Sondaj IMAS: PNL crește ușor, PSD în revenire / Alianța USR-PLUS, luată în calcul pentru prima dată

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 31 iulie 2020, 12:48 Actualitate | Politic


Sondaj IMAS Iulie 2020
Foto: IMAS / Europa FM
PNL este în ușoară creștere față de lunile precedente, fiind situat la 33,4%, însă cea mai mare creștere o are PSD, potrivit sondajului IMAS realizat la comanda Europa FM pentru luna iulie. În același timp, Alianța USR-PLUS este luată în calcul pentru prima oară, fiind cotată la 17,2%.

PNL e creditat cu 33,4%, astfel încât liberalii mai cresc puțin, după ce, în luna mai, înregistrau cele mai puține opțiuni din acest an (32,6%).

PSD, în schimb, crește ceva mai mult, de la 21,9% în iunie la 23,4%.

Pentru prima dată, sondajul include Alianța USR Plus, nu cele două formațiuni separat, iar Alianța e creditată cu 17,2%. Luna trecută, USR avea 12,3% în sondaj, iar Plus – 5,8%.




Partidul lui Victor Ponta, Pro România, scade în această lună la 9,7% de la 11%.

UDMR revine peste pragul electoral, cotat la 5,6%, după ce luna trecută nu înregistra decât 3,4% din opțiunile de vot.

PMP coboară și mai mult sub pragul electoral: 3,9% în această lună, față de 4,7% în iunie.

ALDE scade la 3,4%, la mai puțin de jumătatea procentelor pe care le avea în urmă cu un an (7,3% în iulie 2019).

Sondajul a fost realizat de IMAS la comanda Europa FM, în perioada 10 – 29 iulie, pe un eșantion de 1010 persoane. Marja de eroare este de 3,1%. Pentru realizarea acestui Barometru Europa FM s-a folosit metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing).

Sistemul CATI reprezintă o metodă de colectare a datelor de sondaj pe baza unui chestionar standardizat aplicat prin telefon persoanelor selectate aleator prin procedura RDD (random digit dialing).








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23032 vizualizari

  • +20 (64 voturi)    
    P$D este Gheata la Mal (Vineri, 31 iulie 2020, 13:02)

    un domn [utilizator]

    9 % la Alegerile 2020

    Coviduu da cu ranga la Congresul P$D din August !

    Amin !
    • +19 (29 voturi)    
      PSD + PRO = PNL (Vineri, 31 iulie 2020, 14:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Daca ne amintim ca Pro-Romania e tot PSD, vedem ca nu e chair la mal... Sau vrei sa spui ca Ponta, Banicioiu, etc nu-s pesedisti.
      • -16 (18 voturi)    
        da si nu (Vineri, 31 iulie 2020, 16:10)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        cei ce se duc la pro-romania sunt asa zisii psd-stii reformatori, care nu sunt asa nocivi (sau chiar deloc.).
        • +20 (22 voturi)    
          zici? (Vineri, 31 iulie 2020, 16:37)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Adica Ponta, care ia desfiintat comisia de verificat doctoratul in timpul sedintei e pesedistul reformator? Si mai putin nociv sau chiar deloc? Hai sa fim seriosi.

          Pesedisti mai putin nocivi sunt aia din PNL, cu apucaturi similare, dar care macar nu se lupta pe fatsa cu statul paralel si UE...
        • +13 (15 voturi)    
          ce reformează (Vineri, 31 iulie 2020, 17:31)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          tonta? Stilul de furt?
      • +1 (5 voturi)    
        Nu prea ai dreptate (Vineri, 31 iulie 2020, 22:14)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Acum zece ani PSD mai avea vreo 2-3 pui : UNPR, PRM, PC . Desi se dadeau diferiti aveau de fapt aceeasi mentalitate, origine si aceeasi sursa de votanti. Si cu astia PSD ajungea lejer la 50-55%. Astazi PSD nu mai are decat ProRomania si impreuna abia ajung la 30%. E o mare, mare diferenta.
        • -2 (6 voturi)    
          Dupa 8 ani de guvernare sa ai 37% (Vineri, 31 iulie 2020, 22:50)

          AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          PSD + Ponta + Tariceanu. Ti se pare putin?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu faceau nici atunci 55% (Luni, 3 august 2020, 18:56)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Cam tot timpul au avut nevoie de UDMR pentru ca mai apoi sa-si consolideze pozitia prin racolari.

          Diferenta esentiala o face acum USR, care aduce inca 20% si care inclina balanta.

          Si din pacate, e extrem de trist ca dupa tot ce-a facut ciuma rosie in acesti 3-4 ani, PSD + PRO + ALDE au 37%.

          Si la fel de trist e ca pe dreapta PNL/Johannis, care deja arata din ce in ce mai clar ca mutilarea justitiei facuta de PSD le convine de minune si nu dau mari semne ca a vrea sa schimbe lucrurile esential, are dublu fata de USR... Doar reactiile fata de sectia speciala si dosarul 10 Aug combinat cu numirile extrem de discutabile din fruntea justitiei, si e cam clar ca nu vor sa fie decat un PSD cu fatsa mult mai umana si europeana
    • -8 (24 voturi)    
      Sondajul e nerealist, PSD are peste 25% (Vineri, 31 iulie 2020, 16:25)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      o sa vedeti la alegeri ca PSD nu va avea sub 25%

      sondajele facute de prieternii PNL de la IMAS sunt una, realitatea e alta. PNL nu va avea peste 30% iar UDMR, Pro Romania vor fi de partea PSD

      eu prezic un deja vu al perioadei 1996-2000 cand a fost un parlament impotent
  • +16 (54 voturi)    
    Vesti bune pt "antipesedisti" (Vineri, 31 iulie 2020, 13:08)

    animatron [utilizator]

    Cifrele de mai sus indica doar o "fotografie de moment", o "intentie de vot" care nu e deloc sigur ca se va mentine fix la fel pana la alegerile parlamentare (nu se stie precis cand vor fi).

    Rezulta ca PNL si USR-PLUS ar intra in parlament avand impreuna o majoritate absoluta de mandate, dupa redistribuirea voturilor date partidelor ce ar putea ramane in afara legislativului (ALDE, PMP).

    Liberalii ar obtine de doua ori mai multe mandate decat progresistii USR-PLUS, ceea ce s-ar putea traduce si in felul repartizarii unor portofolii la guvernare (in caz de alianta de guvernare).

