USR-PLUS se bazează pe parlamentarii AUR la depunerea moțiunii de cenzură. Moșteanu: Avem împreună 122 de semnături

de L.P.     HotNews.ro
Joi, 2 septembrie 2021, 13:05 Actualitate | Politic


George Simion, AUR
Foto: Hotnews
USR-PLUS se bazează, la moțiunea de cenzură pe care a anunțat că o inițiază, pe votul parlamentarilor AUR, având împreună 122 de semnături, a anunțat liderul grupului USR-PLUS Ionuț Moșteanu. Potrivit acestuia, primul pas va fi o ședință a coaliției vineri, în care USR-PLUS îi va cere lui Florin Cîțu să facă un pas în spate. "Dacă Florin Cîțu se agață de scaunul de la Palatul Victoria, așa cum l-am pus în funcție în Parlament, îl vom da jos tot în Parlament", a spus deputatul USR-PLUS.
  • "Poziția USR-PLUS este foarte clară si fermă - premierul Florin Cîțu a pierdut susținerea noastră pentru a conduce acest guvern de coaliție. Am cerut pentru astăzi o ședință a coaliției, nu a permis agenda partenerilor noștri, dar va fi o ședință a coaliției vineri. Vom cere premierului să facă un pas în spate", a anunțat Moșteanu.
El a spus că, în cazul în care acest lucru nu se va întâmpla, atunci USR-PLUS va merge mai departe cu moțiunea de cenzură, bazându-se pe AUR.
  • "Dacă Florin Cîțu se agață de scaunul de la Palatul Victoria, așa cum l-am pus în funcție în Parlament, îl vom da jos tot în Parlament. USR-PLUS are 80 de semnături (parlamentari) pe moțiunea de cenzură. Am discutat cu AUR să vedem dacă avem o variantă de a strânge semnături. Împreună, avem 122 de semnături", a afirmat Moșteanu.
Pentru a depune moțiunea de cenzură USR-PLUS ar avea nevoie de 117 semnături, iar pentru ca moțiunea să treacă, iar Guvernul să fie demis ar fi necesare 234 de voturi.
  • "Cerem PNL să facă o nouă propunere de premier. Vrem să continuăm în această structură ministerială. Nu se pune problema să facem schimb de ministere, tot felul de trocuri. Avem o structură a Guvernului, o structură a coaliţiei, avem nişte portofolii ministeriale şi aşa va rămâne", a adăugat liderul grupului parlamentar USR-PLUS.

Ce plan are USR-PLUS


USR-PLUS nu se întoarce în Guvern și nu renunță la solicitările pe care le-a anunțat public: demisia premierului sau demiterea acestuia prin moțiune de cenzură. Potrivit surselor HotNews.ro, liderii USR-PLUS vor participa la ședința Coaliției, programată vineri, la Guvern. Aceștia se așteaptă ca solicitarea lor de retragere a premierului Florin Cîțu să nu fie onorată iar miniștrii PNL și UDMR să facă zid în jurul acestuia.

Aceștia sunt hotărâți să continue demersul și să depună moțiunea de cenzură în Parlament. "Trebuie să ne mișcăm repede să depunem textul moțiunii și să punem pe calendarul Parlamentului ca votul moțiunii noastre să fie înaintea motiunii depuse de PSD. Numai așa avem șanse să scăpăm de Cîțu. Dacă premierul este demis prin moțiune, rămânem alături de Coaliție la guvernare. În cazul în care Florin Cîțu rămâne în funcție toții miniștrii USR-PLUS își vor depune demisiile din Guvern și vom intra în opoziție", a explicat un lider USR-PLUS pentru HotNews.ro.

Pentru votul moțiunii de cenzură USR-PLUS (234 de voturi necesare să pice Guvernul) și AUR au împreună 123 de voturi și mai au nevoie de 110 voturi pentru a-l demite pe Florin Cîțu. Social democrații au voturile necesare dar aceștia și-au anunțat propria moțiune de cenzură în care critică dur chiar ministerele conduse de USR-PLUS.

........................

Liderul USR-PLUS, Dan Barna, a anunțat joi că toți parlamentarii partidului au semnat moțiunea de cenzură inițiată miercuri seara la grupul parlamentar al partidului. De altfel, liderii USR-PLUS au refuzat propunerea premierului de a face o nouă nominalizare la ministerul Justiției. Singura persoană pe care partidul o susține la ministerul Justiției este Stelian Ion, au declarat surse politice pentru HotNews.ro.

"Există posibilitatea să inițiem o moțiune de cenzură cu AUR, este o variantă în lucru", declarau pentru HotNews.ro surse din USR-PLUS.

De altfel, liderul grupului USR-PLUS Ionuț Moșteanu s-a întâlnit cu liderur AUR, George Simion. La finalul întâlnirii, Simion a declarat: "E nevoie de o opoziție hotărâtă. Dacă USR vor să treacă în opoziție, apreciez poziția lor. Acum zece minute am avut o discuție cu domnul Moșteanu în sensul de a strânge semnături de la cei care vor să îl vadă plecat pe domnul Cîțu. Ce contează textul? E o aberație. E nevoie de o moțiune comună a tuturor celor care vor să plece Guvernul Cîțu. AUR are 42 de moțiuni, USR are 80 și PSD are 160. Sunt destule semnături ca moțiunea să treacă, da nu știu cine se află în spate. Hai să ne punem toți semnătura pe moțiune".

Varianta depunerii unei moțiuni de cenzură alături de PSD nu mai este fezabilă după ce liderii social-democații le-au transmis acestora că îi invită să susțină demersul inițiat de ei.

De altfel, PSD a anunțat, prin vocea lui Sorin Grindeanu, că au depus moțiunea de cenzură, iar social-democrații nu vor vota altă moțiune: ”Cine vrea ca într-adevăr acest guvern să pice va semna moțiunea PSD. Restul sunt povești. Lipsa semnăturii înseamnă doar șantaj”, a declarat Sorin Grindeanu.

Astfel, USR-PLUS își menține poziția de a cere demisia premierului Florin Cîțu și nu va face o altă nominalizare la ministerul Justiției în afară de Stelian Ion, susțin sursele HotNews.ro. De asemenea, miniștrii partidului nu vor mai participa la nicio ședință de Guvern.

De altfel, anunțul depunerii unei moțiuni de cenzură a fost făcut de USR-PLUS joi, după ce președintele Klaus Iohannis a semnat decretul de revocare a lui Stelian Ion. De precizat este că useriștii nu au numărul necesar de a depune moțiunea de cenzură, fiind necesare 117 semnături.

