Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia

de I.B.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:54 Actualitate | Politic


Ludovic Orban
Foto: Facebook
Ludovic Orban a făcut declarații dure într-o conferință ținută sîmbătă la prânz spunând că ”orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia”, iar acel ministru nu mai are ce căuta în guvern. Declarațiile șefului liberal vin după o serie de atacuri ale miniștrilor USR-Plus la adresa premierului Cîțu.

"Așteptăm să se termine exercițiul acesta de supărare, de orgolii și să fie desemnat un ministru de la USR PLUS care să pună în practică toate obiectivele stabilite prin programul de guvernare”, spune liberalul.

Orban l-a atact direct și pe Vlad Voiculescu despre care spune că nu a îndeplinit mai multe proiecte necesare pentru atragerea fondurilor europene și nu a aprobat proiecte pentru dotarea spitalelor.

”Am alocat 1,3 miliarde pentru dotarea spitalelor, dar Ministerul Sănătății nu a aprobat decât 20 de proiecte în primul rând”, a susținut Orban.

Miniștrii care l-au criticat pe Cîțu:

Cătălin Drulă: Cîțu, un zombie politic
Demiterea lui Vlad Voiculescu de la Ministerul Sănătății de către premierul Florin Cîțu, fără negocierea în prealabil în coaliția de guvernare, a fost „un gest iresponsabil, de imaturitate politică, un gest meschin aproape, un gest pe persoană, nu instituțional”, a declarat Cătălin Drulă, vicepreședintele USR-Plus într-un interviu acordat g4media.

„Nu a fost un gest al unui om politic responsabil, care înțelege ce responsabilitate are într-o coaliție”, a spus Drulă. „Acest comportament în care răstorni masa pentru că te simți sfidat, în care întotdeauna arunci responsabilitatea pe ceilalți – deși USR PLUS a fost un partener extraordinar de loial al premierului, poate mai loial decât propriul partid – este un comportament de anti-lider, este o dezamăgire, o spun direct”, a declarat Drulă.

Claudiu Năsui: Azi, Mafia din sistemul de Sănătate a cîștigat
„Demiterea unui ministru nu pare mare lucru, dacă ne uităm la ultimii 31 de ani. Pleacă unul, vine altul, iar sistemul acesta de cumetrii, și numesc aici, din păcate, statul român, merge „tot înainte, că înainte era mai bine”, lejer, spre pensia specială”, a reacționat miercuri ministrul Economiei, Claudiu Năsui, după ce ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu a fost demis de premierul Cîțu.

„Iată că mafia din sănătate a câștigat și azi. A câștigat pe linie toate luptele, nu ne mirăm. Presiunea infernală la care a fost supus Vlad Voiculescu a fost făcută de acest sistem, care, vă zic din proprie experiență, se urcă pe cadavre să rămână mufat la banii din taxele și impozitele plătite de fiecare om care lucrează în România. Bani ai nimănui, bani dați sub semnături din acest sistem grotesc”, spune ministrul Năsui.

Ciprian Teleman: Cîțu a picat un test de leadership
Ministrul cercetării, inovării şi digitalizării, Ciprian Teleman, afirmă că ”premierul a picat un test de leadership”. ”A ales calea scurtă de a scăpa de o grijă în loc să aleagă calea mai anevoioasă a comunicării şi a colaborării”.

Dan Barna: Florin Cîțu nu mai are susținerea Alianței USR-PLUS
Vicepremierul Dan Barna a anunțat că Alianța USR-PLUS nu îl mai susține pe premierul Florin Cîțu. El a cerut o întâlnire de urgență a liderilor Coaliției pentru a decide retragerea sprijinului politic al acestuia după „decizia unilaterală și imatură politic” de a-l demite pe ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16296 vizualizari

  • -46 (86 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 13:58)

    [anonim]

    • +42 (74 voturi)    
      Nicio problema (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:26)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui

      Sunt convins ca PNL si PSD pot reface USL. Au refacut deja alianta la sectorul 1. Nu e nevoie de USR.
      • +21 (49 voturi)    
        Orban, in coalitie se discuta impreuna (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:58)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Nu contesta nimeni dreptul premierului sa schimbe un ministru dar cand esti in coalitie discuti in coalitie asta, nu decizi noaptea singur sau cu niste amici la bere si semnezi.

        Deci inainte sa-l deranjeze reactiile la demiterea unilaterala era bine daca Orban lua decizia impreuna cu partenerii pentru ca evident ca a stiut ce urmeaza. Acum, sper ca nu incearca sa puna paie pe foc.

        Oricum, ar fi bine ca cei din USR sa nu mai răspundă public deloc la provocări. Ei sunt acolo pentru reforme, proiecte nu sa spele chiloții în public. Asa ca discuții doar în coaliție.
        • +1 (33 voturi)    
          Șică (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:21)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          abia s-a dat jos după masa unde trăgea răgete afoane (o tempora, o mores, câte regrete), zdrăngănind din chitară și răgușit de atâta șpriț înecat în tutun, pentru că altfel ar fi știut că Voiculescu a fost atacat de Cîțu, iar Drulă nu a făcut decât să spună adevărul. Dar deh, de unde să știe Șică ce înseamnă adevărul?
          • -5 (25 voturi)    
            adevărul nu te ajuta când ești mort (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:30)

            relax4 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            eu zic USR sa dea dovadă de maturitate si sa oprească bâlciul.

            au fost luati prin surprindere de Citu dar acum stop balacareli în public că până la urmă cel mai bine pentru România e coaliția PNL-USR chiar dacă nu e totul perfect.
            • -1 (1 vot)    
              eu zic (Duminică, 18 aprilie 2021, 11:08)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui relax4

              că penaliștii tăi să mai coboarea din infatuarea care le-a rificat nasul atât de sus că nu mai văd pe unde merg.
              Ori te pomenești că de fapt nu știu cum să manevreze astfel încât usl-ul să devină unica variantă de guvernământ?
        • +9 (21 voturi)    
          PNTCD (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:44)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Au mai fost unii care in loc de guvernare s-au certat pe functii... pana nu le-au mai avut. Unii nu invata din experienta altora...
          • +5 (5 voturi)    
            Proverbul (asa cum il stiu) este putin diferit. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:56)

            Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            Desteptul invata din prostiile altora pe cand prostul nu invata nici din greselile lui.
        • -3 (7 voturi)    
          Cum a discutat si cu Ordinul (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:48)

          cristian.l [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Adica discutam in coalitie ce ne convine si cand dorim putem unilateral sa publicam in M Oficial ordine fara aprobare. Asta e de penal fra si abuz in serviciu!
          • +2 (4 voturi)    
            Pai la ce dracu' mai exista ministere? (Duminică, 18 aprilie 2021, 6:01)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui cristian.l

            Era vorba despre un Ordin de Ministru, NU despre o lege, NU despre schimbari in echipa guvernamentala, nici macar despre o Hotarire de Guvern! De CE ar fi trebuit s-o discute?
            UNDE si cand ai mai vazut ca in sedintele de guvern sa se disc ute Ordinele de Ministru? >:
        • -2 (8 voturi)    
          Te-au prostit si pe tine cu reformele lor . . . (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:53)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Spune intr-o firma unul dintre sefi care critica pe la TV conducatorul firmei cam cate zile mai este anagajat in acea firma? Cu atat mai mult intr-un guvern.
          Legat de ultima declaratie a lui V Voiculesc ai vazut comunicatul de la STS?
          • -1 (1 vot)    
            Comparatie nepotrivita (Duminică, 18 aprilie 2021, 11:37)

            Copacul [utilizator] i-a raspuns lui ty

            In primul rand, criticile in public le-a inceput PNL (Cel putin Orban s-a comportat cu o agresivitate care arata ura lor fata de USR-PLUS, care le-a luat si poate o sa le mai ia din votanti). Ce propune PNL se chiama dictatura, iar USR-PLUS nu accepta decat un climat de tranparenta.
            • 0 (0 voturi)    
              „Mare ţi-e grădina, Doamne, poarta-i deschisă (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:27)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Copacul

              „Mare ţi-e grădina, Doamne, poarta-i deschisă şi proştii sar gardul!”
        • +2 (4 voturi)    
          USR/public (Duminică, 18 aprilie 2021, 7:08)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          Usr depind de public...tocmai asta este cauza circului...au nevoie de "audienta" altfel nu exista :)))
      • +14 (48 voturi)    
        USR va rog nu mai raspundeti la părerile unora (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:20)

        relax4 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Românii nu vor certuri, doar mass-media si PSD vrea asta. Lasati parerile lui Orban sa le comenteze PSD.

        Voi explicati doar ce faceti voi pentru români. Faptul ca Citu, Orban au timp de palavre si tiganeala în spațiul public e problema lor.
        • -4 (22 voturi)    
          Ai dreptate. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:54)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          USR dacă nu se înțeleg cu nimeni vor deveni nimeni. O spargere a coaliției înseamnă alegeri anticipate și USR riscă să piardă ce a câștigat. Singuri și-au făcut o campanie negativă recunoscând că au vrut înăsprirea măsurilor antiCOVID în preajma Paștelui și mulți nu vor ierta asta. Demisia lui V.Voiculescu a fost cauzată de noile criterii mai draconice de carantinare a localităților. Lăsând la o parte faptul că, o carantinare a unei localități mari este dificil de realizat, ordinul MS a fost o prostie.Toată lumea așteaptă relaxare și ei întăresc restricțiile ! Să ne amintim că la fel a făcut Ceaușescu în 1989, când sau terminat de plătit datoriile. Voiculescu a repetat prostia.
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 8:52)

          fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui relax4

          pentru care romani?
      • +3 (21 voturi)    
        Păi (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        cum să ai nevoie de cineva cinstit, corect, care te-mpiedică să furi?
      • +3 (9 voturi)    
        E simplu (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:17)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Daca in protocolul de guvernare scrie ca prim-ministrulnu are voie sa demita membrii guvernului, atunci Citu trebuie sa demisioneze. Daca in protocolul de guvernare nu scrie asta atunci USR-ul trebuie sa taca sau sa iese de la guvernare.
        • 0 (0 voturi)    
          La fel de simplu (Luni, 19 aprilie 2021, 7:53)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          Daca in protocolul de guvernare nu scrie ca USR poate sa tranteasca orice lege vrea, atunci pot sa o faca oricand fara sa iasa de la guvernare.
      • +6 (12 voturi)    
        Ciocul mic, acum suntem noi la putere (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:42)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Va mai aduceti aminte de Anca C. ?
        Orban a repetat astazi aceiasi fraza dar intr-un mod mai direct, a cerut demisiile celor care dau din ,,cioc".
      • +1 (9 voturi)    
        O alianta cu PSD fie s-a rupt inainte de termen (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:41)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        fie au adus Romania pe marginea prapastiei.
        PNL si-a invatat lectia.
        USR cum nu are experienta la guvernare a ales din pacate sa copieze comportarea PSD din coalitiile din care acesta a facut parte.
      • -5 (9 voturi)    
        usr (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:48)

        aero [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        se comporta mizerabil -aur de dreapta esichierului - in rest toate partidele sunt infestate...
      • -5 (7 voturi)    
        Despre ce vorbesti:? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:23)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        USR (adica SECU) la carma ROMANIEI?
        Neh tovarasi, voi inca ganditi in termeni de exteminare!! Nimic nu sa schimbat la voi!!
        • 0 (2 voturi)    
          Bai nu stiu cat e Secu infiltrat in USR (Duminică, 18 aprilie 2021, 8:26)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

          Dar pot sa-ti spuns sigur ca PNL nu numai ca e infiltrat dar e condus de SIE, SRI, Armata.
          • 0 (0 voturi)    
            Stiu, astia sunt nemuritori!))) (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:26)

            Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Dar ce incercati voi astia tineri de acolo nu este pt RO!!
      • +2 (2 voturi)    
        Cine se aseamana se aduna (Duminică, 18 aprilie 2021, 11:26)

