Ultimul sondaj înainte de alegerile de duminică. Nicușor Dan și Gabriela Firea, umăr la umăr în lupta pentru Primăria Capitalei

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 24 septembrie 2020, 18:52 Actualitate | Politic


Nicusor Dan
Foto: Facebook
​​Nicușor Dan are un ușor avans față de Gabriela Firea, potrivit datelor ultimului sondaj Novel Reasearch, realizat în ultima săptămână de campanie și consultat de HotNews.ro.

Astfel, candidatul dreptei este creditat cu 42% în intențiile de vot ale bucureștenilor, în vreme ce contracandidata sa de la PSD cu 40%. Pe locul trei este Traian Băsescu, de la PMP, pe care l-au indicat 9% dintre respondenți.

55,6% dintre cei intervievați au declarat că vor merge sigur la vot.

Sondajul Novel Research a fost efectuat în perioada 23-24 septembrie, telefonic, pe un eșantion de 840 respondenți și are o marjă de eroare de 3,7%.












Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23305 vizualizari

  • +40 (78 voturi)    
    Motto-ul alegerilor Primariei Generale ar suna asa (Joi, 24 septembrie 2020, 18:58)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Nicusor la Primarie, iar Sarmea la Puscarie !!
    • +28 (64 voturi)    
      La vot si Firea intra la puscarie! (Joi, 24 septembrie 2020, 19:13)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Firea e sustinuta de toti interlopii imobiliari din Bucuresti, care isi vad proiectele rezidentiale prin care isi spala banii obtinuti din trafic de persoane, prostitutie si taxe de protectie, puse in pericol de venirea lui Nicusor Dan. E sustinuta de cei din cele 26 de firme pline de rude, politicieni, hoti si incompetenti, precum si de alte institutii subordonate Primariei Capitalei.
      Daca vrem sa scapam de PSD odata pentru totdeauna, trebuie sa votam ca la europarlamentare si prezidentiale, dovezile cele mai clare ca atunci cand noi votam, PSD dispare.
      La vot dragi romani, pentru o tara si o Capitala fara gasca de hoti din PSD!!!
      • -4 (26 voturi)    
        Da-ti share la toti prietenii si cunoscutii! (Joi, 24 septembrie 2020, 20:14)

        mbratianu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Tudor Chrilia explica de ce trebuie sa mergem la vot!

        Hai cu share-ul azi, maine:

        https://www.facebook.com/watch/?v=368494037895100&extid=EKfUpRhGt11LuZm7
      • -13 (41 voturi)    
        Il bate Firea pe Nicusor (Joi, 24 septembrie 2020, 20:21)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        De il asculta cu urechea
        • +11 (33 voturi)    
          il bate cand iese din puscarie (Joi, 24 septembrie 2020, 21:05)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          peste vre-o 10 ani...
        • +3 (19 voturi)    
          ce pacat (Joi, 24 septembrie 2020, 23:13)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Probabil beneficiezi direct de ceva bani de la tanti firea, altfel nu imi vine a crede ca sustii o astfel de inepta. Asta e onoarea romanilor, de asta suntem aici. Ne-am vandut de fiecare data pe un banutz.
          • -2 (6 voturi)    
            Onoarea lui Micusor unde e? (Vineri, 25 septembrie 2020, 11:08)

            Pakam [utilizator] i-a raspuns lui justin

            Aici:
            https://romania.europalibera.org/a/ce-e-nicusor-dan-algebrist-sau-geometru-si-cum-vor-sa-l-compromita/30856574.html
      • -2 (6 voturi)    
        Nu se va mai vota ca la europarlamentare (Vineri, 25 septembrie 2020, 11:06)

        Pakam [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Deja de un an peeneelee e la guvernare si arata din plin ca si-a batut joc de speranta pe care si-au pus-o romanii in ei.
        Situatia s-a schimbat, si-au dat arama pe fata. Pentru penelisi oamenii obisnuiti (copii, angajatii si pensionarii) trebuie jefuiti , chiar incalcand legile, in beneficiul patronilor firmelor prietene. Voi nu vedeti ca ei au bani din plin (furati de la copiii si bunicii vostri) sa le dea granturi fara limita firmelor, fie ele firme mici sau mari corporatii!
        Asistam la un jaf de proportii intalnit doar in epoca capitalismului salbatic! Nici legea nu-i mai opreste, parchetul nu mai stie ce e abuzul in serviciu si deturnarea de fonduri!
    • +6 (22 voturi)    
      Tirgshor iar Pandele (Joi, 24 septembrie 2020, 21:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Sa Plătească
  • -19 (77 voturi)    
    Predicția mea (Joi, 24 septembrie 2020, 19:00)

    Nyk1 [utilizator]

    Va câștiga Firea și PNL și USR își vor plânge în pumni că nu au vrut să-i dea lui Băse un singur sector.

