​Alegeri locale 2020. Bătăliile în primele 10 cele mai mari orașe și ultimele calcule înaintea votului de duminică

de C.D.; L.P     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 8:41 Actualitate | Politic


Sectie de votare
Foto: Hotnews
​Alegerile locale 2020 reprezintă o provocare atât din punct de vedere al condițiilor de securitate sanitară în care se organizează, cât și politic, miza PNL, partidul aflat acum la putere, fiind de a detrona PSD, formațiune cu care se luptă din 2016 încoace pe toate fronturile. Rezultatele alegerilor locale 2020 vor fi un semnal în perspectiva alegerilor parlamentare. Până la închiderea urnelor, însă, meciul electoral se joacă, șansele măsurându-se până acum în sondaje. Cum arată calculele în primele 10 mari orașe:

Emoții mari la București

Nicușor Dan și Gabriela Firea sunt umăr la umăr în intențiile de vot ale bucureștenilor, potrivit ultimului sondaj Novel Research. Cu trei zile înaintea alegerilor locale, candidatul susținut de PNL, USR și PLUS era creditat cu 42%, iar primarul în funcție, susținut de PSD, cu 40%. Traian Băsescu, de la PMP, are o cotă de doar 9%.


Nici la sectoare lucurile nu sunt tranșate. Din calculele liberalilor și useriștilor, Clotilde Armand ar avea un ușor avans, la sectorul 1, față de Dan Tudorache, de la PSD.


La sectorul 2, candidații au trecut pe primul loc pe rând, Radu Mihaiu, deși fără notorietate, putând fi avantajat în condițiile în care electoratul PSD se împarte între Dan Cristian Popescu și Neculai Onțanu. Popescu însă, pe ultima sută de metri ar fi pe primul loc.


La sectoarele 3 și 4, Robert Negoiță și Daniel Băluță, primarii în funcție, au garantat un nou mandat.


La sectorul 5, inflația de candidați pe partea stângă – Daniel Florea, Marian Vanghelie și Cristian Popescu Piedone – l-ar putea pune în avantaj pe Cristian Băcanu de la PNL căruia nimeni nu-i dădea nicio șansă la începutul campaniei.


Emoții sunt și la sectorul 6, unde liberalul Ciprian Ciucu se luptă cu pesedistul Gabriel Mutu, primar în funcție. Calculele pentru penelist ar putea fi încurcate și de Ștefan Florescu de la PMP, a cărei organizație este puternică în sector.

Emil Boc rămâne favorit la Cluj Napoca

La Cluj Napoca, favorit rămâne Emil Boc de la PNL, care candidează pentru al cincilea mandat. În 2016, el a fost ales cu aproape 65% din voturi. În cursă mai sunt înscriși Valentin Claudiu Cuibus, de la PSD, cunoscut în special pentru perioada îndelungată în care a fost şef al Inspectoratului Şcolar Judeţean, și deputatul USR Emanuel Ungureanu.

Robu și Fritz își dispută primul loc în sondaje la Timișoara

La Timișoara, bătălia se dă între primarul în funcție, Nicolae Robu, de la PNL, și Dominic Fritz, de la USR-PLUS.

Sondajele lui Robu îl dau pe acesta în pole position, la diferență de peste 10 procente de Fritz. În calculele useriștilor însă Dominic Fritz l-a ajuns din urmă pe liberal, emoții fiind în privința mobilizării la vot.



Mihai Chirica, fără emoții la Iași

La Iași, primarul în funcție, Mihai Chirica, ex-PSD, susținut acum de PNL, conduce detașat în plutonul candidaților la alegerile locale 2020, fiind creditat cu peste 40 de procente în intenția de vot.

El este urmat de Cosette Chichirău de la USR-PLUS care are un scor în jurul a 20%, în vreme ce Camelia Gavrilă de la PSD este cotată cu un procent în jur de 10%.

Olguța Vasilescu, din nou la Primăria Craiovei

Lia Olguța Vasilescu este favorită pentru primăria Craiovei, în estimările PSD aceasta având o intenție de vot de peste 60%.

Contracandidatul Olguței Vasilescu este Nicolae Giugea de la PNL, deputat din 2016 încoace.

La Brașov, luptă deschisă între PNL și USR-PLUS

În Brașov lupta se va da între PNL și USR-PLUS. Liberalii îl susțin pe George Scripcaru, actualul primar al orașului, care este considerat favorit pentru al cincilea mandat la conducerea Primăriei. Scripcaru este primar al orașului de la poalele Tâmpei din 2004, iar de numele acestuia se leagă o serie de dosare făcute de DNA, însă fără nicio condamnare. George Scripcaru a fost achitat în 3 dosare penale - dosarul „Skoda”, dosarul construcției din curtea Spitalului Județean Brașov și dosarul „Termoficarea”.

