​LIVETEXT

Rezultate parțiale alegeri parlamentare 2020, după numărarea a 96% din voturi: PSD pe primul loc, urmat de PNL și USR-PLUS

de D.D.     HotNews.ro
Luni, 7 decembrie 2020, 0:31 Actualitate | Politic


​Alegeri parlamentare 2020
Foto: Agerpres
Rezultatele parțiale ale alegerilor parlamentare 2020 agregate de Code for Romania pe baza datelor BEC plasează PSD pe primul loc după numărarea a jumătate dintre voturi.

UPDATE 08:00 Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a 95,97% din voturi:

  • PSD – 29,67%
  • PNL - 25,57%
  • USR-PLUS - 15,51%
  • AUR – 9,09%
  • UDMR – 5,97%
  • PMP - 4.88%
  • Pro România – 4,17%


UPDATE 04:10 Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a 94% din voturi:

PSD - 30%
PNL - 25,56%
USR-PLUS - 15,29%
AUR - 8,9%
PMP - 4.9%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 CAMERA DEPUTAȚILOR după numărarea a 94% din voturi:

PSD - 29,57%
PNL - 25,16%
USR-PLUS - 14,8%
AUR - 8.8%
PMP - 4.8%

---


UPDATE 01:49 Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a 91,54% din voturi:

PSD - 30,19%
PNL - 25,55%
ALIANȚA USR PLUS - 15,09%
AUR - 8,8%
UDMR - 6,18%
Pro România - 4,21%
PMP - 4,82%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 CAMERA DEPUTAȚILOR după numărarea a 91,49% din voturi:

PSD - 29,75%
PNL - 25,14%
ALIANȚA USR PLUS - 14,62%
AUR - 8,7%
UDMR - 6,02%
Pro România - 4,17%
PMP - 4,69%

UPDATE 01:49 Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a 88,75% din voturi:

PSD - 30,3%
PNL - 25,47%
ALIANȚA USR PLUS - 14,94%
AUR - 8,78%
UDMR - 6,29%
Pro România - 4,23%
PMP - 4,81%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 CAMERA DEPUTAȚILOR după numărarea a 88,64% din voturi:

PSD - 29,88%
PNL - 25,05%
ALIANȚA USR PLUS - 14,46%
AUR - 8,69%
UDMR - 6,13%
Pro România - 4,19%
PMP - 4,68%

UPDATE 01:10 Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a 81,5% din voturi:

PSD - 30,6%
PNL - 25,36%
ALIANȚA USR PLUS - 14,53%
AUR - 8,68%
UDMR - 6,58%
Pro România - 4,27%
PMP - 4,76%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 CAMERA DEPUTAȚILOR după numărarea a 81,43% din voturi:

PSD - 30,17%
PNL - 24,93%
ALIANȚA USR PLUS - 14,06%
AUR - 8,6%
UDMR - 6,41%
Pro România - 4,22%
PMP - 4,64%

UPDATE 00:53 Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a 76,04% din voturi:

PSD - 30,57 %
PNL - 25,3%
ALIANȚA USR PLUS - 14,36%
AUR - 8,71%
UDMR - 6,77%
Pro România - 4,28%
PMP - 4,74%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 CAMERA DEPUTAȚILOR după numărarea a 78,67% din voturi:

PSD - 30,15%
PNL - 24,91%
ALIANȚA USR PLUS - 13,98%
AUR - 8,63%
UDMR - 6,52%
Pro România - 4,22%
PMP - 4,62%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 SENAT după numărarea a jumătate din voturi:

PSD - 29,73 % (844.728)
PNL - 25,18% (715.410)
ALIANȚA USR PLUS - 13,29% (377.640)
AUR - 9,51% (270.099)
UDMR - 7,2%
Pro România - 4,33%
PMP - 4,59%

Rezultate alegeri parlamentare 2020 CAMERA DEPUTAȚILOR după numărarea a jumătate din voturi:

PSD - 29,68% (932.588)
PNLL - 24,43% (767.701)
ALIANȚA USR PLUS - 12,68% (398.310)
AUR - 8,8% (276.450)
UDMR - 7,79%
Pro România - 4,21%
PMP - 4,54%







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















139205 vizualizari

  • +3 (47 voturi)    
    nu stiu cum a aparut AUR (Luni, 7 decembrie 2020, 0:34)

    Je__ [utilizator]

    da mi ca procentele ar fi mers la PSD

    cred ca era soc si groaza la cotroceni!
    • +19 (39 voturi)    
      la cotroceni (Luni, 7 decembrie 2020, 0:53)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Ar fi fost soc si groaza in Romania normala. AUR este practic ce a ramas din ALDE, Vadim si Becali. Pana la urma nu e rau, statistic 7-8% din populatia aia gandeste. Mai bine sa stim unde sunt decat sa fie in toate partidele sau in conducatorul unui partid mare.
      • +2 (6 voturi)    
        sa privim partea buna a acestor rezultate (Luni, 7 decembrie 2020, 9:03)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        si anume pmp (cu eba pe prima pe lista la Constanta) si pro romania (cu ponta si tariceanu) nu intra in parlament. In acest fel romanii se descotorosesc de 2 partide balama si in acest fel scapam de niste prezente jenante (precum eba, ponta sau tariceanu) in viitorul parlament.
        • +6 (6 voturi)    
          Cu PMP nici nu stiu daca e bine sau rau (Luni, 7 decembrie 2020, 9:40)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

          Cine mi-a citit posturile stie ca sunt anti-Basescu, insa partidul lui este unul de dreapta care ar fi facut coalitie cu PNL si USR, daca intra in parlament. Bine, Basescu isi taia o parte mai mare decat merita un partid de 5%, insa era un partid de dreapta care se opunea PSD. Fara el, voturile se vor resistribui cu precadere catre PSD, ceea ce e rau....poate totusi, cu voturile din diaspora, ajunge la 5%, si prinde parlamentul (macar la senat) si intareste coalitia de dreapta din parlament.
      • -3 (9 voturi)    
        in AUR (Luni, 7 decembrie 2020, 9:19)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        Sunt multi oameni care au scoala pe bune, au gandit si au muncit. cel putin aparent si-au asumat o ideologie de dreapta conservatoare care a cam disparut din Romania. De exemplu Sorin lavric sau Florin Colceag....Nu cred ca sunt numai urmasii lui Vadim si Becali

        Daca nu se pierd pe drum si nu sunt tocati de stanga globalista cu resurse si servicii ar putea sa faca ceva bun
      • +3 (5 voturi)    
        2 cauze (Luni, 7 decembrie 2020, 9:45)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

        Oamenii nu s-au mai simtit siguri dupa ce au vazut cum se vota la alegerile locale. Eu cel putin am fost tinut intr-o clasa mica, neaerisita, cu aer care putzea ingrozitor, ...si a durat cateva minute bune tot procesul. A doua oara nu am mai intrat in mizeria aia.

        PNL n-a dat senzatia ca face treaba. Dupa cateva luni de pregatiri vine cu o medie de 30-40 de paturi ATI pe judet intr-o tara cu 20 de milioane de oameni. Si nici alea nu salveza aproape pe nimeni(ce fac aia in vest in plus ?). Se lauda ca ne-a ajutat UE, ne-a dat miliarde...numai minciuni. Daca era asa ne-am fi permis si noi niste paturi amarate ATI si sa facem si noi niste teste amarate pentru covid. Inflatie 5% anual constant, curs euro explodat, asta inseamna bani luati din economiile oamenilor, de obicei ai pensionarilor care pun deoparte bani de spital sau inmormantare. Mai vrei si voturi ?
        • -1 (3 voturi)    
          De acord pana la un punct (Luni, 7 decembrie 2020, 9:55)

          comentacu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

          PNL face treaba, insa pentru ai lor. Nu pentru tara.
          A pregatit un tun pentru HORECA, si nu aia care muncesc in HORECA, ci aia care stau.
          La achizitii in spitale au jefuit tot ce se putea.
          Vela si-a decorat asistenta.
          In concluzie, PNL a primit enorm fata de cat merita.
        • -1 (1 vot)    
          "numai minciuni" trebuia sa fie subiectul (Luni, 7 decembrie 2020, 11:33)

          Denulu [utilizator] i-a raspuns lui jescu

          Ok, n-ai votat, e optiunea ta. Dar asuma-ti optiunea, nu trebuie sa vii cu gogonele si cu cifre umflate din pix ca sa ti-o justifici.

          > Se lauda ca ne-a ajutat UE, ne-a dat miliarde...numai minciuni

          Ne-a ajutat UE, ne-a dat paturi ATI si ventilatoare si Remdesivir gratis. Ne da si bani, dar pe proiecte, si proiectele depuse de guvern in perioada asta se vor vedea in urmatorii 4 ani.

          > Dupa cateva luni de pregatiri vine cu o medie de 30-40 de paturi ATI pe judet intr-o tara cu 20 de milioane de oameni.

          Pai de ce nu zici numarul total de paturi, daca zici populatia totala? Ti-e frica sa nu para prea mare numarul?

          > Si nici alea nu salveza aproape pe nimeni(ce fac aia in vest in plus ?).

          Paturile singure nu salveaza pe nimeni, evident. Trebuie sa ai si personal medical care sa supravegheze acele paturi in mod constant, dar noi nu avem nici 50% din necesar.

          > Inflatie 5% anual constant

          BNR zice ca o sa fie 2.7% pe 2020

          > curs euro explodat

          Euro a crescut cu 2.5% fata de 1 noiembrie 2020.
          • 0 (0 voturi)    
            sigur ? (Luni, 7 decembrie 2020, 14:00)

            jescu [utilizator] i-a raspuns lui Denulu

            Nu e minciuna, avem in jur de 1300 de paturi ATI la 20 de milioane de persoane. Daca tu zici ca sunt multe asa sa fie :) Si salveaza putini, vezi comparatia: https://www.libertatea.ro/stiri/pacienti-covid-norvegia-80-suta-rata-supravietuire-3275960

            Fonduri UE ? Ai mers vreodata cu masina pe cele mai importante drumuri ale tarii ? Pe care merge 70% din populatie, Bucuresti -> Craiova, Bucuresti -> Iasi in multe locuri cu o banda, si aia reparata asa de de prost ca mai bine lasau gropile. Hai macar drumurile principale sa aiba 2 benzi daca nu autostrada. Daca tu esti multumit fie :) Ai intrat vreodata intr-un spital de stat ? Nu in cele 2-3 pentru VIP-uri din Bucuresti, ci dute la Slatina de exemplu, e mai rau ca pe vremea lui Ceausescu. Pe hartie suntem campioni mondiali, in realitate putin e palpabil.

            La cursul euro: din 2016 pana acum e 7.5% crestere, din care 2.5% doar in guvernarea PNL si asta doar pentru ca s-au imprumutat cateva miliarde bune de euro.