        Copacul [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Nu ar fi de mirare: deja PNL a preluat din metodele PSD (numirea in functii a unor incompetenti dar care au rude cu influienta, tendinta de dctatura...).Pacat ca Voiculesu - parintele USL - nu mai are partid.
    • +12 (28 voturi)    
      :)) (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:14)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui

      :)) :))
      Pesedac mic, te pomenești că-l vrei pe mirobolantul Cuc, să poată Rădoi să fure în continuare. Și nu numai el.
    • +2 (28 voturi)    
      Premierul trebuie sa-si prezinte demisia (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:21)

      Mihai II [utilizator] i-a raspuns lui

      Organ este impertinent.
      El trebuie sa stie ca, intr-o coalitie, premierul, daca este atacat de un membru al coalitiei, premierul trebuie sa-si prezinte demisia.
      • -4 (8 voturi)    
        pe acest principu.. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:51)

        aero [utilizator] i-a raspuns lui Mihai II

        sper sa se desfiinteze partidul de securisti tineri - usr! Dar Secu a gasit alti prosti - useristii! E nevoie de ei..
      • -2 (4 voturi)    
        Ar fi trist daca ce ai scria ar fi gandit de matal (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:57)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Mihai II

        .
    • +3 (3 voturi)    
      E diferenta intre cei doi! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:50)

      Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui

      Unul a absolvit Computer Enginerering si a luat si un masterat iar celelalt un colegiu in Economie si Matematica.

      Comparati (cautati pe internet) ce renume au inivesitatile absovite: Universitatea din Toronto si Iowa State University. Universitatile de stat di SUA sunt cel mai slab cotate si ami ales aceasta care este inytr-un stat eminamente agricol
      .
      Ce au in comun amandoi: s-au intors in tara sa intre in politica si se balacaresc in stilul neaos romanesc / balcanic

      Romanii cad pe spate cand aud "absolvent in afara" dar uita ca sunt mii de ingieri, medici, IT-isti si alti absolventi de universitati comuniste acum "lucreaza afara" si s-au realizat in profesiile lor si facut cunoscuta Romania in multe colturi ale lumii.
  • +11 (33 voturi)    
    :))) (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:07)

    bancheru83 [utilizator]

    sinecura ce esti!ori tu ori ponta...
    • +11 (31 voturi)    
      USR trebuie sa joace la rupere cu PNL (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:58)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      altfel nu poti castiga in acest guvern condus de securisti gen gheorghita
      • -11 (15 voturi)    
        da, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:10)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        la fel cum joci tu cu kivek: ori tu, ori el!
  • +1 (39 voturi)    
    Despre fuziuni (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:11)

    Omics [utilizator]

    Mai sunt multe să se întâmple. Dar tentativa de preluare a USRPLUS SA de către PNL SA a eșuat. CEO de la PNL SA este un incapabil. În consecință preconizata alianță PNL-PSD va duce la scurgere de electorat de la PNL spre USRPLUS.

    Nedoriții trebuie dați afară după preluare, nu înainte de preluare. A se studia contopirea Peugeot-Citroen cu Fiat-Chrysler spre deosebire de colaborarea Renault-Nissan.
    • +11 (13 voturi)    
      cine e informatorul PSD protejat de PNL !!! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:36)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Omics

      un esential

      Dănuț Cristian Popa este un personaj cu adevărat interesant, care are în spate o veritabilă carieră de turnător. Potrivit Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității, personajul a fost recrutat de vechea Securitate în 1982 pentru supravegherea operativă a unui cetățean străin, coleg de facultate. Numele său conspirativ era „Pană”.

      https://investigatoria.ro/2021/04/17/cine-e-informatorul-psd-din-ministerul-sanatatii/
  • +17 (59 voturi)    
    ce bine ar pica acum o anticipata (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:33)

    sfarleaza [utilizator]

    chiar si cu pandemia pe cap, astia cu un dram de creier s'au lamurit ce hram poarta peneleul.
    iar astia fara creier nu se pun la socoteala ca voteaza oricum si oriunde ciuma rosie sau haur.
    • -10 (60 voturi)    
      Iesiti din bula voastra, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:43)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      in caz de anticipate USR-Plus nu intra in Parlament.
      • +12 (36 voturi)    
        sau stati voi in bula voastra (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:58)

        sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        In caz de anticipate grosul votantilor tepuiti cu texte gen desfiintare pensii speciale (si alte zeci de promisiuni facute exact pe calapodu' psd) se cara la usrplus. Mai ales ca acu' s'a aflat si cine'i Rares Bogdan, sau alte fumigene folosite de penelei in campania trecuta...
        • -7 (27 voturi)    
          Pe sondaje sociologice (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:44)

          adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

          de acum 2 saptamani doar 26% din populatie s-ar mai prezenta la vot. Dintre votanti, doar cei ai care au votat AUR s-ar mai prezenta la vot in "formatie completa". Dintre 'scarbiti" cei mai multi sunt votanti USR-plus (votanti, nu talibani de FB), PNL si chiar PSD. Dupa ce Vladut i-a inarmat pe AUR-isti cu "arma nucleara", care crezi ca va fi rezultatul? Vad ca HN nu vrea sa-mi publice alt comentariu, dar, din prostie izvorata din orgoliu, Vladut e cel mai mare agent electoral AUR si alti conspirationosti.
        • -10 (16 voturi)    
          Daca abia acum... (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:34)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

          Daca abia acum..."s'a aflat si cine'i Rares Bogdan" la astia ca tine, sunteti degeaba pe planeta.
          Cel de mai sus are dreptate: dupa cum merg lucrurile, cel mai probabil, la urmatoarele alegeri, uSRI+2,15 NU mai prinde Parlamentul.
          Evident ca, conform modelului, voi, uSRI-stii veti afla ultimii, da' asta-i datul vostru, sa fiti mai incetinei.
      • +10 (16 voturi)    
        ok (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:50)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        Usr nu mai intra in parlament, pleacă acasă și oamenii se întorc la joburile lor.