Alianța USR -PLUS îl propune pe senatorul USR Allen Coliban drept candidat la primăria Brașovului. Conform sondajelor locale, Coliban nu se bucură de prea multă notorietate.

La alegerile europarlamentare din 2019, USR-PLUS a obținut un rezultat mult mai bun decât PNL, cu 37,66% din voturi față de 21,93%, potrivit rezultatelor publicate pe pagina de Facebook a senatorului.

La Galați, actualul primar își apără scaunul

PSD îl susține pentru un nou mandat pe actualul primar Ionuț Pucheanu, creditat cu prima șansă în alegeri. PNL și USR au semnat la Galați un potocol de susținere reciprocă a candidaților. USR l-a propus pentru Primăria Galați pe Bogdan Rodeanu.

În cursă este și Marius Stan, fost primar USL al Galațiului, acum candidat Pro România.

Voloșevici, favorit în sondaje la Ploiești

Candidatul cel mai bine plasat în sondaje este avocatul Andrei Volosevici (PNL) care anunţă, prin sloganul său electoral, că se întoarce la primărie. Fost edil ales sub sigla PD-L în 2008, Volosevici a pierdut la scor mic al doilea mandat în 2012.

Al doilea în preferinţele alegătorilor din Ploieşti este, conform unui sondaj PNL, candidatul PLUS, Răzvan Enescu.

Omul de încredere a lui Bolojan, prima șansă la Oradea

La Primăria Oradea, candidează cu prima șansă actualul viceprimar Florin Alin Birta, din partea PNL, omul de încredere al lui Ilie Bolojan, care acum candidează la Consiliul Județean. De asemenea, în cursă s-a înscris şi fostul ministru al Sănătăţii Cseke Attila Zoltan (UDMR), din Guvernul Boc II. PSD a intrat în cursa pentru primăria Oradea cu Emilian Pavel (PSD).

La Brăila, primarul PSD în funcție e favorit

La Brăila, actualul primar Marian Dragomir de la PSD este favorit înaintea alegerilor de duminică. Pentru Primărie, PNL a făcut alianță cu partidul Brăila Nouă și-l susține pe Lucian Căprariu.

În cursă aleargă și Dorin-Silviu Petrea, Pro Romania, și Mihai-Cristian Isvoranu, USR.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















31713 vizualizari

  • +18 (54 voturi)    
    PNL nu se lupta cu PSD "pe toate fronturile" (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 8:49)

    emil bobu [utilizator]

    Cand USR a propus confiscarea extinsa in parlament, PNL si PSD au votat impotriva, fiind ambele partide de hoti.
    • -23 (37 voturi)    
      Ahahahahaha (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 10:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Au ajuns postacii #ciumeirosii sa critice pesedeaua...
      Dovada ca de fapt esti postac #rus si imorosti aici cu ce ai primit in темник.
      • +6 (38 voturi)    
        Votati ca la europarlamentare si prezidentiale! (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 13:33)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Mergeti la vot si vom castiga, avem dovada ultimelor doua alegeri. Nu va luati dupa sondaje. Avem ce vota acum, de unde alege! Avem ocazia sa terminam de tot cu PSD!
        • +5 (11 voturi)    
          Muieți-s posmegii? (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 17:03)

          Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ...Nu?... O pungă cu ceva de pomană?... Nimic?...Păi mă mai gândesc dacă merg la vot...
        • -8 (10 voturi)    
          Daca iese Firea, vinovat clar e Barna&+ (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 21:09)

          danduta [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Cat poti fi de prost, sa arunci din mana o vrabie sigura, adica alianta PNL si USR+ si PMP pe o himera, ca n-au nevoie de PMP, ca,,, ca nu-i place lu' Barna.
          Asa a avut succesuri multe si la prezidentiale...

          Bineinteles, ca acum Base baga batul prin gard, ca el nu l-a auzit pe Barna in mod ofoicial, ca el a vorbit numai cu Orban, ca, etc, ca etc...

