Rezultate parțiale alegeri parlamentare 2020. Senat: PSD - 29,97%, PNL 25,53%, iar USR-PLUS 15,53% / Situația de la Camera Deputaților - UPDATE

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2020, 13:45 Actualitate | Politic


Alegeri parlamentare 2020
Foto: Grosescu Alberto Mihai / Shutterstock Editorial / Profimedia
UPDATE ORA 15.20 Ultimele date parțiale, în urma numărării a 89,25% din voturile totale arată că PSD are un scor de 29,97% la Senat, PNL - 25,53%, iar USR-PLUS 15,53%, potrivit centralizării realizate de Code for Romania.

Senat:
  • PSD - 29,97%
  • PNL - 25,53%
  • USR PLUS - 15,53%
  • AUR - 8,43%
  • UDMR - 6,44%
  • PMP- 4,82%
  • PRO ROMÂNIA - 4,24%
Camera Deputaților (88,98% din voturile totale centralizate):

  • PSD - 29,46%
  • PNL - 25,06%
  • USR PLUS - 15,07%
  • AUR - 8,40%
  • UDMR - 6,29%
  • PMP- 4,69%
  • PRO ROMÂNIA - 4,19%

ORA 13.45: PSD a câștigat alegerile parlamentare 2020 cu 30,01% din voturile pentru Senat, urmat de PNL - 25,07% și USR-PLUS - 15,10%, potrivit rezultatelor parțiale transmise de Biroul Electoral Central luni după prânz, după centralizarea proceselor verbale din 75,10% din secţiile de votare.

Rezultate parțiale BEC alegeri parlamentare 2020 (Agerpres):

Senat:
  • PSD - 30,01%
  • PNL - 25,07%
  • USR-PLUS - 15,10%
  • AUR - 8,67%
  • UDMR - 7,34%
  • PMP - 4,76%
  • Pro România - 4,22%
  • Partidul Ecologist Român (PER) - 1,22%
  • PPU-SL - 1,16%
  • PRM - 0,61%
Camera Deputaților:
  • PSD - 29,50%
  • PNL - 24,64%
  • USR-PLUS - 14,76%
  • AUR - 8,29%
  • UDMR - 7,22%
  • PMP - 4,70%
  • Pro România - 4,24%
  • PER - 1,07%
  • PPU-SL - 1,00%
  • PRM - 0,54%







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















100311 vizualizari

  • -10 (36 voturi)    
    suspecte ultimele voturi PMP (Luni, 7 decembrie 2020, 13:48)

    kitto [utilizator]

    semne mari de intrebare asupra PMP care fac exact 5%..
    • -5 (23 voturi)    
      Stai linistit, SRI a castigat si alegerile astea (Luni, 7 decembrie 2020, 15:15)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      Stai linistit, SRI a castigat si alegerile astea. Nu sunt suspecte decat daca nu ai inteles ca SRI e in tot si in toate...conteaza cine numara...
      ...iar furtul a 1-2 procente, EXACT cat sa rastoarne rezultatul general al votului, vointa populatiei, e o practica SRI cel putin din 2004.
      Acum, PNP e conform planului. NU e ajutat decat cu 0,5%...deci chiar democratic, n'asa?
      Pentru binele comun, asa cum e vazut de mentorul SRI, tatuka Soros si aplicat cu nadejde de patriotii SRI.
      • 0 (0 voturi)    
        cum mai exact? (Luni, 7 decembrie 2020, 17:03)

        Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        cum mai exact "a castigat si alegerile astea" SRI-ul?
        • 0 (2 voturi)    
          Iac-asa! (Luni, 7 decembrie 2020, 18:42)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

          Iac-asa! Nu scrie asta pe bula ta de facebuci, n'asa?
          • 0 (0 voturi)    
            bula de facebuci (Marţi, 8 decembrie 2020, 9:04)

            Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            dupa cum te exprimi cred ca la tine se vehiculeaca teoriile astea consiprationiste cu rusia...
        • 0 (0 voturi)    
          din cauza ca nu a contracarat influenta rusa (Luni, 7 decembrie 2020, 18:44)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

          mare esec pentru SRI, voit sau nu?...asta-i intrebarea
    • +1 (9 voturi)    
      nu e nimic suspect... (Luni, 7 decembrie 2020, 15:21)

      corneladrian [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      o sa faca pana la urma aproape 8...Basescu nici nu si-a incordat muschii.
    • -2 (12 voturi)    
      Woodrea sau Base au venit cu bani d acasa ? (Luni, 7 decembrie 2020, 16:04)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      Sau cum ?
      • -3 (7 voturi)    
        Bre, cuvanti? (Luni, 7 decembrie 2020, 16:40)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Bre, cuvanti?

        Hahahaha
    • +3 (5 voturi)    
      Matematica nu, conspiratie, da! (Luni, 7 decembrie 2020, 16:59)

      Sevraj [utilizator] i-a raspuns lui kitto

      @kitto si altii care vad conspiratii...
      pragul electoral reprezintă numărul minim necesar de voturi valabil exprimate pentru reprezentarea parlamentară, şi anume 5%. Adica Code for Romania foloseau drept referinta numarul participantilor la vot fiindca nu se stia dinainte cate voturi nule vor fi. Cred ca nu au actualizat acest parametru, fiindca e dinamic.
      In schimb, numarul de referinta (numitorul fractiei care permite calcularea %) este mai mic cu vreo 200-300 mii de voturi sau cat o fi numarul de voturi nule.
      Asta inseamna ca rezultatul procentual al PMP folosit pentru a calcula pragul este mai mare cu vreo 0,2 (la 250 mii voturi anulate). Daca adaugam voturile din strainatate care sunt centralizate mai greu unde PMP a obtinut peste media nationala aveti explicatia logica a unei conspiratii.
      Ce este adevarat e faptul ca PMP intra "la mustata" sau cade tot la acceasi multata, ajutat si de prezenta scazuta la urne. Adica PMP a trait periculos alegerile astes.
      • -1 (3 voturi)    
        Deci SRI inca calculeaza cum sa puna % la PMP (Luni, 7 decembrie 2020, 18:08)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sevraj

