Varianta lui Cioloş pentru ieșirea din criză: USR Plus să facă o propunere de premier

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 10 septembrie 2021, 18:46 Actualitate | Politic


Ciolos
Foto: Facebook
Co-preşedintele USR PLUS, Dacian Cioloş, a afirmat, vineri, că propunerea unui premier de către formaţiunea pe care o conduce este cea mai bună modalitate de a se asigura că, dacă revine la guvernare, poate face reforme. El a menţionat că, dacă USR PLUS nu are garanţia că poate face reforme, se poate gândi şi la opoziţie decât să fie un “partid umbră al PNL-ului”, potrivit News.

Dacian Cioloş a declarat, vineri, la Cluj-Napoca, că dacă USR PLUS nu poate face reforme atunci nu are sens să discute despre o reintrare la guvernare.

“Dacă avem garanţii şi ne putem lua garanţii că putem face aceste reforme are sens să rediscutăm de o reintrare la guvernare. Dar asta presupune să ne luăm aceste garanţii şi eu vă lansez o idee care poate părea provocatoare. Cred că cea mai bună modalitate prin care să ne asigurăm că, dacă intrăm din nou la guvernare, putem face reforme este - de ce nu - să propunem celor de la PNL şi UDMR, dacă mergem în continuare împreună, să facem o propunere de premier, care să-şi asume aceste reforme în numele Guvernului”, a afirmat Dacian Cioloş.

El a menţionat că şi alegerile anticipate sunt o soluţie, dar că acestea nu depind de USR PLUS, ci de ceea ce doreşte PSD.

“Este putere de împărţit, Parlamentul şi Senatul şi Camera Deputaţilor sunt structuri cu putere, aşa încât poate să existe un echilibru de putere. Dar, dacă noi nu vom avea garanţia că putem face reforme, decât să fim un partid umbră al PNL-ului, care face cu noi ce vrea, atunci mai bine ne gândim şi la opoziţie. Evident, alegerile anticipate sunt o soluţie, dar asta nu depinde de noi, depinde de ce va vrea PSD-ul şi eu nu cred că trebuie să ne facem planuri pornind de la propteala numită PSD”, a explicat Dacian Cioloş.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11638 vizualizari

  • -6 (52 voturi)    
    Ceolos... (Vineri, 10 septembrie 2021, 18:55)

    calinsab [utilizator]

    ce tupeu... cu 14% rezultate in alegeri ... ce tupeu! ar trebui sa purtati ecusoane cu PNTCD
    • +4 (40 voturi)    
      Si care e (Vineri, 10 septembrie 2021, 21:40)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

      Tupeul, ca nu inteleg? Vrei sa stea capra sau ce?
      • +7 (21 voturi)    
        pai... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 1:27)

        mano84 [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        daca asta e, cum sa stea altfel?! :))
      • +3 (17 voturi)    
        cum care e? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 2:16)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        un, doi, trei
        de la pericei
        pui de securei!
        asta e tupeul maxim!
    • -1 (11 voturi)    
      Lasa ca are caderea PNL cu 25% (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 7:36)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

      sa faca ce vrea in Parlament. Sigur, propunerea e extrem de naiva. Cu tembeloidul de la Cotroceni singura solutie reala e opozitia.
  • -12 (36 voturi)    
    Sure thing. Come with your name and 15% from 30% (Vineri, 10 septembrie 2021, 18:57)

    JoBaiDen [utilizator]

    Sure thing. Come with your name and 15% from 30%. Wow!
    Did I miss something?
  • -16 (36 voturi)    
    Ce vorbești Gogule!? (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:00)

    Rescator [utilizator]

