VIDEO Klaus Iohannis: Circulația va fi restricționată mai devreme, probabil de la orele 22 / Nu avem în vedere un lockdown de Paști

de C. D.     HotNews.ro
Marţi, 9 martie 2021, 16:52 Actualitate | Politic


Iohannis
Foto: Presidency.ro
Circulația pe timp de noapte ar putea fi restricționată mai devreme, de la ora 22,00, pe fondul tendinței de creștere a numărului de infectări cu noul coronavirus, a anunțat marți președintele Klaus Iohannis, care a asigurat însă cu nu se are în vedere impunerea unui lockdown de Paști.

„Restricțiile care sunt în vigoare vor fi păstrate iar circulația pe timp de noapte care este restricționată acum de la ora 23 va fi restricționată mai devreme, probabil începând de la orele 22”, a spus șeful statului, într-o declarație de presă.

Președintele a atras atenția că cifrele din ultima săptămână privind pandemia sunt „îngrijorătoare” iar tendința de creștere e evidentă și presiunea pe secțiile de terapie intensivă este tot mai mare.

„Trebuie să avem grijă să nu ne înecăm la mal”, a adăugat el.




HotNews.ro transmite LIVE declarațiile președintelui.

  • Am avut mai multe discuții în aceste zile cu Prim-ministrul și cu membri ai Guvernului despre prioritățile noastre și despre investițiile care trebuie începute. Am discutat, astfel, despre investiții în spitale, dotarea spitalelor, pentru a oferi condiții mult mai bune în spitalele noastre pacienților noștri. Am discutat mult despre crearea de noi locuri de muncă, mai ales pentru românii afectați de pandemie. Am discutat despre școlile din România, partea de România Educată, dar și despre școli sigure și sănătoase, pe care ni le dorim pentru copiii noștri. Dar am discutat mult și despre proiecte pentru un mediu curat. Ne dorim un mediu curat pentru toți românii.
  • Iar astăzi am avut o întâlnire mai specială și voi insista un pic pe acest lucru, o întâlnire de lucru privind școli sigure și sănătoase în România. Au participat premierul și mai mulți membri ai Guvernului. Discuțiile de astăzi, ca să fie un pic mai clar despre ce am discutat, au vizat autorizațiile de securitate la incendiu, autorizațiile sanitare, vulnerabilitățile seismice, adică la cutremure, dar și prioritățile de consolidare a fondului construit care deservește de educație.
  • Adevărul este – și e un adevăr trist – că avem încă mult prea multe clădiri neautorizate sau neverificate în ultimul deceniu. Ca să vă dați seama, peste 40% dintre clădirile în care funcționează școli sunt amplasate în zone cu risc seismic ridicat.
  • Astăzi am discutat nu atât despre probleme, fiindcă ele sunt cunoscute și am pregătit un material introductiv suficient de bun, dar am discutat despre soluții. Fiindcă despre aceste probleme s-a tot discutat. Eu îmi doresc, premierul își dorește, toți cei care am participat ne dorim să găsim soluții și să facem odată și odată pașii spre școlile sigure și sănătoase pe care ni le dorim.
  • Am agreat, de exemplu, că este foarte important ca prin alocările viitoare, alocările bugetare, atât din fonduri naționale, cât și fonduri europene, zona de infrastructură educațională să fie transformată într-o reală prioritate pentru noi toți.
  • În Planul Național de Redresare și Reziliență, despre care am discutat în repetate rânduri, vor fi prevăzute fondurile necesare pentru demararea unor investiții majore în unitățile de învățământ de stat, pentru asigurarea acestor standarde de siguranță, igienă și calitate.
  • Este absolută nevoie de revizuirea reglementărilor privind construirea, dar și amenajarea și modernizarea unităților de învățământ. Aceste lucruri trebuie actualizate urgent! Ne-am uitat pe lista de normative, majoritatea sunt mai vechi de zece ani. Este clar că lucrurile s-au mișcat, trebuie să învățăm din ce s-a petrecut în ultimii ani.
  • Totodată, știm că lucrurile sunt de multe ori foarte complicate, prea birocratizate. De aceea, ne-am propus să simplificăm, să debirocratizăm și să eficientizăm întregul proces.
  • La finalul intervenției mele, vreau să atrag atenția totuși că cifrele din ultima săptămână privind evoluția pandemiei de COVID-19 sunt îngrijorătoare. Tendința de creștere este evidentă și din toate părțile ni se spune că presiunea pe secțiile de Terapie Intensivă este tot mai mare.
  • Dragii mei, haideți să nu irosim ceea ce am câștigat până acum prin campania de vaccinare, campania de vaccinare care merge foarte bine. Iată că deja până acum s-au vaccinat peste 1 milion de români, iar numărul de doze administrate crește de la o zi la alta. Numărul de centre de vaccinare crește de la o săptămână la alta. Astfel încât până în vară să avem un nivel foarte bun de vaccinare a populației.
  • Dar până atunci trebuie să avem grijă, să nu ne înecăm la mal! Starea de alertă va fi prelungită în această săptămână, din cauza numărului relativ mare de îmbolnăviri și restricțiile care sunt în vigoare vor fi păstrate, iar circulația pe timp de noapte, care este restricționată acum de la ora 23:00, va fi restricționată mai devreme, probabil începând de la ora 22:00.
  • Și, în final, un mesaj care cred că este important pentru mulți: pot să vă spun foarte clar, dragi români, că nu avem în vedere un lockdown de Paște.