    Iar miticii se vor spăla încă 4 ani cu apă rece, în timp ce toate firmele care se respectă și își respectă angajații se vor muta încet-încet la Cluj, Oradea, Sibiu (poate și la Timișoara, dacă Fritz îl bate pe Robu).
    • +2 (38 voturi)    
      Pe cine intereseaza predictia ta ? (Joi, 24 septembrie 2020, 19:08)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      PS. Ai o logica franta cata vreme consideri ca doar USR ar pierde intr-o astfel de situatie sau poate stii mai multe si sugerezi un blat PNL-PSD la Primaria capitalei !
    • +15 (57 voturi)    
      Predictia mea (Joi, 24 septembrie 2020, 19:12)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Cu sabotarea PNl-USR-PLUS din pur orgoliu, Base va intra in istorie ca omul pueril si parvenit, un sabotor care nu merita niciun dram de respect. Iar orice lucru bun facut in mandatele sale de primar sau presedinte au reusit sa fie sterse acum. Un om integru s-ar fi retras in ultimul moment si ar fi anuntat sustinerea lui ND.

      Candidatura trebuia doar sa fie un semn catre Opozitie ca nu voia sa fie uitat, dar ca intentia nu era sabotaj. Din contra, acum a dovedit ca nu ii pasa pe cine tavaleste atata vreme cat obtine ce vrea. Iar visele lui cu 30-40 procente sunt cel putin absurde.

      Daca iese ND macar Base se poate retrage in gaura de unde a iesit in liniste. Fara declaratii, fara nimic. Daca ND pierde, PMP va inceta sa mai existe ca partid. Poporul i-a acordat o sansa la EuroPar. Nu se va mai repetea aceasta "greseala". Fii sigur.

      Si da, sunt de acord ca la un sector ar fi fost ok sa ii dea o sansa. Nu zic nu. Dar situatia este asa, nu a primit nimic si trebuie sa accepte. Candidatura sa a fost un pumn in fata tuturor care sperau ca batranetea l-au facut mai intelept. Din contra, l-au facut senil, pentru ca el crede ca 2020 e acum 20 de ani cand inca era vazut bine de popor.

      Ce vreau sa spun e ca desi PNL nu a bagat bani in marketing, USR nu l-a promovat suficient, daca pierde vina va fi 100% a lui Base.

      Parerea mea.
      • -5 (29 voturi)    
        da mai (Joi, 24 septembrie 2020, 19:39)

        cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        ai dreptate legate de Base
        dar cei care voteaza cu Base? Filfizonii aia? Aia sunt buba..idealistii aia obositi!!
        • -16 (38 voturi)    
          Duminica votam toti Basescu, hai la vot (Joi, 24 septembrie 2020, 20:27)

          patrunjel [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

          Duminica votam toti Basescu, hai la vot
          • +4 (12 voturi)    
            voiai sa spui firea (Joi, 24 septembrie 2020, 23:15)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui patrunjel

            nu te ascunde dupa deget
          • +1 (7 voturi)    
            Vrei sa spui ca votezi Firea! (Vineri, 25 septembrie 2020, 9:35)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui patrunjel

            BAsescu e sub 10% in orice sondaj de opinie, Saptamana trecuta chiar el a recunoscut ca nu are nicio sansa. Si se alege primarul dintr-un singur tur.

            Un vot pebtru Basescu nu face decat sa o ajute pe Firea sa castige un nou mandat.

            Adica: Votezi Basescu = Votezi Firea!

            Hai ca nu e greu de inteles,
      • -4 (28 voturi)    
        .... pareri si logica ...... (Joi, 24 septembrie 2020, 19:59)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Respectam parerile dar logica este regina. Este adevarat (conform sondajului) ca daca se realiza alianta la Bucuresti incluzand PMP acum Nicusor Dan era primar de facto ? Este adevarat ca Nicusor Dan nu ar mai fi trebuit sa faca apeluri disperate la patriotism, pragmatism, etc catre alegatorii PMP ? Si cine este vinovat de situatie ? Conform lui Nicusor Dan nu este vina nimanui ca PMP a fost exclus din alianta cu 7 zile inaintea depunerii candidaturilor ! Adica a fost un fel de calamitate naturala imprevizibila faptul ca USR nu a acceptat PMP iar PNL a inghitit magaria. Negocierile au fost duse de politicieni care poarta responsabilitatea esecului aliantei si, cred, esecului in alegeri. Cred ca Firea va castiga un nou mandat iar la USR si la PNL trebuie sa-si asume cineva aceasta prostie politica. Daca va fi ales Nicusor, atunci numai de bine ! (dar nu cred).
        • -3 (17 voturi)    
          ND e onest cu votantii pmp (Joi, 24 septembrie 2020, 21:27)

          muvis [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

          Este adevarat ca daca aveam vot in doua tururi, nicusor era primar? Iar Base nu.
          Idem la sectoare, pmp ar fi avut prezenta in consiliu, ca si acum.
        • +6 (18 voturi)    
          Da si nu (Joi, 24 septembrie 2020, 23:23)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

          Dar repet. Indiferent de ce s-a intamplat, orgoliul lui Base a fost nejustificat. Nu pierdea nimic daca nu candida. Ce poate obtine oricum asa? Maxim 1-2 scaune pe tot bucurestiul prin consilii.

