Poze si dialoguri de la malaiu' lui Gigi Becali

de Liana Anghelescu     HotNews.ro
Marţi, 26 februarie 2008, 17:42 Actualitate | Politic


.
Foto: Hotnews
 Cel putin 300 de oameni au facut coada, marti, la sediul Partidului Noua Generatie, de langa Piata Obor. Bucuresteni de toate felurile, trei in carucioare cu rotile, surdo-muti, pensionari, doamne cochete copii, cersetori, someri, si doi barbati cu tricouri “Steaua” au venit la sediul Fundatiei George Becali pentru “alocatia” lunara: doua sacose cu mancare, inscriptionate PNG.

Din agitatia de la 10 dimineata, cel mai des iesea in aer murmurul "Gigi Becali". Doi barbati, 40 de ani, chercheliti, discutau fotbal - Steaua. O doamna cocheta, parca iesita din Mall, 38-40 de ani de ani, make-up, taior si freza roscata. "Ne da mancare, d-asta stam aici", zice femeia taios. Dupa care se enerveaza si incepe sa se planga.


Fragment de dialog 1:


Doamna: Tariceanu mananca c***t ca a marit pensiile, traim cu patru milioane pe una, trei ii dam pe intretinere.

Reporter: Pai sunteti pensionara, asa tanara?

Doamna: Nu. Mama e. Vai de capul ei, e bolnava.

Reporter: Traiti impreuna cu mama...

Doamna: Nu traiesc cu mama, ea e la Berceni. Cu barbatu' si avem 2 copii. Trebuie sa mearga la scoala, sa manance sa se imbrace. Cu ce bani? Abia platim intretinerea. Voi care lucrati la televizune aveti banet, ce va pasa voua. Stiti numa' sa faceti caterinca de domnul Becali, care ne mai ajuta cu ce poate, ca are bani.

Reporter: De unde are bani?

Doamna: Ce sa stiu de unde? E destept, conteaza?

Reporter: Iliescu, Nastase si ei sunt destepti, nu?

Doamna: Iliescu nu ne-a dat nimic, numai ne-a mintit si Nastase s-a imbogatit pe spinarea noastra, ca si voi cu televiziunile si ziarele.

Reporter: Care noi, doamna?

Doamna: Presa, televiziunea. Faceti bani pe spinarea noastra.

Reporter: Pai si Becali pe spinarea cui face bani?

Doamna: Hai cara-te de aici, plimba ursu in alta parte.

Din spate, se apropie o batrana, cu o basma groasa pe frunte si-n jurul gatului: "Ce vroia aia, fa?" o intreaba pe doamna. "Da-o dreacu!'", raspunde doamna. Zece metri mai departe, doua adolescente frumoase, imbracate saracacios.


Dialog 2:


Reporter: Buna ziua!

Tanara: ahhh hh (si face semne cu mainile ca nu poate vorbi)

Reporter: Ma iertati.

Langa ele, un batran imobilizat intr-un carucior cu rotile inalta gatul sa vada mai bine.


Fragment de dialog 3:


Batranul in carucior: Eu zic ca mai bine plecati si-i lasati pe oameni in pace, ca sunt amarati.

Reporter: V-am intrebat de ce sunteti aici, nu vreau sa fac nimic rau

Batranul: Sa iau sacosa! Ce mai vrei?

Ceva intre voluntar crestin si bodyguard, un tanar scund si lat, care pana in acel moment avea grija ca oamenii sa nu se bage unii peste altii la rand (urland la ei) se apropie, se cocoata pe o bordura sa fie mai inalt si incepe:


Fragment de dialog 4:


Bodyguardul: Ce faji aicea?

Reporter: Fac poze si stau de vorba cu oamenii.

Bodyguardul: Fa pasi, ca n-ai ce fotografia aicea. Hai-hai! (ridicand un brat mic, dar musculos)

Reporter: Sunt de la presa...

Bodyguardul: Hai, hai, fa pasi ca n-ai voie aicea. Nu va vrem aici!

Reporter: Sunteti voluntar de la fundatie sau sunteti pe lista?

Bodyguardul: Nu e treaba ta, cara-te ca iti iau camera. N-auzi fa?

Reporter: Nu puteti sa faceti asa ceva. Puteti sa aveti probleme cu politia. N-ar fi mai bine...

Bodyguardul: Sa mori tu, crezi ca-mi face ceva politia daca iti sparg camera asta?

In cele din urma, bodyguardul a lasat-o mai moale si ne-a condus in sediul de unde ieseau sacosele, dar cu promisiunea smulsa ca nu facem poze in sediu sau in curte.