            La inflatie: Depinde cine calculeaza. Cartofii si benzina sunt singurele produse care sa nu se fi scumpit in 2020, in rest painea o luam cu 1 leu in 2019 acum e 1.3 lei la chiosc(nu-mi pasa ca la 2km o exista mai ieftina cu 20 de bani), carnea s-a scumpit, curentul s-a scumpit. Facturile s-au scumpit ca sunt in euro.
    • +13 (43 voturi)    
      da si nu (Luni, 7 decembrie 2020, 1:10)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      O parte din voturile AUR vin dinspre aripa PRM (aia care era sa ne scoata din UE) a PSD-ului. De unde a aparut acest asa zis partid e foarte simplu. In 2018 dupa ce BOR si PSD au primit impreuna placuta suedeza la referendumul pentru familia "traditionala", BOR enunta urmatoarele frustrari: "Un succes nedeplin ne cheamă la mai multă speranţă şi lucrare". AUR este acea "lucrare". O adunatura de securisti si fanatici religios, anti-occidentali. E de altfel intrata in traditie colaborarea fructuasa intre BOR si Securitate, nimic nou aici.
      • -16 (40 voturi)    
        heh (Luni, 7 decembrie 2020, 3:36)

        Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Hai fugi tare cu occidentul tău,că numa belele ne-a adus,suntem datori vânduţi datorită veneticilor lideri care se închină la ei! De o naţiune independentă neînchinată la nimeni ce zici matale ? Fără să fim aplecaţi la occident,la ruşi,la nimeni ! Probleme cu familia tradiţională ? Nu vrem "diversity",nu vrem lgbtqiuiu,unde e problema ? De ce "trebuie" să fim ca cei din occident? Nu putem fi ca noi ?
        • +5 (7 voturi)    
          De o naţiune independentă neînchinată la nimeni ce (Luni, 7 decembrie 2020, 4:29)

          Ike [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          zic ca visezi.
        • +6 (12 voturi)    
          Esti lovit (Luni, 7 decembrie 2020, 8:43)

          rmanea86 [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          Intr-o tara lipsita de potential de la industrie pana la echipa nationala de fotbal tu crezi ca putem iesi singuri din cacat? Singurul motiv pentru care avem crestere economica este occidentul. Companiile care au venit si au investit aici si romanii nostri care au plecat sa studieze si sa munceasca in Vest. Ei sunt singurii responsabili. Faptul ca AUR a fost votat de Diaspora este mai mult un strigat de disperare. Dupa toata munca depusa si indiferenta clasei politice (acei romani iubitori de neam) si cacaturile facute de PNL dupa ce s.a vazut pe tron a dus la rezultatul actual.
        • +5 (11 voturi)    
          draga mosului (Luni, 7 decembrie 2020, 8:52)

          fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          Spui atatea prostii raportat la nr. de cuvinte scrise ca esti demna de cartea recordurilor. Bruma de bunastare, atata cata e in tara asta, se datoreaza banilor investiti de Occident. Fara astia, Romania aia lasata de capul ei cu care ai tu vise umede inseamna anii 90. Tu n-ai de unde sti ce a fost atunci, ca pe viu n-ai prins si pe Facebook nu-ti pune nimeni poze din perioada aia. A fost o perioada as zice chiar mai nenorocita decat anii 80. Saracie lucie, mizerie, mineriade, PRM (taticul lui AUR). Atat poate Romania fara occident.
          Si inca ceva: vezi ca votand cu AUR tocmai te-ai inchinat la rusi. Asta e adunatura lui Dughin, care are ca singur scop (real, dincolo de vrajeala nationalista de fatada) aruncarea in haos a tarii.
          • +3 (3 voturi)    
            anii 1990 nu au fost mai grei decat 1980... (Luni, 7 decembrie 2020, 9:52)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

            ba chiar au fost exuberanti dar instabili. anii 1982-1989 au fost cei mai grei din istorie, din cati am prins eu.
            In rest ai dreptate, fara investitiile din Occident am fi vai de mama noastra.
            • 0 (0 voturi)    
              e foarte greu de comparat (Luni, 7 decembrie 2020, 13:29)

              fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              foarte multi au dus-o mai prost in anii 90 decat in anii 80. pentru ca in anii 90 s-au inchis fabrici, au ramas fara locuri de munca, inflatia a luat-o razna, etc. da, mai gaseai cate ceva prin magazine, spre deosebire de '80, dar saracia a fost mai crunta in '90.
        • +5 (9 voturi)    
          Am mai fost noi in istorie independenti si (Luni, 7 decembrie 2020, 9:50)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          neinchinati la nimeni, si ne-am luat repede bataie. Intai Decebal de la Traian, apoi de la migratori, apoi au intrat ungurii si ne-au luat Transilvania, apoi au venit turcii vreo 400 de ani, apoi a fost iar independenta, dar nu a tinut nici ea mult ca a venit rusii si ne-au fact satelitul lor.
          dupa parerea mea, avand in vedere actuala situatie geostrategica mondiala si locala, doar apartenenta la NATO si UE ne vor oferi stabilitate si prosperitate. Vrei independenta? iesi din NATO si Putin te va cuceri imediat.
          • -2 (4 voturi)    
            Fix asta e grija lu' Putin (Luni, 7 decembrie 2020, 9:56)

            noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            sa cucereasca Romania .....
        • +1 (1 vot)    
          mai Gerogiana... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:11)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          mai ,fata draga... Tu esti ca iepurele din padure care striga "Eu sunt neutru!". Iar leul si ursul isi rad in barba si-si impart deja "snack-ul" cu iepurele...

          Sa fim ca noi. Adica cum?

          Cu wc-ul in fundu' curtii, cu oamenii de la tara care nu stiu cu cine voteaza dar se duc la vot ca asa le-a zis primaru'? Sau cu pupat moashte si impartasit din aceeasi linguritza cand e pandemie (ca ne apara Dumnezeu de virus)?

          Mentalitate de secol 18, in bezna civilizatiei si a cunoasterii...
      • +6 (8 voturi)    
        Important e ca celelalte partide non radicale (Luni, 7 decembrie 2020, 6:50)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Să învețe din asta și să le mai reducă din potențialul de creștere. Au avut un culoar foarte bun anul asta. Aceasta pandemie a făcut absenteismul ridicat. Daca apa nu e mare se vad toate gunoaiele din lac. Pe de altă parte USR e un partid lipsit de orice sentiment, un partid care se stinge ușor dacă nu există ordonanțe 13 și alte chestii de genul asta să îl țină în viață. PSD a fost votat de aceiași oameni. Per total e un rezultat bun ținând cont de situație. Ai 4 ani sa demonstreze ceva. Sunt 4 ani cruciali
        • +5 (9 voturi)    
          Comparatii cu 2016 si partidele "anti-sistem" (Luni, 7 decembrie 2020, 9:03)

          animatron [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

          La prima vedere, fata de ce s-a intamplat in 2016, chiar si cu participare mai redusa (6M votanti fata de 7M atunci), PSD-ul a pierdut mult, PNL si USR au urcat.

          PSD a pierdut minim 15 procente (30% fata de 45%).
          PNL a castigat minim 5 procente (25% fata de 20%)
          USR a castigat 6 procente (15% fata de 9%)

          Scorul PNL-USR este net superior celui PSD, deci un avantaj pt o coalitie.

          Gruparea social-liberala dizidenta de PSD (Ponta-Tariceanu) a iesit din Parlament, pierdere pt o eventuala coalitie de stanga.

          PMP-ul s-a chinuit iarasi cu pragul electoral si s-ar putea chiar sa nu intre in Parlament, o pierdere pt o eventuala coalitie de dreapta.

          UDMR-ul obtine de ani de zile acelasi "miracol" in satele pustii din secuime, trece la limita de pragul electoral desi sistematic e cotat cu 3-4%.

          Electoratul radical anti-sistem s-a impartit anul asta intre USR si AUR, ambele partide noi, cu discurs extremist contra celorlalte partide.

          USR-ul se adreseaza radicalilor mai conectati la progresismul Occidentului, AUR se adreseaza radicalilor conectati la Biserica si traditii.

          PMP-ul a pierdut culoarul nationalist crestin, AUR tocmai i-a demonstrat ca avea acolo cel putin 500.000 voturi gata de luat.

          De remarcat, chiar daca veneau 10M la vot, cu participare mai mare ca la locale, AUR tot trecea pragul electoral !

          Vor urma sedinte mediatice si feisbuchiste de masochism national, lamentari, cainari si insulte.

          Romania nu poate fi in afara Istoriei europene, peste tot in UE exista partide progresiste ca USR si nationaliste ca AUR.

          Partidele care se percep ca "responsabile" sa faca bine si sa priveasca mai atent la doleantele acestor milioane de romani care s-au deturnat de la discursul politic clasic si care voteaza "anti-sistem" cu USR sau AUR sau nici nu mai vin la vot.

          Romania avea nevoie de o guvernare puternica de dreapta dar nu se va putea face nici macar una de "uniune nationala" daca e sa ne luam dupa dnii Iohannis si Ciolacu.
        • 0 (10 voturi)    
          Haur+P$D+udemere =44% la ora 09.07 (Luni, 7 decembrie 2020, 9:07)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

          Asta inseamna ca Romania intra in sfera Kremlinului
    • +2 (6 voturi)    
      era soc si groaza in toata romania (Luni, 7 decembrie 2020, 8:23)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      dar na....
      pentru tine conteaza doar Iohannis
  • -21 (67 voturi)    
    Progresistii sunt socati (Luni, 7 decembrie 2020, 0:37)

    cenzuratul [utilizator]

    Eu v-am zis ca nu pardoizati Romania fara lupta. Credeati ca predam pe tava mostenirea genetica s-o manipulati voi cum vreti?
    (Tot eu insa v-am zis ca, in ciuda zbaterilor, veti reusi pardoizarea Romaniei.)
    • +22 (46 voturi)    
      Nu monser, (Luni, 7 decembrie 2020, 1:23)

      Ike [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Nu progresitii sunt socati, ci oameni normali, aia de isi vad de viata lor si vor o schimbare in bine fara pesedeu. e
      • -2 (6 voturi)    
        Unu din 3 a votat PSD. (Luni, 7 decembrie 2020, 7:37)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ike

        Astia sunt aia normali de care vorbesti.
    • +11 (23 voturi)    
      La ce te referi prin "pardoizare"? (Luni, 7 decembrie 2020, 2:01)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Îs curios să-ți pricep delirul.
      • -9 (15 voturi)    
        cred ca se refera la "metisare" (Luni, 7 decembrie 2020, 2:51)

        c2 [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        postacul pare a fi un rasist adevarat

        vezi https://en.wikipedia.org/wiki/Pardo_Brazilians
      • -1 (23 voturi)    
        E o reteta din inevitabilul meniu progresist (Luni, 7 decembrie 2020, 2:56)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        Se iau vreo 16 mil etnici romani (si care sunt pe un trend descendent).

        Se adauga cateva milioane de alogeni (populatia Africii va sari de la 1,3 mld in 2020 la 4,3 mld in 2100, deci nici nu-i greu sa-i gasim).