Declarația vine după o ședință de lucru la Palatul Cotroceni privind siguranța publică în unitățile de învățământ, la care au mai participat premierul Florin Cîțu, viceprim-ministrul Dan Barna, viceprim-ministrul Hunor Kelemen, ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, Attila Cseke, ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu, ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență Raed Arafat, secretar de stat în Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, Corina Atanasiu, inspector general - Inspectoratul General pentru Situații de Urgență, Gen. mr. Dan Paul Iamandi, și Directorul Centrului Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile din cadrul Institutului Național de Sănătate Publică, dr. Adriana Pistol.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20361 vizualizari

  • +11 (49 voturi)    
    Bla, bla, bla (Marţi, 9 martie 2021, 17:12)

    ThalesdeTeleorman [utilizator]

    Despre coana Giorgiana Incompetenta nimic?
    • 0 (42 voturi)    
      Avem 1M vaccinati si 2/3 cu boala, de ce nu scade? (Marţi, 9 martie 2021, 18:05)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      Acum avem 1 milion de vaccinati si 2/3 au trecut prin boala, deci cu anticorpi naturali. De ce tot se imbolnavesc noi? Daca atatia au facut boala recent, nu ar fi trebuit sa nu mai ia virus?
      • +13 (31 voturi)    
        Pot sa spun despre cei vaccinati (Marţi, 9 martie 2021, 19:12)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Din cei 1.2 milioane de vaccinati, conform strategiei falimentare a guvernului Romaniei, au fost vaccinati cei care sunt predispusi la boala grava si moarte cam 400 mii, restul sunt bugetari, "speciali", "esentiali" si "pilosi" care nu aveau nevoie de vaccin acum. In Romania nu a fost prioritizata clar zona de populatie care este cu comorbiditati, pentru ca traim intr-o tara corupta in care fiecare isi rezolva treaba pe cont propriu. Jalnic!
        • -5 (17 voturi)    
          Romania are o campanie buna de vaccinare (Miercuri, 10 martie 2021, 7:30)

          animatron [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

          Mai ales in conditiile dificile de la noi, cu un sistem medical insuficient functional, cu coruptia personalului medical, cu autoritati si ministere adesea incompetente.

          Abia in urmatoarele saptamani vom primi suficiente doze pentru a incepe vaccinare masiva.

          Intelegerile de achizitie si partajul dozelor s-a facut de catre UE, nu a decis Romania singura ce, cum si cand.

          Ungaria a cumparat vaccin si de la rusi si de la chinezi si tot are o situatie mult mai grava ca a Romaniei, cu circa 1.600 decese Covid19/milion (Romania e la sub 1.100).

          Carantina totala e nerecomandata, presedintele Iohannis are dreptate, cum avea si presedintele Trump si cum a demonstrat-o perfect Florida.

          E mult mai bine sa ai proceduri flexibile, sa nu induci inutil tensiuni sociale si sa nu blochezi economia.

          Aveti aici foarte rare (in presa stangista US) opinii echilibrate despre "carantina" si jocurile politico-mediatice:

          https://thehill.com/opinion/white-house/542249-feehery-what-have-we-learned-over-the-past-year-since-the-world-stopped

          https://www.msn.com/en-us/news/politics/a-tale-of-two-governors-desantis-was-vindicated-and-cuomo-lied-opinion/ar-BB1epcNg

          https://eu.usatoday.com/story/opinion/2021/03/09/andrew-cuomo-trump-covid-press-bias-column/4630240001/

          N-am inventat noi "roata", nici cu carantina, nici cu vaccinarea, toate statele occidentale au reactionat slab si dezorganizat la pandemia virusului chinez.

          Iar la vaccinare lider e statul Israel, mult superior UE in ce priveste capacitatea de a raspunde puternic si eficient la o criza, indiferent de natura ei.

          Avem de invatat de la israelieni, Romania a aplicat si ea o organizare "militarizata" pt campania de vaccinare, un lucru bun.

          Imaginati ce ar fi fost daca se ocupau singure spitalele sau totul era "organizat" de niste paraziti bugetari din ministere.

          Romania va trece peste pandemie mai bine decat majoritatea tarilor din UE si va invata si din asta despre ce poate face mai eficient.
        • -2 (2 voturi)    
          Știi tu !!!. (Miercuri, 10 martie 2021, 11:10)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

          După tine numai unii trebuie vaccinați. Unii ca tine. Dacă-ți spune cineva că ești fascist te superi. Uite eu spun că strategia de vaccinare a fost bună raportat la dozele de vaccin disponibile. Ai putea să o întrebi pe madam Șoșoacă pentru unele anomalii în vaccinare, că-i specialistă în confuzie.
      • +11 (31 voturi)    
        ! (Marţi, 9 martie 2021, 19:46)

        tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Nea Miky, ai 663.643 persoane vaccinate cu 2 doze, si de unde ai scos goanga ca 2/3 din rromani au avut boala? Esti la furat rau de tot nenea!
        • -9 (31 voturi)    
          Poate tu esti la furat! (Marţi, 9 martie 2021, 19:54)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui tudorr

          Nu poti avea o discutie normala, trebuie sa incepi cu jigniri? Te-as ruga insistent sa nu-mi blamezi integritatea , altfel putem rezolva in instanța lucrurile!
          • +9 (23 voturi)    
            ! (Marţi, 9 martie 2021, 21:22)

            tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            In loc de ESTI am sa folosesc SUNTETI la furat! In alta ordine de idei, nenea, cand bagi cifre false aruncate la misto si care se pot verifica in 30 de secunde, despre ce "integritate" mai vorbim?
          • -1 (1 vot)    
            Minciuna nu-i discuție normală. (Miercuri, 10 martie 2021, 11:13)

            asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            Te simți jignit că ai fost depistat cu minciuna. Ai o soluție-nu mai minți pentru-că de aia se spune că minciuna are picioare scurte. Nu tu, minciuna.
    • -1 (15 voturi)    
      pai nu el a pus-o acolo... (Marţi, 9 martie 2021, 18:41)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      pai nu el a pus-o acolo...
    • +9 (35 voturi)    
      Iohannis merita lockdown pt favorizarea (Marţi, 9 martie 2021, 18:44)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      faptuitorului. A numit-o pe Hosu ca sa apere ticalosii din Jandarmerie.
  • +5 (27 voturi)    
    Specialistul No 1 (Marţi, 9 martie 2021, 17:16)

