Valul USR: Marile surprize ale alegerilor locale

de I.B.     HotNews.ro
Luni, 28 septembrie 2020, 3:15 Actualitate | Politic


Dominic Samuel Fritz
Foto: Facebook - Dominic Samuel Fritz
USR este surprinzătorul câștigător al alegerilor locale. Cum nimeni nu și-l poate însuși drept membru pe Nicușor Dan, USR dă lovitura cu primăria Timișoarei, se bate la primăria Constanței, iar câștigarea primăriei Iașiului de către Cosette Chichirău ar ține de domeniul incredibilului. USR se bate însă și pentru alte primării mari din țară.

Rezultate alegeri locale 2020 București Sectorul 1:

Clotilde Armand ( PNL, USR-PLUS) - 47%
Dan Tudorache (PSD) - 37,7%

Rezultate alegeri locale 2020 Bucuresti Sectorul 2:

Radu Mihaiu (USR-PLUS, PNL) - 42%
Dan Cristian Popescu (PSD) - 31%
Neculai Onțanu (sprijit de ADER și PPUSL) - 12,9%

Timișoara


Dominic Fritz
Foto: Facebook
Actualul primar Nicolae Robu (PNL) și-a recunoscut înfrângerea în alegerile pentru Primăria Timișoarei în fața lui Dominic Fritz (USR - PLUS). „Am pierdut, este voința timișorenilor, diferența este mare”, a declarat Robu, citat de tion.ro. Dominic Fritz și susținătorii săi au sărbătorit victoria în Piața Victoriei, unde s-au adunat sute de oameni: "Revoluția care a început aici nu se va termina pentru că o să avem de construit".

Brașov


Allen Coliban, candidatul USR-PLUS pentru primăria Brașovului, s-ar afla pe primul loc, în fața actualului primar George Scripcaru, potrivit numărătorii paralele efectuate de alianță în 40% din secții.

Allen Coliban
Foto: Hotnews
Astfel, după centralizarea a 40,11% din secții, respectiv 73, în 45 ar fi câștigat Coliban, în timp ce Scripcaru s-ar afla pe primul loc în 28, potrivit unui videoclip postat de candidatul USR-PLUS pe Facebook.

Pe voturi, Coliban obținea, potrivit numărătorii paralele a USR-PLUS, 14.268 de voturi iar Scripcaru 12.355.

„Suntem foarte optimiști că vom obține rezultatul pe care ni-l dorim cu toții”, a comentat Coliban.

Constanța


Candidatul USR-PLUS la Primăria Constanţa, Stelian Ion, care a obţinut acelaşi procent de 29%, în urma voturilor exprimate duminică, cu Vergil Chiţac, candidatul PNL, potrivit exit-poll-ului realizat de CURS - Avangarde, a declarat că, prin acest rezultat, oraşul "este smuls din mâinile unor mafioţi care l-au ţinut în subdezvoltare timp de 20 de ani", relatează Agerpres.

Stelian Ion
Foto: Facebook
"În Constanţa scriem istorie, smulgem acest oraş din mâinile unor mafioţi care ne-au ţinut în subdezvoltare timp de 20 de ani. Ne-am luptat într-o campanie cu doi coloşi, care au încercat să ne strivească, dar constănţenii, în faţa cărora mă înclin şi cărora le mulţumesc din suflet, au decis să scape oraşul ăsta de mafii, de o mafie PSD-istă şi, veţi vedea mâine, după ce se vor număra voturile, şi de interesele dubioase ale unor moguli care au făcut tot posibilul ca să schimbe rezultatul alegerilor şi Constanţa să fie din nou un oraş sufocat", a declarat Stelian Ion, după rezultatul exit-poll-ului.

Atmosfera

Câmpulung Muscel

Elena Lasconi
Foto: Facebook
Candidatul USR PLUS la funcţia de primar al municipiului Câmpulung Muscel, realizatoarea TV Elena Lasconi, anunţă că a câştigat detaşat alegerile, conform numărătorii paralele, potrivit Agerpres.