        Deci SRI inca calculeaza cum sa puna % la PMP. Zi asa, nu te pierde pe o pagina!
        • 0 (0 voturi)    
          Hint: SRI nu a bagat la PMP. (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:48)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          A bagat la surprize.
  • -1 (17 voturi)    
    pai avem o majoritate linistita USL (Luni, 7 decembrie 2020, 13:54)

    doejohn [utilizator]

    Eu zic sa faca PNL+PSD (=USL) majoritatea, ar avea o majoritate linistita, ar face ce vor muschii lor, ar tine tara in continuare pe fagasul de pana acum. Ce atata taraboi?
    • +13 (17 voturi)    
      Nu chiar, lucrurile au iesit bine (Luni, 7 decembrie 2020, 15:27)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

      - PSD nu poate guverna, politicienii hoti sunt in minoritate si nu au sanse sa ajunga la ciolan.
      - PNL + USR trebuie sa guverneze, dar au de ales intre UDMR si AUR.
      - UDMR nu poate sa nu-si permita la guvernare sau sa ceara lucruri radicale acolo, pentru ca intareste AUR. UDMR e fortat sa tina cont de realitatea romaneasca.
      - AUR trebuie sa se defineasca suficient de atragator pentru o mai mare parte a alegatorilor altfel dispare la urmatoarele alegeri.
      - Au disparut trepadusii de genul Ponta si Tariceanu.

      Lucrurile s-au aliniat destul de bine. Alegatorul e stapan.

      Perioda post-comunista sa incheiat.
      • +6 (10 voturi)    
        PSD nu poate guverna (Luni, 7 decembrie 2020, 16:46)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        ...probabil ca nici nu doreste acum. Dar e rau, dreapta nu are in parlament 66%, ca sa poata vota legi gen modificarea constitutiei sau desfintare SIJ. De guvernat poate guverna, dar asa, la relanti, cu o opozitie un pic prea ascutita in coaste si care poate baga in continuare bete in roate. Guvernare cu frana trasa, asta vom avea si mai departe. Despre nemernicia sau prostia de a vota psd dupa tot ce a facut in 30 de ani si in epoca Dragnea nici sa nu mai vorbim.
        • +1 (3 voturi)    
          Depinde (Luni, 7 decembrie 2020, 17:15)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Daca coopteaza si minoritatile, s-ar putea ca pe probleme spinoase sa fie in stare sa adune cei 66% necesari. In plus, 10% din voturi inca se numara, si alea din diaspora si prin corespondenta o sa favorizeze in majoritate PNL si USR.
        • 0 (0 voturi)    
          Vom vedea (Luni, 7 decembrie 2020, 17:24)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Poate o majoritate de peste 66% nu e neaparat un lucru bun.
          Pe de alta parte, e in interesul AUR sa se alature la anumite initiative. De asemea, stiind ce fripturisti sunt membrii PSD, cred ca unii din alesi vor parasi partidul.
          Apropos de Dragnea: a trebuit sa ajunga un nemernic in fruntea PSD ca sa-l termine.

          Astept intrearea in Schengen...
          • +3 (5 voturi)    
            Mi-as dori, dar PSD nu e terminat... (Luni, 7 decembrie 2020, 18:27)

            festina [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            O sa stea pe tusa si o sa critice non-stop guvenu', asteptand greseli inevitabile sau impopulare (care sunt iar inevitable in criza ce va veni).
            Daca guvernantii se balacaresc (in buna traditie romaneasca) ne-am dus dracului cu totii.

            Avem o sansa istorica sa facem un salt din sub-dezvoltare cu astia 80 miliarde Euro de la UE.
            Asta e o sansa la 100 ani (cum a fost planul Marshall pt Europa de Vest dupa razboi).
            Daca o pierdem si p-asta, chiar ca suntem de c....
            Si eu astept Schengen si niscaiva autostrazi
      • +2 (2 voturi)    
        Nu bine, ci perfect! (Luni, 7 decembrie 2020, 16:51)

        Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Mai bine chiar decat in cazul in care psd-ul ar fi luat 10 %. Asta da gandire pozitiva!
    • +5 (7 voturi)    
      nush cum ai calculat (Luni, 7 decembrie 2020, 16:05)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

      usr + pnl sunt 40 % numai
      pt ca guverna linistit trebuie sa ia inca 10% pe care nu au de unde
      La fel si psd.
      Problema in plus e ca daca se formeaza un guvern asa psd va da in ei ca in branza si in 4 ani psd va avea 45 % din nou.
      • +1 (1 vot)    
        Depinde de redistriutie! (Luni, 7 decembrie 2020, 18:07)

        Gelum [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

        Raman 15% care vor fi redistribuiti!!

        15% *. 40% ( PNL + USR) = inca 6% => 46%

        Daca UDMR-ul acepta cooperarea atunci exista o coalitie > 50% oarecum confortabila. Mai sunt si minoritatile care aduna 3-4%.

        Plus desertorii :).
  • -15 (49 voturi)    
    PMP acest cancer national (Luni, 7 decembrie 2020, 14:06)

    dx [utilizator]

    acum e momentul sa moara, de mana cu Pro Romania.
    • +13 (27 voturi)    
      de ce? (Luni, 7 decembrie 2020, 15:08)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui dx

      care e problema ta cu PMP-ul? Faptul ca Basescu a aparat tara timp de 10 ani de PSD? Ar trebui sa aiba statuie in Piata Revolutiei.
      • -7 (13 voturi)    
        Si matale (Luni, 7 decembrie 2020, 16:33)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        Si matale ar trebui sa ai statuie. Capul e deja sculptat: beton-beton tamaie!