    VOX. [utilizator]

    https://postlmg.cc/FYQQBWk0
  • +12 (46 voturi)    
    Are gura aurita (Marţi, 9 martie 2021, 17:24)

    Fides [utilizator]

    Mare vizionar, o sa ciocnic oua. Si daca iese ca anul trecut cand numa cu alegeri era in gura?
    Va mai spun o data - Klaus o sa rapuna dreapta. Iesirea de azi a fost sa faca zgomot vizavi de motivarea din dosarul 10 August. Cine stie, stie. Hai sus masca.
    • +10 (26 voturi)    
      care dreapta? (Marţi, 9 martie 2021, 20:20)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      PNL nu de dreapta, iar USR e de stanga.
      Dreapta niciodata nu restrange libertati cetatenesti.
      • +12 (22 voturi)    
        Corect, vezi cele 16 state transatlantice (Marţi, 9 martie 2021, 20:38)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

        din SUA care au renuntat la impunerea obligativitatii mastii, toate avand guvernatori republicani, de dreapta.
        • +9 (13 voturi)    
          In Estul Europei dupa ce au tabarat Bullshevinii (Miercuri, 10 martie 2021, 0:39)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

          Nu a mai existat niciodata Dreapta, astia actuali doar se pretind de dreapta, in cuget si simtiri is doar niste Corupti Infecti!!!
        • -2 (2 voturi)    
          Când vorbești cu oameni deștepți. (Miercuri, 10 martie 2021, 11:17)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

          Nu-i obligatoriu. Este recomandat. Numai că la noi sunt promovați răuvoitorii prin media, indivizi care cer să nu purtăm mască. dar nu oferă variante de protecție. Tu asta faci , ceri ca alții să nu poarte mască. Ai tu dreptul să-mi impui mie ce să fac?
          • +2 (2 voturi)    
            cu tot respectu (Miercuri, 10 martie 2021, 11:54)

            di livio [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            da matale cam minți amu...domnu doar a spus că 16 state renunță la obligația botnițării, nu a zis nimănui să nu poarte botniță...deocamdată Arafat și apostolii covrig mă obligă pe mine să port botniță în aer liber, pe ulița pustie...aberația mileniului, da amu vedem ce se va întîmpla în Texas și celelalte state, sper să nu moară toți texanii
  • +20 (54 voturi)    
    hei (Marţi, 9 martie 2021, 17:24)

    Mazeta [utilizator]

    Binevenite, dar prea stufoase studiile care justifică închiderea circulației de la orele 22. Cine are timp să citească atât??
    • -1 (9 voturi)    
      :))) (Marţi, 9 martie 2021, 23:30)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      .
    • -2 (2 voturi)    
      Oamenii deștepți și harnici. (Miercuri, 10 martie 2021, 11:22)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Au timp să citească și înțeleg importanța recomandărilor. Pentru ceilalți sunt recomandările care ei le înțeleg obligații. Pentru binele lor, să respecte recomandările pentru-că, la câți morți face COVID, vei vedea acțiuni în justiție pentru daune, cerute celor care cr nerespectarea regulilor de igienă și protecție.
  • +24 (60 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 9 martie 2021, 17:25)

    [anonim]

    • +10 (30 voturi)    
      mai e... (Marţi, 9 martie 2021, 18:08)

      doarNoi [utilizator] i-a raspuns lui

      Nu le pasa, inca... Acum stau bine, nu au morcovu in c*r!
    • +16 (28 voturi)    
      pai da... (Marţi, 9 martie 2021, 19:44)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui

      ce draq de virus, cum bate pendula de 10 noaptea, iese prin respiratie si se infige in nasul aproapelui.
      Inainte de 22 e cuminte, cuminte- o minune de virus!

      E din fratii Grimm, dom' presedinte? Ati citit de curand lectura asta obligatorie?
    • -2 (16 voturi)    
      studii (Miercuri, 10 martie 2021, 1:50)

      Jebediah_Sanchez [utilizator] i-a raspuns lui

      In Australia s-au luat masuri bazate pe data modeling si simulari, folosind date ale infectarii cu virus (contact tracing fiind o parte esentiala), date despre deplasarea indivizilor de la Google Maps, etc. Simuland mai multe scenarii, s-a ajuns la o serie de concluzii, gen restrictionarea miscarii intre 20:00 si 05:00, limitarea deplasarilor la 5km, etc.Aceste masuri in Australia au dat rezultate.

      Nu am nici o dovada ca in Romania masurile se bazeaza pe date. Ce vad/aud non stop e ca orice masura care impune restrictii ne convine si imediat protestam... si ce daca se moare pe capete? Io vreau sa petrec in grup la restaurant fara masca!!! E o atitudine cel putin iresponsabila
      • +4 (10 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 10 martie 2021, 6:16)

        [anonim] i-a raspuns lui Jebediah_Sanchez

        • 0 (0 voturi)    
          AU NZ (Miercuri, 10 martie 2021, 23:53)

          Jebediah_Sanchez [utilizator] i-a raspuns lui

          De Taiwan nu stiu mare lucru. Despre AU si NZ pot sa spun au MULTE in comun, unul din aspecte fiind ca nu mai au Covid (decat in carantina).
      • +10 (16 voturi)    
        care este logica... (Miercuri, 10 martie 2021, 8:06)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Jebediah_Sanchez

        restrictionarii miscarii de la ora 22:00 fata de ora 23:00? Se inchid resturantele?- pai sunt inchise si distruse, oricum. Se inchid magazinele?- foarte putine erau deschise intre 22 si 23. Singura logica ar fi ca nu se mai circula pe strada fara un motiv. Dar era un vector circulatia intre 22 si 23? Poate doar in mijloacele de transport in comun- nu prin cei care se plimba pe jos, nici prin cei care folosesc masina personala. Si cei care se misca cu mijloacele de transport in comun vor sta acasa sau vor aglomera si mai mult respectivele mijloace intre 21 si 22?

