VIDEO Miniștrii USR-PLUS demisionează din guvern. Barna: Este o decizie grea, nu am luat-o ușor / Acum avem o majoritate Cîțu-Ciolacu

de D.D.     HotNews.ro
Luni, 6 septembrie 2021, 19:07 Actualitate | Politic


Demisii USR-PLUS
Foto: Hotnews
Miniștrii USR-PLUS se retrag din guvernul Cîțu. Anunțul a fost făcut de Dan Barna, alături de toți reprezentanții USR-PLUS în guvern.

„Mâine dimineață demisiile vor fi pe masa premierului. Nu este o noapte a negocierilor”, a declarat Dan Barna, comentând că „așa nu se mai poate”.



„Trebuie să folosim planul B, pentru că planul A era moţiunea de cenzură. Sunt două variante, fie PNL acceptă că USR PLUS este un partener serios pentru dezvoltare şi mergem mai departe cu un nou premier. Fie PNL merge pe varianta USL, alături de PSD. Este o decizie grea pe care niciunul dintre noi nu am luat-o uşor, dar este un mesaj de care România avea nevoie. După 30 de ani trebuia să vină un moment în România în care un partid să spună aşa nu se mai poate”, a mai spus Dan Barna.

Liderul USR-PLUS a adăugat că ce s-a întâmplat în aceste zile arată că noua majoritate din Parlament este între Cîțu și Ciolacu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















30298 vizualizari

  • +49 (93 voturi)    
    Foarte bine! (Luni, 6 septembrie 2021, 19:12)

    Roby745 [utilizator]

    Asta trebuiau sa faca de saptamana trecuta, si sa evite tevatura asta cu motoinea de cenzura, care desi justificata, nu creaza decat un pretezt pt AUR si PSD sa faca ce stiu eu mai bine, si anume circ.
    • -31 (67 voturi)    
      De ce pierd inca o noapte? (Luni, 6 septembrie 2021, 19:25)

      Sympa [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

      De ce pierd inca o noapte?
      Au nevoie de o noapte in plus de ridicol maxim?
      (Parlamentarul Drula care semneaza motiunea de cenzura impotriva ministrului Drula.)
    • -8 (30 voturi)    
      Da da (Luni, 6 septembrie 2021, 19:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

      Corect ai Scris !
      • -8 (12 voturi)    
        Nu-i asa ca am dreptate domnule (Luni, 6 septembrie 2021, 20:19)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        in ceea ce i-am scris lui @Roby745 ? :)
        • +2 (8 voturi)    
          Sympa tu esti ? (Luni, 6 septembrie 2021, 23:33)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Nu inteleg
          • +2 (6 voturi)    
            pesede si penele= LOVE (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:05)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Si ISTORIE pentru viitorul politic.
            Securisti si nomenclaturitii din epoca lui Ceausescu s-au impartit de la revolutie in psd, pd, pnl, fsn etc, doar sa acapareze tot esichierul politic.

            Viitorul trebuie sa ne scape de ele si de metehnele lor jegoase.
            • +1 (3 voturi)    
              pentru asta ce vei face ? (Marţi, 7 septembrie 2021, 12:47)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui rov

              asta as vrea sa citesc in comentariul tau. teoria este deja cunoscuta
              • +1 (1 vot)    
                ce am facut si pana acum (Marţi, 7 septembrie 2021, 16:30)

                rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                Iesiri in strada, actiuni civice, dezvaluri despre hoti, suport si sponzorizare pentru partidele sanatoare...
                ca arma nu mai am din armata, din 89...

                Daca apare o idee mai buna, ma bag.
    • +39 (55 voturi)    
      Au explicat in live (Luni, 6 septembrie 2021, 19:43)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

      Planul A era motiunea (mai rapida), planul B e demisia si asteptat 45 de zile.
      • -6 (24 voturi)    
        Planul lor = prosia lor. Ca de obicei noi o platim (Luni, 6 septembrie 2021, 21:51)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        Se mai laudau cu o alt fel de politica. O politica mai rapida. Mai rapid au dat-o in bara.
        • +1 (7 voturi)    
          ce ma?! (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:31)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ty

          planu lor era bun si daca USL nu traia, planu lor chiar reusea

          asa asteapta 45 de zile citu timp in care o sa arunce cu bani de furat pentru toata lumea pentru ca stie ca o sa plece !
          • +3 (5 voturi)    
            Nu zau! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:08)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            ...era si mai bun daca pamantul era plat! Da' ce sa vezi, nu e!
          • -1 (1 vot)    
            esti de rasul curcilor (Marţi, 7 septembrie 2021, 12:36)

            bardiCristi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Cutzu oricum terfelea banii de furat, cu demisii, fara demisii / daca USR ceda. Singura cale de a stopa acel furt era motiunea de cenzura, dar USL traieste.
      • 0 (4 voturi)    
        E tare! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:06)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

        Adica, un joc la cacealma facut de niste prosti!
    • +38 (64 voturi)    
      Ai aici explicatiile :) (Luni, 6 septembrie 2021, 19:51)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

      https://www.g4media.ro/surse-de-ce-prefera-usr-plus-motiunea-de-cenzura-in-locul-demisiei-ministrilor-din-guvern-mesaj-intern-beneficiul-incontestabil-al-motiunii-de-cenzura-este-rapiditatea-cu-care-schimbam-guv.html

      A fost o strategie in spate, chiar daca nu pare. Si da, motiunea pare mai "slaba", dar singurul lucru pe care ti-l pot da ca raspuns e "welcome to the laws of Romania - made by corrupt trash for other corrupt trash".

      Stai linistit ca toate astea au fost gandit acum zeci de ani. Cum sa facem ca sa fie greu sa demiti, sa te razboiesti, sa-ti asumi majoritate etc. etc. etc.

      Doar nu era ca ramasitele FSN-ului sa iasa in pierdere cand au demarat legile astea, nu?!

      Asata-i tristeatea Romaniei. Pare chiar complice la acest amanet al cetatenilor. Nu e vina tarii, dar ce sa facem?! Lumea a votat USL 30 de ani. E greu sa te schimbi si nu e repros.

      Sa stii ca si in Rusia exista rusi care nu isi pot imagina tara fara Putin la putere. Asa sunt si unii aici. O Romania fara PSD nu e Romanie. Nu avem ce sa le reprosam, e doar rezultatul a 30 de ani de zombilism.