    Faptul ca PNL s-a oprit din scadere (era cotat la 42-47% in ianuarie-februarie) e o veste buna pt liberali, s-ar zice ca au acum un soclu solid de electori care ii voteaza chiar si in criza pandemica, economica si atacati din toate partile.

    Veste mai putin buna pentru progresisti, USR-PLUS nu face un scor mai mare decat cele doua partide luate separat, beneficiul fuziunii poate ca se va vedea mai tarziu ca impact la vot.

    PSD-ul e in Opozitie deci are un discurs agresiv si permanent critic, aparent profita de teoriile conspirationiste intarindu-si pozitia a doua in intentia de vot.

    E normal sa vedem asta cand Romania are milioane de pensionari, bugetari si asistati social, sunt categorii aproape "natural" atrase de un partid "de stanga" care promite salarii, pensii si alocatii in crestere indiferent de criza economica.

    ProRomania continua sa dreneze simpatizantii pesedisti nemultumiti de conducerea actuala a PSD si e cotat la nivel foarte ridicat (circa 10%).

    Vesti proaste pentru partidele mici care se bazeaza doar pe imaginea unui lider mai cunoscut (dnii Tariceanu si Basescu), atat ALDE cat si PMP mentinandu-se clar sub pragul electoral.
    Pare ca fara aliante electorale cele doua partide nu vor intra in legislativ.

    Electoratul maghiar "uita" iarasi ca UDMR a fost la guvernare cu PSD-ul sau poate ca propaganda venita de la Budapesta are efect.
    • +28 (56 voturi)    
      PSD are puterea (Vineri, 31 iulie 2020, 13:25)

      Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      nu e deloc in opozitie. Se prefac ca sunt in opozitie, ca sa atace si sa castige prin smecheriile binecunoscute, profitand si de "naivitatea" (ca sa nu spun prostia) unei parti importante din alegatori
      • -15 (37 voturi)    
        PSD nu este la putere (Vineri, 31 iulie 2020, 14:39)

        adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

        PSD nu are majoritatea absoluta in Parlament, nu se afla in Guvern si nici intr-o coalitie majoritara cu alte partide.

        E adevarat ca PSD, Pro Romania, ALDE si UDMR au majoritatea absoluta insa asta este doar o majoritate de conjunctura. Adica aceste partide sunt in principiu impotriva guvernului (mai mult sau mai putin) insa nu se inteleg intre ele pentru a forma o coalitie. Nu exista nici-un acord intre aceste partide.

        PSD-ul nu are nicio putere asupra Pro Romania, ALDE si UDMR, din contra PSD si Pro Romania se afla in conflict, cel putin in ceea ce priveste alegerile locale.

        Deci PSD nu poate lua nicio decizie la nivelul executivului iar la nivelul legislativului depinde de ceea ce decid celelalte partide din opozitie, partide asupra carora PSD nu are nicio putere.
        • +12 (20 voturi)    
          PSD este peste tot (Vineri, 31 iulie 2020, 16:45)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

          Al doilea om in stat este Presedintele Senatului, Robert Cazanciuc, senator PSD. Tot de la PSD este si Presedintele Camerei Deputatilor.
          Nici o lege nu trece prin parlament fara acceptul PSD.

          PSD controleaza cele mai multe primarii, consilii judetene, CCR, Avocatul Poporului, CNA, etc. La CSM tot oamenii apropiati PSD se remaca in conducere. De SIIJ ce sa mai vorbim?..
          Si-au pus oameni de nadejde ca sa blocheze inclusiv activitatea IICMER - Institutului pentru Investigarea Crimelor Comunismului.

          Asta este realitatea momentului. Caracatita PSD controleaza Romania si incompetentii din PNL sunt lasati sa guverneze temporar, ca sa aiba electoratul pe cine sa dea vina pana la alegeri.
          • -5 (15 voturi)    
            Nicio lege nu trece fara acceptul PSD? (Vineri, 31 iulie 2020, 17:58)

            adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Te sfatuiesc sa mai citesti Constitutia si legile tarii. Presedintii Camerlor nu pot bloca adoptarea legilor si PSD nu are majoritatea in Parlament. Daca toate partidele din Parlament ,mai putin PSD, vor sa treaca o lege ea va trece impotriva vointei PSD.

            Dar chiar daca ar fi asa cum zici tu, si nu e, Guvernul poate adopta ordonante de urgenta pe banda rulanta asa ca (aproape) chiar ca nu mai conteaza daca Parlamentul ar putea bloca legi.

            GUVERNUL PRIN ORDONATE DE URGENTA POATE SA MODIFCE APROAPE ORICE LEGE.

            Mai rau daca Parlamentul adopta o lege sa faca ceva imediat Guvernul poate da ordonanta de urgenta sa anuleze legea. Asta fac acum cu alocatiile si o sa incerce si cu pensiile daca nu se adopta motiunea de cenzura.

            Pana reuseste Parlamentul sa respinga ordonana trece mult timp si chiar daca o resping Guvernul poate imediat sa adopte o ordonanta de urgenta noua cu acelasi text.

            Sunt cateva exceptii, de exemplu prin Ordonanta de Urgenta nu poti restrange drepturile cetatenilor. Datorita acestei exceptii a mai avut si Parlamentul ceva de spus altfel numai ordonante de urgenta.

            DECI PNL-UL PRIN ORDONANTE DE URGENTA CONTROLEAZA APROAPE IN INTREGIME LEGIFERAREA IN ROMANIA.
            • +1 (1 vot)    
              fix pe dos (Luni, 3 august 2020, 13:45)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

              1. Cine controleaza ordinea de zi la sedintele parlamentare PSD? Cine controleaza comisiile de specialitate? PSD.
              In plus, sa spui ca PSD nu are majoritate pentru ca nu are tehnic, 50+1% este o mare ipocrizie. Realitatea este ca PNL si USRPLUS au impreuna doar ~25% din voturi. Restul, minoritatile, neafiliatii, PMP, ALDE, UDMR, ProRo, stim bine ce hram poarta.