        Masura asta apare mai mult ca ceva de arata ca actionam sa rezolvam ceva, nu conteaza eficacitatea ei. Si apropo: eu stau in casa seara, nu ma afecteaza.
  • +4 (74 voturi)    
    Lol (Marţi, 9 martie 2021, 17:28)

    HP [utilizator]

    "Haideti sa"
    "Ne propunem ca"
    "Am observat ca"
    "Am discutat despre"
    "Ne-am propus sa"
    "Adevarul este"
    "Trebuie sa"
    ....
    "Circulatia va fi restrictionata de la 22".

    Pe scurt, praf plus stupizenii.

    Inca 4 ani de ficus plus peneleu.

    Mi-e dor de Ponta ca de dimineata de Craciun, sincer.
    • -11 (47 voturi)    
      tie iti este dor de (Marţi, 9 martie 2021, 18:03)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Putin, nu de Ponta, de taticul tau de la rasarit. Ce atributii are presedintele tovarase NR ?
      • +5 (45 voturi)    
        Lol (Marţi, 9 martie 2021, 18:46)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

        O spui de parca Putin ar fi ceva fraier, asa cum e Iohan sau Trump, sau mortaciunea aia ambulanta de Biden.

        Dar nu, nu mi-e dor de Putin, mi-e dor de Ponta care a fost semi competent, spre deosebire de fraiericii astia liberali, impreuna cu lingaii birocrati ai lui Ciolos, fosti securisti de la primul la ultimul.
        • -1 (13 voturi)    
          foști securiști ? (Marţi, 9 martie 2021, 22:42)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Sunt oameni de 30 de ani
          • +8 (16 voturi)    
            si? (Miercuri, 10 martie 2021, 0:48)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            au profesori de securism la prima mana
            • -2 (8 voturi)    
              concret, care ? (Miercuri, 10 martie 2021, 7:36)

              zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Dă nume de profesori de securism pentru userisști. Mai înainte definește securismul.
              • +2 (4 voturi)    
                Lol (Miercuri, 10 martie 2021, 12:00)

                HP [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

                1. Membrii fondatori ai PLUS.
                2. Unchi-su lu Voiculescu
                3. Ta-su lu Drula
                4. Ta-su lu Bulai
                5. Ciolos himself

                Colcaie de fost securisti si servicii la Plus si la USR.

                "Copiii ucigasilor nostri vor fi ucigasii copiilor nostri".
                • -2 (2 voturi)    
                  deloc (Miercuri, 10 martie 2021, 16:10)

                  zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

                  USR Plus este format din sute de mii de membrii.
                  Membrii fondatori ai Plus nu sunt securiști
                  Unchiul lui Vlad Voiculescu nu este securist
                  Tații lui Drulă și Bulai nu sunt securiști
                  Cioloș nu e securist.
                  N-ai dat definiția securismului.
                  În rest....
    • 0 (18 voturi)    
      discutii (Marţi, 9 martie 2021, 18:29)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Hai, ca n-"a discutat" si "discutii" decat de 11 ori! Va dati seama, daca se apuca serios de "discutii" ce iesea!
    • -6 (18 voturi)    
      ale mele sunt mai bune (Marţi, 9 martie 2021, 18:55)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Încercăm să

      Ne străduim să

      Vom putea să

      Am fi putut să

      Trebuia să se

      Era normal să se fi
      • 0 (12 voturi)    
        am agreat (Marţi, 9 martie 2021, 19:51)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        este foarte, foarte important
    • -4 (6 voturi)    
      Si Ponta si oricare ar fi facut la fel. (Miercuri, 10 martie 2021, 8:10)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Directiile astea vin de afara.
  • 0 (24 voturi)    
    despre despre (Marţi, 9 martie 2021, 17:29)

    NoapteaCaHotii [utilizator]

    si iar despre despre.....
  • +28 (68 voturi)    
    Restrictionarea circulatiei e o IDIOTENIE (Marţi, 9 martie 2021, 17:30)

    Kivek [utilizator]

    Care e dovada stiintifica sau macar LOGICA a faptului ca restrictionnarea circulatiei pana la 9 seara are vreun efect pozitiv vs restrictionarea pana la ora 23???

    e o idiotenie nascuta de mintea unor fanatici ca Arafat & co.

    oamenii vor fi obligati sa sze inghesuie in fiecare seara la magazine sa isi cumpere mancare dupa serviciu deci dupa 5 seara pana la 9 adica 4 ORE de haos in magazine.
    • +11 (33 voturi)    
      spot on! (Marţi, 9 martie 2021, 18:54)

