CCR amână o decizie pe moțiunea de cenzură până după Congresul PNL

de L.P.     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2021, 15:03 Actualitate | Politic


Curtea Constitutionala
Foto: Curtea Constitutionala
Curtea Constituțională a stabilit joi ca judecata conflictului constituțional dintre Parlament și Guvern pe tema moțiunii de cenzură să se desfășoare pe data de 28 septembrie. Astfel, amânarea unei decizii a judecătorilor CCR blochează dezbaterea moțiunii de cenzură depusă de USR-PLUS și AUR. Cu sprijinul larg al PSD, miza premierului Florin Cîțu și a susținătorilor acestuia se poate îndeplini: Cîțu va putea candida la șefia PNL, din postura de premier și cu drepturi depline, ceea ce îi conferă un avantaj în fața contracandidatului său Ludovic Orban.

Judecătorii au decis ca ședința de judecată pentru conflictul formulat de prim-ministru să se desfășoare pe data de 28 septembrie ora 10.00, au anunțat surse oficiale. Ședința se va transmite pe site-ul instituției.

Reamintim că pentru a bloca dezbaterea și votul moțiunii de cenzură, premierul Florin Cîțu a sesizat săptămâna trecută CCR pe motiv că există un conflict de natură constituțională între Parlament și Guvern.

Curtea Constituțională a solicitat ambelor părți împlicate în sesizare să prezinte un punct de vedere până miercuri, 15 septembrie. După ce vor primi pozițiile scrise ale Parlamentului și Guvernului, judecătorii CCR stabilesc un termen de judecată a cauzei.

În urmă cu o zi, președinții celor două Camere ale Parlamentului, Anca Dragu și respectiv Ludovic Orban au depus la Curtea Constituțională câte un punct de vedere în legătură cu sesizarea Guvernului privind moţiunea de cenzură.

Surse din Curtea Constituțională au declarat pentru HotNews.ro că judecătorii nu vor lua o decizie până după congresul PNL din 25 septembrie. Cel mai probabil se va da un termen de judecată a conflictului după alegerile interne ale PNL.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9452 vizualizari

  • +68 (74 voturi)    
    si sa mai zica cineva (Joi, 16 septembrie 2021, 15:08)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    ca psd, pnl si oameni lor din ccr nu sunt mana in mana.
    • +6 (34 voturi)    
      Penibili (Joi, 16 septembrie 2021, 15:22)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Sper ca PNL sa se scufunde de tot.

      Ideal ar fi ca PSD sa fie inlocuit pe stanga de USR-PLUS mai asumat pe fata cu politici de stanga si pe dreapta PNL de un AUR maturizat politic.
    • +23 (29 voturi)    
      stai sa vezi dupa ce trec alegerile. (Joi, 16 septembrie 2021, 15:33)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Cu Catu presedintele PNL si Ludovic cazut in dizgratie, CCR (PSD) va da lovitura de gratie fortand dezbaterea motiunii, guvernul va cadea iar PSD fie va primi primul ministru, fie va forta alegeri anticipate.

      Dar important e sa fie Catu presedintele PNL.
      • +11 (15 voturi)    
        nu au nevoie de asa ceva (Joi, 16 septembrie 2021, 16:30)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui justin

        Daca s-au inteles pe banii din PNDL3, concursurile pentru procurori blocate si o marioneta la Justitie, e suficient pentru PSD. Restul nu conteaza. 50 de miliarde. Au de unde sa fure si unii si altii. La fel a facut si Tariceanu.
        Eventual isi pun cate un secretar de stat la fiecare minister important, ca sa supravegheze toate documentele.
      • +7 (9 voturi)    
        Stai calm (Joi, 16 septembrie 2021, 18:45)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui justin