          A jucat-o prost indiferent.
      • -6 (12 voturi)    
        amuzant (Joi, 24 septembrie 2020, 22:26)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        E vina lui base, nu ca iubesc personajul, ca maaaarele nicusor dan nu e in stare sa livreze cum si cat se crede/da? E ca si cum ai spune ca esti cel mai bun alergator si cel mai smecher, dar sa nu mai alerge nimeni cu tine ca sa castigi. Serios?

        firea este la primarie tot din cauza lui nicu shordan. In 2016 iar s-a crezut mega smecher si a refuzat orice discutie cu pnl, in conditiile in care aia nu putea sa nu fie implicati, pe principiul EU sunt cel mai smecher/tare/bla.
    • 0 (6 voturi)    
      Capitala Rosie (Joi, 24 septembrie 2020, 21:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Total de acord.
  • +20 (44 voturi)    
    Simpatizantii lui TB (Joi, 24 septembrie 2020, 19:06)

    Bradisor [utilizator]

    vor vota pt.primar ND si pt cosilii cu PMP.
    • 0 (26 voturi)    
      Ar fi bine (Joi, 24 septembrie 2020, 19:14)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      Dar sa vedem... Base inca o joaca tare si crede ca o bate pe tzoapa. Eu in locul lui aruncam toata atentia pe ND, dar na, orgoliul... chiar si la varsta lui.
    • +3 (7 voturi)    
      Acesta ar fi un vot corect (Vineri, 25 septembrie 2020, 9:37)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      Pentru orice sustinator PMP si Basescu.

      Ar obtine ce doresc pentru ei si PMP, fara sa o faca pe catastrofa Firea primar inca 4 ani.
  • +17 (43 voturi)    
    hehe (Joi, 24 septembrie 2020, 19:13)

    transpenibilus [utilizator]

    Nu va fi usor
    Va castiga Nicusor!

    Jos #ciumarosie!!!!
    • -5 (15 voturi)    
      vise, vise! (Vineri, 25 septembrie 2020, 0:48)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      pana mai ieri conducea n.dan, conform nu's carui sondaj comandat.
      acum, sunt egali!
      asa ca batca penibilus, las-o jos ca macane!
  • -22 (58 voturi)    
    Daca HN zice "umar la umar"... (Joi, 24 septembrie 2020, 19:14)

    newlook [utilizator]

    Daca HN zice "umar la umar"...inseamna ca Pungusor Ban are cel putin 5% mai putin decat Firea.

    Ceea ce nu-i bine!

    Daca nu le-a placut "Apocalipsa" cresterii veniturilor, romanii trebuie sa treaca (ca pe timp de razboi sau Basescu) prin "Bunastarea" reducerii veniturilor iar singura garantie de "Bunastarea saraciei" este ca PNL-uSRI+2,25 sa castige tot ce se poate castiga.

    PS: Din tableta se mai scot 2-3% pentru Pungusor Ban, dar daca situatia e asa, nici tableta nu-l mai poate scoate castigator. :-((
    • +17 (27 voturi)    
      Serios (Joi, 24 septembrie 2020, 20:43)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Iată rezultatele sondajului Avangarde, prezentat la Antena 3 in mai 2019:

      Alegeri pentru Parlamentul European

      PSD – 33%
      PNL – 23%
      USR – 12%
      ALDE – 10%
      Plus – 7%

      Cat a fost in final ?

      1. PNL - 27%
      2. PSD - 22,5%
      3. USR-PLUS - 22,4%
      • -2 (8 voturi)    
        national. la B e complet alta situatie (Joi, 24 septembrie 2020, 21:48)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        27%pnl national. ca la bucuresti la europarlamentareȘ pnl 15%, psd 14%, usrplus 45%
        • -3 (3 voturi)    
          Cu atat mai mult (Vineri, 25 septembrie 2020, 7:26)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui muvis

          nu cred ca Firea va castiga.
  • +6 (34 voturi)    
    nici dupa 30 de ani !!! (Joi, 24 septembrie 2020, 19:17)

    ionelcoroiu2010 [utilizator]

