vaccineze, stă acasă și merge altcineva(vaccinat) din familie să facă cumpărăturile.
      • +2 (8 voturi)    
        Sau exista cumparaturi online (Joi, 14 octombrie 2021, 17:53)

        George1000 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Sau exista cumparaturi online.
    • +5 (9 voturi)    
      carantina aplicata (Joi, 14 octombrie 2021, 15:29)

      RadionbyAir [utilizator] i-a raspuns lui hemostatic

      Carantina din pacate ramne un simplu cuvant. Doar "APLICATA STRICT" este eficienta. Altfel e un NONsens. Ceea ce este acum.
  • +25 (35 voturi)    
    atunci si la metrou (Joi, 14 octombrie 2021, 13:28)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    si la transportul public si trenuri etc unde pericolul e mai mare. Plus ca la magazin nu stai de discutii ore intregi spatiul e mare majoritatea au AC. Nu cred ca e acelasi pericol ca la baruri restaurante.
    • +2 (8 voturi)    
      covidu va merge cu nasu (Joi, 14 octombrie 2021, 17:55)

      George1000 [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      In Franta deja e impus in transportul in comun certificatul verde. Proiblema la noi e ca la fel cum se circula fara bilet in autobuz sau cu "nasu" se va continua circula si fara certificat verde. Parca vad ca ia nasule 10 lei pt ca nu am bilet si mai iansule inca 10 lei si inchide ochii ca am pe covidut cu mine si nu am certiicat verde
    • -1 (9 voturi)    
      trebui sa ai multe tigle lipsa pe casa (Joi, 14 octombrie 2021, 18:15)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui piticu_enigmatic

      ca sa mai circuli cu transportul in comun in perioada asta. Ar trebui profitat si scoase toate liniile de tramvai, oricum ocupa degeaba benzile de circulatie.
      • 0 (0 voturi)    
        sau suplimentate (Vineri, 15 octombrie 2021, 20:35)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        ca sa nu se produca aglomeratie.
        Niciodata nu poti transporta atatia oameni cate 1-2 in fiecare masina
  • -15 (95 voturi)    
    Nu vad rostul sondajului (Joi, 14 octombrie 2021, 13:29)

    Mayhem [utilizator]

    Publicul Hoit news in general este un public alarmist, panicard, cu apucaturi de dictatori de tinichea care se bucura cand isi vad semenii asupriti si discriminati. Normal ca specimenele astea o sa voteze da la orice masura menita sa arunce democratia si drepturile omului la gunoi. Ce nu stiu dansii e ca ei sunt minoritari in tara asta. Foarte vocali, dar minoritari 30% sunt vaccipati. 70% nu sunt vaccipati. Daca le interzici vaccipatilor accesul in magazine 'fara cartela' nu o sa faci altceva decat sa creezi conflicte sociale si sa invrajbesti portiuni din populatie. Le place sa se joace cu focul si uita ca tara asta cand a facut foamea a pus de o revolutie.
    • -14 (26 voturi)    
      Corectie (Joi, 14 octombrie 2021, 13:33)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      Nevaccipatilor.
    • -11 (37 voturi)    
      e foarte bun sondajul (Joi, 14 octombrie 2021, 13:37)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      Am votat DA. Sper s-o bage de maine in toata tara, ca de abia astept circul :D

      Mamaliga aia romaneasca... poate poate...
    • +6 (56 voturi)    
      De ce să faci foamea? (Joi, 14 octombrie 2021, 13:46)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      Mănânci acasă, în familie. La cumpărături merge cineva care este vaccinat. Este vorba de marile magazine, nu de micile magazine din cartier/parterul blocurilor. Deci nu te alarma, dar este bine pentru d-ta să te vaccinezi. COVID dacă te prinde, nu ești sigur că scapi. Discută cu unii care au fost internați pentru asta și //au scăpat//. Mult timp după, simt efectele(de tot felul).
      • -1 (59 voturi)    
        Serios? (Joi, 14 octombrie 2021, 14:13)

        Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Spre propria ta informare, am fost infectat de 2 ori cu covid. O data in Noiembrie 2020, a doua oara in Aprilie 2021. Prima data a fost o viroza. A doua oara asimptomatic. Si nu ma voi vaccina. Cu atat mai putin cand vaccinarea este conditionata de accesul la drepturi si libertati garantate de tratate internationale si Constitutia tarii. Nu de un vaccin. Intr-o tara normala, oamenii se vaccineaza sau nu.