        Se asteapta 10 generatii si se obtine societatea post-nationala visata de inginerii sociali progresisti.

        Pana mixul va fi gata, vor fi si mici accidente de parcurs (similare: revoltelor, jafurilor BLM din SUA, exploziilor cu bombe in conflictele dintre bande rivale in Suedia, asalturilor/violurilor colective asupra a mai mult de 1.000 de femei in diverse orase din Germania - revelionul 2015-2016, scaderii IQ-ului mediu care deja se observa in mai multe tari occidentale, abuzurilor sexuale asupra a mai mult de 1.000 de fete minore in Rotherham, Anglia, zonelor 'no-go' din diverse tari vestice, atacurilor teroriste din Viena 2020, Nice 2020, Podul Londrei 2019 si 2017, Stockholm 2017, Berlin 2016, Paris Bataclan 2015 si multe, multe altele), dar asta e, "trebuie sa spargi niste oua ca sa faci o omleta".
        • -1 (11 voturi)    
          Ai sarit pastilele aseara? (Luni, 7 decembrie 2020, 7:15)

          Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

          E de inteles, ai fost bucuros cu aur astia, dar, in dimineata asta, nu le mai uita!
    • -6 (20 voturi)    
      Corec (Luni, 7 decembrie 2020, 3:38)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      De fapt la noi,până şi aşa-zişii "progresişti" nu sunt ca ăia de afară! Sifonează doar bani,şi fac o propagandă apatică,la shto,să îşi justifice fondurile.Nu îi bagă nimeni în seamă ! Sunt chiar degeaba pe-aici.
      • +4 (6 voturi)    
        Presupui gresit ca nu ar fi la fel afara. (Luni, 7 decembrie 2020, 8:33)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

        Dar daca ii iei la amanunte, vezi ca nu fac nimic sa fie mai bine populatiei, anume masuri mai populiste. Si au aceeasi reteta sa citez un cenzurat, de atac mediatic si scandal pe non-teme ce sunt ridicate la rang de criza nationala. Functioneaza foarte bine la electoratul tanar si cam atat.
    • +2 (12 voturi)    
      nu e nimeni socat (Luni, 7 decembrie 2020, 8:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      stim ca tara asta e pe un drum spre dezastru
      stim ca ~40% din populatie sunt masochisti si/sau prosti si voteaza oameni care distrug tara

      doar ca si noi suntem prosti si masochisti si ne place sa stam intr-o tara care stim ca va fi distrusa in loc sa emigram dracu in alta tara!
      • +2 (4 voturi)    
        Pana la pandemia asta exagerata tara crestea (Luni, 7 decembrie 2020, 8:54)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        an de an. Ma repet, ca asa sunt eu, cresterea anuala si de ar fi dubla tot nu am ajunge vestul la economie si infrastructura decat in vreo 20-30 de ani si asta doar daca vestul sta pe loc. Trebuie sa ai rabdare, muuuulta rabdare.
        • +3 (3 voturi)    
          rabdare as avea (Luni, 7 decembrie 2020, 10:17)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          daca s-ar si vedea rezultate...
          dar un pasaj dupa 5 ani (din care 4 de intarziere) un metrou dupa 10 ani (in care 7 interziere) , 50 km/ autostraada pe an (maxim) NU inseamna progres!

          la noi toata cresterea se duce in salarii si alte forme de pomeni electorale... care nu fac decat sa orpeasca cresterea tarii pe termen lung...
          • 0 (0 voturi)    
            da, asa e (Luni, 7 decembrie 2020, 12:08)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            ai vazut aia din Insulele Ferroe, au facut un pasaj pe FUNDUL OCEANULUI, in 6 ani de la aprobarea in Parlament. Si l-au dat in folosinta inainte de termen!!!
            La noi, cate cincinale au trecut pana s-a dat in folosinta metroul spre Straulesti? Dar spre Militari? Nu mai vorbesc de autostrazile gata faramate si luate la vale, inainte de inaugurare.
      • +2 (4 voturi)    
        ti-am dat plus (Luni, 7 decembrie 2020, 8:58)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        dar sa stii ca esti de un optimism dus la extrem cu aia 40%. numarul real e mult mai mare, poate chiar dublu.
        • +4 (4 voturi)    
          e (Luni, 7 decembrie 2020, 10:25)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          unu okace sa fiu optimist!

          ceea ce nu realizeaza mult e ca ne plangem de astia care ne conduc, dar ei sunt oglinda noastra:
          - am votat un partid condus de un condamnat penal (dragnea)
          - am votat un condamnat pt omor prin imprudenta in prima instanta care a contribuit la 64 (parca) de morti si peste 100 de nenorociti pe viata!
          - am votat un primar mort!
          - am votat un partid care efectiv a devenit un paravan pentru cei cu probleme penale (ALDE)
          - l-am votat pe unu care a distrus un club de fotbal si l-a lasat in milioane de datorii (negoita); sigur ce conteaza un club de fotbal? pai nu conteaza, dar conteaza ca ala a fost incompetent si/sau excroc si sunt toate sansele sa faca la fel si ca primar!

          la noi nu e "mita" e "spaga", care "Deschide multe usi"
          la noi nu e "infractor", e "descurcaret"
          "bataia e rupda din rai"
          "capul plecat sabia nu-l taie"
          s.a.m.d.

          asta suntem ca popor.... ne mintim daca vom crede altceva!
          nu ma asteptam la alt rezultat... si exceptant AUR si poate PMP e chiar un rezultat mai bun, dar asta nu inseamna ca tara asta nu se duce incet dar sigur spre prapastie!

          d c nu plec? momentan imi e bine aici (oricat de ciudat ar suna). am locuinta proprie, am un serviciu bine platit (IT d-ala nenorocit UAAAAA!!!!), in trafic ma descurc (motociclist d-ala nenorocit UAAAAA!!!!), sotiei i-ar fi greu sa plecam etc... dar daca situatie se impute cu adevarat (faliment, dictatura etc), nu voi ezita!
          si asta tine (inca) aceasta tara: faptul ca sunt multi oameni care nu au chef sa o ia de la capat... dar daca acei oameni o sa fie fortati sa plece (printr-un faliment de exemplu) tara asta o sa se duca dracu intr-un mod infiorator! pentru ca ghici ce?! medicii, juristii etc... si mai tot sistemul de stat e tinut tot de privat!
  • -17 (55 voturi)    
    asta e (Luni, 7 decembrie 2020, 0:47)

    cucuveauamov [utilizator]

    i-au ciuruit
    • -8 (10 voturi)    
      ha (Luni, 7 decembrie 2020, 3:39)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      un fleac
    • +2 (2 voturi)    
      sa recapitulam (Luni, 7 decembrie 2020, 10:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      1 - tu esti apolitic
      2 - psd a castigat cu un scor cu peste 10% MAI MIC decat cel de acum 4 ani

      aaaaaaa imi explici si mie te rog?! nu vorbesc sclavagista!
    • 0 (0 voturi)    
      inteligent...mon cher (Luni, 7 decembrie 2020, 12:11)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      foarte inteligent comentariu, jos palaria. Tara sufera comentarii de genul "bine ca i-a murit capra"arata inteligenta
  • +32 (52 voturi)    
    Dezastru (Luni, 7 decembrie 2020, 0:51)

    Ike [utilizator]

    Cam atat de spus deocamdatra. Dezastru.
    • -21 (53 voturi)    
      Asa, foarte bine (Luni, 7 decembrie 2020, 0:55)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      Propaganda useristo-penelista a ajuns acolo unde ii este locul: la ghena de gunoi.

      In sfarsit, dictatura idiotilor incepe sa apuna!
      • +6 (26 voturi)    
        corect (Luni, 7 decembrie 2020, 1:14)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Dictatura idiotilor a apus, nu vor mai avea majoritate in Parlament, cum au avut din 2016 incoace.
      • +2 (18 voturi)    
        Pardon, (Luni, 7 decembrie 2020, 1:24)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Votul idiotilor incepe sa apara.
      • -1 (9 voturi)    
        serios?! (Luni, 7 decembrie 2020, 8:25)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Cine e majoritar acum in parlament?!

        numai voi pesedeilor puteti pierde 15% din voturi si sa urlati ca ati castigat!
      • 0 (0 voturi)    
        foarte bine??? (Luni, 7 decembrie 2020, 12:21)

        Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        pentru cine? pentru Romania? Pentru un anume partid? In situatia de astazi(pandemie,localitati inchise,etc.) este un rezultat onorabil, se schimba ceva in viitori patru ani?Coalitia de guvernare,(egal cum se formeaza) se va chinui,si marele PSD va pune bete in roate) deci nu ai motive de bucurie. In alta ordine de idei corect este Unforgiven sau Oligrofen?
    • +8 (32 voturi)    
      obiectez (Luni, 7 decembrie 2020, 1:06)

      dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      Procentele vor mai urca. Spre sfarsit, PMP va trece pragul electoral cu voturile din Diaspora, mai au doar 0.3%. Daca PNL ramane pe la 25% ,USR-Plus cresc la 15% si PMP face pragul, ai 45%. Cooptezi UDMR (care in autonomia lor sunt totusi de dreapta) ,redistribui voturile PRoRomania care nu are voturi in diaspora si nu face pragul si ai o majoritate fragila de 50-55% a unei coalitii dificile. Dar nu PSD si/sau AUR.
      • -1 (31 voturi)    
        Nu stii legea, de-aia obiectezi (Luni, 7 decembrie 2020, 1:12)

        lalaverim [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        La parlamentare, nu se aduna voturile din Diaspora ca la celelalte alegeri. Nu vor creste procentele din tara. Diaspora are 6 parlamentari , atat, e ca un judet distinct.
        Asa ca obiectezi degeaba. Scrii mult si prost.
        • +17 (23 voturi)    
          eu cred ca gresesti. (Luni, 7 decembrie 2020, 1:30)

          dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

          Dar nu te voi jigni.
          Voturile din diaspora conteaza la total si ai nevoie de 5% voturi din total voturi legal exprimate ca sa intrii in parlament. La Chisinau au votat 37.000 de oameni. Jumatate probabil PMP. Sa speram ca e suficient.
        • +8 (10 voturi)    
          Fals, ce ramane nedistribuit se întoarce în tara (Luni, 7 decembrie 2020, 4:09)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

          In funcție de prezență se stabilește câte voturi reprezinta un loc de deputat și câte pentru un senator.
          Se iau părțile întregi, iar apoi se ordonează circumscripțiile și se redistribuie voturile nealicate la partidul care are mai multe voturi într-o circumscripție.

          https://romania.europalibera.org/a/cum-alegi-parlamentari-pasi-vot-mandat-matematica-alambicata/30986465.html
        • +2 (2 voturi)    
          bati campii (Luni, 7 decembrie 2020, 9:58)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

          voturile din diapsora se adunca cu cele din tara.
          Cei 6 parlamentari ptr diapsora sunt permanenti, ca si cei din grupul minoritatilor nationale (ex rusi, tatari, bulgari, macedoneni etc). Ei apara interesele celor din diaspora, insa diaspora are voie sa voteze cu ce partid vrea ea.
      • +9 (15 voturi)    
        3% din diaspora (Luni, 7 decembrie 2020, 1:33)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

        cam cu 3% va creste procentul final din diaspora fie pentru PNL fie pentru USR+
    • +18 (24 voturi)    
      Si din nou UDMR la mijloc (Luni, 7 decembrie 2020, 2:37)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Ike

      Ca in fiecare alt an al alegerilor UDMR va fi cel care inclina balanta...