        "a aparat tara de PSD" - explica cat se poate de bine de ce am zis "beton-beton tamaie!".
      • +3 (7 voturi)    
        Corect, bine spus! (Luni, 7 decembrie 2020, 17:41)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        Cu bune și cu rele, Băsescu a fost cel mai bun președinte pe care l-a avut România. Și aș îndrăzni să spun și cel mai deștept!
      • -1 (1 vot)    
        rahat (Luni, 7 decembrie 2020, 18:40)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        şi-a apărat famiglia `& buzunarul propriu
    • +8 (12 voturi)    
      Basescu se descurca fara sa-si incordeze muschii.. (Luni, 7 decembrie 2020, 15:20)

      corneladrian [utilizator] i-a raspuns lui dx

      ...bine ca s-a dus Ponta la fund...de mana cu ala cu 5 neveste. amandoi niste neintelesi..
      • 0 (4 voturi)    
        Ba eu i-am inteles foarte bine: (Luni, 7 decembrie 2020, 16:17)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui corneladrian

        foamea de bani si de putere i-a bagat in politica. Pe amandoi.
    • +5 (9 voturi)    
      ce? (Luni, 7 decembrie 2020, 15:32)

      Dragoon [utilizator] i-a raspuns lui dx

      Care e problema cu sa fi nationalist? PNL teoretic e nationalist.
      Inseamna sa iti pui tara inainte si sa iti pese de cultura si traditiile tarii respective.
      Nu vad ce e "cancer" in asta. Intr-o lume globalizata pastrarea traditiilor este esentiala daca vrei cu adevarat o diversitate.
      • +9 (11 voturi)    
        tu ai dreptate (Luni, 7 decembrie 2020, 16:41)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        Insa astia care o tin una si buna cu "diversitatea" de fapt nu vor o diversitate reala, vor sa fim toti la fel. Asa cum si comunistii vechi au visat 'omul nou', ateu si impersonalizat, asa si neomarxistii viseaza la 'omul nou', ateu, impersonalizat si fara gen.
      • 0 (8 voturi)    
        Pentru ca nationalismul nu aduce niciodata nimic (Luni, 7 decembrie 2020, 16:43)

        Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        De cate ori in istoria omenirii s-a intamplat ca un partid nationalist ajuns la putere sa duca tara spre prosperitate si nu spre razboi?
        Contraexemple sunt: Germania, Japonia, Italia...

        Apropo, dupa razboi au urmat si in Japonia si in Germania investitii straine masive. Unde le-au dus? In grupul celor 7.....
        • 0 (0 voturi)    
          Doar nationalismul Maghiar e bun (Luni, 7 decembrie 2020, 17:47)

          pahar-nicu [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

          Marko Bela promova deschis numerus clausus, doctrina legionara in favoarea maghiarilor, dar asa e, intr-o tara de orbi, chiorul e rege.
        • 0 (0 voturi)    
          serios? (Luni, 7 decembrie 2020, 18:03)

          Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

          pai daca am gandii toti ca tine, azi am vorbi turca sau maghiara. atunci au fost "nationalistii buni"?
        • 0 (0 voturi)    
          eşti în eroare (Luni, 7 decembrie 2020, 18:49)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

          ai învăţat istoria mistificată de comunişti şi cu ea ai rămas, n-ai mai citit nimic...
      • -1 (1 vot)    
        Personal, fac o diferenta intre ... (Luni, 7 decembrie 2020, 17:18)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        ... nationalist si sovin. Unu' care se vrea nationalist ar trebui sa cunoasca temeinic istoria si limba propriului neam. Un analfabet e doar sovin - nu e in stare nici macar sa descrie valorile nationale, necum sa le descrie importanta. Noi nu prea avem partide care sa fie nationaliste. In momentul in care la noi vreun partid ia tema nationalista in gura, e doar populism ieftin.
        • +1 (1 vot)    
          nu ai punctat corect diferenţa între cele două (Luni, 7 decembrie 2020, 18:53)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          noţiuni; naţionalistul iubeşte valorile şi tradiţia propriului neam şi le doreşte puse în valoare dar fără ură faţă de alte neamuri ceeace face doar şovinul...
      • 0 (0 voturi)    
        hai că vă înţelegeţi... ;)) (Luni, 7 decembrie 2020, 18:46)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        ăla zice de pmp, tu răspunzi de pnl ;))
  • -10 (32 voturi)    
    Cine-s astia? (Luni, 7 decembrie 2020, 14:09)

    pahar-nicu [utilizator]

    "USR-PLUS" ca n-am auzit de ei
    • +3 (9 voturi)    
      Ia cu minus! (Luni, 7 decembrie 2020, 16:07)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui pahar-nicu

      Ia cu minus, poate din soc neuronul ala stingher gaseste un partener sa formeze o sinapsa, sa te indrume catre realitate!
      • -1 (5 voturi)    
        USR Minus Plus... (Luni, 7 decembrie 2020, 17:50)

        pahar-nicu [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

        ...nici nu stii cat de mic incepi sa fii.
    • +2 (2 voturi)    
      Pai si cine-i de vina ca nu te informezi? (Luni, 7 decembrie 2020, 17:20)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui pahar-nicu

