Vlad Voiculescu atacă Guvernul Orban: A modificat abuziv, prostesc și iresponsabil Codul Administrativ / Nu voi asista pasiv la mizeria asta

de I.H.     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2020, 11:58 Actualitate | Politic


Vlad Voiculescu
Foto: AGERPRES
Candidatul USR-PLUS la funcția de viceprimar al Capitalei, Vlad Voiculescu, lansează un atac dur la adresa Guvernului Orban, spunând că a modificat Codul Administrativ "în mod abuziv, electoral interesat, prostesc și iresponsabil", iar din această cauză este în situația în care nu își poate prelua funcția, deși au trecut aproape două luni de la alegerile locale.

El se referă la OUG 190 de modificare a Codului Administrativ, publicată în 16 noiembrie în Monitorul Oficial, care prevede:
  • "Alegerea vicepreședinților de consilii județene, a viceprimarilor, inclusiv cei ai sectoarelor municipiului București, se va face după validarea tuturor mandatelor și depunerea jurământului, în condițiile legii, de către toți consilierii județeni/locali".
CGMB nu s-a putut întruni însă până acum, din cauza întârzierii validării mandatelor.

Voiculescu spune, într-un mesaj postat luni pe Facebook, că săptămâna aceasta se fac două luni de la alegerile din București "care au scăpat capitala de Firea și de întregul grup infracțional organizat cocoțat la vârful administrației capitalei", iar el încă nu își poate prelua mandatul de viceprimar.
  • "Știu că din punct de vedere politic ar fi mai înțelept să tac dar nu pentru politica de acel fel am decis să renunț la proiectele mele și să candidez. V-am promis că voi fi viceprimar: nu sunt încă și mi se pare de datoria mea să vă explic de ce am pierdut deja 2 (două) luni fără să pot demara vreun proiect.
  • Săptămâna aceasta se fac 2 (două) luni de la alegerile istorice din București care au scăpat capitala de Firea și întregul grup infracțional organizat cocoțat la vârful administrației capitalei
  • Tot săptămâna asta se împlinesc 2 (două) luni de când votul bucureștenilor nu e respectat: Consiliul General al Municipiului București nu a avut nici măcar o ședință iar viceprimarii generali nu au fost aleși de Consiliu și nu au preluat - așa cum v-am promis vouă, celor care ne-ați votat - responsabilități care să le permită să ducă la îndeplinire promisiunile făcute bucureștenilor", afirmă Voiculescu
El acuză că vinovat de această situație este Guvernul Orban, care în urmă cu o lună a modificat Codul Administrativ "în mod abuziv, electoral interesat, prostesc și iresponsabil".

Argumentele lui Vlad Voiculescu:
  • "(1) ABUZIV -> pentru că modificarea unei legi fundamentale a fost făcută peste noapte, fără niciun fel de consultare, prin ordonanță de urgență; regulile jocului au fost schimbate în timpul jocului, mai precis după ce anumite consilii deja își aleseseră viceprimarii.
  • (2) ELECTORAL interesat -> pentru că nu e un secret că PNL acționează doar electoral, că își dorește toată puterea și că încearcă să amâne până după alegerile din 6 Decembrie orice negociere.
  • (3) IRESPONSABIL -> pentru că blochează respectarea promisiunilor votate de sute de mii de oameni (176.000 de voturi a avut doar Alianta USR PLUS în București), nu rezolvă problemele reale ridicate de pandemie (ex: alegerile de persoane - viceprimari, comisii, etc. - trebuie în continuare făcute fizic, ceea ce în condițiile date va fi dificil) și perpetuează starea de fapt din perioada Firea PSD".
El susține că în spitalele din București - care, teoretic, erau în responsabilitatea sa - "asta se traduce prin perpetuarea grobianismului, a cumetriilor, a hoției, a incompetenței, a amenințărilor față de avertizorii de integritate și a celor care așteptau schimbarea".
  • "Chiar săptămâna trecută, domnul premier Orban a fost în vizită la spitalele din București. În campanie electorală, bineînțeles. Probabil a “cerut necesarul”. Probabil urmează să “aloce fonduri”. Tot pentru că este campanie electorală.
  • Din fotografiile oficiale din timpul "vizitelor de lucru" vedem că una dintre întâlnirile importante a fost cu domnul Remus Mihalcea, managerul spitalului Colentina și locul 1 pe lista PSD Argeș pentru Camera Deputaților.
  • Pentru mine, imaginea asta e mai mult decât pot duce: nu pentru perpetuarea sistemului mult îndrăgit de partidele vechi (care au metode eficiente de convingere de-a trage în poze pe oricine au nevoie) am candidat. Nu pentru asta m-am retras și v-am cerut să susțineți cu votul vostru Alianța Dreptei.
  • Domnul Mihalcea, recunoscut pentru achiziții fără licitație, fără publicare, pentru eficiența în a investi banii spitalului în propria secție neautorizată încă dar și pentru păstrarea până de curând în depozit a unui echipament de testare RT-PCR donat din bani privați în primăvară... va afla zilele astea că i se vor “aloca fonduri”", mai susține Voiculescu, el postând și o fotografie de la întâlnirea lui Ludovic Orban cu Remus Mihalcea.
Voiculescu adaugă că nu va asista pasiv "la mizeria asta": "Lupta continuă".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4935 vizualizari