Tanarul Popp


Presedintele organizatiei de tineret PNG, Eugen Popp, ne preia, ne arata sediul placat cu icoane si poze cu Gigi Becali si vorbeste despre binele pe care il face fundatia. Tipul aduce cafele, una lui si una unui tip cu atitudine dura, la costum, care-i dadea indicatii tanarului Popp despre ce sa faca afara si cum sa procedeze cu presa: “Iesi si da telefoane lu ala sa vina mai repede ca se face doua. Adu cafea! Adu scrumiera! Da-i carte de vizita!”. Cand se mai linisteste cu treaba, Popp trece in sala de sedinte.

Reporter: Faceti campanie electorala?

Popp: Nuuuu! (dand din cap)

Reporter: Aha. Deci sunteti voluntar la Fundatie, nu sunteti de la partid.

Popp: A, (se lasa pe spate si se impinge cu fundul in scaun) eu sunt presedinte la tineret!

Din ce -a povestit presedintele organizatiei de tineret/sector doi, fundatia - partid - club sportiv, George Becali aduna, in fiecare luna, pe putin o mie de oameni, “la sacose”- cum ziceau ei. De patru luni.

Pop: "Findca sunt multi oameni care n-au din ce sa traiasca. E un om, care a lucrat la CAP, cu pensia de 50 de lei". Nu e voie sa pozez sacosele cu crucea si chipul lui Becali, dar a aratat ce contin: "Zahar, malai, un pui congelat, conserve, paste, faina, fasole - le ajunge o luna de zile. Pot sa iau si eu daca vreau, dar mananc numa' de la Auchan, la caserola".


"Cand ie alegeri?"


Dupa o discurtie scurta pe teme politice, tanarul Popp s-a asigurat ca ies din curtea sediului fundatie - partid fara sa mai fac poze. In statie, la troleibuzul 69, o batrana se uita la camera si intreaba daca sunt de la ziar. "Sa ziceti la lume sa vina, sa vina cat mai multi! Pana cand mai tine, cand ie alegeri?", intreaba ea.


Peste drum, din curtea filialei PNG ieseau grupuri cu sacose albe de plastic. Pe ele scria cu verde "Ionescu Robert Constantin - Primarul de care ai nevoie In slujba Crucii si a Cetatenilor PNG".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8191 vizualizari

  • -3 (3 voturi)    
    Pai... (Marţi, 26 februarie 2008, 19:13)

    gigi [anonim]

    Din tot articolul eu inteleg ca presedintele PNG da mancare unor oameni sarmani si neajutorati. Nu reiese ca ar cere voturi contra mancarii. Nici macar nu reiese ca ii forteaza pe amarati sa tina cu Steaua. Pai asa se face un reportaj defaimator, duduie? Imi taiati tot elanul sa il mai dispretuiesc pe domnul presedinte al PNG! Sa ii tina Dumnezeu ideea de a ajuta pe oropsiti cat mai mult!.
    • +2 (4 voturi)    
      @gigi (Marţi, 26 februarie 2008, 20:07)

      bob [anonim] i-a raspuns lui gigi

      gigi, era bancul ala care se termina cu fraza "cel care te scoate din c..at nu-ti vrea neaparat binele". sa nu-ti inchipui ca becali sau orice alt politician de la orice partid face "acte de caritate" din prea multa marinimie. adevaratii filantropi sunt sutele de anonimi care doneaza bani fara sa vrea publicitate ;)