      C-o fi de bine, c-o fi de rau, sa te duci la vot fara sa stii ce partide apar pe liste, ce vrea fiecare, e cam prostie. Prostia de genu' asta ne procopseste cu ce ne procopseste prin parlament. Lumea voteaza dupa ureche, voteaza la intamplare, voteaza in foarte mare masura irational, se lasa prostita usor pentru ca nu verifica informatia din varii reclame, nu se uita la ce oameni are pe liste fiecare partid. Rezultatul io cre' ca se vede, dupa 30 de ani.
      • +1 (1 vot)    
        păi cam asta fac cei mai mulţi... (Luni, 7 decembrie 2020, 18:57)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        votează după impresii superficiale, subiective...
        dar parcă mai zilele trecute făceaţi toţi agitaţie să iasă toţi la vot...
        hotărâţi-vă, cum e mai bine? prostu' să stea în banca lui sau să meargă la vot şi să voteze la întâmplare sau ce i-a spus vreun cunoscut?
  • +3 (23 voturi)    
    15,10%... (Luni, 7 decembrie 2020, 14:09)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... oho, creste taratza-n userei. hai ca-i rezultat bun, nu mai plangeti ca fetitele, ca mai sus nu puteti sa va duceti.. dati cu capul de tavan.
  • +7 (19 voturi)    
    Niste rezultate excelente. (Luni, 7 decembrie 2020, 14:09)

    Lok [utilizator]

    Nu imi este frica de certurile partidelor ce cumva trebuie sa faca aliante si sa guverneze incomod. Dar imi este frica de secunda cand ajung sa se inteleaga si incepe dezmatul.
    • -2 (8 voturi)    
      Corect (Luni, 7 decembrie 2020, 15:09)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Decenta trebuie sa fie rezultatul luptelor politice.
      USR+ isi asuma deja un program, un proiect. Cine nu se va alatura, va gresi.
      • +3 (3 voturi)    
        Din cate imi spui, AUR suna tot mai bine. (Luni, 7 decembrie 2020, 16:37)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        Si mai bine... si mai bine.
      • +1 (11 voturi)    
        "USR+ isi asuma deja un program, un proiect" la15% (Luni, 7 decembrie 2020, 16:37)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        "USR+ isi asuma deja un program, un proiect" ...la15%, hehehe, cum ne mai sorosim noi p'aci!

        ==================================

        Nu e minunat? Astia sunt atat de ieftini (inteligenti asimptomatici) incat daca ii lasi inca un an la guvernare, nu mai prind pragul electoral ... dar hey, "ne asumam un program"....hahahaha
      • +1 (5 voturi)    
        Si eu am votat USR... (Luni, 7 decembrie 2020, 18:32)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        dar atentie mare, daca incep cu pretentii de cocota neimplinita (ca sa nu zic altfel), ne ducem cu totii de rapa.
        • 0 (4 voturi)    
          Ai visat ca l-ai votat (Luni, 7 decembrie 2020, 19:48)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui festina

          si cand te-ai trezit era deja noua seara, asa ca ai lasat mersul la vot pt peste patru ani ! :)))
  • +12 (28 voturi)    
    toata presa din romania.. (Luni, 7 decembrie 2020, 14:10)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... sa se duca la faianta. n-ati fost in stare sa vedeti hauru si sa anticipati nicunii un asa scor. gloabelor!
    • +1 (7 voturi)    
      Pai, vezi vreunul sa gandeasca? (Luni, 7 decembrie 2020, 15:22)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Pai, vezi vreunul sa gandeasca? Tonomatele - de data asta, prost programate.
      • -1 (3 voturi)    
        si cand ii vezi... (Luni, 7 decembrie 2020, 22:58)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        mari analisti politici, mari experti, mari evaluatori.. numai aere pe ei.
    • +8 (8 voturi)    
      Cereți-vă scuze imediat ! (Luni, 7 decembrie 2020, 15:26)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Meseria de faianțar este una cât se poate de onorabilă !
    • +1 (3 voturi)    
      ce numeşti tu idealist "presă" sunt în marea (Luni, 7 decembrie 2020, 19:02)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      lor majoritate grupuri de interese cu agende prestabilite şi care încearcă influenţarea publicului cititor naiv în sensul agendei... cam la fel cu presa mainstream de peste ocean care nu vede fraudele de la alegerile din us...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu aveau cum sa stie unde merg voturile alea (Marţi, 8 decembrie 2020, 8:28)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Nici nu era stabilit cu cateva zile inainte de alegeri.
  • -6 (26 voturi)    
    Rezultate (Luni, 7 decembrie 2020, 14:20)

    middle_brick [utilizator]

    A câștigat din nou ca în ultimii 31 de ani Pee See Dee fostul PCR, și surpriza a apărut cvasi necunoscutul pentru mulți AUR partidul conectat direct la Moscova via Chișinău. URS+ cea mai mare dezamăgire.
    • -1 (35 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2020, 15:02)

      [anonim] i-a raspuns lui middle_brick

      • +5 (5 voturi)    
        corectie (Luni, 7 decembrie 2020, 15:31)

        inmono [utilizator] i-a raspuns lui

        FSN s-a rupt in FDSN si PDSR. FDSN a devenit PD sub Petre Roman si apoi PDL, iar PDSR sub Iliescu PSD. Atat PSD, cat si PDL isi trag originile din FSN ... marea majoritate fosti PCR.
        • +1 (1 vot)    
          în esenţă ai dreptate, dar ai făcut-o varză (Luni, 7 decembrie 2020, 19:08)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui inmono

          cu siglele:
          fsn -> fsn + fdsn
          fsn -> pd -> pdl -> pnl
          fdsn -> pdsr -> psd
          iar pmp tot din pd provine...
      • 0 (6 voturi)    
        ala iti trebuie tie (Luni, 7 decembrie 2020, 16:13)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui

        rusii nu vor unirea cu romania, sau mai exact ii doare in parti de unirea moldova romania.
        Ei vor destabilizarea ucrainei pe care discutia de unire a romaniei cu moldova ar face-o (ca apar si alte discustii ca spre ex bucovina si sudul basarabie ca sa nu mai zic tranznistria).
        Deci nu numai ca are sens dar e destul de clar dar unii sunt atat de destepti ca trebuie sa le desenezi. aur e fix kgb care a luat la inaintare ramasitele de prm si le-a organizat ca sa bage un dinte cu ungurii can au chef si ce a mai ramas din reteaua de sri a BOR pe care se pare ca i-au preluat.
      • +1 (1 vot)    
        Explica atunci implicarea Rusiei la Trump (Luni, 7 decembrie 2020, 20:09)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui

        Sloganul "Make America great again" i-a convenit de minune Rusiei ca ii crea probleme si obligatii lui Trump, dar si Chinei.
        Orice scandal permite schimbarea trendului in favoarea Rusiei afectata de sanctiunile primite pentru anexarea Crimeei
        Nu zice nimeni ca e un partid sponsorizat de rusi sau sa aiba oameni infiltrati, ci trolii au sustinut miscarea utopica unionista care produce o noua intarziere in calmarea luptelor politice.
        La moldoveni castiga Maia Sandu (pas spre vest), la noi apare AUR (pas spre est, spre evul mediu, spre oculta, etc)
      • 0 (0 voturi)    
        Rusii vor scandal (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:30)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui

        Cata vreme armata lor a 14-a e stationata in zona, orice incercare de unire la asta ar duce. Am risca sa se intample in Romania ce se intampla acuma in Ucraina.

        Asa ca din punctul de vedere al rusilor, AUR le face perfect jocul. Daca-s doar idioti utili, sunt convins ca la Moscova inchina toti cu votca in sanatatea lor.
    • +2 (6 voturi)    
      da (Luni, 7 decembrie 2020, 16:16)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      usr e dezamagire daca credeai gargara lor. Era evident ca vor scadea, 22% a fost imens si a fost pe baza de nume de persoana. romanii au memorie scurta insa.
      Nasol a fost altceva, si anume ca propaganda facuta de usr NU a scos oameni la vot. PNL a pierdut din cauza ca si-a pus populatia in cap cu restrictiile astea, dar usr nu are aceeasi scuza. Daca erau seriosi si scoteau lumea la vot in loc sa se sape intre ei, macar scadea procentul psd si nu mai era 30% ca acum era 25 ... tot era un plus
  • +6 (20 voturi)    
    Fratilor, asta e: (Luni, 7 decembrie 2020, 14:21)

    bancher [utilizator]

    PSD a castigat alegerile. Daca nu se merge la vot, asa se intampla: PSD si UDMR castiga. Numai ca nu a castigat si puterea, pentru ca presedintele Johannis inca nu a numit primul ministru. Au mai fost cazuri in care PSD a castigat alegerile, dar a pierdut puterea; un astfel de caz a fost in 2004, cand PSD avea 41% si totusi Basescu le-a rupt coalitia si a adus alianta DA la putere (nu imi place mie Basescu, dar acum vorbesc de fapte si nu de simpatii). Acum e randul presedintelui Johannis sa rupa PSD-ul, si sa aduca dreapta la guvernare.
    O alta lovitura este ca PMP nu a prins parlamentul. Basescu si-ar fi tras partea leului, dar ii baga in coalitia de dreapta de la guvernare si asa dadeau PSD-ul la o parte.
    Acum, doar cu PNL, USR si UDMR si minoritatile va fi f greu. Depinde f mult de presedintele Johannis sa avem dreapta la guvernare.
    • -5 (11 voturi)    
      Pai nu-i asa? Le zici bine acum! (Luni, 7 decembrie 2020, 15:41)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      "PSD a castigat alegerile. Daca nu se merge la vot, asa se intampla: PSD si UDMR castiga. Numai ca nu a castigat si puterea, pentru ca presedintele Johannis inca nu a numit primul ministru."

      ====================================

      Asa e. Asta-i colonika Romanika. Ai castigat alegerile? Si ce daca! <<"nu ai castigat si puterea"...deci, tot noi stabilim ce si cum.>>

      Dar, sigur, "democratie", "hau-hau in piata", "stat de drept"...la Romanika sunt de toate.

      Numai Stat Paralel nu exista; asta e inventat de niste rai care-si inchipuie ca aia care au castigat alegerile trebuie sa aiba si puterea. hahahahahahahaha!
      • +1 (1 vot)    
        PSD nu poate emite pretentii (Luni, 7 decembrie 2020, 20:12)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        pentru ca nu are cu cine se alia ca sa aiba o majoritate.
        Scrie la constitutie, plus ca exista precedent
    • 0 (2 voturi)    
      Frate-meu! (Luni, 7 decembrie 2020, 16:10)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Inainte sa te arunci la comentarii baga de seama ca Bsesescu a intrat! Chiar daca avem aceeasi orientare politica, graba negandita in aprecieri nu merita plusuri!
    • -1 (1 vot)    
      în privinţa pmp poţi sta liniştit... (Luni, 7 decembrie 2020, 19:14)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      îi vor scoate tovarăşii din sts de urechi la un 5% chinuit...
      iar în privinţa dreptei îţi faci iluzii, nu mai avem dreaptă de mult, poate doar nou apărutul aur, să vedem...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu--i asa simplu (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:42)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Constitutia reglementeaza ce poate face presedintele in materie de numire a premierului. Daca un partid are majoritate absoluta - 50% + 1 din parlamentari - e obligat sa numeasca premier de la partidul ala.