          Normal ca vrea sa-i incaiere si sa se scoata ca n-ar fi el de vina, daca iese Firea si se jura ca nici usturoi n-a mancat...
    • +17 (31 voturi)    
      Romania este... (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:13)

      Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      ...cu un pas în UE și trei în afara. Model politic sovietic, partide comuniste vopsite în culorile curcubeului. Justitie casi inexistentă. Parlamentari cu IQ sub genunchiul broaștei. Tară plină de interlopi, maneșlisti și analfabeti, cu ifose de stat de drept. Alegerile vor demonstra adevărul.
    • +1 (9 voturi)    
      BINGO ... oare de ce! (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 14:22)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      BINGO ... oare de ce!
  • +17 (25 voturi)    
    foarte tare poza (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 8:57)

    hanu [utilizator]

    cu semnul ala ce sta stramb. E atat de Romania ca brand :)))
  • -12 (30 voturi)    
    De ce (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 9:13)

    Ilenuca1 [utilizator]

    mergem Duminică la vot? Să menţinem statu quo-ul politic. Acela în care primarii îşi acordă salarii maximale, după exemplul veniturilor pantagruelice ale parlamentarilor. Mergem la vot pentru România lor!
    • +3 (39 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 10:38)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      Mergem la scrutin si vom da un vot in bot #ciumeirosii.
      PSD e deja KO!
      • +1 (3 voturi)    
        aducând înapoi ciuma portocalie? (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:04)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        "bună" afacere, n-am ce zice...
        puteţi să-i ciclaţi pe toţi şi tot nimic nu se va schimba în bine.
        sunt cu toţii o apă şi un pământ !!!
  • +16 (44 voturi)    
    Ar fi pacat sa pierdem sansa asta (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 9:16)

    sile_v [utilizator]

    Pentru prima data dupa revolutie, se petrece ceva la alegerile astea si meritul e al aliantei USRPlus.

    Deja discutam de 20.000 de oameni noi, oameni care au intrat in politica in ultimii 3-4 ani. E cea mai mare infuzie pe care societatea o trimite spre clasa politica de la revolutie incoace.

    De zeci de ani tot repetam "clasa politica romaneasca trebuie schimbata". Iar acum avem sansa asta. Daca ratam momentul. avem Inca 4 ani pierduri.

    Si chiar ai ce alege de data asta, daca te uiti la oameni precum Dominic Frtiz, Alen Coliban, Ionuț Moșteanu, Stelian Ion sau Elena Lasconi.
    • -10 (34 voturi)    
      Nu prea cred (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 11:17)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

      Domnul Fritz vine cu zero realizari:unde a lucrat,ce oameni sau proiecte a condus?In Germania amaratul asta nu avea voie nici sa respire aerul dintr-o primarie.Robu are o carte de vizita solida,are realizari frumoase si este foarte hotarat sa dezvolte orasul de pe Bega,cum a si facut pana acum.Am vazut cum a pus la punct firmele de telecom cu cable pe stalpii de Enel.In Germania nu vezi asa ceva nici in vagaunile cele mai vagauni ; astfel Timisoara a devenit un oras unde iti face placere sa traiesti,mai exista speranta.Cu USR-ul sa nu ne facem iluzii.Suntem in Romania si asta este.Si da,din pacate nu mai exista o diferenta clara intre PNL si PSD.Conteaza insa ce face fiecare partid pentru cetateanul de rand si la capitolul asta PSD-ul e mai bun.In toate partidele sunt fripturisti care vor la primarie pentru folosul propriu,cu unele exceptii la Timisoara si Cluj.Saracul Eminescu a ramas cu ''marirea e in taina legata de acesti''.La noi politicienii se vad legati de popor doar in campanie dupa care fac ce-i duce capul pentru bani,cat mai multi bani pentru ei si familiile lor.
      • +5 (27 voturi)    
        mai (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:30)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        cred ca glumesti cu capitolul la care 'psd-ul e mai bun'. singurele capitole la care psd e mai bun sunt coruptia, hotia, spaga(inclusiv catre populatie), minciuna si propaganda. Sunt foarte putine orase(NU sate) in care calitatea vietii s-a imbunatatit prin aportul psd-ului. Acestea fiind spuse, la primarie conteaza mult omul. si partidul pt sustinere dar mai mult omul. Asa ca de exemplu la Oradea(pt ca asta e exemplul corect de exceptie de la 'folosul propriu' - NU Cluj sau Timisoara) Bolojan si echipa ar fi fost sustinuti chiar daca erau pesedei - desi eu unul nu imi pot explica de ce un om normal la cap s-ar inhaita cu aia. E ca si cum un medic bun s-ar inscrie in clanul corduneanu - oare ce l-ar putea atrage spre gasca aia?
        • 0 (2 voturi)    
          nu am simpatizat niciodată cu psd (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:13)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui nikita11