Ea a afirmat, duminică seară, că potrivit numărătorii paralele s-a impus în cel puţin 17 dintre cele 19 secţii de votare din municipiu, în multe dintre ele cu peste 50% dintre opţiunile alegătorilor.

"Încă de la început am simţit biroul din Primărie. (...) Am crezut din tot sufletul şi m-am încărcat din energia oamenilor", a declarat Elena Lasconi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















44837 vizualizari

  • +53 (69 voturi)    
    USR se lupta pe toate fronturile si chiar si acolo (Luni, 28 septembrie 2020, 3:48)

    Susufler0 [utilizator]

    unde va fi invinsa va pierde cu onoare, luptand cinstit, de una singura, fara sprijin mediatic si cu resurse financiare incomparabil mai mici decat cele puse la bataie de PSD si PNL !

    PS. Felicitari USR ! Felicitari tuturor membrilor USR ! Felicitari si mult hulitului Dan Barna !

    PPS. Iar tie, Claudiu, toata stima mea ! :))
    • +31 (41 voturi)    
      USR-PLUS sunt viitorul, PSD, PNL, PMP sunt istorie (Luni, 28 septembrie 2020, 5:53)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      La parlamentare USR-PLUS va ajunge la scorul PNL si va deveni cea mai puternica forta politica din tara. Felicitari, v-am votat cu mare drag!
      • -9 (9 voturi)    
        Bai USR-ilor (Luni, 28 septembrie 2020, 11:05)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        treziti-va. Cu o floare nu se face primavara. Uitati-va ca tot psdul a fost votat majoritar, ca partid. Nu confundati victoria catorva oameni, cunoscuti local, pentru functia de primar. Ei au fost votati pentru numele lor, pentru potentialul lor, sau chiar ca vot negativ, nu neaparat pentru apartenenta la USR. Maiine cand o sa vedeti rezultatele finale nu veti mai fi atat de exuberanti..
        • +5 (7 voturi)    
          Ba, din contra, maine vom vedea (Luni, 28 septembrie 2020, 13:18)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          rezultatul excelent al USR sub toate aspectele sale si vom constientiza si mai clar faptul ca a fost, este si va fi o victorie SI impotriva boicotului mediatic, al lipsei de resurse, fata de cei doi frati (PSD si PNL), al tineretii si (inca) al lipsei de experienta a acestui partid, care nu era nascut pe vremea cand USL credea ca va stapani Romania 1000 de ani, fara sa ii dea prin gand ca deja tinerii incepeau sa se intrebe daca mai e de stat in Romanika !

          PS. E greu pana se porneste tavalugul !
          • -3 (5 voturi)    
            Va zic si eu una: (Luni, 28 septembrie 2020, 16:29)

            Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

            "Ce e val ca valul trece". Ma uit la Barna, la Armand, nu au nici un fel de empatite cu cei din jur. Este emblematic candidatul acela care nu a stst la rand la votare. A declarat ca nu a vazut coada! Eu il cred, numai interesele lor sunt vizibile, restul nu conteaza! Acesta e USR! Se va convinge oricum si lumea vazand ce masuri vor adopta. Vor lua de la saraci si vor da la bogati, la fel ca PDL si Basescu.
            • +1 (1 vot)    
              Nea Mironescule, nea Valerica (Marţi, 29 septembrie 2020, 2:49)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mironescu Valeriu

              iesi bre din paradigma lui "Imparat si Proletar", a luptei de clasa dintre saraci si bogati...

