PSD: Orice mandat de formulă guvernamentală formată de Orban și partidele de dreapta va fi lipsit de legitimitate

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2020, 11:29 Actualitate | Politic


Marcel Ciolacu
Foto: Captura video
PSD susține că orice mandat de formulă guvernamentală formată de Orban și partidele de dreapta va fi lipsit de legitimitate, iar președintele Iohannis trebuie să înțeleagă mesajul dat de români la alegerile parlamentare 2020.

PSD a transmis, luni, pe Facebook, un mesaj în care susține că este "gata să se pună în slujba țării cu o echipă de profesioniști și un program de guvernare solid":
  • "Românii au decis că PSD rămâne principala lor speranță pentru a scoate România din criza sanitară și cea economică în care au dus-o Orban și PNL!
  • Azi, PSD este gata să se pună în slujba țării cu o echipă de profesioniști și un program de guvernare solid! Suntem gata să conducem România cu energie, profesionalism și competență pentru a readuce țara pe drumul cel bun.
  • Românii au mers la vot în circumstanțe foarte dificile din cauza pandemiei. Le mulțumim tuturor cetățenilor care au votat, indiferent de partidul lor. Din păcate, alegerile au fost îngreunate de gestionarea necorespunzătoare a pandemiei de guvernul Orban. Deciziile liberalilor au generat un haos inutil care a inhibat participarea populației la acest scrutin atât de important.
  • În ciuda acestor obstacole, am îndemnat oamenii să țină cont că votul le va determina viitorul, într-un moment critic din istoria națiunii noastre. Și milioane de români au răspuns prin #vot! Românii au spus clar că doresc preluarea controlului asupra pandemiei și înlăturarea unei guvernări incompetente care ne-a pus în pericol sistemul sanitar și viețile tuturor. De aceea, aceste alegeri pot fi considerate un referendum!
  • Președintele României trebuie să înțeleagă mesajul votului și să asculte voința românilor! Altfel, mandatul lui și al oricărei formule guvernamentale formată de Orban și partidele de dreapta va fi lipsit de legitimitate!".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















15669 vizualizari

  • +30 (32 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2020, 11:33)

    [anonim]

    • +19 (21 voturi)    
      Haha (Luni, 7 decembrie 2020, 12:19)

      vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui

      HaHa, Ciolacu mimeaza ca vrea la Guvernare dar daca ajunge la conducere trebuie sa mareasca pensiile cu 40% si sa gestioneze Economia post Epidemie.
      • +6 (6 voturi)    
        rapunsul corect la aceasta pretentie (Luni, 7 decembrie 2020, 13:07)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        Rapunsul corect la aceasta pretentie a psd ar fi ca iohanis sa nominalizeze propunerea psd pentru postul de premier si acesta sa fie trantit de parlament pe repede inainte numai ca orban si iohanis au o retinere in a nominaliza un psd-ist avand in vedere cati din parlamentarii pnl sunt veniti de la psd.
      • +4 (4 voturi)    
        rock (Luni, 7 decembrie 2020, 13:43)

        TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        pai o sa zica ca liberali au distrus economia ca NU mai pot mari !
      • 0 (0 voturi)    
        galerie (Luni, 7 decembrie 2020, 14:34)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

        Joc de glezne ptr. "galerie"...O fi cam prost "ciungul" dar nu destul ca sa-i bata cuie in talpa...
  • +31 (33 voturi)    
    Asta nu voi decideti... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:36)

    TheProphet [utilizator]

    ...mai cretinilor de la PSD...ci majoritatea care se va crea in parlament!!!
    • +19 (19 voturi)    
      anti PSD (Luni, 7 decembrie 2020, 12:22)

      john_doe_ro [utilizator] i-a raspuns lui TheProphet

      corect. De ce n-or fi facut in 30 de ani ce aveau de facut?
  • +31 (33 voturi)    
    pai aritmetica arata altceva (Luni, 7 decembrie 2020, 11:38)

    bogdan1477 [utilizator]

    PSD are 30% PNL + USR 40%
    Mai e AUR cu 8-9% si UDMR, care a zis ca vrea guvern de drepata.