          (fost pdsr, fdsn, fsn) dar ca să fim obiectivi, a redus tva-ul făcut de sceleratul boc 24% la mai suportabilul 19%... şi ar fi putut fi chaiar 18% dacă nu s-ar fi opus klaus...
          uităm noi multe dar pe cei ce ne-au atins acut la buzunar nu îi uităm şi nu îi iertăm...
          • 0 (0 voturi)    
            Let's twist o ţâră (Duminică, 27 septembrie 2020, 19:06)

            calincb [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

            da' nu prea tare, să nu ameţim.
            Într-adevăr TVA-ul a fost marea problemă a ţării ăsteia. De aia suntem printre ultimii de pe continent.
            PSD-ul (cu toate celelalte încarnări) nu a vrut decât binele ţării. Noi suntem răi şi nu vrem să înţelegem (şi nici să-i iertăm, pentru morţii pe care îi duc în cârcă).
      • +4 (26 voturi)    
        Robu, tu esti tata ??? (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:45)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        Auzi la el Dominic zero realizari?Se vede ca servesti Antena 3.Toate reaizarile facute de Robu sunt de o calitate slaba, tot ce s-a facut e facut prost si scump comparativ cu ce s-a facut in Cluj sau la Oradea.Nici macar pe 10% din strazi nu sunt duse cablurile in subteran desi acum 4 ani se lauda ca toate o sa fie.Deci un mincinos ordinar.Doar in Timisoara distrugi un parc ca sa faci benzi pentru masini, ex concret b-ul Sudului, de bolnavul asta o sa ne scapam in 2 zile.
        • -2 (10 voturi)    
          ceva de genul (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 13:19)

          nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui /./

          @zach2: am auzit si eu. Cele mai multe din marile proiecte au fost planuite si incepute inaintea lui Robu iar el nu prea a rezolvat cateva din problemele de mare infrastructura(centura, culoare auto prin oras). In plus lumea se plange ca a taiat copaci unde nu era nevoie si nu a pus inapoi copaci mari. Este totusi un exemplu de primar bun desi ii inteleg pe timisoreni daca ar dori sa gaseasca ceva si mai bun. Eu nu locuiesc acolo si judecand ca turist vad doar partea buna... care chiar e buna.
      • +2 (2 voturi)    
        Dominic Fritz e o sansa pentru Timisoreni (Duminică, 27 septembrie 2020, 0:00)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        Fritz e seful de cabinet a presedintelui Germaniei, vine de pe un post inalt. Prin asociatia lui a ajutat o gramada de Timisoreni nevoiasi, sa fim seriosi avem cel mai bun candidat la Primaria Timisoarei cu putina, Timisorenii nu trebuie sa iroseasca sansa ce le-a iesit in cale
    • +2 (14 voturi)    
      ...ne este prima dată... (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:24)

      baligosul [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

      La noi unii au impresia că istoria începe de la ei...Dar istoria este bătrînăăăă și are tradiții!!!
      Prin 1913, un tînăr politician atunci, Argetoianu vorbea după niște alegeri cîștigate de ăilalți, de liberali că au reînviat morții, și au votat...
      La noi prin 1996, au fost niște alegeri cînd PSD-ul a fost dat cu cracii în sus și de-a berbeleacul de unde se cocoțase, de la putere, prin vot democratic, CDR a ajuns la putere și după 1-2 ani mulți alegători voiau PSD-ul să se reîntoarcă, anti FSN-iștii nu prea corespundeau decît să vorbeasă, economia duduia pe scări în prăbușire, inflația era giganitică mai mult de 300% anual, acum eu nu votez cu actuala de la primăria București, și nici cu actualul de la Sectorul 3 dar ce va fi după...Sigur nu va curge pentru mine nici lapte și nici miere. Și la fel va fi pentru cei mai mulți...
      • +1 (19 voturi)    
        Eu am spus ceva punctual si verificabil (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:56)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

        USRPlus la alegerile locale de acum 4 ani avea mai putin de 1000 de membri si nu a candidat decat in Bucuresti: adica a avut o lista cu cateva zeci de candidati pentru primaria generale si primariile de sector.

        Acum au in tara 1800 de candidati pentru postul de primar si 20.000 pentru posturile de consilier, Iar pentru postul de primar nu au NICI UN SINGUR PRIMAR IN FUNCTIE care sa candideze pentru ei. Adica nu au racolat nici macar un primar, merg doar cu oameni noi. Altii au racolat sute, cred ca stiti despre ce vorbesc aici.

        Deci: e prima oara de la revolutie cand 20.000 de oameni intra in mai putin de 3 ani in politica la nivel inalt si se hotaresc sa candideze pentru primarii, consilii locale si judetene.

