Băsescu, atac la Iohannis: Nu este suficient să ceară poporului să se spele pe mâini / Fostul președinte spune că trebuie să cerem Moscovei vaccinul rusesc

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 18 octombrie 2020, 12:31 Actualitate | Politic


Traian Basescu
Foto: facebook
Traian Băsescu critică dur, într-o postare pe Facebook, modul în care președintele și premierul au gestionat epidemia de Covid-19 în România, fostul președinte afirmând că ”acum s-a ajuns la limită, sistemul sanitar a început să fie depăşit”.

Băsescu susține că șeful statului a fugit de răspundere, pasând-o la premier, care a plasat-o mai departe către administraţiile locale, motiv pentru care ”s-a ajuns la momentul dramatic în care medicii încep să fie obligaţi să decidă cine trăiește și cine moare, cine are loc la ATI și cine nu”.

Fostul președinte propune o listă de măsuri stricte privind limitarea epidemiei de coronavirus, cerând inclusiv importarea vaccinului rusesc, dacă Moscova ne oferă informații pozitive despre acesta.

Postarea lui Traian Băsescu:

”Este pandemie, dar încă o putem învinge dacă vrem! Pentru un Preşedinte, nu este suficient să ceară poporului să se spele pe mâini când sistemul de sănătate al ţării este pe punctul de a se prăbuşi.
  • 27 februarie: “Nu există niciun motiv real de panică. Infecția cu acest virus provoacă în marea majoritate a cazurilor doar simptome ușoare, dureri în gât, tuse și febră, ca în orice răceală”.
  • 11 martie: "Asta ca să demitizăm un pic boala, fiindcă am citit câteva articole ieri, unde se vorbea despre un virus ucigaș, într-o manieră foarte apocaliptică".
  • 11 martie: "Dacă vă uitați la televizor și vedeți politicieni care dau sfaturi la toată lumea și le știu pe toate, eu vă sfătuiesc să schimbați canalul".
  • 11 martie: “Sunt foarte mulţumit de felul în care Guvernul Orban gestionează această criză, măsurile care au fost luate mi se par potrivite, au venit la timp şi vreau să-mi exprim toată aprecierea pentru premierul Orban şi toţi cei care sunt efectiv implicaţi în gestionarea acestei crize”.
Am reiterat aceste declaraţii doar pentru a arăta că, în România, liderii politici n-au înţeles riscurile pandemiei generate de virusul SARS COV-2. Din luna Ianuarie a acestui an, înţelegând ce se întâmpla în China, trag continuu semnale de alarmă, spunând unde se va ajunge din cauza lipsei de acțiune eficientă a responsabililor de la nivel național.

Abordarea politicianistă și în scop strict electoral a Președintelui și a Premierului i-a făcut să împingă țara într-un moment de criză a sistemului sanitar. Am cerut tot timpul să se ia măsuri pentru a nu se ajunge la limita maximă a sistemului de sănătate românesc, ca sistem de securitate naţională. Acum s-a ajuns la limită, sistemul sanitar a început să fie depăşit:
  • mulţi bolnavi depistaţi cu COVID-19 sunt trimişi acasă, pentru că nu există paturi în spitale;
  • au început să lipsească medicamentele;
  • nu sunt paturi la ATI, iar cei care au nevoie de ventilaţie mecanică aşteaptă în saloane să moară un pacient;
  • personalul medical este epuizat fizic;
  • România are cel mai mare raport din Uniunea Europeană între numărul deceselor zilnice şi numărul de noi cazuri, ceea ce arată că sistemul sanitar românesc este deja depăşit de evoluţia pandemiei.
Din păcate, pentru Preşedintele României nu este necesară „starea de urgenţă”, drept pentru care a fugit de asumarea răspunderii gestionării crizei sanitare şi „a pasat-o” nevolnicului şi mereu veselului „Şică Mandolină”.

La rându-i, Premierul, devenit peste noapte ”credincios descentralizării”, a plasat toată răspunderea către administraţiile locale. Efectul lașității şi al prioritizării interesului politic în detrimentul sănătăţii şi vieţii oamenilor este că s-a ajuns la momentul dramatic în care medicii încep să fie obligaţi să decidă cine trăiește și cine moare, cine are loc la ATI și cine nu.

Este un moment care trebuia evitat indiferent care ar fi fost costurile politice. Fiecare zi contează până în februarie-martie 2021 când vom avea la dispoziţie un vaccin.