        Te-ai gandit ca poate nu are cine sa imi faca cumparaturi? Te-ai gandit ca poate conceptul de magazin nu se rezuma doar la MARILE magazine?
        • +3 (37 voturi)    
          vesti bune.. nu vei muri de foame! (Joi, 14 octombrie 2021, 15:19)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

          What is the EU Digital COVID Certificate?
          An EU Digital COVID Certificate is a digital proof that a person has either

          - been vaccinated against COVID-19
          - received a negative test result or
          - recovered from COVID-19

          https://bit.ly/3aC10oJ
          • 0 (8 voturi)    
            crezi ca a anuntat pe cineva ca sa-l primeasca? (Joi, 14 octombrie 2021, 17:02)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            cel mai probabil, nu. S-a plimbat la mall cu mascuta lasata sub nas.
        • +3 (9 voturi)    
          conditionat/conditionare (Joi, 14 octombrie 2021, 16:58)

          RadionbyAir [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

          Vaccinarea nu este conditionata de accesul la drepturi si libertati garantate de tratate internationale si Constitutia tarii CI se vrea sa CONDITIONEZE. Dar e super cand vb de drepturi pe care le ceri sau nu. Ai renuntat banuiesc la dreptul la educatie. Spre propria ta informare tratamentul celor care ajung in spitalele bolnave ale statylui bolnav, sunt platite de toti cei100%. si aici am dubii. Da bine sa vb de drepturi si libertati dar mai sa nu vb de legile in vigoare care nu se respecta. Oricum am votat clar NU. NU se va da nici o lege de genul acesta. Este imposibil. e o alta gogorita de a lui Catu.
    • -2 (74 voturi)    
      Eu am votat Nu, (Joi, 14 octombrie 2021, 13:49)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      libertatea e mai importanta decat viata paturii inculte a tarii.
      • -8 (14 voturi)    
        V-ați ales un nume (Joi, 14 octombrie 2021, 18:56)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        foarte potrivit pentru ce susțineți pe aici. Libertatea asta pe care o iubiți așa de mult este și libertatea de a-i îmbolnăvi pe cei din apropierea dumneavoastră? Cuvântul ăsta care vă înfierbântă așa de tare are și niște limite de bun simț și de omenie, nu e doar un zorzon de agățat în piept. În numele căruia puteți să faceți orice măgărie.
      • -4 (6 voturi)    
        mai draga esti liber (Joi, 14 octombrie 2021, 21:24)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Vrei sa comanzi ce vrea muschiul tau online dar nu te mai plimba, stai la matale pe coaja pentru ca in felul asta io pot sa ma plimb fara sa imi fie vanturati virusii de la matale.

        Satatul a pus la dispozitie mecanisme de protectie si matale nu vrei sa le folosesti deci statul contondent, cu oponentii fara de motiv te mentine la sursa. Zii merci!

        riscurile de a infecta copiii si adulti scad pe masura ce adultii nevaccinati sunt retinuti la sursa - adicalea acasa - sa lucreze online, sa cumpere online, sa aiba viata online.
    • +18 (30 voturi)    
      vai de noi.. :) (Joi, 14 octombrie 2021, 14:09)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      Poate si tu ai uitat ca in tara asta doar o minoritate "a pus de o revolutie". Nu au iesit in strada 70% din 24 de milioane. Abia au iesit 1-2 milioane.
      La fel cum o minoritate intretine bugetul de stat..

      Asa ca nu m-as baza pe aia 70% nici sa isi inmoaie singuri posmagii.
      • -9 (29 voturi)    
        Minoritatea (Joi, 14 octombrie 2021, 14:58)

        Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        care si-a riscat pielea s-a produs pe fondul neajunsurilor si nemultumirilor majoritatii. Minoritatea pe bune atunci era nomenclatura. In contextul actual sunt vaccipatii. Ca nu au iesit toti la revolutie, de acord.

        Cand vine vorba de miscarie sociale nu iti trebuie insa o majoritate ca sa iasa in strada, ci o minoritate foarte radicala si profund nemultumita in cadrul acestei majoritati.
        • -2 (6 voturi)    
          care este nemultumirea acum??? (Joi, 14 octombrie 2021, 21:26)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

          ca stai in casa???

          da eu nu am drept la nemultumire ca este unul Gogu si alta Marioara care nu se vaccineaza si raspandeste virusii asupra lui mamaie si peste ala micu???

          deci cine este mai nemultumit si cine are mai multe alternative pentru a isi stinge nemultumirea?
      • +4 (10 voturi)    
        Cei 70% (Joi, 14 octombrie 2021, 19:02)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        au stat pe trotuar și i-au aplaudat pe mineri în 13-15 iunie 1990. Adică securiștii deghizați în mineri care-i zdrobeau în bătaie pe cei care făcuseră revoluția. Cei 70% au strigat „Nu ne vindem țara!” și au făcut-o cadou unor pungași.
    • -1 (25 voturi)    
      Corect (Joi, 14 octombrie 2021, 14:38)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      In marte si de postaci de partid dar au reusit sa faca si acest site nefrecventabil. Basca ca cenzureaza comentariile unora dsr se plangeau de cenzura in trecut.

      Asta e. Urmatorul
    • +5 (15 voturi)    
      conflicte (Joi, 14 octombrie 2021, 15:02)

      Ramsey [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      Conflictele vaccinati<->nevaccinati le rezolva preotul asistat de gropar....
    • +2 (48 voturi)    
      70% imbecili vs.30% rationali (Joi, 14 octombrie 2021, 15:19)

      cicoare [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      De aia si arata Romania in halul asta. Politicienii sunt hoti, prosti si mincinosi pentru ca sunt oglinda societatii.

