PMP își ia gândul de la alianța dreptei. Tomac: Luăm în calcul candidați proprii la sectoare. La Primăria Capitalei să revină la cel de-al treilea mandat preşedintele Băsescu

de D.D.     HotNews.ro
Vineri, 31 iulie 2020, 19:03 Actualitate | Politic


Basescu
Foto: Facebook
PMP ia în calcul să meargă pe cont propriu la alegerile locale, atât la Primăriile de sector, cât şi la Primăria Capitalei, cu susţinerea fostului preşedinte Traian Băsescu pentru "cel de-al treilea mandat", dacă PNL şi USR-PLUS nu vor accepta crearea unei alianţe politice de dreapta în jurul lui Nicuşor Dan, a declarat vineri, liderul PMP, Eugen Tomac.

"Noi am propus să se creeze o alianţă în jurul domnului Nicuşor Dan, o alianţă de dreapta pe Bucureşti, acest lucru însemnând candidat comun la Primăria Generală, listă comună la Consiliul General, candidaţi comuni la primăriile de sector şi liste la Consiliile locale. Lista pentru Consiliul General consider că trebuie să o agreeze primarul general şi el trebuie să o facă. (...) În caz contrar, dacă nu se va realiza acest proiect, singurul de altfel realist şi care poate da o nouă faţă Bucureştiului, PMP ia în calcul să meargă pe cont propriu la toate primăriile şi, de asemenea, la Primăria Capitalei, să revină la cel de-al treilea mandat domnul preşedinte Băsescu", a declarat Tomac, pentru Agerpres.

El a adăugat că a avut "mici discuţii" pe această temă şi aşteaptă decizia PNL şi USR PLUS.

"Am mai avut mici discuţii, urmează ce decizie vor lua, pentru că noi suntem prea mici pentru a influenţa decizia celor două partide", a menţionat Eugen Tomac.

Potrivit acestuia, PMP, "în mod obligatoriu", ar dori să aibă candidat la Primăria unui sector al Capitalei.

"În mod obligatoriu, ne-am dori un sector unde să venim cu un candidat care să câştige. Avem candidaţi buni pentru toate sectoarele. Cred că o candidatură care poate cuceri Primăria Sectorului 2 este domnul Paleologu, de asemenea un candidat redutabil pentru Primăria Sectorului 4 este Ştefănel Dan Marin. În mod sigur, în jurul lui Mihai Neamţu, la Sectorul 3, putem să-i creăm probleme reale proaspătului fugar de la PSD, Negoiţă. Ştefan Florescu şi singur are şanse să-l bată pe Mutu la Sectorul 6 şi, dacă USR-ul ar fi dorit să facă un gest de nobleţe, sunt convins că Ioana Constantin, colega noastră, la Sectorul 1 îl poate învinge pe domnul Tudorache într-o alianţă unită. De asemenea, la Sectorul 5, senatorul Iliescu este cunoscut de 20 de ani în acest sector", a explicat preşedintele PMP.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5713 vizualizari

  • +26 (40 voturi)    
    cine crede ca TB (Vineri, 31 iulie 2020, 19:08)

    ..13 [utilizator]

    O sa mai castige Premaria capitalei???

    A muncit mult TB un mandat si ceva la PMB si a lasat multe lucruri care au fost continute de Videanu, a muncit in primul mandat ca Presedinte si a adus multe lucruri bune pentru Ro dar acum...

    personal eu nu cred ca va mai castiga TB Primaria - anumite lucruri il trag in jos in ciuda altora facute bine...
    • +4 (12 voturi)    
      e bluff, zice si el asa. stie ca nu castiga (Vineri, 31 iulie 2020, 19:14)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ei el cand nu castiga nu participa
      • -1 (1 vot)    
        i-a anunțat (Sâmbătă, 1 august 2020, 11:14)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        în acest fel pe pesedaci că va rupe din voturile dreptei.
    • +2 (20 voturi)    
      Nu se pune problema sa castige. (Vineri, 31 iulie 2020, 19:17)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Dar va mai lua niste procente de la Nicusor, sporind sansele Gabrielei Firea. Pacat !!! Posibil ca tocmai de acele procente sa aiba nevoie. Cine ar fi crezut ca Basescu va face jocurile PSD de fapt ?