        Nu e PSD sinucigas sa se bage la guvernare cu valul 4 la usa.
    • +18 (18 voturi)    
      curvasareala ... cum ar zice cineva ! (Joi, 16 septembrie 2021, 18:31)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Daca era despre motiune de cenzura si era si PSD se judecat ieri, iar altfel nu isi asuma nici o responsabilitate si deodata Motiunea de cenzura nu mai sta la baza Statului de drept. Asta arata cat de slaba este Curtea constitutionala in Romania ... Este atat de slaba incat nici macar nu conteaza, Este doar o unealta pentru politicieni in schimbul pensiilor nesimtite.
      • +14 (16 voturi)    
        Din păcate CCR (Curtea Constituțională a Rusiei) (Joi, 16 septembrie 2021, 18:55)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

        nu este slabă,este chiar foarte puternică,nu are
        nicio treabă cu Constituția,ci doar cu interesele
        Ciumei Roșii și ale Holerei Galbene.Homunculii
        din această instituție profund compromisă își
        văd doar de interesele lor și ale sponsorilor din
        Est.Stat de Drept!? Care Stat de Drept!?
      • +18 (18 voturi)    
        Sa ne uitam ce zicea CCR fix acum un an (Joi, 16 septembrie 2021, 19:16)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

        Cand a depus PSD motiunea de cenzura. Cititi, dar mergeti inainte si luati un kg-doua de lamai, caci o sa fie greu de suportat, CCR a devenit un vomitiv perfect.

        „Curtea a statuat că «împiedicarea prezentării şi refuzul de a dezbate o moţiune de cenzură deja depusă sunt contrare Constituţiei, întrucât acest lucru ar echivala cu eliminarea posibilităţii opoziţiei parlamentare de a cenzura şi controla deciziile guvernamentale de angajare a răspunderii»”.

        „Totodată, natura moţiunii de cenzură, de instrument al controlului parlamentar, impune o anumită celeritate a procedurii, ceea ce înseamnă că aceasta trebuie dezbătută după cel puţin 3 zile de la prezentare, dar într-un interval de timp adecvat”.

        Acum, cand PSD a avut interese contrare, s-a dus in ^&^&^& ma-sii celeritatea si termenul de 3 zile prevazut in Constitutie.
        • +5 (5 voturi)    
          Nu e corect ce ai postat (Joi, 16 septembrie 2021, 20:42)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Atunci era "altceva". Nu stii regula? Ai voie sa te razgandesti daca avantajeaza pe cine trebuie. E aproape drept oferit prin Consititutie sa fii prostituata la mana politicienilor.

          Eu propun sa schimbam translatarea acronomului in Curtea Corupta din Romania.

          Macar sa fim sinceri, nu?
          • +2 (4 voturi)    
            Cupola coruptilor din Romania (Joi, 16 septembrie 2021, 21:42)

            kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Face politica de cand a demis-o pe LCK..
            • -3 (5 voturi)    
              daaa (Vineri, 17 septembrie 2021, 1:54)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

              ccr face politica de cand a demis-o pe sefa mafiotilor din denea :)))
    • +10 (10 voturi)    
      Cu alte cuvinte CCR face politica (Joi, 16 septembrie 2021, 19:31)

      zeroG [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      De ce nu exista un termen pentru luarea unei decizii? Sa zicem...s-a depus sesizarea pe data cutare si solutia trebuie data fix la enspe zile de la data in care s-a facut sesizarea.
    • +3 (3 voturi)    
      SCOPUL e numirea Judecatorilor la CCR (Joi, 16 septembrie 2021, 21:24)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      in primavara vor fi 3 locuri disponibile si PNL si PSD vor bate mana pt a controla CCR
  • +51 (53 voturi)    
    ca de obicei (Joi, 16 septembrie 2021, 15:10)

    PedaGogu [utilizator]

    CCR asteapta sa se limpezeasca apele ca sa vada cum o intoarce din condei ca sa fie bine (si sa nu fie rau).
  • +43 (49 voturi)    
    La fel ca in cazul deciziei (Joi, 16 septembrie 2021, 15:10)

    Harald2 [utilizator]

    cu privire la condamnarea sau nu a domnului Dragnea, doar ca acea decizie se lua de judecatori aflati cu o treapta mai jos.

