Senatoarea „anti-botniță” Diana Şoşoacă a fost exclusă din partidul AUR / Deputat AUR: E o decizie luată la capătul unui lung şir de întâmplări

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 10 februarie 2021, 18:58 Actualitate | Politic


Diana Sosoaca
Foto: Agerpres
Senatoarea Diana Şoşoacă a fost exclusă din Alianţa pentru Unirea Românilor. Potrivit News.ro, deputatul AUR Dan Tanasă a declarat la Antena 3 că decizia a fost luată „la capătul unui lung şir de întâmplări” şi că orice membru al formaţiunii trebuie să respecte statutul partidului, precum şi cel de demnitar al statului român.
„Din păcate, vă confirm această informaţie. Nu pot să spun că este o veste foarte bună, însă, din păcate, doamna Şoşoacă nu a înţeles care sunt regulile jocului în momentul în care eşti demnitar al statului român şi este o decizie luată de către forurile de conducere ale partidului. Domnul Tîrziu, domnul Lavric i-au comunicat doamnei Şoşoacă anumite reguli de joc în cadrul Senatului, iar doamna Şoşoacă înţeleg că vrea să joace singură pe terenul dânsei. Un senator al României nu are ce căuta la o paranghelie cu lăutari şi să transmită live pe Facebook. S-au strâns mai multe lucruri. E o decizie luată la capătul unui lung şir de întâmplări în care a transmis că nu e dispusă să respecte cadrul statutar al partidului şi reguli pe care trebuie să le respecte orice demnitar al statului român”, a declarat Dan Tanasă, miercuri după-amiază, într-o intervenţie telefonică la Antena 3.

Întrebat despre reacţia Dianei Şoşoacă la această decizie a AUR, Tanasă a răspuns: „Nu ştiu care este reacţia domniei sale, dar doamna Şoşoacă ştie foarte bine, i s-a comunicat în repetate rânduri că trebuie să respecte un anumit statut, şi statutul de membru al Alianţei pentru Unirea Românilor şi statutul de demnitar al statului român, iar dânsa a fost în permanenţă extrem de refractară la sugestiile care i s-au făcut”.


Vineri seară, Diana Șoșoacă a participat la o petrecere într-un local din Iași și a transmis live o parte din petrecere, iar în imagini se poate vedea cum niciunul dintre participanți, care cântau și dansau, nu purta mască.

"La multi ani, România, e cazul să vă treziți la viață, viața trebuie trăită", a strigat Șoșoacă, în acordurile lăutarilor și ale petrecăreților care cântau "Noi suntem români".

Ea a luat apoi microfonul şi le-a cerut lăutarilor să îi dedice o melodie șefului Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, Raed Arafat: "Bagă-i ceva de români”. Lăutarii au cântat "Noi suntem români”, cu versurile modificate, sugerându-se ca Arafat să plece din țară.




Și Digi24 informează că Diana Iovanovici-Șoșoacă a fost exclusă, miercuri, din grupul parlamentar al Alianţei pentru Unirea Românilor, după un moment petrecut în Parlament, în care aceasta susținea că vaccinul Pfizer-BioNTech „distruge matricea națională a poporului român”.

Sorin Lavric, coleg de grup parlamentar, ar fi cerut ca microfonul să fie tăiat în timp ce vorbea senatoarea, drept urmare Diana Șoșoacă l-a acuzat pe acesta de „misoginism sau politically correct”.

Ninel Peia, preşedintele Partidului Neamul Românesc, din care provine senatoarea Diana Şoşoacă, a declarat despre excluderea acesteia din grupul parlamentar că așteaptă de la George Simion, președintele AUR, prelungirea protocolului care a expirat pe 7 ianuarie.

„Doamna Şoşoacă este parlamentar al Partidului Neamul Românesc, ales pe listele AUR, în baza protocolului făcut între Partidul Neamul Românesc şi AUR în data de 20 octombrie 2020. Acel protocol a fost valabil până pe data de 7 ianuarie. Urma ca în acel timp să facem un protocol de colaborare parlamentară, care încă nu s-a făcut, refuzând cei de la AUR, din diferite considerente. Încă mai aşteptăm să revină la gânduri mai bune”, a declarat Ninel Peia, pentru stiripesurse.ro.

În ședința Biroului Național de Conducere al AUR s-a decis și excluderea din partid a deputatului Mihai Lasca, motivându-se că, la momentul includerii sale pe listele de candidați AUR, acesta a omis să prezinte conducerii partidului faptul că este urmărit penal pentru organizare de grup infracțional și este condamnat penal pentru vătămare corporală.

„Trecutul său de natură infracțională și comportamentul nesincer în raport cu colegii de partid îl fac pe domnul Lasca să fie incompatibil cu principiile și valorile AUR. Începând cu data prezentei decizii, domnia sa își va exercita mandatul de deputat în afara grupului AUR”, arată formațiunea într-un comunicat de presă transmis miercuri seară.


  • Cine este Diana Șoșoacă

Diana Iovanovici-Șoșoacă, aleasă senator din partea AUR, a devenit cunoscută prin acțiunile în care a militat împotriva măsurilor anti-COVID.

