Articol actualizat

PNL și USR-PLUS au semnat protocolul alianței dreptei pentru București. Candidat-surpriză la sectorul 3 / PMP scos din joc

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Sâmbătă, 1 august 2020, 8:44 Actualitate | Politic


Orban si Barna, negocieri pentru locale
Foto: Hotnews
PNL și USR-PLUS au semnat, la finalul unor negocieri care au durat până la 3 dimineața, protocolul pentru alianța dreptei în București. Potrivit surselor HotNews.ro, primăriile vor fi împărțite 3 la 3, viceprimarii sunt si ei de la fiecare formațiune, iar listele de consilieri locali și generali vor fi separate. Liberalii au venit cu o propunere-surpriză pentru primăria sectorului 3. Este vorba de Adrian Moraru, consilierul ministrului Muncii și șefa PNL București, Violeta Alexandru.

15.04:
Conducerea PNL a validat, sâmbătă, colaborarea cu USR PLUS şi candidaţii pentru Primăriile sectoarelor Capitalei şi a decis susţinerea lui Nicuşor Dan la Primăria generală.
---------
PMP este scos din jocul dreptei pentru locale. Un anunț oficial va fi făcut de liderii PNL și USR-PLUS, Ludovic Orban și Dan Barna, la ora 17, într-o conferință de presă la care va fi prezent și candidatul comun pentru Primăria Capitalei, Nicușor Dan.

USR-PLUS intră în cursa localelor cu candidați la sectoarele 1, 2 și 4, respectiv Clotilde Armand, Radu Mihaiu și Simona Spătaru. PNL atacă sectoarele 3, 5 și 6, avându-i drept candidați pe Ciprian Ciucu, la 6, și Cristian Băcanu la 5 și Adrian Moraru la 3.

Viceprimar din partea USR-PLUS la Capitală va fi Vlad Voiculescu.

Conducerile PNL și USR-PLUS se vor întâlni sâmbătă dimineață pentru validarea candidaturilor la alegerile locale.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23595 vizualizari

  • -8 (62 voturi)    
    Intra in ring (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:06)

    ipolitic [utilizator]

    Basescuuuuu!!!
    Nu prea are sanse, dar daca totusi? As rade trei zile non-stop..
    • +13 (25 voturi)    
      Razi (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:40)

      Astazi [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      dar nu-i rasul tau, nici al nostru. Dricul e pe vine.
    • -1 (29 voturi)    
      Sanse sau nu (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:49)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Sanse sau nu, va fura voturi de la Nicusor Dan si o va avantaja pe Gabriela Pandele Firea.
      • -1 (13 voturi)    
        Daca intra (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:19)

        Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

        va incurca doar jocurile,atat.Dupa toata povestea penala cu Undrea,Bica,Topliceanu si Iacob Rizi nici un roman normal nu mai voteaza Basescu,doar daca a profitat si el de pe urma furaciunilor.Acest individ a saracit poporul cu taierile lui,in timp ce camarila basista chefuia si se scalda in banii jefuiti de la poporul obidit.
      • -1 (9 voturi)    
        Vorbesti prostii ! (Sâmbătă, 1 august 2020, 16:55)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

        Nimeni nu fura voturi de la Nicusor Dan !.
        Ca sa ,,furi voturi" de la Nicusor Dan trebuie mai intai ca Nicusor Dan sa le merite.
        Iar Nicusor Dan, la slaba lui pregatire pentru Postul de Primar General, nu merita mai mult de 15-20% din voturi la Primaria Bucuresti.
        Nicusor Dan nu a a fost pana acum nici macar Primarul unei comune de 500 de locuitori !.
        Nu a fost nici macar Vice-Primar la Bucuresti sau intr-unul din sectoare.
        Nicusor Dan ,,nu se coboara" sa fie doar Vice-Primar. El vrea direct Primar General, ,,Salvatorul Bucurestiului" apoi ,,Salvatorul Romaniei", apoi ,,Salvatorul Universului" s.a.m.d..
        Nicusor Dan (oltean ca si Ceausescu) zice si el, cum zicea si Ceausescu, ca se pricep numai la ,,Mari Salvari".
        Nu se coboara el doar la un post de Vice- Primar de sector etc.
        • +1 (3 voturi)    
          pai si Firea (Sâmbătă, 1 august 2020, 22:09)