        Dar PNListii ce vor face?
        • +4 (10 voturi)    
          Iti raspund eu la intrebare. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:12)

          Kecske [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          pnl se va alia cu psd si vor pradui in continuare asa cum au mai facut si in trecut (usl). Sau vor "guverna" cu sprijinul psd tot cum au mai facut (tariceanu). Va fi vai si amar de romani dar bine pentru pnl-isti si psd-isti. Asa cum a mai fost, din pacate pentru noi.
        • -1 (5 voturi)    
          usr (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:55)

          aero [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          va intra in parlament - ca si aur - partidele noilor securisti...problema e noi cu cine mai votam? Cu vechii sau cu noii securisti, ca sunt la fel...
      • +2 (4 voturi)    
        Astia dusi de val cred ca sunt urmasii celor (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:04)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        care scandau odata: "Noi muncim nu gandim!"
    • +7 (21 voturi)    
      din pacate (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:48)

      om_normal [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      "e prosti da' multi"
      • +2 (18 voturi)    
        Amice, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:49)

        adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui om_normal

        in orice democratie votul este "universal, egal, direct, secret si liber exprimat". Deci, degeaba ai castigat votul unuia cu doctorat la Oxford, daca ai pierdut votul a 7 "prosti". Cand "reformistii" vor intelege acest adevar simplu, vor fi ajuns la maturitatea politica care sa ii faca sa spere ca vor si face ceva.
        • +4 (12 voturi)    
          Nu inteleg (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:24)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

          unde scrie ca numai acest tip de democratie este valabila si functionala? Capitalismul functioneaza cu societati pe actiuni si functioneaza bine. Acolo votul unui actionar cantareste in functie de actiuni detinute. Putem concepe o democratie functionala, unde voturile sa cantaresca in functie de IQ, nu cred ca nu ar merge mai bine ca cea actuala. Varianta de societate in care cei cu IQ redus hotarau a fost experimentata deja, nu cred ca mai revenim la ea. Ma refer la comunism. Oricum tindem spre elitism, ce ar fi sa si institutionalizam?
          • +1 (3 voturi)    
            Inteligenta artificiala va depasii inteligenta (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:14)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            umana peste cateva decanii. De ce sa mai votam noi?
            A fost o vreme cand votau doar cei care avea un anumit venit anual - vot cenzitar. Pentru cine votau astia?
            A fost o vreme cand votau doar barbatii . . . .
            • +1 (3 voturi)    
              O tempora, o mores... (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 22:11)

              ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui ty

              A fost o vreme cand vota numai seful de trib. Cand punea stampila pe careva, ala sigur pierdea ....alegerile..
      • 0 (0 voturi)    
        Se mai chimba oamenii (Duminică, 18 aprilie 2021, 11:47)

        Copacul [utilizator] i-a raspuns lui om_normal

        Ultimile alegeri au aratat ca prostii nu mai sunt asa de multi. A se vedea Bucureti, Timioara si alte orase. E adevarat, mai e de lucru, dar directia este buna
    • -9 (21 voturi)    
      Va pierde USR. La alegeri anticipate. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:00)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      USR dovedesc că sunt niște râzgâiați cu orgolii puerile, mincinoși și puși pe rele. USR nu pot lucra în echipă cu nimeni, singuri nu vor putea guverna și vor dispare de pe scena politică. Dovedesc că interesul personal primează în fața interesului național.
    • +1 (1 vot)    
      nu prea... :( (Duminică, 18 aprilie 2021, 6:10)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      Cu PNL, ai dreptate - dar la o anticipata, acum, ar castiga detasat HAUR >:
      Poate si de asta se screm atat sa bage strambe la greu :P
  • +28 (64 voturi)    
    Lodovico! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:37)

    johnnie.l [utilizator]

    Ai baut bere calda, Lodovico baiatule? Cine-i premierul, zeitatea suprema? Cand dai un om afara fara sa prezinti argumente (ca ai, ca n-ai, cat timp nu le prezinti ele NU EXISTA), atunci nu trebuie sa-ti scrii tu demisia inainte?

    Voi aveti doar vreo 60% in coalitia aia, asadar Matzu vostru e 60% premier. Aveati de schimbat un om ca v-a suparat baronii? Pai trebuia sa va plangeti la Barna si la Ciolos, mai artistule. E job-ul alora sa-l schimbe. Voi inca nu ati inteles ce inseamna o coalitie.

    Penibililor.

    #RomaniiTrebuieSaStie :)))
    • -11 (17 voturi)    
      Orban e corect (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:26)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui johnnie.l

      Premierul, de bine de rau, conduce guvernul care trebuie sa execute ce el decide - altfel e anarhie. Tocmeala se face inainte de formarea guvernului. Daca un ministru nu e multumit de cum functioneaza guvernul, atunci trebuie sa-si consulte propria formatiune politica care are posibilitatea sa renunte la intelegere, prin re-negocieri sau motiune de cenzura. A face scandal in timp ce esti la guvernare aduce aminte de stilul lui Dragnea. Democratia necesita niste limite de bun simt prin respectarea institutiilor, fara asta avem bunul plac si dictatura.
    • -3 (17 voturi)    
      Asta-i glumă de Ciolacu. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:04)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui johnnie.l

      Dacă nu ești capabil să gândești liber, învață omule. Nu ai dreptul la opinie, când copiezi ce spun niște indivizi din opoziție frustrați.
  • +16 (34 voturi)    
    Să nu fluieri in catedrală - varianta mishto (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:39)

    clencix [utilizator]

    Să pui batista pe țambal, să nu se supere nașul,
    să nu te p. în contra vântului,
    omerta în mafie, să respecți legea tăcerii,
    bancul cu iepurele în pădure care înfruntă lupul,
    mai bine te faci frate cu dracul, până treci puntea,
    nu te juca cu focul,
    cine vrea ochișor, ia și bătăturică,
    deșteptul ocolește, prostul dă de-a dreptul,
    printre hârtoape, drumul scurt nu e cel drept,
    etc. etc. etc.
    • -11 (31 voturi)    
      Să nu! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:47)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      Să nu uiți că ai fost ales de acel șef!
      Să nu uiți că există o ierarhie!
      Să nu uiți că faci parte dintr-o organizație, nu ești călărețul singuratic, apărătorul domnișoarelor ...
    • -2 (12 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:08)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui clencix