Ea a atras atenția în scandalul pelerinajului de Sf. Andrei. A fost avocata Arhiepiscopul Tomisului, IPS Teodosie, care a dat în judecată autoritățile pentru a ridica restricțiile. "E un drept care nu poate fi îngrădit în niciun mod, în nicio situaţie. Drept pentru care și dacă ne-ar fi oprit, o luam pe câmp şi ajungeam la Sfântul Andrei“, a spus avocata, care în 30 noiembrie a mers la slujba oficiată de IPS Teodosie la Peștera Sfântului Andrei. La remarca unui jurnalist, că este pandemie, avocata a spus, revoltată: "Nu există aşa ceva! Duceţi-vă la Tătaru să vă spună de ce nu a decretat epidemie pe teritoriul României. (...) E totul o mascaradă“.

De asemenea, Șosoacă a atras atenția și printr-un discurs ținut la Iași împotriva măsurilor luate de către autorități care impuneau restricții cu prilejul pelerinajului de Sfânta Parascheva: "Cine e Iohannis să ne spună nouă, poporul pe care și-a clădit puterea, să nu mergem la Iași, la Sfânta Parascheva? (...) I-am spus lui Orban: Arestează-mă, bă! Că nu mă oprești tu pe mine!".

În 21 decembrie, ea a ținut să transmită live pe Facebook din sala de plen a Senatului, unde a mers la prima ședință de validare a mandatului și de depunere a jurământului și a apărut, ca de fiecare dată, fără mască de protecție. "Dacă cineva a spus că am venit în groapa cu lei s-a înșelat, am venit în groapa cu hiene", a spus Șoșoacă.

Ea a susținut că are o adeverință prin care i se recomandă să nu poarte mască din cauza unei afecțiuni medicale.

În urma unui val de critici, Comisia de validare a Senatului a solicitat Ministerului Sănătății și Direcției de Sănătate Publică să facă verificări privind modul în care Diana Șoșoacă a obținut adeverința medicală de la un medic de familie în care i se recomandă să nu poarte masca de protecție. DSP București a transmis că o astfel de adeverință trebuie eliberată de un medic de medicina muncii de la Senat, nu de un medic de familie. Ca atare, Șoșoacă a purtat mască de protecție în timpul depunerii jurământului. "Aș vrea să menționez că obligativitatea purtării măștii încalcă Constituția României", a susținut ea după depunerea jurământului.

Diana Șoșoacă este președintele Comisiei pentru cercetarea abuzurilor, combaterea corupţiei şi petiţii.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


67313 vizualizari

  • +73 (87 voturi)    
    Gaseste ea (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:02)

    katt [utilizator]

    Las' ca intra in PSD!
    • +26 (52 voturi)    
      ti-am dat like (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:04)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui katt

      Dar nu cred ca va fi asa, Aurul face un fel de "epurare" pentru a putea sa fie frecventabili, preluati si controlati de PSD.
      Ramane asta in nebunia ei, ca nu ajuta pe nimeni, iar la urmatorul mandat toti vor uita de ea.
    • +24 (40 voturi)    
      Astia se destrama mai rapid decat PPDD! (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:30)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui katt

      Sunt mai prosti! :D
      • +12 (18 voturi)    
        Sosoaca nu are ce cauta in (Joi, 11 februarie 2021, 8:39)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Parlamentul Romaniei....este o precupeata de la tara, o vanzatoare de cartofi din piata Obor, singura mai toapa decat Gabriela Firea.
        Vai de capul nostru, ce specimene au ajuns in senatul Romaniei..
    • -10 (26 voturi)    
      Poate in PNL (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:22)

      matali [utilizator] i-a raspuns lui katt

      Trendul e sa intri in PNL acum, ca doar ei sunt la putere, vezi cazul Chirica de la Iasi.
      • +2 (10 voturi)    
        E mâncătorie mare (Joi, 11 februarie 2021, 6:33)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui matali

        E mâncătorie mare. Trebuie să și vrea să o pună un partid pe un loc care pare a fi eligibil pe lista lui de candidați. Ceea ce nu cred că va face careva.
        De ce să o scoată pe ea în față? Ce calități ar putea arăta? În 2 ani se potolește cu COVID-19 și nu va mai avea nici un farmec chestia cu "jos botnița".
    • -14 (24 voturi)    
      Curatenia in AUR binevenita (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:23)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui katt

      Sper ca AUR sa devina un partid responsabil.
      • -2 (2 voturi)    
        Concret, de ce au exclus-o? Pt cintece patriotice? (Joi, 11 februarie 2021, 15:18)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        A devenit cumva desuet, imoral, chiar ilegal cintecul "Noi suntem romani"?
        Cu ce anume a intrecut masura, exista masura in patriotism?
        Atunci, strabunicii nostri care au murit in razboaie au fost fara de masura.
        • 0 (0 voturi)    
          L-a atacat (Joi, 11 februarie 2021, 23:58)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          pe intangibilul Arafat !
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Joi, 11 februarie 2021, 16:49)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        ca sa vedeti cum arata prostia la fata VOTATI AUR!!
    • +9 (19 voturi)    
      Sau (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:37)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui katt

      Lasa ca isi face ea partid ! With blackjack and hookers! :))
    • -16 (30 voturi)    
      Pana si (Joi, 11 februarie 2021, 0:17)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui katt

      AUR se reformeaza, numai PNL si USR raman 2 lichele putred de corupte.
      • -1 (7 voturi)    
        ... (Joi, 11 februarie 2021, 9:01)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Ce crezi .... Sososaca va intra in PSD.
        Asa da trompeta.
        • -8 (10 voturi)    
          De fapt (Joi, 11 februarie 2021, 9:52)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui prio

          Sosoaca se va intoarce in #rezist poate, acolo de unde a "plecat", pentru ca iata ca in urma cu mai putin de 1 an era suportera USR si facea proteste in cadrul #rezist, dar odata cu iesirea PSD de la guvernare si-a cam pierdut painea pe care o castiga in mod corupt de la sistem si s-a infiltrat in AUR ca iscoada, ca sa compromita partidul ala probabil.