      O alianta a dreptei cu defecte ascunse, pasamite. Stiu ca sunt forte in USR, PNL, care fac blat cu PSD. Au gasit aceasta portita de cateva procente pentru a sumbina sansele lui Nicusor. Rusine !
      • +2 (10 voturi)    
        nu face jocurile psd (Vineri, 31 iulie 2020, 21:10)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui clint

        face jocurile partidului sau.
        cand esti exclus, trebuie s'o iei pe cont propriu
        voturile sunt bune sa tina pmp in carti.
        iar neicusoru a fost spriinit de pmp, caci atat labaralii cat si progreseii aveu vladu si bogdanu pregatiti.
        s'au lasat cu greu de partea luin n.dan.
        asa ca nu mai dati din clont, vreti voturile pmp, fiti corecti, fair play. daca nu va pasa, mergeti pe voturile voastre, nu mai depindeti de pmp.
        atat pnl cat si plusul n'au nicio legatura cu dreapta. centru stanga e numele lor de cod.
      • +5 (13 voturi)    
        Jocul PSD il face D Barna (Vineri, 31 iulie 2020, 22:07)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui clint

        Prin pretentia lui ca alianta pentru Bucuresti sa nu includa si PMP isi deschide o usa si la PSD pentru participarea la un nou guvern alaturi de acesta dupa alegeri.
        Barna s-a intalnit cu Dancila si Iordache iatr-o zi cand opozitia a depus o motiune de canzura in parlament.
        Mai recent s-au intalnit Dan Barna, Marcel Ciolacu și Victor Ponta. Ciolacu: „pentru a realiza rapid un plan pentru România” Ati auzit ceva?
        Barna: „a fost un exercițiu de consultare firesc între partidele din Parlament” Cu ce se ocupa astia prin Parlament de nu au timp sa discute?
    • +4 (20 voturi)    
      Nici n-are de gand (Vineri, 31 iulie 2020, 19:22)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Basescu e mult prea versat ca sa nu stie din start ca n-are absolut nicio sansa sa castige alegerile.

      Dar e capos si ranchiunos si daca nu i-a iesit santajul la USR-PNL, acum vrea sa le arate cine-i el!
      O sa candideze si o sa ia vreo 5%.
      Dar alea 5% ar putea fi destul ca sa piarda N. Dan alegerile si sa castige Firea.
      Iar dupa aia o sa ranjeasca Basescu pe la toate televeziunile, multumit ca i-a facut praf pe "aia de dreapta".
      Basescu a devenit un sarlatan politic alaturi de Tariceanu, Ponta sau Kelemen.
      • +5 (7 voturi)    
        Toata Adunatura de “candidati” la primarii (Vineri, 31 iulie 2020, 21:56)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        Sunt soparle care au sabotat M10 si pe Macovei + Nulitati Notorii
        • -3 (3 voturi)    
          cine'i macovei (Sâmbătă, 1 august 2020, 11:34)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ca iuitai, cumva precuroarea aia securisto comunista din iepoca de aur, motociclista de ocazie si sorosista la blana ?! sinecurista la portile ioropii ? ea, preda, jurnalistul ungureanu,, niste abonati soros la curtile de brucsal...
          • +1 (3 voturi)    
            Bunik ta (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:02)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Da
            Posibil sa fi fost buna înainte de menopauza ( acum îți pute )
        • -3 (3 voturi)    
          cine'i macovei (Sâmbătă, 1 august 2020, 11:34)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ca iuitai, cumva precuroarea aia securisto comunista din iepoca de aur, motociclista de ocazie si sorosista la blana ?! sinecurista la portile ioropii ? ea, preda, jurnalistul ungureanu,, niste abonati soros la curtile de brucsal...
      • -8 (10 voturi)    
        Esti in stare a fi capabil sa detailezi:"nu i-a (Vineri, 31 iulie 2020, 22:15)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        iesit santajul la USR-PNL"?
        • +1 (3 voturi)    
          Nu te duce capul sau..eeeesti dezinformat? (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:17)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Cand dintr-o pozitie de partid minuscul, ai pretentii de la PNL si USR ca vrei primari de sector si consilieri si bla,bla, bla, ca daca nu ne dati il bagam pe Basescu in cursa...ce inseamna asta?
          Nu santaj?