      Partea buna? Da, exista, chiar daca nu pare. Incet, incet, cetatenii se trezesc. Partide noi apar care incearca. Unele reusesc sa se afirme (vezi USR, PLUS si chiar si AUR), altele incearca (DEMOS, PNR). Fiecare cu ce si cat poate. Dar oricat de praf ar fi, sunt ceva nou. Mai rau ca USL nu au cum sa fie. Asta e sigur.
    • +25 (43 voturi)    
      Nu, au plecat la momentul potrivit ! (Luni, 6 septembrie 2021, 20:17)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

      Acum cand blatul PNL- PSD este dovedit, acum pleaca pt ca acum e evident ca PSD nu va vota niciodata o alta motiune decat motiunea proprie !
      PS. Iar daca Catu stie cum sa onoreze masa ( ca cica-i pocherist !) PSD nu isi va vota nici macar propria motiune !
      • -8 (16 voturi)    
        Acum am vazut (Luni, 6 septembrie 2021, 23:37)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Dar, ciudat, nu e in Spiritul Tau. Spui ca sunt taios, dar USR a intarziat Nepermis povestea cu Demisia. Daca demisionau Vineri, azi aveau 70% intentie de vot, or, acum max 39% intentie de vot au. Este peste PNL care dispare in 2024 alaturi de fratilii llui P$D, dar, putea fi 70%, ca la Maia Sandu.
        Barna si Ciolosh sunt doi Scatofagi. prefer pe mana lu Irineu sa merg cu USR.
        • +10 (18 voturi)    
          Au crezut in democratie (Luni, 6 septembrie 2021, 23:53)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Daca se respecta totul, dupa semnaturi urma votul si imediat motiunea. Ca a fost blat USL e partea a doua. Demisia i-ar fi oferit interimat indirect prin prelungirea de 45 de zile.
          • +1 (7 voturi)    
            45 zile nu inseamna Ceva (Marţi, 7 septembrie 2021, 7:12)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Respectarea Electoratului este mai pretioasa
            • 0 (4 voturi)    
              nu inseamna ceva?! (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:36)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              lloooooool

              inseamna ca pnl o sa dea "Spagi" din banii nostruu catre primarii cu nemiluita!

              eu zic ca asta inseamna ceva...
              deja au dat 50 miliarde, deja au marit de 4 ori (ma rog o sa , ca voteaza azi) bugetul primariilor, deja au amanat minim 2 luni numirile la justitie (pe care probabil le va face psd sau cine o sa vina la guvernare)

              deja au facut praf tot! deci chiar nu inseamna nimic?!
          • +2 (4 voturi)    
            Nu zau! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:13)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Ia zi tu, ce nu s-a respectat? Fantezia USR?Pai, nu-i chiar obligatoriu, ca mai au si altii securistii lor.
        • -3 (7 voturi)    
          lol (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:35)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          visezi cu cifrele astea

          1 - psd nu scade sub 20% nici daca impusca random oameni pe strada
          2 - pnl nu scad sub 15% nici in conditiile de mai sus!
          3 - uiti ca aparatul de propaganda pnl si psd este presa si televiziunea (vezi declaratiile gretzoase ale CTP printre altele)
          usr nu creste peste 40% in intentia de vot nici daca (sa citez o cluma de la un site care facea misto de terminator... 5 whatever) "ofera BJ si dulciuri" [gratis] ...

          actiunea lor a fost buna... asta cu demisia e ok, dar ofera guvernarea pnl 45 de zile... tu realizezi cat de multe magarii pot face in 45 de zile?! probabil osa vezi! deja au inceput!
        • -1 (3 voturi)    
          Asa zici? (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:12)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ".. azi aveau 70% intentie de vot, or, acum max 39% intentie de vot au. Este peste PNL care dispare in 2024 alaturi de fratilii llui P$D"
          Ia mai citeste odata ce-ai scris! Aia 39% -azi- sunt din sondajul facut in familie? Probabil, mica si ea!
      • +2 (10 voturi)    
        Cîțu este un pocherist de succes,dar (Marţi, 7 septembrie 2021, 8:57)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        și un speculator feroce împotriva leului.Mai nou
        se aude că speculează împotriva minunatei monede
        a statului african BOTSWANA,cu scopul de a face
        rost de bani pentru a crește pensiile în România,
        cu moneda statului menționat.
        • +2 (4 voturi)    
          Te contrazic ! Catu nu e un pocherist de succes ! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:04)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          Iata argumentele : In SUA in urma cu douazeci de ani a trisat si a dat teapa unei banci la modul ordinar dupa care a intins-o. Daca ar fi fost pocherist de succes trebuia sa ii faca fara a mai pune bancile, recuperatori pe urmele lui !
          Apoi, aici ca prim ministru liberal iarasi a dovedit ca nu e un pocherist de marca pt ca mereu a jucat cu ajutorul lui Iohannis. Daca Iohannis nu statea la marginea mesei de pocher sa-i sopteasca ce carti au adversarii si sa-l incurajeze sa ramana in joc, de mult ar fi pierdut Catu tot si ar fi trebuit sa se scoale de la masa, dar asa cu un Iohannis care ii tine spatele... Asa si eu pot sa ma consider mare pocherist !
          Si in fine, ca un "speculator feroce al leului" nici macar aici nu a dovedit maiestrie de pocherist, pt ca nu aputut invinge BNR si chiar in urma partidei asteia a trebuit sa se ridice de la masa inainte de incheierea jocului ! Mai multe amanunte iti poate da in chestiunea aceasta sotul doamnei Gorghiu ! Parerea mea e ca singurul pocherist caruia i-au reusit cateva "maini" memorabile a fost Basescu, dar nu e el subiectul aici asa ca ma opresc !
          • +2 (2 voturi)    
            Aveți dreptate. (Marţi, 7 septembrie 2021, 14:55)

            Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Mulțumesc pentru detalii,dar omuletele ăsta
            nociv și cinic ne joacă la ruletă.
            • +2 (2 voturi)    
              Chiar asa ! Ne joaca nenorocitul la ruleta ! (Marţi, 7 septembrie 2021, 15:23)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

              Pe banii nostri iar Iohannis, pana il va scoate din sala de joc va mai pierde cel putin cateva luni !
        • +2 (2 voturi)    
          Ai fost prea subtil pt unii si culmea (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:58)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          ai fost minusat !
          Uneori e bine sa spui adevarul in fata, respectiv ca banii vor fi tipariti mai ieftin in Croatia, in orasul Pula, caci, nu-i asa, ce are Sulla cu Prefectura ?!
          • +1 (3 voturi)    
            De acord. (Marţi, 7 septembrie 2021, 13:10)

            Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Nu am vrut să ofensez copii sub 15 ani.
            Oricum moneda respectivă este deja folosită
            de Guvernul AER PM Cîțu.Treaba cu minusurile este relativă,nu face nici rău,dar
            nici bine.
            • +3 (3 voturi)    
              Stii, cred ca Catu cand isi va termina (Marţi, 7 septembrie 2021, 15:36)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

              cariera de pm, parerea mea ca mult mai devreme decat i-a promis Iohannis si asta nu pt ca l-ar fi mintit presedintele ci pt ca va fi nevoit din cauza precipitarii lucrurilor, va pleca din Palatul Victoria cu un sac plin de placute suedeze.
              Si mai am o convingere nestramutata si anume ca in ziua urmatoare celei in care a parasit biroul de pm, Florinache ii va trimite Presedintelui la Cotroceni un saculet (mai mic, e adevarat) cu placute suedeze, spunandu-i ca ii apartin dar au fost trimise din gresala pe adresa Premierului !
    • +26 (38 voturi)    
      Demisia inseamna 45 de zile in plus pt Cutzu (Luni, 6 septembrie 2021, 21:16)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

      de aia nu si-au dat demisia, pt ca o motiune de cenzura ar fi insemnat DEMITEREA lui Cutzu in 7 zile

      DEMISIA USR inseamna ca PNL si CUTZU au 45 de zile

      vezi diferenta de zile?
      • -1 (3 voturi)    
        e grea matematica pt el... (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:37)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ...
      • +1 (3 voturi)    
        ? (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:16)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Si-acu' cate sunt? Nu cumva 45 +7? Asta se-ntampla cand jocul la cacealma e practicat de Fraieri ( cu "F" mare)
  • +15 (35 voturi)    
    mda... (Luni, 6 septembrie 2021, 19:13)

    liviu_ [utilizator]

    si o sa avem niste decii majori de a arunca cu bani catre primarii hoti facut de o "majoritate" de 30%...

    ma rog sustinuti neoficial de pretinii pesedisti
  • +49 (69 voturi)    
    Bravo, tot respectul! (Luni, 6 septembrie 2021, 19:16)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Practic, timp de 30 de ani am fost condusi de urmasii comunistilor si securistilor care mimand democratia, s-au impartit in doua gasti de mafioti PSD si PNL, unii pe stanga esicheriului politic si ceilalti pe dreapta, uniti la izbeliste in USL. Deviza lor este una singura: "prin noi insine la bunastare!"
    Restul e istorie si furt institutionalizat.
    Sila!
    • -8 (42 voturi)    
      Urmașii comuniștilor sunt și (Luni, 6 septembrie 2021, 20:39)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      în USR.

      Domnul Cioloș nepotul Vulpei.

      Domnul Năsui fiul celuilalt domn Năsui, fost membru PCR, DIE și (conform retoricii USR) un #penal.

      Mai vrei?
      • -5 (19 voturi)    
        Ce domnu' usl, v-ati suparat ?! (Luni, 6 septembrie 2021, 21:43)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Este vorba de urmasii in mod de gandire si actiune, nu de urmasi fizici. Intelegi matale sau e mai greu pentru un usl-ist ?
        • +6 (10 voturi)    
          capitane nu fii trist (Marţi, 7 septembrie 2021, 6:53)

          Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          SECU merge inainte prin partidul USR ist.
      • +1 (17 voturi)    
        Drula (Luni, 6 septembrie 2021, 22:20)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        ....mosteneste epoletii lui ta-su si pune la CNIR un...geolog in loc de un Inginer Constructor....dupa modelul Cuc oatentat de Badalau.

        Toti inginerii constructori de drumuri, poduri si cai ferate ar trebui sa-i trimita lui Drula diplomele prin posta...a demonstrat ca nu da doi bani pe ei.
      • +2 (14 voturi)    
        OK (Luni, 6 septembrie 2021, 23:26)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Da-ne link-uri sa vedem si noi documentele astea. Ca sa nu murim ca niste "oi sorosiste naziste". Nu stiu daca mai e la moda, posibil sa fie ceva cu Gates acum.
  • +27 (39 voturi)    
    Asa da (Luni, 6 septembrie 2021, 19:18)

    mitg [utilizator]

    Anticipate, sa dispara catu, sau altceva.
    • +1 (11 voturi)    
      sa dispara... (Luni, 6 septembrie 2021, 21:41)

      index [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ...si Catzu si PNL.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu chiar..., (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:22)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui index

        ...doar Citu, iar PNL va face parte, impreuna cu PSD din "guvernul meu al enspelea", fiind primele doua partide clasate in alegeri ?!
    • +3 (15 voturi)    
      USR (Marţi, 7 septembrie 2021, 4:54)

      Ike [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Poate dispare USR, te-ai gandit la asta? te-ai gandit ca oamanii neinregimentati politic, nu postacii cu plus si minus pe hotnews decid al vot? te-ai gandist ca un om oarecare e dezgustat de infantilitatea politica USRista? 15% se paote duce rau in jos.
  • +41 (89 voturi)    
    Notre Respect, Usr (Luni, 6 septembrie 2021, 19:19)

    PetricaGhezea [utilizator]

    .
    • -2 (28 voturi)    
      OK! (Luni, 6 septembrie 2021, 20:32)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Muuuuult respect, da' cine ne mai "salveaza" Romania? Ca tocmai erau pe cale sa ne "rezolve" impreuna cu PNL!
  • -12 (52 voturi)    
    Lucruri de explicat (Luni, 6 septembrie 2021, 19:20)

    Sthelian [utilizator]

    Cum s-a putut depune o motiune de cenzura la o ora tirzie din noapte, dar nu se pot depune demisii la ora 19 la Guvern?
    • +25 (37 voturi)    
      PNL a dat PNDL3 pe lista suplimentara, (Luni, 6 septembrie 2021, 19:45)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      ziua in amiaza mare, la "propunerea" UDMR.