        Cum ziceam, cea mai mare infuzie de oameni noi dinspre societate spre clasa politica de 30 de ani. incoace
      • +2 (2 voturi)    
        retorică ieftină... (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:23)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

        un votant cdr nu avea cum să regrete psd (pdsr pe atunci) oricât ar fi fost de dezamăgit...
        şi dacă ne aducem aminte, guvernarea cdr a fost torpilată în primul rând din interior de băsescu care nu s-a lăsat până nu l-a dat jos pe ciorbea - poate lent dar în orice caz bine-intenţionat ceea ce nu putem spune despre băsescu...
        iar dacă vorbim despre inflaţie, nu îmi amintesc de 300% anual de care vorbeşti dar îmi amintesc hiperinflaţia văcăroiu din 1993 când se dubla cursul leu-dolar de la o săptămână la alta, fără exagerare.
        • 0 (0 voturi)    
          ...CDR a fost distrus din interior... (Duminică, 27 septembrie 2020, 16:48)

          baligosul [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          Cînd a cîștigat alegerile CDR, o creație a CME, cel ce a creat ProTV, care a intrat pe piață strict pentru a face campanie electorală pro CDR în stil amerikan,șocul a fost pentru CDR-iști care declaraseră că au 15.000 de specialiști care de fapt erau niște tătăici obișnuiți,,să pună țara la cale" pe băncile din parc. Memorabilă a fost pentru mine, opinia lui Ion Diaconescu, atunci președinte al Camerei Deputaților, exasperat de atacurile acide lansate de Băsescu, care a zis : ,,Și dacă nu se poate, ne întoarcem pe băncile comode ale opoziției.".
          Eu nu am uitat cînd în preajma alegerilor din 1996 anunțau ,,mergem să votăm cheia! Adică CDR.". Și după 1-2 ani nu își aminteau ce îndemnuri rosteau...
  • +8 (18 voturi)    
    De cand Braila este mai mare decat Constanta?! (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 9:48)

    Claudiu. [utilizator]

    La numar de locuitori Constanta este pe locul 5 iar Braila pe locul 11.
    • +2 (8 voturi)    
      :-) (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:26)

      Gabu [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu.

      Da, da-s mai buni la fotbal!
      • 0 (0 voturi)    
        Probabil şi la table (Duminică, 27 septembrie 2020, 18:59)

        calincb [utilizator] i-a raspuns lui Gabu

        !
  • +17 (27 voturi)    
    Rabdare, (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 10:09)

    adi_69 [utilizator]

    in 48 de ore se va lamuri totul.
    Desi, in Bucuresti alianta "de dreapta" pentru primari joaca pe muchie de cutit. Pot castiga maximum 5 primari din 7, dar pot pierde pe linie. Mai ales ca toate aceste situatii "umar la umar" apar in sondajele proprii, care se bazeaza pe o prezenta la vot nerealista dupa parerea mea.
    Dar inca o data, acestea sunt doar calcule. Votantii sunt suverani, desi nu convine multora.
    • +3 (23 voturi)    
      Prezenta la vot e critica (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 13:01)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Prezenta la vot e critica.

      Sub 30-35%, PSD-ul o sa castige in Bucuresti. Are un grup solid de 250.000-300.000 de votanti care or sa voteze PSd si FIrea absolut in orice conditii, Chiar si daca stau toata iarna in frig si fara apa calda.

      Problema e ca pe listele electorale sunt 1.8 milioane de votanti in Bucuresti. Deci, ce vor face cei un milion si jumatate de votanti in plus? Or sa stea acasa? Or sa o lase pe Firea, Mitica Dragomir si Petre Roman sa administreze Bucurestiul inca 4 ani?

      Atunci ne meritam soarta si cam orice discutie e inchisa. Bucurestiul dovedeste ca e un fel de Teleroman mai mare si scapa cine poate de aici.
      • +1 (1 vot)    
        eu nu pot înţelege logica asta după care (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:30)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        prezenţa la vot, mică sau mare, favorizează un partid sau altul.
        vrea să zică că partidul favorizat de o prezenţă mare are un electorat mai puturos, care dacă nu merge la vot, câştigă ăilalţi?
        cam alambicată logică...
        cred mai curând că este o strategie a looserilor de a-şi justifica eşecul prin prezenţa slabă la vot (care este cam mereu)
  • +13 (33 voturi)    
    mda... (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 10:10)

    doejohn [utilizator]

    Alegerile astea sunt batalia bunului simt, a Romaniei educate, a celor bine intentionati care vor sa faca bine vs. restul
    • +2 (2 voturi)    
      iluzii... (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:32)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui doejohn

      sunt şi educaţi şi mocofani în toate taberele...
      poate că în proporţii diferite, dar sunt.
  • +10 (16 voturi)    
    io luat sticla de vin, pus la rece (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 10:11)

    ..13 [utilizator]

    si de ce o sa beu dupe ce vad rezultatele alegerilor?
    de bucurie ori de necaz??? aceasta este intrebare....