    Ai venit de la Bruxelles să ne luminezi și să ne scoți
    din criză!? Se pare că vrei să fi PM pe scurtătură.
    Nu cred că ține frâna,dar oricum AER PM Cîțu trebuie
    să plece,deja a produs prea multe nenorociri,unele
    fiind imposibil de reparat.
    • +3 (17 voturi)    
      Omul a zis ca vrea sa faca o propunere (Vineri, 10 septembrie 2021, 22:13)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Asta nu insemna neaparat ca va propune pe cineva de la USR. Poate fi si de la PNL sau poate fi un independent.
  • -1 (39 voturi)    
    Drula, tu, sau eternul Barna? (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:00)

    IoPaNet [utilizator]

    A venit momentul sa faceti toti un pas in spate - tu si Barna de o parte, Catu si Orban de cealalta. Si sa mai faca pasi in fata si oameni gen Drula, respectiv Bolojan. Alta sansa nu exista pentru nici unul dintre partidele "de dreapta".
    • +9 (15 voturi)    
      Dar ficusul ce face? (Vineri, 10 septembrie 2021, 22:22)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      In mod normal o asemenea idee se prezinta la consultari cu seful statului, nu e necesar de a o face public, dar presedintele nu e de gasit.
  • -2 (36 voturi)    
    Da! (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:03)

    atc [utilizator]

    Eu cred ca propunerea se justifica, da' dupa ce-oti ajunge sub 5% in sondaje.
  • -6 (42 voturi)    
    Asa l-a invatat Macron sa rezolve criza :)) (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:06)

    CezarN [utilizator]

    Caci este evident ca nu se va realiza asta, ca mai degraba PSD voteaza cu PNL decat sa aiba un neomarxist ca primministru.
    PSD ne ofera comunismul celor cu 8 clase, USR ne ofera comunismul celor mai scoliti si frustrati care se cred destepti.
    • -3 (9 voturi)    
      Comunism... (Vineri, 10 septembrie 2021, 22:42)

      Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ia-ti comunismul si baga...
  • -3 (43 voturi)    
    D-le Cioloș, repede un control medical. (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:16)

    asavreau [utilizator]

    Las spitalul nr. 9. Nu vedeți absurdul cererii-un partid de 15% să dea premierul și să conducă guvernul? Cu cine veți face alianță, în afară de AUR cu care sunteți deja aliați?
    • +7 (33 voturi)    
      Ce vi se pare (Vineri, 10 septembrie 2021, 21:45)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Ma asa neobrazata cererea lui? Dupa toate porcariile facute de Pnl.. daca pnl ul ar dori cu adevarat reforme si ca dreapta sa ramana la guvernare, atunci ar trebui, da, sa accepte propunerea lui Ciolos, nu?
      Ar fi cu adevarat un gest prin care PNL ar spune lumii ca sunt dispusi sa guverneze altfel decat PSD.
      • 0 (10 voturi)    
        ce legatura are... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 1:32)

        mano84 [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        cu porcariile facute de oricine?? voi nu ganditi deloc? are legatura doar cu voturile primite, punct! daca ar avea legatura cu porcariile de care spui tu, s-ar schimba guvernul lunar probabil...
        • -1 (11 voturi)    
          Cred ca (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:27)

          Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui mano84

          Nu intelegi situatia in care se afla PNL ul acum.. de tot ii dai cu voturile.. tocmai ce ti au dat baietii mai sus tari cu pm din partide cu la fel de multe voturi ca si USRPLUS. Imi sustin ideea. Daca pnl ar accepta o propunere din partea USRPLUS, ar da dovada de maturitate si responsabilitate. Mai ales acum cand partidul e scindat. Practic, lupta pt putere din pnl a pus in pericol alianta.
        • -4 (6 voturi)    
          dar (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:05)

