Vasile Dîncu: Nu exclud o guvernare cu PNL / Coaliția de acum se va rupe, probabil, în 2023 sau începutul lui 2024. PLUS: Pe cine preferă pesediștii la șefia Partidului Liberal

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 10 iunie 2021, 9:01 Actualitate | Politic


Vasile Dincu
Foto: Facebook
Președintele Consiliului Național al PSD, Vasile Dîncu afirmă că actuala coaliție de guvernare va rezista, cu mari probleme, până în 2023. Social-democratul susține, într-un interviu pentru Europa Liberă, că nu exclude ca PSD să intre la guvernare până în 2024 alături de PNL, dar că acest lucru nu se va întâmpla în acest an. Intrarea în Opoziție după alegerile parlamentare este considerată de Vasile Dîncu un dar dumnezeiesc.

Principalele declarații din interviul dat de Dîncu:
  • despre Liviu Dragnea: nu am comunicat cu Liviu Dragnea din momentul în care a fost întemnițat, nu am fost pe lista favoriților lui cu care a vorbit la telefon. Dosarele sale au fost influențate politic. Nu a avut o legătură directă cu Florian Coldea.
  • revenirea foștilor președinți PSD: Marcel Ciolacu a avut ideea unui Comitet al foștilor președinți. PSD nu a reușit să conserve relația cu trecutul.
  • intrarea PSD în Opoziție: Faptul că a intrat în Opoziție, după părerea mea, este un dar dumnezeiesc.
  • stilul de conducere în PSD: Câștigul cel mai mare este conducerea colectivă. E pentru prima oară când PSD experimentează un astfel de tip de conducere colectivă.
  • despre moțiunea de cenzură: ​Nu am găsit acele voturi pentru a dărâma Guvernul.
  • „​un lucru șocant": Votanții PSD și organizațiile PSD nu au pus presiune din interior pentru a depune moțiunea de cenzură și a prelua puterea.
  • despre intrarea la guvernare: Nu exclud o guvernare cu PNL.
  • despre momentul intrării la guvernare: Coaliția se va rupe, probabil, în 2023 sau începutul lui 2024.
  • prezidențiabilii 2024: Mircea Geoană e doar o variantă de presă, eu nu am ambiția să fiu candidatul la prezidențiale în 2024.
  • competiția Cîțu - Orban în PNL: Susținătorii noștri îl vor mai degrabă pe Ludovic Orban decât pe domnul Cîțu.
  • campania de vaccinare: Iohannis și Cîțu au greșit când au anunțat ridicarea restricțiilor cu o lună înainte.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7444 vizualizari

  • +27 (29 voturi)    
    >>>>>>> (Joi, 10 iunie 2021, 9:09)

    chhe [utilizator]

    " Intrarea în Opoziție după alegerile parlamentare este considerată de Vasile Dîncu un dar dumnezeiesc." Si eu care credeam ca pSD se gandeste la tara.. )))))))))
    • +9 (11 voturi)    
      Opozitie (Joi, 10 iunie 2021, 11:09)

      adani7 [utilizator] i-a raspuns lui chhe

      E adevarat, dacaerau ei la guvernare in timpul pandemiei era si mai mare dezastrul.Asa au iesit de la guvernare exact inaintea crizei!
    • +7 (17 voturi)    
      Si totusi... (Joi, 10 iunie 2021, 11:32)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui chhe

      ... inca exista nostalgici dupa marea iubire USLista.

      Nu m-ar surprinde sa spunem ca "USL traieste" oficial peste un an! La cate sabotaje fac PNL USR-ului, chiar nu am surprinde.

      Iar cele mai mari rezistente, mai ales in tandem cu PSD, le vedem la S1, Timisoara, Iasi... si astea-s cele mediatizate, ca in realitate cine stie cate cazuri or fi. La Guvern nici nu mai comentez.
  • -2 (18 voturi)    
    Dupa ce cade legea cu cumularea pensiei cu salariu (Joi, 10 iunie 2021, 9:11)

    Gryphus [utilizator]

    PSD se pregaterste de caderea legii cumulului pensiei si salariului, atunci va fi momentul cand SECU poate sa dea lovitura finala USR
    • -2 (2 voturi)    
      oare? (Joi, 10 iunie 2021, 21:45)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      "....SECU poate sa dea lovitura finala USR." Ei, chiar asa? O vorba din popor spune: "Corb la corb nu-si scoate ochii".N-ai auzit de ea?
  • +26 (34 voturi)    
    2 puncte (Joi, 10 iunie 2021, 9:12)