      Hotii au evoluat, de la PSD cu "noaptea ca hotii", la PNL, care da tzepe uriase in vazul tuturor.
      • -9 (19 voturi)    
        Te inseli iar... (Luni, 6 septembrie 2021, 21:05)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Tot noaptea ca hotii a fost executata manevra insa multi nu s-au prins nici acum :)))
    • +15 (21 voturi)    
      tu crezi ca la Guvern functioneaza vreun birou (Luni, 6 septembrie 2021, 20:17)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      non-stop pentru demisii?
      Cat despre depunerea motiunii de cenzura tarziu in noapte nu ai decat sa consulti regulamentul Camerei dar din cate stiu eu in acest moment nu e depusa nici-o Motiune. Si asta fiindca PSD a blocat totul!
      • -1 (13 voturi)    
        Pai cum? (Luni, 6 septembrie 2021, 21:25)

        Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ca doar Simion a transmis live pe fb cum au depus motiunea la ora tirzie in noapte, ca au luat numar de inregistrare, etc.
        Ea e depusa, dar ca de obicei se joaca pe proceduri, ca trebuie stabilit in BP cind se citeste, cind se voteaza...
        Adica joaca de-a democratia!
    • +8 (24 voturi)    
      mai fratilor (Luni, 6 septembrie 2021, 20:43)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      cum dracu despicati voi firu-n patru la orice. daca fac una de ce nu fac alta, daca fac alta de ce o fac atunci.
      esti nerabdator sa-si dea demisia si sa-l chemati pe ciolacu?
      Tie nici daca-ti deseneaza cineva nu pricepi asa ca nu mai cere explicatii :)
      • +1 (13 voturi)    
        Deseneaza, (Luni, 6 septembrie 2021, 21:32)

        Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        te rog, ca de, eu sunt mai cap patrat si nu pricep.
        Eu intrebam cum e sa ai doua chestii si doua masuri diferite.
        Si mai absurd, tin circus-ul asta de o saptamina, cind daca esti om cu principii solide se iesea de la guvernare de a doua zi, fara tam-tam, fara conferinte de presa, fara foi de hirtie in mina!
        Fara grupul de parlamentari aplaudaci in spate!!!!
        Ne spunea ca azi, la ora si-au depus demisia, ca au numerele de inregistrare A,B,C,D,E...
        Nu ca stai sa vezi, ca maine, ca acum e tirziu, si ca mai merg pe la ministerele lor.
  • +40 (70 voturi)    
    la Digi24 CTP sare in apararea lui Cutzu (Luni, 6 septembrie 2021, 19:21)

    Gryphus [utilizator]

    si CTP face parte din echipa castigatoare, impreuna cu Ciolacu si Dan Voiculescu.
    • +41 (53 voturi)    
      trilurilu (Luni, 6 septembrie 2021, 19:46)

      mihhaii [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Daca il urmaresti de mult ai vazut ca nu mai e 100% intreg la cap. Sa crezi zeci de ani ca detii adevarul absolut duce mai devreme sau mai tarziu la o psihoza cronica de care nu te mai scapa nimeni
      • +2 (6 voturi)    
        psihoza (Marţi, 7 septembrie 2021, 4:28)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui mihhaii

        banilor?
    • +47 (65 voturi)    
      Nu ma asteptam din partea lui CTP (Luni, 6 septembrie 2021, 19:50)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      S-o tot dea inainte cu “alianta” USR-AUR. Idiot nu e, deci o face deliberat. Stie foarte bine ca nu e nicio “alianta”, stie ca si noi stim, dar le canta in struna celor de la digi, slugi devotate ale pnl. Dezamagitor, CTP. Care mai e diferenta intre tine si Cosmin Prelipceanu?
      • +12 (14 voturi)    
        Pai ce pretentii sa ai de la un slugoi... (Marţi, 7 septembrie 2021, 1:36)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        ...cu brevet inventat de epoleti ordinari care au terfelit Romania de 70-80 de ani incoace....
      • +1 (3 voturi)    
        diferenta (Marţi, 7 septembrie 2021, 4:29)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        chiar crezi ca era una?!
    • -6 (12 voturi)    
      troll rusnac (Luni, 6 septembrie 2021, 19:58)

      florin4u [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ...
    • +13 (21 voturi)    
      Cine a luat apararea minerilor si a FSN in '90 (Luni, 6 septembrie 2021, 20:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      nu are cum sa gandeasca altfel in 2021 !
      CTP este de fapt consecvent : tine cu urmasul FSN si cu aliatul sau de acum natural, PNL !
      • +4 (12 voturi)    
        pai... (Luni, 6 septembrie 2021, 23:31)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Daca-i ordin, cu placere ;)
      • +3 (7 voturi)    
        ctp, a chelit dec la mingierile pe crestet (Marţi, 7 septembrie 2021, 4:39)

        ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        zici digi24=ctp=jurnalism de speta platita

        tine si el, ca majoritatea presei platite, cu cine da banu'. doar n-a bagat penele degeaba "meleoane" in media.

        pare mai degraba portavocea lui iohannis.
        • +2 (4 voturi)    
          Bine spus "portavocea lui Iohannis" ! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:07)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

          Acum !
    • -3 (3 voturi)    
      toate balivernele cu USR+AUR (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      sunt doar o masca a coruptiei (din care face parte CTP) pentru a distrage atentia romanilor de la lucrurile adevarate: pnl a incalcat acordul politic dintre pnl si usr si pe langa asta a dat primariilor pe mana o gramada de bani DE FURAT !!!
  • -22 (56 voturi)    
    În apoi (Luni, 6 septembrie 2021, 19:23)

    Mazeta [utilizator]

    După câteva luni de rătăcire, USR a reînceput să facă ce știe mai bine, să critice de pe marginea șanțului.
    • -1 (15 voturi)    
      Ti-e frica de ei? (Luni, 6 septembrie 2021, 20:24)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Adapteaza-te! Asculta sfatul unui om batran: "Fi optimist! Maine...".

      ;)
    • 0 (2 voturi)    
      ti se umfle inima de bucurie (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand postacii psd critica usr...
      inca o dovada ca USL exista!
  • -24 (44 voturi)    
    O bătălie pentru a câștiga / fideliza electorat, (Luni, 6 septembrie 2021, 19:25)

    backtothedarkages [utilizator]

    la asta s-a redus totul. USR-PLUS ar fi dorit să urmeze rețeta PSD, de a da bani gratis la toată lumea, prin eliminarea tuturor costurilor aferente salariului minim (au calculat că astfel ar fi câștigat o mulțime de votanți). PNL a vrut - așa cum a declarat tot timpul - să folosească banii pentru investiții, în special în infrastructură. A câștigat PNL, iar USR-PLUS își ia jucăriile și pleacă. Dincolo de lupta politică, pentru țară este însă mult mai de folos ca banii să fie investiți în infrastructura decât să ne împrumutăm în continuare pentru a da măriri de salarii nemeritate.
    • +19 (27 voturi)    
      Repeta de 100 de ori, poate intelegi (Luni, 6 septembrie 2021, 20:13)