          Hai valea cu PMP-ul vostru.
          • -1 (3 voturi)    
            Aroganta tipic psd-ista la usr-isti (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:50)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

            Cine se aseamana se aduna . . .
      • +1 (7 voturi)    
        Unde scrie (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:21)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        ca Basescu trebuie sa pupe in fund pe Orban sau Barna? Parca Simona ar trebui sa se lasa invinsa ca sa iasa Serena, sa nu se supere The Big Brother.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu scrie nicaieri! (Sâmbătă, 1 august 2020, 18:21)

          Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          Dar in acest caz Basescvu se face de rusine.
          De cateva luni latra la Firea, ca e o tzoapa, ca e o proasta, ca e un cancer pt Bucuresti si ca trebuie facut tot posibilul sa fie inlaturata de la primaria capitalei.
          Acum, ce face Basecuristu?
          Face tot ce poate ca sa-i asigure Vrancioaiei inca un mandat !

          Mai documentati-va, inainte sa va faceti de ras cu intrebari infantile!
    • 0 (16 voturi)    
      Lol (Vineri, 31 iulie 2020, 19:22)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Important este că Băsescu va lua din voturile care ar fi mers către Nicușor, ajutând-o astfel pe Firea să câștige.
    • +6 (20 voturi)    
      Ce uita” usr-ul (Vineri, 31 iulie 2020, 19:40)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Alegerile sunt intrun singur TUR .....
    • -4 (16 voturi)    
      Ce-a mai „muncit”. Cu 4 cubulețe. (Vineri, 31 iulie 2020, 19:47)

      Raoke [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Ce-a mai tras.... Nuți ne poate confirma.
    • +6 (22 voturi)    
      PMP a ajuns apendicul PSD! (Vineri, 31 iulie 2020, 20:07)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Primul lucru facut dupa alegerile locale a fost sa faca majoritati cu PSD in toate judetele ca sa manance si ei o paine calda. La primaria Capitalei, au pus ca sef al consilierilor un brailean mafiot Andrei Ionescu care e mana in mana cu Firea. Toti liderii PMP de la sectoare ii regasesti in functii de conducere la firmele lui Firea. La fel si la sectoare, unde liderii PMP sunt directori ai diferitelor directii. Acum vor sa mimeze opozitia la PSD si tipa ca nu sunt lasati sa faca parte din opozitie, desi sunt de fapt la putere alaturi de PSD in consiliile locale si primarii. Traian Basescu doar se preface ca lasa salariul urias de la Bruxelles pentru o primarie falimentata de Firea cu ajutorul consilierilor PMP care i-au asigurat majoritatea cand a avut nevoie, cum a fost la infiintarea companiilor primariei, unde politizarea este de 100%. Sa fim normali la cap, sa joci cu PSD si apoi sa te dai in opozitie ca sa mai iei niste posturi de consilieri pe langa Nicusor Dan si la sectoare, e mult prea mult.
    • +7 (25 voturi)    
      Nu conteaza daca va castiga sau nu (Vineri, 31 iulie 2020, 20:09)

      Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      E un santaj oribil marca tomac and pmp.

      Daca merg singuri pe lista iau mai putin decat au cerut in cadrul aliantei.
      Insa daca il lanseaza pe Băsescu torpileaza bine de tot dreapta si lasa cale libera vrancioaiei.

      Altfel spus "ne dati ce cerem sau va calcam castelul de nisip in picioare?"
      • +11 (21 voturi)    
        Torpileaza creierelor celor de la USR+ (Vineri, 31 iulie 2020, 20:47)

        nu.conteaza [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

        Nu este nimic rau in competie. Ce este rau este ca lumea nu iese la vot. Daca iti este frica ca alt candidat iti canibaleaza sansele poate era bine sa-l incluzi in discutie. Nu vrei sa-l incluzi in alianta ta, foarte bine. Prespui ca nu ai nevoie sa el si vei castiga si fara. Ai de unde alege. Dar e greu sa alegi cand nici macar nu te duci la vot. Politica implica compromis, si este de apreciat ca sunt oameni ce nu vor asta. Si ti-o asumi.

        Da in mod cert, intr-un sigur tur vei avea de suferit/pierdut daca adversarul ia mai multe puncte decat tine. Deficitara aici este si faptul ca legea permite ca minoritatea sa decida. Dar, de cate ori sa re-organizezi pana cand ajungi la o majoritate? Inca odata problema nu este ca avem multi candidati, ci ca lumea nu iese la vot.
      • +4 (6 voturi)    
        Mda (Vineri, 31 iulie 2020, 21:17)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

