UPDATE Toți parlamentarii USR își vor prezenta marți demisia pentru a nu beneficia de pensie specială. Barna: Pensia specială este o sfidare la adresa oamenilor cinstiți

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2020, 20:30 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Facebook
Toți parlamentarii USR își vor prezenta mâine demisia pentru a nu beneficia de pensii speciale, informația publicată inițial de HotNews.ro pe surse, fiind confirmată ulterior de Dan Barna, într-o postare pe Facebook. Potrivit unor surse din partid demisia va deveni efectivă cu data de 18 decembrie, înainte de expirarea oficială a mandatului. Motivul: USR-iștii se tem că vechile partide ar putea strecura în ultimele zile ale legislaturii proiecte controversate.

USR are 38 de parlamentari: 25 de deputați și 13 senatori.

„Așa cum am anuntat în această după-amiază, mâine dimineață deputații și senatorii USR își vor depune demisia din Parlament pentru a nu face parte dintre cei care vor primi pensie specială. Pensia specială este o sfidare la adresa oamenilor cinstiți din această țară. Să reprezinți voința populară este o onoare, nu o corvoadă. Pe agenda Parlamentului este deja de patru ani un proiect de lege al USR care urmărește eliminarea acestor pensii. Patru ani de zile în care niciodată nu s-a găsit o majoritate care să facă acest lucru. Niciodată. Dar, pentru că am promis oamenilor că nu vom beneficia de ele, ne vom depune demisiile înainte de finalul acestui mandat. USR PLUS va face din eliminarea pensiilor speciale condiție esențială pentru participarea la orice coaliție de guvernare”, a scris Dan Barna pe Facebook.

USR a avut un proiect de eliminare a pensiilor speciale care nu a trecut de parlament. La fel s-a întâmplat cu propunerea de impozitare.

Programul de guvernare prezentat de USR-PLUS prevede eliminarea pensiilor speciale și calcularea tuturor pensiilor după același sistem. „Egalitatea românilor în fața pensiei înseamnă la contribuție egală, pensie egală. Eliminarea tuturor pensiilor speciale și recalcularea lor, în cazul categoriilor profesionale (exemplu: militari) care nu au avut contribuții, pe baza unei contribuții implicite la veniturile pe care le-au avut de la Stat. În cazul în care unele nu se pot elimina, se va aplica impozitarea cu 90% a tuturor pensiilor speciale peste pragul de cinci pensii minime cumulate”, se arată în programul de guvernare propus de USR-PLUS.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















73682 vizualizari

  • -73 (101 voturi)    
    saracii (Luni, 23 noiembrie 2020, 20:34)

    cucuveauamov [utilizator]

    s-au luat si ei dupa Ciolacu ... au un model!
    • +42 (52 voturi)    
      >>>>> (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:00)

      GemstonePig [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Sa spunem ca s-au luat dupa ciolacu (sanchi!) acum sa-i vedem pe absolut toti parlamentarii psd ca isi dau demisia.
      • +15 (21 voturi)    
        Fura si mint ca stramosii lor din PCR! (Marţi, 24 noiembrie 2020, 7:32)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

        USRPLUS sunt cei care au hotarat asta mult inaintea tuturor, ca deobicei, dar Ciolacu, ca si stramosii lui comunisti din PCR, nu stie decat sa fure si sa minta.
        In primul rand Ciolacu are deja un mandat intreg, fiind acum la al doilea mandat, asa ca are pensia speciala asigurata.
        In al doilea rand, USRPLUS demisioneaza in bloc, ceea ce PSD si PNL nu o fac.
        Il inteleg, este disperat, caci USRPLUS va depasi PSD la aceste alegeri. Nu toti sunt naivi, ca sa nu spun altfel, ca electoratul PSD. Mi-e scarba!
        • -5 (7 voturi)    
          Uite ca mie imi (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:06)

          Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          este scarba deja chiar de USR-isti.Cred ca a clarificat chiar Orban ce se intampla.Anuntul lui Birna este o fumigena penibila.Read my lips:o sa iasa fix nimic din promisiunile acestor marxisti deghizati!Argon are dreptate.Transparenta lor este zero la modul cum cheltuieste partidul banii contribuabilului!Va dati seama ce vor face daca intra la guvernare.Sa ne ajute bunul Dumnezeu sa nu puna astia mana pe banii Romaniei.Cu ''managementul strategic'' pe care-l stiu vom ajunge la sapa de lemn.
          • +4 (6 voturi)    
            Vai, a clarificat Orban problema! Si tu il crezi? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:51)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

            Auzi, tu ai vazut reportajul de la Recorder "Singur impotriva partidului"? Ia si te uite, ca sa iti dai seama cat minte Orban, deja a ajuns la nivelul Ponta.