              PS. Suntem in mileniul III... :))
      • 0 (2 voturi)    
        Asta nu se poate. (Luni, 28 septembrie 2020, 16:25)

        Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Nu putem fi toti securisti sau fii ai acestora!
    • -9 (25 voturi)    
      Vedem peste 4 ani, sa nu fie un alt PRM, PPDD... (Luni, 28 septembrie 2020, 8:46)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      A fost foarte usor pt USR pana acum ca erau cei care nu au fost niciodata la putere si puteau doar sa critice fara sa faca nimic. Sa critici mereu e cel mai usor. Acum, cand vor trebui sa si faca ceva, devine mai greu... Sa vedem ce vor face.
      • +6 (10 voturi)    
        "A fost foarte usor pana acum?" (Luni, 28 septembrie 2020, 10:12)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Credeti ca a fost usor sa pui candidati potriviti si sa duci o campanie elctorala dura, in orase mari, cu adversari care au "totul in mana"? Adica functii publice pe care le folosesc din greu in campanie, resurse si acces din greu la mass-media?

        Aiurea, a fost cumplit. Vedeti doar cum a pierdut Stelian Ion la mustata in Constanta, dupa o campanie mizerabil la nivel national impotriva lui. Sau cum a pierdut la cateva voturi candidatul USRPlus in Chiajna, in fata mafiotului local intepenit acolo de 1000 de ani care si-a mobilizat la maxim mardeiasii. A fost chiar greu, foarte greu. Si in multe locuri, au fost infrangeri

        "O sa vedem alt PPDD?"

        E bine cand adversarii nu te iau in serios. Nici nu or sa stie ce i-a lovit :)

        Desi, dupa europarlamentarele din 2019 si dupa alegerile astea locale, eu cred ca partidele vechi au inteles deja ca situatia devine cam albastra. E cam peste poate sa ignori un partid care castiga in Bucuresti, la Timisoara sau in Brasov...
      • 0 (2 voturi)    
        bine zis (Luni, 28 septembrie 2020, 13:50)

        karryne [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        "Sa critici mereu e cel mai usor"
        Trebuie doar sa te uiti in oglinda.
    • +5 (7 voturi)    
      @Susufler0 (Luni, 28 septembrie 2020, 10:21)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Felicitari USR-PLUS!
  • -10 (44 voturi)    
    nu e valul usr (Luni, 28 septembrie 2020, 3:59)

    Coco Whistle [utilizator]

    e acel 70% din populatia romaniei care e impotriva a tot ce e psd. acum romanii le-au dat o mina de incredere unora care ptr nici pt un minut sa creada ca au realizat ceva. sa vedem rezultatele si apoi sa decidem daca merita.daca nu gindesc prin prima celor 70% nu au nici o sansa.
    • -15 (35 voturi)    
      nu este asa (Luni, 28 septembrie 2020, 6:50)

      disraeli [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      sunt impotriva psd dar nu voi fi niciodata cu usereul. nu am votat cu vechea stanga, nu voi vota nici cu aia noua. poate va apare si in tara asta un adevarat partid conservator. poate dupa votul asta se decid liberalii si isi precizeaza clar orientarea.
      • +15 (23 voturi)    
        USR nu e de stânga (Luni, 28 septembrie 2020, 7:41)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

        USR a pornit de la ideea de-a schimba soiul de politică care se face în țară asta încă de la vremea monarhiei. De-aia, cel puțin pe moment, USR n-are o ideologie specifică dreptei sau stângii.

        Ei vor să introducă corectitudinea în administrație, să facă instituțiile statului mai solide, să schimbe sistemul bazat pe cumetrii într-unul bazat pe competență. Abia după aia are sens să discutăm despre ideologie. Până atunci, orice partid s-ar pretinde de orice fel, e praf în ochi.

        La momentul ăla, foarte probabil USR se va sparge în mai multe formațiuni, abia alea având ideologii specifice de stânga sau de dreapta.
        • -3 (11 voturi)    
          USR e stanga si asa va ramane. (Luni, 28 septembrie 2020, 9:54)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          USR cel mai probabil va locul PSD in cativa ani.

          Minune mare daca nu va devia si el spre national-socialism.