              2. Guvernul emite ordonante de urgenta doar imputernicit de parlament, prin delegare legislativa. Constitutia Romaniei, art. 115. Iti recomand sa citesti respectivul articol. Vei intelege cat de penibil e comentariul tau...
      • -1 (9 voturi)    
        Si legile Justitiei? (Vineri, 31 iulie 2020, 17:02)

        Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

        Daca are puterea de ce nu schimba legile Justitiei? Asta era lupta lor, nu?
    • +1 (5 voturi)    
      Are totusi sens aliant USR-PLUS (Vineri, 31 iulie 2020, 17:54)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Fara alianta, cele potential la limita celor 5% risca sa fie pierdute.
    • 0 (8 voturi)    
      N-as atribui succesul PSD ... (Vineri, 31 iulie 2020, 17:55)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      ... doar pensionarilor si asistatilor social. Exista o caruta de tineri care voteaza PSD. Asta-i urmarea, dupa parerea mea, a unui sistem educational in continua degradare.
    • +1 (7 voturi)    
      hahahahaha (Vineri, 31 iulie 2020, 19:24)

      Gheorghe Pudila [anonim] i-a raspuns lui animatron

      Nici macar pe asistatii vostri social nu iu mai pacaliti cu textulete ca "PSD este in opozitie".

      Guvernul si Orban au vrut intr-un fel carantina, PSD+CCR au zis NIET si s-a facut Legea ciolacului care introduce dictatura medicala. Sa vezi de la 1 august cum o sa fie si e exact pe baza Legii ciolacului.

      Deci romanii nu-s chiar atat de prosti cum ne crede pesedeu, de aia PSD VA DECONTA LA ALEGERI #COLECTIV si UCIDEREA ROMANILOR in epidemie.
  • +24 (70 voturi)    
    Hai USRPlus !!! (Vineri, 31 iulie 2020, 13:15)

    Doru1963 [utilizator]

    Vreau sa iasa oamenii astia sa dovedeasca ce pot!

    Prin legile propuse unele chiar adoptate printr-un miracol, au dovedit ca merita!

    Vreau sa-i vad la guvernare mai repede, nu peste cine stie cati ani dupa ce PNL sau PSD mai fac iar praf tara
    • -20 (50 voturi)    
      Ce legi? (Vineri, 31 iulie 2020, 13:23)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      Anularea pensiilor speciale, parteneriatul civil, ce anume ii recomanda? Ah, am uitat...vocea si talentul :)
      • +25 (53 voturi)    
        Ii recomanda (Vineri, 31 iulie 2020, 13:47)

        Vlad38 [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        aversiunea prostilor fata de aceasta alianta.
        • +16 (32 voturi)    
          USR/PLUS a cerut desfiintarea SIIJ (Vineri, 31 iulie 2020, 14:18)

          emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Vlad38

          printr-un proiect de lege in parlament.

          A facut ceva PNL sa desfiinteze SIIJ, desi au promis asta in campanie? Nu. Predoiu doarme.
          • -2 (8 voturi)    
            Predoiu e liberal (Vineri, 31 iulie 2020, 18:01)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

            In plus, desfiintarea pensiilor speciale se poate face doar in parlament, nu la guvern. Predoiu nu doarme, da' stie ceva mai multe despre cum functioneaza sistemul legislativ in Romania ca sa se apuce de chestii fara sens.

            Pana acuma au fost mai multeinitiative legislative de desfiintare a pensiilor speciale. Putine au ajuns la vot. La alea care-au ajuns la dezbatere in plen, parlamentari de la toate formatiunile politice din parlament, mai putin USR, au introdus si votat modificari care au facut legile respective neconsitutionala. Asa ca au fost anulate la CCR. Cand s-a intamplat asta, USR a si anuntat dinainte ca si daca legea a trecut de parlament o sa cada la CCR.
      • +14 (26 voturi)    
        Debirocratizarea, mirosurile, grasimile trans (Vineri, 31 iulie 2020, 14:00)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Au fost primii cu propunerea de taxare a pensiilor speciale - dupa cum s-a vazut CCR a declarat neconstitutionala desfiintarea.
        Au promovat infiintare firmelor cu mai putine acte.
        Sa ai cu ce lupta daca ai un vecin care arde cadavre in curte sau creste porci la oras.
        La fel, antizgomote insuportabile.
        Sa nu mai mori de la merdenele pline de margarina.
        Au 9% intr-un parlament majoritar PSD, iar celalalt partid a fost in cardasie cu PSD , cu furturile lui Udrea, cu acoperirea infractionilor lui Basescu la primarie, etc...
        • +1 (5 voturi)    
          Da, dar sunt lucruri prea subtile (Vineri, 31 iulie 2020, 22:03)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          pentru prostimea din Romania. Majoritatea baga in ei ceafa de porc, mici si burgeri si la 50 de ani se mira ca au facut infarct, cancer de colon sau cancer de prostata datorita unei alimentatii catastrofale si a lipsei totale de exercitiu fizic. Ca sa nu mai vorbesc ca nici macar nu isi protejeaza proprii copii. Si pe aia ii indoapa cu sarmale si mci de la 5-6 ani. Dar ma rog, USR nu-si propune sa salveze toata Romania. Doar pe aia care vor sa fie salvati sau macar au indeajuns de multa minte incat sa-si doreasca sa traiasca mai mult, intr-un mediu mai putin poluat si cu o alimentatie mai sanatoasa.
      • -4 (34 voturi)    
        USR/Plus este optiunea de vot a celor inteligenti, (Vineri, 31 iulie 2020, 14:07)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        cu educatie tertiara, spre deosebire de PSD si PNL, care sunt optiunile de vot ale celor carora le place sclavia.
        • -4 (38 voturi)    
          rectificare (Vineri, 31 iulie 2020, 14:55)

          exis [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Usr plus e optiune de vot a celor ce ''se cred'' inteligenti .......si superiori si dispretuitori...a celor ce cred ca poseda adevarul absolut, a celor intoleranti cu parerile diferite....si lista poate continua.
          • +1 (13 voturi)    
            Pai voteaza in continuare PSD si PNL (Vineri, 31 iulie 2020, 16:44)

            emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui exis

            ca a mers atat de bine pana acum...
          • +1 (11 voturi)    
            Aiurea (Vineri, 31 iulie 2020, 18:07)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui exis

            USR-PLUS e optiunea de vot a celor ce vor sa se schimbe ceva in tara asta, in bine.

            E evident pentru oricine nu-i tampit ca in ultimii 30 de ani Romania a avut parte aproape generalizat de guverne execrabile, care-au urmarit mai degraba distrugerea tarii decat zidirea ei. Cata vreme tot aceleasi formatiuni politice ajung la guvernare, orice om cu mintea-ntreaga isi da seama ca n-are cum sa se schimbe ceva - e definitia nebuniei sa repeti la nesfarsit acelasi lucru, si sa te-astepti sa iti iasa altceva decat ti-a mai iesit fiecare data inainte.