  • -4 (20 voturi)    
    Logica beton (Luni, 23 noiembrie 2020, 12:10)

    Ephemeris [utilizator]

    Sa ne explice atunci VVoiculescu de ce Orban ar fi interesat sa blocheze activitatea unui primar (Nicusor Dan) pe care el insusi l-a propus si sustinut toata campania, la alegeri si dupa alegeri.
    • +4 (8 voturi)    
      Explicatie logica (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:14)

      mihaizzz [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      ND nu e in niciun fel blocat, este in functie si in campanie pentru PNL. Poate explici tu logica afirmatiei tale ..
      Pe de alta parte functiile de vice sunt blocate si acestea sunt functii executive la fel ca cea a primarului. Daca ai fi zis ca si l-au blocat si be al lor viceprimar poate te-as fi crezut.

      Scopul PNL este cat se poate de evident pentru oricine are ochi sa vada, blocarea lui VV inseamna blocarea eventualelor masuri pe care ar fi putut sa le ia intre timp si prin asta o vizibilitate mai mare pe care USRPLUS ar fi putut castiga.

      Sa nu uitam ca in Bucuresti cap de lista la PNL este chiar Orban, un scor de 15% (pe Bucuresti) nu cred ca o sa ii pice bine...
      • -1 (3 voturi)    
        daca.... (Luni, 23 noiembrie 2020, 16:09)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui mihaizzz

        ...esti asa se priceput poate ne explici care sant atributiile viceprimarilor si ce ii impiedica sa activeze si sa isi faca treaba !!! Cand am citit titlul am crezut ca saracul vrea sa rupa primaria in saispe si nu poate ,dar cand colo ce sa vezi este ofuscat ca inca nu sa dat cu busuiocul pe el si nu a putut fi botezat !!!! A naibii lege nu o fi fost necesara pentru alte activitati si necesitati care nu au importanta dar incurca aceasta /// trista USR-ista sa isi atarne blazonul de gat !!!
        • 0 (0 voturi)    
          Ce-i impiedica? Faptul ca nu exista? (Luni, 23 noiembrie 2020, 18:22)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Pana nu este votat in consiliu?
      • +2 (6 voturi)    
        da, asa e! (Luni, 23 noiembrie 2020, 17:25)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui mihaizzz

        "Ludovic Orban: “Semnăm contracte de finanțare pentru dotarea a 10 spitale din București”/ Nicușor Dan: "Sunt fericit că Guvernul și Ministerul Fondurilor au reușit să aibă acest răspuns rapid"
        si lui voiculescu nu-i mai ramane decat unghia-n gat!
    • -1 (7 voturi)    
      Dle Vlad, daca taceai, intelept ramaneai ! (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:20)

      Dilematic [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      Stapaneste-ti nervii si judeca calm si rational inainte de a-ti varsa revolta in spatii publice.
      • 0 (4 voturi)    
        Voiculescu adaugă că nu va asista pasiv (Luni, 23 noiembrie 2020, 17:44)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

        la mizeria asta! lupta continua!
        "asta nu ramane asa!" -vorba lui giani din " las fierbinti!
    • +3 (7 voturi)    
      Ca sa poata face manarii, cum fac de 30 de ani! (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:54)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      Ca sa negocieze aliante dupa alegeri. Ce este asa greu de inteles? A spus-o clar Dan Voiculescu.
      PNL si PSD, aceeasi mizerie!
    • +2 (12 voturi)    
      Domnul Vlad Voiculescu (Luni, 23 noiembrie 2020, 15:28)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      e în campanie electorală împotriva aliatului PNL... Guvernul Orban și PNL-ul sunt cei mai mari dușmani ai României în viziunea USR-PLUS... Mă întreb dacă își dau seama că pierd o parte din electoratul cel mai educat și mai echilibrat pe care l-au avut... FĂRĂ SĂ CÂȘTIGE pe cineva din electoratul PSD&co. Căci pe aceștia chiar nu-i interesează nuanțele politicii...
      • +2 (10 voturi)    
        Stii vorba aia .. aceeasi mizerie :) (Luni, 23 noiembrie 2020, 15:48)

        mihaizzz [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        USR nu vede in PNL cel mai mare dusman al Romaniei, asta este parerea ta, doar :)