          Pentru ca in Romania un partid national-socialist ia usor, fara sa faca nimic, peste 25% din voturi.
          • 0 (2 voturi)    
            sunt de acord pana la un punct... (Luni, 28 septembrie 2020, 11:38)

            minos [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

            da, USR esre cel mai de stanga partid de la noi. Evident PSD si PNL sunt niste partide conservatoare, in ciuda numelor lor. Prea conservatoare. Insa nu sunt de acord ca USR va deveni national-socialist, in niciun caz. USR -ul este mai degraba un partid gen cel Democrat din SUA, este pro european(contrast cu denumirea national), pro libertati individuale, au multe femei capabile, nu ajunse pe relatii, are candidati din mai multe etniii si chiar nationalitati(vezi Clotide sau Fritz). Nu va lua locul PSD-ului pentru ca alegatorii actuali sunt la extremele politicii din Romania.
      • +8 (18 voturi)    
        Disraeli (Luni, 28 septembrie 2020, 7:49)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

        E ca si cum PSD ul s ar reorinta si s ar reforma intr un nou partid de stanga...

        Din pacate in Romania nu ideologia e problema, ci hotia. Sunt destule tari socialist democrate in occident si o duc foarte bine. PNL nu cred sa fie un partid de viitor, capabil de o reformare pe bune, si cand ma refer la reformare nu vorbesc de ideologie, ci pur si simplu de oameni.
        USRPLUS pare sa fie ce trebuie, nu neaparat dpdv doctrina, ci dpdv capital uman. Ramane de vazut ce se va intampla in continuare, dar clar vor avea votul meu. PSD, PNL, PMP, PRO ROM, ALDE sunt partide care ma indoiesc ca vor putea aduce un aer nou in Romania.
        • -1 (1 vot)    
          ? (Luni, 28 septembrie 2020, 10:15)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

          Eu nu stiu sa fie vreo tara "socialist-democrata" in Occident. Pot fi partide de aceasta orientare la putere, dar statele din vest sunt liberale. Statele.

          ===

          Nu poti judecat in acest moment capitalul uman.

          Toti oamenii sunt cinstiti si nobili cand nu au cum fura.
          • 0 (2 voturi)    
            social-democrate, nu socialist.... (Luni, 28 septembrie 2020, 11:40)

            minos [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

            ..pare la fel, dar nu este.
      • +6 (12 voturi)    
        nu este numai o chestiune de doctrina (Luni, 28 septembrie 2020, 7:52)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui disraeli

        desi acest aspect este extrem de important.

        este vorba despre oamenii pe care ii aduci in fata.

        Poate nu toti sunt exceptionali dar o mana, cei eligibili, sunt cu mult mai buni decat fff multi pesedisti, pro romania, aldisti, pmpisti si alte specii... UDMR-ul a avut o baza ff buna de oameni - o sa mai vedem ce este cu ei...

        pentru mine cel mai minunat lucru este insa modul in care a sortat PLUS-ul oamenii - sunt elemente de doctrina care nu imi plac nici mie in PLUS dar nu pot sa nu vad ca au cu totul si cu totul altfel de oameni.

        Ciolos a dat mana libera oamenilor din zona dar si verifica calitatea selectiei facute de ei - acesta este un lider adevarat.
        • -4 (6 voturi)    
          national-socialism (Luni, 28 septembrie 2020, 10:00)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Poti sa verifici "calitatea" oamenilor pana nu mai poti.

          Toti ajung corupti cu timpul, daca sistemul este asa croit.

          USR este viitorul partid national-socialist, vopsit ceva mai bine intr-o nuanta elitista. Dar tot national-socialist e, din aceesi familie politica cu PSD.

          Dar USR nu a ajuns inca la guvernare in urma unor alegeri. Cand se va intampla asta, se va vedea rapid ca e un partid de stanga, ce va devia inevitabil spre national-socialism.

          Statul roman insusi este national-socialist, organizarea si funcitonarea sa reflecta din plin aceasta doctrina. Evident ca va favoriza partide national-socialiste.

          ===

          Deocamdata USR a zguduit plasele de relatii create de PSD, dar va constata rapid ca e mult mai convenabil sa le foloseasca decat sa le desfiinteze.

