Înainte de finalul negocierilor cu Orban, Ciceală i-a pus o piuneză pe scaun lui Barna

de C.D.     HotNews.ro
Vineri, 24 iulie 2020, 6:01 Actualitate | Politic


Dan Barna
Foto: Agerpres
​​Numărătoarea inversă pentru alegerile locale a început, însă PNL și USR-PLUS n-au bătut încă palma pentru București. O nouă rundă de negocieri ar urma să aibă loc în următoarele zile între Ludovic Orban și Dan Barna. Până atunci, liderul USR trebuie să-și pună ordine în partid unde a izbucnit o minirevoltă tocmai de la negocierile cu liberalii.

Dan Barna și Ludovic Orban au convenit de principiu, pe lângă susținerea lui Nicușor Dan la Capitală, și asupra împărțirii candidaților la primăriile de sector. Deocamdată, pe cifre, trei la trei. Singurele nume agreate sunt în acest moment Clotilde Armand, din partea USR-PLUS, pentru sectorul 1, și Ciprian Ciucu, de la PNL, pentru sectorul 6.

Dan Barna ar dori primăria sectorului 2, unde și-a anunțat candidatura din partea liberalilor Dan Cristian Popescu. Acesta nu este însă agreat de de USR-PLUS și, susțin surse apropiate negocierilor, există premisele unei înțelegeri, Ludovic Orban neaducând în discuție numele acestuia sau condiționând în vreun fel continuarea negocierilor de acest lucru.

Pentru o a treia primărie, USR-PLUS ar trebui decisă între cea de la sectorul 4 sau cea de la sectorul 5.

Cele trei variante au fost alese de Dan Barna în condițiile în care, din analizele partidului, rezultă că acestea au cele mai mari șanse de câștig, cu suținrea PNL și PMP.

De aici a pornit însă și o minirevoltă în partid. Ana Ciceală, anunțată drept candidat USR-PLUS, a acuzat pe Facebook jocuri de culise și faptul că pentru sectorul 3 nu există niciun acord, nici măcar de principiu pentru susținerea unui candidat PNL la Primărie.

Lucrurile sunt însă un pic diferite. Dan Barna a avut o discuție cu Ciceală în care i-a spus că nu are nicio șansă în fața lui Robert Negoiță și i-a propus funcția de viceprimar, variantă care nu a fost respinsă. Ciceală susține însă, potrivit unei înregistrări apărute în spațiul public, că a încercat ulterior să-l informeze pe Barna că nu vrea să renunțe la candidatură, dar că acesta nu i-a răspuns la telefon.

Mai exact, Ana Ciceală, după discuția cu Barna, s-a consultat cu liderul organizației sector 3 și au căzut de acord că nu ar trebui să se renunțe la candidatură. Apoi i-a transmis un mail lui Barna în care l-a informat despre acest lucru, decizie luată în contextul în care liderul USR nu i-a fi răspuns la telefon.

Ana Ciceală face parte din tabăra anti-Barna din USR, iar liderul partidului a acuzat-o de ipocrizie și că vrea să puncteze intern atacând negocierile cu PNL. „Tu ai folosit ieșirea asta ca să punctezi intern, numai că asta a afectat toată povestea”, i-a spus Barna

Din analizele USR, candidatura Anei Ciceală nu l-ar încurca deloc pe Robert Negoiță, șansele sale fiind în jurul procentului de 20% în condițiile în care ar fi susținută și de PNL și de PMP, mult sub cele ale celorlalți candidați.

Astfel, Barna nu vrea să se împiedice în negocieri de o astfel de candidatură, în condițiile în care o întelegere cu liberalii ar trebui încheiată rapid. În calculele USR, candidaturile comune ar putea aduce alianței dreptei, pe lângă primăria Capitalei, patru primării de sector.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15976 vizualizari

  • -15 (35 voturi)    
    USL din nou ataca , partea a doua ! (Vineri, 24 iulie 2020, 6:34)

    Francisc 1 [utilizator]

    vin alegerile si scenariile prafuite scrise de baietii cu ochi albastri sunt scoase din nou la lumina , de contractele nevestei lui Barna cu statul nu pomeniti nimic ? hai baieti ca gugustiuci sa puna botu gasiti !
    • +3 (19 voturi)    
      Cu atat ramaneti (Vineri, 24 iulie 2020, 9:57)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Si cand candida KJ tot de case va luati. Ma, nu or fi perfecti, dar nu poti compara 2-3 murdarii cu ce fac PSD-ALDE-UDMR, fostul PCR2. De PNL ma abtin ca deja sunt satul de ei.