            Din declaratii "depolitizam, dam afara psd-isti incompetenti, pusi acolo pe pile"

            Din fapte: PNL preia brutal toate functiile de conducere, in care forteaza soferi, amanta, atarnatori de partid. In cazul de mai sus: inginer cu 10 ani experienta de la o companie a Apelor Romane fortat sa isi de a demisia, ca sa fie numit director soferul deputatului liberal Chirtes. Care nu are habar pe ce lume se afla, nu stie absolut nimic. Iti vine sa iti smulgi parul din cap.

            Iar situatia aia, din Mures, e repetata in toata tara, vezi finalul.

            Pe Orban asta il crezi tu cand spune ceva?
          • 0 (4 voturi)    
            Eu credeam ca deja ne-a dus PSD la sapa de lemn... (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:53)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

            ...cu transparenta lor psdista atat de binecunoscuta :)
    • +36 (50 voturi)    
      Cred ca e tocmai invers (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:01)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Asta se stia din prima lor zi de mandat, vrei sa spui ca Ciolacu se ia dupa ei.
      • +30 (52 voturi)    
        De asta votam USRplus, RO sa mearga spre mai bine! (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:42)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        1.Fără Penali în Funcții Publice
        2.Fără pensii speciale
        3.Să nu mori cu dreptatea în mână
        4.300 parlamentari, primari în 2 tururi și reforma electorală
        7.Fără mii de agenții
        ....
        • -12 (22 voturi)    
          Pensia e calculata funcție de lungimea mandatului! (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:46)

          Argon [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          Pensia specială se calculează proporțional cu durata mandatului și în plus de asta parlamentarii USR de azi, care au deja un mandat în parlament, beneficiază de pensie speciala chiar dacă aceasta s-ar da doar pentru mandate întregi. Ludovic Orban a declarat asta, nu o zic eu.
          • +1 (7 voturi)    
            Pai da , parlamentarii USR (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:11)

            kokos [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            au deja un mandat , ca doar au intrat in parlament in 2012 , cand USR-ul nici nu exista.
            Orban a zis de ciolanu , desteptule , nu de USR.
          • +2 (8 voturi)    
            USR-ul (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:25)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Argon

            e la primul mandatr în Parlament și, din câte știu nu au în partid foști membri ai altor partide care să mai fi fost parlamerntari cu mandat integral, din partea partidelor respective.
        • -10 (22 voturi)    
          Gargara ieftina (Marţi, 24 noiembrie 2020, 0:02)

          Koczka [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          Nu o sa faca nimic pentru cei care ii vor vota. Comportamentul din ultima perioada a lasat sa se vada adevarata fatza a gastii lui Barna.
          Personal la europarlamentare i-am votat dar acum m-am lamurit si incerc o alta optiune.
          • +8 (14 voturi)    
            Ati ghicit in cafea dvs ca nu o sa faca nimic? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 2:41)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

            Alta optiune = tot cum ati votat si pana acum 30 de ani coruptie, incompetenta si minciuna ca sa ne mearga bine?
            • -9 (15 voturi)    
              Opțiunea e clară (Marţi, 24 noiembrie 2020, 6:23)

              sysrq [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

              Si aia e, orice partid tradițional. Nu vrea niumeni sa vină homosexualii în școli să le vorbească copiilor. Despre ce să le vorbească?! Pe unde o fac ei? Cum au ridicat ei o perversiune la rang de virtute? Zigdir!
              • +2 (4 voturi)    
                Mai sapati poate gasiti si fapte de criticat nu (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:55)

                UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

                minciuni. Ati citit macar programul USRplus pt guvernare?
        • -8 (14 voturi)    
          Barna este penal. Ati uitat? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 8:10)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          Ce s-a mai intamplat cu dosarul lui? A fost ascuns?
          • 0 (6 voturi)    
            Dovezi sau sunteti un mincinos ordinar (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:59)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

            ...sau PNList, PSDist...pe alese :)
    • +38 (40 voturi)    
      si-nca ceva (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:57)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ciolacu mai are un mandat intreg. stiu ca nu prea stie lumea pt ca nu a auzit de el atunci, dar oricum beneficiaza de pensie.
      nemernic pana la capat.
    • +10 (26 voturi)    
      Frumos din partea lor (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:26)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Pentru asta votez usr , este un gest care schimba ceva.
    • +2 (6 voturi)    
      băi cucuveao, (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      cred că ți-a fost taxidermiat și puținmul creier pe care-l aveai.
      Chiar crezi că se ia cineva după hoți, că ciolanu a devenit model de hoție? Ipocritul ăla are deja un mandat întreg de parlamentar deci, faptul că-și dă demisia în ultima zi de parlamentar e egal cu zero. DEin pensia pentru al doilea mandat i se va scădea doar procentul aferent ultimei zi.
      Ipochi,enul, tot ipochimen.