          Deci Diana Sosoaca este USR-ista: https://www.capital.ro/adevarul-despre-diana-sosoaca-detaliul-extrem-de-important-despre-senatoarea-aur-imaginea-care-o-da-de-gol.html
          • 0 (2 voturi)    
            ... (Joi, 11 februarie 2021, 16:51)

            prio [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

            ce investigatie obiectiva ai facut dar unde sus dovezile spuselor tale .Iar vrajeala de 2 lei de la Ant 3
    • -1 (9 voturi)    
      Fara masca (Joi, 11 februarie 2021, 7:35)

      Iaca [utilizator] i-a raspuns lui katt

      antivirus se intra in PSD .
      Masca se pune la ceea ce se propune (pe bune ).
      .A se vedea cresterea cu 40 % a pensiilor ( Lege PSD cu MASCA -falsa sub masca .Cand s-a aflat trecura pe blat....Jocul e jucat...). O tempora ! O mores !
      Gheorghe ,trezeste-te !
      Ioane,trezeste-te !
      Romania ,trezeste-te !
      .....................
    • -1 (3 voturi)    
      ciolanu (Joi, 11 februarie 2021, 12:06)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui katt

      se va feri deocamdata sa o faca pesedista pe madam SoSo, data afara pentru indisciplina. Dupa un timp, cand se mai estompeaza situatia actuala si daca se mai cuminteste, nu e totusi exclus. Altfel, poate sa ramana independenta dar va fi izolata de toata lumea.
  • -74 (110 voturi)    
    Deconspirare (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:04)

    Mazeta [utilizator]

    Sosoaca se va intoarce în #rezist. Prima dragoste nu se uită niciodată.
    • +23 (39 voturi)    
      pe vremuri aveai umor, tristule! (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:23)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Acum dai cu bata in balta ca Sosoaca!
      • -10 (26 voturi)    
        partea funny e alta (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:15)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Acum nu glumeste. Acum 2-3 anisori, sosoaca era #rezist si fana usere + liber cugetatoare
        Cand viata bate gluma
    • +19 (37 voturi)    
      #rezist e tot poporul roman cinstit (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:38)

      Ahha [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      #rezist = anti-hoti = anti noaptea ca hotii. Sa intelegem ca voi sunteti de partea hotilor.? :)
      • 0 (4 voturi)    
        A fost o data, poate, cand oamenii (Joi, 11 februarie 2021, 12:52)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui Ahha

        aveau un tel comun, sa scapam de Ceausescu, Dragnea, sa nu iesim din Europa, sa nu se duca dracu' statul de drept, in general momente scurte, cand chiar ne ajunsese cutitul la os. Nu am facut nimic pentru sanatate, invatamant, paduri, etc.

        Romanii nu au un proiect comun, au toleranta mare la nenorociri/nenorociti, iesi doar cand le ajunge cutitul la os si in general ajung sa ii idolatrizeze pe unii care ii mint frumos, indiferent de tabara in care sunt. Nici macar #rezistii nu sunt o masa omogena "in cuget si simtiri". Unde mai pui ca miscarea e infestata, daca nu confiscata de tot felul de dubiosi gen Vlad Voiculescu, Barna. Te-ai gandit vreodata cum ajung anumite figuri din astea in varful partidelor, peste noapte? Sau mai crezem in povestea "emanatilor", a lui Iliescu, din 89, cand esalonul II al PCR a preluat puterea de sub nasul #rezistilor de la acea vreme?
    • +23 (29 voturi)    
      Mare mazochetist (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:52)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu te lasa, mazette . Zi-le cum nu mai tu stil.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu se lasa (Joi, 11 februarie 2021, 7:46)

        Iaca [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        E uite ca nu se lasa :Cica : AUR l,a alegeri, o belea daca Soso nu erea /Acum ea e belea ! !
        "Scopul scuza mijloacele (Machiavelli )"!
    • +12 (22 voturi)    
      Eh pe bune? (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:33)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tunurile Kremlinului sunt pe rezist? Saracu de tine, cat stress ca daca pui o virgula gresita iti apare noviciok pe chiloti :)))
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Joi, 11 februarie 2021, 9:02)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Gresit ... PSD-ul sa traiasca
  • +22 (46 voturi)    
    placut surprins (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:06)

    exis [utilizator]

    Aveti cojones. I'll give you that!
  • +44 (56 voturi)    
    PSD? (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:08)

    andimi [utilizator]

    PSD scrie pe ea!
    • +8 (8 voturi)    
      AUR este PSD. (Joi, 11 februarie 2021, 8:32)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      Nu vedeți,Ciolacu spune că iese în stradă și îl vedem pe George Simion.Și toți cu care George Simion era în stradă erau membri recunoscuți ai PSD,sub masca unor lideri de sindicat.
  • +17 (67 voturi)    
    Ptiu !.... (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:09)

    gmb72 [utilizator]

