Florina Presadă cere demisia conducerii USR: Scor dezastruos. Domnilor Barna, Năsui, Ghinea, Voiculescu, aroganța voastră și nepotismul ne-au adus aici

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2020, 12:00 Actualitate | Politic


Florina Presada
Foto: Agerpres
Senatorul USR Florina Presadă cere demisia conducerii USR-PLUS, spunând că alianța a înregistrat un scor dezastruos la alegerile parlamentare de duminică: "Domnilor Barna, Năsui, Ghinea, Voiculescu, aroganța voastră și nepotismul ne-au adus aici".

Senatorul Florina Presadă scrie pe Facebook că Dan Barna, Claudiu Năsui, Vlad Voiculescu, Cristian Ghinea și cei din această "gașcă" ar trebui să își asume aceste rezultate dezastruoase.
  • "Domnilor Barna, Năsui, Ghinea, Voiculescu și cei care sunteți în această gașcă, aroganța voastră și nepotismul ne-au adus aici! Absenteismul tot de aici ni se trage, nu numai rezultatul electoral mic. Alegătorii noștri și românii ne-au citit, nu îi putem păcăli cu vorbe goale!
  • Ăsta e rezultatul politicii voastre de gașcă, bazată pe suspendări și excluderi, pe marginalizarea oricărei voci critice și promovarea oamenilor loiali găștii de la conducere, fără niciun fel de interes pentru oameni și alegători.
  • Încercați o minimă asumare, domnilor, măcar în ultimul ceas. Din respect pentru români, pentru alegători. Partidul ăsta nu e al vostru sau al meu, e al lor!", afirmă Presadă.
Ea spune că aceste alegeri au fost pierdute de USR-PLUS, nu câștigate de PSD sau PNL și că votanții USR-PLUS vor un alt fel de politică, meritocratică, neputând fi "duși cu preșul".
  • "Stați liniștiti, alegătorii noștri vor ieși în stradă dacă o sa fie nevoie, la fel cum s-au mobilizat și au votat în număr mare la europarlamentare. Numai voi, conducerea USR-PLUS, nu vreți să vedeți asta.
  • În acest moment ne lipsește un lucru fundamental pentru o politică onestă: asumarea. Vina pentru acest scor e a conducerii care a sabotat, prin deciziile sale, entuziasmul susținătorilor USR-PLUS. Aceștia sunt oameni care s-au mobilizat la europarlamentare pentru că au simțit că au motive să o facă și care au dat un mesaj deja USRPLUS la prezidențiale, mesaj pe care aceeași conducere a ales să-l ignore".
  • Demisia voastră și promovarea meritocrației și democrației interne sunt singurele modalități prin care putem arăta că nu facem politică în interesul găștii din partid. Asta așteaptă susținătorii noștri".
Conform rezultatelor parțiale transmise luni de Biroul Electoral Central, în urma alegerilor parlamentare 2020 Alianța USR-PLUS a obținut 15,4% din voturi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13160 vizualizari

  • +21 (57 voturi)    
    100% corect (Luni, 7 decembrie 2020, 12:04)

    Alui [utilizator]

    Unul dintre politicienii care merita votati!
    • +10 (16 voturi)    
      USR a fost votat datorita sustinatorilor (Luni, 7 decembrie 2020, 12:46)

      Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Marea majoritate a sustinatorilor este compusa din oameni cu capul pe umeri, bine pregatiti si care fac parte din clasa de mijloc (nu-i framanta grija zilei de maine din punt de vedere financiar) care au crezut ca prin implicare pot schimba ceva. Cunoscandu-i pe cei de pe plan local, multi au votat cu USR+ desi nu le plac sefii de la centru.
      SI - hop - la nivel central sare cineva pe conducerea partidului (similar cu Iliescu la revolutie). Astia in teritoriu se strofoaca si altcineva la centru culege laurii.
      Speranta care ramane e ca cei votati sa ne reprezinte sa reuseasca sa se faca auziti.
      P.S. Nici un cuvant despre proiectele propuse pentru corectarea legilor justitiei, nici un cuvant despre masurile propuse pentru stoparea exporturilor de materii prime... doar despre factul ca sunt "pentru" casatoriile Gay.... pai cu "sustinerea" primita ce pot afla oamenii care nu au iesit la vot?
      • +5 (9 voturi)    
        Priviti scorul din diaspora (Luni, 7 decembrie 2020, 16:09)

        Pepi [utilizator] i-a raspuns lui Andor74

        USR a pierdut masiv, de fapt cred Alianta ca a luat voturi mai mult pe motiv de PLUS. In diaspora AUR a luat cel mai mult. De ce? Unul din motive e ca, chiar daca diaspora nu va vota niciodata masiv cu PSD, majoritatea romanilor care fac zeci sau chiar sute de kilometri ca sa ajunga la o sectie de votare o fac dintr-un sentiment national mult mai pregnant decat media celor din tara. Si mesajul nationalist al AUR a prins. In plus, cei din diaspora vad foarte clar ofensiva generala in Vest impotriva familiei clasice, cu propaganda agresiva in favoarea LGBT si libertinajului, cu intoleranta impotriva celor care incearca sa aiba o opinie impotriva acestui nou curent; faptul ca USR s-a pozitionat clar in barca acestui nou curent l-a facut sa piarda sustinerea unei mare parti din romani in momentul in care a aparul un partid neafiliat (declarativ) PSD si care e pentru valori "traditionale".
        Nota: sunt in diaspora, am votat, dar nu cu AUR.
  • -17 (69 voturi)    
    Fals! Barna și restul nu au nicio vină (Luni, 7 decembrie 2020, 12:04)