          BogdanNicolaescu [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

          pe la ce primarie a fost inainte duamna?
    • +11 (19 voturi)    
      Nu are sanse (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:00)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Poate doar sa-l incurce pe Nicusor, in rest, ar trebui sa ia voturi masiv si de la Nicusor, si de la Firea, ceea ce este imposibil.
      • +1 (5 voturi)    
        nicio sansa... (Sâmbătă, 1 august 2020, 11:23)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui banel

        usr+ si pnl au impreuna peste 50% din voturile bucurestenilor... cate voturi ar putea basescu sau alt candidat pmp sa ia in conditiile in care pe tara nu trec de 5% iar orasele mari vor partide noi? romanii vor vota cu miscarea politica si li se va aduce aminte ca sunt primele alegeri din 2016 in care un vot anti-psd ar putea avea efecte pentru ei.
        • +1 (7 voturi)    
          le au mai (Sâmbătă, 1 august 2020, 14:13)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui g01an

          in pozanaru' de la ceas.
          poate ca neicusoru o sa iasa, caci base, chiar de intra, se va retrage in fav. lui dan, fata de care pmp si'a dat cuvantul si l'a sprijinit.
          pmp a insistat pt. dan, pe langa sica mando.
          fara insistenta lui tomac, poate cadeati la pace pe vv sau b.batistutza.
          si mai e o xhestie, primarii de sectoare psd, pornesc cu prima sansa. va fi imposibil sa bateti pe negoita, pe teodorovici de la unu, sau daca marean catindeaza la cinci, va arde.
          sa nu mai vorbim ca si dottore poate veni cu un nume, fata de fara numele alor vostri.
          io n vreau sa castige psd, as vrea ca si usr sa ia o priimarie de sector, chiar la unul mai greu, la cinci, de par egzampllu. sa vedem sa arate ce paoate un tanar frumos si liberr,f bine pregatit profesional, hahaha, si curat ca lacrima.
          succesuri
          • +4 (4 voturi)    
            ha haaa haaaa, ceee? (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:35)

            g01an [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            la 1 castiga detasat armande. nu sunt sigur de 4, iar daca la 2 castiga securistul propus de pesede avem cu totul alte probleme, mult mai grave.

            3 este singurul cu probleme, intr-adevar, dar alianta facuta asas are cea mai mare sansa sa reduca decalajul.

            5 sectoare si primaria generala, plus consilii fara blatistii de la pmp care au votat ce a vrut firea mandatul trecut... cat de rau o fi?

            si sa se invete minte pentru data viitoare pentru ca au facut campanie anti-justitie cand era cel mai tare sa fie de partea restului opozitiei.
            • -2 (2 voturi)    
              pe governor (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:50)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui g01an

              nu' l'ati plantat ?
              mai raspunde la butoanele lui motociclenui ?
    • -8 (26 voturi)    
      Adica Petrov ai vrut sa zici (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:13)

      holinessdani [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Daca un fost nomenclaturist comunist si securist te face sa razi...
      • +3 (5 voturi)    
        spre deosebire (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:54)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

        de bujetarii de profesie din pnlea si antrepreneurii tip borno, cu tinichele, base a comandat o nava, cea mai mare din flota, pe care a dus'o de fiecare data la destinatie.
        fara basa, ati fi avut bombonel, apoi joana, dottore si cine mai stie ce pesedizd la cotrocesti.
        cand apare base, neistruitii vostri ar trebui sa stea drepti. sa dea onourul.
      • +1 (5 voturi)    
        spre deosebire (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:54)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

        de bujetarii de profesie din pnlea si antrepreneurii tip borno, cu tinichele, base a comandat o nava, cea mai mare din flota, pe care a dus'o de fiecare data la destinatie.
        fara basa, ati fi avut bombonel, apoi joana, dottore si cine mai stie ce pesedizd la cotrocesti.
        cand apare base, neistruitii vostri ar trebui sa stea drepti. sa dea onourul.
        • +1 (3 voturi)    
          Sa dam onorul (Sâmbătă, 1 august 2020, 21:13)

          Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          pentru furaciunile comandate?Pe ''nava'' lui unii trgeau la vasle din greu(poporul avea parte de cresterea TVA-ului,reduceri de salarii masive)in timp ce camarila basista chefuia si benchetuia de zor,pe bani julieniti.Si sa stii ca au fost destul de instruiti cei de la DNA,care nu au luat pozitie de drepti si au aplicat legea.
          • 0 (2 voturi)    
            hahaha (Duminică, 2 august 2020, 9:57)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

            da.mi o poza cu base sau boc chefuind la munca, si fara masca.
          • -1 (1 vot)    
            hahaha (Duminică, 2 august 2020, 9:57)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

            da.mi o poza cu base sau boc chefuind la munca, si fara masca.
  • -13 (35 voturi)    
    La Sectorul 3 avem Sprijin PNL ptr Negoita (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:17)

    un domn [utilizator]

    Uitati-va, sa luam un exemplu pozitiv: Victor Ponta a schimbat doi prefecti pusi de el. Domnul Boc nu a schimbat pe nimeni, nici pe Blejnar, nici pe.... A mers cu ei pana in panzele albe", a declarat acesta.


    https://ziare.com/basescu/presedinte/adrian-moraru-ipp-iesirea-pnl-de-la-guvernare-inseamna-moartea-pdl-1208817


    Daca useree a renuntat la Ana Ciceala, apoi mai bine isi reface sigla cu 4 Trandafiri Rosii
  • -15 (47 voturi)    
    Daca (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:25)

    ete fleosc [utilizator]

    Intra Base la bataie va sar mucii. Alianta zuzei ce ati facut.
    • -2 (8 voturi)    
      Poate Petrov (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:59)

      Răzvan Aldea [anonim] i-a raspuns lui ete fleosc

      ai vrut să spui. Dacă va lua 8%, să zică „bogdaproste”. ;)
  • -14 (38 voturi)    
    Nucusor e pa... (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:27)

    Criogenia [utilizator]

    Candideaza Rumburak sa salveze "onoarea" PMP.

    Daca era dupa Sica ii baga pe PMP-isti pe lista...gaseau aia 50.000 si un sut in fund sa-i dea pentru treaba asta...dar nu a avut voie de la stapanire.

    Asa ca se infierbanta Rumburak cu ei de iar nu mai prind nici o primarie.
    • +3 (7 voturi)    
      joricum, (Sâmbătă, 1 august 2020, 15:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      nu prea e fericit sa castige cu vv vice priar.
      va fi carotat si dat in spte permanent, di propria ograda.
      parca viceprimarii se alegeau in consiliu, dintre consilieri. de cand se voteaza pt. vice primari.
      sa vedem acum ce zice si neicusoru dan, despre asa echipa, ca, in od sigur, in maretul lor dispret si aroganta romanii borno si orban, nici macar nu l'au intrebat de vorba.
    • -1 (3 voturi)    
      joricum, (Sâmbătă, 1 august 2020, 15:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      nu prea e fericit sa castige cu vv vice priar.
      va fi carotat si dat in spte permanent, di propria ograda.
      parca viceprimarii se alegeau in consiliu, dintre consilieri. de cand se voteaza pt. vice primari.
      sa vedem acum ce zice si neicusoru dan, despre asa echipa, ca, in od sigur, in maretul lor dispret si aroganta romanii borno si orban, nici macar nu l'au intrebat de vorba.
  • -5 (31 voturi)    
    >>>> (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:29)

