Cine este Alianța pentru Unirea Românilor (AUR), surpriza alegerilor parlamentare 2020

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 6 decembrie 2020, 21:45 Actualitate | Politic


AUR
Foto: Facebook
Alianța pentru Unirea Românilor (AUR), care potrivit rezultatelor exit-poll ar intra în Parlament, trecând pragul electoral de 5%, este un partid înființat în toamna anului trecut de George Simion, fondator al Platformei Unioniste Acțiunea 2012, care militează pentru unirea cu Republica Moldova. În 2015 el a fost reținut și expulzat din Republica Moldova, având o interdicție de 5 ani de a intra în această țară. Partidul se definește ca fiind "de dreapta, conservator, patriot şi unionist".

Potrivit rezultatelor exit-poll realizat de CURS - Avangarde, la comanda Antena 3, pentru ora 19.30, AUR a obținut 5,3% din voturi pentru Senat și 5,2% pentru Camera Deputaților.

"Mulțumim, România! Vă vom reprezenta cu mândrie! Nici o alianța cu nimeni în afară de voi, românii noștri!" - este mesajul postat pe pagina de Facebook a AUR, după rezultatele exit-poll.

George Simion a candidat anul trecut ca independent la alegerile europarlamentare, sub sloganul "România Mare în Europa”. La alegerile locale din septembrie pentru Primăria Capitalei, din partea AUR a candidat copreşedintele partidului, fostul jurnalist Claudiu Târziu.

Din conducerea AUR face parte, ca președinte al Senatului, filosoful și scriitorul Sorin Lavric. Unul dintre membrii AUR este actorul Mircea Diaconu, fost europarlamentar.

Partidul își asumă valori precum familia, patria, credința, libertatea și are printre susținătorii activi organizații neo-legionare cum ar fi Frăția Ortodoxa Sf. Mare Mucenic Gheorghe purtătorul de Biruintă, condusă de Dan Ciprian Grăjdeanu.

AUR a organizat în toamnă proteste anti-mască, în București, contestând, totodată, și celelalte măsuri luate de Guvern în perioada crizei COVID-19. Susținătorii AUR au protestat față de intezicerea pelerinajelor de Sf. Parascheva și Sf. Andrei.

De asemenea, AUR a organizat un marș electoral de 1 Decembrie, la Alba Iulia, unde mai multe persoane au fost amendate pentru nerespectarea regulilor stabilite de guvern în contextul crizei COVID-19.

Anul trecut, George Simion alături de reprezentanți ai mai multor organizații neo-legionare a fost în centrul scandalului de la Valea Uzului, unde aceștia au rupt poarta cimitirului închis de autoritățile UDMR.

Candidaţii AUR din Bucureşti, la alegerile parlamentare din 6 decembrie, sunt copreşedintele Claudiu Târziu care deschide lista pentru Senat, şi George Simion care deschide lista pentru Camera Deputaţilor.

Invitat la Marius Tucă Show, preşedintele AUR, George Simion a vorbit despre alegerile din 6 decembrie, iar prima lege pe care ar da-o fiind la putere ar fi protejarea capitalului românesc pentru agricultori, scrie Mediafax.

"După campania de la europarlamentare din 2019, am candidat independent, conduc un partid conservator care luptă pentru tradiţii. Suntem pentru libertatea de opţiune, considerăm viaţa sacră de la concepere, dar e alegerea fiecărei persoane dacă a face sau nu avort. În TV de ştiri nu mai există libera exprimare, nu am putut intra la nicio televiziune, am făcut campanie pe net”, a afirmat Simion.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















43668 vizualizari

  • -25 (89 voturi)    
    Urmatoarea tinta a urii progresistilor de la USR (Duminică, 6 decembrie 2020, 21:51)

    cenzuratul [utilizator]

    O sa aiba mult de patimit electoratul AUR.
    • -15 (49 voturi)    
      Depinde cum se ordinul pe facebuci (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:08)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Depinde cum se ordinul pe facebuci, n'asa?
      Astia n-au idei proprii...n-au cum, nu au organul necesar, dar hey...noroc ca au facebuci!
      • 0 (18 voturi)    
        Să-i pupi tu acolo. (Luni, 7 decembrie 2020, 8:31)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        În feisbuci.
        • -1 (15 voturi)    
          ohooo (Luni, 7 decembrie 2020, 10:16)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          pai daca-i ordin,cu placere.
          daaaa' ne explici si noua in ganduri scrise,de ce?nu de alta dar nu intelegem gibonica.
          sa fiu mai clar:
          uh uh uh ah ah ah aaarrrrhhh!