      Legea 357/2015
      Articolul 48^1

      (3) Cuantumul indemnizaţiei pentru limită de vârstă prevăzut la alin. (1) se acordă în limita a 3 mandate şi se calculează ca produs al numărului lunilor de mandat cu 0,55% din indemnizaţia brută lunară aflată în plată.

      (4) Pentru mandate incomplete, indemnizaţia pentru limită de vârstă se calculează proporţional cu perioada de mandat efectiv exercitată, dar nu mai puţin de un mandat parlamentar.
    • 0 (4 voturi)    
      jeg pesedist (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      minti mai des decat respiri ... bine asta se subantelege cand am spu ca esti psdist...

      ideea e alta: psd stia ce urma sa faca usr... USR au anuntat ca o sa faca asta DE CATEVA LUNI !!!

      ciolacu doar si-a fracut si el putina reclama IN TIMP CE RESTUL PSDilor NU RENUNTA LA PENSIILE SPECIALE!
    • +1 (3 voturi)    
      PS: (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:27)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      oricum ciolacu nu e parlamentari de doar 4 ani... deci faptul ca-si da acum demisia e frectie la picior de lemn...
      dar un postac psdist va uita acest amanunt "insignifiant". meseria lui e sa pupe in dos psd, adevarul si corectitudinea nu mai conteaza daca colonul psdist e curat!
  • -25 (41 voturi)    
    pai de ce, nu au degand sa operasca acest furt (Luni, 23 noiembrie 2020, 20:36)

    hopsinoi [utilizator]

    numit pensii speciale cand o sa ajunga ajoritari in parlament. asa cum un grup de interlopi care au dat o lege a furtului numit pensii speciale, asa si ei (USR) pot da o lege de conversie a pensiilor speciale actuale in pensii bazate pe contributivitate .

    In rest gestul e nobil.
    • +39 (45 voturi)    
      nu pot (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:02)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Din pacate in primul rand USRPLUS nu vor avea curand majoritate in Parlament, iar in al doilea rand o asemenea lege ar trebui sa treaca de CCR, beneficiarii celor mai mari pensii speciale din Romania.
      • 0 (4 voturi)    
        Se pot face destule, daca exista vointa politica (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:57)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        De exemplu, reglarea prin impozitare a pensiilor foarte mari, eliminarea pensiilor multiple, atacarea pas cu pas a categoriilor de pensii speciale.

        Ca si ele au fost adaugate pas cu pas, nu au existat dintodeauna. Nu vin de la Deceban si Traian, ca drepturi sfinte si de neatins.

        Repet: totul e sa existe vointa politica. Si pana acum, USRPlus e singurul partid care arata ca vrea sa faca asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Cum anulezi un drept constituțional? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 13:11)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        Cum e dreptul la pensia specială. Mai simplu este s-o dea la toți.
    • -1 (29 voturi)    
      Este prea tarziu (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:18)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Mandatul se termina in curand. Alegerile parlamentare sunt peste 2 saptamani. De schimbat, nu se mai schimba nimic. PNL si PSD se inteleg excelent in Parlament.

      Totusi, eu cred ca USR greseste. Ar trebui sa-si duca la capat mandatul, sa incaseze acele pensii speciale si cu ele sa finanteze un ONG care sa se ocupe exclusiv cu educatia soci-politica a adultilor din Romania. Niste tineri care sa se plimbe din sat in sat prin toata tara si sa-i invete pe amarati ce inseamna democratia participativa, sa le explice cum functioneaza institutiile statului, ce obligatii au autoritatile locale, ce inseamna "liberal" si ce inseamna "socialist", etc.
      • +19 (27 voturi)    
        Boss (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:50)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Pensiile speciale inseamna tot niste pensii, adica cand iesi la pensie, nu acum. Nu le incaseaza maine. Gestul este unul simbolic, este un semnal de alarma. Ce nu intelegi?
      • +10 (12 voturi)    
        Ce sa doneze? (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:18)

        Florinm11 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Pensia o încasează peste 30 ani. Cine ii mai întreabă atunci? F bine ca renunță la ea.
      • 0 (0 voturi)    
        Este prea tarziu (Marţi, 24 noiembrie 2020, 13:35)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Gresit! Oamenii ar trebui sa vada diferenta intre neoliberali, neomarxisti si social democrati!!! Cred ca e o confuzie intentionata in ceea ce spui!!!
    • +22 (26 voturi)    
      ???? (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:46)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      De cand au aparut pensiile speciale au incercat demersuri sa le saboteze, dar USL a oprit orice initiativa a USR.

      Nu or fi perfecti, dar acuza-i corect, nu vorbi aiurea-n tramvai...