    Dupa ce ati bagat-o șParlament, acum va dati eroi... Prea tarziu... Ati adus in șParlament mai multi trogloditi decat a facut-o candva, Dan Diaconescu.... Si e pacat, ca mesajul promovat de AUR, daca avea in spate si oameni capabili sa-l implementeze programatic, era o alternativa....
    Macar daca era modificata Constitutia, ca atunci cand un parlamentar paraseste - indiferent de motiv, ca si-a schimbat ideologia politica (presupunand ca e vreun parlamentar roman care habar are ce ar fi aia...), ca a fost dat afara, CA E TRASEIST, indiferent de motivul pentru care NU MAI E MEMBRU AL PARTIDULUI PE LISTELE CARUIA A FOST ALES, era normal sa-si piarda si mandatul !!!
    Bai hauritilor, daca va pasa de tara asta - asa cum declarati, ia initiati voi modificarea asta Constitutionala, hai, sa va vedem ! Asta ar genera o adevarata reforma a clasei politice !....
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Joi, 11 februarie 2021, 9:04)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      Asa e ... pleci , pleci si din functie
    • 0 (6 voturi)    
      Atunci parlamentarul nu ar mai fi liber sa voteze (Joi, 11 februarie 2021, 10:01)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      dupa propria constiinta .
      Curata sau patata, e alta poveste.

      Ar fi doar o sluga a partidului, nu un reprezentant al poporului. Teoretic.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Joi, 11 februarie 2021, 16:55)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Ce faci idealistule , revino cu picioarele pe pamant , nu mai pluti .
        Toti sunt slugi de partid ,fara exceptie.
  • +20 (54 voturi)    
    nu-mi vine sa cred :) (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:09)

    Dana.C [utilizator]

    Au gasit o urma de bun simt in partidul asta si s-au descotorosit de dansa?
    • +1 (41 voturi)    
      Nici vorba. Rusia vegheaza. (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:04)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Dana.C

      Rusia are nevoie de AUR sa creeze haos si sa acapareze Parlamentul, nebuna de Sosoaca atrage prea mult atentia ca AUR e un partid de hoti, ticalosi, slugi etc.
      • 0 (2 voturi)    
        Fantastic ..... (Joi, 11 februarie 2021, 9:50)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        cati fani partidul asta hAur. Si vecinul ostil de rasarit.
  • +31 (47 voturi)    
    Pacat (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:10)

    Martinezu [utilizator]

    era un membru de varza al partidului. Acum trebuie sa deratizeze in urma ei.
    • +4 (20 voturi)    
      Șoșoacă NU era membră AUR (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:22)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Așa se spune! Să vedem care e adevărul.
      De ce nu -și pierde locul din parlament?
      • 0 (6 voturi)    
        Nu poti da afara pe cineva votat de popor (Joi, 11 februarie 2021, 8:44)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        decat daca comite fapte penale sau isi da singur demisia (asta e un principiu al democratiei). Sosoaca va ramane senator, pana la finalul mandatului (ca doar nu e nebuna sa renunte la salariu si diurna), dupa care nimeni nu isi va mai aminti de ea.
        Ce, de deputatul Mitraliera isi mai aminteste cineva?/ Nici nu ii mai spun numele, ca anonim sa ramana.
        • -2 (2 voturi)    
          de ce insulti poporul roman? (Joi, 11 februarie 2021, 12:46)

          liviau2005 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Poporul roman, cel adevarat, nu cel format din cocalarii din Diaspora,are inca in memorie balabustele sovietice intrate in Romania pe tancuri.Sosoaca aminteste de acestea, deci nu păoporul a votat-o , ci cozile de topor marlanist ceausist/iohannsit/stalisnite.Sosoaca este USR.
          • 0 (2 voturi)    
            conform democratiei (Joi, 11 februarie 2021, 14:43)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

            1 vot= 1 vot.
            Nu conteaza cine a votat-o, important a fost ca cineva i-a votat si au intrat in parlament.
            nici sa te intorci in anul 1907 nu mai tine, cand 1 vot de boier = voturile a 10 tarani.
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Joi, 11 februarie 2021, 16:56)

            prio [utilizator] i-a raspuns lui liviau2005

            esti pierdut definitiv
  • -33 (63 voturi)    
    Felicitari AUR, astept reactia USR vs Nasui (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:14)

    animatron [utilizator]

    Dna Sosoaca a fost votata legal si aleasa de electori care au considerat ca vor sa ii reprezinte in Senatul Romaniei.

    Poate continua sa-i reprezinte de una singura, fara sustinerea politica a unui partid care nu o poate disciplina pana la nivelul de minim comportament civilizat al unui demnitar.

    Faptul ca un partid decide sa dea afara un senator pe motiv de comportament nedemn e ceva rar in politica romaneasca si merita salutat indiferent de partid.

    Parlamentarii romani sa inteleaga ca au in sarcina reprezentarea, civilizata si performanta, a intereselor electoratului care i-a votat.

    Ei pot face asta singuri sau printr-un partid.
    Daca o fac pe banii si imaginea lor personala, atunci sunt independenti si nu au de dat socoteala pentru ceea ce fac decat in fata alegatorilor.

    Daca ajung in Parlament pe seama unui partid atunci au o raspundere partajata, intre electori si partidul care le-a permis intrarea in Parlament.