            Asa ca cine voteaza PNL sau PSD e in mod cat se poate de logic si rational dus cu pluta. Demonstrabil printr-un rationament logic foarte simplu.

            Acuma, personal nu ii consider musai prosti si-atat pe cei ce voteaza PSD sau PNL. Ca sa votezi informat si calificat e nevoie de ceva educatie - nu ma refer doar la trecut prin scoala, ci la ceva spirit civic si ceva intelegere a fenomenelor economice si sociale. La ce s-a intamplat in ultimii 80 de ani in Romania, e pe undeva de asteptat ca spiritul ala si intelegerea aia sa fie absente la o buna parte a populatiei.

            Da' aia nu schimba cu nimic faptul ca sa votezi cu PSD sau PNL e ilogic si irational, daca chiar vrei o schimbare in bine.
            • 0 (6 voturi)    
              guvernare (Vineri, 31 iulie 2020, 20:17)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

              In ultimii 30 de ani, PIB -ul Romaniei a crescut de ~ 6 ori, fara USR -Plus la guvernare. O fi bine, o fi rau?
              • +2 (4 voturi)    
                Serios ? Si Polonia a crescut de 10 ori (Vineri, 31 iulie 2020, 22:06)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui atc

                datorita unei clase politice net superioare. Romania nu a redus ecartul fata de tarile din est care oricum erau mai avansate : Ungaria, Polonia, Cehia. Ba mai mult, diferentele s-au marit , lucru care se vede cu ochiul liber cand vizitezi acele tari.
                • +2 (2 voturi)    
                  alegeri (Sâmbătă, 1 august 2020, 8:47)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  Unii mai si citim inainte sa deschidem gura ( Eurostat 2018):În ceea ce priveşte PIB per capita exprimat în standardele puterii de cumpărare, România a făcut un salt uriaş în comparaţie cu rezultatele celorlalţi concurenţi în perioada 2007-2016, de 34%, de la 43% din media UE la 58% din media UE. Spre comparaţie, Polonia, cea mai mare economie est-europeană, dar care aleargă în cursa mărimii economiei în altă ligă, a sărit cu 28%, la 68% din media UE. Ungaria a urcat cu 11,6%, la 67% din media UE, iar Cehia cu 7%, la 88% din media UE. Portugalia şi Grecia s-au dus ambele în jos, la 77% din media UE respectiv 68%. Declinul grecesc a început când PIB per capita raportat la standardele puterii de cumpărare ajunsese 96% din media UE, în 2006.
              • +1 (5 voturi)    
                Pai, ... (Vineri, 31 iulie 2020, 22:43)

                Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui atc

                ... era cam culmea sa stagnam, la remorca UE. Dar:

                - Ultimul loc intre statele UE la educatie
                - Cel mai mic numar de medici la mia de locuitori
                - Cea mai mare proportie de oameni sub limita saraciei
                - O datorie externa public garantata semnificativa, mai ales daca luam in considerare ca in '89 am plecat cu o chestie suprarealista - 0%
                - Contracte paguboase, pe termen lung, pentru multe dintre resursele naturale

                De coruptie nu mai spun, pentru ca cel putin la capitolul perceptie stam usurel mai bine decat cateva alte state est-europene.

                Vi se pare cumva ca guvernele din '89 pan-acuma au facut o treaba buna?

                Cresterea economica se datoreaza faptului ca a pompat UE in noi chiar daca guvernantii s-au ferit cat au putut sa absoarba fonduri, si ca sectorul privat s-a miscat in ciuda tuturor piedicilor, nu faptului c-a guvernat PSD bine.
                • +2 (2 voturi)    
                  guvernare (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:05)

                  atc [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

                  1. Nu cred ca ati vazut o lauda a guvernarii PSD in textul meu.
                  2. In cele doua randuri mi-am exprimat si eu dubii privind rezultatele celor 30 de ani. Exista insa obiectivitatea cifrelor( mai multe info. pe Eurostat).
                  3. A analiza pe puncte nemultumirile dvs. ar fi o cale lunga. Eu as suporta-o, nu si spatiul alocat.
                  4. O intrebare, a-propos de marea coruptie: eu nu mi-o amintesc inainte de 1990; sa fi venit impreuna cu multinationalele?
          • -3 (7 voturi)    
            Dupa 30 de ani de jaf, votam USR-PLUS! (Vineri, 31 iulie 2020, 20:11)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui exis

            Nicidecum PSD sau PNL, aceeasi mizerie!
          • -3 (5 voturi)    
            Nu prea exista loc de rectificare (Vineri, 31 iulie 2020, 22:04)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui exis

            USR are cei mai multi votanti cu studii superioare dintre toate partidele (cam dublu fata de PNL). Deci nu e vorba ca se cred ei, e vorba de o realitate care nu poate fi contestata.
      • +6 (24 voturi)    
        pensiile speciale??? (Vineri, 31 iulie 2020, 14:15)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Acu directiva de la partid e sa spui ca USR e responsabil de pensiile speciale???
        De aia cu parteneriatul civil nu mai spun, ca e peste puterea voastra de intelegere.

        Da' de fara penali, dna-ul padurilor, etc nu mai tii minte?
        • -1 (3 voturi)    
          Pensiile speciale vor distruge USR (Vineri, 31 iulie 2020, 22:47)

          AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Dupa alegeri Barna e ca si arestat, partidul e ca si rupt. O parte va fi preluat direct de PNL via Ciolos, alta parte va reveni la Nicusor Dan. Nimeni nu ii va ierta pentru campania impotriva pensiilor speciale, multi de la USR vor face puscarie.
          • -1 (1 vot)    
            hehe (Vineri, 31 iulie 2020, 23:35)

            transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

            Asta e doar visul vostru umed, #penalule.
            De data asta #NUscapati
            Jilava scrie pe voi pentru 20 sau macar 30 de ani.
          • 0 (0 voturi)    
            ai si vrun argument? (Luni, 3 august 2020, 19:50)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

            Sau vrei sa te credem pe cuvant?
            Cum ai dedus ca Ciolos = PNL? Cum ai dedus ca Nicusor Dan va prelua o parte din USR? Si mai ales cum a ajuns tu la concluzia ca "multi de la USR vor face puscarie" pentru ca pensiile speciale?!?
            Inafara cazului in care am ajunge direct dictatura sovietica, nu prea vad cu ce procese poti baga "multi din USR" in puscarie...