      PSD are majoritate. Ei de ce nu au facut nimic ca sa inchida subiectul pensii speciale?
    • -4 (6 voturi)    
      Nici in 1000 de ani (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:12)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      de guvernare,USR-ul nu va scoate pensiile speciale.Doar securistii romani nu-si scot ochii intre ei.Prostimea poate visa mult si bine.
      • -1 (5 voturi)    
        ma (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:30)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        una peste alta chiar au facut ce au promis si ceva care chiar are efecte

        psd sau pnl nu au facut nimic similar, asa ca pana la proba contrarie: ciocu mic postacule!
        • +2 (2 voturi)    
          Cum am zis.... (Marţi, 24 noiembrie 2020, 12:33)

          Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          visati frumos,ca tot saraci veti muri,daca va pacalesc si astia!Se vor imbogati cei din USR,pe care voi ii credeti mari specialisti.Ei nu dau socoteala acum,pentru banii primiti de partid.Ce va fi cand vor pune botul pe ciolan(eu zic Doamne fereste)?Va spun eu:Armaghedon pentru copii,batrani,pensionari,privatii care mai muncesc pe piata romaneasca.USR-istii vor veni cu nevestele si copii lor in posturile de la buget,in buna traditie mioritica.Continuati sa visati,ca nu costa nimic.
    • -1 (3 voturi)    
      Pai voteaza-i, ca sa vezi ce pot face (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:54)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Deocamdata ei doar atat pot face: sa isi dea demisia, sa dea semnale ca nu sunt de acord du pensia speciala si sa faca propuneri legislative (ce sanse au oare, cand ai 8% in parlament?)

      Ca sa te ajut: propunerea legislativa a USRPlus de desfiintare a pensiilor speciale sta de 3 ANI DE ZILE in sertarul lui Ciolacu. Nici nu a fost pusa pe ordinea de zi.

      Ca sa intelegi cam ce tragere de inima are clasa politica veche sa elimine pensiile astea.
    • 0 (2 voturi)    
      ai uitat (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      ca exista CCR?
      legea o sa fie atacata si CCR nu o sa permita taierea pensiilor (chiar daca e doar la parlamentari) pentru ca atunci nu vor mai putea bloca taierile pensiilor lor!
  • -52 (76 voturi)    
    Un gest superb (Luni, 23 noiembrie 2020, 20:44)

    Mazeta [utilizator]

    ... dar rămâne o întrebare: toți parlamentarii URSS gândesc la fel în același timp? nimeni nu are o opinie separată? sau a fost ordin?
    • +25 (41 voturi)    
      Mazeta, fata cu ideologia.. :) (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:09)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Dar oare de ce s-ar strange in acelasi partid politic daca ar avea pareri diferite despre un subiect atat de transat ca pensiile speciale?..
    • +22 (38 voturi)    
      woow (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:14)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      io-te cine s-a trezit sa puna asfel de intrebari :)))
      cand psd-ul vota la unison orice magarie nu ti s-a aprins beculetul? sau n-ai voie? :))
      am ras copis la intrebarea ta, in special ca vine de la tine. a fost gluma zilei :))))
      • +2 (8 voturi)    
        deh, (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:32)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        ce să zică și @Mazeta din mijlocul Siberiei? Așa l-a învățat piticul crăcănat atomic de la Kremlin. Băutorii de ceai și amatorii de sărituri prin geamul etajelor superioare ale clădirilor, stau martori.
    • -1 (3 voturi)    
      Bucura-te, toti sunt de acord! (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:00)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Adica nu e frumos cand multi oameni (chiar toti dintr-un grup) sunt de acor sa faca un gest superb?

      Mai degraba intrebarea asta ar merita pusa cand toti sunt de acord sa faca cele mai mari grozavii, impinsi de la spate de sef, ca oile Exemplu: PSD sub Dragnea in cazul legilor justitiri si al codului penal.
    • 0 (4 voturi)    
      intai (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cucuveaua, acum mazeta

      e clar ca e deranj MARE prin psd si si-au pus slugile sa bate strambe
  • -44 (56 voturi)    
    Atunci anulati si voturile? (Luni, 23 noiembrie 2020, 20:50)

    lasa [utilizator]

    Deficiente majore de comunicare ale USR PLUS.
    Am ajuns ca-n Caragiale: Eu cu cine votez?
    Surpriza ar fi sa nu se supuna o parte.......
    Dnul Barna e jurist: , cum voteaza nist e parlamentari demisionari?
    • +11 (23 voturi)    
      hehe (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:47)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      Tu votezi cu dragnia.
    • 0 (4 voturi)    
      la cum te exprimi (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      inteleg ca tu faci parte din aia 40% analfabeti functionali, nu?!
      evident votezi psd, nu am indoieli :P
  • +44 (70 voturi)    
    si de asta merita votati! (Luni, 23 noiembrie 2020, 20:55)

    Francisc 1 [utilizator]

    ne vedem pe 6!
    • +12 (20 voturi)    
      Eh (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:49)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Lasa ca a venit si Ciolacu codas sa ne arate cum demisioneaza si merita si el un vot. Te pomenesti ca se crede in USR, nu in USL.