    Capitalistii capitalei ramin ticniti si analfabeti si dupa treizeci de ani de comunism rosu !!! Ce rusine si pacoste pe Romania !!!
    • +4 (28 voturi)    
      sunt vreo 50% (Joi, 24 septembrie 2020, 19:40)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui ionelcoroiu2010

      care constant nu ies la vot
      50% care li se bate pulanul de mai bine sau de tara asta in general
      Pe aia merita sa ii scuipam in ochi cu coji de seminte!
    • +4 (26 voturi)    
      Hmmm (Joi, 24 septembrie 2020, 20:25)

      Sah [utilizator] i-a raspuns lui ionelcoroiu2010

      Vorbesti fara sa stii...
      Bucurestiul a fost catastrofal condus de primarii mafioti ai pnl, pdl, taranisti!
      De aceea oamenii din Bucuresti au ajuns la ultima solutie, adica primari psd!
      Sa va spun bravii primari anti-psd:
      -Halaicu, Ciorbea, Lis, Basescu, Murgeanu, Videanu...si asa s-a ajuns in anul 2008 numai cu primarii anti-psd!
      Abia dupa au venit Oprescu ( 7 ani ) si Firea 4 ani!!
  • +1 (31 voturi)    
    TB ar trebui sa iasa pe post (Joi, 24 septembrie 2020, 19:19)

    ..13 [utilizator]

    Si sa zica clar ca le recomanda sustinatorilor sai ca este timpul sa voteze cu ND.

    Nu il doare asa de tare pe TB si ii rezolva o problema personala - alungarea Sarmei care i-a umilit copila.
  • +20 (36 voturi)    
    Pentru cei "alfabetizati functional" (Joi, 24 septembrie 2020, 19:49)

    adi_69 [utilizator]

    Acest sondaj se bazeaza pe o prezenta la vot de 55%, ceea ce e o mare gogoasa. O prezenta la vot mai mare decat 55% a fost doar in 1992. Incepand cu 2000 cea mai mare prezenta a fost in 2012 (45%), iar in 2016 a fost de 33%. De ce ar veni brusc acum, in pandemie si dupa o campanie fada, 55%?
    Iar o prezenta scazuta o avantajeaza pe Firea. Deci nu e "umar la umar", ci mai degraba Nicusor se uita la Firea din spate...
    • +2 (24 voturi)    
      La europarlamentare cum a fost ? (Joi, 24 septembrie 2020, 20:48)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      Prezenta : 48,94%

      Rezultat :
      1. PNL - 27%
      2. PSD - 22,5%
      3. USR-PLUS - 22,4%

      Bun, nu o fi 48% o fi 40%. Dar tot e o majoritate anti-PSD.
      • +6 (16 voturi)    
        alta a fost situatia (Joi, 24 septembrie 2020, 21:21)

        Erwin [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        La europarlamentare PSD il avea pe Dragnea, era la guvernare si se lupta de zor cu justitia.
        In mod sigur PSD a crescut dupa disparitia lui Dragnea si a lui Dancila. Romanii au memoria foarte scurta.
        • -1 (7 voturi)    
          Nu a crescut (Joi, 24 septembrie 2020, 22:20)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Erwin

          Ciolacu e perceput ca omul lui Iohannis. Si in plus, o parte din votantii lui Firea au migrat catre omul ProRomania.
      • +2 (4 voturi)    
        Ce relevanta are? (Joi, 24 septembrie 2020, 22:51)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        La europarlamentare se putea vota de oriunde, la locale doar la domiciliu sau resedinta.
        • -2 (6 voturi)    
          Da (Vineri, 25 septembrie 2020, 7:28)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui copci

          Dar in final vorbim doar de Bucuresti unde situatia oricum PSD a stat foarte, foarte slab. E drept ca Firea are mai mult decat partidul dar nu atat de mult incat sa faca diferenta.
          • +3 (5 voturi)    
            Bucuresti (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:51)

            copci [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Bucurestiul are cei mai multi tineri, votanti USR-PLUS, care nu au domiciliu sau resedinta in Bucuresti. De asta, rezultatul la locale e diferit de europarlamentare, pur si simplu e alta ponderea votantilor.
            • -1 (3 voturi)    
              Nu atat de multi (Vineri, 25 septembrie 2020, 11:55)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui copci

              Incat sa influenteze decisiv alegerile. Problema e sa-i convingi pe cei care locuiesc aici ca aici candidezi ca primar.
    • -7 (25 voturi)    
      .... de ce esti rau .... (Joi, 24 septembrie 2020, 21:15)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      De ce esti rau si strtici atmosfera revolutionar-optimista a sustinatorilor Marii Aliante penelisto-useriste ? Lasa-i sa viseze ca Geoana pana se termina numaratoarea voturilor. Sa vezi dupa asta urlete si plansete in sediile USR si PNL.
      • +6 (14 voturi)    
        Am mai vazut filmul asta (Joi, 24 septembrie 2020, 22:21)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        in final in studioul A3 era o liniste de mormant.
        • +1 (3 voturi)    
          Mai exact au fost 52% (Vineri, 25 septembrie 2020, 8:56)

          adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Nu discut contextul de atunci, desi era foarte mult diferit si sunt multe de spus.
          Doar o observatie, strict din punct de vedere tehnic, votul pe liste suplimentare a fost de 16%. Daca atunci s-ar fi organizat si alegeri locale (la care evident nu exista liste suplimentare, adica nu voteaza cei ce nu au "bulletin de Bucuresti") prezenta ar fi fost de 36%...
          • 0 (4 voturi)    
            Si chiar si asa (Vineri, 25 septembrie 2020, 12:00)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