            Mai degraba cred ca asta e visul umed al unui detinator de pensie speciala... doar ca uiti ca pensii alea sunt platite din contributiile catorva milioane bune de cotizanti....
      • 0 (2 voturi)    
        Pai daca bagi capul in pamant ca strutul (Vineri, 31 iulie 2020, 21:58)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        sigur ca nu vezi sa nu vrei sa vezi . Hai ca-ti spun eu : DNA padurilor, Legea Mirosurilor (Iridex care gazeaza 1/4 din Bucuresti iti spune ceva ?), Legea acizilor trans ( care reduce riscul de obezitate in populatia acestei tari),fara penali in functii publice, eliminarea declaratiei de beneficiar real pentru microintreprinderi ( daca nu ai incercat sa faci ceva pe cont propriu, nu stii despre ce vorbesc), infiintarea mai rapida a unei firme ( eliminarea unor bariere birocratice precum acceptul celorlalti locatari). Bai in 30 de ani nimeni n-a miscat un deget in tara asta decat atunci cand au fost fortati din exterior. A venit USR si a schimbat niste legi importante datorita unor oameni de o calitate exceptionala care s-au batut ani de zile cu tenacitate impotriva ignorantei, prostiei si mafiei transpartinice.
    • -2 (18 voturi)    
      hai, mai degraba nu! (Vineri, 31 iulie 2020, 14:53)

      exis [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      Cat Usr nu se dezice de accidente genetice de teapa lui Caramitru, eu sper sa tot stea in opozitie!
  • +15 (25 voturi)    
    Cum reuseste udmr-ul (Vineri, 31 iulie 2020, 13:24)

    mmmircea [utilizator]

    sa sara de la 3.4 la 5.6 intr-o luna, avand in vedere bazinul electoral extrem de limitat pe care il are ?
    • +8 (12 voturi)    
      simplu (Vineri, 31 iulie 2020, 14:02)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Au sunat un ungur in plus sau au raspuns mai multi la telefon.
      Unii sunt mai suparati pe UDMR, altii sunt fani - gen afterschool gratis la liceul maghiar pentru atragerea celor din familii mixte, oficierea de casatorii in limba maghiara. Unii se multumesc cu putin si nu vad casdasia UDMR in toate combinatiile de furat - inainte de Scheweinzhopfer era Verestoy.
      • +6 (6 voturi)    
        ete na, (Vineri, 31 iulie 2020, 17:34)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        dar coeficientul din burtă ce are?
    • +1 (9 voturi)    
      din pix... (Vineri, 31 iulie 2020, 14:27)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      din pix...
    • -4 (6 voturi)    
      Mda (Vineri, 31 iulie 2020, 15:00)

      Tony_K [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Intreaba sri-ul. Prietenii “stie” :)
  • +18 (38 voturi)    
    Cresterea PSD (Vineri, 31 iulie 2020, 13:30)

    Ephemeris [utilizator]

    se cam regaseste in scaderea Pro Ro. De acolo vin procentele cel mai probabil, ca din alta parte nu vad.
    Pentru cat rau au facut in anii trecuti, dar si anul asta (vezi povestea cu pandemia) PSD sta mult prea bine. Sa "multumim" pentru asta alegatorilor analfabeti functional, in numar din ce in ce mai mare in ultimii ani.
  • -9 (29 voturi)    
    deh, fiecare cu lentilele lui: (Vineri, 31 iulie 2020, 13:35)

    victor L [utilizator]

    PNL, fata de ianuarie, este in scadere cu 14%.
    NB,
    Corect se spune PLUSR (Plusere :D ).
    Orice sondaj in care UDMR este sub 5% este o facatura.
  • -17 (37 voturi)    
    Avem explicatia (Vineri, 31 iulie 2020, 13:45)

    mihaipricop [utilizator]

    aberatiilor de ieri ale lui johanis, liberalii sunt disperati daca la presa de casa, europa fm, sunt cifrele astea in realitate pnl are cu cel putin 5-6 procente in minus si psd in plus, la primul tur de la prezidentiale in sondajul facut de europa fm cu o saptamana inainte de alegeri johanis avea 45%, barna peste 20%, diaconu- 20% si dancila 15% pt ca la alegeri johanis sa ia 37%, dancila - 22%, barna 15% si diaconu - 9%.
    • -5 (17 voturi)    
      europa fm (Vineri, 31 iulie 2020, 14:31)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      este neo progresist. decci plus a luat plus plus.
      imas este al lui dincu, proaspat numit sef mare si fost side kick al lui xolosi in guvernu' zero.
      prieteniile vechi, idiologice si de opinii se pastreaza.
      • -2 (2 voturi)    
        hehe (Vineri, 31 iulie 2020, 23:36)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Spre deosebire de psd care e vechiocomunist?
    • -4 (6 voturi)    
      fake (Vineri, 31 iulie 2020, 14:31)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mihaipricop

      Ia uite ce zice istoria de pe Wikipedia, deci sondajul USR a fost cel mai aproape de adevar (ai combinat ce sondaje ai vrut tu - intamplator nu ti-a dat peste 100%)

      PSD 7 nov. 2019 N/A
      41% 26% 12% 7% 6%
      2% 2% 4% —

      USR 25 oct.–3 nov. 2019 1.225
      38,9% 22,6% 19,1% 8,2% 5,5% 3,6% 2,1%

      IMAS 8–28 oct. 2019 1.010
      45,7% 15,1% 12,6% 16,7% 6,9% 2,9% —

      https://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_preziden%C8%9Biale_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia,_2019#Dup%C4%83_termenul-limit%C4%83_pentru_depunerea_candidaturilor_la_BEC_(22_septembrie_2019)
      • +4 (10 voturi)    
        Amice (Vineri, 31 iulie 2020, 15:27)

        mihaipricop [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        eu ma refeream la sondajul dat de europa fm cu o saptamana inainte de primul tur de la prezidentiale, singurul care mai apoi a fost verificat la vot, pt. turul 2 n-au mai dat sondaje la cat de pe langa au fost pt primul tur.