    Su dupa distribuire, PNL + USR vor avea 46-47%, si cu inca 2-3 transferuri de la PSD + minoritati aduna cat sa aiba majoritate si fara UDMR

    Asha ca, mestere Ciolac, nush dupa ce matematici avansate vrei matale premier, dar matematica de clasele primare zice ca nu prea ai sanse.
    • +17 (17 voturi)    
      ... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:13)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Probabil le-a facut Veorica calculele si i-a dat fituica. Altfel nu stiu de unde le scoate...
    • +8 (8 voturi)    
      sa nu uitam ca (Luni, 7 decembrie 2020, 12:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      cel putin teoretic udmr si aur sunt de dreapta deci nu au ce cauta in alianta cu psd....
      practic singurul aliat e pro rom care e pa!

      psd mananca ... miere... ca de obicei...
      • +4 (4 voturi)    
        teoretic da (Luni, 7 decembrie 2020, 12:58)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Nu cred ca UDMR ar fi foarte deranjat de o alianta cu PSD, dar din pacate nu se poate alia cu AUR, care e clar anti-maghiar, ca-si pierd ambele partide electoratul. Plus ca PNL+USR, dupa redistribuire vor ajunge pe la 47% singure. Si cu citeva transferuri de pe la PSD plus independenti si minoritati, fac 50%.
    • -8 (10 voturi)    
      He he... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:25)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      "2-3 transferuri de la PSD". Ce va mai place politica "altfel".
      • +6 (6 voturi)    
        mie personal nu-mi place (Luni, 7 decembrie 2020, 13:00)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Dar daca ma uit la istoria recenta (si aici ma refer la sub jumate de an) gasesc suficiente exemple de pesedisti revopsiti in liberali. Cel mai celebru exemplu e Chirica de la Iasi.
    • +6 (6 voturi)    
      Mda (Luni, 7 decembrie 2020, 12:39)

      TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Poi o are pe Veorica consultant + voi pezedeul tot timpul pune un +10-15% ca asa-i la ei:))
    • +4 (4 voturi)    
      Are frate sanse (Luni, 7 decembrie 2020, 12:53)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      matematica a facut-o cu veorica! Deci la el e posibil!
  • -19 (23 voturi)    
    Asteptam cu nerabdare :) (Luni, 7 decembrie 2020, 11:39)

    lalaverim [utilizator]

    Asteptam sa iasa Werner si sa ne spuna el cum e cu legitimitatea parlamentului.
    Cum o sa ne spuna el "pe-se-de" si ca acest scor nu reprezinta vointa poporului asa ca il va nominaliza tot pe Orban.
    Abia astept, este cel mai frumos spectacol de Craciun ! :))))
    • +10 (10 voturi)    
      tovarase... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

      pnl+usr > cu 10% decat psd...
      asa ca plimba ursu cu legitimitatea ta!

      aur si udmr nu sunt de asemenea (teoretic) aliati cu psd...

      asa ca mai usor cu minciuna ca te iei la tranta cu ponta!
  • -25 (25 voturi)    
    pam pam (Luni, 7 decembrie 2020, 11:40)

    cucuveauamov [utilizator]

    Unde este Klaus?
    • +14 (14 voturi)    
      ce pam-pam apoliticule?! (Luni, 7 decembrie 2020, 12:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ca psd nu prea are cu cine sa faca alianta!

      iti reamintesc ca udmr si aur sunt de dreapta?!

      sau tu consideri ca esti parlament legitim cu 30% daca ai obtinut mai mult decat ailalti?!

      a da... si presedintele care a luat 70% nu e legitim ca vrei tu! hai sictir!
      • +5 (5 voturi)    
        La cotroceni (Luni, 7 decembrie 2020, 13:01)

        sipu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pam, pam ...............
    • +6 (6 voturi)    
      Cum (Luni, 7 decembrie 2020, 12:55)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      iti iei tu "puie" de fiecare data cand apari! Eu cred ca-ti place! Inscrie-te in psd. Asa, o iei oficial!
    • +7 (7 voturi)    
      Mda (Luni, 7 decembrie 2020, 13:28)

      TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Dar Dragnea unde este? :) Hai, plimba cucuveaua, n-are treaba sula cu Prefectura. Scrii si tu sa nu ruginesti
    • +2 (2 voturi)    
      degeaba faceti spume (Luni, 7 decembrie 2020, 15:19)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      mai psd-istilor.
      Mai vedeti voi guvernare psd cand o face plopul pere si rachita micsunele.
  • -13 (17 voturi)    
    nici unii, nici altii (Luni, 7 decembrie 2020, 11:40)

    john_doe_ro [utilizator]