      Teo3000 [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      Deci, PNL vroia sa dea bani mai ales la investitii si mai ales la infrastructura. Adica fix la ministerele conduse de USR-PLUS, transporturi si economie. Asta in timp ce USR-PLUS vroia sa dea banii la salaratii cu salariul minim, adica fix la nimisterul condus de PNL, MInisterul Muncii si Protectiei Sociale.
      Si pentru ca PNL vroia sa dea banii la USR-PLUS, in timp ce USR-PLUS vroia sa dea banii la PNL, USR-PLUS s-a suparat, si-a luat jucariile si a plecat.
      HA HA HA HA ...
      backtothedarkages, vezi ca rand si copii de gradinita de logica ta!!!
      PS: Ba, cand angajati postaci, mai verificati si voi sa aiba macar 2-3 neuroni functionali.
    • +7 (17 voturi)    
      ai inteles totul, totii ii copiaza pe PSD numai (Luni, 6 septembrie 2021, 20:36)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      Ca doar PNL este dispus sa guverneze cu sprijinul PSD-ului!
      Cat despre gluma cu salariul minim si impozitele, meritul ar fi fost al Guvernului, daca tu crezi ca ala cu salariul minim citeste presa si stie cine a propus una su alta traiesti the -PSD-DarkAges
    • +2 (6 voturi)    
      Eu cred ca acum, in 2021 cu legislatia asta, 90% (Luni, 6 septembrie 2021, 21:31)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      din bani se duc in mostenirea lui Chirica, asa ca mai sigur e sa se duca in salarii in sensul ca banii ajung la oameni si nu la om !!
    • +1 (5 voturi)    
      backtothedarkages (Marţi, 7 septembrie 2021, 4:43)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      you're already there, please don't mind us.
    • 0 (2 voturi)    
      riiight (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:27)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui backtothedarkages

      lasa ca e mai bine reteta pnl: sa dea bani gratis DE FURAT la primari!

      si nu "a castigat pnl" pnl a incalcat acordul politic si l-a demis pe MJ pt ca nu le-a facut jocurile (ca niste dictatori)

      daca nu ai inteles asta culca-te vreo 40 de ani , poate iti vine mintea la cap!
  • +22 (46 voturi)    
    bravo (Luni, 6 septembrie 2021, 19:27)

    sile1 [utilizator]

    O miscare curajoasa a USRPLUS jn frunte cu Barna si Ciolos.

    Premiera in Romania !
  • +36 (58 voturi)    
    Etica si politica pot exista impreuna (Luni, 6 septembrie 2021, 19:43)

    Ursu18 [utilizator]

    Uite ca baietii astia isi dau demisia si nu le tremura genunchii ca de maine nu mai au job! Pesedistii, penelistii, s-ar kk pe ei de frica daca de maine ar fi pe strada pt ca nu ar fi in stare sa faca mai mult decat livrari la Glovo... Pe cand baietii de la usr+ ei stiu ca de maine au job pt ca sunt competenti si nu cariera lor NU depinde de politica!
    Uite ca mai exista si partide care pot sa isi respecte promisiunile!
    • -1 (9 voturi)    
      Se chema etica (Marţi, 7 septembrie 2021, 1:15)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Ursu18

      Morala, coloane vertebrala…se cheama patriotism..
      • +3 (3 voturi)    
        Wow! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:29)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        E tare ca s-au regasit in "patriotism" securistii de la USR cu cei de la AUR! La mai mare!
    • +2 (2 voturi)    
      sa inteleg (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:07)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Ursu18

      ca asa au promis? ca isi dau demisia inainte de a face un an de guvernare? cat despre angajare, bravo lor. eu dupa ce am vazut de ce sunt in stare nici la glovo nu ii angajez. exista riscul sa nu nimereasca adresa.
  • +35 (73 voturi)    
    USR e singurul partid care merita votat, (Luni, 6 septembrie 2021, 19:44)

    emil bobu [utilizator]

    dar deh, explica-i asta romanului de rand...
    • -5 (27 voturi)    
      Romanul de rand (Luni, 6 septembrie 2021, 20:30)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      a luat in serios in aprilie spusele lui Barna cand vorbea de AUR("este un partid extremist și eu nu voi negocia cu ei"). Acum romanul de rand a vazut cat conteaza promisiunile USR..
      • +1 (9 voturi)    
        parca mai era ceva (Luni, 6 septembrie 2021, 23:45)

        credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        cu pensiile ale la 50 de ani,pe contributivitate multa!la deficitele astronomice de anul trecut si anul acesta,orice femeie de servici e mai buna decat pm, si orice instalator e mai bun decat orice ministru,din toata coalitia!
        8% deficit bugetar e catastrofal,sa cumperi vaccinuri ca sa le donezi,inseamna ca nu-ti cunosti poporul,nu cunosti cata biologie cunoaste,nu ai fost in stare sa faci mai multi oameni sa se vaccineze!
        sa dai salarii intregi la toti bugetarii care au frectionat-o on line cel putin cateva luni total si apoi mai cu perdea,e irespomsabilitate!
        duceti-va dracului cu totii sa facem alegeri anticipate poate reuseste cineva sa faca majoritate singur sau intr-o coalitie nu asa pestrita,pnl,usr si vesnicii castigatori,udmr!
      • -2 (2 voturi)    
        este extremist (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:25)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        dar stii proverbu ala romanesc cu frate cu dracu, nu!?
    • +14 (16 voturi)    
      Noi explicam. (Luni, 6 septembrie 2021, 20:36)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Aratam adevarul si argumentam. Evitam jignirile si avem un comportament modest.

      Adu-ti aminte de pozele cu Orban aparute in timpul starii de urgenta de anul trecut!

      Romanul de rand este satul pana peste cap de shmecherii din politica si de shmecheriile lor.