          codrean [utilizator] i-a raspuns lui mano84

          dupa numararea voturilor, in cazul in care nici un partid nu are majoritatea, "cutuma europeana' recomanda ca Presedintele sa desemneze un PM din partidul ce a castigat cele mai multe voturi ! Daca nu reuseste sa stranga o coalitie, o majoritate, doar atunci numeste altul !
          Presedintele NU a respectat aceasta cutuma; s-o fi temut ca PSD poate face o majoritate cu AUR s ... eternul UDMR !?
          Si a iesit si cu injurii - inadmisibile !!! - la adresa partidulu care a obtinut, totusi, cele mai multe voturi, chiar daca nu majoritatea.
          "Presedintele Tuturor Romanilor" ?
    • +5 (21 voturi)    
      Auzi Shmache,trage un ochi la (Vineri, 10 septembrie 2021, 23:41)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      PM-ul actual al Israelului si cat are partidul lui coalitie!
      Trage un ochi la istoria agitata a Italiei si vezi exemple cu Prim-ministrii cu sub 15% in coalitii!
      Nu e nimic absurd, iar alianta conform legii sunt doar doua, una electorala, cand te prezinti la vot pe liste comune sau una politica care de obicei se termina in fuziune! Alianta USR-AUR e doar in capul tau si al Ant3!
      PS- faptul ca ii dau 95% minusuri si comentarii contradictorii unui user si apoi il aprob si chiar il argumentez pozitiv nu inseamna ca m-am "aliat" cu el
      PS-2 - Alianta deja vizibila intre PNL si PSD ti se pare digerabila? sau de fapt pentru aia lupti la pasopt?
  • -3 (37 voturi)    
    hm (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:18)

    kostake [utilizator]

    Astia traiesc in lumi paralele. Cine este USR? In afara de aprox 10 mii de membri declarati, din cine este alcatuit USR? Nici Barna , nici Ciolos nu stie. Si atunci, cum sa dai functia unor anonimi amatori ?
    • +10 (14 voturi)    
      Te-ai gandit vreodata de ce politicienii put? (Vineri, 10 septembrie 2021, 23:50)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      Fiindca zeci si sute de mii de "anonimi amatori" aleg sa stea in afara politicii!
      Fiindca stiu ca ajunsi acolo ii mananca porcii, prin care inteleg:
      Porcii politicieni profesionisti cu studii la Stefan Gheorgiu sau Academia de Studii Politice MV, porcii din presa de tip A3/RTV si nu in ultimul rand porcii analfabeti care vor neaparat politicieni cu nume si renume(prost, bun,nu conteaza
    • +5 (9 voturi)    
      Profesionisti (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 0:09)

      RaduMiron [utilizator] i-a raspuns lui kostake

      Intr-adevar. Hai sa o dam unor profesionisti precum Bode sau Valceanu
      • +2 (4 voturi)    
        ai uitat (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:08)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui RaduMiron

        ghilimelele ?
  • -1 (37 voturi)    
    asta doresc parteneri juniori (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:26)

    Dizidentul [utilizator]

    Deci nu Citu este problema, dorinta lor de a propune premier, motivul pentru cre a inceput criza. Foarte curios sint propunerea are sa fie Ciolos? Barna?
  • -8 (30 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:31)

    Alex S [utilizator]

    Alegeri anticipate inseamna cu siguranta sa vina PSD la guvernare. Ciolos asta nu e foarte istet din pacate. Asa a facut si in 2016 cand era premier si putea da lege ca alegerile sa fie in doua tururi. Nu a facut-o pt ca el vrea sa fie corect, si asa a castigat PSD.
    • +5 (5 voturi)    
      oarecum (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 11:01)

      Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      A mai fost un motiv pentru care Ciolos a pus umarul la succesul PSD din 2016: alegerile au fost in mini-vacanta de 1 decembrie si a fost obligatoriu sa votezi in localitatea de domiciliu la alegerile generale (pentru prima oara in istorie). S-a vrut evitarea turismului electoral si a votului pe liste suplimentare. Motivul era ca PSD fura cu autobuzul. S-au dovedit cateva lucruri cu ocazia asta:
      1) electoratul PSD e in varsta si voteaza in localitatea de domiciliu si chiar daca ar fi fost manevre cu autobuzul erau nesemnificative ca procent; si e treaba justitiei sa rezolve
      2) electoratul tanar pe care mizau USR-PLUS, NU are domiciliul mutat si astfel nu a facut efortul de a se duce acasa ca sa voteze
      3) electoratul tanar a preferat sa mearga in vacanta decat sa voteze
      4) studentii au primit gratuitate pe tren pentru a merge sa voteze si, pentru ca s-a implementat prost, s-au dus in vacanta la munte si NU au votat.
      Practic prezenta la vot la tineri a fost la minime istorice si PSD s-a mobilitazat complet la vot. Oricat ne place sau nu, asta e realitatea votului. Din pacate dl Prim Ministru Dacian Ciolos nu a inteles prostia pe care a facut-o si a trimis PSD in parlament cu aproape 50% dupa reimpartirea voturilor. Practic cel mai mare ajutor al PSD in acel an la alegeri, a fost dat de Ciolos. Nu cred ca a recunoscut vreodata prostia pe care a facut-o si nici nu cred ca va avea 'balls" sa o recunoasca. In teoria elitelor de Pareto apar doua generatii de elite: leii si vulpile. Daca putem spune ca Drula intra la categoria leilor si intra la rupere sa schimbe ceva, Ciolos e o vulpe care musca aiurea. Avem nevoie de niste luptatori in fruntea statului (vulpi sunt destule), si nu de unii care isi iau jucariile si plec. Orice echipa trece prin 4 faze: formare (forming), furtuna (storming), normalizare (norming) si performanta (performing). Scrie in orice carte de management; pana si la cursurile alea de Project Management pentru fondurile europene se zice de ele.
  • -4 (34 voturi)    
    Hahaha! (Vineri, 10 septembrie 2021, 19:56)

    JoeTheDow [utilizator]

    In caz ca nu va aduceti aminte, omul s-a propus prim-ministru si in decembrie 2020. Cu ocazia asta vedem ce sarpe a invitat USR in ograda sa prin alianta cu Plus: omul oricum voia ca partidul sa iasa de la guvernare ca sa declaseze o criza, a obtinut asta, acuma se vrea prim-ministru.

    Insa cum poti sa fi prim-ministru in Romania cand presedintele tau e Macron si tara ta e Franta?
    • +1 (15 voturi)    
      Boefule, esti total pe langa orice (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 0:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui JoeTheDow

      Da, omul putea sa propuna orice voia cand voia dar nu francezii au votat USR-PLUS ci romanii.
      Daca tu chiar crezi ca Ciolos e vreun fel de cal troian implantat de francezi aici sa mor eu daca nu merg suta la suta pe mana lui.
      Romania de la 1866 si 1877 au fost facute cu acordul si sustinerea 100% a Frantei, in WW1 Franta a refacut si sustinut armata romana, deci nu inteleg de ce o prezumabila sustinere politica ar fi condamnabila?
      PS- intre timp pe bazele noastre aeriene zboara doar americani, canadieni, britanici.Poate vorbesti cu Ciolos cu tara in Franta sa ne aduca si niste Raffale
      • -3 (7 voturi)    
        oxule, (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 2:14)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        tu doar sa jignesti poti?
        doar atat esti capabil?
      • -3 (5 voturi)    
        Faci diversiuni inutile. (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:17)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Nu la francezi se gândesc românii și nu ne este frică de francezi. Dacă nu știi, îți spun că rușii sunt cei care le dau fiori românilor și Cioloș ,pus de Vasile care-i omul rușilor, face niște propuneri trăsnite, propuneri care vor inflama spiritele și asta vor. Nu rezolvarea.
        • +1 (3 voturi)    
          Cine e Vasile? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 13:34)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Si care e faza cu rusii?
          Ne-o fi teama de rusi dar vad ca suntem suparati pe francezi!
          • -1 (1 vot)    
            Suntem supărați pe francezi? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 16:09)

            asavreau [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Cine, tu și mai cine faceți//suntem//? Că eu nu sunt supărat pe francezi. Nici vecinii mei, nici alți cunoscuți, dar pe ruși, nu suntem supărați(încă),dar suntem foarte atenți. Vasile este fostul coleg de Guvern a lui Cioloș. Vasile a condus guvernul Cioloș.
      • 0 (8 voturi)    
        Calm (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 10:54)

        JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Nu te mai enerva asa ca nu e sanatos. Faza cu Franta era o referire ca omul a considerat ca dupa ce isi scoate partidul de la guvernare e totusi preferabil sa stea la un ceai cu Macron decat sa ramana sa rezolve ceva.