    GemstonePig [utilizator]

    Ce clabuci , ce note o sa scoata Petrov...
  • +23 (41 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:35)

    Xorciser [utilizator]

    USR- Plus a obtinut maximul pe care il putea obtine in aceste negocieri. In special la PMB, cu Nicusor Dan candidat la primar si Vlad Voiculescu vice-primar, ar fi o echipa USR-Plus (chiar daca Nicusor Dan nu e oficial membru si e sustinut de PNL).

    Sunt si eu curios cum vor conduce orasul, ce se va schimba.

    Sper sa isi fi facut corect calculele cu PMP. E o decizie corecta sa ii ignore (datorita naturii duale a PMP, cand cu PNL/USR cand cu PSD), iar TB este exponentul unor interese imobiliare imense in Bucuresti.

    La primariile de sector, daca PNL/USR-Plus obtin 4 primarii este maximul posibil. Clotilde Armand si Ciprian Ciucu sunt deja castigatori, probabil ca la sect 2 Radu Mihaiu si surpriza ar fi la sectorul 5 cu Cristian Bacanu.

    Vad ca nu se acorda prea mare importanta CGMB, este si acesta important dar banuiesc ca fiecare partid/alianta va merge cu listele proprii si ulterior PNL si USR-Plus vor fi aliati in consiliu.
    • +17 (23 voturi)    
      Da, USR si-a impus toate conditiile (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:22)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      I-a scos din cursa pe mafiotii PNL de la 3 si 5, au eliminat PMP, au obtinut cel mai important sector si in final au dat si primarul general ca doar nu o fi Nicusor penelist.
      • +3 (5 voturi)    
        :) (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:11)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Da, dar asta inseamna si o responsabilitate enorma.

        De aia sunt curios cum vor performa.
    • +3 (9 voturi)    
      Aranjament politicianist (Sâmbătă, 1 august 2020, 13:51)

      MVM [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      După ce s-au lădudat că fac altfel de politică, după ce ne-au aburit cu “preliminaries” și sondaje de opinie, USR și PLUS au coborît în noroi și s-au tocmit cu Șică, noaptea, la guvern.
      Cristian Băcanu de la sectorul 5 este un odios, fratele lui Dan Popescu de la 2, Simona Spătaru este vice-președinte la asociația “Părinți pentru ora de religie”, pe Radu Mihaiu (cine?) îl va spulbera Onțanu la sectorul 2 iar la sectorul 3 este blat evident cu Robert Negoiță, în dauna unuia dintre cei mai buni oameni din USR, Ana Ciceală, cea care i-a desființat companiile municipale lui Firea iar acum este trimisă la colț.
      Nimic nou, nimic lăudabil în politica românească. Aceeași samsareală. Nicio idee pentru bucureșteni.
    • -3 (3 voturi)    
      bre (Sâmbătă, 1 august 2020, 15:13)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      mihaiu, nu e ala de'l pusese bombonel sau tarliceanu seful deltei, guvernator, sau cam asa ceva.
      parca iesise cu un scandal legat de oarece in delta...
      poate cineva sa'mi improspateze memoria. deci, oameni noi, la usr, neimpicat cu altii. deci, de'al lui motocicleanu. hai ca mi'am amintit.
      la vremuri noi, oameni noi. ala de umbla in costum de camuflaj....
      • +1 (1 vot)    
        Hmmmm.... (Sâmbătă, 1 august 2020, 15:55)

        paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Le incurcati bine de tot ...
        Ala era Liviu Mihaiu - fost la Academia Catavencu - si a fost pus de SOV guvernatorul DD .
      • +2 (2 voturi)    
        E un alt Mihaiu. (Sâmbătă, 1 august 2020, 17:38)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Nu ca ar fi mai breaz, dar e un alt Mihaiu.
        • +2 (2 voturi)    
          macar de ala (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:56)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

          auzisem....
  • +11 (19 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:01)