      Explica asta politicianului roman! Nà tema de aici! Succes!
    • -8 (26 voturi)    
      Imediat (Luni, 6 septembrie 2021, 21:10)

      autan [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Il votam pe dictatorul Barna. Nimeni nu uita iesirile in decor ale vicepremierului, ma rog fostului. Cum poti sa dai credit unui partid care a facut varza tara in cateva luni impreuna cu PNL, care si maine s-ar intoarce cu hotii din PNL la guvernare ma depaseste.
      Si asta ti-o zic in calitate de fost votant usr. Am zis de la inceput ca prin alianta asta isi sapa groapa, dar poate a fost mai bine ca sa ii putem vedea la lucru pe Barna, Ghinea, Bulai, Voiculescu si altii.
      Singura sansa a USR-ului e sa se reformeze fara gruparea Barna.
      • -4 (12 voturi)    
        Altu de la psd ! (Luni, 6 septembrie 2021, 21:48)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui autan

        Bai nenica, nu numai ca sunteti niste mincinosi si niste hoti, dar mai sunteti si batuti in cap. Nu mai face pe votantul usr, ca smecheria asta s-a fumat de mult.
        • +3 (13 voturi)    
          si eu am votat usr (Marţi, 7 septembrie 2021, 0:26)

          credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          si vad ce habarnisti sunt!
          am aruncat votul si eu si sotia,dar e ultima oara si am 54 de ani,si faceam programe in pascal cand multi postaci se jucau cu suzeta!
          nu aveti oameni sa fi avut in subordine sute de oameni in intreprinderi profitabile,care nu au pozitie de monopol si exlus in mediul bugetar (ce face omul lenes,il plafoneaza pt ca intra tanr si iese la pensie de acolo ,chiar de face sau nu ceva)
          ultima propunere,inginer geolog la infrastructura,nu gaseai la umbrarescu, un inginer de drumuri si poduri bine pregatit si cu experienta!
          sigur nu e unul,sunt 10.20 dar ,nu-i dupa modelul omul nepotrivit la locul potrivit(sanatate,cultura,justitie )
          • -4 (10 voturi)    
            credinciosule (Marţi, 7 septembrie 2021, 4:51)

            ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui credinciosul

            ai gasit in biblie sectiuni in pascal? cred ca daca era cobol era vechiul testament deja. si cartelele perforate = manuscrisele de la marea moarta.

            ps: nimeni nu se joaca cu suzeta, dar cred ca tu ai avut suzeta in gura cind ai postat, ca prea se joaca literele pe-acolo.
            • 0 (4 voturi)    
              am facut fortran (Marţi, 7 septembrie 2021, 7:08)

              credinciosul [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

              si sunt ateu,istetule!
              cred ca 80% din copii,sugeau suzeta in perioda cand nu erau alaptati la san sau biberon ca sa nu manance tot timpul sa faca indigestie si apoi sa vomite!
        • +2 (4 voturi)    
          Faptul (Marţi, 7 septembrie 2021, 7:06)

          autan [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          Ca toti sunteti in ultimile zile pe aici membrii de partid, de unde si nick-urile noi, nu inseamna ca toti suntem in galeata cu voi.
          Ce am zis sunt fapte, dezastru economic si declaratii total deplasate ca sa nu folosesc alte cuvinte. USR-ul mai are o sansa poate dar in niciun caz cu gasca Barna.
      • -2 (2 voturi)    
        loooool (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:25)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui autan

        barna dictator?!
        ma barna e multe, dar dictator nu e
        il confunzi cu citu, ciolacu sau dracnea
        idolii tai...
  • -25 (49 voturi)    
    rusine (Luni, 6 septembrie 2021, 19:48)

    nalbaroiu [utilizator]

    sa va fie rusine d-luo de la usr plus ca obligati cetatenii acestei tari sa suporte fortat gustul de pesedeu...dar sunteti singurii vinovati de asta si trebuie sa va asumati acest lucru..mai bine v-ati da demisia din parlament..nu din guvern...
    • 0 (4 voturi)    
      Si ce-ar fi putut sa faca? (Luni, 6 septembrie 2021, 22:52)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      Dac-ar fi tacut din gura, tot gust de pesedeu ar fi fost, chiar daca pe ambalaj scria PNL.

      Demisia din parlament ... pasarea malai viseaza.
      • +1 (9 voturi)    
        ar fi putut (Marţi, 7 septembrie 2021, 1:13)

        disraeli [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        sa guverneze. dar e al naibii de greu. e mai usor la peluza sa mananci seminte si sa injuri jucatorii. cred ca de aia sau luat de gat cu simion. ala stie cum e la peluza si ce gust au semintele.
        • -2 (2 voturi)    
          ce sa guvberneze ma?! (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:23)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

          tu nu pricei ca la orice miscare care nu-i convenea lu citu demiteau ministrul respectiv?!

          asta nu e guvernare!
          • +2 (2 voturi)    
            oare? (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:36)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Pai, nu-mi amintesc sa le fi strans cineva degetele-n usa ca sa guverneze cu P.M. Citu pe care-ce sa vezi- chiar ei l-au impus!
            ( desigur, in afara papusarilor din spatele lor, lihniti si ei dupa bani).
        • -2 (2 voturi)    
          si daca s-au luat cu simion ce?! (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:24)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

          nu e o colaborare pe bune, e doar ceva temporar care se face in politica...
          • +1 (1 vot)    
            aici ai nimerit-o (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:01)

            freestyle [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            la fel spune si simion. voi sunteti cu satana. ei sunt cu Dumnezeu. nu poate sa colaboreze cu voi, doar se foloseste de voi. v-au facut la coregrafie.
          • +2 (2 voturi)    
            Nu-i pe bune! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:38)

            atc [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Chiar asa, un love scurt, de-o noapte! Ca fetele mari!
    • -1 (7 voturi)    
      Si unde e diferenta? (Luni, 6 septembrie 2021, 23:30)

      tarabost [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

      Prin ce este diferit gustul de psdeu de gustul de peneleu ? Daca am discuta despre culoare, atunci am putea sa intelegem...
  • +6 (20 voturi)    
    bravo (Luni, 6 septembrie 2021, 19:57)

    sile1 [utilizator]

    O miscare curajoasa a USRPLUS jn frunte cu Barna si Ciolos.