          aaaanyway,eu nu am auzit de bajetii astia pana acum,am gasit acum pe net un filmulet,cam ciudati,sa nu fie odraslele lui dughin bre!
          sau mai rau,drona psd...
          intradevar,lumea asteapta un partid de dreapta,insa ma mira succesul unor necunoscuti,in asa timp scurt
    • -1 (55 voturi)    
      "Alchimia urii" din USR a creat...AUR (Luni, 7 decembrie 2020, 0:32)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Opiniile sociale conservatoare, cele sustinatoare ale traditiei crestine, cele legate de unionism sau patriotism, toate sunt respinse violent de adeptii USR de la dialogul social firesc intr-o democratie.

      Exista o cumplita eroare care circula in randul multora dintre cei care voteaza cu USR, care cred ca votand gruparea Barna voteaza contra PSD sau pentru "centru-dreapta".

      "Antipesedismul" sub nici o forma nu e monopol USR, exista peste tot in societatea romaneasca si e nascut cu mult inaintea USR+.

      Sunt rari oamenii si chiar mai rare ideile de "centru-dreapta" de la USR.

      Votantii acestei miscari sunt conectati la stanga progresista euro-americana, il urasc pe Trump, dispretuiesc identitatea europeana, accepta valurile migratorii ce vin peste Europa, ei nu cred ca are loc o "islamizare" si nu sunt constienti ca vehiculeaza concepte si atitudini marxiste si totalitare.

      Valorile promovate de filosofii, scriitorii si istoricii care formeaza conducerea AUR sunt cele firesti si stabilizatoare pentru orice societate, inclusiv zisa "moderna".

      Familia si libertatea sunt fundamentale pentru insasi existenta unei societati omenesti functionale.

      Natiunea si crestinismul sunt esentiale pentru ce inseamna civilizatia Europei, fara aceste concepte nu exista cultura europeana.

      Ideea de "patrie" e inerenta identitatii oricarei persoane care nu e "nomada" sau "apatrida", creeaza o filiatie culturala care ajuta enorm la formarea unei personalitati.

      Cei care resping aceste valori sunt cei care adera la utopii totalitare, la iluzii care au condus deja la moartea a sute de milioane de oameni.

      Comunismul, national-socialismul, noua forma de marxism numita "globalism", toate si-au propus si isi propun ca "uneasca" Omenirea cu forta, cu constrangeri si distrugeri, cu cenzura, "revolutii" si "cancel culture".

      AUR e si o reactie de aparare in fata unei agresiuni ideologice de stanga venite din afara Romaniei.
      • +10 (38 voturi)    
        Vorbe..vorbe... (Luni, 7 decembrie 2020, 8:05)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        AUR este un paravan, nimic original, cu radacini extremiste, un teren numai bun pentru nucleul dur al bisericii sa isi faca simtita prezenta.
        De fapt este un fel de reprezentant al bisericii in Parlament( poftim!), al bisericii ortodoxe, dure, propovaduitoarea pelerinajelor si pupatului de moaste.

        Scrii "Familia si libertatea sunt fundamentale pentru insasi existenta unei societati omenesti functionale"

        AUR exact acest lucru nu respecta.Nu respecta LIBERTATEA .

        Cum defineste AUR familia? Poate in intelesul referendumului organizat sub patronajul Coalitiei pentru familie? Adica nimic.


        Si asa mai departe.."Valorile promovate de filosofii, scriitorii si istoricii care formeaza conducerea AUR....."
        Care filosofi, care scriitori, care istorici?