        Daca are puterea sa calce castelul de nisip in picioare, atunci da-i si lui o lopatica sa se joace, nu ? Ce dracu' chiar asa de mare deranj e pe partea dreapta ? Hai, maaaa, va incurcati, voi, inteligenta Romaniei de un marinar ?!?
    • +2 (12 voturi)    
      In primul mandat am văzut schimbări (Vineri, 31 iulie 2020, 20:12)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      La al doilea mai puțin.
      Ca președinte plecase bine după care a tolerat multă mizerie și corupție.
      Din poate nu poate sa adică nimic nou. Dacă tot are nevoie de o provocare sa candideze la sectorul 3 unde pare-se coaliția de dreapta nu crede ca va avea succes (nu prea înțeleg cum vine asta, dar ma rog...).
  • +9 (31 voturi)    
    Băsescu ar fi clar un primar mai bun.. (Vineri, 31 iulie 2020, 19:11)

    Nyk1 [utilizator]

    ...chiar și decât Nicușor.
    • 0 (6 voturi)    
      Pe ce lume? (Vineri, 31 iulie 2020, 21:51)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      :)
  • -4 (20 voturi)    
    vin si va votez (Vineri, 31 iulie 2020, 19:20)

    nash pandelica [utilizator]

    merita sa fac drumul, pt. pozitia corecta.
    e bine sa nu va mai ia pneleaua si tinerii neomarxisti de fraieri.
    ar trebui si la ppe sa propuneti scoaterea pnl si trimiterea lor la renesw europe en marxhe toujoour bonjour.
  • -2 (18 voturi)    
    vin si va votez (Vineri, 31 iulie 2020, 19:20)

    nash pandelica [utilizator]

    merita sa fac drumul, pt. pozitia corecta.
    e bine sa nu va mai ia pneleaua si tinerii neomarxisti de fraieri.
    ar trebui si la ppe sa propuneti scoaterea pnl si trimiterea lor la renesw europe en marxhe toujoour bonjour.
    • +3 (5 voturi)    
      Serios (Vineri, 31 iulie 2020, 22:21)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Auzi la agaricii astia. Liste comune. Adica USR care are 50% in Bucuresti sa faca liste comune cu distrusii astia care au votat doar pentru bani si interese personale la CGMB.
  • +14 (16 voturi)    
    Daca (Vineri, 31 iulie 2020, 19:25)

    zaw [utilizator]

    Daca va candida multe voturi va pierde PNL-ul,doar sangele nu se face ape,adica stim doar ca 80% din penelisti sunt fosti pedelisti.
  • +11 (23 voturi)    
    Basescu candidat (Vineri, 31 iulie 2020, 19:29)

    Futurist Irefutabil [utilizator]

    Sa-nceapa ce-a terminat!
  • +6 (22 voturi)    
    Primar (Vineri, 31 iulie 2020, 19:35)

    Criogenia [utilizator]

    Pe cuvant ca ma intorc in Ro, stau 2 saptamani in izolare si tot merg sa-l votez pe Rumburak Primar.

    Atata timp cat bufonii nu cad la pace macar cu Nucusor...iese Firea la pas. Numai Rumburak mai poate starni bucurestenilor o emotie sa schimbe votul.
  • -5 (21 voturi)    
    E vb de informatorul Petrov? (Vineri, 31 iulie 2020, 19:40)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Intreb, ca nu sunt din București
    • -1 (5 voturi)    
      Da, EL însusi (Vineri, 31 iulie 2020, 21:52)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      :)
    • -4 (8 voturi)    
      Nu e vorba de Petrov (Vineri, 31 iulie 2020, 22:24)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      E vorba de un bandit ordinar in timpul caruia milioane de oameni s-au trezit cu salarii taiate si cu 50% in timp ce tiitoarea lui fura la 10 maini la fel ca si inca vreo 100 de insi din camarila creata de el.
  • +1 (13 voturi)    
    O greseala majora (Vineri, 31 iulie 2020, 19:40)

    My50cents [utilizator]

    Cred eu.
    Aici se vad orgoliile si ceea ce cantareste mai mult, adica inteesul personal. Cu cat mai multi candidati de dreapta, cu atat cresc sansele Firutei,
    In fine, pe mine nu ma atinje, nu mai locuiesc in Bucuresti de multi ani
  • +1 (17 voturi)    
    .. (Vineri, 31 iulie 2020, 19:46)

    mazgalici [utilizator]

    dupa ce PMP s-a aliat cu PSD la nivel local, asigurandu-le majoritatea toxica, iata ca vine si nota de plata:
    PMP a devenit un partid nefrecventabil, care nu va trece nici macar de pragul electoral in iarna, si se va desfiinta curand
  • +1 (19 voturi)    
    da ce treaba are pmp cu "dreapta"? (Vineri, 31 iulie 2020, 19:52)

    Marius Tanasa [anonim]

    Alegerile astea sunt despre scoaterea definitiva din Romania a pesedismului, nu despre dreapta vs. stanga.