    Cheia rezolvarii acestor alegeri este la presedintele Johanis. Daca numeste 2 prim ministrii care formeaza doua guverne si ambele aceste guverne sunt trantite/respinse in parlament atunci se declanseaza din nou alegeri anticipate. Nu trebuie decat sa puna 2 prim-ministrii primul de la USR si al doilea de la PNL. Acestia vor propune 2 guverne care vor fi respinse de noii parlamentari si uite asa ajungem din nou la alegeri anticipate. Alta solutie eu nu vad.. va fi imposibil sa se obtina o majoritate parlamentara solida in structura votata a noului parlament.
    • +8 (8 voturi)    
      si ce castigi?! (Luni, 7 decembrie 2020, 12:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

      altceva decat vreo 3 luni de instabilitate si toata lumea sa se uite urat la tine?!

      astea sunt alegerile si lucrurile sunt clare: centru-dreapta la guvernare! stanga in opozitie!
      ce e necrlar?! doar psd e de stanga si pro-rom care nu a intrat in parlament!
    • -9 (11 voturi)    
      Democratia... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:27)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

      Democratia de tip "loz in plic". Nu ai castigat mai tragi o data ...
    • +13 (13 voturi)    
      Ba eu vad o majoritate clara (Luni, 7 decembrie 2020, 12:39)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

      Formata din PNL-USR-UDMR.
      Da, nu va putea schimba Constitutia dar poate guverna foarte lejer.
      • +1 (1 vot)    
        peste vrun an poate provoca anticipate (Luni, 7 decembrie 2020, 13:05)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Daca la momentul ala scorurile electorale vor zice ca se merita...
    • +3 (3 voturi)    
      mie aritmetica mi se pare suficient de clara (Luni, 7 decembrie 2020, 13:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

      Singura varianta posibila e PNL+USR+UDMR, altceva nu e fezabil.
      - USR nu se aliaza ever cu PSD
      - AUR si UDMR nu pot coabita, pentru ca, cel putin teoretic, AUR apara dacul liber de straini, printre care in mod cert unugrii sunt printre cei mai periculosi, iar UDMR apara maghiarii de romani.
      - PNL si PSD iar nu se pot alia, ca si-ar injumatati electoratul in 3 luni.
      Si in conditiile astea alta varianta functionala nu exista decat PNL+USR+UDMR
  • +24 (24 voturi)    
    legitimitatea e dată (Luni, 7 decembrie 2020, 11:42)

    berenger [utilizator]

    de majoritatea din parlament. psd nu are cu cine face majoritate...
  • +11 (17 voturi)    
    PSD a castigat dar nu are aliati (Luni, 7 decembrie 2020, 11:44)

    animatron [utilizator]

    In afara de UDMR, care a mai fost la guvernare cu Dragnea si Tariceanu, PSD nu are cu cine face alianta.

    AUR va fi in Opozitie, nu intra in nici un guvern din care face parte UDMR, iar stanga USR oricum ii respinge violent pe nationalistii din AUR asa ca nici cu PNL nu pot face guvern.

    PSD si UDMR, dupa redistribuire, ajung la 40%, dar nu mai alta rezerva de voturi in parlament in afara de deputatii minoritatilor, insuficienti ca numar.

    Dreapta inca mai are o sansa daca PMP intra la limita in Parlament (nu e sigur), in timp ce PSD e blocat deocamdata.
    • +7 (7 voturi)    
      Daca n-are peste 50% n-a cîștigat nimic (Luni, 7 decembrie 2020, 12:29)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Ci e doar primul din șir. Restul depinde de ”împerecheri”.
    • 0 (0 voturi)    
      animatroane (Luni, 7 decembrie 2020, 19:40)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      care ti-e cuvintul secret, sa te trezim la realitate? tu tot mai vezi pemepe la guvernare?
  • +4 (16 voturi)    
    nu ba... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:45)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ... 70% dintre romani v-au trimis la faianta. pe toti.
    • +9 (9 voturi)    
      Din pacate jocul e altfel (Luni, 7 decembrie 2020, 12:26)