      Antivaxerii spalati pe creier au avut 1 an la dispozitie sa se vaccineze voluntar, acum o vor face obligati. Sau vor muri de foame.

      Ironia e ca propria lor actiune i-au adus in situatia asta :)
      • +4 (14 voturi)    
        Se apropie de 80 % imbecili (Joi, 14 octombrie 2021, 17:17)

        VOX. [utilizator] i-a raspuns lui cicoare

        Se vede treaba ca rationalii se trezesc devreme, desi n-au nicio treaba (in afara de a-i face imbecili pe altii). Imbecilii au serviciu.
    • +9 (17 voturi)    
      30% (Joi, 14 octombrie 2021, 16:36)

      RadionbyAir [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

      Cred ca tot cei 30% au fost activi in revolutie si cei 70% au votat FSN.asa ca se mentine procentul. Inteligenta e constanta. Populatia in continua crestere.
      • -1 (1 vot)    
        Si tu esti haios :))) (Sâmbătă, 16 octombrie 2021, 0:11)

        Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui RadionbyAir

        Cei 30% au (ar fi) bagat capul adanc in nisip la revolutie, dupa cum s-au speriat de guvid...

        Ce curajosi va dati voi dupa razboi :)))))
  • -6 (42 voturi)    
    Chiar așa (Joi, 14 octombrie 2021, 13:33)

    Mazeta [utilizator]

    În țara în care oamenii au fost întrebați: „Sunteți de acord cu interzicerea adoptării de către Guvern a ordonanțelor de urgență în domeniul infracțiunilor, pedepselor și al organizării judiciare și cu extinderea dreptului de a ataca ordonanțele direct la Curtea Constituțională?”,

    de ce nu există un referendum național privind obligativitatea vaccinării și folosirea certificatului verde-maro?
    • -5 (27 voturi)    
      Simplu (Joi, 14 octombrie 2021, 14:15)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pentru ca sustinatorii dictaturii ar pierde.
      • -1 (23 voturi)    
        Pe toata Planeta (Joi, 14 octombrie 2021, 15:25)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        Pe toata Planeta au intrecut masura. Nicaieri n-a facut nimeni niciun referendum. Democratia lui "Peste Prajit"...
  • -1 (63 voturi)    
    pollu asta e gluma? (Joi, 14 octombrie 2021, 13:33)

    s4rg0n [utilizator]

    stea in piept nu le punem? de ce tre sa arat eu certificatul verde?
    • -3 (19 voturi)    
      Ca (Joi, 14 octombrie 2021, 15:06)

      corsic [utilizator] i-a raspuns lui s4rg0n

      sa intri in magazin.
    • +6 (42 voturi)    
      Nazistii au ucis oameni (Joi, 14 octombrie 2021, 15:23)

      cicoare [utilizator] i-a raspuns lui s4rg0n

      Masura asta salveaza vieti. Dar pentru imbecilii antivaxeri e totuna.
  • -5 (67 voturi)    
    . (Joi, 14 octombrie 2021, 13:33)

    AdiSun [utilizator]

    Aia care au raspuns da sunt aceiasi care v-ar fi turnat la securitate pe vremuri.
    • +1 (25 voturi)    
      nu (Joi, 14 octombrie 2021, 14:39)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui AdiSun

      sunt vaccinații e același procent , s-au saturat de înghesuială de la Lidl spre exemplu, unde jumate is cu masca sub nas într-un oraș cu peste 12 la mie rata oficiala de infectare, care poate au copii pe care nu ii pot vaccina.
  • -11 (75 voturi)    
    Unde-i logica? (Joi, 14 octombrie 2021, 13:45)

    MBA [utilizator]

    Vaccinatii cu Certificat verde transmit virusul fix ca nevaccinatii. Si din rezultatele ultimei saptamani, se si infecteaza fix in aceeasi proportie ca nevacinatii.

    De ce sa fie ei liberi sa circule si sa sporeasca astfel pandemia?

    Daca chiar le pasa la guvernanti de pandemie si morti - atunci sa lase liberi doar pe cei testati si fara simptome.
    • +11 (31 voturi)    
      Statistica (Joi, 14 octombrie 2021, 14:13)

      Lukis [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Ne poti trimite link-ul de unde te-ai informat cu privire la statistica mentionata: "Si din rezultatele ultimei saptamani, se si infecteaza fix in aceeasi proportie ca nevacinatii."?
    • 0 (40 voturi)    
      Nici pe departe (Joi, 14 octombrie 2021, 14:29)

      Raka [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Vaccinatii care intr-un procent foarte mic ajung sa fie bolnavi de Covid, au o rata de transmitere mult mai scazuta fata de un nevaccinat spalat pe creier de bor si sosoaca.
      • -3 (11 voturi)    
        Asta cine ti-a spus-o? (Joi, 14 octombrie 2021, 17:55)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Raka

        Chereches, Mahler, Musta,..., Gheorghita?
    • +6 (34 voturi)    
      Neadevar (Joi, 14 octombrie 2021, 14:43)

      swolf [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Afirmatia ca vaccinatii transmit virusul in egala masura cu cei nevaccinati este un neadevar. Faptul ca in tarile cu vaccinare peste 70% nu se mai inregistreaza un numar mare de cazuri noi dovedeste ca aceasta afirmatie este o minciuna iresponsabila
      • -1 (25 voturi)    
        sau... (Joi, 14 octombrie 2021, 16:16)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui swolf

        nu se mai fac teste pentru ca testele nu mai sunt "gratuite" ci pe bani (vezi Franta, UK si restul tarilor vestice).