    Ademordna [utilizator]

    Asa se scoate PSD din politica.
    Pasul urmator pentru democratie ar fi alegeri primare, ca sa decida ce candidat sustin votantii, nu conducatorii partidelor. Si ar trebui organizate nu numai pentru capitala dar oriunde sunt mai multi candidati cu sanse bune pentru aceeasi pozitie, inclusiv din acelasi partid.
    • +3 (7 voturi)    
      Alegerile primare se fac înainte (Sâmbătă, 1 august 2020, 13:54)

      MVM [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Asta au promis USR și PLUS și exact asta nu vedem.
  • +11 (23 voturi)    
    Hai USR! Hai bucuresteni la vot! (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:03)

    emil bobu [utilizator]

    Nu va mai puteti plange ca n-aveti ce vota.
  • +16 (24 voturi)    
    un semn de intelepciune (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:07)

    anonim3 [utilizator]

    Acordul este rezonabil, si ingaduie optimism pentru Bucuresti si apoi pt Romania 2020-2024.
    Acum vor trebui promovati corespunzator candidatii (unii sunt putin cunoscuti in oras). La sectorul 1 (unde locuiesc), dna. Clotilde Armand are avantajul de a fi bine cunoscuta, si fara a fi un mare fan al dansei, sunt convins ca va fi un primar cu multe clase mai bun decat actualul pesedist (Tudorache).
  • +12 (24 voturi)    
    postacii PSD sunt disperati (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:12)

    mazgalici [utilizator]

    Iar Marelel Basexu daca mai candideaza, ia maxim 3%
    Atata doar ca nu o sa se oboseasca, are un post caldut la Bruxelles si doar face gargara la TV pentru fraieri
    • -1 (9 voturi)    
      În schimb postacii anti-PSD sunt fericiți (Sâmbătă, 1 august 2020, 13:13)

      CalinMircea [utilizator] i-a raspuns lui mazgalici

      Că îl schimbă pe dracu cu ta-su!
      Câtă prostie mioritică!
  • -22 (34 voturi)    
    neee (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:31)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Imi fac buletin de Bucuresti doar ca sa votez contra Clotilde Armand la sectorul 1. M-am saturat de fanarioti care fac averi pe spinarea noastra la noi in tara! Romania trebuie sa fie mai intai pentru romani si apoi pentru diversi fanarioti doar daca mai e loc!
    • +6 (10 voturi)    
      Niciun strain nu va fura cum o face un român (Sâmbătă, 1 august 2020, 11:40)

      Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      E un "dar" al acestei țări - niciun strain nu va fura si nu va trăda România așa cum o poate face un român!
      Din păcate...
    • +5 (7 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:14)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Adevarul ca statul roman a fost ridicat numai de dacii liberi, de ex Carol si Ferdinand... plus regina Maria care nu mai stiu daca era de loc din Arges sau Dambovita...
    • +4 (6 voturi)    
      N-ai nicio sansa (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:21)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      la buletin de Bucuresti, cei de la evidenta populatiei impun un prag al IQ-ului.
    • +10 (14 voturi)    
      pai cum vine asta? (Sâmbătă, 1 august 2020, 13:30)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Daca ma uit la CV-ul candidatului PSD, Dan Tudorache, vad:

      2016 – Primarul Sectorului 1 al Municipiului Bucureşti
      2012-2016 – Deputat, Parlamentul României, Camera Deputaţilor
      2008-2011 - Viceprimar, Primăria Sectorului 1;
      2004-2008 - Consilier General, Consiliul General al Municipiului Bucureşti;
      2000-2002 - Consilier al Primarului, Primaria Sectorului 1;
      2001 - Director General Adjunct, M.L.P.T.L.;
      1990-2000 - Inginer şef secţie, Metrorex;
      1988-1990 - Inginer stagier, Staţia-C.F. Giurgiu Sud