      fanegr1ja [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Cel ce nu voteaza sustine pe cel ce iese castigator.
      Asa este acest joc al politicii, pe care majoritatea romanilor refuza sa il inteleaga.
      Cand nu votezi, nu inseamna ca blamezi pe cineva, ci doar faci ca votul celor ce voteaza sa devina mai puternic. Cu o prezenta la vot de 60%, voturile PSD se disipa. Cu o prezenta la vot de 30% PSD iese castigator. De ce? Pentru ca PSD are un electorat disciplinat si care voteaza la fiecare alegeri.
      • 0 (0 voturi)    
        asa (Luni, 7 decembrie 2020, 14:43)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui fanegr1ja

        Pana si copiii care au votat prima data in 1990 au priceput si s-au dus sa voteze...contra gastii lui Ilici...
  • +15 (15 voturi)    
    ciolane, (Luni, 7 decembrie 2020, 11:45)

    nahir [utilizator]

    eești prost? Aveți doar 31% din Parlament. Ce legitimitate aveți? Nada.
    • +12 (12 voturi)    
      nu intelegi (Luni, 7 decembrie 2020, 12:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      ei au legitimitate cu 31%...
      Iohannis nu are legitimitate cu 70%!

      logica de pesedist :D
  • +13 (13 voturi)    
    Un lucru bun (Luni, 7 decembrie 2020, 11:46)

    Wheelwright [utilizator]

    e ca nu poti facce majoritate parlamentara, Ciolacule!
    Daca te aliezei cu UDMR nu o sa voteze AUR, si viceversa. Aiea doua partide nu o sa guverneze impreuna. Oricum va fi un guvern slab, cu o sustinere slava in parlament, ii va fi greu sa faca o reforma constitutionala, cum se vorbea.
    • +1 (9 voturi)    
      sa fim realisti (Luni, 7 decembrie 2020, 12:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      crezi ca pnl vrea reforma constitutionala?!

      sa nu uitam ca imegiat ce au luat guvernarea au "uitat" ca trebuia sa desfiinteze SS si sa refaca legile justitiei!

      CCR asa o sa ramana pana murim sau pana cand o sa luam furcile si o sa-i dam afara pe astia!
      • -1 (1 vot)    
        Sa fim realisti, (Luni, 7 decembrie 2020, 15:29)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        SS-ul si legile Jusititiei se rezolva de catre Parlament nu de Guvern.
        PNL-ul are multe pacate dar hai sa nu il incarcam si cele care nu-i apartin.
  • +17 (17 voturi)    
    Asta nu o sa deci tu... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:46)

    TheProphet [utilizator]

    ..bai Lache, ci va decide majoritatae guvernamentala...care se va forma...Stai lejer in opozitie, unde iti e locul...
  • +25 (25 voturi)    
    Speranta p.... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:49)

    terkos [utilizator]

    Voi sunteți speranța că vom avea în continuare toalete în fundul curții.
    Voi sunteți speranța că vom avea în continuare asfalt direct pe pământ sau iarbă.
    Speranța că în continuare vom plimba sute de hârtii prin zeci de instituții ca să ne rezolvăm o problemă.
    Voi sunteți speranța că în continuare vom avea contracte publice la preț de 5 ori mai mare decât piața.
    Voi sunteți speranța că viitorul țării stă în sărăcie, slugărnicie și cât mai puțină educație.
    Voi sunteți speranța că în continuare vom da în gropi prin drumurile și localitățile țării.
    Voi sunteți speranța că în continuare lumea se va bucura și vă va da votul pentru o fasole și-un ciolan.
    Voi sunteți speranța că toți șmecherii care au băgat mâna în borcanul cu miere nu vor plăti pentru asta.
    Voi sunteți speranța că poți ajunge director, șef sau mai știu eu ce funcție publică, doar pentru că ești din partid sau fiu de șmecher de partid.
    Să mai înșir?
  • +11 (11 voturi)    
    ba nu! (Luni, 7 decembrie 2020, 11:50)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Guvernul va fi PNL+USL+UDMR, va place sau nu! Asta s-a votat. Asta e constitutia...KWI va numi un prim-ministru liberal ca sa formeze guvernul si majoritatea in Parlament.
    Daca USL va face mofturi, va darama aceasta alianta de guvernare va dispare la urmatoarele alegeri caci va aduce PSD din nou la putere.
  • +14 (16 voturi)    
    mesajul e clar: (Luni, 7 decembrie 2020, 11:53)