            Acum 4 ani Firea a luat 42% si Nicusor 30% sustinut de ... nimeni. Nu exista USR iar PNL a facut jocul lui madam Firea. Deci da, contextul e diferit dar nu neaparat in sensul ca Firea are avantaj. Si in plus, unii dintre votantii ei se mai duc si catre ProRomania.
      • +4 (8 voturi)    
        Dar e bine ce faceti! (Vineri, 25 septembrie 2020, 9:41)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Continuati sa enervati votantii anti-psd, e excelent.

        Ca nu cumva sa uite de PSD si Dragena, sa nu cumva sa uite de PSD si 10 august 2018, sa nu cumva sa uite de administratia PSD sub care au stat in frig si nu au avut apa calda. In anul 2020!

        Continuati, ca e bine! Bucurestenii vor aprecia "serviciile" PSD si vor merge la vot!
    • -3 (7 voturi)    
      a fost acum un an (Joi, 24 septembrie 2020, 21:53)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

      La europarlamentare in Bucuresti peste 55%
  • +18 (40 voturi)    
    La naiba, tre' sa merg la vot ..... (Joi, 24 septembrie 2020, 20:06)

    KTerinca [utilizator]

    Imi pun doua perechi de manusi, imi iau masca FFP 10 (?!) si ma duc sa-i mai dau una peste bot Ciumei Rosii.
    In amintirea bastoanelor luate pe 10 August.
    M.... PSD !
  • +17 (29 voturi)    
    participarea va face diferenta (Joi, 24 septembrie 2020, 20:30)

    Remarque [utilizator]

    Cu cat iesim mai multi la vot, cu atat va pierde psd si firea lor. Trebuie cat mai multi convinsi sa mearga sa voteze.
    Si inca ceva: cine voteaza Base, voteaza de fapt firea!
  • +8 (22 voturi)    
    Daca fierea mai prinde un mandat , (Joi, 24 septembrie 2020, 20:36)

    kokos [utilizator]

    atunci bucurestenii isi merita soarta , daca nu sunt in stare sa se mobilizeze la vot o data la patru ani!
  • +12 (26 voturi)    
    Daca lumea voteaza (Joi, 24 septembrie 2020, 20:36)

    Zentrix [utilizator]

    madame Sarma ia 10%. Daca lumea nu vine la vot (vin la vot doar vreo 30%) G. Firea castiga cu sprijinul interlopilor si asistatilor.
    Astia oricum voteaza si daca e ciclon fiindca in afar de cercesetorie si furt nu prea au alte skilsuri.
    O sa vedem, eu zic ca Nicusor la primarie si Firea la puscarie.
  • +4 (20 voturi)    
    sa-i dam afara pe coruptii din Primarie! (Joi, 24 septembrie 2020, 20:46)

    carmen_i [utilizator]

    Au aratat tot ce pot in ultimii 4 ani. Daca mai raman inca 4, Bucurestiul va fi doar un morman de gunoi si ruine, iar noi vom fi nevoiti sa ne mutam.
    Prin urmare, nu leneviti, mergeti sa la vot ca sa eliminam coruptia din primarii.
    Pesedistii si-au mobilizat clientela lor traditionala, asa ca fiecare vot este important.
    • +2 (12 voturi)    
      Firea a mutilat orasul (Joi, 24 septembrie 2020, 23:12)

      Rezistam [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Firea a dat autorizatia de a se demola o gramada de cladiri istorice din zone protejate, fara niciun respect fata de oras, istorie, frumos si chiar fara a respecta legea. Asta vrem noi pentru Bucuresti, o tipa care sa ne urateasca orasul de nu o sa il mai recuonastem. Iesiti la vot!!
      • -1 (5 voturi)    
        Pai nu le-a aparat eroul Micusor? (Vineri, 25 septembrie 2020, 12:51)