    Sistemul juridic se orienteaza inca dupa cum bate vantul politic. Si cand un ministru incearca sa-l reformeze in sensul bun al cuvantului, apare cate un Super-Citu care sa-l demita peste noapte.

    Iata de ce romanii trebuie sa iasa la vot si sa evite partidele care s-au compromis/continua sa se compromita. O sansa noua cu oameni noi sau aceeasi sansa cu aceiasi oameni...
  • +25 (35 voturi)    
    CCR a ajutat USR sa creasca in Sondaje (Joi, 16 septembrie 2021, 15:16)

    un domn [utilizator]

    faina miscare!
  • -12 (22 voturi)    
    defap nu prea vrea nimeni (Joi, 16 septembrie 2021, 15:16)

    jescu [utilizator]

    Acum vad ca nimeni n-a depus sesizare la CCR ca dezbaterea motiunii de cenzura e intarziata pe perioada nedeterminata. Cea ce n-ar fi trebuit sa se intample sau ar trebui sa fi fost evitat prin lege. Cum nimeni nu depune la CCR nimic, concluzia e ca nu prea vor niciunii.
    • +5 (5 voturi)    
      Dar iti dai seama ca te invarti in cerc? (Joi, 16 septembrie 2021, 19:21)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Ii ceri CCR sa faca ceva, ca dezbaterea motiunii e intarziata? Cand chiar CCR a decis sa o intarzie?

      Iti dai seama cate e de aberant? Cred ca s-ar distra Dorneanu de minune. Si ar da termen de analiza a cereri pe 15 qoctombrie 2021, dupa ce s-ar prapadi de ras.

      Suntem la mana lor. Asta au impus la CCR in ultimii 10 ani oamenii politici pe care noi i-am votat. Adica Basescu, Iohannis, USL, PSD si PNL.

      Si la anul, Iohannis si noul USL (PSD+PNL) vor inlocui 3 membri de ca CCR. Ce crezi ca se va schimba?

      Nimic.
      • +1 (1 vot)    
        totusi (Vineri, 17 septembrie 2021, 10:57)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Oricum e uluitor ca dupa tot ce se intampla zilele astea anormal, singura sesizare la CCR e tot de la Catu. Sa nu plecam de la premiza ca e o problema la CCR, eu personal cred ca nu e. Faptul ca nu depun sesizare pentru intarzierea dezbaterii inseamna ca nici n-o sa patzeasca nimeni nimic, si o sa se repete si data viitoare.
  • +44 (48 voturi)    
    Jeg la jeg nu'si scoate ochii ! (Joi, 16 septembrie 2021, 15:18)

    sfarleaza [utilizator]

    V'ati prins, nu ?
    CCR nu va apara niciodata adevarul, se va clinti din loc doar pentru bunastarea borfasilor ! Atat !
  • +15 (21 voturi)    
    Dar tineti minte (Joi, 16 septembrie 2021, 15:18)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    CCR e de partea Constitutiei. Nu e blat, nu e aranjament, nu e intentionat. E doar o pura coincidenta. Atata tot.

    Deci sa nu va aud cu conspiratii sau cu texte gen "USL traieste".

    Citu, Ciolacu, PSD si PNL ne-au explicat clar: nu exista aranjamente, PSD nu sustine PNL, PNL nu vrea sa guverneze cu PSD.

    Si stim cu totii ca nu ne-ar minti.

    Cat despre CCR? Nu, nu este sluga politica pentru cine e la putere. Pur si simplu au alte prioritati, probabil un citybreak, iesit la bere, gratar, netflix...