    Lovercraft [utilizator]

    Doctrina pro-lgbt și anticreștină promovată de USR e de vină, pur și simplu nu au unde crește mai mult de 10%, la care se mai alipesc vreo 5% veniți dinpre Plus.
    Cât timp USR-ul își păstrează această linie neomarxistă pot să îl aducă și pe papa de la Roma la conducere că tot pe la 10% se vor zbate
    • +5 (31 voturi)    
      Prostii! Lumea educata ar fi votat USR (Luni, 7 decembrie 2020, 12:14)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Daca nu erau abuzurile lui Barna. Astia nu au treaba cu ce fac altii in pat. 70% nu au votat. Daca era cum zici tu, votau cu AUR!
      • +4 (6 voturi)    
        pai si tu crezi ca sunt mai mult de 15% educati? (Luni, 7 decembrie 2020, 13:11)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        sau ii incluzi si pe cei cu diplome la ff in lumea educata?
        • +1 (1 vot)    
          pai... (Luni, 7 decembrie 2020, 14:34)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

          sunt destui cu diplome "la zi", cu educatie dar lipsiti de caracter.
      • +6 (14 voturi)    
        "ce fac altii in pat" (Luni, 7 decembrie 2020, 14:49)

        Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        La selectia nationala pentru Eurovision, Laura Bretan a avut de 10 ori (!) mai multe voturi din partea romanilor la televot decat contracandidata ei. Voturile romanilor nu au contat, in tara lor, Laura fiind descalificata de doi...

        Minciunile de genul "ce fac ei in pat" sau "ei nu fac rau nimanui" nu le mai cred nici copiii. "Ei" au un tupeu extraordinar, vor sa ocupe pozitii cheie in institutii, companii si peste tot. Foarte periculosi...

        Bineinteles, exista si homosexuali de treaba, care isi vad de treaba lor, nimeni neavand nimic cu ei. Romanii sunt blajini de felul lor, nefiind rasisti sau homofobi.

        P.S. Lumea educata voteaza PNL.
        • +2 (6 voturi)    
          Daca crezi ca celor educati le pasa se Eurovision. (Luni, 7 decembrie 2020, 15:07)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

          Avem idei diferite fata de ce inseamna “educat”!
          • 0 (6 voturi)    
            Nu e vorba despre Eurovision (Luni, 7 decembrie 2020, 15:20)

            Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            E vorba de cinste si demnitate.
        • 0 (6 voturi)    
          chiar? (Luni, 7 decembrie 2020, 17:21)

          Capbreaz [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

          romanii sunt blajini? Nu sunt rasisti si nici homofobi? Citeste doar cel putin doua din comentariile de pe pagina asta si o sa vezidaca afirmatia ta e adevarata. Sau poate ca cei care le-au scris n-or fi romani.
      • 0 (4 voturi)    
        Lumea educata? (Luni, 7 decembrie 2020, 15:02)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Poate te referi la lumea educata cu sistemul de manipulare, ala care reduce la tacere gandirea critica si te face sclavul propagandei.
    • +6 (34 voturi)    
      Dovezi cu "prolgbt+anticreștină" sau mananci rahat (Luni, 7 decembrie 2020, 12:24)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      M-am saturat sa tot vad minciuna asta propagata pe aici!
      • +3 (17 voturi)    
        iti dau eu o dovada (Luni, 7 decembrie 2020, 13:17)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        Iata o dovada pe care o poti accepta doar daca esti sincer, altfel iti urez sa traiesti fericit in minciuna pe care singur ti-o spui.
        Cum crezi tu ca a fost perceput de cei ce au votat haur boicotul referendumului pentru familie din 6 si 7 octobrie 2018?
        • 0 (6 voturi)    
          ...serios? (Luni, 7 decembrie 2020, 13:55)

          johnnie.l [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

          si eu am boicotat mizeria aia de referendum, insa nu dau doi bani pe barna & co.
        • +2 (6 voturi)    
          A nu accepta ingerinte teologice in societate (Luni, 7 decembrie 2020, 14:03)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

          nu inseamna ca esti anticrestin.

          O dovada de anticrestinism ai sau continui "sa traiesti fericit in minciuna pe care singur ti-o spui."?
      • -2 (26 voturi)    
        Manipulezi (Luni, 7 decembrie 2020, 13:33)

        Eusa8 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        Aleși locali din USR au refuzat să jure cu mâna pe Biblie la preluarea mandatului asta inseamna anticreștine.
        Au fost împotriva referendumului ptr familie în 2018....anticrestini
        Au depus proiecte de lege ptr parteneriatele progay. - deci pro lgbt
        • +5 (9 voturi)    
          visezi (Luni, 7 decembrie 2020, 13:57)

          johnnie.l [utilizator] i-a raspuns lui Eusa8

          faptul ca nu dau doi bani pe biblie nu ma face anti!!!crestin. ma face eventual ateu, atat. insa voi crestinopatii nu puteti vedea dincolo de "ori bei cu mine, ori bei impotriva mea". trist. de-asta are haur acu aproape 10%, din cauza voastra.
        • +5 (11 voturi)    
          Ce vrajeli de minte ingusta si inchisa (Luni, 7 decembrie 2020, 14:06)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Eusa8

          Fpatu lca nu au votat la "familia lui dragnea/daniel" sau nu a ucriticat miscarile LGBT sau care au zis ca nu e normal sa le restrictioneze nu inseamna ca sunt PRO-LGBT neaparat. Inseamna ca nu ii deranjeaza si ca sunt toleranti.