      USR+PNL si PSD+AUR sunt cam aproape la fel. UDMR va face diferenta. Din nou. Incredibil.

      O prezenta de sub o treima din romani. Mi se pare rusinos. Normal ca PSD a iesit bine, ca in sate si comune unde nu e virus si oricum sunt fiefuri pesedizate s-a votat la greu. Poate si de doua ori ca sa fie siguri.

      Socul mare e de unde a aparut AUR. Un partid extremist, radical si xenofob. Unde membri erau mandri ca protestau impotriva masurilor de restrictie si tipau ca nu exista sars-cov-2. A luat cam cat a luat USR in 2016. Mi se pare infricosator. Este clar ca a fost votat de toti "inteligentii" care nu cred in virus. Doar ca nu ma asteptam sa fie atat de multi.
      • -3 (5 voturi)    
        Stiu ca pare dubios (Luni, 7 decembrie 2020, 8:51)

        rmanea86 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Sunt din Vrancea si de etnie romana dar eu si cunoscutii mei am votat UDMR exact din cauza asta. Stiam ca PSDul va fi de neclintit, AUR va atrage frustrarea iar PNL cu USR aveau suficient support cat sa nu fie problematic. O sa fie macel. O sa comand baxuri de popcorn.
      • +7 (9 voturi)    
        ce te surprinde (Luni, 7 decembrie 2020, 9:03)

        Dragoon [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Cenzura in numele political correctness-ului creste in lume. Immigratia in masa are efecte foarte rele in Europa, rasismul impotriva albilor e deja o problema in Franta, Anglia si Portugalia. UE a fortat nota in momentul in care a fortat immigranti in tari care nu vroiau. Musulmanii primesc tratament special in timp ce Crestinii nu au voie sa expuna simboluri crestine ca sa nu ofenseze pe Musulmani etc.

        Nu spun ca sunt de acord doar descriu de ce a aparut AUR, oamenilor le e frica. Prognoza mea e ca in loc sa se adreseze aceasta frica multi, ca si tine, o sa zica ca sunt niste extremi, radicali, xenofobi, rasisti si alte chestii si ca nu merita sa fie adresati. Consecinta o sa fie ca numarul lor o sa creasca. Asa s-a intamplat cu Brexit si asa a aparut si Trump.
        • 0 (2 voturi)    
          nu cred (Luni, 7 decembrie 2020, 9:58)

          rmanea86 [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

          Aparitia AUR este cauzata de middlefinger-ul aratat de clasa politica diasporei. E un vot de disperare dar nu are treaba cu political correctness-ul sau rasismul. De departe chiar. E un amalgam de disperare, anti botnita, anti vaccinisti si ultra nationalisti care isi doresc Romania Mare. In opinia mea este doar o distractie de la problemele adevarate pe care le are Romania.
      • +3 (7 voturi)    
        este in toata nenorocirea un mic avantaj (Luni, 7 decembrie 2020, 9:05)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        cel putin teoretic udmr nu ar trebui sa intre intr-o alianta cu aur, deci e improbabila o majoritate pe partea aia. pe de alta parte e un test bun pentru nationalismul clamat de aur. pentru ca ei de fapt sunt partidul kgb-ului. iar ungurii au si ei afinitati cu kremlinul.
        • -2 (2 voturi)    
          scuze dar vorbesti prostii (Luni, 7 decembrie 2020, 10:00)

          rmanea86 [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          UDMR != Fidesz sau alte entitati din Ungaria. Nu stiu daca ai aflat, dar multe companii detinue de romanii cu etnie maghiara sunt banate in Ungaria, printre care si reteaua DIGI de la licitatiile 5G. Nu mai face asocieri daca nu stii despre ce vorbesti. Nu sunt toti in aceiasi oala.
          • +1 (3 voturi)    
            da, dar FIDESZ este sustinut de Moscova (Luni, 7 decembrie 2020, 12:15)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui rmanea86

            Este calul troian bagat in UE.
            AUR este creatia Moscovei, platita, hranita, instruita de Moscova. Are aceeasi sustinere ca FIDESZ. Isi vor da mana.
  • -4 (26 voturi)    
    si la 78% la suta (Luni, 7 decembrie 2020, 0:51)

    mmmircea [utilizator]

    centralizate rezultatele sunt similare. Lucovid o sa-si manance palaria si cei 32% scosi din ea.
  • +30 (42 voturi)    
    funny (Luni, 7 decembrie 2020, 0:53)

    Nevermind [utilizator]

    Ca media misto avem daca a intrat in parlament un partid despre care nu s-a spus nimic. Presa quality, de bine.
    • +3 (5 voturi)    
      z (Luni, 7 decembrie 2020, 5:36)

      exis [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      La cat e de partinitoare, cam merita sa fie irelevanta....
  • +2 (28 voturi)    
    Sant cam dezamagit (Luni, 7 decembrie 2020, 0:53)

    TheFreeOne [utilizator]

    Ca auru' asta (urmasul prm-ului) a luat peste 4.99%.
    • +4 (34 voturi)    
      poate va treziti si voi (Luni, 7 decembrie 2020, 1:13)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      haurul nu e nicidecum pe filiera prm-ista, ci direct de la tatuca Dughin, pe filiera kaghebista. Nu poti sa nu remarci umorul consumatorilor de pufoaica, aur in cinstea tezaurului pe care l-au papat.
      • -1 (23 voturi)    
        lol (Luni, 7 decembrie 2020, 3:41)

        Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Haidi bre,dacă nu vrem lgbtkgb asta nu înseamnă că suntem cu ruşii. vRem si noi o viaţă normală,cu oameni cât de cât normali,cum ne-a lăsat Dumnezeu. Cerem aşa mult ? Ce zici matale ?
        • -1 (9 voturi)    
          Dumnezeul ala (Luni, 7 decembrie 2020, 4:42)

          TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          A lasat si cancer (poti sa verifici cu ochii tai la orice sectie de oncologie pediatrica).
        • -2 (12 voturi)    
          lol (Luni, 7 decembrie 2020, 8:01)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

          Haidi bre giorgeano, iar tea pus de serviciu de noapte? Pe nimeni nu intereseaza ce vreti voi rusile, bre.
          • 0 (4 voturi)    
            despre (Luni, 7 decembrie 2020, 10:39)

            costelo999 [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

            mucus penibilus gramatica te trădează, rusofilule, tea se scrie cu liniuta, mai treci pe la scoala analfabetule
    • 0 (2 voturi)    
      dar (Luni, 7 decembrie 2020, 11:08)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      pare ca si gramatica te-a dezamagit in scoala si dupa....
  • -1 (23 voturi)    
    80 de miliarde (Luni, 7 decembrie 2020, 0:59)

    disraeli [utilizator]

    pe mana pesedeului. Ciolacule, sa te lingi pe degete.
  • +20 (40 voturi)    
    din pacate e dezastru pentru PNL (Luni, 7 decembrie 2020, 1:00)

    c2 [utilizator]

    care acum cateva luni era primul detasat in sondaje

    si-au facut-o insa cu mana lor:
    - gestionarea crizei Covid: proasta
    - masuri economice: spre zero
    - masuri politice practice si benefice pentru cetateni: inexistente

    sper inca sa le vina mintea la cap liberalilor si sa faca si treaba chair daca va fi greu in noul parlament
    • -3 (33 voturi)    
      gestionarea crizei Covid: proasta (Luni, 7 decembrie 2020, 1:20)

      Ike [utilizator] i-a raspuns lui c2

      Pardon, gestionarea crizei Covid e destul de buna,
      Proasata doar din perspectiva covizilor care merg la mitinguti anti masca.
      • +8 (22 voturi)    
        pai tocmai de aia e proasta (Luni, 7 decembrie 2020, 1:41)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ike

        si-au pus populatia in cap cu masuri aleatorii care erau aplicate doar la fraieri
        si populatia i-a taxat
      • +12 (20 voturi)    
        Multe măsuri preventive (Luni, 7 decembrie 2020, 2:08)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Ike

        Ceea ce nu-i rău, în opinia mea.
        Dar au dat-o-n bară cu suplimentarea locurilor de la ATI. Aia e indiscutabil.
        Ar fi gestionat PSD-ul situația mai bine? Nu.
    • +9 (17 voturi)    
      au pierdut ocazia: eliminarea pensiilor speciale (Luni, 7 decembrie 2020, 1:26)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui c2

      fiind incapabili sau din rea-vointa

      https://www.riseproject.ro/pensiile-speciale-paradisul-ridicat-din-bani-publici-si-aparat-printr-un-razboi-al-dezinformarii/
      • +2 (6 voturi)    
        lege organica (Luni, 7 decembrie 2020, 3:36)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui omul.rau

        Lege organica votata d eparlament elimina pensiile speciale, nu OUG!
        votezi aceeasi in parlament => pensiile speciale raman!
      • +2 (16 voturi)    
        hehe (Luni, 7 decembrie 2020, 3:43)

        Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui omul.rau

        Rise ăştia nu sunt ăia care cu valiza cu bani din Teleorman ? Aia care ziceau ei pe gură ca au găsit-o,dar nu au ma zis nimic de ea.Or fi pierdut-o iar :)
    • +3 (13 voturi)    
      Hahahahaha (Luni, 7 decembrie 2020, 2:27)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui c2

      Practic, PNL a luat mai putine voturi decat a luat la alegerile din 1990.
  • -4 (20 voturi)    
    nasol... (Luni, 7 decembrie 2020, 1:01)