      articolul e misto scris nu pentru ca l-ar ironiza pe becali, ci pentru ca ironizeaza o serie intreaga de comportamente tipic romanesti, de la doamna care se imbraca la 4 ace pentru a veni la pomana, pana la bodyguard-ul incult si cetatenii care ii vorbesc urat jurnalistei degeaba. Tipic romanesc, de cate ori ma duc acolo, observ agresivitatea fara motiv a tuturor oamenilor. Parca ati avea ceva de impartit cu toata lumea. chill!
    • 0 (0 voturi)    
      un socialist :) (Miercuri, 27 februarie 2008, 15:54)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Banii se fac prin munca, daca Gigi Becali are bani este pentru ca cineva munceste pentru ei. Daca cumperi un teren cu 1000 euro in anul 2000 si il vinzi cu 100000 in anul 2005 este pentru ca cumparatorul final cel mai probabil un om obisnuit ia un credit de 100000 de la banca pentru care plateste 40 de ani rate. Deci 100000 de euro sunt contravaloarea a muncii unui individ timp de 40 de ani si a investitiei altuia a 1000 euro. Avem asadar o intreprindere a doi indivizi dintre care unul munceste 1% iar altul 99% pentru o avere egala de 100000 de euro. Daca cel care a muncit 1% reitereaza procedeul, poate obtine jumatare din munca pe 40 de ani a altor aproape 100 de persoane si anume o avere de 10 mil euro. Cam acest individ este Becali. Nu vreau sa ma pronunt asupra eticii speculei, sau sa spun ca piata libera e de criticat. (desi sunt tari cu experienta ex. Elvatia unde exista restrictii asupa acestui gen de specula). Tot ce spun este ca o fundatie e intradevar un lucru bun, chiar daca imparte la nevoiasi doar o infima parte luata pana la urma de la alti nevoiasi.
  • +2 (2 voturi)    
    E grele cu alegerile astea... (Marţi, 26 februarie 2008, 20:05)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    E cam greu de fortat pe cineva sa voteze cu un anumit candidat....singura posibilitate ar fi sa stai cu el/ea in cabina sa vezi cum pune stampila.

    Dar....alegatorii pot fi influentati sa voteze cu aceste ,,ajutoare,, , ceea ce este imoral si ilegal.

    Daca vrei sa faci un bine si sa ajuti pe cei oropsiti de soarta, poti sa faci o fundatie x, care sa le dea ajutoarele in niste plase albe, inscriptionate in orice fel, dar mai putin cu mesaje politice sau cu imaginea unui candidat la o functie publica, mai ales ca suntem in an electoral.

    Daca nu eram intr-un an electoral, nu cred ca era o problema sa primeasca plase inscriptionate PNG, dar cum suntem intr-un an electoral si cum fundatia lui Becali nu imparte ajutoare de ani de zile....coincidenta este mai mult decat edificatoare.

    Oamenii nu inteleg ca Gigi Becali nu ii ajuta, ci ii umileste cu ,,ajutoarele,, lui si cu banii pe care ii arunca in dreapta si in stanga cu multa greata, intr-un stil absolut jignitor.

    In disperarea lor oamenii nu mai au mandrie....si asta e adevarat, unii poate chiar ii trag tepe lui Becali, dar ideea de baza este ca Becali nu e nici inger binefacator, nici un om deosebit de milostiv si nici un om corect, integru si onest.

    Becali e un profitor care spera ca prin cateva ajutoare sa isi consolideze imaginea de binefacator, asa incat si cei care nu au primit ajutoare sa il perceapa pozitiv.

    Ceea ce nu intelege el este ca masele la care ,,prinde,, aceasta metoda reprezinta acum doar o mica parte din populatia cu drept de vot, undeva pe la 5%, iar cum nu le poate da ajutoare la toti, nici anul acesta nu va intra in parlament.
    • 0 (0 voturi)    
      umilinta.. (Miercuri, 27 februarie 2008, 10:44)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Popa Mihail Ioan

      ai prins f bine ideea. becali se foloseste in campanie de ceva ce avem din belsug in Romania: oameni care si-au pierdut respectul pentru propria persoana.
      astia sunt sustinatorii png. din pacate, desi nu ne place sa recunoastem, intr-un fel sau altul f multi romani intra in categoria asta. sclavi care pentru o punga de mancare inchid ochii sa nu mai vada lanturile...
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Marţi, 26 februarie 2008, 22:18)

    Alina [anonim]

    Doamna aceea aranjata spune: "Iliescu nu ne-a dat nimic"
    Pai de ce trebuia sa-ti dea Iliescu ceva femeie?
    Nu ma intelegeti gresit, departe de mine gandul de a-l apara pe Iliescu, subliniam doar mentalitatea romanilor. :(
    • 0 (0 voturi)    
      true (Miercuri, 27 februarie 2008, 0:31)

      muresan bogdan [anonim] i-a raspuns lui Alina

      foarte multi romani sunt de parere ca statul trebuie sa ii intretina, sa le ofere de toate si ei sa frece menta toata ziua. status nu da, statul ia, asa a fost si (din nefericire) asa o sa fie. singura solutie ii sa produci mai mult ca sa ramai cu mai mult dupa ce vine statul si ia.
  • +2 (2 voturi)    
    zat de cafea (Miercuri, 27 februarie 2008, 1:48)

    adi [anonim]

    As vrea sa va provoc pe voi cei cu principii morale verticale la un mic joc si anume cu cei 500 lei/lunar sa va descurcati

    intr-un an. Acum probabil ii pisati in doua ture la Carrefour.