      SiktirMukles [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      „oamenii vor fi obligati sa se inghesuie” exact! asta-i! spune-i asta porumbului care creste in ghiveci la cotroceni, el „discuta cu preocupare”.
    • +5 (37 voturi)    
      Hmm.. (Marţi, 9 martie 2021, 18:57)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Mie unu', acum, Arafat mi se pare un moderat in comparație cu Vlad Voiculescu si Andreea Moldovan (pe care a făcut o secretar de stat), sincer! Pur și simplu mi-e frica de ei mai mult ca de oricine, par genul care ar face orice cu libertatea individuală in numele"salvarii de vieți si a neaglomerarii la ATI"(ar face orice, mai puțin mai multe locuri la ATI, acolo bineînțeles"e de vina PSD PNL" ca nu s au făcut, nu ei, cum naiba?!)
      PS: Hai cu minusul, v am "atins" idolul! Vreau cel puțin 30 de minusuri, in serii de cate 5, cum luam acum 10 ani cand ziceam ceva de Udrea sau de "el grande comandante", care "condamnase" comunismul si fura cot la cot cu toată familia si amanta!
      PPS: Decizia de a face 22: 00 ora e formala si de doi bani, toată lumea isi pune pe declarație ca a fost la farmacie, daca vrea ceva noaptea (asta dacă ii întreabă cineva - personal am mers sute de kilometri noaptea cu mașina, am fost pe jos la benzinărie, de acasă, sa mi iau țigări și nu m a intrebat nimeni..nimic).
      • +10 (18 voturi)    
        Arafat si-a obosit "imaginea" (Marţi, 9 martie 2021, 20:42)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        De-aia au fost inaintati Voiculescu & Co, ca sa mai "respire" amovibilul!
      • +2 (14 voturi)    
        salvarea de vieți (Marţi, 9 martie 2021, 22:47)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

        și neaglomerarea la ventilatoare sunt fleacuri, de acord cu tine. NU justifică amenzile date pt. purtarea măștii sub bărbie sau popularea cârciumilor.
        Publicarea datelor reale despre cazuri Covid de prin județe, fără avizul birocraților cu doctorate pe la Academia SRI de prin ministere de formă este trădare de stat. Care stat, e altă poveste
        Sunt f. jignit că mi-ai jignit idolul, V.V., sar cu minusurile.
    • +8 (34 voturi)    
      vrei prea multe (Marţi, 9 martie 2021, 19:00)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      nu ai nevoie de stiinta pentru covid. ai nevoie sa CREZI in covid. Covid e un Cult si respecti poruncile divine.

      Arafat a dovedit stiintific in timp ce se scarpina in dos ca virusul si-a schimbat preferintele si acum umbla dupa 22 si a cerut sa fie strazile goale.

      daca nu respectati va luati bataita si va baga guvernul meu direct in case pentru vreo 2 luni, copii neascultatori.
    • -7 (7 voturi)    
      . (Miercuri, 10 martie 2021, 1:51)

      Jebediah_Sanchez [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Vezi tari unde restrictii de agest gen au avut un efect pozitiv.
      q.e.d.
  • +12 (34 voturi)    
    pai (Marţi, 9 martie 2021, 17:31)

    nub [utilizator]

    a se citi "nu avem în vedere un lockdown de Paște." ... e deja pe teava ! :)
  • +13 (51 voturi)    
    Iohannis, Arafat, Orban, Citu - clowni (Marţi, 9 martie 2021, 17:43)

    lazarus101 [utilizator]

    De tot rasul, cu siguranta in ora aia se infectau majoritatea.
    Astea-s masuri luate numai sa nu se poata zice ca n-au facut nimic. Niste penibili!
    • +5 (21 voturi)    
      Auzi, (Marţi, 9 martie 2021, 19:09)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      da', prietenii tai usereplus nu s la guvernare? De ce vreti si pe cal si in caruta, de ce sunt doar ASTIA clovni(sunt de acord cu tine, sunt)? Pot sa mai adaug, in ordinea puterii pe care o au: Barna, Ciolos, Vlad Voiculescu, Andreea Moldova, etc
  • +15 (33 voturi)    
    Ce bine! (Marţi, 9 martie 2021, 17:52)

    marc.andre [utilizator]

    Umblau vorbe rele ca se doreste interzicerea circulatiei dupa ora 19.
    • +6 (32 voturi)    
      circulatie (Marţi, 9 martie 2021, 18:31)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Da' de interzicerea circulatiei prostiilor astora de se dau conducatori, nu se-aude nimic?
      • +6 (16 voturi)    
        Este practic imposibil (Marţi, 9 martie 2021, 20:43)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui atc

        Pentru ca ei nu circula decat cu girofar.
  • +9 (35 voturi)    
    care mal domn pres (Marţi, 9 martie 2021, 18:03)

    Alin Delin [utilizator]

    Ca de 1 an tot aia ne ziceti. Ca mai e un pic.
    Un pic pana intra tara in faliment, probabil.
  • +19 (39 voturi)    
    Nimic despre Ciculatia cu nr par, impar?!!! (Marţi, 9 martie 2021, 18:07)

    Parzivall [utilizator]

    Hai ca se poate.
    • +8 (16 voturi)    
      O idee stralucita (Marţi, 9 martie 2021, 20:44)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      Desi, nu cred ca ar accepta sa "fure" o idee de la Ceausescu.
  • +23 (39 voturi)    
    Deci (Marţi, 9 martie 2021, 18:07)

    mircea112 [utilizator]

    Inainte petrecerea tinea de la 23 pana la 6 dimineata, acum va tine de la 22 pana la 6 dimineata.

    Mai mult timp pentru petrecere! Mulumim!

    Acest text este un pamflet, a se lua ca atare!

    Noaptea NU este doar pentru petreceri cum cred unii, noaptea ti-ai mai putea face cumparaturi ca este mai liber, noaptea te-ai putea plimba si prin parc sau cu catelul din acelasi motiv, ca e mai liber. Noaptea ai putea pleca si in concediu ca e Bucurestiul liber, noaptea ai putea fi obligat sa mergi si pentru ca a intarziat trenul sau ca ai avut ceva mai mult de munca si trebuia sa termini.