        Pakam [utilizator] i-a raspuns lui Rezistam

        El si cu asociatia lui nu au vazut "gramada" de cladiri istorice? De ce nu amai deschis inca o "gramada" de procese?
        Sau au iesit unii cu "donatii" chiar inainte sa deschida procesul si s-a calmat. Aparatorul Bucurestiului! Haida de, dar naivi mai sunteti!
        Imparatul Mucusor e gooooool!
        Mucusor a declarat ca nu suporta cultura franceza, va dati seama ce fel de Bucuresti isi doreste?
  • -5 (25 voturi)    
    singura sansa pentru nicusor acum (Joi, 24 septembrie 2020, 20:49)

    maiorulmura [utilizator]

    este sa se traga in poza cu insusi seful statului. a, stai...
  • +5 (27 voturi)    
    Hai ca o meritam pe Firea ;) (Joi, 24 septembrie 2020, 21:11)

    Popcea [utilizator]

    Daca te uiti la Firea si la Basescu o sa iti dai seama ca oamenii astia se potrivesc perfect cu Bucurestiul. Ea, Firea, blonda, cocheta, trecuta dar aranjata, proasta dar smechera, spune minciuni dar vorbeste fara ezitare, se lauda cu ce a facut, dar n-a facut nimic. El, Basescu, istet si șugubăț, ii place bautura si muzica lautareasca, usor curvar (ii plac blondele) dar acasa isi ia o nevasta decenta pe care nu o imparte cu altii, se da cel mai corect om din lume, dar face shmenuri cu oricine, cu orice di oricand.
    Si apare NICUȘOR... intre astia doi. Nicusor care vorbeste cu prune in gura, n-are niciun vino-ncoa, nu injura, nu spune lucruri pe care vrei sa le auzi, nu rezonezi cu el, nu face glume porcoase, n-are amanta blonda, n-a facut bisnita cu blugi pe vremea lu' Ceausescu. Mai mult, culmea inganfarii, cica stie matematica, ca a luat medalii de aur la olimpiade internationale de matematica si acum mai e si doctor in matematica. Matematica bă, adica ceva ce tu niciodata n-ai stiut si chiar iti provoaca repulsie matematicienii astia care se cred destepti dar nu au "scoala vietii".
    Bai bucuresteanule, tu nu te regasesti in Nicusor Dan, Tu esti Firea, tu esti Basescu, pe astia sa-i votezi!
    • -5 (13 voturi)    
      Asa sustinatori, poate ca asa si candidat (Joi, 24 septembrie 2020, 23:10)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      L-am votat pe Nicusor Dan la alegeri trecute, dar daca asa sustinatori strange in jurul sau, ca cel caruia ii raspund (!?!), mai bine Firea. Sustinatori care nu inteleg notiunea de democratie, respect sau pe cea de bun simt. Apropo, cum ar suna sa spuna Firea "panarama"? Oribil, nu? Asa suna si in gura unui matematician.
      • +1 (7 voturi)    
        Dar nu mai terminati nene cu gogoasa asta? (Vineri, 25 septembrie 2020, 9:48)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

        Respect, bun simt, democratia?? Ai, ai, ai..

        A pronuntat Nicusor "panarama" si e moarte. A cazut toata tara pe spate, nu mai merita votat.

        Linsajul media facut impotriva lui la Anetena3 l-ati vazut? Mesajele date de Dana Budeana, sustinatoarea Firei zii de zi la A3 le-ati vazut? Mesajele mizere date de viceprimarul Firei, Badulescu, le-ati vazut? Mesajele care de care mai violente, mai mizerabile sau mai scarboase date in ultimii 4 ani de psd-istii Mitraliera, Serban Nicolae sau Nicollicea, le-ati vazut? Casa nu mai spun ca in cazul PSD, bucurestenii nu au fost atacati doar din vorbe, au fost batuti si gazati fizic pe 10 august 2018.

        Dar ati gasit totusi de ce nu trebuie votat ND, ca a scris cuvantul "panarama". Vai, cat sunteti de sensibil..
    • +5 (13 voturi)    
      Echipa de experti vs neocomunism, asta e alegerea (Joi, 24 septembrie 2020, 23:16)

      Rezistam [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Va fi un test, vom vedea daca Bucurestenii prefera un mare matematician si aparator al patrimoniului orasului care vine cu o adevarata echipa de experti capabili sa transforme Bucurestiul intr-o veritabila capitala Europeana. Sau prefera o echipa de agramati, de hoti si de amatori (experti doar in furt).
      • -1 (7 voturi)    
        4oo de procese (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:17)

        Pakam [utilizator] i-a raspuns lui Rezistam

        Procesomanul care se retrage din procese cand primeste "donatii" nu e decat un matematician falit si balbait!
        Eu vreau ca sa castige ca sa ajungeti sa plangeti prostia si orbirea de care ati dat dovada cand l-ati votat. Bine ca DNA a deschis deja dosar, veti avea inca un primar arestat!
    • +1 (9 voturi)    
      Matematic.. (Joi, 24 septembrie 2020, 23:31)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      Nicusor Dan nu are cum sa castige intr-un oras care a ales seria: Halaicu, Ciorbea, Lis, Basescu, Videanu, Oprescu, Firea.
      Duminica, progresistii vor avea treaba si nu vor veni la vot. La o prezenta la vot sub 40% Firea castiga lejer. Progresistii il vor injura (din nou) pe Basescu, dar adevaratul motiv este ca bucurestenii nu au cum sa se simta reprezentati de Nicusor Dan.
    • -5 (7 voturi)    
      @popcea (Joi, 24 septembrie 2020, 23:34)