        Uite aici de pe vremea cand guran o ardea ca jurnalist independent in timp ce scria programele electorale ale usr:

        https://www.moise.ro/2019/11/05/barna-va-fi-probabil-salvat-de-diaspora-iar-dancila-are-sanse-reale-pentru-locul-4/
  • +3 (23 voturi)    
    Cum e posibil ca PNL si PSD sa creasca? (Vineri, 31 iulie 2020, 14:07)

    emil bobu [utilizator]

    Daca nu cumva poporul e complet decuplat de la ce fac aceste doua partide de hoti?
    • +5 (7 voturi)    
      Cand a fost poporul altfel? (Vineri, 31 iulie 2020, 15:21)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Adica unde e surpriza? Nu te-ai obisnuit?
      eu da, ca astept din 89 sa se trezeasca .
  • -4 (30 voturi)    
    e o facatura (Vineri, 31 iulie 2020, 14:16)

    tahomir [utilizator]

    Alianta zabaucilor din USR+ are cel putin 128% in realitate, se vede din declaratiile si din aroganta lor.
    Ca daca nu ar fi asa ar fi cam prosti sa fie atat de aroganti si inflexibili, nu? De fapt stai, ca ii cunosc din interior, chiar prosti si intoleranti sunt.
    Sincer, sper ca PNLul sa nu faca alianta post electorala cu adunatura aia de isterici incompetenti din USR+.
    Nu vad prea mare diferenta intre USR+ si PSD, nu ai ce sa vorbesti cu ei , ca sunt atoatestiutori.
    Repet, stiu prea bine ce vorbesc, am fost cu carnet de partid la ei.
    • -3 (21 voturi)    
      io nu văd diferență PNL-PSD (Vineri, 31 iulie 2020, 15:19)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Oprișan, Flutur, Chirica, Buzatu, Falcă, Blaga, Fierea, pesedistu de Neamț, deputy-grindă, Veorica-Lucovid, zici că-s același partid
      • +5 (17 voturi)    
        nu vezi, sau nu iti place ce vezi? (Vineri, 31 iulie 2020, 15:30)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        diferenta esentiala e ca psd e manevrat de rusi, pnl e pro occidental. pentru unii dintre noi conteaza.
        • -4 (12 voturi)    
          și reptilienii manevrează covidu (Vineri, 31 iulie 2020, 17:12)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          împreună cu oculta mondială și big farma, ne maschează...Hillerin în Libertatea...„Ce urmează oare? Cînd va ieși iar Klaus Iohannis ca să afirme că virusul a fost creat în laboratoarele genetice ale PSD-ului din Kiseleff? Realizați, nu, legătura? PSD, laboratoare genetice secrete, sediu pe o stradă cu nume de general rus… V-ați prins.”...nu mai știm cine pe cine manevrează...https://www.contributors.ro/colegii-coledzii-si-capturarea-statului-i-si-ii/?cfcc...articolu din Contributors îi super
          • +2 (8 voturi)    
            incerci sa fii amuzant (Vineri, 31 iulie 2020, 18:24)

            fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            dar nu iti iese deloc. actualul teritoriu al romaniei a fost in ultimele cateva sute de ani un fel de curtea scolii unde veneau sa si-o dea parte in parte baietii mari (rusii, turci, austriecii). acum turcii au cam iesit din gasca, au ramas rusii si lumea civilizata. razboaiele clasice nu prea mai sunt la moda, dar in rest nu-ti imagina ca s-a schimbat ceva fundamental. fiecare tabara isi exercita influenta prin oameni inflitrati in institutii, partide, presa, poate chiar si servicii. rusii mai folosesc din plin propaganda si manipularile prin fake news. psd-ul inca de la origini este made in russia (iliescu, brucan, si toata gasca - daca nu stii cine-s baietii astia cauta-le biografiile). si mai in zilele noastre dragnea si prietenii sai au fost vazuti din cand in cand pe la moscova, umbla vorba.
        • -1 (7 voturi)    
          Cand era Cacarau seful PNL, cum era PNL? (Vineri, 31 iulie 2020, 20:15)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui fl0rin

          Cand Cacarau a scos steagurile NATO si UE din administratia prezidentiala, PNL era pro-occidental si nu stim noi?
          PNL si PSD, aceeasi mizerie! Au spus-o in strada sutele de mii de romani care protestau impotriva PSD, in Piata Victoriei!
          • +1 (5 voturi)    
            era cum era (Vineri, 31 iulie 2020, 21:44)

            fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            evident sunt grupuri diferite in pnl, probabil in perioada respectiva preluase fraiele un grup antieuropean, cu cacarau pe post de mascota. de asta a si existat usl. si tariceanu a fost in pnl, si asta e agent rus 100% (si-a dat arama pe fata in 2004, dupa castigarea alegerilor cu alianta da, cand i-a tras teapa lui basescu si a guvernat vreo 4 ani cu guvern asa zis minoritar, dar sustinut de psd). pe de alta parte, psd-ul e in mod constant pro rus, nu exista deviatii de la linia de baza.
            psd xxx aceeasi mizerie e un slogan lansat pe piata de psd, cu scopul demobilizarii electoratului xxx si a-l face sa nu mai vina la vot. electoratul lor clasic (pensionari, bugetari etc.) e mai constant in prezenta la vot - au intre 2 si 3 milioane de voturi mai tot timpul. de asta incearca prin orice porcarii sa reduca prezenta generala la vot, le creste lor procentul. asa au luat 45% in 2016, tot cu cel mult 3 mil. de voturi.
      • +1 (7 voturi)    
        Matale inseamna ca ai nevoie de-o vizita la medic (Vineri, 31 iulie 2020, 18:17)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Matale esti unu' din aia de considera ca Abramburica (aia de voia la un moment dat sa-i trimita pe cei ce n-au luat bacu' la facultate, da' fara examen) a facut treaba buna la educatie, bag de seama. De cam atata discernamant dai dovada.

        In politica n-o s-o gasesti niciodata pe Maica Tereza sau pe alba ca Zapada. Alba ca Zapada, ca ne place sau nu, e oricum o poveste de adormit copiii. Da' sa pui semnul egal intre Dancila si Orban inseamna sa fii chior rau. Unu' dintre ei cel putin nu-i agramat.
        • -2 (6 voturi)    
          Klaus îl avea pe Bolojan (Vineri, 31 iulie 2020, 21:47)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          dar și-a pus o marionetă, Orban...Lucovid-Veorica, marionete pt liderii supremi, Klaus-nea Livache...altfel, sînt de acord cu ce ai scris mai sus...USR-Plus e opțiunea de vot a celor ce vor să se schimbe ceva în țara asta, în bine...ar trebui să se unească, ceasurile sînt înaintate
      • 0 (4 voturi)    
        puterea intotdeauna (Vineri, 31 iulie 2020, 20:16)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        A fost corupta - indiferent de culoarea politica.