    Premiera in Romania !
  • -16 (28 voturi)    
    eu am votat pnl (Luni, 6 septembrie 2021, 19:59)

    winston_smith [utilizator]

    si voi vota pnl si peste 4 ani, daca vor pune un ministru al sanatatii care sa elimine masura mastii obligatorii la 6 ani. e inuman, si majoritatea covarsitoare a tarilor din ue au avut sau au masca obligatorie doar de la ciclul gimnazial( 11-12 ani). o masura, normala, de bun simt. in rest, pentru usr'isti, nimic decat dispret, neo'marxismul radical oricum nu are viitor in Romania.
    • -2 (2 voturi)    
      aha deci votezi furtul (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      votezi un partid care nu e in stare sa colaboreze decat cu psd si udmr
      care nu respecta aliantele si care se comporta ca un disctator

      bravos

      mai bine voteaza psd ca tot dracu ala e!
  • +1 (13 voturi)    
    vroiam... (Luni, 6 septembrie 2021, 20:14)

    notnow [utilizator]

    Vroiam sa ii laud pe cei de la usere pt consecventa (au mers in sfarsit cu demisiile pana la capat). Dar...
    Apoi am vazut imaginile... La ce chisca ei de treaba au sarit cu aplauzele alea?! Unii dintre ei cu mainile pe sus (ca sa ii vada sefii probabil...). Parca erau grup de suport (sau cum se numeste) la alcoolicii anonimi.
    Pacat! Au transformat un moment de demnitate intr-un spectacol penibil.
  • -6 (22 voturi)    
    USR (Luni, 6 septembrie 2021, 20:20)

    log-out [utilizator]

    In afara de Drula care parca a mai livrat cite ceva, restul ministrilor USR au fost varza. Erau obisnuiti ca la ONG-uri , cu constatarile , cu criticile si nu cu luarea deciziilor. Pacat. Nu a ramas nimic dupa ei.
  • -5 (13 voturi)    
    tristete mare! (Luni, 6 septembrie 2021, 20:28)

    atc [utilizator]

    Mo(r)tiunile vechi au murit! Traiasca mo(r)tiunile ce tocmai se nasc!
  • +14 (22 voturi)    
    Fireste ca asta era finalul ! (Luni, 6 septembrie 2021, 20:33)

    deval [utilizator]

    Stiam ca sunt in pnl la varf, personaje care viseaza la varianta asta , din prima zi a aliantei. Nu stiam ca sunt majoritari ! Orice partid viseaza sa guverneze singur dar iata ca intr-o alianta -daca asa vrea alegatorul- iti dai masura capacitatii democratice !
    As vrea sa amintesc efortul sau poate capacitatea zero a liderilor pnl in toate campaniile electorale dar, mai ales faptul ca in 2016 ''programului''cu pene promovat de grupul infractional organizat dragnea-valcov i s-a ''opus''programul LIPSA, al dlui catu care a zis ca i-a furat psd programul economic ....
  • +8 (24 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 6 septembrie 2021, 21:02)

    [anonim]

  • -3 (25 voturi)    
    Asta cu demisia o spun continuu de joi... (Luni, 6 septembrie 2021, 21:13)

    FortApache [utilizator]

    Maine e marti si prevad ca o dau la pace cu Cotrocelul care le va promite probabil agentia ANDIS in schimbul linistii de dinaintea inscaunarii Citului la PNL.

    Ce credeti? Accepta Barna?

    Cred ca o accepta cu doua maini....:)))
    • 0 (12 voturi)    
      Vise de pnl-ist disperat (Luni, 6 septembrie 2021, 21:51)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

      Singurul mod de a gandi la pnl si psd este "sa primesc eu ceva" si nu ma mai intereseaza. Cred ca nici nu visati ca pot exista si oameni cinstiti.
      • +4 (10 voturi)    
        Ma faci sa-mi aduc aminte ca... (Marţi, 7 septembrie 2021, 1:27)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        ....astia din Aprilie se tot cearta pe ANDIS iar acum s-a ajuns la faza sa-si infiga cutitele care cum poate mai bine :)))

        Tine minte treaba asta: in politica nu exista coincidente...sunt investitii enorme in campanie care trebuiesc recuperate :)))
  • -6 (26 voturi)    
    In fine, avem un partid care este... (Luni, 6 septembrie 2021, 21:19)

    index [utilizator]

    principial si consecvent.
    Nu se mai putea in concubinaj de hoti. USR era, de fapt, o acoperire pentru banditismul PNL.
    Catzu va avea stampila de terminator al PNL-ului, pe care nimeni nu a avut curaj sa o aplice. In incostienta sa, Catzu si-a asumat aceasta sarcina, de altminteri asteptata de mult si nobila. Originile iliesciene ale PNL-ului au constituit o gena inconfundabila, ceea ce, de-a lungul timpului, a facut posibila convietuirea celor doua partide, oficial principial incompatibile.
    • 0 (14 voturi)    
      'Principial si consecvent' (Luni, 6 septembrie 2021, 21:40)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui index

      Am vazut cat de principial si consecvent il pupa Barna pe Simion, pe flegma cu care-l gratulase acum cateva luni..
    • 0 (10 voturi)    
      Consecvent rău (Luni, 6 septembrie 2021, 21:42)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui index

      A guvernat cu PNL (care cică =PSD acum), apoi s-a aliat cu AUR pentru a da jos PNL pentru ca după ce-l dă jos să guverneze iar alături de PNL (a pardon USL).

      Imaginea consecvenței.
      • +1 (1 vot)    
        de viitor! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:45)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        In continuare: si dupa viitorul re- " love" cu PNL, dl. "Anghel Saligny" va fi reevaluat si va deveni "good fellow"?
  • -2 (10 voturi)    
    USR vrea cu "banditii" liberali (Luni, 6 septembrie 2021, 22:06)

    Arminius [utilizator]

    Nu-l mai vrea pe Catu, in rest PNL-ul nu le pute.
    Dupa ce au construit sute de km de autostrada, au eliminat pensiile speciale, au micsorat numarul de bugetari, a venit vremea pentru USR sa-si ia o binemeritata odihna. Ar fi nimerit sa-si schimbe sloganul in "Nu putem". De la Guvernul zero al lui Ciolos nu s-au mai pomenit atatea nerealizari.
    Cat despre Catu: Demisia!
  • +4 (8 voturi)    
    Pai stanga dreapta (Luni, 6 septembrie 2021, 22:13)

    yol [utilizator]

    la urmatoarele alegeri ar trebui sa fie usr si aur.
    Recunosc ca doctrinele sunt total diferite, dar poate asa ar trebui sa fie, poate asa ar trebui sa arate puterea si cu opozitia. Nu partid de stanga care fac referendum impotriva minoritatilor si partid de dreapta care se dezice de familia traditionala si in contrasens cu biserica.
  • -2 (14 voturi)    
    Se face o saptamana... (Luni, 6 septembrie 2021, 22:42)

    VOX. [utilizator]

    ...de cand tot demisioneaza. Sunt precum sinucigasii falsi.
  • +5 (11 voturi)    
    Cati de neinlocuit (Marţi, 7 septembrie 2021, 0:17)

    galeo [utilizator]