    Levellers [utilizator]

    fara psd, fara stanga
  • +20 (20 voturi)    
    Nu, bă! (Luni, 7 decembrie 2020, 11:55)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Nu românii au decis că sunteți voi vreo speranță, ci 29% din 31%! Asta înseamnă cam 9% din români, deci nu românii!!!!!
    • +3 (5 voturi)    
      Din păcate nu ai dreptate (Luni, 7 decembrie 2020, 12:42)

      bogdanrech [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Toți cei care nu au votat au votat de fapt: PSD 29%, PNL 25%, USR 15% samd. Deci 29% dintrun vot nevotat a mers la PSD. Nevotanții au susținut în masă PSD!
  • +17 (17 voturi)    
    Dl Ciolacu nu vrea sa intelega! (Luni, 7 decembrie 2020, 11:57)

    bcorina [utilizator]

    Nimeni nu are legitimitate la doar 30% prezenta la vot.
    PSD are doar un milion de voturi ce legitimitate crezi ca ai la acest numar de votanti?
    Conteaza aliantele si cine reuseste sa isi treaca prin parlament un guvern.
  • +20 (20 voturi)    
    Constitutia spune: Partidul care are 50% (Luni, 7 decembrie 2020, 11:57)

    Gryphus [utilizator]

    Constitutia facuta de PSD in 1990 spune clar ca guvernul il formeaza partidul care are 50% din voturi

    dar PSD are 29% iar PNL 25% deci niciunul nu are 50% cum cere Constitutia asa ca guvernarea in urmatorii 4 ani o va face acea coalitie care are 50% dfn voturi
  • +18 (18 voturi)    
    >>>>> (Luni, 7 decembrie 2020, 12:01)

    GemstonePig [utilizator]

    ''Legitimitatea'' asta e asa o chestie pe care toti o vantura cand nu le convine ceva. Ce legitimitate mai aveau in ultimul an tariceanu ponta si vosganian in parlament? nici una dar erau legal acolo deci au facut ce au vrut. Legal Iohanis poate propune premier pe oricine. Restul e gargara
    • +5 (5 voturi)    
      pai dupa ei (Luni, 7 decembrie 2020, 12:25)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Iohannis nu are legitimitate cu 70%...
      sa fim seriosi...

      se contrazic singuri si intorc vorbele dupa cum le convine!
  • +21 (21 voturi)    
    ... (Luni, 7 decembrie 2020, 12:03)

    Joe@Black [utilizator]

    Baietas, in 2016 PSD si ALDE au mers ca o alianta ca aveau majoritate si au format guvernul? Da, corect.

    Acum merg partidele de dreapta sa formeze guvernul? Da, corect.

    In Constitutie spune ca formeaza guvernul partidul care are majoritate ABSOLUTA (50% + 1 din voturile exprimate). Are P$D 50% + 1 vot? NU, nu are.

    Ciocu mic mincinos mic ce esti!
  • +11 (17 voturi)    
    Voturile din diaspora (Luni, 7 decembrie 2020, 12:07)

    fanegr1ja [utilizator]

    Se clameaza victoria inaintea incheierii numaratorii voturilor din diaspora.
    Ciolacu merge pe urmele lui Mircea Geoana.
    Diferenta intre PSD si PNL e suficient de mica incat sa fie usro acoperita cu voturile din dispora.
    USR+ o sa urce si el la 16-17%
    Si AUR o sa mai creasca.
    Fiecare vot din diaspora slabeste din procentajul PSD.
  • +7 (7 voturi)    
    mda (Luni, 7 decembrie 2020, 12:11)

    SoulSearcher [utilizator]

    marcelica nici nu se astepta...

    daca il intrebi in sinea lui, el credea ca lumea va iesi la vot ca la locale si psd-ul nu ar fi avut mai mult de 20%...

    dar na.. in viata uneori mai esti si placut surprins ca lucrurile merg in favoarea ta...
  • +8 (8 voturi)    
    çovidu' dauneaza grav bunului simt (Luni, 7 decembrie 2020, 12:11)

    comentacu [utilizator]