      Nu te vedeam asa infocat cu porcii plodului lui Dragnea vreodata...
  • -25 (29 voturi)    
    Intr-o societate normala, asta e hate speech (Vineri, 24 iulie 2020, 6:45)

    cenzuratul [utilizator]

    In disputele politice nu isi au locul aluziile la orientarile domnilor de la USR.
    • +3 (3 voturi)    
      ”hate speech” = vrăjeală (Vineri, 24 iulie 2020, 19:19)

      marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Oricât de tare aș detesta un partid politic (și le detest pe toate trei din ”top”) ce spui matale e chiar mai detestabil decât Dragnea și Ludovic la un loc.

      Nu există ”hate speech” decât în mințile bolnave ale comuniștilor de rit nou.

      În lumea reală există doar libertate de exprimare. Apud CCR și SCOTUS.

      P.S.: Apropo de orientări, pe când s-o discuta și orientarea lui Arafat?
  • +5 (21 voturi)    
    PMP la sector 3 (Vineri, 24 iulie 2020, 7:42)

    un domn [utilizator]

    Îl are pe Talibanul Traseito penelist NEAMȚU
    Care cu toată dragostea ar sabota o pe Ana Ciceala
    Nota Bene : locuiesc in Sectorul 3 și votez cu încredere pe Ana Ciceala ! ( parca și @bancher este tot din 3 și ii recomand sa voteze la fel )
    • -2 (10 voturi)    
      Nici nu conteaza (Vineri, 24 iulie 2020, 9:59)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu are cum sa fie dezastrul finului de sarma. Si eu as vota cu ea in locul vostru... pana la urma, ce conteaza daca are sanse sau nu? Sa candideze, ca e dreptul ei. Nu o fi grozava, are ceva cu Barna (nici eu nu-s fan Barna, dar nici varianta conservatoare de USR a lui Nicusor nu imi placea, acum pare mai neutra), dar cu ce il incurca pe Barna? Daca vrea PNL si are pe cineva mai bun, fie...

      Singura intrebare e daca PNL e atat de orb incat crede ca oamenii vor tot PNL si PSD dupa 30 de ani. Poate asa vor, sa vedem.
    • 0 (0 voturi)    
      Cu tot respectul pentru sectorul 3, (Vineri, 24 iulie 2020, 22:14)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Stau la limita dar ma misc mult prin el. Negoita e controversat(ami exact un bandit versat) dar sectorul 3 arata bine.
      Si cred ca nimeni nu il va putea invinge la Primarie.
      Intre Ana Ciceala si Barna as alegea-o pe Ciceala dar disputa asta e sterila. In momentul asta s3 este al lui Negoita. Ramane de vazut in ce partid va fi Negoita.
      • 0 (0 voturi)    
        Am inteles ca esti un Dobrogean (Sâmbătă, 25 iulie 2020, 0:45)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ce locuieste ( a locuit ? ) peste Atlantic
  • +8 (28 voturi)    
    Doar o intrebare. Nu ar trebui cenzurata (Vineri, 24 iulie 2020, 7:54)

    transpenibilus [utilizator]