    Deci gata cu "rautaturi", da? Sa ne intelegem. Nu exista blat USL, CCR e impartial. Ne-au asigurat toti.
  • +20 (20 voturi)    
    Mda (Joi, 16 septembrie 2021, 15:20)

    Tony_K [utilizator]

    Cosa Nostra (securitatea), de sus pana jos. Nu mai e nimic altceva de spus.
  • +13 (27 voturi)    
    Poate e mai bine asa ... (Joi, 16 septembrie 2021, 15:24)

    Klaus_ [utilizator]

    CCR este arma PSD si a facut jocurile astfel incat Cîțu sa nu fie dat jos de USR si AUR acum. Pt ca daca Cîțu va fi dat jos inainte de alegerile presedintelui PNL, atunci Orban va castiga, va face din nou alianta cu USR insa fara Cîțu, iar PSD nu iese cu nimic de aici.
    PSD asteapta sa castige Cîțu alegerile interne, apoi isi va baga propria motiune, guvernul Cîțu va pica rusinos, PSD va trage pentru alegeri anticipate si probabil va reusi. PNL va participa la alegeri ca un partid dat jos de la guvernare, cu un presedinte, Cîțu, care s-a dovedit prea prost sa fructifice avantajul de dupa alegerile din 2020. Asta e logica PSD si poate, in mare masura, e si corecta. Doar ca votantii PNL nu vor trece la PSD si nici la AUR. Vor trece la USR. PNL va muri asa cum a murit PNT si CDR iar USR va ajunge la 30%, partidul cel mai mare din Romania.
    • +4 (4 voturi)    
      Da si nu (Joi, 16 septembrie 2021, 19:27)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Par ca exista destule intelegeri secrete intre Iohannis si Ciolacu.

      Gandeste un pic: pe ce se baza Citu si Iohannis cand au rupt alianta cu USRPlus? Ca ei mai au doar 35% in parlament.

      Totul s-ar fi prabusit pentru Iohannis si PNL daca si PSD ar fi jucat cartea opozitiei in mod real: cadea rapid guvernul Citu si nimeni si nimic nu mai putea opri alegerile anticipate. Alegeri din care PNL-ul ar fi pierdut puterea din tot aparatul de stat. Bonus, ar fi pierdut si minim 30% dintre [parlamentari.

      Cine poate sa fie atat de nebun?

      Eu zic ca Iohannis ci Ciolacu au batut palma, Vom avea USL 2.0 pana prin 2023. Poate chiar inceput de 2024. Cand va incepe iarasi jocul PNL "nou luptam cu dusmanul PSD" si atunci vom avea iarasi cadere de guvern si, cine stie, alt guvern de tranzitie, care sa se ocupe de alegeri. Si USL va castiga iarasi 50-60% in 2024 impreuna si tot asa.
    • +5 (5 voturi)    
      neah (Joi, 16 septembrie 2021, 19:42)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      psd nu va depune motiune acum, ci maxim inainte cu 1 an de alegeri. Asteapta sa si-o mai ia in freza pnl la guwernare, iar citu este perfect pentru rolul asta.

      Poate ar face-o doar ca sa forteze anticipate, dar nu mai devreme de primavara, ca sa fie lumea "multumita" de valoarea facturilor din iarna. Desi mai repede mai stau 1 an si un pic pe bara si trec la guvernare inainte de alegeri, ca sa le organizeze ei
  • +12 (18 voturi)    
    Păcat de un mare partid istoric (Joi, 16 septembrie 2021, 15:25)

    Addi [utilizator]