          Dar numai o minte inchisa, ingusta si superficiala gandesti "ori esti cu mine, ori impotriva mea". Sa stii ca spre deosebire de voi chiar exista persoane carora nu le pasa ce faci in pat si cu cine. Doar pe voi va freaca (ca sa nu zic altfel) grija altora. Acelasi lucru si pentru avort.

          Eu i-am votat pe cei din USR+ tocmai pentru ca ei lasa pe oricine sa isi vada de treaba fara sa dea ordine ce sa faci si cu cine.

          Deci placa asta cu LGBT, gay, avort, securisme si altele sunt asa de rasuflate si subtiri incat numai astia de au 2 neuroni in cap le absorb.

          Case in point.

          Nu am nicio problema sa am prieten sau prietena gay/lesbi/bi sau ce o fi. Daca are bun simt, e bine crescut, are maniere, este resepctabila ca persoana si avem lucruri in comun, normal ca iesim la bere.

          Dar ura si orgoliul romanului e mai presus de orice, intotdeauna stiind mai bine ce ii trebuia latuia, in loc sa-si vada de gradina sa.

          Trebuie mereu sa apara cate un expert care sa ne spuna ce religie sa avem, ce orientare sexuala sa avem, ce prieteni sa avem, daca sa ne imprietenim cu straini, daca sa ne mutam sau nu in afara ca altfel tradam tara si mai ales "ori esti cu mine, ori impotriva mea". Vedeti-va frate de treaba si viata voastra. Traiti-o cum vreti voi. Lasati-ne pe noi cu a noastra ca noi nu ne bagam peste voi cu pliante si prostii.

          Vezi o parada LGBT? Ocoloesti. E simplu. Vezi ceva la TV ce nu iti place? Schimbi postul. Nu iesi in strada ca sa reduci din drepturile altuia ca nu iti convine tie. Nu mai e Evul Mediu de ceva timp, daca nu stiai. Desi pentru unii vad ca inca exista. Ca si comunismul de altfel.

          Ma mir ca nu ne explici ca locul lui Presada e in bucatarie. Asta ar fi fost apogeul mentalitatii celor ca tine.
        • +4 (8 voturi)    
          Pai daca nu credeau in biblie vroiai sa minta ca (Luni, 7 decembrie 2020, 14:16)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Eusa8

          politicienii din ultimi 30 de ani care au dus Romania din rau in mai rau?

          Si daca toti hoti, corupti, incompetenti si impostoti au pus mana pe ea cu ce te-a ajutat? Nu vezi ca tot la coada Europei te-au tinut?

          Proiectul pt parteneriatele civile a fost depus la Parlament pe 31 octombrie 2018, fiind semnat de 42 de aleși de la PSD, PNL, USR și UDMR....deci mai incet cu pianul pe scari. Aia care traiesc in preacurvie nu sunt anticrestini?

          In concluzie daca nu juri pe biblie sau esti de acord ca oameni sa traiasca alaturi de cine vor ei NU INSEAMNA CA ESTI ANTICRESTIN SAU CA PROVADUIESTI HOMOSEXUALITATEA!
        • +4 (6 voturi)    
          pai... (Luni, 7 decembrie 2020, 14:45)

          gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Eusa8

          a nu jura cu mana pe Biblie nu inseamna neparat ca-i anticrestin...pur si simplu e ateu... e cam acelasi lucru daca-ti faci cruci pana-n pamant in biserica si cand iesi de la slujba il dracui pe popa ca a scumpit lumanarile...
      • -4 (8 voturi)    
        Cam asa este (Luni, 7 decembrie 2020, 15:04)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        Au fost impotriva referendumului pentru familie, ca ei sunt pro gay si pe de alta parte s-au dezis de Biblie si juramantul depus cu mana pe Biblie, deci au renegat aceasta cutuma.

        Concluziile le tragi singur.
    • -1 (17 voturi)    
      Corect (Luni, 7 decembrie 2020, 12:38)