        Nu se mai fac teste = nu mai sunt cazuri = vaccinul a functionat
        • +2 (8 voturi)    
          nu este asa deloc (Joi, 14 octombrie 2021, 17:59)

          swolf [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          Nu se mai moare in aceeasi masura, la asta ce mai ai de spus? Uita-te la numarul de morti din US in 2020 si in 2021 ca sa intelegi diferenta. Asta daca esti o persoana rationala, daca nu, imi bat gura de pomana
          • +1 (1 vot)    
            m-am uitat (Vineri, 15 octombrie 2021, 10:47)

            Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui swolf

            exista un excess de morti masiv in 2021 cand s-a inceput campania de vaccinare comparat cu 2020.

            poti verifica singur aici:
            https://www.usmortality.com/excess
    • +3 (21 voturi)    
      Logica (Joi, 14 octombrie 2021, 15:08)

      corsic [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      e sa incurajeze vaccinarile. Chiar atat de greu pricepeti?
    • +9 (31 voturi)    
      logica dezinformarii (Joi, 14 octombrie 2021, 15:31)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Citeste rapoartele zilnice. Doar 7-8% din cei care mor sunt vaccinati si toti au peste 50 de ani.

      Alt motiv sa te vaccinezi nici nu-ti trebuie.
    • +1 (1 vot)    
      aici e (Joi, 14 octombrie 2021, 17:03)

      RadionbyAir [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Tocmai asta e ideea.... ca orice idee care ii trece unui idiot prin cap o spune. Ca nu are nici o logica,,,,, asta asteapta sa i se demonstreze. Dar pana atunci.... Ca si intrebarea pentru Arafat "de ce intra in carciuma numai vaccinati cand personalul nu e vaccinat" FARA CAP.
    • +3 (7 voturi)    
      LOGICA e... (Joi, 14 octombrie 2021, 20:05)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      sa nu mai sufocati voi (ne-vaccinatii) spitalele cand va sufocati de covid.

      9 din 10 sufocati la spital sunt ne-vaccinati. Care urla ca sunt discriminati pana ajung cu tubu' in gura.

      Ca or mai avea si altii nevoie de spital din alte cauze, nu numai ne-vaccinatii.

      Si pt ca ne-am saturat de smiorcaieli si urlete de "discriminare" de la ne-vaccinati cand mor sute de oameni/zi (90% NE-VACCINATI), sistemul sanitar e in colaps si economia pe butuci.

      Mai avem si altceva de facut in viata decat s-o lalaim cu covidul.

      DE-AIA !!!
      ASTA E LOGICA!!!
  • +13 (47 voturi)    
    Dezbateri (Joi, 14 octombrie 2021, 13:46)

    TrueBlue [utilizator]

    Romania este pe ultimul loc in Europa si la vaccinare dar face dezbateri pe chestiuni, deja, evidente.
  • +3 (37 voturi)    
    Sa asteptam un milion de morti si atunci (Joi, 14 octombrie 2021, 14:10)

    feroviarul123 [utilizator]

    Nu o sa mai avem nevoie de nici un certificat. In caz ca nu știați România este pe locul 2 la numărul de morți în ultima săptămâna dupa Surinam. In caz ca nu știați Surinam-ul este nu o tara de lumea a 3-a este o tara de epoca de piatra cu triburi care trăiesc în jungla si se mai și mănâncă intre ei. Dar o sa ajungem și noi acolo...
    Link pentru credinciosi :
    https://ourworldindata.org/grapher/biweekly-covid-deaths-per-million-people
    • -4 (20 voturi)    
      De ce nu doua milioane de morti? (Joi, 14 octombrie 2021, 15:27)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      'Mneata nu stii despre ce-i vorba in propozitie...
      • 0 (4 voturi)    
        Nu ai nici un argument dar (Joi, 14 octombrie 2021, 21:51)

        feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Te bagi in zeama.5% din populație.
        • +3 (5 voturi)    
          Bullshit (Joi, 14 octombrie 2021, 22:43)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

          Ce argument sa-ti aduc impotriva prapastiei din cugetul tau: "sa asteptam un milion de morti"?
          Au murit 4 milioane
          pe toata planeta si eu trebuie s-ti argumentez ca n-o sa fie un milion in Romania? Despre ce vorbesti???
  • +1 (23 voturi)    
    Da - 33% (Joi, 14 octombrie 2021, 14:16)

    gigifisiune [utilizator]

    Cei 33% care s-au vaccinat. Da-s atat de rai, cu toate ca nu mai au probleme, ca-s vaccinati, incat cei vaccinati ar trebui sa moara.