        Mda.
        • -1 (15 voturi)    
          haur, alchimia râiei (Luni, 7 decembrie 2020, 11:15)

          dottore-plagiatore [utilizator] i-a raspuns lui nlln

          AUR is ăia care vor interzice avortul. Beware. Corneliu Zelea Codreanu combinat cu Alexandr Dughin.
      • 0 (12 voturi)    
        subscriu (Luni, 7 decembrie 2020, 8:36)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        .
      • -2 (6 voturi)    
        mai usor cu cliseele (Luni, 7 decembrie 2020, 12:02)

        mini_max [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        de adormit copii. Sigur ca valorile traditionale trebuie respectate si perpetuate, dar asta nu inseamna sa ramanem in "transee", precum, spre exemplu, Biserica Ortodoxa care se dovedeste incapabila sa tina pasul cu noile generatii (si asta o spun in calitate de crestin). O dam intr-una cu nationalismul si interesul national negandu-i si injurandu-i exact pe cei care ne sprijina economic (UE, SUA si vampirii corporatisti) sa ne depasim starea de looseri. Din nefericire tot primitivi ramanem in mentalitate, gata sa dam vina pe ghinion, natura si univers pentru prostiile noastre.
    • +1 (19 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 7 decembrie 2020, 9:13)

      [anonim] i-a raspuns lui cenzuratul

  • +27 (85 voturi)    
    Extremistii castiga teren (Duminică, 6 decembrie 2020, 21:51)

    teo4ro [utilizator]

    Neo-Talibanii Romaniei.
    • +2 (60 voturi)    
      castiga teren (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:15)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

      Castiga teren pentru ca au devenit, mai mult ca niciodata, tinta urii unor elitisti de doi lei care se cred un soi de Übermensch desi ei sunt call centeristi de cariera pe doua mii de lei lunar.
      • +1 (25 voturi)    
        minti (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:26)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        2100-2200 lei :D
    • 0 (46 voturi)    
      Ce vorbesti? Ură pură tălică (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:44)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

      Știi măcar ce vor oamenii ăia? Ce program au?

      Sigur au deficiențe asumate (partid conservator - familie tradițională) dar "talibani"? Poate USRPLUS are talibani. Poate PSD, poate PNL.

      Extremiști? CE este exact extremist în propunerile lor? Că România este și rămâne pro-Europeană? Că (alături de PNL) sunt singurul partid care are simbolul Uniunii Europene în siglă!

      Nu USRPLUS care nu s-a poziționat niciodata atât de categoric pro-European ca AUR.

      Nu tati - talibani sunt USER-iștii.Care nu accepta nici o altă opinie sau credință alta decât a lor! La fel ca Talibanii adevărați.
      • +1 (33 voturi)    
        Talibani carora le plac catusele si calusele (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:25)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        Talibani carora le plac catusele si calusele. Carora le place "statul de drept" inaintea "drepturilor omului". Care au suferinta altora drept unica bucurie. Da, astia sunt #rezistii USRi-istii. Dar hey, sunt totusi SRI, chiar daca aripa aia absolut imbecila!
    • +7 (19 voturi)    
      Te inseli (Luni, 7 decembrie 2020, 9:24)

      ids [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

      Un partid care ia 27% in diaspora unde USR are 29% si PSD 4% nu are cum sa fie partid de talibani. Pur si simplu e o reactie normala la faptul ca in toate tarile exista un partid autentic de dreapta, iar la noi nu. E o echilibrare naturala a scenei politice dominate de centru si stanga.
    • -2 (14 voturi)    
      sunt aia care scriu pe blocuri (Luni, 7 decembrie 2020, 10:45)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

      jos cu satanistii care ne conduc. asta fac unii care vor sa conduca o tara.
  • +45 (81 voturi)    
    AUR este noul PRM inventat de PSD (Duminică, 6 decembrie 2020, 21:52)

    Gryphus [utilizator]

    PRM, UDMR, AUR, Pro Romania si altele sunt partide inventate de PSD
    • +15 (37 voturi)    
      Hotia salveaza Romania - slogan PSD (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:00)

      EU_e_cu_noi [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Au furat ani de zile ca sa finanteze partide extremiste.
    • +14 (54 voturi)    
      din ce-am citit, (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:05)

      Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      se pare ca PRM-ul lui Vadim mic copil. Era totusi pro-european, pro-occidental si pro-atlanti, cu micile derapaje ale tribunului. Astia sunt pro-Russia, pro-anarhie !!!
      • -6 (40 voturi)    
        Aberații - nu mai citi presa că te minte (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:46)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        Citește programa politică și ascultă ce zic oamenii ăia.