      Sutekh [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      corect adevarat !
  • -2 (58 voturi)    
    stai, ceee? (Luni, 7 decembrie 2020, 12:05)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    aroganta? nepotism? despre ce partid vorbim??? usere, partidul hipsterilor progresisti? aoleuuu...
    • -2 (24 voturi)    
      hehe (Luni, 7 decembrie 2020, 12:21)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      cunoscui un tinerel(~40)care s-a aruncat cu bucurie mare in caruta usr.vise de viitor luminos si fumos,ce mai,tinerete vere.acum baiatul asta injura in 3 limbi de circulatie si-si blesteama ziua cand s-a bagat in politica.nu stiu ce aripa reprezinta fatuca asta dar ea spune doar de suprafata.lumea i-a mirosit repede pe incurcatii astia
  • +3 (39 voturi)    
    glume (Luni, 7 decembrie 2020, 12:06)

    tahomir [utilizator]

    cum sa plece cand tocmai au ajuns la ciolan? Pai nu asta era scopul lor in viata?
  • +4 (44 voturi)    
    ... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:10)

    tirolez [utilizator]

    bravo. Dar de ce lipseste ciolos din lista? E principalul vinovat. Pentru ambitia lui cu Plus s-a dus in jos usr-ul. Nu i-a fost suficient sa se inscrie in usr, nu, el a trebuit sa-si faca partid si sa-si puna oamenii in fruntea listei. Si nu va face un pas in spate, asta e cel mai trist. Rusine CIOLOS. Cunosc zeci de oameni care nu au mai votat din cauza circului facut cu listele.
    • +7 (9 voturi)    
      exact (Luni, 7 decembrie 2020, 12:50)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      la senat, nu am avut de ales, pus stampila pe ei, dar la deputati, am pus din prima, direct pe valeriu nicolae, stiind ce mizerii au fost cu listele....
    • +3 (9 voturi)    
      ciolos.. (Luni, 7 decembrie 2020, 13:45)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      .. desi mancau din aceiasi farfurie, a vrut furculita lui... nu punea el gura dupa altii.
  • +26 (44 voturi)    
    Are dreptate (Luni, 7 decembrie 2020, 12:10)

    Wishu [utilizator]

    Barna trebuia să-și dea demisia imediat după ce nu a reușit să intre in turul 2 la prezidențiale.
    • +9 (11 voturi)    
      Dap, el e bun de hrebenciuleala (Luni, 7 decembrie 2020, 12:25)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Wishu

      :)

      Dar nu are charisma si ce mai trebuie unui conducator adevarat...
  • +15 (21 voturi)    
    Din nefericire (Luni, 7 decembrie 2020, 12:12)

    RoyPeters [utilizator]

    aveti dreptate! Aroganta, pseudo-elitismul si auto-suficienta liderilor au marcat optiunile electoratului, taind cel putin 20% din simpatizanti. Pacat ca au inceput sa deceptioneze asa curand...
  • +3 (19 voturi)    
    Nu asa se face ! (Luni, 7 decembrie 2020, 12:14)

    Idealistu [utilizator]

    Poate doamna Presada are dreptate, nu stiu ? Dar sa iesi in public si nu in interiorul partidului cu aceste observatii, nu faci decat sa subminezi si mai mult gruparea din care faci parte. Asta este cel putin naivitate politica. "Injuraturile" publice intre membrii aceeasi organizatii, sunt dezastroase.
    • +9 (13 voturi)    
      :)) (Luni, 7 decembrie 2020, 12:47)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      ti-as da dreptate..dar dupa cum am vazut,cine vorbeste in interior e inlaturat rapid..cand iesi public,mai ai o sansa sa-ti auda si altii pareerea macar.
      Barna,in partid e un micut comunist
    • -3 (9 voturi)    
      corect... (Luni, 7 decembrie 2020, 13:30)

      mamenervat [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      cred ca palaria de politician adevarat european, este prea mare pentru dansa! Personal as fi votat pentru USR (daca nu-mi era frica de Covid!) pentru ceeace au sustinut si au facut pana acum in Parlament si nu pentru ca Barna sau altul conduce USR-ul! Orice problema interna de partid ar trbui sa ramana asa, interna, nu clamata public, ca de aia PSD-ul are de 30 de ani , cel putin 30%. Oamenii sunt subiectivi, o barfa /disputa interna de partid poate influenta si manipula intentia de vot, nu se mai gandesc la fond (program politic, conditii de integritate, etc). Mie mi-e indiferent cine conduce USR-ul, atata timp cat se tin de cuvant si fac ceeace mi-au promis.
    • -3 (7 voturi)    
      hoho.. (Luni, 7 decembrie 2020, 13:47)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      .. adica sa se prefaca ca se iubesc si pe la spate sa se omoare? hâhâhâ
  • +4 (12 voturi)    
    normal... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:15)

    izu51 [utilizator]

    Nu poti entuziasma tanara generatie inteligenta cu apucaturi arhaice...De asta nu au iesit la vot majoritatea tinerilor curati ,au fost jigniti de comportamentul preferatilor (usr-plus si pnl) care in betia puterii si a autosatisfacerii s-au dat in stamba dandu-si arama pe fata !Cei care aleg puterea nu sunt prosti ,gandesc si se retrag..Cei optimisti forteaza norocul...Ceilalti ,pomanagii, nici nu stiu cu cine,dar sigur stiu de ce voteaza.
    Nu dati vina pe covid !
  • +4 (20 voturi)    
    Multe greseli la USR (Luni, 7 decembrie 2020, 12:16)

    smeuletz [utilizator]

    USR a gresit enorm si a indepartat o multime de votanti interesati de ei:
    * a sustinut casatoria intre persoane de acelasi sex intr-o tara cu o populatie majoritar conservatoare (aici a pierdut pe cei mai multi)
    * s-a pus in pozitia anti-cristului fata de Biserica intr-o tara ultra majoritar ortodoxa. Aici toti popii au dat cu magie impotriva USR, chiar si unii mai deschisi la minte precum cel din parohia mea
    * nepotism si pile: aici are dreptate Presada. Cei care au facut ceva au fost indepartati si altii pusi in loc. Multi si-au schimbat votul din cauza asta spre PNL.