      Da despre rata medie de infectare in zilele ultimei luni nu ne mai zici nimic? Se vede ca nu ti-au mai trimis aia de la moscova...
      • -2 (10 voturi)    
        pune mâna și socoate (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:43)

        clencix [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Am semnalat in 31 ianuarie o lipsa de 525 în statistica infestărilor. Nici pana azi nu s-a facut verificarea. Am scris:

        -525 ("știri oficiale" și nu prea) (Duminică, 31 ianuarie 2021, 14:14)

        clencix [utilizator]
        Nu ies la socoteala 525 teste, totalul trebuia sa fie 5444262 și nu 5443737 cum comunica BULETIN DE PRESĂ 31 ianuarie 2021, ora 13.00 din https://stirioficiale.ro/informatii/buletin-de-presa-31-ianuarie-2021-ora-13-00 și https://www.mai.gov.ro/informare-covid-19-grupul-de-comunicare-strategica-31-ianuarie-ora-13-00/
  • +9 (23 voturi)    
    unde-s sondajele? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:39)

    John_Re [utilizator]

    mi se pare curios ca nimeni nu mai este interesat de parerea cetatenilor.
  • -25 (45 voturi)    
    Ha,ha,ha! Zboara Drula! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:41)

    O_Tannenbaum [utilizator]

    Si mai avea doar 485 de chioscuri de demolat.Tragedia nu e ca zboara ci ca Radoi isi va cumpara o masa.Ca sa aiba sub ce cadea de atita ris.Nici in visele sale cele mai diafane nu spera Radoi sa-l poata dobori pe Drula fara sa miste un deget.

    Concluza: Drula se va autodetona din pricina caracterului sau HIPERCONFLICTUAL.
    • +23 (33 voturi)    
      Nu zboara ma nimeni (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:46)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

      Daca zboara Drula, PNL va trebui sa faca alianta cu PSD.
      • +6 (14 voturi)    
        Comentariu ciudat (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:05)

        Omics [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Nu ați citit ce zis Orban? Miniștrii care critică premierul (îl fac "zombie politic") nu mai sunt miniștri. Adică trebuie să se considere zburați.
      • +8 (18 voturi)    
        Alianta,vorba vine,..... (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:11)

        gigiN [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        ....vot fi,din nou,martoaga csre trage la caruta fara roti a psd-ului.Doar sunt obisnuiti sa fie sluga acestuia.Arata-ti muschii tai de sahist,Mandolina !!!
      • -7 (27 voturi)    
        Ba zboara. Si iata de ce (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:16)

        O_Tannenbaum [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Fiindca USR nu va iesi de la guvernare caci s-ar compromite definitiv in fata electoratului. Pentru ca iata cum ar rationa electoratul: "Ba, noi v-am ales ca sa guvernati tara nu sa promovati cu orice pret o anumita GASCA guvernamentala. Pe noi nu ne intereseaza ce ministri va bagati in guvern, pe noi ne intereseaza sa nu lasati PSD-ul la guvernare."
        • +5 (15 voturi)    
          electoratul cui, ba? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:50)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

          electoratul lor i-ar sanctiona daca accepta genul asta de mizerii si aranjamente, indiferent ca le face PSD sau PNL... electoratul USR+ exista datorita rufelor spalate in public si tot ei insista ca asta este nevoie pentru a rezolva problemele Romaniei.

          este chiar atat de simplu. si cata vreme au voturile sa faca sau sa desfaca aceasta coalitie, pot impune conditii disproportionat cu ceea ce aduc la masa.

          singura solutie de a iesi din criza este sa plece acasa si Citu si Voiculescu, PNL sa se dezica public de astfel de magarii si data viitoare sa le puna pe masa in coalitie. si atunci USR+ isi va permite sa nu iasa in public cu rufele murdare ale coalitiei macar.
        • +14 (18 voturi)    
          Nu intelegi electoratul USR (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:28)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

          80% nu au nimic impotriva iesirii de la guvernare. Pentru majoritatea lor, PSD si PNL sunt aceeasi mizerie.
          • -2 (4 voturi)    
            Nu ca s-ar deosebi prea mult. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:21)

            Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Doar au fost ca fratii, ba mai bine, intotdeauna (usl, guvernul tariceanu).
        • +2 (8 voturi)    
          Interesant (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:02)

          HaltsMaul [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

          Ce doctori sunt unii pe aici in aprecierea electoratului USRPLUS. Iti recomand sa votezi USRPLUS data viitoare si apoi ai sa intelegi psihologia si profilul acestui votant. Pana atunci, cantati va rog la alte mese.
          • +1 (1 vot)    
            Electorat USR (Duminică, 18 aprilie 2021, 18:31)

            FortApache [utilizator] i-a raspuns lui HaltsMaul

            S-a mai inmuuat si electoratul asta dupa atatea stangacii si vaicareli...nu prea are nimeni rabdare atat de mare. Oamenii au asteptari mari dupa atatea promisiuni de campanie :)))
      • -2 (2 voturi)    
        Si ce, n-au mai facut pina acum? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:18)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        usl ce era ? tariceanu cum a "guvernat" minoritar ? N-ar fi ceva ce l-ar deranja prea mult nici pe locatarul de la Cotroceni care a fost propus prim-ministru de catre dan voiculescu-grivco, inainte de a deveni primul schior al tarii.
    • +1 (1 vot)    
      Se pare ca Drula nu-i singurul personaj (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:18)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui O_Tannenbaum

      HIPERCONFLICTUAL din usr+ . . . .
  • -14 (36 voturi)    
    90%... (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 14:57)

    Cataleya [utilizator]

    ..din postacimea care apara cu atata ardoare onoarea lui Voiculescu si a USR sunt de fapt trolii PSD - hAUR - Sputnik, care isi imagineaza ca prin comentariile lor (majoritatea infantile) vor putea influenta deciziile din actuala coalitie de guvernare.
    Si chiar si cei mai fanatici fani ai USR si-au dat seama de asta.
    Cîtu va ramane premier cu sprijinul PNL, UMR si al lui Johannis, iar USR-Plus va numi un nou ministru la sanatate.
    Asta e tot.
    • +15 (27 voturi)    
      Hai nu-ma inebunii soro ! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:52)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Pe bune ? Adica domn Catu, cand nu-i convine da afara un ministru din alt partid alt coalitie, fara argumente. Si daca ceri motive, inseamna ca esti psd-ist ? Logica de pnl-ist penibil. Adevarul este ca pnl s-a suparat pentru ca Voiculescu a pus lista cu cei vaccinati peste rand.
      • -1 (7 voturi)    
        Totul e o intelegere politica (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:39)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Daca intelegerea spune ca prim-ministrul nu are voie se demita ministrii din alte formatiuni politice, atunci, daca o face trebuie sa plece prin vot de cenzura.