    Jucat din păcate de multe ori pe mize mici, marele partid al Bratienilor riscă să își încheie traseul istoric în gaura neagră a mafiei politice feseniste. Este evident pt oricine încearcă să fie obiectiv că avem în fata preluarea ostilă a acestui partid de la liberalii lui Orban la grupul de interese pedelist-fesenist din jurul lui Boc & Co, cu Werner in chip de sinistru executant al unor ordine venite probabil de la dreapta europeană. Care l-a susținut dealtfel și pe Băsescu, chiar daca acesta făcea praf țara noastră. Rămâne o speranță totuși că liberalii nu vor preda acest partid, că uniți în jurul lui Orban și a altor lideri autentic liberali vor reuși să refacă acest partid istoric în perspectiva 2024. Este evident că este un sfârșit de drum pt generația politica fesenista, care a batjocorit aceasta țară 30 de ani. Chiar daca par să facă jocurile puterii în aceste zile consider că se vor prăbuși foarte curând, precum complicitatea Plahotniuc-Dodon de la Chișinău. Timpul nu mai are răbdare cu aceasta generație falimentara și pt binele acestei țări forțele reformiste trebuie sa se regrupeze cat mai rapid. Dincolo de unele diferențe doctrinare, esențială este reforma clasei politice. Cu oameni noi, nepângăriti, dar și cu liderii cate nu au înșelat așteptările. Schimbarea de generație nu se poate face totuși fara participarea celor buni din vechea generație.
  • +12 (18 voturi)    
    Sunt bolnavi de covid? Stresati? (Joi, 16 septembrie 2021, 15:41)

    cetatean13 [utilizator]

    De ce ar trebui legata judecarea motiunii din punct de vedere constitutional de alegerile interne ale unui partid politic?

    N-a primit Dorneanu binecuvantarea lui Ciolacu?
    Mai au de negociat la formatul de USL 2?
  • +11 (13 voturi)    
    Mda (Joi, 16 septembrie 2021, 15:47)

    Tony_K [utilizator]

    Cosa nostra(securitatea), de sus pana jos! Mai e ceva de zis?
  • +10 (16 voturi)    
    Mai corect ar fi titlul: (Joi, 16 septembrie 2021, 15:47)

    taro [utilizator]

    Decizia CCR va fi in functie de rezultatul alegerilor din PNL. Daca castiga Catu parca vad ca motiunea de cenzua e neconstitutionala. Daca pierde...

    O mica paranteza: CCR nu ar trebui sa existe intr-o tara membra UE. Deciziile CCR nu pot fi atacate. Pot decide ce vor ei in mod arbitrar fara poata fi opriti sau sa raspunda pentru ce fac.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu, CCR e util (Joi, 16 septembrie 2021, 19:57)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Da, CCR-ul actual e deformat pana la hidosenie. Dar institutia in sine e buna, exista peste tot in UE.

      Fara CCR, nu exista filtru de constitutionalitate si se ajunge la guvernari majoritariste, ceea ce poate sa fie cumplit: o majoritate de 51% poate decine nationalizari, pierderiu de drepturi sau legi cu caracter rasist printr-un simplu vot. Fara niciun filtru suplimentar.

      Trebuie schimbata legea de functionare a CCR. Judecatporii trebuie selectati dupa criterii mai dure. Fara sa fi fost membri de partid. Experienta reala de judecator de nivel inalt (de genul 10 ani la Inalta Curte si asa mai departe)
  • +9 (17 voturi)    
    ccr (Joi, 16 septembrie 2021, 15:52)

    liviu_ [utilizator]

    pentru a mia oara face jocurile anumitor partide PE FATA!

    ma rog era clar ca se va intampla asa ceva... eu doar reamintesc!
  • +5 (25 voturi)    
    De ce n-ati votat USR in 2016 si 2020? (Joi, 16 septembrie 2021, 16:03)

    emil bobu [utilizator]

    Meritati tot ce patiti acum, 100%.
    • +4 (8 voturi)    
      raul nu-l merita nimeni (Joi, 16 septembrie 2021, 17:13)

      vladm9 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Oamenii au fost inselati si tu le reprosezi?
      Trebuie sa mergem mai departe. Au votat cu ce au crezut ei ca e mai bine.
      Daca vor avea deschidere sa urmareasca ce face USR ar fi mai bine.

      E important de mentionat ca PNL mai are si oameni valorosi.
    • -3 (11 voturi)    
      Sfantul USR (Joi, 16 septembrie 2021, 18:20)

      LongJohn_Silver [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Era bun PNL pana acum o luna cand se pupa pe bot cu sfantul USR? Dar cand USRistii ii luau apararea lui Catu pentru "greseala" de a fi facut puscarie pentru ca a condus baut?