      44ce [utilizator] i-a raspuns lui Popcea

      sunt sigur ca de cate ori ai avut ocazia, cu basescu ai votat.
  • +5 (27 voturi)    
    rusinos (Joi, 24 septembrie 2020, 21:28)

    muvis [utilizator]

    E rusinos ca, dupa 10 august, firea si psd sa aiba mai mult de 5% in Bucuresti
    • -7 (15 voturi)    
      E rezultatul guvernarii PNL (Joi, 24 septembrie 2020, 23:50)

      Pakam [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Oamenii au vazut, dupa un an, cat de incompetenti sunt penelistii iar 10 august a fost mana lui dragnea (care a primit ce merita) si nu a Firei.
      Asa ca nu au de ce sa voteze un parvenit cu 400 de procese manarite ca sa-i aduca "donatii"
      Micusor vrea sa fie primar dupa ce l-a aparat in procese pe cainele care a construit crasma pe spatiul verde din parc. Si Micusor l-a aparat! Asta-i primar? De ce e de acord cu distrugerea spatiilor verzi? Votati-l, ca sa aveti de ce sa plangeti apoi!
      • +3 (9 voturi)    
        Hai Nicușor! (Vineri, 25 septembrie 2020, 1:16)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui Pakam

        ND și ASB nu pot fi acuzați în niciun caz de distrugerea spatiilor verzi, dimpotrivă. E de râs să zici așa ceva.
        Iar în cazul cu pricina a apărat un drept de proprietate. Toată lumea a înțeles asta, până și mințile încuiate, susținătorii interlopilor. Unde ar fi norocul nostru să avem un primar care să apere dreptul de proprietate și să nu facă abuzuri...
        Hai Nicușor!
        • -1 (7 voturi)    
          Hai zau! (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:13)

          Pakam [utilizator] i-a raspuns lui muvis

          A aparat "dreptul" de a construi pe spatiul verde!
          Ce proprietate!? Tu stii despre ce vorbesti?
          Asta e problema cu voi cei care votati cu Micusor. Orbiti de ura impotriva Firei si a peeseedee-ului nu vedeti ca imparatul vostru este gol!
          • +1 (5 voturi)    
            Aici decizia instantei (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:59)

            muvis [utilizator] i-a raspuns lui Pakam

            https://cdn.g4media.ro/wp-content/uploads/2020/09/decizia-curtii-de-apel-mitrache.pdf

            Trist ca presa nu a dezamorsat la timp mizeria propagata de psd.
            Pacat ca nu s-a marsat mai mult pe dreptul la proprietate. Ar fi fost un exemplu excelent, ca oricat de verde ar vrea ND sa fie Bucurestiul, nu va incalca drepturile nimanui.
  • -1 (11 voturi)    
    Mda (Joi, 24 septembrie 2020, 22:45)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Sa inteleg ca nu v-a interesat Basescu, domnu' Dan...dar acum va adresati votantilor lui Basescu si cam aveti nevoie de ei ?!? Cred ca stiati la momentul negocierilor ca Basescu are un nucleu dur si ca votantii lui Basescu nu au voturi de vanzare !
    Imi doresc enorm sa iesiti primar, dar cred ca doamna Firea are sociologi/statisticieni mai buni ca ai dumneavoastra... Am auzit multa lume hotarata sa voteze cu Basescu. Va fi interesant. Daca va uitati, inclusiv aici, la balanta +/- a comentariilor impotriva lui Basescu, se pare ca nu-s asa putini...

    PS: nu votez in Bucuresti.
  • +3 (15 voturi)    
    aiurea (Vineri, 25 septembrie 2020, 0:05)

    mmmircea [utilizator]

    nu o sa ia in veci Firea cu 4 in fata, cum nici Basescu nu ia cu doua cifre, sondajul e abureala. Nicusor va castiga clar, noapte buna.
    • -1 (5 voturi)    
      Depinde de prezenta (Vineri, 25 septembrie 2020, 9:50)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Absolut totul depinde de prezenta.

      Nu ne luam 5 minute din viata sa maergem la vot? Atunci meritam din plin inca 4 ani cu PSD-ul, Firea si Mitica Dragomir.