      Daca ma uit la CV-ul candidatului USR vad:

      1997-1999 : The Sabre Group (Boston, US) — Analyst
      1999-2001 : KPMG (Bucharest) — Manager of the Consulting Department
      2002-2004 : ALTEN (Toulouse, Hamburg) — Head of Project Management, Office-AIRBUS A380 team
      2005-2010 : GDF SUEZ – DISTRIGAZ SUD (Bucharest) — Director of IT Department, Director of Gas Distribution, Bucharest and Ilfov
      2010-2013 : GDF SUEZ Energie France (Paris) — Director of Innovation and New Markets
      2013-2017 : EGIS Group — General Manager of EGIS Romania and Bulgaria
      2017-2019 : EGIS Rail, Egis International — Business Development Director for Continental Europe


      Deci tu vrei sa votezi contra Clotilde Armand care face parte din categoria de "fanarioti care fac averi pe spinarea noastra la noi in tara" ca sa iasa Tudorache, care practic n-a lucrat in viata lui altundeva decat la stat?
    • +8 (12 voturi)    
      ba da (Sâmbătă, 1 august 2020, 13:32)

      Mag@ [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Imi doresc cat mai multe persoane ca Clotilde in politica din Romania. Cele mai mari tunuri pana acum au fost trase de PSD. Doar un singur exempu asi vrea sa dau si ar fi de ajuns: Viorel Hrebenciuc a solicitat si primit 12.000 de hectare de padure spaga ca sa intermedieze o restituire. Va puteti imagina cat inseamna asta?
      Pana dvs o sa va faceti buletin de sector 1 eu imi mai conving cativa amici sa o votam cat mai multi pe Clotilde.
    • +2 (2 voturi)    
      Corect ! (Sâmbătă, 1 august 2020, 16:27)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Clotilde Armand este doar frantuzoaica , casatorita cu un roman , absolventa de MIT .
      Evident ca nu se ridica la nivelul patrihotilor rumani !
      Dv oferiti un frumos exemplu de inteligenta & tinuta morala autohtona !
      Felicitari !
  • +5 (7 voturi)    
    În fine o speranță bine întemeiată. (Sâmbătă, 1 august 2020, 10:59)

    D_Poroineanu [utilizator]

    Clotilde Armand e din neamul celor care au permis ca România să existe.
    Carol d'Avilla de asemenea. Berthelot și încă mii de francezi au marcat favorabil soarta noastră.
    Cât de idiot trebuie să fi că C.A. este Fanar?
    • +1 (3 voturi)    
      Nu am incredere (Duminică, 2 august 2020, 5:09)

      Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      In oameni pentru care s-au facut eforturi majore pentru a studia in USA, apoi au avut functii in diverse companii multinationale iar intr-un sfarsit ce sa vezi?....sa sfarseasca in ...Romania!?!

      Atata investitie si profesionalism pentru politica Damboviteana? Macane...

      La fel ca Julien, acesti "profesionisti" au fost "crescuti" de mici cu un scop precis. Puteti sa rideti cat vreti, banul este ochiul dracului all the time.
    • +1 (1 vot)    
      Degeaba (Duminică, 2 august 2020, 8:10)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      vorbiti de primul razbi mondial unor oameni total ignoranti.Fara sprijinul lor material si moral Romania Mare nu ar fi existat.Nici atunci nu aveam armament,spitale de campanie.Nu are rost sa continui.
  • -3 (11 voturi)    
    un CDR resapat (Sâmbătă, 1 august 2020, 11:52)

    BernierC [utilizator]

