Ciolacu: Am înțeles de la Dacian Cioloș că nu discută cu PSD-ul, așa că îi urez succes / Nu mă mai surprinde nimic de la președinte

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 12 octombrie 2021, 11:45 Actualitate | Politic


Marcel Ciolacu, conferință de presă
Foto: Facebook
Liderul PSD Marcel Ciolacu a declarat marți că nu a discutat cu Klaus Iohannis despre o eventuală nominalizare a lui Dacian Cioloș pentru funcția de premier, la consultările de la Cotroceni, adăugând că nu știe ce e în mintea președintelui, dar nu-l mai surprinde nimic.

Ciolacu i-a urat ironic succes lui Dacian Cioloș în tentativa de formare a unei majorități.

”Am înțeles de la domnul Dacian Cioloș că nu discută cu PSD-ul, așa că îi urez succes. PSD este cel mai mare partid din România și mi se pare o abordare total neserioasă din partea domniei sale”, a declarat el.

Liderul PSD a insistat că nu a discutat despre o astfel de propunere cu Klaus Iohannis.

”Nu mă mai surprinde nimic de la președintele României. Am avut o discuție despre crearea de majorități largi și stabilitate. (..) Poate e o înțelegere între PNL și USR. De unde să știm noi? Nu sunt în mintea președintelui. (..) Nu am astfel de intimități cu dl. președinte să vorbesc despre Cioloș”, a comentat el.

Ciolacu a mai spus că, în mod normal, dacă nu există majoritate pentru un Cabinet Cioloș, acesta este un prim pas spre anticipate, scenariu avansat de liderul PSD și înaintea consultărilor cu șeful statului.

”Dacă există o majoritate pentru anticipate se ajunge la anticipate, indiferent dacă vrea sau nu președintele”, a mai declarat el, la insistențele jurnaliștilor care l-au întrebat și de ce PSD nu a venit la Cotroceni cu o propunere proprie de premier.

PSD a anunțat de luni seara că nu va vota un Cabinet Cioloș.

Liderul USR Dacian Cioloș, care a mai deținut funcția de premier în perioada 2015-2016, a declarat marți că dorește negocieri pentru noul guvern cu PNL și UDMR, principalul său obiectiv fiind refacerea coaliției. Cioloș a exclus discuții cu PSD, invocând ”incompatibilitatea” dintre cele două formațiuni.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4851 vizualizari

  • +5 (17 voturi)    
    Se cunoaste ca Ciolanu a crescut la umbra (Marţi, 12 octombrie 2021, 12:09)

    Susufler0 [utilizator]

    "Guzganului rozaliu" ! Asa se explica fitilul aprins cu declaratia "(...) Poate e o intelegere intre PNL si USR. (...)"

    PS. Restul e treaba televiziunilor prietene ale PSD (sau mai bine zis dusmane ale USR, adica toate, inclusiv Etno si Taraf) !
    • +3 (9 voturi)    
      Sicofanti si hoti de buzunare... (Marţi, 12 octombrie 2021, 12:48)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      S-ar vrea, în lipsă de mai bine, macar sicofanti, dar nu sunt altceva decât pleava plină de pesticidele tradarii idealulul nostru de tara.
      Zeci de ani n-au făcut altceva decât să se procopsească, furând din bunul comun al României. Aşa sunt şi acum : aceiaşi demagogi cinici ce merg la mica ciupeală, asemeni unor hoti de buzunare ajunşi la vârsta senectuţii senile şi lipsită de orice morala.
    • +4 (10 voturi)    
      Daca Ciolos nu orienteaza rapid USR (Marţi, 12 octombrie 2021, 13:54)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Pe racolare de primari...nu ridica partidul mai mult decat l-a plafonat Barna. Iar daca Barna mai comenteaza zilnic in numele partidului...se duce la vale sandramaua rapid.