    Francisc1 si cenzur e rusi? La fel ca:
    Jo napot, PrivireCritica [utilizator]
    Jo napot, GemstonePig [utilizator]
    Jo napot, KWI:27.02.2020:OSimplaRaceala [utilizator]
    Jo napot, Argon [utilizator]
    Jo napot, Nevermind [utilizator]
    Jo napot, Gryphus [utilizator]
    Jo napot, Lovercraft [utilizator]
    Jo napot, Stropuleanu [utilizator]
    Jo napot, Vladf555 [utilizator]
    Jo napot, Bocu' lu'Ioha [utilizator]
    Jo napot, jidanul [utilizator]
    Jo napot, Criogenia [utilizator]
    Jo napot, ..13 [utilizator]
    Jo napot, Dalinar [utilizator]
    Jo napot, vodatepes [utilizator]
    Jo napot, Miky60 [utilizator]
    Jo napot, Namaste! [utilizator]
    Jo napot, Klaus Ciocaniss [utilizator]
    Jo napot, UnOarecare [utilizator]
    Jo napot, martel55 [utilizator]
    Jo napot, Marionette [utilizator]
    Jo napot, CetateanulRoman [utilizator]
    Jo napot, Gabr [utilizator]
    Jo napot, Francisc 1 [utilizator]
    Jo napot, jeanvaljeanro [utilizator]
    Jo napot, Nyk1 [utilizator]
    Jo napot, di livio [utilizator]
    Jo napot, HP [utilizator]
    Jo napot, IonFromRaion [utilizator]
    Jo napot, PretorianBoy [utilizator]
    Jo napot, cucuveauamov [utilizator]
    Jo napot, Je__ [utilizator]
    Jo napot, Ismail Paine de circ [utilizator]
    Jo napot, xolv [utilizator]
    Jo napot, Ochii_pe_voi [utilizator]
    Jo napot, nash pandelica [utilizator]
    Jo napot, Klaus_ [utilizator]
    Jo napot, Alexa.99. [utilizator]
    Jo napot, Gustav666 [utilizator]
    Jo napot, D-or [utilizator]
    Jo napot, aducatoruladevarului [utilizator]
    Jo napot, xrogo [utilizator]
    Jo napot, Lara Antipova [anonim]
    Jo napot, Mazeta [utilizator]
    Jo napot, noi2013 [utilizator]
    Jo napot, PetricaGhezea [utilizator]
    Jo napot, Vaka [utilizator]
    Jo napot, gogpintenog [utilizator]
    Jo napot, bobo2 [utilizator]
    Jo napot, costelo999 [utilizator]
    Jo napot, Traian2015 [utilizator]
    Jo napot, adrian_83 [utilizator]
    Jo napot, Gabr [utilizator]
    Jo napot, ady77 [utilizator]
    Jo napot, Tayen [utilizator]
    Jo napot, jidanul [utilizator]
    Jo napot, Lok [utilizator]
    Jo napot, Fides [utilizator]
    Jo napot, codrean [utilizator]
    Jo napot, prec
    • -5 (13 voturi)    
      hotnews nu este interesata sa-i cenzureze (Vineri, 24 iulie 2020, 9:13)

      dessik [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Acestia au functia de a "anima discutia" si atrage cititori. Nu ati observat ca udne posteaza vreunul apar automat vreo 10 alte comentarii? Daca nu ar posta, sectia comentarii ar fi plictisitoare.
      • +4 (12 voturi)    
        neah, macar de ar fi asa (Vineri, 24 iulie 2020, 11:39)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui dessik

        Macar mi-ar mai aproba comentarii. Au grija insa sa nu-si supi turma prea mult sau, mai grav, s-o trezeasca :D
    • -6 (10 voturi)    
      Doar o intrebare. Nu ar trebui cenzurata (Vineri, 24 iulie 2020, 10:49)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Ja napoy, transpenibilus [utilizator]
    • +4 (4 voturi)    
      Sunt trist... (Vineri, 24 iulie 2020, 18:30)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Sunt trist pentru ca ma simt lasat pe dinafara ...
      • +2 (2 voturi)    
        stiu sentimentul (Sâmbătă, 25 iulie 2020, 21:00)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Si eu am mai fost uitat de pe liste d-astea :(((

        Ca sa stai sa aloci timp pentru liste d-astea, la modul asta, ai doar variantele bani si/sau medicatie. :D
  • +26 (32 voturi)    
    Ciceala nu are sanse in fata lui Negoita (Vineri, 24 iulie 2020, 8:20)

    keres [utilizator]

    E nevoie de pragmatism pentru scoaterea PSD din Bucuresti, nu de crize de individualism.
    • +5 (9 voturi)    
      Cam da (Vineri, 24 iulie 2020, 8:46)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui keres

      Ciceala a facut un joc ciudat.
    • +14 (18 voturi)    
      E nevoie de candidati seriosi (Vineri, 24 iulie 2020, 8:50)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui keres

      A castiga un sector este cam la fel de greu cu a castiga primaria Capitalei.
      Nu poti spune ca eu USR am muschi tari in Bucuresti si orice necunoscut precum Ciceala sau altcineva asemenea, devine un candidat credibil peste noapte.
      De ce sa o votez pe Ciceala?
      Si doi la mana, de ce Vlad Voiculescu s-a suparat ca vacarul pe sat ca nu l-au pus pe el in locul lui Nicusor si nu se baga el la sectorul 3?
      Sa castige un sector, sa arate ca e gospodar si lumea va aprecia asta. Dar el, nu, el vrea mot primar general desi nu a facut nimic pe zona administratiei publice locale (repet, administratia locala, care inseamna altceva decat ceea ce a mancat el in viata).
      Si la fel si cu ceilalti candidati.
      Ce ii recomanda pentru administratita locala? Cum vor schimba ei HG-urile locale, mafia din departamentele primariei, de la ADP? Aducandu-si propriile petarde care au ramas fara job pt ca s-au inchis restaurantele, si atat? Cam asta urmeaza in mare...
      • +4 (6 voturi)    
        :D (Vineri, 24 iulie 2020, 11:40)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        Nu e rea ideea cu Voculescu la 3.
    • +5 (11 voturi)    
      E heee heee (Vineri, 24 iulie 2020, 9:30)

      luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui keres

      Sunt foarte multe bombite gata sa detoneze in caz ca mafia pesedisto-damboviteaza ar fi amenintata sa fie decablata de la teava de bani publici. Foarte multe interese, pe foarte multi bani, unii sunt platiti sa stea in conservare cu anii si sa se detoneze la momentul potrivit. Nu stiu cine si care, ca daca as sti ar insemna ca sunt si eu mufat la teava de bani, dar unele comportamente sunt suspecte, sa detonezi tu partidul invocand motive extraordinar de sublime, dar de fapt il detonezi ca sa te asiguri ca echipa lui negoita ramane neatinsa la sectorul 3. nttzzzz, si dai si lupta, nu-i asa domnilor si doamnelor plantati in usr? Noi suntem integri, noi nu facem compromisuri, noi lasam echipa lui negoita sa suga banii inca 4 ani de la sectorul 3. ntttzzz, cata integritate!!!! Aplauze!!!
    • +1 (1 vot)    
      Nimeni din opozitie nu are sanse (Vineri, 24 iulie 2020, 22:24)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui keres

      In fata lui Negoita.
      Deci mai bine USR-PNL aloca resursele in sectoarele unde sunt sanse reale de castig.
      E un calcul simplu, daca nu am sanse sa castig o zona dedic resursele zonelor in care sansele de castig sunt mari sau la limita.
  • +5 (13 voturi)    
    din articol (Vineri, 24 iulie 2020, 8:50)

    liviu_ [utilizator]

    nu prea reiese titlu...
    dar daca e asa plm suntem la gradinita?! ce kkt?!

    in fine trecand peste
    oricat ne-am dori, daca este candidatura comuna pnl-usr, usr, nu poate avea candidati la toate sectoarele nu?!
    si Barna ar fi fost prost renunta la un primar de sector care nu e impotriva lui usr si sa o puna pe ea care e impotriva lui!

    serios acum, hai sa gandim logic... ana ciceala asta se comporta ca un copil razgaiat!
    nu sunt mare fun barna, dar chiar nu mi se pare ca a gresit acum!

    si mai am o intrebare: cat de buna e doamna, daca la orice sacriiiu politica) incepe sa se crizeze pe FB?!
    • +3 (7 voturi)    
      Hm (Vineri, 24 iulie 2020, 10:03)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cam asa face si Firea cand ii ploua in cap. Doar ca postarile ei penibile ma distreaza. Ar fi trist sa faca si USR la fel.
  • +10 (20 voturi)    
    In calitatea mea (Vineri, 24 iulie 2020, 9:14)

    Ephemeris [utilizator]

    de "postac penelist", spun ca mi-as dori ca toata lumea din PNL si USR sa lase orgoliile deoparte si sa gaseasca cat mai rapid o solutie pentru eliminarea PSD de la butoane.
    Nu mai e timp de pierdut. Inca 4 ani cu PSD la Bucuresti ar fi un dezastru.
    • 0 (12 voturi)    
      Nu prea se poate (Vineri, 24 iulie 2020, 10:46)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      Daca nu vii cu personalitati credibile care au facut ceva pentru Bucuresti, nu ii poti invinge. Si PNL si USR au aceeasi problema. De credibilitate.
      • +2 (10 voturi)    
        Pai... lipsa mai mare de credibilitate ca la PSD (Vineri, 24 iulie 2020, 11:11)

        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        nu ar trebui sa existe. Dar asa-zisa "lipsa de credibilitate" de la PNL si USR se traduce prin prostia alegatorilor. Oricat de "lipsit de credibilitate" PNList sau USRist ai fi, ca alegator ar trebui sa alegi dintre ei, nu PSDisti. Argumente cat cuprinde
        • +1 (5 voturi)    
          Nu e asa (Vineri, 24 iulie 2020, 12:48)

          comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

          PNL nu prea mai are electorat in Bucuresti, oricat s-ar da balena la lighean. Unii sunt cu ALDE, si au trecut in tabara PSD, altii s-au lasat de sportul asta. PNL era ca si destructurat in Bucuresti pana acum 10 luni.
          USR are vreo 500 de membri cu carnet de partid. Sunt o gasca inchisa. Ei traiesc de pe urma entuziasmului populatiei satula de PSD si PNL (ALDE).
          PSD are membri + multe gasti de interese care vor iesi la vot pentru ca daca nu iese tot PSD-ul risca sa piarda mult si foarte multe.
          USR trebuie sa ia multe voturi de la cei care nu sunt afiliati politic. Daca nu vin cu oameni credibili, nu vor fi votati.
    • -2 (2 voturi)    
      Sus-vot (Vineri, 24 iulie 2020, 19:22)

      marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      Un vot + de la mine că admiți în mod onest că ești postac PNL-ist. Mai rar în zilele noastre.