    Unde le sunt cei 20,000 de specialisti? un CDR facelift, nimic mai mult, vor fi o alta deceptie ptr votanti. Ma uit la tinerii contribuabili, ce entuziasti sunt de noii emanati, intitulati cu emfaza "alianta dreptei ptr Bucuresti". Ei inca au vise ca astia, copiii noi ai vechilor securisti, vor face lucruri bune ptr bizonii de rand. Nu vor face nimic, se va ajunge la o discrepanta si mai mare intre saraci si bogati (securisti de toate tipurile), evident pe banii din punga comuna, nu din afaceri private. Astia tranzactioneaza bucurestenii ca pe vite. Nu ai de ales intre unii si altii, ci intre unii si aceiasi. Acelasi tip de politician psihopat, corupt si arivist. Urmeaza, dupa alegeri, rupturile si spalarea rufelor in public. Sa vedeti voi dezvaluiri ce vor fi! Veti ajunge la concluzia ca noua generatie de politicieni este doar mai rafinata si mai perversa in manipulare, minciuni, furt.
    • +2 (4 voturi)    
      Pai ... (Sâmbătă, 1 august 2020, 16:35)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui BernierC

      Si care este solutia ?
      Sa stam - din nou - acasa ?
      Si sa permitem sa castige " raul cel mai mare " ?
      Pentru ca noi - persoane ffffff inteligente - ne-am saturat sa alegem " raul cel mai mic " ?
      • +1 (1 vot)    
        incearca (Sâmbătă, 1 august 2020, 17:52)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

        poate daca stam acasa, raul dispare. n'are cin'' sa'l mai promoveze.
        • -1 (1 vot)    
          Uauuuu... (Sâmbătă, 1 august 2020, 20:48)

          paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          " daca stam acasa , raul dispare "
          Sunteti sigur ca asa decurg - in Realitate - lucrurile ?
          Sau asta e doar o mica fantezie a dv ?
  • 0 (4 voturi)    
    Structura probabila (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:02)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    PMG pentru ND, cu consiliu Ciuma Rosie+aliati si 4-5 primari de sector psd.. Miticii nu se lasă, iar pnl nu convinge pe multi cu actuaul guvern.
  • 0 (10 voturi)    
    Arta posibilului. (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:34)

    minrest [utilizator]

    Acum Basescu - fie el turnator, alcoolic, campion al libertatii justitiei, dar apoi militant contra justitiei - e fortat sa candideze la primaria Capitalei, ca sa aduca PMP peste pragul electoral la parlamentare; ca locomotiva electorala, o sa duca scorul PMP la locale peste 13%, adica o sa aiba o multime de consilieri. PMP pierde o primarie, dar castica consilieri locali si, mai tarziu, prin depasirea pragului electoral, senatori si deputati.
  • +2 (14 voturi)    
    Au zis useristii ca ei sunt cinstiti (Sâmbătă, 1 august 2020, 12:41)

    salvatore [utilizator]

    Au zis ca ei nu se aliaza cu PSD sau PNL ca sunt aceeasi mizerie. Si ce fac ei acum? Se aliaza cu hotii de masti si de bani din alocatiile copiilor si din banii pensionarilor. Toti rad de Petrov ca va candida si el. Pai bine va face bai prostavanilor nerecunoscatori, a revenit in ring ca sa va scuipe-n gura tatal vostru, informatorul sef, fiindca ati cam inceput sa uitati ca de fapt penelistii de azi si useristii securisti sunteti toti de fapt fosti basisti.
    • 0 (8 voturi)    
      Mai sunt (Sâmbătă, 1 august 2020, 13:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      și din gașca infractorilor USL (Fenechiu etc.) plus zecile de gunoaie racolate direct din Ciuma Rosie, cum ar fi primarul de la Iasi,
  • -1 (7 voturi)    
    Foarte jos lucreaza aceasta clasa politica,. (Sâmbătă, 1 august 2020, 14:10)

    constatator [utilizator]

    .. deh grupa mica!
    Sunt convins ca in Romania sunt oameni de o valoare mult mai mare decat acesti blatisti, dar ei nu au nici o chemare in politica datorita nivelului la care se afla ea!
  • -2 (6 voturi)    
    USR/PLUS/PNL - sa nu ne imbatam cu apa rece (Sâmbătă, 1 august 2020, 15:05)

    RazC82 [utilizator]

    E foarte bine ca s-au inteles dar USR/PLUS trebuie sa inteleaga ca de acum trebuie sa isi schimbe strategia. Ei au facut doar opozitie si au blocat investitii ca sa nu fure PSD, dar asta inseamna ca si bucurestenii au suferit. Ii astept sa construiasca si sa vina cu proiecte reale, nu doar dat din gura ca unul sau altul fura.