        In schimb s-ar putea ca PNL sa vada in USR un mare dusman care le ameninta perspectiva de a guverna singuri urmatorii 4 ani, daca USR castiga suficiente procente cat sa nu poata fi ignorati (bine, USL am mai vazut, n-ar fi deloc exclus din nou).
  • +4 (14 voturi)    
    Care era forma veche a legii? (Luni, 23 noiembrie 2020, 12:39)

    Tyrion.lann [utilizator]

    Mie mi se pare normal ca alegerea viceprimarilor si vicepresedintilor, cata vreme se face de catre consilieri judeteni/generali/locali, sa fie facuta dupa ce acesti consilieri sa fie validati si cu juramantul facut.

    Cata vreme au fost cazuri in care s-a dovedit ca unii alesi au fost alesi cu incalcarea legii neavand dreptul de a candida, si s-a hotarat asta de instante cu ocazia validarii post alegeri, sau au fost consilieri chiar la Bucuresti care dupa alegeri s-au retras in favoarea celor mai jos pe lista, cum fi fost sa fie ales viceprimar prin votul celor de mai sus? Ce legitimitate ar fi avut daca era ales de, spre exemplu, Traian Basescu, si acesta dupa aceea s-ar fi retras (cum a facut-o)de pe lista?
    • +4 (10 voturi)    
      De acord ! (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:09)

      Dilematic [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      Dl Vlad Voiculescu greseste.
      Modificarea Codului Administrativ este logica, rationala si necesara.
    • -1 (5 voturi)    
      Gresesti (Luni, 23 noiembrie 2020, 15:24)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      Daca o majoritate alege un vice e bun ales cand procedura e legala.
      Daca pe urma 1,2,3 consilieri se retrag in locul lor vin alti tot de la acelasi partid si votul fiind politic si astia noi ar fi votat la fel. Daca mor 5 ce nu mai e legitim consiliul?
      De altfel cei care se retrag o fac pana la validare.
  • +3 (17 voturi)    
    Votez USRplus ca sa schimb Romania in bine (Luni, 23 noiembrie 2020, 12:44)

    UnOarecare [utilizator]

    De PSD si PNL m-am lamurit in ultimii 30 de ani!
    • +1 (11 voturi)    
      Nu-i ajuți pe USR. (Luni, 23 noiembrie 2020, 13:43)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Stilul comentului mai dergrabă provoacă repulsie.Același ton impertinent specific PSD.Dacă USR nu va ști să explice și va folosi ca vectori de imagine oameni ca tine,va pierde.
      • -1 (9 voturi)    
        Ai vrea tu! Doar ca nu se poate! (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:57)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        USR a explicat elegant ce se intampla. Te inteleg si pe tine. Probabil esti platit ca trol sau esti membru PNL, PSD sau ProRomania. Noi nu suntem platiti, suntem aici din convingere ca sa scapam Romania de a fi condusa de aceeasi hoti care au devalizat-o de 30 de ani.
        • 0 (4 voturi)    
          Nu sunt la nimeni. (Luni, 23 noiembrie 2020, 17:33)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Odată am semnat listele de susținere USR și de aia sunt scârbit și de ei.Nu-mi place obrăznicia,impertinența.Am sperat ca cei de la USR să vorbească cu oamenii,să arate ce vor și de ce.Nu înseamnă că sunt obligat să accept tot ce vor USR.Sunt lucruri care nu-mi plac nici la USR cum nu-mi plac nici la alte partide.De exemplu ,ținutul cu dinții de scaun și luptele ascunse dintre ei pentru a rămâne parlamentari și în următoarea legislatură.Mă așteptam la niște criterii clare,cunoscute de toți,inclusiv noi,alergătorii.fără să văd spectacolul murdar făcut.Unii partlamentari USR au făcut niște gafe urâte pe care nimeni nu le-a corectat,iar Barna este prea înfumurat.
          • -1 (3 voturi)    
            Bine ca-ti plac aia care au distrus Romania! (Luni, 23 noiembrie 2020, 18:26)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Penali, incompetenti, corupti, mincinosi...sa ti-i mai descriu?
            N-or fi toti USRplusisti minuni dar fata de cei care de 31 de ani distrug Romania sunt NET superiori. NET!
      • -2 (4 voturi)    
        Repulsie la bugetari, pensionari speciali si (Luni, 23 noiembrie 2020, 15:25)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        "antreprenori" cu statul roman?
    • -2 (10 voturi)    
      ia si cu usr: (Luni, 23 noiembrie 2020, 13:45)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      https://epochtimes-romania.com/news/usr-pe-punctul-de-a-fi-executat-silit-pentru-refuzul-de-a-fi-transparet-explicatii-aiurioare-date-presei---308108