        In rest ai si alte argumente in afara ca acu' 150 de ani Franta a facut ceva ce a dus SI la ceva bun pentru Romania? De exemplu de curand s-au opus intrarii Romaniei in Schengen, alaturi de NL. Multe din masurile agricole comisiei europene facute cu dedicatie catre cocosul galic afecteaza Romania. Masurile alea sunt dirijate de Ciolos.
        • +1 (3 voturi)    
          calm sa fie (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 15:45)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui JoeTheDow

          1- Nu Ciolos a scos USR-ul de la guvernare ci Catu cu ajutorul larg al lui Johannis.
          2- Sa rezolve ce? Sa discute cu Johannis care nu le-a raspuns la telefon?
          3- Tu ai pune sa iti protejeze granitele un stat a carui scoala de politie superioara, aia care pregateste oamenii legii, e plina de infractori academici si corupti?
          4- Masurile agricole ale UE intradevar favorizeaza Franta dar asta s-a decis cu mult inainte ca Romania sa fie parte a UE sau Ciolos sa fie vremelnic Comisar pentru agricultura! Poti s aimi spui ce masuri dirijeaza acum Ciolos?
          Cu respect si calm!
  • -9 (19 voturi)    
    republica romana (Vineri, 10 septembrie 2021, 20:43)

    cucuveauamov [utilizator]

    eu propun 2 consuli (un userist si un penelisti), schimbati anual, sa nu ne plictisim
    • +2 (8 voturi)    
      mai bine doi consuli pesediști amîndoi (Vineri, 10 septembrie 2021, 23:45)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      schimbați lunar, Grindeanu și Tudose...poate vine premieru Japoniei în vizită, să nu se plicti el niponu
    • +3 (11 voturi)    
      Verifica actuala coalitie din Israel (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 0:03)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Sa nu mori dezinformat!
    • -1 (7 voturi)    
      greseala enorma! (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 1:25)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      astia nu vor parasi postul dupa expirarea mandatului!
  • -5 (21 voturi)    
    Poate (Vineri, 10 septembrie 2021, 21:02)

    autan [utilizator]

    Le intra tuturor in cap ca toti lupta pentru binele propriu, indiferent de partid. Unii doar sunt mai buni la manipulat emotiile oamenilor.
    Tara e economic la pamant, restul e gargara pentru putere.
  • +8 (16 voturi)    
    Prin comportamentul PNL-ului aripa Cîțu (Vineri, 10 septembrie 2021, 22:08)

    ploiesteanu [utilizator]

    mai ales dacă premierul câștigă și sceptrul de președinte de partid, cred că o parte din electoratul PNL va vota orice altceva doar PNL nu, Va câștiga probabil și USR Plus ceva voturi PNL-iste dar nu să le ajungă să contrabalanseze pierderea electorală datorată nerealizărilor coaliției. Prin comportamentul lui Cîțu și al președintelui Iohannis, PSD va câștiga din păcate, alegerile viitoare. Peste toate greutățile au mai apărut două, pandemia și liberalizarea energiei, cum nu se putea mai prost pentru guvernanți, oricare ar fi fost ei.
    • +6 (8 voturi)    
      Voturile PSD se vor duce la AUR (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 7:30)

      Amariei [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Multi rad de live-urile lui Simion insa daca cititi comentariile majoritatea sunt exact de nivelul votantilor PSD. Nu stiu multe despre AUR insa chestia nationalista prinde bine, Ungaria si Polonia sunt exemple la indemana.
      • +1 (1 vot)    
        corect (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 11:13)

        Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

        Corect: e acelasi nivel; dar alti oameni; sunt cei care nu lucreaza la stat, nu pot fi mituiti prin cresteri de salarii/bonusuri la stat sau pensii speciale.
    • -4 (6 voturi)    
      Crezi? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:20)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Altceva, dar nu USR.
      • +2 (2 voturi)    
        Poate vi se pare irelevant (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 13:20)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        dar chiar și comentariile de pe Hotnews mă determină să cred asta. Există și PNL-iști care vor cinste, transparență și afaceri în marja legalității.
        • -1 (3 voturi)    
          Există, fără și. (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 16:12)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

          Poate sunt și la USR, dar orgoliile personale sunt mai mari decât interesele naționale și acoperă intențiile bune.
  • -4 (18 voturi)    
    da, deci asta inseamna (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 1:27)

    miculescu-rucar [utilizator]

    sa fii progresist!
    cu 0% votanti, sa ceri postul de PM!
    cât tupeu la indivizii astia!
    • +2 (2 voturi)    
      Israel - Yamina -6.21% (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 15:54)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Naftali Bennet- Prim Ministru
      Se incalzeste pe margine Yair Lapid, cu 13,93%
      Cat tupeu la indivizii astia?? Nu-i asa?
      Cine a mai vazut partid cu 15% din voturi sa aiba tupeu sa ceara functia de Prim-ministru?
  • +6 (18 voturi)    
    Ciolos este mai de incredere decat pnl, psd, (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 4:06)

    index [utilizator]

    udmr.
    PNL l-a tradat cu usurinta si pe Basescu, trecand de partea psd-ului, impreuna cu udmr, incluzandu-l pe klaus.
    S-au dus sa pupe mana protectoare a varanului.
    Odata tradatori, tradatori pe vecie.
    Este momentul adevarului. Valoarea nu vine din procentele obtinute mintind alegatorii ci din respectarea cuvantului, a principiilor si dorinta de a face ceva bun pentru alegatori.
    PSD, pnl, udmr si practic toate partidele care s-au perindat de la '89 incoace nu au avut nici o consideratie pentru alegatori. Calculul castigului obtinut prin negocieri in culise a constituit preocuparea primordiala a politicienilor.
    Orban, asa mandolinist cum este cred ca are infinit mai multa onoare decat klaus si maimutele lui.
    • -2 (8 voturi)    
      Unde-l pui, acolo stă. Cioloș. (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 9:22)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui index

      Este de încredere ! Nu pleacă, numai dat afară.
      • -5 (7 voturi)    
        oare? (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 11:11)

        Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Eu cred ca Ciolos e cel care a provocat toate aceste plecari. El pare suparaciosul... Barna e atat de senin si pe langa subiect in fiecare aparitie la TV incat mi-e greu sa cred ca el ar fi plecat din guvernare. Eu personal nu inteleg cum la acest nivel, nu se intelege sacrificarea unui pion (din partea PLUS). Ar fi avut mult mai mult de castigat. Cred ca Ciolos s-a ramolit sau e burn-out. Prea multe frustrari pe acest pitic atomic.
    • -4 (6 voturi)    
      memorie scurta (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 11:05)

      Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui index

      E greu de zis PNL a tradat; aripa Tariceanu a tinut cu PSD; s-a vazut mai tarziu ca si PDL-ul lui Base s-a unit cu aripa veche liberala (PNL de azi). Boc este in PNL si a fost seful partidului PDL. Pe de alta parte a aparut ALDE si Tariceanu, prieten cu PSD. Ar trebui sa intelegeti ca deciziile sunt date de oameni de la varful partidului si de preferintele lor; nu inseamna ca toti liberalii s-au agreat cu PSD sau cu PDL sau USR la baza partidului. Exista niste persoane care au dus partidele intr-o directie sau alta. Posibil ca si PSD-istii sa fie nervosi de alaturarea cu PNL sau chiar AUR... Ne convine sau nu, la vot merg sustinatorii PSD, si ei au copii. Copii nu neaparat sunt liberali din parinti socialisti.
  • -6 (8 voturi)    
    Numai cîţu (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:39)