      Inca asteptam si restul de pesedisti sa demisioneze. Ah, nu?! Vai ce surpriza!

      Intre timp eu votez la fel ca pana acum si de 4 ani incoace USR. O sa dureze o vesnicie, dar intr-un final PSD va avea valoarea murdariei de sub talpa pantofului.
    • -2 (4 voturi)    
      - (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:24)

      tomlin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      sa intrati cate 2 in cabina, sa pareti mai multi !
      • 0 (6 voturi)    
        O sa ai o surpriza pe 6 decembrie (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:01)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui tomlin

        Si nu o sa fie prea placuta,
  • +24 (32 voturi)    
    Asteptam CCR si magistratii sa decida (Luni, 23 noiembrie 2020, 20:57)

    ilex2013 [utilizator]

    ca nu este constitutional sa n-ai pensie speciala...ca asa se respecta principiile drepturilor omului, unii cu pensii de 15 lei ( ca a uitat Casa de pensii sa le mareasca) altii de 15 000 Euro....nici unii nici altii nu au contribuit niciodata la fondul de pensii pentru ele ...
    • -1 (7 voturi)    
      așteptăm alegători capabili că gândească (Marţi, 24 noiembrie 2020, 8:19)

      Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      Legal, demisionarii vor avea dreptul la pensie specială. Dacă nu vor să beneficieze de ea, trebuie doar să nu facă cerere pentru a li se acorda. Iar asta indiferent dacă demisionează sau nu. Dar e greu să ne informăm și să gândim. E simplu să credem în sloganuri că nu cere efort.
  • +24 (32 voturi)    
    Asteptam aceeasi miscare (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:11)

    vlad.pe [utilizator]

    Asteptam aceeasi miscare si de la PeNeLe, asa se castiga voturile, prin Fapte nu prin vorbe si pliante galbene.

    Fara penali in functii publice!
  • -9 (17 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:12)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    nu rezolvati nimic asa ... numai o lege care sa abroge legea/legile care a(u) creat pensiille speciale mai poate reglementa regimul. tovarasii decidenti au inselat cu buna stiinta intreaga suflare romaneasca.
  • -8 (20 voturi)    
    Foarte frumos (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:26)

    Cozmin30 [utilizator]

    Foarte frumos, dar era suficient ca sa propuna si sa voteze, in viitorul parlament, desfiintarea pensiilor speciale.
    Daca psd-ul profita de ocazie si voteaza o lege care le interzice sa candideze celor care si-au dat demisia ?
    • +4 (16 voturi)    
      Da, hai sa ne temem de PSD (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:52)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      desi PSD sunt doar niste profitori, care pot fi inlaturati daca romanii se trezesc la realitate si incep sa voteze inteligent.
    • 0 (4 voturi)    
      Asta au facut deja si nu e suficient (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:07)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      Au propunere legislativa depusa de 3 ani, CARE NU A INTRAT IN DEZBATERE inca, e tinuta in sertar

      Au trecut in programul de guvernare in mod clar.

      Si nu e deloc suficient doar asta. Acum e mai degraba o masura disperata, ca sa atraga din nou atentia asupra problemei.

      Pentru ca poporul inca nu intelege ce vea: desi 80% dintre noi suntem impotriva acestor pensii speciale, tot 60% dintre noi ne pregatim sa votam PSD si PNL, partide care nu au de gand sa se atinga de aceste pensii.

      Iar maine vom injura tot USRPlus, ca de ce nu fac si nu dreg in parlament, desi noi ;le-am dat majoritatea celorlalti.

      Cam asta e situatia
    • 0 (2 voturi)    
      ahahaha (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

      daaa pentru ca o lege care elimina pensiile speciale nici nu o sa fie neconstitutionala ca ccr nu isi vor apara pensiile LOR speciale prin orice mijloace...
      • +1 (1 vot)    
        Hai sa nu confundam pensiile magistratilor (Marţi, 24 noiembrie 2020, 14:11)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Cu cele ale parlamentarilor.
        Sa punem la gramada sub denumirea de pensii speciale pensiile militare, ale MAI, ale Justitiei si cu voia dumneavoastra, ale porcilor din Parlament e o mare greseala.
  • +1 (19 voturi)    
    Din pacate cei ce voteaza nu inteleg (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:41)

    Klaus_ [utilizator]