    Zic ca de bucurie mea si peste necazul altora.
    Hai la vot!
    • +1 (1 vot)    
      e bine că ai luat sticla... (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:38)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      căci o lege imbecilă - nu ştiu de cine dată - interzice vânzarea alcolului chiar şi pt. acasă în zilele de vot.
      îmi amintesc cu obidă de alegerile din primăvara trecută când rămăsesem fără bere şi a trebuit să fac turul supermarketurilor din sector până să găsesc unul care să nu aibă o secţie de vot pe o rază de 100m...
  • +9 (13 voturi)    
    geografie? (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 10:29)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Cred ca ati ratat niste orase (mari)
  • +7 (17 voturi)    
    analiza discutabila (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:11)

    anonim3 [utilizator]

    Daca inteleg bine, in marea majoritate a marilor orase oamenii vor sa voteze inca un mandat pentru primarii in functie. Aceasta inseamna ca ei sunt foarte multumiti de felul cum au fost administrate aceste orase.
    Sau nu sunt multumiti? Eu cred ca nu sunt (poate exceptand Cluj si Oradea). In acest caz, cei care nu sunt multumiti si vor mai mult au sansa, odata la 4 ani, sa schimbe ceva, votand pentru candidatul cel mai bine plasat dintre cei care candideaza contra primarului neperformant (sau corupt, sau ticalos etc.).
    Concret, sa mergem la vot si sa votam astfel incat sa avem un alt primar. Nu stim sigur daca va fi bun, dar sunt foarte multe sanse sa fie mai bun. Altfel, va fi tot prost pentru noi si pentru comunitate.
    • +3 (19 voturi)    
      Sistemul de vot distorsioneaza cumplit alegerile (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 13:05)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      In Bucuresti, 55% dintre alegatori nu sunt multumiti de prestatia doamnei Firea. In mod normal, Firea trebuie sa plece acasa fara drept de apel.

      Dar mizerabilul sistemul de vot intr-un singur ascunde aceasta realitate. Daca mai exista inca 2-3 candidati cu ceva sanse si care strang voturi, Firea poate sa castige iarasi, pentru ca are notorietate mare si are oricum, in functie find, un grup de 30-35% care o voteaza.

      Asta e valabil in toata tara: or sa castige primarii unii depre care 50-60% din alegratori cred ca trebuie sa plece acasa.

      La parlamentare, eu o sa votez numai si numai partidul care imi da garantia ferma ca se renunta la mizeria de vot intr-un singur tur pentru primari.
      • -1 (11 voturi)    
        de acord, cu un amendament pt Bucuresti (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 17:25)

        anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        La Bucuresti este clar ca cine voteaza Basescu voteaza sa ramana primar Gabriela Firea.
        Situatia poate fi mai incurcata in orase unde distanta dintre locurile 2 si 3 este mai mica - de exemplu primarul in functie ia 35% din voturi iar cei 65% nemultumiti se impart intre 34% si 31%.
        Dar la Bucuresti este clar, Votam toti Nicusor Dan la capitala, si Ciprian Ciucu la sectorul 6.
        • +1 (11 voturi)    
          ..... poti sa votezi ce vrei ...... (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 19:31)

          cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

          Poti sa votezi ce vrei, Nicusor a pierdut.
        • +2 (2 voturi)    
          curiozitate (Duminică, 27 septembrie 2020, 2:08)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

          Este firea atat de buna sau nicushor atat de slab? Nu de alta, dar marele el se comporta ca si cum toata lumea ar trebui sa-i stea la picioare (alegatori, partide etc) si el este cel mai tare si curat din parcare.

          Parca sunteti fanii lui clinton si dati vina pe stein ca a iesit trump. Daca nicushor nu este in stare sa o faca pe firea, desi 55% sunt nemultumiti de ea, nu mai dati vina pe altii, pe astre, pe soarta si pe starea meteo. Mda... dar de ce sa ne asumam... mai bine dam vina. Cand esti cel mai bun sau te dai, ca nicushor, nu spui altora sa nu mai alerge ca sa iesi tu primul.