        ĂSTA este turnesolul minciunii propagate de mass-media: fake news despre AUR.
      • +6 (34 voturi)    
        Bati campii... (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:59)

        filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

        Cum sa fie pro-Rusia, daca militeaza pt unirea Romania cu Republica Moldova? Aceeasi Moldova care a fost luata cu forta de rusi in 1812?

        Doar nu vrei sa spui ca Rusia e pt unirea Moldovei cu Romania?
        • +6 (20 voturi)    
          Dar dacă vor unirea României cu Moldova (Luni, 7 decembrie 2020, 1:08)

          Koczka [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

          Ce mai zici ? Nu uita că Putin ne-a arătat harta Moldovei mari când a fost vizitat de Dodon.
        • 0 (8 voturi)    
          nu, rusia (Luni, 7 decembrie 2020, 11:27)

          Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

          vrea sa tensioneze situatia si sa aiba tot timpul motiv sa apara grupuri din astea
    • -1 (9 voturi)    
      CORECT... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:10)

      astronaut [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      o grupare inventata de PSD-isti , care a avut si are MISIUNEA de a contesta , denigra TOATE MASURILE luate de Guvern , in asa fel incat imaginea PSD-ului sa ramana nestirbita , o sa vedem cat de curand o alipire fidela (marca de scrisore) la ''maicuta''PSD-ista !
  • +13 (45 voturi)    
    AUR e un partid (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:18)

    Utilizator5 [utilizator]

    AUR e un partid, mi se pare mie, care grupeaza:

    1) unionisti, cei ce vor unirea Romaniei cu R Moldova
    2) ortodocsi sau alte culte ce apara familia traditionala (barbat-femeie) anti-gay. Bazinul Coalitia pentru familie.
    3) cei nemultumiti de politica pro imigratie a UE. Anti musulmani si etc
    4) simpatizanti ai legionarilor sau fosti PRMisti, PUNRisti.
    5) Toate tipologiile de oameni anti-sitem si nationalist-reformisti.

    Cu alte cuvinte un partid pro-ortodox, ultra-nationalist.
    Ca e bine, ca e rau, vom vedea.
    • +4 (20 voturi)    
      Aproape corect (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:48)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      Toate aceste tipologii le reunește sub conservatism (ceea ce sunt dealtfel - conservatorii sunt anti-progresiști).

      Cu toate astea sunt declarați pro Europeni și pro Atlantici. (ceea ce poate mai salvează din deriva celor menționați de tine)
      • -5 (25 voturi)    
        nu prea cadreaza (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:26)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        sa fie PRO-UE, daca ei zic ca sunt "antiglobalizare", antiimigratie, etc. Astea sunt politici de baza ale UE, care se doreste a fi acord global, nu izolat, cum dorea Trump pt USA.
        Sunt niste contradictii in pozitiile lor.
        Adica, sunt incosistenti,grupeaza sub umbrela lor tot felul de grupulete si categorii care nu prea au un numitor comun, in afara unor concepte precum "crestin", "traditionalist" (CpF), deci nu sunt nici macar la fel de uniformizati cum erau PRMistii...
        • +3 (3 voturi)    
          Gresit (Luni, 7 decembrie 2020, 22:05)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Politicile respective sint politicile unor partide aflate acum la putere. UE e o institutie si conceputual nu poate face politica.
          Pentru cultura ta generala in UE exista mai multe concepte printre care si cel de “ Europa a natiunilor”.
    • +3 (21 voturi)    
      Aur este o increngatura de interese. (Luni, 7 decembrie 2020, 8:26)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      Unirea cu Modova? Moldova este o tara libera, independenta.
      Daca se va uni vreodata cu Romania ( cel mai probabil nu) va hotara singura.Sa promovezi unirea cu Romania din interiorul Romaniei inseamna ca nu ii recunosti independenta , suveranitatea.
      Moldova va urma drumul pe care poporul sau il va decide.

      Nu prea ne place cand un partid din Ungaria militeaza pentru unirea Transilvaniei cu Ungaria.

      Ortodocsi? Da, nucleul dur, inchinatorii/ pupatorii de moaste, pelerinaje, etc.