    "USR PLUS va face din eliminarea pensiilor speciale condiție esențială pentru participarea la orice coaliție de guvernare”.... o sa ramaneti in opozitie forever! Voi credeti ca buhaii din PNL o sa accepte asa ceva? Sau cei din orice alt partid, chiar credeti ca renunta la pensie speciala? Si sa va spun ceva: si eu, platitorul de taxe care toata ciata am lucrat in privat, as da cu drag pensie speciala tururor parlamentarilor cu conditia ca, daca parlamentarul e prins cu o fapta penala, sa faca dublul pedepsei maxime, cu executare, fara exceptie. Iti cer sa fii incoruptibil cand tu poti face spaga de milioane, ok, sunt de acord sa ai pensie de 5000 euro. Bai, dar daca esti prins, s-a dus si pensia, s-a dus si viata ta. Si de asta trebuie sa-ti fie groaza. Asa ca dragi baieti userplusisti, terminati cu circul ieftin si faceti lucrurile sa se intample. Nu pensiile speciale ale parlamentarilor sunt problema in tara asta, ci coruptia incepand cu portarul de la cel mai amarat spital si pana ministri si parlamentari.
    • +6 (14 voturi)    
      Nu te inteleg, ca sa faca ceva nu trebuie votati? (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:38)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Deci VOR face ceva DACA au destule VOTURI...o actiune in viitor, nu au cum sa scada coruptia ACUM asa cum le reprosezi ca nu fac!
      Si sa zici ca ce au facut pana acum cei care AU PUTUT FACE ceva e circ ieftin...deja e reavointa cred!
    • -1 (1 vot)    
      "Buhaii din PNL" vor accepta (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:54)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Caci nu depinde doar de ei, depinde si de noi.

      Daca USRPlus ia 15% - nu am facut nimic. PNL va face tot ce stia impreuna cu PSD, PMP UDMR, Ponta si ce mai e pe acolo.

      Dar daca ia USRPlus 30%? Ce mai poate face PNL? Alianta pe fata cu PSD-ul ca sa mentina pensii speciale?

      Daca sunt atat de ticalosi ca sa faca asta, nu avem ce face. Am pierdut o batalie, dar ne vedem peste 4 ani. Si atunci ceva imi spuna ca lucrurile vor sta total diferit.

      Partidele mari ar trebui sa intealeaga ca timpul nu mai are rabdare cu ele. trebuie sa se schimbe sau le aruncam la cosul de gunoi, prin vot. Iar USRPlus e exact sula pe care noi le-o punem in coaste
  • 0 (18 voturi)    
    Gest de onoare, cu iz electoral ! (Luni, 23 noiembrie 2020, 21:58)

    Dilematic [utilizator]

    O actiune laudabila, de natura sa atraga electorat.
    • -1 (3 voturi)    
      Au initiativa legislativa de 3 ani in parlament (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:08)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      E blocata acolo in sertare, nu a fost nici macar pusa in dezbatere.

      In cazul USRPlus e o actiune credibila. Ii poti crede ca fac asta din convingere..
  • -7 (11 voturi)    
    in disperare... (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:15)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Un gest bun, la indemana tuturor celor care nu au votat pensiile alea șparlamentare. Sper că nu unul doar propagandistic. Cine l-a oprit pe d Barna sa nu isi ia integral lunar veniturile uriașe de parlamentar (alea cu coeficient 9)? Dar să renunte la imunitatea nonpolitica? Dar să justifice (el sau colegii) banii dechirie babană? Să explice clar cum a fost cu firmele alea paguboase pre care le-a infiintat. Prea poftiți la Putere. Și să se caute mai bine de foști sau viitori pedeseriști...
    • -1 (3 voturi)    
      Nu e deloc clar ce doriti (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:14)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      Sariti de la una la alta si amestecati lucrurile.

      Ganditi un pic logic: sunteti de acord ca statul roman sa plateasca pensii speciale in valoare de cateva miliarde de euro? Si daca nu, de ce nu putem convinge politicienii sa asculte de noi? Ca marea majoritate isi doreste asta.

      Stati cu ochii pe minge "PENSII SPECIALE". Si vedeti cum puteti convine partidul pe care il votati sa schimbe asta. Chiar daca nu e USRPlus

      Ce face USRPlus e foarte bine: ii forteaza pe ceilalti (PSD/PNL) sa se pozitioneze. Nu mai pot ignora o problema pe care peste 80% din populatie o vrea rezolvata.
      • 0 (0 voturi)    
        re sile-v (Marţi, 24 noiembrie 2020, 17:24)

        Ilenuca1 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Problema asta cu pensiile este la pachet cu celelalte, la fel de grave, nu va faceti ca nu pricepeti... Eu am lăudat măsura luată de USR. Doar că am mai pus niște probleme de castificare, pe care parlamentarii USR, alaturi de toti ceilalti, nu și-au pus-o. De pildă, ar fi putut să declare solemn, sub jurământ, că nu vor apela la imunitatea nonpolitica, fiindcă în România cetățenii sunt egali in fața legii sau: ar fi putut să doneze 1/3 cel puțin din veniturile lor indecente pentru copiii bolnavi de cancer din țară sau ar fi putut să declare public (cei in causă) chiriile reale pe care le plătesc etc. etc. Chestia cu mingea îmi amintește filmul ăla cu Julia Roberts care fuge de feluriți miri insipizi, care nu văd esențialul ( mai ales ultimul, antrenorul cu focusarea pe minge...)
    • -1 (1 vot)    
      hehe (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      ironic cum doar postacii psd sunt impotriva acestei actiuni
      deranj mare...