    Well...
    • -7 (7 voturi)    
      se vede ca esti idiot (Joi, 14 octombrie 2021, 17:59)

      George1000 [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      se vede ca esti idiot
  • +1 (35 voturi)    
    . (Joi, 14 octombrie 2021, 14:28)

    nub [utilizator]

    comunism curat :), Ceausescu ar fi mandru de voi !
    • +4 (30 voturi)    
      Intr-adevar (Joi, 14 octombrie 2021, 15:13)

      corsic [utilizator] i-a raspuns lui nub

      toti comunistii astia din vestul europei cu 80% vaccinati. Noroc cu democratiile astea din est Romania, Rusia, Ucraina, Belarus care au 30%.
  • -3 (43 voturi)    
    anul trecut (Joi, 14 octombrie 2021, 14:30)

    Itsoc [utilizator]

    se mergea in magazin si peste tot nevaccinati, anul asta se merge cu certificat de vaccinat, am progresat, o ducem bine.

    faptul ca pana acum 30% sustin interzicerea accesului la mancare a celor nevaccinati (care sunt sanatosi, nu sunt leprosi sau infectati cu ceva) arata ca n-a fost niciodata despre salvarea vreunei vieti ci despre nazismul latent al unei parti a populatiei: cea progresista, neomarxista si despre controlul absolut al individului prin metode coercitive.

    daca credeti ca asta se va opri aici, va inselati. in noul sistem de credit social chinez, chiar si cei care acum voteaza "da" vor fi exclusi de la a intra in magazin daca, de exemplu, nu au eliminat carnea din alimentatia lor sau daca s-au incalzit cu 2 grade in plus fata de limita dictata de guvernul atotputernic.

    ne-o facem cu mana noastra, ganditi!
    • -1 (9 voturi)    
      Corect! a se citi... (Joi, 14 octombrie 2021, 16:28)

      Nickname_neinregistrat [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      37 grade - Lino Aldani
    • +1 (1 vot)    
      Nu avem ce face (Sâmbătă, 16 octombrie 2021, 0:18)

      Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Dar poate se intoarce roata, mai stii....

      Eu personal sper ca da....cei care urla acum impotriva concentatenilor lor sa li se ia drepturi & stuff s-ar putea sa devina ei pana la urma marii pierzatori...

      Universul are un fel al lui de a regla lucrurile....
  • -5 (19 voturi)    
    Fata de celalat sondaj (Joi, 14 octombrie 2021, 14:34)

    Flav_ [utilizator]

    S-au mobilizat un pic mai bine fanii lui Xi. Dar daca tot vrea guvernul sa nu inchida, n-ar fi bine sa-i convinga si pe tovarasii de 60+ sa se "inoculeze". Mai uit pe rapoartele "specialistilor" si vad ca pe astia ii decimeaza pe capete carcalacu'. Sau pe aia ii lasam ii voia sortii, ca oricum capuseaza la greu sistemul?
  • +5 (27 voturi)    
    28+4% nu spun NU (Joi, 14 octombrie 2021, 14:44)

    ac [utilizator]

    Deci un roman din trei e dus complet.
    • -1 (33 voturi)    
      30% (Joi, 14 octombrie 2021, 15:02)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui ac

      Se cam pliaza pe procentul vaccipatilor. Si ei sunt 30% din totalul populatiei. Romania are teren fertil pentru un partid fascist/comunist sa ajunga la putere. Ai 30% care pe bune ar vota asa ceva daca ar promite infometerea restului de 70% din populatie. In anii 30 erau evreii. Acum nevaccipatii. Dupa ce nu vor mai fi nevaccipati, vor urma altii. Isi vor aduce aminte ca x a fost acum 25 de ani in PDSR sau tinea cu nu stiu cine. Ca mai toti oamenii cu instincte totalitare, cand nu mai ai pe cine da vina pentru toate problemele, iti creezi alti tapi ispasitori.
      • -5 (9 voturi)    
        se vede ca esti idiot (Joi, 14 octombrie 2021, 18:01)

        George1000 [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        se vede ca esti idiot. Nu te infometeaza nimeni bai boule exista cumparaturi online Dar da Romania are teren fertil 70% de idioti inculti care ar vota un partid fascist ca hAUR
    • +6 (18 voturi)    
      Noroc (Joi, 14 octombrie 2021, 15:15)

      corsic [utilizator] i-a raspuns lui ac

      cu ceilalti 2 din 3 care tin Romania la 30 % vaccinati alaturi de toate natiile alea bune. Ce ne-am face fara ei?
      • +3 (9 voturi)    
        Nu stiu ce ne-am face (Joi, 14 octombrie 2021, 18:00)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui corsic