    Coco Whistle [utilizator]

    psd, udmr, pro ro, pnl ce partide de toata rusinea. pina si comunistii aveau criterii, doar aplaudai si trebuia sa o faci bine....in rest, mai stam o tura tovarasi...ce rusine.e clar ca societatea civila trebuie mai mult implicata sa responsabilizeze poiliticienii si lingaii lor. e nasol...furtul in romania trebuie sa continue, legile facute dupa ureche ptr cei putini, cred ca romania ar trebui sa oblige oamenii sa voteze iar categoriile fara educatie sa fie excluse. asadar trebuie ca romania sa faca educatie inca de la gradinita ce inseamna obligatia de a vota si ce sa votezi si acum urmeaza o intreaga lista de criterii... fara asta....somn usor romania. liderul pe care il asteptati se va naste tot la un scorniceni.
  • +13 (35 voturi)    
    aur de 24 de karate (Luni, 7 decembrie 2020, 1:02)

    cotoy [utilizator]

    la 33% prezenta la vot cheia succesului este mobilizarea... sper ca dorm bine cei 60% care s-au tras pe kur azi..
    • +6 (12 voturi)    
      dorm (Luni, 7 decembrie 2020, 1:10)

      dr_bear [utilizator] i-a raspuns lui cotoy

      Dorm saracii, prin toata lumea. Din aia 60% ,jumatate nu au fost in tara ieri.
    • -3 (25 voturi)    
      si eu sper sa dorm bine (Luni, 7 decembrie 2020, 1:29)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui cotoy

      la 6 trebuie sa ma scol. ma duc la serviciu. de acolo imi castig painea. nu imi pune nici Orban, nici Ciolacu si nici Barna paine pe masa. ca sa ma duc la vot trebuie sa am cu cine sa votez. pana acum in Romania nu a aparut un partid de tipul Lege si Justitie (PiS) din Polonia. o sa-i urmaresc pe astia de la AUR. daca urmeaza o linie conservatoare, proviata, profamilie, proeuropeana (dar nu de tipul SUE) si atlantista, poate o sa ma faca sa imi misc "kurul", cum spui tu, spre o sectie de vot. pana atunci o sa urmaresc cu interes noul film romanesc "cum sa furi un miliard" (sigur vor fi mai multe, cine se multumeste doar cu unul) din alea 80 care vor veni de la UE. sa auzim numai de bine. sper. noapte buna romani.
    • +2 (2 voturi)    
      nu e grija lor (Luni, 7 decembrie 2020, 9:36)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui cotoy

      Statul acasa e rezultatul direct al clasei politice. oamenii s-au saturat sa voteze numai impotriva. Vor un vot pozitiv si nu ai cui il da
  • -4 (30 voturi)    
    Comentariu (Luni, 7 decembrie 2020, 1:07)

    ebarbu [utilizator]

    in ultimii ani m-am suparat de fiecare data cand am auzit pe cineva care spunea ca suntem o tara de prosti.....astazi o sa imi cer scuze pentru ca m-am suparat degeaba ....12.000.000 de romani suparati, ei stiu pe cine, nu au iesit la vot....dintre ceilalti....au votat cum se vede....
    DEZASTRU ! Cu toata convingerea il citez pe domnul Tutea: POPOR DE IDIOTI !!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      De ce e dezastru? (Luni, 7 decembrie 2020, 9:22)

      Dragoon [utilizator] i-a raspuns lui ebarbu

      Chiar nu inteleg de ce zice lumea ca e dezastru. PNL+USR+UDMR o sa faca coalitie si cel mai probabil o sa avem un guvern sub Ciolos. E ceva ce imi scapa?
      • +2 (2 voturi)    
        da (Luni, 7 decembrie 2020, 10:17)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        Va fi o majoritate la limita (putin peste 50%), obtinuta printr-o alianta a 3 partide. Cu cat mai multe partide, cu atat mai instabila e alianta. Si urmeaza vremuri grele, va lovi criza economica post pandemie. E un dezastru mai ales pe termen mediu, in perspectiva alegerilor din 2024. Daca PNL se incapataneaza sa guverneze in conditiile astea, in 2024 vom avea PSD la 35% si AUR la 15-20%.
  • -5 (39 voturi)    
    Consolare (Luni, 7 decembrie 2020, 1:09)

    Mazeta [utilizator]

    Știu că mâine vor fi aranjate rezultatele și alianțele, dar faptul că tefelimea a dormit prost măcar o noapte îmi oferă, recunosc, o mică și meschină satisfacție.
  • +16 (36 voturi)    
    Guvernul PNL a fost atacat permanent de PSD-USR (Luni, 7 decembrie 2020, 1:19)

    animatron [utilizator]

    Ati asistat cu totii la un nesfarsit torent de injurii USR tocmai la adresa celor care vroiau sa ii primeasca la guvernare.

    "Puterea" inseamna erodarea popularitatii, cel mai adesea.
    Pentru PNL, aflat in minoritate le guvernare, a fost un triplu pericol: Opozitia PSD, falsii prieteni USR si pandemia provocata de virusul chinez si gestionata cu infrastructurata mostenita de la PSD.

    PNL a pierdut cel putin 10 procente dupa izbucnirea pandemiei pentru ca nu a stiut sa aiba reactii foarte ferme contra politrucilor incompetenti din propriul partid, nu a gestionat bine stresul societatii romanesti, nu a raspuns cu aceeasi moneda agresiunii useriste.

    PSD-ul a capitalizat erorile liberale, i-a lasat pe stangistii din USR sa injure copios PNL-ul, s-a pozitionat populist dar fara exagerari care sa ridice "val anti-PSD".

    USR+, din "bula de informatie" de pe Facebook, si-a demolat "partenerul" pro-european, a mintit continuu despre sondaje si produce aceleasi dezamagiri ca la locale, cu scor slab si pretentii politice mult exagerate.

    PSD-ul isi reconstruieste lent imaginea, profitand de inevitabile erori ale guvernantilor, PNL-ul nu pare constient de sanse si nici pregatit sa mobilizeze la maximum.

    USR+ joaca un rol distrugator, negativ, e din ce in ce mai putin credibil ca "speranta de schimbare".
    UDMR profita fara efort de lipsa de mobilizare a etnicilor romani pt a ocupa eternul loc de santajist pe centura politicii.

    PMP tot se mai chinuie sa priceapa de unde sa ia voturi sa treaca prag electoral, in timp ce AUR tocmai ii arata unde avea un rezervor de sute de mii de voturi pe care l-a ignorat cu seninatate.

    Dnii Ponta-Tariceanu sunt pe trend negativ, s-ar putea sa ramana meritat in afara Parlamentului, dl Tomac a prevazut corect situatia (vezi HN).

    Vom vedea dupa Diaspora si redistribuire daca dreapta PNL-PMP va avea cu cine face guvern stabil majoritar, nu e exclus sa depinda des in Parlament de voturile AUR.
    • +3 (9 voturi)    
      Dreapta nu are cum face guvern cu AUR ! (Luni, 7 decembrie 2020, 3:19)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      PNL nu poate face guvern decat cu USR, PMP si UDMR !

      PS. Asta daca PMP trece pragul si e posibil sa-l treaca la mustata !
    • +6 (6 voturi)    
      Puterea erodeaza daca te tii de furtisaguri. (Luni, 7 decembrie 2020, 7:41)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Dar daca esti pus pe treaba poti sa si cladesti si sa iti intaresti baza electorala.
  • +15 (35 voturi)    
    Concluzii (Luni, 7 decembrie 2020, 1:20)

    spirache [utilizator]

    PNL are procentul destul de firesc având in vedere ca a fost la guvernare pe vreme de pandemie & buget redus& cazul Ianculescu, PSD are scorul frumușel pt ca românii au memoria scurtă, USR a scăzut pt ca in 2016 lumea a votat USR-ul lui Nicușor Dan din 2 motive: sa nu mai existe dosarul cu șină si sa se digitalizeze administratia. In schimb, USR l-a expulzat pe ND și s-a lgbtizat, uitând pt ce ii votaseră românii. Apoi, prăjina la nas nu le-a msi ajuns si azi ne trezim cu o adunătură de Shoshoaca si altii la AUR, cu Teodosie, cu rusofili, dar si rusofobi in adunătura asta AUR.
    • -7 (19 voturi)    
      Raspuns (Luni, 7 decembrie 2020, 3:01)

      triflex [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      Nu prietene, nu avem memoria scurta, dar nu vrem UE, nu vrem control total, nu vrem sa le predam resursele tarii si supunerea populatiei!

      Din punctul meu de vedere, i-as baga la puscarie pe toti, absolut pe toti, din toate partidele din ultimii 30 de ani, mai ales pe PSD'isti..... DAR .... consideram PSD'ul ca fiind singura protectie impotriva uniunii europene, ultima aparare si nu vorbesc de nebun, poate nu toti gandesc asa dar cel putin toti cunoscutii mei si suntem multi la numar si ghici ce..... nu suntem hoti nici trantori nici drogati, pur si simplu nu vibram pe aceasi frecventa cu planul uniunii europene pe termen mediu si lung, asta pe langa cele mentionate mai sus.

      Daca ar fi dupa mine as scoate Romania din UE " maine ".

      In concluzie, globalistii si noua ordine mondiala mai are de asteptat pentru a-si implementa total planul in Romania, victorie momentan pentru noi cei ce ne opunem!
      • -3 (5 voturi)    
        mai rar asa mari prostii (Luni, 7 decembrie 2020, 4:41)

        Ike [utilizator] i-a raspuns lui triflex

        numai prostii spui, esti exemplul d espalat pe creer perfect.
      • +4 (4 voturi)    
        PSD-ul te va dezamagi (Luni, 7 decembrie 2020, 7:11)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui triflex

        Sta in firea lucrurilor: liderii pesedoi actuali NU au multe de a face cu spiritul celor ce iau votat, sunt doar niste nenorociti de SRI-securisti in misiune...o sa vezi cum se vor stradui sa satisfaca #rezistii, nu oamenii normali care i-au votat.
      • -1 (3 voturi)    
        Dar bani... (Luni, 7 decembrie 2020, 8:34)

        sim18 [utilizator] i-a raspuns lui triflex

        Dar bani vrei sa ne dea UE???? ca nu prea avem dupa ce PSD a furat tot....
  • +30 (42 voturi)    
    USR ... (Luni, 7 decembrie 2020, 1:23)

    iv_2015 [utilizator]

    USR plateste pretul retragerii in propria lor bula. Atunci cand au fost pe val au avut alaturi persoane care au crezut in ei insa ei erau "conservatori". Ori odata cu vantul in vele USR s-a dezis de tot ce inseamna valori conservatoare si odata cu aceasta au pierdut un sprijin masiv deloc de neglijat. nu stiu cati au votat cu altii eu personal am inceput sa nu mai mai regasesc in acest partid desi apreciez unele idei insa nu pot trece atat de usor peste progresismul lor. sa regret timpul de stat in ploaie sa strang semnaturi pt ei, atunci cand eram buni ? lasa ca va fi bine ...
    • -1 (1 vot)    
      mult scris pt nimic (Luni, 7 decembrie 2020, 9:59)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui iv_2015

      USR + inseamna o gasca de cel mult 5000 oameni la nivel national. Ei nu au o bula.
      O bula este democratia asta dementa de la noi are nu se in stare sa vina cu oferta politica de calitate, si cu reprezentativitate.
  • +18 (26 voturi)    
    Daca USR tacea (Luni, 7 decembrie 2020, 1:35)

    dr_bear [utilizator]

    pe faza cu LGBT-ul si idelologia de gen acum AUR avea sub 5%. Este un procent de 20% (aia care au mers si la referendumul CPF) foarte sensibili la asa ceva si o majoritatea covarsitoare doar sensibila. Nici dracu nu sustine in Romania tampeniile alea.
    Asa le-au dat un nesperat ajutor celor de la AUR - un dusman vizibil si mandru in prostia lui infinita.
    • -4 (12 voturi)    
      Pariu (Luni, 7 decembrie 2020, 3:44)

      Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

      Că se ridică AUR pe viitor,de or să facă jumi-juma cu Pesedeul ?
      • 0 (4 voturi)    
        cu cine? (Luni, 7 decembrie 2020, 9:13)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

        cu sosoaca? :))))))))
        • 0 (4 voturi)    
          De ce (Luni, 7 decembrie 2020, 10:01)

          noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          se vehiculeaza un singur nume?!