    Pmp e un grupuscul populist de crestinopati carora DEMOCRATIA le pute. De altfel pmp a sprijinit marsav psd in consiliile locale din Bucuresti, deci nea tomac nu pacaliti pe nimeni. Iar Basescu poate candida cat vrea, cata vreme joaca in echipa PSD stie extrem de bine ce si cat va primi.
    • -4 (6 voturi)    
      poate ca ai dreptate (Vineri, 31 iulie 2020, 21:49)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Marius Tanasa

      deci, dece va otzaratzi ca nu voreaza penelutza usl''amica si plus usereul neo marx.
      fiecare cu doctrina si votantii sai.
    • -4 (4 voturi)    
      poate ca ai dreptate (Vineri, 31 iulie 2020, 21:49)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Marius Tanasa

      deci, dece va otzaratzi ca nu voreaza penelutza usl''amica si plus usereul neo marx.
      fiecare cu doctrina si votantii sai.
    • +3 (7 voturi)    
      Cam multe minusuri, dar multi uita ca (Vineri, 31 iulie 2020, 22:33)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Marius Tanasa

      In pmp e cretinopatul de M.Neamtu, cel care se lauda cu reusita pemepe privind legea care interzice si DISCUTIILE care privesc identitatea de gen !
      Doar pe vremea comunistilor era interzis sa vorbesti despre anumite lucruri.
      Pemepe e un partid balama al pezdistilor.
  • -1 (17 voturi)    
    Prea multa galagie (Vineri, 31 iulie 2020, 20:06)

    BomboIsBack [utilizator]

    pentru partidul cu consilierii municipali si locali care au votat cot la cot cu PSD, in ultimii 4 ani.
  • -3 (15 voturi)    
    basesculescule, ,,fost-ai lele cat ai fost" (Vineri, 31 iulie 2020, 20:12)

    Stropuleanu [utilizator]

    amuuuu, nu-i nici chef si nici nu-i rost.
    mai bine, mr. besescu, ne-ai spune cine a pus rahat pe clantza!?))))
  • +6 (24 voturi)    
    PNL-ule... (Vineri, 31 iulie 2020, 20:13)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Cu toate bubele lui...Basescu e singurul care ii va face fata Fiarei ! Intr-un duel face to face, Firea il va face co-co-los pe ND. Are stiinta discursului manipulator, a spus-o inclusiv CTP-ul. ND va pierde lupta...inainte ca aceasta sa inceapa! Marinaru' o sa o faca sa spumege !
    Imi pare rau pentru PNL, dar nu voi vota cu ND ! USR-ul sa lase deoparte ifosele si intriga (vezi ce face in parlament, alaturi de PSD...in pandemie) si mai vedem.
    • -2 (6 voturi)    
      Un betiv si un bandit ordinar (Vineri, 31 iulie 2020, 22:25)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      NU mai prosteste pe nimeni azi.
  • +2 (20 voturi)    
    alianta dreptei? (Vineri, 31 iulie 2020, 20:14)

    Je__ [utilizator]

    USR + Plus - sunt de stanga, adica striga stanga din ei, desi se dau transgenderi de dreapta
    iar PNL e format din bugetari, care pt cativa lei o vand si pe muma lor - deci un fel de consiliu administratie interese