      Eu tot nu inteleg de ce Barna vorbeste (prostiile caracteristice) zilnic de parca inca ar fi seful USR...in felul asta Ciolos nu va avea autoritate...oamenii nu stiu cine-i seful, cu cine sa vorbeasca, cine ia decizii :)))

      E cam aiurea...
      • -2 (6 voturi)    
        Lasa asta ! Uitta-te si la ce declara Stelian (Marţi, 12 octombrie 2021, 14:54)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        Ion, bunaoara , azi-dimineata la RFI. Te-apuci cu mainile de cap !
        Cat priveste racolarea de primari, imi pare rau dar nu sunt de acord cu tine ! In primul rand nu este stilul USR ! In al doilea, ca sa ii racolezi trebuie sa le promiti in mod mincinos cum procedeaza PSD-PNL si iarasi nu e stilul USR. Eu cred ca USR trebuie in continuare sa-si respecte principiile si deocamdata sa se orienteze pe orasele mari si medii ! USR este un partid urban, educat cu membri si simpatizanti tineri. Cred ca deocamdata trebuie sa-si creeze o baza solida in aceste medii si sunt toate sansele sa o faca pe seama esecului PNL
        • -1 (3 voturi)    
          O sa dureze 3 vieti pana vor ajunge la 20% (Marţi, 12 octombrie 2021, 17:24)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          In stilul de pana acum, nu cred ca e nimeni dispus sa astepte minunea din mediul urban si cred ca nici disponibilitati banesti (campanii electorale) nu-s nelimitate pe termen lung iar online-ul si-a cam aratat limitele sub Barna&Co.

          Trebuie adoptata tactica de teren, iesitul din birouri si FB direct in teren daca vrei sa cresti iar cu "promisiuni in mod mincinos" nu faci nimic...trebuie sa te tii de ele, altfel ramai cu votantii de acum sau mai putini.

          Idealuri si etica in general nu prea am vazut in politica :)))
          • +1 (1 vot)    
            Nici nu aveai la ce partide populau (si populeaza) (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:19)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            viata politica romaneasca !

            PS. USR e un partid "altfel', cu un alt stil de a face politica, nepopulist si opus tuturor tarelor care macina partidele vechi, imbatranite in rele, ipocrite si corupte, care pun pe primul plan, inaintea interesului public (general), interesul de grup.
          • +1 (1 vot)    
            Tu ii ceri USR sa se transforme in partidele (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:30)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            din cauza carora a aparut ?
            • +1 (1 vot)    
              Nu, dar trebuie o strategie de crestere (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:50)

              FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Cum poti lupta pentru interesul public cu un scor mic si fara o strategie de crestere mai rapida?

              Oamenii voteaza o data, de doua trei ori...dupa un numar de ani in care nu se intampla nimic isi pierd interesul...istoria recenta ne demonstreaza trebusoara asta.

              Cand se iveste ocazia...trebuie sa apesi pedala de acceleratie ca sa depasesti cu riscuri minime...cu abateri minime de la etica :)) Zic si eu nu dau cu parul...
  • -1 (7 voturi)    
    da? (Marţi, 12 octombrie 2021, 12:35)

    Vic_Tor [utilizator]

    In sfarsit a inteles si el ceva ... sa isi vada mai departe de discutiile cu liberalii, pana la urma se vor intelege pentru ca Iohannis nu va dizolva parlamentul. Si altfel nu se poate ajunge la anticipate.
    • -3 (7 voturi)    
      Ciolacu o face pe prostul. (Marţi, 12 octombrie 2021, 12:46)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Vic_Tor

      Adevărul este că-i stă bine făcând pe prostul. Cioloș are dreptate să nu discute acum cu PSD., pentru-că a votat moțiunea PSD și PSD au obligația acum să voteze și ei. Altfel majoritatea de la moțiune nu există și moțiunea este picată. Cred-că se poate și demonstra legal asta, obținându-se o hotărâre judecătorească.
      • +1 (3 voturi)    
        Ce de bazaconii spui ! (Marţi, 12 octombrie 2021, 14:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Aici e vorba de politica nu de stiinta !

        PS. Pe bune, s-ar cruci judecatorii sa citeasca o astfel de cerere de chemare in judecata A cui ? Si de catre cine ?
  • -1 (3 voturi)    
    praf in ochi (Marţi, 12 octombrie 2021, 13:09)

    om_normal [utilizator]

    guvernul usl2 e deja stabilit
  • 0 (8 voturi)    
    Ciolacule cam asa s-au derulat faptele nu? (Marţi, 12 octombrie 2021, 13:19)

    viziru [utilizator]