          De Florin Colceag ati auzit?! De Sorin Lavric?!

          Oamenii astia in parlament sunt deja un castig
          • 0 (2 voturi)    
            de-aia (Luni, 7 decembrie 2020, 13:38)

            fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

            ca mie imi place sosoaca :)))) daca tot ne place circul, sa fie circ.
  • -4 (20 voturi)    
    pnl a castigat la locale (Luni, 7 decembrie 2020, 1:36)

    revo [utilizator]

    dar e clar ca primarii nou alesi nu si-au facut datoria sa mobilizeze alegatorii, ca GIO PSD.
    GIO PSD este castigatorul detasat, inconstestabil, pentru ca daca nu erau aripioarele Pro si noua creatie a Securitatii, AUR, luau peste 40%.

    Este incredibil, aproape 20 de milioane de retardati, concentrati intr-un spatiu asa de daruit de natura si favorizat de soarta, prin includerea in UE si NATO. De ce? Care este rostul existentei acestei mase mocirloase, puturoase, indolente si cretine? La ce si cui foloseste?!Aceasta adunatura amorfa, microcefalica numita poporul roman, trebuie sa dispara FIZIC!!! Covid-19 este un inceput bun, dar insuficient.

    Practic, asta inseamna stoparea definitiva a ajutorului american si nealocarea celor 80 de miliarde de la UE - vor gasi ei motive s-o faca.

    Urez succes Ungariei in efortul ei viitor de recuperare a Transilvaniei. Merita un pamant asa de bogat, cu sclavi buni de munca si fara pretentii. Restul poate fi luat de rusi - si ei merita, ca sunt destepti, stiu sa acapareze fara pierderi si razboaie costisitoare.
    • +3 (3 voturi)    
      Dodon Kremlinovici, tu esti? (Luni, 7 decembrie 2020, 4:24)

      Ahha [utilizator] i-a raspuns lui revo

      apropo, cand va retrageti betivii din Transnistria?
    • 0 (2 voturi)    
      relax (Luni, 7 decembrie 2020, 10:00)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Vocea Rusiei zicea, inca acum 7 ani, ca viitoarea Cortina de Fier va trece pe culmile Carpatilor.
    • +1 (1 vot)    
      tataie... (Luni, 7 decembrie 2020, 10:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui revo

      1 - vezi ca ati "crescut" de la vreo 45% acu 4 ani la 30% acum.... care castigator incontestabil?! vezi ca AUR a luat mai mult de la dreapta decat de la PSD... doar zic (vezi si punctul 2). efectiv te minti singur!
      2 - AUR nu e chiar partid de stanga... cel putin asa zice, doctrina il contrazice... problema e alta: se aliaza cu USR+PNL o sa piarda din voturi... se aliaza cu PSD, o sa piarda din voturi... AUR e un fas care o sa dispara extrem de rapid pentru ca efectiv nu are cu cine sa se alieze si sa-si pastreze votantii! E partidul ala noi aparut.... asa a fost surpriza cand au aparut toate partidele si inafara de USR (unii ar zice ca si USR) toate au facut un MARE fas! dar AUR si-a facut treaba alegerile astea: a furat voturi pt psd.
      3 - sa-ti explic "inteligentule":
      - fara NATO vorbeam rusa
      - fara UE eram in faliment! suficient de clar?!
      4 - motive sa nu ne acorde ajutor?! hmmmm distrugerea justitiei facuta de PSD si lasata in continuare de PNL.... si asta e un motiv pentru care eu, ca roman si beneficiar al acestor ajutoare NU AS FI DE ACORD SA LE PRIMIM !!! UE e prea blanda cu noi!
      5 - ultimu punct... nu inca.... incai o sa distruga PSD (partial si PNL) ce a mai ramas din tara asta si d-abia apoi o sa se imparta!
  • +15 (23 voturi)    
    :)) (Luni, 7 decembrie 2020, 1:45)

    razeshu [utilizator]

    Sa privim intai partea plina a paharului - Pontache nu mai trage aghioase in fotoliile din parlament. Si nici printzesica Eba nu o sa paraziteze sistemul.
    Cat despre USR .. vai de capul lor. Au scos 14% ceea ce inseamna mai putin de 1 milion voturi la prezenta care a fost. Adics mai putin decat numarul de semnaturi pentru "fara penali". Cam subtire pentru un partid care se lauda ca "da primul ministru".
    Barna - nu te strange mai omule bula aia ingusta ? Mergi si formeaza formatori ca vin banii aia de la UE.
    • +2 (2 voturi)    
      cam aberezi (Luni, 7 decembrie 2020, 10:08)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      1 - da ca dispare ponta e bine
      2 - PMP are sanse sa intre in parlament
      3 - USR 15% nu e un scor asa rau... d c crezi ca e un scor rau?!
      4 - vad mai mult ca esti fericit ca pierde USR... tu pana la urma cu cine esti? ca pare mai degraba ca vrei sa se duca dracu tara asta! nu consider mare lucru usr, dar fata de psd si pnl.....
  • +18 (20 voturi)    
    inginerul ala de la mures e de vina (Luni, 7 decembrie 2020, 1:50)

    Marius_001 [utilizator]

    recorder.ro au avut un rol important.
    I-au ajutat si politrucul ala habarnist care zicea ca nu contaza ca esti prost, ai voie sa incerci sa fii director. Iar reporterul i-a dat replica decisiva: as vrea sa incerc si eu...
  • +4 (8 voturi)    
    Se pare (Luni, 7 decembrie 2020, 2:13)

    vasile-roaita [utilizator]

    ca nici PNL cu partidele de dreapta nu poate face o majoritate nici PSD. Aur a zis ca nu se baga. Situatia este nasoala.
    • 0 (2 voturi)    
      Care partide de dreapta?! (Luni, 7 decembrie 2020, 9:46)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      Anti-psd nu inseamna de dreapta!!!
    • -1 (1 vot)    
      dimpotrivă, e în interesul cetăţeanului... (Luni, 7 decembrie 2020, 9:49)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

      majorităţile clare de peste 50 duc, dacă nu la tiranie oricum la imposibilitatea de a scăpa de o guvernare care nu îţi place mai devreme de 4 ani...
      guvernele minoritare dimpotrivă, pot fi uşor doborâte...
  • -7 (13 voturi)    
    PNL trebuie sa faca un pas in spate (Luni, 7 decembrie 2020, 2:17)

    revo [utilizator]

    PSD TREBUIE sa preia guvernarea:
    - sa rezolve criza COVID,
    - sa mareasca pensiile cu 40% incepand din ianuarie,
    - sa piarda sprijinul pe care SUA erau pregatite sa-l acorde Romaniei (daca prostovanii prostovanilor de manddrrriii romani ar observat, ar fi inteles macar un pic din actiunile si declaratiile Ambasadorului in ultimele luni, ar fi iesit la vot),
    - sa nu primeasca cele 80 de miliarde de euro de la UE din cauza clauzei respectarii statului de drept,
    - sa ia in piept toata recesiunea mondiala care va urma crizei COVID,
    - sa sprijine mediul de afaceri sa nu intre in faliment etc.
    - sa redeschida scolile
    etc, etc.

    Altfekl, peste 4 ani, nu va mai exista niciun partid de dreapta.
    Eu stiu ca bietul Iohannis este atat de incet la minte, atat de prost din nastere incat nu-si da seama si ii va fi foarte greu sa renunte la ideea care i-a intrat in cap, ca o sa guverrneze PNL.
    Dar, daca mai exista un pic de ratiune in tara asta, PNL si USR-Plus trebuie sa se retraga ACUM. Sa recunoasca infrangerea si faptul ca nu pot guverna in minoritate - pentru ca nu pot sa ajunga nici la 50%.
    • +1 (7 voturi)    
      Cum bre, Johanis e prost? Cum ti-ai dat seama? (Luni, 7 decembrie 2020, 7:14)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Cum bre, Johanis e prost? Cum ti-ai dat seama?
      • -1 (1 vot)    
        nu e doar prost, e mai mult (Luni, 7 decembrie 2020, 10:16)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        am spus de cand a aparut, scos din joben de aripa Varanu a Securitatii, ca nu este potrivit. Pentru ca venea din : 1) mediul scolar, in care a avut de-a face doar cu elevi mici, timorati de domn-profesor-dumnezeu-pe-pamant, care nu i-au pus probleme niciodata; 2) din randul profesorilor, care sunt recunoscuti pentru inertia lor si greutatea cu care se acomodeaza noului; 4) din educatie care este foarte statica si fara probleme, in general - an de an repeti aceleasi lucruri, nu trebuie sa gandesti; 5) de la primarie, unde a semnat doar, ca primaru-alt-dumnezeu-pe-pamant; 5) din Ardeal, unde oamenii sunt gospodari dar lenti in toate, nu numai la minte; 6) asa ii este felul - dulap imobil, probabil si de la glandele endocrine etc.

        Niciodata nu a fost pus in situatia de a negocia ceva, de a lupta pentru ceva cu oameni perversi, hoti si iuti. Pana si acasa a avut o nevasta foarte OK, desteapta, blanda, vesela si diplomata, care l-a cocolosit (la barza chioara ...).

        Nu avea ce sa caute in Sud, unde regatenii sunt puturosi si hoti si iuti, numai cu gandul la sparlit, carcotasi si cu replica la ei (a se vedea si comentariile noastre).

        Este un complex intreg de minte inceata, aroganta, imobilism, nepregatire in domeniu, prostie, neimplicare, si cea mai mare nenorocire care s-a abatut pe capul nostru. Practic, ne-a ingropat in primul an de dupa alegerea lui, incepand cu mutenia, plimbarile, inactivitatea, temporizarea schimbarii si luarea apararii Halenelor, impotriva unei decizii a Justitiei (evacuarea din sediul de pe Sos. Buc.-Ploiesti, la care oricum renuntau, ca-si faceau deja alt sediu). Atunci s-a rupt filmul, iar populatia si toate institutiile statului au inteles ca e pus sa nu se schimbe nimic.