"Cele 80 de voturi ale USR PLUS care au ajutat la formarea actualei majorități sunt astăzi semnături pe moțiunea de cenzură pe care am anunțat-o aseară după demiterea abuzivă și lipsită de temei a ministrului Stelian Ion.














Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.



















17709 vizualizari

  • +18 (64 voturi)    
    PSD se intoarce (Joi, 2 septembrie 2021, 13:08)

    katalina [utilizator]

    uite-asa se intoarce PSD la guvernare. impreuna cu PNL, doi vechi prieteni.
    • +28 (82 voturi)    
      Guvernul Citu trebuie DEMIS cu orice pret (Joi, 2 septembrie 2021, 13:24)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      USR sa voteze impreuna cu AUR si PSD demiterea lui CITU apoi sa ceara PNL formarea unui alt guvern cu alt prim ministru!

      Dar eu suspectez ca PNl si PSD planuiesc de mult refaceacea USL
      • +2 (40 voturi)    
        Da (Joi, 2 septembrie 2021, 13:32)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Sa-l revoce pe alcoolicul penal din functie, chiar cu riscul ca se reface USL. Macar atunci stim de-o treaba si in 2024 vom vedea adevarata opozitie si % de oameni dornici de reforma in tara.
      • +21 (45 voturi)    
        Ar trebui discutat cu PNL (Joi, 2 septembrie 2021, 13:50)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Până la urmă Catu este o piatră de moară si pentru PNL, nu doar pentru coaliție. A condus beat, a mers la închisoare. La orice noi alegeri, toti or să audă doar de asta, nu de ce planuri mărețe spune el.
        • +4 (8 voturi)    
          Robert Sighiartau(PNL): (Joi, 2 septembrie 2021, 17:37)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          "Doar Dragnea şi-a torpilat două guverne cu moţiuni de cenzură. Vrea USR-PLUS să repete experimentul?"
      • 0 (12 voturi)    
        Nu suspectezi, vrei. (Joi, 2 septembrie 2021, 16:20)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        USR uniți cu AUR forțează ca PNL să se alieze cu PSD. Din acest joc cei care vor pierde vor fi USR. În politică nu există imposibil și pot fi făcute alianțe de conjunctură. Dacă USR iese de la guvernare, la următoarele alegeri nu PSD va fi pe dinafară, ci USR. AUR vor fi menținuți ca //pisică// pentru UDMR.
    • -5 (47 voturi)    
      Dacă citiți mai bine (Joi, 2 septembrie 2021, 14:04)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui katalina

      vedeți că intră la guvernare AUR cu ajutorul neprecupețit al USR-PLUS.
      • +10 (24 voturi)    
        Daca citesti mai bine (Joi, 2 septembrie 2021, 14:31)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        USR-PLUS si AUR strang impreuna suficiente semnaturi pentru a depune o motiune de cenzura. Au nevoie de semnaturi de la un sfert din parlamentari pentru a depune motiunea. Sunt 466 de parlamentari in total. USR-PLUS au doar 80.

        Pentru a trece motiunea de cenzura si pentru a vota un nou guvern, e nevoie de o majoritate simpla. Cum ar putea AUR sa ajunga la guvernare doar cu USR-PLUS, cand impreuna abia strang un sfert din voturi?
        • -3 (17 voturi)    
          daca citesti, da, daca citesti mai bine, (Joi, 2 septembrie 2021, 16:08)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          vei vedea ca marea unire se infaptuieste!
          mica unire:usere+plus, adica sri + 215
          marea unire: (usereplus) + aur, adica sri+215
          +sie
          S-a dat ordin!
          dar ce-ti explic eu tie, ca tu le stii mai bine, ca de acolo mananci!
      • +4 (22 voturi)    
        Daca citesti mai bine PNL a provocat aceasta criza (Joi, 2 septembrie 2021, 15:31)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        poate ti-a scapat dar PNL a provocat aceasta criza prin demiterea unui ministru USR FARA CONSULTAREA USR

        a doua oara cand se intampla asta, deja bataia de joc e prea mare. guvernul e a lui Citu pe persona fizica sau a ajuns prim ministru cu voturile USR???
  • +6 (74 voturi)    
    Suspendarea si demiterea presedintelui (Joi, 2 septembrie 2021, 13:09)

    Cozmin II [utilizator]

    In afara de motiunea de cenzura, se impune si suspendarea si demiterea presedintelui, dovedindu-se clar ca este omul mafiei.
    Pe durata suspendarii, Anca Dragu va face ce trebuia sa faca presedintele.
    • -7 (33 voturi)    
      Și acum ți-ai dat seama că e omul mafiei? (Joi, 2 septembrie 2021, 13:31)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      După ce l-ai votat? Wow, dar ai ceva viziune politică. :D Deci te-ai înșelat, este? De unde știi că nu te înșeli și acum? Deoarece pari cam varză la analizele politice, fără supărare.
    • -6 (26 voturi)    
      hehe (Joi, 2 septembrie 2021, 13:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Zi zau. Dragnua, tu esti fa?
    • +5 (17 voturi)    
      Care este motivul? (Joi, 2 septembrie 2021, 14:39)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      Ca a semnat demiterea lui Stelian Ion? Tocmai a zis CCR azi ca este obligat sa o faca. Crezi ca maine se razgandesc?

      Presedintele poate fi suspendat pentru "fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei". Iohannis clar este in spatele acestor schimbari, dar e suficient de destept sa il lase doar pe Citu sa se compromita.
      • 0 (12 voturi)    
        Si daca refuză... (Joi, 2 septembrie 2021, 15:16)

        rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ... ce s-ar intampla?

        Ca si in cazul Kovesi, putea sa nu semneze, ar fi fost suspendat (atunci de PSD, acum de cine?) si ar fi revenit pe cai mari...

        N-are stofa de erou.
        • +3 (5 voturi)    
          Daca, daca.. (Joi, 2 septembrie 2021, 15:57)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui rsumy_

          Este clar ca nu avea nici o intentie sa respinga cererea lui Citu, dar care ar fi motivul pentru demiterea presedintelui?..
    • +8 (22 voturi)    
      Corect. "Realizarile" lui... (Joi, 2 septembrie 2021, 15:10)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin II

      ... Iohannis in domeniul justitiei:

      - demiterea lui Kovesi;
      - numirea nulitatii Catalin Predoiu;
      - numirea nulitatii Georgiana Hosu (dosarul 10 august) la DIICOT;
      - demiterea lui Stelian Ion...
  • +19 (75 voturi)    
    Demiterea lui Stelian Ion (Joi, 2 septembrie 2021, 13:12)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    E asemanatoare cu metodele staliniste de epurari politice.
    Similara cu metodele practicate in Germania nazista in anii 1938.
    Executie fara judecaa!