      Da, din prezentarea pe care si-o fac sunt simpatizanti ai legionarilor.
      • +3 (3 voturi)    
        Nici pe departe (Luni, 7 decembrie 2020, 22:14)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        AUR militeaza pentru unire in Romania pentru ca si cetatenii de aici trebuie sa fie de acord cu asta; nu doar moldovenii. D-aia e unire si nu alipire!
        Si dupa cum se vede din postarile de aici bine fac; unii inca mai trebuie convinsi.
    • -2 (20 voturi)    
      Din pacate (Luni, 7 decembrie 2020, 8:31)

      AdrianRO [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      1. Moldova e extrem de dezbinata intre UE si Rusia iar majoritatea nu doresc unirea cu Romania. Pe langa acest aspect, tara noastra e vai de steaua ei si nu e in masura sa mai aduca alte probleme pe capetele noastre.

      2. Familia traditionala, sau altfel spus familia in care femeia e batuta de barbatul care vine acasa beat. Pe langa asta din ce in ce mai multe fetisuri deplasate apar in relatiile hetero. E fascinant ca romanii se uita la ceea ce fac homosexualii in dormitor cand a..n..l e ceea ce practica multe din cuplurile hetero din Romania.

      3. Aici sunt de acord, prea multi criminali sunt adusi din tarile arabe si africane....asa ca tara e plina de romani si nici cu astia nu ne descurcam.

      4. meh

      5. Mda, sincer asta e romanul de rand: un nationalist prost facut gramada care: asteapta ca altcineva sa vina cu solutia, altcineva sa faca treaba, el sa fure, el sa fie inteles, el sa primeasca moca, el nu are nici o vina, el e number 1.

      Se pare ca da, AUR chiar reprezinta romanii.
      • +2 (8 voturi)    
        mai puiule (Luni, 7 decembrie 2020, 10:29)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui AdrianRO

        nu mai scrie maica la ziar,ca ti se vad tuleiele.

        si scoate-ti intialele Tarii de langa nume.
        pune-ti curcubeul,ti se potriveste mai bine.
  • +5 (41 voturi)    
    un altfel de PSD (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:24)

    Mariamoto [utilizator]

    cu nuante rusesti de data asta.suntem o tara foarte usor de manipulat de oricine. de data asta e Haur
    • +8 (26 voturi)    
      Doar daca Rusia vrea Unirea cu Basarabia (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:26)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Mariamoto

      Atunci da - cand vine Putin si zice: vreau sa se uneasca Basarabia cu Romania si sa se integreze in UE - da tati! Atunci AUR e pro-rusesc.

      Pana atunci, mai lasa pianu jos ca e e greu pe scari.
      • +5 (21 voturi)    
        Exact (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:59)

        lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        Chiar nu-si dau seama cat de penibili sunt cei care o dau inainte fara sa gandeasca cu "partidul Rusiei" cand AUR sustine reintregirea poporului roman prin unirea cu Basarabia si e declarat impotriva lui Plahotniuc, adevaratul pion al Moscovei!
      • -4 (16 voturi)    
        Heruvim,m-as bucura sa fie cum zici tu...sarcastic (Luni, 7 decembrie 2020, 0:05)

        marianstefi20 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        Problema e ca nu-i chiar asa de improbabil...fie ca ne place sau nu, cei peste 70 de ani de rusificare si-au pus amprenta asupra Republicii Moldova. Din pacate, o unire nu ar face decat sa destabilizeze un stat precum Romania, poate suficient cat sa capete in timp o orientare mai conservatoare si mai ingaduitoare cu democratia de tip rusesc. La ora actuala, cand razboaiele nu mai sunt economic viabile e suficient, daca esti Rusia, sa ai un stat care sa se hotarasca sa nu mai exploateze gazele din Marea Neagra, sa mai blocheze tevile cu petrol si gaz din Orient pe motiv ca nu-s de-un romanism neaos, sa stabileasca relatii comerciale cu Rusia...ca dintr-o data, exista o comunitate rusa semnificativa...chestii faine, numa bune pentru state precum Romania Mare.
  • +7 (45 voturi)    
    Exact. (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:28)

    lumi74321 [utilizator]