      Votati USR, clar!
      • -2 (6 voturi)    
        corect (Joi, 16 septembrie 2021, 19:43)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui LongJohn_Silver

        Cand erau la cascaval, nu mai era o problema cu penali la conducerea tarii.
      • +3 (3 voturi)    
        Ei, nu sunt sfinti.. (Joi, 16 septembrie 2021, 19:59)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui LongJohn_Silver

        Dar oricum sunt o optiune mai buna, sunt singurii care par ca vor sa impinga lucrurile inainte.

        De la USL chiar nu mai ai ce asteptari sa ai
    • 0 (2 voturi)    
      Chiar asa masochist sa fii? (Joi, 16 septembrie 2021, 19:38)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Pai, mai rau decat sa-ti dea un sut in c...alia(n)tii, si sa te duci de-a drula pe scari in jos,ce s-ar putea intampla?
  • +20 (22 voturi)    
    CCR (Joi, 16 septembrie 2021, 16:07)

    Ben-Zen [utilizator]

    a fost intrebata.. "nu-i asa ca in constitutie scrie clar ca la 3 zile dupa depunerea motiunii se voteaza?". Si curtea raspunde: Numai dupa Congresul PNL sau dupa 25 septembrie. Deliberare grea..
    Practic trage de timp in favoarea "Cutzulistilor" in speranta ca USR-istii vor fi pusi in fata faptului implinit ca Floricel va fi uns PrimPNL-ist. Deci asa functioneaza "dermocratia" cu chichite avocatesti. Cum sa pui pe drumul drept o tara in felul asta? Cum sa respecte cetatenii legea si institutiile statului daca bataia de joc este ridicata la nivel "Nec Plus Ultra".
  • +6 (10 voturi)    
    ticalosi (Joi, 16 septembrie 2021, 16:51)

    anonim3 [utilizator]

    ar trebui si un articol despre pedepse pentru subminarea ordinii constitutionale.
  • +5 (5 voturi)    
    ... (Joi, 16 septembrie 2021, 16:58)

    ursu_rebegea [utilizator]

    Ca la piata Obor.
  • +11 (11 voturi)    
    ccr (Joi, 16 septembrie 2021, 17:30)

    zot [utilizator]

    a demonstrat, in mod repetat, ca este: Coruptie,
    Coruptie, in mod Repetat;
    este necesar a se stabili o limita de varsta a membrilor,
    un istoric fara trecut politic si la fel de important, fara
    urme de coruptie, plus sanctiuni extreme in caz ca..
    in aceasta situatie nu stiu daca unul din faraoni care
    alcatuiesc acum ccr ar mai indeplilni conditiile.
    dar cu un presedinte "pas cu pas", cu un prim ministru
    cam sinistru in expuneri si fapte, cu partide care vad
    numai pacatele celorlalte partide este greu sa mai avem
    sperante;
    sincer? tara o ia tot mai la vale din toate punctele de vedere
  • -5 (9 voturi)    
    Extazul USR (Joi, 16 septembrie 2021, 18:23)

    LongJohn_Silver [utilizator]

    Toti USRistii extaziati de calculul politic actual ar trebui sa citeasca articolul de azi al lui PAH, "Uniunea celor scosi din foame", poate asa se vor intreba si ei unde sunt expertii PLUSRisti care "si-au lasat afacerile de succes" ca sa vina "sa salveze tarisoara".