    Acum ar trebui:
    * sa isi dea demisia si Barna si Ciolos (care s-a erodat mult)
    * sa apara la conducere cei cunoscuti, care au avut voci critice, anume tabara Presada, Ungureanu, Gotiu si alti cativa
    * sa faca treaba buna in Parlament
    * sa nu se puna de-a curmezisul in mod gratuit (adica sa inteleaga ca si biserica are rolul ei)
    * daca se pun de-a curmezisul, sa fie siguri ca mesajul e bun si asumat si aduce si castig electoral
    • +2 (8 voturi)    
      eu zic ca greselile astea (Luni, 7 decembrie 2020, 12:49)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      puteau fi cel putit minimalizate ca si impact daca ieseau cu o comunicare directa,sincera si amanuntita pe subiectele respective.dica nu iesi doar sa ''dai '' in biserica ci si sa explici de ce,etc etc..
    • -1 (9 voturi)    
      Sunt de acord (Luni, 7 decembrie 2020, 12:56)

      Harald2 [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      cu aproape toate cele mentionate mai sus, cu exceptia promovarii doamnei Presada. Urmariti si alte declaratii publice si idei ale domniei sale si veti intelege calitatea sa umana.
    • +1 (5 voturi)    
      Deci recunosti ca bor face politica (Luni, 7 decembrie 2020, 15:15)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui smeuletz

      “ * s-a pus in pozitia anti-cristului fata de Biserica intr-o tara ultra majoritar ortodoxa. Aici toti popii au dat cu magie impotriva USR, chiar si unii mai deschisi la minte precum cel din parohia mea”.

      Nu nu s-au pun in pozitia unui personaj imaginar si Romaniai nu e tara “ultra majoritar ortodoxa”. Majoritatea voturilor tot PNL, USR-Plus si UDMR le-au luat. Ei o sa faca si guvernul.

      Pana nu faci distinctie intre politica si credinta, tot de trait in Arabia Saudita sau Afganistan esti bun!
      • 0 (0 voturi)    
        De acord (Marţi, 8 decembrie 2020, 10:28)

        smeuletz [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        De acord, dar explica-i asta lui Badea Gheorghe, multor tineri din ASCOR, caci sa stii ca exista multi tineri traditionalisti in Romania. Si toti se aduna la vot. Nici macar nu e vorba de credinta, e vorba de politica: nu te pui de-a curmezisul gratis caci risti.
        Iar despre BOR ca face politica: in toata istoria umanitatii incepand cu samanul, credinta se amesteca in politica. E natura umana..
  • +10 (20 voturi)    
    Tardiv. (Luni, 7 decembrie 2020, 12:26)

    Cataleya [utilizator]

    Oamenii de baza ai USR s-au lasat dusi de val sau pur si simplu s-au temut sa ia pozitii ferme impotriva cohortei conduse de Barna si Ciolos.

    In afara de problemele interne , USR-istii s-au bazat prea mult pe mass-media de propaganda desantata.
    Pagina infiintata de Pantazi si Tapalaga (doi jurnalisti respectabili) a devenit o adevarata oaza a talibanismului pro USR si anti PNL:
    In cateva luni de zile, toti cititorii rezonabili, cu comentarii pertinente au parasit pagina respectiva, iar acolo au ramas numai niste nulitati, fiecare cu cate 7 nick-uri care se inchinau toata ziua la Barna si blestemau pe oricine nu era de acord cu ei.
    Aceasta atmosfera a fost predominanta si pe alte pagini.
    De exemplu nou infiintata pagina a doamnei Dogioiu.
    Si cucoana respectiva incepuse in ultimele luni sa preaslaveasca USR si simultan sa injure PNL si aproape zilni pe Johannis..
    Practic, PSD aproape ca nu exista pt ei.
    Ba mai mult, habar n-aveau ca exista AUR.
    Acum stau toti nauci si se uita ca vacile si boii la noile porti ale Parlamentului,
    Daca ar tine cont de "minima moralia" s-ar lasa de gazetarie si s-ar apuca de altceva (croitorie, chelnarit, patiserie sau vopsit garduri)
    Pe pagina doamnei Dogioiu exista si un sistem de punctare a articolelor, cu stelute, de la 1 la 5.
    In momentul in care articolele au inceput sa fie depunctate masiv de catre cititori, a disparut sistemul de "apreciere"
    In loc sa-si revizuiasca atitudinea au recurs la solutia radicala de a le interzice cititorilor sa-i (de)puncteze.

    Toate astea, doamna Presada, au dus la esecul USR, iar vina o poarta toti cei care au adoptat aceasta strategie belicoasa si aroganta fata de oricine indraznea sa critice metodele lui Barna, Ciolos & Co.