Pentru limitarea dezastrului, pentru salvarea de vieţi omeneşti, câteva lucruri ar trebui făcute imediat:
  • trecerea la învăţământul la distanţă pentru toate şcolile şi universităţile până când România va primi cota de vaccinuri repartizată prin Comisia Europeană;
  • închiderea creşelor şi grădiniţelor, iar, acolo unde părinţii nu fac activitatea de serviciu de la domiciliu, să se asigure mamelor concediu plătit – până la primirea vaccinului;
  • 80 la sută din personalul bugetar, cu excepţia personalului din sistemul de sănătate, trece la lucrul de la domiciliu, iar pentru cei care trebuie să vină la birou se va interzice prezenţa a doi funcţionari în acelaşi birou (măsură adoptată de Parlamentul European) – până la primirea vaccinului;
  • închiderea totală a teatrelor, cinematografelor, restaurantelor, sălilor de jocuri, mall-urilor, cu excepţia restaurantelor care deservesc strict persoanele cazate în hoteluri, până la primirea vaccinului;
  • reducerea drastică a transportului public de persoane, rămânând deschise doar traseele rutiere şi feroviare care deservesc obiective industriale, industrie alimentară, obiective energetice, de construcţii şi de telecomunicaţii, cu un program adaptat schimburilor de ture – până la primirea vaccinului;
  • managerii din industrie şi construcţii vor lua măsuri sanitare severe pentru diminuarea riscului de contaminare a salariaţilor;
  • interzicerea oricărei întâlniri publice cu excepţia celor strict familiale – până la primirea vaccinului;
  • acces ordonat în pieţe agroalimentare şi hipermarket-uri – până la primirea vaccinului;
  • portul măştii devine obligatoriu în spaţii închise şi în spaţii deschise – până la primirea vaccinului;
  • creşterea masivă a numărului de teste efectuate. Sistemul public a rămas la acel prag maximal de 15.000 – 20.000 de teste, fiind suplinit de cel privat. Ar trebui să se facă minimum 50.000 de teste zilnice în sistemul de stat. Dacă nu există personal calificat, acesta trebuie instruit, dacă acest lucru nu s-a făcut până acum;
  • rezervare de locuri la ATI în spitale din state membre UE dacă acest lucru este posibil;
  • vaccinarea antigripală masivă a populaţiei;
  • contactarea Guvernului Federaţiei Ruse pentru a primi informaţii cu privire la eficienţa vaccinului produs în Rusia, iar, în cazul unor concluzii pozitive, importarea de vaccinuri din Rusia dacă există cantităţi disponibile, până la livrarea vaccinurilor contractate de Comisia Europeană.
Sunt doar câteva măsuri care ar trebui introduse timp de 5 – 6 luni pentru a limita răspândirea pandemiei, pentru a diminua presiunea pe sistemul sanitar şi pentru a da fiecăruia din noi şansa de a nu se îmbolnăvi.

În acelaşi timp, tot ce înseamnă industrie, construcţii, telecomunicaţii, industrie alimentară ar trebui să funcţioneze cu măsuri sanitare obligatoriu a fi luate pentru protejarea salariaţilor.

Măsurile ar trebui introduse indiferent dacă se atinge sau nu rata de incidenţă de 3 la 1.000 de cazuri transformată artificial într-o jucărie manevrabilă a guvernanţilor în funcţie de care iau sau nu decizii. Deja situaţia este scăpată de sub control. Cred că asta ar trebui făcut acum!”








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24246 vizualizari

  • +13 (73 voturi)    
    Basescu trebuie sa dispara din politica (Duminică, 18 octombrie 2020, 12:40)

    emil bobu [utilizator]

    E un dinozaur comunist.
    • 0 (28 voturi)    
      Putzin Spus (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Asa imi explic tachinarea Matrozului cu Dejtuu la Nas cand s a intalnit cu shefsu al lui Cracanatul ( intalnirea NATO de la Bucuresti la care a fost invitat Cracanatul Kremlinului )
      • +10 (16 voturi)    
        Care vaccin?!! Nici unul nu e dovedit ca eficient! (Duminică, 18 octombrie 2020, 19:38)

        Argon [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Se lucrează la diverse vaccinuri anti Covid-19, dar, pana azi, nu se poate spune nimic despre eficienta vreunuia.

        Băsescu vorbește ca și cum Comisia Europeană ar fi în posesia unui vaccin dovedit viabil dar pentru care Romania trebuie sa mai aștepte, acesta fiind disponibil doar pentru alte state.

        In realitate, nimeni, nici măcar Rusia, nu a creat vreun vaccin real împotriva Covid-19. Cei mai avansați sunt doar în faza de testare a lui pe oameni, fără sa fi obținut rezultate care arata ca el funcționează într-adevăr.

        Citat Traian Băsescu:

        " "Este un moment care trebuia evitat indiferent care ar fi fost costurile politice. Fiecare zi contează până în februarie-martie 2021 când vom avea la dispoziție un vaccin.