      psd va pierde voturi sau... MAI RAU: o sa trebuiasca sa renunte la pensiile speciale!
  • +2 (10 voturi)    
    Chiar vreau sa-i vad pe toti, USR, PNL , PSD (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:18)

    Ochiana [utilizator]

    cum demisioneaza...sa vad daca se tin de cuvant
  • +2 (12 voturi)    
    Ciuma rosie, ciuma galbena? (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:22)

    Marionette [utilizator]

    Ceva similar la voi?
  • -10 (18 voturi)    
    Gest Iresponsabil (Luni, 23 noiembrie 2020, 22:34)

    Rahan5 [utilizator]

    al celor de la USR.
    Demisionand din locurile de Parlamentar lasa PSD-ul sa ajunga la o Majoritate Mare in Parlament pentru cele 3 saptamani de Mandat pana la 20 decembrie 2020.
    Este o Tradare a Alegatorilor care au votat USR si care considerau ca locul acela de Parlamentar pe care il Voteaza va avea rolul sa blocheze PSD-ul.
    Cine ar mai vrea sa voteze un Partid al carui parlametari vor sa isi dea demisia in timpul Mandatului ?
    La Pensile Speciale USR-stii puteau renunta si fara sa-si dea Demisia din Parlament. Era suficient sa faca o Declaratie de Renuntare la Pensia Speciala in Istitutia Parlamentului Romaniei.
    • +4 (6 voturi)    
      Demisiile nu intra in vigoare pe loc , (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:09)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      ci in 18 decembrie , cu 3 zile inainte de expirarea mandatului , tocmai ca psd sa nu poata sa-si voteze alte legi toxice.
    • -1 (1 vot)    
      e greu (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      sa pricepi cum functioneaza demisia , nu?!
      sau te faci ca nu intelegi ca sa critici si tu usr ca o sluga veritabila psdista?!
  • +2 (16 voturi)    
    Prosti sau ipocriți? (Luni, 23 noiembrie 2020, 23:13)

    Jolly Roger [utilizator]

    "Pentru mandate incomplete, indemnizaţia pentru limită de vârstă se calculează proporţional cu perioada de mandat efectiv exercitată, dar nu mai puţin de un mandat de activitate parlamentară."
    • -2 (4 voturi)    
      Da , "nu mai putin de un mandat" (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:14)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      Ce nu e clar? Ei sunt la primul mandat care nu va fi complet , deci nu vor beneficia de pensie.
      • +1 (3 voturi)    
        Chiar așa, ce nu e clar? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:22)

        Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        "Pentru mandate incomplete..."

        Asta înseamnă că până și cei care vor fi parlamentari timp de două luni in locul parlamentarilor proaspăt aleși primari vor beneficia de pensie specială de parlamentar chiar daca nu au făcut nimic altceva decât au depus jurământul!!!

        PS: in prezent pensia specială pentru cel mai scurt mandat de parlamentar este pentru un mandat de 28 luni!

        Google it!
        • 0 (2 voturi)    
          Abureala , (Marţi, 24 noiembrie 2020, 13:54)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

          pt. mandatele incomplete , proportional cu act. exercitata "dar nu mai putin de un mandat de activitate parlamentara". Mai clar de atat nu se poate: ca sa iei pensie trebuie sa ai minim un mandat complet.
    • +2 (6 voturi)    
      Știți ce le lipsește USR ului? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:26)

      Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      O eminentă cenușie. Unul care să gândească la fel că psdistii, mult outside the box fata de cum gândesc copii ăștia politici în nevinovăția lor.

      PS: și da, votez usr, dar sunt departe de așteptările mele și probabil și ale voastre... Atât că tempo, cat și că leaderdship, viziune și inițiativa...
      • 0 (4 voturi)    
        Auzi, un scor de 25% pentru USRPlus va convinge? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:31)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

        Vorbim de un scor prin care se afla umar la umar cu PSD si PNL, in conditiile in care cele doua partide are au resurse uriase la dispozitie: bani, aparat guvernamental, administratii, trusturi de presa.

        Practic, ca sa vorbesc economic: USRPlus poate lua acelasi numar de voturi ca PSd si PNL, dar cu resurse de minim 10 ori mai mici. Nici asta nu va convinge ca aia din USRPlus deja au inceput sa invete cum se face politica?

        Pentru ceilalti: in acest moment, distanta intre USRPlus si PNL e de cam 300.000 de voturi. Asta e tot, atat a mai ramas (distanta la inceput de an era cam de 2 milioane de voturi). Daca fiecare dintre noi convingem un alt om sa voteze USRPlus, partidele mari or sa fie spulberate la vot.. Nici nu or sa stie ce tren le-a lovit.