    Depuneti motiune si PNL va fi la lada de gunoi a istoriei!
    • +5 (11 voturi)    
      Cîțu riscă să... (Joi, 2 septembrie 2021, 15:22)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      ... piarda tot: funcția de premier si cea de presedinte de partid.

      Hahaha... poate-l da Orban si afara din PNL.
      • -3 (7 voturi)    
        Ești absurd. (Joi, 2 septembrie 2021, 16:29)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui rsumy_

        Cîțu pierde tot ! Dar ce la făcut mama lui Premier și președinte de partid.? De fapt președinte de partid nu este, așa că nu poate pierde ce nu este. Plus ,nu Orban poate da afară un membru PNL. Ori ești copil, ori ai minte de copil.
    • +3 (11 voturi)    
      pentru ce sa-l execute pe Stelica ? (Joi, 2 septembrie 2021, 15:39)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      c-a furat si el cu ma-sa o garsoniera de la ANL, garsoniera in care locuiesc si acum.
    • +1 (5 voturi)    
      Tu vorbești de lada de gunoi? (Joi, 2 septembrie 2021, 16:25)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      Și-l dai exemplu pe Stalin, semn că ai studiat metodele lui Stalin și ți-au plăcut.
  • +3 (25 voturi)    
    Istoria se repeta! (Joi, 2 septembrie 2021, 13:15)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    V-au executat Coalitia lui Peste Prajit!
    Repeat modelul Grindeanu!
  • 0 (40 voturi)    
    Hopaaa (Joi, 2 septembrie 2021, 13:16)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Deci se pare ca si Barna are ceva in pantaloni si nu e doar din ala care face plecaciuni si multumeste altora ca exista pe planeta.

    Singura intrebare e ce mutare va face PNL-ul dupa. Sunt sanse foarte mari sa pice PNL+UDMR, dar realist, Chiar daca prin absurd PSD ar face alainta cu USR, USR ar refuza din start, fiind o dovada de dispret fata de alegatori. AUR? Cred ca pana si sconcsii i-ar evita (au si ei mandria lor). UDMR? Alea-s niste prostituate.

    Si deci singura sansa e reconstruirea guvernului, cel mai probabil fara Citu. Dar e clar ca KJ il sprijina pana-n panzele albe.

    Pe de alta parte, nu va trece nicio lege PNL daca raman singuri la putere.

    Solutia? USL :)
    Adica fix ce si-au dorit si ei, dar si pesedistii de la Base incoace. Deh, ce ti-e si cu nostalgiile astea... pentru unii USL a fost un episod, ceva ce trebuie sa continue.

    Indiferent ca pierde guvernarea, mi se pare ca miscarea asta le va creste procentele in electorat. Citu a aratat ca PNL e mort si ca PDL traieste. Intr-un final, vechiul PNL=PSD va deveni PDL=PSD. Orban va ramane intr-un PNL mic, stil ALDE al lui Tradiceanu. Iar in teorie, ar trebui ca PSD si USR sa aiba batalia finala la urmatoarele alegeri.

    ... asta daca nu se schimba ceva in urmatorii 3 ani cum ar fi ce am zis mai sus: USL. Cu riscul ca PNL va fi ucis de Citu, la fel cum a fost si PSD de Dragnea si Veo. Orice pentru ciolan.

    Intr-un final a inteles si USR+ ca nu ai cum sa te intelegi cu politrucii astia. Ori joci tare si murdar ori te lasa astia batut mort la colt de strada sa te si jefuiasca cine te gaseste.

    Pe scurt: USR trebuia sa invete de Clotilde. Cu mafia nu merge vorba frumoasa.
    • +15 (17 voturi)    
      partial corect (Joi, 2 septembrie 2021, 13:33)

      Kingul [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      psd nu are de ce sa se bage intr-un usl din urmatoarele motive:

      - psd are nevoie de pnl ca rival, nu de usr+ ca rival
      - daca se forteaza alegeri, psd ar putea sa ia chiar si 40% si sa formeze guvernul singuri..
    • +9 (19 voturi)    
      Solutia e mult mai simpla (Joi, 2 septembrie 2021, 13:34)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      O coalitie fără Cîțu e soluția banală, ce atatea complicații. Iohannis nu poate sa-l mai salveze și-l va propune premier pe Ilie de la Oradea.
      • -1 (7 voturi)    
        Ilie McDonalds si Lucovid Orban (Joi, 2 septembrie 2021, 15:41)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        sunt trasi pe linie moarta, nu i-a anuntat nimeni nici macar ca se convoaca BPN-ul de dimineata. Citu-Gorghiu-Turcan sunt la butoanele PNL acum.
      • +2 (4 voturi)    
        Ar fi un gest... (Joi, 2 septembrie 2021, 16:31)

        Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Ar fi un gest inteligent si curajos!Dar nu e cazul la domnul Presedinte!Eu nu ma asteptam sa aprobe demiterea lui Stelian Ion, ci sa-i convoace la Cotroceni si sa le bage mintile in cap!Indiferent de evolutie,Catu e un om terminat dpdv politic.Prea a sarit peste cal!Nu inteleg cum de atatia liberali il urmeaza-chiar nu mai sunt creiere in PNL?
    • -3 (25 voturi)    
      Si în loc sa-l avem pe Drula si autostrăzi (Joi, 2 septembrie 2021, 13:53)

      relax4 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      O sa avem un USL-ist care o să cheltuie banii pe bordurile primarilor psd&pnl. Dar măcar am avut scandal si mușchi incordati!
      • +3 (5 voturi)    
        la autostrazi e mareana, nu drula (Joi, 2 septembrie 2021, 15:42)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        mai informeaza-te.
      • +1 (11 voturi)    
        Așa de curiozitate (Joi, 2 septembrie 2021, 16:08)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui relax4

        Câți centimetrii de autostradă a pornit Drulă? După câte știu eu tot ce a făcut el a fost să continue cele îmncepute înainte sa.