        Pentru limitarea dezastrului, pentru salvarea de vieți omenești, câteva lucruri ar trebui făcute imediat:

        - trecerea la învăţământul la distanţă pentru toate şcolile şi universităţile până când România va primi cota de vaccinuri repartizată prin Comisia Europeană;"
        ...
        - contactarea Guvernului Federaţiei Ruse pentru a primi informaţii cu privire la eficienţa vaccinului produs în Rusia, iar, în cazul unor concluzii pozitive, importarea de vaccinuri din Rusia dacă există cantităţi disponibile, până la livrarea vaccinurilor contractate de Comisia Europeană."
      • +8 (18 voturi)    
        Asta cu vaccinul din Rusia e antologica! (Duminică, 18 octombrie 2020, 20:01)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Cum poti sa ceri ca Romania sa importe vaccinul rusesc impotriva COVID-19 cand nu este omologat nicaieri in afara de Rusia si nicio tara din siajul Rusiei nu-l importa?
        Doamne, in ce hal a ajuns Basescu pe care l-am votat atatia ani si pentru care am iesit in strada ani de zile!
    • +6 (18 voturi)    
      păcat (Duminică, 18 octombrie 2020, 16:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      că nu poate fi dat afară din Parlamentul de la Bruxelles pentru absențe nemotivate.
    • +4 (14 voturi)    
      Cum a fost numit de Secu? (Duminică, 18 octombrie 2020, 19:54)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Pseudonim "Petrov". Ce vrei mai mult ca dovada? Ziua cand vom ajunge sa ne milogim la rusi e ziua cand ii vom lasa sa ne invadeze.

      Dar deh, Base nu-si face probleme d-astea. Iar cand vom fi datori vanduti Rusiei pentru vaccin, cine va deconta? Nu PNL, Nu PMP, ci populatia. Desigur daca PNL ia decizia, inamicii lor vor profita, chit ca e mar otravit.
  • +8 (40 voturi)    
    NU MULTUMESC! (Duminică, 18 octombrie 2020, 12:48)

    CIP03 [utilizator]

    Dacia made China, vaccin made Rusia, armament USA!
    Ce mai urmeaza sa importam?
    Si ce dam la schimb? Ca oameni la munca nu mai avem de unde exporta!
    • -6 (30 voturi)    
      Daca vaccinurile sunt bune, (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:45)

      Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui CIP03

      am lua si din China, nu doar din Rusia. Cu Rusia insa discutam mai usor, avem multe lucruri comune si ei oricum au vreo 100 milioane si ceva de vaccinat, chinezii sunt de 10 ori mai multi.

      Problema asta nu e politica ci in primul rind sanitara.

      Si nu-i exclus nici sa luam vaccin din SUA.
  • +17 (57 voturi)    
    Captain Obvious (Duminică, 18 octombrie 2020, 12:54)

    feroviarul123 [utilizator]

    Nu uita sa spui ca apa e uda. E simplu sa dai din gura de pe margine. Inchide aia, oprește aia etc. Si cine plătește nene Petrov? Putin?
    • +3 (13 voturi)    
      Exact (Duminică, 18 octombrie 2020, 16:48)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      asa m-am gandit si eu cand am citit list asta cam apocaliptica...ca n-a spus de unde scoatem zecile de miliarde pt acoperit necesarul financiar...sper sa nu ajung sa-l vad pe Basescu intrand intr-un rol de Orban al Ungariei pe scena politica romaneasca...
  • +27 (41 voturi)    
    masuri bune in mare parte, optime si necesare acum (Duminică, 18 octombrie 2020, 12:59)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    precum trecerea in online a scolilor, trimis functionarii sa lucreze de acasa (dar sa lucreze, nu ca in primvara, cand de fapt nu erau de gasit, ca au inteles "lucratul acasa" ca pe un fel de concediu platit- si stiu ce spun, ca lucrez direct cu institutii publice), samd. Adica masurile astea trebuie insotite si de un control si gestiune a eficientei cheltuirii banului public...ori in conditiile campaniei electorale, tare imi e ca o sa fie tot ca in primavara...ca sa nu se supere votantii, desigur.
    Apoi, starea sistemului de sanatate e jalnica, iar Basescu are aici o mare raspundere- a "uitat" cum trimitea medicii sa plece daca nu le convine in Ro , lucru pe care l-au si facut, asa incat s-au golit spitalele si acum nu se gasesc pentru ce zice el- testare, ATI, etc. La fel, a "uitat" cum a inchis sute de spitale mai mari sau mai mici. Ca erau alte "prioritati" atunci..restituri de miliarde la ANRP, imbogatit pe unii, altii...deci inainte de Johannis, si Basescu are o raspundere f f mare pt starea curenta a sistemului!
    Drept e ca nici actualii nu s-au ocupat ca, in timpul castigat dupa carantina si in vara, cand au fost cazuri putine, sa creasca capacitatea de testare, de urmarire a contactelor, izolare de focare (DSP), de nr paturi ATI, nr de ventilatoare---hai ca in martie, aprilie era criza si nu se gaseau, erau la preturi uriase, dar din iunie nu a mai fost problema...de ce in unele state s-a putut si la noi nu? Simplu, pt ca nu are nimeni nicio strategie pe termen mediu, lucru pe scenarii, lucreaza haotic, reactiv, nu proactiv. Gaini bete, incompetente...cam asta e senzatia lasata...
    • -7 (25 voturi)    
      care sute? (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:00)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      au fost inchise 68 de spitale mici, din care unele si-au reluat activitatea
    • 0 (16 voturi)    
      numar de paturi (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:44)