    Noaptea ai putea face multe lucruri pentru ca este mai liber, stiti voi, distantarea,... dar guvernul se gandeste doar la petreceri !!!
    • +7 (17 voturi)    
      Ai ganduri subversive (Marţi, 9 martie 2021, 19:40)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Fii cuminte, nu mai comenta. Iti pui prea multe probleme.
      Vrei eficienta dar asta nu este pe placul altora.
  • +6 (28 voturi)    
    L-a intrebat cineva de vorba (Marţi, 9 martie 2021, 18:10)

    UnOmOarecare [utilizator]

    Pe nenea asta?
    Nu inteleg ce functie are in guvern.

    La inceput ne-a promis va vom avea doar doua-trei luni de suferinta si pe putem sa umblam in pielea goala pe strada.

    De ce nu se tine de promisiuni?
  • +6 (28 voturi)    
    Pupatorii de moaste la liber... (Marţi, 9 martie 2021, 18:32)

    gugurila [utilizator]

    ... si ca sa nu fim invidiosi, aglomeratie si in magazine la fel.

    Eu propun sa fie totul deschis 2 ore pe zi, ca televiziunea pe vremea lui Ceausescu.
  • +9 (19 voturi)    
    Pana la paste mai muuuulta vreme (Marţi, 9 martie 2021, 18:43)

    bogdan1477 [utilizator]

    La cum creste numarul de cazuri si de paturi ATI, si la cum vedem ca evolueaza pandemia in UE, pana la paste e timp si de lockdown si de iesire din lockdown. Deja avem peste 1100 de paturi ATI ocupate, iar la lockdownul anterior am avut maxim 1300.

    Nu dau mai mult de 3 saptamani pana la lockdown
    • +2 (14 voturi)    
      1000 e gresit, real sunt 200 (Marţi, 9 martie 2021, 20:45)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Vezi cifrele "scurse" din greseala de Voiculescu.
      • +1 (9 voturi)    
        argumenteaza (Marţi, 9 martie 2021, 21:46)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Cum ai ajuns la concluzia asta?
        • +1 (3 voturi)    
          E o interpretare a datelor de pe gov (Miercuri, 10 martie 2021, 9:30)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Putin vestitul transparenta martie 2021 excel scapat si lasat acolo.
          Daca aduni cazurile pe zi da 200 dar fara context e complicat de spus daca e situatia la zi sau intrarile pe zi, deci poate fi 200 sau 900.
          Dar dupa cum sunt dispuse cifrele tind a crede ca e situatia la zi. Asteptam raspunsul autoritatilor care evident nu va veni.
          • -2 (2 voturi)    
            Eu vorbeam de paturile de ATI ocupate (Miercuri, 10 martie 2021, 12:31)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            NU stiu la ce te referi, m-am uitat si in excelul cu pricina si n-am gasit nimic despre situatia de la ATI. Si in mod cert nu au cum fi 200 de paturi ocupate la nivel national. Impresia mea e ca vorbim despre lucruri diferite...
            • 0 (2 voturi)    
              Ultimul sheet. (Miercuri, 10 martie 2021, 13:11)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              Numit la propriu "spitalizati ati judet."
              Inca de gasit pe https://data.gov.ro/dataset/transparenta-covid
          • -2 (2 voturi)    
            Am gasit (Miercuri, 10 martie 2021, 12:46)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Dar acolo e numarul de internari la ATI pe zi, nu numarul de paturi ocupate. Nu stim nici cati erau deja acolo, nici cati au iesit.
            • 0 (2 voturi)    
              Greu de spus fara lamuriri. (Miercuri, 10 martie 2021, 14:51)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              Numarul de persoane "spitalizate" nu inseamna neaparat intrarile cum nu inseamna neaparat paturile ocupate. Ca norocu lor ca e inca interpretabil.
              • 0 (0 voturi)    
                la "persoane_spital_ati_judet"... (Miercuri, 10 martie 2021, 15:39)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                ... suma e aproape de raportarea oficiala, 1147 pe 9 Martie, eu ma uitasem la "persoane_spital_ati" (nu observasem ca mai sunt inca tab-uri...)
                Deci pare OK din cate vad...
        • +1 (3 voturi)    
          200 < 1000 (Miercuri, 10 martie 2021, 9:51)

          marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Matematica pura.
  • +4 (16 voturi)    
    dar.... (Marţi, 9 martie 2021, 18:44)

    cmariusalin [utilizator]

    de ce?
    si de ce nu se obosesc sa argumenteze masura?
  • +7 (23 voturi)    
    usor usor ca si in celelalte tari (Marţi, 9 martie 2021, 18:45)

    Itsoc [utilizator]

    intai a fost la 23
    acum mutam la 22
    in aprilie mutam la 19 ca vine primavara
    in iunie mutam la 18 cum e in Franta de cateva luni.

    se stie ca virusului ii place sa umble seara si ca are preferinte in functie de luna, zi, d'astea.

    perfect stiintific si nediscutabil. mergem mai departe pana educam toata populatia sa asculte de Marele Guvern.
  • +14 (32 voturi)    
    Care e ideea cu ora?!? (Marţi, 9 martie 2021, 18:45)

    mr_mojo [utilizator]