      Astia merita sa ne conduca, astia merita sa ne administreze orasul.
    • 0 (0 voturi)    
      Mai ai doar 2 zile ca să visezi frumos (Vineri, 25 septembrie 2020, 18:51)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Luni când vei rămâne fără efectul pragurilor te vei trezi la realitate.
  • -1 (11 voturi)    
    40% firea?!?!? (Vineri, 25 septembrie 2020, 0:07)

    bogdan1477 [utilizator]

    In restul marilor orase din Romania cadidatul PSD se bate de la legal la egal cu ala al PSD, la 10% in urma PNL. iar in Bucuresti Firea are .... 40% ?!?!?!? Am inpresia ca Bucurestiul incepe din ce in ce mai mult sa alunece spre preferințele electorale din Teleorman....
    • +2 (6 voturi)    
      O sa ne numaram (Vineri, 25 septembrie 2020, 9:51)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Chiar o sa ne numaram duminica. Sa vedem cati suntem care vrem sa schimbam ceva cu adevarat in felul in care orasul e administrat si in felul in care se face politica in Romania.

      Daca PSD-ul si Firea castiga, inseamna ca suntem putini si ca ne meritam soarta pentru urmatorii 4 ani.
      • +1 (7 voturi)    
        Depinde de schimbare (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:08)

        Pakam [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Daca vreti sa schimbati in stilul liberal de administrare bazat pe incalcarea sfidatoare a legilor, distrugere economica si sanitara si ruinarea cetatenilor obisnuiti (adica copii, angajati si pensionari) atunci va doresc, spre binele vostru, sa nu reusiti!
        • 0 (4 voturi)    
          postac psd ist (Vineri, 25 septembrie 2020, 12:24)

          adi345 [utilizator] i-a raspuns lui Pakam

          ce aberatii vorbesti ma caisa, mari experti in economie au fost puscarie dragnea si valcov, jet cu pomenile tale singurul program ciuma
  • +3 (7 voturi)    
    Noi stim, (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:19)

    sorance2000 [utilizator]

    daca alegerile ar avea doua tururi candidatii PSD ar pierde aproape peste tot. In acest caz, daca Basescu nu mai vrea sa o vada pe Firea la primarie, ar trebui sa se retraga din cursa acum si sa-si indemne simpatizantii sa voteze cu Nicusor Dan.
  • +1 (5 voturi)    
    Firea a avut 42% in 2016 (Vineri, 25 septembrie 2020, 11:29)

    Mutembe [utilizator]

    acum... 40%, dupa 4 ani de colaps din toate punctele de vedere. Este caz unic in lume !
  • -1 (1 vot)    
    Un sondaj pe sectoare nu ar face (Vineri, 25 septembrie 2020, 11:57)

    Dodel540 [utilizator]

    Un sondaj pentru primaria sectorul 5 de ce nu face nimeni ? Sau 4 , sau 3 sau... ?
    Inteleg ca la sectorul 5 s-a pus de un mare blat intre toate partidele ca sa ramana psd inca 4 ani?
  • -2 (2 voturi)    
    Despre Partidul Verzilor cu Florin Calinescu (Vineri, 25 septembrie 2020, 12:54)

    D-or [utilizator]

    Nimic?
    Ma asteptam sa aiba o vizibilitate mai buna in media.
  • +1 (1 vot)    
    Votul pentru consilieri ar trebui sa fie diferit (Vineri, 25 septembrie 2020, 12:58)

    D-or [utilizator]

    Acolo ar trebui luate in considerare si partidele mici, dar cu programe bune.
  • +1 (1 vot)    
    Radiografia USR-ului (Vineri, 25 septembrie 2020, 16:30)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Aceste alegeri nu sunt nici despre Firea, nici despre Nicusor...Sunt despre imaginea USR-ului (nu a aliantei) in mintea votantului de dreapta.
    Sunt foarte multi sustinatori de dreapta (exclusiv basistii, aia se stie cum voteaza) care vor alege sa nu puna votul pe Nicusor, eventual sa stea acasa din cauza unui USR neclar, de foarte multe ori radical cu propriii membri, de foarte multe ori arogant... inclusiv siguranta (mai bine zis aroganta) lui Barna de a exclude PMP-ul, in conditiile in care PMP-ul putea sa aduca cateva procente importante in dreptul lui Nicusor si mai ales ca ND va fi/este sprijinit puternic de voturile PNL-ului ! Barna a negociat ca si cum USR-ul singur ar fi avut 45% ! Un singur lucru nu va fi transparent: cati sustinatori va avea ND din partea USR si cati din partea PNL. Dar asta vom vedea la parlamentare.

    PS: daca madam Firea castiga la mustata... va fi cu sange pe pereti la USR. Va mananca Rares Bogdan !
    • 0 (0 voturi)    
      Ești singurul userist rezonabil (Vineri, 25 septembrie 2020, 19:14)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      ... de pe aici. Înțelegi cât de cât mai bine cum stau lucrurile.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by