    PMP? - nu stiu...nu vad antreprenori prea multi nici pe acolo
    • +1 (9 voturi)    
      Aha (Vineri, 31 iulie 2020, 22:35)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Bah, mai lasati-ma cu USR care e progresist, de stanga, marxisti. Toti indivizii semidocti si ignoranti din tara asta au invatat cateva replici despre USR. Ma doare undeva ce ideologie are USR intr-o tara in care ideologia nu exista, unde politica inseamna un feudalism timpuriu, unde partidele sunt doar grupuri de interese personale. Adica toti prostii o dau cu marxismul intr-o tara in care mizeria si saracia e cea mai mare din Europa, o tara in care discrepantele sociale sunt atat de mari incat seamna mai degraba cu Brazilia sau Columbia. Mai, Romania are nevoie de niste oameni cu creier care sa reduca analfabetismul, sa scoata din mizerie milioane de oameni din mediul rural si din marginea oraselor, sa impuna un sistem de impozitare etic fara caste si privilegii , care sa trimita dracu copiii la scoala , nu sa-i lase sa stea pe tabelete si telefoane si nici sa-i lase la mana unor parinti analfabeti si betivi. Intelegi tu ? Eu zic sa iei la pas satele din Romania si daca ai un minim de empatie pentru oamenii care se tarasc cu pensii de 500 lei sau pentru copiii care sunt condamnati la analfabetism, intelegi de ce are nevoie tara asta.
      • 0 (4 voturi)    
        Exact! (Sâmbătă, 1 august 2020, 0:30)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        „Mai, Romania are nevoie de niste oameni cu creier” - asta e corect dar ce „creier” au demonstrat cei de la USR că ar avea?
        Poate... GREIER, ca în fabula cu furnica: de când au aterizat în parlament (pe un val de speranță populară adevărată) s-au molipsit de toate relele celor din jurul lor ajungând una cu clasa politică de care, chipurile, erau net „diferiți”. Și acum că vin alegerile au ifose mari dar oameni mici.
        Asta e.
        • -1 (3 voturi)    
          Pai vezi ca nu stii ce au facut in Parlament (Sâmbătă, 1 august 2020, 17:12)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

          dar iti dai cu parerea. Uite iti dau eu niste exemple de legi trecute de acest partid cu 8% in Parlament : DNA padurilor, legea acizilor trans care reduce cantitatea de acizi trans in produsele de fastfood si nu numai adica reduce riscul aparitiei cancerelor si a infarctului ( initiata de dr Wiener de la USR), legea mirosurilor, eliminarea declaratiei de beneficiar real pentru microintreprinderi ( daca nu stii ce inseamna, ei afla ca eu ca administrator de microintreprindere eram obligat in fiecare an de niste cretinoizi care au schimbat legea sa depun o declaratie la RC ca sunt beneficiarul real al veniturilor firmei altfel imi luam amenzi de la 4000 lei in sus, daca nu stii ce cozi sunt la RC , te invit sa dai o tura), eliminarea obligatiei de a lua acordul vecinilor ca sa-ti faci o firma, legea zgomotelor ( adica au impus limite de zgomot mult mai mici ca in trecut), fara penali, etc.
  • +2 (10 voturi)    
    Lol (Vineri, 31 iulie 2020, 20:32)

    mitg [utilizator]

    Penibil.
  • -1 (11 voturi)    
    TB (Vineri, 31 iulie 2020, 20:33)

    atc [utilizator]

    Munca muuuuuuuulta, da' care-s alea facute bine?
  • 0 (4 voturi)    
    ELENA (Vineri, 31 iulie 2020, 21:37)

    dmnt [utilizator]

    se sacrifica pentru elena din nou. iar trebuie sa-i gaseasca loc de munca..........
    nici nu mai poate sa isi tina capu' pe umeri !
  • 0 (6 voturi)    
    Primaria tarii (Vineri, 31 iulie 2020, 21:45)

    Holodan [utilizator]

    Cine castiga Bucurestiul castiga tara - metaforic !
    PMP este un partid mic dar necesar pentru atitudinea lui pozitiva democratiei.
    USR este un partid dubios, o sa ne lamurim in timp. Nimic nu-l recomanda, din pacate, pentru ca avem nevoie de un partid nou care sa faca o altfel de politica.
    Liberalii cred ca sunt mari - de fapt sunt pe jumatate din cat cred.
    PSD este Romania! Tara noastra arata groaznic, e pe duca.
    Securitatea este cancerul in metastaza - vechea Securitate, aia pe care nu o vedem noi dar mai ales nu o vad ziaristii. Care ziaristi ? TOTI !!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Ca or fi si prosti! (Sâmbătă, 1 august 2020, 4:47)

    Codruta N [utilizator]

    Bucurestenii!
    Sa voteze cu ciumetzi notorii!
    Mai ales dupa ce PMP a facut permanent blat c u Firea - asa ca, pentru ca n-au apa sa se spele, bucurestenii poa' sa-i multumeasca SI lui Base / Tomac samd...!!
    Iar daca te mai uiti si la lista lor, te apuca durerea de cap! Acu', pe BUNE: CINE naiba voteaza cu gargaragii gen Neamtu samd.?
  • 0 (2 voturi)    
    Basescu la primarie ? (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:36)

    Ibit [utilizator]

    PETROV se intoarce ?
    Nu cred .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by