          Pana la aceasta constatare, Romania a mai castigat un an, dar atat.
        • 0 (0 voturi)    
          nu este numai... (Luni, 28 septembrie 2020, 19:50)

          gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Mai repede un prim ministru adevarat, el suferind un upgrade spectaculos, ne mai fiind impiedicatul guvernului tehnocrat!!!
      • +2 (10 voturi)    
        ai dreptate (Luni, 28 septembrie 2020, 9:21)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui disraeli

        USR e majoritar stanga. Desi are si membri de dreapta (Clotilde e un bun exemplu) dar discursul lor e strivit/cenzurat, pt ca altfel ar fi dati afara.

        Alternativa Dreapta e singurul partid coerent doctrinar de Dreapta: liberalism clasic, crestin-democratie, conservatorism.
        Din pacate e nou si nu are vizibilitate.
        Dar si ND a pornit singur. Sa speram, deci...
    • +8 (12 voturi)    
      România, din mai multe puncte de vedere, ... (Luni, 28 septembrie 2020, 7:55)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      ... e destul de neuniformă. Avem și oameni mai raționali (puțini, ce-i drept), și proști (grămadă), și oameni cu concepții bine articulate de dreapta, și de stânga, și și foarte mulți care nici nu înțeleg noțiunile, și foarte mulți oportuniști, mai avem câțiva oameni cu principii morale solide, completați de-o grămadă mare de toate felurile, de la oameni cărora nu le pasă de nimic la interlopi cu acte-n regulă.

      Toate categoriile astea se combină și se suprapun în toate felurile. De-aia, va fi foarte dificil, dacă nu imposibil, pentru USR, să găsească o categorie anume care să fie mulțumită 100% de ei și care să devină electorat captiv, cum sunt oamenii săraci și needucați pentru PSD.

      Personal, cred că cea mai bună strategie pentru USR e să facă ce pot, să nu accepte compromisuri, și să nu încerce să crească în mod artificial, exagerat, intrând în alianțe necurate sau acceptând oportuniști new la alte partide, cum a făcut de exemplu PNL cu Chirică la Iași. O creștere artificială doar ar dilua partidul, creând riscul că acesta să fie distruse din interior de oportuniști își sabotori. Ce susținere poate avea USR e oricum limitat de gradul de educație și de cultură politică al populației. O creștere de dragul creșterii, nesănătoasă, doar i-ar îndepărta și pe cei ce-au votat USR de ei la următoarele alegeri.
      • +4 (6 voturi)    
        E corect, USRPlus trebuie sa aiba rabdare (Luni, 28 septembrie 2020, 9:50)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        USRPlus trebuie sa creasca incet, pas cu pas. Nu au organizatii in aproape juamatete din localitatile din rural. Au 4 ani sa le creasca pana acopera toata tara.

        Dar trebuie sa faca asta incet, sa adune cu grija om cu om. Organizatii create pe modelul PNL (preluan cu tottul sute de primari si mii de consilieri de la PSD) sunt precum castelele de nisip. La primul val, dispar. Si iti mai si distrugi credibilitatea.

        Daca merg pe drumul asta, in 2024, maxim 2028, USRPlus o sa fie primul partid al tarii si guvernarea se va face in jurul lor.

        Trebuie doar sa aiba rabdare si sa nu caute "scurtaturi"
        • -4 (6 voturi)    
          nu merge fara doctrina (Luni, 28 septembrie 2020, 10:02)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Mi-e greu sa cred ca o organizatie care are drept unic liant aparenta tineretii poate sa creasca.

          Din simplul motiv ca odata cu imbatranirea cadrelor lor, dispare si liantul acesta unic.
          • +2 (4 voturi)    
            Eu vorbeam mai mult de rural acum (Luni, 28 septembrie 2020, 10:26)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

            Eu vorbeam mai mult de cresterea in rural. Poate nu e ok politic ce zic, dar acolo e suficient sa cauti oameni care sa doreasca sa faca ceva pentru comunitatea aia, sa caute surse de finantare si sa fure cat mai putin. Poti sa le vorbesti acelor oameni de doctrina, de stanga si de dreapta, de redistribuire si de capitalism, dar cred ca nu e cazul, cel putin deocamdata. Chiar si asa ai avea o reprentare in rural mult mai decenta decat ce au acum partidele mari.