    Cine nu pricepe aceste reguli foarte simple si clare, in toate democratiile, nu are ce cauta in parlamente.

    AUR e un partid nationalist si unionist, din fericire pro-UE si pro-NATO.

    Face parte din familia politica a conservatorilor europeni, acolo e primit si a avut contacte la acel nivel in cadru european.

    In Romania e agresat continuu de propaganda globalista, cu acuzatii intentionat falsificate si atacuri personale.

    Dna Sosoaca era un element cheie a propagandei anti-AUR, personalitatea dumneai oferea "munitie" injuriilor si insultelor stangiste (USR-PLUS), acum va fi ceva mai dificil, turma din "Poiana lui Iocan" trebuie sa gaseasca alta tinta de defulare.

    Nu e prea mare agitatia cu sondajele de manipulare pentru ca cifrele AUR sunt peste rezultatul la alegeri (9%), evaluate la 12-15%, adica la acelasi nivel cu USR-PLUS.

    E relativ normal, AUR e o reactie la propaganda globalista USR, aceste partide sunt la capetele opuse ale spectrului politic si ideologic la noi in tara.
    • +23 (45 voturi)    
      Gresesti amarnic ! (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:57)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Nu, (doamna) Sosoaca nu a fost aleasa de romani, cei cca 10% care au ales AUR au ales de fapt o LISTA de reprezentati ai unui partid al carui mesaj au considerat ca-i reprezinta. (Doamna) Sosoaca, odata iesita din AUR, legal nu ar mai trebui sa reprezinte pe nimeni. Ca de altfel, niciun al șParlamentar care paraseste partidul pe listele caruia a fost ales.
      Doar ca la noi, legea omite chestia asta, caci cu cine altcineva sa faci echipa atunci cand n-ai majoritate, in afara de traseisti=fripturisti ?....
      • +3 (13 voturi)    
        stai asa (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:42)

        Elshazzar [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        dupa standardul tau...daca unu ca Dragnea e sef la un partid si un coleg de partid din parlament i se opune atunci colegul zboara complet
        esti sigur ca doresti ca sa dai toata puterea legislativa unor sefi de partid?
        • +3 (5 voturi)    
          Oricum ..... (Joi, 11 februarie 2021, 9:57)

          ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Elshazzar

          Este doar iluzia ca nu se voteaza pe grupuri de interes ......Sau ca parlametari unui partid gen PSD nu sunt controlati de la varful partidului ....Oricum tartotul din partid are toata putere ....Si in cazul de fata ....daca nu se intelege cu tartorul si zboara ....castiga poporul ....un salar de parlamentar/senator. O initiativa de genul asta ....se poate contrabalansa prin organizare de alegeri pentru postul vacant ....respectiv partidul poate pierde postul respectiv ...
          Ar fi o chestie cat se poate de buna.
    • -3 (17 voturi)    
      Securica. CE-i cu el Nasui are agenda familiei co (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:20)

      hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      niste de facut.
    • +12 (24 voturi)    
      iti citesc si aprob comentariile privind politica (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:09)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      US
      Dar sa extrapolezi asta la ceea ce se intampla in Romania e o greseala.
      Aici totul este altceva decat pare, PSD-ul partid presupus socialist e de fapt un adunatura de hoti care a luat niste masuri pe care nici mama partidului de dreapta nu le-ar fi luat - v. includerea tuturor taxelor in salariul brut, masura scriptica dar importanta la un moment dat.
      PNL-ul sau ex-PNT, presupusi de drepta, au fost niste stangaci de stil european pe deplin.
      USR-ul, pe care pe buna dreptate ii acuzi de globalism, totusi sunt un pas enorm inainte fata de incremenitii in trecut PSD-PNL-UDMR
      Iar AUR nu e nici pe departe partidul conservator pe care multi l-am dori in viata politica. E o struto-camila foarte dubioasa!
  • +11 (45 voturi)    
    o veste excelenta (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:15)

    mmmircea [utilizator]

    e sfarsitul politic al AUR. Felicitari, a venit mai repede decat speram.
    • -4 (16 voturi)    
      Nu prea este asa... (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:56)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Asa au spus multi si despre USR vs plecarea/indepartarea lui Nicusor Dan si iata ca nu s-a adeverit.
  • +18 (42 voturi)    
    ! (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:18)

    tudorr [utilizator]

    Incepe AURul sa rugineasca! Guristii astia au facut voturile :))
  • 0 (46 voturi)    
    Ohohooo! (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:19)

    ipolitic [utilizator]

    AUR vrea sa devina frecventabil. Cei drept, niste bani de la Soros n-ar strica...
    • 0 (2 voturi)    
      Ati ramas in urma! (Joi, 11 februarie 2021, 12:56)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      De aproape un an, Dujamanul public nr. 1 si finanțatorul nu mai este Soroș (o fi ieșit la pensie?) ci Bil Gheiț!
  • +6 (20 voturi)    
    Hopa (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:20)

    persuasiv [utilizator]

    ies scantei.
  • 0 (22 voturi)    
    hahahahahaha (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:29)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    hahahahahaha
  • +17 (27 voturi)    
    Asa, si ? (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:31)

    Akylas [utilizator]