    Reportajul nu a inceput cu un atac la politica de marketing a lui Becali, ci cu provocari la cei care s-au adunat pentru acele

    pungi. Nu inteleg, in acest fel s-a incercat sa se demonstreze ca electoratul lui Becali e format din scursurile societatii,

    iar Becali nu e nimic altceva decat exponentul ei? De cand faptul ca nu iti permiti sa faci cumparaturi la Auchan te incadreaza

    intr-o patura marginalizata?

    Liana Anghelescu, inainte sa-l intrebi pe omul din scaunul cu rotile, oare nu stiai ca e acolo pentru punga lui Becali? Sau ai

    plecat de acasa cu ideea ca un handicapat fizic sau financiar nu are dreptul la o bruma de orgoliu. Si tu asta ai facut! L-ai

    provocat, l-ai pus in situatia sa-si justifice prezenta lui la malaiu' lui Becali, sa-si recunoasca inca o data mizeria sociala

    in care se invarte.

    A, intentionai sa demonstrezi ca politicul la noi pute. Pai intreaba-i pe Becali, Nastase, Tariceanu de unde au bani si nu pe

    tanara care nu stia cum sa iasa din corzi! Investigheaza! Documenteaza-te! Sugereaza solutii! Sau nu ai prins principiile

    deontologice la scoala, ca probabil la cursul ala o dadeai dintr-o restanta in alta! Te-am ranit in orgoliu cumva? Nu mai e

    bine?

    Articolul acesta ar fi avut alta valoare daca era scris de la sfarsit la inceput.

    @Popa Mihail Ioan
    "In disperarea lor oamenii nu mai au mandrie...."
    Nu, in disperarea lor oamenii isi lasa mandria acasa, pentru ca daca ar fi facut altfel, ar fi inlocuit-o cu prostie. Punga aia

    poate a acoperit 3, 4 zile mancarea pentru o familie.

    E o diferenta mare intre a nu putea munci, a munci pe 500 lei si a nu a se dori a munci!

    Remmember: 500 lei/luna, timp de un an; probabil vei vrea sa renunti la abonamentul de internet..
    • 0 (0 voturi)    
      despre domnul imobilizat (Miercuri, 27 februarie 2008, 11:56)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Chiar daca era acolo, alaturi de ceilalti care asteptau sacosele, era obligatia mea sa-l intreb ce face acolo. Altfel ar fi fost o presupunere, una logica, dar necompletata de "confirmarea lui". Ziaristii trebuie tot timpul sa obtina confirmari. Chiar daca unele lucruri sunt destul de clare, ele trebuie confirmate.
      N-am intentionat sa-l provoc, pentru ca nu am niciun fel de aversiune fata de ins si nici nu iubesc conflictul. Poate de aceea nici nu ma supar pe dumneavoastra ca imi vorbiti despre restante la deontologie. Daca mai aveti nelamuriri va rog sa-mi scrieti pe adresa de serviciu. Numai bine!
  • +2 (2 voturi)    
    deontologie profesionala (Miercuri, 27 februarie 2008, 2:42)

    sfinxul [anonim]

    D-na Liana Anghelescu, spiritul articolului este mult prea vizibil. Traim intr-o perioada care justifica, vai, din plin aservirea ziaristului fata de "politica" editoriala. Aceasta "politica" inseamna parteneriate strategice ale patronatului dvs. cu anumite interese politice. Am vazut prea multi colegi din presa care zambeau, beau cafea si intretineau discutii cordiale cu Gigi Becali, urmand ca articolele sa fie intr-un total dezacord cu realitatile traite. Justificarea fata de Becali si probabail fata de constiinta lor: "Eu sunt ziarist angajat si traiesc din ceea ce castig". Redau vorbe auzite si fapte vazute de mine. E trist ca sunt pe aceeasi baricada cu dvs.
  • 0 (0 voturi)    
    ??? (Miercuri, 27 februarie 2008, 7:09)

    adi [anonim]