        A scris e drept kilometrii de mesaje pe Făisbuc, dar în rest a lăsat șerpăria din ministerul transporturilor neatinsă...
        • -1 (3 voturi)    
          mai mult a construit (Joi, 2 septembrie 2021, 19:47)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          stefan mandachi!
    • +1 (7 voturi)    
      L-ai verificat pe Barna în pantaloni? (Joi, 2 septembrie 2021, 16:31)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Și ești mulțumit cu ce ai găsit? Cu asta rămâi. Politica nu se face cu ce are Barna în pantaloni. Se face cu capul de pe umeri(ca să nu faci iar confuzie).
  • +21 (41 voturi)    
    Da (Joi, 2 septembrie 2021, 13:21)

    mitg [utilizator]

    Gata cu santajul. Fara penali alcoolici in functii publice.
    • +3 (29 voturi)    
      fara reprezentanti ai statului securistic USR (Joi, 2 septembrie 2021, 14:38)

      Coresponedntu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      1.Nasui Senior derula afacerea Motorola, primul tun post revolutionar realizat cu Victor Atanasie Stanculescu si alti tortionari cand noi eram fugariti de mineri in anii 1990.
      2. Julien Ciolos , tata militian si sora la doi si un sfert in MAI.
      3. Majoritatea membri USR securisti sub acoperire trimisi de parintii nomenclaturisti pe bani grei la facultati in strainatate.
      USR PLUS este cea mai mare diversiune a securutatii pentru contriolul diasporei si supravietuirea statului securistic.
      USR=PSD=PNL=AUR = aceiasi mizerie
      • +3 (3 voturi)    
        asa e (Joi, 2 septembrie 2021, 15:42)

        mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

        poti adauga linistit si udmr-ul.
  • +11 (35 voturi)    
    desi (Joi, 2 septembrie 2021, 13:22)

    liviu_ [utilizator]

    nu sunt fanul lui stelian (si in alta situatii chiar ar vrea sa fie demis), cred ca este o miscare buna...

    USR trebuie sa arate ca are totusi un procent cu 2 cifre si ca nu poate pnl sa faca doar ce vrea!
    • +3 (13 voturi)    
      cum ai putea sa fii fanul (Joi, 2 septembrie 2021, 15:43)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      cuiva care n-a realizat nimic in viata. Cu ce se lauda Stelica ? cu garsoniera furata, asta e cea mai mare realizare a lui.
  • +13 (25 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 2 septembrie 2021, 13:32)

    [anonim]

  • -1 (23 voturi)    
    Usere plus Goana dupa hAur (Joi, 2 septembrie 2021, 13:38)

    Fu Leng [utilizator]

    Comedie dramatica in doua serii. Actorul principal e un Personaj Colectiv aka Ciolanistii!!!
    PS: Sequelul, Pesede in Goana dupa Usele, goofy comedy, in nshpe serii. Actorul principal tot un personaj colectiv, ciobolanistii!!!
  • -1 (21 voturi)    
    Propun... (Joi, 2 septembrie 2021, 13:40)

    TrueBlue [utilizator]

    ... ca PNL si PSD sa fuzioneze.
    • +2 (10 voturi)    
      pai (Joi, 2 septembrie 2021, 14:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      ei vor doar concubinaj, nu casatorie :P
    • +2 (6 voturi)    
      Prea târziu ! (Joi, 2 septembrie 2021, 16:17)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      PSD e deja angajat într-un menage a trois cu USR și AUR... :)
  • +22 (40 voturi)    
    Se aliază USR cu AUR!! (Joi, 2 septembrie 2021, 13:42)

    Lovercraft [utilizator]

    nene, dacă le zicea cineva asta useriștilor acum două zile...Ha ha ha!
    Caragiale ar fi fost total depășit în ziua de azi, nu ar fi făcut față absurdului
    • -6 (20 voturi)    
      nu se aliaza... (Joi, 2 septembrie 2021, 14:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ci voteaza aceeasi motiune...
      e o mare diferenta....
    • +1 (15 voturi)    
      Vă faceți că nu înțelegeți? (Joi, 2 septembrie 2021, 14:22)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Cum să semneze USR o moțiune de cenzură PSD în care sunt blamați actualii miniștri USR?
  • +4 (12 voturi)    
    eu nu inteleg (Joi, 2 septembrie 2021, 13:48)

    sucaa [utilizator]

    de ce se arunca la motiunea de cenzura...?
    daca USR se retrage din guvern, catu-cutu trebuie sa vina in palament sa voteze guvernul catu2.
    daca nu trece, pica singur.
    de ce sa se complice cu motiune de cenzura alaturi de aur sau psd?

    acesta este articolul din constitutie:
    ARTICOLUL 85
    (1) Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru şi numeşte Guvernul pe baza votului de încredere acordat de Parlament.
    (2) În caz de remaniere guvernamentală sau de vacanţă a postului, Preşedintele revocă şi numeşte, la propunerea primului-ministru, pe unii membri ai Guvernului.
    (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziţia politică a Guvernului, Preşedintele României va putea exercita atribuţia prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru.
    • -2 (16 voturi)    
      pentru ca (Joi, 2 septembrie 2021, 14:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      usr vrea sa arate ca joaca serios si nu se mai retrage si nu vrea sa se retraga din guvern...

      e pus si simplu o amenintare: "il demiti pe ala sau pierzi guvernarea"
      daca se retrage e deja fapta si probabil nu vor, cel putin nu inca sa o faca direct...

      spre deosebire de pnl, usr vrea un dialor, nu vrea doar sa puna pumnu in gura!
    • +1 (11 voturi)    
      Atentie (Joi, 2 septembrie 2021, 14:44)

      same.dan [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Fiindca odata trecuta motiunea de cenzura presedintele e obligat sa numeasca un alt prim-ministru, nu Catu.

      Daca ministrii USL se retrag sau sunt dati afara din guvern presedintele il poate numi din nou pe Catu.
      Pe asta se bazeaza Iohannis.
      • -1 (7 voturi)    
        nu (Joi, 2 septembrie 2021, 15:06)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui same.dan

        daca ministrii se retrag, catu-cutu trebuie sa vina in parlament pentru guvernul catu2 pt ca s-a schimbat componenta guvernului. ori in parlament nu mai are cum sa treaca fara voturile usr.
        pt mine asta ar fi cea mai buna solutie.
        aici pnl are doua variante:
        1. ori cauta sprijin la psd sau aur pt un guvern minoritar sustinut din umbra.
        2. ori renunta la catu si ficusul propune alt premier de la pnl. un premier agreat si de usr.
        este singura miscare prin care baga in corzi pnl-ul.
        asocierea cu aur si/sau psd pt motiune de serviciu nu face decat sa ridice mingea la fileu pnl-ului chiar daca motiunea impotriva lui catu este corecta in acest moment.
        • +2 (4 voturi)    
          Fals (Joi, 2 septembrie 2021, 16:31)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Numai demisia primuljui ministru duce la formarea unui nou guvern ce trebuie validat de parlament. Miniștrii individuali pot înlocuiți așa cum a fost înlocui de exemplu Voiculescu. N-a picat guvernul pentru aia.