      oaspetele [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      m-am cam plictisit de marota asta cu numarul de paturi...pentru a trata un bolnav de ATI ai nevoie si de paturi, dar si de oameni. Aia sunt mai greu de cumparat...
  • +4 (34 voturi)    
    Vaccin? (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:07)

    marcelp55 [utilizator]

    Propun ca pentru fiecare vaccin să primească Băsescu o sticlă de vodcă !!!
  • +1 (39 voturi)    
    Da, de oriunde - cel mai bun vaccin! (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:08)

    ex nihilo [utilizator]

    Îți vinzi țara dacă CUMPERI un vaccin? (Nu-l ceri - ca să dai teritorii sau privilegii, pentru el; pt vaccin - îl cumperi). Deci, da: trebuie facut orice - pentru țara ta! Mai ales, când e vorba sa nu moară oameni. Corect.
    • +13 (33 voturi)    
      Dar o fi bun (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:46)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui ex nihilo

      vaccinul ăla rusesc? Mie mi se pare că s-a demonstrat științific că e o făcătură... Băsescu A AJUNS UN JEG ORDINAR. Nu că n-ar fi fost și înainte... Pe vremuri însă a făcut câteva lucruri în apărarea țării... Acum vrea s-o vândă rușilor? De ce o fi așa de disperat să bage PMP-ul în parlament? Se teme că nu-i ajunge fiica parlamentar? Sau are niște temeri mai profunde și se zbate ca un pește pe uscat...
      • -5 (29 voturi)    
        Raspuns (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:14)

        ex nihilo [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Eu AM VOTAT cu acest "JEG ORDINAR"! Nu stiu in urmatoarea suta de ani - care va fi mai bun - (fie el si un turnator al prietenilor sai, lol) dar DEOCAMDATA el este cel mai bun Presedinte! Deci nu pentru tine, categoric, e cel mai bun - dar PENTRU ALTII, DA! (Sau, eventual ESTI TU MAI BUN, ca el - fie si daca te cheama Petrov - ca sa te votez pe tine?!)

        Si da, vaccinul ăla rusesc. Daca tie "TI SE PARE" că s-a demonstrat "științific" că e o făcătură - tu n'o sa ti-l adminsitrezi, okay? Altii in schimb, il vor; deci e bine sa NU vorbesti in numele altora.

        Si Base, a'propo, din cate stiu, a fost/este ultimul politician care s-ar fi dat de partea rusilor, btw!
        (Dupa cum veZi, ti-am raspuns civilizat.. lol)

        Comprende?! Multumesc!
        • +7 (21 voturi)    
          Vaccin rusesc (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:46)

          oaspetele [utilizator] i-a raspuns lui ex nihilo

          Nu stim sigur nimic de acest vaccin. Dar uitandu-ma la numarul de cazuri in URSS, oare ei il folosesc sau nu are actiune?
          • -3 (9 voturi)    
            Nimeni nu poate bate din palme... (Duminică, 18 octombrie 2020, 18:53)

            Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui oaspetele

            ...și toată populația să fie vaccinată pe loc!