      Aia nu s-a intamplat de prin '92 incoace, sa aibe un singur partid mai bine de jumatate din parlament (fara sateliti, cu sateliti PSD a avut aproape tot timpul mai mult de jumatate).

      Spatiul de manevra e insa redus pentru presedinte si cand nu exista partid cu 50% + 1 din parlament. Pe oricine ar desemna, respectivul trebuie sa se bucure de sustinerea aliantei parlamentare care detine majoritatea, indiferent ca respectiva alianta e formal constituita sau nu, altfel are zero sanse sa treaca de votul de incredere.

      Asa ca aia s-a intamplat in trecut. Presedintele a desemnat tot timpul premierul care a rezultat din consultari si negocieri cu alianta majoritara in parlament. Nu are cum sa impuna presedintele vreun premier.
  • 0 (32 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2020, 14:22)

    [anonim]

    • +2 (16 voturi)    
      ghici la cine o sa veniti voi.. (Luni, 7 decembrie 2020, 15:04)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui

      .. sa va angajati postaci. cu mine dati interviurile. va iau pe fiecare-n parte si va dau la palma cu rigla.
  • -6 (18 voturi)    
    Basescu (Luni, 7 decembrie 2020, 14:37)

    revo [utilizator]

    sta a aruncat o chestie la care trebuie sa ne gandim: "PMP și-a luat ”aurul” înapoi din ultimele secții din Republica Moldova"!

    E intamplator ca folosit cuvantul "aur", sau nu? Adica recunoaste ca aceasta nenorocire, AUR, este si creatia lui, prin cetatenia data la gramada rusilor din Moldova, sau si-o atribuie cam in intregime? A lucrat cu ei indeaproape? Colaboreaza?

    Daca PMP nu trece pragul, "aurul" lui va fi o tinichea. Si ar trebui sa se intrebe cat de mult a insemnat EBA, bagata pe gat alegatorilor lui.
  • +14 (30 voturi)    
    Mda (Luni, 7 decembrie 2020, 14:47)

    Luk [utilizator]

    PSD n-a castigat, dar au pierdut PNL si USR, singurul castigator fiind AUR.
    N-am auzit in viata mea de AUR, nu stiu despre cine-i vorba, ce vor si ce sustin si nu stiu nici cine i-a votat, dar e irelevant.
    Cert este ca PNL a luat o palma peste ceafa de la electorat, USR a luat un sut in fund, iar PSD isi pastreaza alegatorii indiferent daca e epidemie, criza mondiala sau aterizeaza martienii.
    Eu n-am votat PNL, nu pot gira un asemenea mod de a conduce o tara, chiar nu-i suficient sa spui ca nu esti PSD pentru a ma convinge (cu atat mai mult cu cat inca imi amintesc USL-ul).
    USR n-a facut nimic in perioada asta, a gresit grav ca n-a vrut sa intre la guvernare alaturi de PNL. Ramane de vazut ce vor face in perioada urmatoare.
    PMP trebuie sa scape de Basescu. Nu poti pretinde ca esti dreapta cand Basescu bate campii pe partea stanga.
    Ma bucur ca dispar Ponta si Tariceanu din parlament.
    M-as bucura sa renunte Iohannis la obraznicie si la Orban. Nici obraznicia si nici Orban n-au fost idei bune.
    • -2 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2020, 15:32)

      [anonim] i-a raspuns lui Luk

    • +4 (6 voturi)    
      aur (Luni, 7 decembrie 2020, 16:09)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      aur e ajutorul fratesc de la rasarit care are drept paravan ramasitele din PRM ca sa urle pe tema cu ungurii si ramasitele de ofiteri sri din clerul bisericesc.
      In plus ca merge din intamplare momentan, au furat si discursul lui basescu cu unirea asa ca au capatat o multime de moldoveni ca simpatizanti.
      E haios de ironic ca fix aur ne-au luat acum vreo 100 de ani
  • +1 (11 voturi)    
    A obtinut cele mai multe voturi, n-a câstigat nime (Luni, 7 decembrie 2020, 14:56)

    xolv [utilizator]

    ni...
    • +3 (3 voturi)    
      Este cel mai puternic partid din (Luni, 7 decembrie 2020, 15:18)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Romania, asa iti place?
    • +3 (3 voturi)    
      Eiiiiii.... (Luni, 7 decembrie 2020, 15:33)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      E greu sa tastezi " psd a obtinut cel mai mare numar de voturi " ...
      E mai usor sa tastezi " psd a castigat alegerile " ...
      Ce conteaza ca - in Realitate - psd a pierdut sansa de a guverna ?
      Traim intr-o tara libera , ce rost are sa fii riguros ?
      In aceeasi categorie intra si hartile colorate masiv in rosu , desi - in Realitate - psd este ( de cele mai multe ori ) intr-o minoritate adanca in judetele respective ...
  • +1 (9 voturi)    
    PSD a câștigat alegerile parlamentare 2020 (Luni, 7 decembrie 2020, 15:14)

    Incomod3 [utilizator]

    Aceste cuvinte doare rau la Cotroceni :) :) :) (dezacordul e intentionat, pentru grammar nazi si alti idioti fara simtul umorului)
    • 0 (2 voturi)    
      ce a cistigat? (Luni, 7 decembrie 2020, 17:44)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      PSD-ul a pierdut cel mai mult, nu mai pot face ce ii duce capul nici in Parlament nici in Senat ,nici in Camera Deputatilor, deci a pierdut puterea covirsitoare. Ciolacu este mare cocos, ca sa formeze Guvernul trebuie sa stea mult in genunchi singurii care intra in calcul sint AUR si nemuritorul UDMR ,dar acum costa mult sa ii atraga. Vom trai si vom vedea. Altfel vorbind experienta cu marele numar de voturi pentru un partid (,nu face bine Romaniei). Democratia traieste din pluralism(coalitiile partidelor vor fi normalitate in viitor,) ce a jucat PSD-ul si Alde nu a fost democratie in ultimii ani.
    • -1 (1 vot)    
      De fapt a fost un referendum, Johann a (Marţi, 8 decembrie 2020, 9:22)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      iesit de multe ori si-a chemat romanii la vot sa-i voteze martogele liberale si romanii i-au dat cu flit, iesind in numar mic si ignorandu-i cererlle!
  • +5 (11 voturi)    
    AUR (Luni, 7 decembrie 2020, 15:16)

    levierul [utilizator]