    Stiam ca la fundatia lui GB se dadeau sacose cu mincare si anul trecut. deci treaba cu mituirea electoratului cade. yap cu 500 ron pe luna nu prea ai cum sa traiesti (mai ales in Bucuresti).
    • +1 (1 vot)    
      cata ipocrizie.. (Miercuri, 27 februarie 2008, 10:49)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui adi

      esti analfabet si te plangi ca mori de foame pt ca n-ai bani de caviar?!..
      cu 500 ron pe luna se traieste f bine in alte parti ale tarii. multi au uitat de unde au plecat.. sa stai in apt de 100k eur, cu pensie de 4-5 mil si sa te plangi ca mori de foame mi se pare culmea ipocriziei.. si batranii de pe la sate cu 2-3 mil care muncesc toata ziua prin gradini si la camp ce sa mai zica?
      • 0 (0 voturi)    
        de ce e ipocrit? (Miercuri, 27 februarie 2008, 11:15)

        adi [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Intradevar, Bucurestiul nu e un oras pentru pensionari, deci la o varsta pot sa se retraga frumos in alte parti ale tarii mai ieftine, ori pe undeva la sate. Din pacate ori nu inteleg, ori nu vor, ori se tem de vreo teapa, ori nush care e motivul sa te chinui intr-un oras cum e capitala noastra..

        Dar sunt convins ca sunt oameni care muncesc pentru 500 lei lunar in Bucuresti. Un om care munceste cheltuie mai mult decat un pensionar: are nevoie de hrana consistenta, are nevoie de un dus zilnic, are nevoie de un abonament la metrou, RATB, are nevoie de medicamente, haine...

        Bunica'mea sta la sat si nush daca are o pensie mai mare de 2 mil. E batrana si probabil foarte bolnava (nu se duce la doctor ca nu stie ce va ramane in urma ei cu vaca, porcu sau gaina). Dar mai pune o ceapa, mai crapa un lemn, mai culege o para, mai pune o lumanare la biserica... N-a murit de foame si chiar daca ii e greu n-a zis niciodata unuia din nou sa o ajutam cu bani sau altele (mai degraba sa venim sa-i mai crapam o cioata..)

        In fine, ideea e ca da, ai dreptate, daca un pensionar din Bucuresti simte ca nu se mai poate, are 1 mie de oportunitati cu cei 100k. Isi cumpara o casa la tara undeva si isi face si o mica pensioara pe vreo 10 ani. Pentru cei tineri insa nu merge. Asta e si ideea, sa reusesti la capitala.
        • 0 (0 voturi)    
          re (Miercuri, 27 februarie 2008, 15:15)

          ion [anonim] i-a raspuns lui adi

          asa e fratilor aveti dreptate.....daca nu isi permite sa traiasca in capitala noastra de kkt sa-i vanda tot ce are ,apartament , pamant , bibelouri ..rinichi si orice altceva mai are ,sa-i mutam pe toti in Trinidad&Tobago ,acolo vor fi in top 100 cei mai bogati si vor putea trai regeste....cat ipocrizie ,fartilor..de protectie sociala a auzit careva???
          De adevarata protectie sociala ,nu de asta care o avem noi.
          Si inca ceva draga Adi , bunica ta s-a nascut la sat , a trait la sat si nu o vei putea lua de acolo nici daca vei insista tu, pe cand oamenii despre care vorbiti voi , au trait tot timpul in capitala aia de care tot vorbiti voi, asa ca la sat nu pre au ce cauta, si nici nu ar putea supravietui acolo la varta asta.
          Ar mai fi multe de spus dar mai bine o las balta.
          p.s.
          Ultima norma pe care o cunosc in materie de jurnalism...si asta era de mult.. acu vreo 15 ani; fiecare trebuia sa isi faca norma zilnica:
          3 stiri si 1 reportaj. Acum nu stiu cum e si nici nu ma intereseaza, dar reportajul asta face parte din norma zilnica.
          Imi e sila si rusine de mass-media in general si de cea romaneasca in special, cat despre reprezentantii ei....no coment.
          • 0 (0 voturi)    
            lene sau obisnuinta? (Miercuri, 27 februarie 2008, 17:50)

            Cosmin [anonim] i-a raspuns lui ion

            Musiu Adi, sun f de acord cu ce spui tu acolo cu protectia sociala. Insa acest lucru din pacate nu poate fi schimbat intr-un an doi.
            Eu cred ca problema noastra a romanilor in general este ca suntem comozi. Daca mori de foame in bucuresti ce alegi? Sa stai si sa te plangi si sa cersesti sacose de mancare sau sa gasesti cea mai buna solutie de a iesi din criza?
            Ca daca stai la bloc la 2-3 camere si nu iti permiti sa platesti intretinerea si medicamentele si mananci paine uscata sau te muti la sat unde e mult mai ieftin + ca iti poti cultiva una alta nu e totuna.
            Dar de, pana ca invatul sa aiba si dezvatz o sa mai curga ceva apa pe Dambovitza si ceva generatii.
            Spun asta pentru ca stiu pensionari, in bucuresti care in loc sa se plimbe toata ziua pe RATB sau la MALL, isi gasesc de traba pe ici pe colo si mai castiga un banutz.
            Nu toti pot face asta insa marea majoritate care o pot face prefera sa stea si sa barfeasca si sa se planga.
            Asta e, e greu sa schimbi mentalitati comuniste . . .
            Cat despre cei cu disabilitati . . .asta e o alta problema care intr-adevar tine de protectia sociala aproape inexistenta.
            • 0 (0 voturi)    
              nu la sat (Joi, 28 februarie 2008, 9:09)