            Operațiunea de distribuire a vaccinului este poate cea mai mare problemă logistică din istoria Omenirii, nu doar pentru Rusia!
        • +10 (20 voturi)    
          În primul rând: (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:52)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui ex nihilo

          nu știu de unde ați scos că vorbesc în numele altora... Am vorbit în numele meu... În al doilea rând: l-am votat și eu pe Băsescu pentru că nu am avut o alternativă mai bună care să mențină țara în Uniunea Europeană (unul dintre lucrurile bune pe care le-a făcut). De un timp, mai ales de prin 2016, văd că s-a întors pe altă parte, una mizerabilă... În al treilea rând: eu fac mare deosebire între cei care-și toarnă prietenii pentru diverse avantaje și cei care nu o fac... În al patrulea rând: dacă felul în care mi-ați răspuns DUMNEAVOASTRĂ (există pronumele ăsta în limba română și se folosește când interlocutorul este necunoscut) vi se pare CIVILIZAT, nu mă mir că-l admirați în așa hal pe Băsescu... Vă potriviți la felul de a vorbi, doar ortografia vă diferențiază... Băsescu o folosește corect... Am răspuns la comentariul dumneavoastră doar pentru că m-am gândit că mai citesc și alții cărora le-ar conveni părerea mea. Altfel, consider că nu merita să mă obosesc. Toate cele bune!
          • -3 (9 voturi)    
            In incheiere (Duminică, 18 octombrie 2020, 16:56)

            ex nihilo [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

            Da, sorry ca n-am folosit formula de politete "dumneavoastră"; aici aveti dreptate (si o spun, fara pic de ironie). In rest, iarasi: okay - cata vreme votul este liber si cata vreme fiecare poate simpatiza sau vota - cu cine vrea.
            Insa... am o intrebare, pentru DUMNEAVOASTRA (utilizand majusculele, cu copy/paste): "oare sa va fi lezat faptul, ca v-am vorbit la persoana a II a singular?" Eu cred, ca da; si sunteti indreptatit(a). Insa - recitind commentul pe care l-ati postat anterior, vad ca NU v-ati sfiit sa-l numiti pe fostul Presedinte al Romaniei "JEG ORDINAR".

            Adevarat, ca nu v-ati sfiit?

            Si daca da, adevarat ca aveti un interes, in a denigra persoana? Nu stiu, intreb. Nu este exclus sa denigrati - fie ca sa manipulati psihologic interlocutorul (astfel ca atunci cand va convine, sa fie in detrimentul celui pe care-l denigrati si deci in avantajul dvs, sau al formatiunii pe care o sustineti) fie "sa va varsati naduful" (in acest caz: pentru ca Basescu, de pilda a reactionat, just la neincluderea PMP in alianta).. Desi, poate ca persoana /Basescu, "merita" - sa fie denigrata (numita jeg-ordinar); sau poate ca nu merita - (sa zicem, de dragul argumentarii) dat fiind ca si dvs. aveti defecte /"pacate" - la fel cum are in istoricul sau si cel pe care-l denigrati. Concluzionand - se prea poate ca si denigratorul sa fie in aceeasi masura "merituos in a fi denigrat si acuzat" - ba mai mult: pacatele celui acuzat/Base, sa fie "mai mici si mai putine - in comparatie cu ale denigratorului".. Nu stim.

            Dar, asta e. Toti suntem oameni.. Si - completand decorul, sa redau textual, cele spuse de dvs: "De un timp, mai ales de prin 2016, văd că s-a întors pe altă parte, una mizerabilă" - reiese ca toti suntem oameni cu defecte. Cu "pacate". Si ca ne putem "intoarce la un moment dat, sau altul, pe o parte mizerabila" - chiar prin faptul ca-i numim pe cei din jur jeguri ordinare.

            Short story long - eu personal l-am perceput ca raul mai mic; mai mic decat Iliescu. Toate cele bun
  • +12 (40 voturi)    
    Marinare (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:11)

    dandanache12 [utilizator]

    Las-o mai usor cu whiskey-ul, ca iti face rau. La cat de asertiv erai matale cand venea vorba de rusi, acum vrei sa ne milogim lor pentru un vaccin despre care nu stim nimic? Totusi facem parte din UE.
    • -3 (21 voturi)    
      Basescu a fost si la Moscova (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:48)

      Mihai_P1 [utilizator] i-a raspuns lui dandanache12

      Le-a dat rusilor o replica memorabila atunci, in Duma. Asa ca nu le e nici servitor, nici dusman. Rusii ii trespecta pe cei tari, nu pe cei care se ploconesc.
      • -1 (17 voturi)    
        Este Servitor (Duminică, 18 octombrie 2020, 16:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_P1

        Al Cracanatului
  • +10 (46 voturi)    
    Bine ca s-ia dat (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:11)

    Rebecka [utilizator]

    si asta arama pe fata inaintea alegerilor parlamentare!Aviz votantilor pmp si al Ebbei cea cu trei copii si fara tatii aferenti acestora.......Educata,cultivata si modesta cum e,numai ea mai lipsea din parlament........
    • +1 (27 voturi)    
      Perfect de acord (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:08)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Rebecka

      Dar tot ai luat minusuri de la cei 16 troli platiti cu vodca. Eu sper ca PMP sa nu treaca pragul electoral pentru ca personaje ca Basescu si EBA sunt o rusine pentru tara asta.
  • +5 (39 voturi)    
    joaca bine bosorogul... (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:19)