        Totusi, eu cred ca un prim-ministru care nu are control asupra propriului cabinet, are de a face cu o coalitie slaba, care nu poate implemeta un program de guvernare - ca fiecare face ce vrea.
      • -6 (10 voturi)    
        Are dreptul ăsta. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:07)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Te miră? Poți rămâne așa. Îți stă bine. Ai o mutră mai simpatică, decât încruntată.
    • +9 (15 voturi)    
      Catu nu pleaca dar nici nu mai face prostii (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:30)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Pentru ca data viitoare se rupe coalitia. Dupa cum vezi, USRPLUS nu are nicio jena sa-i dea suturi in fund din toate pozitiile. Deci nu tin cu dintii de guvernare. Parerea mea e ca vor ramane acum in coalitie pentru ca nu au o optiune mai buna. Dar peste 2 ani s-ar putea sa concluzioneze ca e mai bine sa iasa.
      • -8 (12 voturi)    
        Inconștienți. USR. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:26)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        De fapt își dau șuturi în fund din toate pozițiile și cred că bâlciul le face bine. Pe dracu, râd PSD pe rupte de prostia lor.
      • 0 (0 voturi)    
        Cine zice??)) (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 22:07)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Secu nu are ce cauta in politica!!
        • 0 (0 voturi)    
          Atunci scoatem PNL din politica ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 8:28)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

          Ca astia sunt condusi de oriunde din alta parte doar de conducerea partidului nu.
      • 0 (0 voturi)    
        Sa fie condusa ROMANIA de USR, (Duminică, 18 aprilie 2021, 1:08)

        Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        cu 17% din electorat??/ Uitati va la AUR, rad de ei)))
        • 0 (0 voturi)    
          Dar cine a spus asta ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 8:30)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

          Si ma rog, sa fie condusa Romania de PNL cu 25% ? Daca mai au si 25%, ca eu am dubii.
          • 0 (0 voturi)    
            Gandesti pt partidul tau!) (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:42)

            Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Dar ROMANIA este pt TOTI!!
            • 0 (0 voturi)    
              Uniune nationala ca in 90 ? (Duminică, 18 aprilie 2021, 15:38)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Vigilentanonstop

              Acum serios vorbind, exista o majoritate care are peste 50%, ce dracu mai vorbim aici ? Cat timp exista aceasta majoritate, vor conduce. Si probabil ca nu se va rupe pana in 2024 pentru ca intersele partidelor care formeaza majoritatea sunt convergente.
    • -3 (3 voturi)    
      bine ca tu esti destept (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:28)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      :))))
  • +9 (25 voturi)    
    Cadere de la 47% la 25% (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:04)

    robyzs [utilizator]

    Sa nu uitam ca atunci când Ludovic Orban si PNL au preluat Guvernarea, la primul sondaj efectuat in februarie 2020, 47,4% dintre respondenți au susținut ca ar vota PNL si doar 20,5% cu PSD.

    După Guvernarea lui Ludovic Orban, la alegeri, PNL a scăzut la 25%, iar PSD a luat 28,9% din voturi.

    Acum, după Guvernarea cu scandal a lui Florin Vasile Citu, PSD a urcat la 34%.

    Daca miniștrii l-ar fi atacat pe premierul Ludovic Orban, poate ca PNL nu ar fi căzut de la 47% la 25% intr-un an aflat la Guvernare, cu toți banii aruncați in presă.

    Se pare ca Ministrul Florin Citu face aceeași greșeală si nu se oprește pana nu duce PNL la sub 20%.
  • +3 (29 voturi)    
    Liberal doar cu numele (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:06)

    galeo [utilizator]

    De fapt are mentalitate de dictator mai apropiată de ce este în Coreea de Nord.
    Asta se numește abuz de putere, șeful are întotdeauna dreptate.
    In stil dictatorial s-a comportat PNL și cu poporul român,guvernul laudandu-se cu numărul de amenzi date.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai degraba se numeste, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 22:15)

      Vigilentanonstop [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      lovitura JUNTEI securiste!))
      Doamne fereste!!((
  • +7 (31 voturi)    
    "isi ataca premierul"? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:14)

    EQUANT [utilizator]

    E ca si cum ai spune orice catel care-si ataca stapanul

    ... bolovanul asta de orban e pe alta lume. In felul asta pnl nu va mai ajunge la guvernare vreodata, vor guverna psd si aur, daca sunt atat de prosti
    • +2 (4 voturi)    
      Din pacate pentru romani (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:15)

      HaltsMaul [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      are aceeasi mentalitate pesedista-aurista, in inima lui prefera acea sfera in dauna USRPLUS care sunt intransigenti si incearca sa dezradacineze mafiile si capusile infipte in venele romanilor de 30 de ani.
      Este trist si tragic ce i se intampla poporului roman.
  • +8 (26 voturi)    
    meamam (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:18)

    sorvas [utilizator]

    Bai cred ca domnul asta a luat meditatii in democratie de la Dragnea.. sau?
  • +13 (29 voturi)    
    Mai ușor.. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:20)

    vindicomvs [utilizator]

    Cu declarațiile astea de forță de parcă ați avea vreo 40%.

    Sau...Ludovic are propria agenda prin care vrea sa forțeze căderea lui Câțu. Și atunci încearcă radicalizarea usr ului. Dar pe urmă ce se așteaptă, sa primească susținerea pentru premier?
    • -1 (9 voturi)    
      E simplu (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:30)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      USR-ul are de raspuns la o singura intrebare: e Citu premier?