    Nea Ciolacule, Covidu te-a transformat in campion scatofil?
    Tu ce legitimitate ai? 30% procente numesti legitimitate?
    Fa alianta si arata ca poti guverna tara, nu mai manca rahat gratuit pt ca nu face decat sa pari si mai prost decat esti in realitate...
    • +1 (1 vot)    
      30 (Luni, 7 decembrie 2020, 14:49)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      Cu 30% din cei care au votat, nici macar din numarul alegatorilor...Asta da "legimitate" in capul "ciungului"....
  • +8 (8 voturi)    
    Ciolanu' bubuie de 'deșteptăciune' (Luni, 7 decembrie 2020, 12:12)

    Dogul [utilizator]

    Marele om de stat nu pricepe care-i treaba cu legitimitatea. Nu știe că o alianță poate fi formată și din 6 partide care obțin câte 8.5, nu e musai ca partidul cu cele mai multe voturi să formeze guvernul. Vai de Ciolacu
  • +9 (9 voturi)    
    serios?! (Luni, 7 decembrie 2020, 12:16)

    liviu_ [utilizator]

    dar voi in parlament cu presedinte si guvern pnl sunteti in legitimitate, nu? IPOCRITILOR!!!

    una peste alta dreapta+centru are mai multe voturi decat stanga asa ca PLIMBA URSU CU KKTURILE TALE !!!

    inca un mesaj de kkt, (pentru sclavii lui de la latrine si romanicaWC) al unui psdist care stie ca 30% e de fapt un rezultat PROST !

    jegu se foloseste de faptul ca voturile anti-psd sunt impartite. sa nu uitam ca (cel putin teoretic) aur NU e de stanga deci nu are ce cauta cu psd!
    • +2 (2 voturi)    
      da, dar pentru "binele patrrriei", (Luni, 7 decembrie 2020, 15:20)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pentru tarisoara lor, pentru Rrrromania, AUR se va sacrifica.

      Nu cred ca se asteptau sa fie invitati direct la guvernare, dar daca reusesc sa ia posturi, cred ca o sa ploua cu bani in conturi in paradisuri fiscale, icre negre si sampanie, cele mai traznet curve rusoaice le vor fi oferite de sponsorul lor, mareata Rusie putinista.

      Iti dai seama ca "omuletii verzi", care in Crimeea purtau "uniforma anonima de la magazinul din colt" si au trebuit sa aduca tancurile, la noi au intrat direct in Parlament, in cateva ore?! In creierul, in centrul de comanda, in inima Romaniei? Fara sa traga un foc de arma!!! Fara sa creeze o criza!!!

      Unde a fost SRI? Iohannis a stiut? CSAT a stiut ce se intampla in judete obscure, ca ALBA (12%), in mijlocul tarii? Ce au facut? Ce fac?

      Apropo de Alba, nu mi se pare lipsit de importanta ca au ales exact acest loc sa se manifeste puternic, cu Alba Iulia si Blaj - acolo unde s-a proclamat Romania Mare. Are un substrat ezoteric de mare importanta, este asemanator cu alegerea datei de 11 Septembrie, la atacul asupra Americii (911), sau atacul american asupra Romaniei, din 4 aprilie '44 - 4444 = de 4 ori moarte. Sau numarul de semnaturi pus pe suspendarea lui Basescu.

      Nu-mi vine sa cred - legionarii adusi, din nou, la viata! Cu astia vor bate palma tradatorii, hotii, scursorile din PSD.

      Iar Iohannis doarme, cusut la gura si in relanti, cum il stim, SRI isi incaseaza leafa si iese la pensie la 40 de ani, Armata doarme in cizmele comode, model nou, nu cum erau odata.

      Suntem in bataia Crivatului si a sortii.
      • 0 (0 voturi)    
        as vrea sa retrag acuzatiile (Marţi, 8 decembrie 2020, 16:22)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui revo

        la adresa "omuletilor verzi". I-am banuit degeaba in lipsa unei informatii esentiale pe care n-o aveam atunci. Nu sunt rusii - e la Famiglia Paunescu: 3 seniori si un june, tari in coaie si in conturi.