    Cactus Jack [utilizator]

    Marinarule , du-te personal la Moscova in paradisul lui Putin. Ai curajul sa iei si familia ta la vaccinul rusesc? Sa nu fie Novicioc, vaccin sigur pt calea spre paradis. Biotech german, a terminat faza cu testuri si incepe de luni productia in masa. Romania sa cumpere din aceasta productie, sa cumpere patentul si sa produca singuri. Imaginatia marinarului este fara limita, imbunatatita cu butoaie de whisky irlandez. Vai si amar de capul lui si sustinatorii acestui circar.
  • +9 (37 voturi)    
    Bravo, Băsescu! (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:20)

    SiktirMukles [utilizator]

    După ce ne amintești și cum ziceai în 2008 că România nu va fi afectată de criză, dă-ți două palme și pune înregistrarea pe contul tău de Facebook.

    https://www.mediafax.ro/economic/basescu-romania-nu-va-fi-afectata-profund-de-criza-financiara-din-sua-3226961
    • +14 (22 voturi)    
      Nu Basescu a zis ci Tariceanu ! (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:10)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui SiktirMukles

      Asta nu inseamna ca Basescu nu greste cand da vina pe toata lumea si nu vede si contributia lui.
      • +3 (11 voturi)    
        Amandoi au zis iar Tradiceanu a cheltuit tot buget (Duminică, 18 octombrie 2020, 16:57)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        ul pe pomeni electorale...apoi Basescu cu Boc au platit oalele sparte...
      • +2 (2 voturi)    
        Basalescu si Isaurescu (Luni, 19 octombrie 2020, 10:45)

        salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Ne-au spus ca trece pe langa noi criza, ca nu ne intersectam cu ea. Ati uitat mamaligilor basiste.
  • +4 (40 voturi)    
    In ce hal hidos ... (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:27)

    Tartar [utilizator]

    ... imbatraneste Base. Urat de tot.

    Si cand te gandesti cat de apreciat era acum ani de zile de o mare parte din populatie. Erau unii care erau radicalizati pentru el. Chiar facea lucruri bune deseori. Acum o sa ramana senzatia de mizerie in urma lui.

    De dragul partiduletului aluia "cel mai mare din cei mici" ... isi arata o fata hidoasa, care e folosita in general de Antena3 pentru un anumit tip de public. Oribil.
    • +5 (17 voturi)    
      L-am votat și eu (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:51)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Tartar

      pentru că a menținut țara (nu știu dacă nu aparent) în Uniunea Europeană și pentru că alternativa era de o ticăloșie și mai mare... Dar jegos a fost mereu. Cred că acum are niște frici foarte mari... Are el ceva necurat în bagaje...
  • +10 (40 voturi)    
    mi se pare normal (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:30)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Cand te chinui sa o ajuti pe Firea sa fie primar, de ce nu l-ai ajuta si pe Putin cu niste PR despre un vaccin care nu exista.
  • +12 (36 voturi)    
    Trei observatii la ideile dlui Basescu::1 (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:32)

    Dilematic [utilizator]

    1. Nu panicati populatia !
    2. Restrictiile trebuie bine chibzuite si masurate, nu putem inchide total activitatile economice si educative din tara !
    3. Toate masurile anti-Covid-19, inclusiv cele privind achizitonarea medicamentelor, trebuie obligatoriu corelate cu Uniunea Europeana, din care facem parte. !
    • -3 (11 voturi)    
      Ne incalzeste cu cine murim impreuna? (Duminică, 18 octombrie 2020, 19:30)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Dilematic

      Intotdeauna trebuie luata cea mai logica si eficienta masura in functie de realitate si necesitate, nu in functie de politica.

      Asa cum intrarea in UE a fost logica la momentul ei, logica nu trebuie abandonata.
  • -2 (38 voturi)    
    Ce sa te aștepți de la un securist borfaș? (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:32)

    Marionette [utilizator]

    Ce sa ne de-a Moscova nea senil Băsescu, când ei au mai multe cazuri decat înainte de a descoperi vaccinul? De ce nu faci bine sa dispari sub pietrele unde stau securiștii psd-isti?
    • 0 (32 voturi)    
      pai parca iti placeau restrictiile (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:44)

      Vecin [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      acum nu mai esti de acord cu el doar fiindca a pus pe lista si asta cu vaccinul? cum de restul de masuri nu mai conteaza, mai ales ca e singurul politician care le propune?
  • -3 (25 voturi)    
    Tarziu (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:38)

    zaw [utilizator]