        Uite chiar Dvs. ati demonstrat chestia asta,
  • +2 (16 voturi)    
    Vesti bune (Vineri, 31 iulie 2020, 14:26)

    Nonidem [utilizator]

    Vesti bune si nu prea!PSD cu Ponta au cat PNL;si tinand cont de pandemie care va fi insotita de criza,iresponsabilii acestia doi vor promite orice-de rxemplu ca banii UE sa se transfere in mariri de salarii si pensii ,ticalosii de liberali ca dusmani ai poporului nu vor sa le mareasca-si multe alte aberatii de tipul acesta.Tinand cont de asemeni ca au aproape toata mass media aservite si un electoral foarte dispus sa ia de bune minciunile lor-Doamne fereste ce dezastru ne asteapta!
  • +5 (19 voturi)    
    23,4%... (Vineri, 31 iulie 2020, 14:30)

    ElDiablo [utilizator]

    ...PSD + 9.7% Pro Romania = 33,1% pensionari (spalati bine pe creiere de haznalele tv), analfabeti, interlopi, beneficiari de ajutoare sociale si salarii nesimtite de la bugetul de stat. ALDE nu l-am mai luat in calcul pentru ca partiduletul ala e mort, doar tariceanu ce ne mai aduce aminte de el prin ineptiile pe care le debiteaza periodic. Iar UDMR...Astia-s mai deosebiti, sunt ca lipitorile. N-a fost guvern din care sa nu faca parte. In cazul in care nu-si mobilizeaza electoratul din Gorj, Teleorman, Mehedinti, (si alte judete cu populatie maghiara reprezentativa), va fi cred prima data cand o sa urle la luna de pe margine.
    • +4 (14 voturi)    
      Legea electorală (Vineri, 31 iulie 2020, 15:15)

      marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

      Un partid are nevoie de 5% național SAU peste 20% în patru circumscripții (județe).

      UDMR intră lejer - că scoate peste 20% în HR, CV, MS și SM sau BH.

      Chill. De UDMR nu scapă nimeni.
    • +2 (16 voturi)    
      Statistic (Vineri, 31 iulie 2020, 15:56)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

      Statistic vorbind, daca mergi pe stradă, tot al treilea individ pe care-l întâlnești e imbecil ....
      • +4 (8 voturi)    
        Corect, ... (Vineri, 31 iulie 2020, 16:35)

        ElDiablo [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        ... ai sintetizat foarte bine.
        • +2 (6 voturi)    
          inteligenta (Vineri, 31 iulie 2020, 20:26)

          atc [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

          De ce nu stati voi in casa si sa va uitati in oglinda: veti vedea 100% inteligenti!?
          • -1 (5 voturi)    
            Ai avut ... (Vineri, 31 iulie 2020, 21:09)

            ElDiablo [utilizator] i-a raspuns lui atc

            ... asa un impuls incontrolabil sa comentezi si dai sfaturi. Te simti... prost?
            • 0 (2 voturi)    
              inteligenta (Sâmbătă, 1 august 2020, 9:16)

              atc [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

              Evident, in fata atator politologi de marca prezenti aici.
  • +5 (13 voturi)    
    psd-are strategie (Vineri, 31 iulie 2020, 15:21)

    mos ion roata [utilizator]

    sigur o sa creasca in sondaje.Antenele ii pregatesc un presedinte mai valoros decat istetul VV Ponta sau inteligenta VV Dancila.
    Pe teava este VV vulpita Veronica. Se asteapta o crestere in sondaje de 100%
  • -2 (16 voturi)    
    Din pacate (Vineri, 31 iulie 2020, 15:45)

    acelasi_lucru [utilizator]

    Nu mai e nici o direfenta intre PSD, PNL si USR-PLUS. Din pacate atat USR cat si PLUS au inceput ca 2 proiecte frumoase care au atras oamenii nepotriviti, care acum au ajuns sa le conduca pe diverse niveluri si care sunt condusi doar de interese personale. Degeaba latra principii peste tot, pentru ca tot ei sunt cei care nu le respecta. E bine ca mai reusesc sa pacaleasca oamenii sa ii voteze, pentru ca nici o parte din membrii lor nu isi sustin candidatii. Au uitat de ce au plecat pe acest drum. Mirosul puterii schimba oamenii
    • +1 (7 voturi)    
      Aveti dreptate (Vineri, 31 iulie 2020, 16:43)

      Nonidem [utilizator] i-a raspuns lui acelasi_lucru

      Aveti dreptate, dar este "cea mai rea solutie cu exceptia celorlalte",asa ca ii vom vota.
    • +1 (13 voturi)    
      Toate slugile PSD mint ca "toti sunt la fel", (Vineri, 31 iulie 2020, 16:46)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui acelasi_lucru

      asa a castigat PSD in 2016, prin minciuna asta.
    • +4 (10 voturi)    
      usr si plus (Vineri, 31 iulie 2020, 17:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui acelasi_lucru

      merita totusi o sansa...
      poate sunt macar partial mai putin rai decat restul

      cu pnl m-am lamurit, din pacate... de psd nu are sens sa aduc vorba!
    • +3 (7 voturi)    
      Asta-i gargara ... (Vineri, 31 iulie 2020, 18:23)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui acelasi_lucru

      ... care sa descurajeze lumea sa mearga la vot. De-aia si suntem in situatia in care suntem, ca pe langa cei multi si prosti de-a binelea, care voteaza PSD din convingere, mai avem un numar probabil comparabil de oameni care daca si-ar pune mintea la contributie ar fi in stare sa voteze cu capu', dar care, descurajati de propaganda din sta cretina, stau acasa.

      Un lucru tre' sa fie clar pentru toata lumea. In politica degeaba o cauti pe Alba ca Zapada. Aia exista doar in cartile cu povesti pentru copii mici. Daca pentru tine doar Alba ca Zapada merita votata, du-te la gradinita.