          Ciucu e ok. Ala a ramas consilier si s-a batut cu firea 4 ani, dar nicushor nu a dat 2 bani pe voturi (a fost ALES consilier) si a preferat sa pape cascaval in parlament, fara sa mai "salveze" bucurestiul.
      • +2 (2 voturi)    
        sunt şi alţii de părere contrară ţie... (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:48)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        eu unul detest la votul în două tururi tocmai aranjamentele oneroase ce se fac peste capul alegătorilor între candidaţii rămaşi în cursă şi cei ieşiţi...
        exemplu concret: preşul klaus care în 2014 a sărit spectaculos între cele două tururi prin aranjamente secrete cu băsiştii...
        de asta eu nu am participat la turul 2 din 2000 (iliescu-vadim), 2009 (geoană-băsescu), 2014 (klaus-ponta), toţi aceşti candidaţi rămaşi în turul 2 fiind inacceptabili pt. mine... mi-e silă de tactica celui mai mic rău...
  • +7 (23 voturi)    
    PNL vs. PSD (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 12:14)

    robyzs [utilizator]

    Lupta mare se da intre PNL si PSD, USR este la primele alegeri locale, nu se pot compara cu masinile de vot ale partidelor vechi.

    La Iasi, clanul Mihai Chirica - Costel Alexe vor atarna greu de picioarele PNL-ului si ale Presedintelui Klaus Iohannis, cum sa te mai poti declara luptator al Justitiei cand tu accepti la conducerea PNL IASI un fost presedinte al partidului PSD, care are dosare la DNA pentru coruptie, cu 6 vile desi lucreaza de 20 de ani la Primarie, cu Alexe care este acuzat de Plagiat, ca fost Profesor ma astept ca presedintele Klasu Werner Iohannis sa ia atitudine dar Iohannis a intrat in modul Stand By ca atunci cand PSD mutila Legile Justitiei si toti ne intrebam de ce nu reactioneaza.

    Istoria ii va judeca pentru ca s-au transformat in Ciuma Galbena.
    • -1 (25 voturi)    
      Pai voteaza USRPlus (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 13:10)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Absolut peste tot.

      E cea mai buna cale de a forta PNL-ul sa se schimbe.

      Vezi la Bucuresti: PNL-ul a realizat in ceasul al 12-lea ca vor fi pulverizati, asa ca, in disperare de cauat, au eliminat echipa "colaborationistului" Busoi si au adus o echipa mult mai decenta.

      Inclusiv in negocierile cu USRPlus au cedat in cazul mafiotului Dan Cristian Popescu (care a trecut rapid la PSD oricum), Caci nu aveau loc de intors.

      Votul pentru USRPlus creaza o bresa masiva in vechea clasa politica. E singura cale de a ii forta sa se schimbe.

      Pana acum, ne cam radeau in nas, precum o anumita doaman de la PNL care, dupa o porcarie facuta in parlament prin 2015, zicea senin ceva de genul: "Oricum nu conteaza, ca "aia" nu au ce vota. Ce, o sa voteze PSD-ul?"
  • +2 (18 voturi)    
    Din pacate (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 14:28)

    Costi888 [utilizator]

    Firea e umar la umar cu Nicusor, iar Olguta favorita la Craiova.. in ce lume traim fratilor..
    • +5 (17 voturi)    
      aiureli (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 15:58)

      pragmatism [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      Este o mare minciuna faptul ca la Craiova Olguta castiga cu 60%. Candidatul PNL, profesorul Giugea, este umar la umar cu ea, iar daca prezenta la vot depaseste 35% atunci va castiga candidatul liberal. Olguta a fost huiduita peste tot pe unde a mers prin Craiova, motiv pt care a avut doar 2-3 iesiri "printre carioveni" si ... alea regizate de oamenii de partid. In Craiova, Olga este aproape persona non-grata!!!! Ce inseamana sa faci jurnalism dupa ureche .... crezi tot ce se latra pe la tv!!
      • +1 (1 vot)    
        dl. Giugea (Duminică, 27 septembrie 2020, 0:29)

        zxcv [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

        probabil va ocupa locul III, nu prea are șanse nici la locul II, bătălia se dă între Olguța și Solomon
        • +1 (1 vot)    
          solomon nu e ăla care pe vremea pdl (Duminică, 27 septembrie 2020, 7:22)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui zxcv

          lansase sloganul stalinist "cine nu e cu noi, e împotriva noastră"? şi asta pe aceiaşi scenă cu băsescu care a tăcut chitic în loc să-i dea una peste bot pt. asemenea enormitate...
  • +2 (16 voturi)    
    Uosr penibil... (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 16:48)

    bogdan1477 [utilizator]

    Deci la Bucuresti La primaria generala si la inca 2 primarii de sector lupta e la baioneta intre PSD si PNL/USR+, iar la doua sectoare castiga PSD detasat.... Parca am fi la Teleorman. Asta in conditiile in care la Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, etc, batalia e intre PNL si USR, PSD fiind pe locul 3.