    E cam tarziu,iar cu ultimul punct(cu Federatia Rusa) ai suparat multa lume<Johannis"...nu vinde cine trebuie">
  • +7 (19 voturi)    
    Ne trebuie si niste Kalashnicoave, din cate am (Duminică, 18 octombrie 2020, 13:54)

    ilex2013 [utilizator]

    auzit vaccinul rusesc se administreaza cu Kalashnikov-ul.
  • +5 (25 voturi)    
    ce-i petrov ai sondajul mic? (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:01)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu prea vrei alegeri , stim , adevarul e ca gloata ta de proasta calitate zisa pmp nu merita votata degeaba iti dai tu cu parerea despre covid prefacandu-te ingrijorat!
  • +12 (20 voturi)    
    In urma cu 50 ani,tanara nevasta fiind, (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:03)

    Rebecka [utilizator]

    o femeie simpla de la tara mi-a dat urmatorul sfat:,,In viata sa te feresti de focul mocnit,de apa lina si de OMUL INSEMNAT´´Tanara cum eram, n-am inteles talcul vorbelor intelepte a femeii la cei 97 ani ai ei.........Dar in decursul anilor ce au trecut m-am convins de adevarul acestor vorbe.....Multumesc,boba Linta!Dumnezeu sa te odihneasca in pace!
    • -1 (19 voturi)    
      de Gorbaciov? (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:02)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Rebecka

      groparul URSS?
      • +4 (10 voturi)    
        Nu stimate domn,nu de Gorbaciov. (Duminică, 18 octombrie 2020, 18:17)

        Rebecka [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        A fi,,insemnat´´se spune in Ardeal unui om care,din nastere sau dobandit ulterior,este,,insemnat´´intr-un fel oarecare de Dumnezeu ca avertisment ca individul respectiv este capabil de orice josnicie.
  • -1 (25 voturi)    
    Mda (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:05)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Inteleg ca-l urati visceral pe marinar...dar alta era situatia cu Basescu la carma! Puteti sa injurati o cat vreti, nu vom avea un alt om mai cu *coaie* in situatii de criza ! Toata lumea il injura ca a taiat salariile (paradoxal, nu bugetarii il injura), dar incercati totusi sa va imaginati criza din 2009-2010 cu Iohannis, Ponta sau Tariceanu la conducerea tarii ! Doar incercati, nu doare !

    PS: nu sunt fan Basescu, nu am votat PMP-ul la locale.
  • +7 (21 voturi)    
    demagog (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:13)

    codrean [utilizator]

    ordinar ! Ce-a lasat in Sanatate dupa ce a condus tara asta vreme de zece ani ? Si voia s-a lase mostenire amantei ?
  • +7 (21 voturi)    
    Albu ca zăpada (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:48)

    di livio [utilizator]

    maroniu ca visichiu...Băse, pe vremea ta era la fel, medicii hotărau cine să trăiască, fusei prin spitale pe vremea aia cu oameni bătrîni 70-80 de ani...nu covrigi, canceroși, medicii hotărau cine să trăiască și atunci, adica ăia care aveau ce pune în plic, jo napot...ăia care n-aveau erau trimiși acasă, nu-i păsa nimănui de ei, aaa, îi prea bătrîn, n-avem ce-i face, așa ziceau medicii...da atunci nu era presa focalizată pe spitale, amu-i tătă lumea cu corigu-n gură...pe vremea ta sistemu de sănătate era la fel de subfinanțat, nu ești cu nimic mai bun ca ăștia d-amu
  • -7 (27 voturi)    
    Nu inchideti usi (Duminică, 18 octombrie 2020, 14:51)

    Utilizator5 [utilizator]

    Dialogul pentru vaccin si medicamente care pot trata Covidul chiar si in forma usoara trebuie sa ramana deschis cu toate tarile, inclusiv Rusia si China. Prioritate are viata, nu politica sau antipatiile unor sau altora pe aici.
    • -1 (23 voturi)    
      oho (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:04)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      sunt destui care vor inclusiv razboi nuclear, numai sa scape de Putin si de PSD; incep sa inteleg teroarea comunista din anii '50, findca asa erau politrucii si afaceristii si in interbelic
      • +4 (12 voturi)    
        Bravo 6 (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:52)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Going Dark
  • +9 (21 voturi)    
    modelul Ion Iliescu (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:20)

    n_a [utilizator]

    ... va mai amintiti?...cei de o anumita varsta isi amintesc, cu siguranta; pentru cei mai tineri, in zilele fierbinti ale "revolutiei" (cu litera mica, sic!), tovarasul (fost si actual) Ion Iliescu propunea: "sa megem la ambasada URSS ca sa le spunem cine suntem si ce vrem"... de parca ambasada URSS nu stia cine sunt noii bolsevici, ai caror odrasle inca otravesc politica pe Dambovita.