      o alta mizerie pe langa aceleasi mizerii
      • -2 (6 voturi)    
        Nu am zis ca-s perfecti ci mult mai buni ca PSD (Luni, 23 noiembrie 2020, 15:26)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        PNL PMP ProRO UDMR etc
        • -2 (4 voturi)    
          ALTA mizerie (Luni, 23 noiembrie 2020, 16:27)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          Dupa cum spuneam si unor credinciosi, cand le expuneam mizeriile borsrl, PRIMII care ar trebui sa schimbe ceva si sa nu bage rahatul sub pres, ar fi ei. Cam asa si cu turma userista care cautioneaza orice fac astia. Ea ar trebui sa se revolte prima si sa-i scuture pe cocotatii barna, ciolos et co.
          • -1 (1 vot)    
            Voteaza-i atunci pe aia care au dus RO la coada UE (Luni, 23 noiembrie 2020, 18:27)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            ...daca aia iti plac sau cu aia ai afinitati.
            • +2 (2 voturi)    
              ntz (Luni, 23 noiembrie 2020, 19:50)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

              Probabil voi vota ca la T2 prezidentiale, cu pixu.

              Pentru tine chestia din link e ok, nu? Ca doar usr e ceva "altfel" si "lupta" cu aia care fac d-astea. Super.

              Nimic diferit fata de votantii lui iliescu/fsn, turma pedelista sau crestinopati. Aceeasi logica.
            • +2 (2 voturi)    
              ntz (Luni, 23 noiembrie 2020, 19:50)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

              Probabil voi vota ca la T2 prezidentiale, cu pixu.

              Pentru tine chestia din link e ok, nu? Ca doar usr e ceva "altfel" si "lupta" cu aia care fac d-astea. Super.

              Nimic diferit fata de votantii lui iliescu/fsn, turma pedelista sau crestinopati. Aceeasi logica.
    • -1 (7 voturi)    
      voteaza, n-ai decat! (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:06)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      la ora 12:04, citisera articolul 2731 de persoane, din care doar 3 (trei) au fost de acord cu tine!
      tu existi si fizic, sau esti robot?
  • +5 (11 voturi)    
    De ce intarzie validarea mandatelor (Luni, 23 noiembrie 2020, 13:29)

    Dilematic [utilizator]

    tuturor consilierilor alesi in Consiliul General al Capitalei?
    Cine este de vina pentru aceasta intarziere de doua luni? Guvernul Orban ?
    • +5 (5 voturi)    
      Oricine are interes sa intarzie poate sa o faca (Luni, 23 noiembrie 2020, 14:17)

      mihaizzz [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      Chiar oricine poate depune o cerere de invalidare a unui consilier, apoi un apel si asa mai departe. Ca persoana respectiva este sau nu membru de partid nu am de unde sa stiu, dar situatia curenta este ca decizia de validare care s-a dat cred acum vreo 2 saptamani a fost atacata cu apel de cineva si trebuie rejudecata.
    • -3 (5 voturi)    
      Da, asta spune si VV. (Luni, 23 noiembrie 2020, 15:27)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      :((
  • +2 (8 voturi)    
    impertinenti ..... (Luni, 23 noiembrie 2020, 16:16)

    asada [utilizator]

    ...si agresivi ataca in stanga si dreapta cand nu le iese asa cum isi doresc in foamea lor nesatula de a fi bagati in seama de toti si toate !!! Numai parerile si poftele lor conteaza !!! Securito- comunistii isi crescu si indoctrina beizadelele cu mult tupeu si obraznicie !!!
    • -1 (3 voturi)    
      Da, in RO pt PNL&PSD a arata adevarul e atac! (Luni, 23 noiembrie 2020, 18:29)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui asada

      Numai cand ciordesc impreuna prin legi paguboase si prin contracte prin teritoriu dar in liniste e "om de bine"

      Voteaza-i tot pe aia...cine se aseamana...
  • +1 (1 vot)    
    deci (Luni, 23 noiembrie 2020, 23:17)

    disraeli [utilizator]

    validarea unui mandat de catre o instanta este "abuziv, prostesc si iresponsabil". presupun ca si trimiterea in fata instantei de judecata a unui eventual corupt este o chestie abuziva, prosteasca si iresponsabila. sa inteleg ca daca un userist arata cu degetul pe careva si striga prindeti coruptul, ala trebuie bagat imediat la beci, ca doar nu mai pierdem timpul cu o instanta. e abuziv, prostesc si iresponsabil.
    TRAIASCA ROMANIA DE MAINE!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by