              george_valentin [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin

              nu la sat trebuie sa mearga..dar in alta orase mai mici..si mai linistite pt ei..isi cumpara cu 50k eur un apart..muta mobila..si si cu 50k traiesc 10ani cu cheltuile de 400euro/luna!
              la sat nici nu ar vrea, si oricum s-ar chinui, ca nu se pricep!
      • 0 (0 voturi)    
        frate... (Miercuri, 27 februarie 2008, 13:11)

        unu [anonim] i-a raspuns lui pehash

        sunte de acord cu tine dar gandeste-te ca cei de la tara nu platesc intretinere si poate nu platesc gaz....eu propun ca cei ce se plang in halul asta sa incerce sa se mute la tara si sa munceasca si ei pamanturi de dimineata pana seara ca sa nu aiba timp de alte cheltuieli "extra".
        Mda...
      • 0 (0 voturi)    
        si daca n-ai casa la tara, gradina .... ? (Vineri, 29 februarie 2008, 10:19)

        XY [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Pornesti de la o premisa gresita, Pehash ! Sunt oameni care au trait si muncit in Bucuresti , care in afara de apartamentul in care stau nu au unde se duce. In plus, viata in Bucuresti e mai scumpa ca in alte parti ale tarii. De cele mai multe ori oamenii sunt prizonierii locului din lipsa de alternative. Nu trebuie sa fim cinici.
        In alta ordine de idei, si eu am senzatia ca e vorba de pomana electorala.
  • +1 (1 vot)    
    si totusi... (Miercuri, 27 februarie 2008, 9:29)

    Oana [anonim]

    Vad ca nimeni n-a observat ultimul paragraf, care mie mi se pare extrem de interesant: "Sa ziceti la lume sa vina, sa vina cat mai multi! Pana cand mai tine, cand ie alegeri?" spune o batrana.
    Ma bucur ca oamenii (si cei batrani, mai naivi si usor de manipulat) stiu ca pomana dureaza pana la alegeri... asta inseamna un electorat ceva mai ... treaz.

    @bob: ai dreptate. Nu vad de ce oamenii o ctitica pe jurnalista: articolul e mai aproape de obiectivitate decat multe altele din presa ...
  • 0 (0 voturi)    
    punga cu mancare moca (Miercuri, 27 februarie 2008, 20:10)

    ginel [anonim]

    Am si eu o curiozitate.
    Becali le-a cerut ceva in schimbul pungi aleia? Le-a cerut votul, le-a cerut sa lucreze ceva? Intr-un fel sau altu a avut vre'un beneficiu din asta evident in afara faptului ca si-a pus un nume pe punga?
    Pai si restul partidelor dau pungi da' pun caciulite in ele, si nu pui. Care e diferenta?
    Pana la urma pentru oamenii aia nu a fost pomana ca nici macar n-au zis "boda'proste coane", a fost o oportunitate. Mancare moca, ca oricum nu-l voteaza pe ala de pe punga.
  • 0 (0 voturi)    
    productie (Joi, 28 februarie 2008, 16:08)

    dm [anonim]

    Intreb: ce produce Bucurestiul?
    Fara productie (apoi export) nu avem cum sa progresam: la Bucuresti se produce cel mai putin/cap de locuitor dar se consuma cel mai mult...
    Ma insel?
  • 0 (0 voturi)    
    despre pensionari (Joi, 28 februarie 2008, 21:55)

    vidra [anonim]

    rusine voua celor care va ganditi la deportarea pensionarilor faceti mai bine lagare de exterminare dar oare nu va ganditi ca acei pensionari sant cei care v-au dat viata si v-au facut ce santeti azi?i inainte vreme batranii erau respectati iubiti si ingrijiti pana la sfarsitul vietii si inca ceva nu uitati ineretea nu este vesnica si trece foarte repedesi


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by