    Adică lumea merge la birou, cu autobuzul, iese la terasă, dar nu poate ieși din casă după o anumită oră?!
    Am avut restricție cu ora 23 de câteva luni și nu a ajutat, deci poate că nu e de aici.
    Sunt de acord cu măsuri de restrângere a contagiunii DAR:
    - nu prea avem habar ce facem
    - nu sunt studii făcute pe cei infectați unde s-au infectat
    - nu facem același număr de teste ca să știm cum stăm
    - cum e ceva mai bine rupem terasele
    - școlile sunt închise de 1 an și nu prea știm de ce
    Pe scurt nu prea mai sunt dornic să accept restricții fără studii sau explicații tehnice.
    • 0 (8 voturi)    
      se stie (Miercuri, 10 martie 2021, 0:53)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      1. spatii de lucru cu multe persoane (birouri, hale, magazine mari, etc)
      2. transport public
      3. in familie
      astea sunt locurile de infectare predilecte conform studiilor
    • -3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 10 martie 2021, 10:41)

      Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Ideea cu ora e simpla. La birou, cu autobuzul, la terasa, la magazin, etc. sunt locuri publice si functioneaza dupa anumite reguli. Asta inseamna ca oamenii poarta masca si probabil ca pastreaza si o oarecare distanta.

      Dupa ora 23 sau cat s-o stabili, lumea nu mai merge in locuri cu reguli. Poate merge bine-mersi la Xulescu acasa unde se pot intalnu tzashpe persoane si nu poarta masca, nu pastreaza distanta. Astfel creste riscul de raspandire al virusului la domiciliu.

      Dar oricum nu vad unde e problema. Noaptea oricum e intuneric iar politia nu patruleaza peste tot. Cine moare sa stea acasa dupa ora 23 n-are decat sa se furiseze ca ninja si sa mearga in vecini sa socializeze. Dar sa faceti liniste ca altfel luati aggro si vine polita la usa unde se benchetuieste.
  • +15 (27 voturi)    
    nu cumva (Marţi, 9 martie 2021, 18:49)

    Dodel540 [utilizator]

    Sa iesiti din case dupa 10 seara ca trimite klaus jandarmii achitati si fara numere pe casca sa va zvante in bataie.
  • +14 (26 voturi)    
    Bai, ramai prost (Marţi, 9 martie 2021, 18:54)

    dani777 [utilizator]

    Cu cat se circula intr un interval mai mic, lumea e mai inghesuita. Magazinele pana la ora 21 e ff prost, in loc sa ti poti face lejer cumparaturi la 9, 10, 11, cand e mai putina lume. E rea vointa de mult... si nu ca a inventat o behehanis, ca e ceva mondial. Daca nici acum nu ne trezim!?
    • +9 (19 voturi)    
      Treci la locul tau (Marţi, 9 martie 2021, 19:42)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui dani777

      Comentezi prea mult. Ce vrei tu sa faci afara, ai ganduri ascunse ?
  • +20 (34 voturi)    
    duminica seara 22:30 (Marţi, 9 martie 2021, 18:59)

    mmmircea [utilizator]

    intersectie lujerului, traficul blocat de politie, iuliu maniu golit complet, dupa vreo 10 minute trece Domnia sa de la ski, in mare viteza catre Cotroceni. Probabil ca si asa il incurcam, mai bine sa ne baga in casa de cum se intuneca. Romanii oricum inghit tot, si poanta cu sase case, si schweighoffer-ul si activitatea de la grivco, continua sa-l inghita pana si pe arafat, asa ca de ce si-ar face griji presedintele.
  • +15 (25 voturi)    
    Avem bilete in primul rand... (Marţi, 9 martie 2021, 19:00)

    FortApache [utilizator]

    Circul continua...cu aceeasi cascadori ai rasului principali din pacate.

    Schimbarea asta in guvern cu introducerea recenta a USR+ se pare ca nu poate sa opreasca Circul asta cu presiune pe ATI/UPU care de un an tot la 1500 paturi a ramas si la aceleasi cadre medicale...pe bune?!?!

    Credeti ca inainte de Corona in sectiile ATI/UPU erau primiti bolnavii cu paine si sare, imnul national si aveau fiecare rezerva proprie cu baie si personal medical la usa???

    Nu frate, nici gand, era mai rau decat acum cu Corona, in ultimul an s-au mai investit ceva bani...mai asa de ochii lumii dar s-au investit, mai multe paturi, instalatii noi etc.

    Scuza cu presiunea pe ATI acopera musamalizarea cifrelor de cazuri noi facute din condei atunci cand TREBUIE / la data asta, situatia creata in doar 3 saptamani vine Manusa "autoritatilor" care spera sa scape de "colindatori" pe la Guvern si Cotroceni dovada si "asigurarile" premature ale presedintelui cum ca de Pasti nu au in plan Lockdown...:))) Multi deja incep sa-i multumeasca anticipat ca-i lasa "liberi"!?!?!

    Cu astfel de mentalitate sa nu va mai mirati ca "autoritatile" isi fac de cap sub nasurile voastre si va considera gaste bune de jumulit si de consumat. Fura mult si fura cu legea in mana, asta au facut si fac pentru ca pot, nimeni nu ia atitudine...decat niste vaicareli minore pe Facebook si gata :))))

    Circul asta "special" da reprezentatie si in Pandemie, la ei nu e cu restrictii....
  • +19 (33 voturi)    
    Mie se pare (Marţi, 9 martie 2021, 19:08)

    Costi888 [utilizator]

    Noaptea mintii. Reinviati frate turnatorii sa stea geana la usa sa vada daca e party sau nu. Dar cum sa nu lasi omul sa iasa afara din casa.. la plimbare de exemplu. Astia fac experimente sociale cu noi, pur si simplu.
    De parca se fac party uri in fiecare zi a saptamanii. Riscul asta inchipuit de party uri apare cu preponderenta in weekend. De ce naiba sa inchizi omul in casa mai devreme in fiecare zi.
    • +17 (27 voturi)    
      ca sa intelegi experimentul (Marţi, 9 martie 2021, 19:16)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      uita-te ca acelasi lucru fac si celelalte tari.

      e o inginerie sociala la scara globala pentru a educa oamenii sa se obisnuiasca cu comunismul chinezesc si viitoarea dictatura tehnocratica.

      cu creditul social si cu Big Tech si Big Gov care sa lucreze in sincron pentru a controla individul pana la nivel genetic, oups!