            Cat despre doctrina, cel putin declarativ, ei au doctrina: Centru-dreapta modern.. Cumva similar miscarii lui Macron in Franta. De altfel, si afilierea la grupul european "New Europe" confirma asta.

            Ce inseamna doctrina asta? Ramane ca ei sa detalieze mai mult, au si ocazia cu programul de guvernare pentru alegerile parlamentare.

            Eu as zice ca se vor duce spre un centru dreata moderat la nivel economic. Cu ceva influente de stanga in privinta eradicarii saraciei si subdezvoltarii. Si cu sustinerea unui stat mai degraba laic, in care biserica sa nu aiba o influenta prea mare in materie de politica (adica destul de departe de linia conservatoare)

            Dar ramane de vazut.
            • 0 (2 voturi)    
              Daca vor cuceri orasele le va fi mai (Luni, 28 septembrie 2020, 13:30)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

              usor sa patrunda si in mediul rural !

              DOCTRINA USR

              Cat priveste doctrina partidului, dupa alegerile parlamentare din decembrie trebuie pregatit un congres clarificator care cred ca trebuie sa recunoasca existenta in interiorul partidului a trei platforme ideologice ce trebuiesc armonizate gasindu-se liantul ce le va tine impreuna, demonstrand ca un partid modern in prezent presupune voci diverse (institutionalizate insa) !

              PS. Nu sunt de acord cu ideea ca o clarificare ideologica este periculoasa pt existenta si dezvoltarea partidului !

              PPS. Sunt convins ca Dan Barna poate fi presedintele unui astfel de partid ! A dovedit-o in ultimele luni, cand a reusit sa unifice partidul in jurul unui scop comun, dupa care a reusit sa impuna alegerile USR, aliatului sau PLUS pt ca in final NEFACAND NICIUN COMPROMIS a impus alegerile sale PNL. Asta nu inseamna cu USR nu va face compromisuri in viitor ! Dar sunt convins ca nu va face compromisuri impotriva principiilor pe care a fost cladit !
            • -2 (2 voturi)    
              Eu vorbeam mai mult de rural... (Luni, 28 septembrie 2020, 20:01)

              gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

              Eu as zice ca oamenii de la tara sa fie mintiti de la inceput, sa nu stie adevarata fata a voastra caci, altfel, va iau cu ciomege!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Adica e valul anti-psd? (Luni, 28 septembrie 2020, 10:15)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Vedeti ca cele mai impresionante victorii electorale ale USRPlus au fost la Timisoara sau Brasov.

      Unde competitorii au fost primarii PNL in functie. Despre ce vot anti-psd vorbim aici?

      Hai sa spunem care e treaba: acolo PNL defina iar si iar cu niste dinozauri de partid, bucuros ca poate castiga la sigur inca un rand de alegeri. USRPlus a venit cu o oferta mult mai buna, oameni tineri, cu carisma si cariera, cu programe mai bune

      Asta a fost tot, Oamenii au vazut si au votat.
  • +13 (17 voturi)    
    uraaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! (Luni, 28 septembrie 2020, 5:38)

    vizirul [utilizator]

    ma bucur,ma bucurrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      urrrra (Luni, 28 septembrie 2020, 20:07)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

      ...si eu ma bucuuuuuuuuuur!!!!!
  • +5 (9 voturi)    
    ei acum sa va vedem (Luni, 28 septembrie 2020, 7:36)

    mbembe [utilizator]

    salvati Romania ori intrati in hora pacostei?
    aveti sansa sa aratati cine sunteti!
  • +10 (18 voturi)    
    ar trebui sa rememoram un pic trecutul recent (Luni, 28 septembrie 2020, 7:43)

    ..13 [utilizator]

    USR este nascut din USB care dupa o victorie importanta si-a propus sa ajunga un partid national. In luare a acestei decizii alaturi de ND a fost si Armand Clotilde care a sustinut ca este o idee excelenta.