    Ciolacule cam asa s-au derulat faptele nu?
    - PNL+PSD+KLAUS s-au adunat si au pus la cale criza de acuma cu gandul la alegeri anticipate .....
    (de aici sprijinul PSD pentru guvernul Catu, de aici sprijinirea in constinuare a lui Catu,.....)
    - PNL + PSD spera ca dupa anticipate sa aiba ambele peste 40% din voturi ( de aici asaltul asupra USR si AUR, ca au creat criza, ca sunt extremisti, iresponsabili, bla bla bla pentru a lua voturi de la ele)
    - dupa ce vor avea 75-80% din parlamentari PNL si PSD, partide mature vorba lu neamtu, vor crea USL2.0
    - apoi sa vina alea 40 de miliarde de euro sa le pape si gura USL-ului;
    numai ca:
    - s-a inteles KLAUS+CATU+PSD+PNL pentru alegeri anticipate sacrificand poporul roman pentru asta ????
    verm sa stim vinovatii, cine a negociat, exact ce s-a negociat iar vinovatii sa fie judecati pentru zadarnicirea propagarii bolilor si genocid .......
    • 0 (4 voturi)    
      Tu crezi ce spui ? (Marţi, 12 octombrie 2021, 15:03)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      PNL fuge ca dracul de tamaie de anticipate ! Iar PSD nu vrea sa imparta cu nimeni daca ajunge la guvernare !

      PS. Asemanarea dintre PNL si PSD este ca si unul si celalalt sunt mafioti !

      PPS. Deosebirea este ca in vreme ce PSD e un mafiot cu greutate PNL este un mafiot jalnic care are nevoie de ajutorul lui Oha pt a se mentine la bucate.
      • +1 (3 voturi)    
        ai rabdare .... daca ies anticipatele dai o bere ? (Marţi, 12 octombrie 2021, 15:53)

        viziru [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ai rabdare .... daca ies anticipatele dai o bere ?
        • +2 (2 voturi)    
          Da ! (Marţi, 12 octombrie 2021, 19:23)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui viziru

          Daca ies anticipatele dau o bere !
    • 0 (2 voturi)    
      Posibil sa ai dreptate in cam toate punctele (Marţi, 12 octombrie 2021, 16:11)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui viziru

      Dar la partea cu zadarnicirea combatetii si propagarii bolilor si genocid nu ai nevoie de nimeni sa-ti indice vinovatii, ierarhia este clara....

      1. Cei doi Primministri...Orban si Citu

      2. Cei trei Ministri ai Sanatatii...Tataru, Voiculescu, si Mihaila

      3. Comisia Arafat, Gheorghitza & Co

      Toate deciziile luate de incompetentii astia au dus la rezultatul catastrofal de azi....

      Asta e realitatea...nu poate fi ascunsa sau deformata oricat am incerca sa dam vina pe sosoaca sau televiziuni. Nu este posibila evitarea asumarii raspunderii dupa incheierea pandemiei, nu mai suntem pe vremea lui Iliescu sa musamalizam musamalizarea...:)))
  • +1 (3 voturi)    
    Normal, ajunge doar unul din siamezi (Marţi, 12 octombrie 2021, 13:54)

    Barbaneagra [utilizator]

    Ce vrei acum, sa stea de vorba cu fiecare din cei doi frati siamezi. A vorbi cu unul e acelasi lucru cu a vorbi stereo cu una si aceeasi aceeasi entitate politica si imorala.
    • +1 (3 voturi)    
      Tare comentariul ! (Marţi, 12 octombrie 2021, 15:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Barbaneagra

      Subscriu ! :)
  • 0 (4 voturi)    
    *Dragul* nostru Marcelus Ciolacus, (Marţi, 12 octombrie 2021, 14:26)

    Rescator [utilizator]

    Celebrii savanți britanici au studiat atent,cu cele mai
    moderne instrumente științifice,pe durata ultimilor
    30 de ani, CE ESTE ÎN CAPUL POLITICIENILOR
    ROMÂNI,indiferent de ideologie și partid și au ajuns la o concluzie unanimă:DOAR ASFALT,diluat cu alcool.
  • +1 (1 vot)    
    Toata lumea (Miercuri, 13 octombrie 2021, 9:29)

    yol [utilizator]

    si ar dori anticipate. Dar cine isi imagineaza ca declara ficusu anticipate?! cand partidul lui e in cadere libera.
    Ieri erau la 19%! Daca mai iese mitraliera, rares si cu valceanu sa le explice romanilor ce e bine pentru tara, pana la alegeri se bat cu pmp.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by