    Va dau un mic flavor: "Este un sacrificiu enorm să renunți la 383 de lei lunar, ca Polițeanu, pentru peste 10.000 de lei, tot lunar. Plus sume forfetare, plus cheltuieli de transport decontate, plus chirie plătită, plus, plus, plus. USR-PLUS."
    • -4 (4 voturi)    
      Articol incomplet (Joi, 16 septembrie 2021, 19:23)

      SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui LongJohn_Silver

      Interesant dar incomplet:
      1) Cati din parlamentarii USR au trecut la un salariu mai mic? (acolo se mentioneaza doar cei ce castigau putin inainte, dar nu e specificat clar procentul celor care castigau sub salariul de parlamentar).
      2) Cati au venit din joburi private? Procentual vorbind, cati au facut trecerea de la privat la stat?
      3) Aceeasi intrebare dar pentru cei din randul 2, 3 (secretari de stat, directori de agentii, etc)
      4) Aceleasi intrebari, dar pentru celelalte partide.

      Si la sfarsit un tabel sa comparam putin cu procente, etc.
      Ce? E prea greu, mai simplu sa scoatem niste exemple, sa generalizam, aruncam o opinie personala si gata articolul. Jurnalistii buni sunt la fel de greu de gasit ca si parlamentarii buni, asa ca nu e nimic surprinzator.
    • +4 (6 voturi)    
      PAH? Adica Catavencu? Adica slugile lui Vantu? (Joi, 16 septembrie 2021, 20:03)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui LongJohn_Silver

      Nu, multumesc, nu servesc.

      Oricum misto incercare de deturnare a discutiei. Aici se discuta de decizie mizerabila a CCR, care blocheaza a la long o motiune de cenzura. Aveti ceva de spus la subiect?
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Joi, 16 septembrie 2021, 19:40)

    mihai_mi [utilizator]

    Wow ce surpriza. pnl nici nu stii cat de mic incepi sa fii. Te joaca psd cum vrea el.
  • +4 (4 voturi)    
    coincidenta (Joi, 16 septembrie 2021, 19:57)

    dualities [utilizator]

    e doar o coincidenta :) ce sa va fac daca nu credeti in coincidente :) Traisca CCR - PCR !

    Dorneanu si popurul !
  • -3 (5 voturi)    
    Logica CCR (Joi, 16 septembrie 2021, 20:22)

    2right [utilizator]

    Fara sa pretind ca as fi cunoscator de drept constitutional parerea mea este ca CCR ar incalca Constitutia daca ar analiza si decide anterior alegerii presedintelui partidului aflat la guvernare.

    De ce? Pentru ca astfel ar influenta decizia politică si asta ar contraveni flagrant atributiilor CCR.

    Razboiul constitutional este intre cei doi candidați la președinția aceluiași partid. Este evident ca decizia CCR va ingropa politic unul dintre cei doi si atunci pare logic ca CCR sa analizeze si sa se pronunte dupa aceste alegeri.

    Distracție mare va fi daca presedintele ales va fi cel ce ulterior va fi îngropat de decizia CCR. Cred ca este un moment decisiv in existenta acestui partid.
  • +6 (6 voturi)    
    PNL, lacheul PSD-ului (Joi, 16 septembrie 2021, 22:09)

    neagoe [utilizator]

    Cine a votat PNL a votat de fapt cu PSD si doar fraierii au crezut ca USL-ul a disparut.
    PNL "modern" a fost din 1990 lacheul PSD-ului, atunci cand presedintele liberalilor, Radu Campeanu s-a gudurat pe langa Iliescu si Roman sa fie si el numit vice-presedinte al Senatului.

    Nu toata lumea are momoria scurta. Amintiti-va ca Iohannis a fost in 2009 propunerea de premier a gastii PNL+PSD+Antena 3, adica USL.
    Acelasi Iohannis care nu vrea sa iasa ACUM sa spuna ca Constitutia NU MAI E VALABILA din momentul in care s-au depasit cele 3+5 zile pentru votare. De ce? Pentru ca USL traieste.
  • +1 (1 vot)    
    CCR devine ridicol (Vineri, 17 septembrie 2021, 7:39)

    mongolul [utilizator]

    nu e prima data cand amina deciziile, pina la rezolovarea unor probleme politice...
    Trebuie desfiintat sau data o lege de reorganizare din temelii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by