    Deci, tovarasului Basescu ii recomand sa se prezinte de urgenta la ambasada cu pricina si sa spuna clar cine este si ce vrea... in speta, vaccinul propulsat de propaganda statului criminal.

    Atentie! ...s-ar putea sa existe si efecte secundare, cum ar fi tentatia de a sari in gol de la etaj, fenomen neexplicat inca de tovarasii cercetatori din defunctul URSS.

    In rest, multe 'succesuri' odraslei in nobila misiune in Parlamentul Romaniei!

    Saraca tara, in ce hal a ajuns!!
  • +5 (21 voturi)    
    Băsescu greșește. (Duminică, 18 octombrie 2020, 15:26)

    asavreau [utilizator]

    Și face mult rău și PMP la alegeri.Dacă Băsescu spunea că a făcut vaccinul rusesc,împreună cu PMP,deci este testat pe ei,putea să vorbească.Eu am auzit că vaccinul rusesc este pe bază de Noviciok și că se administrează cu vodcă.Dacă Băsescu l-a făcut,se văd reacțiile adverse-delir.Nu cunosc nici-un specialist care să recomande vaccinul rusesc.
  • +4 (16 voturi)    
    Auzi?Ti-l faceti mneavoastra,ala (Duminică, 18 octombrie 2020, 16:08)

    persuasiv [utilizator]

    rusescu'.Si daca efectili e bune,ma bag si io.OK???
  • +1 (11 voturi)    
    Va rog frumos (Duminică, 18 octombrie 2020, 17:02)

    alex54 [utilizator]

    iertati-l. Acest "domn" nu mai stie ce vorbeste. Este in stare sa afirme orice tampenii doar, doar o intra in atentie si-si mai creste "scorul" pentru parlamentare.
    • +1 (11 voturi)    
      Gresesti ! (Duminică, 18 octombrie 2020, 18:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui alex54

      A dovedit ca este un Tovarash de Isprava al Kremlinului !
      Domn este Alta Liga !
      • 0 (0 voturi)    
        tot tu? (Luni, 19 octombrie 2020, 11:55)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        vezi ca "domn" nu inseamna slugoi al capitalistilor :)))
  • +2 (10 voturi)    
    si totusi (Duminică, 18 octombrie 2020, 19:18)

    zgubilitix [utilizator]

    Basescu e, of course, pe aratura dar un pic de dreptate are - masurile trebuie sa fie un pic mai prompte, mai radicale si mai draconic impuse. Murim pe capete cu atata eleganda si corectitudine politica. Se joaca cu cifrele alea, ca-s 10 cazuri in plus sau in minus nici nu mai conteaza, directia e evidenta si masurile drastice trebuie luate din timp.
  • 0 (6 voturi)    
    E la liber în Rusia vaccinul (Luni, 19 octombrie 2020, 0:02)

    MIKI@ [utilizator]

    Băsescu şi cu toţi cei care gândesc ca el ar trebui să facă un drum în Rusia şi să-şi facă vaccinul "sputnik V" în felul acesta poate vor deveni "nemuritori". Să hotărască pentru vieţilor lor nu pentru vieţile noastre!
  • +3 (3 voturi)    
    cand esti prost si ticalos (Luni, 19 octombrie 2020, 9:45)

    tahomir [utilizator]

    Auzi, sa nu fii de acord sa iei un considerare un vaccin ca cica e de la rusi. Trebuie sa ai o doza masiva de userismoplusist in tine ca sa ai o astfel de abordare cretina.
    Daca testele dau rezultate bune nu inteleg de ce sa nu li se acorde aceasta posibilitate celor ce o doresc. Cine nu vrea sa foloseasca ceva ce vine de la rusi, in mod cert nu va fi obligat.
  • +1 (1 vot)    
    Noi care comentam aici (Luni, 19 octombrie 2020, 13:58)

    PowerIon [utilizator]

    ar trebui sa fim obiectivi.
    Sa lasam personajul Basescu de care ne-am lamurit toti ca a devenit negativ si ca acum profita de mingea la fileu pusa de politica guvernantilor.
    Dar spre deosebire de ei el isi permite sa spuna adevarul pentru ca nu mai are nevoie de voturi.
    A spus-o si mai inainte, e nevoie de masuri dure contra celor 10-20 procente de populatie tampita sau ticaloasa, procente suficiente sa intretina pandemia.
    In privinta vaccinului rusesc, nu a cerut folosirea lui pana nu avem dovezi de eficienta lui.
    Pe cine credem, cand avem si realitatea in fata, pe cei care umbla dupa voturi sau pe cel caruia i se rupe de ele.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by