    Mai departe e treaba voastra ce faceti.
    Barna nu va pleca de bunavoie de la sefia partidului.
    E prea mic pt un asemenea gest.
    • +1 (9 voturi)    
      ba, stii ceva? (Luni, 7 decembrie 2020, 13:49)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ... cu cat analizezi mai mult, cu atat iti dai seama ca useristii sunt un fel de pesedisti. posibil chiar mai rau, aia macar isi constientizeaza conditia... astia nimic.
    • 0 (6 voturi)    
      De acord! (Luni, 7 decembrie 2020, 16:01)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Adaug că m-au nedumerit cei care au semnat două scrisori de protest împotriva conducerii lui Barna și a echipei lui și care au continuat tot împreună cu aceștia urmându-le indicațiile... Chiar și după ce și-au văzut periclitate pozițiile pe listele de candidați... Nu am înțeles comportamentul lor... Mi-am imaginat că probabil le-a promis Barna ceva... Acum după ce s-au văzut rezultatele politicii bărnicești fac iar analize severe...
  • +1 (13 voturi)    
    penibil (Luni, 7 decembrie 2020, 12:26)

    levierul [utilizator]

    USR+ este undeva mai sus decat ar trebui sa fie.
    Aroganta este generalizata. Scandalul, penibil, insa calculat. Cine face scandal primul, ajunge mai bine cand sunt probleme. Ticalosie politica asta, cu sau fata poze cu ....
  • -2 (14 voturi)    
    un fleac (Luni, 7 decembrie 2020, 12:30)

    costelo999 [utilizator]

    la viitoarele alegeri ies din parlament direct la gunoi, la fel ca ponta si base cu tolomacu lui,
  • -3 (19 voturi)    
    deci stai putin... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:32)

    liviu_ [utilizator]

    are 15% din voturi... mai mult cu 6% ca alegerile precedente si e un rezultat dezastruos?!

    sa fim realisti... USR o sa creaca GREU DE TOT peste procentu ala!
    d c? pai in primul rand pt ca toate celelalte partide ii injura: pnl, psd, aur! probabil si udmr, dar nu i-am auzit eu!

    putea sa fie poate cu 1-2-3 % mai mare.. ATAT !

    also poate ar trebui niste discutii interne, ca spalatul asta al rufelor in public NU face bine partidului!
    • +3 (7 voturi)    
      e putin (Luni, 7 decembrie 2020, 12:51)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      fata de cat s-au asteptat si fata de cat au promis probabil in interior liderii. imbatati cu ''succesul'' localelor, au iesit sa zica ca ei n-au nevoie de nimeni si ca se pi*a pe pnl. cam nasol ,acum,cand trebuie sa faca alianta cu ei
      • 0 (2 voturi)    
        Pai sa-si dea demisia (Luni, 7 decembrie 2020, 21:59)

        Denulu [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Toti cei de la USR care au promis ca o sa ia 40% din vot si o sa faca guvern ei cu UDMR.
  • 0 (12 voturi)    
    sa plece astia (Luni, 7 decembrie 2020, 12:33)

    mmmircea [utilizator]

    sa puna laba Ciolos pe partid, de cand asteapta Alesul.
  • -2 (16 voturi)    
    Ii cere demisia si lui Coldea si papusarilor din (Luni, 7 decembrie 2020, 12:36)

    xolv [utilizator]

    spate ? Sau doar asa de fatada ?
  • 0 (16 voturi)    
    De ce si Vlad Voiculescu? Sunteti obiectiva? (Luni, 7 decembrie 2020, 12:37)

    Colette [utilizator]

    Dna Presada, cred ca ar fi fost mult mai indicat sa iasa in fata, cu declaratii, cineva care chiar ar fi fost pe lista candidatilor, NU DVS care nu ati fost, fiind cunoscuta atitudinea pe care ati avut-o si inainte de alegeri cu privire la conducerea Aliantei USR PLUS.As vrea sa stiu de la dvs. ce ati construit dvs. pentru pregatirea alegerilor, in afara de iesirile la tv si criticile aduse, cu un subiectivism evident?DA, ACTUALA CONDUCERE TREBUIE SA FACA UN PAS IN SPATE, dar DE CE L-ATI INCLUS SI PE VLAD VOICULESCU printre cei carora le cereti demisia urgenta??? EL A CANDIDAT si A CASTIGAT LA ALEGERILE LOCALE. Probabil pentru ca NU ati fost aleasa pe lista celor care au candidat pentru parlamentare, declarand peste tot ca '' am fost fix sub ultimul delegat, recomandat de către Claudiu Năsui şi Vlad Voiculescu pe un site care a fost făcut public cu o zi înainte de alegerea delegaţilor"''. Adica obiectivitatea dvs. este mai mult decat ''evidenta''.
    • 0 (4 voturi)    
      Asta m-am intrebat si eu (Luni, 7 decembrie 2020, 13:18)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      ...
    • -2 (4 voturi)    
      voiculescu tau.. (Luni, 7 decembrie 2020, 13:51)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      .. sa se duca la faianta.
      nu voia sa se dea din calea lu nicushor.. voia si el ciolan in fruntea bucurestilor.
      • -3 (5 voturi)    
        exact (Luni, 7 decembrie 2020, 15:13)

        Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        si tot hate-ul ieftin la adresa lu' ND (ca se afiseaza cu orban). e clar ca baiatul are ceva complexe de superioritate (si foarte arogant pe deasupra)...
  • +13 (23 voturi)    
    Aroganta lui Barna (Luni, 7 decembrie 2020, 12:38)

    cripop88 [utilizator]

    m-a iritat inca de la alegerile prezidentiale. Felul grosolan in care ii vorbea lui Paleologu era total deplasat. Nu avem nevoie de alti mahalagii pe scena politica, cu atat mai putin inca unul care se crede autoritate morala.
    • -1 (5 voturi)    
      o gloaba... (Luni, 7 decembrie 2020, 13:52)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

      ... il aruncam si pe asta la lada de gunoi a istoriei in curand.
  • +4 (14 voturi)    
    85 (Luni, 7 decembrie 2020, 12:38)

    gmb72 [utilizator]

    Nu, nu, domnul Barna nu demisionează, domnul Barna e un luptător, domnul Barna nu se lasă nici când vede ca lupta e pierduta si ca el nu e capabil sa-si conducă ostile decât spre înfrângere.... In condițiile în care si un câine cedează când vede ca lupta nu mai are rost, domnul Barna merge pana la capăt. La capătul existentei USR-PLUS.
    By the way,, dacă s-ar echivala inteligenta unui câine cu modul în care se măsoară IQ-ul uman, un câine normal ar avea IQ în jur de 85. Asta, pentru cine se întreabă de unde și pana unde, titlul ales pentru aceasta postare...
  • +4 (10 voturi)    
    fa pasi Barna (Luni, 7 decembrie 2020, 12:49)

    dottore-plagiatore [utilizator]

    Hai pa Barna, fa pasi.
  • -4 (10 voturi)    
    D-na Presada (Luni, 7 decembrie 2020, 12:49)

    Harald2 [utilizator]

    este una dintre acele persoane a caror prezenta a facut ca USR sa esueze ca alternativa reala pentru Romania. Ce speranta sa ofere astfel de politicieni care pandesc esecul colegilor lor precum hienele?

    Am votat USR-PLUS pentru ramura PLUS. Altfel, USR nu mai are demult credibilitate datorita luptelor interne si epurarilor in stil stalinist pentru diferentele de opinie (din fericire, in epoca noastra nu mai exista lagare, in Romania, cel putin)
  • +6 (14 voturi)    
    . (Luni, 7 decembrie 2020, 12:51)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Băi frate.
    Ca simplu alegător vă zic: m-am săturat efectiv să văd mereu și mereu aceleași persoane care sar să ceară demisii, să se plângă, să acuze, să trimite chestii „pe surse”. Mă dar voi chiar nu sunteți în stare să discutați în privat?
    Ați creat o psihoză cu Barna al vostru, dar mai lăsați-mă naibii cu el. Faceți-vă, frate, un nou partid, strângeți semnături pentru alegeri interne sau ca să-l dați jos, dar mai tăceți odată! Partidul are mii de membri care se chinuie să facă o treabă și mai vine un exaltat din ăștia, aceiași de absolut fiecare dată, care începe să ceară demisii și să se dea cu capul de toți pereții.
    Nu, asta nu e transparență, asta e ridicatul poalelor și urlat cu mâinile în șold în mijlocul pieței. Voturile nu au dispărut numai din cauza lui Barna și a cui mai ziceți, ci și din cauza voastră, pentru că ați creat un boogeyman și nu sunteți în stare să faceți ceva în privința asta. Rușine să vă fie.
    • -2 (6 voturi)    
      ipocrizie much? (Luni, 7 decembrie 2020, 13:57)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Toate nickname-urile erau luate

      ... "nu va mai certati public ca va vede lumea".. "dati-va in cap pe la spate"
    • +4 (6 voturi)    
      Pai nu poti (Luni, 7 decembrie 2020, 14:25)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Toate nickname-urile erau luate

      Filiala diaspora a vrut sa organizeze de doua ori alegeri interne ca sa scape de lacheii lui Barna. De doua ori le-a blocat Barna deciziile in BN. Apoi a fost si faza cu Teohari! Eu mi-am dat demisia din USR dupa ultimul abuz a lui Barna. Informeaza-te, nu arunca cu acuze fara motiv.
      • -2 (2 voturi)    
        As vrea sa ma informez (Luni, 7 decembrie 2020, 22:56)

        Denulu [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Dar nu stiu de unde. Poate ca postarea originala de pe Facebook avea mai multe informatii, dar din textul articolului nu am aflat absolut nimic.

        La fel in comentariul tau, spui "Eu mi-am dat demisia din USR dupa ultimul abuz a lui Barna" de parca e evident pentru toata lumea cand ti-ai dat demisia din USR si ce actiune a lui Barna a cauzat demisia ta.