    Uite cum incet, incet lucrurile frumoase au avansat si au fost si lucruri mai putin frumoase si o eroare cu Barna.

    dar baza USR-lui pleaca tot de la ND si ar fi frumos sa remarcam ca visul unui tanar inteligent, ambitios si muncitor s-a intrupat dar a fost nevoie de timp si mai este nevoie de timp ca sa coaguleze si sa se defineasca doctrinar.

    Viitorul a renascut cu ajutorul unor tineri entuziasti si priceputi.

    Bravo lor!
    • -2 (6 voturi)    
      Nu vor fi vesnic tineri. (Luni, 28 septembrie 2020, 10:03)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Alegerile sunt din 4 in 4 ani.
    • +4 (8 voturi)    
      Eroare cu Barna? (Luni, 28 septembrie 2020, 10:04)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Eu inteleg ca Nicusor Dan are multi sustinatori si e normal sa fie asa. Vorbim de o persoana renarcabila, cu multe realizari.

      Doar ca realitatea e un pic diferita. USR tocmai cu Barna a crescut. Numarul de organizatii a explodat. Partidul s-a deschis si a acceptat rapid oameni noi pe liste.

      Alianta cu Plus a fost facuta rapid si Barna s-a tinut de ea, pana la recentul congres in care ambele partuide au votat fuziunea. Fuziunea asta creaza sansele in avea un partid mare, care sa castige constant peste 20% in alegeri.

      Fara supare, dar Nicusor Dan i-a respins pe Dacian Ciolos si Vlad Voiculescu atunci cand au vrut sa intre in USR! De aici au aparut toate complicatiile astea date de existenta a doua partide care stau practic pe un electorat comun. Ce om politic cu viziune face asta? Nu accepti oameni ca Ciolos si Vlad Voiculesc in partid?

      Gradul de notorietate pentru USR a explodat odata cu campania "Fara penali in functii publice". Luni de zile cu caravane USR care sa taie tara in lung si in lat pentru semnaturi. Au colectat un milion de semnaturi. Coordonatorul de campanie a fost Dan Barna, care a preluat campania cand nimeni nu mai credea ca e posibil sa ajunga la 1 milion de semnaturi.

      Toate cresterea asta e meritul lui Barna, nu va amagiti ca "lucrurile frumoase avanseaza de la sine". Nu avanseza nimic de la sine, e o munca enorma dusa acolo pentru extinderea USR in tara. Munca dusa, din pacate, DUPA plecarea lui Nicusor Dan. Cam asta e realitatea.
  • +6 (12 voturi)    
    Trolii ? (Luni, 28 septembrie 2020, 7:53)

    Razvan002 [utilizator]

    Unde sunt trolii PSD-isti?
    Nicio injuratura, niciun huo! la adresa USR-ului? Viata incepe sa devina plictisitoare cand se termina fondurile... Ma gandesc fac economii pentru ca sa aiba de cheltuit inainte de parlamentare.
    • +1 (3 voturi)    
      In doua luni avem alte alegeri (Luni, 28 septembrie 2020, 10:04)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Razvan002

      REvin ei, stati fara grija.
  • +9 (13 voturi)    
    Mai la parlamentare ... (Luni, 28 septembrie 2020, 8:04)

    Eu the first [utilizator]

    ... dacă ține memoria românilor despre ce-a făcut PSD, și dacă ține și memoria faptului că chiar poți să determini o schimbare de direcție, prin vot, poate începem să schimbăm ceva, în societatea românească.