    Politia din Iasi inca mai face investigatii ? Dupa cat timp le ia, se pare ca petrecerea a durat toata noaptea si au fost prezenti sute sau mii de invitati....
  • +18 (34 voturi)    
    ce tragedie (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:36)

    snowflake [utilizator]

    la fel de mare precum scindarea lui ponta de alde
  • +15 (29 voturi)    
    sa inceapa licitatia! (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:37)

    Filbert [utilizator]

    Cine da cel mai mult o va avea pe sexy-sosoaca...in partid, fireste...
  • +18 (38 voturi)    
    Wow, cand te dau afara auracii (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:40)

    feroviarul123 [utilizator]

    Se deschide usa la pzd.
  • +22 (44 voturi)    
    In sfarsit (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:42)

    panduru [utilizator]

    o modesta dovada de luciditate din partea aur.
    Sper ca o sa-i mai scada si ipsului teodosie aroganta.
  • +1 (23 voturi)    
    clar (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:42)

    anginsan [utilizator]

    aplica la udmr
  • +16 (30 voturi)    
    ! (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:57)

    tudorr [utilizator]

    Ramane cu PENSIE SPECIALA, ramane! Felicitari nevertebratilor care trimit asemenea specimene in parlament!
  • -6 (32 voturi)    
    Intrarea AUR in Parlament, un fapt pozitiv. (Miercuri, 10 februarie 2021, 19:58)

    Dilematic [utilizator]

    Rasisti, antisemiti, homofobi, conspirationisti existau de mult in societatea romaneasca, dar de la moartea lui C.V.Tudor nu aveau un canal politic prin care sa se exprime. Mai mult, asemenea impulsuri si tendinte nu lipsesc nici din democratiile occidentale ori din America.

    Decat sa faca metastaze tacute in alte partide, odata reunite in AUR, ele devin vizibile, se pot recunoaste, eticheta, clasifica si bineinteles, combate eficient. Este preferabil deci, ca mizeria ideologica si umana a extremismului sa se stranga laolalta si sa aiba un chip si o sigla. Era timpul sa se intample asa ceva.

    Prezenta AUR e benefica si fiindca, poate, va determina PSD (care nu odata a adoptat teme ale iliberalismului populist si conspirationist) sa devina mai rezonabil si mai fecventabil, din moment ce exista ceva mai rau decat el.
    • -1 (1 vot)    
      se stie (Joi, 11 februarie 2021, 9:02)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      Ca sa poti percepe "mijlocul", calea ,de obicei, buna, trebuiesc delimitate - si evitate - extremele ! Asta vreti sa spuneti si aveti dreptate. Dar nu doar identificate; pericolul de a lua, in anumite imprejurar - criza, razboi, pandemie - o amploare periculoasa trebuie prevenit. Prin combatere, ratiune, educatie. Ca nebuni se vor gasi mereu ... Ma bucura interventia Dlui Sorin Lavric; n-am inteles ce cauta acolo un intelectual distins pe care il respect dar ... asta e !
  • -7 (15 voturi)    
    Sosoaica, o sa gasesti tu alinare in PSDUDMRPNL (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:17)

    hopsinoi [utilizator]

    E o mare pierdere pt AUR singurul partid cu printzipii.
  • -1 (13 voturi)    
    o rugam e dna Sosoica sa nu isi dea in judecata (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:21)

    hopsinoi [utilizator]

    fostii colegi de la AUR, sa se concentreze pe eliminarea pensiilor speciale, si elimanrea securistiilor din politica.
  • +5 (11 voturi)    
    ce tare! (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:24)

    Dancing Dwarf [utilizator]

    <Sorin Lavric, coleg de grup parlamentar, ar fi cerut ca microfonul să fie tăiat în timp ce vorbea senatoarea, drept urmare Diana Șoșoacă l-a acuzat pe acesta de „misoginism sau politically correct”.>
  • +9 (15 voturi)    
    Pai cum vine asta stimabililor (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:32)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deci Alianţa pentru Unirea Românilor nu e in stare sa ramana unita macar ea?!? Adicatelea unim romanii spargandu-ne noi in mai multe aliante mai mici? :))

    Apropos, si partudul Sosoacai "Partidului Neamul Românesc" :))))) suna fain tare

    Deci deacu Unirea romanilor se face fara unirea neamului romanesc....
    • 0 (2 voturi)    
      Nu pui toate oualele intr-un cos! (Joi, 11 februarie 2021, 10:08)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Ideea de Unire poate fi astfel sustinuta din doua directii.
  • -3 (11 voturi)    
    in continuare scena ramane libera (Miercuri, 10 februarie 2021, 20:51)

    hanu [utilizator]

    pentru un partid de dreapta adevarat in Romania.
  • -14 (18 voturi)    
    Sa speram (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:13)

    doz2018 [utilizator]

    ca va fi adoptata in regim de urgenta in USR PLUS 2.15
  • +8 (16 voturi)    
    Cine finanteaza? Ca ei sunt praf de stele (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:28)

    Brezan [utilizator]

    Daca a sarit cu post asa lung, spatiat corect, userul animatron, sa ii spele pe Auristi, e clar de unde se finanteaza partidul.
    Oare esticii chiar nu mai au oameni de substanta, oameni bone pregatiti, spun asta vazand comentacii, vazand auristii si psdistii.

    Nu il inghit, dar uitati-va la Iliescu, stiinte politice la Moscova, pai e 2 clase si trei etaje peste tot ce misca psd aur etc si alte partide rusofile.