    Au renuntat francezii la Degaulle, au renuntat britanicii la Churchill, romanii nu pot renunta la Citu, e de neinlocuit...
  • -5 (11 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 7 septembrie 2021, 0:28)

    faracatuse [utilizator]

    Veti lua de la PNL 5-6%, deci va duceti spre 20%. Problema este ca restul se duc la PSD care la urmatoarele alegeri va bate usor in 42-43%... Deci ati facut cu totii rahatul prastie. Nu inteleg de ce nu intelegeti ca PSD joaca pana la urma jocul corect pentru ei, in lumina procentelor pe care le estimez mai sus. Nu au de ce sa intre acum la guvernare, lasa actuala coalitie sa se erodeze in criza curenta, criza ce vine singura si inmultita cu 2 de voi... In rest ce sa zic, succes maxim pe viitor intr-o opozitie continuua. A, PNL cu sustinerea bolnava a lui Catu, maxim 5% la urmatoarele alegeri, garantat la termen.. Ahoe!
    • -3 (13 voturi)    
      ai dreptate pana la un punct (Marţi, 7 septembrie 2021, 1:00)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui faracatuse

      psd 40, aur 20, pnl nu cade sub 10 (eu zic 15). usr daca continua cu fitele si se ajunge la anticipate va pune cele 50 de miliarde in mana psd. si mainile alora sunt foarte unsuroase.
    • -2 (8 voturi)    
      Normal ar fi ca lumea sa inceapa sa se implice (Marţi, 7 septembrie 2021, 1:17)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui faracatuse

      Sa se inscrie in psd si sa-i ajute ptr ca asta e doar inceputul. Vor fi f multe probleme dar cu multi oameni noi, glasuri noi care vor altceva in romania se va trece peste oricie. E nevoi pe sa fie ajutati, daca nu acum, CIND?
      • +2 (6 voturi)    
        Normal ar fi sa iti bagi mintile in cap (Marţi, 7 septembrie 2021, 5:28)

        Amariei [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Cine sa se scrie in PSD? Liviu Dragnea? Adrian Nastase?Oameni noi in PSD? Cand, unde? PSD e sinonim cu comunismul, e un partid in degradare morala si civica, cu cat sunt mai putini pensionari cu atat au mai putine voturi...De la 45% cat luau acum 10 ani acum au cazut la 30%. Trendul se vede clar pentru cine vrea sa vada.
        • 0 (2 voturi)    
          Adevarat grait-ai! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:59)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui Amariei

          Conf. ultimelor sondaje privind intentia de vot
          ( desigur," false", da' altele nu "e"): PSD - tot "coborand"-, au ajuns la 35% ( de la 29% la vot acu' 9 luni); PNL-20% ( de la 25%); AUR-12%( de la 9%), iar USR- tot "urcand"- a ajuns la 11% ( de la 15% la vot acu' 9 luni)! Chiar se vede trendul!
          • 0 (0 voturi)    
            Trend de acum 10 ani, nea atc (Marţi, 7 septembrie 2021, 14:45)

            Amariei [utilizator] i-a raspuns lui atc

            Citeste atent inainte de a vorbi, plus ca sondaje pot face si eu de acasa...las-o jos ca macane
  • -2 (10 voturi)    
    hahah (Marţi, 7 septembrie 2021, 6:42)

    kthor7 [utilizator]

    a fost decizia grea? Normal, cascavalul si renuntarea, au tras scandal in USR nu? Oricum, i-a lasat pe PNL-isti cu rahatul de PNRR care nu e inghitit de uniune ca e prost. Adio USR chiar sa nu va mai vad in 2024 sau asta e figura aia de "sa crestem la alegeri" ca oricum s-au dus in jos. De aia nu mai poate Catzu...
  • +1 (9 voturi)    
    dezamagire (Marţi, 7 septembrie 2021, 7:21)

    clujanu [utilizator]

    Cand am votat cu USR am crezut ca votez un partid care vrea binele Romaniei.M-am inselat din nou!
    • +1 (3 voturi)    
      serios?! (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui clujanu

      si acum ce trebuiau sa faca ma?! sa stea capra?!

      pnl fura si cu ei si fara ei. macar prin demisie nu sunt de acord cu furtul pnl...

      PS: am mari indoieli ca ai votat usr. cred ca esti doar un postac care vrei sa faci alti oameni sa se indoiasca de usr!
    • +1 (1 vot)    
      Asa repede? (Marţi, 7 septembrie 2021, 11:02)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui clujanu

      Multe-n nainte!
  • 0 (0 voturi)    
    de peste 70 de ani (Marţi, 7 septembrie 2021, 9:57)

    Levellers [utilizator]

    Romania este scena sau mai degraba halca pe care o devoreaza toate miscarile comuniste si progeniturile pe care aceste miscari le-au generat. O astfel de tara n-are cum sa nu fie ruinata moral, economic, social, educational, ecologic etc. Ceea ce este trist, e ca acest proces continua si va duce la dizolvarea acestui neam din ce in ce mai depersonalizat, agresat si deseuropenizat. Cu mare parere de rau,.... sper sa n-am dreptate.
  • 0 (2 voturi)    
    Wow! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:04)

    atc [utilizator]

    Cat de imaturi pot fi astia de la USR, ca sa ajunga- dupa o saptamana de alianta cu AUR pe mo(r)tiunea comuna fara de sansa- la solutia demisiei?! Au mai pierdut o saptamana cu Catu in plus fata de luna pe care, vezi doamne, nu si-o doreau! Asta de, cacealma!
  • 0 (4 voturi)    
    s-au imbogatit agricultorii! (Marţi, 7 septembrie 2021, 10:07)

    anion [utilizator]

    Mi-a zis nevasta sa cumpar o ceapa pentru supa cu galuste. Am cautat la toate magazinele din Corbeanca si nu am gasit. Am intrebat de ce nu se gaseste ceapa in magazine si la strada. Mi s-a spus ca toata ceapa a fost luata de USR si data la cetateni sa o taie si sa planga pe umarul lor ca au iesit de la guvernare.
  • +2 (2 voturi)    
    Se vede treaba ca USR ul deranjeaza (Marţi, 7 septembrie 2021, 14:54)

    Amariei [utilizator]

    La cati postaci pe aici care critica fiecare miscare a USR, chiar au deranjat rau de tot. Ce e baieti, a ramas nea Tudorache fara diamante si nu mai sunt bani de banane pentru departamentul troli si minions?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by