    Pentru cine se bucură excesiv acuma: faptul că USR a câștigat multe primării și consilii locale și județene e un lucru bun, dar e doar un început. Administrația de stat și locală, toate instituțiile centrale și cele descentralizate, toate sunt pline de corupți adunați acolo de generații. Să faci curățenie în statul român e mai grea muncă decât să cureți grajdurile lu' Augias. PNL, chit că de formă se opune PSD-ului, face în mare parte același soi de politică.

    Așa că în mod realist ne putem doar aștepta la o schimbare de direcție, în nici un caz la schimbări majore în bine peste noapte. O să fie nevoie de câteva legislaturi pentru o schimbare profundă, ireversibilă.
    • -4 (4 voturi)    
      mai complicat de atat (Luni, 28 septembrie 2020, 10:12)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

      Nu merge. Cand ajungi sa controlezi retelele e uman sa vrei sa le folosesti, nu sa le desfiintezi.

      Cel mai probabil o vor lua pe cocoasha cei nevinovati sau cei care fac tot felul de aranjamente in nume personal, nu intr-o increngatura de interese

      ===

      Pe de alta parte cel mai mare procent de purjare a banului public nu mai e de mult coruptia.

      Acum vorbim despre capturarea autorittii si emiterea de acte in folosul unor grupari. Asa ceva ("furt cu legea in mana" se mai spune) nu poate fi "curatat".

      Nu depinde de oameni, ci de modul de organizare. Oamenii nu vor schimba organizarea daca le convine.
  • -13 (17 voturi)    
    adevarul e (Luni, 28 septembrie 2020, 8:12)

    cucuveauamov [utilizator]

    ca ii merita din plin romanasii
  • +5 (7 voturi)    
    Ce vrem de la USR! (Luni, 28 septembrie 2020, 9:36)

    Alui [utilizator]

    1. Taxarea tuturor activitatilor economice, inclusiv a celor desfasurate de culte, sub diferite forme. E nevoie de bani la buget si concurenta loiala in economie.
    2. Oprirea finantarii de catre stat a cultelor. Avem nevoie de banii respectivi la buget.
    3. Combaterea coruptiei si a criminalitatii organizate.
    4. Respectarea drepturilor omului.
    5. Reducerea birocratiei.
    • -1 (5 voturi)    
      Pensiile speciale? (Luni, 28 septembrie 2020, 10:23)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      USR-ul are o sansa sa aduca schimbarea,schimbarea in bine.Sa vedem daca vor face ceva ,dupa ce au stat pe tusa atata timp si au dat indicatii pretioase.As vrea sa nu fie doar un foc de paie!Sa ne bucuram dupa ce vedem niste rezultate concrete.Succes baieti,sper sa meritati increderea romanilor.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce vrem de la usr! (Luni, 28 septembrie 2020, 20:23)

      gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Incordati-va spinarile popilor, ca a plecat firea / mierea de la primarie!!!
  • -1 (5 voturi)    
    Este bine ca acum USR exista! (Luni, 28 septembrie 2020, 10:11)

    Marionette [utilizator]

    Totusi eu ca pericole maxime pe langa PSD trebuie sa se pazeasca de satelitii PSD, Partidul Varanului, Partidul Basescului, Partidul Tariceanului, UDMR. Acesti sateliti au potential de a lua 30% din Parlament, de aceea lupta trebuie sa se duca egal si impotriva acestora. PNL si USR NU VOR PUTEA GUVERNA!
  • +1 (3 voturi)    
    Vorbim peste 4 ani (Luni, 28 septembrie 2020, 17:44)

    Nyk1 [utilizator]

    Când lumea, demoralizată că tinerii frumoși din USR nu au făcut de fapt nimic util pentru societate (concentrându-se nu pe îmbunătățirea traiului majorității, ci pe doctrina extremistă de stânga și pe politicile de identitate), va reveni din nou la PSD, care între timp se va rebrandui în apărătorul valorilor tradiționale românești.

    Sper să mă înșel.
    • +1 (3 voturi)    
      ar fi ingrozitor (Luni, 28 septembrie 2020, 18:39)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

      sper pana atunci sa avem un partid de dreapta autentic si vizibil.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by