        Poate invatam sa raspundem la subiect, cum ar fi "obligativitatea certificatului verde in magazine", si nu procentul de vaccinati sau nevaccinati. Nu e vorba de cine se vaccineaza sau nu, e vorba ca 30%, din care vad ca faci parte, interziceti oamenilor circulatia si procurarea de produse de prima necesitate. Sincer, nu stiu ce aveti in cap.
        • -3 (7 voturi)    
          Nu (Joi, 14 octombrie 2021, 19:49)

          corsic [utilizator] i-a raspuns lui ac

          iti interzice nimeni nimic ata timp cat indeplinesti anumite criterii: esti vaccinat sau ai test negativ sau ai facut boala. Crezi ca ti se cere prea mult pentru a ajuta la stoparea pandemiei?
          Stai linistit ca oricum nu se vor impune acestea si chiar daca se vor impune nu se vor aplica, doar suntem romani :)
          O sa putem sa plimbam in continuare covidul peste tot.
          • +3 (5 voturi)    
            Esti fantastic (Joi, 14 octombrie 2021, 22:11)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui corsic

            Mai omule, nu exista aumite criterii. Ai sau nu ai un drept. Arbitrarul atit de drag unora nu are ce cauta !
            • -4 (4 voturi)    
              Pai (Joi, 14 octombrie 2021, 22:52)

              corsic [utilizator] i-a raspuns lui ac

              asa vezi ca ti-au interzis dreptul la circulatie daca te plimbi gol pe strada.
  • +10 (34 voturi)    
    Eu sunt de acord (Joi, 14 octombrie 2021, 14:45)

    Sosocel_mic [utilizator]

    Mai ales in malluri si hypermarketuri.
  • +6 (28 voturi)    
    Pe roman il doare burta, atat! (Joi, 14 octombrie 2021, 15:03)

    Metec [utilizator]

    Daca ii va trebui vaccinul ca sa manance, el si familia lui, atunci se va vaccina! Altfel, nu.
    Asa ca da, sunt de acord! In cazuri exceptionale, e nevoie de masuri exceptionale.
  • +10 (34 voturi)    
    Pt cei nevaccinati (Joi, 14 octombrie 2021, 15:07)

    cristian.l [utilizator]

    Eu as pune taxa de spitalizare ...... Ti-am oferit vaccin gratuit si nu ai vrut, nicio problema dar daca ajungi in spital sa platesti distractia..... pe doctori ii expui zi de zi ......este moral sa suporte nonstop redirectionarea spre morga a zeci, sute de oameni .... Credeti ca doctorii nu sunt oameni ..... mai ramane vreunul intreg la cap dupa o astfel de eperienta? Cine este egoistul in toata afacerea asta? Nu, noi suntem destepti, nu ne vaccinam ca ramanem sterili, ..... nu ramaneti sterili, veti fi morti aia e problema. Va e frica ca va cresc nu stiu cate picioare, ca deveniti zombii.... toti astia dastepti care nu va vaccinati ........ no coment - multa prostie. Daca ziceam ca s-a vaccinat nu mai prin Africa puteai sa fi sceptic, dar cand tocmai in tarile civilizate au un procent de vaccinati atat de mare nu iti pui niste semne intrebare?
    • -3 (27 voturi)    
      eu sunt de acord cu tine (Joi, 14 octombrie 2021, 16:18)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

      dar ma scuteste statul de impozitul pe sanatate? nu mai vreau sa beneficiez de absolut niciun serviciu medical de la stat. daca am nevoie de ceva, platesc cu varf si indesat din banii pe care ii salvez din impozitele platite degeaba.
      • +1 (3 voturi)    
        Corect (Joi, 14 octombrie 2021, 17:11)

        cristian.l [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        si cu asta sunt de acord - am platit 20 de ani sistem medcal si Doamne fereste dc am nevoie o iau in brate ..... dc plateam o asigurare medicala privata as fi tratat ca om .....in caz de ceva.
      • -3 (3 voturi)    
        Impozitul pe sănătate (Joi, 14 octombrie 2021, 21:00)

        NME [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        „daca am nevoie de ceva, platesc cu varf si indesat din banii pe care ii salvez din impozitele platite degeaba.”

        Impozitul pe sănătate (CASS) este de 10% din salariul brut. Salariul mediu brut este de vreo 6000 lei, deci dvs. plătiți cam 600 de lei.
        Îmi spuneți și mie ce operație vă puteți permite cu 600 de lei?
  • +8 (30 voturi)    
    exercitiu de imaginatie (Joi, 14 octombrie 2021, 16:05)

    nebunul [utilizator]

    Eu as propune ca de maine in Romania sa fie interzise vaccinarile. Daca 70% dintre romani au spus ca ei nu doresc sa se vaccineze - majoritatea decide. Rezultatul - in 6 luni se schimba polul majoritatii. Cred ca 6 luni vaccinatii pot supravietui, iar dupa s-ar putea sa avem mai multe beneficii. Apropo citeam ieri pe undeva ca pana si Guru Sosoaca s-a vaccinat i-o fi frica ca nu mai apuca astea 6 luni???
    • 0 (8 voturi)    
      ce citeai de sosoaca (Joi, 14 octombrie 2021, 18:28)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui nebunul

      e fake news
  • +12 (26 voturi)    
    n-are cum (Joi, 14 octombrie 2021, 16:10)

    jescu [utilizator]