    Nu prea inteleg de unde vine legatura pe care o fac toti frustratii, dintre AUR si "Malefic Moskow".
    Au cistigat in disapora, mai bine decat in Romania. Acum credeti ca diaspora greseste? George Simion si-a facut o campanie foarte buna, la care a lucrat de ani de zile. A alergat efectiv peste tot. Merita felicitari. Faptul ca il duceti de il faceti prieten al Moscovei, cand inceputul lui a fost "Basarabia e Romania!" e o ticalosie.
    Lasati-l sa spuna ce are de spus. Faptul ca sunt multi ciudatei pe langa el, e o alta problema. Cei care au votat AUR nu au facut-o cu gandul ca vor vinde Romania lui Putin, ci din contra. Au facut-o din nationalism. Ramane de vazut daca nationalismul AUR este diferit ca esenta de nationalismul PRM.
    • 0 (4 voturi)    
      In diaspora sunt 2 categorii de oameni: (Luni, 7 decembrie 2020, 16:26)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      asa numite ,,gulere albe'' (medici, IT-sti, angajati la UE, la Parlamentul European, la Eurostat , la Banca Central Europeana s.a.m.d.) si ,,capsunarii" (adica cei care dau cu sapa pe ogoare, care dau cu tarnacopul pe santiere, care ingrijesc de batrani sau culeg capsunile din Spania).
      ei bine, gulere albe voteaza cu USR, PNL sau PMP, iar capsunarii cu AUR. Asa se explica scorurile mari din disapora ptr AUR
      • -1 (1 vot)    
        Asa a explicat si PSD (Luni, 7 decembrie 2020, 17:58)

        pahar-nicu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Cand a pierdut in diaspora, ca fetele alea de pe centura au votat anti-PSD... A venit randul USRMINUS sa jigneasca diaspora. La gunoi la urmatoarele alegeri!
      • 0 (0 voturi)    
        simplistă logică... (Luni, 7 decembrie 2020, 19:25)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        şi destul de greşită... am mulţi colegi plecaţi pt. un venit mai decent dar care nu agreează deloc "progresismul" ce bântuie pe acolo şi nu ar vota nicicum usr...
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate (Luni, 7 decembrie 2020, 20:54)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        sunt printe ei, prima categorie, si iti dau dreptate. Sunt aia cu USR si aia cu AUR. Dar sa stii, repetandu-ma, faptul ca au votat AUR, nu inseamna ca sunt deloc prosti. Vor un nationalism modern, temperat, pe modelul occidental. Crezi ca nu sunt nationalisti peste tot?
        • 0 (0 voturi)    
          Un nationalism temperat ... (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:46)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          ... nu cred ca gasesti la AUR.
  • -1 (3 voturi)    
    Sursa pare necredibila (Luni, 7 decembrie 2020, 15:39)

    Alex S [utilizator]

    Ma uit si eu pe acest site Code for Romania. Momentan observ cum ca insumat toti candidatii au 121% iar la Camera Deputatilor s-au numarat 182,78% din voturi. Pe bune? Gasiti o sursa decenta.
  • 0 (2 voturi)    
    Ce ati meritat voi, dar nu v-a merita Multi (Luni, 7 decembrie 2020, 15:51)

    ideinoi [utilizator]

    Ati obtinut ce ati meritat, abonati la fotollii de catifea :"marea " victorie. Ce vor obtine altii, se vor afla in cabinetele medicale, Spitale, sau in afara lor. Deocamdata e "placut" afara, dar peste zece zile vom vedea Marele Rezultat.
    Si eu care credeam ca am idei noi, poate altadata...
  • -1 (7 voturi)    
    ca sa ne fie clar - putin despre BUCURESTI (Luni, 7 decembrie 2020, 15:56)

    ..13 [utilizator]

    Aici au castigat

    1. USR
    2. PNL
    3. PSD
    4 PMP

    daca intre primele trei a fost o lupta bara in bara cu detasarea castigatorului pe ultima turnanta si unde se vede clar ca oricat ar iesi presedintele sa ne spuna de Orban noua, bucurestenilor, nu ne prea pasa. Asa ca aviz pentru comunicari goale si lipsite de substanta si de alte numeroase inaugurari>

    Parte Frumoasa este ca PSD BUCURESTI in varianta ei cu Cruela aka Fi Rea SUFERA a INFRANGERE CATEGORICA si cred ca nu ii mai ramane decat sa mearga la Pandele sa ii planga in poale - ceea ce ii doresc sa faca si sa ne lase forever young...

    nici nu se vede AUR, nici UDMR-ul nu se vede, ceea ce este normal si firesc.

    Un candidat independent in sectia in care am fost a reusit sa faca un scor mai mare decat PRO romania...