    Astia nu sunt efectiv in stare sa aiba un discurs elevat, moderat, nu pot sa lege doua cuvinte coerent.

    Se zice ca politicienii sunt oglinda poporului, dar oare mai sunt atat timp cat sunt finantati de un stat tert? E oare corect sa il lasam, sa ii ajute sa ajunga in diplomatia romana?
    Ce efecte economice si sociale vom avea noi in 30 de ani cu asemenea oameni din patura de jos ajunsi sa legifereze?
    Poate asta e bataia lor, sa ii bage cu bani multi ca sa ajunga tara in genunchi in 15-20 de ani.
  • +4 (8 voturi)    
    Hai drace,hai!Nu te lasa! (Miercuri, 10 februarie 2021, 21:45)

    Rebecka [utilizator]

    Incaiera-i,intarata-i,incurca-i.incalceste-i ca asa lucru si lui Dumnezeu ii place!
  • +2 (6 voturi)    
    Corect (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:02)

    Lake123 [utilizator]

    Ăn sfârșit, s-a făcut și un lucru corect în AUR. Era pre de tot, ce făcea individa asta.
  • +5 (11 voturi)    
    Un control psihiatric, pe cand? (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:18)

    Ahha [utilizator]

    La validarea mandatelor ar trebui cerut obligatoriu consult psihiatric. Cum naiba sa ajunga in Parlament astfel de specimene?
  • +6 (10 voturi)    
    Alianta PSD-AUR a dat-o afara pe Sosoaca (Miercuri, 10 februarie 2021, 22:51)

    neagoe [utilizator]

    PSD se marita cu AUR si face pe fata mare. Uita ca au Nicolici si Nicolae, Ciordachi, Olgute, Stanesti si alti obositi.
  • +6 (6 voturi)    
    asta are partidu' ei (Miercuri, 10 februarie 2021, 23:45)

    oldman_boy [utilizator]

    Partidul Neamul Românesc.
    La fel ca alte j'de mii de partidulețe și organizații de daci liberi și zglobii, au constituit AURul.
    Acum fiecare încearcă să țină o bucată cât mai mare de ciolan.
  • -7 (13 voturi)    
    nu conteaza (Joi, 11 februarie 2021, 0:54)

    hanu [utilizator]

    nu am mai votat din 2000. Voi vota AUR la urmatoarele alegeri.
    • +1 (5 voturi)    
      Succesuri!!!! (Joi, 11 februarie 2021, 5:34)

      GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      Voteaza-i! Se pare ca iti plac extremistii de dreapta. Iti place nazismul, fascimsul?
  • +1 (13 voturi)    
    eh (Joi, 11 februarie 2021, 1:00)

    hanu [utilizator]

    hau hau. Puneti-va botnita si la munca..
  • +9 (15 voturi)    
    Intrebare pentru votantii hAUR (Joi, 11 februarie 2021, 1:13)

    TheFreeOne [utilizator]

    Cum de ati votat specimele astea? Ati pedepsit USR ca trebuie sa purtati o bucata de panza pe fata ???
    • -5 (9 voturi)    
      N-am votat dar cam regret (Joi, 11 februarie 2021, 4:14)

      alecu-jilavu [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Am votat explicit anti-PNL pentru că Partidul Național-Leninist este de vină pentru cam 50% din lucrurile rele case întâmplă în țară per ansamblu și de 90% din lucrurile rele ce se întâmplă în țară de 11 luni încoace.

      Regret însă că n-am votat cu AUR. Dacă știam că va face băieții Sistemului să plângă așa de tare, puneam ștampila pe ei.

      Nu-i bai. În 2024 votez AUR pe linie.

      PNL nu mai votez măcar 20 de ani de-acum încolo. USR și PSD n-am votat niciodată și nici nu-i voi vota vreodată căci nu-mi plac partidele de Stânga. Din păcate și PNL a ajuns un partid de Stânga. Asta e... alții la rând!
      • +1 (3 voturi)    
        Pe cine a facut sa planga? (Joi, 11 februarie 2021, 12:50)

        TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        Poate pe colegii ei din hAUR cu care s-a contrat si injurat, care in cele din urma au dat-o afara.
      • 0 (4 voturi)    
        acelasi sentiment (Joi, 11 februarie 2021, 13:23)

        hanu [utilizator] i-a raspuns lui alecu-jilavu

        comunism, never again. Chiar daca e ambalat palatabil si scrie NOU pe el... Stii cum e vorba din batrani, bancuri vechi, audienta e noua (ca sa ma exprim civilizat).
    • -1 (3 voturi)    
      nu am votat din 2000 (Joi, 11 februarie 2021, 13:20)

      hanu [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      dar garantat la urmatoarele alegeri voi vota AUR, in lipsa unei alternative de dreapta mai viabile/inteligente. Imi voi face timp.
  • -2 (2 voturi)    
    Madam Soso a fost exclusa chiar si de AUR (Joi, 11 februarie 2021, 5:33)

    GeorgeSb [utilizator]

    Dan Tanasa acum vrea sa-si faca cu Simion un partid nazist, de extrema dreapta. Sosoaca era o femeie incomoda, care nu executa ordinele lor. Oarecum isi merita soarta, saraca incerca sa-l imite pe Vadim, dar nu i-a iesit. Singura chestie care ii iese sunt injuraturile a la Vadim.
  • 0 (4 voturi)    
    partidul parlamentar (Joi, 11 februarie 2021, 8:21)

    oldman_boy [utilizator]