    Daca declaratia lui Catu convinge pe cineva sa se vaccineze tot e bine. Stie si el ca nu poti sa dai mancare doar vaccinatilor, deci nu se va aplica certificatul verde in magazine vreodata. Nici n-avea sens sa faca Hotnews sondaj sau sa comenteze lumea.
  • +4 (36 voturi)    
    Urmeaza sigur acesta masura stati linistiti. (Joi, 14 octombrie 2021, 16:27)

    Statisticianul [utilizator]

    Pe urma accesul la locul de munca cu certificat verde la fel ca in Italia.
    Romania o sa intre in incapacitate de plata datorita cheltuielilor cu concediile medicale pentru antivaxeri si cu costurile imense care trebuie decontate de spitale:
    un sosonc la ATI costa in medie 25.000 Euro
    Deci doar cei de acum din ATI plus cei din UPU care sunt vreo 3000 ajung sa coste tara 75 milioane de euro.
    • +6 (16 voturi)    
      N-ar fi mai bine sa va uitati la telenovele? (Joi, 14 octombrie 2021, 17:20)

      VOX. [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      Cand 80 % dintre oameni zic NU, nici Hitler impreuna cu Stalin n-au ce face. Poate Pol Pot ar avea o sansa...
    • +10 (10 voturi)    
      Oh well... (Joi, 14 octombrie 2021, 17:34)

      Crop [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      Statul zice ca deconteaza concediul medical dar in fapt angajatorul primeste banii in medie la 3 ani dupa concediul anagajatului. Atentien in medie. Sunt cazuri si de 5 ani si costa prea mult sa executi statul asa ca el ramane cu cashflow-ul si firma cu treaba data peste cap.

      Deci...ca statul pierde, poate dar va plati peste 3 ani cand pandemia a trecut si incasarile sunt bune. Asta daca nu va 'uita' ca se intampla si minuni de genu'.
    • +6 (14 voturi)    
      sa-i exterminam (Joi, 14 octombrie 2021, 17:54)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      hai, spune-o, nu te mai ascunde, spune ce ai pe suflet, spune cum antivaxxerii trebuiesc exerminati in lagare de "izolare".
    • +5 (15 voturi)    
      Iar te obosesti (Joi, 14 octombrie 2021, 18:58)

      Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Statisticianul

      Dar nu te intrebi de ce guvernul nu a bagat la cei cazuri grave un tratament cu anticorpi monoclonali de 2000 euro....in loc de 25000 nush cate zile la ATI!

      si nu se mai blocau ATI, si nu se cheltuiau bani cu nemiluita pentru profitul unora...etc!

      Asculta ce zice si chirurgul Lucian Duta....toate informatiile respective sunt si in studiile publicate de OMS.

      Pana la urma o parte din voi vor realiza cat de oite ati fost....

      LOL azi in real life am reusit sa o trezesc la realitate pe una dintre ele. A fost o zi buna!
      • -3 (3 voturi)    
        cererea nu s-a intalnit cu oferta (Joi, 14 octombrie 2021, 21:37)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

        asta este...

        Intai teoretic daca zici matale ca ala este pretulul...

        Apoi alea nu zboara si trebe cerute dar ghnionde nesansa cer si altii si poate dau si mai mult -

        asta este conashule economie de piata.

        daca vrei sa nu te expui te vaccinezi - scurt si in cateva zile te-ai scos.

        altfel ai sanse de intrare in probleme de sanatate fara sa iti dea nici pe banii, ca sa nu mai zic ca tu probabil visezi pe bani statului, asa una-doua sa ai acces la un tratament extrem de cerut...

        Baiatu visezi - nu este frumos ceea ce visezi tu - este ireal - piata libera este langa tine si te va lasa cu fundul in balta ca nu stii sa faci alegeri intelepte.

        Succes conashule!
        • 0 (0 voturi)    
          Fratzicule (Vineri, 15 octombrie 2021, 15:23)

          Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Io n-are nevoie da nici da una si da nici da cealilalta.

          Io, mai pretenar asa cu dna cu coasa si nespariat de dansa ma lasai in voia sortilor si dadui deja piept cu guvidu...sa tot fie vrun anisor d'atuncilea.

          S'apai cum zice doftoroii ai ma priceputi si nespariati da bombe da la politichie, io poate amu sa dea ignore la guvid...

          Adicatealea faci matale scandal dageaba cu raferinta la mandea.