    Daca abia acum, dupa ce au obtinut un numar semnificativ de voturi, ati ajuns sa faceti un scurt articol de prezentare a acestui partid, e clar. Sunteti rupti de realitate. Toate semnele prevestea ca AUR este ceea ce lipseste. Un partid care se pliaza pe o nisa libera. Si se adapteaza rapid la situatie. Pun pariu ca sunteti chiar surprinsi ca a intrat in Parlament...
  • -5 (37 voturi)    
    CpF+ex PRM+DD+... (Duminică, 6 decembrie 2020, 22:43)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    AUR e o platforma pentru toti din CpF si celelalte, care nu au reprezentativitate distincta....e adevarat ca mai sunt inflitrati si prin PSD si PNL si mai ales PMP din acestia de la CpF sau fani de-ai lor, s-a vazut anul acesta cand cu voturile pentru educatia sexuala si identitatea de gen.
    Electoratul lor e compus din oameni in mare parte manipulati, analfabeti (cel putin functionali), adepti ai teoriei conspiratiei, Soros, masoni, reptilieni, anti-globalizare, anti-vaxeri, trump-isti, evanghelisti, neo-legionari, etc, o adunatura pestrita, care inghite orice li se spune, fara a discerne sau analiza critic (nu ca votantii altor partide ar fi mai rasariti).
    Asta e electoratul roman....e efectul (lipsei de) educatie de peste 30 ani, a demolarii sistemului de valori- inversarii lui.
    Era de asteptat sa apara si un curent "extremist" si in Romania, reprezentat in Parlament, nu doar in celelate state UE (AfD, PIS, Jobbik/Fidesz etc), pe undeva ....e ceva imbucurator asta...stiti de ce?
    Inseamna ca Romania "urmeaza" tendintele europene, cu latenta, desigur, ca asa suntem noi, mai ramasi in urma. Adica, ne "europenizam", cu frana trasa, ca sa zic asa....
    Vestea e buna pentru ca deja in multe state si trendul "extremist" a inceput sa se inverseze, si-a atins maximul de potential in ultimii ani si acum stagneaza sau da innapoi.
    E ceva normal dpdv sociologic, identitar.

    De asemenea, faptul ca suntem romani, deci avem cumva in fibra /ADN si o "indolenta", "lene" , face ca nici miscarile extremiste sa nu aiba sustinere masiva ca in PL, HU, ci doar o mica parte "fanatizata"...nici legionarii de ex nu au avut sustinere populara f mare, ca si comunistii. Adica....nu stim sa facem lucrurile "bine", nu putem, nu vrem, motiv pentru care nici extremismele nu le facem bine, sunt un fel de butaforii prost regizate, uneori patetice, alteori penibile....va mai amintiti cum era cu Vadim? mult show, galagie, amuzament, nervi, asa, un ghiveci....ca in Cuibul de Viespi.
    So...calm down!
  • +5 (35 voturi)    
    Extremisti? (Duminică, 6 decembrie 2020, 23:34)

    lazarus101 [utilizator]

    Asadar in anul 2020 daca promovezi patriotismul si reintregirea natiunii pein unirea cu Basarabia esti considerat extremist?
    • +6 (32 voturi)    
      Da (Luni, 7 decembrie 2020, 0:56)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Din pacate, daca esti pro-UE, pro-unire cu Republica Moldova si pro patriotism, religie si familie, esti considerat extremist in ziua de azi.
    • +3 (21 voturi)    
      Da, extremisti. (Luni, 7 decembrie 2020, 8:18)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Partidul din Ungaria care promoveaza unirea Transilvaniei cu Ungaria este extremist dar aceasta grupare care promoveaza unirea Basarabiei cu Romania nu este extremista.
      Care este diferenta ? Nici una.
      Sunt extremisti si unii si altii.
      • +3 (3 voturi)    
        Da-mi voie sa-ti explic (Luni, 7 decembrie 2020, 22:11)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        ...daca nu te duce capul.
        Ungaria doreste alipirea unui teritoriu al altui stat locuit in marea majoritatea de natiunea romana impotriva tratelor internationale.
        AUR doreste unirea cu un teritoriu locuit in marea majoritate tot de romani, care constituie un stat suveran si care in baza tratatelor internationale se poate uni cu Romania daca doreste.
    • 0 (14 voturi)    
      Ei doar (Luni, 7 decembrie 2020, 9:28)