          De fapt există un precednt. Când cu Grindeanu: Demisionaseră toți minștrii din guvern. Mai rămăsese doar Grindeanu prim ministru și Ponta secretar general al guvernului. „Guvernul în doi” al lui Greindeanu a rămas în funcșie până ce PSD a depus o moțiune împotriva propriului guvern
          • -2 (2 voturi)    
            @Amerlocu (Joi, 2 septembrie 2021, 19:15)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

            te rog citeste primul meu comentariu cu articolul din constitutie. in special alineatul 3...
            nu se inlocuieste un ministru, se schimba composita politica a guvernului daca toti de la usr pleaca din guvern.
            intre timp a venit si explicatia USR-ului de ce nu au ales aceasta varianta. intr-un fel au dreptate doar ca asocierea cu aur o sa atarne greu.
            • +1 (1 vot)    
              L-am citit (Joi, 2 septembrie 2021, 22:13)

              Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              E oarecum situația guvernului Boc din 2009 după moțiunea de cenzură din octombrie, sau a guvernului Grindeanu din iunie 2017.

              Dacă premierul numește aceeași miniștrii ei pot continua la nesfârșit interimatul. Merg periodic în parlament și dacă sunt respinși devin interimari din nou.

              Constituția răposatului Toni Iorgovan e plină de găuri și aberații.

              Ca să fi avut cu adevărat efect, articolul respectiv trebuia să ceară ca guvernul cu tot cu pirmministru trebuie votați din nou ca un cabinet nou.
      • +2 (2 voturi)    
        Da,Cîțu. (Joi, 2 septembrie 2021, 16:35)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui same.dan

        Nu Catu ,cum spui tu !
    • +5 (19 voturi)    
      fiindca sint habarnisti! (Joi, 2 septembrie 2021, 14:46)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Tot ce sint in stare este sa faca scandal. Traiesc o telenovela continua in care ei sint salvatorii Romaniei insa fac numai aiureli.
      Nu sint capabili de o decizie ca lumea nici atunci cind au Dreptateas i LEGEA de partea lor - aduc in derizoriu ideea de dreptate/legalitate

      usr+aur = love-le
      • -8 (18 voturi)    
        tu esti habarnist (Joi, 2 septembrie 2021, 15:10)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

        nu SUNT ei :)
        faptul ca cer sa se respecte ceea ce au agreeat impreuna nu inseamna ca fac scandal.
        habar nu ai despre ce vorbesti. sau ai doar indicatii despre ce trebuie sa aberezi pe aici :)
    • +2 (12 voturi)    
      Nici eu nu înțeleg (Joi, 2 septembrie 2021, 15:11)

      Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Dar altul e motivul
      Se zice că Câțu cu ordonanța vrea să cumpere votul primarilor PNL. Am citit ordonanța pe site-ul MDLPA și nota de fundamentare. N-am văzut nicio împărțire a banilor pe primării, nicio prioritizare a proiectelor unde primarii peneliști să aibă întâietate, ci pentru toate UAT și ADI. Banii sunt prevăzuți strict pentru apă + canal + drumuri + poduri. Deci nu pentru parcuri și cămine culturale. Criteriile de alocare a proiectelor nu s-au făcut încă, ci vor fi făcute prin normele metodologice. Pur și simplu doar vor să-l dea pe Câțu jos și atât.
      • +2 (2 voturi)    
        asta insemnind (Joi, 2 septembrie 2021, 17:07)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

        ca toti primarii, indiferent de partid, care vor accesa programul au foarte mari dsanse de a fi realesi. usr+ sint pe minus la primari! Si daca programul trece nu vor avea acces la primarii inca o legislatura - adica dispar.
        Macar sa se cumpere prin firmele lor....
        • +2 (2 voturi)    
          Păi (Joi, 2 septembrie 2021, 19:09)

          Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          Pe mine ca cetățean nu mă interesează așa numitele jocuri politice, ci drumurile să fie asfaltate și întreținute, să am acces la apă, canal, gaze. Și votez orice primar care face. Nu mă interesează că-i de la PSD sau UDMR sau PNL. Sunt tare nemulțumit de Nicușor. Numa gropi și străzi nemarcate. Sigur Bucureștiul va fi „salvat”.
  • +11 (33 voturi)    
    Ahahahaaa ahahaaa (Joi, 2 septembrie 2021, 13:55)

    Crop [utilizator]

    USR+ cu AUR? Cu Sosoaca? Pai nu erau aia sosocari? Extremisti?

    Ahahahaaaa ce ironie.

    Hai si cu Pesedeul.
    • -7 (25 voturi)    
      hahahaha (Joi, 2 septembrie 2021, 14:02)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      ce bucurie pe postacii penalisti :)))
      uita ca acu cativa ani postau in sprijinul aliantei cu psd :)
      oricat ati mai incerca, catu-cutu este copia lui dragnea. aveti grija sa nu ajunga ca el.
      • 0 (4 voturi)    
        Platesti bine Draghici? (Joi, 2 septembrie 2021, 18:33)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Stii tu care.
        E disperare printre voi de va bagati ci AUR la vot.

        Reevaluari...ca-n politica alternativa.
        • -1 (3 voturi)    
          disperarea e la voi (Joi, 2 septembrie 2021, 19:20)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          ca usr trece peste orice doar sa-l zboare pe catu-cutu.
          reevaluat a fost si catu-cutu.
          acum cateva luni l-au votat, acum nu-l mai accepta. cum spunea iubitul vostru sef... ghinion :)
          disperarea este ca acest catu-cutu a devenit un mic dictator. are impresia ca guvernul este mosia lui. pana una alta, a ajuns premier si cu cele 15% voturi primite de catre usr.
          si nu va grabiti prea tare, deja au inceput dicutiile pe ascus intre pnl si psd. ai sa vezi ca psd-ul nu va vota motiunea :)
    • -3 (11 voturi)    
      sosoaca nu mai e in haur (Joi, 2 septembrie 2021, 14:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Crop

      doar zic...

      si as fi primul care nu as vota usr daca ar accpeta guvernarea cu haur, dar sa colaborezi la semnarea unui act nu e acelasi lucru cu ce vrei sa insinuezi tu... asa ca STFU !
      • 0 (2 voturi)    
        Prietenas.. (Joi, 2 septembrie 2021, 18:30)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Lasa insinuarile. Sa te prezinti ca intrasigent si dupa sa bati palma cu AUR ptr voturi cu toate ca la ce a turnat USR+ despre AUR impreuna cu postaci..
        .pfoai..