          Iara aproposul pe care-l facui era pantru personajele celea cu ceva boale deja, nu pentru orsicare....asa cum face tarisoare mai dastepte....ai mai multi de orsicare se ghionteste cu guvidu ce se ghionteste dupa carele isi vede d'ale lor
      • -3 (3 voturi)    
        spor la anticorpi monoclonali. (Vineri, 15 octombrie 2021, 2:23)

        Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

        Sigur aceia o sa fie scaparea voastra.
        In primul rand nu prea exista, din toata Europa primim cat sa tratam cazurile din 2 zile.
        Pe urma aceia se dau la inceputul infectiei adica nu la cazurile grave, calculeaza cat ar costa tratamentul la mii de cazuri pe zi.
        Costul e de cateva ori mai mare pe pacient de cat scrii tu acolo.
        Rata de vindecare de cateva ori mai mica ca la un vaccinat.
        Reactii adverse de multe ori mai multe decat la vaccinare. Chiar o sa va creasca solzi.
        Dar poate merge invermectina care nu are antidot in caz de reactii adverse. Curaj ca se poate.
        Pentru cel cu 80% din oameni : asta a spus si raposatul Silviu Brucan ca sunt majoritari in Romanica.
  • -1 (15 voturi)    
    Hai mai bine (Joi, 14 octombrie 2021, 17:21)

    Gigi Kent [utilizator]

    Hai mai bine sa nu mai complicam treaba inutil. Facem asa:
    1. Certificatul verde se acorda doar vaccinatilor.
    2. Fara certificat verde nu ai voie sa respiri.

    Si nu, nu e vaccinarea obligatorie cum ar spune niste netrebnici consipirationisti, soshocisti adica niste nemernici.
    • +7 (9 voturi)    
      Vezi campania de semnaturi a lui Mark Dice (Joi, 14 octombrie 2021, 19:32)

      Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Intrebarea a fost "Sunteti de acord cu evacuarea chiriasilor nevaccinati?"
      Raspunsul "DA" al rinocerilor de toate varstele a fost covarsitor...
    • +4 (8 voturi)    
      ai voie sa respiri... (Joi, 14 octombrie 2021, 20:14)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ca ne-vaccinat.
      Da' ce te faci daca nu mai poti? :)
    • -4 (6 voturi)    
      gigele (Joi, 14 octombrie 2021, 21:39)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      la pct 2 - corect este asa - fara certificat verde mai sufli o data sau de doua ori, dupa posibilitati, dar a treia oara...

      vai de mama alora nevaccinati!

      hai la vaccin de vrei sa sufli liber!
  • +1 (11 voturi)    
    disperare mare (Joi, 14 octombrie 2021, 17:39)

    di livio [utilizator]

    s-au comandat 120 mil doze și nu-i cerere...mai grav, DNA s-a găsit să-i întrebe pe cîți și harafați pen ce 120 mil doze...de aia s-a inflamat covrigu, DNA tră să vadă că-i stare de urgență, să nu mai întrebe de achizițiili din pidemie
  • -7 (11 voturi)    
    da (Joi, 14 octombrie 2021, 17:48)

    George1000 [utilizator]

    DA
  • +2 (4 voturi)    
    clar... (Joi, 14 octombrie 2021, 21:06)

    notnow [utilizator]

    Pt "accesul" in magazinele online...
  • -5 (9 voturi)    
    Mall Baneasa se lauda (Joi, 14 octombrie 2021, 21:06)

    fleijfiei [utilizator]

    Inicidenta a ajuns la 15,4 la mie in Bucuresti si nu da semne de incetinire. Mall Baneasa se lauda ca ei primesc oameni fara certificat in tot mall-ul, inclusiv in restaurante/cafenele, unde oamenii stau fara masca.
    Dar lumea de mai sus e tare in gura, ei vor sa ia si sa dea Covid de la unu la altul, fara incetare.
    Bucurestiul trebuia caranantinat de mult. Si nu carantina la misto, cum a fost la Timisoara, unde lumea mergea la restaurant si sali de fitness in orasul alaturat, Arad.
    Trebuie o carantina pe o regiune de 50 de km de jur-imprejurul Bucurestiului. Si impusa de barbati politici, nu de catre Câțu-Câțu .
  • +4 (10 voturi)    
    Sunt de acord cu aceasta restrictie (Joi, 14 octombrie 2021, 21:19)

    galeo [utilizator]

    Poate asa se trezeste romanul si va vor fugari pe strazi
  • +11 (13 voturi)    
    Cand a fost Untold-ul si congresul PNL i-a durut.. (Joi, 14 octombrie 2021, 21:24)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    ..la basca, acum ultima duda a rinocerilor e accesul la hipermarket. Briliant, n-am ce zice..
  • -10 (10 voturi)    
    ce pot sa constat? (Joi, 14 octombrie 2021, 21:45)

    ..13 [utilizator]

    ca in sfarsit vaccinati s-au pornit!!!!

    nevaccinatii pana acum erau tare rau de tot in gura, meeting dupa meeting - acum cred ca le-a ajuns si cred ca si viruslul ii ajunge.

    Fac gura ca vor nu stiu ce tratatement - oare nu e bine sa si-l comanda singuri ca statul le-a asigurat vaccinrui diferite, unele chiar fara cip - LOL - si ei tot nimica...

    Ceea ce ma bucura acum este reactia vaccinatilor.
    Bravo -tot asa!

    Cu nebunii nu ai cum sa procedezi cu blandete, trebuie sa le spui ca sunt nebuni in fata si sa ii bagi la izolare - de voie sau de nevoie.

    Acu nu trebuie sa innebunim toti din cauza nevaccinatilor obraznici.

    PA si pusi nevaccinatilor!}|
    Virusii va pot ajunge - purtati macar masca sanitara!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by