        Acum e momentul, dupa 30 de ani, sa spargem monopolul toxic PSD-PNL/PD. E prima oare cand suntem aproape sa facem asta si nu ar merita sa ratam momentul. E ca si cum ai rata aselenizarea ca sa te uiti pe alt canal la un concert Fuego.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu mai dezinformati: NU MAI PUTIN DE UN MANDAT (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:24)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      Legea 357/2015.
      “Pentru mandate incomplete, indemnizaţia pentru limită de vârstă se calculează proporţional cu perioada de mandat efectiv exercitată, dar nu mai puţin de un mandat parlamentar.”

      Ciolacu face figuratie, caci mai are un mandat, deci el ia aproape toata pensia.

      Cei de la USR sunt LA PRIMUL MANDAT. Care va fi incomplet, deci ei chiar renunta la pensia speciale.
  • -2 (14 voturi)    
    :) (Marţi, 24 noiembrie 2020, 0:20)

    Xorciser [utilizator]

    Chiar daca isi dau demisia, pensie tot primesc.
  • -7 (11 voturi)    
    DA (Marţi, 24 noiembrie 2020, 7:37)

    Lake123 [utilizator]

    Și ipocriți dar și proști. Nu-nțeleg dece au luat această hotărâre tocmai acuma. Trebuia s-o ia atunci când au depus la parlament, acel document al lor, contra pansiilor speciale.
    • -1 (1 vot)    
      stiu (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lake123

      ca-ti place sa vb de tine (vezi prima ta propozitie)
      dar tu chiar nu pricepi ce au facut si d c. nu?!

      concluzia mea e simpla: esti analfabet functional, deci implicit votant psd!
  • -5 (11 voturi)    
    ce simplu e să minți (Marţi, 24 noiembrie 2020, 8:16)

    Andrei57 [utilizator]

    De fapt, potrivit legii, vor putea beneficia de pensie chiar dacă nu au mandat complet. Singura cale să nu se întâmple asta e să nu depună cerere pentru pensie. Doar că nu ar mai fi circ. Iar, din păcate, mulți alegători nu au curiozitatea de a verifica dacă ce spun politicienii e adevărat sau nu.
    • +4 (8 voturi)    
      Citeste legea , nu vorbi prostii , (Marţi, 24 noiembrie 2020, 9:16)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

      ca sa beneficieze de pensie trebuie sa aiba minim un mandat intreg.
    • 0 (4 voturi)    
      Legea 357/2015. (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:31)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

      “Pentru mandate incomplete, indemnizaţia pentru limită de vârstă se calculează proporţional cu perioada de mandat efectiv exercitată, dar nu mai puţin de un mandat parlamentar.”

      Ciolacu face figuratie, caci mai are un mandat, deci el ia aproape toata pensia.

      Cei de la USR sunt LA PRIMUL MANDAT. Care va fi incomplet, deci ei chiar renunta la pensia speciale.
    • 0 (2 voturi)    
      mai (Marţi, 24 noiembrie 2020, 11:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

      voi chiar nu stiti "a" citi?!
      serios acum...
      slugile psdiste (ca tine) imi amintesc de citatul ala: "problema acestei lumi este ca oamenii prosti sunt plini de certitudini, iar oamenii destepti sunt plini de indoieli"
  • +4 (6 voturi)    
    Inspirată mutare! (Marţi, 24 noiembrie 2020, 10:25)

    periscop [utilizator]

    Partida continuă...
  • +1 (3 voturi)    
    Nu pot sa nu ii admir... (Marţi, 24 noiembrie 2020, 12:00)

    Gigi Kent [utilizator]

    Nu pot sa nu ii admir pe politicieni. La fel cum il admiram si pe Hagi cand facea o fenta si pitea efectiv mingea din fata adversarului. Cand vad cati "comentatori" de pe aici se duc dupa fenta sunt de-a dreptul extatic. Asa da!
  • 0 (0 voturi)    
    Au vrut toti sau a fost ordin de partid? (Marţi, 24 noiembrie 2020, 20:47)

    Gerota [utilizator]

    Adica li s-a zis sa renunte la cateva mii de lei din pensie si toti au aplaudat fericiti, lacrimand de bucurie? Nu cred.
    S-ar putea ca unii sa doarma pe presul de la intrare, cand vor afla nevestele ce au facut.

    Stiri de maine:
    Cuprinsi de entuziasm, multi USR-isti au donat voluntar si toate castigurile lor la Loto din urmatorii zece ani. Unul si-a cedat sabia laser la DIAS iar altul a promis ca isi duce inorogul la gradina zoologica, pentru bucuria copiilor.
    Cam asa si cu pensia asta pe care ar fi luat-o peste cateva zeci de ani.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by