        Nu e totuna cu a guverna dar tot un compromis e.

        Mai ramane si cu Pesedeu si gata.
        • -1 (3 voturi)    
          pretene (Joi, 2 septembrie 2021, 19:21)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          nu este nicio alianta politica. doar strang voturi pentru debarcarea lui catu-cutu de unde gasesc. asta e.
          nu va place, ghinion cum spunea ficusul vostru :)
  • +3 (27 voturi)    
    Fă-te frate cu dracul, pînă treci puntea! (Joi, 2 septembrie 2021, 13:55)

    Seeadler [utilizator]

    (USR+) + (AUR) = LOVE
    • +1 (29 voturi)    
      clar (Joi, 2 septembrie 2021, 14:03)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Seeadler

      ordin pe unitate ca acesta sa fie mesajul. bagati baieti ca oricum nu va mai crede nimeni.
      catu-cutu nici nu stie ca devine istroie :)
    • -1 (9 voturi)    
      Nu putea să adere la moțiunea PSD (Joi, 2 septembrie 2021, 14:19)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Seeadler

      în care proprii miniștri erau desființați! E normal să conceapă ei textul moțiunii.
    • -1 (13 voturi)    
      aveti o mare problema (Joi, 2 septembrie 2021, 14:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Seeadler

      (sau nu vreti) sa intelegeti jocurile politice, nu?!
  • +4 (32 voturi)    
    ..."care" o mai merge vreodata la vot! (Joi, 2 septembrie 2021, 13:57)

    Vinceroy [utilizator]

    Eu sigur nu mai votez, chiar sunt toti la fel, o tara compusa din securisti si interlopi, de sus de tot, pana jos de tot...
    Romania este compromisa iremediabil, pe vecie!
    • -4 (16 voturi)    
      Cum ați ajuns la această concluzie (Joi, 2 septembrie 2021, 14:17)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      în privința USR?
      • +8 (18 voturi)    
        Oamenii care au avut intentii bune (Joi, 2 septembrie 2021, 15:03)

        Vinceroy [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Au parasit USR si PLUS dinainte de orice alegeri, atunci cand s-au dus ca niste floricele cu idei, sa facem, sa reformam, sa etc. si au primit raspunsul: "aici nu vii tu cu idei, aici faci ce spunem noi (adica sefimea, cei care sunt primari si parlamentari acum USR-PLUS), mars la strans semnaturi!
    • -1 (7 voturi)    
      serios? (Joi, 2 septembrie 2021, 14:30)

      un om [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      si ne plangem sau miscam ceva?
    • 0 (2 voturi)    
      acum ai inteles? (Joi, 2 septembrie 2021, 16:12)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      ... daca doreai altceva trebuia sa nu guverneze PDSR/PSD primii ani de dupa revolutie. In 1990, la prima votare, s-a jucat partida. Acum este tarziu, fosta secu s-a infiltrat in tot: politic, economic si a capatat comportament mafiot.
    • -3 (5 voturi)    
      Decât să votezi ca prostul ! (Joi, 2 septembrie 2021, 16:39)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      Nu votezi. Presupun că cei care sunt acum prin Parlament și nu știu de ce sunt acolo sunt votați de tine și alții ca tine. Sigur nu ești unic, așa că nu te crede important.
    • 0 (0 voturi)    
      nu votezi (Vineri, 3 septembrie 2021, 9:18)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      vor vota altii. I romania, si daca voteaza 10 oameni in tara, alegerile tot valide sunt. Dar daca zici ca votul ar trebui sa fie obligatoriu (si daca mergi si desenezi pe buletin), te face lumea fascist :))
  • +6 (36 voturi)    
    În sfârșit în famiglie! (Joi, 2 septembrie 2021, 13:58)

    Amerlocu [utilizator]

    USR + AUR = Love. PSD e si el pe felie gata să o pună de un „menage a trois”.

    Așteptăm cu interes guvernul Șoșoacă cu Barna & Ciolacu vicepremieri!
    • +1 (11 voturi)    
      nu puteau să adere USR-iștii (Joi, 2 septembrie 2021, 14:16)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      la o moțiune de cenzură PSD-istă în care sunt puși la zid chiar miniștri lor. E normal să conceapă discursul moțiunii chiar USR-iștii.
    • -5 (13 voturi)    
      imi place cum (Joi, 2 septembrie 2021, 14:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      toti postacii baga acelasi mesaj...

      deci psd cand vota (a fost si la guvernare odata) cot la cot cu pnl inseamna ca iubea pnl... si udmr , si alde, si cam toate partidele politice cu care s-a prostituat...

      interesant... voi ori nu intelegeti ca usr ameninta pnl ca baga motiune daca nu e demis citu si totu e un joc politic, ori nu vreti sa intelegeti pt ca slujiti un partid mai mare...
  • +13 (49 voturi)    
    Regrete (Joi, 2 septembrie 2021, 14:01)

    RNA [utilizator]

    Regret ca am votat USR-ul. Da, au meritat o sansa, asta a fost. Politica NU se face pe facebook. Politica, ca si alte profesii, necesita talent, experienta si o chemare. Sa fii un profestionist bun intr-un domeniu si sa fii foarte bine intentionat nu e suficient. Cu parere de rau, multi dintre oamenii de calitate din USR sunt niste politicieni jalnici.
    • +1 (21 voturi)    
      deci (Joi, 2 septembrie 2021, 14:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui RNA

      1 - am MARI indoieli ca ai votat usr
      2 - ce vroiai sa faca?! sa stea capra si sa accepta ca prim ministru poate face orice vrea desi a promis ca nu mai demite pe nimeni fara sa se consulte cu usr inainte?!
    • 0 (14 voturi)    
      Analfabetism politic (Joi, 2 septembrie 2021, 14:31)

      DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui RNA

      Majoritatea habar nu au de Constitutie ! Cica USR va cere demisia lui Cîtu ! Cui o va cere ? Lui Cîtu insusi ? Hahahahaha ! Cam analfabeti politic USR-istii. Dar si Ciolos intra in jocul lor. Il credeam mai competent !
      • -3 (7 voturi)    
        analfabet esti tu (Joi, 2 septembrie 2021, 15:46)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        nu trebuie sa scrie in constitutie cine are dreptul sa CEARA demisia. demisia o cer si eu si este dreptul meu s-o cer. ce treba are cu constitutia?
        amesteci mere cu cai :)))
    • +4 (12 voturi)    
      sigur (Joi, 2 septembrie 2021, 14:48)

      pandelescu [utilizator] i-a raspuns lui RNA

      USR trebuia sa se puna pres in fata de PNL ca sa fii tu multumit? sau trebuia sa faca singuri guvernu cu aia 15% de la tine?
      Data viitoare voteaza cu Mos Craciun. E talentat si experimentat. N-are cum sa te dezamageasca.
    • +1 (5 voturi)    
      Eu nu regret. (Joi, 2 septembrie 2021, 16:33)

      rsumy_ [utilizator] i-a raspuns lui RNA

      Din contra.
      Pe zi ce trece sunt tot mai convins ca e singurul partid care mai merita votat...
    • +1 (5 voturi)    
      iarasi placa cu "am votat usr"? (Joi, 2 septembrie 2021, 16:58)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui RNA

      zi-le la partid ca e veche deja.
      la cati declarati ca ati votat usr, trebuia sa fi avut 60% la alegeri...
  • +1 (17 voturi)    
    urmeaza un guvern PSD USR AUR (Joi, 2 septembrie 2021, 14:08)

    eucomentez [utilizator]

    Cine se aseamana se aduna. USR sunt campionii democratiei... :)
    • +2 (4 voturi)    
      Campionii prostiei. (Joi, 2 septembrie 2021, 16:43)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Democrația se face guvernând democratic. Asta înseamnă că nu guvernezi pe baza orgoliilor personale, ci a unor interese naționale.
  • 0 (10 voturi)    
    Este normal să negocieze (Joi, 2 septembrie 2021, 14:12)

    ploiesteanu [utilizator]

    cu oricine altcineva, numai cu PSD, nu. Și asta pentru că în moțiunea PSD sunt luați în tărbacă toți miniștri actuali, inclusiv cei din USR.
  • +7 (13 voturi)    
    KJ plange dupa USL (Joi, 2 septembrie 2021, 14:15)

    Barbaneagra [utilizator]

    Va mai amintiti cum ii numea Basescu pe Crin+Ponta si, cu voia dumneavoastra, primul ministru Klaus Johannis?

    Toate-au fost la timpul lor ceva exagerat,
    Anii au trecut în zbor şi lumea le-a uitat.
    Da, da...

    Toate sunt la modă-acum şi tot exagerat,
    Timpul trece ca un fum, şi tot va fi uitat.
    Da, da..
  • +2 (16 voturi)    
    Barna in primavara (Joi, 2 septembrie 2021, 14:17)

    autan [utilizator]

    "Cu cei de la AUR eu nu voi negocia pentru că, din punctul meu de vedere și am spus-o și de la tribuna Parlamentului, o spun și aici: AUR s-a dus într-o zonă de partid extremist. Am văzut chiar ieri lideri importanți din AUR, un purtător important de mesaj din AUR propunând public o listă cu intelectuali care trebuie uciși. Deci acolo suntem. Este o realitate pe care nu o putem ignora și dacă le dăm oricât de mic credit, nu știu unde e poate ajunge. Din punctul meu de vedere AUR este un partid extremist și eu nu voi negocia cu ei”
    Ce-ai facut Barna?
  • +5 (27 voturi)    
    Mi se pare ÎNSPĂIMÂNTĂTOR (Joi, 2 septembrie 2021, 14:19)

    Leul in iarna [utilizator]

    faptul că USR-PLUS face o alianță cu AUR. N-aș fi crezut în viața mea pe vremea când strângeam semnături pentru USR că partidul ăsta va ajunge într-un asemenea hal de murdărie. Am primit ieri un email în care mi se explicau toate mizeriile pe care le văd azi în mass media și la postacii (căci sunt la fel cu postacii PSD și AUR) USR-PLUS. Este prima dată în 31 de ani când nu voi mai participa la vot din cauza comportamentului USR, partidul pe care l-am votat și pentru care am militat de când a apărut Nicușor Dan în politică. Să vă fie rușine, Dan Barna și Dacian Cioloș!
    • -6 (12 voturi)    
      Nu sunt postaci ai USR! (Joi, 2 septembrie 2021, 15:34)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      Adica sunt vreo cativa, dar sunt mai rezervati si mai coerenti in exprimare.
      Desantul de postaci pe care-i vezi acum aparand USR cu atata inversunare este format de fapt din haita Sputnik - PSD - AUR, cei care marseaza pe ruperea coalitiei cu orice pret.
      Dar adevarul e ca USR si-a calculat gresit pasul cu motiunea.
      Aveau alte metode sa scape de Cîtu si totodata sa-si pastreze cat de cat alura de corectitudine cu care se tot lauda.
    • -4 (6 voturi)    
      ce alianta visezi (Joi, 2 septembrie 2021, 16:52)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      nu exista nicio alianta.
      au declarat va vor vota acelasi lucru daca va fi supus lla vot. atat.
      nu mai visati chestii care nu exista
  • +1 (17 voturi)    
    deci extrema stanga (Joi, 2 septembrie 2021, 14:22)

    eyesopen [utilizator]

    se aliaza cu extrema dreapta.
    interesant.
    • +8 (18 voturi)    
      nu exista (Joi, 2 septembrie 2021, 14:56)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

      extrema dreapta. extremismul provine numai de la stanga.
      • +2 (6 voturi)    
        ai dreptate cumva (Joi, 2 septembrie 2021, 15:37)

        eyesopen [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

        dar mi-a placut cum suna si nu puteam sa ratez ocazia s-o scriu :))
    • +2 (4 voturi)    
      da (Joi, 2 septembrie 2021, 15:33)

      pandur [utilizator] i-a raspuns lui eyesopen

      Dar, vezi ca AUR e de drepata si USR+ e de stanga. Nu ca ar conta cu ceva, dar, lumea le inverseaza de obicei.
      Pana la urma e vorba de interese.. daca au obiective comune, se aliaza, nu-i problema. Acuma batalia e cine initiaza motiunea... PSD vrea motiunea lui, AUR pe-a lui, USR pe-a lui.. ca sa apara in fata alegatorilor ca partidul mare si puternica cre darama guvernul corupt. Ar fi hazliu sa nu se inteleaga si sa nu depuna nico motiune pana la urma, dar, nu cred ca se va intampla. Pana la urma, asta e scopul declarat al opozitiei, sa darame guvernul si sa ajunga la guvernare.
  • +4 (22 voturi)    
    hit the rock bottom and keep digging (Joi, 2 septembrie 2021, 14:30)

    tahomir [utilizator]

    Asta e USRul, a gasit ceva si mai odios decat PSD cu care sa se alieze, cu AUR.
    Si eu credeam ca mai jos decat atat nu se poate!
  • 0 (18 voturi)    
    Orgoliile sunt prea mari (Joi, 2 septembrie 2021, 14:36)

    galeo [utilizator]