    Dogul [utilizator]

    - Dîncu zice că **Iohannis și Cîțu au greșit când au anunțat ridicarea restricțiilor cu o lună înainte**, dar omită să spună că fix ei, cei din PSD, au tot zbierat că guvernul închide românii în cuib, că bagă prea multe restrictii... ipocrizia lui Dîncu/PSD e lung[ precum ruta cu trenul de la Cluj și București.
    - Dîncu ne mai zice că l-ar vrea pe Orban la șefia PNL. Ăsta-i primul semn că nea Cîțu trebuie să conducă PNL, că face bine ceea ce face :)
  • +27 (37 voturi)    
    P$D in 2024 (Joi, 10 iunie 2021, 9:25)

    un domn [utilizator]

    Nu intra in Parlament. Un Act Dumnezeiesc.
  • +9 (17 voturi)    
    Mi-a placut asta cu preferinta pentru Orban (Joi, 10 iunie 2021, 9:28)

    Maspp [utilizator]

    Nici nu trebuia sa-l mai intrebe. Orban e pe chipul si asemanarea lor.
    • -3 (5 voturi)    
      Nu-i cunosc nici pe domnul Orban, (Joi, 10 iunie 2021, 13:58)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      nici pe domnul Câțu. Nu mă pricep la conducerea economiei unei țări. DAR eu nu uit că sub președinția de partid a lui Ludovic Orban s-a putut sparge zidul hoților din PSD și avem acum un alt parlament mai puțin jegos. Eu cred că ar fi bine ca societatea și mass-media să nu se amestece în alegerile interne ale unui partid.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate, s-a spart zidul PSD (Luni, 14 iunie 2021, 6:54)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        si s-a construit zidul PNL al hotilor. Nu a scris presa destul despre politizarea functiilor din toate institutiile de catre guvernul Orban intr-un timp incredibil de scurt ? Sau despre achizitiile suspecte facute in timp de pandemie ? Vezi pe recorder.ro mai multe detalii.
        • 0 (0 voturi)    
          Poate că ar fi mai bine (Luni, 14 iunie 2021, 13:41)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          să judecați și cu capul dumneavoastră, nu numai cu ce zice presa. Am găsit în decursul timpului în presa de toate culorile (că nu mai există presă independentă, nici chiar Recorder, și ei sunt părtinitori poate în slujba cuiva) atâtea informații superficiale și chiar false încât mă mai încred și în instinctul și în informațiile mele personale. Oricum, când între partidele de la guvernare și chiar și în interiorul fiecărui partid nu vezi decât certuri, acuzații și contraziceri poți să-ți dai seama și singur că din asta au de câștigat doar PSD-ul, AUR și cei de lângă ei. În acest moment pare că toată societatea trebuie să fie interesată de cine va conduce PNL și USRPLUS. Și cam atât. În felul ăsta peste câțiva ani Șoșoacă va fi președintele României și Dăncilă din nou prim-ministru. Iar Putin va fi stăpân din nou pe această țară. Mă întreb câți dintre cei din România și din diaspora care au votat PSD și AUR își dau seama că nu vor mai putea munci și călători în Uniunea Europeană și de acolo înapoi în țară dacă votul lor se va împlini.
  • +22 (22 voturi)    
    USL ? (Joi, 10 iunie 2021, 9:50)

    paul_paul [utilizator]

    Doar, doar pica ceva ciolan si la psd, ca deh, gura lor ce mananca. De cand cu dragnea la zdup fac foamea si le lucesc ochii.
    • +8 (18 voturi)    
      USL 2.0 (Joi, 10 iunie 2021, 11:41)

      Gelu007 [utilizator] i-a raspuns lui paul_paul

      Ceea ce ma sperie cel mai tare este ca defapt si o mare parte din PNL cam asta vor, o alianta cu psd, nu prea le convine ca USR face prea multe valuri si deranjeaza o clientela cladita de-a lungul anilor. Romania nu poate evolua cu vechea clasa politica si clientela lor.
    • 0 (0 voturi)    
      ciolan? (Joi, 10 iunie 2021, 21:50)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui paul_paul