      Restul e noroi politic.
  • -8 (44 voturi)    
    Daca USR se retrage (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:25)

    mini_max [utilizator]

    de la guvernare, da dovada de cea mai mare neghiobie politica, va intra intr-o disolutie, de nici Ciolos cu prietenul sau Macron nu-i mai salveaza. Si asa au o bila neagra din 2019 cand au refuzat sa intre la guvernare alaturi de PNL ca sa-si conserve "sperantele" unui segment electoral; acel gest de lasitate politica va ramane ca o referinta in CV-ul lor, iar acum fac exercitii de solidaritate in jurul unui personaj controversat politic si profesional.
    • -8 (26 voturi)    
      De fapt e invers (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:46)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui mini_max

      Daca USR rămâne în guvern vor da dovada că au fost învinși de PNL, că au devenit sclavii PNL, și astfel parte din sistemul ticăloșit.
    • +14 (26 voturi)    
      Ce baieti sunteti ingrijorati ? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:55)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui mini_max

      Baietii pnl-isti au crezut ca daca joaca cum le spune presa mafiota din Romania, o sa le fie bine. Din pacate pentru ei nu va fi asa. Prefer sa iasa USR de la guvernare, decat sa le facem jocurile acestor mafioti.
    • -12 (28 voturi)    
      super dezamagitor USR (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:59)

      angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui mini_max

      ipocrizia politica e frapanta, as zice ca cel mai apropiat de trumpism insa cu o agenda diferita. zero program doar acelasi perpetu discurs anti coruptie nedublat niciodata de initiative. sau de prea putine ori. in plus intr-o zi iese unul si spune ca ar trebui sa plece catu pentru ca nu sta o alianta intr-un om, a doua zi ies in corpore 3 ministri plus alti din partid sa faca scut in jurul unui alt om. discurs dublu si ipocrizie.
      la anticipate probabil ca psd ar lua puterea, pnl + usr ar avea mai putin cu usr ramanand o factiune de zelosi. nu se intelege nici pana acum in aceasta alianta ca nu poti sa ai reprezentativitate bazandu-te doar pe aceeasi zeloti incantati de speech anti sistem si zero actiuni.
  • -8 (26 voturi)    
    aceasta telenovela a durat prea mult! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:34)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Baietii astia de la USR sunt atat de frustrati , de orbiti de orgolii si vanitati incat ar merita sa plece de la guvernare, si odata cu asta din viata politica din Romania. Acum pana si AUR au votanti mai multi ca ei!
    Sa se duca, sa ne lase...altfel nu uitati anul 2016 , guvernul zero al lui Ciolos, si ....alegerile castigate de PSD cu 45 la suta! Asta va fi si rezultatul acestei coalitii ,daca mai continua asa.
    Cu se lauda Drula? Ca a daramat niste chioscuri la metrou? Si altceva....pai nimic!
    Cu ce se lauda Voiculescu...cu nimic.
    Nasui, pui de Secu, cu nimic....
    Si asa mai departe....
    E cel mai slab guvern pe care il are Romania de cand nu mai e PSD la guvernare!
  • +14 (28 voturi)    
    jet (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:34)

    Adr1@n [utilizator]

    Cutu este un gunoi care s-a comportat ca un COMUNIST si orice ministru care nu ar ataca un prim ministru care s-a comportat precum Cutu este in primul si in primul rand un tradator infect de tara.

    pnl isi sapa propria groapa... dar usr+ sa bage de seama ca electoratul lor nu va accepta un partid care face doar figuratie. nu avea nimeni cine stie ce asteptari date fiind rezultatele de la alegeri, trebuie doar sa incerce... in momentul in care renunta la asta, vor disparea.
  • +3 (25 voturi)    
    Declaratia tovarasului Orban (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:38)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    E binevenita daca se adreseaza doar tovarasilor ministri din usl-aripa labarala.
    Daca se adreseaza si ministrilor din USRPlus, cei care vor intradevar o schimbare, atunci d-nii Barna si Ciolos, ar trebui sa rupa imediat coalitia cu usl-aripa labarala.
  • +4 (30 voturi)    
    Ce crede PNL că va câștiga cu asemenea declaratii (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 15:41)

    galeo [utilizator]

    Cred ei că USR se va intimida și va deveni umil și ascultător fata de PNL?
    • +2 (22 voturi)    
      Barna a spus ca nu mai sustine guvernul (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:07)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ..de ce nu si-a retras ministrii?

      ..cu ministri in guvern inseamna ca il sustine.

      ..sau care-i treaba ...ca nimeni nu mai intelege nimic.
      • 0 (2 voturi)    
        gresit (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:40)

        EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

        a spus ca USR nu mai sustine premierul, e o diferenta, si are dreptate.

        citu este un bolovan, "prieten bun" al lui orban, cum chiar el a declarat, care acum raspunde la comenzi ca un catel.
        • +1 (1 vot)    
          Barna (Duminică, 18 aprilie 2021, 14:30)

          FortApache [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

          Daca greseste si scoate USR de la guvernare...va fi dat afara din partid in maxim 2 luni. :))))
          • 0 (0 voturi)    
            de acord (Joi, 22 aprilie 2021, 8:40)

            EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

            ... doar sa nu vina un USL2
  • +1 (15 voturi)    
    jmekeru sef...ii Johanis (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:07)

    mike123 [utilizator]

    paianjenul Johanis sta in spate si tese plasa!
    • +2 (6 voturi)    
      Il supra-apreciezi pe johannis. (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 19:32)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      Nu are el atita inteligenta politica cita crezi ca are. Doarme doar in bocanci si e "foarte ingrijorat" de evolutia pandemiei si de cele din jurul lui. Exista un cuvint care il caracterizeaza aproape perfect: abulic. Cauta in dex, daca nu cunosti termenul.
  • +4 (18 voturi)    
    Vor cadea la pace, pana la urma (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:07)

    VOX. [utilizator]

    Nu vor renunta la ciolan. Ca doar despre El este vorba.
  • -1 (9 voturi)    
    sik333 (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:16)