        Sa nu se supere rusii, i-am banuit pentru ca doar Rusia poate actiona atat de eficient, cu resurse mici, rapid si definitiv, luand captive state si zone intregi. Aici a fost luat captiv Parlamentul - un fleac.

        Despre nova Famiglia Paunescu (numele asta pare blestemat), care nu e asa de tinerica, ca are peste 45-50 de ani, puteti gasi informatii mai mult decat edificatoare, cu goagalu.
  • +7 (7 voturi)    
    Toate declaratiile lui sunt niste bife (Luni, 7 decembrie 2020, 12:17)

    averageJoe [utilizator]

    pe care e obligat sa le puna din postura de presedinte PSD. Nimeni nu crede. Asta e politica din Ro si nu numai. Partea proasta e ca nici macar nu se chinuie sa introduca o idee de schimbare a modului in care se comporta. So, flush PSD i.e. tragem apa.
  • -1 (5 voturi)    
    Eu sunt de acord cu PSD. (Luni, 7 decembrie 2020, 12:18)

    Marionette [utilizator]

    1. Lasati sa conduca PSD+Rusii+Ungurii pana populatia se vaccineaza si cazurile de covid scad.
    2. Data fiind majoritatea fragila initiati alegeri anticipate. 3. Dati ocazia si populatiei care a stat in casa pentru a nu se imbolnavi sa voteze.
    • +2 (2 voturi)    
      Lasa povestile! (Luni, 7 decembrie 2020, 13:34)

      ala_mic [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Lasa rusii sa conduca la tine in tara, la tatucul putin acolo! Si ii poti lua si pe iubitii tai psdisti! Chiar te rog!
  • +1 (3 voturi)    
    te implor (Luni, 7 decembrie 2020, 12:19)

    revo [utilizator]

    da, da, tine-te de craca, nu ceda, intra la guvernare: vreau pensia marita!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Ciolacu (Luni, 7 decembrie 2020, 12:21)

    Rahan5 [utilizator]

    vorbeste prostii, PSD tocmai a pierdut Alegerile !:
    29,83% PSD + 8,65% AUR =38,48 %
    24,66% PNL + 15,44% USR PLUS =40,00%
    Prin redistribuire diferenta ramane.
    Asta chiar si in conditiile in care toti parlamentarii AUR s-ar alia cu PSD- ul.
  • +6 (8 voturi)    
    hehe (Luni, 7 decembrie 2020, 12:28)

    liviu_ [utilizator]

    psd isi da seama ca s SINGURUL parti de stanga acre e in momentul de fata in parlament
    si incepe sa o dea in balarii ca ailalti nu-s legitimi !

    also ce legitimitate cu 31% prezenta la vot jegule?!
    realitatea e ca au fost niste balarii de alegeri, cu o prezenta jalnica (care v-a avantajat) si totusi ATI PIERDUT !!!

    NU aveti cu cine sa faceti alianta! usr nu poate sa faca alianta cu altcineva decat cu pnl ca si-o ia. pnl daca refuza o alianta cu usr si-o ia...
    udmr o sa fie cel care decide pt ca aur o sa prefere opozitia pentru ca ORICE alianta slabeste AUR (ei au luat voturi din ambele parti.. ) si chiar daca ar face alianta psd mai are nevoie de inca un aliat pe langa HAUR si NU are pe cine ...
    • +2 (2 voturi)    
      stanga (Luni, 7 decembrie 2020, 14:52)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Greseala, PSD nu e de stanga, nu e nici macar partid. La nivelul conducerii sunt doar o gasca de escroci corupti si mincinosi...
  • +7 (7 voturi)    
    Omul intelege prea bine ce zice (Luni, 7 decembrie 2020, 12:29)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    Nu ca nu le-ar avea cu matematica. Dar deja asterne placa ce va fi auzita la antene si pe unde or mai putea-o pune de acum inainte. Destabilizarea nationala tipica psd continua. Si asta e doar tonul dat. Plecand de la tema asta vor putea justifica toate magariile care urmeaza. Cum ca ei au luat cele mai multe voturi si deci ei au legitimitate. Chiar daca majoritatile se formeaza altfel. Nu ii pasa, trebuie sa fie impachetat frumos pentru idiotii utili.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa mori tu ??? (Luni, 7 decembrie 2020, 12:37)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ....
  • +3 (3 voturi)    
    Slaba intelegere (Luni, 7 decembrie 2020, 12:52)