        Citeste inca o data ce ai scris. Poate ca suna mai bine cand stii toate detaliile, dar pentru mine e exact "aruncat cu acuze".
  • -1 (13 voturi)    
    USR-PLUS (Luni, 7 decembrie 2020, 13:02)

    Sutekh [utilizator]

    e inceputul sfarsitului pt voi, ati abordat numai politici gresite si prost intentionate. eu nu am auzit vreodata un userist sau unul de la plus vorbind de traditiile romanesti, de dragostea de tara. mereu au denigrat tot ce este autohton si au laudat occidentul ca acolo umbla cainii cu colacii-n coada. pregatiti coliva!
    • +2 (6 voturi)    
      De dragoste de tara vorbesc hotii cand fura! (Luni, 7 decembrie 2020, 14:29)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Sutekh

      Cand ceri fara penali in functii publice eu zic ca iti ARATI dragostea fata de tara, nu doar o clamezi!
      Oricum nu asta e problema. Problema e Barna. Nu s-a implicat in guvernare si a taiat si a spanzurat cum a vrut el in partid. Barna e un mic Putin!
  • +1 (9 voturi)    
    Barna (Luni, 7 decembrie 2020, 14:26)

    asx [utilizator]

    In ceea ce priveste carisma lui Barna, eu personal nu inteleg de ce votantii nu-l simpatizeaza mai mult, dar pot sa accept ca n-o fac. Cred ca a fost o greseala ca a candidat impotriva lui Iohannis si ca nu au intrat la guvernare dupa motiunea de cenzura, care i-a erodat.

    Mai cred ca trebuie sa schimbe ceva pentru a penetra mai bine partidul in randul votantilor de rand, dar cumva fara sa-i indeparteze pe votantii actuali.

    Pe de alta parte, USR cu filiale, structuri si resurse foarte putine a devenit intr-un timp (dpdv istoric) foarte scurt un partid foarte bine infipt in tara si cred ca o mare parte e meritul lui Barna... S-a vazut mult timp diferenta uriasa de procente intre USR si MRI/PLUS, care parea intepenit in cele cateva procente. Deci cred ca Barna, in ciuda unor greseli de strategie, ramane un manager foarte bun al partidului.

    Dna Presada in afara sa solicite mereu functii si sa faca scandaluri care nu fac decat sa dauneze partidului, ce face mai exact?
  • -1 (11 voturi)    
    de ce nu am fost eu la vot? (Luni, 7 decembrie 2020, 14:29)

    gogu654321 [utilizator]

    Mi-am pus foarte mult sperantele in acest partid nou care se numeste USR. Am votat cu ei din momentul cand au aparut pana la europarlamenare, inclusiv. Dupa aceea au inceput domnii din USR sa invete si sa aplice cate ceva din politica damboviteana si am inceput sa ma abtin de la vot pentru ca nu aveam cu cine vota. Motivele au fost:
    - Dan Barna nu este un om de incredere, inspira acel aer de sef roman care isi angajeaza oameni "de increde" nu oameni competenti
    - dupa alegerile locale, USR au facut o serie de gafe care le-au demascat adevarata fata(vezi alegerea lui Iordache, vezi cearta cu PNL pe functii, nu pe proiecte la Timis)
    - vezi demisia din parlament in tandem cu PSD-ul, o miscare jenanta. Daca PSD-ul a facut-o sa-si repare blazonul, USR mai mult si-a stricat imaginea.
    Aceste motive m-au determinat sa nu merg la vot, poate alti simpatizanti USR au avut alte motive, dar in principiu este foarte clar ca USR a luat-o pe calea gresita si foarte multi votanti obisnuiti sau votanti potentiali au preferat sa stea in casa duminica.
    • -2 (4 voturi)    
      USR+ (Luni, 7 decembrie 2020, 15:20)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui gogu654321

      Au inceput bine, cu o campanie de imagine absolut impecabila. Exact imaginea a disparut si au aparut tot felul de "oameni de incredere". Era o placere sa ii vezi cum fac opozitie la marlanismele PSD/PNL. Acum nu prea mai e. Nu au mai venit cu nimic capabil. Ba chiar mai rau, s-au cocotat pe val si credeau ca ii duce valul. 15% e mult. E un scor foarte bun pentru momentul absolut complicat in care se afla
    • 0 (4 voturi)    
      Alte greseli ale USR (Luni, 7 decembrie 2020, 15:22)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui gogu654321

      Au insistat pe tema pensiilor speciale. Pai cand peste jumatata din forta de munca lucreaza la stat, nu prea ai sanse sa-ti castigi sustinatori cu asta.
      Nu l-au pus la punct pe Barna cand acesta a calcat pe bec. Acesta a avut lachei in toate pozitiile din partid iar astia l-au lins in fund. Din cauza asta USR a pierdut multi membri cu integralitate! Eu am fost membru USR. La inscriere, am fost anuntat ca trebuie sa “respect conducerea partidului si pe presedintele sau”! Tocmai atunci mi-am pierdut respectul pentru Barna definitiv! Pana la urma am demisionat la al treilea abuz a lui Barna direct asupra filialei, in doua luni!
    • +4 (8 voturi)    
      bravo (Luni, 7 decembrie 2020, 15:22)

      asx [utilizator] i-a raspuns lui gogu654321

      Bravo, deci cateva nemultumiri au meritat jumatate de vot dat ciumei rosii PSD distrugatoare de tara prin absenta la sectie. Sper ca esti multumit, PSD-istule...
      Pai tu pui semnul egal intre un partid de penali incompetenti si un partid care nu e perfect dar are multe calitati? Rusinos!
    • +3 (7 voturi)    
      La a doua liniuta ai informati gresite, verifica. (Luni, 7 decembrie 2020, 15:31)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui gogu654321

      Iar la a treia PSD s-a luat dupa ei, USRplus a spus ce face de la inceputul mandatelor.
      Si de ce renuntarea la pensii speciale le-a stricat imaginea? O explicatie ai?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by