      Politica, ca ne place sau nu, se face pe voturi, nu pe bune intentii. Asa ca indiferent ce-ar face, succes au doar politicienii inclinati la compromisuri. Diferenta e data de ce compromisuri sunt dispusi sa faca. Si acolo e mare diferenta intre politicieni. Tre' doar sa te informezi si sa nu mergi la vot cum merge vita la taiere. Daca treaba asta ar pricepe-o mai multa lume, imediat s-ar vedea o schimbare.
      • 0 (4 voturi)    
        mai este ceva... (Vineri, 31 iulie 2020, 20:11)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        cine merge la vot isi asuma o anumita respinsabiltiate atunci cand pune stampila numai intr-un loc/intr-o casuta.

        se vede limpede ca cea mai mare problema a romanilor este asumarea unei respionsabilitati - parerea mea este ca nimeni nu moare dintr-o responsabiltiate asumata si odata ce iti asumi anumite lucruri, cum ar gi chiar politica sau compromisul, de abia atunci traiesti cu adevarat - pana atunci doar visezi, vorbesti fara sa actionezi...

        Sihur ca poti sa mergi la vot si sa inchizi ochii si sa pui stampila undeva - asta nu cred ca mai este o votare responsabila.

        este frica de a da gres, de a iti asuma o parere, de a incerca sa iti sustii parerea si evident responsabiltiatea de a iti asuma caderea/esecul.

        Poti sa mori din asta?
        Nu cred, eventual poti sa traiesti mai bine daca inveti ceva din esec si corectezi eroarea.
        • -2 (4 voturi)    
          M-as bucura sa fie cum ziceti dvs., ... (Vineri, 31 iulie 2020, 22:51)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          ... da' ma-ndoiesc.

          Impresia mea, cel putin, e ca la noi multa lume nu merge la vot din indiferenta, si din idei complet gresite si aiuristice despre ce inseamna politica.

          In mod foarte specific, o parte din populatie nu merge la vot din cauza mitului ca in politica nu merita sa votezi decat cu Alba ca Zapada - care, cum ziceam, in politica nu exista.

          Alta parte din populatie e pur si simplu indiferenta. Lor li se pare ca ce se intampla in jurul lor pe ei nu-i atinge, si ei nu au nici o influenta - ceea ce-i total gresit. Si fara vot, o parte nu foarte mare a populatiei - nici macar un milion - a reusit ca prin proteste, in iarna 2017-2018, sa franeze drastic asaltul asupra justitiei. Adica ceea ce face cetateanul de rand conteaza, da' tre' sa faca si el ceva, ca daca nu face nimic evident ca n-are nici o influenta.

          Ideile astea gresite le platim toti.
  • +3 (11 voturi)    
    pai daca nu e nici o diferenta (Vineri, 31 iulie 2020, 16:45)

    cugetatorul [utilizator]

    votati dreapta, doar daca nu sunteti stangaci...
    • +3 (9 voturi)    
      CAndidat de stanga-dreapta (Vineri, 31 iulie 2020, 16:54)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      La Iasi, candidatul PNL la primarie este Mihai Chirica, ex-seful PSD Iasi, in vreme ce candidatul PSD este carierista ex-liberala Camelia Gavril. Care o fi de drepta, care de stânga?
      • 0 (4 voturi)    
        mare este puterea (Vineri, 31 iulie 2020, 20:13)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Prea curviei politice existente in mandra urbe a iasu-lui... Ma scuzati!

        parerea mea este ca acolo sunt multi ca cei mentionati de dvs. - mare pacat pentru ca trecutul acelui oras este unul special.
      • -1 (1 vot)    
        Pai, ... (Vineri, 31 iulie 2020, 22:52)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        ... dac-aveti cumva si-un candidat USR, aveti o alternativa.
  • +2 (6 voturi)    
    "PSD în revenire" (Vineri, 31 iulie 2020, 17:32)

    liviu_ [utilizator]

    mda... o sa-si revina tara asta cand o sa fie Hitler prezentat ca un model de conduita...
    • -1 (3 voturi)    
      nu chiar.. (Vineri, 31 iulie 2020, 20:15)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      este nevoie de timp si uneori timpul nu mai asteapta...
  • -1 (11 voturi)    
    pandemia galbena si ciuma rosie, (Vineri, 31 iulie 2020, 18:39)

    Stropuleanu [utilizator]

    aceeasi mizerie!
  • -2 (8 voturi)    
    De fapt USR+ e la 14 si PNL la 35 (Vineri, 31 iulie 2020, 18:47)

    AndyXXX [utilizator]

    Europa FM a umflat mereu USR-ul in sondaje. Si daca ne uitam pe alegerile de acum 4 ani se confirma: USR a luat 9 si restul vin de la Ciolos pe persoana fizica.
  • 0 (4 voturi)    
    IMAS (Vineri, 31 iulie 2020, 19:56)

    Criogenia [utilizator]

    Sondajele imas au aratat mereu ca marja de eroare este de peste 10%....nu cred ca-i mai baga nimeni in seama.

    Dupa ce toate televiziunile toaca PSD de dimineata pana seara, toata ong-imea de pe Fookkbook face adevarate ravagii in online, nu exista fitzuica online sa nu toace PSD la orice ora din zi si noapte...sa-i mai dai si in crestere in sondaje...

    Apoi pe Barna cu ai lui care s-au dus pe tobogan de la Dancila incoace sa-i dai in crestere, asta in conditiile in care partidul ala este sfasiat de lupte interne si condus de un perdant in fata "dancilei"...

    Sa-l masori pe Ponta cu Pro-ul lui iar mi se pare o marsavie manipulatoare.

    Nu vi se pare cam de pork? Ce credibilitate mai au sondajele astea care de fiecare data rateaza marja de eroare? Cine le pune pe piatza?
  • +1 (7 voturi)    
    Fantasmagorie și .mascarada (Vineri, 31 iulie 2020, 20:35)

    Koczka [utilizator]

    Nu. cred că PLUS ar lua mai mult de 1%. USR mai mult de 10% și asta pentru că nu au primari. Trebuie sa reținem că data alegerilor va fi stabilită de majoritatea toxica din parlament. Așa că e posibil ca parlamentarele sa coincidă cu. localele deci probabil după schimbarea guvernului și frauda masiva in buget și la vot. Participare restrânsă din diaspora în condițiile în care sunt puțini înscriși la vot prin corespondență și nu se va aproba votul în 2 sau 3 zile.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by