    DiDiRo [utilizator]

    makar azi puteai sa taci din gura. E dus la groapa Filip si nu se cadea sa fii asa veninos. Omul ala nu a trait 99 de ani degeaba ca tine fanfaronule.
  • +10 (22 voturi)    
    Maitre,mai aveti un pic (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:22)

    persuasiv [utilizator]

    si sunteti sub 10%.Ascultati ce va spun eu.Deveniti istorie incet,incet.
    • +9 (15 voturi)    
      devin o istorie, (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:44)

      DiDiRo [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      devin penetzecede. Doamne ajuta!
  • -7 (19 voturi)    
    chestie de bun simt (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:27)

    tahomir [utilizator]

    Nu ai incredere in prim ministru, iti dai demisia, ca nu ii tine nimeni cu forta, sa fie slugi la zombi dupa cum zice Drula. Nu au decat cei de la USR+ sa nominalizeze alti oameni pe posturile alea. Drula face treaba buna la transporturi dar daca e asa de oprimat eu zic sa il lasam sa plece, sa nu mai sufere. Cei de la USR+ au cel putin 20.000 de super specialisti intre cei 7000 de membri ai lor deci nu-i panica, man
  • +3 (11 voturi)    
    Ceausescu ride (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 16:35)

    Coco Whistle [utilizator]

    Nici el nu a reusit performanta asta. Iesirea din aceasta guvernare e clara si mai bine acum decit mai tirziu.
  • +9 (19 voturi)    
    Altul care se crede Napoleon (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 17:37)

    galeo [utilizator]

    I s-au urcat șefia la cap
  • -3 (15 voturi)    
    Partidul, Barna, Romania! (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:22)

    Razvan_M [utilizator]

    Ura, ura, ura!

    Barna s-a inconjurat de lichele si lingai, dupa chipul si asemanarea sa, care se cred niste salvatori providentiali. Ce este iritant insa sunt aroganta si agresivitatea cu care isi permit sa jigneasca un popor intreg ori de cate ori au ocazia.

    Sa nu ne amagim considerandu-i niste latrai inofensivi: progresismul este ideologie totalitara de origine bolshevica. Lenin si Stalin acum ceva vreme se considerau progresisti.

    Niste indivizi care la 10% in Parlament sunt atat de tupeisti si se considera buricul pamantului, la ceva mai multe procente ar putea deveni de-a dreptul periculosi.
    • -3 (7 voturi)    
      Barna, USR din scurta lor istorie politica: (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:44)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      - alianta pentru alegeri locale Bucuresti - fara PMP
      - alianta pentru guvernul tarii - fara Orban
      - i-a calcat Citu pe coada - fara Citu
      Niste dictatori in devenire . . . .
      Poate intre timp au auzit ce a zis Orban, poate au vazut comunicatul STS. Isi revin oare? Invata ceva din prostia facuta?
      Concluzia legilor prostiei a lui Cippola este ca alaturi de prost toata lumea pierde, inclusiv prostul.
  • -1 (15 voturi)    
    Totusi (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:31)

    a87 [utilizator]

    De oamenii aia care au murit asfixiati se mai aude ceva ? Managerul de la Foisor a fost pus sub acuzare pentru ceva ? Dupa Piatra Neamt si Bals, cati infunda puscaria ?

    Hai, ca de frustrarile perdantului Barna si ale diamantului lui ciobit s-a discutat deja exagerat de mult. A fost prost, a zburat. Aduceti altul. Sa se mai si guverneze, zic.
  • +2 (10 voturi)    
    De ce doar miniştrii, nu şi toţi directorii? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 18:54)

    Propinatiu [utilizator]

    Portretul premierului Cîţu trebuie agăţat în toate instituţiile bugetare, pentru că îl mai critică şi câte un director de şcoală.
  • -3 (7 voturi)    
    Ministrii in Ro (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 20:23)

    FortApache [utilizator]

    Oricum au demisia semnata...cine nu vrea nu e ministru in Ro :))))
  • +4 (6 voturi)    
    Hai cu alegerile anticipate (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:02)

    galeo [utilizator]

    Momentul adevarului
  • -3 (7 voturi)    
    Ei USR adica secu sunt scutiti dle Orban?? (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 21:36)

    Vigilentanonstop [utilizator]

    Uitati va oriunde in lume daca m ai vedeti asa mascarada tipic securist!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Rădoi de la metrou (Sâmbătă, 17 aprilie 2021, 22:58)

    galeo [utilizator]

    Likes this
  • 0 (4 voturi)    
    Asa e,dai in mine???? (Duminică, 18 aprilie 2021, 6:59)

    persuasiv [utilizator]

    dai in fabrici si uzine !!!
  • +2 (4 voturi)    
    Ochii. ochii oglinda sufletului (Duminică, 18 aprilie 2021, 8:50)

    nevada [utilizator]

    Cred ca ministrii USR-isti s-au repezit cu calificativele la adresa lui Cațu inainte de a vedea interviul lui VV cu Claudiu Pandaru. Sa se mai uite la ochii lui in timpul interviului si se lamureau ce fel de om este VV. Apoi sa comenteze.Cred ca multi simpatizanti ai lui VV au ramas cel putin dezamagiți daca nu chiari ingroziți.
    • -1 (3 voturi)    
      Ce ai văzut în ochii lui (Duminică, 18 aprilie 2021, 9:24)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui nevada

      Ia spune-ne
  • -1 (1 vot)    
    bate saua sa priceapa iapa, (Duminică, 18 aprilie 2021, 9:43)

    revo [utilizator]

    iapa fiind gloaba Citu.
    Mesajul real al lui Orban este: "orice subaltern care isi ataca seful, sa-si scrie demisia".
    Adica, tu, Citule, daca indraznesti sa ma ataci ca sa-mi iei sefia partidului, sa-ti scrii mai intai demisia din partid.
  • 0 (2 voturi)    
    Din Corleone de Dambovita (Duminică, 18 aprilie 2021, 13:53)

    galeo [utilizator]

    Vrea să-i fie pupat inelul.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by