    Nush cum sa spun, dar ar trebui sa crape obrazul de rusine bucurestenilor....
    • +7 (9 voturi)    
      Iar la Sibiu , psd e pe 4 , (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 18:16)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      lupta se da intre USR , PNL si FDGR!
    • -1 (1 vot)    
      S3 e dat la interlopi? (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 23:31)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      crapă, crapă, dar o sa facem sa le crape și pnlistilor care ne-au lăsat cu un tur.
      Vin ele și parlamentarele.
      Cam cat are întâiul datornic al țării, interlopul Negoiță?
    • 0 (2 voturi)    
      şi mă rog de ce să le crape obrazul? (Duminică, 27 septembrie 2020, 5:55)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      pt. că votează urmându-şi propriul interes iar nu pe cel politic al altora?
      eu locuiesc în sect. 4 buc. şi sunt foarte mulţumit de actualul primar, chiar dacă nu l-am votat acum 4 ani...
      • 0 (0 voturi)    
        na, fiecare cu pretentiile lui de la primar... (Luni, 28 septembrie 2020, 16:27)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Ce sa zic, depinde ce aspiratii ai in viata...
  • +2 (8 voturi)    
    hai sa vedem maine seara (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 17:28)

    anonim3 [utilizator]

    S-ar putea sa ai o surpriza frumoasa la Bucuresti.
  • +5 (15 voturi)    
    In 48 ore vom scapa (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 17:51)

    galeo [utilizator]

    De figurile si aerele de superioritate ale liberalilor ce se cred mari scule de bascule.
    Ii vom aduce pe liberali cu picioarele pepamant, ca prea si-au luat-o in cap si se cred stapanii Romaniei.
    • -6 (14 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 26 septembrie 2020, 18:21)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Pai voi nu sunteti azi si maine in Belarusia la umilit si batut femei? Cum puyeti sa va ocupati in aceeasi zi si de liberali si de femeile bieloruse?
      Cine alearga dupa doi iepuri...o sa aflati vorba asta romaneasca dar o sa va si doara rau boturile.
    • 0 (2 voturi)    
      PNL în București vs PNL în țară (Duminică, 27 septembrie 2020, 0:31)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Sigur nu îi vom aduce pe pământ peste tot, deși mi-aș dori să primească o palmă, nu de altceva dar altfel nu se schimbă.

      Am văzut că cei de la s3 nu prea înțeleg că alegătorii usr, de 3 ori mai mulți decât PNL la.europarlamentare, sunt informați și nu-i poți păcăli cu ideologii și atitudini de vătafi care știu ei totul.
      • +1 (1 vot)    
        "nu-i poți păcăli cu ideologii" ? (Duminică, 27 septembrie 2020, 7:25)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui muvis

        a ajuns la modă politica apolitică?
        vai de capul nostru...
        • 0 (0 voturi)    
          Si independenții fac politica, una f bună, v ND (Duminică, 27 septembrie 2020, 18:55)

          muvis [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          Sigur, și Dna Saftoiu tot așa zice, că dumneavoastră. Doar că în ultimul timp a trebuit să tacă, pentru că ideologia dumneaei (clamată stupid la localele din 2016, nu la alegerile generale) nu a rezolvat nimic în capitală. Ba din contră! O politică făcută foarte prost de PNL acum 4ani. E bine că au ajuns să îi mângâie Usrplus pe cap (vorbim de București, să ne înțelegem, nu e cazul altor orașe așezate) poate se mai reformează și ei.
    • -1 (1 vot)    
      Cand zici noi la cine te referi? (Duminică, 27 septembrie 2020, 1:55)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Probabil la USR+ pentru ca daca te referi la PSD, da-mi voie sa rad. Aia au noroc daca cumulat pe Romania scot peste 50% si asta in conditiile in care au zone unde terorizeaza, ameninta, fraudeaza sau cumpara oameni si voturi. Ca in rest, dac-ar fi pe "buna dreptate", PSD ar fi pe la 15% in zile bune. Si nu zic 15% in Bucuresti, ci 15% pe toata tara.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by