      "Doar, doar pica ceva ciolan si la psd,..." Adica, ce insinuezi? Ca USR cruce , PNL si UDMR rod la ciolan? Pai de-asta si-a pus KWI "guvernul lui"? Nici c-am auzit jignire mai mare!
  • +10 (26 voturi)    
    Pai normal (Joi, 10 iunie 2021, 9:59)

    Nimeninimic [utilizator]

    ca nu exclude. Parca am stabilit deja ca amandoua 'partidele' (eu le-as numi clanuri mafiote) au acelasi obiective: binele catorva in detrimentul celorlalti.
    Si da, am votat PNL. Naivitate maxima din partea mea.
  • -15 (21 voturi)    
    Dincu mai are si dreptate, (Joi, 10 iunie 2021, 10:05)

    bancher [utilizator]

    asa este: intrarea in opozitie este un mare atuu pentru PSD, pentru ca, odata lumea dezamagita de actuala colaitie, va vota in masa cu PSD la urmatoarele alegeri. daca vom avea si alegeri anticipate, PSD le va castiga lejer.
    cat despre actuala coalitie, eu nu cred ca va rezista pana la finalul lui 2023 sau inceputul lui 2024. Mai sunt 2 ani si ceva pana atunci, e greu de crezut ca se vor intelege pe o perioada asa de mare de timp.
    • +12 (16 voturi)    
      nustiu cat isi mai doreste psd guvernareaa (Joi, 10 iunie 2021, 11:05)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      acu cu MCV obligaroiu si cu Kovesi procuror european (si institutia aia functionala) PSD o sa aiba mari probleme sa fure...
      ma mir ca nu s-au retras inca din politica :D

      cat despre ceea ce preconizezi tu... din pacate e posibils sa ai dreptate, dar dintr-un singur motiv: prostia romanilor e infinita!
      • +6 (6 voturi)    
        Cine se arde cu ciorba sulfa si in iaurt (Joi, 10 iunie 2021, 14:10)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        De cate ori pana azi au tot votat PSD? Rezultatul de fiecare data a fost aducerea tarii pe marginea prapastiei. Cine sa mai aiba incredere in acesti talhari?
        Daca ar avea in conducere oameni inteligenti. In ultimi ani parca s-au prostit de tot.
        • -2 (2 voturi)    
          impotriva minciunii (Joi, 10 iunie 2021, 22:04)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Mai "marginea prapastiei"! Ia uita-te tu pe principalele date economice de la finalul ultimilor trei ani de guvernare PSD ( 2017 - 2019) si compara-le cu catastrofa de azi, dupa 1,5 ani cu asa zisa guvernare de "dreapta"! Crezi ca se poate trai din lozinci de doi bani!?
    • 0 (0 voturi)    
      Dincu (Joi, 10 iunie 2021, 21:55)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      " e greu de crezut ca se vor intelege pe o perioada asa de mare de timp." Dincu gandeste ca "intelegerea" va tine pana la aparitia banilor din PNRR, iar astia nu vor veni mai devreme de 2023.
  • -30 (36 voturi)    
    Domnule Vasile Dîncu, (Joi, 10 iunie 2021, 10:21)

    Rescator [utilizator]

    Faceți cumva ca această coaliție toxică să
    dispară definitiv în ceață încă de anul ăsta.Până în
    2023 se va alege praful și pulberea de România.
    Opriți vânzarea țării la hectar către străini rău
    întenționați (50% din terenurile agricole și păduri sunt
    deja vândute,iar în Transilvania procentul este de
    70%.).Cred că timpul nu mai are răbdare,vă spune asta unul care din prostie am votat din 1991 și
    până acum doar cu PNL-ul care a trădat grav
    așteptările românilor.
    • +11 (17 voturi)    
      Haha (Joi, 10 iunie 2021, 10:44)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Ar fi bine sa fie romania cumparata si administrata de straini!Poate asa mai sunt ceva sanse sa mai ramana ceva populatie in tara!
      Poate asa se mai renunta si la asa zisele datini si traditii romanesti!
      Ideal ar fi ca in orice functie de conducere sa nu mai fie romani!
      • +2 (10 voturi)    
        datini si traditii romanesti de a Fura ! (Joi, 10 iunie 2021, 12:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Landser

        restul Merita pastrate. Precizare Necesara.
    • +12 (18 voturi)    
      ahahaha (Joi, 10 iunie 2021, 11:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      tovarase...
      cand iliescu si nastase vindeau... de fapt nu vindeau, distrugeau/falimentau si apoi dadeau gratis... nu aveai problema asta.... nu crez ca esti cam ipocrit si cam hotzofil?!