    AUR a început să primească subvenție de la stat.
    Bani cu milioanele.
    Și miss Piggy a cerut să-i dea înapoi.
    Eh, doar un motiv suplimentar pentru o decizie de altfel corectă
  • +2 (4 voturi)    
    Sosoaca era o paine de mancat (Joi, 11 februarie 2021, 9:37)

    comentacu [utilizator]

    Descreierata asta era o paine de mancat pt media... Ne pierdem valorile :)
  • -1 (3 voturi)    
    partid nou! (Joi, 11 februarie 2021, 9:56)

    Vic_Tor [utilizator]

    dna Sosoaca era de fapt din Partidul Neamul Romanesc. Sa revina acolo si sa vedem cum sta fata de AUR. Cred ca le ia jumatate din simpatizanti !
  • 0 (4 voturi)    
    amenda Sosoacai unde e? (Joi, 11 februarie 2021, 10:13)

    Boa [utilizator]

    Madam Sosoaca transmite live pe feisbuc mesaje de la petreceri si nu se intampla nimic.

    Ia sa fi fost vreo nunta de oameni simpli cu 20 de invitati, sa fi vazut cum navaleau peste ei mascatii sa-i ia la bastoane si sa-i incarce de amenzi.

    Asta este tara noastra, unii sunt mai egali decat altii. Ups, parca asta era in comunism si nu in prezentul de dreapta.
  • 0 (2 voturi)    
    AUR nu s-a scindat, AUR s-a multiplicat! (Joi, 11 februarie 2021, 10:18)

    D-or [utilizator]

    Acum fiecare parte din AUR va creste nestinjenita de elementele contradictorii interne si de imagine.

    Sper insa ca scopul lor sa ramina comun si sa actioneze sinergic pentru acesta:
    Unirea tuturor romanilor din toate teritoriile noastre!
  • -2 (4 voturi)    
    e incoruptibila si ii incurca pe coruptii din parl (Joi, 11 februarie 2021, 12:43)

    marianad13 [utilizator]

    trebuie sa fii naiv sa crezi motivele hilare spuse de "sefii" aur... de fapt, doamna e incoruptibila si ii incurca pe coruptii din parlament, nu asculta ordine de a "sta cuminte" in comisia de abuzuri... rascoleste prea mult rahatul astora... asta e problema...
    daca o dau afara, aur pierde mult simpatia oamenilor, ea e singura voce credibila si integra si partidul se duce la vale..
  • 0 (4 voturi)    
    Masuri drastice. (Joi, 11 februarie 2021, 14:12)

    Azra [utilizator]

    Trebuie amendata rapid legea electorala -trebuia facut de mult acest lucru!) si, ca urmare si regulamentele celor doua camere, daca vrem sa mai avem un Parlament credibil si respectat de toti cei care l-au ales si, cu o buna imagine in strainatate!!
    CE TREBUIE REVAZUT: parlamentarii-deputati, senatori- care au fost exclusi, in timpul mandatelor lor din partidele din care fac parte, pentru abateri grave, incompatibile in primul rand cu calitatea de parlamentar, precum si cei care si-au dat demisia, pe parcursul mandatelor, din partidele pe care le reprezentau sa isi piarda imediat calitatea de parlamentar; aceasta insemnand imposibilitatea de a mai ramane in parlament "ca independenti" sau de a trece(migra) la alte partide.In acest fel s-ar preveni situatii cum sunt cele de mai sus si s-ar asigura si respectarea vointei electoratului, excluzandu-se si posibilitatea schimbarii sau vicierii echilibrului politic din Parlament, rezultat la vointei suverane a alegatorilor, prin simplul joc al migrarii parlamentare sau, de ce nu si al creari unor "grupari infractionale organizate"in Parlament, din parlamentari fosti cu antecedente penale si strecurati in Parlament prin mecanismul unor aliante electorale cu partidulete avand componente obscure.
    • -1 (3 voturi)    
      Atunci ai reduce Parlamentul la sefii de partide (Joi, 11 februarie 2021, 14:30)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      Ar fi singurii care ar dispune cum anume sa voteze parlamentarii lor.

      Nu exista nicaieri in lume asa ceva pentru ca este contrar tuturor principiilor de drept.

      Desigur, le poti impune parlamentarilor exclusi sau demisionari din partide sa nu poata adera la alte partide. Dar, si aici, totul ar fi doar formal. Ca vointa si fapte, parlamentarii ar fi liberi sa actioneze cum vor.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Joi, 11 februarie 2021, 17:04)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        paii nu asta se intimpla cumva acum???
  • +2 (6 voturi)    
    Cineva trebuie sa spuna lucrurilor pe nume (Joi, 11 februarie 2021, 14:37)

    D-or [utilizator]

    De ce nu spuneti voi, elegant si doct, adevarurile pe care le spune Sosoaca?

    Uneori, adevarul deranjeaza indiferent de forma in care e spus si de cine anume.
    Dar nici nu poate fi ascuns sau denaturat la nesfirsit.
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Joi, 11 februarie 2021, 17:06)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      mare caraghios esti , cu alte cuvinte Soasoaca este detinatoarea adevarului absolut ,pur real si nedeformat .Hai sic....r


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by