    EuConstat [utilizator]

    Intai si intai, AUR este factiunea prorusa a PSD. Asa cum in vechiul PCR era cei mai inversunati comunisti prorusi. Si se ascund dupa un discurs nationalist care insa nu este exclusiv al celor de dreapta ci este specific si extremei stanga. Deci PSD + AUR.
    USR este prea de stanga si prea "purist" pentru PNL. Asa ca, fie taie din hipstereala si intra in coalitie cu PNL, fie se compromite si mai mult si bate palma cu PSD. In ambele directii partidul se compromite. In prima se compromite pentru ca pupa unde a scuipat (de cateva luni USR ii injura pe PNL), in a doua - nici nu mai e nevoie de mentionat. Partea amuzanta si pe care nu o sesizeaza nimeni este ca, mai mult ca niciodata, soarta noastra va fi decisa de UDMR.Si nu, faptul ca PSD se aliaza cu AUR nu exclude UDMR pentru promovarea intereselor. Mai mult, AUR tinteste la EST in timp ce UDMR este concentrat pe VEST deci nu se suprapun pe ariile de interes.
  • -2 (6 voturi)    
    Eu i-as lasa la guvernare. (Luni, 7 decembrie 2020, 12:57)

    Cataleya [utilizator]

    Daca PNL-USR-UDMR si poate PMP vor avea majoritate in Parlament, ar trebui sa-i lase pe PSD-isti la guvernare, in toiul crizei si cu obligatia de a mari pensiile si alocatiile, de a achita datoriile externe, de a salva economia...etc.
    Si in tot timpul guvernarii sa le blocheze toate deciziile, toate OUG si toate initiativele, exact asa cum au facut ei in acest an.

    Si cand le-o fi lumea mai draga, hop motiunea de cenzura si la gunoi cu ei!
    Asta ar fi cea mai buna solutie.
  • -4 (6 voturi)    
    DEMOCRATIC (Luni, 7 decembrie 2020, 13:39)

    jidanul [utilizator]

    Din niciun punct de vedere, nicio alianta sau coalitie care nu va include PSD-ul, nu va avea legitimitate, pentru ca ne place sau nu ne place, PSD-ul este castigaturul alegerilor. Castigatorul unor alegeri trebuie sa-si asume aceste rezultate si orice situatie si sa guverneze tara, oricat de dificil ar fi. Democratia trebuie sa castige si in Romania. Daca va exista o coalitie cu PNL, aceasta coalitie nu va rezista mai mult de sase luni pana la un an deoarece, minciunile si bla-bla-urile de pana acum nu vor mai rezista.
  • 0 (4 voturi)    
    cine a castigat alegerile (Luni, 7 decembrie 2020, 13:47)

    vodatepes [utilizator]

    Cine a castigat alegerile? Pai alegerile au fost castigate de PARTIDUL ABSENTILOR cu 70%. Nici in acest ceas clasa politica nu a inteles nimic. 70% din romani nu va mai vor. Voi clasa politica ati adunat doar 30 % din voturi din total alegatori. In loc sa va puneti mintea cum sa recuperati increderea cetatenilor voi deja va certati care sa stea la masa cu privilegi. Oare in acest moment cand tara e in criza nu ar mergea asa un guvern de uniune nationala cu un program minimal de bun simt? Cand ii aud pe uni ca nu discut cu ala sau cu ala. Ba tampitilor suntem in plina criza medicala si economica . Daca un vecin a votat cu PNL si celalat cu PSD dar daca casa unuia ia foc crezi ca vecinul nu ii va sari in ajutor ? Tampitilor casa noastra numita Romania a luat foc. 70% din alegatori va spus ieri pe 6 decembrie ca e naspa iar voi deja va certati pe ciolan. O tara se face bine doar impreuna si cu cetateni din ea iar voi ati uitat de noi de 70% din cetateni azi a doua zi dupa alegeri.
  • +2 (2 voturi)    
    care presedinte? (Luni, 7 decembrie 2020, 14:52)

    revo [utilizator]

    l-a vazut careva? l-a auzit careva? e la serviciu sau la schi? a cazut in depresie? a murit cumva, ca altfel nu-mi explic aceasta adanca tacere.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by