    Pacala54 [utilizator]

    are voie să se cretinizeze, cioloş nu are? S-au nimerit la egalitate, un tâmpit la USR, un cretin la PNL!
    • -4 (6 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 11:09)

      Giolgel [utilizator] i-a raspuns lui Pacala54

      Ciolos nu e USR; e PLUS (cel putin inca o perioada pana la alegeri). Ciolos pare ca vrea prea mult: e deja liderul Renew Europe si vrea si PM si sa dea peste cap Romania. Din pacate nu a inteles mentalitatea acestui popor: pacat ca Vintila Mihailescu s-a dus dintre noi, ca poate ii explica ce abordare are nevoie acest popor. Pe de alta parte exemplul era fix in guvern: Drula! Simplu! Drula a rezistat! Poporul roman inca e la mentalitatea Fat-Frumos se lupta cu Zmeul. Ei il vor pe Fat-Frumos, luptator pe baricade. Romanul de rand vrea un erou, asa cum a sperat in Basescu la primarie si apoi la Cotroceni.
      • 0 (0 voturi)    
        nu e adevarat (Duminică, 12 septembrie 2021, 9:07)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Giolgel

        poporul roman il vrea pe Superman pe baricade!
  • -2 (4 voturi)    
    Cîțu zice (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 8:51)

    ploiesteanu [utilizator]

    că salariile vor fi mărite când va crește productivitatea deși și patronatele și sindicatele au convenit să mărească salariul minim, pensionarii vor primi mai mult când se va finaliza noua lege a pensiilor, asta la începutul lui 2023, iar despre actualele scumpiri la energie, la alimente și la servicii de asemenea, nu poate face nimic pentru că ne aflăm într-o economie de piață.
  • +6 (8 voturi)    
    toti au sarit la gatu' lu' ciolo (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 12:17)

    Barbaneagra [utilizator]

    PSD si PNL s-au sarutat si s-au imbratisat, dupa o lunga pauza (publica), si-au suflecat manecile scurte si au sarit la gatul nenorocitului de Ciolos.
    1) ce tupeu dom'ne, auzi, sa IMPUNA PREMIER;
    2) ce nesimtire, sa ceara suspendarea PRESEDINTELUI nostru, al PCR, scuze PSD si PNL.

    Doua cretinisme care iti dau imaginea corecta a propagandei securisto-liberale. Ceva ce oamenii normali, cu minte si bun simt, nu ar incerca. Dar ei poate (SIC!), ca au in spate toata structura aia, cum ii zicea sarmanul dionis Dragnea, "statul paralel" (daca tot e sa o luam pe aratura).

    USR+ le-a stat in gat de cand s-a infiintat. Acum e momentul sa il rada, sa ramana doar ei, ei si anghel saligni. Plus (scuze) cele 29 de miliarde de euro, care se vor semna cu o zi inaintea hirotonisirii.
  • 0 (8 voturi)    
    sa vedeti circ... (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 13:21)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. cand incep ăștia de la usr si plus sa se păruiască intre ei..
  • +1 (1 vot)    
    Sigur ca nu e o propunere serioasa (Sâmbătă, 11 septembrie 2021, 21:54)

    gemart [utilizator]

    Dar nici nu s-a vrut serioasa ci doar un raspuns foarte potrivit la incapatanarea PNL de a paria totul pe acest impostor incompetent numit Catu.
  • 0 (0 voturi)    
    a spus ca ar putea face ei propunerea de premier (Duminică, 12 septembrie 2021, 13:04)

    revo [utilizator]

    USR+ propune un premier, care poate fi cineva de la PNL, nu neaparat din USR+.

    Ma rog, de ce ar fi imposibila si de neacceptat chestia asta?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by