    De la PNL, nu am nici o asteptare, stiu ce le poate pielea. Iar legat de candidatii USR/PLUS, hai sa nu ne imbatam cu apa rece, toti in afara de Nicusor care a demonstrat continuitate in Bucuresti, folosesc alegerile locale ca o parghie pentru ceva mai mult. Cel mai valid exemplu: Clotilde Armand pe care am votat-o si am sustinut-o ca voluntar. A avut probleme de prezenta la sedinte in 2017 (da, a avut un job pe langa ca era politician, daca nu poti pune jobul pe plan secund, nu candida ca si consilier). A plecat apoi ca europarlamentar...ori asta desi e bine pentru ea, pentru Bucuresti inseamna ca si-a bagat picioarele pentru bani si beneficii.

    Restul USR sunt no-name, se bazeaza pe politica de grup sustinand un inadecvat ca Barna (de aia pleaca oameni gen Tocilescu) si PLUSistii se pricep sa fie numiti si nu alesi.

    Concluzia e: Da, restul sunt mai prosti, dar hai sa nu ne imbatam cu apa rece ca ne "salveaza" astia. O sa cred din nou in USR/Plus cand o sa vad oameni capabili cu proiecte concrete, nu doar realizari minore. PNL..no comment ca se stie cat de nereformati sunt.
  • -2 (6 voturi)    
    O mizerie totala! (Sâmbătă, 1 august 2020, 15:15)

    constatator [utilizator]

    Nu m ai avem scapare!
    Suntem condamnati!
  • -2 (4 voturi)    
    capitala.... (Sâmbătă, 1 august 2020, 16:26)

    muscha mbanana [utilizator]

    bucurestiul e al psd-ului pe vecie , astia isi fac planul ca balaoachesii si vor suferii o infrangere usturatoare ca intotdeauna , ba chiar si mai mare pentru ca s-au aliat cu pnl-Ul ( adica partidul lui base ! nu mai crede nimeni in mucusor dan et CIE !sunt praf !!!
  • -1 (3 voturi)    
    scapam , n-ai grija ... (Sâmbătă, 1 august 2020, 16:28)

    muscha mbanana [utilizator]

    tot psd-ul v-a conduce , stai limistit .men !uni dintre contracandidati ,nici nu exista , sunt niste marionete , chiar si base ia mai multe voturi !
  • -4 (6 voturi)    
    Decepție. (Sâmbătă, 1 august 2020, 16:38)

    Houthi [utilizator]

    După această alianță,nu văd cum cum psedeul va pierde Bucureștiul.Pentru mine,alianța asta condusă de alde Năsui,Barna,Zdrulă+Orban este o decepție care se va concretiza intr-un mare FÎS.
  • 0 (0 voturi)    
    Blat la sectorul 3 (Duminică, 2 august 2020, 8:52)

    MVM [utilizator]

    La sectorul 3 nu e niciun “candidat-surpriză”, ci un anonim, care să îi facă lui Robert Negoiță realegerea linâ și ușoară.
    Dl Moraru sare direct din poziția ONG-istului imparțial și neutru în postura de candidat la primăria unui sector din Capitală al PNL. Cine să mai creadă în ONG-uri și în neutralitate?
    • 0 (0 voturi)    
      Deja Vu blatul Predoiu cu P$D Ilfov (Duminică, 2 august 2020, 11:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui MVM

      Da da ! Asa cred !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by