      PS: vezi ca mesajele astea cu "am votat pnl, dar acum s-a terminat", nu tin la oameni cu un IQ peste 20. da stiu... voi postacii psd va adresato doar celor cu un astfel de iq
  • +5 (7 voturi)    
    Cu Dancu nu este nimic exclus ! (Joi, 10 iunie 2021, 10:36)

    Cugetator [utilizator]

    Niciodata sa nu spui niciodata. Dar oare Dancu este tipic pentru PSD ? Nu cred ca seamana cu conducatorii PSD-isti cunoscuti, de exemplu chiar cu Ciolacu care stie ca Dacia Spring se face la Mioveni, adica aproape de Buzau si poate ca acest Ciolacu nu este cel mai rau. Unul cunoscut este inca in puscarie, iar un fost premier a cucerit BNR !
  • +5 (13 voturi)    
    Vasile Dancu: (Joi, 10 iunie 2021, 10:39)

    Rahan5 [utilizator]

    ,,Susținătorii noștri îl vor mai degrabă pe Ludovic Orban".
    Desigur, fug indienii-tigani Dancu si Ciolacu, de neamurile austriece a tatalui lui Catu ca ,,dracu' de tamaie" !. :-)))
    • 0 (0 voturi)    
      neamuri (Joi, 10 iunie 2021, 22:23)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      "... neamurile austriece a tatalui lui Catu ..." Hai c-ai fost simpatic si ne-ai adus aminte ca si unii si altii, adica taticu' lu' premieru' si Schweighofer Holzindustrie - ca rubedenii, desigur - iubesc din suflet padurile Ro. si nu mai pot fara ele!
  • +15 (17 voturi)    
    Are dreptate pesedistu' (Joi, 10 iunie 2021, 10:47)

    Landser [utilizator]

    Intrarea psd in opozitie a fost un dar dumnezeiesc pt populatie!
  • +7 (9 voturi)    
    aiureli (Joi, 10 iunie 2021, 10:58)

    Ilidia [utilizator]

    Tov Dancu, daca a vazut ca la el acasa nu are sanse de avansare, a "emigrat" la Bucuresti, unde s-au adunat mai toti borfasii din PSD... Cititi cu atentie "concluziille" si va lamuriti ca bate campii....
  • +6 (12 voturi)    
    hahaha (Joi, 10 iunie 2021, 11:00)

    liviu_ [utilizator]

    ba macar omu e oarecum corect (cat de corect poaete sa fie un psdist): "USL traieste" :)

    pnl nu recunoaste asta prin vorbe, dar actioneaza prin fapte!
  • +6 (10 voturi)    
    ?PS: (Joi, 10 iunie 2021, 11:03)

    liviu_ [utilizator]

    asta c intratu in opozitie aceeasi chestia : gura pacatosului....

    oricum imi place faza cu "dumnezeiesc" deci daca dumnezeu exista, el este convins ca acesta este mai preocupat de bunastarea politicienilor hoti decat a copiilor din africa (si multi altii)
  • +11 (17 voturi)    
    Coalitia rezista cat nu ataca pensiile speciale (Joi, 10 iunie 2021, 11:37)

    AndyXXX [utilizator]

    In momentul in care un partid va incepe sa preseze cu adevarat pensiile speciale, coalitia nu mai exista. Se vor declansa linsajul mediatic, dosarele penale, protestele etc... si majoritatea se va rupe in parlament. Deci singura sansa ca aceasta coalitie sa reziste e sa uite de subiectul pensiilor speciale.
    • +3 (9 voturi)    
      Daca Usr va uita de pensiile speciale (Joi, 10 iunie 2021, 13:15)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Si in plus daca va sustine cresterea obligatorie a varstei de pensionare atunci Usr va disparea din viitorul parlament.
  • -8 (12 voturi)    
    noi credem ca sunteti deja la guvernare cu UDMRPNL (Joi, 10 iunie 2021, 13:13)

    hopsinoi [utilizator]

    USR, mai putin AUR (care nu s-a lasat corupt).


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by