    Nu cred nici 5 sec scorul anuntat cu AUR
    O sa se dezumfle iar graba cu care doresc sa incheie unii aceste alegeri imi arata ca este sulfuroasa rau de tot
    a. scorul obtinut de PSD
    b. scorul obtinut de AUR

    Pute a dezinformare de la distanta.
    Astept sa se coaca fenomenul sa il vad in toata amploarea sa.
    • 0 (0 voturi)    
      Bucurestiul e mare, ... (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:47)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ... si exista diferente mari intre sectoare.
  • +3 (9 voturi)    
    Are atatia dusmani PMP, parca ar fi castigat! (Luni, 7 decembrie 2020, 16:11)

    Cugetator [utilizator]

    Ma uit la ceea ce scriu postacii mercenari de diverse orientari despre PMP si Basescu , de parca acestia ar fi castigat alegerile. Nimeni nu prea are nimic cu Iliescu, Nastase, Ponta, Tariceanu , de parca astia nu au facut nimic rau in politica Romaniei !
    • -1 (3 voturi)    
      pmp aceasta virgina... (Luni, 7 decembrie 2020, 17:40)

      faracatuse [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      Da, a facut si multe lucruri bune pmp cu tatuca lor... Atat sa stii si e suficient... Basescu = politie politica.
    • +1 (1 vot)    
      Ce să faci... (Luni, 7 decembrie 2020, 18:12)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      N-ai cu cine.

      Popor nerecunoscător ce nu apreciază binele pe care i l-a făcut matelotul.
      • 0 (0 voturi)    
        Cre' ca merita intrat in detalii (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:51)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        A fost cel mai bun presedinte ce l-a avut Romania, din '89 incoace. Da' politica ce-o face PMP e diferita de ce-a facut Basescu ca presedinte.

        Dupa parerea mea, Basescu e cel mai calificat politician de la noi, in momentul de fata. Aia-i si face viata grea - nu e usor sa faci o chestie profesional cand esti inconjurat de amatori, si cand te adresezi unui public care e complet pe dinafara problemei si nu intelege mare lucru din politica.

        Da' aia nu-l face musai pe Basescu, cu al lui PMP, foarte atractiv pentru majoritatea populatiei. Sa fii profesionist inseamna sa stii cum sa faci, da' pentru client - electoratul, in cazul asta - e mai important ce anume vrei sa faci. Ceea ce propune Basescu e in mod evident o chestie neatractiva pentru majoritatea romanilor. Aia nu-i stirbeste cu nimic performanta ca presedinte, doar il face putin atractiv dpv electoral.
    • -1 (1 vot)    
      pt. că toţi cei însiraţi de tine la un loc (Luni, 7 decembrie 2020, 19:29)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      plus chiar ceauşescu nu au făcut atât rău românilor cât ne-a făcut băse în 2010...
      nu toţi uităm şi nu toţi iertăm.
    • -1 (3 voturi)    
      doctrina destabilizarii la granita (Luni, 7 decembrie 2020, 19:36)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      PMP era singurul care avea o viziune despre dezvoltarea Romaniei

      Lui Taica Dughin nu-i convine asa ceva. De aici si inversunarea postacilor.
      • +1 (1 vot)    
        toate partidele.. (Luni, 7 decembrie 2020, 23:01)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        ... au viziune cand sunt mici si irelevante. daca cumva ajung sus, se schimba totul.
        • 0 (0 voturi)    
          Punctul pe i! (Marţi, 8 decembrie 2020, 15:55)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          Aia ziceam si altundeva zilele astea, ca se tot vaita unii ca USR n-a avut scor bun. USR a avut cel mai bun scor la care poate spera.

          Oferta politica a USR e de nisa. Prea putina lume, in Romania actuala, are educatia si intelegerea politica ca sa adere la ceea ce propune USR, asta in conditiile in care, in fapt, ideile promovate de USR nu-s nici majoritar de dreapta, nici de stanga, ci un mix de chestii esentiale pentru statul roman in momentul de fata.

          Cei care inteleg si apreciaza importanta valorilor promovate de USR, au iesit la vot, si-au votat USR. Ar mai fi votat cateva procente USR, daca prezenta la vot era mare, dar nu cred ca multi, tocmai pentru faptul ca doar pentru partea aia de populatie care chiar i-a votat oferta lor e atractiva.

          Acuma, ar putea sa-si adapteze oferta, ca sa ia mai multe voturi. Da' aia pe de-o parte i-ar decredibilizat in fata celor ce i-au votat acuma, pe de alta parte ar duce exact la ceea ce afrma Dedalus, anume ca USR nu s-ar mai diferentia in nici un fel de alte partide.
  • 0 (0 voturi)    
    Gata cu softu' (Luni, 7 decembrie 2020, 17:30)

    Sthelian [utilizator]

    ...minune?
    Nu mai merge? De ce?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță
Ar trebui să-mi fie rușine că vreau să călătoresc în pandemie? Despre „travel shaming” și „călătoriile ne-esențiale”

Schimbările RCA la decontarea directă ar putea fi inutile și costisitoare: Cât costă acum acest serviciu și ce pericol este în proiectul de OUG inițiat de autorități

Elicoptere grele pentru IGSU: Lockheed Martin propune 12 elicoptere Black Hawk construite în Polonia și cu mentenanța la Romaero pentru 273 milioane de euro / Ce alte oferte au fost depuse

Cum a început „nebunia Ivermectinei” în România și ce știm până acum despre acest medicament. Medic: Nu trebuie să plecăm de la ideea că e miraculos înainte să i se demonstreze clar eficiența

De ce nu are România credite bancare pentru studenți? Cum funcționează un asemenea mecanism în alte state

Ce conține o doză de vaccin Pfizer, în afară de ARN mesager: Grăsimi, sare și zahăr / La ce folosesc ”ingredientele”

Claudiu Năsui i-a solicitat premierului Cîțu numirea unei persoane acuzată de colaborare cu Securitatea în funcția de secretar general / De ce orice numire de secretar de stat nu poate respecta acum legea- Documente

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață

UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by