      Alexa.99. [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      spun oamenilor ce vor sa auda. Cat de naivi puteti fi sa-i credeti?
      Daca eu va spun ca vreau unirea cu Basarabia, ma credeti? Doar pentru ca ma apuc sa strig ca ne incaleca Occidentul si ca vreau sa fim o tara puternica? De spus e asa usor...Mai ales cand gasesti naivi care sa te creada.
  • +2 (22 voturi)    
    Asta este rezultatul neparticiparii la vot (Luni, 7 decembrie 2020, 9:11)

    Ochiana [utilizator]

    AUR cu aproape 9% din voturi...
    Mi-l amintesc pe George Simion cum urla agatat de crucile din cimitirul din Valea Uzului. Vai de capul nostru in urmatorii 4 ani.
    Moartea ratiunii naste monstrii.
  • +10 (16 voturi)    
    Nimeni n-a comentat (Luni, 7 decembrie 2020, 9:45)

    dincannes [utilizator]

    ... decizia lor de a nu se alia cu nimeni; sa voteze fiecare lege asa cum cred ei ca trebuie, nu cum dicteaza un alt partid sau o eventuala coalitie.
    Un parlamentar ce schimba de partid trebuie sa-si piarda mandatul ! Nici-o scuza pentru asa o tradare !
    Bravo AUR !
  • +3 (5 voturi)    
    Unde e ... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:06)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Puie Monta ???? Nu a intrat in parlament ? Nici Tradiceanu ?
    • +2 (2 voturi)    
      lasă că nici băse al tău nu intră... (Luni, 7 decembrie 2020, 11:19)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      ;))
  • -2 (6 voturi)    
    sa ne fereasca Dumnezeu (Luni, 7 decembrie 2020, 11:49)

    DrInOrice [utilizator]

    Un agitat, probabil legionar, care sparge portile cimitirelor si apoi vorbeste din varful pantofului (si din adancul unei minti tulburi, cleioase) despre "capitatlul romanesc pentru agricultura"? Sa ne fereasca Dumnezeu.
  • -2 (6 voturi)    
    ..melc-melc codobelc, scoate coarne boierești. (Luni, 7 decembrie 2020, 11:57)

    mgexpert [utilizator]

    ..un populist periculos, acest Simion.. Asociat cu mișcări de ULTRAS din fotbal, alături de NEO-LEGIONARI.. Invocând teme naționaliste sau pledând pentru un fundamentalism religios de secol 18, a reușit să prindă în plasa abil țesută suficiente musculițe ca să intre în parlament. Parc-așa a-nceput și un oarecare Adolf, nu demult.. Istoria se repetă.. dacă nu suntem atenți..
  • 0 (2 voturi)    
    partidul de aur si presa centrala (Marţi, 8 decembrie 2020, 6:30)

    eucomentez [utilizator]

    Dan Tanasa, un etern somer denuntator calomnios si scandalagiu rasist si George Simion, scandalagiu si rasist cu toata galeria lui de fotbalisti au fost preferatii presei centrale care i-a prezentat intr-o lumina foarte favorabila in ultimii ani.

    Sunt cei care urla 'afara cu ungurii din tara' la fiecare eveniment cotidian, au urlat lozinci rasiste la toate meciurile de fotbal unde a ajuns echipa nationala in lume, si sunt cei care organizeaza chefuri rasiste cu preoti si jandarmi in cimitirul austro-ungar din valea uzului.

    Mai avem si spargatorul de bancomate de bihor, luptatoarea impotriva mastilor pandemice si alti eroi patetici, toti eroi ai presei centrale.

    Iar comentariile sunt cenzurate si in acum de catre autorii articolelor din presa centrala in favoarea acestor anti-eroi.
    • 0 (0 voturi)    
      ..rămân periculoși (Marţi, 8 decembrie 2020, 12:28)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      ..da, dar mai au și girul unor intelectuali "neînțeleși" de tipul Dan Puric, căruia îi place să se audă debitând baliverne patriotarde. Lucrează intens pe facebook în sensul ăsta. Îi putem lua în continuare la preț de matineu și s-ar putea să avem parte de noi surprize..


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by