      The Great Reset? neah! doar o conspiratie!
  • +10 (22 voturi)    
    presiunea si jerusalema (Marţi, 9 martie 2021, 19:08)

    Itsoc [utilizator]

    "și presiunea pe secțiile de terapie intensivă este tot mai mare. "

    dar cum e posibil dl presedinte sa fie presiunea tot mai mare cand asistentele si doctorii danseaza in sincron Jerusalema in Romania si peste tot in lume?

    e plin tiktok-ul de asistente care danseaza in sincron cu sutele, pai ce facem? dansam sau nu dansam?
  • +10 (20 voturi)    
    Se incapataneaza cu lockdown noaptea (Marţi, 9 martie 2021, 19:16)

    vasile78 [utilizator]

    Si nu numai ca il pastreaza, ci il si face mai aiurea.....de la 22. Doamne, cata prostie poate exista in tara asta. Din cauza faptului ca Politia este corupta si nu opreste petrecerile private din cluburi, ei pun drept pedeapsa pentru toata lumea sa nu iasa din casa noaptea. Nici macar sa ma plimb nu pot, chiar daca este pustiu. Aberatii complete!
    In schimb au redeschis scolile si s-a observat imediat o crestere, apoi tin deschise bisericile unde nu se respecta nicio distantare sociala.

    Ne tot miram ca suntem ultimii din Europa civilizata, dar nu facem niciun efort sa iesim la vot sa alegem niste oameni mai destepti. Acest PNL/USR seamana la aceste masuri absurd de mult cu PSD. Avem criza de lideri inteligenti cu "scaun la cap" care sa ne conduca cu viziune. Vai de mama noastra!
    • +9 (17 voturi)    
      Te poti invarti in sufragerie (Marţi, 9 martie 2021, 22:05)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      Daca simti nevoia sa faci pasi ai libertatea de a te invarti in sufragerie pana cand obosesti.
      Plimbatul pe afara sau alergatul sunt mofturi. Oamenii corecti intra la 21 in casa si stau cuminti.
      • +4 (6 voturi)    
        Daca nu e un comentariu la gluma..... (Miercuri, 10 martie 2021, 9:19)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

        .....meriti sa traiesti in Romania lui Ceausescu sau mai rau ..... in Coreea de Nord. Ce beneficii are statul in casa dupa 22? Nu s-au prezentat studii, nimic. E de fapt un mare haos, oamenii astia nu stiu ce sa faca. Copiaza fara sa gandeasca masuri similare din alte tari. Evident acolo se face lockdown din asta, dar pentru perioade extrem de scurte.....nu sta nimeni ca noi in Romania de luni intregi. In plus, se compara mere cu pere. In Franta sau Italia oamenii se duc la petreceri sau socializeaza in grupuri mari pe scara larga. La noi nici in afara pandemiei nu exista o miscare puternica dupa 22, cu exceptia a catorva cluburi sau baruri deschise mai ales in zona centrala (care oricum nu par sa respecte interdictiile in acest moment).
    • +4 (12 voturi)    
      De alegerile din noiembrie ce spui? (Marţi, 9 martie 2021, 22:14)

      MTG [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

      De alegerile din noiembrie ce spui? Governul lui e marit infectarea exponential
      • -2 (6 voturi)    
        Ce treaba au alegerile cu lockdown noaptea? (Miercuri, 10 martie 2021, 9:13)

        vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui MTG

        Alegerile trebuiau facute, nu poti sta fara conducere aleasa. Asta inseamna baza constructiei statului de drept.
  • +11 (25 voturi)    
    In strada (Marţi, 9 martie 2021, 19:30)

    Socrate2021 [utilizator]

    Pe 20 martie la protest!
  • +4 (12 voturi)    
    A iesit Trahanache (Marţi, 9 martie 2021, 20:43)

    Luk [utilizator]

    Sa ne spuna despre Zoitica.
    • +4 (12 voturi)    
      Poporul turmentat (Marţi, 9 martie 2021, 22:09)

      Liros [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Noi cu cine votam? :)
  • +5 (17 voturi)    
    Alegerile Governului Meu (Marţi, 9 martie 2021, 21:59)

    MTG [utilizator]

    Alegerile Governului Meu. Daca nu se organizau alegerile in noiembrie, nu aveam atatea cazuri in iarna si acum. Governul lui e patat cu sangele celor muriti datorita cresterii exponentiale ale cazurilor dupa alegeri.

    Sictir Slughanis! Pasol na turbinca, vidma!
  • +7 (9 voturi)    
    ghinion... (Marţi, 9 martie 2021, 23:39)

    Coco Whistle [utilizator]

    asteptam demisia in zadar. profesorasii trebuie sa ramina repetenti la ei acasa. mai e catedra blocata?
  • +22 (22 voturi)    
    trebuie interzis (Miercuri, 10 martie 2021, 1:07)

    dr_bear [utilizator]

    neaparat interzis internetul. Astfel ati iesi efectiv in strada sa comentati despre cat de rahat vi se par masurile astea. Pac un comment aici ,doua-trei pe facebook si gata, v-ati linistit.
    Vreti libertate, se castiga pe strada, nu pe net.
  • -12 (12 voturi)    
    Avem nevoie de lookdown (Miercuri, 10 martie 2021, 8:32)

    CBOA [utilizator]

    Este cea mai eficienta varianta pt a scapa de virus


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by