        EL, singur, a pierdut alegerile din 2016 - a fost o bomba atomica pentru avantul pe care il prinsese Romania dupa Ponta. Daca Ponta ar fi avut o gurita mai mica, n-ar fi mintit compulsiv si n-ar fi fost atat de magar obraznic, n-am fi ajuns aici.
        • 0 (0 voturi)    
          :-) (Luni, 7 decembrie 2020, 14:56)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Eu spuneam cu ironie; orice om normal, cu viteza medie de gandire realizeaza ca asta e un incetinel cam batut in cap...dar imi plac argumentele tale.
          ;-)
    • +2 (6 voturi)    
      iar psd guvernarea?! (Luni, 7 decembrie 2020, 8:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui revo

      deci psd sa aiba tot (presedintele nu are putere) 3 ani din 4 , pnl sa aiba doar guvernarea 1 an si gata pnl e rau si psd e bun?!
      voi nu ganditi, nu?!

      inca 4 ani de pesedeu si ne paste falimentul!
      sa nu uitam ca psd o sa mareasac pensiile si salariile bugetarilor => ratingu de tara facut praf => imprumuturi mai scumpe, investitii mai putine...
      • +3 (5 voturi)    
        asa este (Luni, 7 decembrie 2020, 9:23)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        dar din pacate falimentul e singura cale prin care mai putem spera sa avem o tara normala. doar intrand in colaps cu psd la butoane ar fi o sansa sa scapam pe termen lung de psd.
        • +1 (1 vot)    
          poate... (Luni, 7 decembrie 2020, 10:11)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          dar nu prea cred... d c? pentru ca atunci cand intram in faliment trebuie sa fi avut de MINIM 2 ani:
          - guvern PSD
          - parlament PSD
          - presedinte PSD
          altfel de vina e "greaua mostenire" sau presedintele, sau oricine nu e de la psd...

          romanu e usor de mintit, din pacate...
          sa nu uitam ca psd are 30% ... daca vei calcula pro rom si o parte din AUR ... are vreo 40% desi a facut PRAF justitia (si nu numai) aproape 4 ani de zile...
          • 0 (0 voturi)    
            da, clar (Luni, 7 decembrie 2020, 13:40)

            fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            dar nu intram de maine in faliment daca il duce mintea pe johannis sa dea guvernarea psd-ului. va dura probabil cam cat zici, 2 ani minimum, poate chiar 3-4.
      • +1 (1 vot)    
        stiu ca este socant (Luni, 7 decembrie 2020, 10:50)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        dar inseamna sa guverneze cu o majoritate foarte fragila, volatila pur si simplu, cu un USR isteric si UDMR santajist, fara sa aiba o majoritate confortabila in Parlament.

        PSD isi va face jocurile in Parlament, ca pana acum, distrugandu-le eforturile, pas cu pas, punandu-le in fata obstacole de netrecut si pisandu-se in capul lor. Ce s-a intamplat tot anul asta, ai uitat?

        Arma folosita de PSD trebuie preluata de PNL-USR, pentru ca PSD-UDMR-AUR, care nici ei nu pot face o majoritate, sa nu poata sa miste in front in Parlament, acolo unde se croiesc cele mai mari ticalosii si dezastre.
        Lasa, sa fie o guvernare PSD minoritara, sa-i vedem incoltiti din toate partile: si din partea populatiei, a mediului de afaceri, din partea Parlamentului, si din partea UE.

        Batalia este pentru Parlament, nu pentru Guvern. Un guvern PSD va avea toate portile inchise, din start, si de la americani, si de la UE, nema bani, nema pomeni si jaf necontrolat.

        Cine va prelua guvernarea acum, intr-o situatie ca de razboi, va iesi terminat, in cel mult 2 ani. Iar peste 4 ani, dreapta nu va mai exista decat la pragul minim, de 5-6%.

        Aud ca Iohannis vroia sa schimbe Constitutia cumva; sper ca a inteles ca oamenii nu vor iesi la un referendum organizat de PNL-USR.
        Indiferent de ce ar contine noua Constitutie, aceasta adunatura de cretini numiti romani, nu are niciun fel de cultura politica. Tampitii Domnului nu au inteles nimic din toata activitatea Ambasadorului SUA din ultimele luni, de sprijinul promis Romaniei, conditionat insa de alegerea, cu un vot masiv, al dreptei PNL-USR. Nici din conditiile ref. la statul de drept puse de UE, pentru ajutorul de 80 de miliarde.
        Tampitii Domnului au auzit goarna legionara a Arhanghelului-nu-stiu care si au raspuns rapid la comanda Moscovei.
        Tampitii Domnului au de dus o lupta, pe viata si pe moarte, cu masca DE PROTECTIE!

        Mandrrrul poporrr rrroman nu intelege relatia cauza-efect. Are un ADN corupt, imposibil de reparat, trebuie sa piara.
    • +4 (4 voturi)    
      completez (Luni, 7 decembrie 2020, 9:22)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Situatia e ideala pentru ce zici tu. Pentru ca de fapt intr-un fel jalnic au majoritate. Dar de acord, ar fi o mare tampenie sa se bage la guvernare. Au majoritate pentru ca PNL+USR+UDMR au undeva la 45-46%, PSD+AUR au 38-39%. Clar ca prin redistribuire PNL USR UDMR impreuna vor depasi 50%. Pe UDMR si AUR nu le vad in aceeasi tabara. Ar fi momentul perfect sa spuna pas si sa lase PSD+AUR sa rezolve tot ce ai scris tu mai sus, cu un guvern MINORITAR. Dar din pacate nu vor face asta. Sunt toate sansele ca in 2024 sa avem in continuare un PSD la 30 35% si un AUR la 15-20%.
  • -2 (4 voturi)    
    HAHAHA (Luni, 7 decembrie 2020, 2:30)

    pahar-nicu [utilizator]

    Si cum fuse asa se duse :)
    • 0 (6 voturi)    
      numiai voi (Luni, 7 decembrie 2020, 8:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pahar-nicu

      pierdeti 15% in 4 ani si radeti si va laudati ca si cand ati fi castigat!
  • +4 (18 voturi)    
    Lol (Luni, 7 decembrie 2020, 2:32)

    HP [utilizator]

    Incredibil cum "dreapta" inca persista in cautatul de explicatii si scuze.

    Bai, voi nu intelegeti nimic din Romania reala.

    Romania reala nu sunt corporatristii, nici urbanii din Control sau Expirat, nici LGBT.

    Romania reala sunt aia cu minimul pe economie, pensionarii si orasele mici, foste industriale, cu manele, mafia si descurcareala cu rate cu dobanzi grase la banci.

    Aia au inceput cu AUR cu 8% si peste 4 ani vor avea 25%, daca nu cumva vor acapara si PSD.

    Da, nu suna bine pentru "bula" dar ghinion, nu traim intr-o "tara ca afara, si nici nu ne dorim".

    Mai exact, stiti unde sunt aeroporturile, la revedere, drum bun.

    Top tip - cand veti ajunge in "diaspora", 80% au votat AUR.

    Change up or give up.
    • -3 (9 voturi)    
      Care diaspora? (Luni, 7 decembrie 2020, 8:39)

      sim18 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Care diaspora a votat AUR? Pe bune? poate vecinii Rusiei...da.
      • +5 (7 voturi)    
        pai (Luni, 7 decembrie 2020, 9:25)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui sim18

        aia carora n-a avut de lucru basescu si le-a dat cetatenie romana in masa, crezand ca ii face in ciuda lui putin. nu l-a dus capul ca prin asta da drept de vot in romania kgb-ului.
    • +1 (3 voturi)    
      nu inteleg (Luni, 7 decembrie 2020, 9:35)

      Dragoon [utilizator] i-a raspuns lui HP

      AUR e tot de dreapta, dreapta creste in Romania. USR+PNL+AUR sunt un peste 50%.
      .
      LGBTPQI+ (ca asta e cred ca varianta oficiala desi posibil ca mai are un A pe undeva) nu ar trebui sa fie inclusa in stanga sau dreapta. Comunistii si socialistii au fost foarte impotriva gay dar in US cei de stanga au fost cei care erau pro casatoria intre gay. E clar ca pro sau anti LGBTPQI+ nu e o chestie exclusiv de stanga sau dreapta.

      AUR s-ar putea sa fi iesit disproportionat de mult ca s-au mobilizat mai bine, desi nu stiu cum ca eu nici nu am auzit de ei pana acum. Dar nu vad sa creasca la 25% si in nici un caz nu ii vad sa se combine cu PSD.
      • +2 (4 voturi)    
        Incepi comentariul bine (Luni, 7 decembrie 2020, 10:03)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        dar cand bagi USR la dreapta ai pierdut logica...
      • +3 (5 voturi)    
        fals (Luni, 7 decembrie 2020, 10:25)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Dragoon

        AUR nu e de dreapta, AUR e o inventie extremist-populista care exploateaza filonul ultra nationalist, anti-occidental, xenofob, care a existat tot timpul in electorat. Din el a trait PRM-ul, dupa a carui disparitie a fost preluat de PSD Dragnea (de aici si scorul din 2016).
    • 0 (4 voturi)    
      peste 4 ani (Luni, 7 decembrie 2020, 10:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui HP

      - AUR o sa aibva sub 5%.... AUR nu are cum sa exista
      - poate romania nu inseamna corporatisti... dar ghici ce?! aia tin tara... daca mai enervati mult corporatistii si se cara (sincer nu pricep ce dracu mai caut aici) o sa va mancati intre voi ca sa supravietuiti...
  • +9 (13 voturi)    
    si au dorit mai mult victoria (Luni, 7 decembrie 2020, 2:44)

    tursen [utilizator]

    pnl si mai ales usr au pierdut pe mana lor. cred ca au subestimat adversarii. dincolo de simpatiile fiecaruia, au castigat aia care s au mobilizat. stiu multi care votau usr si azi n au mers nu atat de covid cat pt prea mult progresism etc. cam aceiasi au mers insa la locale pt nicusor.
    o remarca - toata lumea vede usr pe dreapta cand face calcule de aliante, eu ii vad doctrinar mult spre stanga. stanga e psd mai traditional si usr o stanga europeana
    • +2 (4 voturi)    
      nu sunt la curent (Luni, 7 decembrie 2020, 9:37)

      Dragoon [utilizator] i-a raspuns lui tursen

      Ce afirmatii au facut USR de sunt acum pe stanga europeana? Au iesit ca sunt pro immigratie in masa?
    • +3 (3 voturi)    
      exact (Luni, 7 decembrie 2020, 9:49)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui tursen

      au pierdut pe mana lor: este inexplicabil cand, cu un scor foarte bun la alegerile locale, PNL si USR nu au reusit sa-si mobilizeze electoratul si pentru Parlamentare.
      Ce au facut primarii PNL?! Cum e posibil ca PSD sa se mobilizeze exemplar, in Sud, iar ei, in 3/4 din tara, sa doarma?!! De ce s-a inrosit, iarasi, harta?
    • 0 (2 voturi)    
      corecte observatii (Luni, 7 decembrie 2020, 9:49)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui tursen

      Dar prea putini inteleg ca USR-ul nu este de dreapta, la noi anti-PSD inteleg de dreapta.... ceea ce dovedeste cata cultura politica exista nu in Romania in general, ci in partide
  • +2 (14 voturi)    
    Basescu in 2009 catre Crin Antonescu si Geoana: (Luni, 7 decembrie 2020, 2:48)