      Dau și o bere dacă zici cât mai plătește Partidul Niciodată Liberal pentru shilling în favoarea celei mai catastrofale guvernări de la Văcăroiu încoace.

      #USLTrăiește
  • -2 (8 voturi)    
    ... (Vineri, 24 iulie 2020, 9:20)

    g01an [utilizator]

    foarte bine i-a facut, asa este in politica... de ce sa piarda acel sector intr-un mod care nu poate fi justificat electoratului? daca le pasa de misiunea lor, trebuie sa ne arate ca sunt dispusi sa lupte politic pentru ceea ce ar dori electoratul. doar dupa ce epuizezi toate mijloacele legitime poti sa spui ca ai facut tot ce se putea si sa sustii gasca, pana atunci... se joaca.
  • +5 (19 voturi)    
    Barna trage in jos USR-ul si toata lumea o stie (Vineri, 24 iulie 2020, 9:51)

    robyzs [utilizator]

    Barna trage in jos USR-ul si toata lumea o stie, Cosette Chichirau este singura care poate redresa partidul pentru ca Ciolos este ocupat la Bruxelles si nu cred ca va renunta la job-ul de acolo pentru a-i ghida pe USRisti.

    Dupa alegeri USR ar trebui sa organizeze alegeri interne pentru un presedinte si Barna tras pe linie moarta.

    Sa nu uitam cum USR s-a abtinut recent de la votul pentru Autostrada Moldovei, Mihai Goțiu si gașca de USRisti de Cluj si Sibiu nu sunt interesati de regiunea Moldova, Legea a trecut cu ajutorul PSD si acum PNL are material pentru campanie ca USR nu vrea Autostrada in Moldova.

    Cat de idiot poate fi cineva sa ia o astfel de hotarare cu 2 luni inainte de alegeri, deja partidele mici din Moldova au spus ca nu vor mai sprijini USR pentru ca Mihai Goțiu si trupa de senatori s-au abtinut de la lege.
    • +4 (10 voturi)    
      ok ai dreptate (Vineri, 24 iulie 2020, 10:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      dar nu pricep ce treaba are Barna in faza asta...
      USR nu voteaza ca psd la comanda... sunt si idioti in partid... ce surpriza...

      eu consider ca strict la ce scrie in articol Barna nu a gresit. o coalitie de partide necesita sacrificii. si este necesara ca sa scapam de proasta de la primarie...
    • -3 (9 voturi)    
      a nu se intelege (Vineri, 24 iulie 2020, 10:03)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      ca-l apar pe barna..
      in general ai dreptate, omu ala a facut multe greseli si cel mai probabil ar trebui sa fie schimbat

      dar nu credca asta o sa termine circul. tot timpul o sa se gaseasca cineva care sa fie importriva noii conduceri
    • +3 (11 voturi)    
      O singura intrebare (Vineri, 24 iulie 2020, 10:48)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      Ce anume special a facut Cosette?
      Concret, acte legislative propuse si trecute prin Parlament.
      Activitati ONG, lobby international, concret, ce a facut pentru a convinge lumea ca e un lider mai bun si mai credibil?
      Echipa are Cosette? Cine sunt aia? Macar mana dreapta si cea stanga sa stim pe cine se bazeaza?!?
      • -1 (7 voturi)    
        intrebare si pentru barna (Vineri, 24 iulie 2020, 12:27)

        robyzs [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        aceeasi intrebare si pentru Barna, macar Cosette nu are suspiciuni de ilegalitati cu fonduri europene
      • +1 (1 vot)    
        iti dau un singur indiciu. (Vineri, 24 iulie 2020, 15:06)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        are activitate in sectorul financiar. stie sa se descurce intr-o lume a rechinilor...

        asta nu m-ar face sa o numesc la inaintare, ci sa ii dau un post in guvern unde sa descurce imbarligaturile din administratia romaneasca, pe la energie, transporturi unde se rup astia in figuri mai tare. si pe urma cand se aclimatizeaza si are rezultate in Romania, publicul ii intelege mesajul, atunci trecerea va fi naturala. pana atunci merge sa ai oameni la sacrificiu in prima generatie (pentru ca vor fi porciti in presa si oamenii care pot mai mult ii vrei pentru rundele urmatoare - trebuie jucat pe termen lung).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by