    La acest frustrat pe nume Citu, ce ar vrea ca toti sa execute ordinele lui.
    Merita invatat o lectie, atat el cat si Werner, prin aceasta motiune de cenzura.
    In felul asta vor fi readusi cu picioarele pe pamant, ca prea li s-a urcat puterea la cap ca un drog.
  • +5 (23 voturi)    
    Nu era AUR raul universal alaturi de PSD? (Joi, 2 septembrie 2021, 14:43)

    Miky60 [utilizator]

    Acum sunt buni? Au fost atata timp tinta mistourilor, acum sunt buni?
  • +8 (16 voturi)    
    atentie (Joi, 2 septembrie 2021, 14:55)

    freestyle [utilizator]

    domnilor, nu gauriti barca. o sa va inecati. eu v-am atentionat, restul va priveste.
  • 0 (8 voturi)    
    Prosti cu caru (Joi, 2 septembrie 2021, 15:38)

    cristian.l [utilizator]

    Clasa politica de imbecili. Am avut un PSD care si-a dat propriul guvern, acum urmeaza aceeasi cale alti tampiti.
    Concluzia: nu avem clasa politica alternativs pentru a guverna tara. Mai bine angajam pe ineva sa conduca tara ca astia nu sunt in stare. Liberalii dupa tot tantamul ca vor rezolva coruptia si hotia si va pune tara pe linie dreapta, au facut exact ce a facut si PSD-ul, si-au pus oamenii in functie schimbandu-i pe cei vechi cu ai lor....au facut un PNDL cu dedicatie pntru primari sub scuza ca or dezvolta Romania, vor dezvolta multe vile cu piscine si masinute clientelare, etc.
    Uneori ajung la concluzia ca psihopatul de Vlad Tepes ar fi fost bun inca odata si in vremurile noastre sa-i inchida in Casa Poporului
  • -3 (11 voturi)    
    Pe langa PNL (Joi, 2 septembrie 2021, 15:48)

    copturie [utilizator]

    AUR e alba ca zapada, mucosul betiv Citu trebuie bagat de urgenta la balamuc, seaman cu Smeagol cand avea pojar!
  • +3 (15 voturi)    
    pop corn (Joi, 2 septembrie 2021, 15:51)

    faracatuse [utilizator]

    hai latraii, e bun haur acum? lesin :)
  • 0 (2 voturi)    
    Ciudat (Joi, 2 septembrie 2021, 16:12)

    cristian.l [utilizator]

    In spatele povestii sta oare Orban. Ce a mai promis USR-ului, ce a mai vandut vulpoiul batran.
  • +2 (10 voturi)    
    Daca (Joi, 2 septembrie 2021, 16:19)

    andrei1232000 [utilizator]

    USR se aliaza cu h'AUR este sfarsitul USR care isi va pierde baza de sustinere (chiar numai pentru a semna o motiune). Si in nici un caz nu avem habar ce s-a intamplat de fapt, cine pe cine a lucrat. De fapt, avand in vedere "cercetarile" pentru a scoate la iveala ispravile din tineretea lui Florin Citu arata ca el a calcat pe un mare musuroi. Se pare ca premierul nu are nici mama nici tata spre deosebire de altii care au prea multi. Nu a tinut atacul cu dosarele din SUA, s-a trecut la urmatorul nivel. Sa vedem ce se intampla mai departe.
  • -2 (6 voturi)    
    Atentie PSD! (Joi, 2 septembrie 2021, 16:20)

    miculescu-rucar [utilizator]

    nu intra in cardasie cu comunitarii, recte aur+u$rplus!
    te vei compromite ireversibil!
    ce castigati daca ar trece motiunea?
    -economia si finantele tarii sunt la pamant
    -nu va faceti partasi la haosul politic si economic creat de" Guvernul lui"
    -presedintele nu va numi premier de la voi
    asta nu este "razboiul" poporului pesedist.
    abia ati scapat de cei care au distrus pesedeul: dragnea, hrebenciuc si alti escroci.
    stati in opozitie-espectativa, modernizati, reformati si resetati partidul, astfel incat la alegerile din 2024 sa fiti castigatori!
  • 0 (4 voturi)    
    Alianta PNL+PSD (Joi, 2 septembrie 2021, 16:25)

    galeo [utilizator]

    Impotriva partidelor mici AUR si USR.

    PNL si PSD se simt amenintate de aceste 2 partide cu suflu nou AUR si USR.
    • 0 (0 voturi)    
      Suflu nou zici ? (Vineri, 3 septembrie 2021, 9:29)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Unul arde, altul îngheață. Ce îți place din acest suflu? Harababura, haosul, dezinteresul, dezbinarea ?
  • +5 (5 voturi)    
    Daramati, demolati! (Joi, 2 septembrie 2021, 17:53)

    John M. [utilizator]

    Ca de asta sunteti buni. De cladit, nimic! Toti sunteti nepotii lui Manole, dar care nu-si zidesc nevestele, ci sperantele unui popor pacalit la infinit de nerusinatele lui odrasle!
  • +3 (3 voturi)    
    Din pacate (Joi, 2 septembrie 2021, 18:06)

    hedonistu [utilizator]

    "Vai de biet roman saracu/Inapoi tot da ca racu" vorba poetului nepereche.Nu sunt dintre cei care isi denigreaza,din principiu, tara sau concetatenii si trebuie sa recunoastem ca s-au facut si lucruri bune in tara asta fiind recuperate partial decalajele fata de lumea civilizata.Pentru a merge mai departe si a moderniza tara avem nevoie,printe altele, de o clasa politica responsabila si cu viziune.Din pacate politicienilor romani le lipseste viziunea,vointa si capacitatea de a colabora si lucra impreuna, de a negocia.In rest stie "nenea Iancu"
  • 0 (8 voturi)    
    Deznodamant (Joi, 2 septembrie 2021, 18:29)

    gavrone [utilizator]

    USR va depune motiune, PSD nu o va vota si va sustine un guvern Catu minoritar. Catu va rasplati primarii PSD si PNL cu bani publici. USL n-a murit.
  • 0 (0 voturi)    
    vai de noi (Vineri, 3 septembrie 2021, 9:08)

    Cata_ [utilizator]

    unii apara un smecheras cu aere autocrate (citu), altii il plang pe un avocatel care s-a dat handicapat sa-si faca dosar pentru anl (stelian ion), ambii ar trebui sa fie nulitati la 1000km de cercurile puterii. la panda stau mostenitorii comunismului. vai de curul nostru


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by