    Rahan5 [utilizator]

    ,,Un fleac, i-am ciuruit !"
    Acum in 2020 ciuruitul e Basescu !. Toarna lichid pe jos din toate gaurelele !.
    Cu 4,69% la Camera, la numararea a 91,49%, nu mai are nici o sansa serioasa !. In cazul cel mai bun pentru el ajunge la 0,01% × 3= 0,03% in plus la final. Cu indulgenta sa zicem 0,05%.
    Dar pana la Prag mai sunt 0, 31% !. Adica de 6 ori mai mult !.
  • -7 (21 voturi)    
    Bun (Luni, 7 decembrie 2020, 3:33)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Bine cel puţin ca Pîmp şi Pro-România nu intră. Măcar atât. Felicitări AUR !! Poate revine ideea de: „Suntem independenți, suntem națiune de sine stătătoare… suntem o națiune liberă și independentă”. Să se ducă tare unde or vrea globaliştii şi cei ce vând ţara marilor puteri,oricare ar fi alea .
    • -3 (9 voturi)    
      AUR (Luni, 7 decembrie 2020, 8:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

      e psd...
      parieu!

      e doar ALDE 2
    • +1 (1 vot)    
      sper totusi ca ramaneti putini (Luni, 7 decembrie 2020, 10:17)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana1995

      astia fara minte. daca tu crezi ca un partid care si-a strans voturile de la niste habotnici sau de la unii care urasc pe altii doar ca sunt diferiti de ei sunt capabili sa conduca o tara o sa ai mari probleme in viata. ce program de guvernare au ? sa scrie pe poduri ca basarabia e romania? care poduri ca trebuie sa le faca cineva.
      sa scrie pe cladiri "jos satanistii care ne conduc".
  • -3 (9 voturi)    
    Reset numeratoare? (Luni, 7 decembrie 2020, 4:05)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Urmaream rezultatele actaulizate pe platforma Code for Romania si ajunsesera la 93% cu rezultate proaste pentru PNL si USR. Acum sint la 42% si rezultatele sint mai bune pentru cele doua partide. Stie cineva ce e a doua numaratoare? Ce fac, le numera acum de la coada la cap?
    • +5 (5 voturi)    
      1, 2, (Luni, 7 decembrie 2020, 7:15)

      lnicolae1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      prima numaratoare se face in sectiile de vot
      a doua numaratoare o fac partidele care vor sa verifice ca procentul lor este corect.
  • +4 (6 voturi)    
    Good Night... (Luni, 7 decembrie 2020, 4:30)

    Robin_W [utilizator]

    Romania!
    wherever you are...
  • 0 (14 voturi)    
    Jo napot kivanok, Klaus (Luni, 7 decembrie 2020, 7:13)

    Fides [utilizator]

    Felicitari romanilor care au fost la vot. Democratia a fost invinsa, pacat ca nu au iesit tinerii la vot. PSD castiga cu un electorat batran #stamincasa. Dreapta e pe cai mari, PNL a reusit. Cred ca niciodata nu o sa puteti intelege ca dreapta la noi nu e ca aia de afara, ci e doar o stanga mai proasta. Iar oameni stiu asta. Vor castiga doar pe voturi de ura. Klaus a pus dreapta pe butuci in doar un an. Insa nu si-a desavarsit lucrarea. Aveti rabdare cu el, simt ca poate face si mai mult rau, de data asta tari, pe fond de ura. Desigur, o sa-i ia vreo 5-10-30 de zile pana intelege speta ori termina auditul.
    P. S.
    Transpenibilus, totul e ok? Nu dai vina pe Putin, rusi, comunisti? Verifica ceasul, e pe mana?
  • +3 (7 voturi)    
    Cu 32% (Luni, 7 decembrie 2020, 7:19)

    Costi888 [utilizator]

    Participare la vot.. rezultatul era oarecum firesc. Romanii demonstreaza din nou ca habar n au importanta alegerilor parlamentare.. s au inghesuit la referendum, la prezidentiale.. chiar si la locale, dar ciuciu la parlamentare. Electoratul credincios PSD ului si a facut treaba, bravo lor. Ceilalti din comoditate, prostie, ignoranta au mai facut 4 ani cadou PSD.
    • -1 (1 vot)    
      poate a fost o reacţie de frondă la adresa (Luni, 7 decembrie 2020, 10:07)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      lui klaus care a ţinut morţiş să ne strice luna sărbătorilor - cea mai frumoasă din an - cu mizeria alegerilor şi mai ales a certurilor ce vor urma pt. formarea guvernului, de parcă nu ne ajungea covidu' cu restricţiile lui...
  • +3 (7 voturi)    
    Referitor la AUR (Luni, 7 decembrie 2020, 7:23)

    Costi888 [utilizator]

    Pana acum o saptamana eu nu am auzit de acest partid.. si sunt cat de cat informat. Oare cum a putut acest partid sa ia aproape 10% in conditiile in care nu a avut campanie deloc
    • +1 (7 voturi)    
      Vezi situatia pe judete si diaspora (Luni, 7 decembrie 2020, 9:24)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      In diaspora au peste 25%. Cred ca procentele astea vin exclusiv din R Moldova. In tara au in jur de 7% in vest si 15% in est (Moldova). Ti-ai facut o idee de unde vin voturile lor?
      • +1 (1 vot)    
        Moldova (Luni, 7 decembrie 2020, 11:22)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        AUR au rezultate incredibile in Spania si Italia. acum diaspora nu mai e una?
    • +2 (8 voturi)    
      stai linistit (Luni, 7 decembrie 2020, 9:32)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      au ramas in offside pana si marii "experti" sociologi. a fost lucratura fina pusa la cale serviciile lui taica putin si bor, cu retelele sociale ca infrastructura de baza. reteta de succes umflata bine si de pandemie (prezenta scazuta la vot + revolta impotriva restrictiilor) si de schimbarea liniei psd din ultima vreme (renuntarea aparenta la discursul nationalist si anti-occidental).
      • 0 (2 voturi)    
        oooo, da, uitasem de BOR (Luni, 7 decembrie 2020, 10:59)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

        Ai dreptate - BOR, arma mortala. Anacronica, dar eficienta.
        Singura arma, cu efect imediat, impotriva acestei formatiuni de crima organizata (odajdiile groase de aur nu difera cu nimic de lanturile groase de aur ale clanurilor interlope) este sa fie pusa sa plateasca taxe si impozite. Oricum vorbim despre BOR SRL, bisericile sunt afaceri de familie.

        Pe termen lung, educatia este singura care poate scoate un popor de sub influenta acestui anacronism, biserica.
        • 0 (0 voturi)    
          cum sa uiti? (Luni, 7 decembrie 2020, 13:47)

          fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui revo

          Sosoaca a cui avocat e? Tot circul facut de Spagoveanu cu pelerinajul pare sa fi fost in primul rand cu rol de campanie electorala pentru Sosoaca. La Sf. Dumitru, care prea fericit il ameninta pe Johannis cu caderea regimului? Dupa referendumul jenant organizat de BOR si PSD, stii ce a zis BOR? A zis ca trebuie mai multa "lucrare". Iata, au lucrat. BOR e implicata masiv in mizeria asta, Si de altfel este si va fi mereu prin natura ei o organizatie prorusa si antioccidentala.
    • 0 (2 voturi)    
      o posibilă explicaţie ar fi că au polarizat (Luni, 7 decembrie 2020, 10:09)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      voturile celor nemulţumiţi de tot restul partidelor sau excedaţi de "progresismul" tembel al tinerilor...
  • +2 (6 voturi)    
    Ati uitat de UDMR la ultima actualizare (Luni, 7 decembrie 2020, 8:20)

    Alui [utilizator]

    Cred totusi ca guvernul nu va fi format de PSD ci de PNL, USR si UDMR. N-o sa fie perfect, dar asta e. PNL trebuie sa scape de impostorii din posturile ministeriale (Vela, Tataru).
  • +1 (13 voturi)    
    mda (Luni, 7 decembrie 2020, 8:26)

    SoulSearcher [utilizator]

    eu as lasa PSD+AUR+UDMR sa vina la guvernare..

    si sa primeasca in full contact avalansa economica si sociala ce va urma pe 2021...
    cand pandemia va fi departe de a fi finalizata...

    si la anu trebuie sa plateasca salariile si pensiile care le-au promis oamenilor, si cu bani... de unde o sa scoata ei..

    pana la anu` pe vremea asta vom avea deja luat un imprumut la FMI si vor incepe taierile..

    deci semne bune.. anul n-are pt 2021 :DD
    • +2 (4 voturi)    
      mai greu (Luni, 7 decembrie 2020, 9:34)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      AUR cu UDMR slabe sanse sa se alieze. Dar cu atat mai mult, si eu i-as lasa sa faca guvern minoritar (PSD+AUR).
    • +1 (1 vot)    
      Si eu i-as lasa (Luni, 7 decembrie 2020, 10:02)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Dar nici ei nu sunt atat de prosti ca sa isi doreasca la guvernare tocmai acum, incepand cu iarna asta grea :)
    • 0 (2 voturi)    
      foarte inteligent... (Luni, 7 decembrie 2020, 10:11)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      mai ales că aur şi udmr sunt total incompatibile pt. aceeiaşi coaliţie, başca că aur au declarat de aseară că nu se aliază cu nimeni...
  • 0 (2 voturi)    
    mda (Luni, 7 decembrie 2020, 9:58)

    liviu_ [utilizator]

    oricum lucrurile sunt clare

    viitorul romaniei sunta PROST de tot...

    de 30 de ani votam acelasi lucru si ne asteptam sa fie mai bine, desi nu e!

    credem minciunile ca "alalalt e de vina"

    ce sa mai PSD daca ar taia o mana tuturor votantilor PSD si tot ar lua 25% din voturi!

    AUR e un partid pe care nu-l inteleg... e teoretic de dreapta dar pro-familie si pro-religie... adica il vad mai degraba aliat cu PSD.... AUR este un partid care e in avantajul PSD alegerile astea dar care probabil o sa dispara destul de rapid! Dar probabil e doar un partid facut sa mai fure niste voturi de la dreapta pentru PSD (cum a fost si ALDE)
    • +3 (3 voturi)    
      Nu intelegi nimic (Luni, 7 decembrie 2020, 11:29)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      dar de dai cunoscator. ideologia de dreapta este pro familie, crestina - vezi SUA, chiar si Germania, Polonia.

      PSD a preluat ideologia pro-familie pentru ca este tipica electoratului sau, nu pentru ca e de stanga. PSD este de stanga numai in zona de asistenta sociala.

      Dreapta si dreapta conservatoare lipseste cu desavarsire in Romania si de aici unul dintre motivele absenteismului. Surprinzator pentru HN, dar mai exista si oameni care tin la principiile lor. Daca s-ar intelege asta de catre partide ar fi mult mai bine in Romania


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by